Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik baal er ook van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:00
Als me telefoon zo helemaal opgeladen is ga ik mijn ROM maar weer eens updaten. Zit nu nog op de update van HTC zelf, en ga zo maar eens de M-Rom v1.85 proberen, met de 1.12.25.19 radio rom :)

Alleen één vraag; op het XDA forum zie ik iedereen het hebben over 'rilphone.dll'.
Maar wat is dat of doet nou eigenlijk? :? :$ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

crumpler schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:36:
Als me telefoon zo helemaal opgeladen is ga ik mijn ROM maar weer eens updaten. Zit nu nog op de update van HTC zelf, en ga zo maar eens de M-Rom v1.85 proberen, met de 1.12.25.19 radio rom :)

Alleen één vraag; op het XDA forum zie ik iedereen het hebben over 'rilphone.dll'.
Maar wat is dat of doet nou eigenlijk? :? :$ :$
Zoals ik heb begrepen rilphone.dll de file die de communicatie regelt tussen Windows Mobile en de Radiorom. De dll vertaald de commandos die windows geeft aan de radiorom en anders om. De nieuwere radioroms hebben een nieuwere rilphone.dll nodig om door windows optimaal gebruikt te kunnen worden. Dit omdat die nieuwe radioroms dus aangepaste en uitgebreidere instucties hebben.
Ik vergelijk rilphone.dll altijd met direct-x, de radiorom met je videokaartdrivers en windows mobile met gewoon windows.

M-Rom 1.85 heeft al die nieuwe rilphone.dll in zich wat erop neerkomt dat je alleen 1.12.25.16 of 1.12.25.19 moet gebruiken. Schijnt trouwens lekker te werken en redelijk zuinig te zijn.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
gezien ik iets te gemakkelijk met mijn touch Pro ben omgesprongen heb ik nu een scherm vol krassen. ik heb op eBAy nieuwe toucscreens gevonden die ik er graag wil ombouwen omdat ik mij toch wel aan de krassen erger. Heeft er iemand ervaring met deze schermpjes? En is het de moeite waard om de garanie te laten vervallen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Deem schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:28:
[...]

....

M-Rom 1.85 heeft al die nieuwe rilphone.dll in zich wat erop neerkomt dat je alleen 1.12.25.16 of 1.12.25.19 moet gebruiken. Schijnt trouwens lekker te werken en redelijk zuinig te zijn.
Aha oke! Thnx voor je uitleg d:)b

De GPS fix werkt in ieder geval stukken beter, net voor de eerste keer had ik binnen 15 seconden een GPS fix! En dat nog zonder QuickGPS gebruikt te hebben :o
Zal buiten dus ongetwijfeld wel nog beter gaan, zal morgen eens de lag gaan uittesten of die nu ook weg is 8)

Helaas heb ik minder leuke ervarinigen met de M-Rom v1.85 Rom, dat TouchFlo3D gebeuren crasht zeer snel en vaak :/ -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Mooie telefoon,

Ook net gekocht. Krijg het enkel niet voor elkaar om de sync'n tussen PC en telefoon D.M.V bluetooth?
Ik heb wel verbinding alleen Synchr. is niet selecteerbaar?

Iemand enig idee?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:34:
Mooie telefoon,

Ook net gekocht. Krijg het enkel niet voor elkaar om de sync'n tussen PC en telefoon D.M.V bluetooth?
Ik heb wel verbinding alleen Synchr. is niet selecteerbaar?

Iemand enig idee?
Als je welgeteld 5 paginaatjes terugkeert vind je de oplossing, beetje zoeken kan geen kwaad.

om het je helemaal makkelijk te maken :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1336800/23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Zoeken doe ik wel, ik heb wel Active sync aanstaan, ook de active sync service geslecteerd alleen hij doet verder niets, zelfde probleem had ik ook met m'n HTC touch

Via Bluetooth kan ik wel verbinding maken, alleen daar doet hij niets mee... Je kan nergens een 'partner ship' opzetten... Alleen sync via media player?

[ Voor 32% gewijzigd door Toppe op 20-03-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
lanoisseforP schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:14:
[...]

Ik heb een vast systeem in de Peugeot zitten. Ik vind het heel raar dat hij bij andere telefoon het wel doet en bij die van mij niet. Lijkt net alsof er een ActiveSync probleem is, omdat hij wel eens op mute springt.
Ik zal eens kijken of ik de accu kan resetten, maar dan ben ik natuurlijk al mijn software gegevens kwijt of niet?
Kun je eventueel een andere Touch pro proberen? Anders zou ik voor de zekerheid de autodealer bellen of het loskoppelen kwaad kan. De software van de autoradio wordt niet gewist door een stroomonderbreking lijkt mij, behalve de telefoon instellingen (bluetooth pairing)

Laad je de TP ook op in de auto?

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Toppe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:43:
Zoeken doe ik wel, ik heb wel Active sync aanstaan, ook de active sync service geslecteerd alleen hij doet verder niets, zelfde probleem had ik ook met m'n HTC touch

Via Bluetooth kan ik wel verbinding maken, alleen daar doet hij niets mee... Je kan nergens een 'partner ship' opzetten... Alleen sync via media player?
Met de Touch was het echt een horror verhaal idd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:43:

en dan via active sync op je TP starten en drukken op synchroniseren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik heb vandaag S2U2 (nieuwste versie) op mijn Diamond geinstalleerd. fijn programmatje, alleen springt het de hele tijd op tijdens het navigeren, ik heb al vanalles geprobeerd en krijg het niet uit. Als ik google vind ik dat tomtom bij de uitzonderingen zou moeten staan maar ook dat vind ik nergens terug.
Zijn er nog die daar problemen mee heeb of liefst nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

chundo schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:17:
Ik heb vandaag S2U2 (nieuwste versie) op mijn Diamond geinstalleerd. fijn programmatje, alleen springt het de hele tijd op tijdens het navigeren, ik heb al vanalles geprobeerd en krijg het niet uit. Als ik google vind ik dat tomtom bij de uitzonderingen zou moeten staan maar ook dat vind ik nergens terug.
Zijn er nog die daar problemen mee heeb of liefst nog een oplossing?
Even in je registry (via Total Commander o.i.d.) naar HKCU\Software\A_C\S2U2\

en dan één van de exeptionEXE's aanpassen in TomTom Navigator.exe. Daarna soft-reset en 't is gepiept :)

Bij mij was vanaf exeptionEXE7 geen programma meer gekoppeld, dus ik denk dat je daar je wijziging kunt invoeren. Is makkelijk te zien, als er maar 1 letter staat dan is die nog leeg :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 04-09 23:02
bedankt, het is gelukt, dat was pas echt iets vervelends tijdens de navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Vraagje over mijn MDA IV (Tmobile)...

Ik heb mijn ringtone inmiddels veranderd in een mooie mp3 ;)
Ik wil dit ook met mijn sms-toon doen (mp3 ligt al klaar), maar dat lukt niet op die manier.

In welke map moet ik mijn sms-toon-mp3 doen? In ieder geval niet in "mijn ringtones" en ik kan de voorgeprogrammeerde ringtoontjes nergens terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Oh ja... en tips om het "glaasje" voor mijn cameralensje te beschermen zijn ook welkom... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat er mis kan zijn als de pijltjes toesten op het toetsenbord van de HTC Touch Pro (T7272) verkeerd functioneren?

naar boven gaat naar links
naar links gaat naar beneden
naar beneden naar rechts
naar rechts gaat naar boven

feitelijk alles een kwartslag gedraaid dus...
blijkbaar draait hij ook door als je de layout door uitschuiven van het toetsenbord horizontaal hebt.

toch handig als je je vraag eens typt, zit hem dus in de screen orientation!
oplossing: via het settingsmenu screenoriantation openen, en in dat menu de autostart functie uitschakelen.

toch maar even laten staan voor anderen die hier tegenaan lopen... dank voor het klankboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

xekjiram schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:27:
Vraagje over mijn MDA IV (Tmobile)...

Ik heb mijn ringtone inmiddels veranderd in een mooie mp3 ;)
Ik wil dit ook met mijn sms-toon doen (mp3 ligt al klaar), maar dat lukt niet op die manier.

In welke map moet ik mijn sms-toon-mp3 doen? In ieder geval niet in "mijn ringtones" en ik kan de voorgeprogrammeerde ringtoontjes nergens terugvinden...
Als ik mij niet vergis moeten die gewoon in de windows map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Deem schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:29:
[...]

Als ik mij niet vergis moeten die gewoon in de windows map.
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Ah, okay, inderdaad...!

Ik had 'm braaf onder de beltonen gezet, maar niks nada...

Het werkt nu!

*niks zo leuk als eigengemaakte ringtones uit muziek of films :D...!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij trilt niet meer als ik iemand bel en hij neemt op.
Ik zit al elk menu door te bladeren.
Of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Instellingen - Geluiden en Meldingen - Tabblad Meldingen
Daar de juiste gebeurtenis kiezen (Verbinding gemaakt) en je kunt hem weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Iemand al de nieuwe TF3D voor de TP2 geprobeerd? Deze is geport naar VGA voor de TP (zie XDA). Paar bugs nog, maar verder werkt het prima. Vooral de agenda is een enorme verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Wel geprobeerd, liep steeds vast bij mijn TP. Gebruik toch liever SPB mobile shell :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de unlockcodes van vodafone ontvangen, weet die helpdesk niet hoe die in te voeren!! Hij belt terug (overigens geeft vodafone wel een goeie service in het algemeen), maar misschien weet iemand in dit forum wel hoe het moet, zodat ik niet hoef te wachten. Via zoek niets gevonden hierover. Ook via google geen duidelijkheid hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een raar fenomeenke. Ik had al een tijdje een Parrot minikit die trouwens héél goed werkte, ik heb sinds kort een Qstarz BT-Q818X Gps muis omdat de interne GPS antenne in de auto te weinig ontvangst heeft, zonnewerend raam. Nu sindsdien, als de telefoon gaat, gaat ook de parrot over, doch van zodra ik opneem geen geluid meer, maar moet ik in de wagen de TP uit de houder nemen en klassiek het gesprek voeren. Weet iemand hier een oplossing, raad voor ? Ik zat te denken om de COM-poort van de GPS-muis te wijzigen die standaard op COM4 staat, maar zou ik het probleem toch ook op de interne antenne hebben ? die staat ook op COM4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks frickY.

Oja nog iets.
Met mijn orginele rom. Werkte het sms-en niet zo heel lekker. Soms verstuurde hij wel een smsje en soms niet.
Ik dacht dat is de rom. Nieuwe rom erop. En jawel hij werkte perfect.
Nou was dat die rom wie op 1 maart vastliep. Dus moest er een nieuwe op.
Nu hebben ze rome os v1.90.1 er op gezet.
En nu heb ik weer gekloot met sms-en.

Wat een gedoe zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:22:
Ik heb net de unlockcodes van vodafone ontvangen, weet die helpdesk niet hoe die in te voeren!! Hij belt terug (overigens geeft vodafone wel een goeie service in het algemeen), maar misschien weet iemand in dit forum wel hoe het moet, zodat ik niet hoef te wachten. Via zoek niets gevonden hierover. Ook via google geen duidelijkheid hierover.
Is in orde gekomen werd meteen al terug gebeld door vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Mensen,

Ik lees dat er al meer mensen iets over gezegd hebben, maar ik zie geen oplossing..

Mijn HTC Touch P3450 NL Green deed een tijd terug raar..
in een keer zwart beeld.. kreeg m niet meer aan.. uit.. soms knipperde het lichtje nog wel..
elke keer batterij eruit.. opnieuw erin.. en toen deed hij het weer.. tot alles weer overnieuw begon..
kortom gedoe..

nu had ik hem opgestuurd naar telfort, en zowaar.. ik kreeg een nieuwe.
en ja hoor.. weer precies hetzelfde.. nu had ik alleen fout reportage aanstaan en ik kon een keer nog net zien dat er een fout zat in filesys.exe

dus ik dacht, dat ligt misschien aan google.. of mn contactlijst progje.. dus ik doe terug naar fabrieksintstelling.. en installeer even helemaal niks..

en ja hoor.. precies hetzelfde gezeik... nu hangt hij ook tijdens het bellen.. toestel is in freeze.. en weer batterij dr uit... HELP!

herkent iemand zich in dit verhaal en heb je wellicht een oplossing?
Ik kom er na weken googlen echt niet meer uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:47
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:11:
Hi Mensen,

Mijn HTC Touch P3450 NL Green deed een tijd terug raar..
Niet helemaal het juiste topic waar je het meldt.

Hard reset werkt dus niet? Ik neem aan dat je dat bedoelt met 'fabrieksinstellingen terugzetten'.

Misschien heb je hier mee te maken...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476152
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=472448

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:26:
[...]

Is in orde gekomen werd meteen al terug gebeld door vodafone
Wellicht dat je anderen wilt helpen door te vertellen waar je de code moet invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister Romeos op mn vodafone branded htc touch pro gezet.
Toen heb ik mijn gmail erop geïnstalleerd en sindsdien kan ik geen verbinding meer maken met Gmail. Ik krijg dan een error onderin: "Fout bij het synchroniseren". Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Volgens mij moet je bij de nieuwste ROMeOS versie handmatig de gmail instellingen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Ok! Ben er uit synchronisatie werkt nu als een trein. Oplossing?

Ik deed mijn raam open, gooide mijn PC het raam uit en kocht een nieuwe

Haha, alle gekheid op een stok (tok tok, wat ben ik irritant vandaag!!)

Bluetooth ge-deinstalleerd via het setup programma, de-installatie via control panel werkte niet... Hij bleef de hele tijd Uninstall aangeven, balkje loopte overigens wel alleen op het laatste (Balk was vol) deed hij niets meer.

PC & Telefoon gepaird via bluetooth programma van Microsoft, Windows Mobile Device Centre gedownload en pats, daar was hij.

Het enigste wat ik jammer vind, maar goed:
Zodra je Active Sync opent en aangeeft verbinden via bluetooth maakt hij verbinding. Enkel als je de verbinding verbreekt blijft bluetooth wel aanstaan, is hier een mogelijke oplossing voor?

Voor de rest super telefoon, ROM upgrade uitgevoerd (Na dat ik tot haf 2 's nachts me accy aan het opladen was:P)

Internet is razend snel en het toetsenbord werkt ideaal!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto7.jpg
Jammer dat de HTC Touch Pro maar tot 8GB ondersteund!

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 23-03-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:32:
Volgens mij moet je bij de nieuwste ROMeOS versie handmatig de gmail instellingen doen...
Heb ik gedaan, meerdere malen geprobeerd ook.
Nog steeds "Fout bij synchroniseren". ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:12:
[...]

Eindelijk dit probleem van het niet kunnen toevoegen van email-accounts opgelost... het zijn GMAIL-accounts... en als tip wordt doort GMAIL gegeven in dit soort gevallen... vul eerst grote onzin in dus tt@tt en een niet bestaande regel bij de servers, dan wordt het account toegevoegd... en edit daarna het account en vul de gegevens goed in.
Raar.. maar waar...!!! :? 8)7

Nu heb ik dus alle accounts goed staan weer.
Ik blijf het proberen, maar het blijft mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Rizn schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:10:
[...]

Kun je eventueel een andere Touch pro proberen? Anders zou ik voor de zekerheid de autodealer bellen of het loskoppelen kwaad kan. De software van de autoradio wordt niet gewist door een stroomonderbreking lijkt mij, behalve de telefoon instellingen (bluetooth pairing)

Laad je de TP ook op in de auto?
Nee ik laad hem niet op in de auto.
Komende vrijdag ga ik naar een vriend van me, die heeft ook een TD, en dan ga ik die eens proberen te pairen. Als dat lukt is heeft mijn telefoon overduidelijk een probleem. En lukt het niet dan zal ik de autodealer eens vragen want ik vind het erg vaag.

En dan zie ik net dat er iemand een probleem heeft met zijn Parrot verbinding. Ik heb geen parrot er tussen zitten maar het probleem lijkt bijna op dat van mij.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
lanoisseforP schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:04:
[...]

Komende vrijdag ga ik naar een vriend van me, die heeft ook een TD, en dan ga ik die eens proberen te pairen. Als dat lukt is heeft mijn telefoon overduidelijk een probleem. En lukt het niet dan zal ik de autodealer eens vragen want ik vind het erg vaag.

En dan zie ik net dat er iemand een probleem heeft met zijn Parrot verbinding. Ik heb geen parrot er tussen zitten maar het probleem lijkt bijna op dat van mij.
blijkbaar haalt de TP wat COM poorten door de war. Succes i.e.g. Ik heb nu IGO 8 erop en mijn carkit werkt nog als ik aan het navigeren ben. (op een autolader) Alleen wel LAG |:( (XDA here i come again)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Toppe schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:10:
Jammer dat de HTC Touch Pro maar tot 8GB ondersteund!
Ik kan bevestigen dat 16GB ook werkt. In de tijd dat de specs werden samengesteld bestond er nog geen 16GB kaartje. Telefoon kan wel iets langzamer door een 16GB kaartje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanoisseforP schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:04:
[...]

Heb ook een Parrot, af en toe werkt het voor geen meter :N

Begint te piepen als je belt en tegenpartij hoort je dan niet...of ineens kent hij de TP niet meer :S

Maar regelmatig gaat het ook helemaal goed hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 10:40
Ook ik heb een Parrot. Vage dingen, vooral als iemand mij belt.. Kan ik soms niet opnemen met de carkit. :?

