Dat ligt aan een bug in SPB Mobile Shell. Er is een beta beschikbaar van een update, waarin dit probleem is opgelost. Zie http://www.spbclub.com/fo...8a8ecb18225078d3d2cf0e8c7 (scroll naar beneden voor de download link).Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:39:
ik gebruik spb mobile shell 3.
-Maar het duurt nu soms heel lang als ik het scherm horizontaal gebruik en daarna toetsenbord weer inklap, dan duurt het lang voordat het scherm weer verticaal gaat.
Net de laatste romeso met win6.5 erop gezet. Lijkt in eerste instantie perfect te werken en is qua functionaliteit weer een stap voorwaarts 
Zijn er btw nog meer mensen die yahoo mail synchroniseren met de tp? Exchange mail en gmail geven geen problemen maar yahoo is erg instabiel. Hij maakt soms geen verbinding of valt weg en regelmatig moet ik mijn wachtwoord opnieuw opgeven. Volgens mij ligt dit aan yahoo maar tips zijn welkom
Zijn er btw nog meer mensen die yahoo mail synchroniseren met de tp? Exchange mail en gmail geven geen problemen maar yahoo is erg instabiel. Hij maakt soms geen verbinding of valt weg en regelmatig moet ik mijn wachtwoord opnieuw opgeven. Volgens mij ligt dit aan yahoo maar tips zijn welkom
[ Voor 51% gewijzigd door rajackar op 21-05-2009 15:09 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Dank voor je reactie! Maar is dit een nederlandse versie of engels? Hoe kan ik hier achter komen zonder hem te moeten installeren?THM0 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:02:
[...]
Dat ligt aan een bug in SPB Mobile Shell. Er is een beta beschikbaar van een update, waarin dit probleem is opgelost. Zie http://www.spbclub.com/fo...8a8ecb18225078d3d2cf0e8c7 (scroll naar beneden voor de download link).
Verwijderd
Schuifje van t9 naar abc zetten denk ik zo, en dan 1 klik op abc voor a, 2x voor b enz.Denthis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:34:
Hoe kan ik met phone keypad letters type in plaats van cijfers.
de letters worden wel weer gegeven op de toetsen maar toch krijg ik de cijfers.
zie foto:
[afbeelding]
Bij mij werkt het id zo.
Verwijderd
Is meertalig.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:36:
[...]
Dank voor je reactie! Maar is dit een nederlandse versie of engels? Hoe kan ik hier achter komen zonder hem te moeten installeren?
Ik kon bij installeren voor Dutch kiezen.
werkt niet bij mij, werkt het bij jouw wel in het contacten menu?Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:05:
[...]
Schuifje van t9 naar abc zetten denk ik zo, en dan 1 klik op abc voor a, 2x voor b enz.
Bij mij werkt het id zo.
Verwijderd
Sorry, ben net een nieuwe rom aan't flashen.Denthis schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:47:
[...]
werkt niet bij mij, werkt het bij jouw wel in het contacten menu?
Laat het straks wel weten.
Verwijderd
Yep, in contacten werkt het ook.Denthis schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:47:
[...]
werkt niet bij mij, werkt het bij jouw wel in het contacten menu?
Maar.......... je kan toch gewoon een ander keyboard kiezen door op het driehoekje naast het keyboardje te klikken?
Verwijderd
Waar kan ik in godsnaam het SMS centrale nummer instellen.
Google vind ik niets mee, search ook niet. Heb onderhand het hele menu al doorlopen...word er gek van!
Edit: bovenstaande gevonden, maar het stond goed.
Probleem: phone geeft aan dat ik 2 nieuwe SMS-jes heb, maar in de inbox staat niets, en versturen lukt ook niet. Dit na een ROM update naar Energy 3.0 en upgrade naar SPB shell 3.0.
Enig idee?
Edit2: Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan: na 2x een harde reset alles ok..
Google vind ik niets mee, search ook niet. Heb onderhand het hele menu al doorlopen...word er gek van!
Edit: bovenstaande gevonden, maar het stond goed.
Probleem: phone geeft aan dat ik 2 nieuwe SMS-jes heb, maar in de inbox staat niets, en versturen lukt ook niet. Dit na een ROM update naar Energy 3.0 en upgrade naar SPB shell 3.0.
Enig idee?
Edit2: Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan: na 2x een harde reset alles ok..
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 12:03 ]
ja, maar die phone keypad is fijn als je bewegend moet type.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:45:
[...]
Yep, in contacten werkt het ook.
Maar.......... je kan toch gewoon een ander keyboard kiezen door op het driehoekje naast het keyboardje te klikken?
ik denk dat ik het nu zie, als ik type komen er boven in cijfers te staan, maar hij selecteerd wel de tekst op het woord dat ik eigenlijk type.
dankje voor de hulp
Verwijderd
Ik heb ook EnergyROM 3.0, maar die gast brengt idd bijna elke dag een nieuwe uit. 
Die instant lock is idd erg vervelend..

JeeVee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:49:
T-Mobile ROM update van site gehaald?!!![]()
Op zoek naar ervaringen met de nieuwe ROM update, zag ik dat de update 'W-n-W' van de T-Mobile site was gehaald. Nergens een verklaring. In het forum op de site wel wat opmerkingen. De helpdesk weet nergens van.![]()
Vreemd.

Ik heb overigens de tab WnW verwijderd (via Adv Config) en gebruik SpB Weather voor het weer. De Nederlandse ROM update voldoet verder goed, met name TomTom werkt heel goed.
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Ik heb versie van weet ik wanneer, maar heb er eigelijk nooit problemen mee. Naja, youtube blijft niet goed werken, maar mail etc werkt allemaal netjes.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:05:
Ik heb ook EnergyROM 3.0, maar die gast brengt idd bijna elke dag een nieuwe uit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Heb ivm af en toe op het circuit rijden met de motor 2 progjes gedownload...
RaceChrono en iLaps...
Weet er hier nog iemand iets wat ook goed werkt als laptimer?
RaceChrono en iLaps...
gps meter, gebruik ik op de motor.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:55:
RaceChrono en iLaps...
Die meet alles acceleratie, topsnelhied hoogte verschil....
Verwijderd
Gebruik jij de TF3D of de Titanium layout?SinergyX schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:19:
[...]
Ik heb versie van weet ik wanneer, maar heb er eigelijk nooit problemen mee. Naja, youtube blijft niet goed werken, maar mail etc werkt allemaal netjes.
Ik probeer een weather plugin in de titanium te krijgen, wil echter niet lukken!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 15:30 ]
Is het mogelijk om rhodium manilla op de t-mobile rom te installeren? Ik erger me dood aan dat uitschuifmenu. De accu loopt trouwens ook verschrikkelijk snel leeg vergeleken met M-rom... Nouja, alles voor een GPS fix dan maar
Sortering in MMS verkeerd staan?Denthis schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 14:23:
Als ik een mms binnen krijg komt die niet boven aan me lijst staan maar ergens halver wege.
Mijn sms lijst word gesorteerd op datum iemand enig idee hoe dat kan?
Erm, die er standaard bij zat?Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:30:
Gebruik jij de TF3D of de Titanium layout?
Ik probeer een weather plugin in de titanium te krijgen, wil echter niet lukken!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hm, klinkt goed...Denthis schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 14:23:
[...]
gps meter, gebruik ik op de motor.
Even rondgeneusd, zie alleen de laptimerfunctie niet
of heb ik niet goed gekeken....
Welke rom heb je nu dan? Dat uitschuif menu kan je meestal wel verwijderen bij remove programs.sander-sp schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:50:
Is het mogelijk om rhodium manilla op de t-mobile rom te installeren? Ik erger me dood aan dat uitschuifmenu. De accu loopt trouwens ook verschrikkelijk snel leeg vergeleken met M-rom... Nouja, alles voor een GPS fix dan maar
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zal vast aan mij liggen, maar hoe kun je dan de volgorde van de touchflow iconen aanpassen??Die Bruine schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:28:
Advanced config downloaden. Kun je de volgorde van TouchFlow iconen aanpassen. Net zoals sommige notificaties. Zoek en gij zult vinden.
Ik zit de hele tijd met een dillema:
Of ik doe het beeld uit ongelockt, waardoor mijn tril prima is
Of ik laat hem locken zodra het beeld uit is, waardoor hij de ene keer niet trilt bij een smsje, de andere keer 2 keer, de andere keer oneindig, de andere keer 1 keer en dan daarna nog 2 keer. WM 6.5 hier.
Of ik doe het beeld uit ongelockt, waardoor mijn tril prima is
Of ik laat hem locken zodra het beeld uit is, waardoor hij de ene keer niet trilt bij een smsje, de andere keer 2 keer, de andere keer oneindig, de andere keer 1 keer en dan daarna nog 2 keer. WM 6.5 hier.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Oja, nou het is me al gelukt.SinergyX schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:53:
[...]
Erm, die er standaard bij zat?Mijne heeft een weather blad er al in zitten, ik heb verder erg weinig extra's.
Maar als je bij settings->today->items->windows default aanvinkt dan krijg je een coole 'layout'! Moet je maar ff proberen, je kan het altijd proberen.
Het is schijnbaar een soort treiterij om mensen eerst te laten zoeken.Bintmeister schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:31:
[...]
Zal vast aan mij liggen, maar hoe kun je dan de volgorde van de touchflow iconen aanpassen??
Terwijl het een kleine moeite is, als je het toch ter sprake brengt om meteen even te zetten "waar" dan.
Typisch staaltje hollands calvinisme
Ik kan het ook niet vinden.
TF3D Config zou dit ook moeten kunnen, anders via Advance config via Menu -> more settings -> touchflo 3D. Daar kan je ze aan/uitvinken en op/neer zetten.
Ik heb ook geen weather tab meer in de nieuwe t-mobile rom. Ik kan hem wel aanvinken in de advanced configuration tool maar dat heeft geen effect. Hij vraagt als ik op OK klik of ik tf3d af wil sluiten en dat dat afgeraden wordt. Ik klik dan op ok of annuleren, beide geen effect.
[ Voor 31% gewijzigd door SaN op 24-05-2009 12:33 ]
Sluit touchflo eerst even af, bij settings > today en dan instellen en dan weer aanvinken. werkt dat toevallig? Aangezien anders touchflo in gebruik is terwijl je settings veranderd.sander-sp schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:24:
Ik heb ook geen weather tab meer in de nieuwe t-mobile rom. Ik kan hem wel aanvinken in de advanced configuration tool maar dat heeft geen effect. Hij vraagt als ik op OK klik of ik tf3d af wil sluiten en dat dat afgeraden wordt. Ik klik dan op ok of annuleren, beide geen effect.
Nee, was inderdaad een goed idee, maar ne een reset staat tf3d automatisch weer aan en er is geen weather tab te bekennen. Hij heeft wel automatisch de mobile TV tab weer terug gezet, waar ik niks aan heb...
hey raceChrono ook erop gezet. Had een route gereden en had de log geconverteerd voor google earth. Ik zie wel wat van route in google earth, maar alleen de schaal klopt niet. Heb er dus nix aan. Wat is nu goede software om een rit te loggen? Eventueel met snelheden, acceleratie ed?Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:55:
RaceChrono en iLaps...
Verwijderd
Voor een normale rit is dit http://www.trackr.nl/ misschien wat...darklord007 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:39:
[...]
hey raceChrono ook erop gezet. Had een route gereden en had de log geconverteerd voor google earth. Ik zie wel wat van route in google earth, maar alleen de schaal klopt niet. Heb er dus nix aan. Wat is nu goede software om een rit te loggen? Eventueel met snelheden, acceleratie ed?

Heb ik er ook opstaan, maar gaat mij meer om rondetijden als ik bijvoorbeeld op Assen of Zandvoort aan het rijden ben...
Verwijderd
http://www.rungps.net/wiki/TrainerUVENDenthis schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 14:23:
[...]
gps meter, gebruik ik op de motor.
Leuk progje... bruikbaar voor allerlei sporten incl motorracen... met split screen.
Verwijderd
Eens even proberen...Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:47:
[...]
http://www.rungps.net/wiki/TrainerUVEN
Leuk progje... bruikbaar voor allerlei sporten incl motorracen... met split screen.

SpB Weather ipv ontbrekende weather tab TF3D voor de ROM update Vario IV 
Kortom, wellicht minder mooi, maar strak en goed!

Ik heb de WnW tab en de TV Mobile tab gesloopt. Gebruik nu SpB weather, dit voldoet prima. Je kunt ook als je TomTom (snelle fix!) hebt geinstalleerd het weerbericht via TomTom gebruiken, die is ook prima.sander-sp schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:24:
Kortom, wellicht minder mooi, maar strak en goed!

