Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Fermion schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:49:
Verder, is het nu wel mogelijk om normaal youtube filmpjes te bekijken? Of werkt dat ook nog steeds niet?
Dat is geen HTC-issue maar geldt voor alle Windows Mobile-foons. Het werkt tot en met Flash versie 7 indien je Opera gebruikt met een Flash plugin. Opera 9.7 schijnt native ondersteuning te hebben voor Flash, gericht gaat dat deze met een maand uitkomt.
Is de touchscreen ook van een capacitive soort?
Neen, de oplettende lezer had een stylus gezien. Capacitieve schermen werken niet met een stylus.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wrong, er zijn wel stylussen die op capacitive schermen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Volgens zijn die de dik om lekker vast te houden, of te duur om mee te kunnen leveren. Maar ik zal het nuanceren tot: Nee, er wordt geen stylus meegeleverd. HTC houdt nog steeds vast aan z'n eigen gebruikte materialen tot nu toe. Hoewel HTC een leuke reparatiepoging doet met TouchFlo (en er nog een handvol alternatieven zijn) is Mobile Windows ook nog niet geschikt (misschien met versie 7) voor capacitief gebruik dus voorlopig is het nog steeds betere styluswerk wat de klok slaat.

Anyway ik lees net dat er serieuze problemen zijn bij de eerst uitgeleverde Britse modellen: er zit hardwarematig geen FM radio op. Waar je op de op de Nederlandstalige website dit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/~dux/got/1349598/welradio.gif

Staat dit genoteerd op de Engelstalige website:
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/~dux/got/1349598/geenradio.gif

Ze maken geen grapje blijkbaar met
NB: Specificaties kunnen zonder nadere aankondiging gewijzigd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
DUX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:42:

Anyway ik lees net dat er serieuze problemen zijn bij de eerst uitgeleverde Britse modellen: er zit hardwarematig geen FM radio op. Waar je op de op de Nederlandstalige website dit ziet:
[afbeelding]

Staat dit genoteerd op de Engelstalige website:
[afbeelding]

Ze maken geen grapje blijkbaar met
[...]
Ik weet niet of je ooit op XDA-Developers kijkt, maar daar zijn ze al een paar weken aan het discussiëren of de radio er nu wel of niet opzit.
HTC Update eerst altijd de WWW versie van de site, daarna pas de andere talige versies van hun site. Ze zijn op XDA nu al hard bezig om de Radio toch aan de praat te krijgen. Omdat op de eerdere versie van de TP2 wel gewoon een radio zat. Dus als de radio chip nog in Rhodium zit, dan krijgen ze 'm vast en zeker wel aan de praat. Of wordt hij later misschien door HTC zelf geactiveerd. Op de WWW site is de dikte ook opeens minder 16.85(als ik het me goed herinner) tegen 17.25 wat het eerst was. En de standby tijd is verhoogd.

[ Voor 18% gewijzigd door Nicozo op 28-05-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
De stylussen zijn 18 eur pstuk inclusief levering per post. Laten ze inkoop nu de helft daarvan zijn, en misschien nog wel minder dan kun je ze er best bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

W00fer schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:53:
De stylussen zijn 18 eur pstuk inclusief levering per post. Laten ze inkoop nu de helft daarvan zijn, en misschien nog wel minder dan kun je ze er best bij doen.
ook hier geldt de wet van de grote aantallen: als je bij elk toestel 2 extra styli voegt voor dezelfde verkoopprijs kost dat zeg maar 10 euro meer inkoopkosten per toestel. Bij een verkoop van 500.000 toestellen is dat 5.000.000 minder winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Nicozo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:02:
Ik weet niet of je ooit op XDA-Developers kijkt, maar daar zijn ze al een paar weken aan het discussiëren of de radio er nu wel of niet opzit.
Daar haal ik nu die info vandaan. Het kan wel zijn dat ze al weken aan het speculeren zijn, maar de retailversie ligt pas feitelijk twee dagen in the UK-winkels, en nu heeft de definitieve ontdekking plaatsgevonden.
HTC Update eerst altijd de WWW versie van de site, daarna pas de andere talige versies van hun site. Ze zijn op XDA nu al hard bezig om de Radio toch aan de praat te krijgen. Omdat op de eerdere versie van de TP2 wel gewoon een radio zat. Dus als de radio chip nog in Rhodium zit, dan krijgen ze 'm vast en zeker wel aan de praat.
Daar twijfel ik niet aan *O*
Of wordt hij later misschien door HTC zelf geactiveerd.
Daar twijfel ik wel aan -O-
Op de WWW site is de dikte ook opeens minder 16.85(als ik het me goed herinner) tegen 17.25 wat het eerst was. En de standby tijd is verhoogd.
Noted. Dat bericht heb ik ook eerder voorbij zien komen. Gek genoeg was de radio een van m'n redenen om deze telefoon te kopen en ongeacht wat er stond op de website van xda, op de zowel de HTC-site als de website van m'n verkoper stond dat er radio op zat en ik vraag me af in hoeverre dat bindend kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
DUX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:08:
[...]

Daar haal ik nu die info vandaan. Het kan wel zijn dat ze al weken aan het speculeren zijn, maar de retailversie ligt pas feitelijk twee dagen in the UK-winkels, en nu heeft de definitieve ontdekking plaatsgevonden.

[...]

Daar twijfel ik niet aan *O*

[...]

Daar twijfel ik wel aan -O-

[...]

Noted. Dat bericht heb ik ook eerder voorbij zien komen. Gek genoeg was de radio een van m'n redenen om deze telefoon te kopen en ongeacht wat er stond op de website van xda, op de zowel de HTC-site als de website van m'n verkoper stond dat er radio op zat en ik vraag me af in hoeverre dat bindend kan zijn...
Op de wereldwijde versie ven engelse versie van de HTC site zijn de specs wel geupdate. Daar staat geen FM radio bij. Ze zijn niet zo EAGER om alle sites (talen) te updaten. Kost ze vast te veel tijd.

