Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.168 views

Verwijderd

Als in de Mediabar op het icoon van de cd gaat staan (afhankelijk van het type muziek, video of game waar hij staat) kan je door op het driehoekje te klikken kiezen voor uitwerpen. Werkt dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:50:
Als in de Mediabar op het icoon van de cd gaat staan (afhankelijk van het type muziek, video of game waar hij staat) kan je door op het driehoekje te klikken kiezen voor uitwerpen. Werkt dat?
Helaas ook niet mogelijk. Hij herkent de game niet. Ik kan dus nergens driehoekje klikken en vervolgens kiezen voor uitwerpen :P .

Verwijderd

ziet er bij de ps3 geen nood eject knopje , wat je met een spelt kunt indrukken?

Verwijderd

Hier laat iemand zien hoe je de disc er alsnog uit kan krijgen:

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=fzhzNfSZ1ZY

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat er zoal mogelijk is tussen een iMac en een PS3? Ik heb beide, maar weet niet goed wat de mogelijkheden zijn... :o

Verwijderd

Met PS3 Media Server http://code.google.com/p/ps3mediaserver/ kun je video/muziek/afbeeldingen streamen naar je PS3. Of is dat niet wat je bedoelt?

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-08 10:19
Flix83 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:38:
Om even in te haken op het "ik heb problemen met mn Ps3 bd speler".
Gaat Sony er ook mee accoord als je de ps3 bij een webshop hebt gekocht.

Dat ik namelijk mn grootste zorg. Ik zit nog steeds te dubben waar ik m moet kopen, online of 50 euro duurder in de winkel en dit alles ivm de garantie
bump

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Je krijgt bij gerenommeerde webshops toch ook gewoon een factuur en een garantiebewijs?

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-08 10:19
ja dat weet ik maar ik zat me aftevragen of dat ook genoeg ik voor sony.
het is natuurlijk makkelijker om terug te gaan naar de winkel ipv een webstore.
vandaar mijn misschien overbodige vraag

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:14:
Kan iemand mij vertellen wat er zoal mogelijk is tussen een iMac en een PS3? Ik heb beide, maar weet niet goed wat de mogelijkheden zijn... :o
Dit topic lezen: Playstation 3 als media center - deel 4
Flix83 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:49:
ja dat weet ik maar ik zat me aftevragen of dat ook genoeg ik voor sony.
het is natuurlijk makkelijker om terug te gaan naar de winkel ipv een webstore.
vandaar mijn misschien overbodige vraag
Als het gewoon een geregistreerde webwinkel (dus met KVK papieren) is dan zou het niet verschillen met een normale winkel. Zou dus geen probleem moeten geven bij Sony.

[ Voor 26% gewijzigd door Meelobee op 26-02-2009 15:06 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Met de internet browser heb ik vaker problemen dat de PS3 dan vastloopt en ik opnieuw moet aanzetten.
Meerdere hier last van?

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Zonekill schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:35:
Met de internet browser heb ik vaker problemen dat de PS3 dan vastloopt en ik opnieuw moet aanzetten.
Meerdere hier last van?
Wat doe je dan zoal?

Ik gebruik hem best vaak om wat te surfen en heb eigenlijk geen problemen ervaren tot nu toe.

Verwijderd

Meerdere hier last van?
ja dat heb meerdere malen meegemaakt, vandaar dat ik het niet meer gebruik. Ik ging meestal naar gametrailers om de nieuwste trailers te bekijken.

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Meerdere hier last van?
Ik heb dat ook een paar keer gehad. Is gekomen na de laatste update. Daarvoor had ik het nooit.
Het lijkt ook of dat hoe langer je aan het browsen bent dat hij steeds trager wordt.

Signature

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Als je binnen een uur geen reactie krijgt, ga je 'bumpen'??

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

ymmv schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:23:
[...]

Als je binnen een uur geen reactie krijgt, ga je 'bumpen'??
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Bumpen doe je maar na 24 uur. Overigens: er offtopic op reageren voegt al net zo min wat toe; maak dan gewoon een topic report aan :).

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

BMW_M3 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:15:
[...]

Ik heb dat ook een paar keer gehad. Is gekomen na de laatste update. Daarvoor had ik het nooit.
Het lijkt ook of dat hoe langer je aan het browsen bent dat hij steeds trager wordt.
Ik heb hier sinds de laatste update ook regelmatig last van. Daarvoor ook wel eens, maar niet vaak.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Ja, hier crasht de browser ook nog wel eens, gebruik hem vrij regelmatig. Soms alleen om mail te checken maar soms ook gewoon wat filmpjes kijken etc.
Het is wel jammer dat de browser HD flashfilmpjes niet goed af kan spelen op youtube en gametrailers, blijft maar haperen.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
officiele sony headset voor 20,49 pond inclusief verzenden bij www.mymemory.co.uk, ik dacht dat dat wel ff het vermelden waard was hier (en niet alleen in games import topic)..

super koopje voor een super headset

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
El_V schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:36:
officiele sony headset voor 20,49 pond inclusief verzenden bij www.mymemory.co.uk, ik dacht dat dat wel ff het vermelden waard was hier (en niet alleen in games import topic)..

Thanks! Heb hem meteen besteld en betaald via paypal. Vind ik altijd fijner, betalen via paypal ipv rechtstreeks met creditcard. Ze hadden nog meer mooie koopjes zoals Black Hawk Down Bluray voor maar 9,95 pond... Maar die kan ik altijd later nog bestellen. :)

• ymmv
Nieuwtjes van de PSN-store:

Playable Content

* HAWX demo (free)

Add-on Content

* Buzz! "Quiz of the Year" (£3.99/€4.99)
* Street Fighter IV "Brawler Pack" (£3.19/€3.99)
* Skate 2 "San Van Classic Pack" (£3.19/€3.99)
* Lord of the Rings Conquest "All New Content!" pack (£6.29/€7.99)
* High Velocity Bowling "Candy" pack (£0.79/€0.99)
* High Velocity Bowling "Dwayne" pack (£0.79/€0.99)
* High Velocity Bowling "Trick Shots pack 2" (free)
* Guitar Hero World Tour DLC (details below)
* Rock Band DLC (details below)

Guitar Hero World Tour

Bob Seger Track Pack (£4.39/€5.49)

* "Old Time Rock And Roll" (£1.59/€1.99)
* "Her Strut" (£1.59/€1.99)
* "Get Out Of Denver" (£1.59/€1.99)

Rock Band

Alt Country Pack (£4.89/€6.59)

* "3 Dimes Down" by Drive By Truckers (£0.99/€1.49)
* "Can't Let Go" by Lucinda Williams (£0.99/€1.49)
* "People Got a Lot of Nerve" by Neko Case (£0.99/€1.49)
* "Time Bomb (LIVE)" by Old 97s (£0.99/€1.49)
* "Satellite Radio" by Steve Earle (£0.99/€1.49)

Jimmy Eat World Pack (£2.49/€3.99)

* "Futures" by Jimmy Eat World (£0.99/€1.49)
* "Lucky Denver Mint" by Jimmy Eat World (£0.99/€1.49)
* "Sweetness" by Jimmy Eat World (£0.99/€1.49)

Videos

* Disgaea 3 trailer
* Fifa 09 "Ultimate Team" trailer
* Burnout Paradise "The Ultimate Box" trailer
* Echochrome "Master Maze Makers" trailer
* Prince of Persia "Epilogue" trailer
* Lumines Supernova trailer (free)

Themes

* Loco Roco 2 "Mui Mui house" theme (free)

PSP Content

* Generation of Chaos full game (£9.99/€12.99)
* WWII Battle Over The Pacific full game (£9.99/€12.99)

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54

Thanks voor de tip, ook meteen besteld. Was nog aan't twijfelen om em te bestellen maar zo'n aanbieding kan ik niet laten schieten! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Verwijderd

Bedankt, heb m meteen besteld. Ze accepteren overigens paypal.

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Die Hawx demo bevalt mij wel. Dat spel ga ik even in de gaten blijven houden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog een PS3 zoeken is dit waarschijnlijk wel interessant:

http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Nu we toch bezig zijn met aanbiedingen (wees wel snel!!!):

Mirrors Edge 15 euries
50 Cent: Blood on the Sand 17 euries
Call of Duty World at War 20 euries
Street Fighter IV 25 euries (levertijd onbekend)

at frs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:30:
Voor mensen die nog een PS3 zoeken is dit waarschijnlijk wel interessant:

http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Dat Vampire Rain spel dat bij die bundel zit heeft een metacritic score van 3.0, briljant! :) Tel dat spel gewoon ff niet mee en je hebt een PS3 + Motorstorm Pacific Rift bundel voor 40,- minder dan in de meeste winkels, nog steeds een aardige deal. Al zou ik momenteel voor de Killzone 2 bundel gaan als je een PS3 zoekt... (385,- bij de frs)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
Gusev schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:48:

Mirrors Edge 15 euries

at frs.nl
waar zie je dat staan dan? ik zie ze allemaal gewoon voor de "normale" prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Zo, die games gaan hard nu man, in 1 week 3 games gekocht (K2, SF4, CoD:WaW (thnx Gusev)), vorige week ook al 3 Blu-rays... gaat hard met die collectie :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56

Mirrors Edge 15 euries

at frs.nl
Thanks, ff Call Of Duty en Mirror's Edge besteld. Ben benieuwd hoe lang die prijzen erop blijven staan, lijkt mij wel erg aan de lage kant (FRS heeft in het verleden weleens vaker dingen verkeerd geprijst op hun website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Het is ook een mis geprijsd. De eerste keer toen ik er naar toe ging stonden er nog de oude prijzen op (55e voor SFIV).

Gewoon een paar keer naar op F5 drukken om de pagina te verversen (moet soms een paar keer) en als je geluk hebt krijg je de verkeerde prijzen.

Meteen street figther besteld voor 25 euro en meteen met iDeal betaald. Hopen dat ze de aankoop niet terug draaien. Ik krijg er ook nog een shirt bij voor deze prijs _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Whehe, grappig, ik zie inderdaad de prijs van Call Of Duty van 20 naar 64,99 euro springen als ik refresh :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik kreeg inderdaad ook de gewone prijzen, maar toen ik op streetfighter IV klikte kreeg ik inderdaad 25 euro te zien. Net als bij Mirror's edge, die twee heb ik nu dus besteld voor 40 euro (incl streetfighter t-shirt haha).

thx Gusev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Net ook Mirror's edge en COD5 besteld en betaald. Mirror's edge zelfs voor 15 euro! Zie alleen dat bij m'n internetbankieren de 20 euro voor COD5 er niet bij staat. Ik wacht het wel gewoon even af. Zou een leuke deal zijn, maar kan het begrijpen als het niet doorgaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

2x Streetfighter
1x Mirrors Edge

Totaal 65 euro, nou nog hopen dat het doorgaat.:)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:54
Ik heb street fighter besteld met gratis t-shirt. Hopen dat het zo geautomatiseerd is dat ze het niet eens merken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
Hmmm volgens mij is de bug al verholpen :(

Call of Duty voor 20 euro wil ik ook wel hebben :D maar betaal nu weer de volle mep als ik op frs.nl kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Als ik op bestel druk komt er gewoon de normale prijs te staan :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Snippertje schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:35:
Als ik op bestel druk komt er gewoon de normale prijs te staan :(
Zo dat hebben ze snel opgelost. Hopen dat ze de gemaakte bestellingen gewoon versturen. Het geld is bij mij ieder geval al af geschreven.

