Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 96.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:56
Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:14:
Heb nu toch een TP gekocht, afgewogen tussen een touch diamond en een Xperia, ja ik weet het een beetje vreemd. De Touch Diamond zou me 'nieuw' (1 week oud) 200€ kosten, de TP kon ik kopen voor 350€ van twee weken oud. De Xperia enkel met abo. Toch voor de TP gegaan omdat ik iets meer power wilde dan de TD heeft en toch niet vast wil zitten aan een duur abo voor 24 maanden.

Het viel me op dat er ontzettend veel HTC toestellen worden aangeboden op Marktplaats, TP maar ook erg veel TD's! Aanbieders die eerst 400€ als vraagprijs hadden voor hun nieuwe TD zakten uiteindelijk helemaal naar mijn 'onzinbod' van 200€...desperate times :?

Hoe kan het dat HTC's zo goedkoop zijn? Je loopt de winkel uit en plots is ie nog maar de helft van de aankoopprijs waard! De Xperia's kennen nog niet zo'n pricedrop helaas...
dat komt omdat ze waarschijnlijk de telefoon voor paar tientjes erbij hebben gekocht met verlenging van hun abonnement. ik heb eergister een touch pro gehaald voor 275 van 4 november 2008 met bon ;) en wat stond daar op 70 euro betaald voor de Touch pro met een verlenging vandaar dus zo goedkoop mee gekregen :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
rohit schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 02:40:
[...]

haha das balen voor jou, ze hebben deze week de snelheid verlaagt ;) van 3.6 mb naar 256 kb ofzo iets :P

nieuws: Vodafone verlaagt internetsnelheid voor mobiele telefoons

je moet ook opera gebruiken of opera mini dan gaat browsen lkkr snel :)
Jij leest ook niet alles he? >:)

nieuws: Vodafone draait snelheidsverlaging mobiel internet terug :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 281227 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 01:51:
ik heb sinds vandaag een TP maar ik krijg hem niet gelinkt aan WMDC en kan dus niks syncen. ik heb al alles geprobeerd, laptop naar herstelpunt, harde en zachte reset van TP, .... weet iemand raad ?
als ik kan syncen kan ik tweaken, ...
Dat zelfde heb ik met mijn Diamond ook gehad. Het heeft met drivers te maken las ik op XDA. De oplossing was toen om het toestel eerst in de bootloader te zetten en m dan aan de pc te hangen. Vista gaat dan op zoek naar de juiste drivers en zal deze gaan installeren. Nadat deze drivers zijn geinstalleerd je toestel van de pc afhalen en softresetten. Ook Vista rebooten en dan weer verbinding maken met je toestel via WMDC.

Nogmaals bij mij werkte dat met mijn Diamond. Misschien dat dit ook werkt met je TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
rohit schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 02:40:
[...]

haha das balen voor jou, ze hebben deze week de snelheid verlaagt ;) van 3.6 mb naar 256 kb ofzo iets :P

nieuws: Vodafone verlaagt internetsnelheid voor mobiele telefoons

je moet ook opera gebruiken of opera mini dan gaat browsen lkkr snel :)
Die snelheidsverlaging is gelukkig niet doorgegaan.
Ik heb de fout gevonden.. Ik had de Band waarmee ik verbinding maakte aangepast. Nu maakte hij geen gebruik meer van HSDPA of 3G. Nu zijn de laadtijden weer acceptabel.

http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=37491
Ik heb een probleem met mijn youtube app. hij geeft bij elke video een error: "can't play this video"

[ Voor 23% gewijzigd door Wilfred op 22-11-2008 11:58 ]

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Wilfred schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:56:
[...]

[...]Ik heb een probleem met mijn youtube app. hij geeft bij elke video een error: "can't play this video"
Als je bij vodafone zit?! Zet de proxy eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 05:33
dat komt omdat ze waarschijnlijk de telefoon voor paar tientjes erbij hebben gekocht met verlenging van hun abonnement. ik heb eergister een touch pro gehaald voor 275 van 4 november 2008 met bon ;) en wat stond daar op 70 euro betaald voor de Touch pro met een verlenging vandaar dus zo goedkoop mee gekregen :)
Ja, ik profiteer ook van die domme redenatie..

