Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Grinder schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:10:
Ik heb inderdaad gisteren hetzelfde probleem ervaren bij tomtom. Ik heb de buffer instellingen al aangepast, dus dit helpt niet. Ik zat op de afrit en opeens reed ik in de middle of nowhere en hij heeft het niet voor mekaar gekregen om binnen 3min zich te herstellen, toen was ik gearriveerd.

Ik had eerst tomtom ingesteld op interne gps ontvanger. Ik had toen alleen last van het feit dat hij zon 200M leek achter te lopen. Ik was al lang de bocht om voordat dit ook op het scherm het geval was. Een behoorlijke vertraging die ik op al mijn eerdere toestellen (diamon, tytn e.d.) niet heb ervaren.
Ik heb toen de gps ontvanger omgezet naar de instelling: "Andere NMEA gps ontvanger" op COM4 met een baudrate van 19200 en had het idee dat hij in ieder geval sneller de locatie update. Wel lijkt hij nog steeds achter te lopen met waar ik ben.
Zelfde probleem hier.

Ik heb ook even gedaan wat jij hebt gedaan en dat werkt bij mij voorlopig. Ook bij mij loopt ie een stuk achter, maar dat neem ik voor nu even voor lief. Al lang blij dat ie het weer doet. Gewoon even een HTC update of goede custom ROM afwachten.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tijd voor 'n nieuw deeltje...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:37
Hmm Navigon werkt nu, maar alleen met toetsenbord uitgeschoven, echter lijkt de TP2 te traag en te weinig geheugen te hebben. Als ik niet alle programma´s hard kill dan crasht ie met een geheugen fout. En zelfs dan crasht ie nog vaak.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:51:
Hmm Navigon werkt nu, maar alleen met toetsenbord uitgeschoven, echter lijkt de TP2 te traag en te weinig geheugen te hebben. Als ik niet alle programma´s hard kill dan crasht ie met een geheugen fout. En zelfs dan crasht ie nog vaak.
Bij mij is constant 69% in gebruik. Dat is als ik alle programma's gesloten heb, op Touch Flo na dan. Lijkt me wat aan de hoge kant dit... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Lastig, ik ben mijn Tochflo kwijt. Wat ik ook probeer, reset, telefoon aan en uit, batterij eruit enz. Letters HTC staan op het opstartscherm maar daar blijft het bij. Is gekomen nadat ik SPMobileshell eraf heb gegooid. Iemand een oplossing buiten hetgeen ik al gevonden heb in dit Topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

hoefniks schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:10:
Lastig, ik ben mijn Tochflo kwijt. Wat ik ook probeer, reset, telefoon aan en uit, batterij eruit enz. Letters HTC staan op het opstartscherm maar daar blijft het bij. Is gekomen nadat ik SPMobileshell eraf heb gegooid. Iemand een oplossing buiten hetgeen ik al gevonden heb in dit Topic?
Kun je Touch Flo niet handmatig starten via je verkenner? Als ik het goed heb staat ie in Windows\Opstarten. Weet het niet zeker, maar ik had het vorige week ook een keer en toen heb ik hem volgens mij handmatig gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
webgangster schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:09:
[...]

Als ik met de bijgeleverd koptelefoon me telefoon uitzet krijg ik ook geen muziek meer hoor...
Klopt niet wat je zegt...
Mr Webgangster: niet zo eigenwijs aub. Bij mij werkt het zoals ik heb beschreven. Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265953

Beste Tweakers,

Ik krijg heb een aantal vraagjes met betrekking tot de HTC Touch Pro.

Als eerste krijg ik mijn E-Mail maar neit goed. Als ik naar het tabje E-Mail ga, en dan een nieuwe account toevoeg, mijn e-mail + wachtwoord intik kom ik op de hotmail site, waarna ik mijn hotmail account moet koppelen aan mijn 06-nummer? Er staat bij dat dit EUR 0,25 per bericht kost? is er een manier waarom ik mijn hotmail berichten direct kan lezen op mijn mobiel?

Ook lukt het mij maar niet spelletjes te installeren... Ik heb een worms_world.exe, en ik heb mijn HTC aangesloten aan de laptop, op de mobiel op activesynq en op gereed gedrukt, vervolgens open ik die exe op mijn pc, moet ik een map kiezen waar ik 'm wil installeren, maar kan ik niet op mijn mobiel kiezen.. (alleen C:&D:)...

