Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:09:
[...]

Dat is niet de schuld van de omgebouwde Wii, dat ligt aan degene die al die spellen denkt te willen.

De Wii geeft slechts de mogelijkheid tot het downloaden van veel spellen. De gebruiker moet zelf bepalen of ze zich concentreren op een paar toppers (kopen!), of dat ze lukraak alles spelen wat uit komt.
Denk je nou serieus dat mensen met een gemodde Wii zich beperkt tot een paar toppers en dan ook nog gaat kopen? 99% van de mensen met een gehackte console kopen van hun levensdagen geen origineel spel. Die lopen langs de Bart Smit, schrikken van de prijzen van alle games die het kroost wil hebben en "investeren" dan in een modchip zodat de hobby van de kinderen verder geen geld meer kost. Er zijn relatief maar een handjevol bezitters van gemodde consoles die het downloaden gebruiken als selectiemiddel voor het kopen van enkel topgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Street Fighter 4 doet het volgens mij wel goed. Uitverkocht bij alle Engelse webshops :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Bij The Hut.com anders niet hoor? :) Gisteravond voor de Xbox 360 besteld daar en is vandaag verstuurd.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:40:
[...]

Denk je nou serieus dat mensen met een gemodde Wii zich beperkt tot een paar toppers en dan ook nog gaat kopen? 99% van de mensen met een gehackte console kopen van hun levensdagen geen origineel spel. Die lopen langs de Bart Smit, schrikken van de prijzen van alle games die het kroost wil hebben en "investeren" dan in een modchip zodat de hobby van de kinderen verder geen geld meer kost. Er zijn relatief maar een handjevol bezitters van gemodde consoles die het downloaden gebruiken als selectiemiddel voor het kopen van enkel topgames.
Beetje offtopic maar:

Sterker nog, en dit vind ik vreemd, wanneer je voor de Wii een legaal spel koopt werkt deze niet bij alle modchips. Dan staat er dat er een "ongeoorloofd onderdeel" in de Wii aanwezig is. Dit is wel vreemd want hierdoor loopt Nintendo veel inkomsten mis. Er zijn waarschijnlijk veel mensen die Smash Bros en Mario Kart legaal wilden kopen, iets wat ik las op veel fora.Nu is het zo dat Nintendo zegt: bouw je console maar om maar dan mag je geen legale spellen meer kopen waarmee ze zichzelf in de vingers snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:44:
[...]

Beetje offtopic maar:

Sterker nog, en dit vind ik vreemd, wanneer je voor de Wii een legaal spel koopt werkt deze niet bij alle modchips. Dan staat er dat er een "ongeoorloofd onderdeel" in de Wii aanwezig is. Dit is wel vreemd want hierdoor loopt Nintendo veel inkomsten mis. Er zijn waarschijnlijk veel mensen die Smash Bros en Mario Kart legaal wilden kopen, iets wat ik las op veel fora.Nu is het zo dat Nintendo zegt: bouw je console maar om maar dan mag je geen legale spellen meer kopen waarmee ze zichzelf in de vingers snijden.
De wereld op z'n kop, ja? 8)7 Snap je zelf wel hoe absurd het is wat je hier neerschrijft? Slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Waarom het voor de PS3 nog niet gehackt is, komt omdat je toch al linux (een grote motor voor hackers) toch al kan draaien (bijna out-of-the-box!). Hierdoor is er minder gedrevenheid om het te hacken, omdat het voor de meeste niet nodig is. Toch wel een goede set van Sony ;)

Voor het zelf maken van programma's (als plugins voor XMB), daar zou Sony bijvoorbeeld wél weer tools voor beschikbaar mogen maken.
Een 'home' scherm met weer en nieuws lijkt me ideaal :).
Die PS live ziet er leuk uit, maar geeft geen nieuws; alleen een draaiende wereldbol en mijn F@H stats.
Niet iets om mij PS voor aan te zetten.

Ik heb gisteren voor het eerst iets gekocht op de PS Store (helaas mijn CC ingevuld). Best grappig om te zien; ik vulde mijn CC gegevens in op de website via mijn PC, even later kocht ik een spel met het bijgevoegde bedrag op mijn PS3. Wel irritant dat je alleen per €5,- kan bijvoegen en die spellen €x,99 kosten; je houdt dan altijd 1 cent per aankoop over. :(

Met de goedkope (oude) fun spellen ben je toch sneller geneigd om er een (of meer te kopen). Dus kassa voor Sony.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPee schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:53: Wel irritant dat je alleen per €5,- kan bijvoegen en die spellen €x,99 kosten; je houdt dan altijd 1 cent per aankoop over. :(
Volgens mij is het zo dat ze een minimum van 5 euro hebben. Niet dat het per 5 euro gaat. Als je dus een keer iets duurders koopt ben je het 'overschot' van de rekening direct weer kwijt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPee schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:53:
Die PS live ziet er leuk uit, maar geeft geen nieuws; alleen een draaiende wereldbol en mijn F@H stats.
Niet iets om mij PS voor aan te zetten.
Er is in PS life ook een kanaal met nieuws (en weer) naast de F@H stats.
Of bedoel je dat het nieuws niet echt "nieuw" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:40:
[...]

Dat denk ik helemaal niet. De praktijk laat zien dat mensen veel meer downloaden dan kopen, wanneer een console gehacked is.
Wat jullie echter niet snappen wat ik probeer te zeggen is: dat is _niet_ de schuld van de gehackte console, dat is _wel_ de schuld van de mensen die het fatsoen niet hebben om toch hun spellen te kopen. Dat 99% van de mensen dat fatsoen niet heeft veranderd niet wie er schuldig aan is. Dat willen jullie niet inzien. Een gehackte console verplicht helemaal niemand om games te downloaden, dat is je eigen keuze.

Iedereen hier zegt:

Gehackte console --> slecht!

Terwijl ik zeg:

Gehackte console biedt heel veel mogelijkheden bovenop de standaard, waarvan sommige heel handig zijn en sommige mensen kunnen aanzetten tot het doen van moreel onjuiste dingen --> Mensen die moreel onjuist acties ondernemen slecht.

Geef niet een apparaat (klomp metaal) de schuld van het misbruik wat mensen maken van een gehackte console.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mijn Playstation 3 is helaas overleden. Starte niet meer op en werd erg heet (brandgevaarlijk heet). Het was welliswaar eentje van de launch, maar toch wel minder.

