Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Woei net een nieuwe Uncharted "gewonnen" op eBay voor maar 8,25 euro (+2 euro verzendkosten). Nice :).

Vandaag ook mijn CoD5 en Mirror's Edge van FRS "actie" opgehaald op postkantoor, ik ben voorlopig nog niet uitgespeeld :P. Jammer genoeg mag ik van mezelf nu voorlopig geen Killzone 2 kopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
El_V schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:36:
officiele sony headset voor 20,49 pond inclusief verzenden bij www.mymemory.co.uk, ik dacht dat dat wel ff het vermelden waard was hier (en niet alleen in games import topic)..

super koopje voor een super headset
Ook ik had na de post hier bij MyMemory.co.uk de officiele PS3 headset en camera gekocht.

Besteld 26-02-09 ( s'avonds laat betaald via PayPal )
Verstuurd 27-02-09 ( niet zeker, maar die datum staat op de Jersey Post stempel/sticket )
Ontvangen 05-02-09 in bubbelenvelop door TNT bezorgd.

Prijs 20.95 GBP voor ieder, dus 41,90GBP incl verzenden.

Had beter met CC kunnen betalen, want de koers van PP is ongunstiger..
Ze hebben 48.35 EUR afgeschreven, dus PP Wisselkoers: 1 euro = 0,866597 Britse ponden

Had met CC nog 1.30 EUR goedkoper geweest, maar ik ben blij.
Service is goed, durfde het wel aan ( mede omdat ze Amazon reseller zijn ) bij deze shop ook al was het voor mij de 1ste keer.

Het kan dus wel vanaf de Kanaaleilanden, goede service, snel en lage of geen verz kosten.
Play.com pas maar op... enne El_V bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik zit te denken om freerecordshop maar eens te gaan mailen omdat mijn street fighter niet echt opschiet. Levertijd is nog steeds onbekend. Wellicht kan ik m gewoon bij een winkel afhalen, met een factuur van 25 euro haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Monda schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:02:
[...]

Ik heb de laatste optie geprobeerd , maar wanneer ik e de ps3 als nieuwe applicatie heb toegevoegd met manual entry of port maps aangevinkt, staat er: Application not found. Ik kan nergens poorten open zetten, zoals in het voorbeeld zou ik bij dcpluplus moeten komen...
Ik heb de Thomson TG787vSIP geeft mn router aan en die staat er sowieso niet tussen....
ik km nu verder. maar bij poorten toevoegen staat er: validatie fout, de begin poort dient numeriek te zijn. terwijl ik dat ook doe. poort 80 is inmiddels gelukt, na 10 minuten waardes veranderen. Poort 443 accepteert ie weer niet, ik krijg weer de error dat de waarde numeriek moet zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door Monda op 06-03-2009 23:33 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb een korte vraag over de volgende spellen:

BLES-00322 Mirror's Edge
BLES-00373 Saints Row 2
BLES-00409 Tomb Raider Underworld

Ik wil graag weten of deze spellen ondertitels hebben en zo ja ook in het nederlands ? Alleen over SR2 heb ik iets kunnen vinden met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Saints Row 2 heeft geloof ik wel Nederlandse ondertitels ja, maar Mirror's Edge niet volgens mij, ben het in ieder geval niet tegengekomen. Allebei de games hebben in ieder geval wel Engelse ondertitels.

[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 07-03-2009 00:46 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Mirror's Edge heeft wel engelse subtitles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Volgens mij heeft SR2 zelfs Nederlandse stemmen...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Bullus schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:21:
[...]

Je hebt zeker ook een mail gekregen van Splitfish ?

Ik kan ze via via aankomen, maar weet niet of er genoeg animo is.
Ik heb wel interesse! PM me maar wat het gaat kosten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Ik heb gister nog even door de Free Record Shop gelopen met het idee, goh kijk eens of er nog leuke PS3 games in de aanbieding zijn, en heb me uiteindelijk SEGA Mega Drive Ultimate Collection gekocht. Dat is gewoon heerlijk om nog eens een oude Sonic te spelen op de PS3 :D. Ik kon 'm gewoon niet laten liggen aangezien ik 'vroegah' toch heel wat uurtjes doorgebracht heb achter mijn Sega Megadrive :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn PS3 bleek gisteren ineens kapot toen ik 'm aanzette. De laatste keer dat ik 'm gebruikte deed ie alles nog maar nu leest ie geen enkele disc meer. Ook geen DVD en CD. Het schijnt een bekend probleem te zijn en ik lees enorm veel horrorverhalen over de service van Sony. Zijn er mensen die hier recente ervaring mee hebben?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Exirion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:41:
Mijn PS3 bleek gisteren ineens kapot toen ik 'm aanzette. De laatste keer dat ik 'm gebruikte deed ie alles nog maar nu leest ie geen enkele disc meer. Ook geen DVD en CD. Het schijnt een bekend probleem te zijn en ik lees enorm veel horrorverhalen over de service van Sony. Zijn er mensen die hier recente ervaring mee hebben?
ja!, ik heb toen sony gebeld, code gekregen, ps3 opgestuurd in de originele verpakkking. 2 dagen later een bevestigingsmail dat de ps3 is binnengekomen. 3 weken later bericht van Sony dat deze is opgestuurd met een trackentrace. en een dag later alles netjes, keurig en werkend binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt een EU 60gb PS3 ook NTSC PS2 games af?
Ben opzoek naar kingdom hearts 1 en 2 maar kan alleen de amerikaanse versie nog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nee, die speelt alleen PAL ps2 games af, maar op marktplaats staan volgens mij nog genoeg kingdomhearts, pal, aangeboden. Heb daar zelf laatst deel 2 vandaan gehaald :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar moet ik dan maar is zoeken, had hem liever nieuw gekocht.
Wel raar eigenlijk dat hij wel alle ps3 games afspeelt maar niet alle ps2 games :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:40:
Ja daar moet ik dan maar is zoeken, had hem liever nieuw gekocht.
Wel raar eigenlijk dat hij wel alle ps3 games afspeelt maar niet alle ps2 games :X
Je zou misschien eens aan importeren kunnen denken :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canada is toch ook gewoon NTSC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ah... goed punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

