Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.174 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Snippertje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:59:

Daarnaast vroeg ik mij af of meer mensen er last van hebben dat spellen half gespeeld blijven? Ik heb GTA4, Ratchet&Clank, Motorstorm, Resistance 1, LBP en GH:W allemaal nog liggen. LBP heb ik zelfs maar 1 of 2 keer gespeeld, evenals GH:W. Ik kan me er niet toe zetten te beginnen.. Enige uitgespeelde spel is Uncharted, maar zelfs dat duurde 3 maanden :P
LBP is herkenbaar, 2 keer wat gespeeld en hoewel grappig verder niet meer aangeraakt.
GTA4 heb ik ook nog niet uitgespeeld, ik zit al op 30% en dat in de tien maanden dat ik hem heb. :P
Momenteel gewoon "veel" Fifa in combinatie met Uncharted. [vorige week aan begonnen]
Verder ligt Motorstorm 2 nog stof te happen, nog niet echt aan toe gekomen.
Topspin [is die uit te spelen?] en GT5-p heb ik vrij veel gespeeld maar niet uitgespeeld. :)

Wel veel films/series uitgekeken. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Daarnaast vroeg ik mij af of meer mensen er last van hebben dat spellen half gespeeld blijven? Ik heb GTA4, Ratchet&Clank, Motorstorm, Resistance 1, LBP en GH:W allemaal nog liggen. LBP heb ik zelfs maar 1 of 2 keer gespeeld, evenals GH:W. Ik kan me er niet toe zetten te beginnen.. Enige uitgespeelde spel is Uncharted, maar zelfs dat duurde 3 maanden :P
Ik heb hetzelfde, op een gegeven moment raak ik op een spel uitgekeken. :|
Spellen die ik heb en niet uitgespeeld heb: Ratchet & Clank, Resistance 1 en 2, Motorstorm, CM Dirt, Fallout 3, GTA4, Oblivion, Farcry 2, Wipeout HD.
Uncharted had ik ook maar heb ik verkocht, ik knapte er echt helemaal op af nadat die "zombie's" tevoorschijn kwamen.

De enigste spellen die ik op de PS3 heb uitgespeeld zijn Call of Duty 4, MGS 4 en ..... volgens mij was dat het :/
Maar de rest komt nog wel weer een keer aan bod, ik had MGS4 ook een half jaar niet gespeeld en sinds deze week weer fanatiek aan het spelen (bezig op Big Boss Extreme.... pittig :) )

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
ScrooLoose schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:07:

Uncharted had ik ook maar heb ik verkocht, ik knapte er echt helemaal op af nadat die "zombie's" tevoorschijn kwamen.
Jammer... dan heb je toch echt een dijk van een spel gemist. De zombies pasten heel mooi in het verhaal en ik vond ze juist op het moment komen dat ik zat werd van die schietende kereltjes. De sfeer bleef bij dit spel gewoon staan en het werdt juist iets grimmiger op het moment dat die zombies kwamen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Snippertje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:39:
Nee is er een die je ook voor de telefoon kan gebruiken. Kon hem gratis meenemen, hadden hem over bij T-Mobile :)

Dus alleen stemmen.
SE HBH-DS200 is een bluetooth headset. Ik heb hem. Ik weet niet of hij werkt met de PS3, maar hij is stereo, dus ik luister muziek ermee. Hij heeft gewoon een 3.5 mm jack zodat je elk type oordopjes erop kan aansluiten. Mic zit in het dingetje, maar heeft een goede versterker. Soms sluit ik hem aan op m'n stereo, en kan je gewoon op een paar meter afstand van je headset met iemand een normaal gesprek voeren zonder dat je hoeft te gaan schreeuwen. Weet niet hoe duur hij is.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

LoneRanger schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:50:
[...]

LBP is herkenbaar, 2 keer wat gespeeld en hoewel grappig verder niet meer aangeraakt.
GTA4 heb ik ook nog niet uitgespeeld, ik zit al op 30% en dat in de tien maanden dat ik hem heb. :P
Momenteel gewoon "veel" Fifa in combinatie met Uncharted. [vorige week aan begonnen]
Verder ligt Motorstorm 2 nog stof te happen, nog niet echt aan toe gekomen.
Topspin [is die uit te spelen?] en GT5-p heb ik vrij veel gespeeld maar niet uitgespeeld. :)

Wel veel films/series uitgekeken. :P
Ja ik heb ook meer de multimedia functie gebruikt. En GTA doe ik af en toe een missie. Ik denk dat het vooral is omdat ik niemand heb om mee te spelen verder. En ik koop dingen vaak meer vanwege het gadget gehalte. Ik stel een nieuw spel kopen voor mezelf nu steeds uit omdat ik nog zoveel moet uitspelen, maar eigenlijk belachelijk dat ik een spel moet uitspelen tegen mijn zin :P :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
op play.com staan echt drie stuks juweeltjes van PS3 games voor 23,50 incl verzenden:

Dead Space, echt een ondergewaardeerd spel. zeer mooi en fakking spannend!!
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/3479715x.jpg

Bioshock. Veel mensen zweren bij deze game. Ik haakte af op de demo. Ook al de demo voor de 360.
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/8229510x.jpg

Battlefield Bad Company, zoveel fun aan beleefd, zowel de singleplayer (vind al het goud!! en online brilliant!!
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/3308500x.jpg

Die eerste en laatste kan ik persoonlijk van harte aanbevelen!!!

Socom Confrontation incl Playstation headset: 37,99 nette prijs voor de game incl. headset!!
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/5800722x.jpg

UT3 sinds vandaag met trophy support: 23.50 voor de liefhebbers. Het ontbreken van een goede singleplayer heeft van deze game echt een gemiste kanst gemaakt. Het introfilmpje is zeer veelbelovend maar je bent in de singleplayer enkel deathmatches aan het spelen.
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/1021979x.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door swopdark op 11-03-2009 21:45 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Snippertje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:24:
[...]

Ja ik heb ook meer de multimedia functie gebruikt. En GTA doe ik af en toe een missie. Ik denk dat het vooral is omdat ik niemand heb om mee te spelen verder.
Mwah, GTA4 is ook gewoon een singleplayer althans de verhaallijn.
Ik ben sowieso niet zo'n multiplayer, hooguit tegen vrienden op de bank en zelfs dat niet super veel.
En ik koop dingen vaak meer vanwege het gadget gehalte. Ik stel een nieuw spel kopen voor mezelf nu steeds uit omdat ik nog zoveel moet uitspelen, maar eigenlijk belachelijk dat ik een spel moet uitspelen tegen mijn zin :P :+
Dat eerste herken ik wel een beetje, zo kaal alleen een PS3 met maar 1 game. :P
Ach ja, LBP en Motorstorm2 kom ik heus nog wel eens aan toen en voor €34 per stuk vind ik het ook niet zo'n ramp.
Uncharted was ik wel van plan uit te spelen, helemaal ook met het oog op het vervolg.

spoiler:
stop eens met die Uncharted spoilers :P

Ach en uitspelen, als ik er klaar mee ben ben ik er klaar mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
quote:
ScrooLoose schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:07:

swopdark schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:16:
[...]

Jammer... dan heb je toch echt een dijk van een spel gemist. De zombies pasten heel mooi in het verhaal en ik vond ze juist op het moment komen dat ik zat werd van die schietende kereltjes. De sfeer bleef bij dit spel gewoon staan en het werdt juist iets grimmiger op het moment dat die zombies kwamen.
Inderdaad, ik had ook zo iets van damn wat hebben ze nu gedaan, maar na verder spelen en het verhaal duidelijk werd was het eigenlijk vrij logisch en bleef de sfeer van het spel gewoon hangen.

Top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:50:
LBP is nou ook niet echt een spel dat uit te spelen is, met de groei aan community levels en het zelf kunnen maken van levels. Ik vind zelf dit soort platformers zowel frustrerend (iedere keer net iets niet halen...) als vermakelijk dus speel het hooguit een (half)uurtje per keer, maar ben nou toch bijna door de story mode heen. Echt een leuk spel om even gauw tussen door te doen. Verder heb ik Far Cry 2 al uitgespeeld (main story dan, de side quests en MP vond ik minder). Fallout 3 bijna klaar met de main en nu alle side-quests aan het doen,. MGS4 pas 3 keer gedaan maar wel meteen uren aan een stuk, in tegenstelling tot LBP echt zo'n spel om minstens een halve dag per keer voor uit te trekken. Vandaag begonnen met Killzone 2, die te samen met de Blu-ray box van Planet Earth vanmiddag vanuit Engeland binnenkwam en ook van PMS al gebruik gemaakt.

Als ik zo kijk wat ik in 2,5 week met die PS3 allemaal gedaan heb dan moet ik concluderen dat ik m'n Gamecube en Xbox eigenlijk altijd alleen maar stof heb laten happen. Het is toch een handig apparaat, en na een paar jaar niet ge-gamed te hebben heb ik de smaak daar ook weer goed te pakken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:10
Wanneer je een blu-ray besteld via bijv. amazon.co.uk, kan je dan Nederlandse ondertitels downloaden via de BR-disc of zitten deze er standaard bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Regiocode:
A/1
Noord-Amerika, Centraal-Amerika, Zuid-Amerika,
Korea, Japan, Taiwan en Zuidoost-Azië.

B/2
Europa, Groenland, Franse overzeese gebieden,
Midden-Oosten, Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland.

C/3
Volksrepubliek China, Rusland, Centraal Azië en Zuid-Azië.

Of de beste, Regiocode 0, deze heeft alle talen.

