Zelfde probleem hier.Grinder schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:10:
Ik heb inderdaad gisteren hetzelfde probleem ervaren bij tomtom. Ik heb de buffer instellingen al aangepast, dus dit helpt niet. Ik zat op de afrit en opeens reed ik in de middle of nowhere en hij heeft het niet voor mekaar gekregen om binnen 3min zich te herstellen, toen was ik gearriveerd.
Ik had eerst tomtom ingesteld op interne gps ontvanger. Ik had toen alleen last van het feit dat hij zon 200M leek achter te lopen. Ik was al lang de bocht om voordat dit ook op het scherm het geval was. Een behoorlijke vertraging die ik op al mijn eerdere toestellen (diamon, tytn e.d.) niet heb ervaren.
Ik heb toen de gps ontvanger omgezet naar de instelling: "Andere NMEA gps ontvanger" op COM4 met een baudrate van 19200 en had het idee dat hij in ieder geval sneller de locatie update. Wel lijkt hij nog steeds achter te lopen met waar ik ben.
Ik heb ook even gedaan wat jij hebt gedaan en dat werkt bij mij voorlopig. Ook bij mij loopt ie een stuk achter, maar dat neem ik voor nu even voor lief. Al lang blij dat ie het weer doet. Gewoon even een HTC update of goede custom ROM afwachten.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER