Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.169 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat mijn geliefde ps3 stuk is.
blu-ray's pakt ie niet meer.
dvd's en cd's nog wel.

wat nu?
hoe lang zit er garantie op de ps3?

net nu ik killzone 2 heb. :(

als ik een spel opstart doet ie het niet en geeft ie de errorcode : 8001050F

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
FeaR1986 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:10:
[...]

Is zo ver ik weet niet mogelijk:
Je twee 3,5mm jack-stekkers zijn analoog waar USB digitaal is.
Dus dan moet er een converter tussen en die heb ik tot op heden niet gezien.

Mini-usb naar één maal jack is er wel, maar dat is meer voor telefoons... Dus denk niet dat dat gaat werken in combinatie met de PS3.
Kwam dit net tegen:
http://www.lindy.co.uk/usb-2-audio-adapter/42961.html

Misschien het proberen waard? Zou mooi wezen als het werkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gaat harstikke goed, heb ik ook gedaan. Neem een willekeurig el-cheapo USB-geluidskaartje met mic-ingang, zoals dat dingetje hierboven, en hang die aan je PS3. Steek daar je mic in en klaar. Ik heb het in combinatie met geluid via optische uitgang wat via JVC Dolby Headphone unit mooi vertaald wordt naar ruimtelijk stereo.

[ Voor 5% gewijzigd door Hillie op 01-03-2009 14:43 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 03-09 16:07
Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:42:
Gaat harstikke goed, heb ik ook gedaan. Neem een willekeurig el-cheapo USB-geluidskaartje met mic-ingang, zoals dat dingetje hierboven, en hang die aan je PS3. Steek daar je mic in en klaar. Ik heb het in combinatie met geluid via optische uitgang wat via JVC Dolby Headphone unit mooi vertaald wordt naar ruimtelijk stereo.
Mooi, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:42:
Zo blijf ik mijzelf toch echt bijna wekelijks verbazen om hoeveel third-party hardware de PS3 eigenlijk ondersteund. Een paar dagen geleden heeft er namelijk ook iemand ontdekt dat USB Sega Saturn gamepads (die erg lijken op Street Fighter Fightpads) ook perfect schijnen te werken op de PS3 en vooral icm Street Fighter IV.

Hulde voor Sony hierin, jammer dat Microsoft zulke dingen niet doet met hun standaarden.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
alex3305 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:12:
[...]

Zo blijf ik mijzelf toch echt bijna wekelijks verbazen om hoeveel third-party hardware de PS3 eigenlijk ondersteund. Een paar dagen geleden heeft er namelijk ook iemand ontdekt dat USB Sega Saturn gamepads (die erg lijken op Street Fighter Fightpads) ook perfect schijnen te werken op de PS3 en vooral icm Street Fighter IV.

Hulde voor Sony hierin, jammer dat Microsoft zulke dingen niet doet met hun standaarden.. :r
Ook een leuke: MS heeft een eigen webcam voor de Xbox 360 om concurrenten van de markt te houden. Andere webcams doen het gewoon niet. De ironie is dat Live Vision Camera het probleemloos op de PS3 doet. Da's het voordeel van open standaarden. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 01-03-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren, vraagje!
Ik wil graag een PS3 aansluiten op een Philips 26PF5320 die enkel deze aansluitingen heeft:
Afbeeldingslocatie: http://www.p4c.philips.com/files/2/26pf5320_10/26pf5320_10_cow_.jpg

Die heeft dus enkel DVI in met een enkele AUDIO in. Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Bij allekabels.nl een HDMI naar DVI kabel kopen en dan de bijgeleverde AV kabel gebruiken voor de AUDIO? Dan heb ik dus nog een 2x tulp vrouwtje naar 1x 3,5mm jack nodig?

Gaat dit werken? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:12:
[...]

Volgens mij doet sony hier niet speciaal moeite voor. De ps3 hardware zal zoals een pc die dingen gewoon herkennen als Human Interface Devices (HID) Het is aan de games en de ontwikkelaars om te denken: "he, misschien lopen er nog mensen rond met die street fighter gamepads, misschien kunnen we die ook nog ondersteunen". Ik denk niet dat het ondersteunen speciale aanpassingen vereist, maar het specifiek NIET ondersteunen wel. Zoals ms alleen hardware ondersteunt die zichzelf indentificieert als ms hardware.

Maar het is idd leuk op de ps3. Ik zou nog graag die psEye en een officiële sony headset willen. Dan is m'n ps3 compleet (twee controller heb ik al) Maar dat zijn toch ook redelijk dure accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
nudie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:14:
Heren, vraagje!
Ik wil graag een PS3 aansluiten op een Philips 26PF5320 die enkel deze aansluitingen heeft:
[afbeelding]

Die heeft dus enkel DVI in met een enkele AUDIO in. Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Bij allekabels.nl een HDMI naar DVI kabel kopen en dan de bijgeleverde AV kabel gebruiken voor de AUDIO? Dan heb ik dus nog een 2x tulp vrouwtje naar 1x 3,5mm jack nodig?

Volgens mij moet je monitor/TV dan wel HDCP ondersteunen als je gebruik maakt van de HDMI poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
Heren, vraagje!
[afbeelding]

De tv in mijn woonkamer heeft precies de zelfde aansluiting, dus ik kocht een DVI --> HDMI kabel en gaf gewoon goed beeld, maar geen geluid (logisch) .
Dus ik sluitte de meegeleverde AV kabel aan en dat gebruiken als audio maar gaf geen geluid, bijna alles geprobeerd uiteindelijk geen geluid :(

[ Voor 10% gewijzigd door FireBladeX op 01-03-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
DaFrenk schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:32:
[...]

Volgens mij moet je monitor/TV dan wel HDCP ondersteunen als je gebruik maakt van de HDMI poort?
Ja hij ondersteund DHCP over de DVI aansluiting. dus HDMI (PS3) naar DVI (TV) kabel. En dan de A/V aansluitsnoer op de PS3 en daar de 2 tulpen van Audio in deze stekker rammen:

Afbeeldingslocatie: http://www.kleinspul.nl/products_pictures/3-5-m_2_tulp-f.jpg
En dan die in de aansluiting naast de DVI aansluiting doen op mn televisie. Dit moet werken volgens mij! Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:08:
[...]

Ook een leuke: MS heeft een eigen webcam voor de Xbox 360 om concurrenten van de markt te houden. Andere webcams doen het gewoon niet. De ironie is dat Live Vision Camera het probleemloos op de PS3 doet. Da's het voordeel van open standaarden. ;)
Ik heb vandaag nog geprobeerd of een USB-headset van MS zou functioneren, ook deze wordt gelijk herkend door de PS3 en werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:17:
[...]

Volgens mij doet sony hier niet speciaal moeite voor. De ps3 hardware zal zoals een pc die dingen gewoon herkennen als Human Interface Devices (HID) Het is aan de games en de ontwikkelaars om te denken: "he, misschien lopen er nog mensen rond met die street fighter gamepads, misschien kunnen we die ook nog ondersteunen". Ik denk niet dat het ondersteunen speciale aanpassingen vereist, maar het specifiek NIET ondersteunen. Zoals ms alleen hardware ondersteunt die zichzelf indentificieert als ms hardware.

Maar het is idd leuk op de ps3. Ik zou nog graag die psEye en een officiële sony headset willen. Dan is m'n ps3 compleet (twee controller heb ik al) Maar dat zijn toch ook redelijk dure accessoires.
Sony hoeft hier inderdaad ook maar weinig voor te doen, maar ik denk wel dat zo de PS3 de eerste console is die een dergelijke functionaliteit officieel heeft. Volgens mij hoeven de ontwikkelaars het niet eens mee te nemen in hun game.

De enige reden dat MS hardware (gamepads, etc) trouwens niet ondersteund wordt op de PS3 is omdat Microsoft zijn eigen drivermodel heeft geschreven voor hun gamepads. Dit zal waarschijnlijk gedaan zijn om dit soort 'praktijken' buiten te sluiten.

Nog even een tipje voor kabels Elektronica Online heeft een klote site, maar kabels en verzendkosten zijn er redelijk goedkoop, doen het goed en de klantenservice is erg vriendelijk als je vragen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik was ook positief verrast toen ik mn usb-converter (voor de pc) op de ps3 aansloot waardoor ik 2 ps2 gamepads erop aan kan sluiten. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Mijn Microsoft Wireless Optical Desktop Elite pikte hij helaas niet (draadloos USB toetsenbord/muis setje). Misschien anders eens een klein bluetooth toetsenbordje oppikken, is af en toe wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:14:
dvd's en cd's nog wel.

wat nu?

Waarschijnlijk hetzelfde probleem als ze bij radar hebben besproken.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438&start=45

Garantie vanuit Sony is 1 jaar. Maar volgens consumentrecht heb je langer.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Lukosje schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:18:
[...]
Kwam dit net tegen:
http://www.lindy.co.uk/usb-2-audio-adapter/42961.html

Misschien het proberen waard? Zou mooi wezen als het werkt :Y)
Dan heb ik niets gezegd dat het me lastig lijkt om een analoog signaal zomaar om te zetten naar digitaal. Had wel verwacht dat daar een groter convertertje voor nodig was geweest. Maar voor dat geld zou ik het inderdaad gewoon proberen...

Wat voor aansluiting is die DVI Audio In?
Is dat tulp of mini-jack?
Vind die afbeelding nogal vaag...

Maar hoe je het voorstelt moet het gewoon werken.
Alleen dus even zien dat je het goede male kabeltje weet te pakken voor in de tv.
Dus twee maal male tulp naar één maal male jack of twee male male tulp naar één maal male tulp.

Philips is nogal inconsequent met de aansluitingen op tv's.
Zo had mijn "oude" tv een enkele mini-jack voor het geluid over component.
En mijn nieuwe heeft gewoon twee tulp-ingangen voor audio L/R.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

FeaR1986 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:44:
Dan heb ik niets gezegd dat het me lastig lijkt om een analoog signaal zomaar om te zetten naar digitaal. Had wel verwacht dat daar een groter convertertje voor nodig was geweest. Maar voor dat geld zou ik het inderdaad gewoon proberen...
Da's gewoon een USB geluidskaartje, dus USB-audio aan de ene kant leuteren, en analoog mic/headphone aan de andere kant. Zal gewoon een budgetchippie zijn wat je vergelijkbaar op moederborden vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Heren, vraagje!
[afbeelding]

Het is gelukt. Missie geslaagd, ikzelf (60,80), vader (80), en nu mijn 2 broers (40, 80GB) nu :)
Buzz, Fifa, Flower-achtige-PSN-spellen + Bluray en sinds deze week Killzone2 waren de doorslaggevers voor hun om er 1 aan te schaffen. Dit terwijl ze allen nooit een console eerder gekocht hebben. Vooral de multimedia functionaliteiten (foto's,muziek,internet,etc.) brengen dat ding bij mensen die hem eerder niet kochten. Wii doet hetzelfde (een nieuwe doelgroep bereiken) en dat is alleen maar goed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
dvd's en cd's nog wel.

wat nu?

http://forum.trosradar.nl...eee8866c29833af50a0baeae0 misschien werkt de oplossing van SirLucious wel.

Of anders ff Sony bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 15:45
Heren, vraagje!
[afbeelding]

Ik kan je verzekeren dat het geluid dan ook werkt. Je moet het dan wel de ps3 instellen dat de AV kabel voor het geluid is. Wel heb ik een andere opstelling. Maar het komt op hetzelfde neer. :P

3.5mm male van mijn Logitech x-230 - 3.5mm female naar 3.5mm female - 3.5mm male naar 2x tulp female - Rode en witte tulp van mijn ps3 AV kabel.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/347u00l.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tjesus op 04-03-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Voor wie LittleBigPlanet voorheen te duur vond, het spel kost nu 17 euro bij Play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 16:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

ymmv schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:56:
Voor wie LittleBigPlanet voorheen te duur vond, het spel kost nu 17 euro bij Play.com.
En hier zelfs voor 14,70 :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Lukosje schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:56:
[...]

