Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

Heb net bij mij gesproken snelkeuze geactiveerd, en nu start ik die op door de belknop lang ingedrukt te houden. Helaas zat daar eerst een versimpelde communicatiemanager achter (romeos 1.4.1), welke nu verdwenen is.

Ik vind het zowieso vreemd dat ik bij knoppen alleen die knop kan toewijzen en de rest niet. Is er een tweak om die andere knoppen ook te configureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 19:30
Heeft iemand een idee hoe ik het makkelijkst mn phone book kan kopiëren van mn oude telefoon ?
Van mn oude telefoon (SE K800) de nr's op de sim zetten is niet echt een optie, daar ik teveel nr's heb..
Ik heb een PB_Backup.vcf waar al mn nr's instaan, weet iemand of ik deze kan importeren of ergens in een map kan plaatsen oid. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik hier een plain Vista install PC waar de HardSPL update ook niet goed gaat en het toestel zwart wordt en de applicatie uiteindelijk zegt dat hij geen toestel kan vinden.

Ik voer dit uit als administrator.

Ik weet dat er issues waren met updaten en Vista maar het zou moeten werken... ik zoek zo wel even een XP pc op :)

Iemand anders verder nog tips ?

SD kaart eruit, Booten in de Bootloader en dan de installer voor HardSPL starten vanaf de PC.

Dit lijkt de goede kant op te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1100w
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-02-2024
Heb ook dagen lang van alles geprobeerd om te flashen met hetzelfde resultaat als jij :( . Bij mij hielp het verwijderen van de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1100w schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:28:
Heb ook dagen lang van alles geprobeerd om te flashen met hetzelfde resultaat als jij :( . Bij mij hielp het verwijderen van de geheugenkaart.
Kom ik dus net ook achter omdat de rom nog op mijn SD kaart stond, ik deze verwijderde en vanuit de bootloader via USB wilde updaten wat half werkte !

Thanks mate !

edit:

Oh wat is die update toch fijn !!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hgoor schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:07:
Hoi, ik heb even een vraagje: ik heb een branded HTC Pro (Vario IV) van T-Mobile en ik probeer dus voice dial aan de praat te krijgen.

Ik heb keurig stemlabels gemaakt, maar hoe krijg ik dat aan de praat?

Ik las ergens dat je de bel knop lang ingedrukt moet houden (net zoals de ophangknop dan een menu geeft), maar dat doet bij mij geen ene ***** :(

Mis ik nu iets? Ik zit ff op een PC zonder acrobat en kan de manual dus even niet hierop naslaan....
zie blz 39 deel 4 van dit topic

Of definieer voice tags voor de vaak gebelde nummers, en bel ze met een lange druk op de Talk button van je MDA / headset / Carkit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v1nzent- schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:45:
Heeft iemand een idee hoe ik het makkelijkst mn phone book kan kopiëren van mn oude telefoon ?
Van mn oude telefoon (SE K800) de nr's op de sim zetten is niet echt een optie, daar ik teveel nr's heb..
Ik heb een PB_Backup.vcf waar al mn nr's instaan, weet iemand of ik deze kan importeren of ergens in een map kan plaatsen oid. ?
In microsoft outlook zien te krijgen en dan op je TP zetten via active sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er alleen niet uit of ik nu de RadioOnly nog moet installeren of dat dat niet nodig is ?

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:51:
Ik kom er alleen niet uit of ik nu de RadioOnly nog moet installeren of dat dat niet nodig is ?
Moet je even bij je apparaatgegevens kijken welke radioversie je hebt. In ROMeOS 1.40.1 zit de .28 versie al ingebakken. Dat is degene die voor de meesten op dit moment 't fijnste werkt.

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
volgens mij is de radio altijd los van de rom...

Ik heb niets te melden.

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
joeltje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:55:
volgens mij is de radio altijd los van de rom...
Yup,want als je raphael goes wiki bekijkt,staat er bij romeOs ook radio: none.
Lijkt mij dus ook,alhoewel ik het niet kan checken omdat ik radio .28 al heb.
Maar nu met pdaviet V10 aan het proberen,en jeez die gaat als de brandweer zosnel _/-\o_

• DBROB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 23:25
Nou ik behoor sinds 2 weken ook tot de gelukkige eigenaren van de HTC Touch Pro.
wel ff wennen maar verder super ding.

heb alleen probleem met e-mail functie. ik heb een hotmail acount ingesteld, maar kan alleen e-mailen als ik een verbinding heb met een wifi verbinding. ik heb een onbeperkt internet abonnement afgesloten dus ik zou het overal moeten kunnen doen lijkt me. hoort dit of heb ik iets verkeerts ingesteld?

hoop dat iemand me kan helpen :)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

Entity

9000rpm

Even een waarschuwing voor degenen die een auto houder zoekt voor navigatie:

Blijf weg bij de Adapt Car Holder!

Deze houder gedraagt zich als headset, waardoor je dus geen geen gesproken instructies meer hoort bij het navigeren! PDAShop geeft aan dat dit niet op te lossen is met een instelling oid en heeft me aangeraden het ding om te ruilen voor een ander merk/model. Dat ga ik dan ook doen...

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
hgoor schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:07:
Hoi, ik heb even een vraagje: ik heb een branded HTC Pro (Vario IV) van T-Mobile en ik probeer dus voice dial aan de praat te krijgen.

Ik heb keurig stemlabels gemaakt, maar hoe krijg ik dat aan de praat?

Ik las ergens dat je de bel knop lang ingedrukt moet houden (net zoals de ophangknop dan een menu geeft), maar dat doet bij mij geen ene ***** :(

Mis ik nu iets? Ik zit ff op een PC zonder acrobat en kan de manual dus even niet hierop naslaan....
Check even of de Voice Dialling applicatie ook aan die knop toegewezen is, via Settings -> Buttons -> Program Buttons.

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Entity schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:43:

Deze houder gedraagt zich als headset, waardoor je dus geen geen gesproken instructies meer hoort bij het navigeren! PDAShop geeft aan dat dit niet op te lossen is met een instelling oid en heeft me aangeraden het ding om te ruilen voor een ander merk/model. Dat ga ik dan ook doen...
Da';s idd niet handig. Vanavond gaan we ff testen of het met mijn mda vario IV ook is...
En anders koop ik iig de versie met handsfree functie (met speaker dus)
Speaker is volgens de reacts behoorlijk luid, dus da's beter dan de phone speaker denk :)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

• Coromoto

Lijkt mij dat als je in de Bluetooth instellingen voor de 'headset' Adapt Car Holder het vinkje voor de headset service uit zet hij het niet meer als headset zou moeten gebruiken. Is ie al teruggegaan of kan je dit nog testen?