Je krijgt immers helemaal geen telefoon voor een paar tientjes. Tis gewoon een telefoon op afbetaling maar velen hebben dat niet door O-) >:)
Heben jullie dezelfde ervaringen en klopt het dat de HTC gewoon super traag is met browsen?
Geen idee nog, zit nog bij KPN... Begin volgende maand zit ik weer bij Vodafone. Zal eens kijken hoe het dan gaat maar met KPN heb ik niet echt last van hinderlijk lage snelheden voor zover me bijstaat.

[ Voor 24% gewijzigd door nl2dav op 22-11-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik kan bij KPN gewoon met speedtest met 2220 kb sec downloaden? Gaat prima hier en soms zelfs nog sneller. Ik heb nooit problemen met Hi. Het enigste rare vind ik dat je bij Hi schijnbaar moet betalen voor streaming media? Ik heb gister 5 minuten een ASX stream van 3FM aan gezet. Kijken of ik dat straks op mijn factuur zie verschijnen :P

Waarom moet je bij KPN Hi eigenlijk betalen voor joeptjoep?

Ik ga straks bluemusic eens proberen. Lijkt mij wel wat :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-05 19:01
Ik heb een probleempje wat ik niet ben tegengekomen hier.

Ik heb mijn TP een weekje geleden geflashd naar RomeOs 1.40.
Nu is het zo dat ik geen UMTS ontvangst meer krijg. Terwijl ik dat bij de vorige ROM (lees 1.12) wel had.
Ik heb Radio ook geupdate naar .28 maar nog steeds geen effect. Ik kan er nergens iets over lezen in dit forum of in dat van XDA of dat andere mensen hier ook last van hebben...Dus ik ben denk ik de enigste en zal het dus waarschijnlijk niet aan de ROM of Radio liggen.
Ik heb nog wel GPRS ontvangst. Dus er staat wel een G in beeld van mijn TP.
Maar op plekken waar ik UMTS moet hebben schakelt de TP niet over.

Ligt het dus aan de ROM? Aan de Radio?

Wie geeft mij antwoord? Of wie heeft hier ook last van?

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272819

Beste mensen,

Is er nu eindelijk ergens een WERKENDE versie van Windows Live Messenger voor de MDA Vario IV (Touch Pro)?

Via xdadevelopers heb ik enkele versies geprobeerd maar die werkten allemaal niet. Ik heb nu Pocket MSN erop staan, maar echt fijn werkt die niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52
Ik sta op het punt om een touch pro te kopen (waarschijnlijk via marktplaats en dan een goedkoop sim-only erbij). Nu zie je overal een NL en UK versie staan, maar wat is hier nu eigenlijk het verschil tussen? Is dat eventuele verschil niet gewoon na een rom-update verdwenen?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:20

GVR

Anoniem: 272819 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:08:
Beste mensen,

Is er nu eindelijk ergens een WERKENDE versie van Windows Live Messenger voor de MDA Vario IV (Touch Pro)?

Via xdadevelopers heb ik enkele versies geprobeerd maar die werkten allemaal niet. Ik heb nu Pocket MSN erop staan, maar echt fijn werkt die niet. Iemand een idee?
Ik heb een werkende, heb m op megaupload gezet: http://www.megaupload.com/nl/?d=2WG3XQ2N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281227

210667 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 05:58:
[...]

Dat zelfde heb ik met mijn Diamond ook gehad. Het heeft met drivers te maken las ik op XDA. De oplossing was toen om het toestel eerst in de bootloader te zetten en m dan aan de pc te hangen. Vista gaat dan op zoek naar de juiste drivers en zal deze gaan installeren. Nadat deze drivers zijn geinstalleerd je toestel van de pc afhalen en softresetten. Ook Vista rebooten en dan weer verbinding maken met je toestel via WMDC.

Nogmaals bij mij werkte dat met mijn Diamond. Misschien dat dit ook werkt met je TP.
Ik heb hetzelfde geprobeerd, heeft drivers voor Qualcomm geïnstalleerd, maar nadien weinig resultaat, als ik mijn instellingen op de TP zo instel dat ik geen geavanceerde netwerkfunctionaliteit gebruik ziet hij een PocketPC USB sync, maar windows mobile app... ziet niks, dus kan ook niet syncen. Gebruik momenteel plaxo via internet, maar wil ook mijn taken en dergelijke van outlook kunnen syncen. Pfff ik raak een beetje ten einde raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Aesculapius schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:36:
Ik sta op het punt om een touch pro te kopen (waarschijnlijk via marktplaats en dan een goedkoop sim-only erbij). Nu zie je overal een NL en UK versie staan, maar wat is hier nu eigenlijk het verschil tussen? Is dat eventuele verschil niet gewoon na een rom-update verdwenen?
Als je de moeite zou nemen om ook maar een heel klein beetje te zoeken had je deze vraag hier niet gesteld.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Anoniem: 281227 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:28:
[...]

Ik heb hetzelfde geprobeerd, heeft drivers voor Qualcomm geïnstalleerd, maar nadien weinig resultaat, als ik mijn instellingen op de TP zo instel dat ik geen geavanceerde netwerkfunctionaliteit gebruik ziet hij een PocketPC USB sync, maar windows mobile app... ziet niks, dus kan ook niet syncen. Gebruik momenteel plaxo via internet, maar wil ook mijn taken en dergelijke van outlook kunnen syncen. Pfff ik raak een beetje ten einde raad
Heb je de drivers geladen vanaf de meegeleverde CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Coromoto schreef op zondag 23 november 2008 @ 02:21:
[...]

Dat vraag ik mij ook af. Dat heb ik dus niet gedaan met mijn Daimond. Nogmaals, bij mij deed WMDC het ook niet. Toen het toestel in de bootloader gezet en aan de pc gehangen. Op dat moment begon Vista gewoon naar drivers te zoeken en te installeren. Toen vond ik in apparaatbeheer een usbaansluiting die genaamd was: HTC to USB en na rebooten van pc en resetten van de Diamond kon ik wel syncen met WMDC. Dit werkte dus voor mijn diamond, of dat ook werkt voor de TP kan ik dus echt niet staven.
Anoniem: 272819 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:08:
Beste mensen,

Probeer deze 10.06.39.1300 eens. Hij staat helemaal onder aan de lijst.
Knoezelbos schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:37:
Ik heb een probleempje wat ik niet ben tegengekomen hier.

[...]
Ik heb nog wel GPRS ontvangst. Dus er staat wel een G in beeld van mijn TP.
Maar op plekken waar ik UMTS moet hebben schakelt de TP niet over.

...
Zou het kunnen dat in je phone settings bij tab "band" het netwerktype op GSM staat i.p.v "auto"?

[ Voor 38% gewijzigd door 210667 op 23-11-2008 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Als ik m'n TP aan de pc heb hangen en ik koppel 'm los... start TT op :?

vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Anoniem: 147093 schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:11:
Als ik m'n TP aan de pc heb hangen en ik koppel 'm los... start TT op :?

vreemd...
Dan heb je waarschijnlijk iets van TT in het autostart mapje van je SD kaart staan (2577 is daar de naam van volgens mij) als je dat delete zal het niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Sunra schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:19:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk iets van TT in het autostart mapje van je SD kaart staan (2577 is daar de naam van volgens mij) als je dat delete zal het niet meer gebeuren.
Klopt, 2577 mapje staat ergens op m'n TP(of SD kaartje) :Y

Zal eens kijken...

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1403

210667 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:33:
[...]

Als je bij vodafone zit?! Zet de proxy eens uit.
Jep dat was het probleem Proxy van vodafone blokkeert youtube. Inmiddels kan mijn zoontje barbapapa kijken op de TP.. ;)

Nu kan ik alleen nog geen MMS berichten versturen en ontvangen. Maar ik ga even op zoek naar de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281558

Mogelijk een nieuw, en in mijn optiek een ernstig probleem met de HTC Touch Pro.

Heeft nu minstens tweemal in een week tijd voorgedaan.

Bij beeindiging van een gesprek door mij is het gesprek in werkelijkheid niet volledig afgebroken maar kan diegene waarmee de communicatie plaatsvond mij toch nog horen.