jefjef schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:48:
ja!, ik heb toen sony gebeld, code gekregen, ps3 opgestuurd in de originele verpakkking. 2 dagen later een bevestigingsmail dat de ps3 is binnengekomen. 3 weken later bericht van Sony dat deze is opgestuurd met een trackentrace. en een dag later alles netjes, keurig en werkend binnen.
Maar jij zat nog binnen de garantietermijn denk ik? De mijne is van juni 2007. En kreeg jij je eigen PS3 terug of een ander refurbished exemplaar? Ik ben zuinig op m'n spullen en wil geen opgelapt ding van een ander.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:37:
[...]

Maar jij zat nog binnen de garantietermijn denk ik? De mijne is van juni 2007. En kreeg jij je eigen PS3 terug of een ander refurbished exemplaar? Ik ben zuinig op m'n spullen en wil geen opgelapt ding van een ander.
Wat ga je anders doen, nieuwe kopen? Take it or leave it.

Je zit nog in de garantieperiode trouwens. En Sony heeft over het algemeen een prima service hoor. Mensen vertellen alleen over de slechte ervaringen, omdat de goede ervaringen als vanzelfsprekend worden beschouwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:51:
Speelt een EU 60gb PS3 ook NTSC PS2 games af?
Ben opzoek naar kingdom hearts 1 en 2 maar kan alleen de amerikaanse versie nog vinden.
Ik heb ze allebei nog, PAL. Had ze toen in media markt of free record shop gekocht als platinum titel voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

zmaster schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:33:
Ik heb gister nog even door de Free Record Shop gelopen met het idee, goh kijk eens of er nog leuke PS3 games in de aanbieding zijn, en heb me uiteindelijk SEGA Mega Drive Ultimate Collection gekocht. Dat is gewoon heerlijk om nog eens een oude Sonic te spelen op de PS3 :D. Ik kon 'm gewoon niet laten liggen aangezien ik 'vroegah' toch heel wat uurtjes doorgebracht heb achter mijn Sega Megadrive :).
Mja, volgens mij kan je het beter met je herinneringen doen. Ik heb ook een aantal van die gouwe ouwen gekocht van SEGA (via Live), zoals Sonic, Golden Axe en zo. Na 1 keer spelen had ik het toch wel snel gehad...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:07:
[...]

Ik heb ze allebei nog, PAL. Had ze toen in media markt of free record shop gekocht als platinum titel voor een paar tientjes.
Ah bedankt voor de tip, ga ik daar kijken. Welke mediamarkt was dat?
Als je er vanaf wil moet je het me maar laten weten :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:51:
Wat ga je anders doen, nieuwe kopen? Take it or leave it.
Het alternatief is om voor 70 euro het defecte onderdeel te bestellen en zelf te vervangen. Dan weet ik teminste zeker dat ik m'n eigen PS3 hou. Heb je trouwens wel eens bij TROS Radar rondgekeken? Er zijn heel veel gevallen van dit defect waar Sony heel laks mee omgaat. Dat is een beetje mijn vrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:53:
[...]

Ah bedankt voor de tip, ga ik daar kijken. Welke mediamarkt was dat?
Als je er vanaf wil moet je het me maar laten weten :9
Ik had ze in Maastricht gekocht, maar ik denk dat ze hem bij een andere ook wel hebben.
Nee ik hoef er niet vanaf ;), zijn veel te leuk :P! Jammer dat het nog zo stil is omtrend deel 3 voor de PS 3.
Zal wel weer eens tijd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Exirion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:04:
[...]

Het alternatief is om voor 70 euro het defecte onderdeel te bestellen en zelf te vervangen. Dan weet ik teminste zeker dat ik m'n eigen PS3 hou. Heb je trouwens wel eens bij TROS Radar rondgekeken? Er zijn heel veel gevallen van dit defect waar Sony heel laks mee omgaat. Dat is een beetje mijn vrees.
waarom wil je je eigen ps3 houden, je krijgt een refurbished exemplaar terug maar let wel met een compleet nieuwe case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

WasMachinator schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:24:
waarom wil je je eigen ps3 houden, je krijgt een refurbished exemplaar terug maar let wel met een compleet nieuwe case.
Lang niet altijd. Er wordt veel geklaagd over vervangende PS3's die overduidelijk tweedehands zijn. Vol met krassen zitten, smerig zijn, soms zelfs scheurtjes in het kunststof hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Als dat zo is hoef je die niet te accepteren. Een refurb moet gewoon als nieuw zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:26:
[...]

Lang niet altijd. Er wordt veel geklaagd over vervangende PS3's die overduidelijk tweedehands zijn. Vol met krassen zitten, smerig zijn, soms zelfs scheurtjes in het kunststof hebben zitten.
Hoor jij die klachten zelf, of hoor je van andere mensen dat ze klachten horen? :P

Alle PS3 garanties die ik namelijk te zien krijg zitten netjes in een nieuwe case, verpakt in schuimplastic. Daar is geen vingerafdruk op te bekennen, behalve degene die ik er op maak dan.
Ik ben nog niet één smerige PS3 tegen gekomen bij terugkomst van garantie, bij het inleveren daarentegen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Exirion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:37:
[...]