Bij Amazon staat het er vaak netjes bij ( product details ), bijv. The Dark Knight is regio 2, dus OK

Heb hem zelf ook daar besteld en kan bevestigen dat de info klopt.
Kijk ook eens naar deze link uit deze post uit het Games Import forum

[ Voor 12% gewijzigd door Yippie op 11-03-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:10
Ah top dank je! Binnenkort maar is wat bestellen dan.. alleen nu nog even wachten op de nieuwe tv die deze week binnen moet komen :D Heerlijk die PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had tekkonkinkreet besteld op play.com en had verwacht dat er alleen engelse subs bij zouden zitten, maar werkelijk alle talen zitten erbij, ook nederlands dus :P. Misschien hebben ze genoeg ruimte op blu ray's ?

Regio code zegt verder niets over welke subtitels erbij zitten toch?
Of kan je deze er letterlijk bij downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:31:
op play.com staan echt drie stuks juweeltjes van PS3 games voor 23,50 incl verzenden:
Battlefield Bad Company, zoveel fun aan beleefd, zowel de singleplayer (vind al het goud!! en online brilliant!!
Deze is bij Mymemory.co.uk verkrijgbaar voor £16.95 incl. verzenden.
http://www.mymemory.co.uk...A-Bad-Company-(Sony-PS3)-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023

Hoe kan je nu 3 maanden doen over Uncharted? 8)7 Ik speel de spellen die ik koop toch meestal echt wel uit. Tenminste dat is wel mijn doel. R&C (beide delen), Uncharted (in 1 ruk), COD4, DMC4. MGS4 (nog steeds mee bezig, doe ik trouwens ook wel lang over),LBP (is de bedoeling maar die gaat zeker uitgespeeld worden. Alleen GTA4 ligt er nu een beetje bij maar dat komt omdat ik ineens andere spellen kreeg die ik op dat moment leuker vond dan GTA. Binnenkort RE5 en die gaat ook zeker uitgespeeld worden!
En ik kan niet wachten op Uncharted 2 en GoW3!!

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 12-03-2009 09:14 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 12:17
Ik speel hoogstens 2 van de 5 spellen echt uit.
Uncharted uitgespeeld.
COD4 uitgespeeld.
PSN game like PixelJunk Monsters.

Vele andere games niet uitgespeeld. LBP ook maar paar uur gespeeld ( Meeste online ) en die ligt nu ergens anders. Killzone 2 speel ik nu en die ga ik zeker wel uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
bennekommer schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:07:
Ik speel hoogstens 2 van de 5 spellen echt uit.
Uncharted uitgespeeld.
COD4 uitgespeeld.
PSN game like PixelJunk Monsters.

Vele andere games niet uitgespeeld. LBP ook maar paar uur gespeeld ( Meeste online ) en die ligt nu ergens anders. Killzone 2 speel ik nu en die ga ik zeker wel uitspelen.
Uncharted heb ik een tijdje geleden uitgespeeld. Echt een top game. Ik ben de game nu weer aan het spelen met een vriend van me, en het is weer net zo vet als de eerste keer. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Sterker nog, mijn uncharted ligt na 7x gespeeld te hebben hier nog steeds te verstoffen LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

P.E.No.1 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:04:
[...]

Hoe kan je nu 3 maanden doen over Uncharted? 8)7
Ik moet altijd echt zin maken voor spellen en meestal heb ik dat niet :P Zijn maar een zeer beperkt aantal spellen die ik echt héél vaak speel. Overigens kreeg ik uncharted, GTA, R&C en LBP allemaal. Ik heb ze zelf niet uitgezocht en gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb tot nu toe alleen skate niet echt uitgespeeld. Die was ik op de helft gewoon zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Geen idee of iemand dit al gemeld heeft: Ik las namelijk dat de nieuwe PS3 update ondersteuning geeft aan Playstation Cards... Laten we hopen dat het EINDELIJK gaat gebeuren!
Kan iemand dit verifieren?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets om het afspelen van youtube en andere flash vids soepeler te laten verlopen in de PS3 browser?
Nu speelt het wel maar vrij schokkerig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
CSB schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:11:
Geen idee of iemand dit al gemeld heeft: Ik las namelijk dat de nieuwe PS3 update ondersteuning geeft aan Playstation Cards... Laten we hopen dat het EINDELIJK gaat gebeuren!
Kan iemand dit verifieren?
De huidige versie van de store (want gaat via de store en niet via FW, toch?!) heeft al ondersteuning voor PSN cards, echter worden ze hier niet verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Flappiewappie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:00:
Vraagje over psn netwerk.

Ik heb een PS3 overgenomen, en die had zijn account er nog opstaan. Omdat ik niet geduldig genoeg was om te zien dat je heel makelijk deze kan verwijderen en een nieuw aan te maken ben ik door gaan spelen op zijn account (wel naam endergelijke veranderd).

Nu wou ik laats gebruik maken van het PSN netwerk. Echter moet ik onder diegene zijn PSN aanmelden; hij pakt mijn online geregistreerde account niet.

