dat komt omdat ze waarschijnlijk de telefoon voor paar tientjes erbij hebben gekocht met verlenging van hun abonnement. ik heb eergister een touch pro gehaald voor 275 van 4 november 2008 met bonAnoniem: 239951 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:14:
Heb nu toch een TP gekocht, afgewogen tussen een touch diamond en een Xperia, ja ik weet het een beetje vreemd. De Touch Diamond zou me 'nieuw' (1 week oud) 200€ kosten, de TP kon ik kopen voor 350€ van twee weken oud. De Xperia enkel met abo. Toch voor de TP gegaan omdat ik iets meer power wilde dan de TD heeft en toch niet vast wil zitten aan een duur abo voor 24 maanden.
Het viel me op dat er ontzettend veel HTC toestellen worden aangeboden op Marktplaats, TP maar ook erg veel TD's! Aanbieders die eerst 400€ als vraagprijs hadden voor hun nieuwe TD zakten uiteindelijk helemaal naar mijn 'onzinbod' van 200€...desperate times
Hoe kan het dat HTC's zo goedkoop zijn? Je loopt de winkel uit en plots is ie nog maar de helft van de aankoopprijs waard! De Xperia's kennen nog niet zo'n pricedrop helaas...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB