Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
Merlijn_merlin schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:55:
[...]

Welke versie gebruik je van McGuider? De Touch HD variant neem ik aan?
Er is nl geen offiële ondersteuning van TP 2
Ehm, de HD Variant? gewoon McGuider 7.7

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 20:51
directjohan schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:37:
[...]

Nog een berichtje over je energieverbruik graag. Welke settings gebruik jij voor deze enorm indrukwekkende standbytijd? Dat kreng van mij is naar een dag wel leeg en dat vind ik meteen het zwakke punt aan de pro2. Is mijn accu kapot, of wat doe ik verkeerd?

ps. ik haal trouwens wel automatisch mijn mail binnen, zodra er iets binnenkomt... maar dat mag volgensmij niet zo'n groot verschil veroorzaken.

pps. Heb jij em in het bijgeleverde hoesje, of niet?
Mijn instellingen:

- Scherm automatisch uit na 1 minuut (inmiddels gezet op 2 minuten).
- Geen internetverbinding, bluetooth of gps standaard aan
- Alleen verbinden wanneer ik op internet wil en gelijk uitzetten als ik niet meer hoef te internetten (zelfde voor bluetooth en gps)

p.s. deze resultaten had ik niet na 2 weken maar al bij na de eerste keer volledig opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308756

Heb sinds vandaag ook de touch pro 2 in bezit.

Heb echter wel een vraag over het syncen.

Ik wil mijn outlook contacten op mijn telefoon hebben alleen hij synct deze niet. Agenda etc pakt hij wel maar de contactpersonen laat die staan. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226700

jagermeister schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:50:
Iemand al gevonden hoe je e-mail via t-mobile moet instellen? Ik kan wel ontvangen, maar niet verzenden. Ik heb al geprobeerd om de smtp server van telfort te gebruiken, maar dat werkt hier niet.

Kan iemand misschien zijn instellingen posten? :)

Edit: Nog een vraagje... In welke map moet ik muziek albums zetten om ze in het Touch Flo menu te kunnen zien? En waar moet de boel aan voldoen?
Ik gebruik gewoon de standaard instellingen van T-Mobile, die bij de eerste installatie automatisch zijn ingesteld. Geen enkel probleem gehad. Zou ook niet weten waar ik die instellingen moet vinden. Als ik het weet zou ik ze wel willen posten.

Muziek, kan je voor zover ik weet overal op je telefoon of opslagkaart zetten, ik geloof dat de muziekspeler gewoon alles afzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23
Hmm de niet kunnen mailen bug begint me nu wel de keel uit te hangen zeg... ben er al dik 5u mee bezig geweest vandaag, maar van de 100 pogingen is het 2x gelukt om te verzenden. En dan denk je hij doet het, maar de poging erna krijg ik weer de foutmelding dat het niet mogelijk was te verzenden.

Heb alles al geprobeerd; van de server instellingen van mijn email-provider tot de instellingen van Hi. Account verwijderd en opnieuw aangemaakt, een .cab file geinstalleerd welke het probleem op zou lossen, in het register lopen kloten etc.

Voor mij gaat dit een reden zijn om asap over te stappen naar een telefoon waarmee ik wel kan mailen, en als dat betekend dat ik helaas naar een iPhone toe moet, so be it. Het is toch te gek voor woorden dat ik niet eens kan mailen, iets wat ik met een goedkope nokia uit 2004 wel kan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Anoniem: 308756 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:50:
Heb sinds vandaag ook de touch pro 2 in bezit.

Heb echter wel een vraag over het syncen.

Ik wil mijn outlook contacten op mijn telefoon hebben alleen hij synct deze niet. Agenda etc pakt hij wel maar de contactpersonen laat die staan. Hoe kan ik dit oplossen?
Je kunt in ActiveSync aanvinken wat hij wel en niet moet sychroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:30:
Hmm de niet kunnen mailen bug begint me nu wel de keel uit te hangen zeg... ben er al dik 5u mee bezig geweest vandaag, maar van de 100 pogingen is het 2x gelukt om te verzenden. En dan denk je hij doet het, maar de poging erna krijg ik weer de foutmelding dat het niet mogelijk was te verzenden.

Heb alles al geprobeerd; van de server instellingen van mijn email-provider tot de instellingen van Hi. Account verwijderd en opnieuw aangemaakt, een .cab file geinstalleerd welke het probleem op zou lossen, in het register lopen kloten etc.

Voor mij gaat dit een reden zijn om asap over te stappen naar een telefoon waarmee ik wel kan mailen, en als dat betekend dat ik helaas naar een iPhone toe moet, so be it. Het is toch te gek voor woorden dat ik niet eens kan mailen, iets wat ik met een goedkope nokia uit 2004 wel kan.
Heb je hier al met Hi over gesproken? Op het T-mobile netwerk kan ik namelijk prima mailen met zowel de SMTP server van mijn provider als via een Exchange server, dit lijkt niet toestel gerelateerd maar netwerk/instelling gerelateerd. Ook op XDA kom ik geen klachten over het versturen van mail tegen.
Bij welke provider zit je? Je zit bij Ziggo, ok. Je zou gewoon hun SMTP server moeten kunnen gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 04-07-2009 11:04 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kassad schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:00:
[...]

Heb je hier al met Hi over gesproken? Op het T-mobile netwerk kan ik namelijk prima mailen met zowel de SMTP server van mijn provider als via een Exchange server, dit lijkt niet toestel gerelateerd maar netwerk/instelling gerelateerd. Ook op XDA kom ik geen klachten over het versturen van mail tegen.
Bij welke provider zit je? Je zit bij Ziggo, ok. Je zou gewoon hun SMTP server moeten kunnen gebruiken.
Ik vind anders genoeg op google als ik zoek, maar goed het zal wel aan mij liggen. Bij Hi heeft het geen zin om te bellen, die *** weten niks, en lepelen gewoon de info op hun scherm voor. Waar ik dus niks aan heb.

Denk trouwens dat die van mij sowieso terug kan voor reparatie (en dat terwijl ik net mijn Diamond heb verkocht)... de powerknop is erg spongy en kraakt. En die gebruik ik toch wel 30-50x per dag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:17

RayNbow

Kirika <3

Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:13:
[...]

Ik vind anders genoeg op google als ik zoek, maar goed het zal wel aan mij liggen.
Post dan de door jouw gevonden relevante zoekhits?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RayNbow schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Post dan de door jouw gevonden relevante zoekhits?
http://www.google.nl/sear...ows+mobile&meta=&aq=f&oq=

Iemand trouwens Navigon Mobile Navigator 7 al geprobeerd? Ze hebben een 30 dagen test versie, maar 't is niet echt goede reclame als ik na het opstarten van deze de accu uit mijn telefoon moet halen omdat ie nergens meer op reageert...

