Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:56:
[...]

dat was bij de mijne ook, maar het toestel is niet gesealed als je dat bedoelde. gewoon twee stickertjes op een doosje
ja maar het gaat er mij om dat je kunt zien of een toestel er wel of niet is uitgehaald :P

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tenzij je die stickers heel voorzichtig los maakt ga je dat wel zien.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:33
Bedankt voor de link. Goede reacties op dat programma en de prijs is ook ok.

Maar toch hoop ik dat iemand mij meer kan vertellen over het wel of niet vervallen van de garantie op het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
der_roedie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:20:
Ik had op mijn oude P3300 ooit een ROM waarbij er een snel-menu te voorschijn kwam wanneer je op 1 van de softkeys drukte met daarin dingen als; Agenda, Nieuwe SMS, Nieuwe Email etc.

Weet iemand of dat ook voor de TP verkrijgbaar is en zo ja hoe het dan heet?
In de PROven ROM zit wel zoiets, linker softkey heet dan "New.." Hier kun je ook snel bluetooth en Wifi aan of uit zetten

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Rizn schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:30:
[...]

In de PROven ROM zit wel zoiets, linker softkey heet dan "New.." Hier kun je ook snel bluetooth en Wifi aan of uit zetten
fabliv action screen heet dat (GIYF)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:52:
[...]

TNX!
Icons zien er mooi uit :)
Maaruh tomtom pikt ze niet op. Moet ik de naamgeving nog aanpassen? Ik gebruik de ov2 file van flitspaal.nl
Ik heb ze gewoon vervangen voor de icons in de benelux-map, heb je de rest van de flitspaal.nl bestanden er ook al staan?

Ik heb verder geen aparte dingen gedaan om 't te laten werken in ieder geval. Kijk anders eens of ze in POI-beheer staan in TT zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb ze in de western europe map gezet, daar stonden overigens nog geen icons. Samen met de bestanden van flitspaal.nl. De poi's worden netjes opgepakt maar de icons niet. Ook niet in POI beheer. Zal nog wel even verder kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door rajackar op 11-03-2009 13:43 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:
Ik heb ze in de western europe map gezet, daar stonden overigens nog geen icons. Samen met de bestanden van flitspaal.nl. De poi's worden netjes opgepakt maar de icons niet. Ook niet in POI beheer. Zal nog wel even verder kijken.
Werkte 't voorheen ook in de WE-map? Want dat heb ik nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Laatst online: 23-08 17:12
rajackar schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:52:
[...]

TNX!
Icons zien er mooi uit :)
Maaruh tomtom pikt ze niet op. Moet ik de naamgeving nog aanpassen? Ik gebruik de ov2 file van flitspaal.nl
Bij mij werkt het ook niet. Iconen worden volledig rode vierkantjes. Zowel in TT POI beheer als in de kaartweergave. Ik gebruik TT 7.915 (9196) voor Windows Mobile op een Touch Pro. Volgens mij ondersteund deze 48x48 niet?
Als ik een beetje google, kom ik tot ondersteuning voor 22x22 en 24x24 waarbij 22x22 volgens mij de standaardwaarde voor POI iconen is. Ik heb de files verkleind naar 24x24 en dan werkt het wel, maar dan blijven de iconen erg klein en is de kwaliteit nog steeds beroerd bij waarschuwing linksboven...

Overigens moest ik de mb_ en Mobile in de bestandsnaam nog verwijderen. Ik gebruik niet de mobiele, maar 'normale' flitspaal subscribtions. Wellicht pakt TT ze bij jou daarom niet op rajackar?

[ Voor 22% gewijzigd door snarf op 11-03-2009 17:02 . Reden: TT resolutie iconen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Eric_Cantona schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:04:
[...]

Second today?

Of zoek je weer net iets anders? Je hebt meer van dat soort programma's :)
Nee, ik bedoel niet Second Today maar een menu wat verschijnt met allerlei opties zoals beschreven, welke tervoorschijn komt wanneer je bijvoorbeeld op de linkersoftkey drukt (daar staat bij mij nu agenda).

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
the real JAMF schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:11:
[...]

fabliv action screen heet dat (GIYF)
Eens ff kijken, klinkt hoopvol :)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Wat vreemd, bij mij zijn de 48x48 bestanden 't grootste formaat dat TT aankan (de normale POI's zijn volgens mij iets kleiner). Linksboven komen ze ook in die grootte, dat heb ik nog niet anders uitgeprobeerd. Daar kan ik eventueel vanavond nog naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:20:
Ik had op mijn oude P3300 ooit een ROM waarbij er een snel-menu te voorschijn kwam wanneer je op 1 van de softkeys drukte met daarin dingen als; Agenda, Nieuwe SMS, Nieuwe Email etc.

Weet iemand of dat ook voor de TP verkrijgbaar is en zo ja hoe het dan heet?
Inmiddels heb je hem misschien al, maar het is inderdaad action screen wat je zoekt.
http://forum.xda-develope...t=422136&highlight=fabliv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:
snarf schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:21:
[...]

Bij mij werkt het ook niet. Iconen worden volledig rode vierkantjes. Zowel in TT POI beheer als in de kaartweergave. Ik gebruik TT 7.915 (9196) voor Windows Mobile op een Touch Pro. Volgens mij ondersteund deze 48x48 niet?
Als ik een beetje google, kom ik tot ondersteuning voor 22x22 en 24x24 waarbij 22x22 volgens mij de standaardwaarde voor POI iconen is. Ik heb de files verkleind naar 24x24 en dan werkt het wel, maar dan blijven de iconen erg klein en is de kwaliteit nog steeds beroerd bij waarschuwing linksboven...

Overigens moest ik de mb_ en Mobile in de bestandsnaam nog verwijderen. Ik gebruik niet de mobiele, maar 'normale' flitspaal subscribtions. Wellicht pakt TT ze bij jou daarom niet op rajackar?
Gebruik de volgende eens: Flitspalen.rar (54 KB)

Ik had iets fout gedaan, als 't goed is werkt 't nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
Eric_Cantona schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 23:44:
[...]

[...]

Kijk, zo werkt het iig prima. Super!

Kan het kwaad om alleen de X2 icoontjes in de map te zetten? Bij mij werkt het dan nl. ook prima, of moeten ze er om één of andere reden 'dubbel' instaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

[...]

Werkt bij mij nog niet. Maar ik heb ze vanmorgen alleen snel even gekopiëerd. Zal zo even kijken of ik het wel goed heb gedaan ;)
Snarf, heb jij nog iets aangepast met naamgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

snarf schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:10:
[...]

Kijk, zo werkt het iig prima. Super!

