Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279460

Mijn Opera browser valt regelmatig uit en dan kan ik hem niet opnieuw opstarten (zonder softreset) weet iemand hier de oplossing voor? Wil namelijk opera wel blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 51692 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:21:
Ik ga de mist in met mijn contacten. Net is mijn nieuwe abo overgegaan van Orange naar Vodafone. Op mijn sim stonden alleen maar telefoon contacten. Na de nieuwe simkaart te hebben geplaatst toen mijn abo met Vodafone werd geëffectueerd heb ik gesynchroniseerd met de pc die automatische alle MSN contacten naar de tel heeft gestuurd. Alles staat nu door elkaar maar ik ben ook veel tel. nummers kwijt. Heb hier uitgebreid gezocht en ik kom eigenlijk helemaal geen klachten hier over tegen laat staan oplossingen.

Ik ben uiteraard bang mijn tel contacten kwijt te raken kan iemand mij vertellen of het nog mogelijk is de msn-contacten van de tel contacten te scheiden? De oude Orange simkaart doet het uiteraard niet meer dus daar kan ik ze niet meer vanaf halen. Zal ik handmatig alles moeten verwijderen? Is het mogelijk de msn en e-mail contacten gescheiden te houden van de tel contacten?? Ik had een Xperia ( gestolen/verloren nu) daar kon dat niet. Is toch absurd dat alles zo door elkaar loopt. Eigenlijk zo absurd dat ik bijna niet kan geloven dat ze niet te scheiden zijn. Heb uitgebreid gezocht maar geen oplossing via zoeken gevonden> Hopelijk bestaat er wel een mogelijkheid?
Je moet bij het installeren van Windows Live Messenger uitivnken dat je alle email adressen aan de contacten wil toevoegen, anders krijg je deze puinzooi. Een simkaart doet het niet zomaar NIET meer, dus probeer die Orange simkaart nog even, dat je geen bereik hebt maakt niet uit, het gaat puur om wat er op de simkaart staat. En gooi dan alle contacten van de telefoon zelf weg en kopieer alles van de sim weer naar de telefoon.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-05 12:21

JeeVee

Mens agitat molem

Skyfire snel maar onscherp en ook flash werkt niet goed?! -O-
the real JAMF schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:24:
[...]

Ziet er veelbelovend uit - eindelijk een mobile browser die met flash overweg kan ...

edit:
Hmmmmm... toch niet helemaal : filmpjes op VKMAG doen't niet - strark nog even motormeuk .nl proberen

edit:
2: externe flash software nodig ???

Was dit nu het mobile vervolg op firefox ?? - 't zie er niet er firefox-achtig uit - meer safari-uiterljk :?

[geen tijd om te zoeken modus]

kon je nu met advanced config je standdard browser (dus die van het wereldbolletje -tab) aanpassen
Opera eruit- Skyfire erin

\[/geen tijd om te zoeken modus]
toon volledige bericht
MeIsTwisted schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:36:
[...]

Het is superonscherp. Alsof je naar zwaar gecomprimeerde jpg's zit te kijken. Ziet er echt niet uit hierzo. Verder werkt het wel snel
Anoniem: 147093 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 22:57:
[...]

Hier ook...snel :Y maar verder :N
Waarom onscherp?
Skyfire maakt gebruik van QVGA en rekt op tot VGA of WVGA. Men biedt dus nog geen echte VGA/WVGA ondersteuning, dit zal denk ik in een van de volgende releases wel gebeuren. Ik denk dat de huidige snelheid mede bepaald wordt door dat QVGA-formaat te hanteren. 8)7

Flash werkt niet?
Het mechanisme wat hier wordt gebruikt lijkt op 'animated GIF' :?