Al geprobeerd, maakt niks uit :<
Reset knop onderop de controller al gebruikt? (ff met paperclipje in het kleine gaatje prikken.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Creepy schreef op zondag 01 maart 2009 @ 09:49:
Final Fantasy XIII komt in EU en USA tegelijk voor de 360 en de PS3 uit (dat is tenminste de bedoeling). De JAP versie komt alleen voor de PS3 uit. GT5 trekt denk ik niet genoeg publiek (alleen race fanaten). Dus dan hou je wat mij betreft alleen nog God of War III over als system seller.
Je vergeet Uncharted 2. Dat is een spel waar ik (samen met GOW3) echt heeeel erg op zit te wachten.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zit te zoeken, wat kan je nou precies met de PSP in combo met PS3?
Afstandsbediening?
Controller?

Of snap ik het niet? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

DennusB schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:38:
Afstandsbediening?
Controller?

Je kan video en audio van de PS3 naar de PSP streamen, of je kan de PSP als afstandsbediening gebruiken om de PS3 mp3's via zijn eigen audio uitgang af te laten spelen (hoef je de tv niet aan te doen hiervoor). In combinatie met PMS zijn de mogelijkheden natuurlijk weer groter (streamen van internet content naar je PSP) en als laatste kan je de PS3 browser 'gebruiken' op je PSP (die heeft wat meer mogelijkheden als de PSP browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 11-09 17:54
Helaas nog steeds niet me street fighter iv ontvangen voor free record shop, wel t t-shirt. Hoopte er wel op vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DennusB schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:38:
Afstandsbediening?
Controller?

remote control, en content van de ps3 op jou psp afsprelen (mits beide met i-net verbonden)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Ik heb ook net mijn PS3 aangeschaft, eerste indruk: _/-\o_ (Killzone2 op een projector en HT-set)

Ook meteen een vraag, ik wil hem zeker ook inzetten voor mediastreaming. Ik heb een Linn DS voor het afspelen van audio (via Twonky UPnP) en die bedien ik met Plugplayer op een Ipod Touch. Zijn er ook applicaties voor de Ipod waarmee ik de PS3 kan bedienen?

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is op dit moment de beste harddisk om te upgraden i.p.v. de standaard 80 GB hd die in de PS3 zit :?
Reden is dat ik een grotere opslag capaciteit van minimaal 250 GB in mijn PS3 wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ik had er gewoon 1 van msi gepakt van €66,- voor €320GB. Was welliswaar een externe in een case met usb maar heb 'm er gewoon uitgehaald en die vervangen van de ps3. Die van de ps3 in de case en nu heb ik mooi een externe harde schijf van 40gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:52
Let er wel dat je een 5400RPM harddisk neemt anders wordt je PS3 wel erg heet.
Of klopt dit niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

koekebakker94 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:26:
Let er wel dat je een 5400RPM harddisk neemt anders wordt je PS3 wel erg heet.
Of klopt dit niet? :?
Klopt gedeeltelijk...
Een 7200 rpm schijf wordt inderdaad warmer dan een 5400 rpm schijf.
Maar in de praktijk blijkt dat dit geen directe problemen oplevert voor de PS3.
Wellicht wordt deze iets warmer, maar het is niet dat je PS3 wegsmelt waar je bij staat.

Over het nut van een 7200 rpm tegen over een 5400 rpm is al vaker gediscussieerd.
Dat het scheelt is zeker, maar dacht dat de winst op iets van rond de 10% lag.
Dus 20 seconden laadtijd in plaats van 22.... het is maar net wat je er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Neefdave schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:07:
Helaas nog steeds niet me street fighter iv ontvangen voor free record shop, wel t t-shirt. Hoopte er wel op vandaag.
Bij mij het zelfde. Ik denk dat ze een probleem hebben met de levering, want op de site staat ook dat de levertijd onbekend is.
Het is gewoon even wachten, maar we mogen natuurlijk ook niet zeuren voor 25 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:35:
Wat is op dit moment de beste harddisk om te upgraden i.p.v. de standaard 80 GB hd die in de PS3 zit :?
Reden is dat ik een grotere opslag capaciteit van minimaal 250 GB in mijn PS3 wil.
Ik sta op het punt om de WD5000BEVT aan te schaffen om mijn PS3 te upgraden. Iemand ervaringen met deze 500 GB schijf icm een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Creepy schreef op zondag 01 maart 2009 @ 09:49:
Final Fantasy XIII komt in EU en USA tegelijk voor de 360 en de PS3 uit (dat is tenminste de bedoeling). De JAP versie komt alleen voor de PS3 uit. GT5 trekt denk ik niet genoeg publiek (alleen race fanaten). Dus dan hou je wat mij betreft alleen nog God of War III over als system seller.
Ahum.

Gran Turismo 1: 10.8 miljoen verkochte exemlaren
Gran Turismo 2: 9.4 miljoen verkochte exemplaren
Gran Turismo 3:14.9 miljoen verkochte exemplaren
Gran Turismo 4: 10 miljoen verkochte exemplaren
Gran Turismo 5 Prologue: het is maar een voorproefje maar nog desondanks meer dan 2.3 miljoen exemplaren (stand juni 2008)

Gran Turismo is de allerbelangrijkste titel op de PS3. Geen andere Playstation-titel komt in de buurt, zelfs niet de Metal Gear Solid-serie. De series is daarnaast superpopulair in Europa, daar worden altijd de meeste exemplaren verkocht. Alles bij elkaar zijn er nu meer dan 50 miljoen Gran Turismo-games verkocht.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 02-03-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

wjcastelijns schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:18:
[...]
Ik sta op het punt om de WD5000BEVT aan te schaffen om mijn PS3 te upgraden. Iemand ervaringen met deze 500 GB schijf icm een PS3?
Twee dingen...

Ten eerste let er wel op dat die schijf echt gaat passen in je PS3.
Want er waren eerst schijven die net wat te hoog waren en die dus niet in de PS3 gebouwd konden worden.

Maar vooral ten tweede:
Waar heb je in hemelsnaam 500 GB voor nodig?
Ik heb 250 GB in mijn PS3 zitten en die krijg ik nog niet eens vol.
Nog 150 GB vrij ofzo.... alle demo's bewaar ik, savegames, updates, foto's, muziek, films, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:46
als je er HD series en films op zet (en laat staan) is 500gig zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Voor die paar tientjes meer kan je net zo goed gelijk voor 500GB gaan, maar zo denk ik dan weer :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand interesse in een Street Fighter IV Arcade Fighting Stick PS3
http://www.consoleshop.nl/product/64652/40827/1273/street-fighter-iv-arcade-fighting-stick-ps3.html ?

Ik had hem besteld maar ben duidelijk meer een pad speler. Aangezien de levertijd nogal lang/onduidelijk is op het moment maak ik liever iemand hier er blij mee dan dat ik hem retour naar de webwinkel. Ophalen voor 80 in Utrecht. Als er vanavond niemand heeft gereageerd gaat ie terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvd's en cd's nog wel.

wat nu?

Ai dat is minder. Er zit normaal gezien slechts 1jaar garantie op de console, maar dit is stilletjes verlengt naar 2 jaar.

Ik heb ook het probleem dat hij geen blu-ray's meer pakt. Enkel cd's, dvd's en ps2 games.

Wel apart dat hij bij jou een errorcode geeft, hier zag ik enkel het icoontje rechtsboven dat hij een disc aan het 'zoeken' was, dit bleef zo een 20-30 tal seconden en het was weg. Zonder dat hij de disc effectief vond natuurlijk.

Hopelijk heb je nog de aankoopbon nog (of bankafschrif als je met maestro / CC betaalt hebt).

In dat geval herstellen ze hem gratis (incl. verzending).

Ik woon in België dus het kan wel verschillen met Nederland.
Zoals ze in Engeland EERST het gereviseerd toestel naar je thuis sturen, waarna je DAN PAS je kapot toestel naar Sony moet sturen (want nergens krijg je dezelfde PS3 terug, enkel een gereviseerd toestel).

Ik heb hem de 26e februari opgestuurd, hierdoor mis ik de launch van RE5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hmm nog steeds geen SFIV van Play.com, Killzone2 zal ook nog wel 2 weken duren. Ga denk ik voortaan maar bij Amazon.co.uk bestellen. Daar heb je enkel de Pond prijs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
KiefDelicious schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:21:
als je er HD series en films op zet (en laat staan) is 500gig zo vol.
Succes met kopiëren, dat neemt echt belachelijk veel tijd in beslag dat kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Nico111 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:57:
[...]

Bij mij het zelfde. Ik denk dat ze een probleem hebben met de levering, want op de site staat ook dat de levertijd onbekend is.
Het is gewoon even wachten, maar we mogen natuurlijk ook niet zeuren voor 25 euro :)
Op budgetgaming had iemand gebeld naar FRS:

'ik heb ook zojuist even gebeld en bij mij zei de (erg vriendelijke) meneer dat SF4 door velen besteld was en dat ze even geen extra voorraadje meer hadden.
Het was inderdaad een foutje, maar ze gaan het spel zeker (met shirt) nog opsturen, in ieder geval nog voor volgende week.'

Zag dat ze in de winkels van frs nog wel een paar hebben liggen. Had ik hem maar naar een FRS laten sturen maybe hadden ze me die in de zaak dan gegeven.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bij mij zijn mijn spellen van de FRS ook gewoon verstuurd (9,- en 29,- voor Mirrors Edge en CoD5) :P

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 02-03-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
nudie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:01:
Hmm nog steeds geen SFIV van Play.com, Killzone2 zal ook nog wel 2 weken duren. Ga denk ik voortaan maar bij Amazon.co.uk bestellen. Daar heb je enkel de Pond prijs toch?
Dit is voor mij ook de laatste keer dat ik bij Play.com iets pre-order...Maar goed dat terzijde...

Is Amazon.co.uk sneller met leveren dan?

Van mij mogen de aanbiedingen (= FRS :+ ) wat vaker voor komen, dan hoef ik ook niks meer uit het buitenland te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

nudie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:01:
Volgens mij verkoopt dat spel best goed, hij is bij al die engelse sites uitverkocht. Bij thehut.com was ie volgens de site niet uitverkocht, maar ondertussen heb ik al te horen gekregen dat ze wachten op hun leverancier omdat hun voorraad op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
-RazieL- schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:35:
[...]

Volgens mij verkoopt dat spel best goed, hij is bij al die engelse sites uitverkocht. Bij thehut.com was ie volgens de site niet uitverkocht, maar ondertussen heb ik al te horen gekregen dat ze wachten op hun leverancier omdat hun voorraad op is...
Hij is al 18/2 verstuurd...Zzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:12
Ik heb dan niet SF besteld maar wel Little Big Planet, Mirrors Edge en Ratchet and clank bij amazon.co.uk. Gister besteld en vandaag verstuurd !! Supersnel, en ook gewoon goedkoop ! totaal met verzendkosten op +/- 75 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
weet niet of het al gemeld is maar er is nieuws voor de trophy "hoeren" onder ons :D Nu kan je je e-peen showen :D
http://ps3life.nl/nieuws/...nline-op-playstation-com/ (voor filmpje )
Ergens in november vorig jaar kwamen we met het nieuws bericht dat Sony de Portable PlayStation ID ontworpen had. Een kaartje dat je op forums en andere plekken op het internet kon laten zien, zodat mensen wat meer over je PlayStation liefhebberij te weten kwamen. Op slechts je PSN ID en je favoriete PlayStation 3 exclusive na stond er echter niet veel op, maar ze beloofden dat we onze trophies konden gaan synchroniseren met de site om zo gemakkelijk iedereen je obsessie te kunnen laten zien. Morgen is het dan zover.