Savegames kwijt kan ik meeleven, maar het irritante is dat ik mijn SoulCalibur 4 ranking kwijt ben aangezien die op de hardeschif staat .. uhm stond. Oh well, SF4 is welliswaar net uit dus ik kan wel weer iets nieuws doen qua ranking.

Sony geeft me gelukkig wel een vervanginging ondanks de leeftijd van het ding :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Hahn schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:42:
Bij The Hut.com anders niet hoor? :) Gisteravond voor de Xbox 360 besteld daar en is vandaag verstuurd.
Hmm, toch nog een winkel die m heeft :)

Bij je adres moet je per se 2 regels invullen. Dus het huisnr op een aparte regel neem ik aan?
SPee schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:53:Ik heb gisteren voor het eerst iets gekocht op de PS Store (helaas mijn CC ingevuld). Best grappig om te zien; ik vulde mijn CC gegevens in op de website via mijn PC, even later kocht ik een spel met het bijgevoegde bedrag op mijn PS3. Wel irritant dat je alleen per €5,- kan bijvoegen en die spellen €x,99 kosten; je houdt dan altijd 1 cent per aankoop over. :(
Als ik me niet vergis kan je ook een aankoop doen zonder eerst je portemonnee te vullen, dan wordt die 9,99 van je rekening afgehaald en blijft je portemonnee op 0 staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Reemster op 23-02-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/xm90kj.jpg

Ter ere van de release van Killzone 2 op 27 februari heeft men een levensgroot steigerdoek op het Rembrandtplein geplaatst. De oranje ogen van de Helghast kijkt de voorbijgangers met een uitdagende blik aan, een foto van het levensgrote steigerdoek vind je hieronder. Tevens vindt er op 26 februari een spectaculaire ‘première’ van Killzone 2 plaats in Club Studio80 ter Amsterdam.

PS. wie begint alvast met de topic van Killzone 2? :)

Tonight on TMF:

* Killzone 2: The History of Guerrilla
Maandag 23/2 23:00

* Killzone 2: The Story of Killzone
Dinsdag 24/2 23:00
* Killzone 2The making of Killzone
Woensdag 25/2 23:00
* Killzone 2: Killzone 2 Game Review
Donderdag 26/2 23:00
* Killzone 2: Documentary
Vrijdag 27/2 23:00
* Killzone 2: Documentary
Zaterdag 28/2 23:00

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Vanavond ook iemand van Guerilla Games te gast bij Pauw en Witteman omstreeks 23:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Skire schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:41:
Vanavond ook iemand van Guerilla Games te gast bij Pauw en Witteman omstreeks 23:00 :)
Sterker nog: vanavond Killzone 2 spelen op mijn eigen PS3-tje!! ben zojuist gebeld dat ik mijn pre order (3 stuks!) kan ophalen. Dus ik en 2 van mijn vrinden spelen de game al vanavond! Niks geen Paul Witteman!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:46:
[...]

Sterker nog: vanavond Killzone 2 spelen op mijn eigen PS3-tje!! ben zojuist gebeld dat ik mijn pre order (3 stuks!) kan ophalen. Dus ik en 2 van mijn vrinden spelen de game al vanavond! Niks geen Paul Witteman!
waar heb je het besteld dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Als ik me niet vergis kan je ook een aankoop doen zonder eerst je portemonnee te vullen, dan wordt die 9,99 van je rekening afgehaald en blijft je portemonnee op 0 staan.
Ja, maar het minimum is 5 euro. Dus content die 4,99 kosten zorgen toch voor 1 cent die je niet kan gebruiken. Op zich niet erg, het is maar 1 cent, maar wel een misser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Even over de algehele discussie over hacken v. consoles, en de prijzen. Volgens mij heb ik laatst een artikel gelezen, waarbij onderzoekers een PS3 uit elkaar hadden gehaald, van elk onderdeel de prijs berekend, en zo berekend dat voor Sony de kosten van een PS3 net iets onder de 400 lag. De adviesprijs ligt ook op 400, dus zoveel verlies maken ze niet. Vind het persoonlijk ook wel goed dat de PS3 niet gehackt is, want het is natuurlijk ook een stimulans om goede games te blijven maken. Vooral afgelopen en aankomdende tijd komen er veel exclusieve toppers uit voor de PS3

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:14:
Iedereen hier zegt:

Terwijl ik zeg:

Gehackte console biedt heel veel mogelijkheden bovenop de standaard, waarvan sommige heel handig zijn en sommige mensen kunnen aanzetten tot het doen van moreel onjuiste dingen --> Mensen die moreel onjuist acties ondernemen slecht.

Geef niet een apparaat (klomp metaal) de schuld van het misbruik wat mensen maken van een gehackte console.
Het grote voordeel van een gehackte console is dat je regiovrij kunt gamen. Ik heb een half jaar geleden een 2e hands ethernet-uitbreiding voor de PS2 gekocht. In combinatie met Free MC Boot, HD Loader en een HD kan ik nu PS2 games uit alle regio's vanaf de HD starten. Het heeft voor mij de PS2 nieuw leven gegeven. Ik heb (met dank aan Marktplaats.nl en Ebay.com) meer dan 25 originele PS2-games erbij gekocht (totaalstand nu zo'n 60 PS2-games). Ik heb ook een PSP met custom firmware en 23 originele PSP-games. Maar ja, ik koop ook alles. Ik behoor daarmee tot een zeer kleine minderheid.

Consoles modden heeft als neveneffecten regiovrij gamen en homebrew en da's een prima zaak. Het supergrote probleem is dat 99% van de modders niks geven om regiovrije games en homebrew, maar simpelweg niks willen betalen voor games. In dat geval kun je beter helemaal geen hacks hebben omdat mensen klaarblijkelijk de vrijheid niet aan kunnen om geen crimineel gedrag te vertonen. Het is hetzelfde met het recht op een wapen. Het argument ervoor is "Guns don't kill people, people kill people". Het resultaat zie je in Amerika waar elke malloot potentieel met een pistool kan rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

EfBe schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:39:
Amazon.co.uk: (1 pond is ong 1.12 euro (xe.com)
Killzone 2, RE5: 29.99 pond
Bioshock: 12.50 pond
Fear2: 27.96 pond

m.a.w.: waarom naar bart smit? ;)
idd, daarom bestel ik ook nu alleen maar online.

BTW, check dit topic voor meer aanbiedingen.
Kn4kw0r5t schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:32:
Ik wil graag een playstation 3 gaan bestellen op www.amazon.co.uk vanwege de lage pond, maar ik vraag me af hoe dat nou gaat met garantie? Gaat dit via Sony Nederland of moet ik naar amazon gaan bij defecten?
Via Amazon UK kan je geen elektronische apparaten bestellen. Vergeet niet dat je nog extra VAT (BTW) zal moet betalen, want Amazon hanteert 15% voor UK klanten en 19% voor ons (NL).

Kijk in het Games Import topic voor meer info

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:17:
[afbeelding]

Ter ere van de release van Killzone 2 op 27 februari heeft men een levensgroot steigerdoek op het Rembrandtplein geplaatst. De oranje ogen van de Helghast kijkt de voorbijgangers met een uitdagende blik aan, een foto van het levensgrote steigerdoek vind je hieronder. Tevens vindt er op 26 februari een spectaculaire ‘première’ van Killzone 2 plaats in Club Studio80 ter Amsterdam.

PS. wie begint alvast met de topic van Killzone 2? :)
...
Die is er allang zeg maar.. ;p

[PS3] Killzone 2

[ Voor 24% gewijzigd door scorpie op 23-02-2009 19:40 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:14:
[...]

Dat denk ik helemaal niet. De praktijk laat zien dat mensen veel meer downloaden dan kopen, wanneer een console gehacked is.
Wat jullie echter niet snappen wat ik probeer te zeggen is: dat is _niet_ de schuld van de gehackte console, dat is _wel_ de schuld van de mensen die het fatsoen niet hebben om toch hun spellen te kopen. Dat 99% van de mensen dat fatsoen niet heeft veranderd niet wie er schuldig aan is. Dat willen jullie niet inzien. Een gehackte console verplicht helemaal niemand om games te downloaden, dat is je eigen keuze.

Iedereen hier zegt:

Terwijl ik zeg:

Vergeef me als ik appels met peren vergelijk maar dit vind ik verdacht veel lijken op: Leiders van een land mogen best ruzie hebben, want de doden zijn het gevolg van de soldaten. Wat natuurlijk onzin is. Als je een console hackt, weet je gewoon dat mensen daar verkeerde dingen mee gaan doen. Dus of niet hacken, of zo hacken dat je er alleen goede dingen mee kan doen. (denk aan gebruiken Cell voor bijv. berekeningen), maar dan moet je het als hacker wel zo regelen dat je met de hack regelt, dat de PS3 alleen gebrikt kan worden voor die paar dingen.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
ymmv schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:23:
[...]
Het grote voordeel van een gehackte console is dat je regiovrij kunt gamen.
Aangezien het hier het PS3 topic is, en de PS3 regiovrij is, heeft je post hier niks te zoeken. (en wat die PSP betreft, door het hacken van de PSP is dat ding zo goed als dood)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Zoiezo kan je op de PS3 linux installeren, dus voor al die 'extra mogelijkheden' kan je gewoon daarin gaan zitten kloten, daarom dat hackers de PS3 links laten liggen, Sony heeft geleerd van de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Gisteren heb ik Socom Confrontation binnen gekregen (de versie zonder headset). Nu heb ik zelf nog een headset liggen (een Nokia BH-803) die ik graag wil gebruiken.
Echter krijg ik hem in het spel niet werkende. Ik heb de headset gekoppeld en geactiveerd via PS menu, maar na dit gedaan te hebben doet ie het niet.

Deze is het: http://europe.nokia.com/A4433276

Is deze headset überhaupt wel voor Socom/PS3 geschikt, of moet ik een andere hebben?

Bvd Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je moet nog wel ergens in je peripheral settings (dacht ik) je voicechat aanzetten. Mijn Nokia BT headset werkt ook prima icm m'n PS3.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:37:
Je moet nog wel ergens in je peripheral settings (dacht ik) je voicechat aanzetten. Mijn Nokia BT headset werkt ook prima icm m'n PS3.
Allereerst bedankt voor je reactie.

Waar kan ik deze 'peripheral settings' vinden? In het PS3 menu of in Socom zelf?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

In het XMB van de PS3 zelf. Ik kan zo snel even geen guide vinden om het compleet uit te leggen, maar zo moet je er denk ik ook wel uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zo, mijn eerste Killzone 2 Trophy is binnen! eerste level uitgespeeld op veteran en heel wat keertejs dood gegaan. Na een tijdje worstelen toch weer de controls op Alternate 2 gezet met "zoom hold" aan. Wat een game! De game laat je inderdad niet tot rust komen want die gastje laten je niet met rust. Ook niet als je ff lekker zit te reloaden achter een hekje ofzo. wauw gelijk het eerste level mag je in een tank klooien die naar mijn idee echter wel bijna onbestuurbaar is. wel vette firepower en dubbele raketten erop.

Leuk detail: Als je een raket schiet dan kunnen ze op je raket schieten wat hem uit zijn baan brengt. Ik schoot met mijn RGP en zag de raket twee meter voor me spectaculair van richting veranderen en 5 meter verderop inslaan. Dit werkt gelukkig ook bij de vijand alleen moet je er wel erg snel bij zijn.

:9~ Killzone 2 :9~

De online modus doet het helaas nog niet en ook de website is nog niet te bereiken middels de game. Een JAVA 9 update is nodig zo zegt de ingame browser. Skirmisch offline tegen bots werkt goed en de commentaren zijn best lachen. Let's make this personal!! Kill as many as you can!!

[ Voor 14% gewijzigd door swopdark op 23-02-2009 23:19 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Waar heb je hem besteld dan? (DM anders als je het niet publiekelijk wilt zeggen) Mjah, dat zul je dan ook wel niet doen als je het niet wilt zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Klinkt goed :D Die van mij is vandaag ook verstuurd uit Canada. Verwacht hem vrijdag binnen te hebben dus dat wordt een mooi weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:48:
[...]

De wereld op z'n kop, ja? 8)7 Snap je zelf wel hoe absurd het is wat je hier neerschrijft? Slaat nergens op.
Ehhh.... jawel. Di discussie gaat over gehackte consoles en wat ermee gedaan wordt. Ik geef aan dat als je een Wii hackt je dat niet doet voor Imports gezien die (en regionale legale games) niet meer draaien op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
swopdark schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:15:
Leuk detail: Als je een raket schiet dan kunnen ze op je raket schieten wat hem uit zijn baan brengt. Ik schoot met mijn RGP en zag de raket twee meter voor me spectaculair van richting veranderen en 5 meter verderop inslaan. Dit werkt gelukkig ook bij de vijand alleen moet je er wel erg snel bij zijn.
Dat is wel erg cool! Dat heb ik eigenlijk nog niet eerder in een game gezien

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
swopdark schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:15:
Skirmisch offline tegen bots werkt goed en de commentaren zijn best lachen. Let's make this personal!! Kill as many as you can!!
Bots? Vet! Kun je deze ook gebruiken in de splitscreen multiplayer?

Dit miste ik dus bij Resistance en de COD's. Wanneer je nu met een vriend ff wil splitscreenen is het veel te rustig, je moet dan minimaal met zn 4en zijn maar dat ben je niet altijd en zo wel, dan is het nog steeds ff te rustig.

Speel daarom nog steeds Timesplitters _/-\o_ voor de offline mp, maar als KZ2 splitscreen met bots heeft zou ik heel blij zijn!

EDIT: Laat maar ik weet nu dat er geen splitscreen in zit :(

Zo gaar he, bij de ps2 generatie hadden alle games een behoorlijke splitscreen, denken ze nu dat iedereen alleen maar online wil spelen ofzo? Dat is toch heel wat anders.. Ga m voorlopig niet kopen dus, leen m over een paar een maandjes wel van iemand.

[ Voor 19% gewijzigd door jap85 op 24-02-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

jap85 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:48:
[...]

Bots? Vet! Kun je deze ook gebruiken in de splitscreen multiplayer?

Dit miste ik dus bij Resistance en de COD's. Wanneer je nu met een vriend ff wil splitscreenen is het veel te rustig, je moet dan minimaal met zn 4en zijn maar dat ben je niet altijd en zo wel, dan is het nog steeds ff te rustig.

Speel daarom nog steeds Timesplitters _/-\o_ voor de offline mp, maar als KZ2 splitscreen met bots heeft zou ik heel blij zijn!

EDIT: Laat maar ik weet nu dat er geen splitscreen in zit :(

Zo gaar he, bij de ps2 generatie hadden alle games een behoorlijke splitscreen, denken ze nu dat iedereen alleen maar online wil spelen ofzo? Dat is toch heel wat anders.. Ga m voorlopig niet kopen dus, leen m over een paar een maandjes wel van iemand.
Kijk eens hoe K2 eruit ziet, denk je echt dat de PS3 kracht genoeg heeft om dat 2x tegelijk op je beeld te toveren? Splitscreen is gewoonweg niet mogelijk omdat het te zwaar is.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
jap85 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:48:
Splitscreen is inderdaad een zeldzaamheid aan het worden in moderne games. Een reden hiervoor is dat deze optie gewoon moeilijk te implementeren is. Als een game 100% de CPU/GPU belast voor de singleplayer dan wordt het wel heel moeilijk om dezelfde graphics in twee vensters gelijktijdig in beeld te brengen. Het is een compleet nieuwe modus en dat kost veel tijd en geld om dit aan een spel toe te voegen.

In het online-loze PS2-tijdperk deden ze dit vaak wel als extra, maar nu heeft de online multiplayer voorrang. 95% van de spelers zal vooral online gamen en slechts zelden splitscreen. Aan de online component wordt vaak nog meer zorg besteed dan aan de single player campagne. Ontwikkelaars die er nog een extra schepje bovenop willen doen zorgen ook nog voor online co-op, soms zelfs aparte co-op campagnes zoals in Resistance 2. Dit betekent dat er zelden nog budget over is om ook nog split-screen te implementeren. Het heeft gewoonweg de laagste prioriteit. Geld kan tenslotte maar 1 keer worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die gast van Guerilla deed het gister prima bij P&W, ondanks die gekke aanvallen van Prof. Willem Verbeeke. Hoogst intelligente man, maar wat hij gisteren verkondigde over gamen sloeg werkelijk alles.
cheiron schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:21:
[...]
Dat is wel erg cool! Dat heb ik eigenlijk nog niet eerder in een game gezien
Moet je Halo 3 eens spelen :P

Serieus, dat soort dingen maken een spel af. Granaten die op elkaar botsen in de lucht, rakketen die afwijken van hun koers, een kogel die een granaat in de lucht doet ontploffen, dat is gewoon geweldig. Alle objecten zijn op die manier ook echt onderdeel van een game. Ik heb dat soort dingen nooit gezien op de vorige generatie consoles. Toch 1 van die subtiele verschillen die nu mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Volgens mij is die "intelligente" man tegen vrije tijds besteding in het algemeen, zelf studeert/werkt hij alleen maar. Hij kan niet snappen dat andere mensen leuke dingen willen doen in hun vrije tijd en daarom raakte hij ook geirriteerd en angstig bij KZ2 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-RazieL- schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:29:
Volgens mij is die "intelligente" man tegen vrije tijds besteding in het algemeen, zelf studeert/werkt hij alleen maar. Hij kan niet snappen dat andere mensen leuke dingen willen doen in hun vrije tijd en daarom raakte hij ook geirriteerd en angstig bij KZ2 xD
Ik denk dat zijn grootste probleem lag in de wereldvreemdheid die hij toch een beetje heeft. Hij heeft geen kinderen (dat scheelt ook al heel erg), en als hij dan verkondigd "als ik kinderen had van 18, zou ik ze Neurologie en Landbouw aanleren, i.p.v. Games te spelen", dan weet je dat er in ieder geval weinig ervaring mee heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:42:
[...]
"als ik kinderen had van 18, zou ik ze Neurologie en Landbouw aanleren, i.p.v. Games te spelen", dan weet je dat er in ieder geval weinig ervaring mee heeft :P
Als ik echter het tenenkrommende niveau zie van bepaalde antwoorden op welk forum dan ook kan ik mij best wel een beetje vinden in zijn (uiteraard zwaar overdreven) stelling. Of iedereen moet tegenwoordig dyslexie hebben, dat kan natuurlijk ook.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:00:
Die gast van Guerilla deed het gister prima bij P&W, ondanks die gekke aanvallen van Prof. Willem Verbeeke. Hoogst intelligente man, maar wat hij gisteren verkondigde over gamen sloeg werkelijk alles.
Inderdaad tenenkrommend verhaal van die kerel. En er ook nog meerdere keren op terug komen. Gelukkig was die gast van Guerilla uitgesproken, dus ik kon met een gerust hart wegzappen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kleine bug gisteren probeerde flower te kopen (geweldige "game" overigens) maar hij pakte hem niet elke keer wanneer ik op kopen drukte kreeg ik deze error:
80023102

Ook een paar uur later weer geprobeerd, zelfs met een andere creditcard, maar het mocht niet baten.

Nu net geprobeerd en voila hij deed het opeens wel, zijn er ook anderen die hier last van hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Brad Pitt schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:38:
[...]

Als ik echter het tenenkrommende niveau zie van bepaalde antwoorden op welk forum dan ook kan ik mij best wel een beetje vinden in zijn (uiteraard zwaar overdreven) stelling. Of iedereen moet tegenwoordig dyslexie hebben, dat kan natuurlijk ook.
Het merendeel van alle fora word bevolkt door mensen die helemaal niets met gamen hebben :) Educatie is goed, maar gamen maakt niet dom. Dat laatste was een beetje zijn stelling ("Ik zou later niet met mensen willen werken die hebben zitten gamen in hun jeugd"). Daarbij had hij het meer over opleidingen die zijn kinderen dan zouden volgen buiten het Gymnasium en de Universiteit om.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 24-02-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Om even terug te komen op het co-op verhaal, Wat is nu echt geen spectaculair goeie co-op first person shooter ?
Heb RS:V2 al uitgespeeld op co-op helaas :O

Trouwens, Killzone 2 limited edition is hier wel heel goedkoop :) 1 pond verzendkosten erbij :)

[ Voor 39% gewijzigd door Bloemstukje op 24-02-2009 16:14 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

SanderPS3 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:11:
Om even terug te komen op het co-op verhaal, Wat is nu echt geen spectaculair goeie co-op first person shooter ?
Heb RS:V2 al uitgespeeld op co-op helaas :O

Trouwens, Killzone 2 limited edition is hier wel heel goedkoop :) 1 pond verzendkosten erbij :)
Left 4 Dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ehm, die is niet op de ps3 toch ? (iig niet volgens de officiele site )

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SanderPS3 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:11:
Gaat mijn begrijpend lezen nou achteruit, of vraag je om een niet spectaculaire game :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Klopt. Deel2 komt wel voor de ps3

Resistance 1 & 2 zijn coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:53:
[...]

Gaat mijn begrijpend lezen nou achteruit, of vraag je om een niet spectaculaire game :?
Sorry,. my bad, had natuurlijk gewoon : een echt spectaculaire game moeten zijn :) !
Maar is call of duty world at war wel offline co-op?
Kan nergens ingame footage vinden van de offline coop, alleen online coop !!
Maar hier en daar lees je wel wat over offline coop, en op de cover staat gewoon : coop 2 - 4 spelers.
Iemand die dit spel heeft en daar ervaring mee heeft ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Killzone 2 gekocht bij Medimarkt te Deventer. Vanavond lekker gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INTERPOL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01-2024
Voel het nu wel kriebelen om ook een ps3 aan te schaffen met al die hetze rond Killzone 2.

Zou em willen aansluiten op m'n Epson TW10h. Dit is echter een 420p ondersteunende projector, dus ik weet niet of het dan wel de moeite loont om een ps3 aan te hangen...

Iemand die me hier toelichting kan bij geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Net Killzone 2 bij de Music Store gehaald (helaas de gewone en niet de Steelbook).

Maar er zat een flyer bij dat je je gewone dvd's in kon wisselen om zo de Blu-ray van dezelfde titel te kunnen kopen met €5,- korting. Deze actie is geldig tot en met eind april.

Moet het hele lijstje nog even doornemen, maar ik twijfel toch zwaar om mijn Matrix Trilogie in te ruilen voor de Blu-ray versie. Alleen wel jammer dat ik de 2-disc edities heb en die zal je wel niet hebben op Blu-ray...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
FeaR1986 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:02:
Moet het hele lijstje nog even doornemen, maar ik twijfel toch zwaar om mijn Matrix Trilogie in te ruilen voor de Blu-ray versie. Alleen wel jammer dat ik de 2-disc edities heb en die zal je wel niet hebben op Blu-ray...
In Amerika is er de Ultimate Matrix Trilogy box-set. Da's "de" versie met alle content die er zo'n beetje is. Inclusief een HD-versie van The Animatrix. "Uiteraard" moeten wij ons in Nederland, zonder te gaan importeren dan, weer behelpen met een zielige 3-disc versie :X

De Amerikaanse Ultimate Edition is trouwens regio-vrij en heeft NL-subtitles... 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat zijn grootste probleem lag in de wereldvreemdheid die hij toch een beetje heeft. Hij heeft geen kinderen (dat scheelt ook al heel erg), en als hij dan verkondigd "als ik kinderen had van 18, zou ik ze Neurologie en Landbouw aanleren, i.p.v. Games te spelen", dan weet je dat er in ieder geval weinig ervaring mee heeft :P
Heb het ook gezien ja, gelukkig dat die man geen kinderen heeft

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Even Burnout Paradise TUB aangeschaft :) Zo even lekker gaan cruizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:12
FeaR1986 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:02:
Net Killzone 2 bij de Music Store gehaald (helaas de gewone en niet de Steelbook).
Heb net ook Killzone 2 gehaald bij de Free recordshop. Ze gaven me gewoon de limited edition mee.

Hij is nu btw bij elke zaak te halen, ze hebben de release vervroegd voor heel NL met instemming van Sony.

Vanavond eindelijk Killzone spelen. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

zwembroek schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:20:
[...]

Heb net ook Killzone 2 gehaald bij de Free recordshop. Ze gaven me gewoon de limited edition mee.

Hij is nu btw bij elke zaak te halen, ze hebben de release vervroegd voor heel NL met instemming van Sony.