Gusev nog bedankt voor deze goed tip! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Nico111 op 27-02-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
Hey allemaal,

Ik ben de laatste tijd bezig mijzelf te verdiepen in consoles en zit natuurlijk met het dilemma ps3, xbox of Wii. Nu wil ik het hier niet over hebben welke console beter is of welke ik moet kiezen. Nu vroeg ik mijzelf af of het met een ps3 mogelijk is om deze te gebruiken als tv recorder. Sony heeft ooit PlayTV aangekondigd maar dat was geen succes voor Nederland omdat het een bepaald format niet ondersteunde. Nu vroeg ik mijzelf af of er andere mogelijkheden zijn. Heb in dit topic niets kunnen vinden. Een andere vraag waar ik nog niet naar gezocht heb, zit er een ps4 of opvolger van de ps3 aan te komen. Anders is het zonde om geld te investeren in een ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PS3 heeft een levensloop van 10 jaar, dus pas over minimaal 3 jaar komt waarschijnlijk de opvolger. In tussen kan je wachten op een prijsverlaging van de PS3. Er is een gerucht dat in deze paar dagen/weken een aankondiging komt voor een prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Intrique schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:53:
PS3 heeft een levensloop van 10 jaar, dus pas over minimaal 3 jaar komt waarschijnlijk de opvolger. In tussen kan je wachten op een prijsverlaging van de PS3. Er is een gerucht dat in deze paar dagen/weken een aankondiging komt voor een prijsverlaging.
Dat verhaal komt van een analist die ook denkt dat Sony de PS3 goedkoper kan maken door de Blu-Ray-drive te vervangen door een goedkopere DVD-speler. |:( De PS3 zal dit jaar absoluut goedkoper worden, maar reken er niet op dat die prijsverlaging elk moment aangekondigd kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
KraveN schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:48:
Een andere vraag waar ik nog niet naar gezocht heb, zit er een ps4 of opvolger van de ps3 aan te komen. Anders is het zonde om geld te investeren in een ps3.
Vraag me af wanneer zoiets zonde kan zijn? Zo'n opmerking geeft aan dat je je dus niet al te veel hebt verdiept. De PS3 staat vol in de belangstelling en er komen nog massa's AAA titels aan dit jaar en volgend jaar. Daarnaast is 2008 ook een heel mooi jaar geweest. Zonde van het geld zou het zijn als je een console koopt en er nooit op speelt. Ookal zou de PS4 volgend jaar maart uitkomen dan is het juist zonde om nu niet een PS3 te kopen en dus een jaar lang niet te kunnen genieten van games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
swopdark schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:14:
[...]

Vraag me af wanneer zoiets zonde kan zijn? Zo'n opmerking geeft aan dat je je dus niet al te veel hebt verdiept. De PS3 staat vol in de belangstelling en er komen nog massa's AAA titels aan dit jaar en volgend jaar. Daarnaast is 2008 ook een heel mooi jaar geweest. Zonde van het geld zou het zijn als je een console koopt en er nooit op speelt. Ookal zou de PS4 volgend jaar maart uitkomen dan is het juist zonde om nu niet een PS3 te kopen en dus een jaar lang niet te kunnen genieten van games.
Ik geef ook aan dat ik nog niet gezocht had naar een eventuele opvolger wel naar het tv recorder gedeelte. Als ik een console koop dan wordt deze ook zeker gebruikt, maar het zou zonde zijn als over een half jaar een opvolger uitkomt die in staat is om de games van de vorige console te spelen. Dus in mijn ogen is het dan wel zonde. Maar goed dat mensen verschillen. Iemand nog ideeën over het opnemen van tv gedeelte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Opnemen van tv kan niet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 22-08 22:36
KraveN schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Ik geef ook aan dat ik nog niet gezocht had naar een eventuele opvolger wel naar het tv recorder gedeelte. Als ik een console koop dan wordt deze ook zeker gebruikt, maar het zou zonde zijn als over een half jaar een opvolger uitkomt die in staat is om de games van de vorige console te spelen. Dus in mijn ogen is het dan wel zonde. Maar goed dat mensen verschillen. Iemand nog ideeën over het opnemen van tv gedeelte ?
DVD/HDD recordertjes zijn vandaag de dag toch niet zo duur meer? Bij aardig wat tv-aanbieders krijg je het in sommige gevallen zelfs gratis bij je abbo. Als je dat allemaal niet wilt, videorecordertje doet zijn werk ook gewoon nog hoor ;)

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
frankK800i schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:48:
[...]
DVD/HDD recordertjes zijn vandaag de dag toch niet zo duur meer? Bij aardig wat tv-aanbieders krijg je het in sommige gevallen zelfs gratis bij je abbo. Als je dat allemaal niet wilt, videorecordertje doet zijn werk ook gewoon nog hoor ;)
Nee klopt, maar ik denk als het mogelijk is dan is het de moeite waard of een pre. Ik erger mijzelf nu al groen en geel aan alle afstandsbedieningen de we hier hebben, dus nog een extra kastje met afstandbediening.
(DIt is overigens op te lossen door een universele afstandsbediening aan te schaffen.)
Maar als het niet mogelijk is dan is mijn vraag beantwoord. Bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wat offtopic, maar ik wilde ook de mirrors edge gaan bestellen zie ik hem staan voor 49,99 ik druk 2x op refresh en dan zie ik hem staan voor 54,99, de 15 euro ben ik helaas nog niet tegengekomen ;)

Zojuist maar besteld op play.com voor 23.49.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik zie SF4 net voor mn neus (1x refresh, nooit eerder FRS bezocht op kantoor) veranderen van 25EUR naar 55EUR :D

Damn.. Succes aan de mensen die m wel besteld hebben, ziekelijke deals/foutjes natuurlijk :) Hopelijk dat ze hem leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ai, ik had World at War wel mee willen pikken voor 20 euro :D

Iedereen hier de HAWX demo ook getest uit de Store?
Ik vond hem wel aardig, maar ik weet van mezelf dat ik dit soort spellen gauw saai vind worden, Ace Combat vond ik ook altijd vet en dan uiteindelijk maar een paar missies gespeeld en dan altijd links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 22-08 22:36
KraveN schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:05:
[...]

