Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:10
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuw toestel om mijn huidige SE w950i te vervangen. Ik wilde aanvankelijk voor de SE G900 gaan, maar lees daar veel problemen over. Dit toestel lijkt mijn 2de keus te worden. Vooral de GPS en WiFi functies spreken me erg aan.

Als ik het goed heb gelezen heb je een standaard HTC Touch Pro en is deze ook verkrijgbaar als Vario Compact IV bij T-mobile. Zijn er concrete verschillen tussen deze? Ik heb uitermate teleurstellende ervaringen met branded toestellen van Orange, en wil die in het vervolg mijden.

Verder meen ik hier te lezen dat er custom firmware voor dit toestel verkrijgbaar is onder de naam ROMeOS welke aardig populair klinkt. Is dit zoveel beter dan de standaard software? Waarom?

@Cubarix
Normaliter heb ik er ook geen probleem even het topic door te lezen, maar in dit deel heb ik het niet kunnen vinden. Het staat niet in de openingspost, en ik voel er niets voor de 3 voorgaande in hun geheel door te lezen.

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 09-11-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google is your friend. Beide antwoorden zijn eerder genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 13:46

GVR

Weet iemand hoe je makkelijk van camera kan switchen wanneer je een foto wilt maken? Heb gezocht in de topics op 'camera' maar er niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieverds, kunnen jullie blind typen met jullie Touch PRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:04:
Weet iemand hoe je makkelijk van camera kan switchen wanneer je een foto wilt maken? Heb gezocht in de topics op 'camera' maar er niks over kunnen vinden.
Ik ben hier ook naar opzoek.. zodra ik wat weet post ik het even want "snel" een foto maken is er niet bij op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:47:
[...]

Heb gisteren ROMeOS 1.40 erop gezet. Man, mijn TP is nu retesnel :Y
Aanrader voor iedereen.
JIj heb nu dus een engelse telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:19:
[...]

vandaag is 1.40 NLD verschenen. Ik zit alleen maar te stoeien met de wachtwoorden van ZIP files |:(

Deze kloppen continu niet.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Freaky Gabbur schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:04:
Je zou onder settings bij buttons in kunnen stellen dat het lang ingedrukt houden van je "opneem toets" ervoor zorgt dat de camera opgestart wordt..

Of natuurlijk een snelkoppeling onder programma's zetten, maar dan heb je wel twee handelingen nodig om er te komen.

@ hierboven, kopieer het wachtwoord van de site in kladblok en daarna vanuit kladblok in winrar/winzip.

[ Voor 20% gewijzigd door SaN op 09-11-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivarvanrijn
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-05 07:48
*weg*

Aub niet kicken binnen 24 uur

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 10-11-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
ivarvanrijn schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:59:
[...]

heeft er nog iemand een idee wat ik moet doen, of waarom mijn hard reset het niet doet?
(ja hard reset doe ik met volume down, enter en dan de reset met de pen)
Hey Ivar,

Bel de Multiclient desk ff :)

Dit is Jo-Jo,

Ik kan je alles uitleggen :)

Ik doe niet anders als tweaken tijdens mijn diensten :)

[ Voor 6% gewijzigd door hives op 09-11-2008 19:22 ]

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
Ik heb de laatste tijd last van een ruisende speaker als ik bel..
Voornamelijk bij slecht bereik, alsof iemand constant in de microfoon zit te blazen.. komt dat bekend voor bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24
Dan moet je die speakers weggooien, want dan zijn ze niet goed ontworpen ;)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:13:
Lieverds, kunnen jullie blind typen met jullie Touch PRO?
Ik kan ook op mijn PC toetsenbord blind typen maar doe dat doorgaans weinig.
Op de Touch Pro heb ik nog niet genoeg ervaring om het te durven, maar de layout is wel gelijk, en op de f en de j toetsen zitten ook kleine uitstulpingen ter identificatie en correcte plaatsing van de vingers. Echter is het toch anders, aangezien je met je duimen typt op de TP en met alle tien vingers op een echt toetsenbord.
Gamepie56 schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:10:
Ik heb de laatste tijd last van een ruisende speaker als ik bel..
Voornamelijk bij slecht bereik, alsof iemand constant in de microfoon zit te blazen.. komt dat bekend voor bij iemand?
Ik heb geen ruis, maar wel dat ik niet verstaan wordt aan de andere kant en ik hoor de andere kant met golvende onderbrekingen. Dit is ook pas sinds 1 week.

[ Voor 28% gewijzigd door Coromoto op 09-11-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Heeft iemand anders ook last van de TF3D Music player ?
Ik heb via WMP11 liedjes gesynct maar de helft staat er niet en ik zie nergens een optie om nieuwe muziek toe te laten voegen... ik had dit paar dagen geleden ook en na een paar uur stonden ze er opeens wel (refresh neem ik aan)
Het speelt nu ook een aantal nummers niet af die wel zichtbaar zijn en via verkenner > pocket WM wel gewoon afspelen... coreplayer is leuke speler maar ik wil eingelijk de TF3D Music player wel gebruiken voor het afspelen van mp3!

dus is er een mogelijkheid om de TF3D MP handmatig te refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:31:
Thanks alot, sander! Naar aanleiding van deze video heb ik een vraag: kunnen jullie blind typen op etde Pro?
Ik kan blind typen op een normaal qwerty tobo, en het lukt mij inderdaad hier ook op. Alleen speciale tekens zoals de ? zitten apart verstopt en moet ik even voor zoeken.
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:07:
[...]

Ik heb net versie 1.40 erop gezet, maar mijn radio versie is nog steeds .19. Hoe bedoel je precies dat het erin heeft zitten? Moet de Radio dan dan automatisch met de ROM meegeflashed worden zeg maar, of moet je die apart nog flashen ofzo?
Sorry, mijn fout. Zie dat de radiorom niet in ROMeOS meegeleverd wordt. Deze moet je dus zelf upgraden mocht je dat willen. .28 blijft een aanrader wat mij betreft.
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:19:
[...]

Yup, en zogauw de nederlandse versie van 1.40 uit is ga ik denk ik weer terug naar Nederlands. Maar 1.40 is echt stukken beter dan 1.12 dat de taal me niet uit maakt.