Ik ben nu al aan het gamen...
Op het doosje staat heel vrolijk dat de game 720p is, maar hier staat de tv gewoon op 1080p en Killzone 2 start volledig op en is ingame nog steeds 1080p >:)

En die steelcase... tsja, ik zet wel een keer een advertentie op Marktplaats om mijn gewone doosje te ruilen tegen een steelcase. Heb er wel een euro of 10 voor over :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

FeaR1986 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:32:
[...]
Ik ben nu al aan het gamen...
Op het doosje staat heel vrolijk dat de game 720p is, maar hier staat de tv gewoon op 1080p en Killzone 2 start volledig op en is ingame nog steeds 1080p >:)
Dat is zeer waarschijnlijk 1080i, 1080p word simpelweg niet ondersteund door Killzone 2..... afaik :)
"I got a message from one of our code gurus today about me talking about the 720p stuff I was spewing incorrectly and told me that we now support 1080i natively too. Glad they got that in too. Now rejoice!

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games"

[ Voor 24% gewijzigd door ScrooLoose op 24-02-2009 17:51 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:55:
[...]

Sorry,. my bad, had natuurlijk gewoon : een echt spectaculaire game moeten zijn :) !
Maar is call of duty world at war wel offline co-op?
Kan nergens ingame footage vinden van de offline coop, alleen online coop !!
Maar hier en daar lees je wel wat over offline coop, en op de cover staat gewoon : coop 2 - 4 spelers.
Iemand die dit spel heeft en daar ervaring mee heeft ?
Resistance 1&2 zijn coop.
Resident evil 5 ook.
Mercenaries2

Wat ouder:
Army of two
Kane en Lynch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
ScrooLoose schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:50:
[...]Dat is zeer waarschijnlijk 1080i, 1080p word simpelweg niet ondersteund door Killzone 2..... afaik :)[...]
Ahum.
Seb Downie of GG explains: "Ok, this is the deal: If Killzone 2 detects a TV that is set to 1080p or 1080i and cannot switch to 720p (our preferred resolution, for if your TV supports it), then it will render in 960x1080 and horizontally scale that to 1080i/p.

The advantage of doing this (over rendering 720p and then upscaling it to 1080i/p) is that you don't have *any* vertical scaling, and analog TV's don't even have a horizontal resolution. The result is a much clearer picture with much less artifacts for those who have a 1080i/p only set.

Killzone's adviced resolution is 720p, we just made sure that if you have a 1080i/p only set, it looks much better than the 'naive' implementation of upscaling 720p"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:48:
In het XMB van de PS3 zelf. Ik kan zo snel even geen guide vinden om het compleet uit te leggen, maar zo moet je er denk ik ook wel uitkomen :)
Hallo scorpie,

Nadat ik nog eens heel het PS-menu doorgespit heb, kan ik geen andere instellingen vinden dan bij 'Accessory-Settings', en dan 'Manage Bluetooth Devices'. Hier heb ik de headset geconnect, maar het wil niet werken.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn headset (Nokia BH-803, http://europe.nokia.com/A4761149 ) kan gebruiken i.c.m. Socom Confrontation?

Heb hem gekoppeld en geconnect, maar in het spel herkent de PS3 hem niet.

Bvd

Oke, startte net m'n PS3 weer op, en toen deed ie het opeens, heel vreemd.

Bedankt voor de reacties.

Mvg Pim

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Ben geen mod maar: Killzone 2 topic

[ Voor 9% gewijzigd door frankK800i op 24-02-2009 21:13 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Seb Downie of GG explains: "Ok, this is the deal: If Killzone 2 detects a TV that is set to 1080p or 1080i and cannot switch to 720p (our preferred resolution, for if your TV supports it), then it will render in 960x1080 and horizontally scale that to 1080i/p.

The advantage of doing this (over rendering 720p and then upscaling it to 1080i/p) is that you don't have *any* vertical scaling, and analog TV's don't even have a horizontal resolution. The result is a much clearer picture with much less artifacts for those who have a 1080i/p only set.

Killzone's adviced resolution is 720p, we just made sure that if you have a 1080i/p only set, it looks much better than the 'naive' implementation of upscaling 720p"
Ik heb een Full HD tv die zowel 1080p als 720p aankan, maar als er 720p ingevoerd wordt dan moet dat door de tv zelf upgescaled worden naar 1080p om het te vertonen.
Uit deze quote moet ik dan opmaken dat ik het beste gewoon de PS3 alleen op 1080p zet? Want anders voert hij Killzone 2 in 720p uit en moet de tv het upscalen, wat volgens deze quote niet goed zou zijn.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:11:
[...]

In Amerika is er de Ultimate Matrix Trilogy box-set. Da's "de" versie met alle content die er zo'n beetje is. Inclusief een HD-versie van The Animatrix. "Uiteraard" moeten wij ons in Nederland, zonder te gaan importeren dan, weer behelpen met een zielige 3-disc versie :X

De Amerikaanse Ultimate Edition is trouwens regio-vrij en heeft NL-subtitles... 8)
Ik kan de Amerikaanse blu0ray trilogie van de matrix ten zeerste aanraden. Heb hem zelf van ebay gehaald. Echt super goed beeld en geluid en super veel extra en de animatrix in 1080p. Het zijn overigens wel van die hele dunne blu ray doosjes.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
blu-fox schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:16:
[...]

Ik heb een Full HD tv die zowel 1080p als 720p aankan, maar als er 720p ingevoerd wordt dan moet dat door de tv zelf upgescaled worden naar 1080p om het te vertonen.
Uit deze quote moet ik dan opmaken dat ik het beste gewoon de PS3 alleen op 1080p zet? Want anders voert hij Killzone 2 in 720p uit en moet de tv het upscalen, wat volgens deze quote niet goed zou zijn.
Dat staat er niet. De 1080i/p-support is er vooral voor mensen die TVs hebben die geen 720p aankunnen. De door GG aanbevolen resolutie is 720p, je TV zal dit vanzelf upscalen naar 1080p als je een Full HD hebt. Wat wel opvallend is, is dat de native resolutie van het spel in de 1080i/p-modus net een stukje hoger is dan bij 720p. De vraag is of dit tot performanceverlies lijdt. Ik neem eigenlijk aan van wel, want anders gaat GG niet 720p aanraden, maar het is leuk om mee te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
INTERPOL schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:58:
Voel het nu wel kriebelen om ook een ps3 aan te schaffen met al die hetze rond Killzone 2.