Maar... Meestal werkt het perfect. En ik heb eigenlijk met geen enkele telefoon een perfecte communicatie met de parrot gehad.. Ja vroeger met mijn Sony Ericsson T630. Dat was de enige telefoon die perfect samenwerkte met de carkit.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragDaddy schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:32:
Ook ik heb een Parrot. Vage dingen, vooral als iemand mij belt.. Kan ik soms niet opnemen met de carkit. :?

Maar... Meestal werkt het perfect. En ik heb eigenlijk met geen enkele telefoon een perfecte communicatie met de parrot gehad.. Ja vroeger met mijn Sony Ericsson T630. Dat was de enige telefoon die perfect samenwerkte met de carkit.
Even wachten tot je je TP ook over hoort gaan, dan opnemen met de Parrot :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:19:
Ik heb gister Romeos op mn vodafone branded htc touch pro gezet.
Toen heb ik mijn gmail erop geïnstalleerd en sindsdien kan ik geen verbinding meer maken met Gmail. Ik krijg dan een error onderin: "Fout bij het synchroniseren". Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Proxy uitgezet, werkt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:45:
[...]

Heb ook een Parrot, af en toe werkt het voor geen meter :N

Begint te piepen als je belt en tegenpartij hoort je dan niet...of ineens kent hij de TP niet meer :S

Maar regelmatig gaat het ook helemaal goed hoor :+
Ik heb enkele maanden geleden een software-update uitgevoerd op mijn Parrot ck3100. Daarna heb ik nooit meer problemen ondervonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb smsjes gedelete en tevens ook verwijderd uit de verwijderde items. Zijn deze toch nog terug te halen op een of andere manier en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subpy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-08 15:44
Deem schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:30:
[...]

Ik kan bevestigen dat 16GB ook werkt. In de tijd dat de specs werden samengesteld bestond er nog geen 16GB kaartje. Telefoon kan wel iets langzamer door een 16GB kaartje worden.
Klopt. Ik kan het ook bevestigen...

Muziek tabje vind het alleen niet zo heel leuk als er veel muziek op staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 14:29
Heb me telefoon, van de week terug gekregen nadat de speakers het begeven hadden.
Hebben ze gelijk de nieuwe rom er opgezet.
Merk gelijk een hoop snelheidswinst en dat de batterij een stuk langer mee gaat dan eerst.

Nu ff kijken of de gpsfix beter werkt, nog niet echt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Mijn beleving is dat mijn TP met de nieuwe ROM wat langer doet over het krijgen van een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:05:
[...]

Ik heb enkele maanden geleden een software-update uitgevoerd op mijn Parrot ck3100. Daarna heb ik nooit meer problemen ondervonden...
Zal eens kijken bij die van mij welke software erin zit, zal ook wel update kunnen gebruiken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw probleem... opeens werkt de foto-camera niet goed meer. Ik gebruik hem niet zo vaak en als ik hem gebruik, dan verwijder ik meestal de foto's na het overzetten op de computer, dus had er geen foto op staan.

Ik maak een foto... en daarna doet ie heel lang over het "opslaan" van de foto. Het icoontje blijft minuten draaien... (opslaan op telefoon of MicroSD maakt niks uit). En dan na echt enkele minuten... kan je weer een foto maken. Maar de vorige foto is verdwenen en dus niet opgeslagen. Kortom, het werkt niet meer.

Snap er niks van. Rare storing.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:22:
[...]

Zal eens kijken bij die van mij welke software erin zit, zal ook wel update kunnen gebruiken :Y
Maar even mezelf quoten...

Ik dacht te kunnen updaten via de TP en bluetooth.. maar blijkt niet te kunnen :N
Of heb ik het mis en moet ik update progje in de TP laden en dan opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:30:
Een nieuw probleem... opeens werkt de foto-camera niet goed meer. Ik gebruik hem niet zo vaak en als ik hem gebruik, dan verwijder ik meestal de foto's na het overzetten op de computer, dus had er geen foto op staan.

Ik maak een foto... en daarna doet ie heel lang over het "opslaan" van de foto. Het icoontje blijft minuten draaien... (opslaan op telefoon of MicroSD maakt niks uit). En dan na echt enkele minuten... kan je weer een foto maken. Maar de vorige foto is verdwenen en dus niet opgeslagen. Kortom, het werkt niet meer.

Snap er niks van. Rare storing.
:?
Waarschijnlijk heb je dan met "advanced cofig" onder "camera" de optie "encode foto's in portait mode" aan gezet.
Deze weer terugzetten op "no" en het zou verholpen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:39:
[...]

Maar even mezelf quoten...

Ik dacht te kunnen updaten via de TP en bluetooth.. maar blijkt niet te kunnen :N
Of heb ik het mis en moet ik update progje in de TP laden en dan opstarten?
Weet ik niet...
Ik heb een update gedaan met mijn laptop, een BT-dongle en het update-progje: met de laptop de auto in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:40

MsG

Forumzwerver

Ik hop binnenkort weer over naar de Touch Pro. Ik heb alleen even een vraagje. Ik heb nu een HTC TyTN 2 met een brando screenprotector. Deze blijft prima zitten door dat het scherm ook een stuk dieper zit dan de behuizing zelf. Bij de Touch Pro zie ik niet echt dat het scherm dieper ligt. Zijn er mensen hier met een Brando Screenprotector? Schuift deze niet de hele tijd in bijv je broek omdat hij niet dieper ligt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Kan iemand mij een gouden tip verschaffen over waar ik de originele rom van de KPN/Hi versie kan vinden? *weg* communicatie verloopt via het forum

Ik heb in de tijd de geupdate rom van HTC geinstalleerd, maar ik wil graag terug naar de originele versie.