Ik begin steeds meer nadelen te ontdekken aan de telefoon, in dit geval mede veroorzaakt door de rare resolutie volgens mij.

- Accuduur slecht: haal nog geen 24u
- Aan/uit knop gammel
- Kan geen mail verzenden
- Scherm wobbly in klapstand
- Toestel is nog steeds te traag om echt lekker te werken
- Omslachtige manier om fatsoenlijk een achtergrond in je telefoon te zetten
- Volumeknoppen slecht geplaatst en nauwelijks "blind" te bedienen
- Regelmatig problemen met opladen (telefoon in oplader : "verbinding met pc scherm" verschijnt, en laadt vervolgens niet op)
- Regelmatig problemen met aansluiten op pc, wordt niet herkend, of valt weer weg

Tijdelijke nadelen:
- nog steeds geen fatsoenlijke autohouder beschikbaar

Al deze problemen (op die van de mail na) had ik met mijn Diamond 1 niet... ik verwachtte nu een beter volwassener product, maar er zijn nog genoeg kinderziektes. Ben blij dat ik het maar 1 jaar ermee hoef uit te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Iemand de flash player in opera al aan de praat?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 06:44
Ik heb het idee dat jouw telefoon een beetje fucked up is.. Ik zou zeggen: probeer een hard reset (dus niet alleen herstarten), lost dat niks op? Terugbrengen en een nieuwe vragen, want van de bovenstaande puntenlijst ben ik het eigenlijk nergens mee eens.

-edit-
Achtergrond veranderen is wel wat omslachtig, maar het is nou niet iets wat ik elke dag doe.
En idd, het aan/uit knopje lijkt wat gammel.

Verder geen bekende problemen van je lijst.

[ Voor 80% gewijzigd door Boyd op 04-07-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168496

Is er een echt verschil tussen de MDA Vario V vs HTC touch pro2 ? Is het alleen cosmetisch of zitten er bij de T-Mobile variant echt andere andere/mindere functies in? Kan je de T-Mobile variant ook precies hetzelfde maken als de orginele HTV variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

wat voor soort mail adres wil je ophalen/versturen en wat geef je als smtp server op dan?
ik maak gebruik van gmail, en daar heb ik niks geen problemen mee?

- ps -
nog geen reactie gehad op mijn tijd probleem, haal em dus nog even een x aan.
zodra ik me TP2 aansluit op me laptop met usb kabel, gaat de tijd een uur vooruit. in de bios en in windows van de laptop staat de tijd goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Tuumke op 04-07-2009 13:00 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tuumke schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:31:
[...]

wat voor soort mail adres wil je ophalen/versturen en wat geef je als smtp server op dan?
ik maak gebruik van gmail, en daar heb ik niks geen problemen mee?

- ps -
nog geen reactie gehad op mijn tijd probleem, haal em dus nog even een x aan.
zodra ik me TP2 aansluit op me laptop met usb kabel, gaat de tijd een uur vooruit. in de bios en in windows van de laptop staat de tijd goed.
Nou de mail van mijn Ziggo account, alsmede van mijn zakelijke mail. Werkt allemaal niet. Ja ophalen wel, maar versturen niet. Bij ziggo heb ik bijvoorbeeld geprobeerd;

- Uitgaande mailserver: mail.home.nl MET indentificatie
- Uitgaande mailserver: mail.home.nl ZONDER indentificatie
- Uitgaande mailserver: smtp.hiway.nl
- Uitgaande mailserver: smtp.kpnplanet.nl

Dat zijn de enige instellingen die ik zou kunnen proberen en die werken dus alle vier niet.

Wat betreft je probleem; kijk eens of je een andere tijdzone hebt ingesteld op laptop of gsm? Misschien zit daar een conflict. Dan kan je tijd wel goed staan maar als je dan UK op je gsm hebt staan strookt het niet met de NL tijdzone op je laptop.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 04-07-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:05:
[...]

Nou de mail van mijn Ziggo account, alsmede van mijn zakelijke mail. Werkt allemaal niet. Ja ophalen wel, maar versturen niet. Bij ziggo heb ik bijvoorbeeld geprobeerd;

Dat zijn de enige instellingen die ik zou kunnen proberen en die werken dus alle vier niet.

Wat betreft je probleem; kijk eens of je een andere tijdzone hebt ingesteld op laptop of gsm? Misschien zit daar een conflict. Dan kan je tijd wel goed staan maar als je dan UK op je gsm hebt staan strookt het niet met de NL tijdzone op je laptop.
hm, die lijken allebij op GTM+1 te staan. zal het zo nog wel even verder uitpluizen..

Als je dus de smtp server van ziggo wil gebruiken, zul je volgens mij MET verificatie moeten gebruiken, omdat je niet op hun netwerk zit. Volgens hun handleiding niet, maar dat is vanaf het ziggo netwerk (internet)
De juiste instelling voor een oud-@Home e-mailadres zijn:
E-mailadres: vul hier het volledige e-mailadres in.
Servertype voor inkomende e-mail (POP3): mail.home.nl
Servertype voor uitgaande e-mail: mail.home.nl
Zorg ervoor dat "aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie" niet aangevinkt staat. Voor installatie handleidingen kun je op deze pagina kijken.
Ik zou anders contact opnemen met ziggo, hoe het zit met versturen van uitgaande mail op je mobiele, aangezien je dan niet op het ziggo netwerk zit?!?!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Tuumke op 04-07-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Overigens ben ik erachter gekomen dat de automatische instellingen van Hi NIET werken. Je kan deze ophalen en dan in verbindingen configuratiescherm de proxy server uitvinken.

Hier heb ik 3 dagen over gedaan om hier achter te komen! Doe er je voordeel mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

AvanCade schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:22:
Overigens ben ik erachter gekomen dat de automatische instellingen van Hi NIET werken. Je kan deze ophalen en dan in verbindingen configuratiescherm de proxy server uitvinken.

Hier heb ik 3 dagen over gedaan om hier achter te komen! Doe er je voordeel mee ;-)
van Hi.nl Internet op je mobiel instellen? SMS Ja naar 1300
Of stel het handmatig in
dacht dat het wel makkelijk was om er even bij te vermelden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tuumke op 04-07-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 09:24
Of je gebruikt ipv de wizard instellingen van Hi, de instellingen van KPN .. .deze doen het namelijk wel. Tenminste op mijn D2 iig wel.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Tuumke schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:26:
[...]