Dat ontbreekt er dus nog te vaak aan:JeeVee schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:46:
SpB Weather ipv ontbrekende weather tab TF3D voor de ROM update Vario IV![]()
[...]
[knip] Je kunt ook als je TomTom (snelle fix!) hebt [knip]
Afgelopen woensdag had ik binnen 15 sec een fix - daarna tot za. helemaal niet meer (20 pogingen)
zondag had ik het fenomeen dat ik 1 sec een fix had - dan 5 sec niets - dan weer 1sec een fix
De balkjes in het GPS menu van TT stonden vrolijk te knipperen tussen blauw en grijs
HCT gps tool haalt ook niet veel uit.
Gelukking heb nog een bluetooth gps-ding (holux236) en die heeft totaal geen lag....
toch een brakke chip die HTC gebruikt
sirf III zijn echt betere chips - supersnelle fix - ook bij bewolking, meteen signaal terug na een tunnel
Past HTC trouwens sirf III chips toe in de andere modellen
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Toch is het vreemd dat het verschilt per telefoon. Er was gisteren een vriend van me bij mij thuis die ook een MDA Vario IV heeft, en hij heeft nooit problemen met zijn gps fix om het even met welke rom dan ook.
Ik heb dus net die nieuwe T-mobile rom op mijn MDA gezet en ik dacht dat mijn fix dus weer redelijk was. Ik wilde de proef even op de som nemen en heb op beide telefoons binnen al GPS test aangezet en ben toen met de telefoons naar buiten gelopen.
De telefoon van die vriend had binnen 3 seconden een fix, die van mij had na 10 seconden nog geen sateliet gevonden. Daarna heb ik het expiriment maar opgegeven...
Ik ben echt serieus van plan om de telefoon maar is terug te brengen naar de t-mobile shop, ik heb nu alles wel geprobeerd.
Ik heb dus net die nieuwe T-mobile rom op mijn MDA gezet en ik dacht dat mijn fix dus weer redelijk was. Ik wilde de proef even op de som nemen en heb op beide telefoons binnen al GPS test aangezet en ben toen met de telefoons naar buiten gelopen.
De telefoon van die vriend had binnen 3 seconden een fix, die van mij had na 10 seconden nog geen sateliet gevonden. Daarna heb ik het expiriment maar opgegeven...
Ik ben echt serieus van plan om de telefoon maar is terug te brengen naar de t-mobile shop, ik heb nu alles wel geprobeerd.
De HTC Touch Pro is zeer gevoelig. Als ik hem helemaal met mn hand er omheen vasthoud krijg ik soms geen fix, terwijl als ik alleen het toetsgedeelte onderaan vastpak krikjg ik snel een fix. Wel krijg ik sneller een fix dan met mn tytn 2. Heb ook met die rilphone en radio gespeeld.
Is het niet mogelijk dat ze bij HTC na een paar maanden productie overgestapt zijn op een andere gps chip? Of andere hardware matige aanpassingen hebben doorgevoerd? Het is toch vreemd dat er mensen zijn met een perfect werkende telefoon en veel anderen waar het totaal niet werkt?
edit: Zou de T-mobile screenprotector er iets mee te maken hebben
edit: Zou de T-mobile screenprotector er iets mee te maken hebben
[ Voor 11% gewijzigd door SaN op 25-05-2009 13:41 ]
Hangt van de radioversie enzo af. Je moet ook kje handen een beetje vrij houden en de telefoon niet plat op een tafel leggen.
Ik heb echt al enorm veel radio's geprobeerd. (ook precies dezelfde combinatie die hij gebruikt) Meestal is het zo dat ik direct na het installeren van een nieuwe radio best snel een goede fix krijg, daarna word het alleen weer steeds slechter tot ik op het punt kom dat ik moet gaan resetten om een fix te krijgen.
Ik liep ook naar buiten met de telefoons op dezelfde manier in mijn handen, dus aan zo iets dergelijks kan het niet liggen.
Ik liep ook naar buiten met de telefoons op dezelfde manier in mijn handen, dus aan zo iets dergelijks kan het niet liggen.
[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 25-05-2009 14:06 ]
Dát idee had ik dus ook!sander-sp schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:40:
Is het niet mogelijk dat ze bij HTC na een paar maanden productie overgestapt zijn op een andere gps chip? Of andere hardware matige aanpassingen hebben doorgevoerd? Het is toch vreemd dat er mensen zijn met een perfect werkende telefoon en veel anderen waar het totaal niet werkt?
Ik had met mijn Touch Pro ook een en al problemen met de GPS: Heel moeilijk een fix te krijgen, wegvallende fix, veel naijlen (Lag).
(Het meeste succes had ik als ik net van tevoren een reset deed)
Terwijl anderen geen problemen hadden.
Ook diverse ROM's en radio versies geprobeerd: Geen succes.
Ik ben uiteindelijk gezwicht, heb mijn TP verkocht en een Touch HD gekocht.
Deze heeft wel zóó snel een fix, en nauwelijks lag.
Ik kan me dus heel goed vinden wat je daar beweert.
Maar hoe kom je erachter wat het verschil is??
[ Voor 3% gewijzigd door ronh op 25-05-2009 16:05 ]
Ik heb deze ook even getest voor het hardlopen (tracking)Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:47:
http://www.rungps.net/wiki/TrainerUVEN
Misschien Off-Topic, maar hoe lock je daar de keys?
Ik had telkens dat onderweg mijn tracking gestopt werd doordat ie aan bleef staan.
hier ook hoor, mijn MDA heeft ook een supersnelle fix, zonder gebruik van A GPS f weet ik het.sander-sp schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:59:
Toch is het vreemd dat het verschilt per telefoon. Er was gisteren een vriend van me bij mij thuis die ook een MDA Vario IV heeft, en hij heeft nooit problemen met zijn gps fix om het even met welke rom dan ook.
zelfs bij mij thuis in de slaapkamer heb ik gps verbinding, iets dat m'n zakelijk HTC pharos niet lukt.
in elk geval is ie actief bezig met developen danVerwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:05:
eventjes werd ik blij dat ie ook een NL rom zou hebben, maar helaas... het staat alleen op een NL server.
[ Voor 16% gewijzigd door Shanquish op 25-05-2009 16:19 ]
Verwijderd
Dat had ik ook toen ik agps nog aan had staan.the real JAMF schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:44:
[...]
Dat ontbreekt er dus nog te vaak aan:
Afgelopen woensdag had ik binnen 15 sec een fix - daarna tot za. helemaal niet meer (20 pogingen)
zondag had ik het fenomeen dat ik 1 sec een fix had - dan 5 sec niets - dan weer 1sec een fix
De balkjes in het GPS menu van TT stonden vrolijk te knipperen tussen blauw en grijs
HCT gps tool haalt ook niet veel uit.
Gelukking heb nog een bluetooth gps-ding (holux236) en die heeft totaal geen lag....
toch een brakke chip die HTC gebruikt
sirf III zijn echt betere chips - supersnelle fix - ook bij bewolking, meteen signaal terug na een tunnel
Past HTC trouwens sirf III chips toe in de andere modellen
Nu het uit staat heb ik praktisch altijd een snelle fix.
Is die ook te gebruiken voor de t-mobile rom, en te downloaden zonder htc code?Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 03:02:
Er is sinds kort op de officiele htc site een hotfix voor gps te downloaden.
Die zal ik vanavond eens proberen (mag op werk geen exe's downen - network policy)Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 03:02:
Er is sinds kort op de officiele htc site een hotfix voor gps te downloaden.
maar blijft dat ik met mijn externe sirfIII gps een perfecte (=pinpoint) locatie heb
Wat voor chip zit er eigelijk in een TP (qualcomm)
en in een touch HD ?? (IMO ook qualcomm , maar dan een ander nummer)
edit:
en Agps heeft bji mij nog nooit aangestaan
en Agps heeft bji mij nog nooit aangestaan
[ Voor 5% gewijzigd door JAMF op 26-05-2009 08:19 ]
Op WM 6.5 krijg ik die hotfix niet geinstalleerd. Misschien alleen voor WM 6.1?
Hij is wel te downloaden zonder HTC code
[ Voor 21% gewijzigd door Rizn op 26-05-2009 13:32 ]
PSN: riznind
Hij lijkt ook wel te werken, jammer dat ik net die t-mobile rom er op heb staan, anders had ik hem nog kunnen proberen met de M-rom. Ik wacht de bevindingen van The real JAMF even af
Als het werkt zet ik er meteen weer een custom rom op.
[ Voor 92% gewijzigd door SaN op 26-05-2009 14:27 ]
Probleem met POP mail ontvangen als toestel in standby (scherm zwart) modus staat...
Mijn vriendin is sinds kort de eigenaar van een mooie unbranded Touch Pro, de hoofdreden waarom ik deze voor haar heb gekocht is dat ze op deze telefoon haar POP3 mail kan ontvangen.
De telefoon is geleverd met een T-Mobile Reflex abo met Web n Walk standaard.
Ik heb de instellingen om POP mail te kunnen ontvangen goed ingesteld, want mail ontvangen doet ie wel.
Ik heb hem zo ingesteld dat er om de 15min moet worden gechecked of er mail is, echter doet hij dat niet wanneer het toestel in standby staat.
Wat zie ik over het hoofd ?
Mijn vriendin is sinds kort de eigenaar van een mooie unbranded Touch Pro, de hoofdreden waarom ik deze voor haar heb gekocht is dat ze op deze telefoon haar POP3 mail kan ontvangen.
Ik heb de instellingen om POP mail te kunnen ontvangen goed ingesteld, want mail ontvangen doet ie wel.
Ik heb hem zo ingesteld dat er om de 15min moet worden gechecked of er mail is, echter doet hij dat niet wanneer het toestel in standby staat.
Verwijderd
Ik heb hem met windows 6.5 wel gewoon kunnen installeren hoor.Rizn schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:31:
Op WM 6.5 krijg ik die hotfix niet geinstalleerd. Misschien alleen voor WM 6.1?
Ik kon alleen geen verschil merken.
Maar ik had altijd al een snelle fix. (een van de weinig gelukkige? :-)
Vaag, begrijp dan niet waarom jij hem wel kan installeren en ik niet.
Lees wel op XDA dat het niet de lag oplost maar alleen de fix en die is bij mij ook redelijk vlot.
Lees wel op XDA dat het niet de lag oplost maar alleen de fix en die is bij mij ook redelijk vlot.
PSN: riznind
Toch vreemd dat HTC dan blijkbaar erkent dat er bij het ene toestel wel problemen zijn met de GPS fix en bij andere niet.
De hotfix installeerde hier wel op wm6.5
Zal morgen eens kijken hoe de fix en lag nu zijn.
Zal morgen eens kijken hoe de fix en lag nu zijn.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het enige wat de fix volgens mijn doet is bij een herstart van de telefoon de cache leeghalen wat ik van het XDA forum begrijp.
Klopt, ik had ook last van dit probleem. Ik gebruik dit programma om op nieuwe mail te controleren. Ik heb de sync. van windows live uitgezet en dit programma regelt nu de rest. Nu haalt hij wel de mail op als de tel. in de standby staat. Probeer het maar eensSupershiva schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:07:
Probleem met POP mail ontvangen als toestel in standby (scherm zwart) modus staat...
Hotfix gedaan, nog weinig verbetering - sterker nog , hij vindt nu HELEMAAL geen satellieten meer in TomTom.
voor de fix had ik nog wel grijze balkjes, die af en toe blauw werden (en een kompas met grijze/blauwe puntjes)
Nu nix meer.. niet meer met de instelling : 'ingebouwde GPS' en niet met 'ander NMEA-ontvanger (com4 4800 baud)
Ik zit niet in een gebouw van beton, dus dat kan het ook niet zijn
verse quickGPS hallt ook niets uit.
zal straks eens kijken of die hotfix mijn advanced-config GPS tweaks niet ongedaan gemaakt heeft
voor de fix had ik nog wel grijze balkjes, die af en toe blauw werden (en een kompas met grijze/blauwe puntjes)
Nu nix meer.. niet meer met de instelling : 'ingebouwde GPS' en niet met 'ander NMEA-ontvanger (com4 4800 baud)
zal straks eens kijken of die hotfix mijn advanced-config GPS tweaks niet ongedaan gemaakt heeft
Verwijderd
hoi,
ik heb de vraag of het mogelijk is mijn mailcontacten niet weer te geven tussen mijn contacten.
ik heb mijn mail geconfrigeerd met windows live en die vroeg of ik ze daar weer wou geven en toen heb ik per ongeluk ja geklikt.
kan dit worden teruggedraaid of iets dergelijks?
ik heb de vraag of het mogelijk is mijn mailcontacten niet weer te geven tussen mijn contacten.
ik heb mijn mail geconfrigeerd met windows live en die vroeg of ik ze daar weer wou geven en toen heb ik per ongeluk ja geklikt.
kan dit worden teruggedraaid of iets dergelijks?
Originele T-Mobile pagina MDA Vario IV W'n'W 4.0 update bestaat nog steeds
Hier kan de update worden opgehaald, zoals deze onder de tab persoonlijk eerder was gepubliceerd. De link naar de desbetreffende pagina is later verwijderd, de pagina bestaat dus nog steeds, de fout is nog steeds niet hersteld!
De update is vooral interessant voor zakelijke gebruikers.
Hier kan de update worden opgehaald, zoals deze onder de tab persoonlijk eerder was gepubliceerd. De link naar de desbetreffende pagina is later verwijderd, de pagina bestaat dus nog steeds, de fout is nog steeds niet hersteld!

