Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als swivelenm betekent dat je het toestel kan draaien etc.. Deze kan dit dan wel..
Overigens, Een geheugenkaartje is toch wel makkelijk ;-)
Phusebox schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:39:
[...]

Ja maar die heeft geen swivelfunctie, en je kunt je telefoon niet uitschuiven in de houder. Iets wat andere merken wel bieden.

Bovendien wil ik geen actieve houder, maar eentje waar ik zelf de oplader in kan steken.

Nog een vraagje aan de mede-bezitters: ik heb zojuist mijn telefoon 6u lang aan de USB gehad, maar hij was nog steeds niet "vol" in de zin van dat hij stopte met laden. Is dit normaal?

Ook doet de FM radio het bij mij niet nadat ik een cab van XDA heb geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Phusebox schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:10:
[...]

Heeft iemand dan misschien een linkje van de cab die voor hem/haar wel werkte?

Ik heb niet eens een geheugenkaartje erinzitten. Heb hem net maar weer verwijderd. 6.5mb was me ook wat groot voor een functie die ik nauwelijks gebruik.
Linkje, maar denk dat je de goede CAB al hebt.

Enneh, het ligt niet aan de CAB, na de installatie moet je moet nog 1 extra handeling doen. Wel XDA goed lezen he? ;)

"To all that have a non-english phone, go to windows folder with total commander or resco explorer. Make sure you have them set to show all files and rename FMRadio.exe.0409.mui into FMRadio.exe.0XXX.mui where XXX is your code.
(...)
the code for Dutch users is 0413"

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 14:30
IloveMyHenB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:02:
[...]

Linkje, maar denk dat je de goede CAB al hebt.

Enneh, het ligt niet aan de CAB, na de installatie moet je moet nog 1 extra handeling doen. Wel XDA goed lezen he? ;)

"To all that have a non-english phone, go to windows folder with total commander or resco explorer. Make sure you have them set to show all files and rename FMRadio.exe.0409.mui into FMRadio.exe.0XXX.mui where XXX is your code.
(...)
the code for Dutch users is 0413"
Ow 8)7 :X niet zo slim van mij. Was een beetje aan 't haasten om de telefoon gebruiksklaar te maken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 19:09
Ik ben een uur aan het lezen geweest uit angst dubbele vragen te stellen. Maar ik waag het er maar op, want ik was nog niet eens ver over de helft van het lezen.
Daar komt-ie. Volgens de specificaties (http://www.htc.com/nl/product/touchpro2/specification.html) is hij compatible met WCDMA op 900 em 2100Mhz. Maar bij de telefoonopties op het toestel zelf kan ik ook nog kiezen tussen UMTS(850 + 1900). En ik geef toe het niet helemaal te begrijpen, maar UMTS en WCDMA zijn volgens mij deels overlappende benamingen?
Ik hoop dat iemand dit in termen van de TP2 mij dit helder kan uitleggen...

Edit: als ik dan toch dubbele vragen aan het stellen ben: wat is de algemene opvatting over de krasbestendigheid van de coating? Dan met name op het toetsenbord en de onderkant van het toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 29-06-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ipv random het topic door te lezen is het handiger om gewoon de zoekfunctie te gebruiken. Scheelt je tijd. Misschien handig voor de volgende keer :)

In ieder geval, WCDMA is een vorm van UMTS. Kijk hier maar eens: Wikipedia: W-CDMA (UMTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
IloveMyHenB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:01:
[...]

...

Mij is het ook al opgevallen dat ik mijn TP2 vrijwel niet aan de USB lader opgeladen krijg. Soms wel eens een hele werkdag (8 uur) met af en toe los en weer aankoppelen en aan het eind van de dag brandde het lampje nog rood en niet groen als teken dat hij volledig was opgeladen. Aan het stopcontact is hij in een mum van tijd volledig opgeladen.
...
Heb je wel bij Start => Instellingen => Energie => Accu => het vinkje uit voor de optie "Als toestel ingeschakeld op PC, laad accu dan niet op.."??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:30:
Ipv random het topic door te lezen is het handiger om gewoon de zoekfunctie te gebruiken. Scheelt je tijd. Misschien handig voor de volgende keer :)

In ieder geval, WCDMA is een vorm van UMTS. Kijk hier maar eens: Wikipedia: W-CDMA (UMTS)
(ik zat perongeluk onder de naam van een vriend van me die laatst op mijn PC op GoT zat, nu weer verder onder mijn eigen naam :P)

Ondanks de wikipedia-pagina is het me nog niet geheel duidelijk. Ik ga ff vertellen hoe het nu in mijn hoofd zit, en ik ben erg benieuwd naar jullie commentaar.

Er zijn 3 soorten verbindingen met internet (van langzaam naar snel):

* GPRS (2G) (tot 64 kbps?)
* UMTS (3G) (tot 384 kbps?)
* HSPA (3.5/3.75G voor down en up) (tot 7.2 mbps?)

GPRS is sowieso overal, en met TP2 (850/900/1800/1900 Mhz) overal te ontvangen (waar dekking)
UMTS is in "drukke gebieden", en met TP2 (850/900/1900/2100 Mhz) overal te ontvangen (waar dekking)
HSPA is een snellere groep binnen UMTS (dus ook in drukke gebieden) en met TP 2 (900/2100 Mhz) alleen in Europa en Azie te ontvangen (waar dekking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet waarom er vrijwel geen volwaardige bedrade carkits meer worden gemaakt. Al bijna 2 jaar gebruik ik deze carkit die prima bevalt voor bellen en navigeren. Dezelfde functies (navigeren en bellen) krijg ik niet terug als ik een bluetooth carkit aanschaf en bovendien zijn die bluetooth apparaten veel storingsgevoeliger.

Ik heb een creatief idee, maar wil wel weten of dat haalbaar is:
- Ik laat mijn bestaande carkit zitten
- Ik ga op zoek naar een verlengkabeltje (gewoon mini-usb?) voor aansluiting aan carkit en koop touch pro II
- Ik ga heel hard duimen dat mijn nieuwe toestel heel blijft en dat alles werkt zoals bij TyTN II

Wat denken jullie? Is dit zo te realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:06:
Ik begrijp niet waarom er vrijwel geen volwaardige bedrade carkits meer worden gemaakt. Al bijna 2 jaar gebruik ik deze carkit die prima bevalt voor bellen en navigeren. Dezelfde functies (navigeren en bellen) krijg ik niet terug als ik een bluetooth carkit aanschaf en bovendien zijn die bluetooth apparaten veel storingsgevoeliger.

Ik heb een creatief idee, maar wil wel weten of dat haalbaar is:
- Ik laat mijn bestaande carkit zitten
- Ik ga op zoek naar een verlengkabeltje (gewoon mini-usb?) voor aansluiting aan carkit en koop touch pro II
- Ik ga heel hard duimen dat mijn nieuwe toestel heel blijft en dat alles werkt zoals bij TyTN II

Wat denken jullie? Is dit zo te realiseren?
Mensen wisselen veel van auto, of willen buiten de auto ook bellen. Daarom worden er meer oortjes verkocht. Auto laadsnoeren en de rest werkt via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik wil de touchpro 2 gaan bestellen vandaag (verlenging t-mobile Myfaves 25).. maar twijfel nog over het internetabbo. Web 'n' Walk standaard of Plus.