Ik kan de andere partij niet horen. De foon staat netjes in de hoofdmenu en is, sterker nog, vergrendeld door mij. De andere partij hoort mij dus nog wel.

Dit is dus nu al minimaal twee keer gebeurd. Van het eerste gesprek hebben we het log vergeleken en beide gaven ruim 16 minuten aan. Verschil was slechts een paar seconden. Ik had bij circa 10 minuten gespreksduur al opgehangen en de toestel vergrendeld.

Dus mijn foon heeft het gesprek wel als volledig geregistreerd.

Vervelende is dat er onzekerheid bestaat of een gesprek wel echt beeindigd is als ik ophang. De andere partij zou nog mee kunnen luisteren. Live of de voicemail wordt ongewild langer ingesproken bij hun. Ingesproken met dingen die ze niks aan gaan, mogelijk vertrouwelijke informatie.

Andere vervelende bijkomstigheid is, dat als de andere partij niet ophangt, en de HTC dezelfde kuren vertoont, de gesprekstijd en kosten doorlopen.

Veelal is het gebruikelijk dat beide partijen practisch gelijk ophangen. En zou dit probleem niet snel gesignaleerd worden. Uitzondering daarop is het inspreken van voicemail.

Ten eerste wil ik mijn (nare) ervaring delen. Ten tweede ben ik benieuwd of anderen dit ook al hebben meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hmm ik zal er eens op letten! Wat ik wel gehad heb is dat het gesprek zo maar opgenomen werd... Ik heb Answerkeysdisabler er op, maar toch kon zij mij in eens horen. Hij nam em dus schijnbaar gewoon aan door de keys voor op die perongeluk ingedrukt waren.. Snapte er niks van, gesprek was al 3 min aan de gang :S

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk heb ik de oplossing gevonden!

Windows Live Messenger op je MDA Compact/Vario IV laten werken? Volg de stappen op de volgende site uit!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=438877

Succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:55

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb van 't weekend S2U2 op m'n TP gezet, maar kon telefoongesprekken niet aannemen, wat bleek nou: Ik heb answerkeys-disabler geïnstalleerd en dat schakelt 't scherm uit en S2U2 schakelt de hardware-knoppen uit, 't werkte elkaar tegen dus. Ik kon niet via 't scherm oppakken en de hardwareknoppen waren niet in gebruik.

Stond ik toch even raar te kijken, nu die answerkeys-disabler er maar af gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Hebben jullie ook de meegeleverde etuis in gebruik? Bij mij heeft dat ding namelijk de neiging om al op te nemen voordat ik hem uit dat ding heb.

Niet echt handig, maar ik wil mijn TP ook niet zo los in mijn zak frotten...

ook lijkt het me niet om het scherm automatisch uit te laten gaan. Zelfs als hij vergrendeld is blijdt de powerknop het scherm aan zetten... iemand een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270885

911GT2 schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:36:
Hebben jullie ook de meegeleverde etuis in gebruik? Bij mij heeft dat ding namelijk de neiging om al op te nemen voordat ik hem uit dat ding heb.

Niet echt handig, maar ik wil mijn TP ook niet zo los in mijn zak frotten...
Ik heb nog steeds dezelfde etui (3 maanden). Hij slijt wel maar mijn TP blijft onbeschadigd.
Wat betreft het opnemen zou ik S2U2 installeren. Is echt een fijn programma al zeg ik het zelf. En je kan het heel goed tunen.

Tot slot nog even iets anders. Wanneer komt er in hemelsnaam een ROM update van HTC??? Of denken ze daar bij HTC dat iedereen maar een custom ROM moet gaan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:20

GVR

Ik gebruik ook dat lederen hoesje, en over het algemeen ben ik er wel tevreden over. Soms ook het probleem met opnemen als ik de TP eruit haal, dus mischien dat ik ook S2U2 installeer. Maar ik hou wel dat hoesje eromheen want de TP is wel gevoelig voor beschadigingen.

voor 911GT2: Wat doet de powerknop bij jou dan precies? Met de powerknop zet je het scherm aan maar blijft deze toch gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269062

Wie kan mij wat over zijn ervaringen met de touch pro icm de bt3030 (Jabra headset) vertellen? Ik kan er zo op het forum niets over vinden en denk erover om de headset aan te schaffen (de touch pro heb ik al ;) )
Ik ben met name geïnteresseerd in de geluidskwaliteit van de bt3030. Ik luister momenteel veel naar mijn iPod nano 1G met een sennheiser PMX100. Ik zoek een beetje vergelijkbare geluidskwaliteit.
Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:01
Zijn er mensen die de pro als opvolger van de diamond genomen hebben.

zo ja waar zie je duidelijk verbeterpunten ?

is het accuduur verschil merkbaar verbeterd ?
is het toestel sneller ?
hoe zit het met vastlopers ?

Hoe is het trouwens met de robuustheid van het uitschuif systeem ?

[ Voor 13% gewijzigd door wd200 op 24-11-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241890

Anoniem: 270885 schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:49:
[...]

Ik heb nog steeds dezelfde etui (3 maanden). Hij slijt wel maar mijn TP blijft onbeschadigd.
Wat betreft het opnemen zou ik S2U2 installeren. Is echt een fijn programma al zeg ik het zelf. En je kan het heel goed tunen.
Ik had S2U2 op mijn TP staan. Maar als ik de telefoon dan na een tijdje uit zn standby haalde ging het schuivertje niet meer mee :? dit vond ik nou net zo leuk. Dus heb het er maar weer afgegooid :O
Gaat dat dingetje bij jou wel altijd mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

Freaky Gabbur schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:34:
Ik gebruik ook dat lederen hoesje, en over het algemeen ben ik er wel tevreden over. Soms ook het probleem met opnemen als ik de TP eruit haal, dus mischien dat ik ook S2U2 installeer. Maar ik hou wel dat hoesje eromheen want de TP is wel gevoelig voor beschadigingen.
Ik zag bij de eerse 3x inschuiven al dat de Tp meer beschadigd raakt van die standaard meegeleverde cover dan van het in mijn broekzak laten glijden.

Tasje is alleen maar onhandig ben ik achter gekomen :) De kans dat je hem eruit laat vallen bij het eruit halen bij ieder tasje is vrij groot namelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 20:59

SaN

Ik heb hem ook gewoon los in mijn broekzak. Ik heb dit altijd gedaan met al mijn mda's en het gaat heel goed. Ik heb nu wel voor het eerst een screenprotector er op zitten. Ik heb nooit last gehad van (ernstige) slijtage of krassen, je moet alleen opletten dat je er niks anders bij stopt zoals sleutels :)

Ik vind die hoesjes per definitie onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

sander-sp schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:48:
Ik heb hem ook gewoon los in mijn broekzak. Ik heb dit altijd gedaan met al mijn mda's en het gaat heel goed. Ik heb nu wel voor het eerst een screenprotector er op zitten. Ik heb nooit last gehad van (ernstige) slijtage of krassen, je moet alleen opletten dat je er niks anders bij stopt zoals sleutels :)

Ik vind die hoesjes per definitie onhandig.
Inderdaad, zo heb ik het nu ook.

Toch probeer je het meegeleverde hoesje altijd even... ik had een fijne bij mijn E61 welke echt handig was en aan je broek hing zonder dat je hem zag... later is hij toch weer de kast in gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:11
DAMAGE schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:38:
Hmm ik zal er eens op letten! Wat ik wel gehad heb is dat het gesprek zo maar opgenomen werd... Ik heb Answerkeysdisabler er op, maar toch kon zij mij in eens horen. Hij nam em dus schijnbaar gewoon aan door de keys voor op die perongeluk ingedrukt waren.. Snapte er niks van, gesprek was al 3 min aan de gang :S
Dit heb ik ook vaker gehad. Dit vind ik echt heel vreemd. Ik weet zelf ook niet hoe het op te lossen is. Ik heb ook answerkeydisabler erop. Wellicht dat dat programma het probleem veroorzaakt.

Wat ik ook vaker heb is dat de telefoon zelf personen begint te bellen. Dit vind ik echt vreemd! Ik doe de tp altijd op toetsblokkering en het display zet ik ook uit. Laatst had ik de telefoon gewoon op mijn buro liggen en toen heeft hij 3 keer een persoon gebeld. Die persoon heeft vervolgens naar mijn huis telefoon gebeld om dit even aan te geven. :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Freaky Gabbur schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:34:

voor 911GT2: Wat doet de powerknop bij jou dan precies? Met de powerknop zet je het scherm aan maar blijft deze toch gelocked?
klopt maar vaak druk ik bij het inschuiven van de TP de powerknop bobenop het toestel in. Datn moet hij er weer uit om te kijken of het scherm nou wel of niet aan staat. Das wat lastig soms omdat je soms denkt datje hem ingedrukt hebt en dus niet zo is en andersom.

Wat ook raar is is dat mijn etuis aan de onderkant nog ruim 3/4 cm overheeft, maar bovenin komt hij helemaal tot aan de rand. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-02 16:33

BadBert

Mini powah

Ik vond de originele etuis ook zeeer onhandig, de vario IV kwam er moeilijk uit, ging er moeilijk in, door de druk op de telefoon nam hij automatisch op, en de aan/uit knop werd ongewenst ingedrukt.

Ben sindsdien al op zoek naar een GOEDE passende vervanger, maar nog niets gevonden. Ik heb echter alleen nog in de winkel gekeken, want ik ga geen hoesje bestellen via inet, om er later achter te komen dat het voor geen meter past. Beschrijvingen kloppen namelijk niet altijd, en foto's ook niet.
En als je de vraag stelt aan de webwinkel of hij pas, zeggen ze: "dat weten wij niet, zult u zelf moeten proberen".
Tot de tijd dat ik een goede etuis heb gevonden, gaat hij gewoon mijn broekzak in, wel met een goede screenprotector, en altijd zonder andere voorwerpen.
911GT2 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:07:
Wat ook raar is is dat mijn etuis aan de onderkant nog ruim 3/4 cm overheeft, maar bovenin komt hij helemaal tot aan de rand. Hebben jullie dat ook?
Ja, dat had ik ook, komt door het elastiekje ofzo wat er in zit. Vond het iig alles behalve handig/goed over nagedacht.
Bij de TyTn II bijvoorbeeld zat een prima hoesje! (wat ook bij de vario III zat overigens)
snap niet waarom ze nu zoiets nutteloos erbij leveren.

[ Voor 25% gewijzigd door BadBert op 24-11-2008 12:16 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 1403 schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:10:
[...]

[...]

Nu kan ik alleen nog geen MMS berichten versturen en ontvangen. Maar ik ga even op zoek naar de oplossing.
Ga eens naar je mail tab, dan klik je op inbox en rechtsonder op menu. Daar zie je MMS opties staan. Als je dan naar het tabblad servers gaat, zie je daar Vodafone MMS. Tik daar één keer op en dan komen te settings te voorschijn. Verander daar bij Connect via de setting in Vodafone GPRS. Even resetten en als het goed is lukt het dan wel. Lees anders ook even dit topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een programma, waarmee je kunt instellen of het scherm bij bepaalde programma's wel/niet op standby gaat?

Op dit moment valt wanneer ik mijn gsm 1 minuut niet aanraak het scherm uit, en daarmee de dataverbinding. Bij Energie kun je dit verlengen, maar dit geldt voor de gehele telefoon. Het zou handig zijn als ik bijvoorbeeld voor alleen Messenger kon instellen dat het scherm aanblijft, in ieder geval langer dan de maximale 5 minuten.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 272819 op 24-11-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269062

een optie is om de standaard instelling te gehouden; x = minimalseren, x lang = afsluiten. Keerzijde is dat je dus voor alle apps lang moet inhouden om echt af te sluiten. Wellicht is een omgekeerde instelling ook mogelijk, zou ik je echter niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281227

Coromoto schreef op zondag 23 november 2008 @ 02:21:
[...]

ik heb geen drivers gevonden op de cd, er staat wel een update voor WMDC op, dus deze uitgevoerd, het gekke is als ik laptop opstart maakt mijn TP verbinding en start het zootje op, en raak zelfs in het scherm met het instellen van het partnerverband, dan gaat het mis, er is een probleem met uw verbinding, maak opnieuw verbinding en probeer opnieuw. dus het lukt nog steeds niet om te synchroniseren, maar als ik nu gsm afkoppel en opnieuw aankoppel ziet mijn pc hem niet meer op WMDC. raar. Ik zou anders naar de helpdesk van HTC bellen, maar ik vertrek om 7h naar het werk en ben pas thuis om 17h, dus de helpdesk is dan dicht, op mijn mails antwoorden ze toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw deeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

xtreme_lunatic schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:55:
[...]

