Ik backup mijn contacten, sms en agenda via My Phone en ik sync mijn contacten en agenda met google via hun Exchange server. Echter waar ik sinds vandaag last van heb is dat een deel van mijn contacten er opeens als "achternaam, voornaam" in staan ipv gewoon "voornaam achternaam". Dit kan ik weer goed zetten dus dat ik heb ik bij allemaal gedaan. Echter na een tijdje staat weer een deel van mijn contacten verkeerd ingesteld. Echter wel een ander deel dan eerst. Dus iets loopt het aan te passen. Enkel zowel My Phone als Gmail hebben allebij niet zo'n functie volgens mij.
*weg* doet eens niet van die krachttermen gebruiken
Echt soms heb ik spijt van deze telefoon, windows mobile zuigt op zo veel manieren.
Moest dus nu mijn hele exchange koppeling verwijderen, dus dan is ook mijn agenda leeg. Nu syncen met my phone, waardoor hij dus alles van my phone smijt. Dan in my phone restoren en dan weer syncen en dan zou het weer moeten werken.
Echt wat is het nut van exchange dan, zodra je iets wilt wijzigen is je telefoon leeg. Waarom laten ze verdomme het niet gewoon staan? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Dit is verdomme al de 10e keer dat het me gebeurt, met een outlook connectie krijg je dit verdomme ook al elke keer.
Begin het zo enorm zat te worden. Waarom kan er niet zo iets simpels zijn als een optie om de data niet te verwijderen, waarom perse alles verwijderen? Wie bedenkt zoiets?
Edit: Alles is nu weer hersteld, maar kennelijk kan ik dus geen gebruik maken van exchange zonder dat hij alle data verwijderd zodra er iets mis is met exchange.
[
Voor 75% gewijzigd door
pven op 17-03-2009 21:11
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N