Kan het kwaad om alleen de X2 icoontjes in de map te zetten? Bij mij werkt het dan nl. ook prima, of moeten ze er om één of andere reden 'dubbel' instaan?
Die X2-icoontjes zijn eigenlijk bedoeld (volgens mij) voor de waarschuwing die je in kunt stellen zodat 't icoontje linksboven in 't scherm verschijnt. Als 't alleen daarmee werkt is 't ook prima, lijkt me.

't Is voor mij ook proberen geweest, zonder die X2-icoontjes werkte 't niet, maar ik heb 't niet andersom geprobeerd. Ik wil alleen nog even kijken of ik de iconen kan hernoemen, want in mijn POI-beheer staan van die rare tekens. Dat staat niet zo mooi.

Ik heb trouwens geprobeerd om de icoontjes voor linksboven te vergroten, maar dat werkt tot nu toe niet. Ik rommel nog wat aan :)

[edit] *.inf bestandjes weghalen en de rare tekens in POI-beheer zijn verdwenen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Eric_Cantona op 12-03-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:58

RBH

Heb de uitgebreide OP gelezen, op Google gezocht (behoorlijk lang) maar ik kan echt niet vinden hoe ik mijn smsjes uit mijn telefoon kan halen. Heeft iemand misschien een tip hoe ik dat kan doen?

Bvd!

P.S.: Weet er toevallig ook iemand hoe ik mijn internet instellingen zo kan wijzigen dat alle websites mijn signaal niet meer herkennen als zodanig 'mobiel' (dus dat ik naar alle 'mobiele site's' wordt gestuurd?) Ik wil gewoon (bijv.) nu.nl bezoeken en niet mobile.nu.nl. Ik heb iets gehoord dat je het zo kan instellen dat je IE een Safari (Apple dus) signaal uit kan laten zenden en zo dus die website's gewoon kan zien (zoals het op de iPhone ook is)?

Nogmaals bvd.

[ Voor 53% gewijzigd door RBH op 12-03-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
RBH schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:20:
Heb de uitgebreide OP gelezen, op Google gezocht (behoorlijk lang) maar ik kan echt niet vinden hoe ik mijn smsjes uit mijn telefoon kan halen. Heeft iemand misschien een tip hoe ik dat kan doen?

P.S.: Weet er toevallig ook iemand hoe ik mijn internet instellingen zo kan wijzigen dat alle websites mijn signaal niet meer herkennen als zodanig 'mobiel' (dus dat ik naar alle 'mobiele site's' wordt gestuurd?) Ik wil gewoon (bijv.) nu.nl bezoeken en niet mobile.nu.nl. Ik heb iets gehoord dat je het zo kan instellen dat je IE een Safari (Apple dus) signaal uit kan laten zenden en zo dus die website's gewoon kan zien (zoals het op de iPhone ook is)?
Misschien gewoon even op je telefoon zoeken? Ga naar berichten met TouchFlo > kies rechtsonder "menu" > Kies verwijderen. En weg is je SMS.

Onder Opera kan je in de instellingen gewoon kiezen of je de mobiele variant van een website wilt kiezen of niet. Optie "Mobile.."

[ Voor 13% gewijzigd door Jouke74 op 12-03-2009 12:55 ]

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Jouke74 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:55:
[...]

Misschien gewoon even op je telefoon zoeken? Ga naar berichten met TouchFlo > kies rechtsonder "menu" > Kies verwijderen. En weg is je SMS.
Dat bedoelt hij/zij niet denk ik ;)

Smsjes naar de pc kopiëren gok ik, dus in welke map worden ze opgeslagen. Ik zou 't niet weten, daar zijn al meer vragen over geweest bij mijn weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:18
Eric_Cantona schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:50:
[...]

Dat bedoelt hij/zij niet denk ik ;)

Smsjes naar de pc kopiëren gok ik, dus in welke map worden ze opgeslagen. Ik zou 't niet weten, daar zijn al meer vragen over geweest bij mijn weten :)
het is niet mogelijk om sms`jes zomaar te kopieren (zie htc site) maar het schijnt heb ik eerder hier gelezen dat dat je mat 'Pim Back-up' wel sms`jes kan backuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

jasring schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:01:
[...]

het is niet mogelijk om sms`jes zomaar te kopieren (zie htc site) maar het schijnt heb ik eerder hier gelezen dat dat je mat 'Pim Back-up' wel sms`jes kan backuppen
Dat klopt, alleen zet je ze dan dus terug op de telefoon. Toch zou 't mogelijk moeten zijn om ze van je TP af te halen om op de pc op te slaan o.i.d. lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Eric_Cantona schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:13:
[...]

Die X2-icoontjes zijn eigenlijk bedoeld (volgens mij) voor de waarschuwing die je in kunt stellen zodat 't icoontje linksboven in 't scherm verschijnt. Als 't alleen daarmee werkt is 't ook prima, lijkt me.

't Is voor mij ook proberen geweest, zonder die X2-icoontjes werkte 't niet, maar ik heb 't niet andersom geprobeerd. Ik wil alleen nog even kijken of ik de iconen kan hernoemen, want in mijn POI-beheer staan van die rare tekens. Dat staat niet zo mooi.

Ik heb trouwens geprobeerd om de icoontjes voor linksboven te vergroten, maar dat werkt tot nu toe niet. Ik rommel nog wat aan :)

[edit] *.inf bestandjes weghalen en de rare tekens in POI-beheer zijn verdwenen :)
Het ligt denk ik aan de naamgeving. Als ik de icoontjes van de flitspaal site erop zet zie ik die wel. Als ik die van jouw eroverheen kopiëer zie ik die nog niet. Moet nog even uitvogelen welke hij op pakt en dan moet het lukken :)

edit:
Net even een bestandje overschreven waarvan ik zeker wist dat ie hem gebruikte maar als ik het icon uit jouw rar gebruik geeft ie niks weer. Zou 48x48 te groot zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door rajackar op 12-03-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Klopt, dat verwijderen van smsjes snapte ik ook nog wel. :P

Maar ik bedoelde idd van telefoon > PC. Maargoed, nog maar wat langer zoeken dan.. :(

Over dat Opera: Thnx, ga ik eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:09:
[...]

Het ligt denk ik aan de naamgeving. Als ik de icoontjes van de flitspaal site erop zet zie ik die wel. Als ik die van jouw eroverheen kopiëer zie ik die nog niet. Moet nog even uitvogelen welke hij op pakt en dan moet het lukken :)

edit:
Net even een bestandje overschreven waarvan ik zeker wist dat ie hem gebruikte maar als ik het icon uit jouw rar gebruik geeft ie niks weer. Zou 48x48 te groot zijn?
Dat is bij mij niet 't probleem in ieder geval, anders zou 't bij mij/ons ook niet zichtbaar moeten zijn.

Mijn TT versie: ttn7.915.9196.vga_black -> klopt dat met de jouwe? Dit is dus 'n speciale vga-versie en bij mijn weten de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Even geprobeerd met het 'Opera truucje', maar hij geeft nog steeds alleen de mobiele site's weer. Alleen het formaat van de website past 'ie aan, behoorlijk irritant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

RBH schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:05:
Even geprobeerd met het 'Opera truucje', maar hij geeft nog steeds alleen de mobiele site's weer. Alleen het formaat van de website past 'ie aan, behoorlijk irritant dus.
Dat klopt, in Opera kun je alleen weergeven hoe Opera de binnengekregen pagina rendert. Probleem is dat hij om te beginnen al de 'verkeerde' pagina binnen krijgt. Sites als Hyves herkennen de user agent van Opera en geven standaard een mobiele variant van hun website door, en dat is waarschijnlijk waar je nu tegenaan loopt. Voor een heleboel telefoons is dit een erg handige constructie (1 adres onthouden voor mobiele en desktop browsers), voor een telefoon als deze zou het fijn zijn om keuze te hebben. Bij Hyves kun je trouwens in een aantal schermen helemaal naar beneden scrollen en voor desktop-weergave kiezen geloof ik, dus daar heb je gelukkig wel keuze hoe je de pagina binnen wil krijgen.

Je zou de user agent moeten aanpassen om hier omheen te werken, maar ik weet niet of dat kan met de mobiele versie van Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Eric_Cantona schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:09:
[...]

Dat is bij mij niet 't probleem in ieder geval, anders zou 't bij mij/ons ook niet zichtbaar moeten zijn.

Mijn TT versie: ttn7.915.9196.vga_black -> klopt dat met de jouwe? Dit is dus 'n speciale vga-versie en bij mijn weten de laatste update.
Wat gek, die versie draai ik ook.
De andere icoontjes doen het wel maar die zijn dus nauwelijks zichtbaar en daarom lijken jouw icons me ideaal.
Vanmiddag bv het plaatje voor de trajectcontroles overschreven met jouw icoon en vervolgens laat ie alleen een rood vlak zien, alsof ie het niet meer begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Hmm, daar zat ik dus ook al aan te denken. Moet maar even kijken of ik Safari op dat ding kan krijgen, daar kan je dan volgens mij gewoon de normale site's ontvangen, maar als je een windows versie van Safari erop gooit hou je hetzelfde probleem denk ik. Nouja, even verder zoeken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:36:
[...]

Wat gek, die versie draai ik ook.
De andere icoontjes doen het wel maar die zijn dus nauwelijks zichtbaar en daarom lijken jouw icons me ideaal.
Vanmiddag bv het plaatje voor de trajectcontroles overschreven met jouw icoon en vervolgens laat ie alleen een rood vlak zien, alsof ie het niet meer begrijpt.
Dan kan ik je verder niet helpen ben ik bang :/ Wat je zou kunnen proberen is de iconen nog kleiner maken, dus elke keer 'n stap naar beneden (47x47, etc). Dat is 't enige wat ik nog kan aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nou als het bij jou werkt ga ik er even vanuit dat ik iets heel stoms fout doe ;)
Ik blijf nog even rommelen. Als ik het werkend krijg post ik nog wel even hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwe officiele rom update er opgezet (UK version). er lijkt een bug in te zitten mbt de backlight. de backlight blijft vaak gedimped na unlocken nadat het scherm gelocked is. ik moet handmatig het scherm weer op bright zetten om wat te zien.
verder valt op met S2U2 v1.5 dat het apparaat 2x gelokced wordt: 1x door S2U2 en regelmatig 1x door de autolock van het apparaat. Het eerste probleem mbt de backlight treedt niet op als S2U2 geinstalleerd is; zodra ik S2U2 eraf haal is het probleem weer terug.
wie herkend deze problemen en wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Hm, site doet het momenteel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

jpbosk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:30:
[...]

Ik heb dit ook eens gehad, en het lag aan een Tweak die ik met de Advanced Configuration Tool had gedaan. Ik weet alleen niet meer zeker welke, maar volgens mij was het 'Encode photos in portrait mode'. Check die nog eens even!
Beetje late reactie maar:

_/-\o_

Dat werkte, ongelooflijk. Thanks.
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:48:
[...]

Heb ik ook al eens gehad.
Hij kan de foto niet wegschrijven.
Met advanced config aanpassen,
Camera, Save location: DCIM (default).
Die stond goed, maar iig dank want ik was echt aan het balen dat het niet werkte en ik wist niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Myedvyed schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:26:
Je zou de user agent moeten aanpassen om hier omheen te werken, maar ik weet niet of dat kan met de mobiele versie van Opera.
Tik in het adres veld opera:config om de Preferences Editor te openen. Ga dan naar User Prefs en vervolgens Custom User Agent. Schrijf eventjes op wat er nu daar staat (ik heb de mijne leeg gehaald en weet niet meer wat er eerst stond :o ) en haal het daarna weg, of zet er een andere neer.

Als iemand overigens de originele waarde weet voor mij zal ik zeer blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Originele waarde bij mij:

HTC_Touch_Pro_T7272 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; nl)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
iNSaNe-oNe schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:08:
Originele waarde bij mij:

HTC_Touch_Pro_T7272 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; nl)
Bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
rajackar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:43:
Nou als het bij jou werkt ga ik er even vanuit dat ik iets heel stoms fout doe ;)
Ik blijf nog even rommelen. Als ik het werkend krijg post ik nog wel even hoe en wat.
Er zijn een aantal dingen belangrijk:
  1. Naamgeving .bmp/.ing/.ogg/.ov2 moet gelijk zijn. Dat betekende bij mij 'mb_' bij de flitspaal iconen en 'Mobile ' bij de trajectcontrole iconen uit de bestandsnaam verwijderen. Hier lijkt het bij jou verkeerd te gaan?
  2. Alle flitspaal bestanden en iconen moeten zich in de hoofdmap van de TT kaart bevinden
  3. Zorg ervoor dat je alle icoontjes naar deze map kopieert. Dus zowel de 'gewone' als de _X2 iconen. Zonder de _X2 iconen werkt het sowieso niet. Andersom (dus alleen de _X2 iconen) lijkt wel te werken, maar heb ik nog niet uitgebreid getest. Bestaande iconen moeten dus worden overschreven, aanvullend moeten de _X2 iconen erbij komen.
  4. Zorg dat je TT opnieuw opstart als je de nieuwe icoontjes hebt gekopieerd en overschreven. De oude iconen blijven nl. in de TT cache hangen.
Als je bovenstaande allemaal goed doet, begrijp ik niet waarom het bij jou niet werkt. Bij mij werkt het nl. prima!

