Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnology.co.in/wp-content/uploads/2009/04/htc-touch-pro2.jpg
Introductie
HTC heeft op de MWC-beurs in Barcelona de Touch Pro 2 geïntroduceerd. Het toestel draait op een nieuwe versie van de Touch FLO 3D-interface op Windows Mobile 6.1 en bevat een groter scherm dan z'n voorganger, met een hogere resolutie: 800x480 pixels

Aankondiging

De Touch Pro2 is een zakelijke slider met een 3,6"-scherm, waaronder zich een zoombar voor in- en uitzoomen bevindt. Het toestel heeft 512MB rom- en 288MB ram-geheugen. Als de gebruiker de HTC Touch Pro2 omgedraaid op tafel legt, kan hij direct een conference call houden. Dankzij de 1500mAh-accu houdt het toestel het met bellen 510 minuten vol(GSM). En de standby tijd bedraagt 750 uur(WCDMA) De Touch Pro2 komt begin deze zomer in de Benelux en zal dan zonder abonnement 600 euro gaan kosten.

Nieuws: Introductie vervroegd naar mei

InhoudsopgaveVerwante en andere interessante topics
Specificaties
De Touch Pro 2 is eigenlijk een (licht) verbeterde versie van de Touch Pro. De grootste verschillen zijn de schermupgrade van 0,8" met een hogere resolutie. De standby-tijd is aanzienlijk verbeterd dmv de grotere batterij en hij is veel groter en zwaarder dan z'n voorganger. Voor deze en overige verschillen zie onderstaande tabel:
Touch Pro 2Touch Pro
ChipsetQualcomm MSM7201AQualcomm MSM7201A
Processor snelheid528MHz528MHz
ROM geheugen512MB512MB
RAM geheugen288MB288MB
Flash geheugenMicroSD(HC)MicroSD(HC)
Scherm3.6" 800x480 65k2.8" 640x480 65k
Camera's3.2MP AF & 0.3MP3.2MP AF + & 0.3MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1500mAh, 500 uur, 8 uur1340mAh, 406 uur, 8 uur
Afmetingen 116x59x17mm102x51x18mm
Gewicht 187,5 gram165 gram
Prijs600,-475,-

Overige hardwarespecificaties van de Touch Pro 2 zijn:
  • Quadband GSM, GPRS & EDGE: 850/900/1800/1900/2100 MHz
  • HSDPA, WCDMA (tot 384kbps up & 7.2Mbps down): 900/2100 MHz
  • Wifi 802.11b + 802.11g
  • Bluetooth 2.0 met EDR en A2DP Stereo ondersteuning
  • GPS + a-GPS
  • FM radio stereo + RDS Onduidelijk
  • Trilalarm
  • Tiltsensor
  • Zoombar
  • HTC ExtUSB
  • Windows Mobile 6.1 Professional met TouchFlo3D,

Kan na release WM6.5 gratis en officieel geupgrade worden naar WM6.5
  • Audio: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
  • Video: WMV, ASF, MP4, 3GP, 3G2, M4V, AVI
In de doos zit:
  • HTC Touch Pro 2
  • AC Adapter
  • Screenprotector (Zeker geen overbodige luxe bij zo'n duur apparaat)
  • Mini USB Kabel
  • Headset
  • Gebruikershandleiding & Software CD
HTC.com: Specificaties
Ga terug naar de inhoudsopgave
Foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_Touch_Pro_2/large5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson13.jpg

Groter dan de Iphone... En dan ook nog met een volledig toetsenbord! Hulde :D

Filmpjes

Prijzen

Discussies over levertijden en abbonementen van dit toestel vinden plaats in het desbetreffende topic!

Reviews
[center]

Engelstalige video review

Russiche Review (Vertaald door Google!)
Nederlandstaling review door WindowsPhone

Credits
Dit is mijn eerste OP (Sef24), en ik ben nieuwsgierig naar jullie reacties. Dank aan TLC voor de mooie vergelijkings-tabel!
De startpost zal regelmatig geupdated worden!

[ Voor 93% gewijzigd door Nicozo op 30-06-2009 11:24 . Reden: Pricewatch + Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25
Mooie telefoon :) Jammer dat de prijzen van HTC's altijd ontzettend duur blijven, en niet gaan zakken. Kijk naar de Tytn'2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287888

Het design spreekt mij wel aan, en hij is op sommige puntjes wel beter dan de Xperia van SE :)
Alleen lijkt hij mij een beetje zwaar, dat is de Xperia nu ook al en deze is nog eens 20 gram zwaarder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 08:10
Ik vind dit weer 1 van de mooiere toestellen van HTC van nu. Heb nu zelf een tytn2, maar moet helaas nog wachten tot februari voordat ik mag verlengen. Maar als er tot die tijd niet iets beters komt, dan is de kans zeer groot dat dit mijn volgende toestel gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Sef24 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:54:
Mooie telefoon :) Jammer dat de prijzen van HTC's altijd ontzettend duur blijven, en niet gaan zakken. Kijk naar de Tytn'2.
heeft ook zijn voordelen bij marktplaats weer met verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:36:
[...]

heeft ook zijn voordelen bij marktplaats weer met verkoop
Klopt, maar ik vind het moeilijk om zo'n enorm groot bedrag voor een mobiel neer te tellen. Maar als ik aan de speaker kwaliteit van het ding denk loopt het water me in de mond :9~

Edit: Als ik mocht kiezen tussen dit toestel en de HD, dan wist ik het wel ;)

Video Hands-On @ MWC 2009:

[ Voor 19% gewijzigd door Joseph op 08-05-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Heb zojuist aangeboden om een mooie OP in elkaar te mogen flansen. Ga eens kijken wat ik er van bak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301906

Het is nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer deze mobiel uitkomt he?!
Ik wacht al zo lang, en wil hem echt heel graag!!
Is het nu echt definitief dat het pas juni wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Er staat nog steeds geen datum vast nee. Maar ikzelf ga uit van 6 juni of 26 juni.
Op een online shop stond eerst 16 mei. Maar dat is nu verandert na 1 juni. En ik denk dat het nog wel meer zal gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Sef24 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:29:
Edit: Als ik mocht kiezen tussen dit toestel en de HD, dan wist ik het wel ;)
Ik ben echt aan het twijfelen, en heel benieuwd naar de eerste (eigen) hands-on ervaring.
Want hij wordt bijna eens zo dik dan de HD.
Dan nijgt ie wel heel erg naar de MDA Pro (wie kent hem niet?)
En die stak je niet zo in je broekzak.
Althans, dan ging je niet zo over straat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:31
wat is er anders aan deze dan de tp2? iets meer geheugen, andere styling en tf3d v2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
  • Laatst online: 16-09-2024
Nicozo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:54:.

Maar ikzelf ga uit van 6 juni of 26 juni.
Op een online shop stond eerst 16 mei. Maar dat is nu verandert na 1 juni. En ik denk dat het nog wel meer zal gaan veranderen.
groot verschil (jammer he).... Ik was gister bij de Belcompany, zij 'verwachten' de htc pro 2 eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit topic niet de plek voor discussies over levertijden? [ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

In juni loopt mn contract af.. en kan ik op zoek naar een nieuw toestel! heb nu de diamond 1.. ik twijfel nu egt tussen de touch pro 2 en diamond 2.. kan niet wachten om ze allebei in mn handen te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Mooi ding :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-03-2023
Ook ik ben iemand die aan het wachten is op deze telefoon, dit wordt mijn eerste smart phone en ik wil eigenlijk gelijk het maximale uit de telefoon zien te halen.

Nu is mijn vraag misschien een van algemenere vraag. op deze telefoon zit een ext usb aansluiting, handig om op te laden, met verloop muziek eruit te krijgen etc etc. Nu vraag ik me af in hoeverre het mogelijk is om gegevens de andere kant op te krijgen. Bijvoorbeeld: ik heb een boot, met hierop verschillende meters (snelheid, diepte, wind, aparte gps (hier niet van toepassing) al deze klokjes geven NMEA182 informatie. DIt kan ik via mijn laptop bekijken dmv een normale usb stekker. Met een verloopje zal het vast ook wel op deze telefoon passen. ALS ik dan software heb die op WM draaid, zou ik deze gegevens dan ook op de telefoon beschikbaar hebben?

Het is maar een voorbeeld case. Maar het geeft een beetje aan of je met smartphones ook gegevens van extern -> smartphone krijgt... (en dan niet mail, contacts, MP3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Hangt er vanaf, ik weet zo niet of de TP2 ook als USB-host kan functioneren. Als dat kan, dan is er vast wel iets mogelijk om die data te verwerken op je WM toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302026

Belcompany verwacht em eind mei en uiterlijk 5 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Verdere discussies over de levertijden in het Levertijden topic a.u.b! -> [ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

@Ericjanvanputten. Het wordt *als ie even mooi is als dat ie eruit ziet* ook mijn eerste smartphone. En ik wil er dus ook het meeste uithalen, dus dat wordt waarschijnlijk veel hard-reseten voor ons, voordat we de perfecte rom & applications erop hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Heeft dit toestel eigenlijk een stylus erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
ja er zit een stylus bij... gelukkig wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
@Ericjanvanputten. Het wordt *als ie even mooi is als dat ie eruit ziet* ook mijn eerste smartphone. En ik wil er dus ook het meeste uithalen, dus dat wordt waarschijnlijk veel hard-reseten voor ons, voordat we de perfecte rom & applications erop hebben staan ;)
Dat de telefoon stijlvol is vind ik ook zeker. En inderdaad ik wil er zo veel mogelijk uit zien te halen als erin zit. Dus direct maar een 16GB of als het even kan een 32GB kaartje erin, volstoppen met Route software + kaarten, watersport mogelijkheden bekijken (navigatie), RDP ook zeker. Maar daarbij wil ik vooral dat het apparaatje betrouwbaar is aangezien ik het ook deels zakelijk wil gebruiken. Dus hoop dat het hard-reseten wel mee zou vallen. Wil best een periode (3mnd max bijv) experimenteren om het ding naar mijn zin te krijgen, maar daarna moet die gewoon zijn ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Groter dan de Iphone... En dan ook nog met een volledig toetsenbord! Hulde
hmm groter dan de iphone :S ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn hoor.. dat is wel een hele grote stap van de TouchDiamond1 naar de TouchPro2 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
ronh schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:09:
[...]

Ik ben echt aan het twijfelen, en heel benieuwd naar de eerste (eigen) hands-on ervaring.
Want hij wordt bijna eens zo dik dan de HD.
Dan nijgt ie wel heel erg naar de MDA Pro (wie kent hem niet?)
En die stak je niet zo in je broekzak.
Althans, dan ging je niet zo over straat! :P
Jij misschien niet, ik wel :-) Dit is idd eindelijk een waardige opvolger van de Uni

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 14:14

Geckoo

Good news, everyone!

Ik ook kijk uit na deze, als waardige opvolger van mijn Tynt waarvan het touchscreen is overleden...

maar ik dacht dat de camera 5 mega pixel zou zijn?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
follower schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:07:
ja er zit een stylus bij... gelukkig wel...
Ik ben alleen benieuwd of deze ook met een magneetje in de shaft wordt getrokken, of dat deze weer geklemd zit, zoals bij de "oude" toestellen.

[ Voor 64% gewijzigd door ronh op 13-05-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Geckoo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:29:
maar ik dacht dat de camera 5 mega pixel zou zijn?
Nee, helaas slechts 3Mpix.
Volgens mij richt de TP2 zich ook erg op de zakelijke markt, gezien de snufjes tov de TP1 en de THD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:15:
[...]

Ik ben alleen benieuwd of deze ook met een magneetje in de shaft wordt getrokken, of dat deze weer geklemd zit, zoals bij de "oude" toestellen.
Ik verwacht een magneet stylus. Volgens mij heb ik dat al ergens in een review voorbij zien komen dat de pro 2 die heeft maar dat weet ik niet meer zeker (kan ook in de war zijn met HTC HD).

Maar ik vraag me af waarom htc een nieuw idee dat in de meeste nieuwe toestellen zit niet ook op deze zou toepassen? Het is zeer handig en innovatief.... en dan gaan ze in eens weer terug op de oude manier. Lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
follower schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:06:
Maar ik vraag me af waarom htc een nieuw idee dat in de meeste nieuwe toestellen zit niet ook op deze zou toepassen? Het is zeer handig en innovatief.... en dan gaan ze in eens weer terug op de oude manier. Lijkt me niet.
Ik dacht begrepen te hebben dat de TD2 geen magnetische stylus shaft meer had?
Correct me if I'm wrong!

Vandaar mijn angst dat ze dit bij de TP2 ook weglaten...

[ Voor 6% gewijzigd door ronh op 13-05-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Ben benieuwd of er ook een custom rom van WinMo 7 voor dit apparaatje komt. Zie het nieuwsbericht. Als je de blog naar waar verwezen word bekijkt, zie je dat het toestel kantje boord door de specs heen komt. Als ze bij XDA de hardware-beperkingen van WinMo7 kunnen "wegmodden" kunnen we wel eens geluk hebben... Lets hope O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
Sef24 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:28:
Ben benieuwd of er ook een custom rom van WinMo 7 voor dit apparaatje komt. Zie het nieuwsbericht. Als je de blog naar waar verwezen word bekijkt, zie je dat het toestel kantje boord door de specs heen komt. Als ze bij XDA de hardware-beperkingen van WinMo7 kunnen "wegmodden" kunnen we wel eens geluk hebben... Lets hope O-)
Ik heb vol en volledig vertouwen in XDA. Ze lopen immers ook al maanden met WM6.5 te ouwehoeren voor elk toestel dat ooit door HTC gemaakt is :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Ook groot vertrouwen in hun hier ;)

Ontopic: Ben benieuwd hoe lang de batterij mee gaat...

[ Voor 45% gewijzigd door Joseph op 13-05-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Yes, eindelijk een thread over de Touch Pro 2.
Mijn dank is groot _/-\o_
ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:15:
[...]

Over de magentische stylus. Volgens leden van XDA heeft het jammergenoeg geen magentische stylus...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512851

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
I have it in my hands right now and can tell you that the stylus is 100% not magnetic. But it does turn it on when you pull the stylus out.
Hmm, iemand heeft hem daadwerkelijk in zijn handen gehad.
Dan mogen we ervan uitgaan dat het zo is.
Wel jammer, en onbegrijpelijk, want het is wel gemakkelijk op de THD en de TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Al dat gedoe om die magnetische stylus: ik mis dat dus totaal niet op m'n TyTN2. Heb ook nog steeds de originele stylus in gebruik.
Sef24 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:49:
Ook groot vertrouwen in hun hier ;)

Ontopic: Ben benieuwd hoe lang de batterij mee gaat...
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Op PDAdb is in ieder geval te zien dat de standaardbatterij hoogstwaarschijnlijk 1500mAh gaat leveren, wat meer is dan bij de TyTN2. Aan de andere kant, er is waarschijnlijk ook meer stroom nodig met dat scherm. Het zal wel weer dagelijks opladen worden :+

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

DUX schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:37:
Al dat gedoe om die magnetische stylus: ik mis dat dus totaal niet op m'n TyTN2. Heb ook nog steeds de originele stylus in gebruik.

[...]

Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Op PDAdb is in ieder geval te zien dat de standaardbatterij hoogstwaarschijnlijk 1500mAh gaat leveren, wat meer is dan bij de TyTN2. Aan de andere kant, er is waarschijnlijk ook meer stroom nodig met dat scherm. Het zal wel weer dagelijks opladen worden :+
ach zie het niet als opladen maar als backup draaien aan je pc :)

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:07
één klein dingetje mis ik.. Klein flitslampje. Niet zo zeer om mooie foto's te maken in het donker, maar dat lampje is toch wel verrekte handig af en toe.

Aan de andere kant zit er een groot scherm op wat ook licht kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Het lijkt wel rustig in dit topic :p

Ontopic: Hier is nog mooi leesvoer ;) (Duitstalige review, vertaald door Google)

Hier zijn exclusieve plaatjes te vinden van de Touch Pro 2. Dit las ik in die site :D :
Keurig weggewerkt is de stylus, die magnetisch bevestigd is in de Touch Pro2.

[ Voor 34% gewijzigd door Joseph op 16-05-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Kijk ook vooral hier op de vertaalde website van het Russische mobile-review.com, die altijd erg uitgebreid zijn met foto's en teksten bij (p)reviews :)

[edit]
En voor wat het waard is (meer foto's van de Touch Pro 2), hier een bezoekje aan HTC-evenement van dezelfde website.

[ Voor 23% gewijzigd door DUX op 17-05-2009 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Ben zelf ook aan het wachten op deze smartphone. Jammer dat er nog niet meer reviews online te vinden zijn :-(

Zou het trouwens met zoveel mensen die deze smartphone willen niet veel voordeliger uitkomen als er een sorot van inkoopactie werd gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
jebuske schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:58:
(...)
Zou het trouwens met zoveel mensen die deze smartphone willen niet veel voordeliger uitkomen als er een soort van inkoopactie werd gehouden?
Slim idee :) Topic aangemaakt. Belangstellenden kunnen daar een reactie neerzetten ;)

Edit: Het lijkt dat we veel belangstellenden hebben. We gaan z.s.m. over tot een actie. Zogauw die af is zal ik deze post updaten en de start post. Als we dan iedereen bij elkaar hebben is het wachten tot het product uit is. En dan bestellen met die handel :*)

[ Voor 146% gewijzigd door Joseph op 17-05-2009 22:45 . Reden: Aankondiging dat de actie gaat beginnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk zo'n inkoopactie, maar dat mag verder buiten GoT om geregeld worden. GoT is niet bedoeld voor dit soort zaken. Zie Einde aan de Inkoopacties voor meer info.

Enkele reacties verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Hij moet toch binnenkort uitkomen.
Ik ben wel benieuwd, het blijft erg stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118213

Ik zit met spanning te wachten tot het toestel op de markt komt. Aan de foto's te zien is het design erg goed, en de specs liegen er ook niet om.

Verder moet ik toegeven dat het hier verdacht stil blijft. Dat zal ook zo blijven tot er meer nieuws is vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 118213 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:31:
Verder moet ik toegeven dat het hier verdacht stil blijft. Dat zal ook zo blijven tot er meer nieuws is vrees ik.
Ja, laten we dan ook echt on topic blijven want reacties als "Hij moet toch binnenkort uitkomen.
Ik ben wel benieuwd, het blijft erg stil." voegt niets toe...

Levertijden etc horen hier [ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
*knip* doe het dan zelf ook niet.

Dus on-topic: Zouden de specs echt vast liggen, of zouden er toch nog wijzigingen mogelijk zijn?
Met name de 3Mpix is wel jammer.

[ Voor 61% gewijzigd door RoD op 18-05-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht niet dat ze dergelijke specs nog zullen aanpassen...

Ikzelf hoop dat ze wat doen aan de accuduur, heb van de week wat zitten spelen met de voorloper van deze Pro2 en in 10 minuten liep de accu 10% achteruit. Menu doorgelopen, 2 pagina's op internet geopend en beetje zitten rommelen met de weersverwachtingen... Toch niet extreem zwaar belast zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Er zijn wat meer plaatjes verschenen op the Unwired
Wat ziet ie er toch mooi uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronh schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:01:
hij is mooi, maar ik denk dat hij met zwart toetsenbord nog mooier zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ronh schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:01:
Nice foto's!! kan niet w8e!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

-

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 240727 op 19-05-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:10:
[...]hij is mooi, maar ik denk dat hij met zwart toetsenbord nog mooier zou zijn
Het gaat me niet zo zeer over mooier, maar meer over leesbaarheid.
Mijn ervaring is dat een licht keyboard met zwarte letters slechter leesbaar is dan zwarte toetsen met witte letters.
Met name als het wat donkerder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:39
ronh schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:29:
[...]

Mijn ervaring is dat een licht keyboard met zwarte letters slechter leesbaar is dan zwarte toetsen met witte letters.
De pro 2 heeft oplichtende knoppen, dus ik zie daar geen probleem.

Ik had het toestel trouwens wel iets kleiner verwacht, hij is vrijwel net zo groot als de HTC touch HD als ik die foto's zo bekijk... maar dat is voor mij geen reden om er van af te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronh schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:29:
[...]

dan deel je mijn mening dus dat een zwart keyboard met witte letters beter (en voor mijn gevoel) mooier is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:18:
dan deel je mijn mening dus dat een zwart keyboard met witte letters beter (en voor mijn gevoel) mooier is
Over smaak valt niet te twisten, maar in deze zitten wij wel op één lijn ;)
Boktor schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:34:
Ik had het toestel trouwens wel iets kleiner verwacht, hij is vrijwel net zo groot als de HTC touch HD als ik die foto's zo bekijk... maar dat is voor mij geen reden om er van af te zien :)
Dat was al even bekend hoor.
Hij is net zo groot als de HD, maar dan nog een stuk dikker door het keyboard.
Ik denk dat je hem qua formaat kunt vergelijken met de Universal, de MDA Pro.

En dan heb je dus een colbert of koffertje nodig, je zult hem waarschijnlijk niet gemakkelijk in je broekzak dragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

De touch pro 2 is wel smaller dan de Touch HD: 59 mm tegen 62.8mm!
En 1 mm langer 116 tegen 115mm.
Ik vind hem daardoor een stuk eleganter dan dan die stoeptegel van een Touch HD!

Zelf denk ik hem horizontaal aan mijn broekriem te dragen - dus is het even zoeken naar een goede case/belt tasje!
Voor tips hou ik me aanbevolen!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knip, verkeerde topic.

[ Voor 89% gewijzigd door JBS op 19-05-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronh schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:22:
[...]

Over smaak valt niet te twisten, maar in deze zitten wij wel op één lijn ;)

[...]

Dat was al even bekend hoor.
Hij is net zo groot als de HD, maar dan nog een stuk dikker door het keyboard.
Ik denk dat je hem qua formaat kunt vergelijken met de Universal, de MDA Pro.

En dan heb je dus een colbert of koffertje nodig, je zult hem waarschijnlijk niet gemakkelijk in je broekzak dragen....
als hij kwalitatief net zo goed gaat scoren als de Qtek 9000 (MDA PRO) wordt het -voor mij- zeker een topper. Dat was nog eens een toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Tjakka! Zojuist is er een gedetailleerde review in het nederlands ervan uitgekomen!
http://www.windowsphone.nl/viewtopic.php?t=80&f=9

En een nieuw filmpje waarin je de TV-OUT functie ziet: http://www.youtube.com/watch?v=1bOD17rMSKI

edit; Ook toegevoegd aan OP!

[ Voor 6% gewijzigd door Nicozo op 20-05-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ziet er egt super uit! ik ben nu nog in bezit van Diamond1 en heb hier verschillende custom roms op gedraaid waardoor hij gewoon super liep met allerlei extra's..
ik heb niet gevolgd of de community van rom-bakkers van touchpro1 ook zo actief is. wie weet dit? If so.. dan zal het met de pro 2 niet anders zijn neem ik aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
Die tv out is ook wel echt cool, zou bijna touchflo op een monitor/tv willen hebben in de gang thuis.
handig om het weer te bekijken, eigenlijk meerdere schermen tegelijk zou geweldig zijn.

home screen
weer screen + toevoeging buienradar bijv.
en misschien wel mogelijkheid tot bellen via dit 'panel'

iemand een idee of je touchflo idee op windows kan simuleren?
met telefoon functie dan? dat moet dan vast ook wel lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Weet iemand hoe het zit met de USB aansluiting?
In de specs staat dat de Pro 2 een "gewone, standaard" USB aansluiting heeft, dus je zou bestaande stekkers moeten kunnen gebruiken zoals autoladers.
Op afbeeldingen van de reviews e.d. lijkt het erop dat de USB poort een ander formaat heeft.
Het lijkt op een asymetrische poort terwijl de normale USB stekkers symetisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

Snowboarder! schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:34:
Weet iemand hoe het zit met de USB aansluiting?
In de specs staat dat de Pro 2 een "gewone, standaard" USB aansluiting heeft, dus je zou bestaande stekkers moeten kunnen gebruiken zoals autoladers.
Op afbeeldingen van de reviews e.d. lijkt het erop dat de USB poort een ander formaat heeft.
Het lijkt op een asymetrische poort terwijl de normale USB stekkers symetisch zijn.
Het heeft een iets andere layout omdat er ook audio over heen gaat. Maar een gewoon usb kabel werkt gewoon hoor. Meeste voorgaande htc's hebben ook zo een aansluiting gehad :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Oke, dank voor je antwoord. Gerustgesteld. Zou toch jammer zijn om weer nieuwe autoladers en extra adapters te moeten kopen.

Kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinxton
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Praetextatus schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:53:
[...]
Het heeft een iets andere layout omdat er ook audio over heen gaat. Maar een gewoon usb kabel werkt gewoon hoor. Meeste voorgaande htc's hebben ook zo een aansluiting gehad :)
Naar mijn weten is het bij de laatste HTC modellen steeds een "HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0, audio jack, and TV Out* in one)" en geen normale ExtUSB. Op mijn HTC Touch Pro1 is het een HTC ExtUSB. Dus geen normale ExtUSB zoals bij andere toestellen...
Ik vind het ook erg jammer dat ze er geen normale ExtUSB van gemaakt hebben... Ik heb hier nog heel wat kabels liggen van m'n vorige toestellen die ik in zo'n geval perfect zou kunnen gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Ik heb me zojuist even verdiept in de abboprijzen + phone verdiept en tot nu toe bieden studentmobiel.nl en 2call.nl de telefoons op deze manier aan. Mocht iemand nog andere websites weten, dan probeer ik deze er ook in te verwerken. De prijzen zijn geldig tot 31mei. Gaat in alle gevallen om een 2jarig abonnement + hoogste databundel.

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/3180/htcpro2pr.th.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door directjohan op 21-05-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Overmorgen ben ik bij iemand die een super-computer heeft. Ik wil daar met badaboom alvast wat DVD'tjes omzetten. Weet iemand goede instellingen hiervoor? Moet ik die van de Touch HD pakken? Of geloven, zoals in het HD topic staat, dat de x264 codec het in de interne mediaspeler het probleemloos afspeelt? Moet ik 800x480 als reso pakken?

Bedankt alvast voor de raad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

directjohan schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 09:54:
Ik heb me zojuist even verdiept in de abboprijzen + phone verdiept en tot nu toe bieden studentmobiel.nl en 2call.nl de telefoons op deze manier aan. Mocht iemand nog andere websites weten, dan probeer ik deze er ook in te verwerken. De prijzen zijn geldig tot 31mei. Gaat in alle gevallen om een 2jarig abonnement + hoogste databundel.

[afbeelding]
kan je de exel misschien ook online gooien?
kan ik er even mee verder sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

kinxton schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:47:
[...]
Naar mijn weten is het bij de laatste HTC modellen steeds een "HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0, audio jack, and TV Out* in one)" en geen normale ExtUSB. Op mijn HTC Touch Pro1 is het een HTC ExtUSB. Dus geen normale ExtUSB zoals bij andere toestellen...
Ik vind het ook erg jammer dat ze er geen normale ExtUSB van gemaakt hebben... Ik heb hier nog heel wat kabels liggen van m'n vorige toestellen die ik in zo'n geval perfect zou kunnen gebruikt hebben.
Dan zou zoiets nog een oplossing kunnen zijn:
http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sef24 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:29:
Overmorgen ben ik bij iemand die een super-computer heeft. Ik wil daar met badaboom alvast wat DVD'tjes omzetten. Weet iemand goede instellingen hiervoor? Moet ik die van de Touch HD pakken? Of geloven, zoals in het HD topic staat, dat de x264 codec het in de interne mediaspeler het probleemloos afspeelt? Moet ik 800x480 als reso pakken?

Bedankt alvast voor de raad :)
X264 is een encoder, geen codec. Maar je kunt er H.264-files mee bakken die het vast wel doen. Daarnaast is het altijd verstandig om de native resolutie van de telefoon te pakken, of een resolutie met dezelfde aspect ratio, zodat je geen balkjes hebt. Ook is het wel handig om de bitrate enigszins binnen de perken te houden. Een hoge bitrate heb je weinig aan, kost veel ruimte en maakt de file zwaarder om af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Bedant voor de tip. Ik ben nu op het volgende:

H.264 Codec MP4
800x480 resolutie
Audio AAC Codec
1000KB/s bitrate video
128KB/s bitrate audio

Iemand nog op of aanmerkingen?

Laat het maar weten.

Bedankt voor alle hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Geckoo schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:43:
[...]

kan je de exel misschien ook online gooien?
kan ik er even mee verder sleutelen.
http://www.filefactory.com/file/ag11e39/n/htcpro2_xls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Wat is dat nou van discussie over de usb poort? Daar past gewoon een mini usb stekkertje in, ook al ziet het er anders uit. Waarschijnlijk gewoon hetzelfde als bij de touch pro 1, en al die andere HTC Toestellen.

Het heeft een extusb aansluiting, voor je oortjes bijvoorbeeld, maar je mini usb kabel past er gewoon in om hem op te laden of te connecten met je pc.

Wil je je eigen oortjes? Dan koop je een convertertje..

[ Voor 7% gewijzigd door Boyd op 23-05-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Levertijden en dergelijke zaken horen in TP. Enkele offtopicberichten zijn daarom verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinxton
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gamepie56 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:10:
Wat is dat nou van discussie over de usb poort? Daar past gewoon een mini usb stekkertje in, ook al ziet het er anders uit. Waarschijnlijk gewoon hetzelfde als bij de touch pro 1, en al die andere HTC Toestellen.

Het heeft een extusb aansluiting, voor je oortjes bijvoorbeeld, maar je mini usb kabel past er gewoon in om hem op te laden of te connecten met je pc.

Wil je je eigen oortjes? Dan koop je een convertertje..
Probeer daar maar eens een normale standaard male ext USB kabel in te steken: http://www.windowsphone.n...c_touch_pro2_review_7.jpg

Mij is het nooit gelukt! Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226118

een gewone usb mini b past er anders wel in.(trouwens op alle htc toestellen)
een gewone mini usb oplader voor in de wagen gaat dus perfect en een gewone usb naar usb mini perfect voor aan de pc ed. het lijkt dat mini usb er niet in past maar de aansluiting in het toestel is iets breder als gewone mini usb.
:)

grtz
nog ffe geduld en dan de pro 2 testen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
kinxton schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:23:
[...]

Probeer daar maar eens een normale standaard male ext USB kabel in te steken: http://www.windowsphone.n...c_touch_pro2_review_7.jpg

Mij wel hoor, ik heb hier bij mijn TytnII precies dezelfde aansluiting en gebruik een standaard mini-usb kabel voor, er is nog nooit een kabel geweest die niet paste bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cryonic90 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:42:
[...]

Mij wel hoor, ik heb hier bij mijn TytnII precies dezelfde aansluiting en gebruik een standaard mini-usb kabel voor, er is nog nooit een kabel geweest die niet paste bij mij.
klopt, hier ook geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

is ie al ergens in een winkel gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ind0mi schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:53:
is ie al ergens in een winkel gespot?
Nee, hij is niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
kinxton schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:23:
[...]

Je hoort het dus :) Mini USB past gewoon. Dat legde ik ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Crossposten is niet nodig, en bovendien hoort dit hier niet.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 26-05-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Laatst online: 23:56
Goed nieuws.
Linkje moet denk ik zijn http://www.clove.co.uk/vi...6A9D3D48B&Category=GROUP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Weet iemand hoeveel agenda items en/of dagen je kan zien in het 'today' scherm van de TouchFLO interface? Ik gebruik mijn agenda namelijk nogal veel, maar als ik alleen maar afspraken van vandaag zie en maximaal 2 stuks, dan heb ik daar weinig aan. Graag zou ik bijvoorbeeld de komende 7 dagen kunnen zien, desnoods met scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Zeezicht schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:24:
Weet iemand hoeveel agenda items en/of dagen je kan zien in het 'today' scherm van de TouchFLO interface? Ik gebruik mijn agenda namelijk nogal veel, maar als ik alleen maar afspraken van vandaag zie en maximaal 2 stuks, dan heb ik daar weinig aan. Graag zou ik bijvoorbeeld de komende 7 dagen kunnen zien, desnoods met scrollen.
Een aantal. Op de home screen staan er 2 of 3 maar die kan je naar boven schuiven en dan komen er meer te voorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
quarintus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:18:
[...]

Een aantal. Op de home screen staan er 2 of 3 maar die kan je naar boven schuiven en dan komen er meer te voorschijn
Maar je weet niet precies hoever dat vooruit loopt? En heeft iemand misschien een screenshot ervan? Gaat dat dus om de TouchFlo versie zoals op de Pro2 en de Diamond2 versie te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Zeezicht schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 20:14:
[...]

Maar je weet niet precies hoever dat vooruit loopt? En heeft iemand misschien een screenshot ervan? Gaat dat dus om de TouchFlo versie zoals op de Pro2 en de Diamond2 versie te vinden is.
In de touchflow 3d zit een agenda tab. die laat een maand zien. Wanneer je op een dag klikt, gaat hij naar de dag toe. Op de hometab gaat hij 9 afspraken vooruit. (dit is een gok, maar dit lijkt mij reeel).

Weet het dus niet zeker, en staat nog nergens op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik zou het programmaatje en de tips in dit topic gebruiken.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112
Sef24 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:41:
Bedant voor de tip. Ik ben nu op het volgende:

H.264 Codec MP4
800x480 resolutie
Audio AAC Codec
1000KB/s bitrate video
128KB/s bitrate audio

Iemand nog op of aanmerkingen?

Laat het maar weten.

Bedankt voor alle hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 08:54
Zeezicht schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:24:
Je kan anders ook altijd Slide2Unlock installeren. Hierop komen ook de agendapunten te staan en kan je zelf instellen hoeveel en tot wanneer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
http://mobiletechaddicts....pro2-comparison-pictures/
Nieuwe foto's van de HTC touch pro 2. Hij wordt vergeleken met touch HD en iphone

edit: en de unboxing video! http://mobiletechaddicts....uch-pro-2-unboxing-video/

[ Voor 24% gewijzigd door jebuske op 27-05-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Hopelijk wordt er, net zoals in dat filmpje, ook hier een leather pouch EN screenprotector bij meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Nicozo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:17:
Hopelijk wordt er, net zoals in dat filmpje, ook hier een leather pouch EN screenprotector bij meegeleverd.
Als die screen protector van dezelfde kwaliteit was als destijds geleverd bij de TyTN2 dan zou ik me er niet te blij over maken. In het unboxingfilmpje wat iets voor jou werd gepost werd zag dat ding er ook wat flimsy uit. Ik had ook gelezen op (ik dacht) xda-developers dat de meegeleverde protector "leuk maar niet super" is. Ikzelf zweer bij m'n Brando Ultraclears (TyTN2, Canon 450D, gewone classic TomTom) want deze zijn makkelijk aan te brengen zonder luchtbellen, laten geen lijmresten achter, zijn stug en stevig, hebben correcte afmetingen (!), goede lichtkwaliteit en doen het nog altijd goed na meerjaars gebruik.

Maarrrrr, we weten nog niet wat hier in NL in de doos zit dus wie weet zit er een gave bij :) Ik heb mijn Brando al besteld in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
http://www.pda-247.com/wo...review-first-impressions/

Nog een nieuwe review van de TP2.

Ik citeer voor DUX "The inclusion of a screen protector is good to see, and this time it is one worth having. It covers the entire frontage and feels quite thick- I haven’t tested it because this is a review model, but it feels similar to protectors from the likes of Expert Shield, Brando and PDair."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

jebuske schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:41:
http://www.pda-247.com/wo...review-first-impressions/

Nog een nieuwe review van de TP2.

Ik citeer voor DUX "The inclusion of a screen protector is good to see, and this time it is one worth having. It covers the entire frontage and feels quite thick- I haven’t tested it because this is a review model, but it feels similar to protectors from the likes of Expert Shield, Brando and PDair."
De eerste indrukken zijn dus goed: solide en classy. En de screenprotecter voldoet gelukkig ook. In de highlights staat dat ie FM radio heeft! :)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Ik wil graag internet op de htc pro 2. En dan wil ik web n walk standaard of web n walk plus afsluiten. Maar heeft de plus wel een meerwaarde op de htc pro 2? Uiteraard qua snelheid en downloaden dan de standaard. Maar vergeleken met bijv. de iphone of android toestellen heb ik begrepen dat daarbij internet applicaties sowieso vaak sneller kunnen zijn. Of zal dat niet veel verschillen? Ik kan nergens vinden of de internet applicaties wat veranderd zijn t.o.v. andere htc modellen als de htc hd en diamond 2? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

jebuske schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:41:
Klinkt goed, maar juist dat hij het niet geprobeerd heeft nijpt het: de destijds geleverde TyTN2-protector miste op enkele millimeters z'n doel (staat me bij dat hij te kort was) en het zegt niks over luchtbubbels et cetera. Desalniettemin lijkt het in mijn geval een handige backup-protector :)
follower schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:13:
Ik wil graag internet op de htc pro 2. En dan wil ik web n walk standaard of web n walk plus afsluiten. Maar heeft de plus wel een meerwaarde op de htc pro 2? Uiteraard qua snelheid en downloaden dan de standaard. Maar vergeleken met bijv. de iphone of android toestellen heb ik begrepen dat daarbij internet applicaties sowieso vaak sneller kunnen zijn. Of zal dat niet veel verschillen? Ik kan nergens vinden of de internet applicaties wat veranderd zijn t.o.v. andere htc modellen als de htc hd en diamond 2? Weet iemand dit?
Beetje warrig verhaal. Volgens mij vraag je drie dingen: is "snel internet" de meerprijs waard is ten opzichte van "langzaam internet" (abonnementvraag dat eigenlijk voor een ander forumdeel bestemd is), én je vraagt of de internetsnelheid op de Touch Pro2 wel tot z'n volle potentieel gebruikt wordt als je deze vergelijkt met de iPhone en Android-toestellen én je vraagt welke internetapplicatie er meegeleverd is bij de Touch Pro en of dat misschien nog invloed uitoefent?

Eh, dus wat zijn je opties nu? Wil je:
[list=1]• Sowieso een Touch Pro 2 en twijfel je over snel internet ja/nee;
• Een Touch Pro 2 met snel/langzaam internet gebruikmakend van een andere internetapplicatie;
• Een PDAPhone met internetabonnement waarbij het gebruik van de internetsnelheid zo optimaal mogelijk is.
In het eerste geval: ja natuurlijk maakt dat uit anders waren er geen twee abonnementen geweest. De factor waar je dan mee zit te spelen is signaaldekking. De mate van bereikbaarheid zal voor een groot deel van invloed zijn op hoe snel je internet zal gaan dus het maximale eruit halen zal niet overal lukken. Vraag in het abonnementsforum hoe de praktijkervaring is wat T-Mobile betreft. Persoonlijk vind ik dat je wel in acht moet houden dat dit een telefoon is en blijft en dat je internetervaring niet hetzelfde is als op de computer thuis door het gemis aan een flink scherm en een goede full-size toetsenbord. Dat gezegd, ik ben al twee jaar een Hi Eindeloos Online clublid en hoewel deze misschien langzaam is vergeleken met andere abonnementen vind ik hem snel genoeg voor een telefoon omdat ik meestal UMTS-dekking heb. Nu is de langzame T-Mobile al sneller dan die Hi-bundel dus ik zou dat meer dan genoeg vinden en die extra Euro's zouden voor mij het verschil in theoretische snelheid niet waard zijn. Mocht iemand van KPN dit lezen: de snelheid mag altijd omhoog natuurlijk als de kosten evenhoog blijven ;)

In het tweede geval: Ik heb op de *kuch*applicatieleenwebsite*kuch* geen nieuwe versie kunnen ontwaren van Opera - tegenwoordig de standaard meegeleverde browser op HTC toestellen - terwijl het model wel al een paar dagen uit is, wat erop duidt dat er geen nieuwere versie is meegeleverd dan zeg, Opera 9.5 build 15529 of misschien build 16277. Snelheid is daarom hetzelfde. Je genoemde toestellen (TP2, Touch HD en Touch Diamond 2) hebben allen dezelfde processor en dezelfde geheugenhoeveelheid dus ook daar zal het eventuele verschil niet in zitten.

Op het derde deel kan ik bij gebrek aan gebruikerservaring geen antwoord op geven. Ik denk dat de mensen die reeds in bezit zijn van een Androidtoestel het beste een vergelijking kunnen maken (onderbouwd met cijfers) over internetsnelheden, dus dan wijs ik lekker even die kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
DUX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:16:
Beetje warrig verhaal. Volgens mij vraag je drie dingen: is "snel internetnet" de meerprijs waard is ten opzichte van "langzaam internet" (abonnementvraag dat eigenlijk voor een ander forumdeel bestemd is), én je vraagt of de internetsnelheid op de Touch Pro2 wel tot z'n volle potentieel gebruikt wordt als je deze vergelijkt met de iPhone en Android-toestellen én je vraagt welke internetapplicatie er meegeleverd is bij de Touch Pro en of dat misschien nog invloed uitoefent?
Kom op Dux. je kan toch begrijpend lezen (niet om je te beledigen ;) )? Maar misschien kwam het wazig over. Ik wil graag zeer snel surf en download snelheid. Daar ga ik zeker gebruik van maken omdat ik veel zal browsen.
Iemand die ik ken heeft een android toestel waar de snellere variant internet zeer tot zijn recht komt. Ik vroeg me af of dit ligt aan het feit dat het een android toestel is omdat hij zei dat het daar ook aan kan liggen. Ik snap dat web n walk plus sowieso sneller is (duh!) maar het is de vraag of de htc pro 2 vergeleken met een android toestel of iphone ook lekker vlot zal zijn ten opzichte van die telefoons! Omdat ik namelijk had vernomen van iemand die een htc pro (eerste versie) had dat internet daar niet snel op was. Die persoon heeft vervolgens een iphone aangeschaft. En daar kon hij zeer snel op surfen met het zelfde abonnement! Maar ik neem aan dat de htc pro 1 vergeleken met zijn opvolger wel is veranderd!

Daarnaast vroeg ik me gewoon af of de htc pro 2 veranderd is t.o.v. andere recente modellen. Maar dus niet. Ik weet voldoende! Dank je voor het antwoord!

[ Voor 3% gewijzigd door follower op 28-05-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

offtopic:
Meh, ben een beetje (erg) moe. Misschien dat het daar aan ligt :*

Verandering in snelheid van die vrind misschien te verklaren door het ontvangen van een nieuwe USIM-kaart? Of het gebruik van proxyservers bij providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-06 12:42
Dat is jammer, dat je voor je koptelefoon nog steeds geen 3.5mm minijack aanwezig is.... zo duf :(
Verder, is het nu wel mogelijk om normaal youtube filmpjes te bekijken? Of werkt dat ook nog steeds niet?
Is de touchscreen ook van een capacitive soort?
Geen HDMI output, ook geen HDMI camera mogelijkheden, jammer.
Werkt de scherm nu wel vlot? Niet zoals bij TytnII wat juist niet lekker werkte?

wel een plus is de lekkere gigantisch beeldscherm resolutie. Nu zal LG binnen kort ook een Windows versie uitbrengen van hun Arena, dus ook scherm resolutie van 480x800.

Ik wacht nog even om te zien voor wat de markt doet. Tot nu toe is de Samsung Omnia voor mij nog de favoriet. Maar het is geen windows based model, wat voor mij wel weer een plusje (ivm netwerk toolsjes etc en RDP mogelijkheden wat met de hoge scherm resolutie alleen maar beter zal werken). Alleen WM6.x series vind ik alles behalve dan optimaal om als telefoon te gebruiken.

Trouwen, bij de Samsung Omnia met de ingebouwde FM radio is het mogelijk om de radio uitzending op te nemen!!!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.