Je kan ook gewoon dat ding gebruiken waar ie voor is; gamen en wellicht een filmpie kijken.
Ik vind ook dat het hier en daar gebruiksvriendelijker kan maar ik ga niet consoles vergelijken met die doet dit beter etc etc.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 136772
Je kan ook gewoon dat ding gebruiken waar ie voor is; gamen en wellicht een filmpie kijken.
Anoniem: 169123
waar slaat dat nou op ? het is de officiele blog website van Playstation 3 zelf.. ik zou je pc effe checken..Bullus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:20:
[...]
Ah dacht,leuk ff checken, maar bleek dat ik hem gister al op de ps3 had gedownload.
Site afgesloten....maar site kwam steeds weer terug 1,2,3,4....11...15..vensters..
uiteindelijk via taakbeheer iexplorer.exe afgesloten
DUS LINK NIET OPENEN
Uiteraard zal 99% het hier niet met je eens zijn, kon het zelf echter niet beter verwoorden. Met elk punt eens! Een beetje andere invalshoek kan zeker geen kwaad na al die lofzang-uitingen hier.
Nickname does not reflect reality
Waar het ook aan ligt is je referentiekader. Als je voor je PS3 een PS2, Gamecube of Xbox 1 had, dan zal je ook niet weten wat je mist.Brad Pitt schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:03:
[...]
Uiteraard zal 99% het hier niet met je eens zijn, kon het zelf echter niet beter verwoorden. Met elk punt eens! Een beetje andere invalshoek kan zeker geen kwaad na al die lofzang-uitingen hier.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Net weer ff gechecked,maar nu geen problemen...my badAnoniem: 169123 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:21:
[...]
waar slaat dat nou op ? het is de officiele blog website van Playstation 3 zelf.. ik zou je pc effe checken..
|2600k|Asus 290|
JIJ vindt het normaal, maar dat het normaal gevonden wordt is op zich raar, waarom zou je hier meer betalen voor digitale content als in de VS, waar de levensstandaard niet dramatisch lager ligt dan hier. ?-RazieL- schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:42:
De store is idd niet echt overzichtelijk en prepaid cards zou voor veel mensen heel fijn zijn. Dat je Home niet boeiend vind maakt niet uit, dan gebruik je het niet. Dat wij hier in NL meer moeten betalen voor iets is normaal. Dat is met alles zo.
dat is het punt niet, het punt is dat MS kennelijk geld betalen wil voor exclusive DLC, en dus dat mensen met 2 consoles de game dus voor de 360 kopen. Of het effectief is, is overigens maar de vraag, veel mensen hebben GTA4 niet uitgespeeld, dus waarom DLC kopen, als je GTA4 ook verder kunt spelen? De Fallout3 DLC viel erg tegen, dus ook daarom niet veel getreur, maar het gaat om het principe: je koopt een game voor de ps3, maar de DLC, de extraatjes komen niet op jouw platform vanwege een exclusive deal.Dat stukje over exclusives snap ik niet. De ps3 heeft genoeg goeie games en er komt er dit jaar weer een hele lading bij.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 169123
NpBullus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:16:
[...]
Net weer ff gechecked,maar nu geen problemen...my bad
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 20-02-2009 12:35 ]
Er komt de laatste tijd toch flink wat uit in de onlline winkel. De update van gisteren is toch flink lang geworden:Armada schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:10:
[...]
- Playstation Network
* Ik hoef aan weinig mensen nog te melden dat de EU Store layouttechnisch een drama is, misschien wel specifiek de Benelux, met als ultiem voorbeeld de SF 2 HD update van gisteren. Whoopie! Maar ook van de US store loop ik niet warm, er komt bijzonder weinig content vrij. Ik heb het dan niet alleen over PSN spellen, maar ook gewoon weinig demo's, trailers en ander spul.
Anoniem: 151082
Tuurlijk, je mag ook best kritiek hebben op dingen die Sony beter had kunnen doen met haar PS3. Het is met de PS3 en PS2 gewoon duidelijk dat Sony geen softwarebedrijf is. En ook duidelijk voorbeelden nodig heeft om iets te kunnen maken. Microsoft op software gebied gewoon veel gestroomlijnder en de 360 is bijna naadloos in te passen in een reeds groots uitgebouwd softwarenetwerk dat bestaat uit webbased email, multimedia players en Windows. Iets implementeren in iets wat al een stevige fundatie heeft, heeft de voorsprong.Armada schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:10:
[...]
{rant-warning}
Vind je het nou echt allemaal spectaculair? Voordat we elkaar allemaal weer gaan feliciteren met de PS3 wil ik nog graag een negatief geluid laten horen (en waarom niet, past wel bij mijn reputatie in dit forum, he?).
Alles waar ik mijn PS3 voor aanzet doet het meer dan uitstekend. Kijk je naar de onderdelen per stuk dan vind ik de PS3 niet onderdoen voor de 360 naast dan dat je met de 360 naadloos met windows kunt samenwerken. Dat de 360 een unified systeem heeft voor gameinvites en cross game chat is een groot voordeel. Voor mij echter gaat het om het gamen zelf en als ik online ben merk ik bar weinig van een niet bestaand unified invite systeem.Bottom line, ik ben gewoon bang dat Sony inderdaad de 10 jaar levensduur om de potentie waar te maken van het ding. Bovenstaand komt uitermate negatief over en dat komt toch ergens uit de frustratie/teleurstelling dat de potentie er is, maar dat Sony niet slagvaardig/geldkrachtig genoeg is om er ook echt iets mee te doen. Begrijp me niet verkeerd, een spelletje spelen, filmpje kijken doet-ie prima, maar verwacht niets meer dan dat. Geen integratie van functies, met het web of wat dan ook.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Waarschijnlijk zit de update er al in verwerkt. Als ik even rondzoek op Google staat namelijk overal dat in juli 2008 het package uit zou komen, dus als je RS:V2 in de afgelopen paar maanden hebt gekocht (bijv. de platinum versie) zal de fan-pack er al in verwerkt zitten.Anoniem: 151082 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:00:
Goedemiddag,
Laatst heb ik Rainbow Six Vegas 2 gekocht. Nu las ik op internet dat er een 'Free Fan Pack' voor te krijgen is; dit voegt o.a. enkele maps toe.
Ik zocht echter in de PS-Store en kon het daar niet vinden. Heeft iemand enig idee of en waar ik het kan downloaden?
Bvd
Doe mij dan maar een nieuwe game, 50miljoen voor DLC is echt belachelijk. Ik moest al moeite doen om GTA4 uberhaupt uit te spelen. Het principe zal me een worst zijn, ik beleef meer plezier met mn ps3. Ze investeren in games als KZ2 en GoW3 ipv geld te verspillen aan DLCEfBe schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:16:
[...]
JIJ vindt het normaal, maar dat het normaal gevonden wordt is op zich raar, waarom zou je hier meer betalen voor digitale content als in de VS, waar de levensstandaard niet dramatisch lager ligt dan hier. ?
Ik bedoel dat dit dus niet aan sony ligt.
[...]
dat is het punt niet, het punt is dat MS kennelijk geld betalen wil voor exclusive DLC, en dus dat mensen met 2 consoles de game dus voor de 360 kopen. Of het effectief is, is overigens maar de vraag, veel mensen hebben GTA4 niet uitgespeeld, dus waarom DLC kopen, als je GTA4 ook verder kunt spelen? De Fallout3 DLC viel erg tegen, dus ook daarom niet veel getreur, maar het gaat om het principe: je koopt een game voor de ps3, maar de DLC, de extraatjes komen niet op jouw platform vanwege een exclusive deal.
Ik ben het met armada eens dat Sony best wat harder mag zijn qua opstelling in deze: demos verplicht, DLC ook op de PS3 etc. Maar goed, Sony moet ook op de centen letten. 50 miljoen voor DLC kun je ook steken in een nieuwe exclusive IP voor je eigen platform, waar je meer geld aan verdient.
Anoniem: 131051
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn.Anoniem: 169123 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:29:
Afgelopen donderdagnacht in Las Vegas was de 12th annual Interactive Achievement Awards (IAA), de uitreikingen voor de beste games van 2008. Deze uitreikingen staan hoog aangeschreven in de games industrie en de genomineerden worden gekozen door 300 leden uit deze wereld. De avond werd gepresenteerd door komiek Jay Mohr.
Hierbij hebben wij voor jullie de winnaars van de IAA, waarbij duidelijk is wie de grote winnaar van 2008 is geworden: LittleBigPlanet. De PlayStation 3-exclusive heeft maar liefst acht prijzen gewonnen deze avond in Las Vegas waaronder de overall game of the year, de belangrijkste prijs van het jaar.
Bekijk hieronder de categorieën en de prijswinnaars in het vet gedrukt.
Zoals Swopdark al zei, MS is een softwarebedrijf 'puur sang'. Het zou maar erg zijn dat zij NIET aan de cutting edge van software integratie zitten. Heeft Sony 20 jaar ervaring met besturingssystemen maken? 10 jaar ervaring met online platforms op de markt te zetten? (windows messenger, hotmail, live, communicatie tussen windows...) Heeft Sony reeds een uitgebreid software en diensten netwerk en de jarenlange expertise om dat allemaal naadloos te integreren?
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 20-02-2009 16:14 ]
Misschien is dat de verklaring, maar ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat het ' aziatische volk' meer dan anderen op internet leeft (forensen met mobieltjes die internettoegang hebben schijnt daar erg veel gedaan te worden). Bovendien zou dat ook een vreemde insteek zijn voor een consolebouwer, waarvan het grootste deel in andere continenten verkocht wordt.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:59:
[...]
Daarnaast is het een Japans product, en dan zijn de verwachtingen altijd anders. Aziaten blijven toch een beduidend 'vreemd' volkje, die misschien helemaal niet zitten te wachten op wat jij allemaal zegt? Ik heb de ps3 gekocht voor het gamen, en dat doet het prima.
Ik game ook bijna niet online. Daarom heb ik het daar in mijn rant ook niet over gehad.Ik game bijna nooit online, en als ik dat wel doe wil ik simpelweg in een game gedropt worden, potje schieten en klaar. Geen gedoe met 'friends' en invites en lullen over de micro of een sterk 'sociaal' netwerk. Geen tijd, geen zin, ...
Ondanks dat iedereen daar op zijn mobieltje internet heeft (wat dat ook mag zeggen), zijn Japanners niet van het online tegen elkaar gamen op de console. Men speelt daar liever offline singleplayer en multiplayer games.Armada schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:40:
[...]
Misschien is dat de verklaring, maar ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat het ' aziatische volk' meer dan anderen op internet leeft (forensen met mobieltjes die internettoegang hebben schijnt daar erg veel gedaan te worden). Bovendien zou dat ook een vreemde insteek zijn voor een consolebouwer, waarvan het grootste deel in andere continenten verkocht wordt.
[...]
Ik game ook bijna niet online. Daarom heb ik het daar in mijn rant ook niet over gehad.
En precies door die sterke mobiele community's en sociale netwerken via mobieltjes zijn hun meeste behoeften tav social networking al lang ingevuld.Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:25:
[...]
Ondanks dat iedereen daar op zijn mobieltje internet heeft (wat dat ook mag zeggen), zijn Japanners niet van het online tegen elkaar gamen op de console. Men speelt daar liever offline singleplayer en multiplayer games.
Een 360 en losse speler zijn samen goedkoper dan een PS3.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:59:
[...]