Overigens gebruik ook ik de TT 7.915 (9196) VGA versie op mijn HTC Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Dat radio-probleem van mij, kan dat iets te maken hebben met hij automatisch het head-setprofiel laad? Ook omdat hij na het koppelen van de telefoon met de radio een headseticoon verschijnt in de telefoon.
Wellicht eens het headsetknopje aan de onderkant van de tel proberen of praat ik nu onzin?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
RBH schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:58:
Klopt, dat verwijderen van smsjes snapte ik ook nog wel. :P

Maar ik bedoelde idd van telefoon > PC. Maargoed, nog maar wat langer zoeken dan.. :(

Over dat Opera: Thnx, ga ik eens proberen. :)
Kijk eens naar de betadienst MyPhone van Microsoft. Daarmee kan je naast agenda, contacten, mail etc. ook SMS-jes backuppen en inzien op je pc/via Internet.

Het is een betadienst dus de site is nog niet zo snel en ligt er nog regelmatig uit... Heb het zelf op dit moment alleen ingericht voor SMS, omdat de rest via Exchange loopt, maar het werkt goed!

[ Voor 0% gewijzigd door snarf op 13-03-2009 11:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotmailer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 18:52
DJKroon schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:23:
Dag tweakers.

Vorige week heb ik ook maar is een htc touch pro aangeschaft, en het werkt goed (Y)

Nu heb ik laatst de rom geupdate naar 5.05.404.1 NLD

Htc werkt wel sneller, maar opzich weinig verschil.
Tot ik me wou inloggen op Live messenger. Hij krijgt zijn instellingen niet gesynct in Windows Live.

Hou zou dit kunnen komen dat hij er moeite mee heeft? en hebben meer mensen last??

Zodra ik me naam wijzig, kan hij hem niet syncen valt ie terug op je e-mail naam.

Wat is hier tegen te doen??
Helaas heb ik nu ook hetzelfde probleem na het flashen (5.05.404.1 NLD)
Met de initiele release rom kon ik altijd direct connecten met Live Messenger, maar nu krijg ik geen verbinding meer.
Overigens kan ik wel mijn Hotmail mail syncen en die kan ik dan ook lezen. :?

Ligt dit nu aan de firmware update, of moet ik iets aanpassen?

Ter info, ik heb een T-Mobile Relax 150 met web’n’walk Standard abbo (misschien dat het aan T-Mobile icm nieuwe firmware ligt?)

offtopic:
Sorry, late reactie, maar ik had de firmware pas sinds gisteren geupdate

[ Voor 4% gewijzigd door Hotmailer op 13-03-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Coromoto schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:56:
[...]
Tik in het adres veld opera:config om de Preferences Editor te openen. Ga dan naar User Prefs en vervolgens Custom User Agent. Schrijf eventjes op wat er nu daar staat (ik heb de mijne leeg gehaald en weet niet meer wat er eerst stond :o ) en haal het daarna weg, of zet er een andere neer.
Dus dat werkt hetzelfde als bij de desktop Opera, ergens ook wel logisch natuurlijk. Zo logisch verwacht je het haast niet meer tegenwoordig :P Zal het onthouden voor als ik het ooit nodig heb, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

snarf schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:41:
[...]

Kijk eens naar de betadienst MyPhone van Microsoft. Daarmee kan je naast agenda, contacten, mail etc. ook SMS-jes backuppen en inzien op je pc/via Internet.

Het is een betadienst dus de site is nog niet zo snel en ligt er nog regelmatig uit... Heb het zelf op dit moment alleen ingericht voor SMS, omdat de rest via Exchange loopt, maar het werkt goed!
Thnx! Heb mezelf aangemeld, sta nu op een wait-list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

lanoisseforP schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:15:
Dat radio-probleem van mij, kan dat iets te maken hebben met hij automatisch het head-setprofiel laad? Ook omdat hij na het koppelen van de telefoon met de radio een headseticoon verschijnt in de telefoon.
Wellicht eens het headsetknopje aan de onderkant van de tel proberen of praat ik nu onzin?
Dat knopje onderaan waar een headset tekentje bij staat is de reset knop ;)
Dat tekentje staat er omdat je op de aansluiting daar ook een headset aan kan sluiten. Ik vond het ook wat apart. Maar wat is je probleem precies?

Kom er btw net achter dat ik niet meer kan smsen met romeos :S
Hij zegt dat ik me via mijn service provider aan moet melden.
Lijkt weer te werken :?

Heb alleen geen voice dial meer met ROMeos. Is dat iets van ROMeos of ligt het aan mij?

[ Voor 20% gewijzigd door rajackar op 13-03-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ RBH > Zoek eens op JeyoMobileCompanion 1.1 Heb het eerder gebruikt, je kunt daar je smsjes vanaf je telefoon lezen via active sync en ook gewoon via het vista programma.. je kunt ook backuppen en zelf verzenden via de tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:34:
[...]

Het blijft vreemd, na tientallen pogingen is toch 1x een account toch erbij gekomen... dus nu heb ik er 4. Maar hoe ik het verder ook probeer alle andere keren komt het account er niet bij, nadat ik alle gegevens goed heb ingevoerd.
Eindelijk dit probleem van het niet kunnen toevoegen van email-accounts opgelost... het zijn GMAIL-accounts... en als tip wordt doort GMAIL gegeven in dit soort gevallen... vul eerst grote onzin in dus tt@tt en een niet bestaande regel bij de servers, dan wordt het account toegevoegd... en edit daarna het account en vul de gegevens goed in.
Raar.. maar waar...!!! :? 8)7

Nu heb ik dus alle accounts goed staan weer.

PS ondanks mijn eerdere gejuich over een goed werkende GPS dankzij de nodige tweaks, was het inmiddels dus alweer mis met dat ding. Wegvallende fix en een LAG.... Maar... ik heb inmiddels een los Bluetooth GPS ontvangertje met Sirftech III chip... ik ben helemaal klaar met die interne GPS en rij nu heerlijk met een goed werkende TomTom dankzij dit externe ontvangertje dat ik voor 25 euro heb gekocht via marktplaats. Dit ontvangertje heeft zelfs perfecte ontvangst terwijl ik hem in de asbak verstopt heb (nee ik rook niet) van de auto. Dus mijn tip: zoek via marktplaats naar een Adapt AD-800 _/-\o_ (of vergelijkbaar apparaatje) als je van de ellende van de interne GPS af wil.

Goh, ik geloof dat ik nu alle problemen heb opgelost??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:00
rajackar schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:16:

Kom er btw net achter dat ik niet meer kan smsen met romeos :S
Hij zegt dat ik me via mijn service provider aan moet melden.
Lijkt weer te werken :?
Vodafone toevallig? Had ik gistermiddag ook namelijk }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

crumpler schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:58:
[...]

Vodafone toevallig? Had ik gistermiddag ook namelijk }:|
Yep, dat lag dus aan vodafone hehe.
Zo nog even zoeken naar iets om de voice dial weer aan te krijgen onder ROMeOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Omg omg echt niet normaal meer dit... Ik heb dus gisteren mijn ROM geupdate op mijn Touch Pro... De vorige was redelijk maar kreeg af en toe nog foutmeldingen bij update weerbericht en email sync.

Nu ben ik dus net alles weer aan het terug zetten wat in principe allemaal goed is gegaan... Maar nu krijg ik de ene foutmelding na de andere voortgeschoteld echt niet normaal... Als ik audio luister krijgt ie foutmelding dat er een fout optrad bij audiomanager_eng.exe, als gevolg van dit heb ik nog geen 1 liedje helemaal kunnen afluisteren omdat hij gewoon ergens in dat liedje die error retourneert... verder update hij weerberichten update hij niet meer :?

Is er een manier om terug te gaan naar de andere rom? Want dit is echt niet normaal ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouser schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:04:
Omg omg echt niet normaal meer dit... Ik heb dus gisteren mijn ROM geupdate op mijn Touch Pro... De vorige was redelijk maar kreeg af en toe nog foutmeldingen bij update weerbericht en email sync.

Nu ben ik dus net alles weer aan het terug zetten wat in principe allemaal goed is gegaan... Maar nu krijg ik de ene foutmelding na de andere voortgeschoteld echt niet normaal... Als ik audio luister krijgt ie foutmelding dat er een fout optrad bij audiomanager_eng.exe, als gevolg van dit heb ik nog geen 1 liedje helemaal kunnen afluisteren omdat hij gewoon ergens in dat liedje die error retourneert... verder update hij weerberichten update hij niet meer :?

Is er een manier om terug te gaan naar de andere rom? Want dit is echt niet normaal ;(
Hard-reset en de nieuwe ROM nog een keer laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de WM build van de nieuwe HTC rom. ben in afwachting van TP2 manilla vanuit xda, maar daar schijn je een WM build van boven de 21000 nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Oh even een vraagje voordat ik me harde reset uitvoer :+ maar kan het zijn dat het komt dat ik die error steeds krijg omdat ik 5 gig aan muziek op me micro sd kaartje hebt staan, en dat hij daardoor dus zoveel moeite mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Wouser schreef op zondag 15 maart 2009 @ 01:10:
Oh even een vraagje voordat ik me harde reset uitvoer :+ maar kan het zijn dat het komt dat ik die error steeds krijg omdat ik 5 gig aan muziek op me micro sd kaartje hebt staan, en dat hij daardoor dus zoveel moeite mee heeft?
Dat lijkt me niet. Ik heb er 8 Gb opstaan en hier werkt het prima. Gebruik je trouwens de nieuwe HTC Rom?
Ik heb ROMeOS en voor afspelen van audio gebruik ik mediaplayer.
rajackar schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:32:
Misschien vanavond ook eens Romeos er op zetten. Heb namelijk nu met mrom een probleem dat touchflo3d nogal vaak reset.
Als ik ergens mee bezig ben zie ik opeens het activesync status scherm, dan even niks en het tf3d vandaag scherm waarbij de klok van 0:00 naar de juiste tijd schiet. Behoorlijk irritant als het vaak achter elkaar gebeurt.
Hallo mede-zm'er ;)

Ik had hetzelfde probleem met m-rom, ook opera liep regelmatig vast. Dacht na het bekende "timebomb" verhaal laat ik m-rom eens proberen, maar ROMeOS is een stuk stabieler en qua snelheid merk ik ook weinig verschil.

[ Voor 40% gewijzigd door Metalium-220 op 15-03-2009 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Metalium-220 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 01:27:
[...]

Dat lijkt me niet. Ik heb er 8 Gb opstaan en hier werkt het prima. Gebruik je trouwens de nieuwe HTC Rom?
Ik heb ROMeOS en voor afspelen van audio gebruik ik mediaplayer.

[...]

Hallo mede-zm'er ;)

Ik had hetzelfde probleem met m-rom, ook opera liep regelmatig vast. Dacht na het bekende "timebomb" verhaal laat ik m-rom eens proberen, maar ROMeOS is een stuk stabieler en qua snelheid merk ik ook weinig verschil.
Ja ik gebruik de nieuwe ROM ;( (heb er nu spijt van) even een klein vraagje over ROMeOS... Ik heb daar wel veel van gehoord maar 1. kan ik wanneer ik die op me touch pro heb gezet wel nog terug naar de ROM van HTC zelf? 2. Heeft die ook dezelfde skin als die HTC aanbiedt, ik zie namelijk vaak gewoon hele andere skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb een probleempje. Heb net ongeveer een half uur igo 8 aan laten staan en nu is de onderste balk zeg maar in het scherm komen te staan zodra ik een reset doe ofzo en me tel weer aan zet krijg ik gelijk onderin weer die balk van igo en het flikkert redelijk snel. Iemand een idee wat dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Wouser schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:35:
[...]

Ja ik gebruik de nieuwe ROM ;( (heb er nu spijt van) even een klein vraagje over ROMeOS... Ik heb daar wel veel van gehoord maar 1. kan ik wanneer ik die op me touch pro heb gezet wel nog terug naar de ROM van HTC zelf? 2. Heeft die ook dezelfde skin als die HTC aanbiedt, ik zie namelijk vaak gewoon hele andere skins?
1. Yep, je kunt gewoon terug (zie XDA)
2. In principe dezelfde skin, maar is aanpasbaar (toevallig aangepast bij de screenshots...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Laatst online: 04-11-2019
Sta op het punt om 2e hands een touch pro aan te schaffen. Weet iemand of een toestel van HI (online besteld hi.nl) nog garantie heeft na een unlock. Verkoper zegt dat hij hem bij htc heeft laten unlocken. Naar mijn weten vervalt de garantie dan bij hi. Maar volgens mij heeft dit niks te maken met de fabrieksgarantie en zou hij voor eventuele reparaties wel gewoon terug naar htc kunnen. Heeft htc ook servicepoints net zo als Nokia, in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
rajackar schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Dat knopje onderaan waar een headset tekentje bij staat is de reset knop ;)
Dat tekentje staat er omdat je op de aansluiting daar ook een headset aan kan sluiten. Ik vond het ook wat apart. Maar wat is je probleem precies?
Mijn probleem is het fout dat ik niet via de ingebouwde bluetooth in mijn auto verbinden kan maken met mijn telefoon. Hij maakt wel verbinding, maar zodra ik gebeld wordt of ik bel iemand dan springt de radio automatisch op mute en kan ik dus helemaal niks. In het verleden was dit geen probleem bij de N95 en SE K770i. Ik heb tot nu geen oplossing hiervoor gevonden, en ik zou toch graag eens willen bellen in de auto buiten het feit dat ik de headset moet gebruiken. Want het moet gewoon kunnen!