De update is vooral interessant voor zakelijke gebruikers.
Verwijderd
GPS hotfix erop gezet, merk verbetering.. nu tussen de 10-15 seconden een fix 
De lag blijft nog iets maar heeft mijn andere navigatiesysteem ook...

De lag blijft nog iets maar heeft mijn andere navigatiesysteem ook...
Verwijderd
`the real JAMF schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:20:
Hotfix gedaan, nog weinig verbetering - sterker nog , hij vindt nu HELEMAAL geen satellieten meer in TomTom.
Als je andere NMEA ontvanger instelt kan je voor 57600 baud gaan hoor.
Een stukje terug in het forum staan de instellingen voor GPS die in ieder geval voor mij een wereld van verschil betekenen.
Snelle fix en minder lag.
Misschien helpt het bij jou ook.
je bedoelt deze ??Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:55:
[...]
`
Als je andere NMEA ontvanger instelt kan je voor 57600 baud gaan hoor.
Een stukje terug in het forum staan de instellingen voor GPS die in ieder geval voor mij een wereld van verschil betekenen.Snelle fix en minder lag.
Misschien helpt het bij jou ook.
ik had alle instellingen zoals vemeld (radio 1.11.25.01)
HTC GPS tool vindt helemaal nix - in het satellite tabje krijg ik geen "bolletjes op het dartbord" en geen balkjes
[ Voor 15% gewijzigd door JAMF op 28-05-2009 07:44 ]
Verwijderd
Weet niet goed hoe ik mijn vraag moet uitleggen, maar ik probeer het maar.
Als ik op een icon in de menubalk klik (bv de "H", de accu etc, die bovenin dus) krijg ik ik het "system status" scherm met daarin weer een aantal icoontjes (weer de H, accu etc etc).
Voor mijn ROM update had ik het zo ingesteld dat ik niet dit system status scherm kreeg, maar meteen naar de status van bv de HDSPA verbinding ging. (Weergave van naam, tijd actief, en mogelijkheid om meteen uit te schakelen)
Waar stel ik dit in?
Edit:..zodat ik dit krijg dus:
Als ik op een icon in de menubalk klik (bv de "H", de accu etc, die bovenin dus) krijg ik ik het "system status" scherm met daarin weer een aantal icoontjes (weer de H, accu etc etc).
Voor mijn ROM update had ik het zo ingesteld dat ik niet dit system status scherm kreeg, maar meteen naar de status van bv de HDSPA verbinding ging. (Weergave van naam, tijd actief, en mogelijkheid om meteen uit te schakelen)
Waar stel ik dit in?

Mijn standaard bijgeleverde headset begint rare dingen te doen :
-Ruis
-Storen
-Automatisch laatstgekozen nummer bellen
-Spraakcontacten oproepen
Moet dus een nieuwe hebben, kan ik met een verloopje van miniusb naar 3,5 inch en dan eigen oordopjes nog wel radio luisteren ?
-Ruis
-Storen
Moet dus een nieuwe hebben, kan ik met een verloopje van miniusb naar 3,5 inch en dan eigen oordopjes nog wel radio luisteren ?
Serve The Humanity , Be Server
Heb na de laatste Romeos (1.96.1) hetzelfde, weet ook even niet meer hoe ik van dat tussenscherm afkom. Na installatie had ik thuis ineens geen H verbinding, alleen maar G, terwijl ik normaal altijd H ontvangst heb. Radioversie is 1.11.25.01.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:40:
Waar stel ik dit in?
[afbeelding]
Tevens na installatie s2u2 wel het scherm, maar zonder de schuifbalk om te unlocken

Je kan ook zelf een beetje met de buffers spelen. Misschien een middenweg proberen met 2 MB buffers?je bedoelt deze ??
HTC GPS tool vindt helemaal nix - in het satellite tabje krijg ik geen "bolletjes op het dartbord" en geen balkjes
Het staat je trouwens ook vrij om de instellingen van de andere radio te proberen, misschien werken ze bij jouw GPS chipje juist wel goed.
Ik heb de Hotfix geinstalleerd op mijn telefoon. Ik kreeg gisteren snel een fix met de standaard telefoon instellingen, maar ik heb nu nog te weinig getest om te zeggen of ie daadwerkelijk helpt.
"That was left handed..." - JJH
Verwijderd
Nee, dat werkte voor mij ook nauwelijks.the real JAMF schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 07:33:
[...]
je bedoelt deze ??
Wat bij mij perfect werkt is dit.
1. disable A-GPS
2. disable GPS logging
3. logfile name must be empty
4. old logfile name must be empty
5. maximum size of logfile must be 0
6 delete the files : \windows\GPSLogFile.txt and \windows\GPSLogFileBack.txt
B. Then edit registry .
Under: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\
- Drivers\GpsOneDevice\PollInterval -> 500 (default is 1000)
- Drivers\InputBufferSize -> 256 (default is 4096)
- Drivers\OutputBufferSize -> 128 (default is 4096)
- Drivers\SleepOnNoData -> 1500 (default is 1000)
- Multiplexer\MaxBufferSize -> 256 (by default not present, you have to create it)
Dus:
Pollintervall=500
InputBufferSize=256
OutputBufferSize=128
SleepOnNoData=1500
MaxBufferSize=256
MaxLogfileSize=0
CurrentLogFile=0
OldLogfile=0
Vooral die polinterval van 500 zorgt voor een snelle fix.
De rest verkleint de lag.
Maar ik denk eigenlijk dat je eens een andere Radio moet proberen.
Dat blijkt ook vaak de oplossing te zijn
suc6
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 15:53 ]
Verwijderd
Start, instellingen, touchflo: 'Systeemstatusvenster weergeven' uizetten.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:40:
Waar stel ik dit in?
[afbeelding]
Daarmee krijg je niet meer het fullsreenscherm met pictogrammen, maar nog wel het notificatie-tussenschermVerwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:58:
[...]
Start, instellingen, touchflo: 'Systeemstatusvenster weergeven' uizetten.
Verwijderd
Ik kan de icoontjes apart aanklikken, zoals de batterij en het geluid e.d..Freaky Gabbur schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:13:
[...]
Daarmee krijg je niet meer het fullsreenscherm met pictogrammen, maar nog wel het notificatie-tussenscherm
Dat is volgens mij wat hij bedoeld ook.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 16:59 ]
Skyfire razendsnelle browser (nog) gratis te downloaden
Net even de nieuwe versie 1.0 van Skyfire geprobeerd, hier te downloaden.
De eerste indruk is positief: razendsnel en uitstekende navigatie. Mijn ervaringen met Opera zijn niet zo geweldig, dit bevalt mij beter.
Skyfire timmert goed aan de weg en is erg ambitieus, getuige de opmerkingen op de site over hun product:
“As web content continues to include more Ajax applications, Javascript, video, Flash 10, and web pages double in complexity every 12 months, there will always be a gap between phone and PC capabilities. PC web progress will not slow down for the mobile industry to catch up,” said Bhandari. “Skyfire’s architecture keeps pace with web technologies and seamlessly bridges the gap.
Using Skyfire, consumers continue to get their PC web on their phones, no matter how complex a website.”
Nog niet alles uitgeprobeerd, maar nog geen enkele bug tegengekomen. Zonder risico uit te proberen!

De eerste indruk is positief: razendsnel en uitstekende navigatie. Mijn ervaringen met Opera zijn niet zo geweldig, dit bevalt mij beter.
Skyfire timmert goed aan de weg en is erg ambitieus, getuige de opmerkingen op de site over hun product:
“As web content continues to include more Ajax applications, Javascript, video, Flash 10, and web pages double in complexity every 12 months, there will always be a gap between phone and PC capabilities. PC web progress will not slow down for the mobile industry to catch up,” said Bhandari. “Skyfire’s architecture keeps pace with web technologies and seamlessly bridges the gap.
Using Skyfire, consumers continue to get their PC web on their phones, no matter how complex a website.”
Nog niet alles uitgeprobeerd, maar nog geen enkele bug tegengekomen. Zonder risico uit te proberen!
Ga m proberen, thanks!JeeVee schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:41:
Heb het progje geinstalleerd, mail komt nu wel binnen in standby stand maar nog steeds geen notificatieRemius schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:00:
[...]
Klopt, ik had ook last van dit probleem. Ik gebruik dit programma om op nieuwe mail te controleren. Ik heb de sync. van windows live uitgezet en dit programma regelt nu de rest. Nu haalt hij wel de mail op als de tel. in de standby staat. Probeer het maar eens

Beetje jammer...
Iemand anders nog ideeen ?
Das een mooie klus voor het weekend , misschien dat ik dan ook van die Butt-ontvangst af komt ..Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:46:
[...]
[knip] ......
Maar ik denk eigenlijk dat je eens een andere Radio moet proberen.
Dat blijkt ook vaak de oplossing te zijn
suc6
vodaofone doe 't bij thuis binnen nauwelijks - wel warmtewerend glas - maar van 3 streepjes buiten naar netwerk kwijt binnen vind ik ook een beetje raar
* JAMF gaat zich verdiepen in hetoud-hollands-radio-flashen
welke radio is aan te raden om te proberen?
Zie er veelbelovend uit - eindelijk een mobile browser die met flash overweg kan ...JeeVee schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:41:
[knip]
edit:
Hmmmmm... toch niet helemaal : filmpjes op VKMAG doen't niet - strark nog even motormeuk .nl proberen
Hmmmmm... toch niet helemaal : filmpjes op VKMAG doen't niet - strark nog even motormeuk .nl proberen
edit:
2: externe flash software nodig ???
Was dit nu het mobile vervolg op firefox ?? - 't zie er niet er firefox-achtig uit - meer safari-uiterljk
[geen tijd om te zoeken modus]
kon je nu met advanced config je standdard browser (dus die van het wereldbolletje -tab) aanpassen
Opera eruit- Skyfire erin
[/geen tijd om te zoeken modus]
[ Voor 12% gewijzigd door JAMF op 29-05-2009 12:29 ]
Verwijderd
Voor mij is nog steeds de 1.02.25.28 de beste. Ook voor andere roms die ik heb geprobeerd.the real JAMF schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:05:
[...]
Das een mooie klus voor het weekend , misschien dat ik dan ook van die Butt-ontvangst af komt ..
vodaofone doe 't bij thuis binnen nauwelijks - wel warmtewerend glas - maar van 3 streepjes buiten naar netwerk kwijt binnen vind ik ook een beetje raar
/me gaat zich verdiepen in hetoud-hollands-radio-flashen
welke radio is aan te raden om te proberen?
Snelle fix en de zuinigste qua batterij verbruik.
Het is alleen zo dat in andere situaties een andere versie weer beter is.
Op xda-developers is een aparte threat voor de Raphael (touch pro) radio's. Daar staan er o.a. 3 die er uit springen.
Waaronder die ik gebruik. 1.02.25.28
Jammer dat ik niet mag linken, maar ff zoeken doet wonderen.
suc6
jepNeoz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:06:
Mijn standaard bijgeleverde headset begint rare dingen te doen :
-Ruis
-Storen
Multimonitor is relax :P
het is superonscherp. Alsof je naar zwaar gecomprimeerde jpg's zit te kijken. Ziet er echt niet uit hierzo.JeeVee schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:41:
Skyfire razendsnelle browser (nog) gratis te downloaden![]()
De eerste indruk is positief: razendsnel en uitstekende navigatie. Mijn ervaringen met Opera zijn niet zo geweldig, dit bevalt mij beter.![]()
verder werkt het wel snel
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
Hier ook...snelMeIsTwisted schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:36:
[...]
het is superonscherp. Alsof je naar zwaar gecomprimeerde jpg's zit te kijken. Ziet er echt niet uit hierzo.
verder werkt het wel snel