Edit: lees net hierboven en zie op XDA dat de NL versie uit is. Ga dus meteen even flashen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Xanion op 09-11-2008 22:27 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb gister de engelse versie van de ROMeOS 1.40 geïnstalleerd en na het toevoegen van de htc taskmanager en de lon press end key kan ik niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben. Hiervoor een WWE touch dual gehad. de touch pro kreeg ik voor wènag bij een nieuw KPN abbo. Had er alleen niet bij nagedacht dat-ie a. gesimlocked zou zijn en b. in het nederlands zou zijn. Beide "problemen" mbv xda-developers opgelost :Y)

heeft iemand trouwens de orginele touchflo 3d achtergrond nog ergens? die ben ik na het flashen kwijt. Die vond ik mooier dan de achtergrond die bij ROMeOS word geïnstalleerd of plain zwart. Op xda kon ik em ook zo snel niet vinden.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

ivarvanrijn schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:59:
[...]

heeft er nog iemand een idee wat ik moet doen, of waarom mijn hard reset het niet doet?
(ja hard reset doe ik met volume down, enter en dan de reset met de pen)
Je kan ook vanuit je telefoon zelf een hard reset doen, instellingen en dan opslag wissen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Xanion schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:21:
[...]

Ik kan blind typen op een normaal qwerty tobo, en het lukt mij inderdaad hier ook op. Alleen speciale tekens zoals de ? zitten apart verstopt en moet ik even voor zoeken.

[...]

Sorry, mijn fout. Zie dat de radiorom niet in ROMeOS meegeleverd wordt. Deze moet je dus zelf upgraden mocht je dat willen. .28 blijft een aanrader wat mij betreft.

[...]

Yup, en zogauw de nederlandse versie van 1.40 uit is ga ik denk ik weer terug naar Nederlands. Maar 1.40 is echt stukken beter dan 1.12 dat de taal me niet uit maakt.

Edit: lees net hierboven en zie op XDA dat de NL versie uit is. Ga dus meteen even flashen :)
Ik zou nog even wachten met de NL-versie, ik lees dat er nog wat kleine vertaalbugs inzitten. Geef ze 'n paar daagjes en ook die zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik doe hetzelfde, nog heel even wachten of er geen grote bugs ontdekt worden en de kleine foutjes er uit gehaald zijn. Dan ben ik van plan om heel lang met 1.40 te gaan doen. Tenzij er snel een rom komt die alle GPS problemen oplost...

Iemand trouwens al ervaringen met GPS gebruik icm rom 1.40?

[ Voor 11% gewijzigd door SaN op 09-11-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een goed bericht tussendoor.

Ik heb de TP de MDA versie, ROM 1.69.114.6 nld, radio 1.02.25.19.
Ik draai Tomtom 7 (7.910.9185 VGA black) met de kaart Western_and_Central_Europe_V720_1802_2GB.

Hij draait zonder lag. Kan alles goed bijhouden. Ook een seconden snelle fix.

Hij kantelt mee als je het toetsenbord uitschuift, maar herkent niet de juiste toetsen als je het toetsenbord wil gebruiken om in Tomtom te typen. Hij geeft dan de letter A met zo'n klein rondje erop, bij iedere toetsaaanslag.

Bij een test met McGuider viel onderweg de GPS verbinding uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Met de rom die al op de mda stond dus? Daar had ik inderdaad ook geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:20:
Even een goed bericht tussendoor.

Ik heb de TP de MDA versie, ROM 1.69.114.6 nld, radio 1.02.25.19.
Ik draai Tomtom 7 (7.910.9185 VGA black) met de kaart Western_and_Central_Europe_V720_1802_2GB.

Hij draait zonder lag. Kan alles goed bijhouden. Ook een seconden snelle fix.

Hij kantelt mee als je het toetsenbord uitschuift, maar herkent niet de juiste toetsen als je het toetsenbord wil gebruiken om in Tomtom te typen. Hij geeft dan de letter A met zo'n klein rondje erop, bij iedere toetsaaanslag.

Bij een test met McGuider viel onderweg de GPS verbinding uit.
Ik heb een Mda Vario IV, met de volgende software:
ROM: DCS TouchPro v15 wwe (engels)
RADIO ROM: 1.02.25.28
TOMTOM: TTN_7.910.9185
MAPS: Western_Europe_1GB_v725.1905

Fix is retesnel, loopt netjes bij, toetsenbord doet het zoals het hoort (dus geen gekke tekens erbij)
Leuke is dat je losse mapshare bestandjes kunt downen, zodat je kaarten altijd up to date zijn!
Zie dat jij dezelfde versie tomtom hebt, maar wel de gekke tekens? Raar, want deze tomtom versie zou de speciale Touch Pro/Diamond versie moeten zijn, en dat zou dus moeten werken (wat het dus bij mij ook doet)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

ROMeOS 1.40.1 is in de lucht, zo es kijken of 't werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien door jouw rommetje, dat het toetsenbord in tt goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb DCS TouchPro v15 wwe (engels) gedownload maar m'n virusscanner AVG free gaf virus (worm) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 12:17

Erik80

Sinds 1980

Eric_Cantona schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:55:
ROMeOS 1.40.1 is in de lucht, zo es kijken of 't werkt :)
Hebben jullie geen moeite met het feit dat je na een ROM update weer alles moet installeren en instellen? Ik wil wel upgraden, maar zie er als een berg tegenop eigenlijk... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:01:
[...]

Ik heb DCS TouchPro v15 wwe (engels) gedownload maar m'n virusscanner AVG free gaf virus (worm) aan.
Het bestand is zeker wel virusvrij. Is waarschijnlijk een false positive van AVG (die heeft wel vaker false positives tegenwoordig). V15 gebruik ik al een tijdje en bevalt me prima. De maker is inmiddels bezig met een nieuwe versie, maar het is nog niet bekend wanneer deze uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Erik80 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:07:
[...]

Hebben jullie geen moeite met het feit dat je na een ROM update weer alles moet installeren en instellen? Ik wil wel upgraden, maar zie er als een berg tegenop eigenlijk... }:O
Als je het een paar keer hebt gedaan valt het wel mee. cabs die ik nodig heb staan op mijn sd kaart en die klik ik één voor één aan als ik geflasht heb. Verder een paar instellingen veranderen en met pimbackup de contacten terug zetten. Ik denk dat het al met al een uurtje werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik probeer mijn TP te upgraden naar ROMeOS 1.40, maar daarbij loopt ie steeds vast. Gelukkig doet ie dat al voordat ie met flashen bezig is... Het balkje blijft steeds op 0% staan. En als ik het probeer rechtstreeks vanaf de sd kaart lukt het ook niet. Dan blijft er eeuwig Loading... in beeld staan. Als ik dan een softreset geef staat de oude rom er nog netjes op. Iemand suggesties wat ik kan proberen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
sander-sp schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:36:
[...]

Als je het een paar keer hebt gedaan valt het wel mee. cabs die ik nodig heb staan op mijn sd kaart en die klik ik één voor één aan als ik geflasht heb. Verder een paar instellingen veranderen en met pimbackup de contacten terug zetten. Ik denk dat het al met al een uurtje werk is.
Moet je niet doen, kun je de TP namelijk allemaal automatisch laten doen :)
Zie: http://htc.back2basic.shacknet.nu:8084/cu.aspx

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

sander-sp schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:36:
[...]

Ik heb ook alle cabs inmiddels bij elkaar gezet en eigenlijk is 't zo gebeurd. Registry tweaks hoeven niet echt meer gemaakt te worden, aangezien ze al in de ROM ingebakken zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Sinds gisteren een vaag probleem trouwens: m'n TP loopt vast bij navigeren. Zowel TT7 als IGO8 hebben er last van, alleen een softreset herstelt de boel weer. Ik verdenk m'n geheugenkaart, dus ga vanavond even een andere proberen. Had hem gisteren al wel geformatteerd en de data er opnieuw opgezet, maar dat heeft niet geholpen. Afgelopen zaterdag had ik de telefoon aan m'n PC hangen, toen gooide ik iets weg van de geheugenkaart, maar drukte ik per ongeluk op cancel tijdens het weghalen. De map was wel weg (niet meer zichtbaar), maar hij was volgens mij nog niet klaar...

En anders maar ff een hard reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

lpdv74 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:43:
Ik probeer mijn TP te upgraden naar ROMeOS 1.40, maar daarbij loopt ie steeds vast. Gelukkig doet ie dat al voordat ie met flashen bezig is... Het balkje blijft steeds op 0% staan. En als ik het probeer rechtstreeks vanaf de sd kaart lukt het ook niet. Dan blijft er eeuwig Loading... in beeld staan. Als ik dan een softreset geef staat de oude rom er nog netjes op. Iemand suggesties wat ik kan proberen? Bedankt!
Is dit de eerste keer dat je het probeert? Heb je HardSPL? Ik had het de eerste keer ook, maar dat had met drivers op de pc te maken, zodra de telefoon van activesync afgaat dan gaat de pc opnieuw drivers installeren, dat zorgde ervoor dat de pc mijn telefoon niet meer "zag" Ik heb toen gewoon een soft reset uitgevoerd en het opnieuw gedaan, toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Is er iemand die ervaring heeft met het progje GRemote v0.4.3? Het lukt mij niet om een PAN verbinding op te zetten via Bluetooth. Ik krijg steeds een connection time out.
Als er iemand is die mij misschien kan helpen stuur me dan ff een DM. Dan wordt dit topic niet vervuild met dingen als "ik heb dit geprobeert" en "doe dit" enz enz.

bvd :D

edit-- ff DM aangezet :P

[ Voor 5% gewijzigd door r0_ op 10-11-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Heb m ook besteld vorige week icm vodafone contractverlenging (plus internet blox), verwacht m vandaag/morgen te krijgen van de TNT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
d0s schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:51:
Heb m ook besteld vorige week icm vodafone contractverlenging (plus internet blox), verwacht m vandaag/morgen te krijgen van de TNT :)
Gefeliciteerd, we willen eigenlijk alleen niet dat mensen dat hier komen vertellen. Dat noemen we nl. forum vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Laatst online: 11-02-2024
sander-sp schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:09:
[...]

Is dit de eerste keer dat je het probeert? Heb je HardSPL? Ik had het de eerste keer ook, maar dat had met drivers op de pc te maken, zodra de telefoon van activesync afgaat dan gaat de pc opnieuw drivers installeren, dat zorgde ervoor dat de pc mijn telefoon niet meer "zag" Ik heb toen gewoon een soft reset uitgevoerd en het opnieuw gedaan, toen lukte het wel.
dat is het niet... ik heb het verschillende keren geprobeerd, maar vanaf de sd kaart flashen gaat dus ook niet... maar thnx voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Xanion schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:02:
[...]

Gefeliciteerd, we willen eigenlijk alleen niet dat mensen dat hier komen vertellen. Dat noemen we nl. forum vervuiling.
Twas dan ook een schaamteloze TVP om 't topic snel terug te vinden, zodat ik mijn ervaringen kan posten zodra ik hem heb ;)

Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je SPB backup gebruikt (of vergelijkbaar)dan ben je in enkele minuten na het installeren van nieuwe ROM weer klaar.Wel van te voren een backup maken op je sd card zetten en daarna weer terugzetten.
SPB backup zet je als CAB file op je sd card, na de update weer ff installeren en restore uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpdv74 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:43:
Vanaf SD lukt mij ook niet, echt uren mee bezig geweest en tevens verslapen omdat mijn geluid uit stond na dat softresetten ;)

Ik wil het graag via SD doen omdat dit altijd handig is als je ergens anders wil updaten of de rom gewoon download via je telli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 12:17

Erik80

Sinds 1980

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:39:
[...]

Als je SPB backup gebruikt (of vergelijkbaar)dan ben je in enkele minuten na het installeren van nieuwe ROM weer klaar.Wel van te voren een backup maken op je sd card zetten en daarna weer terugzetten.
SPB backup zet je als CAB file op je sd card, na de update weer ff installeren en restore uitvoeren.
Hier heb ik ook aan gedacht, maar...
Zet je alle opties dan aan als je een backup maakt? Het lijkt mij dat ik het bestandsysteem (Waar de Windows- en TF3D-map in zitten) niet moet kopieren? Ik mis in dat geval wel gelijk mijn geinstalleerde programma's...