Of het ook op de EU PlayStation website verschijnt weten we niet zeker, maar je kunt gelukkig ook gewoon inloggen met je EU account op de US website.

Nogmaals, dit zal pas vanaf morgen werken, Sony is nog bezig met het lanceren van de functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Jup wilde het net posten hier! :D

Link naar de originele newspost van de North American Playstation Blog:

http://blog.us.playstatio...ophies-on-playstationcom/

EDIT: ben ik hier trouwens in het games import topic beland? |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Skire op 02-03-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

SanderI schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:01:
Ik heb dan niet SF besteld maar wel Little Big Planet, Mirrors Edge en Ratchet and clank bij amazon.co.uk. Gister besteld en vandaag verstuurd !! Supersnel, en ook gewoon goedkoop ! totaal met verzendkosten op +/- 75 euro
Lijkt me handig om dit soort dingen (ook) in Het Games Import topic te plaatsen. Dat is toch het centrale topic voor dit soort zaken en ook in de startpost ervan is vrij veel te vinden mbt levertijden :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Waarschijnlijk al meerdere keren gepost, ik heb gezocht maar veel beschrijvingen in het engels rondom dit onderwerp, dus misschien dat iemand nog zin heeft om het mij uit te leggen.

Ik heb sinds kort een PS3 en verbonden via ethernetkabel tot het internet. Nu zit ik met het NAT3 "probleem"en wil deze naar NAT2 veranderen, omdat ik van plan ben veel online te gamen en ook gebruik te maken van headsetje ed.

Ik heb adsl van KPN ( 8mb/s) via de KPN Experia Box.
Kan ik dit oplossen door enkel een static ip adres toe te wijzen? ( hier beschreven: http://www.pregamelobby.c...n-nat-your-ps3-print.html )
En moet ik bij het open zetten van bepaalde poorten, via de web browser van de ps3 met mijn router connecten?

Daarnaast nog 1 vraagje. Ik heb PSHome geinstalleerd en bekeken, maar besloten het niet te gebruiken. Kan ik de geinstalleerde files hiervan verwijderen van de HD?

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 03-03-2009 00:45 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik ging van NAT3 naar NAT2 nadat ik uPnP in mijn router had aangezet. Dit zou je ook eens kunnen proberen.

Je kunt home verwijderen door op het Home icoontje te gaan staan, driehoekje te drukken en vervolgens voor verwijderen te kiezen.

[ Voor 38% gewijzigd door Skire op 03-03-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Skire schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 08:37:
Ik ging van NAT3 naar NAT2 nadat ik uPnP in mijn router had aangezet. Dit zou je ook eens kunnen proberen.

Je kunt home verwijderen door op het Home icoontje te gaan staan, driehoekje te drukken en vervolgens voor verwijderen te kiezen.
Dankjewel! Ik heb er zeer weinig verstand van maar kan dat verder geen kwaad, qua beveiliging wanneer uPnP aangezet wordt?
Ik heb net via router uPnP enabled.
Nu zie ik in PS3 menu beschikbaar en niet geactiveerd/enabled etc. Als ik mn internet instellingen opnieuw ga instellen staat er even geactiveerd, maar bij het testen staat er weer beschikbaar. Daarnaast nog steeds NAT3.
Ik denk dat ik is aan de slag ga met static ip, zag een filmpje op youtube. Dan kan je uPnP gewoon disablen.

[ Voor 27% gewijzigd door Monda op 03-03-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
Monda schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 00:43:
Waarschijnlijk al meerdere keren gepost, ik heb gezocht maar veel beschrijvingen in het engels rondom dit onderwerp, dus misschien dat iemand nog zin heeft om het mij uit te leggen.

Ik heb sinds kort een PS3 en verbonden via ethernetkabel tot het internet. Nu zit ik met het NAT3 "probleem"en wil deze naar NAT2 veranderen, omdat ik van plan ben veel online te gamen en ook gebruik te maken van headsetje ed.

Ik heb adsl van KPN ( 8mb/s) via de KPN Experia Box.
Kan ik dit oplossen door enkel een static ip adres toe te wijzen? ( hier beschreven: http://www.pregamelobby.c...n-nat-your-ps3-print.html )
En moet ik bij het open zetten van bepaalde poorten, via de web browser van de ps3 met mijn router connecten?

Daarnaast nog 1 vraagje. Ik heb PSHome geinstalleerd en bekeken, maar besloten het niet te gebruiken. Kan ik de geinstalleerde files hiervan verwijderen van de HD?
Bij de experia box moet je je PS3 als EXPOSED HOST zetten om naat NAT 2 te gaan, je moet je PS3 eerst een statisch IP geven en dat ip invoeren bij EXPOSED HOST.
dan heb je als het goed is NAT2.

Suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
KiefDelicious schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:18:
[...]

Bij de experia box moet je je PS3 als EXPOSED HOST zetten om naat NAT 2 te gaan, je moet je PS3 eerst een statisch IP geven en dat ip invoeren bij EXPOSED HOST.

Suc6 ermee
Thnx! ik ga het straks proberen...staat dat bij tools? En kan ik dan uPnP uitschakelen?
Als ik een statisch IP ga geven kan ik dan alle info die ik nu zie bij automatischnetwerk info (ip, subnetmask, default router, primairy en secondary DNS enzo) gewoon exact overnemen van wat ie op dit moment aangeeft? Of moet ik die waardes ergens anders vandaan halen?

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 03-03-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen weekend een nieuwe PS3 gekocht (80GB). Heb het als volgt aangesloten:

Beeld
via HDMI naar mijn LG W2252TQ flatscreen via een HDMI => DVI kabel. Beeld is uitstekend.

Geluid
via optische uitgang aangesloten op optische ingang van mijn geluidskaart.

Instellingen XMB:

Instellingen audio-uitvoer => Digitaal uit (Optisch) => Lineaire PCM 2 Kanalen: 44,1 en 48KHz aangevinkt.

Geluid komt helder over op de boxen (2.1 analoog Creative setje), ook als ik een film kijk of muziek afspeel.

Alleen wanneer ik een spel start, is het geluid niet om aan te horen. Een zeer overstuurd geluid wordt dan weergegeven, ook wanneer ik terug ga naar het PS3 menu dan blijft het geluid zo. De PS3 herstarten zorgt er weer voor dat het geluid normaal is.

Ik heb niets kunnen vinden op got, iemand hier ervaring mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
KiefDelicious schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:18:
[...]

Suc6 ermee
Nou ik kom er echt niet uit :(

Begin situatie:
Experia zwarte box, alles op automatisch, uPnP uitgeschakeld -> NAT3

1. Ik heb uPnP in router aangezet -> PS3 geeft aan uPnP beschikbaar, niet geactiveerd -> NAT3

2. Statisch ip -> ip adres custom, exact van netwerk info overgenomen en daar ip, subnetmask etc ingevuld -> NAT3

3. Kan EXPOSED HOST niet vinden in mn router instellingen, waar staat dit? Tools? En dan?

Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
uPnP is niet nodig statisch IP wel!, laat gewoon eerst je uPnP aan staan zodat je kan zien wat voor ip enz je ps3 van je router krijgt, die gegevens schrijf je op en vul je dan handmatig in je PS3 (ik zou alleen het laatste nr van je IP wat hoger maken zodat je nooit een conflict kan krijgen met de rest van je computers aan je netwerk).

ik heb zelf de zilveren Xperia box, daarmee ga ik naar het menu via:
http://192.168.2.1

daar ga ik naar advanced settings / Internet / Address Translation (NAT) / Exposed Host.

Als je dit niet kan vinden, dan zou ik proberen te zoeken naar de functie DMZ, dit is een wat bekendere benaming voor de exposed host optie. Zoek anders even naar "DMZ op experiabox zwart", dan vind je vast wel hoe je er moet komen.
Als je het dan nog niet kan vinden moet je er even achter komen welke poorten de PS3 allemaal nodig heeft en deze handmatig forwarden.

[ Voor 34% gewijzigd door KiefDelicious op 04-03-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Skire schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:43:
Jup wilde het net posten hier! :D

Link naar de originele newspost van de North American Playstation Blog:

http://blog.us.playstatio...ophies-on-playstationcom/

EDIT: ben ik hier trouwens in het games import topic beland? |:(
Nee, je zit in het 'netwerkproblemen-topic'. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik ben ten einde raad...
Heb van alles geprobeerd, blijf nat3 houden.

Heeft iemand een zwarte kpn experiabox icm ps3?
De ps3 staat niet in de lijst met applicaties en spelln, bij toolbox, game&application sharing. wel bijv. xbox live.
Zelf toevoegen lukt niet.
Kan nergens EXPOSED HOST of DMZ vinden. Google kan mij niet verder helpen. Statisch ip is gelukt, laatste getal van 1 naar 13 veranderd.
Iemand die deze newb verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
Monda schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:03:
Ik ben ten einde raad...

De ps3 staat niet in de lijst met applicaties en spelln, bij toolbox, game&application sharing. wel bijv. xbox live.
Kan nergens EXPOSED HOST of DMZ vinden. Google kan mij niet verder helpen. Statisch ip is gelukt, laatste getal van 1 naar 13 veranderd.
Zoals KiefDelicious al zei: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=378763

En anders hier: http://boardsus.playstati...snetwork&thread.id=116102

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Check deze site: http://portforward.com/routers.htm

Kies uw router en selecteer PS3 NAT3 to NAT2 (of kies Playstation Network).
Volg dan de uitgelegde stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb grote poten (handen van bijna 25cm) die ps3 controler veroorzaakt kramp in mijn poot wanneer ik >1u aan 't spelen ben.
Zijn er ook orginele controleres voor niet japanse handen?
Ik heb 3th party geprobeerd maar dat is neit goed gevallen; logitech controler werkt niet met LBP, en een andre 3th party heb ik de analoge stick van afgebroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Monda schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:03:
Ik ben ten einde raad...

@sluuz;
The port numbers for PlayStation®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479.

http://boardsus.playstati...=by_date_ascending&page=1

http://manuals.playstatio...settings/connecttest.html

router config; http://www.portforward.co...orwarding/routerindex.htm -- maar dat zal voor de t.net bezoeker wel niet nodig zijn

TCP 80
TCP 443
TCP 5223
UDP 3478
UDP 3479
UDP 3658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:01:
[...]

@sluuz;
The port numbers for PlayStation®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479.

http://boardsus.playstati...=by_date_ascending&page=1

http://manuals.playstatio...settings/connecttest.html

router config; http://www.portforward.co...orwarding/routerindex.htm -- maar dat zal voor de t.net bezoeker wel niet nodig zijn

TCP 80
TCP 443
TCP 5223
UDP 3478
UDP 3479
UDP 3658
Ik heb de laatste optie geprobeerd , maar wanneer ik e de ps3 als nieuwe applicatie heb toegevoegd met manual entry of port maps aangevinkt, staat er: Application not found. Ik kan nergens poorten open zetten, zoals in het voorbeeld zou ik bij dcpluplus moeten komen...
Ik heb de Thomson TG787vSIP geeft mn router aan en die staat er sowieso niet tussen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:55:
ik heb grote poten (handen van bijna 25cm) die ps3 controler veroorzaakt kramp in mijn poot wanneer ik >1u aan 't spelen ben.
Zijn er ook originele controllers voor niet Japanse handen?
Ik heb 3th party geprobeerd maar dat is niet goed gevallen; Logitech controller werkt niet met LBP, en een andere 3th party heb ik de analoge stick van afgebroken
*kuch freak!, mijn handen zijn 20cm en al niet klein..*

Bijna 25 cm is wel erg groot inderdaad, persoonlijk weet ik dat het minder wordt naar verloop van tijd.