Dus weinig kans dat er een radio in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Maarja, dat is toch geen probleem meer met de hedendaagse dataverbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Well, no, maar radio luisteren scheelt dan een ass load aan batterijverbruik (radiochip vs internet open hebben staan) en ik wil traffic news ontvangen voor de routeplanner via het radiosignaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
DUX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:44:
Well, no, maar radio luisteren scheelt dan een ass load aan batterijverbruik (radiochip vs internet open hebben staan) en ik wil traffic news ontvangen voor de routeplanner via het radiosignaal.
Er wordt gespeculeerd dat de radio er wel degelijk in zit, maar dat het (net als bij vorige telefoons) problemen creert met het batterij beheer. WAnneer hij aanstaat zou hij heel snel leeg lopen. Ook word er gezegd dat bij de firmware update de radio wel beschikbaar wordt

Let wel, dit zijn allemaal speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25
Net met HTC Nederland gebeld, en hun gevraagd of er Radio in zat. De medewerker wist het niet zeker, maar ze hebben er alle modellen van HTC (zelfs de HTC Touch Pro2 NL :*)). De medewerker heeft het apparaat aangehad, en vertelde me dat er geen radio in zat... Toch maar internetradio dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Oeeef, wat kan ik niet wachten. Dinsdag komt hij binnen bij ons :) (en ik kan verlengen).

Ik zit mij echt af te vragen of het apparaat net zo soepel zal werken als de TD2, want die vind ik echt heerlijk werken (een van de beste WiMo toestellen in mijn ogen).

Overigens, wat er op de site staat van je leverancier/winkel nooit bindend, staat altijd wel in de algemene voorwaarden dat men niet aansprakelijk is voor verkeerde info op de website (net als de Media Markt bij elk foldertje heeft staan dat het beeld kan afwijken van de werkelijkheid ect.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Nog een mooie unboxing video. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chovav
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-03-2024
Even een vraagje.. Heeft de Nederlandse versie van de TP2 een ander soort toetsenbord dan de Engelse/WWE versie? en dus, als ik de WWE versie erop flash, zal het op geen enkele punt verschillen dan de WWE versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:56

RayNbow

Kirika <3

Heb het topic snel doorgebladerd, maar zag deze er nog niet tussen staan:

:)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
En op pocketinfo.nl is ook net een review verschenen:
http://www.pocketinfo.nl/...c-touch-pro-2-review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Vind die review een beetje magertjes. Weinig screens en pics van het toestel eigenlijk. Hoop dat t blog meer inhoud heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Kan de Europese versie van deze phone niet op de 3G van het Amerikaanse netwerk werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303038

Kan iemand me vertellen hoe de navigatiefunctie op deze telefoon werkt? Zit dit ingebouwd in google maps of moet er een aparte licentie voor worden aangeschaft (of zelfs een aparte applicatie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Damn wat geile telefoon. Heb een tijdje de Touch HD gehad. Nadeel vond ik touch flow 3d die af en toe zo traag was als dikke stront door trechter. Dat was destijds ook de rede dat ik weer verkocht had.

Nu begint mijn hartje weer harder te kloppen bij deze feun.

Men zegt ook dat ze touch flow 3d sneller gemaakt hebben...ik hoop dat dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 303038 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:56:
Kan iemand me vertellen hoe de navigatiefunctie op deze telefoon werkt? Zit dit ingebouwd in google maps of moet er een aparte licentie voor worden aangeschaft (of zelfs een aparte applicatie?)
Je kunt sowieso gratis google maps gebruiken icm met de GPS.. Maar ik zou toch (een misschien niet zo legale) TomTom aanraden, blijft toch de beste..

Verder zullen er nog vast wel meer applicaties zijn voor navigatie maar ik heb nu nog een nokia dus zou ze zo snel niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal berichten zijn verplaatst naar [ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

thecompany schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:09:
[...]

Je kunt sowieso gratis google maps gebruiken icm met de GPS.. Maar ik zou toch (een misschien niet zo legale) TomTom aanraden, vind blijft ik toch de beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

AleSyS schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:25:
Damn wat geile telefoon. Heb een tijdje de Touch HD gehad. Nadeel vond ik touch flow 3d die af en toe zo traag was als dikke stront door trechter. Dat was destijds ook de rede dat ik weer verkocht had.

Nu begint mijn hartje weer harder te kloppen bij deze feun.

Men zegt ook dat ze touch flow 3d sneller gemaakt hebben...ik hoop dat dit waar is.
ik ben van td1 naar td2 gegaan en de snelheidsverbetering is aanzienlijk. dat zou ook het geval zijn met de tp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
thecompany schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:09:
[...]

Je kunt sowieso gratis google maps gebruiken icm met de GPS.. Maar ik zou toch (een misschien niet zo legale) TomTom aanraden, blijft toch de beste..

Verder zullen er nog vast wel meer applicaties zijn voor navigatie maar ik heb nu nog een nokia dus zou ze zo snel niet weten
Tsja meningen verschillen, vind Garmin Mobile XT toch echt beter dan de (niet zo legale >:) ) TT7.

Overigens is de snelheidsverbetering tussen de TD1 en TD2 enorm, komt mede door de nieuwe TF3D.
Ik verwacht dat de TP2 net zo soepel werkt als de TD2 (zelfde specs zelfde TF3D).

Enige wat ik mij afvraag is hoe goed het horizontale deel van deze nieuwe TF3D is. En zit dat hoesje ook bij de NL TP2 versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske

De software tour van de TP2 door pocketnow.

Enjoy

[ Voor 7% gewijzigd door jebuske op 31-05-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

jebuske, zou je de YouTube link tussen [video][/video] tags kunnen zetten? Thx :)

Ik vraag me trouwens af of er nog hacks/tweaks beschikbaar komen om HTC's startmenu aan te passen.

[ Voor 37% gewijzigd door RayNbow op 31-05-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Kz4TKMypIg4]

Hele leuke review, ook in HD
xesisoj schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:15:
[...]

