Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook heel grappig is dat ik sinds kort ingeschreven was op een nieuwsbrief dat als er een update beschikbaar kwam ik gewaarschuwd zou worden. Nog niks van gezien, het is dat ik nu weer op tweakers kijk!!

Na 2 eerdere toestellen van t-mobile (ga al mee sinds de mda compact) en zeer tevreden geweest weet ik nu zeker dat ik voor een origineel htc product ga kiezen de volgende keer. De update snelheid is namelijk zo'n belangrijke factor tegenwoordig en als die al redelijk lang op zich wachten vanuit htc zelf, kan ik denk ik nog wel een jaar wachten met t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Mijn vriendin draait nu sinds zondag 1.90.1 icm 11.25.01. Zij is van mening dat deze ROM iets meer stroom vreet (dan .28). Haar telefoon is op de ROM na vrijwel standaard. En de telefoon staat standaard op GSM ingesteld aangezien zijn een Simyo kaartje heeft. Vreemd genoeg klaagt ze ook dat ze 1 keer geen bereik had thuis.

Ik heb in elk geval geen klachten aangezien ik na het opstarten van TT meteen bolletjes zie ipv daar 10 minuten op te hoeven wachten :)

Gisteren heb ik 1.90.1 NL icm 11.25.01 op de telefoon van een maat vriend gezet. TT opgestart en na GPS update en 10 minuten nog helemaal niets. Vreemd dat dezelfde telefoons met dezelfde ROM's toch anders reageren dan.

[ Voor 1% gewijzigd door Die Bruine op 04-03-2009 14:33 . Reden: radio typo ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:34:
[...]

Wat ook heel grappig is dat ik sinds kort ingeschreven was op een nieuwsbrief dat als er een update beschikbaar kwam ik gewaarschuwd zou worden. Nog niks van gezien, het is dat ik nu weer op tweakers kijk!!
Ik vertrouw dat soort diensten al heel lang niet meer dat gaat van de 10x hooguit 1x goed.
Vandaar dat ik af en toe gewoon zelf maar even kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Die Bruine schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:06:
Mijn vriendin draait nu sinds zondag 1.90.1 icm 11.25.01. Zij is van mening dat deze ROM iets meer stroom vreet (dan .28). Haar telefoon is op de ROM na vrijwel standaard. En de telefoon staat standaard op GSM ingesteld aangezien zijn een Simyo kaartje heeft. Vreemd genoeg klaagt ze ook dat ze 1 keer geen bereik had thuis.

Ik heb in elk geval geen klachten aangezien ik na het opstarten van TT meteen bolletjes zie ipv daar 10 minuten op te hoeven wachten :)

Gisteren heb ik 1.90.1 NL icm 11.25.01 op de telefoon van een maat vriend gezet. TT opgestart en na GPS update en 10 minuten nog helemaal niets. Vreemd dat dezelfde telefoons met dezelfde ROM's toch anders reageren dan.
kan natuurlijk aan veel zaken liggen (locatie telefoon, locatie sattelieten, wanneer quickgps gedaan (of helemaal niet), etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb nu ineens last ervan dat mijn scherm lijkt 'ingebrand' De onderste windows balk (waar bij mij 'Telefoon" en 'contacten' softknoppen zitten, blijft als het ware ingebrand zoals je dat ziet bij hele oude monitoren en tv's die altijd hetzelfde hebben weergeven. Ik heb hier eerder over gelezen maar kan het zo snel even niet terug vinden en heb er even geen tijd voor. Ik hoop niet op een technisch defect.. :(

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen op msn met gprs, tevens lukt het mij niet om push mail te installeren.
Ik gebruik de Vodafone rom en heb dan ook een abo van vodafone.

Ik las ergens dat ik de proxy uit moet zetten, maak ik dan nog wel gebruik van de vodafone blox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Deem schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:47:
Ik heb nu ineens last ervan dat mijn scherm lijkt 'ingebrand' De onderste windows balk (waar bij mij 'Telefoon" en 'contacten' softknoppen zitten, blijft als het ware ingebrand zoals je dat ziet bij hele oude monitoren en tv's die altijd hetzelfde hebben weergeven. Ik heb hier eerder over gelezen maar kan het zo snel even niet terug vinden en heb er even geen tijd voor. Ik hoop niet op een technisch defect.. :(
is bij iedereen. Trekt na aantal secondes weer weg. Licht geloof ik aan de techniek die is gebruikt. Don't worry

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:06:

Ik heb (na de tijdbom) ook de ROMeOS² 1.90.1 draaien samen met radio 1.02.25.28.
Met deze 2 samen werkt ie lekker vlot en zuinig. Ziet er ook gelikt uit.
Na 18 uur standbij stond de batterij nog steeds op 100% . (Ik heb m'n sim een poosje in m'n oude tel. gedaan om bereikbaar te blijven)
Gps draaid prima, snelle fix.
Dit is voorlopig een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:27:
[...]