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 27-03-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Laat maar, ik zie dat op de site van HTC nu een officiele KPN branded Rom wordt aangeboden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46

netblade

Sunrise

MsG schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:43:
Ik hop binnenkort weer over naar de Touch Pro. Ik heb alleen even een vraagje. Ik heb nu een HTC TyTN 2 met een brando screenprotector. Deze blijft prima zitten door dat het scherm ook een stuk dieper zit dan de behuizing zelf. Bij de Touch Pro zie ik niet echt dat het scherm dieper ligt. Zijn er mensen hier met een Brando Screenprotector? Schuift deze niet de hele tijd in bijv je broek omdat hij niet dieper ligt?
De orginele liet los na een week of 2, ik gebruik geen screenprotector meer, gebruik het hoesje wel wat er bij zit. Gezien het een krasvrij scherm is.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Nee, het blijft goed zitten. Ik gebruik wel altijd het hoesje. Ik ben over de Brando screen protector tevreden. *O*

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ik heb alleen ervaring met de originele screenprotector, maar die is niet van z'n plaats gekomen sinds ik hem erop heb gelegd in augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke top, dan gaat dat dus goed komen. Helaas is simlockvrij maken nog niet gratis bij de touch pro, maar ja :).

Hoe erg wordt de klapfunctie van het scherm eigenlijk gemist? Ik hoop maar dat ik zonder kan :P.

[ Voor 3% gewijzigd door MsG op 27-03-2009 21:13 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb hem nu binnen, heel mooi dingetje.

Alleen 1 ding: Is het normaal dat als hij ingeklapt staat, je de linkerkant van de bovenhelft wel een beetje omhoog kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

Ja dat is normaal. Is bij alle TP's zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het forum doorzocht maar kan geen antwoord vinden op mijn probleem..

Ik heb zojuist de nieuwe officiele rom op mn touch-pro geïnstalleerd.. Alles ging goed en wel tot: ik was bezig met mijn wachtwoorden instellen toen plots m'n telefoon programma's begon te installeren.. Na deze installatie werd de telefoon automatisch opnieuw opgestart.. Nu heb ik elke mogelijk wachtwoord combinatie geprobeerd maar mn TP kom ik niet meer in.. Ook de rom er opnieuw opzetten kan niet omdat ik geen verbinding meer kan maken met activ sync.. Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
een hard reset uitvoeren, dan wachten met de wachtwoorden instellen tot na de softreset als wm de programma's installeerd

[ Voor 52% gewijzigd door Rizn op 28-03-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij helpt dat niet.. dat wachtwoord blijft erin zitten.
Zou anders wel heel makkelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:36:
volgens mij helpt dat niet.. dat wachtwoord blijft erin zitten.
Zou anders wel heel makkelijk zijn..
Dat is het ook ja ;)
Maar met een hard-reset die je zonder wachtwoorden of iets kunt uitvoeren is echt alles weg wat op je telefoon staat (op de ROM zelf na, natuurlijk) en is je ingestelde wachtwoord dus ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip! Hard reset werkte idd.. Toch vrij makkelijk om je wachtwoord zo te omzijlen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me helpen met het volgende probleem:

ik had voor de upgrade absoluut geen probleem met het geluid van de ringtone.
nu is hetzelfde ringtone na de upgrade zo zacht geworden dat ik nu dus verschillende telefoontjes mis.
echt een vervelend probleem.

wie kan me helpen ??
ik draag een gehoorapparaat en het geluid is dus voor mij van essentieel belang
het geluid van de TP - telefoon is voor mij goed hoorbaar ( heb ook een sterk gehoorapparaat )
soms smokkel ik door de speakerfunctie aan te zetten en in de auto gebruik ik altijd de bluetooth-radio ( sony )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:01:
Bedankt voor de tip! Hard reset werkte idd.. Toch vrij makkelijk om je wachtwoord zo te omzijlen..
Wachtwoord is ook enkel bedoeld om je privegegevens nog even te beschermen, want na een hardreset is alles op de telefoon zelf kwijt. Als je je telefoon fysiek kwijtraakt ben je gewoon de sjaak met die dingen, daar helpt bijna geen beveiliging tegen.

Ik snap nog niet zoveel van de knopjes, als ik net links van het rondje klik gaat het programma soms weg, terwijl als ik ver links van het rondje klik hij het als "links" ziet, zelfde geldt voor ver rechts.

En bijvoorbeeld welke knop moet ik drukken voor "ok" ? Het is net even een tikje minder obvious dan bij mijn touch pro.

[ Voor 26% gewijzigd door MsG op 28-03-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MsG schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:50:
[...]
En bijvoorbeeld welke knop moet ik drukken voor "ok" ? Het is net even een tikje minder obvious dan bij mijn touch pro.
Midden op 't D-pad ('t rondje dus) is de "enter/ok" toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 04:03:
[...]

Weet ik niet...
Ik heb een update gedaan met mijn laptop, een BT-dongle en het update-progje: met de laptop de auto in
Even ééntje halen vandeweek :Y dan kan ik de update ook even draaien...
Hopelijk ben ik dan van het gezeur af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:50:
[...]

