Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer de legale versie eens. Mocht het dan nog niet werken, wend je dan eens tot de helpdesk van de softwaremakers. GoT is in ieder geval geen helpdesk, zeker niet voor zaken waar de legaliteit van betwist kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Modbreak:Graag de navigatie discussie hier eindigen en weer over het toestel lullen. Daarbij is hulp bij warez uit den bozen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alweer ruim een weekje met mijn Rom, ben er over het algemeen erg blij mee, maar youtube blijft problemen geven. Menig filmpje blijft fout gaan, enkel speelt pas na een 20-30sec laden.

Heb die 'losse' HTC youtube player geprobeerd, maar die start niet eens op.

Nu bedacht ik me, aangezien ik nu een engelstalige rom heb, mogelijk dat hij naar een buitenlandse youtube verwijst? (en mijn vodafone rom mogelijk naar de .nl versie). Probleem is enkel dat ik nergens een config file oid kan vinden van youtube.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met Youtube ligt mogelijk aan de proxy instellingen van je provider. Als je de proxy server dan weghaalt lukt het opeens wel.

Bij mij is nu al twee keer mijn complete adressenbestand opeens verdwenen uit mijn TP.
Hebben meer mensen dat probleem?
Voor de rest blijft alles het doen maar alle favoriete contacten en alle contacten op het apparaat zelf zijn opeens foetsie.
Ik heb dit probleem bij de eerste en de tweede officiele ROM gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:38:
[...]

Bij mij wordt 't zonder percentages gezet en opslagkaart (NL ROMeOS).
Sorry, even niet aan gedacht. Ik heb momenteel een Engelse rom erop zitten.
Bij de Ned rom is het i.d.d. opslag kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:18:
Het probleem met Youtube ligt mogelijk aan de proxy instellingen van je provider. Als je de proxy server dan weghaalt lukt het opeens wel.
Zonder proxy instellingen op mijn grps/3g verbinding heb ik helemaal geen internet meer.

Opmerkelijk namelijk als ik via mobile.youtube.com (of hoe die link was) filmpjes bekijk, werkt het wel volledig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Net via Advanced Config tool de schil van HTC uitgezet bij een inkomende oproep. Eerst als ik met de thuistelefoon belde hoorde ik de tuut van overgaan in de thuistelefoon en pas bij de 2e tuut ging de telefoon trillen en ging de ringtone af. Nu gaat dat direct bij de eerste tuut al. Scheelt flink stuk als je veel gesprekken mist.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Kregen jullie deze bij jullie TP: http://www.amazon.com/OEM...ics&qid=1238367377&sr=8-1

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ow ik las op internet dat je die standaard kreeg :S, ik heb hem ook niet.

Als je die al hebt hoef je namelijk alleen nog maar een ipod video cable te kopen van 3 euro ofzo en dan heb je een goedkope tv-out mét geluid.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
MsG schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:28:
Ow ik las op internet dat je die standaard kreeg :S, ik heb hem ook niet.

Als je die al hebt hoef je namelijk alleen nog maar een ipod video cable te kopen van 3 euro ofzo en dan heb je een goedkope tv-out mét geluid.
er zijn toch ook tv out kabels met mini usb?
en kan het niet gewoon van die data kabel van de gsm zelf? (mits je usb op de tv hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ik had die kabel ook bijna gekocht, maar de touch pro speelt bij mij zo slecht video af dat het het geld niet waard is voor mij. Je moet de resolutie en bitrate echt flink naar beneden gooien wil het een beetje vloeiend spelen.

Het was erg gaaf geweest als je hem zou kunnen gebruiken als portable divx speler oid. Bestandje van de computer naar de telefoon en dan boven in de kamer kijken of meenemen naar vrienden... Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
sander-sp schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:17:
Ik had die kabel ook bijna gekocht, maar de touch pro speelt bij mij zo slecht video af dat het het geld niet waard is voor mij. Je moet de resolutie en bitrate echt flink naar beneden gooien wil het een beetje vloeiend spelen.

Het was erg gaaf geweest als je hem zou kunnen gebruiken als portable divx speler oid. Bestandje van de computer naar de telefoon en dan boven in de kamer kijken of meenemen naar vrienden... Helaas.
een nieuwe tv heeft toch sd kaart ingang neem je toch gewoon de adapter mee en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ja, maar niet iedereen heeft zo'n nieuwe tv. Mijn TV van een jaar oud heeft hem ook niet btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Denthis schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:14:
[...]

er zijn toch ook tv out kabels met mini usb?
en kan het niet gewoon van die data kabel van de gsm zelf? (mits je usb op de tv hebt)
Dan schijn je geen geluid naar de tv te kunnen sturen. Bovendien zijn die duurder.

En een nieuwe tv heb ik ook niet. Dan zou het ook uberlelijk zijn. 640 * 480 op een tv van 1920 * 1200 :) blech.

Divx werkt hier wel oke met TCMP, wel speciale versies.

[ Voor 20% gewijzigd door MsG op 28-04-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
MsG schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:41:
[...]

Dan schijn je geen geluid naar de tv te kunnen sturen. Bovendien zijn die duurder.

En een nieuwe tv heb ik ook niet. Dan zou het ook uberlelijk zijn. 640 * 480 op een tv van 1920 * 1200 :) blech.

Divx werkt hier wel oke met TCMP, wel speciale versies.
Ik zeg ook maar wat in me opkomt hoe en wat weet ik zo niet, probeer wat mee te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik heb een divx bestand van topgear (700MB, 1 uur) geprobeerd op de Touch Pro af te spelen: PRIMA!!! Geen enkele hapering, loopt gewoon vloeiend. Ik gebruik daarvoor wel coreplayer, de standaard windows media playert kan het niet afspelen (codec-ding?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:49:
Ik heb een divx bestand van topgear (700MB, 1 uur) geprobeerd op de Touch Pro af te spelen: PRIMA!!! Geen enkele hapering, loopt gewoon vloeiend. Ik gebruik daarvoor wel coreplayer, de standaard windows media playert kan het niet afspelen (codec-ding?).
Ik gebruik zelf Smartmovie om films af te spelen, werkt ook wel lekker :Y

wat anders: binnnenkort HTC maar eens een belletje geven ivm mijn BT active sync probleempje..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo...sinds vanmiddag maak ik gebruik van SPB Mobile Shell 3.0...