Die kramp heb je de eerste weken sowieso. Als je veel shooters speelt zou je nog een Frag FX kunnen overwegen, of Rock band spelen natuurlijk! :)
Grote controllers bestaan nog niet omdat veel producenten maar 1 controller maat aanhouden, deze moeten zowel voor jeugd als volwassenen te hanteren zijn.

Mocht je echt problemen houden zou ik persoonlijk toch voor een 360 gaan, die controllers zijn namelijk anders gevormd en een tikkie groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:28:
[...]

Bijna 25 cm is wel erg groot inderdaad, persoonlijk weet ik dat het minder wordt naar verloop van tijd.
Huh? Handen die minder groot worden na verloop van tijd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
Hoe meet je de grootte van je handen dan? Van palm tot middelvinger ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Monda schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:02:
[...]

Ik heb de laatste optie geprobeerd , maar wanneer ik e de ps3 als nieuwe applicatie heb toegevoegd met manual entry of port maps aangevinkt, staat er: Application not found. Ik kan nergens poorten open zetten, zoals in het voorbeeld zou ik bij dcpluplus moeten komen...
Ik heb de Thomson TG787vSIP geeft mn router aan en die staat er sowieso niet tussen....
Ik doe alles trouwens wel via de PS3 en heb nog gen pc aangesloten... Mij is ook opgevallen dat bij Ethernet geen device wordt aangegeven en het lampje op de router ook niet brand of knippert, terwijl ik wel gewoon internet heb via ps3...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
@Monda

Maak anders even je eigen topic aan, maakt het ook makkelijker voor anderen die met hetzelfde probleem kampen.

Voor de geinteresseerden die niet meer kunnen wachten of ze sparen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jouwaanbieding.nl/script/images/5340.jpg
Voor 299,- @ iBood

Wow, was om 00:03 geplaatst, en om 00:08 hij is al uitverkocht.
Ze hebben de "hunt" gestart, komt eens in de zoveel tijd voor.
Dit betekent dat ze in tegenstelling tot normaal dus niet wachten met het aanbieden van een ander product, maar deze direct vervangen met een ander zodra deze is uitverkocht. Dit is alleen zolang de hunt geldt, welke niet wordt aangekondigd. Ook is niet bekend hoe lang dit duurt en/of welke producten er nog komen.
Laatste keer was 2 maanden geleden geloof ik, en toen was het een aardig succes wat tot een uur of 06:00 doorging.

Voor de duidelijkheid, en wellicht ten overvloed, ik heb geen banden met iBood

gaat hard, @ 00:40 en zijn al 7 aanbiedingen verder sinds 00:00

[ Voor 99% gewijzigd door Yippie op 05-03-2009 00:43 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 15:45
[...]

Die kramp heb je de eerste weken sowieso. Als je veel shooters speelt zou je nog een Frag FX kunnen overwegen, of Rock band spelen natuurlijk! :)
Grote controllers bestaan nog niet omdat veel producenten maar 1 controller maat aanhouden, deze moeten zowel voor jeugd als volwassenen te hanteren zijn.

Mocht je echt problemen houden zou ik persoonlijk toch voor een 360 gaan, die controllers zijn namelijk anders gevormd en een tikkie groter.
Anders haal je de onderdelen uit de ps3 controller. En bouw je het in een 360 controller. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Tjesus schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 02:35:
[...]

Anders haal je de onderdelen uit de ps3 controller. En bouw je het in een 360 controller. :Y)
[bashmode] Schandalig!..das hetzelfde voorstellen als iets in de trant van een Kia logo op een Aston Martin plakken... :') [/bashmode]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

http://www.psxshop.nl/cross-battle-adapter-p-2751.html lijkt mogelijk een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb een voorbeeld gevonden:

http://img110.imageshack....php?image=homenetwork.png

Hier zie je duidelijk dat de devices worden aangegeven, bij mij is ethernet leeg.

Maar daar zie ik dat de PS3 op de 3e Ethernet poort is aangesloten. Maakt dit nog uit, op welke poort je de ps aansluit? Ik krijg zelf ITV van kpn en volgens mij is de 3e poort daarvoor bedoelt.

Is het misschien handiger om eerst een pc aan te sluiten op mn router en vanuit daar te configureren ipv alleen de ps3?

[ Voor 29% gewijzigd door Monda op 05-03-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PSN update vanavond:
Watchmen: The End is Nigh. ,Wanted. The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena. meestal rond 18.00u geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
El_V schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:36:
officiele sony headset voor 20,49 pond inclusief verzenden bij www.mymemory.co.uk, ik dacht dat dat wel ff het vermelden waard was hier (en niet alleen in games import topic)..

super koopje voor een super headset
Net binnen gekregen. Met Engelse stekker. Niet zo handig dus. Nu op zoek naar een verloopstekker. Had gehoopt hem meteen te kunnen gebruiken. Mensen die hem ook besteld hebben: dan weet u dat...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Watchmen: The End is Nigh is er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:58:
[...]

Net binnen gekregen. Met Engelse stekker. Niet zo handig dus. Nu op zoek naar een verloopstekker. Had gehoopt hem meteen te kunnen gebruiken. Mensen die hem ook besteld hebben: dan weet u dat...
gewoon losknippen en andere stekker aan solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 11-09 12:15
Brad Pitt schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:58:
[...]

Bij de headset zit toch enkel een korte USB-kabel? Over welke stekker heb jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:24:
[...]
gewoon losknippen en andere stekker aan solderen.
Ware het niet dat de stekker het omvormertje IS. Voor 3.50 op ebay een verloopie besteld.
bertalizer schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:42:
[...]
Bij de headset zit toch enkel een korte USB-kabel? Over welke stekker heb jij het?
Dit is niet de "PS3-headset" maar gewoon een generic Sony Bluetooth headset van 23 Euro.

