Fout.Croga schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:54:
[...]
Helaas kan ik het daar niet mee eens zijn.....
Vehicle combat gaat een erg belangrijke rol spelen in Ulduar.
Dezelfde Vehicle combat die er voor zorgt dat mensen eigenlijk niet zo heel graag naar Wintergrasp gaan.
Dezelfde Vehicle combat die er voor zorgt dat het onmogelijk is om een groep naar Oculus te verzorgen.
Nu blijkt Vehicle combat een obstakel te worden waar je niet omheen kunt als je serieus wilt raiden in 3.1+. Als het inderdaad zo wordt als het nu voorgesteld wordt is dit voor mij het einde van het spel....
Ik speel World of Warcraft omdat ik mijn class tot het uiterste wil leren kennen. Itemization, spellrotations, mana management, group awareness, omgeving awareness.... Dit alles wordt door middel van Vehicle combat volledig overhoop gegooid: Plotseling is 4 jaar ervaring zinloos, is kennis van je class nutteloos, itemization is gedegradeert tot "itemlevel".
Als ik Vehicle combat wil dan ga ik wel een tank simulator spelen. Of een vlieg simulator. Of een FPS. Maar zeker geen RPG.
Ik hoop serieus dat Blizzard nog twee keer nadenkt voordat ze het spel vernielen voor een groot deel van de playerbase.
Bron.The first boss has you enter 1 of 3 different vehicles (Chopper, Demolisher, and Siege Engine) to fight your way through an immense Iron army to the Flame Leviathan and defeat him. After that, there's very little use of vehicles by players.
Lezen en niet te snel conclusies trekken is ook een vak