Is er een mogelijkheid om dat te resetten of eruit te slopen?
Tikkie te laat achter gekomen; maar eenmalig inloggen (had ik ff kunnen vragen) en dan in het account dat omzetten...

Wat een ellende al mijn trophies en savegames kwijt :'(

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dipsausje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:49:
[...]

LBP is nou ook niet echt een spel dat uit te spelen is, met de groei aan community levels en het zelf kunnen maken van levels. Ik vind zelf dit soort platformers zowel frustrerend (iedere keer net iets niet halen...) als vermakelijk dus speel het hooguit een (half)uurtje per keer, maar ben nou toch bijna door de story mode heen.
Hoezo niet uit te spelen? Als je de story mode compleet hebt is het spel uitgespeeld. Dat er daarnaast nog duizenden user made levels zijn heeft niets met het uitspelen te maken. Als je zo zou redeneren kan je geeneen spel waar custom content inzit uitspelen, omdat er dan altijd wel een level of mod is die je niet gespeeld hebt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Kan je de savedata van de één account gewoon niet op usb stick zetten en vervolgens kopiëren eens ingelogd op de andere account? Trophies heb je snel terug, die van bvb FO3 heb je allemaal binnen de maand. Ik ben recentelijk begonnen met MGS4, om je vingers af te likken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:52
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/politrix.png

De officiele trophycards zijn er... Voor wie het wat interesseert.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
heel vet! alleen jammer dat ik jouw trophies niet kan bekijken :S hopelijk wordt dat ook gauw beschikbaar

oops dubbelpost 8)7 vergeten dat ik al iets had geplaatst. waarom zit op dit forum niet gewoon een delete post knop? |:(

[ Voor 118% gewijzigd door Skire op 12-03-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:33:
Is er iets om het afspelen van youtube en andere flash vids soepeler te laten verlopen in de PS3 browser?
Nu speelt het wel maar vrij schokkerig..
hmm ik heb eigenlijk nooit problemen met youtube.

probeer anders eens www.youtube.com/TV (speciale youtube dienst voor PS3/Wii)

Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/bto/20090115/DSC_0009_610x405.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:37:
[...]

hmm ik heb eigenlijk nooit problemen met youtube.

probeer anders eens www.youtube.com/TV (speciale youtube dienst voor PS3/Wii)

[afbeelding]
Die gaat iets beter, maar smooth is het nog niet. Kan het iets met de settings zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Sw0pDiller.png

W00t!! Wist niet dat dit kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hoe doe je dat dan? Moet ik serieus het serie nummer van me PS3 gaan invullen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:06:
[...]

Die gaat iets beter, maar smooth is het nog niet. Kan het iets met de settings zijn?
probeer eens allerlei rotzooi te verwijderen, zoals je cache etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:03:
[...]

probeer eens allerlei rotzooi te verwijderen, zoals je cache etc. etc.
De PS heb ik nog maar een weekje en net internet dus daar zal het denk ik niet aan liggen, maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik was net even in de videoland, die als zovelen inmiddels bijna bestaan van de consoles en games. Hangt er boven de kassa:

"PS3 kapot? Krijg je geen garantie? Wij repareren voor 145,-" (+ nog wat text)

Los van het feit of het terecht is, lijkt het mij geen beste verkooptactiek :+ Videoland Bussum overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/BULLUS_NL.png

Hehe grappig...wel weinig trofeeen :|

[ Voor 7% gewijzigd door Bullus op 12-03-2009 20:12 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
politrix schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:09:
[afbeelding]

De officiele trophycards zijn er... Voor wie het wat interessert.
Oh my god jij hebt wel veel trophies :o

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Mokim.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Hoe krijg ik die trophycard werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat dit 'het grote show je tropycard topic' of iets dergelijks wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een goed idee!!!
\een topic voor trophycards
MGO kicks egt ass in tegenstelling tot farcry 2 is headshot ook egt funest
heerlijk om te snipen bytheway vooral MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
Kimo schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:25:
[...]

Oh my god jij hebt wel veel trophies :o

[afbeelding]
Tja, ik nogal een trophy-"dame van lichte zede" :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, Aan de mods: Mag je de trophycard wel als signature gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
politrix schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:52:
[...]

Tja, ik nogal een trophy-"dame van lichte zede" :$
Bent u wellicht ook medewerker bij het bedrijf met een S in de naam uit het land van de rijzende zon? :>
Als dat niet het geval is; /me maakt diepe buiging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:04:
Bedankt voor de tip, Aan de mods: Mag je de trophycard wel als signature gebruiken?
Je kunt een linkje ernaartoe plaatsen dmv de url tag. Afbeeldingen in je signature zetten werkt (gelukkig) niet.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die van mij ook maar even.
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Shiver23.png

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:37
waar kun je die nick veranderen, bij jouw dus "jj"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:43:
[...]