Nee klopt, maar ik denk als het mogelijk is dan is het de moeite waard of een pre. Ik erger mijzelf nu al groen en geel aan alle afstandsbedieningen de we hier hebben, dus nog een extra kastje met afstandbediening.
(DIt is overigens op te lossen door een universele afstandsbediening aan te schaffen.)
Maar als het niet mogelijk is dan is mijn vraag beantwoord. Bedankt allemaal.
Je hebt wel gelijk dat zo'n TV ding voor je playstation ideaal is. Dualshock/Sixasis controller voor alles wat je met je tv doet. Al vind ik de standaard HDD toch wel een beetje klein voor recording.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Nu online
lol, graag gedaan mensen :P Hoop dat t gewoon wordt geleverd!

Maar ik kwam er bij pure toeval achter......Zo ging het ongeveer :+

**Rot play.com schiet nou eens op met SFIV -> hmm frs is hier in de buurt, ff gauw de prijs op frs.nl bekijken, heey 54,99 ah heb ik er wel voor over, klik -> wat krijgen we nou 25 euries online :D > winkelwagentje......25 euro inderdaad..... *O* **

En daarna natuurlijk meteen de hele lijst PS3 games afgegaan om te kijken of der nog meer foutjes in zaten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grannd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:19:
Ai, ik had World at War wel mee willen pikken voor 20 euro :D

Iedereen hier de HAWX demo ook getest uit de Store?
Ik vond hem wel aardig, maar ik weet van mezelf dat ik dit soort spellen gauw saai vind worden, Ace Combat vond ik ook altijd vet en dan uiteindelijk maar een paar missies gespeeld en dan altijd links laten liggen.
Ik vond de eerste missie heeeeeeeeeel frustrerend met dat beeld buiten de cockpit. Tweede missie wel beter, maar nogal chaotisch. Zit wel potentie in denk ik, maar de hele structuur van het spel is lang niet zo strak als AC.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

En die playTV dan? maar die is nog niet uit hier helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aight! schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:18:
[...]

En die playTV dan? maar die is nog niet uit hier helaas..
Dan nog heb je er in Nederland niets aan, aangezien het ding alleen DVB-T ondersteund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Shiver23 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:59:
[...]

Ik vond de eerste missie heeeeeeeeeel frustrerend met dat beeld buiten de cockpit. Tweede missie wel beter, maar nogal chaotisch. Zit wel potentie in denk ik, maar de hele structuur van het spel is lang niet zo strak als AC.
Klopt ja, vond ik ook.
Gek genoeg is dat beeld in de cockpit 'assistance mode on' en zo erbuiten 'assistance mode off', maar buiten de cockpit is de besturing in ieder geval alvast een stuk makkelijker en onrealistischer, dat lijkt mij assistance mode on, maar goed.

Ook met die co-op modus online lijkt me ook wel leuk om lastige missies met zijn allen uit te spelen, en natuurlijk wat dogfights uitspelen, jammer dat dat niet in de demo zit, aan de andere kant hebben we daar Warhawk al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024

Mirrors Edge 15 euries

at frs.nl
COD , SVIV en Mirrors edge meegenomen, thanks voor de tip, nu maar hopen dat ze leveren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 15:33

ralfbosz

xm create bosz -c

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 22:32:
[...]

COD , SVIV en Mirrors edge meegenomen, thanks voor de tip, nu maar hopen dat ze leveren.
Zoekend naar Mirrors Edge in de zoekpagina staat die wel voor 15 euro (de X360 zelfs voor 9 euro), maar eenmaal aangeklikt komt er een andere prijs naar boven (50 euro).

Dacht het niet ;).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:46
Voor de mensen die nog geen Killzone 2 hebben:

http://www.mediaoffer.nl

€ 49,95 incl verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Neefdave schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:09:
Ik heb street fighter besteld met gratis t-shirt. Hopen dat het zo geautomatiseerd is dat ze het niet eens merken :p
In hun voorwaarden staat dat ze moeten leveren. Ze dekken zichzelf niet in met verkeerd prijzen (kan het tenminste niet in de voorwaarden vinden). Zag dat ze wel het t-shirt al verzonden hebben maar het spel nog niet :( Waarschijnlijk is het spel massaal besteld waardoor levertijd langer is.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb voor de 360 Call of Duty en Mirror Edge besteld, gezamenlijk 29,- :P Krijg net een e-mail: Bestelling is verzonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
PWM schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 00:38:
[...]

Ik heb voor de 360 Call of Duty en Mirror Edge besteld, gezamenlijk 29,- :P Krijg net een e-mail: Bestelling is verzonden _/-\o_
Ik heb net ook een mail gehad dat ze het T-Shirt alvast hebben verzonden, net of ik daar op zit te wachten.

Het is gelukkig wel een teken dat ik het spel in ieder geval wel ga krijgen :) Ik moet zeggen dat ik het ook erg netjes vind van frs.nl dat ze het niet terug draaien.

Street Fighter 4 voor maar 25 euro. Wat een koopje. En het mooie is dat ik hem van de week zou bestellen voor 45 euro maar heb dat gelukkig niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Bij Mediaoffer vandaag Brothers in Arms Hell's Highway voor 27 euro. Lijkt me toch een redelijk strakke deal.

Overigens apart om te zien dat FRS de spellen gewoon gaat leveren voor 25 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Net 2 minuten geleden pakje, mirrors edge en call of duty + street fighter t-shirt (is helaas wel maar een M, maar goed kan weer voor decoratie van de game room ). SVIV spel wordt nog later geleverd.

Maar eerst KILLZONE, gister uit canada van vgp binnengekomen.

EDIT: hm ik kijk nu weer even op frs, en oude prijzen zijn weer terug. Was mischien wel een foutje, maar ze hebben iig zeer netjes geleverd.

[ Voor 35% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 28-02-2009 13:31 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik heb tot nu toe nog niemand over Flower gehoord? Ik heb hem gisteren gedownload en was zeer onder de indruk van de atmosfeer van deze game. Nou ja, game. Het is meer een ervaring, maar wel een bijzondere. Het is ontzettend fraai gemaakt hoe je over een landschap waait en een wereld weer tot leven brengt. Het deed me in die zin nogal denken aan de Firebird-suite in Disney's Fantasia 2000. Of om het in gamerstermen te brengen: een kunstzinnige kruising tussen Ico en De Blob. ;)

Afbeeldingslocatie: http://thatgamecompany.com/wp-content/themes/thatgamecompany/_include/img/flower/flower-game-screenshot-1.jpg

Je speelt het in no time uit, maar het was het geld meer dan waard. Dit is toch een bewijs dat games kunst kunnen zijn. Hopelijk stuurt Sony Roger Ebert een PS3 met Flower om dit voor eens en altijd te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Je moet het vorige topic eens lezen :p, toen Flower net uitwas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Zeg welke console staat er in nederland nou op nummer 2 qua verkopen?? De 360 of de PS3?? Als je de dutchcharts zo leest dan kan je zien dat er over het gemiddelde genomen de multiplatformers op de PS3 beter verkopen dan de 360 tegenhangers. De Wii ownt gemiddeld genomen alles zo ongeveer maar als je dan naar het type games kijkt ben ik niet jaloers ofzo.

Ik hoorde laatst bij radar ofzo dat er 250.000 PS3 zijn verkocht in nederland? Misschien is het hoge mod gehalte van de 360 ook een reden dat er minder games worden verkocht?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 13:27:
Net 2 minuten geleden pakje, mirrors edge en call of duty + street fighter t-shirt (is helaas wel maar een M, maar goed kan weer voor decoratie van de game room ). SVIV spel wordt nog later geleverd.

Maar eerst KILLZONE, gister uit canada van vgp binnengekomen.

EDIT: hm ik kijk nu weer even op frs, en oude prijzen zijn weer terug. Was mischien wel een foutje, maar ze hebben iig zeer netjes geleverd.
Hier same, gisteren CoD: WaW + SF4 besteld en vandaag al SF4 shirt + CoD binnen :) Dat is nog eens leuk shoppen in NL. (Alleen heb ik nu wel een probleem, want waar haal ik de tijd vandaan om te spelen? ;p)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Beste mensen,

Ik heb even een vraagje (weet niet of dit de juiste plek is om te posten, anders moet het maar ff verplaatst worden). Ik probeer nu al een tijdje mijn PS3 controller aan te sluiten op de pc, maar tot dusver zonder succes. Heb al tijdje gegoogled en heb hier en daar wat drivers geprobeerd, maar krijg het nog niet werkende (Hij ziet controller, maar kan hem niet eens calibreren; reageert verder nergens op. Lampjes knipperen wel). Ik maak gebruik van 32-bits Windows Vista Business.

Zou iemand mij misschien door kunnen linken naar een pagina waar diegene zeker van is dat die drivers daar zullen werken? Alvast hartelijk dank :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FRS bestelling is binnen :P
swopdark schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:34:
Zeg welke console staat er in nederland nou op nummer 2 qua verkopen?? De 360 of de PS3?? Als je de dutchcharts zo leest dan kan je zien dat er over het gemiddelde genomen de multiplatformers op de PS3 beter verkopen dan de 360 tegenhangers. De Wii ownt gemiddeld genomen alles zo ongeveer maar als je dan naar het type games kijkt ben ik niet jaloers ofzo.

Ik hoorde laatst bij radar ofzo dat er 250.000 PS3 zijn verkocht in nederland? Misschien is het hoge mod gehalte van de 360 ook een reden dat er minder games worden verkocht?
Volgens mij loopt het wel redelijk gelijk op, ook als ik mijn vriend (inkoper Intertoys-Blokker) spreek.

Er zijn meer redenen waarom in een top-10 meer games van console x staan. Dit kan te maken hebben met het feit dat er voor de 360 meer games te krijgen zijn in de <30 euro catogorie, en gamers zich daar ook veel op richten. Bij de PS3 zal je ook niet dat bij een verdubbeling van het aantal consoles over periode X, nieuwe blockbusters hooguit 40% meer zullen verkopen. Er zijn nog wel wat redenen te vinden zijn. Overigens zullen de modders ook wel een deel verkloten inderdaad.

De PS3 zal uiteindelijk overigens wel winnen in NL van de 360 imho. Het is jammer dat de cijfers voor NL zo moeilijk te krijgen zijn, ik ben altijd wel benieuwd naar dat soort zaken, en bijvoorbeeld hoeveel een topper als Killzone 2 bijdraagt aan de verkopen in zo'n maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
scorpie schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:40:
[...]

Hier same, gisteren CoD: WaW + SF4 besteld en vandaag al SF4 shirt + CoD binnen :) Dat is nog eens leuk shoppen in NL. (Alleen heb ik nu wel een probleem, want waar haal ik de tijd vandaan om te spelen? ;p)
Tijd is voor mij ook probleem, ps3 staats bij mijn ouders nog dus kan alleen in het weekend op spelen als ik niet moet werken en mijn vriendin er niet is. Ik moet dus nog SVIV, COD:WAW. mirrors edge far cry2 en bioschock uitspelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

PWM schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:50:
De PS3 zal uiteindelijk overigens wel winnen in NL van de 360 imho. Het is jammer dat de cijfers voor NL zo moeilijk te krijgen zijn, ik ben altijd wel benieuwd naar dat soort zaken, en bijvoorbeeld hoeveel een topper als Killzone 2 bijdraagt aan de verkopen in zo'n maand.
Veel PS3 games worden ook geïmporteerd volgens mij in Nederland, de helft van de mensen die ik ken met een PS3 haalt nagenoeg al hun games uit GB, Canada, USA, Hong Kong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Lukosje schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:46:
Beste mensen,

Ik heb even een vraagje (weet niet of dit de juiste plek is om te posten, anders moet het maar ff verplaatst worden). Ik probeer nu al een tijdje mijn PS3 controller aan te sluiten op de pc, maar tot dusver zonder succes. Heb al tijdje gegoogled en heb hier en daar wat drivers geprobeerd, maar krijg het nog niet werkende (Hij ziet controller, maar kan hem niet eens calibreren; reageert verder nergens op. Lampjes knipperen wel). Ik maak gebruik van 32-bits Windows Vista Business.

