Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
snarf schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:08:
[...]

[...]

[...]

Ik heb het af en toe ook dat mijn popups niet meer doorkomen (laatste orig. NL HTC Rom). Ik verdenk S2U2 ervan (nee, ik heb niet aanstaan dat S2U2 mijn popups afhandelt), maar is niet geheel duidelijk en het is relatief eenvoudig te herstellen.

Via Start > Instellingen > Geluiden en meldingen > tabblad Meldingen > bij Gebeurtenis kiezen voor Berichten/Herinnering > vinkje bij Bericht in scherm weergeven krijg ik de popups weer terug iig!
Ik heb S2U2 niet en bij mij wordt het ook steeds in de instellingen weer afgevinkt dus het ligt aan iets anders.
Wellicht het "brakke ontwerp" van dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Eric_Cantona schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:43:
Hier ook, ROMeOS NL laatste versie en Pamas Digital Sprint Clock geïnstalleerd (dacht eerst dat 't daar aan lag), maar ik denk niet dat jullie deze versie ook hebben?

Praag/Budapest GMT +1 hier trouwens ook.
Dit is vermoedelijk een fout van de nieuwe Rhodium TF3D(2) die wordt gebruikt. Zoek op XDA eens naar Rhodium of TF3D2, daar geven ze in een van de eerste posts aan dat de fout daardoor veroorzaakt wordt (met een soort van fix, die voor mij overigens niet werkte...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
barrymossel schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:31:
[...]

Dit is vermoedelijk een fout van de nieuwe Rhodium TF3D(2) die wordt gebruikt. Zoek op XDA eens naar Rhodium of TF3D2, daar geven ze in een van de eerste posts aan dat de fout daardoor veroorzaakt wordt (met een soort van fix, die voor mij overigens niet werkte...).
Ik denk niet dat dit de oorzaak is, aangezien ik op de HTC update ROM draai en dit ook had. Wat ik heb gedaaan is het een keer goed gezet en toen de telefoon uitgezet met de aan/uit knop. Blijkbaar slaat hij dan de instelling wel goed op, wat een soft-reset dus blijkbaar niet goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Hoe bevalt jullie EnergyROM 3.0?

Ik heb toch wel wat rare dingen:
Trillen gaat bij mij heel gek, soms 2 keer en de derde keer oneindig,
Soms heel lange tussenpozen
Als ik een smsje krijg dan moet ik eerst helemaal unlocken voor dat ik hem zie terwijl ik met een tytn II hem vroeger altijd zag geloof ik.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hoe kan ik met phone keypad letters type in plaats van cijfers.
de letters worden wel weer gegeven op de toetsen maar toch krijg ik de cijfers.
zie foto:
Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/reviews/0000001077/review/imgA8.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Denthis op 20-05-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22
Denthis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:34:
zie foto:
[afbeelding]
ben ik dan zo raar? ik zie daar gewoon tekst staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
ik draai ook sinds een paar dagen op energyrom 3.0. dit is voor het eerst dat ik een andere dan de officiele rom probeer en mij bevalt het tot op heden wel. heb wat problemen gehad met locken omdat ik touchlockpro er ook op draai maar dat werkt nu geloof ik ook goed. verder is de snelheid veel beter. stroom verbruik kan ik nog weinig over zeggen omdat ik de laatste dagen te veel heb zitten spelen om alles naar m`n zin te krijgen.

van vreemde trilsignalen heb ik nog niks gemerkt, volgens mij ligt dit ook aan je beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Wombat13 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:49:
[...]

ja dat klopt, maar das een fototje van google.
Bij mij lukt het niet om er tekst te verkrigen alleen cijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wombat13 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:49:
[...]

Zijn screenshot is van internet :P. Hij vergeet het belangrijkste te melden: Bij de contactenpagina, gaat hij met het phonekeypad uit van de nummers (wat op zich logisch is) ipv de letters. Hoe kan je die letters toch typen met dat toetsenbord? Hij vind de full qwerty wat te klein voor de vingers.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:13
MsG schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:30:
[...]

Zijn screenshot is van internet :P. Hij vergeet het belangrijkste te melden: Bij de contactenpagina, gaat hij met het phonekeypad uit van de nummers (wat op zich logisch is) ipv de letters. Hoe kan je die letters toch typen met dat toetsenbord? Hij vind de full qwerty wat te klein voor de vingers.
De desbetreffende knop ingedrukt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

MsG schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:20:
Hoe bevalt jullie EnergyROM 3.0?

Ik heb toch wel wat rare dingen:
Trillen gaat bij mij heel gek, soms 2 keer en de derde keer oneindig,
Soms heel lange tussenpozen
Als ik een smsje krijg dan moet ik eerst helemaal unlocken voor dat ik hem zie terwijl ik met een tytn II hem vroeger altijd zag geloof ik.
Ik gebruik het nu een kleine week en heb van deze beide problemen nog geen last van gehad. Vind het een prima ROM en heb veel meer vertrouwen in m'n telefoon dan voorheen met de originele ROM. (Ik heb geloof ik de classic versie (TF3D) + MSVC gekozen van de EnergyROM, misschien dat dat uitmaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22
Denthis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:07:
[...]

ja dat klopt, maar das een fototje van google.
Bij mij lukt het niet om er tekst te verkrigen alleen cijfers
waarom dacht je dat ik me afvroeg of ik dan misschien raar was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

crumpler schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 20:52:
[...]

De desbetreffende knop ingedrukt houden ;)
Dat werkt niet bij contacts :), hij typt hem meteen.
Myedvyed schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:28:
[...]

Ik gebruik het nu een kleine week en heb van deze beide problemen nog geen last van gehad. Vind het een prima ROM en heb veel meer vertrouwen in m'n telefoon dan voorheen met de originele ROM. (Ik heb geloof ik de classic versie (TF3D) + MSVC gekozen van de EnergyROM, misschien dat dat uitmaakt?)
Krijg jij wel een popup bij een smsje dan?

[ Voor 51% gewijzigd door MsG op 20-05-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik spb mobile shell 3.
-Maar het duurt nu soms heel lang als ik het scherm horizontaal gebruik en daarna toetsenbord weer inklap, dan duurt het lang voordat het scherm weer verticaal gaat.

- Als ik een smsje krijg krijg ik zo'n wit popup venstertje onder in beeld....die gaat heel snel weg sinds mobile shell 3...is dat instelbaar? Het openen van mijn smsjes via windows mobile duurt een eeuwigheid...hij blijft maar denken en laden

- Soms trilt mijn telefoon niet (als ie op trillen staat) en ik een smsje krijg, wit lampje brandt dan wel. Of hij trilt heel erg kort...en als ik de telefoon uit standby haal trilt ie nog eens. Hoe voorkom ik dit? wake up on stanby is geen optie voor mij...aangezien ik mn telefoon in mn broek heb en ik dus allemaal rare fratsen krijg als ie met touchscreen aan in mn broek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

MsG schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:42:
Krijg jij wel een popup bij een smsje dan?
Niet meer, die kreeg ik volgens mij eerst wel maar dat heb ik (indirect) uitgezet door ergens een of andere optie "Wake up on new message" uit te schakelen. Had anders het probleem dat hij de hele tijd uit stand-by kwam om die pop-up te tonen (ik gebruik geen lock meer nu dat slide2answer-achtige ding erin zit). Dan begint het touchscreen dus weer te reageren en dat vind ik zelf niet handig, aangezien ik meestal de telefoon in z'n pouch aan m'n riem heb zitten en niet wil dat ie per ongeluk allerlei rare dingen gaat doen.

Dus wellicht dat het inschakelen van die optie "Wake up on new message" helpt? Of is die al ingeschakeld?

Edit: Hij zit onder Tweaks -> Touch Pro Tweak -> SMS/MMS messages -> Wake up on new SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb hetzelfde dillema een beetje. Ook al gebruik ik dat ie lockt als ik het beeld uit doe, met homescreen++. Door het smsje doet hij hem met popup volgens mij wel weer aan idd.

Het vage trillen komt geloof ik door HomeScreen++, ik had de functie Lock device if screen is off and vice versa aangevinkt, welke niet werkt op de touch pro, maar wel dat veroorzaakte. Waarschijnlijk althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
heeft er iemand ervaring met de User Customisation voor de custom roms? ik kom er niet helemaal uit en voor die energyrom is er iedere dag zo`n beetje een nieuwe versie
weet iemand een handleiding te vinden of kan iemand kort op een rijtje zetten wat er moet gebeuren?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

MsG schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 09:13:
Ik heb hetzelfde dillema een beetje. Ook al gebruik ik dat ie lockt als ik het beeld uit doe, met homescreen++. Door het smsje doet hij hem met popup volgens mij wel weer aan idd.

Het vage trillen komt geloof ik door HomeScreen++, ik had de functie Lock device if screen is off and vice versa aangevinkt, welke niet werkt op de touch pro, maar wel dat veroorzaakte. Waarschijnlijk althans.
Dat doet me denken aan het enige probleem dat ik tot nu toe met deze ROM had. Ergens in een van die tweak tooltjes had ik ook die optie "Lock device if screen is off" functie aangezet, maar soms werd m'n foon ineens gelocked terwijl ik actief ergens mee bezig was (b.v. door berichten bladeren of een spelletje spelen). Een iets TE hyperactieve auto-lock dus. Sindsdien staat auto-lock uit en eigenlijk werkt het zo wel prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:39:
ik gebruik spb mobile shell 3.
-Maar het duurt nu soms heel lang als ik het scherm horizontaal gebruik en daarna toetsenbord weer inklap, dan duurt het lang voordat het scherm weer verticaal gaat.
Dat ligt aan een bug in SPB Mobile Shell. Er is een beta beschikbaar van een update, waarin dit probleem is opgelost. Zie http://www.spbclub.com/fo...8a8ecb18225078d3d2cf0e8c7 (scroll naar beneden voor de download link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Net de laatste romeso met win6.5 erop gezet. Lijkt in eerste instantie perfect te werken en is qua functionaliteit weer een stap voorwaarts :)

Zijn er btw nog meer mensen die yahoo mail synchroniseren met de tp? Exchange mail en gmail geven geen problemen maar yahoo is erg instabiel. Hij maakt soms geen verbinding of valt weg en regelmatig moet ik mijn wachtwoord opnieuw opgeven. Volgens mij ligt dit aan yahoo maar tips zijn welkom

[ Voor 51% gewijzigd door rajackar op 21-05-2009 15:09 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THM0 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:02:
[...]

Dat ligt aan een bug in SPB Mobile Shell. Er is een beta beschikbaar van een update, waarin dit probleem is opgelost. Zie http://www.spbclub.com/fo...8a8ecb18225078d3d2cf0e8c7 (scroll naar beneden voor de download link).
Dank voor je reactie! Maar is dit een nederlandse versie of engels? Hoe kan ik hier achter komen zonder hem te moeten installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:34:
zie foto:
[afbeelding]
Schuifje van t9 naar abc zetten denk ik zo, en dan 1 klik op abc voor a, 2x voor b enz.
Bij mij werkt het id zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:36:
[...]

Dank voor je reactie! Maar is dit een nederlandse versie of engels? Hoe kan ik hier achter komen zonder hem te moeten installeren?
Is meertalig.
Ik kon bij installeren voor Dutch kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:05:
[...]

Schuifje van t9 naar abc zetten denk ik zo, en dan 1 klik op abc voor a, 2x voor b enz.
Bij mij werkt het id zo.
werkt niet bij mij, werkt het bij jouw wel in het contacten menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:47:
[...]

Sorry, ben net een nieuwe rom aan't flashen.
Laat het straks wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:47:
[...]

Yep, in contacten werkt het ook.
Maar.......... je kan toch gewoon een ander keyboard kiezen door op het driehoekje naast het keyboardje te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik in godsnaam het SMS centrale nummer instellen.

Google vind ik niets mee, search ook niet. Heb onderhand het hele menu al doorlopen...word er gek van!

Edit: bovenstaande gevonden, maar het stond goed.

Probleem: phone geeft aan dat ik 2 nieuwe SMS-jes heb, maar in de inbox staat niets, en versturen lukt ook niet. Dit na een ROM update naar Energy 3.0 en upgrade naar SPB shell 3.0.

Enig idee?

Edit2: Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan: na 2x een harde reset alles ok..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:45:
[...]

Yep, in contacten werkt het ook.
Maar.......... je kan toch gewoon een ander keyboard kiezen door op het driehoekje naast het keyboardje te klikken?
ja, maar die phone keypad is fijn als je bewegend moet type.

ik denk dat ik het nu zie, als ik type komen er boven in cijfers te staan, maar hij selecteerd wel de tekst op het woord dat ik eigenlijk type.

dankje voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook EnergyROM 3.0, maar die gast brengt idd bijna elke dag een nieuwe uit. :')
Die instant lock is idd erg vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* T-Mobile ROM update voor MDA Vario IV gewoon te downloaden *O*
JeeVee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:49:
T-Mobile ROM update van site gehaald?!! :?

Op zoek naar ervaringen met de nieuwe ROM update, zag ik dat de update 'W-n-W' van de T-Mobile site was gehaald. Nergens een verklaring. In het forum op de site wel wat opmerkingen. De helpdesk weet nergens van. :X

Vreemd.
:Y Ik heb even contact gehad met TM en het blijkt dat de ROM update wel onder de zakelijke tab (download hier) staat en door een foutje niet onder de tab persoonlijk! Dit foutje wordt nu zo snel mogelijk recht gezet! _/-\o_

Ik heb overigens de tab WnW verwijderd (via Adv Config) en gebruik SpB Weather voor het weer. De Nederlandse ROM update voldoet verder goed, met name TomTom werkt heel goed.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:05:
Ik heb ook EnergyROM 3.0, maar die gast brengt idd bijna elke dag een nieuwe uit. :')
Ik heb versie van weet ik wanneer, maar heb er eigelijk nooit problemen mee. Naja, youtube blijft niet goed werken, maar mail etc werkt allemaal netjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ivm af en toe op het circuit rijden met de motor 2 progjes gedownload...

RaceChrono en iLaps...

Weet er hier nog iemand iets wat ook goed werkt als laptimer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:55:

RaceChrono en iLaps...

gps meter, gebruik ik op de motor.

Die meet alles acceleratie, topsnelhied hoogte verschil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Als ik een mms binnen krijg komt die niet boven aan me lijst staan maar ergens halver wege.

Mijn sms lijst word gesorteerd op datum iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:19:
[...]

Ik heb versie van weet ik wanneer, maar heb er eigelijk nooit problemen mee. Naja, youtube blijft niet goed werken, maar mail etc werkt allemaal netjes.
Gebruik jij de TF3D of de Titanium layout? :)
Ik probeer een weather plugin in de titanium te krijgen, wil echter niet lukken!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Is het mogelijk om rhodium manilla op de t-mobile rom te installeren? Ik erger me dood aan dat uitschuifmenu. De accu loopt trouwens ook verschrikkelijk snel leeg vergeleken met M-rom... Nouja, alles voor een GPS fix dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denthis schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 14:23:
Als ik een mms binnen krijg komt die niet boven aan me lijst staan maar ergens halver wege.

Mijn sms lijst word gesorteerd op datum iemand enig idee hoe dat kan?
Sortering in MMS verkeerd staan?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:30:
Gebruik jij de TF3D of de Titanium layout? :)
Ik probeer een weather plugin in de titanium te krijgen, wil echter niet lukken!
Erm, die er standaard bij zat? :P Mijne heeft een weather blad er al in zitten, ik heb verder erg weinig extra's.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hm, klinkt goed...

Even rondgeneusd, zie alleen de laptimerfunctie niet :?

of heb ik niet goed gekeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

sander-sp schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:50:
Is het mogelijk om rhodium manilla op de t-mobile rom te installeren? Ik erger me dood aan dat uitschuifmenu. De accu loopt trouwens ook verschrikkelijk snel leeg vergeleken met M-rom... Nouja, alles voor een GPS fix dan maar :)
Welke rom heb je nu dan? Dat uitschuif menu kan je meestal wel verwijderen bij remove programs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Die Bruine schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:28:
Advanced config downloaden. Kun je de volgorde van TouchFlow iconen aanpassen. Net zoals sommige notificaties. Zoek en gij zult vinden.
Zal vast aan mij liggen, maar hoe kun je dan de volgorde van de touchflow iconen aanpassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zit de hele tijd met een dillema:

Of ik doe het beeld uit ongelockt, waardoor mijn tril prima is

Of ik laat hem locken zodra het beeld uit is, waardoor hij de ene keer niet trilt bij een smsje, de andere keer 2 keer, de andere keer oneindig, de andere keer 1 keer en dan daarna nog 2 keer. WM 6.5 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:53:
[...]

Erm, die er standaard bij zat? :P Mijne heeft een weather blad er al in zitten, ik heb verder erg weinig extra's.
Oja, nou het is me al gelukt. :)
Maar als je bij settings->today->items->windows default aanvinkt dan krijg je een coole 'layout'! Moet je maar ff proberen, je kan het altijd proberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Bintmeister schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:31:
[...]

Zal vast aan mij liggen, maar hoe kun je dan de volgorde van de touchflow iconen aanpassen??
Het is schijnbaar een soort treiterij om mensen eerst te laten zoeken.
Terwijl het een kleine moeite is, als je het toch ter sprake brengt om meteen even te zetten "waar" dan.
Typisch staaltje hollands calvinisme

Ik kan het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TF3D Config zou dit ook moeten kunnen, anders via Advance config via Menu -> more settings -> touchflo 3D. Daar kan je ze aan/uitvinken en op/neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb ook geen weather tab meer in de nieuwe t-mobile rom. Ik kan hem wel aanvinken in de advanced configuration tool maar dat heeft geen effect. Hij vraagt als ik op OK klik of ik tf3d af wil sluiten en dat dat afgeraden wordt. Ik klik dan op ok of annuleren, beide geen effect.

[ Voor 31% gewijzigd door SaN op 24-05-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

sander-sp schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:24:
Ik heb ook geen weather tab meer in de nieuwe t-mobile rom. Ik kan hem wel aanvinken in de advanced configuration tool maar dat heeft geen effect. Hij vraagt als ik op OK klik of ik tf3d af wil sluiten en dat dat afgeraden wordt. Ik klik dan op ok of annuleren, beide geen effect.
Sluit touchflo eerst even af, bij settings > today en dan instellen en dan weer aanvinken. werkt dat toevallig? Aangezien anders touchflo in gebruik is terwijl je settings veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Nee, was inderdaad een goed idee, maar ne een reset staat tf3d automatisch weer aan en er is geen weather tab te bekennen. Hij heeft wel automatisch de mobile TV tab weer terug gezet, waar ik niks aan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:44
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:55:

RaceChrono en iLaps...

hey raceChrono ook erop gezet. Had een route gereden en had de log geconverteerd voor google earth. Ik zie wel wat van route in google earth, maar alleen de schaal klopt niet. Heb er dus nix aan. Wat is nu goede software om een rit te loggen? Eventueel met snelheden, acceleratie ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darklord007 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:39:
[...]

hey raceChrono ook erop gezet. Had een route gereden en had de log geconverteerd voor google earth. Ik zie wel wat van route in google earth, maar alleen de schaal klopt niet. Heb er dus nix aan. Wat is nu goede software om een rit te loggen? Eventueel met snelheden, acceleratie ed?
Voor een normale rit is dit http://www.trackr.nl/ misschien wat... :Y

Heb ik er ook opstaan, maar gaat mij meer om rondetijden als ik bijvoorbeeld op Assen of Zandvoort aan het rijden ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://www.rungps.net/wiki/TrainerUVEN

Leuk progje... bruikbaar voor allerlei sporten incl motorracen... met split screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:47:
[...]

Leuk progje... bruikbaar voor allerlei sporten incl motorracen... met split screen.
Eens even proberen... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

SpB Weather ipv ontbrekende weather tab TF3D voor de ROM update Vario IV :Y
sander-sp schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:24:
Ik heb de WnW tab en de TV Mobile tab gesloopt. Gebruik nu SpB weather, dit voldoet prima. Je kunt ook als je TomTom (snelle fix!) hebt geinstalleerd het weerbericht via TomTom gebruiken, die is ook prima. :+
Kortom, wellicht minder mooi, maar strak en goed! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

JeeVee schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:46:
SpB Weather ipv ontbrekende weather tab TF3D voor de ROM update Vario IV :Y

[...]

[knip] Je kunt ook als je TomTom (snelle fix!) hebt [knip]
Dat ontbreekt er dus nog te vaak aan:

Afgelopen woensdag had ik binnen 15 sec een fix - daarna tot za. helemaal niet meer (20 pogingen)

zondag had ik het fenomeen dat ik 1 sec een fix had - dan 5 sec niets - dan weer 1sec een fix
De balkjes in het GPS menu van TT stonden vrolijk te knipperen tussen blauw en grijs

HCT gps tool haalt ook niet veel uit.

Gelukking heb nog een bluetooth gps-ding (holux236) en die heeft totaal geen lag....

toch een brakke chip die HTC gebruikt

sirf III zijn echt betere chips - supersnelle fix - ook bij bewolking, meteen signaal terug na een tunnel
Past HTC trouwens sirf III chips toe in de andere modellen

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Toch is het vreemd dat het verschilt per telefoon. Er was gisteren een vriend van me bij mij thuis die ook een MDA Vario IV heeft, en hij heeft nooit problemen met zijn gps fix om het even met welke rom dan ook.

Ik heb dus net die nieuwe T-mobile rom op mijn MDA gezet en ik dacht dat mijn fix dus weer redelijk was. Ik wilde de proef even op de som nemen en heb op beide telefoons binnen al GPS test aangezet en ben toen met de telefoons naar buiten gelopen.

De telefoon van die vriend had binnen 3 seconden een fix, die van mij had na 10 seconden nog geen sateliet gevonden. Daarna heb ik het expiriment maar opgegeven...