Als iemand mij zou kunnen helpen zou dit heel fijn zijn.
Let a.u.b niet op spellingfouten e.d.

Met vriendelijke groeten,

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Topic samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226700

Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:49:
Heb mijn Brodit passieve houder binnen. Kan hem niet aanraden, dacht dat Brodit altijd de crème-de-la-crème was voor autohouders?
Leuk dan dat je voor 24 euro een hard stuk plastic krijgt met scherpe randen, dat meteen je telefoon bekrast, en nergens voorzien is van zacht rubber om krassen te voorkomen...

1 tip: NIET kopen!
Was zelf ook van plan deze passieve brodit houder aan te schaffen, maar ik wacht nog even op wat reviews. Wil hem zelf met een HR Richter global mount 9 gebruiken, lijkt mij de beste optie als je het vergelijkt met de montagesets die ook wel aangeboden worden. Vroeg me alleen af. Hoe valt de Pro2 precies in de holder, want ik kon dit niet goed zien op de afbeelding op pdashop
Alvast bedankt!

MVG,
TouchRies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:04
TouchFlo is weer aan te vinken bij Today in de instellingen.
Anoniem: 265953 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:00:
Beste Tweakers,

Ik krijg heb een aantal vraagjes met betrekking tot de HTC Touch Pro.

...

Ook lukt het mij maar niet spelletjes te installeren... Ik heb een worms_world.exe, en ik heb mijn HTC aangesloten aan de laptop, op de mobiel op activesynq en op gereed gedrukt, vervolgens open ik die exe op mijn pc, moet ik een map kiezen waar ik 'm wil installeren, maar kan ik niet op mijn mobiel kiezen.. (alleen C:&D:)...

Als iemand mij zou kunnen helpen zou dit heel fijn zijn.
Let a.u.b niet op spellingfouten e.d.

Met vriendelijke groeten,

Roy
Probeer de .exe eens op de telefoon te zetten en vanaf de telefoon te installeren/runnen.

[ Voor 45% gewijzigd door E2TK op 08-07-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249772

De digitale tijdsklok op het Today-scherm heeft soms rare kuren. Plotseling klein formaat. Na Touchflo eerst even uitvinken en weer aanvinken op instellingen/vandaag is hij weer in het originele formaat. Vreemd..!

Een vraag: Is er een mogelijkheid of een programma waarin je een beltone per categorie contatctpersonen kunt instellen? Ik voel er weinig voor om per elke contactpersoon (toch even 300 stuks) de ringtone apart in te stellen...

Dan nog een tip: De nieuwste iGO is een super routeplanner en hij werkt subliem op mijn TP2.

Verder zeer veel lof voor dit toestel. Na mijn TYTN2 was dit een verademing. HTC chapeau!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Anoniem: 265953 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:00:
E2TK schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:26:
Probeer de .exe eens op de telefoon te zetten en vanaf de telefoon te installeren/runnen.
Ik denk eerder dat het anders in elkaar steekt. Er zijn meer programma's die via ActiveSync geïnstalleerd worden. Bij het starten van de executable (.exe) op de PC zal de installatiebestanden uitpakken op de PC op een opgegeven locatie, wat jij nu moet doen. Zodra dat gedaan is zal er middels ActiveSync een verbinding gezocht worden met je telefoon en zal de .cab automatisch gekopieerd worden naar de telefoon en kun je gaan installeren op dat ding.

Als je wel de installatiebestanden op de PC zet en er is aansluitend geen verbinding met de telefoon, dan zal je spel geïnstalleerd worden de eerstvolgende keer dat ActiveSync wel kan verbinden. Overigens kun je de installatiebestanden van de PC verwijderen zodra de applicatie op de telefoon geïnstalleerd is: ActiveSync vindt het handig om allerlei applicaties klaar te hebben staan zodat je deze in een rap tempo op een nieuwe telefoon kunt zetten, een scenario dat zich nauwelijks voordoet.
Anoniem: 249772 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:47:
De digitale tijdsklok op het Today-scherm heeft soms rare kuren. Plotseling klein formaat. Na Touchflo eerst even uitvinken en weer aanvinken op instellingen/vandaag is hij weer in het originele formaat. Vreemd..!
Is dat niet gewoon een onbedoelde broekzak-/vingerbeweging geweest op de klok? Als de klapklok naar boven beweegt met je vinger dan zal deze veranderen in een kleinere versie (zonder witte achtergrond) en zullen er meer agendapunten op het scherm passen. Sleep deze kleine klok weer naar beneden en de oorspronkelijke weergave wordt hersteld.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Fairy schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:14:
[...]

Ik heb Tomtom versie 7.915 en die werkt fantastisch! Ik had eerst een oudere versie 7.450 ofzo dacht ik, die liet helemaal geen gps status zien, maar die werkte verder wel.

Check dus ook even de versie.
Ik heb inderdaad ook versie 7.915. Ik vind de vertraging inderdaad voor lief te nemen en ook de gps die af en toe wegvalt. Als er alleen een oplossing voor komt is natuurlijk mooi meegenomen :)

Voor de rest is het een super toestel, lekker snel, redelijke batterij en mooi scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
Kunnen verschillende oorzaken zijn:
1) TouchFLO staat niet meer als standaard voor je Today-scherm.
Ga naar Start -> Instellingen -> Vandaag (of: Today) -> Tabblad 'Items' en vink daar TouchFLO 3D aan.

2) Je hebt last van de startup-bug.
TouchFLO wil niet altijd even goed starten. De reden is nog onbekend, maar er zijn verschillende mensen die op verschillende manieren succes boeken om hem wél weer opgestart te krijgen:
- door de telefoon in flight-mode zetten, te softresetten en daarna flightmode weer uitzetten
- door bij het intoetsen van je pincode het toetsenbord uit te schuiven
- door de microSD-kaart uit het apparaat te halen en te resetten, na het volledig opstarten mag de SD-kaart er weer in
- ... ?

Kijk anders even rond op XDA-Developers, daar zijn ook verschillende threads over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ind0mi schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:28:
Op htcforum.nl ben ik themes/skins tegen gekomen voor de HTC touch HD.. werken deze ook op de pro 2?

en dan nog iets.. radio heb ik met cab file aant werken gekregen..maar mij valt wel op dat mijn batt superr snel op gaat als ik radio gebruik. en ik krijg volume niet echt zacht. 1 streepje volume is nog te hard voor alleen achtergrond muziekje op werk.
niemand die themes of skins heeft geinstalleerd?
niemand die fm radio gebruikt op tp2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:45
Anoniem: 226700 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:52:
[...]

Was zelf ook van plan deze passieve brodit houder aan te schaffen, maar ik wacht nog even op wat reviews. Wil hem zelf met een HR Richter global mount 9 gebruiken, lijkt mij de beste optie als je het vergelijkt met de montagesets die ook wel aangeboden worden. Vroeg me alleen af. Hoe valt de Pro2 precies in de holder, want ik kon dit niet goed zien op de afbeelding op pdashop
Alvast bedankt!

MVG,
TouchRies
het lijkt op het systeem dat ik heb. Je hebt niks aan alleen dit ding. Je moet de houder er nog bij kopen. De mount van je link heeft 4 aansluitpunten (zie plaatje). Je schuift dan de houder in die 4 gaten. Je hebt dus 2 dingen nodig! Hier een voorbeeld van zo'n houder die je op de mount kan klikken: http://www.pdashop.nl/pro...car-holder-htc-touch.html

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 09-07-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 226700 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:52:
[...]

Alvast bedankt!

MVG,
TouchRies
Ik heb precies dezelfde combinatie. Nadeel van de Global 9 is dat hij op mijn raam ervoor zorgt dat de kop gedraaid staat in standaard positie, maar daarom zit er op de brodit een swivel mount.
De Global 9 is verder perfect, lekker stevig en toch net niet te groot.

De TP2 glijdt in de houder door middel van 2 richeltjes, die tussen scherm en toetsenbord in passen.

Vandaag heb ik hem voor het eerst echt kunnen gebruiken, en het werkt toch best goed. Ben alleen bang dat het krassen zal opleveren. En wat ik mis is een kleinere usb oplader plug, want nu in landscape mode steekt die kabel dus 6-7 cm uit naar opzij. Best irritant. Usb plug met 90 graden hoek verkrijgbaar?
bsmpower schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:44:
[...]

het lijkt op het systeem dat ik heb. Je hebt niks aan alleen dit ding. Je moet de houder er nog bij kopen. De mount van je link heeft 4 aansluitpunten (zie plaatje). Je schuift dan de houder in die 4 gaten. Je hebt dus 2 dingen nodig! Hier een voorbeeld van zo'n houder die je op de mount kan klikken: http://www.pdashop.nl/pro...car-holder-htc-touch.html
Hij zegt toch dat hij de Brodit MET de HTC Global 9 wil gebruiken? Dus dat kan wel, ik heb hetzelf ook. Alleen moet je dan nog een sticky plate erbij nemen van HR.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 09-07-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Dus in principe heb je hier voldoende aan?

http://www.pdashop.nl/pro...older-htc-touch-pro2.html
http://www.pdashop.nl/pro...chter-mount-global-9.html

Ben echter ook bang voor krassen :'(

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 09-07-2009 10:25 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304118

Leeonide,

Dit heb ik ook gehad tot een vriend van mij met de diamond wist te vertellen dat je dat simpelop kan lossen met een vingerbeweging naar beneden toe over hetklokje.. Problem solved ;-)
Anoniem: 249772 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:47:

Een vraag: Is er een mogelijkheid of een programma waarin je een beltone per categorie contatctpersonen kunt instellen? Ik voel er weinig voor om per elke contactpersoon (toch even 300 stuks) de ringtone apart in te stellen...

Dan nog een tip: De nieuwste iGO is een super routeplanner en hij werkt subliem op mijn TP2.

Verder zeer veel lof voor dit toestel. Na mijn TYTN2 was dit een verademing. HTC chapeau!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook eigenaar van dit monsterlijk apparaat. Het opplakken van de schermbeschermer ging niet geheel volgens plan, maar dat is meer te wijten aan mijn eigen onhandigheid ;) Waarom plakken ze die dingen er eigenlijk niet in de fabriek op?
CLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:24:
Tijd voor 'n nieuw deeltje...
Nou, ik ben enthousiast genoeg over deze mobiel om even wat tijd in een nieuwe startpost te steken, als jullie je daar in kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jep dat is genoeg, maar is een andere houder dan ik heb, en die heeft dus geen tilt-swivel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 14:14

Geckoo

Good news, everyone!

Laat het toestemming geven aub aan de crew over. Wie weet heeft er al iemand toestemming ;)

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 09-07-2009 11:32 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:08:
[...]

Jep dat is genoeg, maar is een andere houder dan ik heb, en die heeft dus geen tilt-swivel.
Jij hebt toch de Brodit Passive Holder welke je afraadde? (Voor de duidelijkheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TommyGun schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:19:
[...]

Jij hebt toch de Brodit Passive Holder welke je afraadde? (Voor de duidelijkheid).
Nou ja ik moet zeggen dat hij op zich goed werkt, ben alleen bang voor krasjes vanwege het harde plastic scherpe randje wat dus tussen je scherm en toetsenbord valt. Hierdoor kun je hem wel opengeklapt gebruiken, wat een vereiste is voor Navigon. Echter Navigon draait erg traag en hapert, vooral de stem hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeSharp.nl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 10:39

SeeSharp.nl

You see sharp, we C#

Ik heb vanochtend Emose geinstalleerd, gekozen voor "Home/other".
Maar ik krijg helemaal geen emails binnen.
Ik check via POP/IMAP (beide al geprobeerd) mijn email. Ik heb namelijk fusemail (http://www.fusemail.com)

Moet ik nog een account aanmaken bij Emose zelf?

Ik kan ook nergens een errorlog vinden van Emose.

[ Voor 8% gewijzigd door SeeSharp.nl op 09-07-2009 11:47 ]

www.seesharp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:29:
[...]

Nou ja ik moet zeggen dat hij op zich goed werkt, ben alleen bang voor krasjes vanwege het harde plastic scherpe randje wat dus tussen je scherm en toetsenbord valt. Hierdoor kun je hem wel opengeklapt gebruiken, wat een vereiste is voor Navigon. Echter Navigon draait erg traag en hapert, vooral de stem hapert.
Hm oke, dat opengeklapt gebruiken kan idd niet met die ik noemde, maar is dat ook 'n vereiste met TomTom of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TommyGun schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:54:
[...]

Hm oke, dat opengeklapt gebruiken kan idd niet met die ik noemde, maar is dat ook 'n vereiste met TomTom of niet?
Nee voor TomTom niet.
SeeSharp.nl schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:46:
Ik check via POP/IMAP (beide al geprobeerd) mijn email. Ik heb namelijk fusemail (http://www.fusemail.com)

Dit probleem herken ik niet, maar het probleem bij mij is dat ik geen andere uitgaande server kan instellen. Ok het kan wel, maar niet zonder username/password, je MOET een username en password opgeven. Slaat helemaal nergens op en maakt de hele app onbruikbaar.

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 09-07-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Oke bedankt, dan ga ik waarschijnlijk toch voor het HR Richter spul. Deze heb ik nergens meer kunnen vinden helaas. Ik had enkel gehoopt dat wellicht meer mensen wat langere ervaringen zouden hebben met HR als het gaat om krassen.

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 09-07-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 23:33
ind0mi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:31:
[...]

niemand die themes of skins heeft geinstalleerd?
niemand die fm radio gebruikt op tp2? :?
Er zijn wel wat kant en klare themes, zoals AnX1 Nature's Grace v1.0 (let op zonder CFC compression welke je standaard niet hebt moet je de compability cab installeren deze is echter *iets* trager).
Maar voornamelijk kan je veel aparte cabs vinden voor een klokje, TF3D tabs, of losse achtergronden.
Je zult wel eerst sdkcerts.cab moeten installeren voordat TF3D dit soort "mods" accepteerd.
Zie hier wat voorbeelden van de mogelijkheden: Post your Rhodium screens en hier mijn screens in dat draadje 8)

p.s. kijk ook eens in het Blackstone / Xperia forum, daar kan je ook wel e.e.a. van installeren (niet alles werkt).

FM radio heb ik trouwens wel geinstalleerd maar gebruik het te weinig om iets te kunnen zeggen over stroomverbruik.
SeeSharp.nl schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:46:

Je hoeft geen account aan te maken bij Emoze, installeren en instellen moet voldoende zijn. Heb zelf geen ervaring met fusemail, gebruik Gmail en dat werkt prima. Daarnaast heb ik de Pro versie, alleen heb ik nog geen flauw idee waarom ik daar niet voor heb betaald :? Of misschien ziet mijn baas dat nog op de telefoonrekening :X

[ Voor 6% gewijzigd door Pimmr op 09-07-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:07
Als je naar de berichten gaat, dan heb je een overzicht met afzenders die je het laatste hebben gesmst..
Maar daar staat ook een klein stukje van het bericht zelf bij, dat vind ik zelf niet zo prettig omdat er wel eens mensen meekijken.

Is het mogelijk om daar ALLEEN de naam te laten zien?

-edit-
inbox beveiligen met een wachtwoord anders? kan dat?

[ Voor 9% gewijzigd door Boyd op 09-07-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
newsgroupie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:08:
[...]
[...]

Je hoeft geen account aan te maken bij Emoze, installeren en instellen moet voldoende zijn. Heb zelf geen ervaring met fusemail, gebruik Gmail en dat werkt prima. Daarnaast heb ik de Pro versie, alleen heb ik nog geen flauw idee waarom ik daar niet voor heb betaald :? Of misschien ziet mijn baas dat nog op de telefoonrekening :X
Ik heb em ook gedownload, en geinstalleerd en er staat ook Pro bij. Volgens mij hebben ze maar 1 versie. Heb nergens een bericht gezien of gehad dat ik wat moet betalen. En zou ook niet inzien hoe ze dat nu nog moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Hallo mensen!

Ik weet niet of iemand hetzelfde probleem al eens heeft gehad maar ik heb het volgende probleem: In het HTC startmenu zijn ineens mijn pictogrammen voor Begin, Contacten, Agenda en Instellingen weg. Er staat nu een standaard pictogram met een soort Windows venstertje in. Ik heb al een soft reset gedaan maar dat haalt niets uit. Nu ben ik bang dat ik toch een hard reset moet doen (heb gelukkig wel al mijn contacten in outlook staan dus die kan ik dan zo terug zetten). Maar ik dacht ik vraag het hier nog even om te kijken of er iemand is die ditzelfde probleem heeft gehad! Weet iemand hier toevallig een oplossing voor zonder een hard reset te moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:30:
[...]

Ik heb em ook gedownload, en geinstalleerd en er staat ook Pro bij. Volgens mij hebben ze maar 1 versie. Heb nergens een bericht gezien of gehad dat ik wat moet betalen. En zou ook niet inzien hoe ze dat nu nog moeten doen.
Hoe zit het met het reageren van berichten, stel je hebt gmail en hotmail ingesteld

Je krijgt een hotmail en gmail bericht binnen, als je beantwoord, dan komt het ook van dat specifieke account af of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 23:33
Wii4all schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:46:
[...]

Hoe zit het met het reageren van berichten, stel je hebt gmail en hotmail ingesteld

Je krijgt een hotmail en gmail bericht binnen, als je beantwoord, dan komt het ook van dat specifieke account af of niet?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
great thnx, meteen maar instellen nu de 'pro' aktie voor niks nog loopt ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Ontopic: Ik heb gewoon de pin controle bij het opstarten van het apparaat uitgezet. En nu start TF3d altijd gewoon goed op..
-Lars- schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:58:
Ik ben inmiddels ook eigenaar van dit monsterlijk apparaat. Het opplakken van de schermbeschermer ging niet geheel volgens plan, maar dat is meer te wijten aan mijn eigen onhandigheid ;) Waarom plakken ze die dingen er eigenlijk niet in de fabriek op?

[...]

Nou, ik ben enthousiast genoeg over deze mobiel om even wat tijd in een nieuwe startpost te steken, als jullie je daar in kunnen vinden?
offtopic: Ik heb contact opgenomen met CLB of hij het over wou nemen. Helaas had hij geen interesse. Ik heb zelf niet genoeg tijd en te weinig verstand om me in OP te verdiepen. Dus van mij mag jij een nieuwe en verbeterde OP maken en het volgende deel openenen!

[ Voor 14% gewijzigd door Nicozo op 09-07-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wii4all schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:46:
[...]

Nou ik kan helemaal geen mails versturen dus ik weet het niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mocht iemand nog interesse hebben: de Brodit Passive Houder voor de TP2 is nu op voorraad bij pdashop.nl en en digitalsonline.nl (bij de laatste heb ik hem gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:04

AndereKoekoek

Ping! Pong?

nah ik wil geen krassen op mijn tp2 straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25
En we praten vrolijk verder in het Tweede Deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232227

Foutje..op naar deel 2

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 232227 op 09-07-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Laatst online: 02-06 09:48
volgende deel

[ Voor 95% gewijzigd door Kruimel op 10-07-2009 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139441

verschoven naar deel 2

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 139441 op 10-07-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309692

Audione0 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:38:
Allen

Het volgende.

Ben een gelukkige eigenaar van een HTC touch pro 2.
Sinds 2 dagen in gebuik krijg ik een error. BTTrayCE is geen geldige pocket applicatie. En kan nu mn bluetooth niet gebruiken

Ik heb al op het internet gesnuffeld, maar kan er niet veel over vinden waar ik wat aan heb.

Er lopen geen programmas op de achtergrond waardoor er misschien geheugen tekort is.

Misschien is dit probleem al besproken in deze topic, maar mn frustraties zijn al zo hoog, dat ik geen zin had om deze review in zn geheel te lezen.Ik heb geprobeerd via een reset het probleem op te loosen, maar dit werkt tijdelijk.. Na een paar uurtjes krijg ik de melding weer. Maar als ik een reset doe zijn al mn instellingen weg die ik teogepast heb, en daar heb ik ook niet altijd zin in om die steeds weer toe te passen.
Wie kan mij helpen?&%#$(!!!

groet..
Hallo, ik heb ook sinds kort een HTC TP2 ideaal apparaatje, ik wou er vandaag Tomtom op installeren, na het herstarten kreeg ik ze zelfde melding als Audione0. Iets met Bttray. Dit is van mijn bluetooth en deze wil nu niet meer aangaan. Wie heeft hier al de oplossing voor? Ik ben al weer klaar met programma's installeren op mijn HTC. Doe het ook niet meer.

@Audione0 heb jij die probleem al opgelost? Zoja, hoe dan?

Alvast super bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149714

Blackbird-ce schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 06:59:
[...]

Je zou een netwerkshare kunnen proberen. Total Commander kan daar wel bij. In hoeverre je daar ook direct gebruik van kunt maken (bijv voor opslag van gemaakte foto's of het installeren van apps) is mij onbekend.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524655

USB Host functie zou dit moeten kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 12:59
ik heb al op google en dit topic lopen zoeken maar nog geen antwoord erop gevonden.

ik kan geen specifiek gesprek uit mn belgeschiedenis verwijderen.
Bij mn touch diamond kon ik op het bepaald nummer klikken en kiezen voor verwijderen.
nu lukt dit mij niet meer.

heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mijn idee is om eerst even te kijken voor je post. Hierboven staat namelijk vermeld dat er al een nieuw deel is ;) Zie Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - deel 2
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.