En dan nog twee dingen:
-waar moet ik met m'n blu rays naar toe?Extra speler kopen zeker?
-Kan ik xvid/divx-video afspelen zonder m'n pc als mediaserver te moeten gebruiken? Standalone?
-Kan ik m'n controllers gewoon uit de doos aan de ps3 hangen en opladen zonder batterijen of charger pack te moeten kopen?
Nee? kthx byeNext
Dat zijn drie belangrijke punten voor mij die ik dagelijks gebruik. Gamen/film is bij mij ongeveer 40/60 %
https://www.facebook.com/hausbrandeck
[ Voor 19% gewijzigd door Bloemstukje op 20-02-2009 19:35 ]
gewoon nee.
Anoniem: 255271
lmao, natuurlijk heeft iedereen slechts 1 controller in huisyzf1kr schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:29:
[...]
En jij moet met een draadje verder spelen als de accu van je PS3 leeg is... zóóó handig zo'n ingebouwde accu.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik gebruik de smiley niet graag, but here goes:yzf1kr schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:29:
[...]
Een 360 en losse speler zijn samen goedkoper dan een PS3.
De 360 ondersteund al langer Divx/Xvid dan een PS3, en tot de laatste firmware van de PS3 ondersteunde de 360 ook nog meer formaten.
Wow, 13 dagen!Gaming system compatibility
On December 4, 2007, native MPEG-4 ASP playback support was added to the Xbox 360.[9] This means almost all video encoded with DivX and other MPEG-4 ASP codecs can be played back on Xbox 360.[10]
On December 17, 2007, the version 2.10 update for the Sony PlayStation 3 was released and included official DivX Certification. The PS3 also supports the DivX VOD service as of firmware version 2.50 released on October 15, 2008.
On January 20, 2009, the version 2.60 update for the Sony PlayStation 3 was released and included official DivX Certification and updated Profile support to version 3.11.[11]
Ja, oplaadbare batterijen... Vind ik ook zo handig in m'n logitech muis. Echt een elegante oplossing (voor de jaren '80 dan) Klepjes open, batterijen er uit pulken, in een lader frotten...Een 360 controller met play&charge kit zijn samen net zo duur als een PS3 controller.
Daarnaast gerbruiken veel mensen gewoon oplaadbare batterijen, lekker goedkoop.
En jij kan verder spelen met de batterij in die play and charge?En jij moet met een draadje verder spelen als de accu van je PS3 leeg is... zóóó handig zo'n ingebouwde accu.
SureAls je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks..... NEXT
Anoniem: 197857
Misschien moet je hier eens naar kijken:EfBe schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:16:
[...]
JIJ vindt het normaal, maar dat het normaal gevonden wordt is op zich raar, waarom zou je hier meer betalen voor digitale content als in de VS, waar de levensstandaard niet dramatisch lager ligt dan hier. ?
superB
Ik heb het een drie-viertal keer geprobeerd in offline co-op (eerste missie) maar in die mode liep het telkens vast bij het laden. Ofwel in het begin, ofwel na die eerste cutscene (onthoofding).inXs schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:43:
Zit toch stiekem te wachten op Resident evil 5, heb een aantal keren met een vriend de demo in co-op (offline) gespeeld en dat bevalt wel heel erg goed.
Precies, daarom wil ik deze game ook kopen eigenlijk. Dergelijke horrorshooters speel ik niet zo graag op m'n eentje. Of toch niet in lange sessies. Maar in co-op is het altijd dikke fun, zombies afknallenZelfs warhawk spelen we nog geregeld in co-op bij mij thuis. Ik vind toch echt dat ze meer spellen moeten maken waarin offline co-op/splitscreen mogelijk is. Dat is toch wel erg leuk. "iedereen" heeft toch een grote tv, dus dit moet prima kunnen
(van 1tje boven daitox dus)
Anoniem: 197857
Prijs voor een 360 met alle functionaliteiten om de beleving zo dicht mogelijk bij PS3 te krijgen (prijzen van bol.com):SanderPS3 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:34:
Dus jij hebt liever een 360 en een apparte blue ray speler staan ?
beetje overbodig niet ? als je alles in 1 kan krijgen (ps3)
Plus dat ik lieverd 400 euro voor een ps3 betaal met hdmi en alles er bij ( accu pack e.d )
dan dat ik een kale xbox koop en later voor verassingen kom te staan dat ik baterrijen moet gebruiken, en een apparte blue ray speler moet kopen ... hmm !!
niet leuk als je DENKT dat je maar 150 euro kwijt bent voor een xbox, maar achteraf nog lekker mag gaan dokken voor de extras ! Daar hou je namelijk geen rekening mee ,..
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 20-02-2009 21:04 ]
superB
Kan je niet gewoon via de browser naar die site gaan met allemaal radio zenders en dan er eentje afspelen?inXs schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:34:
heeft men overigens al meer internetradio stations kunnen ontdekken die te streamen zijn op de ps3.. Virgin radio heeft niet echt zenders naar mijn smaak en helaas kan shoutcast nog niet.. Zoek een beetje goede dance/trance radio die te streamen is.
superB
Ik vind het jammer dat je door deze reactie weer een blinde kat moet afgeven. Je weet dat je hierdoor weer een 360 vs PS3 discussie uitlokt, die sommige mensen niet kunnen weerstaan. Erg jammer, want het gaat volledig voorbij aan de inhoud van mijn rant en krijgen we nu weer de gebruikelijke dooddoeners.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:59:
[...]
En dan nog twee dingen:
-waar moet ik met m'n blu rays naar toe?Extra speler kopen zeker?
-Kan ik xvid/divx-video afspelen zonder m'n pc als mediaserver te moeten gebruiken? Standalone?
-Kan ik m'n controllers gewoon uit de doos aan de ps3 hangen en opladen zonder batterijen of charger pack te moeten kopen?