Klopt zat nog net binnen de garantie en ik kreeg een andere en wat veel belangrijker voor mij was, een veel stillere machine voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Nu we het er toch over hebben.
Mijne is zojuist stuk gegaan :')

Was killzone 2 aan het opstarten gaat die uit en nu krijg ik de hele tijd zo gele lampje heel snel als ik hem aanzet.
Stroom er al af werkt niet, kabeltje er in er uit werkt niet, knop achter op uit en aan en dat werkt ook niet.
En nu krijg ik dus killzone 2 er ook niet uit :'(
Dus morgen maar even bellen weet iemand hoe dit verder gaat krijg ik me killzone 2 terug want ik heb de collectors edition (zou geen verschil moeten maken met disc maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Misschien dat dit helpt, en sowieso zsm contact met Sony opnemen en/of waar je hem hebt gekocht.
Force a shutdown
Press and hold the Power button on the front of the PS3 for about 10 seconds to force the system to shutdown (safely).

Use this method if your PS3 freezes/crashes. Do not flick the power switch on the back of the unit to shutdown because it could potentially corrupt your files.

Force disk eject
Press and hold down the Eject button on the front of the PS3 for about 10 seconds to force the system’s drive to eject.

Useful for example if you try to launch a PS2 game and it freezes. You should be able to force eject the disc and then force shutdown the system.

Reset video settings
With your PS3 turned off, press and hold the Power button on the front of the PS3 for about 10 seconds (the system will beep as normal as it starts up but after 7-10 seconds it will beep again). The video settings should now be reverted. Doing this will also reset any theme settings.

I use this method to revert from HDMI 1080p to Composite 576p, without having to swap cables and change settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:05:
[...]

Hoor jij die klachten zelf, of hoor je van andere mensen dat ze klachten horen? :P
Ach als je die klachten leest her en der gaat het vaak over mensen die iemand kennen die een slechte ervaring hebben als in krassen etc.

Ik kan er echt ook geen seconde van wakker liggen dat ik m'n eigen PS3 niet meer terug zou krijgen.
Als het ding na behoren werkt en er prima uitziet dan heb ik m'n eigen PS3 toch. ;)
Zolang ik maar geen witte krijg. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Yippie schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:29:
Misschien dat dit helpt, en sowieso zsm contact met Sony opnemen en/of waar je hem hebt gekocht.

[...]
Helaas niks werkt neem morgen contact op met Sony kijken hoe ze het willen doen.
Hoop alleen dat ik hem niet zolang kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
LoneRanger schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:41:

Ik kan er echt ook geen seconde van wakker liggen dat ik m'n eigen PS3 niet meer terug zou krijgen.
Als het ding na behoren werkt en er prima uitziet dan heb ik m'n eigen PS3 toch. ;)
Inderdaad. Ik hoor ook dat je een refurbed systeem krijgt maar dan met nieuwe case. Nou da's dus een nieuwe PS3 lijkt me? Enkel als de vorige eigenaar dwangmatig stront op zijn moederbord heeft gesmeerd en de Sony boys ff een zwak moment hadden en dat dus niet hebben gezien zou ik het vervelend vinden iets anders dan mijn eigen PS3 terug te krijgen. Ook moet mijn PS3 wel weer een 60 gig model zijn. Hoewel ik de BC functionaliteit als zeker een jaar niet meer heb gebruikt. Er zijn teveel vette PS3 titels gekomen!!

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 08-03-2009 21:13 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Gerucht: Firmware 2.7 nog deze maand?

Nog een gerucht: de volgende verbeteringen zullen dan worden doorgevoerd:
2.70 Features

Friends List:
- Voice Messaging is now available as an alternative to text after selecting a user on the friends list. Voice message recordings are capped at 30 seconds.
- Home Integration: Saved Playstation Home avatar photos can be selected as photo ID for Gamer Card/Friends List.
- Trophy number and Gamer Level are listed under Friend names for quick reference.

Gamer Card & Trophies:
- Gamer Card layout has been changed to more closely resemble the Playstation Store aesthetic.
- Past Trophy information can be viewed in detail by selecting "Recent Trophy History" option.
- Newly aquired trophies auto-sync in the background
- Server infrastructure for Trophies has been optimized. Resulting in faster retrieval time for Gamer Card and Trophy information.

In-Game XMB:
- Loading time for In-Game XMB has been drastically reduced, resulting in a more seemless in-game experience.
- "Theme settings" options while in-game is now available, allowing custom themes to be applied to the In-Game XMB.
- Internet Browser can now be accessed while in-game.
- Voice messaging and voice chat options can be used while in-game.
- Options that cannot be used in the XMB during game sessions are grayed out (but still selectable) to eliminate user accessibility confusion.

Misc:
- Other slight UI tweaks and enhancements.
Zou allemaal zeer welkom zijn en het systeem weer een stapje dichterbij de software functies van de 360 brengen. Of in sommige gevallen: weer een stukje verder ervoorbij :>

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 19:51
Als je ps3 kapot is gegaan na één jaar. Dus het jaar dat sony garantie geeft aan de verkoper waar jij hem bij gekocht hebt kun je nog gewoon naar je verkoper gaan en garantie eisen. Want je mag toch wel verwachten dat je ps3 het langer volhoud dan 1 jaar. Voor een mooie brief opgesteld door een advocaat kun je het beste even zoeken op het forum van de TROS (voor het geval je verkoper lastig doet).