Na 18 uur standbij stond de batterij nog steeds op 100%
Ehhh.... lijkt mij eerlijk gezegd een niet-functionerende batterij indicator.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ007
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-08 07:34

GJ007

:)

ik heb de TP sinds 2 weekjes,

rom update gedaan
tom tom ff geinstald

maar nu: hoe forceer ik dat tomtom zijn instructie via bluetooth verstuurd?
oftewel: hoe krijg ik het geluid van tomtom over mijn autoradio met bluetooth?

het connecten van de TP op de radio is geen probleem, alle bt protocollen worden ook onder steunt etc.

maar was daar niet een progje voor dat je de tomtom instructies als het ware er dan bij tussen krijgt (zelfs terwijl je gwn muziek luisterd via de radio? dus dat die als soort van "ringtone" weergeeft of je links/rechts moet)

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:54:
[...]

Ehhh.... lijkt mij eerlijk gezegd een niet-functionerende batterij indicator.... 8)
Is dezelfde die ik al een poosje gebruikt en zich al bewezen heeft (FInixNOverBatteryIconsOnly.cab).
Bij de nieuwe orginele rom van htc gaf hij na 8 uur standbij (nachtrust) al een gebruik van 27%, van 100% naar 73%.
Vandaar dat ik op zoek gegaan ben naar een zuinigere rom
De orginele indicator blijft ook eerst een poosje op vol staan voordat het eerste streepje weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ007 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 02:14:
ik heb de TP sinds 2 weekjes,

rom update gedaan
tom tom ff geinstald

maar nu: hoe forceer ik dat tomtom zijn instructie via bluetooth verstuurd?
oftewel: hoe krijg ik het geluid van tomtom over mijn autoradio met bluetooth?

het connecten van de TP op de radio is geen probleem, alle bt protocollen worden ook onder steunt etc.

maar was daar niet een progje voor dat je de tomtom instructies als het ware er dan bij tussen krijgt (zelfs terwijl je gwn muziek luisterd via de radio? dus dat die als soort van "ringtone" weergeeft of je links/rechts moet)
http://simplesmartphone.c...t&task=view&id=5&Itemid=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

[...]

Ik heb (na de tijdbom) ook de ROMeOS² 1.90.1 draaien samen met radio 1.02.25.28.
Na 18 uur standbij stond de batterij nog steeds op 100% . (Ik heb m'n sim een poosje in m'n oude tel. gedaan om bereikbaar te blijven)
Die combi draai ik nu ook.
Mrom werkte ok maar die tf3d bug werd echt te irritant. ROMeOS is toch een stuk volwassener en levert wat minder onzin mee zoals het bierglas progje in Mrom.

Zal die link naar bluecast zo ook eens proberen. Ben best bereid te betalen voor een tool die netjes de instucties via BT stuurt en voor de rest mijn autoradio laat spelen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Ik heb dat ook, het verdwijnt wel vanzelf (na een dag ofzo).

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1316229/12

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

[...]

Voordat ik overgestapt ben naar M-Rom had ik die combi ook draaien. En liep erg goed en was nog zuinig ook. Alleen met reizen + internetten wil nog wel eens probleempjes opleveren met wegvallen verbinding.
Aah ok, Thanks! hoef ik me toch geen zorgen te maken. :) Alleen vreemd dat het me nu pas opviel. Vandaag heb ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Zou dit ook mijn probleem oplossen met het automatisch muten van inkomende en uitgaande gesprekken via Bluetooth via mijn autoradio? Ik krijg dat maar niet aan het werk.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:18
waarom is het niet mogleijk om de hotfix te instaleren ligt dit aan de taal of omdat ik met hard-spl heb geupdated of heeft dit een andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
lanoisseforP schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Zou dit ook mijn probleem oplossen met het automatisch muten van inkomende en uitgaande gesprekken via Bluetooth via mijn autoradio? Ik krijg dat maar niet aan het werk.
Wat voor autoradio is het? Lijkt mij dat de autoradio het verkeerde kanaal mute.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Een gratis alternatief om alle telefoongeluiden over Bluetooth te laten gaan is acbToggleBT, dat volgens mij hier al eerder langs is gekomen:
http://www.acbpocketsoft..../acbToggleBT-Free--3.html

Wat ik niet weet (maar dat kan ik bij die andere tool ook niet zien) is of tijdens stilte de autoradio dan weer gewoon hoorbaar is, dat zou ik even moeten uitproberen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat is idd precies waar het meestal mis gaat ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ007

GJ007

bedankt!

zal ook ff de "gratis" variant proberen :D

heb een JVC KD-BT1 oid ... heel compleet ding ook op gebied van BT :)
zal zo proberen, laat het wel ff weten of het werkte !

[ Voor 29% gewijzigd door GJ007 op 05-03-2009 18:19 ]

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

GJ007 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:16:
[...]

bedankt!

zal ook ff de "gratis" variant proberen :D

heb een JVC KD-BT1 oid ... heel compleet ding ook op gebied van BT :)
zal zo proberen, laat het wel ff weten of het werkte !
Bij mij werkt de KD-BT1 zonder problemen, echt prima i.c.m. de TP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Net deze even geprobeerd maar hij doet precies hetzelfde als die andere. Geluid wordt helemaal gedempt op het moment dat je het aan zet en niet alleen als de TP geluid maakt. Helaas dus, tenzij je via BT muziek wil afspelen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Iets heel stoms.... na de officiele update waren de letters in veel programma's zo groot, en ik kon nergens de instelling daarvoor vinden. Nou ik heb hem hoor.... start>instellingen>scherm>tabblad lettergrootte. De schuif één stapje naar links en alles is weer normaal. HEEEERLIJK!!

