MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:14:
......
In tegenstelling tot de Affli tijd was de DPS op trash erg goed met RoF. Openen met SoC en daarna RoF is inderdaad leuk

. 10k+ Crits met Chaos Bolt zijn ook leuk. Op de bosses was de DPS beduidend minder dan Affli, maar dat had denk ik ook veel te maken met dat ik de rotatie lastig vindt. Door met Affli wat handigheidjes toe te passen is die rotatie erg goed te doen (vind ik), terwijl je met Destro ineens zowel DoT's als cooldowns (Conflag + Chaos Bolt) in de gaten moet houden om de optimale DPS eruit te persen. Tot nu toe vind ik Destro dus wat lastiger spelen dan Affli, maargoed dit is gebaseerd op 1 kort avondje raiden. Zoals eerder gezegd ga ik het nog een tijdje de kans geven. Ik ga in ieder geval eens kijken of ik er op de een of andere manier toch een soort van vaste 'rotatie' van kan maken om het wat makkelijker te maken.
Iemand tips?
......
ik kan juist met de AoE/trash wat minder dps doen, op bosses sta ik nagenoeg atlijd bovenaan, de reden dat ik juist voor destro heb gekozen is juist omdat het wat eenvoudiger speelt, zo denk ik erover:
- voor je dps is het belangrijk dat molten core "altijd" op is, CoA alleen is te weinig, dus ook corruption nodig (is ook fijn met de 2/4 set bonus)
- immolate moet er uiteraard opzitten
- chaos bolt geeft beste nuke dps
- conflag op zich is qua dps niet zo fantastisch, maar die casting speed increase daarna is erg goed
- incinerate is de standaard nuke, eigenlijk de filler
zelf heb ik Logitech G15 en heb ik onder 1 knop een spam van chaos bolt, confag en incinerate zitten, als de eerste 2 van CD af zijn dat cast ie die, zoniet dan de filler, dit maakt het voor mij een stuk eenvoudiger, ik ga ervan uit dat je dit niet doet, je kan dit ook met andere tooltjes doen
belangrijk is dat het niet zozeer om een rotatie gaat maar om prioriteit! tevens nooit een dot verversen voordat ie afgelopen is
ok van hoog naar laag:
- immolate erop houden
- CoA erop houden (tikt ieder 2 sec dus doet zijn werk beter dan corruption voor molten core)
- corruption erop houden
- chaos bolt casten als ie van CD af is
- conflag casten als ie van CD af is
- incinerate als filler
om het gevecht te beginnen zou ik hetvolgende doen op een boss: CoA, corruption, immolate, chaos bolt, conflag, nukes, etc.
de dots geven vooral in het begin weinig threat, je tank zal het waarderen
als je het simpeler wil doen dan skip je die molten core (hoop dat ik de naam goed heb btw), je hoeft dan geen CoA en corruption op te houden, je dps zal wel iets minder zijn, maar simpele rotaties zorgen dat je meer op andere dingen kan letten
als je het nog simpeler wilt maken dan neem je demo/destro spec, in de demo pak je dan niet de felguard mee maar alle imp talents (pak iig die crit talent die 2% per tp geeft), in destro standaard stuff met iig emberstorm, Felguard spec zou ook kunnen maar die is melee, dat is in sommige gevechten wat minder fijn dan een ranged pet, ook hier kan je ervoor kiezen om het alleen met fire te doen of ook de CoA/immolate in spec en "rotatie" te vlechten
suc6