Er wordt zelfs afgeraden om SPB Backup te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Na de update naar ROMeOS 1.40.1 wil m'n TT geen gps-fix meer krijgen. Ik zit nog wel binnen, maar daar had TT voorheen niet veel problemen mee. Nu staat m'n TP al 'n half uur tegen 't raam geparkeerd, maar zonder resultaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik80 schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:02:
[...]

Hier heb ik ook aan gedacht, maar...
Zet je alle opties dan aan als je een backup maakt? Het lijkt mij dat ik het bestandsysteem (Waar de Windows- en TF3D-map in zitten) niet moet kopieren? Ik mis in dat geval wel gelijk mijn geinstalleerde programma's...

Er wordt zelfs afgeraden om SPB Backup te gebruiken!
Ik heb zojuist een ROM 1.40.1 upgrade gedaan van ROM 1.12. Ik maak geen gebruik meer van TF3D maar van SPB mobile shell, de phone suite en plus. Nu ook van SPB backup. Alles werd weer teruggezet : de diverse SPB programma's,TomTom, contacten en allerlei kleine programaatjes die ik er op gezet heb.

Ik vind de TP (mda vario IV)een fantastisch toestel, maar een ramp om er mee te bellen in de auto. Waar is het snelkeuze menu gebleven, zodat ik met 2x drukken iemand kan bellen? Ja videobellen staat er dominant op het toestel maar dat wil ik helemaal niet in de auto! Ik wil er gemakkelijk mee kunnen bellen in de auto, zonder poespas,(wel handsfree natuurlijk)naar mijn vrouw dat ik eraan kom... naar mijn werk dat ik in de file sta enz...

Verder ben ik over het syncen ook niet zo tevreden. De eerste keer probleemloos contact....maar als ik 'n keer,om welke reden dan ook, de verbinding verbreek lijkt het wel een loterij om contact te krijgen. Kabeltje erin eruit enz. soms contact vaak niet direct, Maar ik weet niet waarom ene keer wel lukt andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
Na de update naar ROMeOS 1.40.1 wil m'n TT geen gps-fix meer krijgen. Ik zit nog wel binnen, maar daar had TT voorheen niet veel problemen mee. Nu staat m'n TP al 'n half uur tegen 't raam geparkeerd, maar zonder resultaat :/
Ik heb t ff uitgeprobeerd, binnen geen fix geen'staafjes', toen quickfix gedownload. Buiten na ongeveer 5 min een fix.Weet nu niet of quickfix geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Entity schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:02:
Sinds gisteren een vaag probleem trouwens: m'n TP loopt vast bij navigeren. Zowel TT7 als IGO8 hebben er last van, alleen een softreset herstelt de boel weer. Ik verdenk m'n geheugenkaart, dus ga vanavond even een andere proberen. Had hem gisteren al wel geformatteerd en de data er opnieuw opgezet, maar dat heeft niet geholpen. Afgelopen zaterdag had ik de telefoon aan m'n PC hangen, toen gooide ik iets weg van de geheugenkaart, maar drukte ik per ongeluk op cancel tijdens het weghalen. De map was wel weg (niet meer zichtbaar), maar hij was volgens mij nog niet klaar...

En anders maar ff een hard reset proberen.
Ik heb geflashed naar V1.40 ROMeOS, en nu hetzelfde probleem.. Monx gaat er naar kijken. Welke rom draai je?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
FatalError schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:03:
Dan moet je die speakers weggooien, want dan zijn ze niet goed ontworpen ;)
Wat is dat van kansloos antwoord?
Ik heb het over de speaker waarmee je belt he. Dus die tegen je oor aanzit, dat kleine dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24
Gamepie56 schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:06:
[...]

Wat is dat van kansloos antwoord?
Ik heb het over de speaker waarmee je belt he. Dus die tegen je oor aanzit, dat kleine dingetje.
Oww.. dan heb ik je verkeerd begrepen. :)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:51:
[...]

Ik heb t ff uitgeprobeerd, binnen geen fix geen'staafjes', toen quickfix gedownload. Buiten na ongeveer 5 min een fix.Weet nu niet of quickfix geholpen heeft.
Hier deed ie 't net na enkele keren proberen. Dus niet genoeg geduld i.c.m. slecht weer en binnenshuis 'n fix proberen te krijgen ;)

Zal morgen in de auto nog es checken, meteen flink TT-en om te kijken hoe 't met de vertraging zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je krijgt die Tool toch meegeleverd met de HTC TP ? Tenminste, ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Laatst online: 14-09 20:44

Sebje

Makelaartje

Mijn touch pro maakt steeds automatisch verbinding met 3G (of gprs) als ik bevoorbeeld naar de weer functie scroll of tomtom start. Dit zet ik dan voor de zekerheid maar handmatig uit, maar ik ben er laatst eens achtergekomen dat er zo'n 5 uur verbinding is geweest (via de task manager) terwijl ik de telefoon niet gebruikt heb. Ik heb een zakelijk vodafone abbo dus ik weet ff niet of dit via de bundel gaat en of alleen werkelijk dataverkeer geteld wordt of ook de verbinding. Of dat ik dit ergens moet aanpassen. Ik heb de originele rom en settings out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

joeltje schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:40:
[...]

Ik heb geflashed naar V1.40 ROMeOS, en nu hetzelfde probleem.. Monx gaat er naar kijken. Welke rom draai je?
Ik gebruik DCS v15, overigens al meer dan een maand zonder problemen, sinds zaterdag problemen. Het ligt iig niet aan de geheugenkaart, een ander kaartje heeft hetzelfde probleem.

Morgen geef ik de telefoon een hard reset en ga ik ook met Google Maps proberen en als het niet helpt, terug flashen naar origineel. Als het dan nóg speelt, kan ik hem aanmelden bij HTC, mag hij voor de 2e keer weg (1e keer was voor GPS lag probleem waar ze niks aan gedaan hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Coromoto schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:09:
[...]

Na 3 weken wachten zou het toch moeten werken, of niet? En dat is dus met om de 15 minuten check voor mail, en meerdere handmatige gestarte Send/Receive acties. Sterker nog, dat profiel doet het nog steeds niet terwijl de nieuwe met exact dezelfde settings wel mail verstuurt.

[...]
Advanced Configuration Editor, Menu -> More settings -> Connections.

Ook het aan laten staan van WiFi tijdens standby is daar in te stellen.
Ik heb dit dus ook ingesteld maar bij mij werkt het gewoon niet. Internet blijft gewoon aan ook al draait er niks (idle). Echt raar.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebje schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:59:
Mijn touch pro maakt steeds automatisch verbinding met 3G (of gprs) als ik bevoorbeeld naar de weer functie scroll of tomtom start. Dit zet ik dan voor de zekerheid maar handmatig uit, maar ik ben er laatst eens achtergekomen dat er zo'n 5 uur verbinding is geweest (via de task manager) terwijl ik de telefoon niet gebruikt heb. Ik heb een zakelijk vodafone abbo dus ik weet ff niet of dit via de bundel gaat en of alleen werkelijk dataverkeer geteld wordt of ook de verbinding. Of dat ik dit ergens moet aanpassen. Ik heb de originele rom en settings out of the box.
Ik heb dit ook gezien, erg irritant !

Ik heb onbezorgd internet, dus ik weet ook niet exact wat dit voor mij betekend, maarja...je zou bijna HTC verantwoordelijk willen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:37:
Ik vind de TP (mda vario IV)een fantastisch toestel, maar een ramp om er mee te bellen in de auto. Waar is het snelkeuze menu gebleven, zodat ik met 2x drukken iemand kan bellen? Ja videobellen staat er dominant op het toestel maar dat wil ik helemaal niet in de auto! Ik wil er gemakkelijk mee kunnen bellen in de auto, zonder poespas,(wel handsfree natuurlijk)naar mijn vrouw dat ik eraan kom... naar mijn werk dat ik in de file sta enz...
Ik druk op Phone (linker softkey), en houd vervolgens een van de cijfertoetsen lang ingedrukt. Hiermee kan ik negen nummers snel bellen (plus voicemail afluisteren). In te stellen bij Phone -> Menu -> Speed Dial.

Of definieer voice tags voor de vaak gebelde nummers, en bel ze met een lange druk op de Talk button van je MDA / headset / Carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 01:13:
[...]

Ik heb dit ook gezien, erg irritant !

Ik heb onbezorgd internet, dus ik weet ook niet exact wat dit voor mij betekend, maarja...je zou bijna HTC verantwoordelijk willen stellen.
Als je de diamond tweak 0.5 installeerd kun je verbinding automatisch laten verbreken na x seconden ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Entity schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:05:
[...]

Ik gebruik DCS v15, overigens al meer dan een maand zonder problemen, sinds zaterdag problemen. Het ligt iig niet aan de geheugenkaart, een ander kaartje heeft hetzelfde probleem.

Morgen geef ik de telefoon een hard reset en ga ik ook met Google Maps proberen en als het niet helpt, terug flashen naar origineel. Als het dan nóg speelt, kan ik hem aanmelden bij HTC, mag hij voor de 2e keer weg (1e keer was voor GPS lag probleem waar ze niks aan gedaan hebben).
Ik heb gere-flashed, maps en tt7.4 opnieuw geinstalleerd, en alles werkt weer top. De V1.40 is echt snel, en stabiel....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
back2basic schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 07:50:
[...]

Als je de diamond tweak 0.5 installeerd kun je verbinding automatisch laten verbreken na x seconden ;)
Dat, of je installeert NoData cabje....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

joeltje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb gere-flashed, maps en tt7.4 opnieuw geinstalleerd, en alles werkt weer top. De V1.40 is echt snel, en stabiel....
Ik ga vanavond ook opnieuw flashen (eerst m'n stock rom, als die goed werkt weer DCS v15). Ik vind het wel vaag, heb die ROM al meer dan een maand erop staan zonder problemen en ineens gaat het fout zonder echt aanwijsbare reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 02:02:
[...]

Ik druk op Phone (linker softkey), en houd vervolgens een van de cijfertoetsen lang ingedrukt. Hiermee kan ik negen nummers snel bellen (plus voicemail afluisteren). In te stellen bij Phone -> Menu -> Speed Dial.

Of definieer voice tags voor de vaak gebelde nummers, en bel ze met een lange druk op de Talk button van je MDA / headset / Carkit.
Je hebt gelijk. FF niet opgelet. _/-\o_ Nu het synchroniseren nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geplaatst op maandag 10 november 2008 20:38

Door: RutgerM
Je krijgt die Tool toch meegeleverd met de HTC TP ? Tenminste, ik wel.
Welke tool? Om te backuppen en later weer terug te zetten?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Coromoto schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:50:
• Ik kon opeens vanaf mijn mail.com account geen mail meer versturen. Alles geprobeerd, niks werkte. Ik kreeg de melding

The messages(s) could not be sent. Check that you have network coverage and that your account information is correct. Then try sending again.

Uiteindelijk heb ik een nieuw account aangemaakt met exact dezelfde instellingen, en die deed het wel. Ik heb geGoogled en vond enkele hits mbt. deze melding en GMail, echter niks wat bij mij van toepassing was of hielp.
nieuws: Microsoft patcht e-mailprobleem Windows Mobile
Probleembeschrijving in Knowledge Base:
You unexpectedly lose the ability to send e-mail messages on a Windows Mobile 6.1-based device en
Patch

Ik heb het net gepatcht en het werkt nu prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:16:
Geplaatst op maandag 10 november 2008 20:38

Door: RutgerM

[...]

Welke tool? Om te backuppen en later weer terug te zetten?
Ja, staat op de programmadisk die je bij je Pro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
Ik had dit probleem ook, kheb patch geprobeerd te installeren, maar geen resultaat.
Ik install gewoon via AS en mn phone doet een softreset uit zichzelf...
Daarna probeerde ik een mail te sturen wat dezelfde error gaf.. maar ik krijg het nog steeds.. hinderlijk hoor!

AlbumArt
Ik word er echt gek van... de diamond workaround werkt niet bij mij, alle stappen zijn succesvol verlopen, maar toch.. nu is AL mijn albumart weg..
Voorheen had ik nog 50% van mijn album art, bij de ene werkte het wel, en bij de andere niet.. ik snap echt niets ervan.. de albumart-files staan soms wel in de folder op mn SDkaartje, en soms niet.. terwijl ze op mn HDD gewoon wel staan en in WMP11 ook showen... echt ik geef het gewoon maar op!