[...]

dacht dat het wel makkelijk was om er even bij te vermelden ;)
Ja naar 1300 sms-en werkt niet voor dit toestel. Dit had ik al eens geprobeerd. De KPN instellingen neem ik liever niet. voor je het weet is je rekening torenhoog omdat je bij hi zit en niet kpn. Zo'n varkens zijn ze wel :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:41
Anoniem: 168496 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:27:
Is er een echt verschil tussen de MDA Vario V vs HTC touch pro2 ? Is het alleen cosmetisch of zitten er bij de T-Mobile variant echt andere andere/mindere functies in? Kan je de T-Mobile variant ook precies hetzelfde maken als de orginele HTC variant?
Ik heb zelf een Vario V en ik moet zeggen dat het volgens mij alleen cosmetisch is. Ze passen de firmware een beetje aan met een eigen splash-screen en web 'n walk in de balk onderin maar dat is het dan ook. Nou moet ik wel zeggen dat ik nog geen TP2 irl gezien heb dus ik kan het nog mis hebben.

Om hem om te vormen naar een orginele HTC moet je wachten tot ze bij XDA de HardSPL hebben gemaakt (zodat je eigen ROM's erin kunt zetten) en dan de HTC-firmware erin. Dan heb je alleen nog de T-Mobile logo's op je foon maar of dat nou zo erg is? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Is inderdaad heel vervelend, ik heb het er ook opgezet en ook mijn GSM liep vast. Heb jij al een oplossing gevonden voor Mobile Navigator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoefniks schreef op zondag 05 juli 2009 @ 04:59:
Is inderdaad heel vervelend, ik heb het er ook opgezet en ook mijn GSM liep vast. Heb jij al een oplossing gevonden voor Mobile Navigator?
Nee ik heb het opgegeven, heb versies geprobeerd waarvan men zegt dat die werkt op de TP2, maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 18:48
Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:05:
[...]

Kan het zijn dat je wifi en gprs aan hebt staan en dat die de ene keer via gprs probeert mail te versturen, en de andere keer via wifi? Misschien dat het daarom de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Kan mij voorstellen dat de smtp server van Hi geen mail accepteert als je via wifi over je ziggo account verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
satoer schreef op zondag 05 juli 2009 @ 11:59:
[...]

Kan het zijn dat je wifi en gprs aan hebt staan en dat die de ene keer via gprs probeert mail te versturen, en de andere keer via wifi? Misschien dat het daarom de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Kan mij voorstellen dat de smtp server van Hi geen mail accepteert als je via wifi over je ziggo account verbonden bent.
Nope, doe alles via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Niemand problemen met het bereik? Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik geen bereik had. Gisteren in Hoek van Holland op het strand, terwijl anderen met T-Mobile vol bereik hadden. Vandaag weer het zelfde verhaal in Brielle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
De HTC maakt van een video opname een MP4 bestand maar met Windows Media Player kan ik deze niet afspelen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snowboarder! schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:49:
De HTC maakt van een video opname een MP4 bestand maar met Windows Media Player kan ik deze niet afspelen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Even een codecpack zoeken, downloaden, installeren.

En woehoe, ik heb voor het eerst de 24u gehaald op mijn accu. (En dan heeft ie zelfs tussendoor nog aan de pc gehangen).

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 06-07-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Oke, maar hoe zet ik het filmpje om in een voor algemeen te hanteren gebruik? Ik wil hem bv op Hyves kunnen zetten en niet iedereen heeft de juiste codecpacks beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowboarder! schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:24:
Oke, maar hoe zet ik het filmpje om in een voor algemeen te hanteren gebruik? Ik wil hem bv op Hyves kunnen zetten en niet iedereen heeft de juiste codecpacks beschikbaar.
http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
jagermeister schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:28:
Niemand problemen met het bereik? Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik geen bereik had. Gisteren in Hoek van Holland op het strand, terwijl anderen met T-Mobile vol bereik hadden. Vandaag weer het zelfde verhaal in Brielle.
Ja, het bereik is zeer zwak. Verder dan 2 streepjes ben ik nog niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AvanCade schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:35:
[...]

Hmm ik heb eigenlijk altijd 3 a 4 streepje met KPN/Hi, en dat was met mijn Diamond 1 echt wel minder.
Ik kan nu zelfs internetten daar waar ik eerst amper kon bellen.

Oeps, was ik daar nou even positief over de TP2? 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 06-07-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Welke scherm protector gebruiken jullie bij de Tp2? ik heb nu de protector erop zitten die er gratis bij zat.. maar ik vind deze veelste glanzend! welke hebben jullie erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik gebruik altijd de protectors van Brando.. Ikzelf neem altijd de Ultra Clear variant.. Maar je hebt ook andere types die minder schitteren. (anti glare)

http://shop.brando.com.hk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Toch maar voor de touch diamond 2 gekozen ipv. de touch pro2:

vnl om het volgende:
- TD2 is goedkoper
- Betere camera
- Langere batterijduur? (weet ik niet 100% zeker)

Enige nadeel is dat je geen toetsenbordje hebt, maar goed daar kan ik wel mee leven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Dacide schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:41:
Ik gebruik altijd de protectors van Brando.. Ikzelf neem altijd de Ultra Clear variant.. Maar je hebt ook andere types die minder schitteren. (anti glare)

thanks meteen gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-06 20:15
WoutF schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:21:
[...]

Voordelen:
-Verbeterde TouchFLO software (o.a sneller), met veel meer functionaliteit
-De resolutie is hetzelfde maar de kwaliteit van de camera is beter
-Veel betere speakers
-Kwalitatief beter scherm, doet het ook veel beter in zonlicht
-Gevoeligheid van het scherm is beter

Voor mij genoeg nieuwe dingen om over te stappen van een TP1 :)
Moet je natuurlijk ook wel de nadelen noemen ten opzichte van de TP1. Geen fm-radio meer, geen flitser en nog dikker/groter/zwaarder. Als je dan ook nog eens naar de prijs kijkt, zou ik absoluut nooit van een TP1 overstappen naar een TP2.

[ Voor 8% gewijzigd door YoshiBignose op 06-07-2009 12:15 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

AvanCade schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:35:
[...]

Ik heb in mijn eigen woonplaats over het algemeen goed bereik. Maar goed... hopen dat ze die problemen met het bereik nog fixen middels een update. Met mijn HTC P3300 had ik in eerste instantie ook vaak dat de verbinding wegviel. Dit was later dmv een rom-update opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:41
YoshiBignose schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:15:
[...]