• BadBert

BadBert

Mini powah

Het is geen BT headset, maar hij detecteert hem door een "sluiting" via de USB stekker (zelfde als het headsetje wat je bij je TP krijgt)

• Entity

Entity

9000rpm

Coromoto schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:46:
[...]

Lijkt mij dat als je in de Bluetooth instellingen voor de 'headset' Adapt Car Holder het vinkje voor de headset service uit zet hij het niet meer als headset zou moeten gebruiken. Is ie al teruggegaan of kan je dit nog testen?
Het is geen bluetooth device. Ik kan onder Bluetooth dan ook niks instellen qua headset... Net nog ff geprobeerd.

• Coromoto
8)7 Ik let niet op. Volkomen gelijk, aan een hardwired headset doe je niets (behalve de juiste wire doorknippen).

Verwijderd

Coromoto schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:01:
8)7 Ik let niet op. Volkomen gelijk, aan een hardwired headset doe je niets (behalve de juiste wire doorknippen).
Zou de 69 euro versie dat ook hebben ?

• Entity

Entity

9000rpm

Ik ga hem omruilen voor deze set. Is wel passive, maar ik heb nog een HTC autolader liggen, dus dat is geen probleem voor mij. Daarvan weet ik iig zeker dat ik geluid heb.

• GVR

GVR

fragcompany schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:47:
[...]

Yup,want als je raphael goes wiki bekijkt,staat er bij romeOs ook radio: none.
Lijkt mij dus ook,alhoewel ik het niet kan checken omdat ik radio .28 al heb.
Maar nu met pdaviet V10 aan het proberen,en jeez die gaat als de brandweer zosnel _/-\o_
Staat er los van idd, ik heb ook de romeos 1.4.1 geinstalleerd, en daarna nog apart de .28 radiorom

Verwijderd

klik
Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Medium/180276.jpg

Werkt prima voor nog geen twee tientjes. De pro past er mooi in en de ruimte voor een usb laadsnoer blijft vrij. Je heb ook een versie om in je dashboard te klikken, bij het ventilatierooster. Deze werkt bij mij ook super. De zwanenhals kan soms wat trillen/schudden.

• BadBert

BadBert

Mini powah

Coromoto schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:01:
Het lijkt me dat de desbetreffende draad IN de stekker zit die de 12v aansluiting in gaat.
Vanavond komt Entity ff langs, dan gaan we even kijken of hij evt zonder schade bruikbaar is te maken :)

• Entity

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:24:
klik
[afbeelding]

Werkt prima voor nog geen twee tientjes. De pro past er mooi in en de ruimte voor een usb laadsnoer blijft vrij. Je heb ook een versie om in je dashboard te klikken, bij het ventilatierooster. Deze werkt bij mij ook super. De zwanenhals kan soms wat trillen/schudden.
Ik heb voor mijn vorige telefoon zo'n universele gehad, in het begin werkte het prima, maar op een gegeven moment lijkt de 'grip' gladder te worden, waardoor ik al een aantal keer heb gehad dat de telefoon tijdens het rijden uit de houder donderde bij een drempel, levensgevaarlijk, want je probeert je telefoon toch op te vangen en bent afgeleid. Ik wil dus per se een houder waar de telefoon goed vast zit en dat bereik je het best met houders die specifiek voor de telefoon zijn.

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:49

Ik had deze ook aangekocht toen hij net uit was (en heb dit probleem al eerder hier aangekaart). Ik mocht hem van PDAshop terugsturen om mijn geld terug te krijgen, maar was hier door omstandigheden wat te laat in.
Ik heb deze Car Holder dan maar open gevezen en de nodige verbindingen doorgehaald. Ook heb ik het velletje om de telefoon strak (te strak) vast te houden eruit gehaald. Nu werkt de houder naar behoren (na wat tweakwerk).
Bovendien vond ik het niet zo leuk dat ik nog eens iets van een 10 euro moest ophoesten om hem terug te sturen naar PDAshop, dus al bij al is het nu toch nog (goedkoop) in orde gekomen.

• BadBert

BadBert

Mini powah

NuKeM schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:42:
[...]

Ik had deze ook aangekocht toen hij net uit was (en heb dit probleem al eerder hier aangekaart). Ik mocht hem van PDAshop terugsturen om mijn geld terug te krijgen, maar was hier door omstandigheden wat te laat in.
Ik heb deze Car Holder dan maar open gevezen en de nodige verbindingen doorgehaald. Ook heb ik het velletje om de telefoon strak (te strak) vast te houden eruit gehaald. Nu werkt de houder naar behoren (na wat tweakwerk).
Bovendien vond ik het niet zo leuk dat ik nog eens iets van een 10 euro moest ophoesten om hem terug te sturen naar PDAshop, dus al bij al is het nu toch nog (goedkoop) in orde gekomen.
Kun je mij vertellen welke draad er doorgehaald moet worden? Lijkt mij dat dit er 1 moet zijn ;)

• NuKeM
http://www.tracyandmatt.c..._usb_connector_pin_config

Als ik het mij nog goed herinner, heb ik al de nodige audio verbindingen (zie bovenstaande link) onderbroken direct waar het stekkertje op de print komt (wel voorzichtig mee zijn).
Nu werkt hij naar behoren, geen headset profiel meer en dus komt het geluid netjes uit de speaker van de TP. Opladen doet hij natuurlijk ook nog steeds.

• BadBert

BadBert

Mini powah

Dus in de stekker die aan de 12v aansluiting gaat? Of in het USB stekkertje zelf? (laatste lijkt me vrij moeilijk)
Of zit er een printje in de HOUDER?

Wil het namelijk graag doen zonder echte sporen achter te laten ;) (of evt nog terug te plaatsen)

Denk trouwens dat de SWITCH draad genoeg is, maar dat is evt wel te proberen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door BadBert op 13-11-2008 16:09 ]

Verwijderd

Ik heb ook de romeos 1.4.1 geinstalleerd, daarna de .28 radiorom.

De TP is nu stabiel en snel. Ben erg tevreden!

Het enige probleempje dat ik ondervind is dat niet altijd de caller-id (foto met naam) wordt weergegeven wanneer ik een telefoontje krijg. Soms gaat de telefoon wel over, maar toont de TP alleen het today-scherm.

Heeft iemand vergelijkbare ervaring?