T*ring wat een verschil in snelheid ten opzichte van TF3D...NOOIT MEER TERUG :D

Menu werkt enorm intuïtief en binnen een half uurtje heb je je hele TP getweakt naar wens.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Michael Knight schreef op woensdag 29 april 2009 @ 02:03:
Zo...sinds vanmiddag maak ik gebruik van SPB Mobile Shell 3.0...

T*ring wat een verschil in snelheid ten opzichte van TF3D...NOOIT MEER TERUG :D

Menu werkt enorm intuïtief en binnen een half uurtje heb je je hele TP getweakt naar wens.
juist dat dacht ik dus ook..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hebben jullie de trial draaien of meteen betaald?
Ben benieuwd of die trial namelijk alle features al heeft.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Is de vergelijking in snelheid gebaseerd op stock roms of custom? Want dat scheelt een hele hoop. Met de laatste romeos vind ik tf3d erg vlot draaien. mobile shell draait nog sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Heb hem nu ook draaien. Ziet er op zich mooi uit en werkt vrij vlot. Heb hem op ROMeOS 2.001 (oid) draaien met WM 6.5
Zal het eens een paar dagen gaan gebruiken en dan eens melden hoe het werkt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ik vind het nadeel van al die fullscreen front-ends dat je niet meer makkelijk je toestel kan locken enzo. TF3D is inderdaad log. Maar als je eerst 1 x alle pagina's bij langs gaat, heeft hij onderwater de betreffende programma's daarvoor al gestart en is het minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Freaky Gabbur schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:40:
Is de vergelijking in snelheid gebaseerd op stock roms of custom? Want dat scheelt een hele hoop. Met de laatste romeos vind ik tf3d erg vlot draaien. mobile shell draait nog sneller?
De meeste hebben de tweaks allemaal doorgevoerd. Extra geheugen voor de tf3d, bepaalde services niet draaiend, wat in theorie ook mogelijk is met een stock rom.
rajackar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:03:
Hebben jullie de trial draaien of meteen betaald?
Ben benieuwd of die trial namelijk alle features al heeft.
Ik kon mijn SPD2 voor paar dollar upgraden naar 3, ben er niet zo van onder de indruk. Het werkt wel enorm soepel, maar mijn huidige tf3d werkt gewoon wat lekkerder, waar ik trouwens ook niet zoveel vertragingen merk.

Vorige SPD heb ik altijd op mijn 9100 gedraaid, omdat daar nog geen TF3D beschikbaar voor was, en wilde je het draaien was het niet vooruit te branden.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Laatst online: 26-08 22:03
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een Pro!

Voortaan graag met wat meer inhoud posten.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 29-04-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:08:
Ik vind het nadeel van al die fullscreen front-ends dat je niet meer makkelijk je toestel kan locken enzo. TF3D is inderdaad log. Maar als je eerst 1 x alle pagina's bij langs gaat, heeft hij onderwater de betreffende programma's daarvoor al gestart en is het minder erg.
Ik draai hem ook en long-press end key lockt mijn toestel en de powerknop indrukken zet het beeldscherm uit en lockt mijn toestel. Ik zie geen problemen daarmee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Grootste nadeeel vind ik nog steeds dat ondanks het slide to answer wat tegenwoordig standaard in de roms zit, de normale opneemknop nog steeds actief is, ook bij vergrendeling, en je gedwongen bent om s2u2 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Freaky Gabbur schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:55:
Grootste nadeeel vind ik nog steeds dat ondanks het slide to answer wat tegenwoordig standaard in de roms zit, de normale opneemknop nog steeds actief is, ook bij vergrendeling, en je gedwongen bent om s2u2 te gebruiken.
Ik heb de hardware knoppen uitgezet met het programma AE Button Plus. De rode opneemknop staat helemaal uit, de groene niet; als ik hier 2x op druk ga ik naar de normale 'telefoon' functie. Verder een handig programma om knoppen toe te wijzen. Zo is 2x volume omhoog bij mij: programma sluiten. En 2x volume omlaag: alt-tab (wisselen van programma's). Maar verder zijn alle denkbare combinaties mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Tsurany schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:00:
[...]

Ik draai hem ook en long-press end key lockt mijn toestel en de powerknop indrukken zet het beeldscherm uit en lockt mijn toestel. Ik zie geen problemen daarmee.
Normaliter is "beeldscherm uit" geen echte lock. Stel maar eens een herinnering in, en doe hem dan met beeldscherm uit in je broek. Ga je lekker broekzakbellen als de herinnering af gaat :).

Ik gebruik HomeScreen++ die hem lockt als ik het beeld uit doe. En unlockt als ik hem aandoe. Dat tweede werkt alleen niet op de Touch Pro bij mij 8)7. Wel altijd op mn tytn 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

En met homescreen is de opneemknop ook gelocked wanneer je gebeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Freaky Gabbur schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:40:
Draai sinds eerste dag stock-rom 1.90NLD.. Met mobile shell dus een heerlijk snel toestel. Er zit dus echt wat fout in het HTC spul... :X
MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:08:
In Mobile Shell kun je een icoontje op je bureiblad plaatsen waarmee je je toestel lockt.. heerlijk, want nu hoef ik niet zoveel seconden die 'ophangknop' in te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Michael Knight schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:05:
[...]

Draai sinds eerste dag stock-rom 1.90NLD.. Met mobile shell dus een heerlijk snel toestel. Er zit dus echt wat fout in het HTC spul... :X

[...]

In Mobile Shell kun je een icoontje op je bureiblad plaatsen waarmee je je toestel lockt.. heerlijk, want nu hoef ik niet zoveel seconden die 'ophangknop' in te drukken...
In ROMeOS is TF3D heerlijk snel, dus al 't foute uit 't HTC Spul gehaald

En met S2U2 hoef je niet eens lang op 'n knopje te drukken of zelfs helemaal niet. 't Wordt automatisch ingeschakeld bij 't uitschakelen van 't beeldscherm of na 'n bepaald aantal seconden. I-de-aal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Eric_Cantona schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:34:
[...]