Plus biedt naast meer snelheid ook streaming Mobile TV: NED 1,2,3, RTL4, MTV Music, SBS 6.

Heeft iemand dit al geprobeerd op de touchpro2? Hoe kijkt dat? Niet om de 20 sec. buffering ofzo?
Iemand ervaring met mobile tv op de pro2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:50
Regelmatig lees ik dat de accu van dit toestel snel leeg is. Ik kijk nu onder mijn Energie Informatie (Systeem > Accu > Informatie) en krijg de volgende info:

Laatst volledig opgeladen:
11:48, zondag 28 juni 2009

Stand-bytijd:
42 uur (uren) 21 minuut (minuten)

Gesprekstijd:
0 uur (uren) 11 minuut (minuten)

Toestelgebruik:
4 uur (uren) 59 minuut (minuten)

Het lijkt er op dat ik nu precies op 50% van mijn accu zit! Zoals je kan zien heb ik nog weinig gebeld met het toestel. Wel veel zitten uitproberen, bluetooth aan gehad in de auto, even Google Maps (met GPS) getest, notities gemaakt tijdens een vergadering etc. Dus helemaal niet ontevreden met de accu duur tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik heb Sef24 een tijdje geleden ge'DMt of hij de TS wou updaten. Heb een DM terug gehad, dat hij er mee bezig was. Ikzelf heb niet echt verstand van het maken/updaten van een TS.. Dus als iemand geïntresseerd is om als/zodra er een deel 2 komt het over te nemen. Mag hij/zij dat natuurlijk doen.

BTW: Echte aanraders :
G-Alarm: Echt het beste alarm voor je WinMo device.
Iconset voor je taskbar; Zie o.a http://forum.xda-develope...3864c30f281378c9&t=527006 & http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=522080
Coreplayer: Een goede movieplayer.
MP3 Trimmer: Maak van je liedjes een ringtone, sommige nummers hebben namelijk een ietwat lange intro.
NoData: Voorkom een hoge Roaming rekening als je terug komt uit het buitenland
Microsoft My Phone: Echt een heel fijn programma! Kan je je smsjes en contacten beheren via de PC.
S2U2: Een stuk fijner dan de standaard vergrendeling van de TP2

Sommige applicaties zijn freeware, andere niet. Als je niet weet hoe je ze aan kan komen kun je me altijd DM'en

[ Voor 14% gewijzigd door Nicozo op 30-06-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
bsmpower schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:15:
Regelmatig lees ik dat de accu van dit toestel snel leeg is. Ik kijk nu onder mijn Energie Informatie (Systeem > Accu > Informatie) en krijg de volgende info:

Laatst volledig opgeladen:
11:48, zondag 28 juni 2009

Stand-bytijd:
42 uur (uren) 21 minuut (minuten)

Gesprekstijd:
0 uur (uren) 11 minuut (minuten)

Toestelgebruik:
4 uur (uren) 59 minuut (minuten)

Het lijkt er op dat ik nu precies op 50% van mijn accu zit! Zoals je kan zien heb ik nog weinig gebeld met het toestel. Wel veel zitten uitproberen, bluetooth aan gehad in de auto, even Google Maps (met GPS) getest, notities gemaakt tijdens een vergadering etc. Dus helemaal niet ontevreden met de accu duur tot nu toe!
Ik ben ook zeer te spreken over de accu! Hij gaat niet even lang mee als mijn oude U600. Maar toch, aan het eind van een dag nog altijd 50% over. Ik doe hem dan meestal toch aan de oplader, omdat dat volgens mij geen kwaad kan. Maar het beste wat ik tot dusver heb gehaald was iets van

Stand-bytijd:
60 uur (uren) 05 minuut (minuten)

Gesprekstijd:
0 uur (uren) 12 minuut (minuten)

Toestelgebruik:
3 uur (uren) 12 minuut (minuten)

En ik had toen nog iets van 22% over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Nicozo schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:20:
Ik heb Sef24 een tijdje geleden ge'DMt of hij de TS wou updaten. Heb een DM terug gehad, dat hij er mee bezig was. Ikzelf heb niet echt verstand van het maken/updaten van een TS.. Dus als iemand geïntresseerd is om als/zodra er een deel 2 komt het over te nemen. Mag hij/zij dat natuurlijk doen.

Iconset voor je taskbar; Zie o.a http://forum.xda-develope...3864c30f281378c9&t=527006 & http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=522080
Coreplayer: Een goede movieplayer.
MP3 Trimmer: Maak van je liedjes een ringtone, sommige nummers hebben namelijk een ietwat lange intro.
NoData: Voorkom een hoge Roaming rekening als je terug komt uit het buitenland
Microsoft My Phone: Echt een heel fijn programma! Kan je je smsjes en contacten beheren via de PC.
S2U2: Een stuk fijner dan de standaard vergrendeling van de TP2

Sommige applicaties zijn freeware, andere niet. Als je niet weet hoe je ze aan kan komen kun je me altijd DM'en
je weet als je de rechter telefoon toets inhoudt dat hij op vergrendeling gaat he ?
en dan gewoon op de ontgrendeling van WM hem kan ontgrendelen
ik heb S2U2 geprobeerd en die loopt niet lekker op de tp2 landscape loopt vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17
Mijn accu doet het ook prima!
Een stuk beter dan die van de tytn 2.
Hier een screenshot:
http://i40.tinypic.com/25zsfw6.jpg

(gebruik echter nooit gprs, bluetooth etc. verbindingen. Alleen wifi indien beschikbaar)

[ Voor 26% gewijzigd door Pirelly op 30-06-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
the boiler schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:56:
[...]

je weet als je de rechter telefoon toets inhoudt dat hij op vergrendeling gaat he ?
en dan gewoon op de ontgrendeling van WM hem kan ontgrendelen
ik heb S2U2 geprobeerd en die loopt niet lekker op de tp2 landscape loopt vast
Ja dat weet ik. Als je de End-Call knop inhoudt, dat bedoelde ik met de standaard vergrendling van de TP2.
Maar dat ik vind toch echt een stuk minder fijn dan S2U2. Er is een nieuwe versie van S2U2 uitgekomen 2.01. Daarmee zijn de problemen verholpen. Moet je alleen even bij S2U2 settings >Advanced > Display Mode op RawBuffer zetten. En dan doet ie het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Nicozo schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:12:
[...]

Ja dat weet ik. Als je de End-Call knop inhoudt, dat bedoelde ik met de standaard vergrendling van de TP2.
Maar dat ik vind toch echt een stuk minder fijn dan S2U2. Er is een nieuwe versie van S2U2 uitgekomen 2.01. Daarmee zijn de problemen verholpen. Moet je alleen even bij S2U2 settings >Advanced > Display Mode op RawBuffer zetten. En dan doet ie het perfect
thx wist ik nog niet :D en je kan er nog een extra screensaver bij opgooien met S2U2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Versie 2.02 is ook al uit:
http://s2u2.ac-s2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
ind0mi schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:26:
Ik wil de touchpro 2 gaan bestellen vandaag (verlenging t-mobile Myfaves 25).. maar twijfel nog over het internetabbo. Web 'n' Walk standaard of Plus.

Plus biedt naast meer snelheid ook streaming Mobile TV: NED 1,2,3, RTL4, MTV Music, SBS 6.