EULA gelezen?
Ook hier moet de EULA worden geaccepteerd, voordat gebruik kan worden gemaakt van de software. Hierdoor geef je toestemming dat Skyfire informatie over jouw browsing gewoontes mag verzamelen, maw je mag bespioneren! Dit lijkt mij kwalijk! :(

Program uninstall al geprobeerd?
Bij een poging de Skyfire software te verwijderen, bleef het toestel hangen (het cirkeltje blijft maar draaien). Opgelost via een soft reset en een restore van een backup. Een backup maken moet je trouwens standaard doen voor het laden van een onbekend software-programma (door schade en schande zelf wijzer geworden). :(

De bruikbaarheid van deze browser wordt vooral bepaald door de snelheid. Als in de naaste toekomst ook de scherpte wordt aangepakt, de flash gaat werken, de uninstall werkt en de spionnagetoestemming uit de EULA wordt gehaald, dan pas is het een prima browser met uitstekende navigatie en snelheid. :Y

[ Voor 14% gewijzigd door JeeVee op 01-06-2009 08:39 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Tja iedereen surft ook zonder het te weten met Google Chrome, terwijl die min of meer dezelfde policy hanteert.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51692

MsG schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:13:
[...]

Je moet bij het installeren van Windows Live Messenger uitivnken dat je alle email adressen aan de contacten wil toevoegen, anders krijg je deze puinzooi. Een simkaart doet het niet zomaar NIET meer, dus probeer die Orange simkaart nog even, dat je geen bereik hebt maakt niet uit, het gaat puur om wat er op de simkaart staat. En gooi dan alle contacten van de telefoon zelf weg en kopieer alles van de sim weer naar de telefoon.
Bedankt maar is er daarna dan een mogelijkheid om die e-mail adressen en telefoonnummers gescheiden te houden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Anoniem: 279460 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:55:
Mijn Opera browser valt regelmatig uit en dan kan ik hem niet opnieuw opstarten (zonder softreset) weet iemand hier de oplossing voor? Wil namelijk opera wel blijven gebruiken.
Cleanram gebruiken! Werkt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-05 12:21

JeeVee

Mens agitat molem

Nog beter MemMaid gebruiken, bevat alle tools om het geheugen van je toestel goed en veilig te kunnen onderhouden en bevat ook uiteraard reclaim RAM. :Y

BTW bevat ook system tweaks voor Opera...... :+

[ Voor 17% gewijzigd door JeeVee op 01-06-2009 08:52 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134684

14 augustus vorig jaar een htc touch pro gekocht voor de som van 602 euro !
Hartikke blij was ik er mee en tot voor twee weken terug prima gewerkt.
Wat gebeurde er, het toestelletje deed het ineens niet meer. Scherm viel uit en dat was het. Ik kon 'm wel aanzetten, maar ik kon niks zien. Tijd voor een beroep op mijn garantie. Een aardige dame van HTC aan de lijn gehad en deze vertelde me het toestel in een envelope te doen waarna deze werd opgehaald voor reparatie. Prima service

Vandaag kwam ik toch van een koude kermis thuis. Ik had een brief gekregen van Eurotwice. Die zorgen blijkbaar voor de reparatie.

Ik had drie keuzes: De eerste was akkoord gaan met de herstelprijs van 411,44 euro , niet akkoord gaan en het toestelletje wordt milieuvriendelijk vernietigd, of terugsturen maar dan wel ff 40 euro betalen

De reden voor dit alles was omdat er illegale software op stond !
Nu gebruik ik het toestel zakelijk en heb ik altijd orginele htc software er op gehad. Het enige wat ik in het verleden eens gedaan heb is het plaatje van het opstartscherm vervangen door een mooier plaatje. Tevens is de bootloader vervangen door een gepatchte versie.

Ik liet het er niet bij zitten en ben gaan bellen met Eurotwice.
"Sorry meneer, maar er staat illegale software op." We zullen u een mailtje toesturen met de bewijzen (foto's).

Na een half uur weer teruggebeld met de vraag waar de foto's bleven. De mechanieker is gemaild, dus in de loop van de dag of morgenvroeg.

HTC gebeld dan maar. Deze meneer vroeg om mijn referentienummer en wist mij te vertellen dat het scherm kapot was en dat deze nooit onder de reparatie valt. Ik die meneer verteld dat het scherm keurig in orde is en dat er zelfs nauwelijks een krasje op zit. Ik werd vriendelijk verzocht om Eurotwice maar te bellen om te vragen voor verdere info.

Wederom naar Eurotwice gebeld. Weer een andere dame aan de lijn. Sorry meneer maar er stond illegale software op en daarom moet het moederbord worden vervangen .
Ik vroeg die dame nog een keer, dus door de illegale software (een orgineel image met een ander plaatje) moet het moederbord worden vervangen. Ja meneer, maar ik ben geen mechanieker dus kan ik daar verder niks over zeggen. Vriendelijk gevraagd of ik dan de mechanieker aan de lijn kon krijgen. Helaas meneer die komen nooit aan de telefoon.

Zucht.........van het kastje naar de muur gestuurd dus.

Ben altijd tevreden gebruiker geweest van de htc 3600 en de tot voor twee weken terug ook van de touch pro. Maar dit is toch niet echt de service waarop ik gerekend had.

Hierbij het antwoord van HTC:

Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: dat Uw niet tevreden bent met de uitkomst van de reparatie van Uw telefoon. Als Euro Twice Uw toestel buiten garantie heeft bevonden is er weinig wat HTC voor U kan betekenen daar wij hen in het leven hebben geroepen voor repaties en hun uitkomst mbt buiten garantie staements etc final zijn. Dus als zij zeggen dat een telefoon buiten de garantie voorwaarden valt, dan is dan iets wat wij van HTC niet betwisten. Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: HTC - Support Of ga naar: HTC - Touch Phone, PDA Phone, Smartphone, Mobile Computer, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 voor Nederland en voor Belgie 0240 40616 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team

M.a.w. Zoek het verder maar uit met Eurotwice. En als je daar informeerd wordt er verwezen naar HTC om je beklag te doen.
Het is helder voor mij en ik hoop dat één ieder hier is gewaarschuwd voor het beleid van HTC.
En daarmee bedoel ik te zeggen dat de regels strikt gehanteerd worden. Ilegale software in mijn geval dus de bootloader is een reden om tevens de garantie op de hardware te laten vervallen, de oorzaak van de hardware falen is niet van belang en daar wordt verder niet meer naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:33
is de topicstarter in slaap gevallen ofzo??

we zijn al bij pagina 57..
tijd voor een nieuw deeltje!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:35

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Walter alle respect, en zeker vervelend, maar illegaal is illegaal. 't Is niet 'n beetje, je hebt buiten de garantie om iets geïnstalleerd.

Dat Eurotwice daar nu nogal star mee omgaat is klote, maar ze hebben 't goed recht.

Succes verder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134684

Ach het ging mij niet zo zeer om het goed recht.
Natuurlijk zal het formeel allemaal wel kloppen. Alleen wordt het dus wel heel erg strak gehanteerd. Er is hardware stuk en op deze manier heeft men dus een prima excuus om dit niet te repareren. Terwijl HTC, eurotwice, jij en ik weten dat dit niet aan de bootloader ligt. Nogmaals ze zullen best in hun recht staan, maar voor mij getuigt het dus niet echt van service. Op het moment dat er softwarematig iets niet in orde is kan ik me voorstellen dat men hier geen garantie op bied. Maar het moederbord hadden ze ten alle tijden moeten vervangen ook als er een legale bootloader op stond, dat heeft geen bal te maken de bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Misschien is het al een x langs geweest, maar zoek me al een dag rot op mijn telefoon:

Weet iemand hoe je in de standaard TouchFlo3d ROM (laatste versie) de knop rechts onderin (software) instelt? Normaal staat hier Programma's en ik zou deze knop graag vervangen met "Communicatie" (Comm. Center)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:33
Anoniem: 134684 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:12:
Ach het ging mij niet zo zeer om het goed recht.
Natuurlijk zal het formeel allemaal wel kloppen. Alleen wordt het dus wel heel erg strak gehanteerd. Er is hardware stuk en op deze manier heeft men dus een prima excuus om dit niet te repareren. Terwijl HTC, eurotwice, jij en ik weten dat dit niet aan de bootloader ligt. Nogmaals ze zullen best in hun recht staan, maar voor mij getuigt het dus niet echt van service. Op het moment dat er softwarematig iets niet in orde is kan ik me voorstellen dat men hier geen garantie op bied. Maar het moederbord hadden ze ten alle tijden moeten vervangen ook als er een legale bootloader op stond, dat heeft geen bal te maken de bootloader.
ze kunne het ook zo stellen, dat doordat jij er een bootloader op wou zetten en nog meer "illegale dingen" het moederbord stuk is gegaan door verkeerd flashen ofzo.. ik zou zeggen terug laten sturen door eurotwice voor die 40 euro of wat is het, aansluiten op de pc kijken wat hij doet, probeer een ander scherm misschien er in te plaatsen als je geluk hebt werkt 1 van deze dingen en heb je weer een werkende telefoon..

[ Voor 11% gewijzigd door Rohit op 02-06-2009 00:38 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GandalfTheGrey schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:55:
Misschien is het al een x langs geweest, maar zoek me al een dag rot op mijn telefoon:

Weet iemand hoe je in de standaard TouchFlo3d ROM (laatste versie) de knop rechts onderin (software) instelt? Normaal staat hier Programma's en ik zou deze knop graag vervangen met "Communicatie" (Comm. Center)
Je kan dit via registry doen, maar dacht nu ook met dat config programma.

Ik heb nu PocketMusic draaien, trial versie. Good ol' Winamp2 skins of een simpele layout, moet zeggen dat het erg netjes werkt. Start een bijzonder stuk sneller op dan normale mediaplayer, heeft betere ondersteuning voor medialijsten (en de menu's zijn ala SPD gemaakt), alleen werkt de toetsblokkering niet helemaal.

Nu nog even wat extra muziek testen, nog even kijken of het die 20 dollar waard kan zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:26
Ik heb een raar probleempje dat wanneer m'n telefoon uit stand-by komt, hij automatisch het email venster opent. Ik heb de indruk dat elke keer wanneer de email gecheckt wordt (om de 15 minuten), deze ook het email scherm naar voren brengt, wat ik helemaal niet wil. Heeft iemand anders hier wel eens van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gezien de ervaringen van Walter vd H besef ik wederom dat ik nooit meer een HTC-toestel zal kopen. Leuke hardware, brakke roms. Gebrek aan rom-updates (welgeteld 1, dik een half jaar na uitlevering van de TP) die bugs en slechte prestaties fixen. Waardoor ik uiteindelijk maar toevlucht heb gezocht tot 3rd party roms om nog een goed werkend toestel te krijgen. Ik wens HTC hierbij het slechtste toe en dat ze maar heel snel failliet mogen gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175330

GandalfTheGrey schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:55:

Dit heb ik van xda en heb het al toegepast, dus ik weet dat het werkt.
Ik denk dat dit ook voor jouw versie wel zal werken:

how to change softkeys in TFLO!

you can open a tab with this:

\windows\manila.exe --switchtopage home.page

Instead of "home.page" you can use:

* messaging.page
* weather.page
* people.page
* email.page
* album.page
* music.page
* internet.page
* settings.page
* programs.page

You can also use the shortcut for:

Manila softkeys:

31. Remap Manila softkeys:
HKLM/Software/HTC/manila/
HomeLSKPath, which is the left softkey (Standard = Phonepad)
And
HomeRSKPath, which is the right softkey.
If you change these with the location of the programs you want to link to, and simultaneous change the names:
HomeLSKText = Left softkey text
And
HomeRSKText = Right softkey text.

Example:

HomeLSKPath: "\windows\manila.exe"
HomeLSKText: "E-Mail"
HomeLSKArguments: "--switchtopage email.page"
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.