In ROMeOS is TF3D heerlijk snel, dus al 't foute uit 't HTC Spul gehaald

En met S2U2 hoef je niet eens lang op 'n knopje te drukken of zelfs helemaal niet. 't Wordt automatisch ingeschakeld bij 't uitschakelen van 't beeldscherm of na 'n bepaald aantal seconden. I-de-aal.
Snap ik. Maar nu is het toch fijn om zonder flashen (wil ik vermijden) volledig gebruik te kunnen maken van het toestel :) Al die overige meuk heb ik nu niet meer nodig.. "daar word ik vrolijk van" :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de reparatie van een Touch Pro?

Mijn telefoon is laatst uit mijn jaszak gevallen bij het uitrekken daarvan, en is op de on/off button gevallen. Gevolg is dus dat die knop niet meer zachtjes klikt: het knopje werkt alleen als je er hard in drukt.
Het liefst zie ik dit gerepareerd want dit werkt gewoon onprettig.
Daarnaast heb ik ook een probleem dat de telefoon eigenwijs is met de toetsblokkade (gesprek uitschakel knop lang ingedrukt houden). Na 2 seconden springt hij er zomeer weer af.

Als laatste ben ik in het begin iets te slordig met het aparaat omgegaan waardoor ik allerlei krasjes in mijn scherm heb die ik het liefst zie worden vervangen.

Iemand endig idee met de kosten ervan ? En de reparatietijd? De telefoon is jammer genoeg niet verzekerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Ewald ! op 29-04-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Michael Knight schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:40:
[...]

Snap ik. Maar nu is het toch fijn om zonder flashen (wil ik vermijden) volledig gebruik te kunnen maken van het toestel :) Al die overige meuk heb ik nu niet meer nodig.. "daar word ik vrolijk van" :Y
Waarom wil je dat vermijden? Als je de stock rom kan vinden kan je hem gewoon weer terugflashen ja.
Ewald ! schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:12:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de reparatie van een Touch Pro?

Mijn telefoon is laatst uit mijn jaszak gevallen bij het uitrekken daarvan, en is op de on/off button gevallen. Gevolg is dus dat die knop niet meer zachtjes klikt: het knopje werkt alleen als je er hard in drukt.
Het liefst zie ik dit gerepareerd want dit werkt gewoon onprettig.
Daarnaast heb ik ook een probleem dat de telefoon eigenwijs is met de toetsblokkade (gesprek uitschakel knop lang ingedrukt houden). Na 2 seconden springt hij er zomeer weer af.

Als laatste ben ik in het begin iets te slordig met het aparaat omgegaan waardoor ik allerlei krasjes in mijn scherm heb die ik het liefst zie worden vervangen.

Iemand endig idee met de kosten ervan ? En de reparatietijd? De telefoon is jammer genoeg niet verzekerd...
Volgens mij is een reparatie altijd lomp duur, als ik altijd die prijzen zo zie in andere topics. Het toetsenbordje onderaan is eigenlijk ook een touchscreen, die aan de hand van de positie detecteert waar je klikt. Vandaar ook altijd dat gekut met links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:21:
[...]

De meeste hebben de tweaks allemaal doorgevoerd. Extra geheugen voor de tf3d, bepaalde services niet draaiend, wat in theorie ook mogelijk is met een stock rom.

[...]

Ik kon mijn SPD2 voor paar dollar upgraden naar 3, ben er niet zo van onder de indruk. Het werkt wel enorm soepel, maar mijn huidige tf3d werkt gewoon wat lekkerder, waar ik trouwens ook niet zoveel vertragingen merk.

Vorige SPD heb ik altijd op mijn 9100 gedraaid, omdat daar nog geen TF3D beschikbaar voor was, en wilde je het draaien was het niet vooruit te branden.
Ik mis bij SPD wel een de comm manager. Ik kan nu niet lekker snel wifi aan en uit zetten. Of misschien mis ik iets, werk er pas net mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:32:
[...]

Waarom wil je dat vermijden? Als je de stock rom kan vinden kan je hem gewoon weer terugflashen ja.
Dat weet ik...

Ik heb in het verleden vaak genoeg geflasht; mobo`s, psp`s, dvd-roms, dvd-spelers, mobieltjes... maar ook enkele bricks gehad door een stroomstoring/spanningspieken/buggy software. Ik wil dat tegenwoordig gewoon vermijden... als ik nu met Windows Mobile + die shell een perfect functionerend toestel zonder batterijproblemen heb, ga ik niet met allemaal custom roms rom-melen :)

Zitten mooie roms tussen hoor, daarnievan... ben het flashen gewoon ontgroeid :)
rajackar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:52:
[...]

Ik mis bij SPD wel een de comm manager. Ik kan nu niet lekker snel wifi aan en uit zetten. Of misschien mis ik iets, werk er pas net mee.
Zit er hier gewoon in... is zo`n blauw icoon (bal) met zo`n wi-fi paaltje erin..

[ Voor 19% gewijzigd door Michael Knight op 29-04-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Op een laptop flashen? :) Dan heb je geen spontane stroomuitval. Volgens mij als je je WM device ineens ontkoppelt heb je alleen een corrupte WM er op, maar kan je gewoon nog naar de bootloader die je niet overschrijd. Hetzelfde principe had mijn E398, je kon het systeem nog zo verneuken, als je niet met de bootloader rotzooide kon je altijd weer flashen. maar goed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zit eigenlijk nog met 2 eigenaardigheden nu.

1. Telkens als ik mijn Touch Pro opnieuw opstart is de Task Manager Quick menu verdwenen.
Ik moet dan bij Settings, aanvinken dat ik deze wil zien maar dit moet telkens weer.
Weet iemand misschien welke reg key ik hiervoor moet veranderen? :)

2. Ik ben wat aan het experimenteren met Remote Desktop via mijn Touch Pro, maar ik krijg telkens een
error tijdens het verbinden met mijn PC.
(Alle instellingen staan gewoon goed)
Ik gebruik wel een GPRS verbinding maar ook HSDPA maakt geen verschil.
Iemand hier ervaring mee toevallig?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Poorten wel open staan? Werkt het intern via wifi wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

MsG schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:24:
Poorten wel open staan? Werkt het intern via wifi wel gewoon?
Op de Touch Pro bedoel je? Of op de Router?
Mijn router staat gewoon goed, ik kan op willekeurige plekken met internet en RDP client prima verbinden met mijn pc.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:55:
Ik kan je pocketshield van harte aanbevelen.
Is volledig in te stellen en gebruikt nauwelijks systeembronnen en stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Mensen met GPS lag:

Zet bij tomtom bij wijzig voorkeuren eens 3D weergave naar 2D weergave. Is het dan minder erg? Ik had hier het idee van wel. Komt wss nog steeds door die klote qualcomm met inferieure drivers. Hopelijk gaat HTC binnenkort over op ARM processors zoals eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Michael Knight schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:53:

Zit er hier gewoon in... is zo`n blauw icoon (bal) met zo`n wi-fi paaltje erin..
Klopt, ik moest nog even door krijgen dat je vanalles kan customizen.
Klopt het btw dat je het professional home scherm niet kan customizen?
Ik heb nu het lifestyle shcerm maar aangepast met een aantal zaken uit professional zodat ik wel heb wat ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MsG schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 02:31:
Mensen met GPS lag:

Zet bij tomtom bij wijzig voorkeuren eens 3D weergave naar 2D weergave. Is het dan minder erg? Ik had hier het idee van wel. Komt wss nog steeds door die klote qualcomm met inferieure drivers. Hopelijk gaat HTC binnenkort over op ARM processors zoals eerst.
Geen verschil bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Kan iemand mij vertellen hoe je een foto verwijderd bij een kontakt?
Ik zoek me helemaal het leplazarus maar kan het niet vinden.
Ik kan alleen maar het hele kontakt verwijderen.
Wat is dit toch een ongeloofelijke K#$@$$ Gsm.
Helemaal niets aan dit gedrocht is intuitief.
Maar ik dwaal af .
Wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:41:
[...]

Normaliter is "beeldscherm uit" geen echte lock. Stel maar eens een herinnering in, en doe hem dan met beeldscherm uit in je broek. Ga je lekker broekzakbellen als de herinnering af gaat :).
Normaliter niet, maar er is een leuke feature dacht ik in Windows zelf die daar wel voor zorgt en anders zat hij in advanced config. Zodra het beeldscherm uit is lockt het toestel.
MatMich schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 20:20:
Kan iemand mij vertellen hoe je een foto verwijderd bij een kontakt?
Ik zoek me helemaal het leplazarus maar kan het niet vinden.
Ik kan alleen maar het hele kontakt verwijderen.
Wat is dit toch een ongeloofelijke K#$@$$ Gsm.
Helemaal niets aan dit gedrocht is intuitief.
Maar ik dwaal af .
Wie weet het?
Weet je wat grappig is? Dat het mij welgeteld 7 seconden kost om het te vinden. Op menu drukken en dan afbeelding verwijderen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 01-05-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb nu de HTC Touch aan mijn laptop hangen voor mobiel internet....
Werkt prima moet ik zeggen alleen een beetje langzaam. :)
(Ik kan ev. nog HSDPA aanzetten).

Alleen kan ik bij MSN niet aanmelden op mijn laptop wanneer ik wel gewoon internet heb.

Zou de verbinding gewoon echt te langzaam zijn (T-mobile GPRS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:13
Da_maniaC schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:13:
Ik heb nu de HTC Touch aan mijn laptop hangen voor mobiel internet....
Werkt prima moet ik zeggen alleen een beetje langzaam. :)
(Ik kan ev. nog HSDPA aanzetten).

Alleen kan ik bij MSN niet aanmelden op mijn laptop wanneer ik wel gewoon internet heb.

Zou de verbinding gewoon echt te langzaam zijn (T-mobile GPRS)?
Op mijn computer kon ik gewoon normaal internetten en msn-en met de telefoon gekoppeld als modem aan me pc, toen mijn internet er thuis uitlag.

Gebruik Vodafone, en dat werkte even snel als het normale ADSL 8)

Trouwens, voor de ROMeOS gebruikers; Monx blijft doorgaan met het ontwikkelen van de NL Roms op zijn eigen site :*) _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Rowinvd op 01-05-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

crumpler schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:55:
[...]

Op mijn computer kon ik gewoon normaal internetten en msn-en met de telefoon gekoppeld als modem aan me pc, toen mijn internet er thuis uitlag.

Zit nu op mijn werk nog ff te proberen en ik haal gewoon 40 KBps met GPRS, dat had ik niet verwacht. :D
MSN werkt ook gewoon nu.

Nu ben ik alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat ze gaan klagen vanuit T-mobile. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Tsurany schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 20:26:
[...]

Weet je wat grappig is? Dat het mij welgeteld 7 seconden kost om het te vinden. Op menu drukken en dan afbeelding verwijderen.
Weet je wat ook grappig is?
Dat dit weliswaar inderdaad klopt maar zo ongeloofelijk niet intuitief is.
1:contacten openen>2:selecteren > 3:op menu drukken (daar staat helemaal nog niets over afbeeldingen) >bewerken ,dan zie je afbeelding selecteren dus je denkt "ha" daar moet ik zijn
Maar nee hoor,je moet inderdaad weer opnieuw 5: menu selecteren om vervolgens 6:afbeelding te verwijderen
Je mag me lek schieten maar ik vind dit ongehoord ingewikkeld om zoiets simpels als een fotootje verwijderen.
zes acties kryptisch verborgen
Ieder taakje,commandootje,opdrachtje of wat dan ook moet weer via een andere manier.
Volgende keer moet je weer de afbeelding ingedrukt houden zodat er een menuutje verschijnt .
Het is iedere keer anders.
Waarom zou deze Gsm toch geen succes zijn geworden (je ziet hem nl nergens meer)
Ik vind dat er toch wel een enorme rare wissel op de logica getrokken wordt met dit drama-device.