Tsja meningen verschillen, vind Garmin Mobile XT toch echt beter dan de (niet zo legale >:) ) TT7.

Overigens is de snelheidsverbetering tussen de TD1 en TD2 enorm, komt mede door de nieuwe TF3D.
Ik verwacht dat de TP2 net zo soepel werkt als de TD2 (zelfde specs zelfde TF3D).

Enige wat ik mij afvraag is hoe goed het horizontale deel van deze nieuwe TF3D is. En zit dat hoesje ook bij de NL TP2 versies?
Ik heb Garmin op de e71 geprobeerd en dat was het toch net niet. Trage gps en de applicatie zelf was ook niet al te snel en gebruikersvriendelijk. McGuider daarentegen _/-\o_ Maar misschien ligt dit wel aan symbian en dat ie op de WinMob wel prima werkt. Ik ga het zeker uitproberen.

[ Voor 82% gewijzigd door thecompany op 31-05-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

offtopic:
Leek wel alsof Christoper Walken de review deed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
En terwijl we allemaal braaf wachten tot onze Touch Pro 2 geleverd wordt, kunnen we ons in de tussentijd verlekkeren aan de review van Pocketnow:

http://pocketnow.com/index.php?a=portal_detail&t=reviews&id=1139&p=1

Waarin overigens aan het begin gemeld wordt dat er een radio in zit, maar deze wordt daarna niet gedemonstreerd. Faudje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
Hele leuke review, ook in HD

[...]

Ik heb Garmin op de e71 geprobeerd en dat was het toch net niet. Trage gps en de applicatie zelf was ook niet al te snel en gebruikersvriendelijk. McGuider daarentegen _/-\o_ Maar misschien ligt dit wel aan symbian en dat ie op de WinMob wel prima werkt. Ik ga het zeker uitproberen.
Ik heb alleen Garmin op WiMo geprobeerd. E71 vind ik sowieso niet echt een Navi phone (heb hem met Nokia Maps geprobeerd. Maar ik vind een touch screen toch wel missen (en zeker een groter scherm als het in je auto hangt).

Trouwens die review is echt meesterlijk :) zo droog gewoon (en mooie HD kwaliteit _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door xesisoj op 01-06-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-03 12:43
xesisoj schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:15:
[...]
En zit dat hoesje ook bij de NL TP2 versies?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Volgens de review op PocketNow zit er een bij, maar in de OP is hier geen informatie over:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketnow.com/html/portal/reviews/0000001139/review/case_.jpg
Misschien dat binnenkort iemand hem in bezit heeft en dan opheldering kan geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Alex Picard schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:37:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Volgens de review op PocketNow zit er een bij, maar in de OP is hier geen informatie over:
[afbeelding]
Misschien dat binnenkort iemand hem in bezit heeft en dan opheldering kan geven _/-\o_
Ik heb nu ongeveer 6 unboxing filmpjes gezien en er zat 6 keer een hoesje bij. Ik durf dus 99 procent te zeggen dat er een pouch bij zit.. Volgens velen een prima ding, een hele goede beschermhoes. Ook zit er een hele goeie screenprotector bij maar dat is al eerder vermeld in dit topic.

Ik weet niet of deze al gepost is, maar hier een hele complete review over 3 dagen verdeeld: Klik

Wat me erg meevalt is de camera kwaliteit, deze meneer is heel erg enthousiast: "It is without doubt a worthwhile addition and this is certainly one of the best 3.2MP cameras I have used on a smartphone". Ook is hij erg tevreden over de kwaliteit van het scherm (in fel zonlicht) en de connectiviteit (gps, wlan en hsdpa). De belkwaliteit is te vergelijken met een Nokia, zeer helder. Voor de rest moet je de review maar even lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik weet niet of deze al gepost is, maar hier een hele complete review over 3 dagen verdeeld: Klik
In deze review (deel 1) wordt WEL gesproken over een FM-Radio, voor diegene die daarin geïnteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
cOOlrUnnINgs schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:50:
[...]

In deze review (deel 1) wordt WEL gesproken over een FM-Radio, voor diegene die daarin geïnteresseerd zijn.
En de schrijver van de review op pocketnow heeft ook nog eens in de comments bevestigd dat er radio in zat. Mss gaat het in de twee gevallen wel nog om een iets oudere versie?

[ Voor 27% gewijzigd door jebuske op 01-06-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

thecompany schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:35:
Die review is iig positiever over de accu dan die van PocketNow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Dit las ik op XDA. De TP2 heeft radio! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

is het mogelijk om de htc touch pro 2 van nederlands naar engels te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Anoniem: 84794 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:39:
is het mogelijk om de htc touch pro 2 van nederlands naar engels te zetten??
Ja, met een andere rom. Maar misschien moet de phone dan een hard spl ondergaan, weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

Zijn die roms ook al beschikbaar dat je weet?
thecompany schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:48:
[...]

Ja, met een andere rom. Maar misschien moet de phone dan een hard spl ondergaan, weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Mensen, XDA developers hebben het geflikt. Ze hebben de radio met een .cab bestand (programma) geactiveerd. Er zit dus weldegelijk een radio in. Ik zou alleen even wachten met intstalleeren om te zie nwat de effecten zijn. (ze zullen het niet zonder reden weggelaten hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Anoniem: 84794 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:58:
Zijn die roms ook al beschikbaar dat je weet?

[...]
Nee, deze roms zijn nog niet beschikbaar. Wordt hard aan gewerkt door het Elite team.

Hier weer een leuke video, in deze video wordt wat dieper op de software ingegaan zoals de webbrowser, google maps en youtube. Ik kom er nu trouwens pas achter dat de achterkant een hele grote speaker bevat :o

[ Voor 35% gewijzigd door thecompany op 02-06-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Ik heb hem besteld. Als het meezit heb ik hem morgen in huis. Dus voor morgenavond staat er een groot "kruis" in mijn agenda. Eindelijk.....
Ik hou jullie op de hoogte en mocht je vragen hebben mail me gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304118

Snowboarder! schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:43:
Ik heb hem besteld. Als het meezit heb ik hem morgen in huis. Dus voor morgenavond staat er een groot "kruis" in mijn agenda. Eindelijk.....
Ik hou jullie op de hoogte en mocht je vragen hebben mail me gerust!
Eej.. Weer iemand die er één besteld heeft voor dat er daadwerkelijk voorraad is. BIj welke mooie website heb jij deze meer dan gave telefoon gepreordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 304118 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:59:
[...]

Eej.. Weer iemand die er één besteld heeft voor dat er daadwerkelijk voorraad is. BIj welke mooie website heb jij deze meer dan gave telefoon gepreordered?
Hij is wel op voorraad hoor, zie [ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
Zo vandaag het voorrecht gehad om de TP2 te bekijken te voelen en er ff mee te spelen.

Ja hij is snel, net als de TD2, ja het schuifmechanisme is geil, ik heb er in de korte tijd geen radio op kunnen vinden. Ik weet ook niet of de pouch meegeleverd is want ik heb de doos niet opengehad.
Ook het touch screen vind ik zeer lekker werken, zoals ook in veel reviews wordt verkondingd.

Morgen kan ik er meer mee spelen omdat ik dan mijn eigen exemplaar heb :+

Roep maar wat u nog meer wilt weten, hij ligt iig stuk beter in de hand dan de TP1 of de TyTn ||, zwaar is hij wel, maar wat wil je met zo'n batterij.

[ Voor 11% gewijzigd door xesisoj op 02-06-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
  • Laatst online: 16-09-2024
Alhoewel ik het naar reviews bekijken nu zo een beetje zat ben.... (Hoop hem binnekort zelf te ontvangen.)
Toch nog ff een review die ik wil delen...
volgens mij nog niet voorbij zien komen:

[ Voor 40% gewijzigd door follower op 02-06-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Over de diamond 2 las ik dit:
[Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken. Doet die dat na enkele keren nog steeds niet (minimaal 2 / 3 dagen met 'normaal' gebruik) dan heb je waarschijnlijk een slechte batterij die je kunt omruilen!
[/message]:

[...]
Geld dit voor de pro 2 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
follower schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:12:
Over de diamond 2 las ik dit:

[...]

Geld dit voor de pro 2 ook?
Dat geldt voor iedere batterij.

Maar het is wat je een goede batterij vindt. De touch pro zou toch wel 2 dagen met normaal gebruik mee moeten gaan. Met zwaar gebruik iets langer dan een dag.

(dat is wat ik op fora lees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
quarintus schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:19:
[...]

Dat geldt voor iedere batterij.

Maar het is wat je een goede batterij vindt. De touch pro zou toch wel 2 dagen met normaal gebruik mee moeten gaan. Met zwaar gebruik iets langer dan een dag.

(dat is wat ik op fora lees)
Mag ik dit als Scheiko Tech student even ontkrachten. Dit was bij 'oude' batterijen zo (Ni-Mh enz.). Lithium batterijen hebben een levens cyclus van bijv 1000 laadcycli. Het maakt hierbij niet uit of je eerst 50% oplaadt en dan 25% gebruikt en dan volledig oplaadt. 'Oude batterijen moest je altijd helemaal leeg laten lopen omdat elke keer dat je hem aan de lader hing al telde als een laadcyclus.

Dit heeft te maken met de verschillende kathode materialen en de verschillende electrolyten die worden toegepast in batterijen, Li-Ion en Polymeer batterijen hebben daar dus geen last van. Waarschijnlijk is je batterij dan gewoon DOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
xesisoj schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:45:
[...]

Mag ik dit als Scheiko Tech student even ontkrachten. Dit was bij 'oude' batterijen zo (Ni-Mh enz.). Lithium batterijen hebben een levens cyclus van bijv 1000 laadcycli. Het maakt hierbij niet uit of je eerst 50% oplaadt en dan 25% gebruikt en dan volledig oplaadt. 'Oude batterijen moest je altijd helemaal leeg laten lopen omdat elke keer dat je hem aan de lader hing al telde als een laadcyclus.

Dit heeft te maken met de verschillende kathode materialen en de verschillende electrolyten die worden toegepast in batterijen, Li-Ion en Polymeer batterijen hebben daar dus geen last van. Waarschijnlijk is je batterij dan gewoon DOA.
Het klopt wat jij zegt, maar het gaat hier over de eerste keer opladen. Daarna maakt het bij lithium batterijen niet uit. Maar het is goed om de eerste oplaad sessie langer te doen om er voor te zorgen dat hij volledig opgeladen is. Bij het gebruik en opladen van een batterij vinden chemische reacties plaats. De eerste keer kan meer tijd kosten voor een volledige lading. Na de eerste keer volledig laden kan je hem als je wil ook 50% laden.

tenminste het is mijn ervaring bij mijn batterijen voor mijn telefoons. Uberhaupt gaat een lithium batterij pas op zijn best presteren na zeg ongeveer 3 keer herladen en gebruik. Doe een test en merk het voor jezelf. Of dat nou ligt aan de chemische stoffen de geactiveerd moeten worden ofzo dat weet ik niet, maar het is toch echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
grappig... ik, zonder opleiding, veel kennis, of ervaring op dat gebied ga denken dat als ik hem meer oplaad dan achter op de verpakking staat. Het juist niet goed is. Dat ik hem opblaas ofdat de accu daardoor voortaan niet meer goed zal opladen...
Maar het is dus safe... correctie zelfs een tip/beter om hem de eerste keer mnimaal 5 tot 12 uur op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Nou ik doe dit, en sommige anderen ook.

Ik ga jou niet zeggen dat je het moet doen omdat als het fout gaat ik dan de schuld krijg. Daarnaast kan je lithium batterijen volgens mij ook niet overladen ondanks wat op de verpakking staat. Zelfde is bij een laptop (zelfde soort batterij) die kan je ook als hij uit is, zo lang als je wilt aan de adapter laten.