[edit]
never mind.. hij heeft de files die wel op mn SDkaartje omgezet en zie ze nu wel :) Snap alleen nog steeds niet waarom niet alle .JPG files verstuurd worden naar de kaart.. zucht..

[ Voor 26% gewijzigd door komani86 op 11-11-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
BadBert schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:29:
[...]

Fix is retesnel, loopt netjes bij, toetsenbord doet het zoals het hoort (dus geen gekke tekens erbij)
Leuke is dat je losse mapshare bestandjes kunt downen, zodat je kaarten altijd up to date zijn!
Zie dat jij dezelfde versie tomtom hebt, maar wel de gekke tekens? Raar, want deze tomtom versie zou de speciale Touch Pro/Diamond versie moeten zijn, en dat zou dus moeten werken (wat het dus bij mij ook doet)
Ik heb zelf verschillende tweaks toegepast die allemaal op XDA forums te vinden zijn (oa baud naar 48k)
Maar ik ben niet helemaal tevreden over mijn TT7. ik heb ook TT7.910.9185 alleen Maps = WE/CE 2GB v725.1803.. dat zou echter niet moeten uitmaken welke map je hebt, neem ik aan..

Als ik aan het rijden ben dan is hij redelijk nauwkeurig maar niet bepaald vloeiend... als je bij een druk kruispunt komt dan gaat hij moeilijk door de bocht en af en toe dan raakt TT helemaal de weg kwijt. Ik heb het alleen nog getest op routes die ik zelf ook ken, maar stel dat ik de omgeving niet zou kennen..!
Ik heb ook een mooi pakketje flitspalen erbij genomen, die lijken wel perfect te werken, ook in de 80zone in r'dam geeft hij per locatie aan (mr vges mij is het niet helemaal correct, we zien het over een maand of ik een boete heb :P), waar de flitspaal is.. jammergenoeg kan hij de afstand soms niet goed (bij 250m een waarschuwing) weergeven, waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat hij soms een lichte vertraging heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:34:
[...]

Ja, staat op de programmadisk die je bij je Pro krijgt.
Inderdaad! Weer rest mij niets anders dan het schaamrood op de kaken. 8)7
Bedankt voor de les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

BadBert schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:34:
[...]

Een maat van me heeft een HTC TP, en ik een MDA vario IV.
Hij heeft een active car holder (dus met lader) van Adapt, ik zal eens vragen of ik daar mijn mda eens in mag stoppen om te kijken hoe dat past ;) Zal het wel ff hier laten weten.
Even ter info: de adapt active carholder past ook de MDA vario IV in, ZONDER dat het pennetje blijft hangen of wat dan ook. Past prima, en laad netjes op.

Nu nog ff kijken of ik alleen de active holder pak, of de carkit uitvoering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Een nadeel van de Adapt carholder die ik heb (en daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden, maar ook nog niet zeer uitgebreid naar gezocht), is dat het geluid uitgeschakeld wordt als het toestel in de houder zit... Oftewel, geen geluid uit m'n tomtom...

Overigens is m'n GPS-crash probleem alweer opgelost. Een hard-reset was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een week of 2 de HTC TP in me bezit. In het begin viel hij me erg tegen. Langzaam, niet handig etc.

Maar nu ik de nieuwste Romeo rom er op heb staan en sinds vandaag de RC e100 (bedrade headset met knoppen voor media) ben ik helemaal tevreden. Echt een dikke aanrader die roms en de e100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
weet iemand hoe je google ads kan blocken op PPC Opera?
op de desktop versie werkt het eel makkelijk, maar zoek me rot op de PPC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:00:
[...]

Even ter info: de adapt active carholder past ook de MDA vario IV in, ZONDER dat het pennetje blijft hangen of wat dan ook. Past prima, en laad netjes op.

Nu nog ff kijken of ik alleen de active holder pak, of de carkit uitvoering....
Is de Carcomm niet veel degelijker en netter ?

Trouwens, ik zie echt niemand updaten vanaf SD en mensen welke het doen hebben problemen met "Loading..." dat nooit weg gaat.

Beetje tweaken mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:42:
[...]

Inderdaad! Weer rest mij niets anders dan het schaamrood op de kaken. 8)7
Bedankt voor de les.
Ach, ik peuterde even aan een boekje en zag 2 CD's waaronder windows en dacht eens iets te gaan gebruiken in plaats van het netjes in de doos te laten zitten ;)

NP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de Touch Pro gehaald. Het blijkt echter dat het schermpje veel minder mooie kleuren heeft als mijn Diamond. Als ik bijvoorbeeld in het accuduur scherm de kleuren vergelijk is het groen bij mijnd iamond veel feller en helderder dan bij de Pro. En TouchFlo3D is op de Pro grijs en op de Diamond zwart.

What the fuck??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ik heb de xda-tweaks (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427888) voor tomtom toegepast en merk duidelijk dat hij sneller reageert en preciezer is. (tomtom 7 op mda vario IV)

Gisteren bezig geweest met wat leeswerk voor een harspl uit te voeren en te flashen. Helaas bij hardspl een usb-error, kan geen verbinding maken. Met zoektocht begonnen maar nog geen resultaat helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door GVR op 11-11-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Hallo,

Heb mijn HTC Touch Pro net ontvangen van Hi en tot op heden werkt hij lekker.
Enige wat ik niet voor elkaar krijg is om via de ingebouwde Opera Browser van te surfen. Via Start -> IE werkt het wel, maar graag wil ik het ook op die manier voor elkaar krijgen.

Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Freaky Gabbur schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:51:
Ik heb de xda-tweaks (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427888) voor tomtom toegepast en merk duidelijk dat hij sneller reageert en preciezer is. (tomtom 7 op mda vario IV)

Gisteren bezig geweest met wat leeswerk voor een harspl uit te voeren en te flashen. Helaas bij hardspl een usb-error, kan geen verbinding maken. Met zoektocht begonnen maar nog geen resultaat helaas.
Soms helpt het om een andere usb poort te proberen. Als dat niet werkt kun je ook proberen om de usb kabel er uit te halen en er snel weer in te stoppen voordat je de error krijgt. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Madje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:54:
Hallo,

Heb mijn HTC Touch Pro net ontvangen van Hi en tot op heden werkt hij lekker.
Enige wat ik niet voor elkaar krijg is om via de ingebouwde Opera Browser van te surfen. Via Start -> IE werkt het wel, maar graag wil ik het ook op die manier voor elkaar krijgen.