Ik ben echt serieus van plan om de telefoon maar is terug te brengen naar de t-mobile shop, ik heb nu alles wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De HTC Touch Pro is zeer gevoelig. Als ik hem helemaal met mn hand er omheen vasthoud krijg ik soms geen fix, terwijl als ik alleen het toetsgedeelte onderaan vastpak krikjg ik snel een fix. Wel krijg ik sneller een fix dan met mn tytn 2. Heb ook met die rilphone en radio gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is het niet mogelijk dat ze bij HTC na een paar maanden productie overgestapt zijn op een andere gps chip? Of andere hardware matige aanpassingen hebben doorgevoerd? Het is toch vreemd dat er mensen zijn met een perfect werkende telefoon en veel anderen waar het totaal niet werkt?

edit: Zou de T-mobile screenprotector er iets mee te maken hebben })

[ Voor 11% gewijzigd door SaN op 25-05-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hangt van de radioversie enzo af. Je moet ook kje handen een beetje vrij houden en de telefoon niet plat op een tafel leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb echt al enorm veel radio's geprobeerd. (ook precies dezelfde combinatie die hij gebruikt) Meestal is het zo dat ik direct na het installeren van een nieuwe radio best snel een goede fix krijg, daarna word het alleen weer steeds slechter tot ik op het punt kom dat ik moet gaan resetten om een fix te krijgen.

Ik liep ook naar buiten met de telefoons op dezelfde manier in mijn handen, dus aan zo iets dergelijks kan het niet liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 25-05-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
sander-sp schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:40:
Is het niet mogelijk dat ze bij HTC na een paar maanden productie overgestapt zijn op een andere gps chip? Of andere hardware matige aanpassingen hebben doorgevoerd? Het is toch vreemd dat er mensen zijn met een perfect werkende telefoon en veel anderen waar het totaal niet werkt?
Dát idee had ik dus ook!
Ik had met mijn Touch Pro ook een en al problemen met de GPS: Heel moeilijk een fix te krijgen, wegvallende fix, veel naijlen (Lag).
(Het meeste succes had ik als ik net van tevoren een reset deed)

Terwijl anderen geen problemen hadden.
Ook diverse ROM's en radio versies geprobeerd: Geen succes.

Ik ben uiteindelijk gezwicht, heb mijn TP verkocht en een Touch HD gekocht.
Deze heeft wel zóó snel een fix, en nauwelijks lag.

Ik kan me dus heel goed vinden wat je daar beweert.
Maar hoe kom je erachter wat het verschil is??

[ Voor 3% gewijzigd door ronh op 25-05-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:47:

Ik heb deze ook even getest voor het hardlopen (tracking)
Misschien Off-Topic, maar hoe lock je daar de keys?
Ik had telkens dat onderweg mijn tracking gestopt werd doordat ie aan bleef staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sander-sp schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:59:
Toch is het vreemd dat het verschilt per telefoon. Er was gisteren een vriend van me bij mij thuis die ook een MDA Vario IV heeft, en hij heeft nooit problemen met zijn gps fix om het even met welke rom dan ook.

Ik heb dus net die nieuwe T-mobile rom op mijn MDA gezet en ik dacht dat mijn fix dus weer redelijk was. Ik wilde de proef even op de som nemen en heb op beide telefoons binnen al GPS test aangezet en ben toen met de telefoons naar buiten gelopen.

De telefoon van die vriend had binnen 3 seconden een fix, die van mij had na 10 seconden nog geen sateliet gevonden. Daarna heb ik het expiriment maar opgegeven...

Ik ben echt serieus van plan om de telefoon maar is terug te brengen naar de t-mobile shop, ik heb nu alles wel geprobeerd.
hier ook hoor, mijn MDA heeft ook een supersnelle fix, zonder gebruik van A GPS f weet ik het.
zelfs bij mij thuis in de slaapkamer heb ik gps verbinding, iets dat m'n zakelijk HTC pharos niet lukt.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:05:
in elk geval is ie actief bezig met developen dan :P

eventjes werd ik blij dat ie ook een NL rom zou hebben, maar helaas... het staat alleen op een NL server.

[ Voor 16% gewijzigd door Shanquish op 25-05-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:44:
[...]

Dat ontbreekt er dus nog te vaak aan:

Afgelopen woensdag had ik binnen 15 sec een fix - daarna tot za. helemaal niet meer (20 pogingen)

zondag had ik het fenomeen dat ik 1 sec een fix had - dan 5 sec niets - dan weer 1sec een fix
De balkjes in het GPS menu van TT stonden vrolijk te knipperen tussen blauw en grijs

HCT gps tool haalt ook niet veel uit.

Gelukking heb nog een bluetooth gps-ding (holux236) en die heeft totaal geen lag....

toch een brakke chip die HTC gebruikt

sirf III zijn echt betere chips - supersnelle fix - ook bij bewolking, meteen signaal terug na een tunnel
Past HTC trouwens sirf III chips toe in de andere modellen
Dat had ik ook toen ik agps nog aan had staan.
Nu het uit staat heb ik praktisch altijd een snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is sinds kort op de officiele htc site een hotfix voor gps te downloaden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 03:02:
Is die ook te gebruiken voor de t-mobile rom, en te downloaden zonder htc code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 03:02:
Die zal ik vanavond eens proberen (mag op werk geen exe's downen - network policy)

maar blijft dat ik met mijn externe sirfIII gps een perfecte (=pinpoint) locatie heb

Wat voor chip zit er eigelijk in een TP (qualcomm)

en in een touch HD ?? (IMO ook qualcomm , maar dan een ander nummer)
edit:
en Agps heeft bji mij nog nooit aangestaan

[ Voor 5% gewijzigd door JAMF op 26-05-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Op WM 6.5 krijg ik die hotfix niet geinstalleerd. Misschien alleen voor WM 6.1?

Hij is wel te downloaden zonder HTC code

[ Voor 21% gewijzigd door Rizn op 26-05-2009 13:32 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hij lijkt ook wel te werken, jammer dat ik net die t-mobile rom er op heb staan, anders had ik hem nog kunnen proberen met de M-rom. Ik wacht de bevindingen van The real JAMF even af :) Als het werkt zet ik er meteen weer een custom rom op.