Moet je natuurlijk ook wel de nadelen noemen ten opzichte van de TP1. Geen fm-radio meer, geen flitser en nog dikker/groter/zwaarder. Als je dan ook nog eens naar de prijs kijkt, zou ik absoluut nooit van een TP1 overstappen naar een TP2.
Die FM-radio is sowieso al niet waar. 1 simpele .cab installeren en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:15
YoshiBignose schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:15:
[...]

Oh ja? Volgens mijn info is de TP2 0,8mm dunner tov de TP1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
jagermeister schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:16:
[...]

Ik heb in mijn eigen woonplaats over het algemeen goed bereik. Maar goed... hopen dat ze die problemen met het bereik nog fixen middels een update. Met mijn HTC P3300 had ik in eerste instantie ook vaak dat de verbinding wegviel. Dit was later dmv een rom-update opgelost.
Even wachten totdat HardSPL er is, en dan met verschillende radio's gaan experimanteren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29226

• 4.Ik gebruik Emoze als push mail client, werkt super alleen ik krijg geen geluidsmelding bij nieuwe e-mail. Ook al heb ik bij Emoze settings "notify new messages" op YES staan en een geldig *.wav geluid geselecteerd (standaard staat notify.wav geselecteerd maar als je browst staat die er niet tussen). :?
Ik heb ook bij de TP2 geluid settings > geluid voor meldingen en gebeurtenissen aanstaan en bij tabblad meldingen > Berichten: nwe e-mail geluid afspelen aangezet. Wel krijg ik bij sms geluid, dus ik vermoed dat het met Emoze te maken heeft.

Ik krijg alleen geluid van een nieuwe emailtje wanneer de tp2 niet aan de pc is verbonden, en niet uit staat. Is dit een bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Ik heb zojuist een theme geinstalleerd via een cabj van XDA maar dit is nie helemaal goed gegaan... ik kom niet meer in het menu of programmas ofzo.. nu wil ik dus een hard reset doen maar dan.. hardware matig.. (aangezien ik niet int menu kan komen) welke knoppen combi is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ind0mi schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:03:
Ik heb zojuist een theme geinstalleerd via een cabj van XDA maar dit is nie helemaal goed gegaan... ik kom niet meer in het menu of programmas ofzo.. nu wil ik dus een hard reset doen maar dan.. hardware matig.. (aangezien ik niet int menu kan komen) welke knoppen combi is dit?
Op de Diamond was dit Volume up+down, en home knop ingedrukt houden, dan de reset knop aan de achterzijde indrukken. Dit vasthouden tot je een melding krijgt bij het booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Laatst online: 06-11-2024
Phusebox schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:24:
[...]

Op de Diamond was dit Volume up+down, en home knop ingedrukt houden, dan de reset knop aan de achterzijde indrukken. Dit vasthouden tot je een melding krijgt bij het booten.
Van XDA:
"To perform a hard reset
1. With the device turned off, press and hold the TALK/SEND, END and POWER buttons until you see this message on the screen.

"This operation will delete all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press VolUp to restore manufacturer default, or press other keys to cancel."

2. Release the TALK/SEND, END and POWER buttons.
3. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Thanks guys het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Tha_T schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:32:
[...]

Die FM-radio is sowieso al niet waar. 1 simpele .cab installeren en klaar
Dat weten veel mensen niet... en waarom zou HTC het er dan niet standaard op gezet hebben? Wel de hardware erin zetten, maar het niet activeren. Alhoewel ze dit ook eerder hebben geflikt met GPS op de P3600 :9
newsgroupie schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:46:
[...]

Oh ja? Volgens mijn info is de TP2 0,8mm dunner tov de TP1....
Je hebt gelijk :9 de TP1 is inderdaad dikker.

[ Voor 46% gewijzigd door YoshiBignose op 06-07-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
----

[ Voor 99% gewijzigd door YoshiBignose op 06-07-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!

Die van Brando zijn inderdaad goed van kwaliteit. Alleen die voor de TP2 dekt het apparaat niet helemaal af en bovendien heeft hij een inkeping bij het oog van de camera ipv geponst gaatje (zoals bij het meergeleverde exemplaar). Of had ik nu een verkeerd exemplaar van Brando gekregen.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
By the way: hebben jullie HTC Sense gezien voor op de HTC Hero? Dat ziet er weer net wat strakker uit als de Touch Flo 3D van onze TP2.

Wat ik tegen kom of diverse fora is dat het nog niet zeker is of dat met de upgrade naar WM6.5 ook voor de TP2 beschikbaar komt.

Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
bsmpower schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:48:
[...]

Mijn instellingen:

- Scherm automatisch uit na 1 minuut (inmiddels gezet op 2 minuten).
- Geen internetverbinding, bluetooth of gps standaard aan
- Alleen verbinden wanneer ik op internet wil en gelijk uitzetten als ik niet meer hoef te internetten (zelfde voor bluetooth en gps)

p.s. deze resultaten had ik niet na 2 weken maar al bij na de eerste keer volledig opladen.
Ja, ik vond dat van die 2 weken ook al een beetje raar. De internetverbinding staat altijd aan en die wil ik ook niet uitzetten, omdat ik mnn mail op ieder moment wil kunnen ontvangen. Bluetooth staat uit, maar of dat bij bij gps ook zo is, weet ik niet. Mijn navigatie staat standaard uit, maar staat de gps dan ook uit? Waar kan ik dat zien? Externe gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Ik word er niet goed van. Kan een eenvoudig filmpje gemaakt met de TP2 niet gewoon op de pc afspelen of uploaden naar Hyves. Moet ik speciale codecs hebben of een media converter. Die programma's zijn alleen met licentie te koop. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn of doe ik gewoon iets verkeerd?

Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

http://www.mediaconverter.org/ al eens geprobeerd?

Kun je ook filmpjes enz omzetten en filmpjes downloaden vanaf Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Floris-K schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:54:
http://www.mediaconverter.org/ al eens geprobeerd?