Heeft iemand dit al geprobeerd op de touchpro2? Hoe kijkt dat? Niet om de 20 sec. buffering ofzo?
Iemand ervaring met mobile tv op de pro2?
Ik heb het geprobeerd op de Vario V met een WnW+. De zenders die ik getest heb is RTL4 en SBS6 met een HSDPA verbinding van 2 streepjes (binnenshuis).
Binnen 10 sec. na het aanklikken van de zender krijg ik beeld. Het begin (lees: de eerste 40 sec.) verloopt stotterend vanwege het bufferen. Daarna 5 min. gekeken waarbij er 2x een buffer onderbreking was van ong. 5 sec.
Beeldkwaliteit is vrij matig, maar acceptabel. Teksten en ondertitels zijn met wat moeite leesbaar.
Als ik jou was zou ik het voor die 5 euro meer wel doen, alleen al om de hogere internet snelheid die je er ook bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 19:12
Wat denken jullie van de volgende autohouder voor de TP2 ?

http://www.pdashop.nl/product-gallery/72657/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Draquilla schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:04:
[...]

Ik heb het geprobeerd op de Vario V met een WnW+. De zenders die ik getest heb is RTL4 en SBS6 met een HSDPA verbinding van 2 streepjes (binnenshuis).
Binnen 10 sec. na het aanklikken van de zender krijg ik beeld. Het begin (lees: de eerste 40 sec.) verloopt stotterend vanwege het bufferen. Daarna 5 min. gekeken waarbij er 2x een buffer onderbreking was van ong. 5 sec.
Beeldkwaliteit is vrij matig, maar acceptabel. Teksten en ondertitels zijn met wat moeite leesbaar.
Als ik jou was zou ik het voor die 5 euro meer wel doen, alleen al om de hogere internet snelheid die je er ook bij krijgt.
thanks man! ik ga 2nite de bestelling plaatsen _/-\o_ bijnaaaaaa pro2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nicozo schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:20:
G-Alarm geinstalleerd, werkt alleen niet echt lekker. Als het alarm afgaat staat de tijd maar half in beeld en lijkt het allemaal niet echt lekker op het scherm te passen. Bovendien gaat 30sec van tevoren het licht al aan van je telefoon, ben ik ook al wakker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even los van mijn vraag een paar posts hierboven (waarop ik vurig een antwoord hoop), zit ik ook nog een beetje te dubben over die cradle (die vierkante zwarte, jeweetwel). Ik zou idd een nieuw slotje kunnen kopen, maar aan de andere kant: er zit er ook al eentje bij die past.
Maar dat is het nou een beetje. Ik vond het bij mijn oude TP1 al eng om zo'n ding uren rechtop te hebben staan, puur steunend op de "line-out". Ik voel dat het losse contactjes in de hand werkt. Iemand al iets dergelijks ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
[...]

thanks man! ik ga 2nite de bestelling plaatsen _/-\o_ bijnaaaaaa pro2 :9~
Mijn ervaring met web'nwalk plus is erg wisselend. In en om het huis prima, maar in trein en bijv. op station A'dam Zuid is tv ontvangst slecht. Hoor graag ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik mis de geïntegreerde lader, ik wacht op die van Brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op enkele fora (waaronder XDA) dat sommige een active holder minder goed vonden, juist vanwege de geïntegreerde lader die erbij geplaatst is. Men stelt dat de telefoon in de auto dan warm wordt, terwijl het via zonlicht etc. ook al vaak verhit wordt, en dat dit niet goed is voor de telefoon. Heeft iemand hier meer info over? Klopt dit? Of moet hier niet zo zwaar aan getild worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 08:49
Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:15:
[...]

G-Alarm geinstalleerd, werkt alleen niet echt lekker. Als het alarm afgaat staat de tijd maar half in beeld en lijkt het allemaal niet echt lekker op het scherm te passen. Bovendien gaat 30sec van tevoren het licht al aan van je telefoon, ben ik ook al wakker :D
100 procent effectief dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heeft iemand al een auto houder gevonden die naast een oplaadgedeelte ook een audio-out (aux) heeft?
Ik gebruik mijn TP2 namelijk als audio-player in de auto en als de lader/houder geen audio uitgang heeft kan dat niet meer dus.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
StarLite schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:35:
Heeft iemand al een auto houder gevonden die naast een oplaadgedeelte ook een audio-out (aux) heeft?
Ik gebruik mijn TP2 namelijk als audio-player in de auto en als de lader/houder geen audio uitgang heeft kan dat niet meer dus.
Passieve houder kopen en daar het koppel stukje bij kopen. Kun je laden en tegelijk een 3,5mm jack in pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 08:49
Weet iemand hoe je de energie informatie reset?

Ik sta nu op 1018 uur ofzo.. Is natuurlijk niet echt informatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
thecompany schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:46:
[...]

100 procent effectief dus :P
Mja op zich wel, maar toch vind ik het jammer dat de applicatie er best mooi strak uitziet, maar dat waar het dan om gaat namelijk het alarm zelf, zo enorm lelijk is?
Grote letters tekst voor de tijd die half wegvallen omdat de datum er dwars door heen staat, en boven zijn afgesneden door een achtergrond graphic...

edit: ik lees net op het forum dat de maker gisteren per ongeluk een buggy versie had geüpload, dus ik ga het nu opnieuw proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 01-07-2009 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
jopie schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:55:
Als ik mijn wekker zet in TF3D, en ik zet ze uit voordat ze zijn afgegaan, dan gaan ze alsnog.
Ik zet alledrie de wekkers, op 5 minuten na elkaar. ALs ik dan wakker wordt van de eerste, en de andere 2 niet nodig heb en uitzet, gaat de wekker alsnog. Weet iemand hoe ik dit uitzet?
gewoon de wekker openen en dat op gereed drukken niet op X
dan zou hij niet meer af moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand hoe ik mijn registry aanpas zodat TomTom ook draait als je je telefoon draait?
Wil niet mijn keyboard uitklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Phusebox schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:16:
Weet iemand hoe ik mijn registry aanpas zodat TomTom ook draait als je je telefoon draait?
Wil niet mijn keyboard uitklappen.
GSEN of GYRATOR erop zetten...daar kan je instellen welke progr. mee moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ind0mi schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:19:
[...]

GSEN of GYRATOR erop zetten...daar kan je instellen welke progr. mee moeten draaien.
Nee ik wilde geen extra prog wat geheugen vreet, dus heb het via registry gedaan. Op XDA stond een registry bestandje, alleen daar werkte tomtom niet mee. Maar heb het al aan de gang. Zelf ff een paar string values toevoegen in het register. Mocht iemand interesse hebben post ik het wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Nog 1 reactie dan over mijn energieverbruik. Ik kreeg vanochtend wat piepjes dat de accu opgeladen moest worden. Dit heb ik bereikt:
Stand-bytijd:
61 uur (uren) 1 minuut (minuten)
Gesprekstijd:
0 uur (uren) 39 minuut (minuten)
Toestelgebruik:
7 uur (uren) 25 minuut (minuten)

Niet slecht moet ik zeggen

Heb ook de screenprotector (full body) van ZAGG besteld:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Ik had hem al op de Omnia en zeer tevreden over. Ik heb de HTC screenprotectors geprobeerd maar die kreeg ik er niet mooi op. Na 2x op en afhalen lukt het helemaal niet meer. De ZAGG protectors werken niet met lijm en kan je redelijk vaak op en af halen zonder dat de cover minder plakt. Daarnaast sowieso erg sterke protectors, zie het filmpje onderaan de pagina:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bsmpower schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:43:

Ik had hem al op de Omnia en zeer tevreden over. Ik heb de HTC screenprotectors geprobeerd maar die kreeg ik er niet mooi op. Na 2x op en afhalen lukt het helemaal niet meer. De ZAGG protectors werken niet met lijm en kan je redelijk vaak op en af halen zonder dat de cover minder plakt. Daarnaast sowieso erg sterke protectors, zie het filmpje onderaan de pagina:
Hmm is toch persoonlijk dus want alles wat ik van ZAGG heb gehad heb ik teruggestuurd. Was niet fatsoenlijk erop te krijgen (veel bubbels, ook na 3 dagen wachten) veel meer reflecties en voelde stroef aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Phusebox schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:46:
[...]

Hmm is toch persoonlijk dus want alles wat ik van ZAGG heb gehad heb ik teruggestuurd. Was niet fatsoenlijk erop te krijgen (veel bubbels, ook na 3 dagen wachten) veel meer reflecties en voelde stroef aan.
Er op krijgen lukte mij beter dan die van HTC. Zorgen dat je een stofvrije omgeving hebt (doucheruimte na een warme douche) en de cover goed insprayen met bijgeleverde spray. Dan met een bankpasje de cover en goed strak op wrijven. Mijn Omnia cover was inderdaad wat stroef maar niet storend. Aangezien er ook een voor de achterkant bij zit verwacht ik dat de grip van het toestel wel wat beter wordt. Ik hoop hem over 1,5 week binnen te hebben en dan ga ik het testen. Door de lage dollar (x0.7) en 20% korting (coupon code) betaal ik maar rond de 16,50 euro (incl verzending). Als de bestelling verstuurd is krijg ik waarschijnlijk weer 2 coupon codes voor 20% korting. Die zal ik hier dan wel plaatsen voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bsmpower schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:06:
[...]

Er op krijgen lukte mij beter dan die van HTC. Zorgen dat je een stofvrije omgeving hebt (doucheruimte na een warme douche) en de cover goed insprayen met bijgeleverde spray. Dan met een bankpasje de cover en goed strak op wrijven. Mijn Omnia cover was inderdaad wat stroef maar niet storend. Aangezien er ook een voor de achterkant bij zit verwacht ik dat de grip van het toestel wel wat beter wordt. Ik hoop hem over 1,5 week binnen te hebben en dan ga ik het testen. Door de lage dollar (x0.7) en 20% korting (coupon code) betaal ik maar rond de 16,50 euro (incl verzending). Als de bestelling verstuurd is krijg ik waarschijnlijk weer 2 coupon codes voor 20% korting. Die zal ik hier dan wel plaatsen voor de liefhebbers.
Heb je dan niet als je in in een warme badkamer/douche staat dat je scherm beslaat als je bezig bent?

Ach ik hou het gewoon bij mijn standaard screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Phusebox schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:08:
[...]

Heb je dan niet als je in in een warme badkamer/douche staat dat je scherm beslaat als je bezig bent?

Ach ik hou het gewoon bij mijn standaard screenprotector.
Ja dat is eigenlijk het doel van de badkamer. Het scherm beslaat en er zit geen stof/haar meer op. Na het douchen veeg je het scherm af met een papiertje en kan je bezig met de protector. Het water wat nog onder de cover zit (heb je sowieso met die spray) druk je er uit met het bankpasje. Ik zal laten weten hoe de cover bevalt als ik hem heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Weet iemand trouwens waar de foto's worden opgeslagen die ik toevoeg aan een account? Ik heb als test een foto toegevoegd aan een account via MyPhone. Deze is nu zichtbaar op mijn telefoon en ook via Outlook (ActiveSync). Maar ik vraag me nu af waar de foto wordt opgeslagen op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

Geckoo

Good news, everyone!

volgens mij gewoon in je documenten en pics, zo is het altijd in wm6.0 geweest...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Zelf ben ik al een tijdje bezig naar het antwoord van de volgende 2 vragen:

De HTC Touch Pro 2 heeft als flashgeheugen MicroSD(HC). Wat is het limiet? 8 of 16 GB, kan ik niet terug vinden, in elk geval niet op HTC pagina, en bij start post zie ik het ook niet te staan.

Nu weet ik niet als het los van de telefoon staat, maar de geheugen kaartjes worden de snelheden aangeduid met classes. class 2, 4, 6 (elk cijfer staat voor MB/s bron: sandisk website)

Stel dat hij 16 GB aan kan, het verschil tussen classe 2 en classe 6 is z'n € 20.
Nu is de vraag is classe 2 al voldoende voor een telefoon?
Of kan de Pro 2 ook het zaakje goed verwerken met classe 6?

offtopic:
Ik weet niet of ik deze vraag in dit topic moet stellen, de eerste vraag wel. Maar de 2de vraag ik weet niet of een telefoon invloed heeft op de snelheden van het kaartje.

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 01-07-2009 11:52 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ik weet zeker dat de TP2 een 16GB microSD kaartje aankan, er zit er eentje in bij mij. Geen idee welke class het kaartje is, heb daar niet echt op gelet. Kreeg het kaartje bij de telefoon dus het zal wel de goedkoopste (2) zijn. Overigens staat er een 2 in een cirkeltje op mijn kaartje dus mijn vermoeden wordt versterkt dat het een klasse 2 is.

Voor wat betreft snelheid: ik heb geen klachten over de toegangstijd tot de kaart.

[ Voor 18% gewijzigd door IloveMyHenB op 01-07-2009 11:57 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:34
Over classes weet ik niets, maar ik kan je wel vertellen dat de pro2 16 GB kaartjes aankan. Ik heb een 16 GB kaartje (HC MicroSD) en ben tevreden over de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-08 21:02
vandeMeulenhof schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:33:
Zelf ben ik al een tijdje bezig naar het antwoord van de volgende 2 vragen:

De HTC Touch Pro 2 heeft als flashgeheugen MicroSD(HC). Wat is het limiet? 8 of 16 GB, kan ik niet terug vinden, in elk geval niet op HTC pagina, en bij start post zie ik het ook niet te staan.

Nu weet ik niet als het los van de telefoon staat, maar de geheugen kaartjes worden de snelheden aangeduid met classes. class 2, 4, 6 (elk cijfer staat voor MB/s bron: sandisk website)

Stel dat hij 16 GB aan kan, het verschil tussen classe 2 en classe 6 is z'n € 20.
Nu is de vraag is classe 2 al voldoende voor een telefoon?
Of kan de Pro 2 ook het zaakje goed verwerken met classe 6?

offtopic:
Ik weet niet of ik deze vraag in dit topic moet stellen, de eerste vraag wel. Maar de 2de vraag ik weet niet of een telefoon invloed heeft op de snelheden van het kaartje.
De telefoon kan 16GB aan. Ik heb zelf voor Class 6 gekozen omdat ik hem ook wou gebruiken als opslag apparaat en dan is extra snelheid altijd makkelijk.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Als het goed is kan de TP2 zelfs 32GB kaartjes aan. Alleen zijn die voorlopig nog niet uit.