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:07
Ik heb een mda vario IV ben tijdens de wintersport 1 van de styli kwijt geraakt weet iemand waar ik deze voor de MDA VARIO IV kan bestellen die van de PDA shop en smartphone shop zijn voor de HTC touch PRO die passen niet heb ik ergens gelezen op een forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Kent iemand een á la MyFootball (iPhone) applicatie voor Windows Mobile? Waarmee dus het nieuws in voetbal-land bekeken kan worden? (tussenstanden, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
ik heb sinds 3 dagen een vreemd probleem. Ik kan wel foto's maken, en deze vervolgens als klein pictogram terugzien in mijn album. Maar wanneer ik m wil uitvergroten of openen op de pc krijg ik het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/w1b8jr.jpg

heeft iemand een vergelijkbaar probleem? Ik draai trouwens de laatste nieuwe originele ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

netblade

Sunrise

Roe!and schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:52:
Ik heb een mda vario IV ben tijdens de wintersport 1 van de styli kwijt geraakt weet iemand waar ik deze voor de MDA VARIO IV kan bestellen die van de PDA shop en smartphone shop zijn voor de HTC touch PRO die passen niet heb ik ergens gelezen op een forum...
Hierzo

Ik kan bijna met 100% zeker zeggen dat deze passen, gezien ze exact dezelfde ronde vorm hebben als bij de Vario. Het klopt dat de touch pro stylus niet gaat passen, omdat het een stuk hoekiger toestel betreft.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pijltjestoetsen...

Iemand enig idee hoe ik de functie van de pijltjestoesten op het toestenbord weer ok krijg? :?

heb na de romupdate eigenlijk pas voor het eerst van dit toetsenbord gebruik gemaakt, maar --> gaat naar boven en <-- naar beneden etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ligt het aan mij of komen er nog maar mondjes maat nederlandse roms uit? De 2 bekendste roms (RomeOS en M's Rom) bevatten beiden een paar irritante bugs. Kent iemand er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:13:
pijltjestoetsen...

Iemand enig idee hoe ik de functie van de pijltjestoesten op het toestenbord weer ok krijg? :?

heb na de romupdate eigenlijk pas voor het eerst van dit toetsenbord gebruik gemaakt, maar --> gaat naar boven en <-- naar beneden etc....
Heb je een ROM voor de Fuze geinstalleerd? (EnergyROM bijvoorbeeld?

In dat geval kun je met het volgende CAB bestand de toetsenbordindeling herstellen:

http://forum.xda-develope...entid=162982&d=1236099009

Het enige wat dit CAB bestand doet is een kleine aanpassing in de registry. Wel even rebooten na het activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
netblade schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:47:
[...]

Hierzo

Ik kan bijna met 100% zeker zeggen dat deze passen, gezien ze exact dezelfde ronde vorm hebben als bij de Vario. Het klopt dat de touch pro stylus niet gaat passen, omdat het een stuk hoekiger toestel betreft.
er staat toch ook bij dat hij voor die telefoon is :P dus het is 100% compatible ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake06
  • Laatst online: 25-08 19:30
Allen

Ik heb even een vraag.
Is de snelheid van deze HTC een beetje acceptabel?
Dus niet zo'n ellendige traagheid?
Ik zit er aan te denken er 1 te kopen.
Thanks voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
snake06 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:27:
Allen

Ik heb even een vraag.
Is de snelheid van deze HTC een beetje acceptabel?
Dus niet zo'n ellendige traagheid?
Ik zit er aan te denken er 1 te kopen.
Thanks voor de info _/-\o_
is gewoon goed hoor ;) beter als de tytn2 ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hè.

Heb sinds kort continu in beeld staan dat ik een nieuwe email heb terwijl ik alles al gelezen heb. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Wat ik al geprobeerd heb:
-Me internet account verwijderen en er opnieuw opzetten;
-Alle berichten selecteren en dan markeren als gelezen.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:07
rohit schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:04:
[...]

er staat toch ook bij dat hij voor die telefoon is :P dus het is 100% compatible ;)
Tja de brodit activehouder voor in de auto is ook compatible maar toch zit hij er erg strak in.... en de foto van de link staat toch echt die hoekerige stylus op hoor of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik backup mijn contacten, sms en agenda via My Phone en ik sync mijn contacten en agenda met google via hun Exchange server. Echter waar ik sinds vandaag last van heb is dat een deel van mijn contacten er opeens als "achternaam, voornaam" in staan ipv gewoon "voornaam achternaam". Dit kan ik weer goed zetten dus dat ik heb ik bij allemaal gedaan. Echter na een tijdje staat weer een deel van mijn contacten verkeerd ingesteld. Echter wel een ander deel dan eerst. Dus iets loopt het aan te passen. Enkel zowel My Phone als Gmail hebben allebij niet zo'n functie volgens mij.

*weg* doet eens niet van die krachttermen gebruiken
Echt soms heb ik spijt van deze telefoon, windows mobile zuigt op zo veel manieren.

Moest dus nu mijn hele exchange koppeling verwijderen, dus dan is ook mijn agenda leeg. Nu syncen met my phone, waardoor hij dus alles van my phone smijt. Dan in my phone restoren en dan weer syncen en dan zou het weer moeten werken.
Echt wat is het nut van exchange dan, zodra je iets wilt wijzigen is je telefoon leeg. Waarom laten ze verdomme het niet gewoon staan? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Dit is verdomme al de 10e keer dat het me gebeurt, met een outlook connectie krijg je dit verdomme ook al elke keer.

Begin het zo enorm zat te worden. Waarom kan er niet zo iets simpels zijn als een optie om de data niet te verwijderen, waarom perse alles verwijderen? Wie bedenkt zoiets?

Edit: Alles is nu weer hersteld, maar kennelijk kan ik dus geen gebruik maken van exchange zonder dat hij alle data verwijderd zodra er iets mis is met exchange.