Zou iemand mij misschien door kunnen linken naar een pagina waar diegene zeker van is dat die drivers daar zullen werken? Alvast hartelijk dank :).
Heb je wel eerste de controller aangezet, voordat je de usb in je pc stak? Dat kan het ook zijn namelijk. Heeft de ps3 ook, als je kabeltje erin laat zitten om op te laden, en je gaat de controller aanzetten, moet eerst kabeltje eruit, dan wachten tot hij echt aanstaat, en dan pas kan de kabel er weer in om op te laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:50:

Zelf ik heb sinds gisteren een ps3 naast mijn xbox360 :$

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

sekeroglan schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:14:
[...]

Zelf ik heb sinds gisteren een ps3 naast mijn xbox360 :$
Het moet niet gekker worden. En nu op zoek naar een ander usericon? :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Armada schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:19:
[...]

Het moet niet gekker worden. En nu op zoek naar een ander usericon? :+
Eerst Killzone >:) rest komt wel...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ik had ook Street Fighter IV besteld voor €25,- bij free record shop. Heb alleen nog het t-shirt mogen ontvangen. Maatje L :/
(Een deel van) je bestelling (bestelnummer-x) is verzonden.

Het betreft de volgende artikelen:

* 1 x Streetfighter IV t-shirt ()

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.

Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!

Met vriendelijke groet,

Het team van Free Record Shop

[ Voor 65% gewijzigd door Deef_K op 28-02-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Laatst online: 18-08 20:39
Zeker weten dat jullie niet een T-Shirt hebben besteld voor 25 euro i.p.v. de game? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
haha nee op de factuur staat ook het spel zelf, en een "deel" is pas verzonden he.. Denk dat ie dan maandag of dinsdag wel in de bus valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Nja als je geluk hebt, de levertijd staat al een tijdje (sinds gistermiddag) op onbekend. Dus hopen dat het toch op tijd geleverd wordt :P.

Misschien was het een stunt van de FRS om proberen (budget)gamers naar hun site te lokken. De Free Record Shop staat er namelijk niet erg om bekend een goede webshop te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Neefdave schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:02:
haha nee op de factuur staat ook het spel zelf, en een "deel" is pas verzonden he.. Denk dat ie dan maandag of dinsdag wel in de bus valt.
PS3 versie van SF hebben ze niet op voorraard. De xbox versie hebben ze wel al geleverd voor 25 euro. Had graag dit weekend al gespeeld.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grannd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:03:
[...]

Veel PS3 games worden ook geïmporteerd volgens mij in Nederland, de helft van de mensen die ik ken met een PS3 haalt nagenoeg al hun games uit GB, Canada, USA, Hong Kong...
Klopt, maar dat is met de 360 net zo :) 95% van alle 360 games is regiovrij, alleen wat EA spellen ontbreken.

Winkels in NL krijgen het steeds moeilijker op deze manier, maarja inmiddels scheelt het wel gewoon de helft, en dat is wel erg veel (kunnen NL winkels overigens weinig aan doen, zij kopen in in euro's, hebben fysieke winkels en moeten er ook nog BTW bij optellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
brambest schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:09:
[...]

Heb je wel eerste de controller aangezet, voordat je de usb in je pc stak? Dat kan het ook zijn namelijk. Heeft de ps3 ook, als je kabeltje erin laat zitten om op te laden, en je gaat de controller aanzetten, moet eerst kabeltje eruit, dan wachten tot hij echt aanstaat, en dan pas kan de kabel er weer in om op te laden!
Al geprobeerd, maakt niks uit :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:27:

Winkels in NL krijgen het steeds moeilijker op deze manier, maarja inmiddels scheelt het wel gewoon de helft, en dat is wel erg veel (kunnen NL winkels overigens weinig aan doen, zij kopen in in euro's, hebben fysieke winkels en moeten er ook nog BTW bij optellen).
Hmm ik denk niet dat het gros van de casual gamers aan het importeren is. Ik ben al 8 - 10 jaar stevig gamer op SNES, N64, PS1, PS2, Xbox en PS3 en ben nu pas sinds 4 maanden het import gebeuren aan het uitbuiten. Daarnaast koop ik games als Killzone 2 gewoon lekker bij de winkels omdat ik hem dan gewoon eerder heb. Die paar tientjes kan me echt gestolen worden.

Jouw argument dat er meer games voor ca 30 euri voor de 360 zijn is wel een goede maar de top 10 charts waarnaar ik verwijs heeft nagenoeg alleen meer recente games. Games die door gamers "gericht" gekocht worden zoals COD5 en Fallout 3. Een game als bijvoorbeeld Dark Sector voor 20 euri zal 360 gamers niet weerhouden Fallout 3 te kopen lijkt me.

Maargoed, ik kan het ook mis hebben. Ondanks dat lijkt de PS3 in nederland dus helemaal niet zo'n last te hebben van de veel hogere prijs tov de 360. Beide systemen verkopen gelijkwaardig terwijl de PS3 bijna drie keer zo duur is. Misschien dat marketing de meerwaarde van de PS3 naast enkel gamen toch dingen duidelijk heeft gemaakt. daarnaast kopen ook veel mensen enkel een PS3 voor de Blu-Ray functie. Ondanks dat verkopen PS3 spellen iig volgens Dutchcharts gemiddeld beter.

Als dat zo'n beetje de cijfers zijn (afgaande op jou kennis als inkoper) dan zou ik de uitspraak en houding van Sony nu ook wel begrijpen. Ze houden de prijs van de PS3 nog even op 399,- en dat kunnen ze dus ook, want de 360 lijkt met zijn 179 euri dus niet bijster veel uit te lopen. (even afgezien van de feestmaanden dan) Uiteindelijk zal de PS3 toch wel zakken in prijs maar nu is de nood nog niet erg aan de man. Dat de 360 een grote prijsdaling nodig heeft gehad om de PS3 voor te blijven in de EU spreekt ook in het voordeel van de PS3. De PS3 is immers een jaar later gekomen en heeft in twee jaar het aantal consoles verkocht waar de 360 drie jaar voor nodig had. (even grof gezien dan)

Ik ben benieuwd of een prijsverlaging van de PS3 met bijvoorbeeld 100 euri naar 299,- eenzelfde effect had als de 150 euro kostende 360. Ik denk zelf van niet, 150,- is namelijk echt heel goedkoop. 299,- is nog steeds een smak geld. Zeker in deze tijden.Laat staan 399,- Al zou ik het in een oogwenk neertellen als ik nu een nieuwe PS3 zou moeten kopen. :P

[ Voor 0% gewijzigd door swopdark op 01-03-2009 01:05 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Even om op jou post in te gaan swopdark;

Persoonlijk denk ik al wat langer dat er een prijsverlaging aan zit te komen. Dit vanwege de 'Kerst-acties' van Sony. Vooral de Bart Smit acties met twee spellen waren echt interessant. Dit zou dus inderdaad in kunnen houden dat de PS3 naar 299,- zou kunnen gaan zonder spellen en met één spel naar 350,-. Alhoewel ik persoonlijk denk dat dit al in maart of april gaat gebeuren en dat ze de prijs niet meer zo lang hoog zullen houden. Dit ook mede door de economische crisis.

Dan denk ik wel dat de PS3 wel flink uit kan gaan lopen als straks God of War III, Final Fantasy XIII en Gran Turismo 5 uit zullen komen met een mooie prijs (299,- / 350,-), want dat zijn toch wel grote spellen die de Xbox mist en waar Sony het van moet hebben. Dat was in het verleden IMHO ook al zo. Nintendo moest het met hun Gamecube echt hebben van fanboy's, Microsoft moest het echt hebben van geeks vanwege de betere specs en Sony moest het hebben van de grote namen van spellen (GTA anyone?). Echter heeft Sony dit tot nu toe altijd goed uit kunnen buiten, hopen dat ze dit voort kunnen zetten dan :).

Even over de regio compatibiliteit ben ik het niet helemaal met je eens. Als je bij Play Asia zie je toch nog vrij veel vraagtekens of stopborden staan wat inhoud dat een hoop spellen niet helemaal regio vrij zijn. Naar mijn mening is dit bij de PS3 beter, waar zo ongeveer (al dan niet) alle spellen regio vrij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Final Fantasy XIII komt in EU en USA tegelijk voor de 360 en de PS3 uit (dat is tenminste de bedoeling). De JAP versie komt alleen voor de PS3 uit. GT5 trekt denk ik niet genoeg publiek (alleen race fanaten). Dus dan hou je wat mij betreft alleen nog God of War III over als system seller.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een 2e joypad.
Wat zijn nu echt leuke 2 player games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op zondag 01 maart 2009 @ 09:49:
Final Fantasy XIII komt in EU en USA tegelijk voor de 360 en de PS3 uit (dat is tenminste de bedoeling). De JAP versie komt alleen voor de PS3 uit. GT5 trekt denk ik niet genoeg publiek (alleen race fanaten). Dus dan hou je wat mij betreft alleen nog God of War III over als system seller.
GT heeft een gígantisch pubiek. Even wat cijfertjes:

http://www.videogamer.com/ps3/gran_turismo_5/news-8253.html - Totaal 50 miljoen GT spellen verkocht
Wikipedia: List of best-selling video games - GT bovenaan in meest verkochte spellen ps1 en ps2, ook gt5p voor ps3 al behoorlijk hoog.

GT is dus héél belangrijk voor sony (en goede spellen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 01:14:
Even om op jou post in te gaan swopdark;

Persoonlijk denk ik al wat langer dat er een prijsverlaging aan zit te komen. Dit vanwege de 'Kerst-acties' van Sony. Vooral de Bart Smit acties met twee spellen waren echt interessant. Dit zou dus inderdaad in kunnen houden dat de PS3 naar 299,- zou kunnen gaan zonder spellen en met één spel naar 350,-. Alhoewel ik persoonlijk denk dat dit al in maart of april gaat gebeuren en dat ze de prijs niet meer zo lang hoog zullen houden. Dit ook mede door de economische crisis.

[...]
Dat was geen actie van Bart Smit, maar van Sony. Alle retailers mochten daar aan mee doen ;)
Het mooie van deze actie was dat Sony het risico bij de shops neer legde. Als je als winkel mee deed moest je eerst zelf de games gratis bij leveren en dit vervolgens binnen een bepaalde periode declareren bij Sony. Was je te laat, dan kon je fluiten naar je centen.
Een leuke actie voor de consument, maar een pain-in-the-ass voor de shops.

Mijn ervaring met de PS3 is trouwens dat de gemiddelde man het apparaat nog steeds te duur vind.
Ofwel mensen kopen bij mij zo'n apparaat, of ze vragen wanneer het ding nou een keer goedkoper wordt. Helaas zie ik het laatste soort vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Volgens mij valt het allemaal wel mee met de verkopen van de PS3. Toen ik vorige week vrijdag mijn PS3 kocht stonden er bij de Dynabyte 4 man voor de laatste PS3 die ze hadden, vervolgens heb ik het laatste exemplaar van de BCC gekocht (€330 met LBP :D).

Wat denk ik wel een probleem kan zijn, zijn de deals die Microsoft sluit. Ik weet van meerdere mensen dat ze bijvoorbeeld wel een PS3 hebben maar toch meer XBOX360 games kopen vanwege de DLC die dan niet voor de PS3 uitkomt, beetje jammer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op zondag 01 maart 2009 @ 00:35:
[...]
Hmm ik denk niet dat het gros van de casual gamers aan het importeren is. Ik ben al 8 - 10 jaar stevig gamer op SNES, N64, PS1, PS2, Xbox en PS3 en ben nu pas sinds 4 maanden het import gebeuren aan het uitbuiten. Daarnaast koop ik games als Killzone 2 gewoon lekker bij de winkels omdat ik hem dan gewoon eerder heb. Die paar tientjes kan me echt gestolen worden.
Nou voor die paar tientjes kan ik wel een paar dagen wachten hoor, ik kreeg m gisteren al binnen van Amazon :)
Ik vind het prijsverschil eigenlijk te groot om de spellen nog gewoon in NL te kopen en daarbij krijg ik de spellen dan netjes gesealed binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 01-03-2009 11:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Dipsausje schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:08:van de BCC gekocht (€330 met LBP :D).
Dat is geen standaard prijs toch? Ik baal nog steeds dat ik niet in december heb gekocht met een gratis spel. Nu houdt het gevoel dat het 50 euro goedkoper kan mij toch wel tegen om een PS3 te kopen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:52:
[...]
Dat is geen standaard prijs toch? Ik baal nog steeds dat ik niet in december heb gekocht met een gratis spel. Nu houdt het gevoel dat het 50 euro goedkoper kan mij toch wel tegen om een PS3 te kopen..
Waarom heb je dat niet gedaan dan in december?
Als je het niet gedaan hebt vanwege een mogelijke prijsverlaging in de toekomst kun je wel bezig blijven.
Mocht die er al komen dan betaal je in principe dezelfde prijs [ongeveer] als tijdens die akties. :P
Ik meen dat ik voor mijn PS3+GT5-P €369,- heb betaald destijds dus je kunt hem sowieso goedkoper krijgen dan wat ik ervoor heb betaald. :+ [wieweet helpt dat]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Nou voor die paar tientjes kan ik wel een paar dagen wachten hoor, ik kreeg m gisteren al binnen van Amazon :)
Ik vind het prijsverschil eigenlijk te groot om de spellen nog gewoon in NL te kopen en daarbij krijg ik de spellen dan netjes gesealed binnen.
precies , import scheelt echt ontzettend veel, hier bij de lokale shop kost gears of war 2 gewoon 65 euro , bij play.com omgerekend 20 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:52:
[...]
Nee dat was volgens mij een foutje van de verkoper. Op het prijskaartje stond 330, maar daar stond alleen de PS3 vermeld en niet het spel, op de site van BCC staat ook nog €399. Ik hoorde afgelopen week wel dat de mediamarkt voor €320 verkocht, ik heb geen idee of dat echter met spel was en of het uberhaubt klopte wat die persoon mij vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:08:
[...]

precies , import scheelt echt ontzettend veel, hier bij de lokale shop kost gears of war 2 gewoon 65 euro , bij play.com omgerekend 20 euro 8)7
Omgerekend? Je moet Play.com wel op Euro zetten anders leveren ze niet heh ;)

Overigens ben ik blij dat ik mijn PS3 in december heb gekocht, ik had ook nog eens het geluk dat er een foutje gemaakt werd aan de kassa waardoor ik ook nog eens Burnout Paradise erbij 'kreeg' (naast Motorstorm Pacific Rift en LittleBigPlanet). Dat is toch een 140 euro aan spellen als je de prijzen van toen bekeek. Was ik toch erg blij mee :)

Wat Sony qua prijzen overigens wel mag verlagen van mij zijn de accessoires. De DualShock 3 voor 60 euro vind ik echt too much! Nu kan deze wel ergens geïmporteerd worden, maar is toch jammer als iemand die het niet weet het hier koopt (zoals mijn vriendin helaas.. tja en LBP multiplayer was te verleidelijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Ik had zelf eerst een Xbox360 met Halo3 (7 maanden oud). Deze heb ik bij het uitkomen van Fable 2 (een week voor de prijsverlagingen) geruild voor een maand oude 80GB PS3 zonder bij te hoeven betalen... Lang leve marktplaats xD.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om een normale headset met 3,5 mm jacks aan te sluiten op een PS3 door middel van een 3,5 mm jack => USB verloopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Lukosje schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:57:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om een normale headset met 3,5 mm jacks aan te sluiten op een PS3 door middel van een 3,5 mm jack => USB verloopje?
Kun je niet je koptelefoon op je TV of versterker aansluiten? Lijkt me makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
ymmv schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:05:
[...]

Kun je niet je koptelefoon op je TV of versterker aansluiten? Lijkt me makkelijker.
Het gaat me meer om de microfoon eigenlijk :p. Benieuwd of het uberhaupt mogelijk is... Weinig zin om een bluetooth headset te kopen oid, alleen voor Killzone terwijl ik hier nog een prachtige Sennheiser PC350 heb liggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:38

FeaR

In GoT we trust

Lukosje schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:57:
Is zo ver ik weet niet mogelijk:
Je twee 3,5mm jack-stekkers zijn analoog waar USB digitaal is.
Dus dan moet er een converter tussen en die heb ik tot op heden niet gezien.

Mini-usb naar één maal jack is er wel, maar dat is meer voor telefoons... Dus denk niet dat dat gaat werken in combinatie met de PS3.
ymmv schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:05:
[...]
Maar dan heb je alleen geluid... waar laat je de roze aansluiting om ook de microfoon te laten werken?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.