Maar goed, ik zou even wat andere fora doorsnuffelen over dit item. Ga maar niet af op wat ik zeg, wil geen verantwoordelijkheid hier in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Ik heb op internet rond gezocht en er staan meerdere verhalen. Uit de meeste blijkt toch dat het lang laden niet echt nodig is. Wat wel gebeurt bij het lange laden en ontladen, is dat het geheugen een soort van reset krijgt. Je krijgt daardoor een beter beeld van hoe de status is van je batterij.

Misschien toch maar de gebruiksaanwijzingen volgen. Ik heb het op mijn manier lang gedaan, en het ging nooit fout. Maar goed, als op de site van batteryuniversity.com staat dat het niet nodig is, zal ik het maar geloven:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

Vorige week heb ik dit toestel even mogen vasthouden. Wat een geweldig ding! Het schuifmechanisme werkt echt super. Ik vroeg me van tevoren wel hoe het zou werken, en of het wel stevig genoeg zou zijn, maar het was zeker stevig genoeg.

De TP I zag er, in vergelijking, maar uit als een lomp, dik toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
follower schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:03:
grappig... ik, zonder opleiding, veel kennis, of ervaring op dat gebied ga denken dat als ik hem meer oplaad dan achter op de verpakking staat. Het juist niet goed is. Dat ik hem opblaas ofdat de accu daardoor voortaan niet meer goed zal opladen...
Maar het is dus safe... correctie zelfs een tip/beter om hem de eerste keer mnimaal 5 tot 12 uur op te laden?
Dit is weer bij Li-Ion en Polymeer batterijen niet mogelijk. Aangezien een Li-Ion batterij een "chip" ingebouwd heeft. Die regelt het laden. Waarom is het zo dat soms een B merk batterij (van E-Bay ofzo) niet kan worden gebruikt in een laptop, juist omdat de chip in de batterij niet aangeeeft dat het batterij X is. Waardoor de chip in de laptop weigert de batterij op te laden. Vaak zijn 'oplaad' problemen in een laptop niet gerelateerd aan de batterij zelf maar aan het oplaadregulator in de laptop zelf.

Overigens is het eerste keer laden meet een psychisch iets dan dat het echt wat uitmaakt, het klopt wel dat een batterij pas op volle sterkte is na meerdere keren opladen.

Dat verhaal over resetten klopt ook, het is raadzaam om een Li-Ion batterij eens in de maand helemaal leeg te laten lopen en dan volledig op te laden. Wordt je batterij indicatie ook wat beter van.

Back to the Pro2 ;) Ik ga zometeen naar mijn werk en dan heb ik mijn eigen exemplaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

iemand hem al in de winkel zien liggen? ik wil hem toch echt eerst even zien en uitproberen voordat ik mn contract verleng met die toestel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
ind0mi schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:00:
iemand hem al in de winkel zien liggen? ik wil hem toch echt eerst even zien en uitproberen voordat ik mn contract verleng met die toestel O-)
Gisteren in mijn handen gehad (kwam net van de leverancier vandaan).
Zeer degelijk vind ik hem aanvoelen. Ik weet dat ze hem vandaag bij Coolblue in Rotterdam voorradig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304649

Heb hem ook besteld, krijg hem zometeen binnen als het goed is.
Volgens PDAshop.nl zit er geen lederen hoesje bij, en op youtube zie ik filmpjes waarbij de doos wordt geopend en daar wel een hoesje inzit :?

In de doos:

* 2 jaar pick-up-and-return-garantie
* Stereo headset
* Oplader
* Mini-USB naar USB-kabel
* Screen Protector
* Stylus
* Snelstartgids
* CD met handleiding en synchronisatie-software

Ik hoop dat die er wel in zit, want het was wel die 630euro waard (incl 8gb microsd kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb hem zojuist afgehaald bij de PDAShop.nl in Groningen. Ik kan dus uit ervaring vertellen dat er gewoon een hoesje bij zit. Het is het hoesje met de magnetische sluiting, zoals deze ook voorkomt in de hier geplaatste reviews al.

Verder probeer ik er tussen het werk door een beetje mee te spelen.

Verdere posts volgen dus ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Berkelder schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:31:
Ik heb hem zojuist afgehaald bij de PDAShop.nl in Groningen. Ik kan dus uit ervaring vertellen dat er gewoon een hoesje bij zit. Het is het hoesje met de magnetische sluiting, zoals deze ook voorkomt in de hier geplaatste reviews al.

Verder probeer ik er tussen het werk door een beetje mee te spelen.

Verdere posts volgen dus ;-).
Cool!!! Ik heb gisteren indd de afspraak gemaakt met PDAshop.nl dat de ze het toestel vandaag zouden leveren in Leeuwarden tussen 09:00 en 13:00... Maar kennelijk is de TNT Express iets minder snel/punctueel dan dat er verwacht word door PDAshop.nl.. Kan niet wachten, ben nu onderhand wel heel nieuwsgierig..

Verdere posts volgen ook van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304649 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:26:
Heb hem ook besteld, krijg hem zometeen binnen als het goed is.
Volgens PDAshop.nl zit er geen lederen hoesje bij, en op youtube zie ik filmpjes waarbij de doos wordt geopend en daar wel een hoesje inzit :?

In de doos:

* 2 jaar pick-up-and-return-garantie
* Stereo headset
* Oplader
* Mini-USB naar USB-kabel
* Screen Protector
* Stylus
* Snelstartgids
* CD met handleiding en synchronisatie-software

Ik hoop dat die er wel in zit, want het was wel die 630euro waard (incl 8gb microsd kaart)
zojuist opgehaald bij pdashop en wees gerust, er zit een hoesje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Zojuist een mailtje gehad dat algebeld mijn contract binnen heeft gekregen. Hopelijk wordt hij snel goedgekeurd. En krijg ik 'm morgen geleverd!