Kun je ook filmpjes enz omzetten en filmpjes downloaden vanaf Youtube.
Moet je toch ook voor betalen? Anders krijg zo'n mooie reclame tekst in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ik een programmatje heb, en het is niet geinstalleerd, hoe krijg ik het dan in mijn start-menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Phusebox schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:14:
Als ik een programmatje heb, en het is niet geinstalleerd, hoe krijg ik het dan in mijn start-menu?
Zie HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila\ProgramLauncher
Kies één van de 24 mappen en vul het pad naar een snelkoppeling in in de Path key en een naam in de DispName key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Heb de volgende register sleutel van 500 naar 200 aangepast, lijkt een interval tijd in ms welke de gyro sensor gebruikt om te kijken of er geroteerd moet worden. Roteren gaat in ieder geval sneller, vond hem altijd al een beetje na ijlen op de beweging.
Tot nu toe geen nadelige gevolgen, batterij moet ik even aankijken.
Heb ook 150 geprobeerd maar dan werkt de rotatie niet meer.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCSensor\GSensor: CheckingTime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
newsgroupie schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:19:
[...]

Zie HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila\ProgramLauncher
Kies één van de 24 mappen en vul het pad naar een snelkoppeling in in de Path key en een naam in de DispName key.
Het is toch een stuk makkelijker om gewoon met de explorer een snelkoppeling te maken in Windows\Start menu\Programma's.. gewoon de exe kopieeren en daarna kiezen voor snelkoppeling plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 11:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Snowboarder! schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:51:
[...]

Ik word er niet goed van. Kan een eenvoudig filmpje gemaakt met de TP2 niet gewoon op de pc afspelen of uploaden naar Hyves. Moet ik speciale codecs hebben of een media converter. Die programma's zijn alleen met licentie te koop. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn of doe ik gewoon iets verkeerd?

Hoe doen jullie dit?
Bijna alles is afspeelbaar met VLC..

Bijna alles is converteerbaar met SUPER..

...tevens gratis :Y

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Ik heb gelezen dat men de radio werkend heeft gekregen en dat die prima werkt. Werkt die met dezelfde interface als in de handleiding van de HTC Touch Diamond 2 staat? Zo nee, wat is het verschil in functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Snowboarder! schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:14:
[...]

Die van Brando zijn inderdaad goed van kwaliteit. Alleen die voor de TP2 dekt het apparaat niet helemaal af en bovendien heeft hij een inkeping bij het oog van de camera ipv geponst gaatje (zoals bij het meergeleverde exemplaar). Of had ik nu een verkeerd exemplaar van Brando gekregen.......?
De mijn heeft idd ook zo'n inkeping ipv een geponst gaatje... Zal wel makkelijker zijn geweest ivm fabricage ofzo?

Ik heb er zelf niet veel last van in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232227

Anoniem: 226700 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:52:
[...]

Bij de eerste opstart van messenger, kreeg ik een paar opties die ik kon instellen, als ik het mij goed herinner. Een hiervan was of ik mijn e-mail uit hotmail wil kunnen synchroniseren. Deze optie heb ik aangevinkt en automatisch is er een tabje hotmail in touchflo 3d gekomen.
Hoe kun je dat alsnog doen dan als je die optie niet hebt aangevinkt? Hotmail krijg ik nu steeds via mobile.live.com...

Mail verzenden werkt bij mij ook niet. Ik zit ook bij Hi. Ben een leek op dit gebied en heb het hele topic al doorgespit, maar tevergeefs.. Ook een bijlage in een mail openen wil niet lukken. Iemand al de oplossing?

Ook heb ik nu 2x gehad dat een sms niet aankwam bij de ontvanger. Gister 1 en vandaag 1, naar 2 verschillende personen..gewoon pech?

Ik krijg op geen enkele manier het laagje folie van de screenprotector zodat ik heb op mn TP2 kan plakken.. Scherpe nagels nodig ofzo?

Verder ben ik erg tevreden over het toestel...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232227 op 07-07-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139906

-

[ Voor 100% gewijzigd door zeef op 20-07-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Geckoo

Good news, everyone!

afaik is dat een normale versie.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc_jean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-11-2022
Jawel ik heb t voor elkaar.....

Als ik mn TP2 keyboard open en weer dicht slide dan valt ie gewoon uit?

Druk ik op de power button dan start het apparaat wel weer gewoon op...maar zodra ik toetsenboard open en weer dicht klap dan valt ie weer uit....grrrrr

Heb al Soft & Hard reset uitgevoerd, helaas helpt dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
mc_jean schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:19:
Jawel ik heb t voor elkaar.....

Als ik mn TP2 keyboard open en weer dicht slide dan valt ie gewoon uit?

Druk ik op de power button dan start het apparaat wel weer gewoon op...maar zodra ik toetsenboard open en weer dicht klap dan valt ie weer uit....grrrrr

Heb al Soft & Hard reset uitgevoerd, helaas helpt dat niet
Heb hier op XDA en zelfs hier in dit topic geloof ik wel wat gevallen van gezien, zelf nog geen ervaring mee.
Klinkt imo wel als een hardware fout.

Voor iedereen die problemen heeft met versturen van e-mail, ik gebruik al sinds dag1 Emoze push client. Werkt perfect! Draait als een exclusive task en integreerd perfect met Outlook en de e-mail interface van TF3D.

[ Voor 1% gewijzigd door Pimmr op 07-07-2009 16:02 . Reden: beetje in de war ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
newsgroupie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:52:
[...]

Heb hier op XDA en zelfs hier in dit topic geloof ik wel wat gevallen van gezien, zelf nog geen ervaring mee.
Klinkt imo wel als een hardware fout.

Voor iedereen die problemen heeft met versturen van e-mail, ik gebruik al sinds dag1 Emoze push client. Werkt perfect! Draait als een exclusive task en integreerd perfect met Outlook en de e-mail interface van TF3D.
Dat emoze ziet er wel goed uit. (tenminste het klinkt goed)

Wat kost nou eigenlijk de pro versie? (op de site staat less than a cup of coffee maar daar kan ik nergens het werkelijke bedrag vinden)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Wii4all schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:17:
[...]

Dat emoze ziet er wel goed uit. (tenminste het klinkt goed)

Wat kost nou eigenlijk de pro versie? (op de site staat less than a cup of coffee maar daar kan ik nergens het werkelijke bedrag vinden)
Geen idee... het gekke is, ik kan me herinneren dat ik de file als een cab heb gedownload, weet 100% zeker dat ik niets betaald heb en heb toch de pro versie... :?

Als je gewoon voor download kiest, HTC TP selecteert, en dan op Install via PC download klikt krijg je een directe cab download. Als ik deze op byte niveau vergelijk met mijn cab is die precies gelijk.... misschien hoef je helemaal geen kopje koffie te sponsoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Op xda zag ik net dat het 20 dollar per jaar kost.