Dit heb ik ook vaker gehad. Dit vind ik echt heel vreemd. Ik weet zelf ook niet hoe het op te lossen is. Ik heb ook answerkeydisabler erop. Wellicht dat dat programma het probleem veroorzaakt.

Wat ik ook vaker heb is dat de telefoon zelf personen begint te bellen. Dit vind ik echt vreemd! Ik doe de tp altijd op toetsblokkering en het display zet ik ook uit. Laatst had ik de telefoon gewoon op mijn buro liggen en toen heeft hij 3 keer een persoon gebeld. Die persoon heeft vervolgens naar mijn huis telefoon gebeld om dit even aan te geven. :?
WTF! gewoon op je bureau en hij gaat dan mensen bellen :S heb je de originele rom of RomeOS? ik heb de originele rom.. Hopelijk doet hij het dan niet want dat zou ik wel een hele kwalijke zaak vinden namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 272819 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:02:
Is er een programma, waarmee je kunt instellen of het scherm bij bepaalde programma's wel/niet op standby gaat?

Op dit moment valt wanneer ik mijn gsm 1 minuut niet aanraak het scherm uit, en daarmee de dataverbinding. Bij Energie kun je dit verlengen, maar dit geldt voor de gehele telefoon. Het zou handig zijn als ik bijvoorbeeld voor alleen Messenger kon instellen dat het scherm aanblijft, in ieder geval langer dan de maximale 5 minuten.
Je dataverbinding blijft in principe intact als de telefoon op standby gaat, behalve WIFI welke welke uit gaat. Welke gebruik je? ALs het om WIFI gaat moet je advanced configuration tool even installeren, daar kun je instellen dat WIFI aan moet blijven tijdens standby (kost je wel veel stroom :))
Als het om UMTS gaat even in de telefoon instellingen kijken, hoe kun je ergens een vinkje zetten dat ie data verbindingen moet uitzetten tijdens standby.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je dataverbinding blijft in principe intact als de telefoon op standby gaat, behalve WIFI welke welke uit gaat. Welke gebruik je? ALs het om WIFI gaat moet je advanced configuration tool even installeren, daar kun je instellen dat WIFI aan moet blijven tijdens standby (kost je wel veel stroom :))
Als het om UMTS gaat even in de telefoon instellingen kijken, hoe kun je ergens een vinkje zetten dat ie data verbindingen moet uitzetten tijdens standby.
Bedankt voor je reactie!

Welke optie moet ik dan hebben volgens jou? Bij NETWORK heb ik:
- Turn off Wi-Fi if no activity: No
- Wi-Fe auto off timeout: 10 minutes.

Dit lijkt echter niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Anoniem: 269062 schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:07:
Wie kan mij wat over zijn ervaringen met de touch pro icm de bt3030 (Jabra headset) vertellen? Ik kan er zo op het forum niets over vinden en denk erover om de headset aan te schaffen (de touch pro heb ik al ;) )
Ik ben met name geïnteresseerd in de geluidskwaliteit van de bt3030. Ik luister momenteel veel naar mijn iPod nano 1G met een sennheiser PMX100. Ik zoek een beetje vergelijkbare geluidskwaliteit.
Vast bedankt!
Ik ben er erg tevreden over, ik gebruik het zelfs als Car-Kit in mijn eigen auto waar ik wel een line-in heb maar verder geen BT of andere telefoonondersteuning.

Ik kan je geen vergelijk geven qua geluidskwalieit, aangezien je zelf je koptelefoon kan kiezen en aansluiten. Het ding heeft verder twee profielen, headset en hands-free, waardoor je op 2 apparaten aangemeld kan zijn.
Aanrader!
lpdv74 schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:35:
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw deeltje...
Bij deze: Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.