Tja ik ben een casual speler, en sommige dingen zijn voor mij geen voor de hand liggende upgrade (zoals bijv. patches op je legs, buckle op je belt en arcanum op je shoulders of helm). Ik kijk wel naar wat nuttig is, maar ze sturen een leek als ik iig in de juiste richting.Paprika schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:38:
[...]
Ik haat dat soort websites. Die hebben geen idee wat goede gear/enchants zijn.... Alles is based op item level.
In tank gear krijg ik 2366, als ik er dan nog even mijn DPS Sigil (er zijn geen 213 tanking sigils), 2 DPS trinkets (er zijn ook geen (goede) 213 tanking trinkets) bij doe krijg ik een hogere "score".
Vindt het wel een mooi overzicht vooral van je gems aangeven, anders zit ik ingame altijd te kutten met pen en papier naast me om op te schrijven wat ik waar heb, nu zie ik het in 1 oogopslag. Maar zoals duidelijk, met dit soort tools worden altijd fouten gemaakt/te laat geupdatet etc. maar gewoon een "aardige" graadmeter.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814