Verwijderd
Ik ga de mist in met mijn contacten. Net is mijn nieuwe abo overgegaan van Orange naar Vodafone. Op mijn sim stonden alleen maar telefoon contacten. Na de nieuwe simkaart te hebben geplaatst toen mijn abo met Vodafone werd geëffectueerd heb ik gesynchroniseerd met de pc die automatische alle MSN contacten naar de tel heeft gestuurd. Alles staat nu door elkaar maar ik ben ook veel tel. nummers kwijt. Heb hier uitgebreid gezocht en ik kom eigenlijk helemaal geen klachten hier over tegen laat staan oplossingen.
Ik ben uiteraard bang mijn tel contacten kwijt te raken kan iemand mij vertellen of het nog mogelijk is de msn-contacten van de tel contacten te scheiden? De oude Orange simkaart doet het uiteraard niet meer dus daar kan ik ze niet meer vanaf halen. Zal ik handmatig alles moeten verwijderen? Is het mogelijk de msn en e-mail contacten gescheiden te houden van de tel contacten?? Ik had een Xperia ( gestolen/verloren nu) daar kon dat niet. Is toch absurd dat alles zo door elkaar loopt. Eigenlijk zo absurd dat ik bijna niet kan geloven dat ze niet te scheiden zijn. Heb uitgebreid gezocht maar geen oplossing via zoeken gevonden> Hopelijk bestaat er wel een mogelijkheid?
Ik ben uiteraard bang mijn tel contacten kwijt te raken kan iemand mij vertellen of het nog mogelijk is de msn-contacten van de tel contacten te scheiden? De oude Orange simkaart doet het uiteraard niet meer dus daar kan ik ze niet meer vanaf halen. Zal ik handmatig alles moeten verwijderen? Is het mogelijk de msn en e-mail contacten gescheiden te houden van de tel contacten?? Ik had een Xperia ( gestolen/verloren nu) daar kon dat niet. Is toch absurd dat alles zo door elkaar loopt. Eigenlijk zo absurd dat ik bijna niet kan geloven dat ze niet te scheiden zijn. Heb uitgebreid gezocht maar geen oplossing via zoeken gevonden> Hopelijk bestaat er wel een mogelijkheid?
Verwijderd
Mijn Opera browser valt regelmatig uit en dan kan ik hem niet opnieuw opstarten (zonder softreset) weet iemand hier de oplossing voor? Wil namelijk opera wel blijven gebruiken.
Je moet bij het installeren van Windows Live Messenger uitivnken dat je alle email adressen aan de contacten wil toevoegen, anders krijg je deze puinzooi. Een simkaart doet het niet zomaar NIET meer, dus probeer die Orange simkaart nog even, dat je geen bereik hebt maakt niet uit, het gaat puur om wat er op de simkaart staat. En gooi dan alle contacten van de telefoon zelf weg en kopieer alles van de sim weer naar de telefoon.Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:21:
Ik ga de mist in met mijn contacten. Net is mijn nieuwe abo overgegaan van Orange naar Vodafone. Op mijn sim stonden alleen maar telefoon contacten. Na de nieuwe simkaart te hebben geplaatst toen mijn abo met Vodafone werd geëffectueerd heb ik gesynchroniseerd met de pc die automatische alle MSN contacten naar de tel heeft gestuurd. Alles staat nu door elkaar maar ik ben ook veel tel. nummers kwijt. Heb hier uitgebreid gezocht en ik kom eigenlijk helemaal geen klachten hier over tegen laat staan oplossingen.
Skyfire snel maar onscherp en ook flash werkt niet goed?! 
Skyfire maakt gebruik van QVGA en rekt op tot VGA of WVGA. Men biedt dus nog geen echte VGA/WVGA ondersteuning, dit zal denk ik in een van de volgende releases wel gebeuren. Ik denk dat de huidige snelheid mede bepaald wordt door dat QVGA-formaat te hanteren.
Flash werkt niet?
Het mechanisme wat hier wordt gebruikt lijkt op 'animated GIF'
EULA gelezen?
Ook hier moet de EULA worden geaccepteerd, voordat gebruik kan worden gemaakt van de software. Hierdoor geef je toestemming dat Skyfire informatie over jouw browsing gewoontes mag verzamelen, maw je mag bespioneren! Dit lijkt mij kwalijk!
Program uninstall al geprobeerd?
Bij een poging de Skyfire software te verwijderen, bleef het toestel hangen (het cirkeltje blijft maar draaien). Opgelost via een soft reset en een restore van een backup. Een backup maken moet je trouwens standaard doen voor het laden van een onbekend software-programma (door schade en schande zelf wijzer geworden).
De bruikbaarheid van deze browser wordt vooral bepaald door de snelheid. Als in de naaste toekomst ook de scherpte wordt aangepakt, de flash gaat werken, de uninstall werkt en de spionnagetoestemming uit de EULA wordt gehaald, dan pas is het een prima browser met uitstekende navigatie en snelheid.

the real JAMF schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:24:
[...]
Ziet er veelbelovend uit - eindelijk een mobile browser die met flash overweg kan ...
edit:
edit:
Was dit nu het mobile vervolg op firefox ?? - 't zie er niet er firefox-achtig uit - meer safari-uiterljk![]()
[geen tijd om te zoeken modus]
kon je nu met advanced config je standdard browser (dus die van het wereldbolletje -tab) aanpassen
Opera eruit- Skyfire erin
\[/geen tijd om te zoeken modus]
MeIsTwisted schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:36:
[...]
Het is superonscherp. Alsof je naar zwaar gecomprimeerde jpg's zit te kijken. Ziet er echt niet uit hierzo. Verder werkt het wel snel
Waarom onscherp?
Skyfire maakt gebruik van QVGA en rekt op tot VGA of WVGA. Men biedt dus nog geen echte VGA/WVGA ondersteuning, dit zal denk ik in een van de volgende releases wel gebeuren. Ik denk dat de huidige snelheid mede bepaald wordt door dat QVGA-formaat te hanteren.

Flash werkt niet?
Het mechanisme wat hier wordt gebruikt lijkt op 'animated GIF'
EULA gelezen?
Ook hier moet de EULA worden geaccepteerd, voordat gebruik kan worden gemaakt van de software. Hierdoor geef je toestemming dat Skyfire informatie over jouw browsing gewoontes mag verzamelen, maw je mag bespioneren! Dit lijkt mij kwalijk!
Program uninstall al geprobeerd?
Bij een poging de Skyfire software te verwijderen, bleef het toestel hangen (het cirkeltje blijft maar draaien). Opgelost via een soft reset en een restore van een backup. Een backup maken moet je trouwens standaard doen voor het laden van een onbekend software-programma (door schade en schande zelf wijzer geworden).
De bruikbaarheid van deze browser wordt vooral bepaald door de snelheid. Als in de naaste toekomst ook de scherpte wordt aangepakt, de flash gaat werken, de uninstall werkt en de spionnagetoestemming uit de EULA wordt gehaald, dan pas is het een prima browser met uitstekende navigatie en snelheid.

[ Voor 14% gewijzigd door JeeVee op 01-06-2009 08:39 ]
Tja iedereen surft ook zonder het te weten met Google Chrome, terwijl die min of meer dezelfde policy hanteert.
Verwijderd
Bedankt maar is er daarna dan een mogelijkheid om die e-mail adressen en telefoonnummers gescheiden te houden???MsG schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:13:
[...]
Je moet bij het installeren van Windows Live Messenger uitivnken dat je alle email adressen aan de contacten wil toevoegen, anders krijg je deze puinzooi. Een simkaart doet het niet zomaar NIET meer, dus probeer die Orange simkaart nog even, dat je geen bereik hebt maakt niet uit, het gaat puur om wat er op de simkaart staat. En gooi dan alle contacten van de telefoon zelf weg en kopieer alles van de sim weer naar de telefoon.
Verwijderd
Cleanram gebruiken! Werkt fantastisch!Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:55:
Mijn Opera browser valt regelmatig uit en dan kan ik hem niet opnieuw opstarten (zonder softreset) weet iemand hier de oplossing voor? Wil namelijk opera wel blijven gebruiken.
Nog beter MemMaid gebruiken, bevat alle tools om het geheugen van je toestel goed en veilig te kunnen onderhouden en bevat ook uiteraard reclaim RAM. 
BTW bevat ook system tweaks voor Opera......

BTW bevat ook system tweaks voor Opera......
[ Voor 17% gewijzigd door JeeVee op 01-06-2009 08:52 ]
Verwijderd
14 augustus vorig jaar een htc touch pro gekocht voor de som van 602 euro !
Hartikke blij was ik er mee en tot voor twee weken terug prima gewerkt.
Wat gebeurde er, het toestelletje deed het ineens niet meer. Scherm viel uit en dat was het. Ik kon 'm wel aanzetten, maar ik kon niks zien. Tijd voor een beroep op mijn garantie. Een aardige dame van HTC aan de lijn gehad en deze vertelde me het toestel in een envelope te doen waarna deze werd opgehaald voor reparatie. Prima service
Vandaag kwam ik toch van een koude kermis thuis. Ik had een brief gekregen van Eurotwice. Die zorgen blijkbaar voor de reparatie.
Ik had drie keuzes: De eerste was akkoord gaan met de herstelprijs van 411,44 euro , niet akkoord gaan en het toestelletje wordt milieuvriendelijk vernietigd, of terugsturen maar dan wel ff 40 euro betalen
De reden voor dit alles was omdat er illegale software op stond !
Nu gebruik ik het toestel zakelijk en heb ik altijd orginele htc software er op gehad. Het enige wat ik in het verleden eens gedaan heb is het plaatje van het opstartscherm vervangen door een mooier plaatje. Tevens is de bootloader vervangen door een gepatchte versie.
Ik liet het er niet bij zitten en ben gaan bellen met Eurotwice.
"Sorry meneer, maar er staat illegale software op." We zullen u een mailtje toesturen met de bewijzen (foto's).
Na een half uur weer teruggebeld met de vraag waar de foto's bleven. De mechanieker is gemaild, dus in de loop van de dag of morgenvroeg.
HTC gebeld dan maar. Deze meneer vroeg om mijn referentienummer en wist mij te vertellen dat het scherm kapot was en dat deze nooit onder de reparatie valt. Ik die meneer verteld dat het scherm keurig in orde is en dat er zelfs nauwelijks een krasje op zit. Ik werd vriendelijk verzocht om Eurotwice maar te bellen om te vragen voor verdere info.
Wederom naar Eurotwice gebeld. Weer een andere dame aan de lijn. Sorry meneer maar er stond illegale software op en daarom moet het moederbord worden vervangen .
Ik vroeg die dame nog een keer, dus door de illegale software (een orgineel image met een ander plaatje) moet het moederbord worden vervangen. Ja meneer, maar ik ben geen mechanieker dus kan ik daar verder niks over zeggen. Vriendelijk gevraagd of ik dan de mechanieker aan de lijn kon krijgen. Helaas meneer die komen nooit aan de telefoon.
Zucht.........van het kastje naar de muur gestuurd dus.
Ben altijd tevreden gebruiker geweest van de htc 3600 en de tot voor twee weken terug ook van de touch pro. Maar dit is toch niet echt de service waarop ik gerekend had.
Hierbij het antwoord van HTC:
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: dat Uw niet tevreden bent met de uitkomst van de reparatie van Uw telefoon. Als Euro Twice Uw toestel buiten garantie heeft bevonden is er weinig wat HTC voor U kan betekenen daar wij hen in het leven hebben geroepen voor repaties en hun uitkomst mbt buiten garantie staements etc final zijn. Dus als zij zeggen dat een telefoon buiten de garantie voorwaarden valt, dan is dan iets wat wij van HTC niet betwisten. Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: HTC - Support Of ga naar: HTC - Touch Phone, PDA Phone, Smartphone, Mobile Computer, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 voor Nederland en voor Belgie 0240 40616 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team
M.a.w. Zoek het verder maar uit met Eurotwice. En als je daar informeerd wordt er verwezen naar HTC om je beklag te doen.
Het is helder voor mij en ik hoop dat één ieder hier is gewaarschuwd voor het beleid van HTC.
En daarmee bedoel ik te zeggen dat de regels strikt gehanteerd worden. Ilegale software in mijn geval dus de bootloader is een reden om tevens de garantie op de hardware te laten vervallen, de oorzaak van de hardware falen is niet van belang en daar wordt verder niet meer naar gekeken.
Hartikke blij was ik er mee en tot voor twee weken terug prima gewerkt.
Wat gebeurde er, het toestelletje deed het ineens niet meer. Scherm viel uit en dat was het. Ik kon 'm wel aanzetten, maar ik kon niks zien. Tijd voor een beroep op mijn garantie. Een aardige dame van HTC aan de lijn gehad en deze vertelde me het toestel in een envelope te doen waarna deze werd opgehaald voor reparatie. Prima service
Vandaag kwam ik toch van een koude kermis thuis. Ik had een brief gekregen van Eurotwice. Die zorgen blijkbaar voor de reparatie.
Ik had drie keuzes: De eerste was akkoord gaan met de herstelprijs van 411,44 euro , niet akkoord gaan en het toestelletje wordt milieuvriendelijk vernietigd, of terugsturen maar dan wel ff 40 euro betalen
De reden voor dit alles was omdat er illegale software op stond !
Nu gebruik ik het toestel zakelijk en heb ik altijd orginele htc software er op gehad. Het enige wat ik in het verleden eens gedaan heb is het plaatje van het opstartscherm vervangen door een mooier plaatje. Tevens is de bootloader vervangen door een gepatchte versie.
Ik liet het er niet bij zitten en ben gaan bellen met Eurotwice.
"Sorry meneer, maar er staat illegale software op." We zullen u een mailtje toesturen met de bewijzen (foto's).
Na een half uur weer teruggebeld met de vraag waar de foto's bleven. De mechanieker is gemaild, dus in de loop van de dag of morgenvroeg.
HTC gebeld dan maar. Deze meneer vroeg om mijn referentienummer en wist mij te vertellen dat het scherm kapot was en dat deze nooit onder de reparatie valt. Ik die meneer verteld dat het scherm keurig in orde is en dat er zelfs nauwelijks een krasje op zit. Ik werd vriendelijk verzocht om Eurotwice maar te bellen om te vragen voor verdere info.
Wederom naar Eurotwice gebeld. Weer een andere dame aan de lijn. Sorry meneer maar er stond illegale software op en daarom moet het moederbord worden vervangen .
Ik vroeg die dame nog een keer, dus door de illegale software (een orgineel image met een ander plaatje) moet het moederbord worden vervangen. Ja meneer, maar ik ben geen mechanieker dus kan ik daar verder niks over zeggen. Vriendelijk gevraagd of ik dan de mechanieker aan de lijn kon krijgen. Helaas meneer die komen nooit aan de telefoon.
Zucht.........van het kastje naar de muur gestuurd dus.
Ben altijd tevreden gebruiker geweest van de htc 3600 en de tot voor twee weken terug ook van de touch pro. Maar dit is toch niet echt de service waarop ik gerekend had.
Hierbij het antwoord van HTC:
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: dat Uw niet tevreden bent met de uitkomst van de reparatie van Uw telefoon. Als Euro Twice Uw toestel buiten garantie heeft bevonden is er weinig wat HTC voor U kan betekenen daar wij hen in het leven hebben geroepen voor repaties en hun uitkomst mbt buiten garantie staements etc final zijn. Dus als zij zeggen dat een telefoon buiten de garantie voorwaarden valt, dan is dan iets wat wij van HTC niet betwisten. Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: HTC - Support Of ga naar: HTC - Touch Phone, PDA Phone, Smartphone, Mobile Computer, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 voor Nederland en voor Belgie 0240 40616 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team
M.a.w. Zoek het verder maar uit met Eurotwice. En als je daar informeerd wordt er verwezen naar HTC om je beklag te doen.
Het is helder voor mij en ik hoop dat één ieder hier is gewaarschuwd voor het beleid van HTC.
En daarmee bedoel ik te zeggen dat de regels strikt gehanteerd worden. Ilegale software in mijn geval dus de bootloader is een reden om tevens de garantie op de hardware te laten vervallen, de oorzaak van de hardware falen is niet van belang en daar wordt verder niet meer naar gekeken.
is de topicstarter in slaap gevallen ofzo??
we zijn al bij pagina 57..
tijd voor een nieuw deeltje!
we zijn al bij pagina 57..
tijd voor een nieuw deeltje!
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Walter alle respect, en zeker vervelend, maar illegaal is illegaal. 't Is niet 'n beetje, je hebt buiten de garantie om iets geïnstalleerd.
Dat Eurotwice daar nu nogal star mee omgaat is klote, maar ze hebben 't goed recht.
Succes verder natuurlijk.
Dat Eurotwice daar nu nogal star mee omgaat is klote, maar ze hebben 't goed recht.
Succes verder natuurlijk.
Verwijderd
Ach het ging mij niet zo zeer om het goed recht.
Natuurlijk zal het formeel allemaal wel kloppen. Alleen wordt het dus wel heel erg strak gehanteerd. Er is hardware stuk en op deze manier heeft men dus een prima excuus om dit niet te repareren. Terwijl HTC, eurotwice, jij en ik weten dat dit niet aan de bootloader ligt. Nogmaals ze zullen best in hun recht staan, maar voor mij getuigt het dus niet echt van service. Op het moment dat er softwarematig iets niet in orde is kan ik me voorstellen dat men hier geen garantie op bied. Maar het moederbord hadden ze ten alle tijden moeten vervangen ook als er een legale bootloader op stond, dat heeft geen bal te maken de bootloader.
Natuurlijk zal het formeel allemaal wel kloppen. Alleen wordt het dus wel heel erg strak gehanteerd. Er is hardware stuk en op deze manier heeft men dus een prima excuus om dit niet te repareren. Terwijl HTC, eurotwice, jij en ik weten dat dit niet aan de bootloader ligt. Nogmaals ze zullen best in hun recht staan, maar voor mij getuigt het dus niet echt van service. Op het moment dat er softwarematig iets niet in orde is kan ik me voorstellen dat men hier geen garantie op bied. Maar het moederbord hadden ze ten alle tijden moeten vervangen ook als er een legale bootloader op stond, dat heeft geen bal te maken de bootloader.
Misschien is het al een x langs geweest, maar zoek me al een dag rot op mijn telefoon:
Weet iemand hoe je in de standaard TouchFlo3d ROM (laatste versie) de knop rechts onderin (software) instelt? Normaal staat hier Programma's en ik zou deze knop graag vervangen met "Communicatie" (Comm. Center)
Weet iemand hoe je in de standaard TouchFlo3d ROM (laatste versie) de knop rechts onderin (software) instelt? Normaal staat hier Programma's en ik zou deze knop graag vervangen met "Communicatie" (Comm. Center)
ze kunne het ook zo stellen, dat doordat jij er een bootloader op wou zetten en nog meer "illegale dingen" het moederbord stuk is gegaan door verkeerd flashen ofzo.. ik zou zeggen terug laten sturen door eurotwice voor die 40 euro of wat is het, aansluiten op de pc kijken wat hij doet, probeer een ander scherm misschien er in te plaatsen als je geluk hebt werkt 1 van deze dingen en heb je weer een werkende telefoon..Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:12:
Ach het ging mij niet zo zeer om het goed recht.
[ Voor 11% gewijzigd door Rohit op 02-06-2009 00:38 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Je kan dit via registry doen, maar dacht nu ook met dat config programma.GandalfTheGrey schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:55:
Misschien is het al een x langs geweest, maar zoek me al een dag rot op mijn telefoon:
Ik heb nu PocketMusic draaien, trial versie. Good ol' Winamp2 skins of een simpele layout, moet zeggen dat het erg netjes werkt. Start een bijzonder stuk sneller op dan normale mediaplayer, heeft betere ondersteuning voor medialijsten (en de menu's zijn ala SPD gemaakt), alleen werkt de toetsblokkering niet helemaal.
Nu nog even wat extra muziek testen, nog even kijken of het die 20 dollar waard kan zijn.
Ik heb een raar probleempje dat wanneer m'n telefoon uit stand-by komt, hij automatisch het email venster opent. Ik heb de indruk dat elke keer wanneer de email gecheckt wordt (om de 15 minuten), deze ook het email scherm naar voren brengt, wat ik helemaal niet wil. Heeft iemand anders hier wel eens van gehoord?
Gezien de ervaringen van Walter vd H besef ik wederom dat ik nooit meer een HTC-toestel zal kopen. Leuke hardware, brakke roms. Gebrek aan rom-updates (welgeteld 1, dik een half jaar na uitlevering van de TP) die bugs en slechte prestaties fixen. Waardoor ik uiteindelijk maar toevlucht heb gezocht tot 3rd party roms om nog een goed werkend toestel te krijgen. Ik wens HTC hierbij het slechtste toe en dat ze maar heel snel failliet mogen gaan!
Verwijderd
Dit heb ik van xda en heb het al toegepast, dus ik weet dat het werkt.GandalfTheGrey schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:55:
Ik denk dat dit ook voor jouw versie wel zal werken:
how to change softkeys in TFLO!
you can open a tab with this:
\windows\manila.exe --switchtopage home.page
Instead of "home.page" you can use:
* messaging.page
* weather.page
* people.page
* email.page
* album.page
* music.page
* internet.page
* settings.page
* programs.page
You can also use the shortcut for:
Manila softkeys:
31. Remap Manila softkeys:
HKLM/Software/HTC/manila/
HomeLSKPath, which is the left softkey (Standard = Phonepad)
And
HomeRSKPath, which is the right softkey.
If you change these with the location of the programs you want to link to, and simultaneous change the names:
HomeLSKText = Left softkey text
And
HomeRSKText = Right softkey text.
Example:
HomeLSKPath: "\windows\manila.exe"
HomeLSKText: "E-Mail"
HomeLSKArguments: "--switchtopage email.page"
En verder in Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 7]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.