Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 96.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volley schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:43:
[...]

heb ik nog 1 vraag aan je: als je hard reset doet, voert hij dan de RAPHIMG.nbh opnieuw uit of kopieert hij de bestanden ergens anders vandaan. (maw moet ik de RAPHIMG.nbh altijd intact houden)
Zolang je hem laat staan op zijn plek zal hij hem altijd runnen denk ik, dus gewoon verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07-2020
Ai had ik het maar niet geinstalleerd de radio 0.28. Nu heb ik helemaal geen gps signaal :(. Wat kan hiervan de reden zijn, misschien omdat ik bij t-mobile zit en de .28 voor vodafone is? Damn ben nu al paar uur mee bezig en heb nu alleen maar nadeel van gehad. :(

Toch bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

Ik zit ook op .28 en heb T-mobile. GPS signaal duurde wel wat langer de 1e keer maar daarna heb ik geen problemen meer gehad.
lpdv74 schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:42:
Weet iemand een mogelijkheid om een extra (3rd party) client voor Windows Live Messenger te installeren? De ingebouwde client van de TP gebruik ik alleen voor mijn mail, voor Messenger gebruik ik een ander account. Helaas kan WLM Mobile maar 1 account tegelijk aan...
Misschien heb je hier wat aan? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=445205

[ Voor 65% gewijzigd door GVR op 16-11-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

JeeVee schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:40:
Het nadeel van de Ultra Clear SP is wel dat het scherm nogal spiegelt, wat bij navigatie lastig kan zijn. Ik heb op mijn Vario II een Anti Glare SP, die is wat dit betreft beter, alleen de kleuren zijn wat fletser. Overigens is bij Brando ook de Anti Glare voor de MDA Vario IV verkrijgbaar.
Meer spiegelen als origineel doet hij zeker niet, iig, niet bij mij voor zover ik zie.
en met de originele SP had je gewoon veeeel minder zicht op je scherm, zo dof was hij...
Freaky Gabbur schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:24:
Ahh goed nieuws dat de SP van Brando er is :). Waar hebben jullie hem besteld?
Ik heb hem van de brando site zelf af :)
maar bij screenprotector.nl is hij ook al te krijgen!

[ Voor 6% gewijzigd door BadBert op 16-11-2008 16:06 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Hm vreemd dat ik hem daar (screenprotector.nl) niet kon vinden net, als je op apparaat zoekt staat de vario IV er niet tussen. Nog maar eens zoeken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Freaky Gabbur schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:22:
Hm vreemd dat ik hem daar (screenprotector.nl) niet kon vinden net, als je op apparaat zoekt staat de vario IV er niet tussen. Nog maar eens zoeken dan
Gewoon je gewenste brando sp aanklikken, en dan krijg je een dropdown box waar je je toestel kunt kiezen. Hier staat hij niet bij MDA, maar bij T-Mobile :)
Dus onder de naam: T-Mobile MDA Vario IV

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een of andere manier staat bij mij TomTom + de Utrecht Map nog bij de geinstalleerde programma' s na de rom update, verwijderen kan ik hem niet, ook niet uit de programmalijst en een herinstall wil niet lukken :(

Maar tom tom start wel :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem van de brando site zelf af :)
maar bij screenprotector.nl is hij ook al te krijgen!
Ik heb 'm 6-11 besteld bij screenprotector.nl en 9 euro betaald maar nog niets gehoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

BadBert schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:26:
[...]

Gewoon je gewenste brando sp aanklikken, en dan krijg je een dropdown box waar je je toestel kunt kiezen. Hier staat hij niet bij MDA, maar bij T-Mobile :)
Dus onder de naam: T-Mobile MDA Vario IV

:)
thanks ;) Iemand al ervaring met die anti glare protector? Lijkt me toch altijd beter als hij minder spiegelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de ROM uitgeprobeerd die op www.smartphonejunkie.com staat?
De nueROMSTouchProCDMA-132-132-spackr

Ik heb @ROMeOS2_140_1_NLD_19974_10112008 geinstalleerd bij opstarten ,na reset, staat er inderdaad ROMeOS 140 1 NLD maar bij apparaat info nog steeds ROMeOS 1 12 NLD.

Ik heb geen problemen meer met de MDA vario IV, geen vastlopers geen grijs scherm of GPS problemen, alleen nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

volley schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:54:
Ai had ik het maar niet geinstalleerd de radio 0.28. Nu heb ik helemaal geen gps signaal :(. Wat kan hiervan de reden zijn, misschien omdat ik bij t-mobile zit en de .28 voor vodafone is? Damn ben nu al paar uur mee bezig en heb nu alleen maar nadeel van gehad. :(

Toch bedankt voor jullie hulp!
Als je een custom rom hebt en je hebt je radio rom geflashed voordat je je custom rom erop gezet hebt zou ik de radio rom nogmaals flashen, dit hielp bij mij ook meteen.

Als je de originele T-mobile rom er nog op hebt staan moet je op xda even zoeken naar een topic wat gaat over het verhelpen van GPS lag, misschien dat die instellingen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:04:
Iemand al de ROM uitgeprobeerd die op www.smartphonejunkie.com staat?
De nueROMSTouchProCDMA-132-132-spackr

Ik heb @ROMeOS2_140_1_NLD_19974_10112008 geinstalleerd bij opstarten ,na reset, staat er inderdaad ROMeOS 140 1 NLD maar bij apparaat info nog steeds ROMeOS 1 12 NLD.

Ik heb geen problemen meer met de MDA vario IV, geen vastlopers geen grijs scherm of GPS problemen, alleen nieuwsgierig.
Als je een gratis baksteen wil,moet je vooral een CDMA rom flashen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:43:
[...]

Zo zwaar is die HTC toch niet ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

fragcompany schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:43:
[...]

Lijkt me best en leuk projectje: een tuinmuurtje van gebrickte phones Afbeeldingslocatie: http://www.wielerrondevannieuwegein.nl/images/hornbach.jpg ;)
(alleen meteen gezeik met Greenpeace e.d.)
:(

[ Voor 9% gewijzigd door JAMF op 17-11-2008 07:49 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

911GT2

en blazen maar!

frickY schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:52:
Ik twijfel echt heel erg tussen dit toestel en de SE Xperia X1. Hebben jullie ook voor deze keuze gestaan, en waarom is het uiteindelijk toch de HTC geworden?

Ik heb al 2 SE's gehad en ben er telkens heel tevreden mee geweest. Daarom neig ik dit keer toch weer naar een SE. Maar de SE is blijkbaar lastiger te bedienen met de vinger, en voel er weinig voor de stylus steeds te moeten pakken. HTC schijnt dat weer goed te hebben opgelost met de Touchflo interface. Die interface schijnt echter ook te installeren te zijn op de SE waarmee dat pluspunt wegvalt,
Qua features en functionaliteit doen de toestellen weinig voor elkaar onder. Is jullie keuze voor de HTC puur op het uiterlijk van de toestellen gebasseerd?
Ik zou zeggen ga eens naar de MediaMarkt (is altijd mijn live testlab) en probeer ze beide uit. Ik vond de experia software niet zo goed, vooral dat x-pannel kon ik niets mee. Touchflo is wat mij betreft veel beter en geeft meer gebruiksgemak. Daarom heb ik uiteindelijk voor de touch pro gekozen. (en hij was wat goedkoper, aangezien ik hem los gekocht heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Touch Pro Deluxe Desktop 2nd Battery Cradle :)

Kijk voor het plaatje hier

Onlangs deze cradle aangeschaft. Bevalt erg goed en ziet ook nog eens goed uit in dezelfde zwarte polish als de TP. Het toestel staat stabiel in de houder. Wees voorzichtig bij het er uithalen omdat er een grote kracht op de mini USB-aaansluiting kan komen bij schuin (niet in lijn) er uit trekken. :S Ik heb gezien dat er uitvoeringen zijn waar dit is ondervangen door een transparante geleider die het toestel bij de voet omvat. Dit is een goede oplossing maar wel lelijk. :?

Aansluitingen voor:
oortelefoon (3,5 mm)
Sync en standaard TP oortelefoon (mini USB)
voeding 5V (mini USB)
Bijgeleverd is een sync-kabel en een netvoeding. Let wel op bij bestellen dat je de Europese uitvoering bestelt ivm de netvoeding, standaard wordt de US-stekker uitvoering geleverd.

Er is ruimte voor een tweede accu, die kan worden opgeladen.

Indicatie LED:
Blauw - netvoeding of USB-kabel vanuit de PC op de plaats van de netvoeding aangesloten en/of tweede accu volledig opgeladen
Rood - tweede accu wordt opgeladen
Freaky Gabbur schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:01:
[...]

thanks ;) Iemand al ervaring met die anti glare protector? Lijkt me toch altijd beter als hij minder spiegelt?
Ik gebruik de Brando Anti Glare SP al jaren op de Vario II en III. Is vooral bij navigatie (TomTom) in de auto fijn. Verder gaat het pennetje er heel soepel over, zelfs nog beter dan bij de Ultra Clear. De kleuren worden wat 'doffer' en de lichtopbrengst neemt wat af. Het beeld lijkt iets minder scherp, voor mij reden ivm de geweldige beeldkwaliteit van de Vario IV (TP) een Ultra Clear uitvoering te nemen. Ook de Anti Glare SP blijft als nieuw bij intensief maar zorgvuldig gebruik (nog geen enkel krasje zichtbaar).

[ Voor 31% gewijzigd door JeeVee op 17-11-2008 12:47 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

JeeVee schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:27:
Ziet er best redelijk uit inderdaad. Zou je er misschien een foto van kunnen maken? Ik heb al is een brando cradle gehad voor mijn MDA Compact (jaja :*)) Maar daarvan was het blauwe ledje echt veel te fel. Ik zie dat hier ook een soortgelijk ledje in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

sander-sp schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:20:
[...]

Ziet er best redelijk uit inderdaad. Zou je er misschien een foto van kunnen maken? Ik heb al is een brando cradle gehad voor mijn MDA Compact (jaja :*)) Maar daarvan was het blauwe ledje echt veel te fel. Ik zie dat hier ook een soortgelijk ledje in zit.
Het LED-je is goed zichtbaar (er wordt een rechthoekig oppervlak aangelicht van ca. 4x20 mm), maar niet fel en geconcentreerd vergeleken met eerdere cradles. Door te klikken op de foto's bij de link, krijg je een extra vergroting. Foto's van mijn kant lijken mij overbodig.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ik gebruik de Brando Anti Glare SP al jaren op de Vario II en III. Is vooral bij navigatie (TomTom) in de auto fijn. Verder gaat het pennetje er heel soepel over, zelfs nog beter dan bij de Ultra Clear. De kleuren worden wat 'doffer' en de lichtopbrengst neemt wat af. Het beeld lijkt iets minder scherp, voor mij reden ivm de geweldige beeldkwaliteit van de Vario IV (TP) een Ultra Clear uitvoering te nemen. Ook de Anti Glare SP blijft als nieuw bij intensief maar zorgvuldig gebruik (nog geen enkel krasje zichtbaar).
Thanks! Dan neem ik toch de ultra clear. Goede kleuren en beeldkwaliteit gaan bij mij ook boven het eventuele spiegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

wiene schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:55:
[...]

Je moet hem wel inschakelen hè! Onderin één van die knopjes. Als je daar op klikt verandert het icoon, kan niet missen daarmee staat hij aan of uit.

Zondag morgen was de mijne weer vastgelopen en moest optijd naar het voetbal en dus deed de wekker het niet. Gelukkig dat ik op mijn tel. had gekeken voor de tijd dat ik op moest en zag dat ik weer strepen op het scherm had, maar s'morgens vroeg rebooten is niet fijn. Voor hetzelfde geld had ik mij verslapen.

Waar blijft die nieuwe ROM....
lekker betrouwbare telefoon is het dan ook eigenlijk he
ik ben behoorlijk ontevreden over de htc touch pro

[x] onbetrouwbaar - ding is volgens mij al 4-5 keer vastgelopen sinds ik hem heb (3 weken) - ook als er geen enkel programma aan stond, dat ding gewoon in de lader zit en ik ga slapen, loopt ie vast, dus ik vertrouw hem ook niet als wekker
[x] de internet explorer werkt lomp - het aanklikken van links gaat na een tijdje nauwelijks
[x] het mail ophalen lukt een paar keer, maar vervolgens blijft het alleen maar hangen op 'wijzigingen zoeken' - het enige wat je dan kan doen is de account deleten en opnieuw instellen,.. moet je wel een tijdje geduld hebben want de telefoon gaat dan alle berichtenheaders opnieuw checken
[x] ik ben overgestapt van orange naar t-mobile.. mijn bereik is nu een stuk slechter, ik betwijfel of het aan het netwerk ligt - volgens mij komt t gewoon door de telefoon - tussen leiden en rotterdam in de trein raak ik op een paar plekken (buiten die tunnel bij rijswijk om) de verbinding volledig kwijt

[ Voor 0% gewijzigd door assass op 17-11-2008 19:29 . Reden: ff over die slechte verbinding opgehelderd! zie berichten 911GT2 en Xixmeister ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

assass schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:06:
[...]
[x] ik ben overgestapt van orange naar t-mobile.. mijn bereik is nu een stuk sneller, ik betwijfel of het aan het netwerk ligt - volgens mij komt t gewoon door de telefoon - zelfs tussen leiden en rotterdam in de trein raak ik op een paar plekken incl de tunnel bij rijswijk de verbinding volledig kwijt
Lees dit nou zelf nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:51:
[...]

Ik heb 'm 6-11 besteld bij screenprotector.nl en 9 euro betaald maar nog niets gehoord.
Misschien toch even navraag doen dan want ik heb hem vandaag besteld en betaald via Ideal, en kreeg zojuist een verzendbevestiging binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 15:53
911GT2 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:00:
[...]
hahahaha inderdaad zeg!!! :D Ik dacht precies het zelfde!! Misschien nog niet helemaal wakker toen ie het schreef? :z

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:40:
[...]

Het LED-je is goed zichtbaar (er wordt een rechthoekig oppervlak aangelicht van ca. 4x20 mm), maar niet fel en geconcentreerd vergeleken met eerdere cradles. Door te klikken op de foto's bij de link, krijg je een extra vergroting. Foto's van mijn kant lijken mij overbodig.
Ik vind het ledje weer te fel. Ik heb hem nm op mijn nachtkastje staan. Ik heb er maar ff een zwart stickertje over heen geplakt. Vind hem wel een beetje te licht. Mijn org HTC Cradle is zwaarder.
Meer foto's zie : Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:53:
[...]

Ik vind het ledje weer te fel. Ik heb hem nm op mijn nachtkastje staan. Ik heb er maar ff een zwart stickertje over heen geplakt. Vind hem wel een beetje te licht. Mijn org HTC Cradle is zwaarder.
Daar was ik al bang voor. Ik heb mijn ledje toen ook met een zwarte marker moeten "blinderen". Die originele cradles zijn alleen zo duur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:50:
[...]

Misschien toch even navraag doen dan want ik heb hem vandaag besteld en betaald via Ideal, en kreeg zojuist een verzendbevestiging binnen
He, bedankt. Zal meteen even reageren. Ben wat te geduldig denk ik. O-)

Beste klant,

Bedankt voor U bericht,jammer dat U niet eerder heeft gereageerd.
Het is verzonden op maandag 10 november.
Wij hebben dit gecontroleerd bij TNT Post. Wij zijn afhankelijk van de postbode van TNT,daarom hebben wij
afd Diefstal van TNT ingeschakeld.
Hij wordt morgen opnieuw weer verzonden.
Excuus voor het wachten.

Vriendelijke groeten,
Jaap Barlinckhoff

Opgelost

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

911GT2 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:00:
[...]
haha ja moeilijk uitleggen - en ik was niet zo heel wakker idd. maar ik wilde reacties voorkomen als: 'ja vind je t gek dat je tussen leiden en rotterdam verbinding verliest, je gaat daar een tunnel in' - maar ik bedoel dus dat buiten die tunnel om nog op enkele andere plekken gewoon de verbinding verloren gaat - dus inclusief die (logische) plek nog op andere (onlogische) plekken - excuses voor de onheldere communicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
assass schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:27:
[...]

haha ja moeilijk uitleggen - en ik was niet zo heel wakker idd. maar ik wilde reacties voorkomen als: 'ja vind je t gek dat je tussen leiden en rotterdam verbinding verliest, je gaat daar een tunnel in' - maar ik bedoel dus dat buiten die tunnel om nog op enkele andere plekken gewoon de verbinding verloren gaat - dus inclusief die (logische) plek nog op andere (onlogische) plekken - excuses voor de onheldere communicatie
Welkom bij T-Mobile ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janemmers
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2022
Heeft iemand ervaring met de case van proporta. Ik gebruik mijn HTC TP ook veel als navigatie. Ik moet hem dus regelmatig uit de case halen. Om die reden ben ik op zoek naar een case waar dat makkelijk kan en dat ik toch de TP in de case kan gebruiken. Heeft iemand er ervaring mee dat de Noreve zodanig aan te passen is dat deze en goed uit de case kan en goed te gebruiken is

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:48:
[...]

He, bedankt. Zal meteen even reageren. Ben wat te geduldig denk ik. O-)

Beste klant,

Bedankt voor U bericht,jammer dat U niet eerder heeft gereageerd.
Het is verzonden op maandag 10 november.
Wij hebben dit gecontroleerd bij TNT Post. Wij zijn afhankelijk van de postbode van TNT,daarom hebben wij
afd Diefstal van TNT ingeschakeld.
Hij wordt morgen opnieuw weer verzonden.
Excuus voor het wachten.

Vriendelijke groeten,
Jaap Barlinckhoff

Opgelost
Bij dit bedrijf is de klant God in plaats van koning :) Netjes hoor.

Ik zit trouwens al een hele tijd bij T-mobile en ik heb nooit echt problemen met de verbinding. Meestal hebben mensen met een KPN telefoon wel een betere verbinding dan ik, maar het gebeurt echt (bijna) nooit dat de verbinding echt volledig weg valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
crumpler schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 01:20:
Als je op het beginscherm op 'Telefoon' klikt krijg kun je makkelijk een contactpersoon bellen. Alleen kun je daar volgens mij niet (makkelijk) tussen het mobiele nummer en het huisnr. kiezen.
Zie ik iets over het hoofd, of is dit gewoon niet mogelijk en moet je echt via Start --> Contacten naar een contactpersoon gaan om te kiezen welk nr je wilt bellen?
Door met je D-Pad naar links of naar rechts te klikken kun je door de nummers van de geselecteerde contact scrollen. Je ziet achter het nummer een <m> staan voor mobiel, <h> voor home (of <t> voor thuis), etc.
(PS; is het niet tijd voor het volgende deel?)
Ik weet nooit wanneer het wel of niet tijd wordt, die regel is mij niet duidelijk. Als ik een seintje krijg van een van de gods mods zal ik weer alles klaarzetten en doorlinken.
nl2dav schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:40:
ik mis dat afsluitkruisje nog rechtsbovenin
Installeer eens NLD_HTC_TASK_MANAGER van deze site
janemmers schreef op zondag 16 november 2008 @ 09:45:
Ik ben op zoek naar een case voor de Htc Touch Pro. Ik moet hem regelmatig uit de case halen ivm navigatie dus het moet wel een beetje makkelijk gaan. Heeft hier iemand de gouden tip.
Ik heb naar meerdere oplossingen gekeken, en uiteindelijk gewoon een Golla tasje gehaald bij de MM. Het is een topload met een velcro sluiting, heeft een extra zakje met rits aan de achterkant voor mijn 2e mSD kaart, en de TP is 99,9 stofvrij. Kosten: € 10,-
frickY schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:52:
Ik twijfel echt heel erg tussen dit toestel en de SE Xperia X1. Hebben jullie ook voor deze keuze gestaan, en waarom is het uiteindelijk toch de HTC geworden?

Ik heb al 2 SE's gehad en ben er telkens heel tevreden mee geweest. Daarom neig ik dit keer toch weer naar een SE. Maar de SE is blijkbaar lastiger te bedienen met de vinger, en voel er weinig voor de stylus steeds te moeten pakken. HTC schijnt dat weer goed te hebben opgelost met de Touchflo interface. Die interface schijnt echter ook te installeren te zijn op de SE waarmee dat pluspunt wegvalt,
Qua features en functionaliteit doen de toestellen weinig voor elkaar onder. Is jullie keuze voor de HTC puur op het uiterlijk van de toestellen gebasseerd?
Sinds het weekend is ook de Xperia X1 in ons huishouden te vinden. Via de T-Mobile shop aangeschaft, en dus voorzien (of juist niet) van T-Mobile zaken. Er draaien enkele aanpassingsprogramma's bij de eerste opstart die juist wat zaken lijken weg te halen, zoals de Opera link die vervangen is door een Web 'n Walk link.

Ik moet zeggen dat ik op een paar punten na spijt heb dat ik niet gewacht heb op de X1. Het panel gebeuren icm. met een TF3D panel lijkt mij ontzettend fijn, terwijl ik het gladde oppervlak van de TP fijner vind dan het ingezonken scherm van de X1. Ook mis ik de ring op de X1 om mee te zoomen in Opera, en het magnetische pennetje. Verder lijkt de SE support(site) mij 10x beter dan de HTC support(site).

En dan de klapper: de X1 kwam zondagochtend voor het eerst van de lader en is toen aangezet, en draait nog steeds zonder bijladen, heeft nu de helft van de lading en is vandaag gewoon gebruikt om mee te bellen, sms-en, en POP3 mail ophalen. In diezelfde tijd is de TP elke avond aan de lader gemoeten en ook vanavond weer.
Helaas heeft mijn vrouw dus de beste telefoon in huis, waar ze waarschijnlijk nooit de volle capaciteit van zal benutten denk ik. En ze kreeg hem zonder bijbetalen, waar ik voor exact hetzelfde dienstenpakket in aug. nog 240 euros moest bijleggen voor mijn TP. :| ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Is er al iets van een Shazam achtige programma?
Op de iPhone is er ook een soort van Guitar Hero game, dan moet je je telefoon hele tijd schudden, is zoiets ook voor de TP?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:21

Creesch

bla bla!