Heb je meerdere accounts ingesteld op emoze of gewoon maar eentje?
Bij meerdere moet je overschakelen op de pro versie (als je bijv. yahoo en hotmail gebruikt)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229575

Die anti-glare van Brando wil je NIET. Inderdaad geen reflectie, maar ze zijn echt enorm matt en je scherm verliest erg veel contrast. Heb maar weer Ultra-Clear besteld, want dit is echt niets.

Ik mag overigens van Brando de resterende (ik had er 4 besteld) protectors wel terug sturen om er Ultra-Clears voor in de plaats te krijgen. Dat is dan wel weer netjes vanuit Hongkong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Laatst online: 17-06 20:18
Vraagje.
Ik synchroniseer met pro2 met mijn outlook. Daar ontvang ik mijn email en houd ik mijn agenda bij.
Nu wilde ik vandaag ook de email van mijn werk laten ontvangen / synchroniseren op mijn pro2. Nu moet ik op internet inloggen, en kom ik in een outlookbox op internet waar ik mijn mail check. Deze download ik dus niet op een computer op mijn werk. Alles staat op internet.

Echter toen ik dit probeerde in te stellen op mijn pro2 (want het kan wel op de pro2 ontvangen worden) kreeg ik een melding dat het niet kon. Nu rees bij mij de vraag op, is het mogelijk dat je niet twee verschillende emailaccounts kan synchroniseren? Ik kan wel mijn prive email en bijvoorbeeld mijn hotmail erop krijgen, maar zou het kunnen dat ik niet zowel mijn werk (outlook op internet) en mijn prive, (outlook op pc) beide kan synchroniseren en dat ik dan dus moet kiezen voor of de één of de ander?

Wie weet hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Als het niet lukt zou je dat emoze programma kunnen proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Laatst online: 09:25
Ik heb vandaag iets vervelends ervaren met mijn TP2.
Vanochtend onderweg naar een klant en vanmiddag weer op weg naar huis was mijn navigatie-software ineens het GPS-signaal kwijt.
Ook andere software die gebruik maakt van GPS kon niet meer bepalen waar ik was.
Na opnieuw opstarten van de software had ik wel weer gewoon signaal en kon ik weer verder navigeren.
Anyone else die dit probleem ook ervaren heeft ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 229575 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 17:06:
[...]

Die anti-glare van Brando wil je NIET. Inderdaad geen reflectie, maar ze zijn echt enorm matt en je scherm verliest erg veel contrast. Heb maar weer Ultra-Clear besteld, want dit is echt niets.

Ik mag overigens van Brando de resterende (ik had er 4 besteld) protectors wel terug sturen om er Ultra-Clears voor in de plaats te krijgen. Dat is dan wel weer netjes vanuit Hongkong.
Ik heb ook zo'n anti-glare gehad, ziet er echt vies uit, en zelfs was het niet anti-reflectie vond ik. Ok, geen scherpe harde reflectie, maar als het licht erop scheen werd het diffuus verspreid en zag je evengoed geen ene flikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Wii4all schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:39:
Op xda zag ik net dat het 20 dollar per jaar kost.

Heb je meerdere accounts ingesteld op emoze of gewoon maar eentje?
Bij meerdere moet je overschakelen op de pro versie (als je bijv. yahoo en hotmail gebruikt)
Vreemd, ik heb echt niets betaald. Heb je de cab geinstalleerd zoals boven beschreven? Als ik in de about box kijk heb ik de PRO versie, en ik heb nu 3 accounts geconfigureerd, 1 telfort, 1 gmail en 1 hotmail. Werkt allemaal prima. In principe zie ik nergens iets van Emoze, draait volledig op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Als ik op mijn TP2 op de softkey "Telefoon" druk dan krijg ik het scherm met het toetsenbord
0 t/m 9. Als ik dan de naam intoets van een contactpersoon dan zie ik de naam in het groene gedeelte,
als ik daaronder klik komt de contactpersoon naar voren in een nieuw venster alleen zie ik
onder het groene vlak niets staan.
Als ik dus druk op "Telefoon" staan daar geen contactpersonen maar als ik er wel op tik komt er wel
een contactpersoon te voorschijn en ik kan aan de rechterkant ook scrollen, alleen er staan geen namen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:14:
Ik heb vandaag iets vervelends ervaren met mijn TP2.
Vanochtend onderweg naar een klant en vanmiddag weer op weg naar huis was mijn navigatie-software ineens het GPS-signaal kwijt.
Ook andere software die gebruik maakt van GPS kon niet meer bepalen waar ik was.
Na opnieuw opstarten van de software had ik wel weer gewoon signaal en kon ik weer verder navigeren.
Anyone else die dit probleem ook ervaren heeft ???
Yep, ik heb hier al een aantal keren last van gehad. Geen idee waar het door komt. Een soft reset helpt maar soms is het ook niet nodig want de volgende dag doet ie het ineens weer. Erg frustrerend want op de een of andere manier gebeurt het altijd net wanneer ik Tomtom het meest nodig heb.

Tomtom vindt de GPS module maar krijgt geen fix, hoe lang ik ook wacht. Hij ziet maar net 1 of 2 satellieten op zo'n moment. Andere GPS software krijgt ook geen fix. De QuickGPS is overigens bijgewerkt.

Zit erover te denken om die bufferinstellingen van de GPS driver aan te passen maar weet niet of dat dit probleem gaat oplossen. Op zich krijgt Tomtom normaliter supersnel een fix, binnen de 30 seconden meestal.

Als iemand ideeen heeft dan zijn er nu dus al tenminste 2 personen die hierin geinteresseerd zijn!

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik heb inderdaad gisteren hetzelfde probleem ervaren bij tomtom. Ik heb de buffer instellingen al aangepast, dus dit helpt niet. Ik zat op de afrit en opeens reed ik in de middle of nowhere en hij heeft het niet voor mekaar gekregen om binnen 3min zich te herstellen, toen was ik gearriveerd.

Ik had eerst tomtom ingesteld op interne gps ontvanger. Ik had toen alleen last van het feit dat hij zon 200M leek achter te lopen. Ik was al lang de bocht om voordat dit ook op het scherm het geval was. Een behoorlijke vertraging die ik op al mijn eerdere toestellen (diamon, tytn e.d.) niet heb ervaren.
Ik heb toen de gps ontvanger omgezet naar de instelling: "Andere NMEA gps ontvanger" op COM4 met een baudrate van 19200 en had het idee dat hij in ieder geval sneller de locatie update. Wel lijkt hij nog steeds achter te lopen met waar ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Als je de bijgeleverde koptelefoon aansluit om muziek af te spelen kun je het scherm uitzetten, de muziek blijft dan doorspelen. Handig voor het gebruik van de accu.