Maar nog even 2 vraagjes:

1. Hebben jullie de WWE of NL versie besteld, en waarom je juist die hebt besteld?

2. Als ik iGo of TomTom o.i.d installeer. Kost het gebruik daarvan dan ook geld? (Ik bedoel data verkeer) Ik heb er wel een Onbeperkt Online Blox bij afgesloten. Maar dat is alleen geldig in Nederland. En ik wil misschien ook even navigeren als ik ooit in het buitenland kom. En aangezien datagebruik in het buitenland nogal prijzig is, vraag ik mij dit af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx ;)
ben blij dat die erbij zit, alleen jammer dat ze dat er niet bij vermelden op de site.
ik heb hem gisteren om 3u in de middag besteld bij pdashop.nl, ik hoop dat die vandaag wel wordt bezorgd.
zat nog te twijfelen om hem op te halen in rdam of te laten bezorgen... heb er nu spijt van,,, wil hem zsm hebben namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nicozo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:05:
Zojuist een mailtje gehad dat algebeld mijn contract binnen heeft gekregen. Hopelijk wordt hij snel goedgekeurd. En krijg ik 'm morgen geleverd!

1. Hebben jullie de WWE of NL versie besteld, en waarom je juist die hebt besteld?

2. Als ik iGo of TomTom o.i.d installeer. Kost het gebruik daarvan dan ook geld? (Ik bedoel data verkeer) Ik heb er wel een Onbeperkt Online Blox bij afgesloten. Maar dat is alleen geldig in Nederland. En ik wil misschien ook even navigeren als ik ooit in het buitenland kom. En aangezien datagebruik in het buitenland nogal prijzig is, vraag ik mij dit af.
ik heb een nl versie besteld omdat ik niet zou weten waarom ik de uk versie zou moeten nemen.
als je tomtom of een ander navigatiesysteem gaat gebruiken in het buitenland, zou ik wel even het dataverkeer idd laten stopzetten bij instellingen, dit omdat er inderdaad gebruik wordt gemaakt van het dataverkeer en in het buitenland is dat inderdaad prijzig. Ookal is het een paar bit wat wordt gebruikt, al gauw kan dat euro's opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 22:41
Ik hoop zo de WWE versie binnen te krijgen. Ik gebruik altijd van alle software de engelse versies. Ik heb het niet zo op vertalingen, liever het origineel.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nicozo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:05:

1> NL-versie, ben tenslotte hollander
2> gebruik kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Laatst online: 03-12-2024
Johny58 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:11:
Ik hoop zo de WWE versie binnen te krijgen. Ik gebruik altijd van alle software de engelse versies. Ik heb het niet zo op vertalingen, liever het origineel.
Als je hem hier in Nederland besteld hebt, en verder niet gekeken hebt wat voor versie het is, ben ik bang dat het een Nederlandse versie is.
Normaal moet je WWE echt apart kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TNT moet natuurlijk weer een dagje erboven op zetten, vind het echt niet leuk :(
ik dacht dat ik hem vandaag zou ontvangen, moet nu weer wachten tot morgen.

Voortaan graag inhoudelijk reageren. Hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 03-06-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Heeft de WWE versie Quad-Band WCDMA (3G)?

Edit: De NL versie heeft Dual-Band, die kun je dus niet in de US gebruiken met 3G. GSM wel.

[ Voor 53% gewijzigd door Joseph op 03-06-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 16:42
Ik heb nu een stuk of 15 videoreviews gezien en begin nu toch wel verliefd te worden op dit toestel.
Vanavond toch maar eens kijken of de TP2 al bij de MediaMarkt ligt.

Ik zit nu nog met een KPN sim-only + N82 maar de internet snelheid is om te huilen.
Kan iemand bevestigen dat de snelheid met Vodafone icm TP2 is zoals Vodafone claimt?

Hier trouwens links naar de handleidingen:
Volledige handleiding
Quickstart handleiding

Edit: Ik begreep dat last.fm tegenwoordig ook beschikbaar is op WiMo 6, maar kan op de website alleen voor iPhone en Android vinden. Ik hoop dat hier ook een app voor komt..

[ Voor 11% gewijzigd door yorroy op 03-06-2009 17:54 . Reden: Stukje tekst toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
ronh schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:22:
[...]

Als je hem hier in Nederland besteld hebt, en verder niet gekeken hebt wat voor versie het is, ben ik bang dat het een Nederlandse versie is.
Normaal moet je WWE echt apart kiezen.
Had idd de WWE versie besteld. ik bedoelde dat ik hem zometeen al hoopte binnen te krijgen. En inderdaad, hij is binnen, thuis, 180KM verderop... En ik zit voor mijn werk in een hotel... Nog 1 nachtje slapen tot ik er daadwerkelijk mee kan spelen dan.
Dat kan er nog wel bij na 4 jaar bij een HTC Universal te hebben gezworen.
Morgenavond post ik: de ervaringen met Touch Pro 2 van een trouwe Universal gebruiker.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*bruce willes style* Yppiekayee!!!!

Gistermiddag omstreeks 15:00 NL tijd kwam de koerier langs met het toestel!.. Betaald, getekend, en aan de slag. Hulde voor pdashop.nl!! Heb um nu een dag in gebruik en kan wel zeggen, het is tot dusver zeker geen tegenvaller kan ik zeggen, ik heb het nog niet uitgebreid kunnen testen maar ben op het eerste gezicht zeer tevreden. Als ik eind van de week verder ben, zal ik mijn ervaringen nog wel met jullie delen!!

Hoop voor alle anderen dat ze spoedig hun exemplaren zullen krijgen..

PS
Ook in mijn pakket zat een lederen pouch, extra stylus en de screen protector was van goede kwaliteit (zo op het eerste gezicht, weet niet hoe dit wordt na intensief gebruik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Laatst online: 06-04 09:26
yorroy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:51:
Ik zit nu nog met een KPN sim-only + N82 maar de internet snelheid is om te huilen.
Kan iemand bevestigen dat de snelheid met Vodafone icm TP2 is zoals Vodafone claimt?
Ik kan het niet uit eerste hand bevestigen, maar mijn broer heeft vodafone en hij was er erg tevreden over.
Maar

edit: Is hier geen appart topic over trouwens? Ik was er zelf namelijk ook naar op zoek...Met name over voip-ervaringen via 3G

[ Voor 14% gewijzigd door directjohan op 04-06-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Iemand al ervaringen met navigeren? Gaat dat goed? Snelle fix? Welke software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:54:
Iemand al ervaringen met navigeren? Gaat dat goed? Snelle fix? Welke software?
Ik heb het gisterasvond uitgeprobeerd in combinatie met Google Maps, nog niet de tijd gehad op TomTom Navigator 7 er op te zetten. Maar was niet geheel ontevreden. Had meende ik in de auto binnen 2 minuten een fix... Had daarvoor wel quickGPS geactiveerd, maar weet nog niet hoeveel dit uitmaakt. Hoop dat dit voldoende is voor je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een andere vraag voor jullie allen tweakers...
Ik heb de handleiding zo niet bij de hand vandaag. Als je een internetverbinding open hebt staan kon je deze in de vorige versie WiMo 6 op mijn touch dual gewoon in beginscherm openen en dan verbinding verbreken, nu moet je helemaal via de Comm Manager. Is dit gewoon zo omslachtig of moet er hier ergens iets net ff anders geconfigureerd worden op dit prachtige toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yorroy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:51:

..
yorroy

Ik heb al sinds een tweetal jaren Vodafone Internet en kan zeggen, helemaal sinds ik HSDPA op mijn toestel heb de snelheden gewoon goed te noemen zijn bij Vodafone,. Een opmerking hierbij is wel dat je niet in elke omgeving verbinding hebt via HSDPA maar via de minder snelle variant maar heb het idee dat dit met de dekking te maken heeft.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Anoniem: 304118 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:14:
Een andere vraag voor jullie allen tweakers...
Ik heb de handleiding zo niet bij de hand vandaag. Als je een internetverbinding open hebt staan kon je deze in de vorige versie WiMo 6 op mijn touch dual gewoon in beginscherm openen en dan verbinding verbreken, nu moet je helemaal via de Comm Manager. Is dit gewoon zo omslachtig of moet er hier ergens iets net ff anders geconfigureerd worden op dit prachtige toestel :)
Op m'n oude HTC Wizard kan ik de internetverbinding verbreken door de rode hoorn (ophangtoets) in te drukken. Probeer dat eens?

Btw, probeer niet 2 of meerdere keren achter elkaar te posten binnen een korte tijd, maar gebruik de edit knop Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif.

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 04-06-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayNbow schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:30:
[...]

Op m'n oude HTC Wizard kan ik de internetverbinding verbreken door de rode hoorn (ophangtoets) in te drukken. Probeer dat eens?

Btw, probeer niet 2 of meerdere keren achter elkaar te posten binnen een korte tijd, maar gebruik de edit knop [afbeelding].
Ik zal het eens proberen!
Bedankt voor de tip met betrekking tot het editten.. Scheelt een boel berichtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 18:26

delorean7

Let's take the Aston toni

Sef24 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:36:
Heeft de WWE versie Quad-Band WCDMA (3G)?

Edit: De NL versie heeft Dual-Band, die kun je dus niet in de US gebruiken met 3G. GSM wel.
Kan iemand dat bevestigen? Ik zit in de specs van mijn zojuist bestelde NL versie te kijken op gsmweb maar kan daar niet terugvinden dat de NL versie dual band zou zijn.

Ten aanzien van Network staat daar:

HSDPA/WCDMA:
- Europe/Asia: 900/2100 MHz
- Up to 2 Mbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds

Quad-band GSM/GPRS/EDGE:
- Europe/Asia: 850/900/1800/1900 MHz

Oftewel een uniforme spec. lijkt me.

Ik zit volgende maand in de states en was wel van plan daar een SIMmetje te kopen om enige data communicatie onderweg te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de bezitters van de TP2 heb ik wat vragen:

- Hoe hard trilt het toestel (qua volume)?
- Wat zijn de mogelijkheden van automatisch toets (touchscreen) blokkering?
- Mensen met Hi Eindeloos Online: is dit echt zo traag als ik her en der lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304773

Check out this new in-depth review of the Touch Pro2.
The review has everything from hardware and gps testing to video benchmarking and gaming:

http://www.youtube.com/watch?v=VgTjSbpFDhQ
A great review with some pretty funny stuff aswell!

Part I: Build Quality, Qwerty Keyboard, Hardware, Speakerphone test
Part II: User interface, Camera, Gaming, GPS Navigation, Video Benchmark and Conclusion

-TheDudeLasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280810

heren, ik ben sins gister een trotse eigenaar van de pro 2, helaas kan ik niet inloggen met msn, bij de Pdashop waar ik het toestel heb aangeschaft hebben ze een korte uitleg over dit probleem neergezet. maar helaas werkt deze oplossing niet voor mij. kan iemand mij vertellen hoe ik wel kan inloggen met msn.
thx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280810 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:25:
heren, ik ben sins gister een trotse eigenaar van de pro 2, helaas kan ik niet inloggen met msn, bij de Pdashop waar ik het toestel heb aangeschaft hebben ze een korte uitleg over dit probleem neergezet. maar helaas werkt deze oplossing niet voor mij. kan iemand mij vertellen hoe ik wel kan inloggen met msn.
thx voor de hulp!
laat me raden: Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JBS schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:43:
Voor de bezitters van de TP2 heb ik wat vragen:

- Hoe hard trilt het toestel (qua volume)?
- Wat zijn de mogelijkheden van automatisch toets (touchscreen) blokkering?
- Mensen met Hi Eindeloos Online: is dit echt zo traag als ik her en der lees?
inderdaad traag. KPN weigert gewoon hogere snelheden door te geven voor die 9,95 per maand. Heb dus maar omgezet in zakelijk met internet pro, kost 19,95 maar dan heb je maximale snelheden van 7200 download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280810

nee T-Mobile op mijn X1 die ik niet meer gebruik sins gister werkte dit wel perfect. :>((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb de touch pro2 net binnen en hij is kleiner als ik dacht, ik had echt een koelkast verwacht hahah.

wat mij zeer tegen valt is de screenprotector, hij is niet mooi beschermd, waardoor er al stof op de protector zit die er niet af te halen is, omdat het op de planzijde zit. Dus nu heb ik een touch pro2 met allemaal stof onder mijn screenprotector :s
ik ga er gewoon eentje bestellen van brando, veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 16:42
Anoniem: 304773 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:59:
Check out this new in-depth review of the Touch Pro2.
The review has everything from hardware and gps testing to video benchmarking and gaming:

http://www.youtube.com/watch?v=VgTjSbpFDhQ
A great review with some pretty funny stuff aswell!