Chaos-Zero schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 01:11:
Op de iPhone is er ook een soort van Guitar Hero game, dan moet je je telefoon hele tijd schudden, is zoiets ook voor de TP?
ik denk dat je meer kans maakt te googlen op een dergelijk spel voor windows mobile in het algemeen i.p.v. het hier in dit topic te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 01:11:
MusicID van Shazam is er voor de TP. Ik heb hem gedownload via nieuwsgroepen maar weet niet waar het te vinden is op internet. Het werkt wel goed alleen wanneer je geen 3G verbinding hebt (dus alleen G) is het niet echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Is er nog iemand die een goede beschrijving heeft om dat automatisch syncen van active sync te stoppen?
De fake server deed het altijd wel dacht ik, maar nu lijkt het niet meer te werken? Ik doe vast iets fout... maar wat...
Ik had voor mijn hard reset ook al eens zoiets gedaan, maar had toen op een belgisch forum een afwijking gevonden in de handelingen t.o.v. wat ik tot nu toe gevonden had, en die afwijking zorgde juist dat het werkte, en dat forum kan ik niet meer vinden.

active sync blijft gewoon starten, en ik wil dat uit hebben omdat ik merk dat:
- JA de tel trager is als het aan staat
- het gewoon geheugen gebruikt wat ik niet wil
- ik merk dat als ik een dag lang ac niet uitschakel, mijn batt merkbaar sneller leeg is.

graag dus een goede beschrijving hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:03:
[...]

MusicID van Shazam is er voor de TP. Ik heb hem gedownload via nieuwsgroepen maar weet niet waar het te vinden is op internet. Het werkt wel goed alleen wanneer je geen 3G verbinding hebt (dus alleen G) is het niet echt snel.
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=48&t=3967

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Ik heb ook even een probleempje, ik heb een harde reset uitgevoerd om alles opnieuw te installeren. Echter nu krijg ik mijn GPS niet meer goed aan de praat. Wanneer ik via TomTom kijk naar het aantal satellieten zijn dat er wel genoeg alleen ze worden niet blauw (wat betekent dat het signaal niet voldoende is).

Mijn vraag is wat ik daar aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 17:37
Onedayflyer682 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:58:
Ik heb ook even een probleempje, ik heb een harde reset uitgevoerd om alles opnieuw te installeren. Echter nu krijg ik mijn GPS niet meer goed aan de praat. Wanneer ik via TomTom kijk naar het aantal satellieten zijn dat er wel genoeg alleen ze worden niet blauw (wat betekent dat het signaal niet voldoende is).

Mijn vraag is wat ik daar aan kan doen?
Ik heb een soort gelijk probleem, mn hele gps navigatie is de laatste tijd brak tomtom vind satteltiet heeft een fix valt weer weg, opeens geen apparaat gevonden, dan 1 sec een fix dan singaal weer kwijt. Vaak mobiel niet meer bereikbaar, smsjes die niet aankomen, echt mn hele bereik met alle functies is opeens brak..

Ik ga meer weer eens terug naar de origele rom en geen custom meer !
Volgende telefoon is weer een Nokia !!!!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

als je een custom rom hebt helpt het om nadat je die rom erop gezet hebt de radio rom er nogmaals overheen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
sander-sp schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:11:
als je een custom rom hebt helpt het om nadat je die rom erop gezet hebt de radio rom er nogmaals overheen te zetten.
Dat heb ik al geprobeerd.. Aleeen dit lost het probleem niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Coromoto schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:11:
[...]
Ik weet nooit wanneer het wel of niet tijd wordt, die regel is mij niet duidelijk. Als ik een seintje krijg van een van de gods mods zal ik weer alles klaarzetten en doorlinken.
Als de magische grens van 40 pagina's bereikt is. Deze is nu ruimschoots bereikt, dus inderdaad, tijd voor een nieuw deeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

robbinonline schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:22:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd.. Aleeen dit lost het probleem niet op
Welke rom heb je er op staan? En welke radio rom heb je er later opgezet? Weet je zeker dat je het flashen goed hebt gedaan? De juiste procedure:
1. SD kaart uit de telefoon halen.
2. Hard reset
3. flashen
4. hard reset

Dan zou ik testen of het werkt, zo niet nog een keer radio rom .28 flashen. Dan zou het toch echt moeten werken. Denk ook aan quickGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat mijn 1.4.0.1 soms vast loopt en een softreset nodig heeft, startmenu is dan weg.

Iemand dezelfde ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:45:
Ik merk dat mijn 1.4.0.1 soms vast loopt en een softreset nodig heeft, startmenu is dan weg.

Tot nu toe nog geen vastlopers gehad met die rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb met ROMeOS 1.40.1 en radiorom .28 ook geen noemenswaardige problemen. Alleen de accu lijkt soms verdomd snel leeg te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

beetje n00b vraag, maar sinds ik de TP heb... en hem als wekker gebruik wordt ik iedere morgen gestressed wakker omdat ik de wekker niet simpel het zwijgen op kan leggen... is er ergens een snooze, of uitknop die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Eric_Cantona schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:44:
Ik heb met ROMeOS 1.40.1 en radiorom .28 ook geen noemenswaardige problemen. Alleen de accu lijkt soms verdomd snel leeg te lopen.
Klopt, dat probleem heb ik ook. Stabiel als de nete, maar soms o zo snel die accu leeg. Terwijl 1.12NL echt zeer lang deed met de accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
911GT2 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:07:
beetje n00b vraag, maar sinds ik de TP heb... en hem als wekker gebruik wordt ik iedere morgen gestressed wakker omdat ik de wekker niet simpel het zwijgen op kan leggen... is er ergens een snooze, of uitknop die ik over het hoofd zie?
Je moet ff Klaxon 2 installeren. Netjes instellen en vervolgens kun je gewoon je telefoon omdraaien als je wilt snoozen, of hem schudden als je wekker uit moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:45:

Ik ook niet, heb je goed geflashed? Dat is echt in 80% van de gevallen de veroorzaker van problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:48:
[...]

Ik ook niet, heb je goed geflashed? Dat is echt in 80% van de gevallen de veroorzaker van problemen.
Flash ging prima, ik heb het nu een 2 tal keer gehad... en ben van mening dat het komt door te " spelen" met het toetsenbord open en dicht te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

911GT2 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:07:
Haha dit had ik ook, ik ergerde me er kapot aan!

Je moet even dubbel klikken op het alarmpje wat dan boven in bij start verschijnt. Vervolgens krijg je dan een klein dialoogje onder in, dan kun je kiezen om je wekker over 5, 10 of 15 minuten weer te laten af gaan. Er staat ook een optie NEGEREN in en ALLES NEGEREN. Deze moet je hebben als je de wekker uit wilt zeggen. Hij gaat dan niet meer over daarna! (Soms trouwens wel, want ik heb 3 wekkers gezet anders wordt ik niet wakker :P ik wordt ook helemaal gestoord sochtends van die wekker maar ja.. tis niet anders)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
DAMAGE schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:04:
[...]

Haha dit had ik ook, ik ergerde me er kapot aan!