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 17-03-2009 21:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje wat is de max sd kaart die erin kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Denthis schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:47:
Hallo mensen,

groter als 16 Gig heb ik ze nog niet in de winkel zien liggen...... en die doen het (staat vlgs mij ook in de startpost)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Denthis schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:47:
Hallo mensen,

Kom op zeg, doe eerst eens wat moeite voordat je je vraag hier neer plempt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
Wat ik er zo van begrijp is dat je meerdere diensten combineert. Aantal opmerkingen daarover:
  1. Standaard instelling van Exchange (ActiveSync) is dat bij conflicten Exchange leidend is, dit is echter wel te wijzigen.
  2. Volgens mij is er geen Gmail Exchange dienst, werkt iig anders dan een 'echte' Exchange pushmail dienst.
  3. Een 'echt' Exchange account kun je verwijderen zonder dat dit consequenties heeft voor de data op je device. Anders verwoord, je kan je account verwijderen, je contacten, agendaitems etc. blijven wel op je device staan (en uiteraard op de Exchange server).
  4. MyPhone is een betadienst. Anders dan bij Google, merk je dat bij MyPhone wel doordat het nog niet echt snel is en ook nog wel eens niet beschikbaar is. Het is nog niet standaard publiekelijk beschikbaar, wellicht zitten er dus ook nog bugs/onvolkomenheden in.
  5. MyPhone en Exchange zijn wezenlijk andere diensten, maar hebben wel raakvlakken. Exchange is een manier om je items gesynct te houden en zowel op de device als op je pc over dezelfde functionaliteit te beschikken. MyPhone is puur een backupdienst met de mogelijkheid items terug te zetten als dat nodig is.
  6. Dezelfde diensten bij Exchange en MyPhone combineren kan niet. Het is dus contacten via Exchange of via MyPhone, allebei gaat niet (is ook niet nodig). Ik gebruik daarom Exchange voor contacten, mail, agenda, taken etc. en MyPhone alleen voor backup van sms.
Let wel, ik heb zelf een echte Exchange server connectie. Hoe het precies met Gmail zit weet ik niet, maar het lijkt erop dat de combi Gmail en MyPhone bij jou voor conflicten zorgt waardoor gegevens veranderen en je zelfs gegevens kwijtraakt.

Ben geen moderator, maar het is lastig om je te helpen en met je mee te denken wat er misgaat als je zo loopt te vloeken en te tieren in je post. Ik snap dat het af en toe frustrerend kan zijn, maar probeer je te beperken tot de feiten, dan kunnen we je ook het beste helpen...

[ Voor 0% gewijzigd door snarf op 17-03-2009 21:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
pven schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:13:
[...]

Kom op zeg, doe eerst eens wat moeite voordat je je vraag hier neer plempt.
k kan op de htc site en een andere foon site niet vinden hoeveel gb.
In de start post staat idd een plaatje met een 16gb kaartje, maar op foto's vertrouw ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

snarf schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:27:
[...]
Ben geen moderator, maar het is lastig om je te helpen en met je mee te denken wat er misgaat als je zo loopt te vloeken en te tieren in je post. Ik snap dat het af en toe frustrerend kan zijn, maar probeer je te beperken tot de feiten, dan kunnen we je ook het beste helpen...
I know, maar dit is echt al letterlijk de 15e keer dat mijn hele telefoon leeg is zonder dat mij om bevestiging gevraagd wordt. Het is gewoon enorm irritant en wordt het soms echt zat.

Maar heb dit topic geopend voor mijn probleem, is wat handiger denk ik.

Als je het niet erg vind beantwoord ik daar je post even.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22
*weg* Het is hier geen taxatietopic.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 18-03-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik zou tusse de 250 en 300 vragen.. tel kost nieuw nog 580 ofz ;)
dus vind het geen slechte prijs :) als je duurder als 300 betaalt mag je mijne ook overkope voor 300 :P hahaha

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 18-03-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
lanoisseforP schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:07:
[...]

Mijn probleem is het fout dat ik niet via de ingebouwde bluetooth in mijn auto verbinden kan maken met mijn telefoon. Hij maakt wel verbinding, maar zodra ik gebeld wordt of ik bel iemand dan springt de radio automatisch op mute en kan ik dus helemaal niks. In het verleden was dit geen probleem bij de N95 en SE K770i. Ik heb tot nu geen oplossing hiervoor gevonden, en ik zou toch graag eens willen bellen in de auto buiten het feit dat ik de headset moet gebruiken. Want het moet gewoon kunnen!
Zou dit misschien een oplossing zijn voor mijn probleem:
http://home.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Ik heb eigenlijk het idee van niet. Dit programma zorgt er gewoon voor dat de Bluetooth verbinding blijft bestaan, maar er staat nergens iets van signalenoverdracht of iets in die trend.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:40:
Vraagje hè.

Heb sinds kort continu in beeld staan dat ik een nieuwe email heb terwijl ik alles al gelezen heb. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Wat ik al geprobeerd heb:
-Me internet account verwijderen en er opnieuw opzetten;
-Alle berichten selecteren en dan markeren als gelezen.

Bvd.
Even al je verschillende (mail/berichten)boxen nalopen:
1. TF3D - Mail
2. Inbox (Linksonder)
3. Inbox (Linksboven) (Verandert in 'Show' als je het selecteert, en toont al je (mail/berichten)folders)
4. Alle folders nakijken: Outlook e-mail, SMS/MMS, andere ingestelde mail-servers (in mijn geval bv gmail)

Bij een verse software install komt er bij mij in de Outlook e-mail/inbox elke keer een nieuw bericht.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22
rohit schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:38:
[...]

ik zou tusse de 250 en 300 vragen.. tel kost nieuw nog 580 ofz ;)
dus vind het geen slechte prijs :) als je duurder als 300 betaalt mag je mijne ook overkope voor 300 :P hahaha
Thnx.. ik weet genoeg. En RoD, sorry dat ik dat hier plaatste, maar ik kon nergens echt info vinden over de waarde van een 2e-hands touch pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag een zwart scherm op mijn touch pro. Ik zie in de topicstart dat ik het scherm heel lichtjes zou moeten zien als ik hem in het licht houd, maar dat is niet het geval.

Is mijn scherm nu stuk ? Of moet ik een hard reset uitvoeren ? (doe ik liever niet want staat best veel data op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:20:
Heb sinds vandaag een zwart scherm op mijn touch pro. Ik zie in de topicstart dat ik het scherm heel lichtjes zou moeten zien als ik hem in het licht houd, maar dat is niet het geval.

Is mijn scherm nu stuk ? Of moet ik een hard reset uitvoeren ? (doe ik liever niet want staat best veel data op)
bij mij was het na een soft reset verholpen
als dit niet zo is denk ik dat je schem idd kapot is.

je kan natuurlijk wel met je pc de data er af halen. volgens mij is het zelfs mogelijk met sprite backup vanaf je pc via active sync een backup te maken van je volledige systeem. en anders misschien met een proje waarmee je je schem kan overnemen met een pc. welk proje je daarvoor moet hebben staat ergens in dit forum volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

jasring schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:10:
[...]

bij mij was het na een soft reset verholpen
als dit niet zo is denk ik dat je schem idd kapot is.

je kan natuurlijk wel met je pc de data er af halen. volgens mij is het zelfs mogelijk met sprite backup vanaf je pc via active sync een backup te maken van je volledige systeem. en anders misschien met een proje waarmee je je schem kan overnemen met een pc. welk proje je daarvoor moet hebben staat ergens in dit forum volgens mij.
Hmm moet die daarvoor niet toegang hebben tot z'n touchscreen, die programmatjes moeten immers ook op je telefoon geinstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

netblade schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:53:
[...]

Hmm moet die daarvoor niet toegang hebben tot z'n touchscreen, die programmatjes moeten immers ook op je telefoon geinstalleerd worden.
Nee, mymobiler doet dat automatisch volgens mij. Als 't al op de pc geïnstalleerd staat, herkent 't programma je telefoon en kun je 't scherm op de pc zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Eric_Cantona schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:23:
[...]

Nee, mymobiler doet dat automatisch volgens mij. Als 't al op de pc geïnstalleerd staat, herkent 't programma je telefoon en kun je 't scherm op de pc zien :)
Ah oke, ja het is al een hele tijd geleden dat ik dat programma gebruikt heb.

Ikzelf ben nu bezig met het testen van een van de laatste WM 6.5 roms voor de Touch, en de snelheid is echt subliem. Het werkt allemaal zoals het hoort. Alleen geen mms enzo natuurlijk. Maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
lanoisseforP schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:36:
[...]

Zou dit misschien een oplossing zijn voor mijn probleem:
http://home.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Ik heb eigenlijk het idee van niet. Dit programma zorgt er gewoon voor dat de Bluetooth verbinding blijft bestaan, maar er staat nergens iets van signalenoverdracht of iets in die trend.
sorry, ik had de vorige keer over je reply heen gelezen. Is het een vast systeem van peugeot zelf? kan ff niks op de peugeot site zelf vinden zo snel.

Ik heb zelf Blue en Me van Fiat, Daar werkt de touch pro redelijk goed. Wat bij mij wel eens heeft geholpen bij een vastloper van dit systeem (je kunt ook een usb stick of HDD met muziek aansluiten) is de accu loskoppelen (dan reset het systeem ) en daarna opnieuw pairen.

Het programma'tje wat jij bedoelt kan nooit kwaad lijkt mij.

Dat probleem met het wegvallen van het geluid op de TP had ik gister ook helaas (PROven ROM 2.4)

[ Voor 5% gewijzigd door Rizn op 19-03-2009 15:04 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

Heb ineens geen internet meer op mn pro. Blijkt er een storing te zijn bij T-mobile. Niet dat ze dan even een melding op hun website zetten. Zit ik eerst te zoeken waar t aan ligt en hang 20 minuten in de wacht bij de klantenservice 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
Misschien wel een handige tip voor op de voorpagina, tenzij hij al eerder is genoemd maar ik kon hem niet zo snel vinden.

Wanneer je Windows 7 draait, werkt de HTCTP niet met de ingebakken Windows Mobile Device Center 6.0.
Download de laatste versie 6.1 even en voila loopt als een trein:

http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx

Als deze tip al bekend was mag deze post wel verwijderd worden.

Vr.gr.
DVRIES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

Voor wie nog meer problemen had met Opera, dat deze niet wil starten (Romeos probleempje), met Clean Ram is dit verholpen na 1x uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

er is vast en zeker al vaker vraag gesteld over mijn probleem, maar ik kan zo snel even geen antwoord erop nalezen op de forum dus ik stel het maar even nog een keer....:

ik heb een mda vario 4, T-mobile versie, en als ik een sms krijg, worden de nummers niet herkend, ook al staan ze correct in mijn contactpersonen lijst (+31644...enz)

wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen?
liefst een snelle en makkelijke oplossing graag? als die bestaat tenminste...

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:55:
hallo allemaal,

er is vast en zeker al vaker vraag gesteld over mijn probleem, maar ik kan zo snel even geen antwoord erop nalezen op de forum dus ik stel het maar even nog een keer....:

ik heb een mda vario 4, T-mobile versie, en als ik een sms krijg, worden de nummers niet herkend, ook al staan ze correct in mijn contactpersonen lijst (+31644...enz)

thanx!
http://handheld.softpedia...y-Receipt-Fix-22305.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:55:
hallo allemaal,

thanx!
Staat notabene in de FAQ onder de startpost van dit topic. Zoektermen: Vario IV nummer herken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Rizn schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:02:
[...]

sorry, ik had de vorige keer over je reply heen gelezen. Is het een vast systeem van peugeot zelf? kan ff niks op de peugeot site zelf vinden zo snel.

Ik heb zelf Blue en Me van Fiat, Daar werkt de touch pro redelijk goed. Wat bij mij wel eens heeft geholpen bij een vastloper van dit systeem (je kunt ook een usb stick of HDD met muziek aansluiten) is de accu loskoppelen (dan reset het systeem ) en daarna opnieuw pairen.

Het programma'tje wat jij bedoelt kan nooit kwaad lijkt mij.

Dat probleem met het wegvallen van het geluid op de TP had ik gister ook helaas (PROven ROM 2.4)
Ik heb een vast systeem in de Peugeot zitten. Ik vind het heel raar dat hij bij andere telefoon het wel doet en bij die van mij niet. Lijkt net alsof er een ActiveSync probleem is, omdat hij wel eens op mute springt.
Ik zal eens kijken of ik de accu kan resetten, maar dan ben ik natuurlijk al mijn software gegevens kwijt of niet?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
Het belandt nog even niet als nieuws op de frontpage (misschien als ik meer weet over upgrades voor meer toestellen dan alleen de TP), maar Microsoft heeft gezegd (op Twitter, maar toch) dat de Touch Pro geen upgrade zal krijgen naar WM 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 11-09 13:34
yes, the next gen HTC Touch Pro2. The Touch Pro won't be officially upgradable to Windows Mobile 6.5
Ghehehe, officially, alsof dat een probleem vormt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Laatst online: 13:35
Nouja toch wel jammer. Natuurlijk zijn er alternatieve manieren om te upgraden, maar als Microsoft er extra veel WGA achtige troep instopt, wordt dat toch wel een vervelende drempel. Ik heb bijvoorbeeld geen zin in een telefoon die om de vijf minuten schreeuwt dattie geactiveerd moet worden of een telefoon die maar half werkt.
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.