• NuKeM
BadBert schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:07:
Dus in de stekker die aan de 12v aansluiting gaat? Of in het USB stekkertje zelf? (laatste lijkt me vrij moeilijk)
Of zit er een printje in de HOUDER?

Wil het namelijk graag doen zonder echte sporen achter te laten ;) (of evt nog terug te plaatsen)

Denk trouwens dat de SWITCH draad genoeg is, maar dat is evt wel te proberen ;)
Er zit een printje in de houder (voorzichtig de stikker wat los maken om aan de schroefjes te kunnen, zodat hij er nadien als nieuw weer op kan). De methode die ik heb toegepast is vrij destructief (intern dan toch, extern zie je geen verschil), een weg terug is moeilijk.
De HTC-usb stekker zit op het printje vast en de connectoren gaan via bruggetjes over naar de banen op/in het printje. Van die bruggetjes heb ik gewoon de nodige vernietigd.
De welke dat juist waren weet ik spijtig genoeg niet meer, maar je kan met de pin lay-out, de audio-pins één voor één doorhalen en proberen. Ik heb er wel even een multimeter bij gehaald om alles na te kijken (geen kortsluitingen en spanning checken als de USB-kabel erin zit) voor ik de stekker effectief heb geprobeerd op mijn TP.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Voor de mensen die nog steeds problemen hebben met PocketSNES (zoals ik), volgens de mensen op XDa zou deze versie moeten werken:

http://n0p.tonych.info/?PocketSNES

Ik ga het zo proberen...

Edit: hij werkt prima alleen het geluid krijg ik niet eens aan bij deze. :)
Word echt wachten op een emu die geoptimaliseerd is voor de TP denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Da_maniaC op 13-11-2008 17:42 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• BadBert

BadBert

Mini powah

NuKeM schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:49:
[...]

Er zit een printje in de houder (voorzichtig de stikker wat los maken om aan de schroefjes te kunnen, zodat hij er nadien als nieuw weer op kan). De methode die ik heb toegepast is vrij destructief (intern dan toch, extern zie je geen verschil), een weg terug is moeilijk.
De HTC-usb stekker zit op het printje vast en de connectoren gaan via bruggetjes over naar de banen op/in het printje. Van die bruggetjes heb ik gewoon de nodige vernietigd.
De welke dat juist waren weet ik spijtig genoeg niet meer, maar je kan met de pin lay-out, de audio-pins één voor één doorhalen en proberen. Ik heb er wel even een multimeter bij gehaald om alles na te kijken (geen kortsluitingen en spanning checken als de USB-kabel erin zit) voor ik de stekker effectief heb geprobeerd op mijn TP.
Ok, ik ga proberen het toch wat minder destructief te werk kan gaan, maar we gaan het vanavond zien!
Thnx iig voor de tips en link!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:49

Tja...je hebt op die site niet even naar de user-comments gekeken? Dat schreef ik dus op 17 september al op hun site....

3D Print Service || Activated Carbon

• Entity

Entity

9000rpm

MasterMaceMichu schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:01:
[...]

Tja...je hebt op die site niet even naar de user-comments gekeken? Dat schreef ik dus op 17 september al op hun site....
Nee, toevallig niet. Shit happens...

Overigens heb ik de houder inmiddels aangepast zoals NukeM beschreef. Gewoon alle 6 de spoortjes aan 1 kant onderbroken, nu werkt het zoals bedoeld :P

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:49
Blijft natuurlijk raar dat ze hem blijven verkopen....ze weten dit al maanden!

3D Print Service || Activated Carbon

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Waar kan ik die nederlandse handleiding vinden om Romeos te installeren ? hij stond in deze topic, maar denk dat ik er telkens overheen kijk

• GVR

GVR

Dark0z schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:25:
Waar kan ik die nederlandse handleiding vinden om Romeos te installeren ? hij stond in deze topic, maar denk dat ik er telkens overheen kijk
Je bedoeld deze? http://htc.back2basic.shacknet.nu:8084/begin.aspx

[ Voor 8% gewijzigd door GVR op 13-11-2008 23:00 ]

Verwijderd

Entity schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:06:
[...]

Overigens heb ik de houder inmiddels aangepast zoals NukeM beschreef. Gewoon alle 6 de spoortjes aan 1 kant onderbroken, nu werkt het zoals bedoeld :P
Dus niemand weet het verschil met die 69 euro versie ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:36:
Ik heb ook de romeos 1.4.1 geinstalleerd, daarna de .28 radiorom.

De TP is nu stabiel en snel. Ben erg tevreden!

Het enige probleempje dat ik ondervind is dat niet altijd de caller-id (foto met naam) wordt weergegeven wanneer ik een telefoontje krijg. Soms gaat de telefoon wel over, maar toont de TP alleen het today-scherm.

Heeft iemand vergelijkbare ervaring?
Heb de originele rom er nog opstaan en heb dit probleempje ook af en toe...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:17:
[...]

Heb de originele rom er nog opstaan en heb dit probleempje ook af en toe...
Heb ik geen last van moet ik zeggen.

Bij de oude ROM had ik problemen met opnemen en ophangen wat traag was en soms niet werkte.

Nu moet ik zeggen dat ik sowieso de acties wat wazig vind als je een HTC wat "vertelt", hoewel de 1.40.1 echt een super verbetering is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:10:
[...]

Dus niemand weet het verschil met die 69 euro versie ?
Die is toch van een ander merk? Misschien werkt die wat fijner. Nadeel van deze is bijvoorbeeld ook dat je bij het uitnemen van je telefoon de volumetoetsen raakt. Ik zet ook altijd eerst m'n telefoon uit voordat ik hem eruit haal... Verder zit er wel redelijk wat vibratie in de houder, maar over het algemeen ben ik best tevreden. Het doet wat het moet doen (na de mod tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:06:
[...]

Ze hebben het hier over dat het geluid dan weer komt uit de speaker van de TP maar hoe zit het met het geluid van de speaker die bij de houder zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Er komt geen geluid uit de houder, daar zit geen speaker in. Alleen bij de carkit versie wel (die is 10 euro duurder), ik denk dat het geluid dan daaruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een Vario IV, maar je kunt de knoppen op de startpagina (als je Touch FLO niet gebruikt) niet instellen. Er staat standaard 'agenda' en 'contacten'. Is dat niet aan te passen?