Je moet even dubbel klikken op het alarmpje wat dan boven in bij start verschijnt. Vervolgens krijg je dan een klein dialoogje onder in, dan kun je kiezen om je wekker over 5, 10 of 15 minuten weer te laten af gaan. Er staat ook een optie NEGEREN in en ALLES NEGEREN. Deze moet je hebben als je de wekker uit wilt zeggen. Hij gaat dan niet meer over daarna! (Soms trouwens wel, want ik heb 3 wekkers gezet anders wordt ik niet wakker :P ik wordt ook helemaal gestoord sochtends van die wekker maar ja.. tis niet anders)
Een wekker die teveel af gaat of niet fatsoenlijk is uit te zetten zonder klaar wakker te zijn is nog tot daar aan toe.

Een wekker die niet af gaat omdat je toestel op storing gaat s'nachts is veel erger.

Vroeger ging je wekker zelfs nog af als je accu leeg was (althans bijna leeg) door het toestel eerder uit te schakelen.

Dat kan de TP niet en hij gaat ook nog eens 10x zo snel leeg.

Vind het een prima toestel maar vind dat het wel erg lang duurt voordat er een officieële rom update komt. Zeker omdat die van de Diamond er al een tijdje is en die zeker vergelijkbaar is. Ik zou zeggen dat je met een TP rom een nieuwe Diamond rom je met wat ctrl-c en ctrl-v werk zo een fatsoenlijke rom in elkaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:28:
[...]

Een wekker die teveel af gaat of niet fatsoenlijk is uit te zetten zonder klaar wakker te zijn is nog tot daar aan toe.

Een wekker die niet af gaat omdat je toestel op storing gaat s'nachts is veel erger.

Vroeger ging je wekker zelfs nog af als je accu leeg was (althans bijna leeg) door het toestel eerder uit te schakelen.

Vind het een prima toestel maar vind dat het wel erg lang duurt voordat er een officieële rom update komt. Zeker omdat die van de Diamond er al een tijdje is en die zeker vergelijkbaar is. Ik zou zeggen dat je met een TP rom een nieuwe Diamond rom je met wat ctrl-c en ctrl-v werk zo een fatsoenlijke rom in elkaar hebt.
De wekkerfunctie is een Windows Mobile applicatie, dus eigenlijk niet te wijten aan HTC of de TP. Als je bij geluiden en notificaties ofzo (kheb de engelse ROMeOS 1.40) bij herinneringen instelt dat hij de melding op het scherm moet weergeven, dan krijg je keurig de keuze tussen snoozen en negeren etc. Beetje raar alleen dat de alarmfunctie een "herinnering" is en geen eigen keuzemenu heeft :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ik heb geen problemen met het alarm, als hij afgaat kan ik gewoon op negeren klikken en is hij uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:38:
[...]

De wekkerfunctie is een Windows Mobile applicatie, dus eigenlijk niet te wijten aan HTC of de TP. Als je bij geluiden en notificaties ofzo (kheb de engelse ROMeOS 1.40) bij herinneringen instelt dat hij de melding op het scherm moet weergeven, dan krijg je keurig de keuze tussen snoozen en negeren etc. Beetje raar alleen dat de alarmfunctie een "herinnering" is en geen eigen keuzemenu heeft :S.
Strikt genomen moet hij gewoon zijn bed uit zonder dat hij een paar keer op het ding kan rammen en zich ergert aan de nieuwe dag.

Wees een vent en kom je bed uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
De update ROM van de Diamond is waar HTC vanuit is gegaan voor de TP. Dus ze hebben al gekopieerd en geplakt. Mogelijk is dat juist de reden dat we allerlei gekke dingen nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kirjg het op een of andere manier niet voor elkaar om eerder geinstalleerde applicatie VOOR de rom update te verwijderen of te verwijderen uit de software lijst.

De software lijst van ActiveSync geef 0,0K aan en tevens deze kan ze niet verwijderen.

Iemand een tip ?

• Coromoto
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:46:
Ik kirjg het op een of andere manier niet voor elkaar om eerder geinstalleerde applicatie VOOR de rom update te verwijderen of te verwijderen uit de software lijst.

De software lijst van ActiveSync geef 0,0K aan en tevens deze kan ze niet verwijderen.

Iemand een tip ?
Ik snap je vraag niet helemaal. Je hebt apps geïnstalleerd, doet een ROM update, en de apps staan nog steeds in de lijst? Dat kan haast niet, behalve als je een backup terugzet waar ook de registry mee teruggezet wordt.

Als dit het niet is, leg het dan nogmaals uit a.u.b.

Verwijderd

Coromoto schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:02:
[...]

Ik snap je vraag niet helemaal. Je hebt apps geïnstalleerd, doet een ROM update, en de apps staan nog steeds in de lijst? Dat kan haast niet, behalve als je een backup terugzet waar ook de registry mee teruggezet wordt.

Als dit het niet is, leg het dan nogmaals uit a.u.b.
Yep, backup terug met registry, dat is vrij zeker :)

Maar dan nog is het vreemd dat de installer zegt de bestanden niet te kunnen verwijderen maar dat hij wel het programma uit de lijst wil halen; dat doet hij dus niet.

Ik kom er ook achter dat het toestel vrij warm wordt van GPS :)

Verwijderd

ik heb sinds vandaag een TP maar ik krijg hem niet gelinkt aan WMDC en kan dus niks syncen. ik heb al alles geprobeerd, laptop naar herstelpunt, harde en zachte reset van TP, .... weet iemand raad ?
als ik kan syncen kan ik tweaken, ...

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:38:
[...]

Dat ik mij erger heeft niks met de wekkerfunctie te maken maar met het feit dat de TP s'nachts op storing springt (grijze strepen) en mij dus s'morgens helemaal niet wekt. Ik heb gewoon klaxon geinstalleerd dus aan de wekker opzich stoor ik mij niet.

Ik heb bij mijn vriendin nog geen wekker staan en die moet eerder op als ik. Ik kan er helaas niet op bouwen dat ik wakker wordt van mijn TP en dat vind ik vervelend ja.

• dunster
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Sinds een week de HTC Touch Pro in bezit.
Ik wil iets vermelden dat ik nog niet in deze topics heb gelezen.
Ik heb de telefoon aangeschaft met een KPN abonnement die pas in februari 2009 ingaat, daarom gebruik ik nu nog mijn oude abonnement simcard van Orange.
Sinds ik de simcard van Orange in mijn mobiel heb, zie ik het volgende (zie pijl op printscreen), volgens de handleiding is dit het roaming teken. Normaal verschijnt dit teken als je in het buitenland zit en je dus aan het roamen bent op een buitenlandse provider/telecombedrijf.
Ik ben er achter gekomen dat het roaming teken ook verschijnt als een Nederlands telecombedrijf gebruik maakt maakt het netwerk van een ander telecombedrijf. Bijvoorbeeld via Telfort bij KPN of in mijn geval, via Orange bij T-mobile.
Mijn nieuwe KPN simcard heeft dit dus niet. Na veel zoeken ben ik erachter gekomen dat dit geen kwaad kan, je zal gewoon de prijzen betalen die bij je abonnement behoren, want je zit gewoon in Nederland te bellen.
Er is wel een register aanpassing mogelijk om dit roaming teken uit te zetten, maar dan denk ik dat deze ook uitstaat als je in het buitenland bent.

Hier staat de tip van de registry aanpassing:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2865214

Dit ter info.

Afbeeldingslocatie: http://www.dunster.nl/error/111d.jpg

Ik heb nog een vraag over deze mobiel, dit gaat over AdvancedConfig.
In de tab Network heb ik de optie Turn off Wi-Fi if no activity: op Yes staan en de optie Wi-Fi auto off timeout: op 2 minuten staan. De optie Wi-Fi scan interval staat op 3 minuten.
Maar bij mij schakelt de Wi-Fi niet automatisch uit, enig idee hoe dit komt?
Mijn scherm gaat na een minuut altijd automatisch op zwart, die ik via de aan-knop weer aan kan zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door dunster op 20-11-2008 14:02 ]

cougar - dunster crew

• valdi
  • Niet online
Dat roaming teken klopt inderdaad, ik heb dat ook (telfort --> maakt gebruik van KPN netwerk). De TP zal dit altijd zien als roaming. Het is inderdaad lastig dat ie dat als roaming oppikt, vooral mbt tot "allow data connections when roaming". Nu ben ik eigenlijk sowieso niet van plan om data te gebruiken in het buitenland, dus zal dan altijd NoData ervoor zorgen dat er geen enkele byte verzonden/ontvangen zal worden.

Dit lost (voor mij) dus het "probleem" op.

Verwijderd

Beste mensen,

Kent iemand een programma dat een mooie en goede vervanging is voor de huidige Berichtenbox van WM6?

• dunster

Kijk voor het plaatje hier

Onlangs deze cradle aangeschaft. Bevalt erg goed en ziet ook nog eens goed uit in dezelfde zwarte polish als de TP.
Ik zoek een cradle waar de TP met extended battery inkan, die dikke accu.
Weet iemand een adresje?

cougar - dunster crew

• dunster
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:53:
[...]

Jij bent echt een expert, tjonge wat een spul.
Weet jij een cradle voor de TP met extended battery?

cougar - dunster crew

• dunster
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:02:
Beste mensen,

Kent iemand een programma dat een mooie en goede vervanging is voor de huidige Berichtenbox van WM6?
Ik neem aan dat je de email berichtenbox bedoelt.
Ik gebruik zelf al heel lang Profimail, zie http://lonelycatgames.com/, kost 27 euro.
Ondersteunt diverse mobile OS'sen.
Wat ik zo ideaal vind van dit pakket, dat ik in 1 keer alle berichten van al mijn email adressen (accounts) kan ophalen. Er zijn tig aantallen instellingen mogelijk, alleen header download, klik en lees, delete enzovoorts.
Op deze manier haal ik alle spam en reclame er eerst uit en één keer per dag download ik alles naar mijn PC.
Je zal zelf wel zien hoeveel mogelijkheden er zijn op de site.
Ik heb deze gekocht voor mijn Nokia N80 en heb deze om laten zetten naar mijn TP.
Eén ding: je bent geregistreerd via je imei nummer, dus als je andere mobiel hebt, dan moet je dit om laten zetten. Tja dat is hun beveiliging om software piraterij tegen te gaan.

cougar - dunster crew

• SCZ
  • Laatst online: 23-05-2017

SCZ

Sinds een paar dagen werkt de You tube client niet meer. Ik kan wel filmpjes uit de historie afspelen , maar zoeken werkt niet. Krijg dan de melding NO VIDEOS. Ben op een Engelse site dit probleem ook tegen gekomen. Daar werd een harde reset aanbevolen, maar dan ben ik alles kwijt. Weet iemand een andere oplossing

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

SCZ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:37:
Sinds een paar dagen werkt de You tube client niet meer. Ik kan wel filmpjes uit de historie afspelen , maar zoeken werkt niet. Krijg dan de melding NO VIDEOS. Ben op een Engelse site dit probleem ook tegen gekomen. Daar werd een harde reset aanbevolen, maar dan ben ik alles kwijt. Weet iemand een andere oplossing
Backup maken van het complete toestel met SPB Backup en harde reset doen, als het probleem nog steeds speelt, dan weet je dat het niet aan programma's of instellingen ligt die niet standaard zijn en kun je de complete backup terug zetten. Werkt het wel, dan stap voor stap onderdelen uit je backup terug zetten en testen.

We've got that ring of confidence

• SCZ
  • Laatst online: 23-05-2017

SCZ

Bedankt , ik ga er mee aan de slag

Verwijderd

Weet niemand me te helpen dat ik niet kan connecteren via vista om te syncen met mijn laptop ?
ik heb hier al ergens een thread gelezen, maar vind het niet terug, please, help me

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Klopt inderdaad! Leek mij ook al. Ik zit ook steeds te wachten op die update... Slecht slecht.

En inderdaad, ik schrok vanmorgen wakker om precies de tijd dat ik uit mijn bed moest, en toen zag ik tot mijn verbazing dat mijn wekker idd ook niet af was gegaan, hij was wel 1x afgegaan maar als je dan niet verder klikt/snoozed dan blijft hij gewoon uit :S wtf!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:02:
Weet niemand me te helpen dat ik niet kan connecteren via vista om te syncen met mijn laptop ?
ik heb hier al ergens een thread gelezen, maar vind het niet terug, please, help me
Ik neem aan dat je Windows Mobile Apparaatcentrum gebruikt? En de hele procedure bestudeerd hebt?
Verder als je niet kunt syncen (voor de 2e keer als je de TP hebt losgekoppeld en dan nog een keer wilt syncen even de laptop in slaapstand brengen en weer terug dan maakt ie weer contact.)

Verwijderd

dunster schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:55:
[...]

Ik neem aan dat je de email berichtenbox bedoelt.
Bedankt voor je reactie!
Eigenlijk zoek ik een programma dat vooral SMS en MMS aan kan. Mail zou mooi zijn! Iemand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:23:
[...]

Ik neem aan dat je Windows Mobile Apparaatcentrum gebruikt? En de hele procedure bestudeerd hebt?
Verder als je niet kunt syncen (voor de 2e keer als je de TP hebt losgekoppeld en dan nog een keer wilt syncen even de laptop in slaapstand brengen en weer terug dan maakt ie weer contact.)
nog steeds krijg ik geen connectie met mij TP via windows, totaal geen reactie, als ik naar herstelpunt ga, herkent hij hem eenmalig, maar verbinden is niet mogelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:13:
[...]

nog steeds krijg ik geen connectie met mij TP via windows, totaal geen reactie, als ik naar herstelpunt ga, herkent hij hem eenmalig, maar verbinden is niet mogelijk.
Heb je op je TP bij verbindingen; usb aan pc; "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" wel uitstaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:55:
[...]

Heb je op je TP bij verbindingen; usb aan pc; "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" wel uitstaan?
Aan of uit maakt weinig uit, als ik buetooth activeer kan ik via mijn bluetooth manager wel mijn media sychroniseren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:11:
[...]

Aan of uit maakt weinig uit, als ik buetooth activeer kan ik via mijn bluetooth manager wel mijn media sychroniseren.
Ok nu eenmaal verbinding gemaakt, maar niks wordt overgedragen nu, volgend probleem, ....

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

Heb hem nu ook een paar dagen, vodafone branded.. wat een geweldige gadget! Opera mobile is ook superieur aan IE..

Heb maar meteen een Brando screenprotector erop gedaan (overigens besteld bij screenprotector.nl, geweldige levering!).. want had de eerste dag al meteen een dikke kras erop..

Verwijderd

Ik krijg mijn stemmen in Tomtom niet werkend.

Zetten jullie de bestanden direct in de tomtom map of in onderliggende mappen of verdelen jullie ook weer de stemmen onderling in mappen ?

Ik stoei er wat mee af, maar krijg het niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:24:
Ik krijg mijn stemmen in Tomtom niet werkend.