Hoe doe ik dit?
Bij mij staat in de windows map het bestand Opera9.exe. Daar een snelkoppeling naar maken?
Soms helpt het om een andere usb poort te proberen. Als dat niet werkt kun je ook proberen om de usb kabel er uit te halen en er snel weer in te stoppen voordat je de error krijgt. Succes
Andere poort en andere kabel heb ik al geprobeerd helaas. USB kabel er snel uithalen en erin stoppen lijkt me wel erg risicovol? Wat als hij wel al begonnen was en ik het ineens onderbreek?

[ Voor 28% gewijzigd door GVR op 11-11-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Opera_NLD.cab heb ik staan, maar geen opera9.exe.
Valt die nog erop te zetten?

Heb 9.5 open beta maar gedownload via de telefoon en die erop geinstalleerd.. Nu wil ik alleen nog dat wanneer ik in 3DFlow zit te navigeren via de Internet knop automatisch mijn browser opstart.

Hoe ik een snelkoppeling maak op dat ding weet ik zo 123 niet ;)

edit: opgelost. Heb een harde reset uitgevoerd en toen werkte opera wel naar behoren.

[ Voor 73% gewijzigd door Madje op 12-11-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Als hij op het kleurenschermpje staat is hij nog niet begonnen. Alles op eigen risico natuurlijk, maar ik ben er nu toevallig ook mee bezig en heb het al 3 keer gedaan.

Edit: Ik lees nu pas dat het flashen van HardSPL niet lukt, ik dacht een rom. Ik denk dat de oplossing hetzelfde is, maar daar heb ik dus geen ervaring mee.

[ Voor 32% gewijzigd door SaN op 11-11-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Freaky Gabbur schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:51:
ik had vandaag ook problemen met HardSPL ik heb hier een oplossing voor gevonden zal hem morgenavond op de pagina zetten.( de oplossing staat op xda in het HardSPL topic bij NOTE 2 :P )

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

back2basic schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:40:
[...]

ik had vandaag ook problemen met HardSPL ik heb hier een oplossing voor gevonden zal hem morgenavond op de pagina zetten.( de oplossing staat op xda in het HardSPL topic bij NOTE 2 :P )
Ah handmatig dus ipv automatisch. Bedankt voor de verwijzing, door al dat gezoek was die mogelijkheid me weer ontschoten.

*EDIT* Gelukt! ROMeOS2 140 :)

[ Voor 3% gewijzigd door GVR op 12-11-2008 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Entity schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:52:
Een nadeel van de Adapt carholder die ik heb (en daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden, maar ook nog niet zeer uitgebreid naar gezocht), is dat het geluid uitgeschakeld wordt als het toestel in de houder zit... Oftewel, geen geluid uit m'n tomtom...

Overigens is m'n GPS-crash probleem alweer opgelost. Een hard-reset was de oplossing.
En kun je het geluid ook niet weer aanzetten?
Komt het misschien doorat je pro hem ziet als carkit? En dus het geluid over het usb kabeltje wil gooien naar de speaker die er niet zit?
(anders eens ff proberen met mijn mda?)

En loopt je tomtom nu weer een beetje bij???

Overigens heb ik nu weer een probleem: Active sync start zichzelf weer eens automatisch op na een nieuwe rom, en ik had een belgisch topic gevonden, waar precies in stond wat te doen, en dat werkte dan ook (in tegenstelling tot andere beschrijvingen) grrrrrrrrrrrr
iemand die een GOEDE werkende oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Wat is het probleem dat activesync opstart? Kost je hoogstens 500 kb van je RAM.. en er zit wel wat meer in volgensmij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Echt niet meer normaal dit :( sinds een paar dagen gaat mijn touch pro steeds trager en trager... Zodra ik msn opstart. Verder loopt hij nu ook gewoon regelmatig vast tijdens msn. Iemand hier meer last van? Kenmerken..
- Je msn-t
- Zet je touch pro even opzij en gaat vervolgens weer even msn-en (msn sluit je niet af)
- Vervolgens merk je dat je dat alle hardware toetsen het niet meer doen. En dat wanneer je op kruisje drukt de plaatjes van het beeindigen van alle processen weg en het gereedschaptooltje ernaast en het ram plaatje...

Ik walg hier echt van. Niet zozeer om het feit dat hij soms vastliep maar nu kan ik ook niet eens behoorlijk msn-en doordat hij gewoon damn traag is geworden. Verder walg ik ook gewoon van het uitblijven van een ROM update van HTC

Ga me denk ik maar eens verdiepen in die Romeos...

ps. Ik heb net wat screens gezien van Romeos maar het interface heeft een wat andere uiterlijk dan de standaard? Is gewoon de standaard interface ook mogelijk met Romeos?

[ Voor 9% gewijzigd door Chip. op 12-11-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

BadBert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:52:
[...]

En kun je het geluid ook niet weer aanzetten?
Komt het misschien doorat je pro hem ziet als carkit? En dus het geluid over het usb kabeltje wil gooien naar de speaker die er niet zit?
(anders eens ff proberen met mijn mda?)

En loopt je tomtom nu weer een beetje bij???
[...]
Ik kan het geluid volgens mij niet aanzetten als hij in de cradle zit, er komt een hoofdtelefoontje in de balk te staan bovendien, hij ziet het als headset blijkbaar. Is natuurlijk niet de bedoeling... Ik heb een mail naar Adapt gestuurd met de vraag of dat aan te passen is.

Tomtom doet het iig weer, loopt weer een beetje achter, maar ik moet de GPS tweaks weer doorvoeren na m'n hard reset van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Heb nu toch wederom iets raars.
Dit probleem had ik met de vorige versie ROM ook al.