Part I: Build Quality, Qwerty Keyboard, Hardware, Speakerphone test
Part II: User interface, Camera, Gaming, GPS Navigation, Video Benchmark and Conclusion

-TheDudeLasse
Heb deze reviews ook maar eens bekeken. Vind het wel indrukwekkend dat hij 10 programma's tegelijk (niet de minste trouwens: TomTom, MSN, Word, Camera, Adobe Reader, Coreplayer etc) kan laten lopen zonder dat de TP2 icm TF3d trager wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Anoniem: 304649 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:20:
heb de touch pro2 net binnen en hij is kleiner als ik dacht, ik had echt een koelkast verwacht hahah.

wat mij zeer tegen valt is de screenprotector, hij is niet mooi beschermd, waardoor er al stof op de protector zit die er niet af te halen is, omdat het op de planzijde zit. Dus nu heb ik een touch pro2 met allemaal stof onder mijn screenprotector :s
ik ga er gewoon eentje bestellen van brando, veel mooier.
Screen protector afwassen met water en klein beetje afwasmiddel (niet aggressief). Hij blijft plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Anoniem: 280810 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:25:
thx voor de hulp!
Is meer uitleg bij nodig. Waar loop je vast? Is er een melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280810 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:58:
[...]

nee T-Mobile op mijn X1 die ik niet meer gebruik sins gister werkte dit wel perfect. :>((
probeer om proxy weg te vinken bij de instellingen, hielp bij mij met de x1.
ik ga nu beginnen met de pro2, even knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quarintus schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:35:
[...]

Screen protector afwassen met water en klein beetje afwasmiddel (niet aggressief). Hij blijft plakken.
en hoe moet ik het drogen? want als ik het doe met een doek dan komen er stofstukken op, en ook met een stofvrije doekje lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 21:36
Anoniem: 304649 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:43:
[...]

en hoe moet ik het drogen? want als ik het doe met een doek dan komen er stofstukken op, en ook met een stofvrije doekje lukt het niet.
Niet afdrogen natuurlijk! beetje uitschudden en erop. Werkt altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:45
Ik heb een ZAGG invisibleSHIELD voor mijn Omnia die er mooi op zit. Ik heb ook de HTC Touch Pro2 besteld en ik ga de cover op de volgende manier weer plakken:

- Leg je cover ergens in je doucheruimte (op een schone plek).

- Ga nu douchen (of zet heet water aan) zodat de ruimte gevuld word met stoom.

- Na het douchen de cover (die nu allemaal kleine waterdruppeltjes op zich heeft) voorzichtig pakken (eventueel met een pincet) en op de telefoon leggen.

Optioneel: Spray de cover aan beide kanten in met de vloeistof die bij de cover is meegeleverd (zat wel bij mijn Zagg cover)

- Tijdje wachten tot de meeste druppeltjes onder de cover langzaam zijn verdampt en "druk" met een bank pasje de laatst druppels naar de zijkant en veeg deze weg met bv toiletpapier zodat deze niet in de voegen van de gsm komen. Als je dit te vroeg doet glijdt de cover er te makkelijk weer af. Het kan zijn dat er nog miniscule waterdruppeltjes onder de cover zitten maar deze verdwijnen binnen 1 a 2 dagen!

Hiermee heb ik goeie resultaten bereikt!

[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 04-06-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Ook ik heb hem eergisteren direct besteld. Gisteren ontvangen en als een kind zo blij.
Wat een mooi apparaat, een verademing vergeleken met mijn vorige (iPAQ...).
Ligt goed in de hand, nieuwe interface is even wennen maar dat is meer het onbekende. De klik met de Pro2 is er!

Echter:
Wel een bug. Het groene LED lampje wat gaat knipperen als je een bericht hebt ontvangen, blijft permanent knipperen, ook als ik de meldingen heb geannuleerd (of gelezen). Dat is dus niet echt handig, zwak uitgedrukt.

Of ik (ik zal de winkel, nog, niet noemen) het toestel wil retourneren. Lekker is dat met een pickup en return garantie.....

Heeft iemand dit probleem ook en hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Vraagje aan de rest van de TP2 bezitters hier. Hoe lang duur het bij jullie om die threaded SMS weergave van een persoon weer te geven?
Ik heb namelijk mijn smsjes van mijn oude telefoon geexporteerd en weer geimporteerd op mijn TP2. Het gaat om een kleine 4000 berichten. Maar het lijkt erop dat het toestel niet echt een slim caching mechanisme heeft, volgens mij worden elke keer alle smsjes doorzocht... Het duurt dan een seconde of 5-7 totdat de smsjes in beeld verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
bsmpower schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:54:
Ik heb een ZAGG invisibleSHIELD voor mijn Omnia die er mooi op zit. Ik heb ook de HTC Touch Pro2 besteld en ik ga de cover op de volgende manier weer plakken:
Jij solliciteert naar water / condensschade in je toestel ? Ik weet dat je het toestel zelf niet in de badkamer plaatst, maar dan nog. Ik vind het niet verstandig en het staat op geen enkele gebruikersinstructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304728

Zit er standaard tomtom 7 op en wat zit er aan kaarten eventueel bij?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.