[ Voor 92% gewijzigd door SaN op 26-05-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Probleem met POP mail ontvangen als toestel in standby (scherm zwart) modus staat...

Mijn vriendin is sinds kort de eigenaar van een mooie unbranded Touch Pro, de hoofdreden waarom ik deze voor haar heb gekocht is dat ze op deze telefoon haar POP3 mail kan ontvangen.

De telefoon is geleverd met een T-Mobile Reflex abo met Web n Walk standaard.

Ik heb de instellingen om POP mail te kunnen ontvangen goed ingesteld, want mail ontvangen doet ie wel.
Ik heb hem zo ingesteld dat er om de 15min moet worden gechecked of er mail is, echter doet hij dat niet wanneer het toestel in standby staat.

Wat zie ik over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rizn schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:31:
Op WM 6.5 krijg ik die hotfix niet geinstalleerd. Misschien alleen voor WM 6.1?

Hij is wel te downloaden zonder HTC code
Ik heb hem met windows 6.5 wel gewoon kunnen installeren hoor.
Ik kon alleen geen verschil merken.
Maar ik had altijd al een snelle fix. (een van de weinig gelukkige? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Vaag, begrijp dan niet waarom jij hem wel kan installeren en ik niet.

Lees wel op XDA dat het niet de lag oplost maar alleen de fix en die is bij mij ook redelijk vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch vrij vlotte fix maar zal 'm erop zetten :Y

Kan nooit kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Toch vreemd dat HTC dan blijkbaar erkent dat er bij het ene toestel wel problemen zijn met de GPS fix en bij andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

De hotfix installeerde hier wel op wm6.5

Zal morgen eens kijken hoe de fix en lag nu zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

Gaitman

The Real One

Het enige wat de fix volgens mijn doet is bij een herstart van de telefoon de cache leeghalen wat ik van het XDA forum begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Supershiva schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:07:
Probleem met POP mail ontvangen als toestel in standby (scherm zwart) modus staat...

Mijn vriendin is sinds kort de eigenaar van een mooie unbranded Touch Pro, de hoofdreden waarom ik deze voor haar heb gekocht is dat ze op deze telefoon haar POP3 mail kan ontvangen.

De telefoon is geleverd met een T-Mobile Reflex abo met Web n Walk standaard.

Ik heb de instellingen om POP mail te kunnen ontvangen goed ingesteld, want mail ontvangen doet ie wel.
Ik heb hem zo ingesteld dat er om de 15min moet worden gechecked of er mail is, echter doet hij dat niet wanneer het toestel in standby staat.

Wat zie ik over het hoofd ?
Klopt, ik had ook last van dit probleem. Ik gebruik dit programma om op nieuwe mail te controleren. Ik heb de sync. van windows live uitgezet en dit programma regelt nu de rest. Nu haalt hij wel de mail op als de tel. in de standby staat. Probeer het maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Hotfix gedaan, nog weinig verbetering - sterker nog , hij vindt nu HELEMAAL geen satellieten meer in TomTom.
voor de fix had ik nog wel grijze balkjes, die af en toe blauw werden (en een kompas met grijze/blauwe puntjes)

Nu nix meer.. niet meer met de instelling : 'ingebouwde GPS' en niet met 'ander NMEA-ontvanger (com4 4800 baud)

Ik zit niet in een gebouw van beton, dus dat kan het ook niet zijn

verse quickGPS hallt ook niets uit.

zal straks eens kijken of die hotfix mijn advanced-config GPS tweaks niet ongedaan gemaakt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
hier een uitleg wat de hotfix doet

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=518727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
ik heb de vraag of het mogelijk is mijn mailcontacten niet weer te geven tussen mijn contacten.
ik heb mijn mail geconfrigeerd met windows live en die vroeg of ik ze daar weer wou geven en toen heb ik per ongeluk ja geklikt.
kan dit worden teruggedraaid of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Originele T-Mobile pagina MDA Vario IV W'n'W 4.0 update bestaat nog steeds :?

Hier kan de update worden opgehaald, zoals deze onder de tab persoonlijk eerder was gepubliceerd. De link naar de desbetreffende pagina is later verwijderd, de pagina bestaat dus nog steeds, de fout is nog steeds niet hersteld! 8)7

De update is vooral interessant voor zakelijke gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS hotfix erop gezet, merk verbetering.. nu tussen de 10-15 seconden een fix :Y

De lag blijft nog iets maar heeft mijn andere navigatiesysteem ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:20:
Hotfix gedaan, nog weinig verbetering - sterker nog , hij vindt nu HELEMAAL geen satellieten meer in TomTom.
voor de fix had ik nog wel grijze balkjes, die af en toe blauw werden (en een kompas met grijze/blauwe puntjes)

Nu nix meer.. niet meer met de instelling : 'ingebouwde GPS' en niet met 'ander NMEA-ontvanger (com4 4800 baud)

Ik zit niet in een gebouw van beton, dus dat kan het ook niet zijn

verse quickGPS hallt ook niets uit.

zal straks eens kijken of die hotfix mijn advanced-config GPS tweaks niet ongedaan gemaakt heeft
`
Als je andere NMEA ontvanger instelt kan je voor 57600 baud gaan hoor.
Een stukje terug in het forum staan de instellingen voor GPS die in ieder geval voor mij een wereld van verschil betekenen.
Snelle fix en minder lag.
Misschien helpt het bij jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:55:
[...]

`
Als je andere NMEA ontvanger instelt kan je voor 57600 baud gaan hoor.
Een stukje terug in het forum staan de instellingen voor GPS die in ieder geval voor mij een wereld van verschil betekenen.Snelle fix en minder lag.
Misschien helpt het bij jou ook.
je bedoelt deze ??

ik had alle instellingen zoals vemeld (radio 1.11.25.01)

HTC GPS tool vindt helemaal nix - in het satellite tabje krijg ik geen "bolletjes op het dartbord" en geen balkjes

[ Voor 15% gewijzigd door JAMF op 28-05-2009 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet goed hoe ik mijn vraag moet uitleggen, maar ik probeer het maar.

Als ik op een icon in de menubalk klik (bv de "H", de accu etc, die bovenin dus) krijg ik ik het "system status" scherm met daarin weer een aantal icoontjes (weer de H, accu etc etc).

Voor mijn ROM update had ik het zo ingesteld dat ik niet dit system status scherm kreeg, maar meteen naar de status van bv de HDSPA verbinding ging. (Weergave van naam, tijd actief, en mogelijkheid om meteen uit te schakelen)

Waar stel ik dit in?

Edit:..zodat ik dit krijg dus:

Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/9531/phalamrdiscbtnac6wo1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Mijn standaard bijgeleverde headset begint rare dingen te doen :

-Ruis
-Storen
-Automatisch laatstgekozen nummer bellen
-Spraakcontacten oproepen

Moet dus een nieuwe hebben, kan ik met een verloopje van miniusb naar 3,5 inch en dan eigen oordopjes nog wel radio luisteren ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:40:

Als ik op een icon in de menubalk klik (bv de "H", de accu etc, die bovenin dus) krijg ik ik het "system status" scherm met daarin weer een aantal icoontjes (weer de H, accu etc etc).

Voor mijn ROM update had ik het zo ingesteld dat ik niet dit system status scherm kreeg, maar meteen naar de status van bv de HDSPA verbinding ging. (Weergave van naam, tijd actief, en mogelijkheid om meteen uit te schakelen)

Waar stel ik dit in?

[afbeelding]
Heb na de laatste Romeos (1.96.1) hetzelfde, weet ook even niet meer hoe ik van dat tussenscherm afkom. Na installatie had ik thuis ineens geen H verbinding, alleen maar G, terwijl ik normaal altijd H ontvangst heb. Radioversie is 1.11.25.01.

Tevens na installatie s2u2 wel het scherm, maar zonder de schuifbalk om te unlocken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
je bedoelt deze ??

HTC GPS tool vindt helemaal nix - in het satellite tabje krijg ik geen "bolletjes op het dartbord" en geen balkjes
Je kan ook zelf een beetje met de buffers spelen. Misschien een middenweg proberen met 2 MB buffers?
Het staat je trouwens ook vrij om de instellingen van de andere radio te proberen, misschien werken ze bij jouw GPS chipje juist wel goed.

Ik heb de Hotfix geinstalleerd op mijn telefoon. Ik kreeg gisteren snel een fix met de standaard telefoon instellingen, maar ik heb nu nog te weinig getest om te zeggen of ie daadwerkelijk helpt.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 07:33:
[...]

je bedoelt deze ??

Nee, dat werkte voor mij ook nauwelijks.
Wat bij mij perfect werkt is dit.

1. disable A-GPS
2. disable GPS logging
3. logfile name must be empty
4. old logfile name must be empty
5. maximum size of logfile must be 0
6 delete the files : \windows\GPSLogFile.txt and \windows\GPSLogFileBack.txt

B. Then edit registry .
Under: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\

- Drivers\GpsOneDevice\PollInterval -> 500 (default is 1000)
- Drivers\InputBufferSize -> 256 (default is 4096)
- Drivers\OutputBufferSize -> 128 (default is 4096)
- Drivers\SleepOnNoData -> 1500 (default is 1000)
- Multiplexer\MaxBufferSize -> 256 (by default not present, you have to create it)

Dus:
Pollintervall=500
InputBufferSize=256
OutputBufferSize=128
SleepOnNoData=1500
MaxBufferSize=256
MaxLogfileSize=0
CurrentLogFile=0
OldLogfile=0

Vooral die polinterval van 500 zorgt voor een snelle fix.
De rest verkleint de lag.

Maar ik denk eigenlijk dat je eens een andere Radio moet proberen.
Dat blijkt ook vaak de oplossing te zijn
suc6

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:40:

Waar stel ik dit in?

[afbeelding]
Start, instellingen, touchflo: 'Systeemstatusvenster weergeven' uizetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:58:
[...]

Start, instellingen, touchflo: 'Systeemstatusvenster weergeven' uizetten.
Daarmee krijg je niet meer het fullsreenscherm met pictogrammen, maar nog wel het notificatie-tussenscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:13:
[...]

Daarmee krijg je niet meer het fullsreenscherm met pictogrammen, maar nog wel het notificatie-tussenscherm
Ik kan de icoontjes apart aanklikken, zoals de batterij en het geluid e.d..
Dat is volgens mij wat hij bedoeld ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Skyfire razendsnelle browser (nog) gratis te downloaden *O*

Net even de nieuwe versie 1.0 van Skyfire geprobeerd, hier te downloaden.
De eerste indruk is positief: razendsnel en uitstekende navigatie. Mijn ervaringen met Opera zijn niet zo geweldig, dit bevalt mij beter. :+

Skyfire timmert goed aan de weg en is erg ambitieus, getuige de opmerkingen op de site over hun product:

“As web content continues to include more Ajax applications, Javascript, video, Flash 10, and web pages double in complexity every 12 months, there will always be a gap between phone and PC capabilities. PC web progress will not slow down for the mobile industry to catch up,” said Bhandari. “Skyfire’s architecture keeps pace with web technologies and seamlessly bridges the gap.

Using Skyfire, consumers continue to get their PC web on their phones, no matter how complex a website.”

Nog niet alles uitgeprobeerd, maar nog geen enkele bug tegengekomen. Zonder risico uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

JeeVee schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:41:
Skyfire razendsnelle browser (nog) gratis te downloaden
Ga m proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Remius schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:00:
[...]