Het komt voor dat ik geen smsjes ontvang, ookal zijn deze wel gestuurd.
Dan komt het volgende voor:
Als ik dan op mijn vario IV het message tab pak, en op meer druk, gebeurt er soms niets.
Als er wel wat gebeurt: komen de smsjes binnen zodra hij het "meer" scherm van de berichten opent.
Als er niets gebeurt: kan ik via start -> messaging toch het "meer" scherm krijgen van de berichten, en komen dan dus de smsjes binnen...

Lijkt wel alsof de messaging thread ofzo stopt...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Mijn Touch Pro heeft helemaal NOOIT gps ontvangst. Geen enkel "streepje" in TomTom of welk programma dan ook. Ik word hier echt doodziek van.

edit: de GPS geeft een helemaal GEEN signaal. Ik word er helemaal gek van? Iemand die hier ervaring mee heeft, en hoe heb je dit opgelost?

[ Voor 33% gewijzigd door BioHazard op 12-11-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
Chaos-Zero schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:04:
Iemand die hier pocket scrobbler (voor last fm) gebruikt?
Ik heb vaak, zeker als ik bijvoorbeeld internet explorer start of een andere applicatie, dat pocket scrobbler gewoon helemaal weg is en dus ook niks meer kan gaan scrobblen. Ook als ik vaak 1x op kruisje druk en even iets ga doen in de telefoon (wanneer hij dus eigenlijk op de achtergrond moet blijven draaien) is hij weg.
Ja ik gebruik het ook wel.
vraagje voor jou, Kun jij bij scrobble at once de wlan aanvinken.
Bij mij lukt dat namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:15:
Mijn Touch Pro heeft helemaal NOOIT gps ontvangst. Geen enkel "streepje" in TomTom of welk programma dan ook. Ik word hier echt doodziek van.

edit: de GPS geeft een helemaal GEEN signaal. Ik word er helemaal gek van? Iemand die hier ervaring mee heeft, en hoe heb je dit opgelost?
Ik heb daar geen last van. Ik heb de instellingen die op m'n foon staan ff opgezocht.: instellingen >systeem > External GPS :
Programma's
GPS programmapoort COM4
Hardware
GPS Hardwarepoort : Geen
Baudrate 4800
Toegang:
Aangevinkt:GPS automatisch beheren(aanbevolen)

QuickGPS al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

BioHazard schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:15:

Ja, ik heb daar last van gehad. Met mijn de stock rom op mijn MDA Vario 4 was het perfect. Toen ROMeOS er opgezet, geen gps signaal meer. Daarna een nieuwe radio rom erop gezet en ik had weer een gps signaal.

Als het mis is op je stock rom + stock radio rom zou ik terug gaan, anders dus even een nieuwe radio rom eroverheen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Heb zojuist EliteRom RC1 geflashed.

Het is nog een bloated RC ivm bugtracing enzo, maar als de final versie hier straks van uit is kan ik de mensen die geintresseerd zijn in een snelle Touch Pro deze Rom echt aanraden!
TouchFLO3D werkt nu echt zoals het hoort... lekker snel en responsief.

Ook is het een groep developers ipv 1 dus bugs worden snel opgelost en optimalisaties worden voortdurend gedaan. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Het duurde alleen even voordat hij er was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Heb een vraag namens mijn werkgever, is het mogelijk om met deze telefoon GPS Logging dmv. TomTom te doen? Of is er software hiervoor te installeren? Kan hier eigenlijk niets over terug vinden op Google of GoT.

[ Voor 4% gewijzigd door l00pz op 12-11-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Heeft iemand voor mij de orginele achtergrond? deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a143/PhamQuang2505/RAPHAEL/Screen002-10.jpg

hij zit bij mij niet standaard meer bij de ROMeOS 140 :( en ik vind em mooier dan plain zwart of de achtergrond die standaar is geïnstalleerd bij ROMeOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l00pz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:16:
Heb een vraag namens mijn werkgever, is het mogelijk om met deze telefoon GPS Logging dmv. TomTom te doen? Of is er software hiervoor te installeren? Kan hier eigenlijk niets over terug vinden op Google of GoT.
Ik zoek ook naar zoiets, maar ik denk dat je dan een service van een 3e partij af moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

l00pz: is dit wat: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424423 je kunt hier alle statistieken die je maar kunt verzinnen van je GPS ontvanger uitlezen, en hij kan ook de gereden route plotten. Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar tis zowiezo voor de pro bezitters een leuk programma'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Yukkie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:42:
l00pz: is dit wat: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424423 je kunt hier alle statistieken die je maar kunt verzinnen van je GPS ontvanger uitlezen, en hij kan ook de gereden route plotten. Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar tis zowiezo voor de pro bezitters een leuk programma'tje :)
Hmm ziet er erg interessant uit, thanks voor de tip Yukkie!. Maar geen wonder dat ik niets heb kunnen vinden op GPS Logging, moet zoeken op GPS Tracking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Yukkie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:32:
Heeft iemand voor mij de orginele achtergrond? deze dus:

[afbeelding]

hij zit bij mij niet standaard meer bij de ROMeOS 140 :( en ik vind em mooier dan plain zwart of de achtergrond die standaar is geïnstalleerd bij ROMeOS.
Bij de settings tab in TF3D op achtergrond oid. klikken en dan wanneer hij vraagt of je de standaard achtergrond wil hebben op ja klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

sander-sp schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:17:
[...]

Bij de settings tab in TF3D op achtergrond oid. klikken en dan wanneer hij vraagt of je de standaard achtergrond wil hebben op ja klikken.
Daar zit die niet bij, alleen een compleet zwarte (althans bij de 1.40.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
Hoi, ik heb even een vraagje: ik heb een branded HTC Pro (Vario IV) van T-Mobile en ik probeer dus voice dial aan de praat te krijgen.

Ik heb keurig stemlabels gemaakt, maar hoe krijg ik dat aan de praat?

Ik las ergens dat je de bel knop lang ingedrukt moet houden (net zoals de ophangknop dan een menu geeft), maar dat doet bij mij geen ene ***** :(

Mis ik nu iets? Ik zit ff op een PC zonder acrobat en kan de manual dus even niet hierop naslaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Het zou sowieso moeten werken met je headset (knopje lang indrukken). Of het ook zonder headset werkt weet ik niet, maar als het kan zal het wel in de handleiding staan lijkt me.
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.