Nee? kthx byeNext
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
In de store selecteer je "alle games" en dan ga je naar "shooters" en dan helemaal vanonder als ik het goed onthouden heb.Anoniem: 151082 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:00:
Goedemiddag,
Laatst heb ik Rainbow Six Vegas 2 gekocht. Nu las ik op internet dat er een 'Free Fan Pack' voor te krijgen is; dit voegt o.a. enkele maps toe.
Ik zocht echter in de PS-Store en kon het daar niet vinden. Heeft iemand enig idee of en waar ik het kan downloaden?
Bvd
PSN: bobsh .:. KZ2 Stats
Nee, dat gaat nooit werken.sretlow schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:13:
Ik heb nog een oud spel (I.S.S. 98 International Superstar Soccer 98) die mijn zoontje nog steeds op de PS1 speelt. Dit is een kopie van een origineel spel. Origineel heb ik natuurlijk niet meer. Kopie speelt wel op de PS1. In de PS3 speelt deze echter niet. Hij zit deze als muziek cd. Kan ik deze toch werkbaar krijgen voor de PS3? Zo ja hoe?
Zeg nooit nooit...Armada schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:18:
Nee, dat gaat nooit werken.
Ik was net in 2 rondes 1 beestje kwijt geraakt en uiteindelijk kwam ik niet verder dan 9674! xDscorpie schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:59:
Tijdens het spelen zo snel mogelijk die upgrades kopen voor meer rente / bonus / hoe je het ook noemt. Meestal ben je rond ronde 13 of 14 ofzo dan zo vermogend dat je op het eind nieteens torens hoeft te verkopen.
Kan niet. Je kunt enkel originele games op een PS3 afspelen. Als een gekopieerd spel op je PS1 wel werkt, dan is die PS1 gechipt.sretlow schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:13:
Ik heb nog een oud spel (I.S.S. 98 International Superstar Soccer 98) die mijn zoontje nog steeds op de PS1 speelt. Dit is een kopie van een origineel spel. Origineel heb ik natuurlijk niet meer. Kopie speelt wel op de PS1. In de PS3 speelt deze echter niet. Hij zit deze als muziek cd. Kan ik deze toch werkbaar krijgen voor de PS3? Zo ja hoe?
[ Voor 5% gewijzigd door Neejoh op 21-02-2009 16:33 ]
Alleen wireless wil nog wel eens net iets te langzaam zijn (geen eigen ervaringen mee) maar een wired 100mbit of gigabit netwerkje is uiteraard meer dan snel genoegNeejoh schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:32:
@Alvi; Grazie.
En hoe zijn jullie ervaringen met het streamen van HD over het netwerk? Moet geen probleem zijn neem ik aan (als de source HDD snel genoeg is natuurlijk)?
Yamaha MT-09
100mbit hoeft zeker niet snel genoeg te zijn om bijv. een FullHD MKV realtime te streamen m.b.v. PMS o.i.d.Bergie schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:36:
[...]
Alleen wireless wil nog wel eens net iets te langzaam zijn (geen eigen ervaringen mee) maar een wired 100mbit of gigabit netwerkje is uiteraard meer dan snel genoeg
Anoniem: 140372
En toch stream ik 1080p MKV over 100mbit, niet alleen via LAN maar ook internet (glasvezel). Kan makkelijk, x264 stream is 6 mb/s ofzo.Brad Pitt schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:09:
[...]
100mbit hoeft zeker niet snel genoeg te zijn om bijv. een FullHD MKV realtime te streamen m.b.v. PMS o.i.d.
Een "backup" zeker?sretlow schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:13:
Ik heb nog een oud spel (I.S.S. 98 International Superstar Soccer 98) die mijn zoontje nog steeds op de PS1 speelt. Dit is een kopie van een origineel spel.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Scart is best te doen. Zeker als je niks beters gewend bent. Bereid je echter voor op een explosie van kleur en detail wanneer je je PS3 voor het eerst op een HD Ready of Full HD hebt aangesloten met HDMI.DaFrenk schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:23:
En is de kwaliteit via SCART op een ouderwetsche beeldbuis een beetje te pruimen? Die wordt vast wel geupgrade in de nabije toekomst, maar tot die tijd moet ik het daar even mee doen
Ah oke, ik was al bang dat dat erg tegen zou vallen. Ja, ben benieuwd! Hoop dat de LittleBigPlanet pack op voorraad isswopdark schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:51:
[...]
Scart is best te doen. Zeker als je niks beters gewend bent. Bereid je echter voor op een explosie van kleur en detail wanneer je je PS3 voor het eerst op een HD Ready of Full HD hebt aangesloten met HDMI.
have fun!
Er was een verhaal dat de Xbox een speciale upscale-chip (HANA) aan boord had, Deze wordt echter gebruikt voor video-outputconversie. Dit is al bijna twee jaar bekend maar toch zie ik regelmatig nog verhalen dat de 360 idd een speicale scaler heeft. Niet dus. Zie deze bron:Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:09:
Ook de xbox games worden intern gerendered op 720p en daarna via een speciaal daarvoor ontworpen chipje ge-upscaled naar 'full HD'.
Het grote verschil qua upscaling tussen de PS3 en 360 is dat de laatste alle games automatisch kan upscalen naar 1080i/p, terwijl PS3-games die functionaliteit specifiek moeten aanzetten tijdens het maken van een game. De Nvidia-chip heeft een gekke beperking dat hij niet automatisch zowel horizontaal als vertikaal kan upscalen, dus moeten programmeurs daar rekening mee houden.The only other major change under the bonnet is the new HANA video display chip, replacing the old ANA version in the classic 360. This chip has erroneously been described as the silicon that deals with the 360's inbuilt hardware scaling. In truth, Microsoft has now confirmed to us that it's merely a video output chip - a means of transferring the framebuffer into all of the different signals: composite, s-video, RGB SCART, component, VGA and - the key addition with HANA - HDMI. Scaling itself is actually performed by the Xenos GPU (most likely using a variation of Lanczos resizing) so in that respect the Elite performs identically to the original Xbox 360. The presence of HANA confirms that there will be no aftermarket HDMI solution for the current model.