Als je de muziek gewoon op luidspreker zet en vervolgens het scherm uitzet, zet je direct het hele toestel uit: geen muziek meer dus.

Geen major issue maar heeft iemand hiervoor een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Nu online

Geckoo

Good news, everyone!

ja bij mijn oude windows media player kon ik screen toggle doen.
als ik op een hardware button drukte ging mijn scherm uit maar de muziek niet.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:15

TommyGun

Stik er maar in!

Heb deze, hopelijk, geweldige smartphone ook aangeschaft! Nu enkel nog een goede car holder. Iemand ervaringen? Die universele dingen zie ik niet echt zitten.

Mijn oog viel op deze, maar is helaas niet meer te koop :( http://www.pdashop.nl/pro...r-holder-pro2-hi-046.html

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Brodit Pro Clip icm Pro2?

Mijn oude foon had ik wel met de Pro clip bevestigd aan het rooster in mijn auto, maar had niet echt het idee dat het erg lekker zat. Nu is de Pro2 bijna 2x zo zwaar als die telefoon, dus vraag me af hoe die roostertjes het houden in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:45:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Brodit Pro Clip icm Pro2?

Mijn oude foon had ik wel met de Pro clip bevestigd aan het rooster in mijn auto, maar had niet echt het idee dat het erg lekker zat. Nu is de Pro2 bijna 2x zo zwaar als die telefoon, dus vraag me af hoe die roostertjes het houden in de auto.
Geen ervaring met de proclip, maar ik ontvang vandaag mijn brodit passieve houder, zal wel laten weten hoe die in ieder geval bevalt. Ik heb het zelf niet zo op die proclips, dan moet ik wat gaan wrikken aan mijn dashboard, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:15

TommyGun

Stik er maar in!

Mja ik heb momenteel ook zo'n houder aan m'n dash geschroefd maar ik heb niet genoeg ruimte voor een grotere (dus voor de Pro2, die idd tevens een stuk zwaarder is) en ik wil ivm navigatie liever iets op de ruit dmv een zuignap.

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 08-07-2009 11:26 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Op htcforum.nl ben ik themes/skins tegen gekomen voor de HTC touch HD.. werken deze ook op de pro 2?

en dan nog iets.. radio heb ik met cab file aant werken gekregen..maar mij valt wel op dat mijn batt superr snel op gaat als ik radio gebruik. en ik krijg volume niet echt zacht. 1 streepje volume is nog te hard voor alleen achtergrond muziekje.

[ Voor 55% gewijzigd door ind0mi op 08-07-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150865

Hallo,

Ik mag eind deze maand weer een nieuw toestel uitzoeken. Ik ben nu in het bezit van een MDA Vario III (HTC tynt II) en zit er over te denken om een touch pro2 te kiezen.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk om gewoon een sim only abbonement af te sluiten en dit toestel te houden.

Zitten er grote verschillen tussen beide toestellen en zo ja, welke?

Graag zou ik wat argumenten krijgen om het wel of niet te doen...?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 150865 op 08-07-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299848

Denk dat jullie Sound Manager 1.4 wel kennen? Ik heb een probleem met dat programma. Alles lijkt te werken. Kies gewoon een geluid voor alle onderdelen (mail, sms, bellen etc.)... ga ik nog eens kijken bij mail of sms ofzo, staat alles weer op iets anders. En als ik niet kijk en sluit programma speelt m'n telefoon mn standaard geluiden af die ik vooraf al had ingesteld in WM6.1 ... iemand die dit probleem kent en een oplossing heeft? Evenuteel newere versie of ander progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb mijn Brodit passieve houder binnen. Kan hem niet aanraden, dacht dat Brodit altijd de crème-de-la-crème was voor autohouders?
Leuk dan dat je voor 24 euro een hard stuk plastic krijgt met scherpe randen, dat meteen je telefoon bekrast, en nergens voorzien is van zacht rubber om krassen te voorkomen...

1 tip: NIET kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
IloveMyHenB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:36:
[...]

Yep, ik heb hier al een aantal keren last van gehad. Geen idee waar het door komt. Een soft reset helpt maar soms is het ook niet nodig want de volgende dag doet ie het ineens weer. Erg frustrerend want op de een of andere manier gebeurt het altijd net wanneer ik Tomtom het meest nodig heb.

Tomtom vindt de GPS module maar krijgt geen fix, hoe lang ik ook wacht. Hij ziet maar net 1 of 2 satellieten op zo'n moment. Andere GPS software krijgt ook geen fix. De QuickGPS is overigens bijgewerkt.

Zit erover te denken om die bufferinstellingen van de GPS driver aan te passen maar weet niet of dat dit probleem gaat oplossen. Op zich krijgt Tomtom normaliter supersnel een fix, binnen de 30 seconden meestal.

Als iemand ideeen heeft dan zijn er nu dus al tenminste 2 personen die hierin geinteresseerd zijn!
Ik heb dit ook met mijn Touch Diamond gehad. De 'oplossing' was om het scherm even uit te zetten (met de aan/uit knop) wanneer Tomtom de fix kwijt was en daarna weer aan, pas dan kreeg de Diamond weer een fix. Ik heb dit met mijn TP2 nog niet meegemaakt, dus weet ook niet of dit ook bij de TP2 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:49:
Heb mijn Brodit passieve houder binnen. Kan hem niet aanraden, dacht dat Brodit altijd de crème-de-la-crème was voor autohouders?
Leuk dan dat je voor 24 euro een hard stuk plastic krijgt met scherpe randen, dat meteen je telefoon bekrast, en nergens voorzien is van zacht rubber om krassen te voorkomen...

1 tip: NIET kopen!
Jammer om te horen dat het niet bevalt. Ik heb zelf een universele bevestiging + houder gekocht bij Halforts die in de spijlen van een luchtrooster gedrukt kan worden. Dit geeft gelijk als voordeel dat mijn telefoon erg koel blijft. Ik merk niet dat de koeling in de auto hierdoor minder wordt omdat er genoeg luchtroosters zijn. Daarbij nog goed afleesbaar omdat ie net boven mijn autoradio zit op de middenconsole. De houder is zo'n ding waarbij je de zijkanten naar binnen kunt drukken totdat de telefoon goed vast zit. Bij alle contactpunten zitten kussentjes. Dus vooral veel voordelen en koste me ongeveer 16,- in totaal.

Ik heb deze:
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=114424

In combinatie met zoiets (die ik heb staat niet op de site):
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
newsgroupie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:43:
[...]

Vreemd, ik heb echt niets betaald. Heb je de cab geinstalleerd zoals boven beschreven? Als ik in de about box kijk heb ik de PRO versie, en ik heb nu 3 accounts geconfigureerd, 1 telfort, 1 gmail en 1 hotmail. Werkt allemaal prima. In principe zie ik nergens iets van Emoze, draait volledig op de achtergrond.
Ik heb ook Emoze geinstalleerd, maar werkt niet echt lekker. Kon net 20 crash-schermen wegklikken, en je blijf in je taskmanager altijd Emoze zien. Dus op de achtergrond draaien is er niet bij.
Bovendien zie ik nergens een optie om dit tijdens roaming uit te schakelen?
bsmpower schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:08:
[...]

Jammer om te horen dat het niet bevalt. Ik heb zelf een universele bevestiging + houder gekocht bij Halforts die in de spijlen van een luchtrooster gedrukt kan worden. Dit geeft gelijk als voordeel dat mijn telefoon erg koel blijft. Ik merk niet dat de koeling in de auto hierdoor minder wordt omdat er genoeg luchtroosters zijn. Daarbij nog goed afleesbaar omdat ie net boven mijn autoradio zit op de middenconsole. De houder is zo'n ding waarbij je de zijkanten naar binnen kunt drukken totdat de telefoon goed vast zit. Bij alle contactpunten zitten kussentjes. Dus vooral veel voordelen en koste me ongeveer 16,- in totaal.

Ik heb deze:
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=114424

In combinatie met zoiets (die ik heb staat niet op de site):
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180287
Ik was in totaal kwijt: 24 euro voor houder, 2,50 voor sticky plate, en 19 voor de hals plus verzendkosten, totaal zeg maar 50 euro.

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 08-07-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Ik heb ook Emoze geinstalleerd, maar werkt niet echt lekker. Kon net 20 crash-schermen wegklikken, en je blijf in je taskmanager altijd Emoze zien. Dus op de achtergrond draaien is er niet bij.
Bovendien zie ik nergens een optie om dit tijdens roaming uit te schakelen?
Goh.

1.Heb nog nooit één crash scherm van Emoze gezien
2. Ik zeg instellingen > meer > systeem > taakbeheer > long press op EmozePro en dan exclusief toevoegen.
3. Ik zeg open Emoze > Options > Access point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
newsgroupie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:54:
[...]

Goh.

1.Heb nog nooit één crash scherm van Emoze gezien
2. Ik zeg instellingen > meer > systeem > taakbeheer > long press op EmozePro en dan exclusief toevoegen.
3. Ik zeg open Emoze > Options > Access point
1. Hmm tja vaag dan, zal eens een soft-reset doen.
2. Ok ga ik proberen, thanks dat wist ik nog niet.
3. Ja die staat op mijn provider (Hi) maar hoe stel ik dan in dat ie niet in het buitenland gebruik ervan maakt?

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 08-07-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-06 21:15
Snowboarder! schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:12:
Als je de bijgeleverde koptelefoon aansluit om muziek af te spelen kun je het scherm uitzetten, de muziek blijft dan doorspelen. Handig voor het gebruik van de accu.

Als je de muziek gewoon op luidspreker zet en vervolgens het scherm uitzet, zet je direct het hele toestel uit: geen muziek meer dus.

Geen major issue maar heeft iemand hiervoor een oplossing gevonden?
Als ik met de bijgeleverd koptelefoon me telefoon uitzet krijg ik ook geen muziek meer hoor...
Klopt niet wat je zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:02:
[...]
3. Ja die staat op mijn provider (Hi) maar hoe stel ik dan in dat ie niet in het buitenland gebruik ervan maakt?
Ah op die fiets. In dat geval kan je denk ik beter een applicatie als NoData gebruiken.

Geloof trouwens wel dat hij bij roaming vraagt om bijlages te downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Pimmr op 08-07-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Grinder schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:10:
Ik heb inderdaad gisteren hetzelfde probleem ervaren bij tomtom. Ik heb de buffer instellingen al aangepast, dus dit helpt niet. Ik zat op de afrit en opeens reed ik in de middle of nowhere en hij heeft het niet voor mekaar gekregen om binnen 3min zich te herstellen, toen was ik gearriveerd.

Ik had eerst tomtom ingesteld op interne gps ontvanger. Ik had toen alleen last van het feit dat hij zon 200M leek achter te lopen. Ik was al lang de bocht om voordat dit ook op het scherm het geval was. Een behoorlijke vertraging die ik op al mijn eerdere toestellen (diamon, tytn e.d.) niet heb ervaren.
Ik heb toen de gps ontvanger omgezet naar de instelling: "Andere NMEA gps ontvanger" op COM4 met een baudrate van 19200 en had het idee dat hij in ieder geval sneller de locatie update. Wel lijkt hij nog steeds achter te lopen met waar ik ben.
Ik heb Tomtom versie 7.915 en die werkt fantastisch! Ik had eerst een oudere versie 7.450 ofzo dacht ik, die liet helemaal geen gps status zien, maar die werkte verder wel.

Check dus ook even de versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
newsgroupie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:12:
[...]

Ah op die fiets. In dat geval kan je denk ik beter een applicatie als NoData gebruiken.

Geloof trouwens wel dat hij bij roaming vraagt om bijlages te downloaden.
NoData is echt een NoGo, want dan moet ik bijna elke dag mijn dataverbinding opnieuw instellen omdat dat prog echt alles kapot maakt qua instellingen. Had ik op mijn Diamond tenminste. En om nou elke keer als ik ook maar even de grens over ga (10km naar Duitsland, 10km naar Belgie) mijn telefoonsettings te veranderen heb ik ook weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 23:13
Als ik mijn wekker instel, dan gaat hij gewoon af, alleen krijg ik geen wekker signaal, ook niet als ik een andere wekker-toon instel, geluid staat gewoon aan, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232227

De screenprotector zit er inmiddels op. Zal wel zien hoelang hij blijft zitten..

Over hotmail....
Mailen lukt gedeeltelijk.Ik kan geadresseerde invullen en het onderwerp ook, maar ik krijg de cursor op geen enkele manier in het vak waar de mail getypt moet worden. Iemand enig idee hoe dit kan? (Heb Hi-abo)

Mailen met Gmail werkt overigens prima. Alleen weer dezelfde vraag als pas: hoe open je bijlagen zoals jpg of doc?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 232227 op 08-07-2009 19:14 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.