Wachtwoord is ook enkel bedoeld om je privegegevens nog even te beschermen, want na een hardreset is alles op de telefoon zelf kwijt. Als je je telefoon fysiek kwijtraakt ben je gewoon de sjaak met die dingen, daar helpt bijna geen beveiliging tegen.
laatst iemand met een Omnia gezien, die had er ook een wachtwoord opzitten, die had iemand voor de gein ingesteld, maar kreeg hem er niet meer af, ook niet met een harde reset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Heb deze GSM nu 4 maanden en de conclusie is:
Mooie telefoon maar onbruikbaar (lees onbetrouwbaar) traag.
Niets getweaked en dat zou ook niet nodig moeten zijn, ik doe er niets bijzonders mee.
Ik bel en houd mijn agenda bij en deze telefoon/smartphone is niet in staat om dit naar behoren te doen.
Punt uit weg ermee.
Eigenlijk word je dus voor erg veel geld gewoon besodemieterd met een ,eerlijk gezegd, wanproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
En de tijd synced hij ook al niet via activesync, wat je ook instelt (alsof dat nodig zou zijn)
Wat is het toch eigenlijk een ontzettende RUKtelefoon.
Ik begrijp nu dus ook waarom je hem NOOIT meer in advertenties van telecom bedrijven en providers ziet staan.
Het is gewoon een mislukt klote ding. :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Hebben meer mensen hier last van een sterk slechtere ontvangst op KPN de afgelopen weken op de HTC TP?
En welke radiorom kan ik het beste gebruiken op KPN met de nieuwe officiele ROM? Terug naar de .28 radiorom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
teake schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:54:
Hebben meer mensen hier last van een sterk slechtere ontvangst op KPN de afgelopen weken op de HTC TP?
En welke radiorom kan ik het beste gebruiken op KPN met de nieuwe officiele ROM? Terug naar de .28 radiorom?
ja ik heb het zelfde probleem. ik heb sinds gisteren de officiele rom update van KPN geinstaleerd heb daarna nog niet gemerkt dat ie het niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Hé... is die van de KPN weer anders dan de HTC-ROM-update?
En is het alleen een radiorom update (dus eenvoudig over de bestaande heen), of een totale ROM update? (Wat her installeren van alle applicaties etc betekent).
Ik ben zelf net terug naar de .28 Radiorom (in combinatie met de nieuwe HTC hoofd-ROM). Dat werkt, maar nog geen echte ontvangst verbetering. Ik test wel een paar dagen. Heb je onder tussen een link naar de KPN update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MatMich schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:53:
Heb deze GSM nu 4 maanden en de conclusie is:
Mooie telefoon maar onbruikbaar (lees onbetrouwbaar) traag.
Niets getweaked en dat zou ook niet nodig moeten zijn, ik doe er niets bijzonders mee.
Ik bel en houd mijn agenda bij en deze telefoon/smartphone is niet in staat om dit naar behoren te doen.
Punt uit weg ermee.
Eigenlijk word je dus voor erg veel geld gewoon besodemieterd met een ,eerlijk gezegd, wanproduct.
Volledig mee eens. HTC heeft het ding compleet onvolwassen en buggy uitgebracht, en de ROM-update die na een half jaar eindelijk uitkwam fixt maar een paar puntjes, en introduceert weer andere issues. Voor mij *nooit* meer een HTC-toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

BamSlam_ schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:46:
[...]

Volledig mee eens. HTC heeft het ding compleet onvolwassen en buggy uitgebracht, en de ROM-update die na een half jaar eindelijk uitkwam fixt maar een paar puntjes, en introduceert weer andere issues. Voor mij *nooit* meer een HTC-toestel.
Ik denk dat het niet zozeer HTC als wel Microsoft is. Beheer van contactpersonen, agenda taken is echt een lachertje. Traag, geen overzichtelijke schermen, te veel handelingen nodig om tot de gewenste schermen te komen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Als ik deze zomer op vakantie ga kan ik weken lang quickgps niet updaten. Kan ik iets instellen waardoor de data langer mee gaat of zo? Of blijft GPS ook met expired data werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

R Kuipers schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:38:
Als ik deze zomer op vakantie ga kan ik weken lang quickgps niet updaten. Kan ik iets instellen waardoor de data langer mee gaat of zo? Of blijft GPS ook met expired data werken?
Quick GPS is bij mijn weten niet meer dan 'n assistent om sneller 'n fix te krijgen omdat er al ongeveer 'n plaatsbepaling wordt gedaan a.d.h.v. 'n internetverbinding.

Als 't goed is pikt de GPS-ontvanger ook zonder quickgps 'n signaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Boss schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:46:
[...]

Ik denk dat het niet zozeer HTC als wel Microsoft is. Beheer van contactpersonen, agenda taken is echt een lachertje. Traag, geen overzichtelijke schermen, te veel handelingen nodig om tot de gewenste schermen te komen.
Ik denk dat het de HTC is

Vb.
Als de gsm overgaat en je neemt op en zegt je naam hoor je even niets en daarna standaard aan de andere kant "hallo?"
Te sloom
Als je het toetsenbord uitschuift en je gaat typen verschijnt er niets om vervolgens de eerste 5 a 6 tekens er onverwachts uit te braken.
Te sloom
Als je daarna het toetsenbord inklapt hoor je pas na een paar seconden het bijbehorende geluid
Te sloom
Etc,etc.
Ik kan me toch niet voorstellen dat alle windows-based mobiles hier last van hebben, sterker nog ik weet zeker van niet.
En nu heb ik het nog niet eens gehad over de regelmatige vastlopers,sneeuw of dubbelziende schermen
Wifi welke alleen maar werkt als je de slide op beste prestatie zet.
Als je op "meer" drukt bij mail en vervolgens nooit meer in je mailbox komt tenzij je reset.
Camera die niet meer reageert en trouwens ook nog eens meer dan belabberde foto's en video's neemt.
Browser die meestal niet meekantelt als je het toestel draait. (soms wel soms niet)
En dan ook nog eens inderdaad zoals gezegd een ontelbaar inderdaad (wel) windows achtige dommigheden, maar dat wisten we al en het ging over de HTC.
Kortom: een baggertoestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Rizn schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:02:
[...]

sorry, ik had de vorige keer over je reply heen gelezen. Is het een vast systeem van peugeot zelf? kan ff niks op de peugeot site zelf vinden zo snel.

Ik heb zelf Blue en Me van Fiat, Daar werkt de touch pro redelijk goed. Wat bij mij wel eens heeft geholpen bij een vastloper van dit systeem (je kunt ook een usb stick of HDD met muziek aansluiten) is de accu loskoppelen (dan reset het systeem ) en daarna opnieuw pairen.
Vrijdag bij een vriend van me eens gekeken of hij kon pairen met mijn auto bluetooth systeem. Het pairen was geen probleem, maar ook hij had problemen met bellen.
Maar nu komt het. Toen ik mijn telefoon had gepaired met de bluetoothset en ik belde naar mijn vriend deed hij het opeens weer. Ik kon gewoon vrijuit spreken en had nergens last van. Toen hij mij belde was er ook niks aan de hand.
Een dag later bel ik iemand anders op vanuit de auto en daar was het probleem weer aanwezig. Maar nog geen 2 minuten later bel ik weer iemand op en toen kon ik wel weer vrijuit spreken.
Ik snap er werkelijk geen reet meer van.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
MatMich schreef op maandag 30 maart 2009 @ 02:44:
[...]