Die van mij is ondertussen ruim 3 weken weg en ik verwacht nog niet dat hij er snel een nieuwe zal komen omdat 1 eerst moet hij verzonden worden naar bol.com (waar ik hem gekocht heb) 2. bol.com moet hem verwerken en opsturen naar sony 3. sony is ook de snelste niet 4 weer terug bij bol.com moeten die hem weer verwerken en opsturen naar mij. Kortom ik kan voorlopig nog eventjes sparen voor killzone2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
walletje-w schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:35:
Als je ps3 kapot is gegaan na één jaar. Dus het jaar dat sony garantie geeft aan de verkoper waar jij hem bij gekocht hebt kun je nog gewoon naar je verkoper gaan en garantie eisen. Want je mag toch wel verwachten dat je ps3 het langer volhoud dan 1 jaar. Voor een mooie brief opgesteld door een advocaat kun je het beste even zoeken op het forum van de TROS (voor het geval je verkoper lastig doet).

Die van mij is ondertussen ruim 3 weken weg en ik verwacht nog niet dat hij er snel een nieuwe zal komen omdat 1 eerst moet hij verzonden worden naar bol.com (waar ik hem gekocht heb) 2. bol.com moet hem verwerken en opsturen naar sony 3. sony is ook de snelste niet 4 weer terug bij bol.com moeten die hem weer verwerken en opsturen naar mij. Kortom ik kan voorlopig nog eventjes sparen voor killzone2
Waarom niet rechtstreeks via Sony dan, gaat toch veel sneller zonder middelman.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Haha echt he. Ik snap dat ook niet. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? De service van Sony is prima. Op de Blu-Ray drive heb je 2 jaar garantie bij Sony, dus je belt ze op en zij helpen je verder. Binnen 2-3 weken heb je een "nieuwe" PS3 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Om even terug te komen op Street Fighter IV voor €25,- bij free record shop online. Ik heb 'm nog steeds niet binnen en heb dan ook een mailtje gestuurd betreft mijn order. Ik laat jullie nog weten wat de uitkomst daar van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
- Voice messaging and voice chat options can be used while in-game.
Dit zou echt ideaal zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door KiefDelicious op 09-03-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om geld op je Nederlandse PSN account te gooien ZONDER Creditcard. Online zijn toch alleen amerikaanse codes te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Is er hier eigenlijk iemand die Pixel Junk Eden heeft uitgespeeld?

En nog een Pixel Junk vraag: ik ben met een vriend nog bezig met Monsters (gaat lekker, nu net aan Hard begonnen). Is Monsters: Encore de moeite, of worden die niet-te-doen moeilijk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 16:52
spaceboy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:47:

En nog een Pixel Junk vraag: ik ben met een vriend nog bezig met Monsters (gaat lekker, nu net aan Hard begonnen). Is Monsters: Encore de moeite, of worden die niet-te-doen moeilijk?
Is zeker de moeite. Is, vind ik, wel iets moeilijker dan de eerste maar niet "niet-te-doen moeilijk" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47

Encore gaat min of meer verder waar het origineel stopte, alleen de eerste levels zijn wat makkelijker. Ik vond het allemaal wel te doen, alleen krijg ik op singleplayer niet alle regenboogjes, wat me wel bij het origineel lukte. Multiplayer is wederom een stuk makkelijker). Deze of komende week (woensdag) komt Crystal Defender trouwens uit op de 360 als XBLA, dat is ook een Tower Defense game (maar dan van Final Fantasy). Waarschijnlijk komt hij binnenkort ook op PSN.
Hopelijk leuk voor wie PJ Monsters heeft uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
LoneRanger schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:53:
[...]

Waarom niet rechtstreeks via Sony dan, gaat toch veel sneller zonder middelman.
Omdat je verkoper altijd je eerste aanspreekpunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

AvanCade schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:22:
[...]

Omdat je verkoper altijd je eerste aanspreekpunt is.
Nee, je verkoper is verantwoordelijk voor de wettelijke garantie. Dat houdt niet in dat je niet direct aanspraak kan maken op fabrieksgarantie. Zeker niet als de fabrikant dit zelf aangeeft.

[ Voor 6% gewijzigd door sopsop op 09-03-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
SeamusXanthus schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:05:
[...]
Deze of komende week (woensdag) komt Crystal Defender trouwens uit op de 360 als XBLA, dat is ook een Tower Defense game (maar dan van Final Fantasy). Waarschijnlijk komt hij binnenkort ook op PSN.
Hopelijk leuk voor wie PJ Monsters heeft uitgespeeld.
Verder zou ook deze of volgende week Comet Crash (ook een tower defence game) uit moeten komen op PSN. : http://www.cometcrash.com/

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:04:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie ipv 1 jaar dus dat zit goed. Ik heb de mijne 2 weken geleden opgestuurd. Zelf ook gekeken om de blu-ray unit te vervangen maar ik vond hetzelfde type niet, laat staan voor 70 euro. (60GB) De reparatie van Sony is toch gratis (incl verzending) PLUS je krijgt opnieuw 1 jaar garantie erbij. Daarom wou ik het zegel van de ps3 niet verbreken, als er dan iets fout gaat repareren ze hem niet / misschien tegen betaling?

Let wel: NIET in de originele verpakking opsturen, dit werd me uitdrukkelijk gezegd door sony. Beter dat de mensen niet zien dat daar een bak van 600-400 duiten inzit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:46:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie ipv 1 jaar dus dat zit goed. Ik heb de mijne 2 weken geleden opgestuurd. Zelf ook gekeken om de blu-ray unit te vervangen maar ik vond hetzelfde type niet, laat staan voor 70 euro. (60GB) De reparatie van Sony is toch gratis (incl verzending) PLUS je krijgt opnieuw 1 jaar garantie erbij. Daarom wou ik het zegel van de ps3 niet verbreken, als er dan iets fout gaat repareren ze hem niet / misschien tegen betaling?

Let wel: NIET in de originele verpakking opsturen, dit werd me uitdrukkelijk gezegd door sony. Beter dat de mensen niet zien dat daar een bak van 600-400 duiten inzit ;)
Ja de mijne gaat dus nu ook RMA.
Ook totaal geen kosten die ik hoef te betalen heb de mijne sinds release hier in NL.
Ze verzochten mij wel om het aangetekend te versturen.
Maar verder vind ik het tot nu toe dat ik ze heb gebeld altijd een top service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 19:51
Skire schreef op maandag 09 maart 2009 @ 00:11:
Haha echt he. Ik snap dat ook niet. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? De service van Sony is prima. Op de Blu-Ray drive heb je 2 jaar garantie bij Sony, dus je belt ze op en zij helpen je verder. Binnen 2-3 weken heb je een "nieuwe" PS3 in huis.
Omdat toen ik om garantie vroeg bij sony ze me vertelde dat m'n garantie erop zat en ik voor 196,44 ofzo een nieuw/gerepareerd 60GB exemplaar kon krijgen. Ja amehoela dus toen maar naar bol.com voor de wettelijke garantie.

Dat sony nu 2 jaar garantie geeft geloof ik niet helemaal heeft iemand een nieuwsbericht ofzo voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:50:
[...]

Omdat toen ik om garantie vroeg bij sony ze me vertelde dat m'n garantie erop zat en ik voor 196,44 ofzo een nieuw/gerepareerd 60GB exemplaar kon krijgen. Ja amehoela dus toen maar naar bol.com voor de wettelijke garantie.

Dat sony nu 2 jaar garantie geeft geloof ik niet helemaal heeft iemand een nieuwsbericht ofzo voor me?
Het is niet zo dat het op papier staat, maar sony zelf doet het wel als service voor de klanten. Ik heb mijn ps3 gekocht op de launchdag (23-03-2007) nu bijna 2 jaar geleden en ze repareren hem ook kostenloos. Het enige wat je nodig hebt is de aankoopbon / bankafschrift (als je met een kaart hebt betaald). Ouder dan 2 jaar is je ps3 sowieso toch niet.

Dat van die 198 euro is enkel voor zij die geen aankoopbewijs hebben. Althans dat werd me toch gezegd door de telefonist.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik eerst serieus van mijn voeten heb gegeven aan de telefoon. In de aard van dat het niet kon dat een toestel van 600 euro na nog geen tweer jaar kapot is etcetera, dat 1 jaar garantie schamelijk is...

Check even radar, daar werd toch een reportage van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Vraagje over psn netwerk.

Ik heb een PS3 overgenomen, en die had zijn account er nog opstaan. Omdat ik niet geduldig genoeg was om te zien dat je heel makelijk deze kan verwijderen en een nieuw aan te maken ben ik door gaan spelen op zijn account (wel naam endergelijke veranderd).

Nu wou ik laats gebruik maken van het PSN netwerk. Echter moet ik onder diegene zijn PSN aanmelden; hij pakt mijn online geregistreerde account niet.

Is er een mogelijkheid om dat te resetten of eruit te slopen?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Heeft iemand van jullie ervaringen met de Officiële Playstation Headset? Ik lees overal wel dat het een goed ding is, maar ik lees wel verschillende dingen over hoe comfortabel hij is. De ene review meldt dat je al last krijgt van je oren na een uurtje, terwijl de andere review daar niets of vermeldt. Nu heb ik meestal al gauw met oordopjes dat ik last krijg van mijn oren omdat die dingen simpelweg niet voor mijn oor gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hij hangt op je oorschelp en ik voel dat ding na 10min totaal niet zitten. Verder TOP apparaat en je kan hem nu makkelijk voor 25EUR incl ergens importeren, doen dus!

MMMM-Meer-Mensen-Met-Microfoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nudie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:40:
MMMM-Meer-Mensen-Met-Microfoon!
Inderdaad ik mis de doelloze toffe gesprekken met alles en iedereen op PSN, ook het tactisch overleg is onmogelijk omdat je niet kan communiceren met je teammates. Op X-live is dat beter geregeld.

Maar let wel, basic rules:
- Doe je geluid niet te hard, dan hoort iedereen dat via jouw microfoon terug namelijk
- Ga niet gesprekken met mensen houden die naast je op de bank zitten, erg irritant als dit ook nog in een voor de ander onbegrijpelijke taal is.
- Leg je headset niet bij je muziekinstallatie, zo irriteer je anderen niet met je slechte muzieksmaak... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:27:
- Ga niet gesprekken met mensen houden die naast je op de bank zitten, erg irritant als dit ook nog in een voor de ander onbegrijpelijke taal is.
Daarom zit er zo'n handig mute knopje op. Zodat je wel met mensen op de bank kunt praten, maar zo hoort niemand je op PSN. Hetzelfde als je even los gaat op de thai sweet chilli van lay's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Is het ook mogelijk om het geluid wat je krijgt te horen als je een game / demo hebt geselecteerd in het PS menu? Ik vind dit tamelijk irritant en ook nergens voor nodig, het mag ook wel gewoon stil zijn. Daarnaast verschilt het volume per game ook nog eens.

Ik heb wel bij de settings zitten te kijken, maar ik kan het zo niet vinden. Kijk ik er nou overheen of kan je het gewoon niet uitzetten ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Vanitas schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:36:
Is het ook mogelijk om het geluid wat je krijgt te horen als je een game / demo hebt geselecteerd in het PS menu? Ik vind dit tamelijk irritant en ook nergens voor nodig, het mag ook wel gewoon stil zijn. Daarnaast verschilt het volume per game ook nog eens.

Ik heb wel bij de settings zitten te kijken, maar ik kan het zo niet vinden. Kijk ik er nou overheen of kan je het gewoon niet uitzetten ?
zover ik het weet kan het idd niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Nou lekker, had m'n broer een PS3 gekocht, ik enthousiast alles instellen, wat spellen mee, etc. Heb ik 'm Fifa09 gegeven, kon ie meteen spelen en ik dacht dan importeer/bestel ik 'm gewoon opnieuw. Vond later die avond hem op Marktplaats, 32,50incl dus ik dacht, waarom niet. Kon meteen geld overmaken (al 20x eerder gedaan, beetje vertrouwen van mens etc). Maar blijkt het een beruchte marktplaats oplichter (week later 1ste hit op banknr googlen). Dus ja, en waarschijnlijk is Street Fighter IV ook "kwijtgeraakt" via Play.com want die is al sinds de 18e onderweg en Killzone heb ik wel al binnen :)

Om het verhaal compleet te maken ga ik net met m'n domme kop op m'n bluetooth headset (socom/sony ps3) staan en die zei krak en wil niet meer aangaan. Mooie maandag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

nudie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:56:
Dus ja, en waarschijnlijk is Street Fighter IV ook "kwijtgeraakt" via Play.com want die is al sinds de 18e onderweg en Killzone heb ik wel al binnen :)
Dat spel komt echt nog wel binnen, daar is bij play.com geen pijl op te trekken (zoals je ook kan lezen in het games import topic). En anders kun je er altijd voor zorgen dat ze hem nog een keer opsturen als je hem na een maand nog steeds niet binnen hebt, of een refund aanvragen.

Toch succes met de laatste 2 uur van de maandag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

walletje-w schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:50:

Ik heb inmiddels een RMA label ontvangen en kan 'm opsturen. Ze zeiden meteen dat m'n 60GB onder garantie vervangen zou worden dus geen problemen. Nu hopen dat ik een goed vervangend exemplaar ontvang, maar de hulp aan de telefoon gaf een prima indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
FireBladeX schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:41:
[...]

zover ik het weet kan het idd niet :(
Hmm dat is wel tamelijk jammer. Ik vind het de irritantste "feature" van het XBM menu...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ja, ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Nee ik nog niet, tijdje ook niet meer gedaan overigens. Wel een grote uitdaging dat spel.
Weet toevallig iemand waar je voordelig de keypad en de headset kan kopen met paypall? Ebay heeft niet echt mooie aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Neefdave schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:32:
Nee ik nog niet, tijdje ook niet meer gedaan overigens. Wel een grote uitdaging dat spel.
Weet toevallig iemand waar je voordelig de keypad en de headset kopen met paypall? Ebay heeft niet echt mooie aanbiedingen.
http://www.mymemory.co.uk...laystation-3--Accessories

Gewoon betalen via PayPal en gratis geleverd.
Ik had daar Killzone gekocht, op zaterdag besteld, maandag verscheept, donderdag binnen! d:)b

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Top, ga eens kijken. Stond net bij de MM, schrok me kapot wat dat daar kost.
edit: prijzen zien er goed uit, alleen de keypad is niet op voorraad. En bestel het liever tegelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Deef_K op 10-03-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Neefdave schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:32:
Weet toevallig iemand waar je voordelig de keypad en de headset kan kopen met paypall? Ebay heeft niet echt mooie aanbiedingen.
Over de keypad weet ik niet. Maar ik heb inmiddels ook de headset dankzij EI_V _/-\o_
Er staan overigens andere officiële ps3 accessoires aanbiedingen. Zoals de ps3 camera.

Edit: Zie nou net dat de headset niet meer voor 20 pond is.
El_V schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:36:
officiele sony headset voor 20,49 pond inclusief verzenden bij www.mymemory.co.uk, ik dacht dat dat wel ff het vermelden waard was hier (en niet alleen in games import topic)..

super koopje voor een super headset

[ Voor 3% gewijzigd door Tjesus op 10-03-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
Ja, beetje jammer. Daar is de headset ineens weer 26,95 pond.

Voor 8 pond meer heb je ook meteen socom: confrontation erbij.
Daar zit toch dezelfde headset bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Heb een reactie van freerecord shop over Street Fighter IV.
Beste Dave,

Door de grote vraag naar dit product, wegens een lage prijs, zijn wij vrij snel door de voorraad van dit product geraakt.

Zodra wij weer voorraad hebben, zal de bestelling worden uitgeleverd.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop
www.freerecordshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
PearlPumpkin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:10:
Ja, beetje jammer. Daar is de headset ineens weer 26,95 pond.

Voor 8 pond meer heb je ook meteen socom: confrontation erbij.
Daar zit toch dezelfde headset bij?
Ja. Daarin zit gewoon dezelfde headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Tjesus schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:57:
[...]

Ja. Daarin zit gewoon dezelfde headset.
Dan is dat toch wel een interessante aanbieding. Ik heb wel een headset, maar die bevalt niet echt.