[ Voor 36% gewijzigd door Brad Pitt op 05-03-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:10:
[...]

Ware het niet dat de stekker het omvormertje IS. Voor 3.50 op ebay een verloopie besteld.

[...]

Dit is niet de "PS3-headset" maar gewoon een generic Sony Bluetooth headset van 23 Euro.
Waarom reageer je dan op een post over de PS3 headset dat je hem binnengekregen hebt? De PS3 headset heeft dus inderdaad gewoon een usb stekkertje die op je playstation kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satch schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:01:
[...]
Waarom reageer je dan op een post over de PS3 headset dat je hem binnengekregen hebt? De PS3 headset heeft dus inderdaad gewoon een usb stekkertje die op je playstation kan. :)
Ah, inderdaad, da's lekker dan. Zie dat ie er nu inderdaad (weer) bij staat. Op het moment dat ik klikte was er alleen een normale Sony headset te koop, voor 20.49 Euro. Nu zie ik hem ook staan ja, my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De verbeterde Splitfish FragFX (v2.0) is ook officieel gemaakt, De komende tijd zal duidelijk worden wanneer hij in de winkels ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:56:
De verbeterde Splitfish FragFX (v2.0) is ook officieel gemaakt, De komende tijd zal duidelijk worden wanneer hij in de winkels ligt.
De FragFX die ik al een tijdje heb is hardware versie 2, maar goed, er zullen misschien wat internals veranderd zijn. De verschillen die genoemd worden zijn wel aardig vaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
HAWX heeft me toch wel verrast. Het mag allemaal misschien iets minder arcade, maar ik vind het toch wel erg lekker spelen. Qua flightgames hebben we natuurlijk al niet veel keus op de ps3.
Nu zit ik erover na te denken om dan een joystick ervoor te kopen. Heeft iemand misschien wat aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik kijk wel erg uit naar Resident Evil 5 deze maand. De (online) co-op in de demo vond ik echt briljant. Heel erg leuk om samen met een vriend te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:56:
Je hebt zeker ook een mail gekregen van Splitfish ?

Ik kan ze via via aankomen, maar weet niet of er genoeg animo is.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bullus schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:21:
[...]
Je hebt zeker ook een mail gekregen van Splitfish ?

Ik kan ze via via aankomen, maar weet niet of er genoeg animo is.
Jazeker ik kreeg vandaag zelfs 2, één algemene van de pre-order newletter en een mail van een Splitfish medewerker persoonlijk. Toch opmerkelijk dat ie mij niet vergeten was hoewel het december was toen ik contact met hem had!

Maar ik hoor een tweakers dealtje begrijp ik? Misschien kan er wat met het T.net team geregeld worden, inkoopaktie? Ik zal het vragen in 'lieve modjesads'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Inkoopactie? Hebben ze dat?

Hou me ff op de hoogte via mail.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
MuSeLive schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:27:
HAWX heeft me toch wel verrast. Het mag allemaal misschien iets minder arcade, maar ik vind het toch wel erg lekker spelen. Qua flightgames hebben we natuurlijk al niet veel keus op de ps3.
Nu zit ik erover na te denken om dan een joystick ervoor te kopen. Heeft iemand misschien wat aanraders?
De "officiele" http://www.ps3-sense.nl/s...-7010.html?t=7010&goto=#1 staat wel PC op de doos maar dacht dat ie ook naar PS3 kwam. Verder staat op de officiele hawx site http://hawxgame.us.ubi.com/peripherals.php een overzicht.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Omdat er niet op mijn eigen topic gereageerd word, hoop ik hier toch nog support te kunnen krijgen.
Doe maar niet, één topic is genoeg. Bovendien is HSA niet bedoeld voor problemen en vragen.

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 06-03-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

mijn PS3 begint vrij snel dat ik hem aan heb staan, of ik een spel aan het spelen ben of niet, hard te blazen. het lijkt deze veeel stof in zich heeft.
iemand de beste oplossing om het ding weer schoon te maken?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:30:
mijn PS3 begint vrij snel dat ik hem aan heb staan, of ik een spel aan het spelen ben of niet, hard te blazen. het lijkt deze veeel stof in zich heeft.
iemand de beste oplossing om het ding weer schoon te maken?
Als je een 60GB PS3 hebt dan kan het niet, maar anders moet je je PS3 helemaal uitzetten. Ook met de powerswitch achterop. Vervolgens hou je je vinger op de eject knop en blijf je deze vasthouden. Nu zet je de switch op de achterkant aan en druk je op de aan knop aan de voorkant. (Blijf de eject knop indrukken) Na een korte tijd gaan de fans op hun max rpm draaien (en dat is hard!). Dit zou als het goed is wat stof moeten verwijderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

ik heb een 40GB versie.
maar over die fan test methode van jou hoor ik slechte dingen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
De slechte dingen die je hoort/leest zijn denk ik van de mensen die het doen bij de 60GB versie. Bij dat model dien je de luchtinlaat te blokkeren om de fans harder te laten draaien. Dat is natuurlijk ook belachelijk dom omdat je hem dan super warm laat worden. Bij de 40GB doe je dat niet. Ik heb de fan-test zelf al een aantal keer gedaan met m'n 40GB en die doet het nog steeds perfect. Maar het is je eigen keuze natuurlijk, alternatief zou een flesje perslucht zijn. Maar ik weet niet of je dan de stof er wel goed uitkrijgt. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Satch op 06-03-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Met perslucht blaas je in feite het stof er weer terug in, lijkt me ook niet handig 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Er is een lucht ingang en een luchtuitgang. Dus het zou er wel degelijk uitkunnen. En je kunt zo ook de stof losmaken zodat het eruit gaat zodra je je PS3 aanzet ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.