STOM dat je daar dan een paar weken overheen kijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:00
teake schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 20:15:
Iets heel stoms.... na de officiele update waren de letters in veel programma's zo groot, en ik kon nergens de instelling daarvoor vinden. Nou ik heb hem hoor.... start>instellingen>scherm>tabblad lettergrootte. De schuif één stapje naar links en alles is weer normaal. HEEEERLIJK!!

Of je installeerd Advanced Config en dan is het lettertype ook weer klein, en zijn er nog een aantal dingen op een positieve manier aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk heb ik vanavond toch ook de nieuwe officiele ROM-update geinstalleerd. Heb nu meeste instellingen weer goed staan en nog geen gekke dingen gehad. Testen van alles (en natuurlijk weer TomTom) moet allemaal nog. Moet nog wel even wennen aan het schuifje voor opnemen, had voor mij niet gehoeven, al zijn de meesten hier er wel gelukkig mee. ;)

Eerste probleempje waar ik tegenaan loop: de favorieten in Opera krijg ik niet terug. :? Internetexplorer pakt ze wel weer op, maar opera niet. Hoe kan ik het bij Opera instellen dat hij de favorieten weer terug heeft? Of kan ik ze naar een andere map kopieren? Internetexplorer heeft ze onder Windows\favorieten staan op het apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:36
Dinsdag komt mn Touch Pro weer terug van reparatie. Gek genoeg heb ik 'm niet eens heel hard gemist :p

De basisfunctionaliteit die de HTC Wizard biedt is voor mij al ongeveer genoeg, al is GPS wel een leuke gimmick natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ007

GJ007

@ Eric_cantona

idd, die vullen elkaar prima aan !

krijg alleen dat abc...huppeldepup....bleutooth streaming gevaldingus niet aan het werk ofzo? start niet op als ik hem aanklik op de telefoon...

** gebruik je ook tomtom icm kd-bt1 ?, zoja hoe doe je dat met geluid vd tomtom instructies terwijl je toch muziek luisterd? **

[ Voor 36% gewijzigd door GJ007 op 05-03-2009 23:50 ]

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

GJ007 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:48:
@ Eric_cantona

idd, die vullen elkaar prima aan !

krijg alleen dat abc...huppeldepup....bleutooth streaming gevaldingus niet aan het werk ofzo? start niet op als ik hem aanklik op de telefoon...

** gebruik je ook tomtom icm kd-bt1 ?, zoja hoe doe je dat met geluid vd tomtom instructies terwijl je toch muziek luisterd? **
Ik heb 't geluid uitgezet, ik wil niet gecommandeerd worden als ik ergens heen rijdt ;)

Ik let gewoon goed op waar ik zijn moet, en dat gaat me tot nu toe prima af. Alleen af en toe in 'n onbekende wijk 'n afslag gemist, dan keren we of gewoon 'n extra blokje om :)

Ik snap alleen niet wat je bedoelt met abc-huppeldepup .. bluetooth streaming .. Bedoel je daar de stemmen via BT mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Eric_Cantona schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:42:
[...]

[...]Ik snap alleen niet wat je bedoelt met abc-huppeldepup .. bluetooth streaming .. Bedoel je daar de stemmen via BT mee?
A2DP profiel misschien ???

[ Voor 33% gewijzigd door JAMF op 06-03-2009 07:48 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:53:
Eerste probleempje waar ik tegenaan loop: de favorieten in Opera krijg ik niet terug. :? Internetexplorer pakt ze wel weer op, maar opera niet. Hoe kan ik het bij Opera instellen dat hij de favorieten weer terug heeft? Of kan ik ze naar een andere map kopieren? Internetexplorer heeft ze onder Windows\favorieten staan op het apparaat zelf.
In Opera werkt dat anders. Alle favorieten worden in 1 file opgeslagen namelijk: \Windows\Opera9\opera6.adr.
Die file hoef je alleen te backupen en later weer terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:53:
...

ja favorieten van Opera akn je handmatig kopieren ze staan onder: windows\opera9 'opera6.??'
deze file kan je gewoon naar een andere map kopieren en later weer terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Carpento schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:13:
Dinsdag komt mn Touch Pro weer terug van reparatie. Gek genoeg heb ik 'm niet eens heel hard gemist :p

De basisfunctionaliteit die de HTC Wizard biedt is voor mij al ongeveer genoeg, al is GPS wel een leuke gimmick natuurlijk :)
Waarom had je hem opgestuurd? En naar wie? (HTC, EuroTwice, je winkel??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
jasring schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:02:
na de rom update start mediaplayer automatich op als ik om mijn remote-control de play knop indruk. voorheen starte die dan de standaard touch-flow-player op. kan ik dit wijzigen want ik wil geen gebuik maken van media player.
is het ook mogleijk om een ander programma toe te wijzen?
heeft iemand op m`n bovenstaande vraag een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

teake schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 20:15:

Beweeg maar is met het scrollwheel (ronde beweging maken net als met zoomen) in het SMS of E-mail scherm ;)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ007

GJ007

zon progje dat je tomtom instructies als het ware "forceerd" over je radio... dus terwijl ik muziekje luister de instructies er gewoon tussendoor komen...

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

GJ007 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:50:
[...]

zon progje dat je tomtom instructies als het ware "forceerd" over je radio... dus terwijl ik muziekje luister de instructies er gewoon tussendoor komen...
Dan zal je eerder je radio moeten tweaken, die regelt dat het geluid uit gaat bij signaal via BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Niet helemaal. De telefoon houdt de verbinding met de radio in een soort standby en geeft een signaal wanneer er ge-mute moet worden en er audio gestuurd wordt. Zo'n progje zorgt er alleen voor dat de audio mode aan springt en alle audio over deze verbinding gaat. Deze modus blijft dus aan ook al wordt er niets afgespeeld.
Wat je wilt is een tool die dit alleen doet wanneer er ook echt iets afgespeeld wordt. Maar die heb ik helaas nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

rajackar schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:51:
Niet helemaal. De telefoon houdt de verbinding met de radio in een soort standby en geeft een signaal wanneer er ge-mute moet worden en er audio gestuurd wordt. Zo'n progje zorgt er alleen voor dat de audio mode aan springt en alle audio over deze verbinding gaat. Deze modus blijft dus aan ook al wordt er niets afgespeeld.
Wat je wilt is een tool die dit alleen doet wanneer er ook echt iets afgespeeld wordt. Maar die heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Had ik em verkeerd begrepen - ik dacht dat het BT signaal dwars dóór de muziek moest gaan klinken

misschien koppelen met het headset profiel ?? en dan een tool gebruiken om ook het TT geluid uit te sturen

[ Voor 7% gewijzigd door JAMF op 06-03-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:36
tim427 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:30:
[...]

Waarom had je hem opgestuurd? En naar wie? (HTC, EuroTwice, je winkel??)
Carpento schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:53:
Mijn Touch Pro is vandaag opgehaald voor reparatie, het trilalarm werkt(e) over het algemeen niet, en heel sporadisch eventjes wel.

Ik vermoedde een softwareprobleem, maar nu het met de update niet opgelost is toch maar eens opgestuurd :p Voorlopig weer even terug naar mn SPV M3000 dus :p
O-)

Ik heb 'm opgestuurd naar m'n verzekering (BelGarant), het eigen risico (€30) wordt ook netjes door HTC voldaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasring schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:12:
[...]

ja favorieten van Opera akn je handmatig kopieren ze staan onder: windows\opera9 'opera6.??'
deze file kan je gewoon naar een andere map kopieren en later weer terug zetten.
Tja... had ik dat maar van tevoren geweten... :/ Nou ja, ik heb ze voor internetexplorer nog, dus weet ze terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier heb ik zelf ook last van. soms erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:55:
[...]

Tja... had ik dat maar van tevoren geweten... :/ Nou ja, ik heb ze voor internetexplorer nog, dus weet ze terug te vinden.
Heb je toevallig niet 'n stukje webruimte? Bouw 'n simpele site in elkaar en zet daar de links van je belangrijkste bookmarks op.

Zo doe ik dat, één keer 'n startpagina aanmaken in Opera en je hebt al je bookmarks bij de hand zonder gedoe met bestandjes of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Eric_Cantona schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Heb je toevallig niet 'n stukje webruimte? Bouw 'n simpele site in elkaar en zet daar de links van je belangrijkste bookmarks op.

Zo doe ik dat, één keer 'n startpagina aanmaken in Opera en je hebt al je bookmarks bij de hand zonder gedoe met bestandjes of zo :)
Exact! zo doe ik het ook. Wat ik ook doe is dat ik op die webserver alle cabjes zet zodat ik die altijd en overal heb en ik ze makkelijk aan iemand anders kan geven. Heel handig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even flink verder getest met de nieuw geinstalleerde officiele rom en alles lijkt goed te werken. Toestel is lekker soepel in gebruik en batterij blijft ook goed. Alleen TomTom heeft helaas toch een paar metertjes weer verloren t.o.v. de bijna perfectie die ik had met de .28 radiorom. het is is nog acceptabel, maar misschien dat ik de radiorom later nog terugzet naar .28.

Ik heb nog wel 1 gek probleempje... ik ben mijn email-accounts aan het aanmaken weer... en de eerste 3 heb ik goed, waaronder één gmail account. Nu wil ik vervolgens nog een paar accounts toevoegen en dat lukt niet meer... zodra ik de stappen doorlopen ben, komt de vraag "wilt u nu de mail ophalen" en daarna springt ie naar het overzichtje terug waar alle accounts staan zonder een nieuwe te hebben toegevoegd. Vreemd... iemand anders dit ook al gehad toevallig??

PS leuke verbetering is dat icoontje bluetooth tijdens carkit gebruik nu veranderd, was voorheen bij mij niet zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Brabo-Joossie schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:52:
Ik heb sinds de nieuwe rom een probleem met GPRS... Icoontje bovenin blijft grijs, en ik heb nergens verbinding mee; GPRS, 3G, HSDPA, niente.

Denk dat ik vanavond maar eens terugga naar een oudere radio, kijken of het daar aan ligt.
Nou, schiet mij maar lek... Ik was er nog niet aan toe gekomen om een andere radiorom te flashen. Gisterenavond bleef ie hangen dus heb ik 'm even een soft reset gegeven. Op zich nog geen verandering, G nog steeds grijs. Vanmorgen word ik wakker, ik pak 't ding mee om naar m'n werk te gaan, kijk even naar m'n afspraken: G actief. :? Even proberen, en jawel: alles werkt weer als vanouds. 8)7
Nja, ik vind het goed, ik kan weer vooruit. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:09:
Ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen op msn met gprs, tevens lukt het mij niet om push mail te installeren.
Ik gebruik de Vodafone rom en heb dan ook een abo van vodafone.

Ik las ergens dat ik de proxy uit moet zetten, maak ik dan nog wel gebruik van de vodafone blox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Eric_Cantona schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Kan me ook voorstellen dat je deze simpele site gewoon op je telefoon zet (of de opslagkaart), sneller en geen webruimte nodig... (Uiteraard wel alleen met de telefoon te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:31:
[... Ik las ergens dat ik de proxy uit moet zetten, maak ik dan nog wel gebruik van de vodafone blox?]
Yep, ik doe hetzelfde...

[ Voor 26% gewijzigd door barrymossel op 07-03-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
ja dan maak je gewoon nog gebruik van vodafone blox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Waarom is in mijn "advanced config tool" de optie "WakeOnSlide" niet te vinden? Volgens de site moet hij bij keyboard staan, maar hij staat er echt niet. Versie 3.3.0.0. Is er een nieuwere versie waar hij wel in voorkomt?

Of is er een andere registrykey te veranderen waardoor de telefoon niet meer wakker wordt van een keyboard-slide-out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb met de nieuwe rom soms het probleem (eigenlijk altijd) dat na een tijdje het geluid helemaal uitvalt?

Dan ga ik met de speaker volume knoppen om hoog en naar beneden en dan hoor ik helemaal niks... Nergens geen geluid meer... Hoe kan dat? Iemand die dit ook heeft?

Overigens is met de nieuwe rom ook je hele datum gebeuren verprutst. Ouwe backups terug van mail, gemiste oproepen enzo, het klopt allemaal niet meer! Als je een gemiste oproep krijgt dan staat het helemaal ergens midden in zonder datum er bij dus veschijnt hij niet meer boven aan het lijstje... Echt super irritant!

[ Voor 36% gewijzigd door DAMAGE op 07-03-2009 19:30 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Iets anders over het geluid: het volume: ik heb die cabs met volume verhogers geprobeerd:
"touch pro audio fix" Badboy8813 Audio Fix (Full Volume).cab
"touch pro audio fix" Badboy8813 Audio Fix (Lite Boost).cab

Beide geven GEEN verhoging van het telefoonvolume, en wél een sterke verlaging van het ringtone-volume. Werkt dus absoluut niet zoals de bedoeling was.
Maar het blijft zo dat het normale volume tijdens een telefoongesprek eigenlijk veel te zacht is. Hij staat altijd voluit, en het is zelfs dan bijna nooit hard genoeg.
Is daar nou niet wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:01:
Iets anders over het geluid: het volume: ik heb die cabs met volume verhogers geprobeerd:

Beide geven GEEN verhoging van het telefoonvolume, en wél een sterke verlaging van het ringtone-volume. Werkt dus absoluut niet zoals de bedoeling was.
Maar het blijft zo dat het normale volume tijdens een telefoongesprek eigenlijk veel te zacht is. Hij staat altijd voluit, en het is zelfs dan bijna nooit hard genoeg.
Al vaker gelezen dat probleem :/

Heb er zelf helemaal geen last van, is hard genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:01:

Ik heb bij xda "audiopara3" gevonden. 3 zip bestandjes die je kan uitpakken en alleen naar de windows map moet kopieren. 1 is het normale volum, de 2e is voor wat luider en de 3e nog harder.
werkt perfect. Je moet ff zoeken want ik heb de preciese link niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:07:
[...]

Ik heb bij xda "audiopara3" gevonden. 3 zip bestandjes die je kan uitpakken en alleen naar de windows map moet kopieren. 1 is het normale volum, de 2e is voor wat luider en de 3e nog harder.
werkt perfect. Je moet ff zoeken want ik heb de preciese link niet meer.
Pas nog gepost hier :Y

Verwijderd in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 6]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ007

GJ007

the real JAMF schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:52:
[...]

Had ik em verkeerd begrepen - ik dacht dat het BT signaal dwars dóór de muziek moest gaan klinken

misschien koppelen met het headset profiel ?? en dan een tool gebruiken om ook het TT geluid uit te sturen
precies!
zodra de TT ff een instructie moet geven: muziek mute en dan de instructie... en daarna weer verder met de muziek.
dat is dus eigk het id dat de telefoon "af" gaat, zoals bij een inkomende oproep... dan doet de radio precies hetzelfde...

nu nog voor de TT ...

** een parrot systeem doet dit ook? die geeft ook elk geluidje vd telefoon weer over de radio (terwijl hij de muziek muted) **

[ Voor 9% gewijzigd door GJ007 op 08-03-2009 02:21 ]

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Gelijk geprobeerd natuurlijk, maar weer hetzelfde effect: speakervolume is niet veranderd, ringtone is zéér zacht.
Werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"kan geen bestaand bluetooth-partnerverband vinden met een PC die Activesync ondersteunt. Wilt u nu een partnerverband instellen , Ja/Nee"

Dit is de melding als ik probeer mijn Laptop te syncen met mijn T¨P, een inbelverbinding en een bestandsoverdracht lukken wel, maar de rest niet. Op mijn laptopt staat vista, kan iemand me eruit helpen ? Ik heb de TP handleiding er al op na geslagen, maar met de help van vista wordt je geen knars slimmer.
en ja mij TP staat in zichtbare modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Wie heeft een oplossing voor het volgende probleem? Bij maken van een foto, krijg ik de 'zandloper' te zien en vervolgens duurt het zeker een minuut of 2 dat hij weer terugschakelt naar foto maken. Maar de foto die ik gemaakt heb, is nergens te vinden. Zelfs loopt de camera vast. Ik had ooit in het begin wat tweaks doorgevoerd van de openingspost, daarna een keer met advanced config het e.e.a. aangepast. Dat werkte nog goed. Maar nu is op een of andere manier de camerasoftware stuk. Ik heb de tweaks al teruggedraaid (sportmodus etc.), gereset, maar geen succes tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Dag tweakers.

Vorige week heb ik ook maar is een htc touch pro aangeschaft, en het werkt goed (Y)

Nu heb ik laatst de rom geupdate naar 5.05.404.1 NLD

Htc werkt wel sneller, maar opzich weinig verschil.
Tot ik me wou inloggen op Live messenger. Hij krijgt zijn instellingen niet gesynct in Windows Live.

Hou zou dit kunnen komen dat hij er moeite mee heeft? en hebben meer mensen last??

Zodra ik me naam wijzig, kan hij hem niet syncen valt ie terug op je e-mail naam.

Wat is hier tegen te doen??

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
M.I.G. schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:31:
Wie heeft een oplossing voor het volgende probleem? Bij maken van een foto, krijg ik de 'zandloper' te zien en vervolgens duurt het zeker een minuut of 2 dat hij weer terugschakelt naar foto maken. Maar de foto die ik gemaakt heb, is nergens te vinden. Zelfs loopt de camera vast. Ik had ooit in het begin wat tweaks doorgevoerd van de openingspost, daarna een keer met advanced config het e.e.a. aangepast. Dat werkte nog goed. Maar nu is op een of andere manier de camerasoftware stuk. Ik heb de tweaks al teruggedraaid (sportmodus etc.), gereset, maar geen succes tot nu toe.
Ik heb dit ook eens gehad, en het lag aan een Tweak die ik met de Advanced Configuration Tool had gedaan. Ik weet alleen niet meer zeker welke, maar volgens mij was het 'Encode photos in portrait mode'. Check die nog eens even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

teake schreef op zondag 08 maart 2009 @ 07:34:
[...]

Gelijk geprobeerd natuurlijk, maar weer hetzelfde effect: speakervolume is niet veranderd, ringtone is zéér zacht.
Werkt dus niet.
Die audio para bestanden werken hier anders prima hoor...

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Dit komt zoals ook al aangegeven staat op die website doordat niet elke telefoon het zelfde is.
Dus dit betekend dat het niet voor elke Touch Pro werkt, ik heb dus het zelfde probleem :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een Touch Pro die 3 maanden gebruikt is nog waard? Wil er vanaf maar geen idee wat ik er voor moet vragen.. dacht zelf aan ongeveer 250?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:10

vr6-only

Blub Blub

Hij is wel meer waard, maar mensen willen er niet meer voor betalen.

250 a 300 euro.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2024
De nieuwe ROM werkt hier heerlijk. Vooral de snelheid en stabiliteit is een heel stuk beter. Voorbeeld: in een week geen enkele crash, terwijl het daarvoor iedere dag wel een keer raak was.

Twee zaken die niet lekker lopen op mijn TP (en ik heb geen oplossing gevonden op de verschillende forums):

1. selecteren van meerdere mails kon voor de rom-update door langs de mail de slepen. Nu kan dat niet. Dus als ik meerdere mails wil verwijderen, moet dat 1-voor-1. Is dat aan te passen?
2. als er nieuwe mails zijn opgehaald, krijg ik een reminder. Die heb ik niet nodig. Hoe kan ik die uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Braveheart schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:15:
(...)
1. selecteren van meerdere mails kon voor de rom-update door langs de mail de slepen. Nu kan dat niet. Dus als ik meerdere mails wil verwijderen, moet dat 1-voor-1. Is dat aan te passen?
(...)
Daarvoor is een nieuwe functie in het leven geroepen: menu > berichten selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel 1 gek probleempje... ik ben mijn email-accounts aan het aanmaken weer... en de eerste 3 heb ik goed, waaronder één gmail account. Nu wil ik vervolgens nog een paar accounts toevoegen en dat lukt niet meer... zodra ik de stappen doorlopen ben, komt de vraag "wilt u nu de mail ophalen" en daarna springt ie naar het overzichtje terug waar alle accounts staan zonder een nieuwe te hebben toegevoegd. Vreemd... iemand anders dit ook al gehad toevallig??
Het blijft vreemd, na tientallen pogingen is toch 1x een account toch erbij gekomen... dus nu heb ik er 4. Maar hoe ik het verder ook probeer alle andere keren komt het account er niet bij, nadat ik alle gegevens goed heb ingevoerd.

Weet iemand waar ik het in het register zou kunnen invoeren?? Als dit al mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.I.G. schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:31:
Heb ik ook al eens gehad.
Hij kan de foto niet wegschrijven.
Met advanced config aanpassen,
Camera, Save location: DCIM (default).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ007

GJ007

GJ007 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 02:20:
[...]

precies!
zodra de TT ff een instructie moet geven: muziek mute en dan de instructie... en daarna weer verder met de muziek.
dat is dus eigk het id dat de telefoon "af" gaat, zoals bij een inkomende oproep... dan doet de radio precies hetzelfde...

nu nog voor de TT ...

** een parrot systeem doet dit ook? die geeft ook elk geluidje vd telefoon weer over de radio (terwijl hij de muziek muted) **
had 2 opties abcbleutooth (... )
en bleucast, maar daar moet je voor lappe :(

iemand nog andere opties ?

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nope, nog niet gevonden. Bluecast is btw niks anders dan die andere tooltjes dus waarom je daarvoor zou lappen is mij onduidelijk.
Denk dat het toch lastig te bouwen is want anders was het er al wel geweest.
Je zou op xda een ideetje kunnen zetten. Misschien dat iemand daar zin heeft om dat te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
Ik heb de laatste tijd last van een ruis als ik bel. De andere kant hoort deze ruis niet.

Het gebeurd wel altijd als ik minder ontvangst heb... iemand dit probleem wel eens eerder gehad? En een oplossing gevonden?

Ik heb wel wat gevonden hier @ GoT, maar nog geen oplossing...
(Gamepie56 in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4]")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Rizn schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:07:
[...]

Wat voor autoradio is het? Lijkt mij dat de autoradio het verkeerde kanaal mute.
Ik rijd in een Peugeot 207, dus het is een standaard autoradio.
Ik word gewoon gek van het feit dat ik helemaal niet kan bellen, dat moet toch te regelen zijn?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

GJ007 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:39:
[...]

had 2 opties abcbleutooth (... )
en bleucast, maar daar moet je voor lappe :(

iemand nog andere opties ?
BTaudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:27:
"kan geen bestaand bluetooth-partnerverband vinden met een PC die Activesync ondersteunt. Wilt u nu een partnerverband instellen , Ja/Nee"

Dit is de melding als ik probeer mijn Laptop te syncen met mijn T¨P, een inbelverbinding en een bestandsoverdracht lukken wel, maar de rest niet. Op mijn laptopt staat vista, kan iemand me eruit helpen ? Ik heb de TP handleiding er al op na geslagen, maar met de help van vista wordt je geen knars slimmer.
en ja mij TP staat in zichtbare modus.
8)7
de oplossing heb ik hier gevonden :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=397419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel S2U2 geïnstalleerd, werkt echt top!
Volgens mij is het wel een pure batterij killer.

Tevens een kleine irritatie. Mijn HDSPA gaat steeds automatisch aan waardoor mijn batterij duur veel korter is.
Waar kan dit aanliggen?
Enige internet sync die ik heb geïnstalleerd is TinyTwitter, zou het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HDSPA gaat altijd automatisch aan eigenlijk. Als je dat niet wilt moet je NoData installeren zoals al vaker aangegeven is in dit topic.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik had op mijn oude P3300 ooit een ROM waarbij er een snel-menu te voorschijn kwam wanneer je op 1 van de softkeys drukte met daarin dingen als; Agenda, Nieuwe SMS, Nieuwe Email etc.

Weet iemand of dat ook voor de TP verkrijgbaar is en zo ja hoe het dan heet?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

der_roedie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:20:
Ik had op mijn oude P3300 ooit een ROM waarbij er een snel-menu te voorschijn kwam wanneer je op 1 van de softkeys drukte met daarin dingen als; Agenda, Nieuwe SMS, Nieuwe Email etc.

Second today?

Of zoek je weer net iets anders? Je hebt meer van dat soort programma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
der_roedie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:20:

ik gebruik '(fabliv)action screen' in het vorige deel is er een link naar geplaatst maar al je even googled vind je het vast ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Of je schuift gewoon het toetsenbord open, en je hebt meteen de knoppen voor mail, sms, agenda, internetzoeken, taken en contacten.

....

Ok, niet meteen een knop voor "nieuwe SMS", dat dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Eric_Cantona schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:52:
Ik ga 't eens proberen :)

De borden zelf gaat nog wel, maar 'n autootje o.i.d. erbij is wat lastiger :)

[afbeelding] naar [afbeelding]
Vanavond toch weer zelf aan de gang gegaan met nieuwe icoontjes. Erachter gekomen dat ze max. 48x48 mogen zijn.

Resultaat nu:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/11hbazt.jpg

Ze zijn in ieder geval goed te zien in TT 7 nu :) Nog niet perfect, maar ik ben er tevreden over. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik 't wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:05:
HDSPA gaat altijd automatisch aan eigenlijk. Als je dat niet wilt moet je NoData installeren zoals al vaker aangegeven is in dit topic.
Het lag aan de RSS Hub, vinkje aangevinkt bij handmatig syncen en hij doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

M-Rom 1.80 NLD is uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJKroon schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:23:
Dag tweakers.

Vorige week heb ik ook maar is een htc touch pro aangeschaft, en het werkt goed (Y)

Nu heb ik laatst de rom geupdate naar 5.05.404.1 NLD

Htc werkt wel sneller, maar opzich weinig verschil.
Tot ik me wou inloggen op Live messenger. Hij krijgt zijn instellingen niet gesynct in Windows Live.