Zou em willen aansluiten op m'n Epson TW10h. Dit is echter een 420p ondersteunende projector, dus ik weet niet of het dan wel de moeite loont om een ps3 aan te hangen...

Iemand die me hier toelichting kan bij geven ?
ik heb zelf een hele tijd via de tw10 gespeeld (tegenwoordig met een tw-700).
maar vond het zelf altijd wel goed uitzien. alleen moet je wel een component kabel halen voor je ps3 wil je het beste eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

zwembroek schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:20:
[...]

Klopt een game store in de US begon gister al met verkopen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-08 10:19
Even een vraagje tussen door.
Ik lees vaak dat de ps3 geen ondertitels kan afspelen. Betekend die dan dat als ik strx mn BD of DVD er in doe ik dus geen ondertitel heb. Of geld dit alleen voor DIVX films?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

Flix83 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:23:
Even een vraagje tussen door.
Ik lees vaak dat de ps3 geen ondertitels kan afspelen. Betekend die dan dat als ik strx mn BD of DVD er in doe ik dus geen ondertitel heb. Of geld dit alleen voor DIVX films?

Alvast bedankt
Als jij gewoon een originele blu ray of dvd er in doet dan kun je gewoon ondertitels selecteren. Voor DIVX films moet je ze er in bakken of streamen naar je ps3.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
even een wazig probleem

Sinds december 2006 heb ik een PS3, eigenlijk vond ik altijd dat mijn PS3 veel geluid produceerde (stofzuiger ventilator) Ik wende hieraan, en vond het normaal. :X Totdat andere mensen het hoorde en mij vertelde dat dit echt niet hoort. :/

Nu is dit beestje al meer dan een jaar oud, ik hoorde in de wandelgangen iets over 2 jaar garantie (iets met tros radar?) tevens dat je je moet wenden tot de winkel waar je hem gekocht hebt, dus niet bij sony.

Kan iemand mij een zinvolle tip geven? Terug naar bart smit? Of wel sony inschakelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
m3nno schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:51:
even een wazig probleem

Sinds december 2006 heb ik een PS3, eigenlijk vond ik altijd dat mijn PS3 veel geluid produceerde (stofzuiger ventilator) Ik wende hieraan, en vond het normaal. :X Totdat andere mensen het hoorde en mij vertelde dat dit echt niet hoort. :/

Nu is dit beestje al meer dan een jaar oud, ik hoorde in de wandelgangen iets over 2 jaar garantie (iets met tros radar?) tevens dat je je moet wenden tot de winkel waar je hem gekocht hebt, dus niet bij sony.

Kan iemand mij een zinvolle tip geven? Terug naar bart smit? Of wel sony inschakelen? :)
even tros radar kijken??
Google is your friend
http://www.trosradar.nl/i...d=uitzending&itemUid=1328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Tweakers are better friends :)
Kan niet echt een uitzending van Radar gaan bekijken op m'n werk :+

Ik dacht zelf, mijzelf tot Bart Smit wenden, willen die uiteindelijk helemaal niet meewerken, geschillencommissie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
op de site van radar staat ook een brief van de advocaat die je kan gebruiken. (zie link)
waarschijnlijk zal bart niet zo heel moeilijk doen!

http://www.trosradar.nl/i...hulpbrief_pi1[showUid]=30

[ Voor 30% gewijzigd door Flix83 op 25-02-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Flix83 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:27:
op de site van radar staat ook een brief van de advocaat die je kan gebruiken.
waarschijnlijk zal bart niet zo heel moeilijk doen!
Die had ik al gevonden ja :)
Let's hope so. Heb ze eerst een mail gestuurd, eens kijken hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:12
m3nno schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Ik dacht zelf, mijzelf tot Bart Smit wenden, willen die uiteindelijk helemaal niet meewerken, geschillencommissie...
Daar is helemaal geen geschillen commissie voor nodig.

Je moet EERST even bellen met Sony. Dit moet je zowiezo altijdt eerst doen, voordat je naar sites als Radar toegaat en speculeert dat maken ze toch niet.

Ik weet bijna zeker dat ze je PS3 kostenloos gaan repareren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Laatst online: 11-09 14:30
m3nno schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Waarom wil bart smit je defecte PS3 niet in behandeling nemen? Waarom verwijzen ze je door naar sony? Je hebt de ps3 toch bij bart smit gehaald, dus sluit je bij de koop bij hun een koopovereenkomst af. Of werkt dit niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
E2TK schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:42:
[...]

Waarom wil bart smit je defecte PS3 niet in behandeling nemen? Waarom verwijzen ze je door naar sony? Je hebt de ps3 toch bij bart smit gehaald, dus sluit je bij de koop bij hun een koopovereenkomst af. Of werkt dit niet zo?
Dat staat er niet, hij zit eraan te denken om naar BS te gaan en als die hem niet terugnemen dan pas de geschillencommissie.

Maar goed, als BS hem terugneemt gaat hij via hun naar Sony en duurt e.e.a. nog langer.
Gewoon contact opnemen met Sony en aan de hand van wat zij zeggen kun je gaan handelen.

Oja, als je de PS3 idd in december 2006 hebt gekocht is hij toch echt ruim 2 jaar oud ipv ruim een jaar. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
zwembroek schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:30:
[...]

Daar is helemaal geen geschillen commissie voor nodig.

Je moet EERST even bellen met Sony. Dit moet je zowiezo altijdt eerst doen, voordat je naar sites als Radar toegaat en speculeert dat maken ze toch niet.

Ik weet bijna zeker dat ze je PS3 kostenloos gaan repareren.
Waarom eerst Sony?
Heb hem toch niet bij Sony gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
LoneRanger schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:54:
[...]

Dat staat er niet, hij zit eraan te denken om naar BS te gaan en als die hem niet terugnemen dan pas de geschillencommissie.

Maar goed, als BS hem terugneemt gaat hij via hun naar Sony en duurt e.e.a. nog langer.
Gewoon contact opnemen met Sony en aan de hand van wat zij zeggen kun je gaan handelen.

Oja, als je de PS3 idd in december 2006 hebt gekocht is hij toch echt ruim 2 jaar oud ipv ruim een jaar. :P
Sorrrrry 2007 !! My bad!
Maar omdat Sony nogal lastig doet over PS3 buiten garantie dacht ik aan Bart Smit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
m3nno schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:20:
[...]

