ik hoop hier een neutraal en eerlijk antwoord te krijgen.
Ik sta op het punt om voor mijn werk een smartphone aan te schaffen ter vervanging van mijn SE S500i.
ik heb natuurlijk een paar eisen waaraan een telefoon moet voldoen, maar met de huidige generatie smartphones is dat nauwelijks een issue meer.
De enige reden waarom ik nog twijfel is de interface. Ik heb bij mijn vrouw op haar iPhone gezien hoe een interface zou kunnen werken. Maar de functionaliteit van de iPhone schiet voor mijn gebruik volkomen tekort. Maar die interface is natuurlijk wel

. Nou heb ik natuurlijk al veel research gedaan naar hoe touchflow werkt en hoe WM zich houdt op de HTC modellen.
Ik ga hem zakelijk gebruiken, en dus is compatibiliteit met andere telefoons (kaartjes verzenden en ontvangen, bestanden ontvangen enverzenden, verschillende gropen gebruikers aanmaken etc) bijzonder belangrijk. En natuurlijk is de synchronisatie met mijn laptop (windows) erg belangrijk. Maar omdat ik ook privé wil kunnen synchen moet hij ook aan mijn iMac kunnen.
Ik ben dus op zoek naar een stabiel platform, met een groot (zakelijk) gebruiksgemak. Dus ik kwam uiteindelijk bij de touch pro uit (onder andere door het toetsenbord wat er bij zit).
mijn vraag is nu dus hoe stabiel is het WM platform en hoe zit het met vastlopers? Ik heb al genoeg fanboy reacties gelezen (over iPone en HTC) dus ik ben echt op zoek naar een objectieve meningen.