Zetten jullie de bestanden direct in de tomtom map of in onderliggende mappen of verdelen jullie ook weer de stemmen onderling in mappen ?

Ik stoei er wat mee af, maar krijg het niet werkend.
Een map VOICES op je geheugenkaart dan moet je de stemmen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

klopt het dat bij roaming de TP automatisch het dataverkeer uitschakeld? Dat lijkt bij mij in ieder geval zo te zijn.

Welke autohouders hebben jullie trouwens voor de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

911GT2 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:24:
klopt het dat bij roaming de TP automatisch het dataverkeer uitschakeld? Dat lijkt bij mij in ieder geval zo te zijn.

Welke autohouders hebben jullie trouwens voor de TP?
Als je dat in hebt gesteld wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Na drie maanden opzegtermijn is eindelijk mijn Hi abonnement overgegaan in Vodafone. Dit vanwege de veel hogere snelheid van het mobiel internetten bij Vodafone.

Voorheen had ik een N73 van nokia(symbian) daar vond ik het browsen met de standaard browser best acceptabel. Het abonnement van Hi voldeed prima.

Op de HTC was de snelheid van Hi om te huilen. De pagina's opende zeer traag en sites als youtube deden er erg lang over om een filmpje te spelen.

Het vreemde is nu dat ook met vodafone de sites zeer traag blijven laden:
nu.nl: 47 sec
Tweakers.net: 2 min 10sec
google: 10sec
Dit alles in de explorer browser. In Opera duurde het laden van nu.nl 1 min 20 sec.

Speedtest geeft aan dat ik 9778.2 KB per seconde kan downloaden... 78226kb >:)

Heben jullie dezelfde ervaringen en klopt het dat de HTC gewoon super traag is met browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb een MDA Vario IV
Zojuist met T-Mobile gebeld en ze bevestigen inderdaad dat het dus niet mogelijk is om via WIfi het internet op te gaan met dit toestel.
Het probleem is bij hun bekend, maar wat ze er aan gaan doen wordt helaas niet gezegd.
Ook als je de gegevensverbinding op je toestel uit zet en alleen Wlan aan ,gaat hij bij een verbinding toch weer automatisch over op de gegevensverbinding via GSM (Gprs in mijn geval bij Orange todat nummerportering voltooid is) weer aan.
Zo blijf je dus langzamer surfen dan mogelijk is.
Ze gaven nog als optie om ook de telefoonfunctie uit te zetten maar dan doet hij het ook niet.
Even voor de duidelijkheid, ik weet hoe alles werkt en ingesteld dient te worden en op mijn HTC P3300 werkte dit verder ook perfect.
Jammer weer een minpuntje voor de MDA, na ook al geen namen bij sms (ik weet dat je dit via het register kan oplossen) maar daar heb ik helemaal geen zin in, laat ze maar met een software-update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bij mij werkt het perfect, ook voordat ik er een custom rom op heb gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 21-11-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Laatst online: 15:31
MatMich schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:39:
Ik heb een MDA Vario IV
Zojuist met T-Mobile gebeld en ze bevestigen inderdaad dat het dus niet mogelijk is om via WIfi het internet op te gaan met dit toestel.
Het probleem is bij hun bekend, maar wat ze er aan gaan doen wordt helaas niet gezegd.
Ook als je de gegevensverbinding op je toestel uit zet en alleen Wlan aan ,gaat hij bij een verbinding toch weer automatisch over op de gegevensverbinding via GSM (Gprs in mijn geval bij Orange todat nummerportering voltooid is) weer aan.
Zo blijf je dus langzamer surfen dan mogelijk is.
Ze gaven nog als optie om ook de telefoonfunctie uit te zetten maar dan doet hij het ook niet.
Even voor de duidelijkheid, ik weet hoe alles werkt en ingesteld dient te worden en op mijn HTC P3300 werkte dit verder ook perfect.
Jammer weer een minpuntje voor de MDA, na ook al geen namen bij sms (ik weet dat je dit via het register kan oplossen) maar daar heb ik helemaal geen zin in, laat ze maar met een software-update komen.
Heb een T-Mobile MDA Vario IV met standaard ROM en kan met Wifi prima het Internet op (Zonder iets aan de instellingen te doen). Wifi gaat voor HSDPA/EDGE/GPRS/etc dus die verbinding kiest ie dan. Als je geen wifi meer hebt, dan kiest ie automatisch voor H/E/G, als dat er ook niet is, zegt ie: can not connect oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
HAWK Wizard schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:14:
[...]

Heb een T-Mobile MDA Vario IV met standaard ROM en kan met Wifi prima het Internet op (Zonder iets aan de instellingen te doen). Wifi gaat voor HSDPA/EDGE/GPRS/etc dus die verbinding kiest ie dan. Als je geen wifi meer hebt, dan kiest ie automatisch voor H/E/G, als dat er ook niet is, zegt ie: can not connect oid.
Bij mij wil hij toch echt niet!
En waarom zegt T-Mobile dat ze het probleem kennen bij dit toestel en er geen oplossing voor hebben.
Wat zijn jullie instellingen dan?
En weet je wel zeker dat je verbinding via Wifi gaat?
Staat bij jullie gegevensverbinding nog wel uit na een sessie (indien uitgezet natuurlijk) en werkt het ook met telefoon uit?
Thx

Zo kan ik dus ook niet hotspotten 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door MatMich op 21-11-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 10:40
Ik heb gisteren ook de Touch Pro gekocht. In min of meer een opwelling. Ik wilde een toestel om mee te navigeren en ik had een of andere nokia gekocht met nokia maps. maar daar moet je voor de navigatie betalen. Nou das dus prut. Ik wil gewoon TomTom. Dus toestel snel weer terug gebracht.

En toen voor een paar honderd euro meer gewoon deze touch pro gekocht. En nu vier topics hier op Tweakers doorgelezen. Iedereen bedankt voor de geweldige info!

Ik ben al wat registerinstellingen verder. Heb TomTom 7 aan de praat met de ingebouwde GPS. Heb mijn bluetooth carkit werkend en heb het tooltje Bluemusic werkend om gesproken TomTom 7 navigatie via de carkit te hebben.

Nu heb ik gewoon een superstrak navigatiesysteem. Wel het duurste navigatiesysteem ooit.
Maar... Met een tomtom Go kun je weer niet bellen he :+

Voor de rest heb ik al wat handige tooltjes gedownload en geinstalleerd. Remote desktop voor beheer van fileservers, resco regeditor, etc. Erg tevreden over.

Vraag. Wie weet of het mogelijk is om via wifi op mijn werk en via een VPN verbindig thuis gewoon met de exchangeserver te syncen zonder dat je via een USB kabeltje aan een werkstation/laptop verbonden bent?

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
FragDaddy schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:16:
Vraag. Wie weet of het mogelijk is om via wifi op mijn werk en via een VPN verbindig thuis gewoon met de exchangeserver te syncen zonder dat je via een USB kabeltje aan een werkstation/laptop verbonden bent?
Als je hier uitkomt moet je me het even laten weten. Ik heb het geprobeerd om VPN verbinding op te zetten op mijn foon en die werkt prima en dan Exchange te syncen, maar dat blijft ie weigeren. Heb geen idee hoe ik dit dus werkend moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede verbindingen manager welke je vraagt welke verbinding te gebruiken zodra je telefoon online wil gaan ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Ik heb gisteren ook de Touch Pro gekocht. In min of meer een opwelling. Ik wilde een toestel om mee te navigeren en ik had een of andere nokia gekocht met nokia maps. maar daar moet je voor de navigatie betalen. Nou das dus prut. Ik wil gewoon TomTom. Dus toestel snel weer terug gebracht.

En toen voor een paar honderd euro meer gewoon deze touch pro gekocht. En nu vier topics hier op Tweakers doorgelezen. Iedereen bedankt voor de geweldige info!

Ik ben al wat registerinstellingen verder. Heb TomTom 7 aan de praat met de ingebouwde GPS. Heb mijn bluetooth carkit werkend en heb het tooltje Bluemusic werkend om gesproken TomTom 7 navigatie via de carkit te hebben.

Nu heb ik gewoon een superstrak navigatiesysteem. Wel het duurste navigatiesysteem ooit.
Maar... Met een tomtom Go kun je weer niet bellen he :+

Voor de rest heb ik al wat handige tooltjes gedownload en geinstalleerd. Remote desktop voor beheer van fileservers, resco regeditor, etc. Erg tevreden over.

bouw eerst de VPN op, vul dan bij server het IP van je thuis-exchange bak in. sync dan (zet automatisch syncen wel uit, anders synced hij ook als je geen VPN hebt)

werkt alleen als je thuisnetwerk andere iprange heeft als je wifi :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh ? TomTom 7 werkte standaard bij mij op de interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
welke versie van BlueMusic gebruik je als je ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bluemusic, moet ik ook maar even downloaden, want ik vroeg mij dit al af of dit kon! Normaal kan het niet.

Kun je dan ook gewoon muziek lusiteren via je cd speler en dan als je tom tom wat zegt gaat hij dat dan over de speakers doen?

Als ik straks thuis ben maar even wat info over zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Het is weer zover, over 2 weken mag ik mijn abbo verlengen. Ik ben dus opzoek naar een nieuw toestel en de TP trekt mij wel. Echter heb ik mijn twijfels misschien kunnen jullie die weg nemen ;).

Batterij duur:
Op veel plaatsen lees ik dat de batterij duur slecht is, en dat deze vaak nog geen dag meegaat.
Ik bel en sms naar mijn mening best veel, tussen de 5 en 10 gesprekken en ongeveer 20 smsjes per dag.
Bluetooth staat altijd aan, want ik gebruik een bluetooth carkit. (bluetooth steeds aan en uitzetten is voor mij geen optie)! Verder hangt mijn telefoon elke nacht aan de lader.

Gaat de TP hiervoor volstaan? Of maakt een andere rom echt zo veel verschil dat het daarmee is opgelost.

Volume:
Ook hier is veel kritiek over te lezen. Ik wil hem kunnen gebruiken als wekker/agenda/alarm.
Tevens wil ik bij het bellen de ander gewoon goed kunnen verstaan, ook als ik bijvoorbeeld in een drukke trein zit.

Verder zal ik hem gebruiken voor Tomtom, e-mail en internet maar ik neem aan dat dit in orde is bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Jay-v schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:37:
Het is weer zover, over 2 weken mag ik mijn abbo verlengen. Ik ben dus opzoek naar een nieuw toestel en de TP trekt mij wel. Echter heb ik mijn twijfels misschien kunnen jullie die weg nemen ;).

Batterij duur:
Op veel plaatsen lees ik dat de batterij duur slecht is, en dat deze vaak nog geen dag meegaat.
Ik bel en sms naar mijn mening best veel, tussen de 5 en 10 gesprekken en ongeveer 20 smsjes per dag.
Bluetooth staat altijd aan, want ik gebruik een bluetooth carkit. (bluetooth steeds aan en uitzetten is voor mij geen optie)! Verder hangt mijn telefoon elke nacht aan de lader.

Gaat de TP hiervoor volstaan? Of maakt een andere rom echt zo veel verschil dat het daarmee is opgelost.

Volume:
Ook hier is veel kritiek over te lezen. Ik wil hem kunnen gebruiken als wekker/agenda/alarm.
Tevens wil ik bij het bellen de ander gewoon goed kunnen verstaan, ook als ik bijvoorbeeld in een drukke trein zit.

Verder zal ik hem gebruiken voor Tomtom, e-mail en internet maar ik neem aan dat dit in orde is bij dit toestel.
ik doe anderhalve dag ermee

mijn dag
'snachts wekker (indien batterij onder de 20%, aan de oplader) die gaat om 6:55 af, vanaf dat moment gaat de radio aan (eventjes uit voor het douchen) tot 08:30
dan kom ik aan op mijn werk". radio gaat dan uit, gprs aan (msn :+ )
om 17:00 gaat de radio weer aan tot 18:00

gemiddeld 5 gesprekken van 1 tot 2 minuten per dag en een 40 smsjes ongeveer. daarnaast nog 50 mailtjes gespreid over mijn werkplek en mijn telefoon (active sync elke 10 minuten)

daarnaast:
als je in de auto zit is het een kleine moeite om een autolader aan te schaffen. (ik heb hem zelfs voor op de motor) het accuprobleem houd je altijd bij een WM telefoon, hierin zitten toch wat zwaardere componenten (500mhz processoren bijv) en dat vreet gewoon wat meer stroom :) persoonlijk vind ik dat de toutch pro het erg goed doet.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu toch een TP gekocht, afgewogen tussen een touch diamond en een Xperia, ja ik weet het een beetje vreemd. De Touch Diamond zou me 'nieuw' (1 week oud) 200€ kosten, de TP kon ik kopen voor 350€ van twee weken oud. De Xperia enkel met abo. Toch voor de TP gegaan omdat ik iets meer power wilde dan de TD heeft en toch niet vast wil zitten aan een duur abo voor 24 maanden.

Het viel me op dat er ontzettend veel HTC toestellen worden aangeboden op Marktplaats, TP maar ook erg veel TD's! Aanbieders die eerst 400€ als vraagprijs hadden voor hun nieuwe TD zakten uiteindelijk helemaal naar mijn 'onzinbod' van 200€...desperate times :?

Hoe kan het dat HTC's zo goedkoop zijn? Je loopt de winkel uit en plots is ie nog maar de helft van de aankoopprijs waard! De Xperia's kennen nog niet zo'n pricedrop helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:05:
Hey,

Na drie maanden opzegtermijn is eindelijk mijn Hi abonnement overgegaan in Vodafone. Dit vanwege de veel hogere snelheid van het mobiel internetten bij Vodafone.

Voorheen had ik een N73 van nokia(symbian) daar vond ik het browsen met de standaard browser best acceptabel. Het abonnement van Hi voldeed prima.

Op de HTC was de snelheid van Hi om te huilen. De pagina's opende zeer traag en sites als youtube deden er erg lang over om een filmpje te spelen.

Het vreemde is nu dat ook met vodafone de sites zeer traag blijven laden:
nu.nl: 47 sec
Tweakers.net: 2 min 10sec
google: 10sec
Dit alles in de explorer browser. In Opera duurde het laden van nu.nl 1 min 20 sec.

Speedtest geeft aan dat ik 9778.2 KB per seconde kan downloaden... 78226kb >:)

Heben jullie dezelfde ervaringen en klopt het dat de HTC gewoon super traag is met browsen?
haha das balen voor jou, ze hebben deze week de snelheid verlaagt ;) van 3.6 mb naar 256 kb ofzo iets :P

nieuws: Vodafone verlaagt internetsnelheid voor mobiele telefoons

je moet ook opera gebruiken of opera mini dan gaat browsen lkkr snel :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.