En die vreselijke roze achtergrond van Touch Flo van T-mobile... Is niet ergens gewoon de zwarte te verkrijgen? Want dat roze is dus 'standaard'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
hoewel de 1.40.1 echt een super verbetering is !
Ik heb de boel ook geflashed vannacht en ik moet zeggen dat het er inderdaad heel goed uitziet d:)b

Men mag er wel bij zeggen dat je geen memory card in je slot moet hebben zitten omdat het anders dan wellicht niet gaat. (Kreeg steeds error 260: connection nadat het scherm op zwart ging 8)7 )

(lees de vorige pagina ook eens >:) |:( )

[ Voor 6% gewijzigd door nl2dav op 14-11-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
Ik heb nu ook een Vario IV, maar je kunt de knoppen op de startpagina (als je Touch FLO niet gebruikt) niet instellen. Er staat standaard 'agenda' en 'contacten'. Is dat niet aan te passen?
Met de Advanced Configuration Editor uit de Software Lijst (zie TS) kan je dit instellen (Menu -> More Settings -> Key Mappings).
nl2dav schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:32:
[...]

Ik heb de boel ook geflashed vannacht en ik moet zeggen dat het er inderdaad heel goed uitziet d:)b

Men mag er wel bij zeggen dat je geen memory card in je slot moet hebben zitten omdat het anders dan wellicht niet gaat. (Kreeg steeds error 260: connection nadat het scherm op zwart ging 8)7 )

(lees de vorige pagina ook eens >:) |:( )
Kunnen degenen die ROMeOS2 1.40.x draaien ook nog via Bluetooth de ActiveSync draaien? Bij mij zegt ie nu dat de poort niet beschikbaar is. Alle andere BT connecties lopen goed.

[ Voor 43% gewijzigd door Coromoto op 14-11-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

911GT2

en blazen maar!

ik hoop hier een neutraal en eerlijk antwoord te krijgen.

Ik sta op het punt om voor mijn werk een smartphone aan te schaffen ter vervanging van mijn SE S500i.

ik heb natuurlijk een paar eisen waaraan een telefoon moet voldoen, maar met de huidige generatie smartphones is dat nauwelijks een issue meer.

De enige reden waarom ik nog twijfel is de interface. Ik heb bij mijn vrouw op haar iPhone gezien hoe een interface zou kunnen werken. Maar de functionaliteit van de iPhone schiet voor mijn gebruik volkomen tekort. Maar die interface is natuurlijk wel :9~ . Nou heb ik natuurlijk al veel research gedaan naar hoe touchflow werkt en hoe WM zich houdt op de HTC modellen.

Ik ga hem zakelijk gebruiken, en dus is compatibiliteit met andere telefoons (kaartjes verzenden en ontvangen, bestanden ontvangen enverzenden, verschillende gropen gebruikers aanmaken etc) bijzonder belangrijk. En natuurlijk is de synchronisatie met mijn laptop (windows) erg belangrijk. Maar omdat ik ook privé wil kunnen synchen moet hij ook aan mijn iMac kunnen.

Ik ben dus op zoek naar een stabiel platform, met een groot (zakelijk) gebruiksgemak. Dus ik kwam uiteindelijk bij de touch pro uit (onder andere door het toetsenbord wat er bij zit).

mijn vraag is nu dus hoe stabiel is het WM platform en hoe zit het met vastlopers? Ik heb al genoeg fanboy reacties gelezen (over iPone en HTC) dus ik ben echt op zoek naar een objectieve meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Vastlopers waren in het begin een issue, maar tegenwoordig hoor je er nog maar weinig over. Ik weet niet of je van plan bent om er ooit een custom rom op te gaan zetten, maar ik ben van mening dat dit absoluut niet noodzakelijk is om over een goede telefoon te beschikken. Ik wilde gewoon graag van het roze van T-mobile af, de snelheidswinst is mooi meegenomen.

Ik denk dat wanneer je opzoek bent naar een telefoon met toetsenbord (en je geen Blackberry toetsenbord bedoelt) Dit de beste telefoon is die er op dit moment te krijgen is.

Een nadeel is dat er windows op staat, dit is gecompliceerder dan het besturingssysteem wat op een nokia of een blackberry staat en het kan dus voorkomen dat je is een keer moet soft-resetten. Dit is bij normaal gebruik zeker niet dagelijks, ik zou zeggen één keer in de week. Een ander nadeel ten opzichte van normale telefoons vind ik nog altijd dat het bellen zelf niet altijd even gebruiksvriendelijk is, maar daar zijn de meningen over verdeeld en het is ook al een stuk beter geworden in de loop der tijd.

Succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

[b][message=31050184,noline]Coromoto schreef op vrijdag 14 november 2008 @
Kunnen degenen die ROMeOS2 1.40.x draaien ook nog via Bluetooth de ActiveSync draaien? Bij mij zegt ie nu dat de poort niet beschikbaar is. Alle andere BT connecties lopen goed.
Dit heb ik nog niet geprobeerd, zal dit maandag eens testen als ik weer thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
911GT2 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:44:

Ik sta op het punt om voor mijn werk een smartphone aan te schaffen ter vervanging van mijn SE S500i.

ik heb natuurlijk een paar eisen waaraan een telefoon moet voldoen, maar met de huidige generatie smartphones is dat nauwelijks een issue meer.

De enige reden waarom ik nog twijfel is de interface. Ik heb bij mijn vrouw op haar iPhone gezien hoe een interface zou kunnen werken. Maar de functionaliteit van de iPhone schiet voor mijn gebruik volkomen tekort. Maar die interface is natuurlijk wel :9~ . Nou heb ik natuurlijk al veel research gedaan naar hoe touchflow werkt en hoe WM zich houdt op de HTC modellen.

Ik ga hem zakelijk gebruiken, en dus is compatibiliteit met andere telefoons (kaartjes verzenden en ontvangen, bestanden ontvangen enverzenden, verschillende gropen gebruikers aanmaken etc) bijzonder belangrijk. En natuurlijk is de synchronisatie met mijn laptop (windows) erg belangrijk. Maar omdat ik ook privé wil kunnen synchen moet hij ook aan mijn iMac kunnen.

Ik ben dus op zoek naar een stabiel platform, met een groot (zakelijk) gebruiksgemak. Dus ik kwam uiteindelijk bij de touch pro uit (onder andere door het toetsenbord wat er bij zit).

mijn vraag is nu dus hoe stabiel is het WM platform en hoe zit het met vastlopers? Ik heb al genoeg fanboy reacties gelezen (over iPone en HTC) dus ik ben echt op zoek naar een objectieve meningen.
Mijns inzien is de touch pro helemaal niet stabiel.... Al moet ik eerlijk zeggen dat de laatste tijd ik geen noemenswaardige errors of vastlopers heb gehad.
Ik heb mijn touch pro al sinds de release... en vooral in het begin had ik erg vaak een vastgelopen telefoon. Altijd als ik de foon uit mijn broekzak haalde was het een "spannend" moment om te zien of de gsm was vastgelopen of niet :p

Mijn eerlijke mening is:
-Wil je het toestel gebruiken zoals ie uit de doos komt zonder er aan te tweaken.... koop dan geen touch pro.
-vind je het leuk om het toestel (softwarematig) aan te passen en te verbeteren etc... dan heb je hier een hele goeie aan.

Het grote voordeel is dat je de hele telefoon kan aanpassen naar je eigen wens... en dat vind ik erg fijn.. MAAR dat is voor mijn vader bv absoluut geen optie.. omdat ie dat niet wil/kan.

Ik heb de telefoon nu sinds eind augustus ergens..... en ik heb er absoluut geen spijt van.. wél hoop ik dat HTC op niet al te lange termijn met een fatsoenlijke update/patch komt om hier en daar wat kinderziektes eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Sinds kort heb ik het probleem dat me telefoo niet meer synchroniseerd met windows vista. Ik heb me apps al opnieuw geinstaleerd maar dit maakt geen verschil uit. Telefoon gereset aantal keer maakt ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:47

Erik80

Sinds 1980

NightForce schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:02:
Sinds kort heb ik het probleem dat me telefoo niet meer synchroniseerd met windows vista. Ik heb me apps al opnieuw geinstaleerd maar dit maakt geen verschil uit. Telefoon gereset aantal keer maakt ook niks uit.
Dat probleem ken ik, en meerdere personen op internet met mij! Dit is echt een WMDC-probleem waar maar geen oplossing voor komt. Bij mij is het zo: Op mijn werk sync ik op Win XP. Dit gaat goed. Thuis draai ik Vista en het is me 3x gelukt op deze pc te syncen. Dat was toen ik het bestaande profiel eruit had geknikkerd en een nieuwe had aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Dacide schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:57:
[...]
Mijn eerlijke mening is:
-Wil je het toestel gebruiken zoals ie uit de doos komt zonder er aan te tweaken.... koop dan geen touch pro.
Dat wil ik dus.

Zijn er meer mensen die die mening delen. ik heb weinig zin (en tijd) om iedere maand mijn telefoon te gaan lopen patchen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Ben ik de enige die ik duidelijke klik hoort wanneer het toestel open word geschoven? Volgens mij is dat kleine veertje achter dat losse plaatje een beetje brak en beweegt die dat plaatje niet goed, waardoor deze ineens doorklikt zeg maar, losspringt als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Dacide schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:57:
[...]

Mijns inzien is de touch pro helemaal niet stabiel.... Al moet ik eerlijk zeggen dat de laatste tijd ik geen noemenswaardige errors of vastlopers heb gehad.
Ik heb mijn touch pro al sinds de release... en vooral in het begin had ik erg vaak een vastgelopen telefoon. Altijd als ik de foon uit mijn broekzak haalde was het een "spannend" moment om te zien of de gsm was vastgelopen of niet :p

Mijn eerlijke mening is:
-vind je het leuk om het toestel (softwarematig) aan te passen en te verbeteren etc... dan heb je hier een hele goeie aan.

Het grote voordeel is dat je de hele telefoon kan aanpassen naar je eigen wens... en dat vind ik erg fijn.. MAAR dat is voor mijn vader bv absoluut geen optie.. omdat ie dat niet wil/kan.

Ik heb de telefoon nu sinds eind augustus ergens..... en ik heb er absoluut geen spijt van.. wél hoop ik dat HTC op niet al te lange termijn met een fatsoenlijke update/patch komt om hier en daar wat kinderziektes eruit te halen.
Amen. _/-\o_

Ik heb er een (klein) beetje spijt van dat ik niet op de Xperia X1 van Sony-Ericsson heb gewacht (niet dat deze meteen bug-free is volgens mij, maar ik verwacht een betere service van SE dan van HTC). En dat ik niet eerder een custom ROM op heb gezet. Nu is de telefoon zoals ie van begin af aan had moeten zijn.
Erik80 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:10:
[...]

Dat probleem ken ik, en meerdere personen op internet met mij! Dit is echt een WMDC-probleem waar maar geen oplossing voor komt. Bij mij is het zo: Op mijn werk sync ik op Win XP. Dit gaat goed. Thuis draai ik Vista en het is me 3x gelukt op deze pc te syncen. Dat was toen ik het bestaande profiel eruit had geknikkerd en een nieuwe had aangemaakt...
Ik heb tot aan het flashen met ROMeOS2 1.40.0 geen issues met WMDC sync, USB of BT, en sindsdien wel met BT issues (die mogelijk aan iets anders in de BT stack op de pc liggen). Maar ook dat werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
ik wil graag naar 1.40 over, maar ik krijg hem gewoon niet geupdate zowel op xp als vista niet. RaphaelHardSPL-Unsigned_190_1_3 heb ik wel al kunnen toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:20:
Ben ik de enige die ik duidelijke klik hoort wanneer het toestel open word geschoven? Volgens mij is dat kleine veertje achter dat losse plaatje een beetje brak en beweegt die dat plaatje niet goed, waardoor deze ineens doorklikt zeg maar, losspringt als het ware.
Heb ik ook.. vind het echt een irritant geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:47

Erik80

Sinds 1980

Coromoto schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:46:
[...]

Ik heb tot aan het flashen met ROMeOS2 1.40.0 geen issues met WMDC sync, USB of BT, en sindsdien wel met BT issues (die mogelijk aan iets anders in de BT stack op de pc liggen). Maar ook dat werkt weer.
Kijk hier eens...http://forum.pocketinfo.n...vista-sync-problemen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Iemand al ervaring met deze autolader?

Afbeeldingslocatie: http://www.superpcs.nl/catalog/images/kleinhtctouchproautohouder.jpg

Geen carkit dus, maar heb ik ook niet nodig. Ik heb ook geen zin in losse kabels, en deze zou ik goed weg kunnen werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:20:
[...]

Ja ik ben echt aan het kijken hoe ik dit op kan lossen, want vind dit toch echt wel jammer. Verder is het echt een top apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Bedankt voor de tip, maar geen enkele toe te passen oplossing. Bij mij lag het probleem in de communicatie via BT voordat überhaupt aan het syncen kon worden geslagen, en dus uiteindelijk ook in de BT stack.