Socom heeft weliswaar geen beste recensie, maar schijnt met nieuwe updates nu toch wel verbeterd te zijn. En voor 8 pond meer wil ik dat risico wel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Neefdave schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:51:

[...]
pfffft wat een slap excuus zeg. Alsof een leverancier niet nog een stapel heeft liggen. Zo'n detailhandel bedrijf kan prima een leverancier bellen en 1000 stuks bestellen. Denk dat ze een fout hebben gemaakt en niet willen leveren en het daarom uitstellen in de hoop dat iedereen z'n bestelling maar annuleert.
(Maar aan de andere kant hebben ze wel weer gewoon CoD: WaW geleverd... hmmm)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Neefdave schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:51:

[...]
Bedankt voor het plaatsen van de mail. Ik zat net zelf er aan te denken om een mail te gaan sturen, maar heb nu het antwoord al.

Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten. Toen we hem bestelde stond er ook lever datum onbekend. We wachten dus gewoon af. gelukkig heb ik KZ2 nog om me te vermaken, wat trouwens erg goed lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Vind het geen slap excuus. Er zijn heel veel winkels die uit hun voorraad zijn. Waarschijnlijk verkoopt SF4 een stuk beter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
scorpie schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:05:
[...]

pfffft wat een slap excuus zeg. Alsof een leverancier niet nog een stapel heeft liggen. Zo'n detailhandel bedrijf kan prima een leverancier bellen en 1000 stuks bestellen. Denk dat ze een fout hebben gemaakt en niet willen leveren en het daarom uitstellen in de hoop dat iedereen z'n bestelling maar annuleert.
Voor de gein zou ik nu wel willen proberen hem te bestellen voor de gewone prijs, grote kans dat ik hem morgen in de bus heb liggen. Een concern als FRS is nooit out of stock, tenzij ze echt een hele kleine voorraad binnen gekregen hadden van de uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Levertijd van SVIV was zoals eerder gezegd al onbekend om het moment van bestellen (voor die goedkope prijs), mirrors edge en codwaw hadden ze wel op voorraad en die had ik dan ook de volgende dag geleverd. Ik twijfel er dan ook niet aan dat als ze SVIV kunnen leveren ze dit ook meteen zullen doen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=21768

Weten jullie toevallig of ondertussen de PS3 icm RE5 naar Europa komt.
Ik wil liever een PS3 dan een XBOX360, maar ik wil sowieso RE 5. Nou weet ik dat XBOX een bundel heeft met RE5. Nou wil ik deze wel kopen, maar als een week later de PS3 met RE5 komt ben ik aardig genaaid.

Iemand enige idee? Of toch maar een PS3 kopen + losse RE5 (wat wel ruim 150 euro meer is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:19:

Ik wil liever een PS3 dan een XBOX360, maar ik wil sowieso RE 5. Nou weet ik dat XBOX een bundel heeft met RE5. Nou wil ik deze wel kopen, maar als een week later de PS3 met RE5 komt ben ik aardig genaaid.

Iemand enige idee? Of toch maar een PS3 kopen + losse RE5 (wat wel ruim 150 euro meer is...)
PS3 + RE5 is bevestigd. Toch zeker in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Heb je een bron. Ik zie namelijk nergens dit staan?
Daarnaast zijn PS3 games regio onafhankelijk. Dit zou betekenen dat als ik er 1 uit japan/azie haal, hier gewoon de spellen kan spelen die ik hier zou kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:31:
Daarnaast zijn PS3 games regio onafhankelijk. Dit zou betekenen dat als ik er 1 uit japan/azie haal, hier gewoon de spellen kan spelen die ik hier zou kopen :)
Niet direct sorry, een vriend van me wou ook een ps3 kopen dus heb ik gebeld naar GM om te kijken welke combi-packs er nu zijn en in de nabije toekomst. De medewerker zei dat er een PS3 + RE5 combi pak aankomt. Het kan wel verschillen per land natuurlijk. Misschien dat je best ook eens naar een goede gamewinkel belt en dit vraagt.

Als je games wilt importeren is de UK ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Hmm, ik denk dat niemand wat weet. Aangezien sony zelf niet officieel dit pakket aangekondigd heeft lijkt het me sterk dat ie zal komen. Het kan wellicht wel, maar dan zou Sony het zelf wel moeten bevestigen lijkt me...
Nog even geduld dus,.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
ID-College schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:19:

anders neem je toch gewoon de killzone 2 bundel en importeer/koop je resident evil 5 er gewoon bij? killzone 2 is echt een must-have in mijn ogen als je ook maar een beetje van first person shooters houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Speaking of RE5; dit weekend voor het eerst wat multiplayer kunnen doen op de PS3, waaronder de RE5 coöp demo en dat beviel echt heel erg goed! Neef moest wel even aan controls wennen (RE4 gewend, maar vond dat nu niet lekker werken), waardoor hij doodleuk een aantal keer stond te herladen ipv. mijn ass te helpen. Ook Monsters is in coöp geweldig, alleen jammer dat je niet je singleplayer save-game kan pakken, maar echt een speciale 2p game moet beginnen. En als laatste is ook Motorstorm:PR in multiplayer een stuk leuker om te doen en waarschijnlijk een aanschaf wel waard. Hoe dan ook: offline multiplayer is gelukkig nog uitstekend te doen op de PS3 :)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
ID-College schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:31:
Je kunt dan wel regiovrije PS3 games spelen maar geen Europese DVDs of Blu-Rays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
scorpie schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:05:
[...]

Op budgetgaming.nl heeft iemand met free recordshop gebeld. Er werd hem verteld dat StreetFighter eind deze week of begin volgende week komt. Zie bron...