Klopt, ik had ook last van dit probleem. Ik gebruik dit programma om op nieuwe mail te controleren. Ik heb de sync. van windows live uitgezet en dit programma regelt nu de rest. Nu haalt hij wel de mail op als de tel. in de standby staat. Probeer het maar eens :)
Heb het progje geinstalleerd, mail komt nu wel binnen in standby stand maar nog steeds geen notificatie |:(
Beetje jammer...

Iemand anders nog ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:46:
[...]

[knip] ......

Maar ik denk eigenlijk dat je eens een andere Radio moet proberen.
Dat blijkt ook vaak de oplossing te zijn
suc6
Das een mooie klus voor het weekend , misschien dat ik dan ook van die Butt-ontvangst af komt ..

vodaofone doe 't bij thuis binnen nauwelijks - wel warmtewerend glas - maar van 3 streepjes buiten naar netwerk kwijt binnen vind ik ook een beetje raar
* JAMF gaat zich verdiepen in hetoud-hollands-radio-flashen
welke radio is aan te raden om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

[knip]
Zie er veelbelovend uit - eindelijk een mobile browser die met flash overweg kan ...

edit:
Hmmmmm... toch niet helemaal : filmpjes op VKMAG doen't niet - strark nog even motormeuk .nl proberen

edit:
2: externe flash software nodig ???

Was dit nu het mobile vervolg op firefox ?? - 't zie er niet er firefox-achtig uit - meer safari-uiterljk :?

[geen tijd om te zoeken modus]

kon je nu met advanced config je standdard browser (dus die van het wereldbolletje -tab) aanpassen
Opera eruit- Skyfire erin

[/geen tijd om te zoeken modus]

[ Voor 12% gewijzigd door JAMF op 29-05-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:05:
[...]

Das een mooie klus voor het weekend , misschien dat ik dan ook van die Butt-ontvangst af komt ..

vodaofone doe 't bij thuis binnen nauwelijks - wel warmtewerend glas - maar van 3 streepjes buiten naar netwerk kwijt binnen vind ik ook een beetje raar
/me gaat zich verdiepen in hetoud-hollands-radio-flashen
welke radio is aan te raden om te proberen?
Voor mij is nog steeds de 1.02.25.28 de beste. Ook voor andere roms die ik heb geprobeerd.
Snelle fix en de zuinigste qua batterij verbruik.
Het is alleen zo dat in andere situaties een andere versie weer beter is.
Op xda-developers is een aparte threat voor de Raphael (touch pro) radio's. Daar staan er o.a. 3 die er uit springen.
Waaronder die ik gebruik. 1.02.25.28
Jammer dat ik niet mag linken, maar ff zoeken doet wonderen.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Neoz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:06:
Mijn standaard bijgeleverde headset begint rare dingen te doen :

-Ruis
-Storen
-Automatisch laatstgekozen nummer bellen
-Spraakcontacten oproepen

Moet dus een nieuwe hebben, kan ik met een verloopje van miniusb naar 3,5 inch en dan eigen oordopjes nog wel radio luisteren ?
jep

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Net even de nieuwe versie 1.0 van Skyfire geprobeerd, hier te downloaden.
De eerste indruk is positief: razendsnel en uitstekende navigatie. Mijn ervaringen met Opera zijn niet zo geweldig, dit bevalt mij beter. :+

Skyfire timmert goed aan de weg en is erg ambitieus, getuige de opmerkingen op de site over hun product:

“As web content continues to include more Ajax applications, Javascript, video, Flash 10, and web pages double in complexity every 12 months, there will always be a gap between phone and PC capabilities. PC web progress will not slow down for the mobile industry to catch up,” said Bhandari. “Skyfire’s architecture keeps pace with web technologies and seamlessly bridges the gap.

Using Skyfire, consumers continue to get their PC web on their phones, no matter how complex a website.”

Nog niet alles uitgeprobeerd, maar nog geen enkele bug tegengekomen. Zonder risico uit te proberen!
het is superonscherp. Alsof je naar zwaar gecomprimeerde jpg's zit te kijken. Ziet er echt niet uit hierzo.
verder werkt het wel snel

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:36:
[...]

het is superonscherp. Alsof je naar zwaar gecomprimeerde jpg's zit te kijken. Ziet er echt niet uit hierzo.
verder werkt het wel snel
Hier ook...snel :Y maar verder :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de mist in met mijn contacten. Net is mijn nieuwe abo overgegaan van Orange naar Vodafone. Op mijn sim stonden alleen maar telefoon contacten. Na de nieuwe simkaart te hebben geplaatst toen mijn abo met Vodafone werd geëffectueerd heb ik gesynchroniseerd met de pc die automatische alle MSN contacten naar de tel heeft gestuurd. Alles staat nu door elkaar maar ik ben ook veel tel. nummers kwijt. Heb hier uitgebreid gezocht en ik kom eigenlijk helemaal geen klachten hier over tegen laat staan oplossingen.

Ik ben uiteraard bang mijn tel contacten kwijt te raken kan iemand mij vertellen of het nog mogelijk is de msn-contacten van de tel contacten te scheiden? De oude Orange simkaart doet het uiteraard niet meer dus daar kan ik ze niet meer vanaf halen. Zal ik handmatig alles moeten verwijderen? Is het mogelijk de msn en e-mail contacten gescheiden te houden van de tel contacten?? Ik had een Xperia ( gestolen/verloren nu) daar kon dat niet. Is toch absurd dat alles zo door elkaar loopt. Eigenlijk zo absurd dat ik bijna niet kan geloven dat ze niet te scheiden zijn. Heb uitgebreid gezocht maar geen oplossing via zoeken gevonden> Hopelijk bestaat er wel een mogelijkheid?
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.