Veel PSN-games zijn native 1080p, bijv Wipeout HD, de Pixeljunk-games, Echochrome, etc. Je ziet het nauwelijks bij gewone games, maar ze zijn er soms wel. Sony's nieuwe baseball-game MLB 09 The Show is bijv native 1080p. Best wel uniek.Het overgrote deel van de games is native 720pWeinig moderne games draaien op native 1080p, of ze moeten echt massa's tijd hebben (GT5) of het zijn eenvoudige PSN games (ook niet echt moeilijk) of 'eenvoudige' platformers zoals LBP.
De ps3 doet het iets anders en laat dan gewoon de tv het 720p signaal verwerken.
[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 21-02-2009 22:05 ]
Zo simpel is het niet. De 'kraakmogelijkheden' van een console kunnen bijdragen aan de populariteit van een console. Voorbeeld wat vrij dichtbij staat, ik heb een tijdje terug een artikel gelezen dat aangeeft dat de PSP vooral leeft van zijn homebrewscene. Leuk voor Sony, want die verdienen geld per verkochte PSP. Natuurlijk wel wat minder voor de gameontwikkelaars. Hoewel er misschien ook in absolute getallen weer meer spellen verkocht worden, als er zoveel meer PSPs in omloop zijn.swopdark schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:31:
[...]
Een "backup" zeker?![]()
Een groot voordeel voor Game-makers, Sony en uiteindelijk ook consumenten is dat de PS3 nog niet is gekraakt en dat er dus feitelijk geld wordt verdiend. Ik heb zelf mijn PS2, xbox, 360 en PS1 nog nooit omgebouwd en ik betaal wel gewoon voor kwalitatieve games. Dat zouden nog veel meer mensen moeten doen.
Nee de PS3 is niet gekraakt en er lijkt ook (naast wat kleine nieuwtjes links en rechts) geen doorbraak te komen op korte termijn. Mede dankzij de dure Blu-Ray spelert denk ik.
Jammer dan dat sony nauwelijks geld verdient op de ps3 als hardware...Anoniem: 140372 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 23:58:
[...]
Zo simpel is het niet. De 'kraakmogelijkheden' van een console kunnen bijdragen aan de populariteit van een console. Voorbeeld wat vrij dichtbij staat, ik heb een tijdje terug een artikel gelezen dat aangeeft dat de PSP vooral leeft van zijn homebrewscene. Leuk voor Sony, want die verdienen geld per verkochte PSP. Natuurlijk wel wat minder voor de gameontwikkelaars. Hoewel er misschien ook in absolute getallen weer meer spellen verkocht worden, als er zoveel meer PSPs in omloop zijn.
Dat is hier ook al vaak genoeg langsgeweest...
Specificaties
Maximale resolutie: Full HD TV, te weten 1920 x 1080, progressief (1080p).
Opslagcapaciteit
-Enkellaags: 25 GB
-Dubbellaags: 50 GB
Maximale bitrates
-Raw data overdracht: 53.95 Mbit/s
-Audio+Video+ondertiteling: 48.0 Mbit/s
-Video: 40.0 Mbit/s
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-02-2009 00:15 ]
Wat heeft de bitrate van de blu-ray drive te maken met de bitrate die nodig is om een gemiddelde H.264 track te streamen over een 100Mb netwerk?Anoniem: 131051 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:13:
[...]
quote:
Specificaties
Maximale resolutie: Full HD TV, te weten 1920 x 1080, progressief (1080p).
Opslagcapaciteit
-Enkellaags: 25 GB
-Dubbellaags: 50 GB
Maximale bitrates
-Raw data overdracht: 53.95 Mbit/s
-Audio+Video+ondertiteling: 48.0 Mbit/s
-Video: 40.0 Mbit/s
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-02-2009 04:12 ]
Ik bedenk me net, dat is dan zeker met een aparte SCART kabel alleen? Dus van die AV-Out poort naar scart i.p.v. via die meegeleverde kabel met een SCART adapter. Want via die meegeleverde kabel krijg je dus belabberd beeld begrijp ik uit de FAQ?swopdark schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:51:
[...]
Scart is best te doen. Zeker als je niks beters gewend bent. Bereid je echter voor op een explosie van kleur en detail wanneer je je PS3 voor het eerst op een HD Ready of Full HD hebt aangesloten met HDMI.
have fun!
De naam SCART geeft enkel het type connector aan en zegt niks over het signaal wat erover heen gaat, want dat kan composiet, s-video of RGB zijn. De beste kwaliteit geeft SCART-RGB maar dan moet je TV ook SCART-RGB hebben. Mijn oude Philips en Sony TVs hadden beiden twee SCART-ingangen, maar er was er maar 1 daadwerkelijk SCART-RGB. Let daar ook op.DaFrenk schreef op zondag 22 februari 2009 @ 09:27:
[...]
Ik bedenk me net, dat is dan zeker met een aparte SCART kabel alleen? Dus van die AV-Out poort naar scart i.p.v. via die meegeleverde kabel met een SCART adapter. Want via die meegeleverde kabel krijg je dus belabberd beeld begrijp ik uit de FAQ?
Want dan kan ik beter gelijk een aparte SCART kabel erbij kopen zeker?
Ik heb een verassing voor je, zelfs LBP draait native op 720p hoorAnoniem: 131051 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:09:
Ook de xbox games worden intern gerendered op 720p en daarna via een speciaal daarvoor ontworpen chipje ge-upscaled naar 'full HD'.