Bent u wellicht ook medewerker bij het bedrijf met een S in de naam uit het land van de rijzende zon? :>
Als dat niet het geval is; /me maakt diepe buiging _/-\o_
Nee, ik ben een systeembeheerder in een middelgroot ziekenhuis.

Ik zag trouwens dat de friendslist op eu.playstation.com nu ook alle trophy stats van je "vrienden" weergeeft. Wellicht een voorbode wat er gaat veranderen met de nieuwe firmware waar druk over gespeculeerd wordt op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

nice, vanmiddag gelijk even activeren

[ Voor 93% gewijzigd door Convoy op 13-03-2009 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Skire schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:20:
heel vet! alleen jammer dat ik jouw trophies niet kan bekijken :S hopelijk wordt dat ook gauw beschikbaar

oops dubbelpost 8)7 vergeten dat ik al iets had geplaatst. waarom zit op dit forum niet gewoon een delete post knop? |:(
Hoezo niet bekijken ???
Je kunt inloggen en daar van al je games je trophies bekijken ook de laatst gehaalde...
Je kan alleen nog niet vergelijken! Deze functie komt er wel aan (volgens het off ps forum)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:10:
Los van het feit of het terecht is, lijkt het mij geen beste verkooptactiek :+ Videoland Bussum overigens.
Woon je ook in Bussum? ikke ook namelijk. Heb jij nu eigenlijk al je PS3 gekocht? Destijds wou je wachten op LBP en ik weet verder niet of je er nu eentje hebt. Hij staat niet in in je sig. Wat is je PSN naam?

Ontopic: Misschien leuk om van de "vaste klanten" van dit topic je gamertag in de startpost te zetten. Dan wordt het topic zelf ook niet meer zo vervuild ondank dat ik het totaal niet erg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

De mijne: Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/NeoS2007.png

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel het mooi is dat dit eindelijk kan, zou het fijn zijn als je dat ding meer aan kan passen. Afgezien van het kleurenschema wat ik niks vind, moet je perse een favoriete game kiezen uit een erg beperkte lijst. En ook een stemming(ditis geen myspace). Het formaat is ook nogal lomp, alleen dat kleine trophy kaartje zou ik al veel mooier vinden.

Een goed begin, maar hopelijk houdt het hiermee niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nier
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12-2023
Mogelijk heeft/weet iemand een antwoord op mijn vraag:

Als ik een playstation 3 aansluit op mn hd tv (LG 37 LG 7000) krijg ik tijdens het spelen van PES09 geen geluid (dus geen commentaar ed,) ook al vanaf het afspelen bij intro film's.
De geluiden in het playstation menu zelf spelen wel af.
Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:55:
Hoewel het mooi is dat dit eindelijk kan, zou het fijn zijn als je dat ding meer aan kan passen. Afgezien van het kleurenschema wat ik niks vind, moet je perse een favoriete game kiezen uit een erg beperkte lijst. En ook een stemming(ditis geen myspace). Het formaat is ook nogal lomp, alleen dat kleine trophy kaartje zou ik al veel mooier vinden.

Een goed begin, maar hopelijk houdt het hiermee niet op.
Je kan kiezen of je de trophy's zichtbaar wilt hebben, als je dat niet aanzet heb je de kleine versie van de trophy card :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
HoefMeistert schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:22:
[...]

Hoezo niet bekijken ???
Je kunt inloggen en daar van al je games je trophies bekijken ook de laatst gehaalde...
Je kan alleen nog niet vergelijken! Deze functie komt er wel aan (volgens het off ps forum)
bekijken in de zin van: ik klik jouw trophy card aan, en ik wil zien welke games jij hebt en welke trophies je daarvoor hebt gehaald. soort van vergelijken dus ja, alhoewel ik mijn trophies net per se ernaast hoef te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:18:
[...]

Je kan kiezen of je de trophy's zichtbaar wilt hebben, als je dat niet aanzet heb je de kleine versie van de trophy card :)
Maar ik wil juist alleen dat trophy kaartje met een naam erboven :/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De mijne:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Luhaine.png

Het kiezen van een favoriete game uit dat beperkte lijstje is inderdaad een beetje raar. Als je de keuze toch wil beperken laat dan een keuze maken op genre niveau. Mij irriteert dat eu.playstation.com gebeuren en het hele "creëer een draagbaar ID" eigenlijk nog het meest.

[ Voor 16% gewijzigd door Lukin op 14-03-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat nog het meest verbazingwekkende is is die disclaimer dat de PSN niet gaat over die website, terwijl de site op playstation.com draait... Wellicht heeft iemand zitten slapen bij de editing department, maar de tekst deed mij in eerste instantie besluiten om gewoon niet in te loggen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Lukin schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 09:43:
De mijne:

[afbeelding]

Het kiezen van een favoriete game uit dat beperkte lijstje is inderdaad een beetje raar. Als je de keuze toch wil beperken laat dan een keuze maken op genre niveau. Mij irriteert dat eu.playstation.com gebeuren en het hele "creëer een draagbaar ID" eigenlijk nog het meest.
Het is jammer dat ze alleen nog steeds maar sony games ertussen hebben staan. Het is wel mooi dat ze een plaatje van je games laten zien bij de trophies.

Je nick met daaronder het grijze trophy vlak was wat mooier en minder kiddy geweest.

Op het forum van playstation hebben mensen het stukje eu.playstation.nl een eigen tekst staan. Alleen zie geen optie daarvoor ?

[ Voor 8% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 14-03-2009 11:31 ]

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:15:
Op het forum van playstation hebben mensen het stukje eu.playstation.nl een eigen tekst staan. Alleen zie geen optie daarvoor ?
Als ik het me goed herinner, heb ik dat ergens in de XMB aangepast..
Oh wacht:

XMB > Accountbeheer > Accountgegevens > Profiel > 'informatie over mij'

Daar heb ik dus m'n naam ingvuld.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Divath101.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08-2023
Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe headset gekocht.
De Creative Fatal1ty Gamer Headset
Nu wil ik deze aansluiten op mijn PS3.
Bestaat er zoiets al een Minijack naar USB stukje??
Het gaat om 2 jacks naar USB 1 voor koptelefoon en 1 voor microfoon.
Via google kan ik het niet vinden.
Bestaat er z'n verloop stukje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Een paar bladzijdes terug stond dacht ik een USB geluidskaartje met jackplug ingangen, was te koop voor 20 euro ofzo?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 05:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Jep, pak gewoon een universeel USB geluidskaartje met mic-ingang en koptelefoonuitgang en je bent in business. Dingen kosten geen drol.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Laatst online: 11-08-2023
Deze dus: http://www.bluepc.nl/sound-geluidskaart-p-509.html
10 euro geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Een maat van me belde op, en heeft een probleem met zijn PS3.

Hij heeft 2 controllers, die het allebei doen, als hij er 1 gebruikt.

Wil hij bij Fifa, ze alle 2 gebruiken, dan doen ze het totdat de wedstrijd begint.
Daarna doen ze het alle 2 niet meer.

Ik heb zelf geen PS3 (Xbox), en heb Google er op na geslagen, maar geen antwoord gevonden.

Zijn er mensen met dit probleem of een oplossing weten ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
RMX schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:13:
Een maat van me belde op, en heeft een probleem met zijn PS3.

Hij heeft 2 controllers, die het allebei doen, als hij er 1 gebruikt.

Wil hij bij Fifa, ze alle 2 gebruiken, dan doen ze het totdat de wedstrijd begint.
Daarna doen ze het alle 2 niet meer.

Ik heb zelf geen PS3 (Xbox), en heb Google er op na geslagen, maar geen antwoord gevonden.

Zijn er mensen met dit probleem of een oplossing weten ? _/-\o_
Onder "saved data utility" de persoonlijke instellingen van fifa verwijderen schijnt te helpen.
Wel eerst even een backup maken natuurlijk. ;)
Ik heb het zelf niet getest maar een tijdje geleden ergens gelezen toen ik opzoek was naar een vergelijkbaar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Amazon.co.uk heeft weer een leuke PS3-aanbieding: De Killzone 2-PS3-bundel inclusief een HDMI-kabel plus extra gratis spel voor zo'n 315 euro excl verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51LhQ%2B6MytL._SCLZZZZZZZ_.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 14-03-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na 14 dagen terug een ps3 in huis, gereviseerd toestel. Alles werkt terug prima.

Wel vreemd is dat het een 60GB model is, met 4 USB aansluitingen etc, maar dan met de uiterlijke kenmerken van een nieuwe PS3.

Let the games begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
ymmv schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:10:
Amazon.co.uk heeft weer een leuke PS3-aanbieding: De Killzone 2-PS3-bundel inclusief een HDMI-kabel plus extra gratis spel voor zo'n 315 euro excl verzendkosten.

[afbeelding]
Zag deze ook staan idd, wel erg mooie aanbieding. Volgens mij is het extra spel trouwens 10 pond extra. Maar nog steeds een erg goede deal. Heeft iemand toevallig ervaring met het bestellen van een console bij amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Houd er wel rekening mee dat ze in de UK een andere stekker gebruiken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik zou eerst maar eens nalezen of de console überhaupt naar Nederland verzonden kan worden. Veel Engelse webshops versturen elektronische apparaten namelijk niet naar het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft iemand enig idee of de Saitek x45/x52 compatible is met de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Hahn schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:32:
Houd er wel rekening mee dat ze in de UK een andere stekker gebruiken.
De netkabel zit niet aan de PS3 vast dus dit is totaal geen issue. Je kunt er gewoon een kabel aan hangen zoals aan je PC.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:20
Derekb schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:20:
Ik zou eerst maar eens nalezen of de console überhaupt naar Nederland verzonden kan worden. Veel Engelse webshops versturen elektronische apparaten namelijk niet naar het buitenland.
Amazon verstuurt de PS3 gewoon... (heb er zelf een bij hun gekocht en 2 voor vrienden)

Met het extra spel erbij ed is het +- 350€ incl verzenden.
Goede deal dus.

@ Rest van de geintresseerden

Af en toe kan je nog een extra spel kiezen (LBP/R2 bvb) zonder iets bij te leggen, dus beter daar op wachten, nog iets interessanter :-)
Exirion schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:52:
[...]

De netkabel zit niet aan de PS3 vast dus dit is totaal geen issue. Je kunt er gewoon een kabel aan hangen zoals aan je PC.
True, de PS3 ondersteunt beide. UK en EU, gewoon een EU stekker gebruiken

[ Voor 20% gewijzigd door Aries.Mu op 14-03-2009 19:59 ]

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Iemand die riddick demo al geprobeerd? Ik vond het eerlijk gezegd maar matig. De controls zijn typisch 360 controls (schieten met de triggers), iets wat niet werkt op de ps3 controller vind ik zelf. Ook is er iets mis met de camera volgens mij, want het lijkt wel of je 1 meter hoog bent (ookal kom je uit stealth mode)...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.co.uk heeft weer een leuke PS3 aanbieding: De Killzone 2-PS3-bundel inclusief een HDMI-kabel plus extra gratis spel voor zo'n 315 euro excl verzendkosten.
Goeie tip, besteld samen met SF IV totaal plm. 345 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

EfBe schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:25:
Wat nog het meest verbazingwekkende is is die disclaimer dat de PSN niet gaat over die website, terwijl de site op playstation.com draait... Wellicht heeft iemand zitten slapen bij de editing department, maar de tekst deed mij in eerste instantie besluiten om gewoon niet in te loggen.
Ik vind het maar vreemd, er staat letterlijk dat PSN (sony?) niet verantwoordelijk is voor de werking van die website, maar ondertussen moet je wel inloggen met je PSN inloggegevens (waar dus ook eventueel je creditcard gegevens aan gekoppeld zijn).
Als je je PlayStation®Network-aanmeldingsgegevens gebruikt om toegang tot deze site te krijgen, wordt basisinformatie over je PSN-account met de beheerder van de website gedeeld. PSN is niet verantwoordelijk voor de werking van deze website. Raadpleeg het privacybeleid van PSN voor meer informatie.
Letterlijk betekent dat dus; niet klagen als je CC gegevens op straat liggen, je hebt de account gegevens zelf buiten het PSN om op een website ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Nou, kon het niet laten :P
Wou een XBOX kopen, maar die PS3 knaagde teveel. Altijd playstation fan geweest.
Dus maar voor een PS3 gegaan, RE 5 :9 en een xtra controller.
Kost wel ruim 500 euro, maar dan heb je ook wat :D

Jammer dat ie BT is gestuurd, anders kon ik het mooi op me harmony aansluiten :)

Valt ergens in te stellen dat ie de game niet moet opstarten bij aanzetten als de disc erin zit? Kan het niet vinden, en is heel irritant :)

[ Voor 33% gewijzigd door ID-College op 14-03-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
ID-College schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:15:
..
Valt ergens in te stellen dat ie de game niet moet opstarten bij aanzetten als de disc erin zit? Kan het niet vinden, en is heel irritant :)
In XMB go to "Settings - System Settings" and turn off "Disc Auto-Start"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Super dank je. Moet nog beetje wegwijs worden hoor :) Stom stom, overheen gelezen. Aldoende leert men ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:40:
[...]

Goeie tip, besteld samen met SF IV totaal plm. 345 euro ;)
Ik zit er ook over te twijfelen... Hoe zit het met garantie als je bij Amazon.co.uk een PS3 bestelt? Ik ben bang dat je hele hoge kosten moet betalen als hij dan kapot is...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Als je zo erg twijfelt, waarom koop / bestel je hem dan niet gewoon in NL.

Overigens hoef je hem niet terug te sturen naar de UK als die kapotgaat.
Garantie bij Sony gaat op serialnr icm aankoopbewijs en is gelijk voor heel EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee maanden een trotse bezitter van een PlayStation 3. Deze heb ik niet aangeschaft voor de games, maar voor de goede reviews van de Blu Ray-speler die op de PlayStation 3 aanwezig is :).

Lekker snel met lezen van je CD's/DVD's en BD's en heb op dit moment nog geen haperingen gezien tijdens het afspelen van mijn media!

Voor mij is de PS3 niet meer weg te denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13

[afbeelding]
Plus 2 games erbij is de aanbieding 350 GBP!
Dinsdag besteld. Donderdag heb ik hem binnen.
Deels via UPS, andere deel (games+kabel) via TNT en dat voor 10 pond verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een PS3. Naast wat games die ik er op doe, is hij ook aangeschaft ter vervanging van mijn DVD speler als Blu-ray speler. Nu lijkt het me ook wel leuk om dat ding vol te storten met MP3's. Dat gaat ook allemaal goed. Het enige probleem dat ik nu nog heb, is dat ik iedere keer de tv aan moet zetten om muziek af te spelen. Er is immers niet echt een shortcut voor te vinden.
Nu vraag ik me af of die PS3 remote van Sony iets hierin kan betekenen. Of is die echt alleen maar voor Blu-ray? Of misschien een PSP?....maar dat is dan wel een hele dure afstandbediening, of een bepaalde shortcut die je kunt programeren?

Oow ja. Kan ik ook muziek luisteren terwijl ik bijvoorbeeld in het hoofdmenu bezig ben?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt die aanbieding met 2 games dan erbij? Of zijn het specifieke games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:51:
Ik heb sinds kort ook een PS3. Naast wat games die ik er op doe, is hij ook aangeschaft ter vervanging van mijn DVD speler als Blu-ray speler. Nu lijkt het me ook wel leuk om dat ding vol te storten met MP3's. Dat gaat ook allemaal goed. Het enige probleem dat ik nu nog heb, is dat ik iedere keer de tv aan moet zetten om muziek af te spelen. Er is immers niet echt een shortcut voor te vinden.
Nu vraag ik me af of die PS3 remote van Sony iets hierin kan betekenen. Of is die echt alleen maar voor Blu-ray? Of misschien een PSP?....maar dat is dan wel een hele dure afstandbediening, of een bepaalde shortcut die je kunt programeren?

Oow ja. Kan ik ook muziek luisteren terwijl ik bijvoorbeeld in het hoofdmenu bezig ben?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
De PSP kan je inderdaad als remote gebruiken, onder de noemer Remote Play.
Je kan namelijk met Remote Play instellen of je het geluid via de PSP of via de PS3 (en wat daar achter hangt) wilt horen.

Het is niet alleen een dure remote, het kost sowieso meer. Je PS3 blijft met de Remote Play functie namelijk in een andere standby modus staan als je de PS3 uitzet. De fan blijft heel zachtjes draaien en stroomverbruik is hoger.

Ik heb me er verder niet in verdiept, dus specifieke dingen weet ik niet. Vraag bijvoorbeeld die mij wel interessant lijkt is of alles doorspeelt als je de PSP in standby of uit zet..... :?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet mijn PS3 zowiezo altijd uit aan de achterkant wanneer ik hem niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:21:
Ik zet mijn PS3 zowiezo altijd uit aan de achterkant wanneer ik hem niet gebruik.
En waarom doe je dat? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hekel aan brandende lampjes als ik iets niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet hem ook altijd uit aan de achterkant als ik zeker weet dat ik hem een ruim aantal uur niet ga gebruiken. Scheelt toch ietsje in de stroom denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
wvkreg schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:12:
[...]

Plus 2 games erbij is de aanbieding 350 GBP!
Dinsdag besteld. Donderdag heb ik hem binnen.
Deels via UPS, andere deel (games+kabel) via TNT en dat voor 10 pond verzendkosten :)
hoe kan je zien welk spel je erbij kan krijgen voor een tientje?
zit namelijk te denken om ps3 te halen (had eerst gepland in april, maar dit is wel een erg leuke aanbieding.) 315 voor killzone 2 pack(+10 euro verzend kosten als ik het zo lees?) met hdmi habel is erg voordelig en dan nog voor een tientje een extra spel erbij.
Maar welke spellen kan je dan kiezen?

*edit nevermind :P heb al gevonden welke games dat zijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door jazzVL op 15-03-2009 11:50 ]

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij vreet namelijk stroom als hij in standby-modus staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

én hij maakt herrie. de fans blazen gewoon door.. ongelovelijk. Dus ik zet hem altijd uit eigenlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Collaborator schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:04:
én hij maakt herrie. de fans blazen gewoon door.. ongelovelijk. Dus ik zet hem altijd uit eigenlijk.
Eh? Als het lampje rood is blazen de fans niet meer hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik hier niet. Als hij op standby staat dan doet hij hier helemaal niets meer, alleen stil en uit zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Of je hebt het niet helemaal begrepen wat we met standby bedoelen of je heb wel een hele aparte PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden de gratis hdmi-kabel en korting op game verekend bij die aanbieding van Amazon? Tot op het moment waar je de creditcard gegevens met invoeren heb ik alleen nog maar de gewone prijzen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Volgens:
http://www.energy.gs/2008...gy-does-sony-ps3-use.html

Gebruikt de Ps3 in standby 2W, dus dat valt eigenlijk wel mee, je telefoonoplader in de wcd later zitten is net zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

ID-College schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:15:
Jammer dat ie BT is gestuurd, anders kon ik het mooi op me harmony aansluiten :)
Daar hebben we de ps3toothfairy voor http://www.ps3toothfairy.com/

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.