[ Voor 7% gewijzigd door MatMich op 02-05-2009 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet niet hoe jij het doet, maar vanuit contactenscherm kan ik direct edit doen -> druk op plaatje -> remove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
SinergyX schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 02:59:
Ik weet niet hoe jij het doet, maar vanuit contactenscherm kan ik direct edit doen -> druk op plaatje -> remove.
Volgens mij schrijf ik daarboven hoe ik het doe.
Als ik het zo doe als jij en ik druk op het plaatje opent, aleen het kontakt maar, waarna ik de volgende 4 handelingen nog moet voltooien.
Dit bewijst alleen maar nog meer dat er totaal geen enkel zinnig patroon in dit apparaat zit.
Sorry hoor maar mijn respect voor deze phone daalt dus per reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

Da_maniaC schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 01:39:
[...]

Zit nu op mijn werk nog ff te proberen en ik haal gewoon 40 KBps met GPRS, dat had ik niet verwacht. :D
MSN werkt ook gewoon nu.

Nu ben ik alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat ze gaan klagen vanuit T-mobile. :P
T-Mobile klaagt nooit over datagebruik met je mobiel, het staat zelfs in de voorwaarden dat dit toegestaan is.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Is het overigens mogelijk om via usenet op je pda te downloaden? Op de pc gebruik ik Sabnzbd, maar daar is geen mobile versie van. Heb al rond lopen speuren maar ben er niet uit gekomen. Misschien dat hier iemand een applicatie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

crumpler schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:55:
[...]

Trouwens, voor de ROMeOS gebruikers; Monx blijft doorgaan met het ontwikkelen van de NL Roms op zijn eigen site :*) _/-\o_
Hoe had je dat gedaan als ik vragen mag?
Had eerst een progje die van mn Touch Pro een WiFi acces point maakte, maar dat werkte niet helemaal ok. Kon wel verbinden en zag het netwerk prima, alleen internet wilde gewoon niet werken :/

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Laatst online: 10-09 20:07
Het is eigenlijk vrij simpel, USB kabel met de pc verbinden en het programma gedeelde internetverbinding opstarten en klik op verbinden. Het kan ook met Bluetooth wat werkt op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:01
Heb me TP al vanaf oktober, maar heb nu wel iets raars en kom er niet vanaf.
Hij zegt dat me headset er in zit terwijl dit niet zo is dus me geluid doet het niet (niet via de speaker)
Kan hem ook opladen en aan de computer hangen (disk drive)
Kan ook niks op internet vinden over dit probleem, dus iemand een idee?

Wat heb ik al geprobeerd

Soft reset
Hard reset
Headset in en uit
batterij er uitgehaald
ROM Update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
miss eens zuiver spuiten?
Als je al die sofware dingen hebt gedaan moet iets hardware matigs zijn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik heb een vraagje.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat na een softreset mijn ringtone niet veranderd en de vertraging van de ringtone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MatMich schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 03:38:
[...]

Als ik het zo doe als jij en ik druk op het plaatje opent, aleen het kontakt maar, waarna ik de volgende 4 handelingen nog moet voltooien.
Dit bewijst alleen maar nog meer dat er totaal geen enkel zinnig patroon in dit apparaat zit.
En wat moeten wij daar dan mee? Beetje zoekwerk en alles valt te tweaken, zo als je ziet dus ook hoe je een plaatje van een contactpersoon verwijder. Snap ook niet precies wat nu een 'patroon' zou moeten zijn bij contactpersonen, maargoed.

anders open je het raam, gooi hem heeeeeel ver weg, is dat ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Denthis schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:53:
Ik heb een vraagje.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat na een softreset mijn ringtone niet veranderd en de vertraging van de ringtone?
Die hoort niet te veranderen na een soft-reset... heb je je telefoon al eens uitgehad nadat je je instellingen (ringtones) had gewijzigd. Bij een softreset raakt je telefoon de lopende instellingen kwijt...heb je net je ringtone veranderd, dan 'vergeet' ie die ook.

De vertraging kun je verminderen met enkele tweaks (eerder in het topic genoemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:13
Freich schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:50:
[...]

Hoe had je dat gedaan als ik vragen mag?
Had eerst een progje die van mn Touch Pro een WiFi acces point maakte, maar dat werkte niet helemaal ok. Kon wel verbinden en zag het netwerk prima, alleen internet wilde gewoon niet werken :/
Onedayflyer682 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:27:
Het is eigenlijk vrij simpel, USB kabel met de pc verbinden en het programma gedeelde internetverbinding opstarten en klik op verbinden. Het kan ook met Bluetooth wat werkt op dezelfde manier.
Zo dus, en inderdaad met USB ;)
Overigens verbind ie wel automatisch met ActiveSync, mogelijk dat dat nog wat uitmaakt...?

Met welk programma'tje heb jij van je TP een WiFi acces point geprobeerd te maken? Heb namelijk ook een tijd geleden naar zo iets gezocht, alleen nooit wat kunnen vinden daarvoor :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
vanWalsum schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:21:
Is het overigens mogelijk om via usenet op je pda te downloaden? Op de pc gebruik ik Sabnzbd, maar daar is geen mobile versie van. Heb al rond lopen speuren maar ben er niet uit gekomen. Misschien dat hier iemand een applicatie weet?
ff gezocht: via XDA-developers kwam ik hierop:

NZB mobile. http://www.nzbmobile.com/download.aspx

ps: is ook op usenet wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Top bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
[Zero Content Mode on/]

SPB Mobile Shell 3.0 is echt briljant. :)

[Zero Content Mode off/]

Vanwege realtime teruglopende batterij procenten ben ik op radio rom gebied afgestapt van 1.14.25.05 en weer terug naar 1.02.25.32. Deze vond ik samen met 1.12.25.19 voor mij de beste radio i.v.m. beste bereik HSDPA (T-mobile randstad) en snelle GPS fix

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:50

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Weet iemand of de dialer uit de htc update ook los is te downloaden.
Ik heb de t-mobile versie.
En wil hier eigenlijk ook de standaard rom houden.

Ik wordt er alleen zo moe van dat elke keer wordt opgenomen als ik hem eens in het hoesje mee neem.

Kortom ik wil eigenlijk de schuif dialer van de nieuwe htc rom hebben.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laat maar ondertussen gevonden.
Had gewoon met mijn neus gekeken.
Voor mensen die het toch nog willen:
http://forum.xda-develope...t=464286&highlight=caller

[ Voor 31% gewijzigd door kaasszje op 04-05-2009 14:11 ]

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
MatMich schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 03:38:
[...]

dat is een software matig probleem en dus niet van htc.
Moet je bij windows zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Michael Knight schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:39:
[...]

Die hoort niet te veranderen na een soft-reset... heb je je telefoon al eens uitgehad nadat je je instellingen (ringtones) had gewijzigd. Bij een softreset raakt je telefoon de lopende instellingen kwijt...heb je net je ringtone veranderd, dan 'vergeet' ie die ook.

De vertraging kun je verminderen met enkele tweaks (eerder in het topic genoemd).
ok, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

teake schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:49:
Ik heb ook zo'n officiele htc tv-out kabel, maar heb het idee dat de output resolutie maar 320x240 is ipv 640x480.
Daarnaast lijkt het beeld te worden geditherd.
Direct op scherm van de touch pro afspelen via coreplayer gaat perfect en superstrak, maar via tv-out is de kwaliteit om te huilen..

Misschien mis ik bepaalde settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
bRight schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 00:23:
[...]

Ik heb ook zo'n officiele htc tv-out kabel, maar heb het idee dat de output resolutie maar 320x240 is ipv 640x480.
Daarnaast lijkt het beeld te worden geditherd.
Direct op scherm van de touch pro afspelen via coreplayer gaat perfect en superstrak, maar via tv-out is de kwaliteit om te huilen..

Misschien mis ik bepaalde settings?
Ik heb dat TV-out kabeltje niet, en kan het dus bevestigen noch ontkennen. Sorry.
Op het scherm van de TP zelf is het resultaat uitstekend. Maar wel wat klein inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Kan iemand mij vertellen of er met de HTC Multifunction Audio Cable YC-A300

zowel de 2,5 mm aansluiting als de 3,5 mm aansluiting gelijktijdijg te gebruiken zijn ?

Ik heb nl. op de motor een intercom installatie (bedraad) met een 2,5 mm telefooningang (luisteren en praten door helmset1 ) en een 3,5 mm accessoire (mp3-TomTom etc.) ingang (alleen luisteren door helmset 1 & 2)

(en dan nog de intercomfunctie - luisteren en praten tussen helm 1 & 2 - niet van belang in dit geval)

Nu zou ik dus mijn TP met die kabel op beide ingangen tegelijk willen aansluiten.
idealiter zou de situatie zijn: radio/mp3 geluid via de 3,5 mm en TomTom / telefoongesprek via de 2,5 mm

De prioriteiten van de intercom:
2,5 mm boven intercomfunctie voor helm 1

intercomfunctie boven 3,5 mm voor helm 1 &2

Dus 'in a perfect world' : lekker radio luisteren in helm 1&2 , - onderbroken door TT aanwijzingen of gesprek voor helm 1 (muziek gaat door in helm 2)

kan iemand die in het gelukkige bezit van die HTC Multifunction Audio Cable YC-A300 eens testen:

- Welk geluid komt uit welke aansluiting ?
- Kunnen beide aansluitingen gelijktijdig gebruikt worden ?

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:48:
Kan iemand mij vertellen of er met de HTC Multifunction Audio Cable YC-A300

zowel de 2,5 mm aansluiting als de 3,5 mm aansluiting gelijktijdijg te gebruiken zijn ?

Ik heb nl. op de motor een intercom installatie (bedraad) met een 2,5 mm telefooningang (luisteren en praten door helmset1 ) en een 3,5 mm accessoire (mp3-TomTom etc.) ingang (alleen luisteren door helmset 1 & 2)

(en dan nog de intercomfunctie - luisteren en praten tussen helm 1 & 2 - niet van belang in dit geval)

Nu zou ik dus mijn TP met die kabel op beide ingangen tegelijk willen aansluiten.
idealiter zou de situatie zijn: radio/mp3 geluid via de 3,5 mm en TomTom / telefoongesprek via de 2,5 mm

De prioriteiten van de intercom:
2,5 mm boven intercomfunctie voor helm 1

intercomfunctie boven 3,5 mm voor helm 1 &2

Dus 'in a perfect world' : lekker radio luisteren in helm 1&2 , - onderbroken door TT aanwijzingen of gesprek voor helm 1 (muziek gaat door in helm 2)

kan iemand die in het gelukkige bezit van die HTC Multifunction Audio Cable YC-A300 eens testen:

- Welk geluid komt uit welke aansluiting ?
- Kunnen beide aansluitingen gelijktijdig gebruikt worden ?
Kunnen ze je dat bij de PDA shop niet vertellen, of even met HTC bellen.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 23:21:
[...]

Kunnen ze je dat bij de PDA shop niet vertellen, of even met HTC bellen.. :Y
Weet niet of ze bij PDA shop alle functies van zo'n kabeltje kennen (bedoel: hoe vaak zal het voorkomen dat iemand alle aansluitingen tegelijk wil gebruiken) , en of ze zoveel moeite willen doen voor een verkoop van 20€
Bovendien is dat ding bij PDAshop 25 % duurder dan bij de HTC webshop

HTC bellen: dan krijg je gewoon het callcenter en de kans dat iemand daar direct het antwoord weet is vrij klein

Tweakers vond ik de beste optie, omdat hier nog wel eens mensen zijn die alles willen uitproberen en bij voorkeur alles tot het uiterste willen beproeven

Nu lees ik dat die kabel er gewoon bijgeleverd moet zijn :
link

toch nog maar eens goed in het doosje kijken....... of effe bellen met de telecom winkel

edit:
volgens de NL HTC site hoort ie niet in de doos te zitten :?

[ Voor 11% gewijzigd door JAMF op 06-05-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Wanneer je de touch pro openschuift, zit er ter hoogte van het scherm op de achterkant een vierkant plaatje in het frame verwerkt. Dit plaatje zit erg los, en wanneer je hem openschuift hoor je hem ook "rammelen". Meer mensen met het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
vanWalsum schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:48:
Wanneer je de touch pro openschuift, zit er ter hoogte van het scherm op de achterkant een vierkant plaatje in het frame verwerkt. Dit plaatje zit erg los, en wanneer je hem openschuift hoor je hem ook "rammelen". Meer mensen met het probleem?
Was me nooit opgevallen, maar nu je het noemt: ja, zit bij mij ook een beetje los. Maar om dat nou een probleem te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat hoort, dat klepje schuift weg zodra je je TP inklapt. Daar zit de verbinding tussen scherm en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Het hoort inderdaad, maar bij mij rammelt het wanneer je de TP openschuift, doet wat goedkoop aan voor een toetstel van 600 euro.

Ik heb hem nu overigens lopen op WM 6.5, energyrom 3.5. Loopt sneller dan de originele rom, vreselijk veel mogelijkheden, en wanneer je gewoon de standaard htc-background terugzet ziet het er keurig uit. Echt een aanrader!

[ Voor 9% gewijzigd door vanWalsum op 08-05-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ik heb aldoor dat hij oneindig doortrilt bij een smsje. Soms trilt ie goed (3 x tril) en soms 1 x van de 3 en dan oneindig totdat ik het scherm aandoe, dan maakt ie de laatste 2 trilletjes af. Erg gek.

VanWalsum, haal die link maar snel weg :) dat mag hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

wrong button 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door JAMF op 08-05-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ik denk dat ik binnenkort maar eens voor het eerst een nieuwe ROM erop ga zetten (radio ROM niet meegeteld), nu ik een Xperia als backup toestel heb.

Overigens heeft gisteren de bijgeleverde screenprotector het begeven na 9 maanden. Er zat een klein hoekje los, toen ik hem in m'n hoesje deed lette ik niet zo op en had ik kennelijk het hoekje geraakt zodat de protector dubbelgevouwen zat in het hoesje. Tegen de tijd dat ik dat ontdekte was ie al niet meer terug te vouwen en/of plakken. En ja hoor, er zit nu alweer een extra krasje in het scherm. Ik gebruik altijd m'n nagels maar druk vrij zachtjes. Kennelijk komen er toch snel krassen in de Touch Pro. M'n oude M600i en de Xperia hebben een ander soort touchscreen kennelijk, dat een stuk krasbestendiger is. Nadeel daarvan is weer dat het niet randloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parklife
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 11:28
hallo,

Al een tijdje irriteer ik mij eraan dat een gesprek al wordt opgenomen voordat ik mijn pro uit mijn broekzak heb gehaald,.. Hoe kan ik dit voorklomen? ik gebruik de standaard T-mobile hoes..

Is er een instelling waarmee ik dit kan verkomen?

of een andere nuttige tip?

Parklife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:17

Topsecret

Got IT?

*knip* dit mag in [ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic of in Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 11-05-2009 18:34 ]

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Parklife schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:23:
hallo,

Al een tijdje irriteer ik mij eraan dat een gesprek al wordt opgenomen voordat ik mijn pro uit mijn broekzak heb gehaald,.. Hoe kan ik dit voorklomen? ik gebruik de standaard T-mobile hoes..

Is er een instelling waarmee ik dit kan verkomen?

of een andere nuttige tip?
installeer slide 2 unlock (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm gaat lekker met de mail... :N

M'n casema account ingesteld, via WIFI als een trein maar gewoon via Vodafone Live voor geen meter }:| , proxy ook even uitgezet maar werkt ook niet...
Dan maar Hotmail gebruiken, dat werkt tenminste wel... maar schiet ik niet veel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Als ik tegenwoordig een bijlage (bv jpg) wil downloaden bij een email krijg ik het bericht dat bij de volgende keer dat ik mail ophaal de bijlage wordt opgehaald.
Tot zover prima.
Maar vervolgens is na de volgende maal downloaden de hele bijlage bij een mail nog steeds niet zichtbaar maar is de hele bijlage uberhaupt verdwenen terwijl hij nog wel gewoon op de server staat.
Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 08:15:
Hm gaat lekker met de mail... :N

M'n casema account ingesteld, via WIFI als een trein maar gewoon via Vodafone Live voor geen meter }:| , proxy ook even uitgezet maar werkt ook niet...
Dan maar Hotmail gebruiken, dat werkt tenminste wel... maar schiet ik niet veel mee op.
Is het niet zo dat casema hun mail laat ophalen enkel via hun eigen verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
SinergyX schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:52:
[...]

En wat moeten wij daar dan mee? Beetje zoekwerk en alles valt te tweaken, zo als je ziet dus ook hoe je een plaatje van een contactpersoon verwijder. Snap ook niet precies wat nu een 'patroon' zou moeten zijn bij contactpersonen, maargoed.

anders open je het raam, gooi hem heeeeeel ver weg, is dat ook opgelost.
Wat mij iedere keer zo verbaasd is dat ik werkelijk niet begrijp dat iedereen zich hier zo verschrikkelijk laat naaien.
Tweaken wil zeggen dat je een bv een mooi stukje techniek hier en daar bijschaafd een beetje opvoert of wat dan ook om er wat procentjes winst of iets meer op jezelf toegesneden product van maakt.
Dus zeker niet een product wat wanstaltig slecht werkt om het uberhaupt een beetje werkbaar te krijgen.
In dit laatste geval zou je eigenlijk de fabrikant tot de orde willen roepen en hem sommeren het product of van de markt te halen of terug te halen en (kostenloos) in orde te maken.
Er zijn duizenden auto's voor wel mindere oorzaken naar de fabriek teruggehaald.
Ik ben zo kotsmisselijk van mijn MDA Vario 4 dat ik er inmiddels helemaal klaar mee ben.
Hij is nog behootrlijk netjes om te zien en geen erge krassen o.i.d. en is bij deze voor ieder redelijk bedrag te koop.
Alhoewel ik prima begrijp dat natuurlijk niemand iets koopt van een verkoper die het produkt tot op de grond toe afbrand, want dat is toch echt wat ik doe aangezien er werkelijk letterlijk helemaal niets aan dit apparaat is wat ik naar behoren vind werken.
Noem iets ,wat dan ook en ik kan je zeggen wat er aan schort.
Bij deze is hij voor mij dus dood verklaard. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 13-09 16:44
ik heb gisteren de nieuwe energy rom met wm6.5 geinstalleerd. Dit in samenwerking met mobile shell 3 van spb is werkelijk super. Alles loopt vloeiend en ik heb eindelijk het idee dat ik een snelle moderne telefoon bezig.
Echter kan ik het toetsenbord niet fatsoenlijk gebruiken omdat wm de hele tijd woordsuggesties doet. Deze zijn altijd in het engels en pakt altijd een ander woord dan dat ik typ. Ik moet dus het woord doortypen tot het af is en dan vervolgens pijltje naar links drukken en vervolgens op enter.

Is er een mogelijkheid om deze woordsuggestie (die het typen ook nog eens langzaam maakt) uit te zetten dmv registertweaks ofzo? Heb woordaanvulling in de opties uitstaan en heb al veel gezocht maar nog geen oplossing gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat dat niet standaard onder de T9 settings? (of iig onder keyboard settings). Ik heb de energy rom ook maar nooit last van auto woordsuggesties.

SPD werkt an sich best fijn, erg snel maar net mijn ding niet :P Wel grappig dat SPD mijn stad wel kent, TF3D namelijk niet :P

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
Fijn dat nu eindelijk eens de hardware acceleratie wordt gebruikt.
Hier zijn wat screenshots van mijn settings. Ik heb daar alles uitgevinkt maar zoals in de 2e screenshot te zien is blijft hij suggereren, ik typte daar gewoon testen maar hij maakt er tested van :S

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/7494/200905101845320000111d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/1835/200905101846440003111d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

en als je FN - spatie doet als je bericht aan het typen bent, kan je daar ABC kiezen?

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

SinergyX schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:12:
en als je FN - spatie doet als je bericht aan het typen bent, kan je daar ABC kiezen?
Dit is precies hoe ik het een paar maanden geleden ook opgelost heb. Lastig te vinden inderdaad. Daar stond nog T9 aangevinkt, en dan blijft hij suggesties doen (zelfs als je alle andere opties uitzet en er dus nieteens suggesties in de lijst komen te staan buiten het feitelijke woord dat je aan't typen bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:08:
[...]

Is het niet zo dat casema hun mail laat ophalen enkel via hun eigen verbinding?
Mijn vrouw had een HTC touch maar die liep continu vast... dus heeft ze een BlackBerry Bold gekocht. Daar de pop3 instellingen van ons Casema adres ingezet....voilá er kan gemaild worden :Y
Krijg op de TP steeds foutmeldingen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
SinergyX schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:12:
poh dat is me er 1, maar nu werkt t heel erg bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Myedvyed schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:01:
[...]

Dit is precies hoe ik het een paar maanden geleden ook opgelost heb. Lastig te vinden inderdaad. Daar stond nog T9 aangevinkt, en dan blijft hij suggesties doen (zelfs als je alle andere opties uitzet en er dus nieteens suggesties in de lijst komen te staan buiten het feitelijke woord dat je aan't typen bent).
Wat ik niet begrijp is dat ik voor een stuk minder makkelijk te vinden vragen hier continue op de vingers wordt getikt, met de melding dat met een beetje zoekwerk en googelen het ook was te vinden 8)7
GOT >old boys club!! nu weet ik het zeker :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Hebben jullie ook als je die t9 hebt uitgezet dat als je de touch pro opengeschoven hebt en je dan pas naar messages gaat t9 weer aan staat? En als je dichtgeklapt naar messages gaat en pas openklapt als je echt wil typen hij gewoon op ABC staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MatMich schreef op maandag 11 mei 2009 @ 02:39:
Wat ik niet begrijp is dat ik voor een stuk minder makkelijk te vinden vragen hier continue op de vingers wordt getikt, met de melding dat met een beetje zoekwerk en googelen het ook was te vinden 8)7
GOT >old boys club!! nu weet ik het zeker :r
Je hebt enkel jezelf ermee om onvrede te uiten over Got hier. Je vind het toestel niets, verkoop hem lekker en laat het erbij. Jou 'vragen' zijn meer irritaties van de menu's die gewoon onderdeel van design zijn, in tegenstelling tot het vinden van de T9 instellingen.
MsG schreef op maandag 11 mei 2009 @ 07:42:
Hebben jullie ook als je die t9 hebt uitgezet dat als je de touch pro opengeschoven hebt en je dan pas naar messages gaat t9 weer aan staat? En als je dichtgeklapt naar messages gaat en pas openklapt als je echt wil typen hij gewoon op ABC staat?
Zover ik weet omdat T9 per 'applicatie' aan en uit kan worden gezet. Zet je hem dus in TF3D 'uit', gaa hij niet in messages uit en visa versa. In Word heb ik T9 aanstaan, in sms weer uit. Maar merkte met mijn vorige rom dat bepaalde software keyboards dit random in/uit schakelen.

Buiten Word met T9 heb ik er eigelijk nooit last van gehad, hij staat overal uit. (enkel default energy rom, geen extra's of andere tweaks).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:14:
[...]

Mijn vrouw had een HTC touch maar die liep continu vast... dus heeft ze een BlackBerry Bold gekocht. Daar de pop3 instellingen van ons Casema adres ingezet....voilá er kan gemaild worden :Y
Krijg op de TP steeds foutmeldingen... :?
klopt het dat je wel kan ontvangen, maar niet kan verzenden?
heeft te maken met windows mobile (tja) Als je Gmail als SMTP server gebruikt werkt het wel.

http://www.tracyandmatt.c...6-1-smtp-error-the-offici

PSN: riznind

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.