Ik denk dat het de HTC is

Vb.
Als de gsm overgaat en je neemt op en zegt je naam hoor je even niets en daarna standaard aan de andere kant "hallo?"
Te sloom
Als je het toetsenbord uitschuift en je gaat typen verschijnt er niets om vervolgens de eerste 5 a 6 tekens er onverwachts uit te braken.
Te sloom
Als je daarna het toetsenbord inklapt hoor je pas na een paar seconden het bijbehorende geluid
Te sloom
Etc,etc.
Ik kan me toch niet voorstellen dat alle windows-based mobiles hier last van hebben, sterker nog ik weet zeker van niet.
En nu heb ik het nog niet eens gehad over de regelmatige vastlopers,sneeuw of dubbelziende schermen
Wifi welke alleen maar werkt als je de slide op beste prestatie zet.
Als je op "meer" drukt bij mail en vervolgens nooit meer in je mailbox komt tenzij je reset.
Camera die niet meer reageert en trouwens ook nog eens meer dan belabberde foto's en video's neemt.
Browser die meestal niet meekantelt als je het toestel draait. (soms wel soms niet)
En dan ook nog eens inderdaad zoals gezegd een ontelbaar inderdaad (wel) windows achtige dommigheden, maar dat wisten we al en het ging over de HTC.
Kortom: een baggertoestel!!!
Heb je het toestel wel eens upgrade naar de nieuwe officiele rom? Daarna werkt het ding gewoon lekker soepel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
teake schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:35:
Hé... is die van de KPN weer anders dan de HTC-ROM-update?
En is het alleen een radiorom update (dus eenvoudig over de bestaande heen), of een totale ROM update? (Wat her installeren van alle applicaties etc betekent).
Ik ben zelf net terug naar de .28 Radiorom (in combinatie met de nieuwe HTC hoofd-ROM). Dat werkt, maar nog geen echte ontvangst verbetering. Ik test wel een paar dagen. Heb je onder tussen een link naar de KPN update?
via de website van htc, serie nummer in toetsen en je krijgt de KPN rom te zien.

Versienummer is ook net iets anders dan de non-branded rom, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er speciaal iets is aangepast voor KPN.

Stroomverbruik is hier overigens hetzelfde als voorheen. Ben over het algemeen een halve batterij per dag kwijt dankzij het ophalen van email via een exchange account via push en imap om het kwartier. Als ik er ook nog bij wil bellen is hij binnen één dag wel echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
@ Matmich: Ik zou me aanmelden bij Kassa met Felix Meurders. (slechte poging tot humor 8)7 )

Ik kan me wel iets voorstellen van je kritiek. Maar je hebt toch wel wat vooronderzoek gedaan toen je het toestel kocht? Vier maanden geleden is Nov 2008. Toen was er veel bekend over de bugs.

Ik denk dat over ieder WM toestel wel iets te zeggen valt. Of het nu een Omnia is of een Xperia (ook uit de HTC koker). Ze hebben allemaal wel iets wat niet goed werkt. Voordeel van HTC is dat er een hoop mensen fixes verzinnen voor de bugs.

@ lanoisseforP: Echt vreemd! Heb je trouwens nog die bluetooth tooltjes gebruikt waar je een linkje voor gaf.

Die nieuwe HTC Rom update maakt gebruik van radio 1.11.25.01

[ Voor 5% gewijzigd door Rizn op 30-03-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hmmm, op de site van vodafone staat nu ook een (niet werkende) link naar een firmware update. Als versie wordt 1.9 genoemd. Dit komt dan weer niet overeen met de versie nummering van HTC. Iemand een idee of het hier om de nieuwe firmware gaat?
Linkje

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
rajackar schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:34:
Hmmm, op de site van vodafone staat nu ook een (niet werkende) link naar een firmware update. Als versie wordt 1.9 genoemd. Dit komt dan weer niet overeen met de versie nummering van HTC. Iemand een idee of het hier om de nieuwe firmware gaat?
Linkje
RUU_Raphael_Vodafone_NL_1.90.172.4_Radio_Signed_Raphael_CRC_52.33.25.17_1.02.25.19_Ship.exe

volgens mij was 1.90 de oude ROM. Ik krijg versie 5.05 te zien op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Kon je hem wel downloaden dan?
Ik krijg zelf een 404 als ik op het linkje klik.
Ik dacht even dat het de nieuwe was aangezien er eerst geen download stond voor de TP.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Iemand ervaring met het Freedom Universal Bluetooth toetsenbord dat je eraan kan hangen? Van de reviews wereldwijd word ik weinig wijzer...

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
FunFair schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:36:
[...]

KPN branded ROM: via de website van htc, serie nummer in toetsen en je krijgt de KPN rom te zien.

Versienummer is ook net iets anders dan de non-branded rom, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er speciaal iets is aangepast voor KPN.
Ik heb in februari al een update opgehaald van de HTC site, maar of dat nou een KPN branded is? Ik denk het niet, ik heb Hard-SPL erop staan, om van radiorom te wisselen. Daarmee kon ik dus ook de non-branded ROM installeren. KPN verbindingssettings haalt hij daarna toch via de connection-wizard binnen.

ff opgezocht: versies die ik nu heb:
ROM versie: 5.05.404.1 NLD (da's dus de non-branded HTC update toch??)
ROM Datum: 01/22/09
Radioversie: 1.022.25.28 (die wijkt dus af, omdat ik hem er gisteren net weer opgezet heb)
Protocolversie: 52.33.25.17U

ps : ook met de .28 radiorom is de ontvangst van data niet bepaald goed. Sync via de lucht met server valt regelmatig weg helaas. GPS werkt wel goed, bellen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om op te nemen en op te hangen d.m.v. de hardware toetsen dus niet meer door touchscreen? SU2L blijft vaak hangen en zonder SU2L druk je vaak gesprekken weg. Ik weet dat het moet kunnen maar ik kan het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:47:
Is het mogelijk om op te nemen en op te hangen d.m.v. de hardware toetsen dus niet meer door touchscreen? SU2L blijft vaak hangen en zonder SU2L druk je vaak gesprekken weg. Ik weet dat het moet kunnen maar ik kan het nergens terug vinden.
Answerkeys disabler :Y

Of nieuwe HTC Rom, heeft ook slide2answer...werkt prima :Y

Even over nieuwe Rom, toestel is nu lekker stabiel en loopt niet meer vast...geen gekke grijze of zwarte schermen meer en tobo uit is meteen goed(geluid ook meteen). Tikken van sms gaat ook meteen goed :Y

Over m'n BT probleem met de Parrot handsfreekit, even de (Parrot)update gedraaid...helemaal goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik helemaal geen data verbindingen kan opbouwen zonder de instellingen bewust verkeerd in te stellen.
Ik kreeg een nogal vervelende rekening thuis aangezien mijn nieuwe abbo met internet nog niet in is gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

rajackar schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:10:
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik helemaal geen data verbindingen kan opbouwen zonder de instellingen bewust verkeerd in te stellen.
Ik kreeg een nogal vervelende rekening thuis aangezien mijn nieuwe abbo met internet nog niet in is gegaan :(
Modaco NoData

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Doet precies wat ik bedoelde
Mijn dank is groot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Rizn schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:39:
@ Matmich: Ik zou me aanmelden bij Kassa met Felix Meurders. (slechte poging tot humor 8)7 )

Ik kan me wel iets voorstellen van je kritiek. Maar je hebt toch wel wat vooronderzoek gedaan toen je het toestel kocht? Vier maanden geleden is Nov 2008. Toen was er veel bekend over de bugs.

Ik denk dat over ieder WM toestel wel iets te zeggen valt. Of het nu een Omnia is of een Xperia (ook uit de HTC koker). Ze hebben allemaal wel iets wat niet goed werkt. Voordeel van HTC is dat er een hoop mensen fixes verzinnen voor de bugs.

@ lanoisseforP: Echt vreemd! Heb je trouwens nog die bluetooth tooltjes gebruikt waar je een linkje voor gaf.

Die nieuwe HTC Rom update maakt gebruik van radio 1.11.25.01
Ok voor jou,"consumententaal" ;)
Vooronderzoek???
Ik koop een product op grond van specs. die de fabrikant levert, dat is ook vooronderzoek en meer hoef je als consument niet te doen om een goed werkend product te mogen verwachten.
Als ik voor ieder produkt op zoek moet op het internet om de klachtenlijst te bekijken begint het toch wel heel erg bizar en de omgekeerde wereld te worden.
Als er veel bekend is over bugs moet een fabrikant dat oplossen of het ding niet meer verkopen.
Het argument dat het een "ingewikkeld" apparaat is, is flauwekul er zijn duizenden veel ingewikkelder apparaten op de wereld die wel werken.
Trouwens "iets" wat niet goed werkt is iets anders dan iets wat "niet" werkt.
Zou je dat van je nieuwe BMW ook accepteren dat er iets (bv een raam wat niet open gaat) niet werkt?
Ik weet wel zeker van niet.
Bugs oplossen?
Ik koop een kant en klaar product, althans zo wordt het mij verkocht.
Geen bouwpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
tuurlijk je hebt gelijk dat een apparaat naar behoren moet werken, daarom ook de grap over Felix Meurders.

Maar helaas is de wereld van de consumenten elektronica bizar en is het internet de uitgesproken plaats om met zijn allen wijzer te worden en als je alleen naar specs kijkt als je iets koopt, dan wordt je dat niet. Je had je een hoop ergernis kunnen besparen.

In de autowereld worden veel verborgen gebreken onder de pet gehouden, zelfs zeer ernstige waardoor er veel doden voorkomen had kunnen worden als een fabrikant zijn verantwoordelijkheid had genomen (b.v. een verkeerd geplaatste benzinetank waardoor er heel snel brand uitbrak bij een aanrijding).

Maar ja, winst maken is belangrijker en dat geldt zeker in het geval van HTC. Ik bedoelde eigenlijk dat i.p.v. mensen gaan reclameren bij een fabrikant, wat veel energie kost, er ook mensen zijn die hun energie steken in het zelf oplossen van problemen, omdat dit voor die mensen een snellere weg is naar een beter werkend toestel. Dit is geen waarde oordeel ofzo maar mijn mening en ik respecteer jouw mening ten zeerste.

Iedere winkel moet het toestel terugnemen als de consument niet tevreden is, want ja, uit de doos is het een wanproduct en ik denk dat mensen die een TP1 hebben er wel twee keer over nadenken om een TP2 te nemen.

En discussie is leuker dan dat iedereen het met elkaar eens is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Hebben er meer mensen dat na de update van het rom de Internet Explorer zwaar instabiel is ? Met name bij de mobiele versie van Nu.nl blijft ie gewoon minutenlang hangen.

Netwerk is Vodafone, proxy staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Rizn schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:23:

Iedere winkel moet het toestel terugnemen als de consument niet tevreden is, want ja, uit de doos is het een wanproduct en ik denk dat mensen die een TP1 hebben er wel twee keer over nadenken om een TP2 te nemen.
Toch is het zo dat je er meestal pas na een tijdje gebruik achter komt dat je niet tevreden bent en 99.9% van de winkels neemt het dan echt niet meer terug. Dus zit je er aan vast.
Ook reviews geven niet altijd een goed beeld. Bij alle reviews die ik gelezen had stonden netjes de specs van de fabrikant maar ik had graag een notitie gezien dat de batterij het soms maar 24 uur vol houdt bij intensief gebruik.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.