Ik heb wel een tijd terug ontdekt dat je niet al te veel items in een keer kan syncen, dat breekt WMDC op.
Ik kwam hier achter toen ik al mijn 284 contacten had voorzien van een ringtone op de TP, en toen de sync wilde doen. Door ze in groepen van hooguit 100 te doen ging uiteindelijk het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
911GT2 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:44:

[...]

Ik heb geen HTC Touch Pro (overweeg er wel een te nemen, vandaar dit ik dit forum volg), maar een HTC WIzard (Orange SPV M3000). Daar stond oorspronkelijk Windows Mobile 5 op, maar ik werd zo knetter van de vastlopers dat ik er WM 6.0 op geflashed heb. Sindsdien loopt mijn apparaat nog "slechts" 1 keer per dag vast. Ik heb niet de indruk dat WM 6.1 echt heel veel beter is. Wel geldt, zoals in het algemeen met Windows, hoe minder je eraan prutst hoe stabieler het blijft. Maar echt stabiel is het nu eenmaal niet. Als je echt een stabiel apparaat wilt, zoek dan iets dat Linux/Unix draait, zoals de iPhone of Google's Android. Helaas hebben deze laatste nog niet de functionaliteit die je zoekt, da's precies ook mijn probleem. Het is op dit moment dus kiezen tussen stabiliteit of functionaliteit. Waarbij Android nog de belofte in zich draagt dat hiervoor in rap tempo applicaties voor zullen gaan verschijnen. Terwijl Apple voor de iPhone juist applicaties tegenhoudt (zoals navigatie- en modemsoftware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
ik kom er gewoon niet uit, ik kan hem niet flashen via usb, via SD kom ik er niet uit.
via SD blijft loading staan.
via USB blijft die op 0% staan en dan kickt die hem er uit in vista.

[ Voor 36% gewijzigd door NightForce op 14-11-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightForce schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:58:
ik kom er gewoon niet uit, ik kan hem niet flashen via usb, via SD kom ik er niet uit.
Heb jeje SD kaart er bij USB updaten er wel uit ?

Dat scheelt echt een slok op een borrel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Laatst online: 10:42
heb je wel active sync aanstaan?
Hoe staan je settings in active sync, miss is dat wat?
Heb je hard spl gedraaid?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:36:
[...]
..
Gisteren versie 1.40 erop gezet (deze heeft radio .28 al erin zitten) om eens te kijken en moet zeggen, valt me niet tegen. TF3D is echt retesnel in deze versie. Stabiliteit is uitstekend. Voordeel is dat het volume aangepast is in deze versie. Waar je je gespreksvolume eerst op 100% moest zetten om de ander te kunnen verstaan, kan ik 'm nu op 60% zetten. Ook telefoongesprekken op externe speaker klinken bij deze versie harder en mooier, ,minder blikkerig.

Ik ben tevreden en kijk uit naar de eerste versies met TF3D elementen van de HD erin :)
Ik lees hier dat jij het gespreksvolume ook aan de lage kant vond. Nu heb ik dit probleem ook. Ik ben geen ster wat betreft radio's installeren en dat soort dingen, maar nu vroeg ik mij af of ik niet met een register editor verschillende waardes kan veranderen waardoor mijn gespreksvolume hoger is? Ik had met mijn oude MDA Touch geen problemen met bellen op een druk perron. Alles was prima te verstaan, maar met de touch pro is er bijna geen beginnen aan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Bijvoorbaat dank!
Ries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:01:
[...]

Ik lees hier dat jij het gespreksvolume ook aan de lage kant vond. Nu heb ik dit probleem ook. Ik ben geen ster wat betreft radio's installeren en dat soort dingen, maar nu vroeg ik mij af of ik niet met een register editor verschillende waardes kan veranderen waardoor mijn gespreksvolume hoger is? Ik had met mijn oude MDA Touch geen problemen met bellen op een druk perron. Alles was prima te verstaan, maar met de touch pro is er bijna geen beginnen aan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Bijvoorbaat dank!
Ries
Yup, vondt het eerst inderdaad vaak erg lastig de ander goed te verstaan, terwijl het volume al op max stond. In ROMeOS 1.40 is dit probleem voorbij. Ik heb nu volume op 60 staan en kan de ander prima verstaan. Weet niet wat ervoor veranderd is, maar installeer deze rom en het is gefixt!

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:27:
[...]

Yup, vondt het eerst inderdaad vaak erg lastig de ander goed te verstaan, terwijl het volume al op max stond. In ROMeOS 1.40 is dit probleem voorbij. Ik heb nu volume op 60 staan en kan de ander prima verstaan. Weet niet wat ervoor veranderd is, maar installeer deze rom en het is gefixt!
op 60 ?? Ik gebruik alleen die toetsen aan de zijkant en zie daar geen 60 staan hoor :?

Hij klinkt wel beter en duidelijker, dat zeker, maar het kan altijd beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:09
Xanion schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:27:
[...]

Ja.. dus is er iets veranderd in het register/instelling/whatever.. En dat moet ook kunnen in standaardroms of andere roms.. Andere ROM installeren is voor jou en mij makkelijk, maar niet voor iedereen.. Zoals hij al zei, er moet ergens een register waarde voor zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe Romeo 1.40.1 NLD geinstalleerd en daarna de .28 radio rom.

Met deze combinatie ben ik uiterst tevreden. Bij de stock rom kwam het regelmatig voor dat ik een soft-reset moest geven omdat 'ie hing.
Nu een week verder heb ik dat met deze nieuwe rom nog niet hoeven doen. De TP is sneller en stabieler, met GPS-fix heb ik geen problemen. Ik heb ook het idee dat het geluid tijdens het telefoneren harder en zuiverder is. Wel heb ik het idee dat de batterij iets sneller leegraakt.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik dat TouchFlo-gebeuren niet gebruik... ik kon maar niet goed wennen aan het snel gebruik ervan... tevens baalde ik van de beknopte agenda functie op het today screen.
In plaats hiervan gebruik ik SPB mobile shell, SPB phone suite en calendar+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:17:
[...]
Dat wil ik dus.

Zijn er meer mensen die die mening delen. ik heb weinig zin (en tijd) om iedere maand mijn telefoon te gaan lopen patchen :X
Maat van me heeft het toestel ook en nog helemaal standaard... Hij is er uiterst tevreden over :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:54:
[...]

Ja.. dus is er iets veranderd in het register/instelling/whatever.. En dat moet ook kunnen in standaardroms of andere roms.. Andere ROM installeren is voor jou en mij makkelijk, maar niet voor iedereen.. Zoals hij al zei, er moet ergens een register waarde voor zijn ofzo.
Lijkt mij ook, maar welke... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Als hij via SD op loading blijft staan heb je denk ik HardSPL er niet goed op staan.
haal je SD eruit en verbind niet met de usb, controleer dan in de bootloader of HardSPL is geinstalleerd.
Er moet SPL-1.90.OliNex op de 2de regel staan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 19:00
Nu ik mijn TP een aantal weken heb, ben ik er over het algemeen wel tevreden over :)
Als ik komende week tijd heb (en dat heb ik waarschijnlijk niet }:| ) ga ik denk ik toch een update doen naar de welbekende ROM, aangezien de vele zeer positieve verhalen.

Ondanks dat heb ik toch nog wel enkele vragen over WM6 zelf;

Als je op het beginscherm op 'Telefoon' klikt krijg kun je makkelijk een contactpersoon bellen. Alleen kun je daar volgens mij niet (makkelijk) tussen het mobiele nummer en het huisnr. kiezen.
Zie ik iets over het hoofd, of is dit gewoon niet mogelijk en moet je echt via Start --> Contacten naar een contactpersoon gaan om te kiezen welk nr je wilt bellen?

En verder had ik nog enkele vragen alleen kom ik daar nu niet op, dus die komen later wel :9

(PS; is het niet tijd voor het volgende deel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:37:
[...]

Maat van me heeft het toestel ook en nog helemaal standaard... Hij is er uiterst tevreden over :Y
Nou ik heb het toestel ook. en bij mij loopt die eigenlijk nooit vast. ik vind hem wel eens wat traag worden, maar dan doe ik een soft reset en dan is het probleem opgelost. Ik heb geen rare dingen gedaan met het register.
ik heb er gewoon wat software opgezet. TomTom, Pocket Informant, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:37:
[...]

Nou, even nieuwe firmware en een andere radio ROM scheelt toch wel een slok op een borrel moet ik zeggen. Veel responsiever. Het is ook zo gebeurd, moest alleen Google Maps opnieuw installeren en ik mis dat afsluitkruisje nog rechtsbovenin maar verder ben ik uiterst tevreden over de telefoon nu en ik ben zeker niet iemand die zin heeft om iedere maand weer te gaan lopen knoeien met een telefoon.

Sterker nog, het heeft drie jaar geduurd voordat ik van telefoon ben overgestapt vanwege twijfels :P

Device ID blijft overigens ook hetzelfde dus TomTom 7 was er ook zo weer op gezet met alle kaartjes van Europa erbij :)

[ Voor 13% gewijzigd door nl2dav op 15-11-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van HTC staat een nieuwe rom voor de touch pro met arabic support package, weet iemand of deze rom nog andere verbeteringen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:20:
[...]

Hier opgelost, dat losse plaatje dat over de flatcable schuift achter, heb ik een beetje gesmeerd, echt heel lichtjes. Nu glijdt dat plaatje gewoon goed, en dus geen click meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:01:
[...]

Bijvoorbaat dank!
Ries
Dit is makkelijk op te lossen door een klein bestandje te overschrijven. Kijk hier maar eens Ik heb de 'lighther boost' genomen en ben zeer tevreden :D Succes! (gebruik wel een externe 'verkenner' zoals Resco File Explorer')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb enkele dagen geleden AE Button Plus geïnstalleerd om de volumeknoppen 'n andere taak te geven (scrollen omhoog/omlaag en bij lang indrukken volume regelen). Maar elke keer na 'n softreset reageren de knoppen weer als vanouds dus alleen volumeregeling. In 't programma staat 't nog wel opgeslagen, maar ik krijg 't niet meer aan de praat.

Dan moet ik AE Button Plus opnieuw installeren om 't weer voor elkaar te krijgen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

[edit] ik denk dat ik 't zelf al opgelost heb, had de keypress timeout op 200 ms staan en nu weer op 400 ms.

[ Voor 10% gewijzigd door Eric_Cantona op 15-11-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb supervaak de foutmelding: het spijt ons er is een onverwachte foutmelding op getreden van device.exe

hoe kan dit en hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:26:
Op de site van HTC staat een nieuwe rom voor de touch pro met arabic support package, weet iemand of deze rom nog andere verbeteringen heeft?
Heb gekeken maar zie 'm niet staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:26:
is geen rom,is taal support package :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volley
  • Laatst online: 17-07-2020
Ik heb de ruu_signed.nbh (0.28 radio) gedownload. Deze heb ik naar de root gekopieerd. Na soft reset en volume knop omlaag kom ik in de bootmenu maar deze wil dan de Romeos installeren. Hoe kan ik nu de radio installeren. Wie kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
volley schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:56:
Ik heb de ruu_signed.nbh (0.28 radio) gedownload. Deze heb ik naar de root gekopieerd. Na soft reset en volume knop omlaag kom ik in de bootmenu maar deze wil dan de Romeos installeren. Hoe kan ik nu de radio installeren. Wie kan me hiermee helpen?
je ruu_signed RAPHIMG.nbh noemen om te beginnen,en dan hoppakee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
back2basic schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:31:
[...]

Als hij via SD op loading blijft staan heb je denk ik HardSPL er niet goed op staan.
haal je SD eruit en verbind niet met de usb, controleer dan in de bootloader of HardSPL is geinstalleerd.
Er moet SPL-1.90.OliNex op de 2de regel staan.
SPL-1.90.0000 staat er bij mij
Het is me idd nu wel gelukt, was geen OliNex.

[ Voor 5% gewijzigd door NightForce op 16-11-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volley
fragcompany schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:18:
[...]

je ruu_signed RAPHIMG.nbh noemen om te beginnen,en dan hoppakee
maar stel dat die dan bij de installatie vastloopt, kan ik dan nog wel een hard reset doen (de oude raphimg (raph 1.4.01 is dan immers vervangen door de radio 0.28)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janemmers
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2022
Case voor de HTC touch pro.

Ik ben op zoek naar een case voor de Htc Touch Pro. Ik moet hem regelmatig uit de case halen ivm navigatie dus het moet wel een beetje makkelijk gaan. Heeft hier iemand de gouden tip.

Kennen jullie deze, zoja wat zijn de ervaringen daarmee
Proporta HTC Touch Pro Alu-Leather Flip Case

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Ik heb hem intussen aangeschaft *O*

Valt zeker nog niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volley
Echt heel irritant;

heb nu met raphaelwrapper radio 1.02.25.28 geinstalleerd omdat mijn tom tom geen signaal kan vinden. Ik heb al Hardspl en romeos 1.40.1nl geinstalleerd. Bij de installatie komt er te staan of ik wil upgraden naar 1.02.25.18. Ik heb geupgraded en al mijn geinstalleerde proggies zijn nu verdwenen (dacht dat bij de radio flash dit niet zou gebeuren) en bij het opstarten staat er R: 1.02.25.19. Mijn tom tom doet het nog steeds niet. Wie snapt dit? want ik snap er niks meer van...