Ikzelf heb ook een 16GB kaartje, van ?integral?, ik kreeg hem er gratis bij bij algebeld.
Het is een class 2, en ik vind het snel genoeg, class 6 zal wel sneller zijn, maar aangezien ik nog nooit een class 6 heb gehad, kan ik daar niet over meepraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Bedankt voor de info.

Ik zal voor een 16 GB, mijn twijfel ligt alleen nog bij classe 2 of 6, maar dat zie ik tegen de tijd wel.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandeMeulenhof schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:44:
Bedankt voor de info.

Ik zal voor een 16 GB, mijn twijfel ligt alleen nog bij classe 2 of 6, maar dat zie ik tegen de tijd wel.
Ik gebruik een class 6 8gb kaartje van scandisk, werkt ook super, dus moet de tp2 ook wel een 16gb class 6 aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand trouwens of je het maximum aantal tabs in Opera 9.5 kunt instellen? Twee is namelijk wel erg weinig, zelfs op de Diamond1 kon ik er al meer openen.

En heeft iemand nog een goede link voor een flash plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ja uhh.... 290e (ex korting voor internet, 230 inc) bij Tmobile 1 jaar relax150 hmmm

Ik denk dat ik een weekje wacht op de nieuwe aanbiedingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:35
Mijn MDA Vario V is ook vandaag binnen gekomen. Straks spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:57
Phusebox schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:31:
[...]

Nee ik wilde geen extra prog wat geheugen vreet, dus heb het via registry gedaan. Op XDA stond een registry bestandje, alleen daar werkte tomtom niet mee. Maar heb het al aan de gang. Zelf ff een paar string values toevoegen in het register. Mocht iemand interesse hebben post ik het wel even.
Graag hoor ik van je hoe je dit hebt aangepast, ik wil namelijk ook geen gyrator of GSEN draaien.
Dus ik zie je post met veel interesse tegemoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 02:14
@bsmpower of andere

wil graag ook een invisible shield voor me htc pro 2
maar heb geen creditcard :( want wou het graag bij zagg zelf bestellen maar dat gaat dus niet

pdashop ken ook maar die heeft ze nog niet en ze zijn duurder

en had nog een site gevonden die ze ook verkoopt deze http://www.invisible-shield.nl
maar die hebben weer niet voor de pro 2 had ze wel gemailt als ze er wel aan kon komen
maar nog niks over gehoor is al meer dan een week geleden

zijn er nog andere mogelijkheden??? misschien wil er iemand 1 voor me bestellen ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:39:
[...]

Graag hoor ik van je hoe je dit hebt aangepast, ik wil namelijk ook geen gyrator of GSEN draaien.
Here's a reg hack to manually rotate your screen, only when desired.
In Settings/Buttons/ one used to be able to assign a button to <Rotate Screen>. This feature is hidden on the Touch Pro2.

To get it back:
Using a Registry editor, go to:
HKeyLocalMachine/System/GDI/Rotation
Change the "HideOrientationUI" from 1 to 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CrazyFool schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:39:
[...]

Als je niet een knop wil opofferen, aangezien je er maar één hebt, kun je dus automatische rotatie inschakelen via dit .reg bestandje:

http://forum.xda-develope...entid=196215&d=1245152307

En als je dan ook TomTom wil moet je even in je het reg bestandje wat toevoegen (of later in je registry); namelijk een WhiteList en Modulename value string.
De naam kan bij beiden iets zijn wat je zelf kiest, en de value is bij module bijvoorbeeld "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe", en bij whitelist is de valuestring: "MunichWinClass". Vraag me niet waarom het zo heet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 20:53

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Voor de mensen die op zagg.com willen bestellen...

Ik googlde even op coupon code en kwam uit op deze site
http://www.retailmenot.com/view/zagg.com

Heb deze ingevuld (ZAGG20) en krijg 5 dollar korting.. 20% dus :D
Kost me nu 23,49 totaal voor full body :)

Doe er je voordeel mee !

edit: je kan ook met paypal betalen trouwens. Daar kun je ook geld naartoe storten om vervolgens bij ZAGG te bestellen :)

[ Voor 24% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-07-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Phusebox schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:37:
[...]

Als je niet een knop wil opofferen, aangezien je er maar één hebt, kun je dus automatische rotatie inschakelen via dit .reg bestandje:

http://forum.xda-develope...entid=196215&d=1245152307

En als je dan ook TomTom wil moet je even in je het reg bestandje wat toevoegen (of later in je registry); namelijk een WhiteList en Modulename value string.
De naam kan bij beiden iets zijn wat je zelf kiest, en de value is bij module bijvoorbeeld "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe", en bij whitelist is de valuestring: "MunichWinClass". Vraag me niet waarom het zo heet :S
Ik heb het reg bestandje ook gewoon aangepast. Dit is de exacte tekst die je moet toevoegen. Onder het kopje:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList]
Dit toevoegen:
"TomTom"="MunichWinClass"

en onder het kopje:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName]
dit toevoegen:
"TomTom"="\\Programmabestanden\\Navigator\\TomTom Navigator.exe"

Let er even op waar je tomtom staat... bij mij staat die standaard in "Programmabestanden" kennelijk is dit als je een NL pro2 hebt.

ps. Let er op dat je voordat je tomtom installeerd eerst de bluetooth bestanden uit de .cab sloopt! Anders werkt je bluetooth niet meer en kost het je een harde reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

satoer schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:02:
[...]
ps. Let er op dat je voordat je tomtom installeerd eerst de bluetooth bestanden uit de .cab sloopt! Anders werkt je bluetooth niet meer en kost het je een harde reset!
Handig Tweakje, ga ik ook maar even uitvoeren. Is dat zo over die bluetooth? Heb zelf ook tomtom geïnstalleerd en ik heb totaal geen problemen met mijn bluetooth,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
satoer schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:02:
[...]

Ik heb het reg bestandje ook gewoon aangepast. Dit is de exacte tekst die je moet toevoegen. Onder het kopje:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList]
Dit toevoegen:
"TomTom"="MunichWinClass"

en onder het kopje:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName]
dit toevoegen:
"TomTom"="\\Programmabestanden\\Navigator\\TomTom Navigator.exe"

Let er even op waar je tomtom staat... bij mij staat die standaard in "Programmabestanden" kennelijk is dit als je een NL pro2 hebt.

Windows ziet jouw "programmabestanden" gewoon als Program Files hoor, want zo heb ik em erin staan en het werkt gewoon.

Wat ik overigens erg irritant vind, en niet eerder had bij de Diamond, is dat als de accu bijna leeg is je elke keer als je je toestel aanzet een waarschuwingstoon krijgt. Ik vind het fijn om even een geluidje te krijgen, maar niet ELKE keer dat ik mijn toestel uit de slaapstand haal. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:41:
[...]

Handig Tweakje, ga ik ook maar even uitvoeren. Is dat zo over die bluetooth? Heb zelf ook tomtom geïnstalleerd en ik heb totaal geen problemen met mijn bluetooth,
Als je niet de volgende foutmelding krijgt tijdens het opstarten:
"'BTTrayCE'is geen geldige Pocket PC-toepassing"
Dan is er niets aan de hand. Anders heeft TomTom deze bestanden vervangen en zal je tp2 hard moeten resetten en TomTom opnieuw installeren zonder de 2 bluetooth bestanden in de cab
Phusebox schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:22:
[...]

Windows ziet jouw "programmabestanden" gewoon als Program Files hoor, want zo heb ik em erin staan en het werkt gewoon.
Ik heb hier anders fysiek een map "Programmabestanden" en een map "Program Files" in de root staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
satoer schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:17:
[...]
[...]

Ik heb hier anders fysiek een map "Programmabestanden" en een map "Program Files" in de root staan.
Vreemd, bij mij niet. Hij zet alles in Programma Bestanden en als ik het dan aanroep via Program Files werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:24
Vandaag opgemerkt dat het Navagatie programma CoPilot 7 te downloaden is vanaf de support pagina van HTC. 14 dagen kan ik hem proberen en het is een prima test.

Ik wacht namelijk al een tijdje op TomTom 7 (de download-versie) en wellicht biedt mij dit de kans een goedkopere of betere navigatie-producent te vinden. Verder ben ik ook (net zoals meerderen hier) aan het klooien geweest met de screen-protector en ik moet dus helaas een nieuwe vinden. Zagg lijkt, zoals eerder besproken, een prima optie maar tinnuf, wat zijn die dingen duur!

Reg-bestandje van Phuse doet hier prima dienst, bedankt. Ik kon de link al niet meer vinden. Al met al een bovennatuurlijk toestel, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
usgaap1976 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:56:
. Verder ben ik ook (net zoals meerderen hier) aan het klooien geweest met de screen-protector en ik moet dus helaas een nieuwe vinden. Zagg lijkt, zoals eerder besproken, een prima optie maar tinnuf, wat zijn die dingen duur!
Hmm ik had er eens geen problemen mee, de beschermfolie eraf en meteen de screenprotector erop. Past perfect, geen stofjes, belletjes of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
Jep,

Mijn fout. Bij het lospeuteren al direct 2 vingerafdrukken op de protector en daarbij nog zo stom geweest het scherm niet eerst schoon te maken. Vervolgens stof eronder en nou ja, de rest laat zich raden. Was te snel met alles uitpakken en proberen, zucht.

CoPilot 7 is overigens best een welkome aanvulling. Nederlands gesproken, duidelijke menu-structuur, snelle fix en heldere GUI. Nu ook dit programma toevoegen aan jouw register-fix :)
Phusebox schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:30:
[...]

Hmm ik had er eens geen problemen mee, de beschermfolie eraf en meteen de screenprotector erop. Past perfect, geen stofjes, belletjes of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
...Verder ben ik ook (net zoals meerderen hier) aan het klooien geweest met de screen-protector en ik moet dus helaas een nieuwe vinden. Zagg lijkt, zoals eerder besproken, een prima optie maar tinnuf, wat zijn die dingen duur! ...
EUR 17,47 voor full body en EUR 10,45 voor alleen voorkant valt toch wel mee? En dan nog -20% korting en + verzendkosten komt je ongeveer 1,- minder uit dan bovenstaande bedragen. Wel uit USA halen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
Phusebox schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:47:
Weet iemand trouwens of je het maximum aantal tabs in Opera 9.5 kunt instellen? Twee is namelijk wel erg weinig, zelfs op de Diamond1 kon ik er al meer openen.

En heeft iemand nog een goede link voor een flash plugin?
Aantal tabs in Opera kan je als volgt instellen:
Typ in jouw Opera browser: opera:config
Zoek vervolgens via de zoekbalk naar Tabs
Daar kan je het max. aantal tabs wijzigen in het gewenste aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
phusebox, ik zag dat je een touch diamond 1 hiervoor hebt gehad, nu zit ik te twijfelen tussen deze touch pro 2, of the touch diamond 2. is het enige verschil het toetsenbordje of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
met wat voor codec / compressie / container kan ik het beste video's voor de tp2 encoderen? Het gaat mij om de hoogste kwaliteit haalbaar, volledige (native) resolutie en 25fps zonder framedrops.
Ik had een h264 mp4 gemaakt, maar die speelt die toch niet soepel af. Daarnaast speelde hij hem alleen met de coreplayer af, en de native tochflo player laat alleen een groen beeld zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wii4all schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:37:
phusebox, ik zag dat je een touch diamond 1 hiervoor hebt gehad, nu zit ik te twijfelen tussen deze touch pro 2, of the touch diamond 2. is het enige verschil het toetsenbordje of niet?
ehm nou ik heb me er niet zo in verdiept. Weet wel dat de Diamond2 een betere camera heeft. Ik wilde dit keer per se iets met een fysiek keyboard, dat miste ik wel in mijn Diamond 1. Daarmee had ik zeker langer gedaan over deze post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
Wii4all schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:37:
De TD 2 heeft een 1100 mAh batterij, de TP 2 een 1500 mAh. Het beeldscherm van de Touch Pro 2 is marginaal groter, 91 om 81 mm diagonaal maar heeft een slechtere camera, 3,2 MP om 5 MP.

Cheers

[ Voor 0% gewijzigd door usgaap op 02-07-2009 19:50 . Reden: MP's omgewisseld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Draquilla schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:04:
[...]

Hoe kijk ik tv? Ik heb de MDA Vario V, en Web & Walk plus, maar kom nergens tv kijken tegen? Het linkt naar een tv pagina van tmobile, waar alleen wat sexy dames met download link staan, maar geen zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
bsmpower schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:12:
[...]

EUR 17,47 voor full body en EUR 10,45 voor alleen voorkant valt toch wel mee? En dan nog -20% korting en + verzendkosten komt je ongeveer 1,- minder uit dan bovenstaande bedragen. Wel uit USA halen dan...
€ 17,20 zelfs voor een Full Body zelfs (incl verzenden) en bedankt voor de tip. Ik zie de protector vanzelf wel mijn kant opkomen en zal dit keer aanmerkelijk voorzichtiger zijn met het aanbrengen van de beschermingslaag dan de vorige keer.
satoer schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:57:
met wat voor codec / compressie / container kan ik het beste video's voor de tp2 encoderen? Het gaat mij om de hoogste kwaliteit haalbaar, volledige (native) resolutie en 25fps zonder framedrops.
Ik had een h264 mp4 gemaakt, maar die speelt die toch niet soepel af. Daarnaast speelde hij hem alleen met de coreplayer af, en de native tochflo player laat alleen een groen beeld zien.
Welk programma gebruik jij voor het coderen?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Wat een drama is dat TomTom toch ook. Ik krijg die 2 files er gewoon niet uitgesloopt via de verkenner op zowel de TP2 als via ActiveSync. De 2 files uit de cab halen wil ook niet omdat hij dan niet meer installeert. Niet dat ik er zoveel last van heb maar bij het typen heb je telkens die rare tekens. Daar kan ik op zich nog wel redelijk mee leven dus fok die 2 bestanden maar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
satoer schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:57:
H.264 MP4 is wel goed. Misschien dat je bitrate te hoog is en dat je die nog wat naar beneden zou kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
Tha_T schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:43:
Wat een drama is dat TomTom toch ook. Ik krijg die 2 files er gewoon niet uitgesloopt via de verkenner op zowel de TP2 als via ActiveSync. De 2 files uit de cab halen wil ook niet omdat hij dan niet meer installeert. Niet dat ik er zoveel last van heb maar bij het typen heb je telkens die rare tekens. Daar kan ik op zich nog wel redelijk mee leven dus fok die 2 bestanden maar :')
Welke Tomtom-versie? Ik heb nu CoPilot 7 draaien maar wilde eigenlijk Tomtom 7 wanneer die de Touch Pro 2 ondersteund. Aangezien ik geen zin hen in nog een geheugenkaart wacht ik eigenlijk op de download van versie 7. Ben dus benieuwd.

Ontopic; is het een optie de oorspronkelijke BT-files te back-uppen en na installatie van Tomtom de nieuwe files te laten overschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik gebruik Videora HTC Touch Pro2 Converter om te converteren. Is een gratis programma. Ik download 480P trailers van Apple (.mov) en via Videora zet ik ze met een paar klikken om naar een geschikt MP4 formaat. Werkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Tha_T schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:43:
Cab manager installeren op de pc:
http://www.ocpsoftware.com/products.php?nm=cecabmgr

en de bestanden BtCoreIf.dll en BtSdkCE30.dll uit de cab halen, hercompileren, uploaden en installeren :)
usgaap1976 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:28:
Welk programma gebruik jij voor het coderen?
Cheers
Canopus procoder. Maar ik heb nu een gratis programma gevonden die het prima doet:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112
Afbeeldingslocatie: http://gm.mainframe.no/stuff/gui.png
Alleen jammer dat die niet kan de-interlacen. Overigens maakt die er ook gewoon h264 van, dus vraag mij af wat er fout gaat in de canopus-procoder mp4.

[ Voor 25% gewijzigd door satoer op 02-07-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
bsmpower schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:15:
Ik gebruik Videora HTC Touch Pro2 Converter om te converteren. Is een gratis programma. Ik download 480P trailers van Apple (.mov) en via Videora zet ik ze met een paar klikken om naar een geschikt MP4 formaat. Werkt erg goed!
Net even geinstalleerd, deze is wel een stuk ingewikkelder als die encoder die ik net gevonden had. jouw gevonden encoder kan wel de-interlacen. Helaas is de maximale resolutie 480 x 320. tov 800 x 480. Kan het ook nergens hoger instellen.

[edit] kennelijk is de max resolutie 640 x 480 als je een andere codec selecteerd. Maar nog steeds geen 800 x 480.

[ Voor 9% gewijzigd door satoer op 02-07-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
usgaap1976 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:09:
[...]

Welke Tomtom-versie? Ik heb nu CoPilot 7 draaien maar wilde eigenlijk Tomtom 7 wanneer die de Touch Pro 2 ondersteund. Aangezien ik geen zin hen in nog een geheugenkaart wacht ik eigenlijk op de download van versie 7. Ben dus benieuwd.
TomTom 7 gewoon. Laatste nieuwe. En het werkt ook wel hoor. Alleen als je het scherm uitschuift krijg je bij alles wat je typt een ö of een ä. Na een backspace is het al weg dus tsja. En daarnaast heb je er als je hem niet uitschuift helemaal geen last van. Bluetooth werkt ook nog gewoon dus ik geloof het wel verder :$
Ontopic; is het een optie de oorspronkelijke BT-files te back-uppen en na installatie van Tomtom de nieuwe files te laten overschrijven?
Geen idee of dat met systeem-bestanden kan want dat zijn het namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 20:50
Wanneer ik de tomtom in mijn auto gebruik, dan duurt het echt vet lang voor hij een goede connectie heeft. Net alsof de gps niet lekker werkt, of slecht satellieten kan vinden. Hij vindt hem uiteindelijk wel, maar dit kan gerust 2-5 minuten duren.

Is dit een herkenbaar probleem bij de pro 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
jopie schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:08:
[...]

Hoe kijk ik tv? Ik heb de MDA Vario V, en Web & Walk plus, maar kom nergens tv kijken tegen? Het linkt naar een tv pagina van tmobile, waar alleen wat sexy dames met download link staan, maar geen zenders?
Ik heb exact hetzelfde als ik het op jouw (en dus de gebruikelijke) manier doe.
Nu wist ik toevallig de directe link nog en die heb ik gewoon als bookmark opgeslagen: http://t-mobile.nob.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Zijn er fatsoenlijke alternatieven voor het standaard msn programma? Aangezien dat programma voor geen mogelijkheid kan verbinden (t-mobile probs). Oplossingen kon ik niet vinden in dit topic, de versie uit het touch hd topic kan ik ook niet vinden..

Ik heb Nimbuzz geprobeerd, maar dat was erg matig. Fring ging al beter, maar die is erg spammerig in msn namen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bedankt voor de info.Voor de aanschaf ga ik zeker nog eens kijken wat voor mij makkelijker werkt, ik denk dat een fysiek toetsenbord toch een stuk beter is, het tikt wat makkelijker denk ik, en bovendien heb je meer schermruimte voor de e-mail/sms.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 07:34
Goofyduck384 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:23:
Wanneer ik de tomtom in mijn auto gebruik, dan duurt het echt vet lang voor hij een goede connectie heeft. Net alsof de gps niet lekker werkt, of slecht satellieten kan vinden. Hij vindt hem uiteindelijk wel, maar dit kan gerust 2-5 minuten duren.

Heb ik ook last van. Bij mij duurt het soms zo lang dat ik het maar opgeef en de pro2 opnieuw opstart. Hierna heb ik in no-time een fix.

Ik heb ergens gelezen dat het kan helpen om de GPS COM-poort te wijzigen, maar als ik dat doe, dan springt hij altijd weer naar de default waarde terug. Voor mij gaat dit truukje dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Boktor schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:38:
[...]

Heb ik ook last van. Bij mij duurt het soms zo lang dat ik het maar opgeef en de pro2 opnieuw opstart. Hierna heb ik in no-time een fix.

Ik heb ergens gelezen dat het kan helpen om de GPS COM-poort te wijzigen, maar als ik dat doe, dan springt hij altijd weer naar de default waarde terug. Voor mij gaat dit truukje dus niet op.
Zorg je er wel voor dat je QuickGPS up to date is?
Ik heb nergens last van in ieder geval, meestal binnen 30sec een fix. Kan ook aan je autoruit liggen, als ie warmtewerend is. Al eens buiten de auto geprobeerd?

Iemand trouwens de zwarte backcover al gespot in het wild? Zou graag eens zien hoe die eruit ziet in real life.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 03-07-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Goofyduck384 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:23:

Met Google Maps duurde het bij mij ook erg lang. Je moet inderdaad eerst QuickGPS opstarten en je locatie downloaden. Als je dan terug gaat naar bv Google Maps dan heb je binnen enkele seconden al connectie! Tenminste bij mij werkt dit erg goed... Ik weet niet of TomTom hier ook sneller door werkt?

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 03-07-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:30
Vandaag opgemerkt dat het Navagatie programma CoPilot 7 te downloaden is vanaf de support pagina van HTC. 14 dagen kan ik hem proberen en het is een prima test.

Ik wacht namelijk al een tijdje op TomTom 7 (de download-versie) en wellicht biedt mij dit de kans een goedkopere of betere navigatie-producent te vinden.
Probeer Sygic McGuider ook eens, vind ik persoonlijk de beste.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Hallo! :)
Ik heb sinds gister ook een HTC Touch Pro 2.
Tot nu toe bevalt hij uitstekend! Mooi snel toestel. Ik had verwacht dat ook dit weer een langzame
windows mobile telefoon zou zijn, maar hij is echt super! :)

Het enige waar ik nu last van heb, is dat mijn tijd af en toe automatisch verspringt.
Hebben meer mensen hier last van?

En is het ook mogelijk om de toetsenbord/scherm vergrendeling op home te krijgen?
En kun je daar ook meer items toevoegen ipv alleen agenda en oproepen?

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Ik heb sinds gister of eergister wat vreemds met het maken van filmpjes.

Het geluid loopt sneller dan het filmpje, dus je hoort mij dan met een heel hoog stemmetje snel iets zeggen.. en dan is het geluid weg, en loopt het filmpje nog 10 seconde door.. :S Al soft resetjes gedaan enzo, helpt niet..

-edit-
nu ik wat korte filmpjes test gaat het wel goed.. lijkt een beetje random voor te komen. Wel zonde, want ik heb nu een aantal filmpjes waar ik niks aan heb, omdat ik onverstaanbaar ben. Zijn er programma's die de mp4's van deze telefoon kunnen bewerken? dat ik het geluid goed kan zetten?

[ Voor 33% gewijzigd door Boyd op 03-07-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HMm ik heb hier ook een nieuw probleem; ik kan The Core Media Player niet installeren. Krijg telkens (met alle releases die ik vind); "installatie mislukt".

En CorePlayer doet het ook niet, hmmz lekker dan.

Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 03-07-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Kassad schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:29:
[...]

Probeer Sygic McGuider ook eens, vind ik persoonlijk de beste.
Welke versie gebruik je van McGuider? De Touch HD variant neem ik aan?
Er is nl geen offiële ondersteuning van TP 2

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Tuumke schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:02:
Hallo! :)
Ik heb sinds gister ook een HTC Touch Pro 2.
Tot nu toe bevalt hij uitstekend! Mooi snel toestel. Ik had verwacht dat ook dit weer een langzame
windows mobile telefoon zou zijn, maar hij is echt super! :)

Het enige waar ik nu last van heb, is dat mijn tijd af en toe automatisch verspringt.
Hebben meer mensen hier last van?

En is het ook mogelijk om de toetsenbord/scherm vergrendeling op home te krijgen?
En kun je daar ook meer items toevoegen ipv alleen agenda en oproepen?
heeft waarschijnlijk met het syncen van me tel met me werklaptop te maken. daar stond de tijd ook niet goed op oid? :S
heel vaag.

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn email van Ziggo kan ontvangen EN verzenden? Ontvangen dat lukt nog wel, maar verzenden wil niet. Niet via de ziggo mailserver en ook niet via de mailserver van Hi.
Wordt er een beetje gek van, net al bijna 2 uur lopen kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen problemen voor te komen met windows 6.1 en smtp. (mailservers) Er zit schijnbaar een bug die voor problemen zorgt met mail. Ik had/heb er ook last van. Ineens kon ik geen mail meer ontvangen of sturen. De volgende ochtend kon ik wel weer ontvangen, maar niet versturen. smiddags was alles weer okay. Het wisselt dus, onafhankelijk van mailservers.

Eeen manier om het tijdelijk te verhelpen schijnt het volledig deleten van je account te zijn, daarna weer een "nieuwe account"aanmaken

Er zijn meerdere forums waar dit probleem voorbij komt. In google tikken: windows 6.1 mail probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:23:
Er schijnen problemen voor te komen met windows 6.1 en smtp. (mailservers) Er zit schijnbaar een bug die voor problemen zorgt met mail. Ik had/heb er ook last van. Ineens kon ik geen mail meer ontvangen of sturen. De volgende ochtend kon ik wel weer ontvangen, maar niet versturen. smiddags was alles weer okay. Het wisselt dus, onafhankelijk van mailservers.

Eeen manier om het tijdelijk te verhelpen schijnt het volledig deleten van je account te zijn, daarna weer een "nieuwe account"aanmaken

Er zijn meerdere forums waar dit probleem voorbij komt. In google tikken: windows 6.1 mail probleem
En die bug zit er dus al 1,5 jaar in ofzo :S Slecht...
Leuk de enige oplossing die ik lees is een hard-reset... jammer dan. Dacht dat het wel met een fix op te lossen was... Zit je met een full qwerty keyboard telefoon, kun je niet emailen :S What's the use?

Trouwens over de accu ben ik minder te spreken:

Accu is bijna leeg; gegevens:
Stand-bytijd:
10u11m
Gesprekstijd
0u3m
Toestelgebruik
4u33m

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 03-07-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
bsmpower schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:43:
Nog 1 reactie dan over mijn energieverbruik. Ik kreeg vanochtend wat piepjes dat de accu opgeladen moest worden. Dit heb ik bereikt:
Stand-bytijd:
61 uur (uren) 1 minuut (minuten)
Gesprekstijd:
0 uur (uren) 39 minuut (minuten)
Toestelgebruik:
7 uur (uren) 25 minuut (minuten)

Niet slecht moet ik zeggen

Nog een berichtje over je energieverbruik graag. Welke settings gebruik jij voor deze enorm indrukwekkende standbytijd? Dat kreng van mij is naar een dag wel leeg en dat vind ik meteen het zwakke punt aan de pro2. Is mijn accu kapot, of wat doe ik verkeerd?

ps. ik haal trouwens wel automatisch mijn mail binnen, zodra er iets binnenkomt... maar dat mag volgensmij niet zo'n groot verschil veroorzaken.

pps. Heb jij em in het bijgeleverde hoesje, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 14:03
Ik vind die accu echt super, ik kan smorgens in de trein een half uurtje internetten, terug weg idem. Een uurtje FM radio luistere, savonds nog een uurtje internette, en dat dan 2 dagen zonder op te laden. Dat was met mijn oude P3600 wel anders, ik denk ongeveer de helft. Ik kom net zoals andere ook boven de 4 uur gebruik. Mij hoor je echt niet klagen over de accu! Die dat wel doen vraag ik me af wat ze eerder gebruikt hebben vor hun tp2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 19:12
directjohan schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:37:
[...]

Nog een berichtje over je energieverbruik graag. Welke settings gebruik jij voor deze enorm indrukwekkende standbytijd? Dat kreng van mij is naar een dag wel leeg en dat vind ik meteen het zwakke punt aan de pro2. Is mijn accu kapot, of wat doe ik verkeerd?

ps. ik haal trouwens wel automatisch mijn mail binnen, zodra er iets binnenkomt... maar dat mag volgensmij niet zo'n groot verschil veroorzaken.

pps. Heb jij em in het bijgeleverde hoesje, of niet?
Je moet even een week of 2 wachten, daarna is de accu een accu dit dit met gemak haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Iemand al gevonden hoe je e-mail via t-mobile moet instellen? Ik kan wel ontvangen, maar niet verzenden. Ik heb al geprobeerd om de smtp server van telfort te gebruiken, maar dat werkt hier niet.

Kan iemand misschien zijn instellingen posten? :)

Edit: Nog een vraagje... In welke map moet ik muziek albums zetten om ze in het Touch Flo menu te kunnen zien? En waar moet de boel aan voldoen?

[ Voor 22% gewijzigd door jagermeister op 03-07-2009 20:52 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.