Dus ze gaan echt wel leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Super.. kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn psn-ID is trouwens "watbenjedan" en ik speel Street Fighter 4 & Burnout Paradise online ^_^

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Neefdave schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:00:
Om even terug te komen op Street Fighter IV voor €25,- bij free record shop online. Ik heb 'm nog steeds niet binnen en heb dan ook een mailtje gestuurd betreft mijn order. Ik laat jullie nog weten wat de uitkomst daar van word.
Ik heb ook streetfighter besteld (2x zelfs) en nog niet ontvangen. maar ik had toen ook meteen Mirror's Edge besteld voor €15,- en die hebben ze wel geleverd. In de winkel waar ik Mirror's Edge opgehaald heb zeiden ze dat Streetfighter pas halverwege maart binnenkomt. Nog een paar dagen geduld dus 8)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Zuur! Net kneiterhard genaaid op marktplaats waar ik Pes2009 wilde aanschaffen. Was de eerste keer dat ik iets via marktplaats bestelde.
Dit gedaan omdat Pes maar zo duur blijft, waar is dat eigenlijk van afhankelijk, dat sommige spellen sneller in prijs zakken en een spel als pes voor lange tijd even duur blijft (is toch al een hele tijd uit).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Monda schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:09:
Zuur! Net kneiterhard genaaid op marktplaats waar ik Pes2009 wilde aanschaffen. Was de eerste keer dat ik iets via marktplaats bestelde.
Dit gedaan omdat Pes maar zo duur blijft, waar is dat eigenlijk van afhankelijk, dat sommige spellen sneller in prijs zakken en een spel als pes voor lange tijd even duur blijft (is toch al een hele tijd uit).
Kneiterhard genaaid in de zin van wel betaald, niet geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ene F H Hondt uit Breda? Zie blz terug bericht van mij :)

[ontopic]
Is er al een release datum van Fat Princess? Kan echt niet wachten daarop, en kan je dat trouwens ook in co-op local 2player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er precies gebeurd dan?

Je zou er hier http://www.internetoplichting.nl/ melding van kunnen maken.
Site is overigens ook handig voor het natrekken van n.a.w. gegevens en rekening nummers voordat je dus geld overmaakt naar iemand tijdens een marktplaats transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een Bluetooth Stereo headset (met mic) die werkt op de PS3 ?
Heb al flink gegoogled en de enige die ik gevonden heb is de Plantronics Pulsar 590
maar kun je deze gebruiken voor invoice chatting en tevens de geluiden/muziek
etc. van het spel dan horen?

tevens gevonden Nokia BH-604 , maar werkt dit met de PS3?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sandyman538 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:09:
[...]

Dat spel komt echt nog wel binnen, daar is bij play.com geen pijl op te trekken (zoals je ook kan lezen in het games import topic). En anders kun je er altijd voor zorgen dat ze hem nog een keer opsturen als je hem na een maand nog steeds niet binnen hebt, of een refund aanvragen.

Toch succes met de laatste 2 uur van de maandag ;)
Zelf op de site zeggen ze 14 dagen na opsturen aanmelden, is me pas 1 keer overkomen gelukkig, normaal heb ik het ongeveer na 2 tot 5 dagen binnen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:26:
Kent iemand een Bluetooth Stereo headset (met mic) die werkt op de PS3 ?
Heb al flink gegoogled en de enige die ik gevonden heb is de Plantronics Pulsar 590
maar kun je deze gebruiken voor invoice chatting en tevens de geluiden/muziek
etc. van het spel dan horen?

tevens gevonden Nokia BH-604 , maar werkt dit met de PS3?
offtopic:
aangezien je DM niet aanstaat...

Ik heb hier nog een sony ericsson bluetooth headset liggen, die 100% goed werkt ( ook op ps3) redelijk tot goed verstaanbaar. Amper gebruikt, ziet er nog nieuw uit. ( inclusief boekje,doosje, oplader )
ben even te lui om op te zoeken welke model het is :p, naja ik hoor het wel als u interesse heeft

Volgens mij kan je geen geluiden van het spel afspelen via bluetooth headset, wel de stemmen van andere mensen.

[ Voor 9% gewijzigd door FireBladeX op 11-03-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Ik heb nu ook een blue tooth headset. Wanneer iemand zin heeft om te praten :P Mijn PSN ID staat in mijn sig.

Daarnaast vroeg ik mij af of meer mensen er last van hebben dat spellen half gespeeld blijven? Ik heb GTA4, Ratchet&Clank, Motorstorm, Resistance 1, LBP en GH:W allemaal nog liggen. LBP heb ik zelfs maar 1 of 2 keer gespeeld, evenals GH:W. Ik kan me er niet toe zetten te beginnen.. Enige uitgespeelde spel is Uncharted, maar zelfs dat duurde 3 maanden :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:59:
Ik heb nu ook een blue tooth headset. Wanneer iemand zin heeft om te praten :P Mijn PSN ID staat in mijn sig.

Daarnaast vroeg ik mij af of meer mensen er last van hebben dat spellen half gespeeld blijven? Ik heb GTA4, Ratchet&Clank, Motorstorm, Resistance 1, LBP en GH:W allemaal nog liggen. LBP heb ik zelfs maar 1 of 2 keer gespeeld, evenals GH:W. Ik kan me er niet toe zetten te beginnen.. Enige uitgespeelde spel is Uncharted, maar zelfs dat duurde 3 maanden :P
Maar hoor je naast stemmen ook de game-sounds? en is je headset Stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Nee is er een die je ook voor de telefoon kan gebruiken. Kon hem gratis meenemen, hadden hem over bij T-Mobile :)

Dus alleen stemmen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.