Sorrrrry 2007 !! My bad!
Maar omdat Sony nogal lastig doet over PS3 buiten garantie dacht ik aan Bart Smit..
En hoe weet je dat ze lastig doen? Eerst aktie ondernemen, dan pas klagen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Shiver23 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:31:
[...]

En hoe weet je dat ze lastig doen? Eerst aktie ondernemen, dan pas klagen.
Ik klaag niet..

Ik vroeg om advies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dus ik loop in de Mediamarkt (in Antwerpen) op zoek naar SFIV en wat ziet mijn oog?

Killzone 2 !!

Er stond 1 exemplaar in het vak, ik 6 keer het doosje gecontroleerd of het hem zeker weten was. Geen PSP of Killzone 1 ofzo.

Naar de kassa, geen problemen met afrekenen (kan altijd nog als niet verkoopbaar in het systeem staan oid) en nu ben ik thuis.

En ipv van KZ2 te spelen zit ik dit te posten op GoT! [/nerd]

Dus check Uw lokale Mediamarkt/Saturn, misschien hebben ze daar wel dezelfde fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
In heel nederland werd Killzone 2 gisteren al verkocht. :P En aangezien Sony volgens mij voor de benelux alles centraal doet zou het in België ook wel verkocht mogen worden. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Satch op 25-02-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Satch schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:11:
In heel nederland werd Killzone 2 gisteren al verkocht. :P En aangezien Sony volgens mij voor de benelux alles centraal doet zou het in België ook wel verkocht mogen worden. :)
Dus de release date is al officieel door iedereen gebroken? He ik dacht ook eens keer 1 van de gelukkigen te zijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Schijnbaar mochten we in NL/Benelux al eerder de game kopen van Sony. Omdat Guerilla natuurlijk een NL bedrijf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:01:
Schijnbaar mochten we in NL/Benelux al eerder de game kopen van Sony. Omdat Guerilla natuurlijk een NL bedrijf is.
In de US was een bedrijf wat het spel al verkocht, waarna er besloten werd de verkoop vrij te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
als ik deze filmpjes donwload en op de harde schijf van de ps3 zet, speelt de ps3 deze dan in HD af?

http://www.microsoft.com/...ntentshowcase.aspx#sysreq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:08:
hallo,
als ik deze filmpjes donwload en op de harde schijf van de ps3 zet, speelt de ps3 deze dan in HD af?

Wat houd je tegen? Probeer het zou ik zeggen. Ik zie niet waarom dit niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

hallo,

Voor de ps3 gaat het er alleen om of het een formaat is die ie af kan spelen. De resolutie hangt af van je tv. Maareh, probeer het gewoon eens dan zie je t gauw genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een wazig probleem

Dat is nogal moeilijk aangezien de launch van de PS3 op 23-03-2007 was ;)

Contact opnemen met Sony, vertellen wat het probleem is. En als je nog de aankoopbon / of bankafschrift hebt, kun je hem kostenloos laten repareren.

Ik zend morgen de mijne op, verzending is ook op hun kosten.

In Engeland hebben ze wel een goed systeem zeg, als je PS3 kapot is zenden ze eerste het gereviseerd toestel naar je thuis, waarna je je kapotte opstuurt naar hen. Dit gemeld aan de telefonist, maar helaas, enkel via de 'big boss' kan je dit misschien regelen, omdat het een compleet andere procedure is. Jammer, dan maar op de tanden bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
hallo,

Volgens mij hebben deze allemaal 5.1 audio, en werkt dat niet. (VC1 video is geen probleem, daar hebben ze ook voor Blu-ray een licentie voor, maar voor de 5.1 WMA codec heeft Sony geen license.)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Weet iemand of het mogenlijk is om de Logitech Harmony One in samenwerking met de PS3 te gebruiken?

Ik bedoel bij het afspelen van dvds, Blue ray en andere videobestanden.

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Dyoma schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:30:
Weet iemand of het mogenlijk is om de Logitech Harmony One in samenwerking met de PS3 te gebruiken?

Nope, de harmony afstandsbedieningen hebben geen bluetooth. Moet je een ir2bt kopen zie : http://ir2bt.com/info.htm

PSNID : HoefMeistert

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Niet zo out of the box. De Harmony gebruikt een IR signaal en de PS3 werkt met RF signaal. Dit moet zal je dus moeten omzetten. Bijvoorbeeld met dit: http://ir2bt.com/

Edit: Spuit11 :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ja dat kan, maar dan moet je een infrarood/bluetoothadapter hebben. En die zijn er wel, maar dat zijn van die hobbyprojectjes en zijn vrij prijzig.

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Werkt die afstandsbediening die je van sony kan kopen ook op BT dan?
Dacht dat er op de ps3 ook een IR poort zat maar kan wezen dat dat alleen op de Xbox 360 is.

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Volgens mij wel ja, getuige ook dat er geen "venster" in de afstandsbediening zit waar de IR doorheen kan.

You look like I need a drink.

• Flix83
Om even in te haken op het "ik heb problemen met mn Ps3 bd speler".
Gaat Sony er ook mee accoord als je de ps3 bij een webshop hebt gekocht.

Dat ik namelijk mn grootste zorg. Ik zit nog steeds te dubben waar ik m moet kopen, online of 50 euro duurder in de winkel en dit alles ivm de garantie

Verwijderd

Arghh :( , de ps3 kan mijn disc niet meer uitwerpen! Als ik op het knopje druk, gebeurd er niets. Ook leest hij de disc niet meer :'( . Iemand een idee hoe je de disc kan uitwerpen?

Een aantal maanden terug had ik de ps3 nog opgestuurd naar Sony, want toen las hij geen discs meer (de discs kwamen er toen overigens WEL uit :X)

Nu heb ik dus dubbele problemen :/

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Heb je 'm al eens helemaal uit gehad (d.m.v. de schakelaar achterop)? En hoor je het mechanisme wel wat doen?

Verwijderd

sopsop schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:44:
Heb je 'm al eens helemaal uit gehad (d.m.v. de schakelaar achterop)? En hoor je het mechanisme wel wat doen?
Jupz, hij is al 2 dagen helemaal uit geweest ;) . Het mechanisme hoor je draaien en het blauwe lichtje zie je knipperen, maar de disc lijkt vast te zitten. Het is overigens de 60 gb versie ;(
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.