(PS ik heb 99,9% de juiste setupbestanden gedownload, van twee verschillende mirrors)

[ Voor 8% gewijzigd door volley op 16-11-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik twijfel echt heel erg tussen dit toestel en de SE Xperia X1. Hebben jullie ook voor deze keuze gestaan, en waarom is het uiteindelijk toch de HTC geworden?

Ik heb al 2 SE's gehad en ben er telkens heel tevreden mee geweest. Daarom neig ik dit keer toch weer naar een SE. Maar de SE is blijkbaar lastiger te bedienen met de vinger, en voel er weinig voor de stylus steeds te moeten pakken. HTC schijnt dat weer goed te hebben opgelost met de Touchflo interface. Die interface schijnt echter ook te installeren te zijn op de SE waarmee dat pluspunt wegvalt,
Qua features en functionaliteit doen de toestellen weinig voor elkaar onder. Is jullie keuze voor de HTC puur op het uiterlijk van de toestellen gebasseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Even een update voor de mensen met een vario IV die een goede screen protector zoeken:

De ultra clear van Brando is PERFECT!
Heb hem 6 dagen (incl weekend) na bestellen ontvangen.
Net ff scherm goed schoon gewreven met een theedoek (pluisloos), ene laag er half af, en omvouwen, SP positioneren, vast drukken aan de ene kant, onderste laag er helemaal af trekken, en de sp zit op je scherm :)
Even aan de randen de evt lucht eruit wrijven (onder sp zelf zat geen enkel belletje), bovenste laag eraf trekken, en hoppa, een perfect geplakte sp, echt super easy :)

EN hij is echt heeeeel erg clear :P je ziet niet dat hij er op zit, pennetje gaat er net zo makkelijk overheen als zonder! super spul dus! Hij is ook VEEL dunner en helderder dan de originele sp van tmobile, de originele is echt velen malen doffer t.o.v de brando!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Brando SP Ultra Clear voor MDA Vario IV eindelijk verkrijgbaar *O*

Geheel eens met BadBert

Ik heb eerst de bijgevoegde SP gebruikt, deze zat niet helemaal goed, bij het opnieuw aanbrengen zaten er hoekjes los, wat goed zichtbaar was. :(

De Brando SP past perfect en is zelfs niet zichtbaar!! Ook het aanbrengen is een stuk gemakkelijker. Ook het pennetje glijdt in mijn beleving beter. Ik gebruik al ruim 3 jaar Brando SP's en ze blijven als nieuw: onbeschadigd. :)

Waarom wordt er eigenlijk niet vanaf fabriek seriematig een SP aangebracht, zeker bij branded toestellen met afwijkende vormen tov de TP? :?

Het nadeel van de Ultra Clear SP is wel dat het scherm nogal spiegelt, wat bij navigatie lastig kan zijn. Ik heb op mijn Vario III een Anti Glare SP, die is wat dit betreft beter, alleen de kleuren zijn wat fletser. Overigens is bij Brando ook de Anti Glare voor de MDA Vario IV verkrijgbaar.

O.a. verkrijgbaar hier en hier

[ Voor 28% gewijzigd door JeeVee op 16-11-2008 19:56 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:47
volley schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:53:
Echt heel irritant;

heb nu met raphaelwrapper radio 1.02.25.28 geinstalleerd omdat mijn tom tom geen signaal kan vinden. Ik heb al Hardspl en romeos 1.40.1nl geinstalleerd. Bij de installatie komt er te staan of ik wil upgraden naar 1.02.25.18. Ik heb geupgraded en al mijn geinstalleerde proggies zijn nu verdwenen (dacht dat bij de radio flash dit niet zou gebeuren) en bij het opstarten staat er R: 1.02.25.19. Mijn tom tom doet het nog steeds niet. Wie snapt dit? want ik snap er niks meer van...

(PS ik heb 99,9% de juiste setupbestanden gedownload, van twee verschillende mirrors)
Je moet ook niet bij het opstarten kijken. Kijk eens onder instellingen, systeem, apparaatinfo, daar zul je de geinstalleerde radio kunnen vinden! Waarom die upgrade jou proggies heeft gewist is me een raadsel, hier nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ahh goed nieuws dat de SP van Brando er is :). Waar hebben jullie hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volley
MentalMatthew schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:54:
[...]

Je moet ook niet bij het opstarten kijken. Kijk eens onder instellingen, systeem, apparaatinfo, daar zul je de geinstalleerde radio kunnen vinden! Waarom die upgrade jou proggies heeft gewist is me een raadsel, hier nergens last van.
heb gekeken: radioversie 1.02.25.19
ik heb toch echt de goede versie gedownload van de xda forum. Ligt het toch aan mij?

Of moet ik de oude RAPHIMG.nbh (romeos 1.40.1 nl) die ik eerder naar de root van mijn telefoon (opslagkaart) heb gekopieerd door de radio rom vervangen (de ruu_signed.nbh wel eerst hernoemen naar RAPHIMG.nbh).

Ik heb nu gewoon op mijn pc een map met daarin de raphael wrapper en de ruu_signed.nbh en heb simpelweg geklikt op de wrapper terwijl ik mijn telefoon met active sync heb verbonden met de pc. Is dat niet het juiste manier?

[ Voor 31% gewijzigd door volley op 16-11-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Dan denk ik omdat die nog op je opslagkaart stond dat hij deze opnieuw is gaan installeren. Opslagkaart eruit halen dus en nogmaals de radio installeren vanaf je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Weet iemand een mogelijkheid om een extra (3rd party) client voor Windows Live Messenger te installeren? De ingebouwde client van de TP gebruik ik alleen voor mijn mail, voor Messenger gebruik ik een ander account. Helaas kan WLM Mobile maar 1 account tegelijk aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volley
Freaky Gabbur schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:35:
Dan denk ik omdat die nog op je opslagkaart stond dat hij deze opnieuw is gaan installeren. Opslagkaart eruit halen dus en nogmaals de radio installeren vanaf je pc
heb ik nog 1 vraag aan je: als je hard reset doet, voert hij dan de RAPHIMG.nbh opnieuw uit of kopieert hij de bestanden ergens anders vandaan. (maw moet ik de RAPHIMG.nbh altijd intact houden)
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.