Hou zou dit kunnen komen dat hij er moeite mee heeft? en hebben meer mensen last??

Zodra ik me naam wijzig, kan hij hem niet syncen valt ie terug op je e-mail naam.

Wat is hier tegen te doen??
Ik heb dit probleem altijd al gehad. Ik heb gewoon de proxy uitgeschakeld en dan sync hij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Eric_Cantona schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:21:
[...]

Vanavond toch weer zelf aan de gang gegaan met nieuwe icoontjes. Erachter gekomen dat ze max. 48x48 mogen zijn.

Resultaat nu:
[afbeelding]

Ze zijn in ieder geval goed te zien in TT 7 nu :) Nog niet perfect, maar ik ben er tevreden over. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik 't wel :)
Ziet er erg goed uit zo.
Heb daar zeker wel interesse in
Cool, ben benieuwd. Ga hem nu even niet testen aangezien ik net alles lekker draaiend heb met Romeos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:44:
[...]

Ziet er erg goed uit zo.
Alstu -> Flitspalen.rar (54 KB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:44:
[...]

Ziet er erg goed uit zo.

[...]

Cool, ben benieuwd. Ga hem nu even niet testen aangezien ik net alles lekker draaiend heb met Romeos.
Heb hem lopen nu. merk alleen dat batterij verbruik erg hoog was. voor het updaten had ik hem opgeladen tot 70% daarna alles geinstalleerd en ermee gewerkt.uurtje erna 51% (15:35 uur)ik hou het even in de gaten.

(15:48 uur) 40% in standby
(19:00 uur) 30% in standby

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:33
Even een vraagje. Ik heb in december een KPN gelockte Touch Pro van iemand overgenomen en ben al sindsdien aan het wachten op de unlock code van KPN. De code is er nog altijd niet en het bedrag ervoor is tevens nog niet bij de vorige eigenaar in rekening gebracht.

De code is al drie keer opnieuw aangevraagd, ook schriftelijk, maar tot zover zonder resultaat.

Ik ben dus aan het denken de code bij een gsm boer te laten unlocken. Maar nu vraag ik mij af of ik dan de garantie op het toestel kwijt ben?

(KPN gooit er nogal met de pet naar want: op deze vraag kan zelfs de KPN klantenservice mij GEEN antwoord geven |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ralphfx schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:40:
Even een vraagje. Ik heb in december een KPN gelockte Touch Pro van iemand overgenomen en ben al sindsdien aan het wachten op de unlock code van KPN. De code is er nog altijd niet en het bedrag ervoor is tevens nog niet bij de vorige eigenaar in rekening gebracht.

De code is al drie keer opnieuw aangevraagd, ook schriftelijk, maar tot zover zonder resultaat.

Ik ben dus aan het denken de code bij een gsm boer te laten unlocken. Maar nu vraag ik mij af of ik dan de garantie op het toestel kwijt ben?

(KPN gooit er nogal met de pet naar want: op deze vraag kan zelfs de KPN klantenservice mij GEEN antwoord geven |:( )
Persoonlijk denk ik van niet... En kijk anders hier eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
Strider schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:58:
Zijn er mensen die zich nog weten te herinneren of hun Touch Pro op 1 andere manier gesealed was bij aankoop?
Ik heb deze vraag al een keer meer gesteld, maar nu vertelde een winkel mij dat dit alleen bij de diamond voorkwam, en niet bij de touch pro.

Issie nu wel of niet gesealed :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne was niet gesealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Mijn doos van mijn Touch Pro (twee weken geleden gekocht) was wel gesealed met originele zwarte 'HTC void' stickertjes op de diamantvormige plastic doos. Twee stuks. Je krijgt hem niet open zonder die stickertjes te beschadigen. De kartonnen omdoos was niet gesealed.

Meer details kan ik je niet geven.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Volgens mij zaten er alleen plakkertjes bij mij op de doos... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: vandaag eindelijk getest: telefoon als modem voor de laptop via t-mobile Web-n-Walk onbeperkt internet. Werkte prima! Snelheid ook goed, google, mail etc. Voor af en toe even internet onderweg dus ideale oplossing. :) Ik hoef niet meer op zoek perse naar open WiFi puntjes onderweg in Nederland. (Buitenland is het uiteraard nog een te dure oplossing voor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:03:
Mijn doos van mijn Touch Pro (twee weken geleden gekocht) was wel gesealed met originele zwarte 'HTC void' stickertjes op de diamantvormige plastic doos. Twee stuks. Je krijgt hem niet open zonder die stickertjes te beschadigen. De kartonnen omdoos was niet gesealed.

Meer details kan ik je niet geven.
Met andere woorden, als je de doos van de buitenkant ziet dan lijkt hij ongesealed, maar als je hem open gaat maken kom je een doos tegen die wel gesealed is?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Dat is correct en tevens juist. :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

TNX!
Icons zien er mooi uit :)
Maaruh tomtom pikt ze niet op. Moet ik de naamgeving nog aanpassen? Ik gebruik de ov2 file van flitspaal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:50:
Dat is correct en tevens juist. :P
dat was bij de mijne ook, maar het toestel is niet gesealed als je dat bedoelde. gewoon twee stickertjes op een doosje
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.