Weinig moderne games draaien op native 1080p, of ze moeten echt massa's tijd hebben (GT5) of het zijn eenvoudige PSN games (ook niet echt moeilijk) of 'eenvoudige' platformers zoals LBP.
De ps3 doet het iets anders en laat dan gewoon de tv het 720p signaal verwerken.
Ik heb het dan ook niet over de PS3, maar het is te makkelijk om te zeggen dat piraterij per definitie slecht is voor een console/fabrikant/studio.Anoniem: 131051 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:13:
[...]
Jammer dan dat sony nauwelijks geld verdient op de ps3 als hardware...
Kraken is dus een no-go wat mij betreft. En dat mag zo blijven, ook al zou ik m'n games blijven kopen. En ondanks dat het gevoelsmatig voor mij weinig uitmaakt dat ik moet betalen voor wat iemand anders 'gratis' kan krijgen. (een veelgehoord argument) weet ik toch graag dat m'n medegamers online of mede-discussiepartners op fora ook passionele gamers zijn en ook voor hun games betalen. Mensen die weloverwogen bezig zijn met games, en geen leechers die alles binnenhalen wat los en vast zit. Want hun mening heeft voor mij nagenoeg geen waarde... Elke game is goed genoeg voor hun, "want het kostte hen toch niets"...
PS3 heeft het goed voor elkaar op dat gebied.
[...]
[...]
Ah oké. Nouja, dan zie ik het zo wel als ik hem aansluit. Want ik heb hemymmv schreef op zondag 22 februari 2009 @ 10:54:
[...]
De naam SCART geeft enkel het type connector aan en zegt niks over het signaal wat erover heen gaat, want dat kan composiet, s-video of RGB zijn. De beste kwaliteit geeft SCART-RGB maar dan moet je TV ook SCART-RGB hebben. Mijn oude Philips en Sony TVs hadden beiden twee SCART-ingangen, maar er was er maar 1 daadwerkelijk SCART-RGB. Let daar ook op.
Mocht je alsnog een RGB-scart kabel halen (die van de PS2 werkt prima), neem er dan 1 met een RGB/Composiet schakelaar.DaFrenk schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:09:
[...]
Ah oké. Nouja, dan zie ik het zo wel als ik hem aansluit. Want ik heb hemBij de MediaMarkt was hij helemaal niet meer verkrijgbaar, maar bij de concurrent wel. Zo lekker alles uitproberen!
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Voor de PS3 en 360 zeker wel. Sony en Microsoft maken verlies op iedere console die ze verkopen. De winst moet komen uit de verkoop van games en accessoires. De vraag naar de console zal zeker toenemen als de console gedownloade games kan afspelen, maar de bedrijven hebben hier niks aan. Deze mensen kosten hun alleen maar geld. Bij de Wii ligt dit anders, Nintendo heeft het slim aangepakt als het daarop aankomt. Door de oudere hardware in de Wii maken ze winst per verkochte console. Voor hen maakt het dan ook een stuk minder uit of mensen games downloaden.Anoniem: 140372 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:06:
[...]
Ik heb het dan ook niet over de PS3, maar het is te makkelijk om te zeggen dat piraterij per definitie slecht is voor een console/fabrikant/studio.
Ahzo, ja het is wel de bedoeling dat ik hem iig als DVD speler ga gebruiken. Later met een betere TV eraan ook wel BluRay, maar daar schiet ik nu natuurlijk niet veel mee op, op een oude kleine SDTV. Thanks voor de tips iig!Seraphus-Y schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:35:
[...]
Mocht je alsnog een RGB-scart kabel halen (die van de PS2 werkt prima), neem er dan 1 met een RGB/Composiet schakelaar.
Als je namelijk ook dvd's en/of blu-rays wilt gaan kijken op de PS3 met een RGB-scart aansluiting, dan krijg je groen beeld. Met de schakelaar kan je dan tijdelijk het beeld via composiet laten lopen voor de films en heb je daar geen last van.
Mwah, het heeft zeker ook voordelen. Veel mensen houden het bij 1 console, en als ze een omgebouwde ps3 zouden kopen dan hebben ze iig geen console van de concurrenten. En als deze mensen tevreden zijn over de console en de games dan levert dat weer positieve mond-op-mond reclame op. Verder kan het zo gebeuren dat deze mensen uiteindelijk toch ook originele games gaan kopen (ik neem mezelf als voorbeeld bij de ps2Skire schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:35:
[...]
Voor de PS3 en 360 zeker wel. Sony en Microsoft maken verlies op iedere console die ze verkopen. De winst moet komen uit de verkoop van games en accessoires. De vraag naar de console zal zeker toenemen als de console gedownloade games kan afspelen, maar de bedrijven hebben hier niks aan. Deze mensen kosten hun alleen maar geld. Bij de Wii ligt dit anders, Nintendo heeft het slim aangepakt als het daarop aankomt. Door de oudere hardware in de Wii maken ze winst per verkochte console. Voor hen maakt het dan ook een stuk minder uit of mensen games downloaden.
Gebruik dan een grote BAnoniem: 140372 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:06:
en 48 MBit/s is hier toch echt 6 MB/s hoor. Gaat er in ieder geval om dat je voor het streamen van HD materiaal geen speciale apparatuur nodig hebt.
ik kijk ook nog naar een oude Matchline met Pixel Plus en en het ziet er prima uit, tegen de zomer komt er dan eindelijk bij mij ook een LCD!DaFrenk schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:53:
[...]
Ah oke, ik was al bang dat dat erg tegen zou vallen. Ja, ben benieuwd! Hoop dat de LittleBigPlanet pack op voorraad is
PSN ID: Svennie-NL
Hij is nu aangesloten en alles, gewoon met de meegeleverde AV Cable + scartadapter, heb hem op RGB modus gezet en het ziet er inderdaad prima uit. Kleine lettertjes zijn soms wat moeilijk te lezen (zoals de prijzen @ de Store) maar tijdens de games heb ik er nog geen last van gehad. Nu een shitload aan demo's aan het downloadenSvennie schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:54:
[...]
ik kijk ook nog naar een oude Matchline met Pixel Plus en en het ziet er prima uit, tegen de zomer komt er dan eindelijk bij mij ook een LCD!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Fear 2 is dan wel niet duur, maar de meningen over die game zijn toch verdeeld. Gemakkelijker, meer standaard FPS knallen. Slow mo bijna niet meer nodig, weinig 'schrikmomentjes'. AI lijkt dommer te zijn (terwijl ze je in Fear 1 echt probeerden te flanken, of tafel gebruiken als cover en zo)EfBe schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:39:
Amazon.co.uk: (1 pond is ong 1.12 euro (xe.com)
Killzone 2, RE5: 29.99 pond
Bioshock: 12.50 pond
Fear2: 27.96 pond
Geen creditcard gegevens, game meteen meenemen naar huis en geen slome verzendingen uit de ukm.a.w.: waarom naar bart smit?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-02-2009 17:49 ]
Anoniem: 151082
Sorry voor de late reactie, maar daar dacht ik ook aan inderdaad. Het rare is echter dat je bij dat Pack een 3-tal extra levels kreeg, waaronder enkele in het donker. Ik kan alleen helemaal geen donkere levels vinden in mijn versie.Mj2sL schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:22:
[...]
Waarschijnlijk zit de update er al in verwerkt. Als ik even rondzoek op Google staat namelijk overal dat in juli 2008 het package uit zou komen, dus als je RS:V2 in de afgelopen paar maanden hebt gekocht (bijv. de platinum versie) zal de fan-pack er al in verwerkt zitten.
Anoniem: 279033
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Zover ik weet zijn deze er nog niet voor Europa. En dus blijf je toegewezen op je creditcard.Anoniem: 279033 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 07:15:
Ik haal mn PSN-cards via de HDmoviesource site maar deze zijn alleen geldig voor mn US account. Iemand een idee waar ik Europese cards kan kopen online ivm de Burnout uitbreiding?
Geen enkele console bouwer zal echt baat hebben bij het ombouwen van haar consoles. Ik denk dat veel van die praatjes van mensen zijn die hun illegale manier van gamen proberen te rechtvaardigen. De fabrikanten verdienen nu eenmaal aan de verkochte games en accesoires. Valt die eerste inkomstenbron weg dan is die verkochte console niet winstgevend. Ik geloof dat er destijds 5 of 6 games verkocht moetsen worden per PS2 om die console winstgevend te maken voor Sony.-RazieL- schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:20:
console ombouwen en backups maken verhaal
Ikj heb geen zin in een credit card dus zal waarschijnlijk nooit die uitbreidingen kunnen kopen. Oh well, dan maar SotN kopen.AvanCade schreef op maandag 23 februari 2009 @ 07:36:
[...]
Zover ik weet zijn deze er nog niet voor Europa. En dus blijf je toegewezen op je creditcard.
Gewoon even een credit card bestellen dus!
Yamaha MT-09
Slome verzendingen uit de uk merk ik alleen bij play.com, als ik via amazon.co.uk bestel is het er vrijwel altijd binnen een paar dagen (mits je het maar echt bij amazon.co.uk besteld en niet zo'n bedrijf dat er tegenaan hangt).Anoniem: 131051 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:44:
[...]
Geen creditcard gegevens, game meteen meenemen naar huis en geen slome verzendingen uit de uk
[ Voor 10% gewijzigd door sopsop op 23-02-2009 09:57 ]
Anoniem: 276106
Klopt helemaalBergie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:14:
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat de PS3 nog niet gehacked is. Ik hecht nu meer waarde aan de spellen die ik koop en probeer ze ook echt uit te spelen. Iets wat ik op de pc bijvoorbeeld niet had (toen mijn pc nog snel genoeg was om nieuwe games te draaien). Daar downloadde (?) ik praktisch alles om het na 1 of 2 keer spelen weer weg te gooien.
Dus wat mij betreft blijft het gewoon nog even zo
Met externe HD kom je al erg ver, download in juiste map plaatsen en ps3 denk dat het om een demo gaat.Anoniem: 276106 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:45:
[...]
Klopt helemaal. Daarbij is ook een "probleem", dat als je alles kunt downloaden, je vaak meer aan het downloaden bent, dan daadwerkelijk aan het spelen. De collectie is nu een stuk kleiner, maar elk spel wordt veel gespeeld. En mocht er een miskoop tussenzitten, Marktplaats is gewillig zodat het verlies beperkt blijft.
Dat zegt meer over jullie eigen hebberigheid dan over de voordelen van een gehackte console.Anoniem: 276106 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:45:
[...]
Klopt helemaal. Daarbij is ook een "probleem", dat als je alles kunt downloaden, je vaak meer aan het downloaden bent, dan daadwerkelijk aan het spelen. De collectie is nu een stuk kleiner, maar elk spel wordt veel gespeeld. En mocht er een miskoop tussenzitten, Marktplaats is gewillig zodat het verlies beperkt blijft.
Ik ben niet in de loop hierover, maar ik zou dat vreemd vinden. Aanvankelijk is data voor de PS3 weergegeven in een bubbel, wat betekent dat het nog niet geïnstalleerd is. Dat installatieproces is juist ontworpen, omdat de PS3 er niet op kan vertrouwen dat de data op de HDD (intern of extern) wel officieel is. Via dat encryptieproces wordt er voor gezorgd dat de PS3 dat wel kan vertrouwen. (hier komt wat speculatie bij kijken, maar er zijn genoeg aanwijzigingen, packages zijn even groot na download als na installatie en de installatie duurt veel te lang om een simpele foldertransfer te zijn).himlims_ schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:09:
[...]
Met externe HD kom je al erg ver, download in juiste map plaatsen en ps3 denk dat het om een demo gaat.
Of het nu wel of niet kan, ik denk niet dat GoT de plek is om hier verder op in te gaan, omdat je dan al snel richting zaken gaat die tegen het beleid ingaan.Armada schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:35:
Dus of je gokt wat en dit kan niet, of het installatieproces is nutteloos of 'men' kan het installatieproces simuleren.
And I'm the only one and I walk alone.
Het is wel van de inquirer, dus korreltje zout, maar een Intel GPU zou interessant zijn. Daarnaast vind ik het ook interessant dat Nvidia door zou blijven gaan met de praktijken die ze bij de Xbox op MS los lieten: oude techniek, die zeer goedkoop zou moeten worden, mondjesmaat in prijs laten zakken. Op die manier maakt Nvidia de kostprijs van het geheel hoog en is prijsverlaging nauwelijks mogelijk.Yeah, Intel won the PS4 GPU, no shock considering how much they needed a console win to get people coding for Larrabee. They can either convince companies to put in a code path for the chip in Big Budget Mediocre Sequel 7: Vengeance of the Farmland Creatures by sending people with wads of money and begging, or get a console win. They got a console win, and it was the right way to go.
Some people hanging around the Sony booth at CES were nice enough to let us in on the scoop. It seems Nvidia has proverbially bent Sony over like they did MS on the XBox, and are not really welcome there any more. Couldn't happen to a nicer bunch of guys, either way, but hardly an unexpected outcome.
Sony is looking pretty desperate nowadays with a multi-billion dollar loss in 2008, and more pain on the way for 2009. The PS3 has utterly failed in the market, and there was a lot of talk about whether or not there was going to be a PS4 at all. Sony needed a reliable partner with deep pockets which would actually be there in 2012 to fund this exercise in DRM, and it found one in Intel. Damn good choice really.
The nice Sony engineering lady at CES told us that Intel essentially bought the win, a theoretically good architecture, no imminent threats of going bust, and not being hated by Sony all contributed too. With a couple of deliverables satisfied, the PS4 GPU belongs to Intel. No word if this is going to be the entire architecture, CPU as well, or not. That, from what we are told, is not final yet.
Ik ben ook blij dat de PS3 (nog) niet gehackt is. Mocht het zover komen laat ik mijn PS3 (ivm 5 jaar garantie) niet hacken. Ik zie het met de pc en de Wii. Op de pc spelen mijn kinderen een spel een paar keer en dan nooit meer. Ik heb nu meer dan 70 spellen voor de Wii waarvan we er hooguit 5 of 6 spelen. De rest staat gewoon stof te verzamelen.Bergie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:14:
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat de PS3 nog niet gehacked is. Ik hecht nu meer waarde aan de spellen die ik koop en probeer ze ook echt uit te spelen. Iets wat ik op de pc bijvoorbeeld niet had (toen mijn pc nog snel genoeg was om nieuwe games te draaien). Daar downloadde (?) ik praktisch alles om het na 1 of 2 keer spelen weer weg te gooien.
Dus wat mij betreft blijft het gewoon nog even zo
Dat is niet de schuld van de omgebouwde Wii, dat ligt aan degene die al die spellen denkt te willen.MEGATRON schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:38:
[...]
Ik ben ook blij dat de PS3 (nog) niet gehackt is. Mocht het zover komen laat ik mijn PS3 (ivm 5 jaar garantie) niet hacken. Ik zie het met de pc en de Wii. Op de pc spelen mijn kinderen een spel een paar keer en dan nooit meer. Ik heb nu meer dan 70 spellen voor de Wii waarvan we er hooguit 5 of 6 spelen. De rest staat gewoon stof te verzamelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 23-02-2009 13:11 ]
Hmmm, en wat zou die mensen verleiden om al die spellen te downloaden?Anoniem: 140372 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:09:
[...]
Dat is niet de schuld van de omgebouwde Wii, dat ligt aan degene die al die spellen denkt te willen.
[ Voor 39% gewijzigd door Armada op 23-02-2009 13:27 ]
Als ik ergens niet verder kom ben ik juist extra gebrand om het juist wel te halen.Armada schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:21:
[...]
Hmmm, en wat zou die mensen verleiden om al die spellen te downloaden?
Iedereen heeft spellen waaraan hij twijfelt. Een niet-modder zal zwaar wikken en wegen en uiteindelijk beslissen het wel of niet te doen. Een modder zal eerder de downloadpijp aanzetten en ' gewoon effe kijkuh of ut wat is' .
Overigens is dit ook het geval met importspellen. Waar ik bij een spel van 55 EUR toch wel goed ga nadenken, wordt het met al die importspellen voor 30 EUR toch al een stuk verleidelijker om toch maar (twijfel)spellen te kopen.
Klein voorbeeldje is Bioshock voor een sub-20 pond prijs. Het lijkt soms wel alsof de moeite die ik er in wil steken recht evenredig is met de prijs van het goed. Op de PC kwam ik bij een stuk dat ik irritant vond en heb ik doorgezet. Zou ik het spel voor minder dan 20 EUR kopen, dan leg ik het sneller terzijde, terwijl de levels daarna misschien weer een enorme belevenis zijn. Raar maar waar... Hetzelfde gebeurt veel met gratis spellen die je downloadt.
[ Voor 94% gewijzigd door TheLastOttoman op 23-02-2009 14:33 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.Anoniem: 279033 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:43:
Iedereen zegt wel blij te zijn met een niet gehackte console maar moet je opletten hoeveel er 'overstappen' wanneer dit kan. Als je het gewoon steeds bij 1 of 2 spellen houdt gaat het prima.
Only fools are enslaved by time and space.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq