Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 181 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 44.903 views

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-04 09:15
SpoTs schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:27:
[...]

Karazhan key --> Key questline begint bij ingang.
1. ram ghost's dood
2. ga naar de plek waar dalaran vroeger zat
3. fix key fragment
4. Keyfrag --> Botanica uit m'n hoofd
5. Keyfrag --> Steamvaults
6. Keyfrag --> Shadowlabs

7. CoT --> Durnholde om thrall te redden
8. CoT --> BM om de key te laten craften door Medivh

quest inleveren bij poppie voor Karazhan.. en voila attuned.
4.Keyfrag --->arcatraz, room met de voids in de rechter hoek

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
Leatherworking http://www.wowhead.com/?spells=11.165#0-7+1 kijk maar bij skillevel 440 Giantmaim

De Trollwoven items are great aswell

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

belgian1 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:35:
[...]

4.Keyfrag --->arcatraz, room met de voids in de rechter hoek
Je moet eerst Shadow Labs doen voor de eerste keyfrag want daarna krijg je pas de q om de 2e en 3e keyfrags op te halen.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Amras schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:25:
[...]

Lol, die bedoel ik ook. Heb nergens gezegd dat het leather items zijn. ;)
Right :) Don't mind me ... kheb volgens mij last van mn pijnstiller voor mn rug :/

https://discord.com/invite/tweakers

• belgian1
killbillfast schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:38:
[...]

Je moet eerst Shadow Labs doen voor de eerste keyfrag want daarna krijg je pas de q om de 2e en 3e keyfrags op te halen.
Inderdaad volgorde zou eigenlijk als volgt moeten zijn.

4. Keyfrag Shadow Labs
5. Keyfrag Steams Vaults & Keyfrag Arcatraz

Anoniem: 23522

ImdaMned schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:32:
[...]

Omdat heroics geen fuck voorstellen vergeleken met begin TBC ?

Heroic HoL heb ik eind november 2008 gedaan. Was m'n 1e lvl 80 instance. Gelijk alle achievements daar gehaald. 0 wipes. En dat met 3 puggers erbij. En zo pro ben ik niet.

Felguards Heroic Blood Furnace zijn enger dan elke mob die ik in WotLK heb gezien.
Het zijn inderdaad geen old Hillsbrad met elke 3 minuten respawns, maar om nou hc HoL makkelijk te noemen. Als je daar niet goed geared binnenstapt (in een nieuwe instance) en zonder wipes het einde haalt, dan ben je bij deze in mijn ogen super-pro!

Anoniem: 236827

Dagboek,

Gisteren heb ik de hele avond half-afk gespeeld :P bedoel er maar mee, dat ik gequest heb op m'n Mage en bij zo'n beetje elke quest wel een onderbreking kreeg of even afk moest. M'n vriendin was uit, dus ik pastte op de kleine. Gelukkig leeft die zich helemaal uit met Spore :)
Uiteindelijk toch na zo'n 3uurtjes een half level bij elkaar gespeeld, waardoor ik nu op 78,5 zit. Komend weekend moet de 80 wel te halen zijn. Morgenavond is Naxx10 weer, heb nu vantevoren al even gechecked of de raid wel doorgaat, en dat gaat ie :)

Ik zat nog even te kijken naar de Saronite Spellblade om te halen, totdat ik degene van Kirin'Tor op level 80 kan halen met genoeg reputation. Ik heb namelijk een Inscription epic caster offhand gekregen van een guildie (hij kreeg 'm niet verkocht, dus ik kreeg 'm gewoon :o), Face of Doom o.i.d. Maar ik loop nu met de Staff van de Amphiteatre quests rond, waar 50 hit op zit. En op de Saronite Spellblade + Inscription offhand zit 0 hit, maar wel meer crit en meer damage in totaal.
Ik denk dat ik maar wacht op genoeg reputation met Kirin'Tor, dan de Sword daar koop en de offhand erbij equip, totdat ik de Emblems offhand erbij kan kopen.

Daarnaast zijn er nog de Ebonweave items van Tailoring. Die hebben stam+intel en dan hoge spellpower en +hit. Is dat niet een mooie set om heroics mee in te duiken en eventueel Naxx? Dan raak ik vrij vlot hitcapped, zeker als ik Arcane spec met de 6% extra hit die je in deze build kan halen.
FFB build ga ik wel naartoe werken, omdat ik die gewoon leuk vond, maar daar moet ik eerst hitcapped + veel crit voor hebben. Tot die tijd wil ik Fire+TotW of Arcane speccen op level 80.

De Ebonweave Gloves gaan voor 500g, en er stond 1 Ebonweave Chest op de AH voor 1200g, met 8stats enchant. Niet bijzonder duur vind ik en misschien kan ik alvast items maken op m'n Priest die Tailoring heeft. Staat nog op 376, maar heb erg veel Cloth gestacked om dit te levelen. Even onderzoeken...

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 19-02-2009 11:03 . Reden: Link naar build vergeten ]

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:52

Tao

DPC DE_KOMETEN

redfoxert schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:22:
[...]

Omdat er ook epic mail leggings en bracers zijn misschien ?! Waarom zou je Leather pakken terwijl de Mail items net zo goed itemized zijn voor Hunters (en Shamans). Kijk eens naar de twee Giantmaim items. Heb ik ook voor vrij weinig (lees 400-600G) van de AH gepakt. En dat is ook Leatherworking als source :)
De Giantmaim items leveren meer AP op voor een BMhunter -> mits je natuurlijk wel gekozen hebt voor de talent die je voor elke int ook AP geeft.

Diablo3

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:25
Vergeet niet dat Black Morass in het begin van TBC echt wel een lastige instance was! Zelfde geldt voor Arcatraz, daar had je echt wel een goede groep voor nodig. En al je guildies moesten er doorheen... Ook de ‘rotte appels’ die eigenlijk niet veel bijdragen. Ik vond het leuk, maarja, ik ben een instance-junky. Ik weet dat veel guilds in het begin stuk liepen op deze attunements...

Ik vraag me af of de stap Naxx > Ulduar groot is. Ik hoop zelf op een redelijk verschil in moeilijkheid. Het moet echter niet zo een stap worden als Gruul > SSC. Dat was een drama voor 80% van de guilds wereldwijd.

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Heb gisteren Naxx25 mogen tanken en van 4Horse Broken Promise gewonnen, mijn gear begint al ergens op te lijken nu. heb nog 1 Valor badge nodig voor de Kryzoc Ground Stompers.

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

hulkie schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:
Vergeet niet dat Black Morass in het begin van TBC echt wel een lastige instance was! Zelfde geldt voor Arcatraz, daar had je echt wel een goede groep voor nodig. En al je guildies moesten er doorheen... Ook de ‘rotte appels’ die eigenlijk niet veel bijdragen. Ik vond het leuk, maarja, ik ben een instance-junky. Ik weet dat veel guilds in het begin stuk liepen op deze attunements...

Ik vraag me af of de stap Naxx > Ulduar groot is. Ik hoop zelf op een redelijk verschil in moeilijkheid. Het moet echter niet zo een stap worden als Gruul > SSC. Dat was een drama voor 80% van de guilds wereldwijd.
Ik hoop eerlijk gezegd dat er in ulduar wat quests bijkomen met wat leuke rewards net als we in ZA hadden.
Verder verheug ik me zeer op de vehicle fights die lijken me leuk (WG junk hier).

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik krijg net te horen dat ik sath3d de whelps moet tanken zondag. Nu heb ik eigenlijk de vraag, hoe hard slaan die whelps eigenlijk? Ik zit er op dit moment aan te denken om full blockvalue te gaan (heb ook nog medallion of the discraced in me bags en greatness STR trinket)

op dat moment block ik gemiddeld 2000 per hit, en aangezien een block, worst case scenario is, is dat best te doen... Maar mochten ze 7K+ per whelp per hit slaan, dan haal ik liever me stam/dodge set uit de kast.

http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Aggramar&n=Denko

dit ben ik atm. (ex die andere neck+trinket) iemand nog suggesties kwa gems en dat soort ongein? (of heb ik uberhaupt geen kans :P )

PSN & XBL: Denkoyugo

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
Ze hitten voor zo'n 3/4k, de Fire elementals ook tenzij ze enragen (geraakt worden door de flame walls) dan doen ze 7k+

Anoniem: 144744

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:53:
Dagboek,

Gisteren heb ik de hele avond half-afk gespeeld :P bedoel er maar mee, dat ik gequest heb op m'n Mage en bij zo'n beetje elke quest wel een onderbreking kreeg of even afk moest. M'n vriendin was uit, dus ik pastte op de kleine. Gelukkig leeft die zich helemaal uit met Spore :)
Uiteindelijk toch na zo'n 3uurtjes een half level bij elkaar gespeeld, waardoor ik nu op 78,5 zit. Komend weekend moet de 80 wel te halen zijn. Morgenavond is Naxx10 weer, heb nu vantevoren al even gechecked of de raid wel doorgaat, en dat gaat ie :)

Ik zat nog even te kijken naar de Saronite Spellblade om te halen, totdat ik degene van Kirin'Tor op level 80 kan halen met genoeg reputation. Ik heb namelijk een Inscription epic caster offhand gekregen van een guildie (hij kreeg 'm niet verkocht, dus ik kreeg 'm gewoon :o), Face of Doom o.i.d. Maar ik loop nu met de Staff van de Amphiteatre quests rond, waar 50 hit op zit. En op de Saronite Spellblade + Inscription offhand zit 0 hit, maar wel meer crit en meer damage in totaal.
Ik denk dat ik maar wacht op genoeg reputation met Kirin'Tor, dan de Sword daar koop en de offhand erbij equip, totdat ik de Emblems offhand erbij kan kopen.

Daarnaast zijn er nog de Ebonweave items van Tailoring. Die hebben stam+intel en dan hoge spellpower en +hit. Is dat niet een mooie set om heroics mee in te duiken en eventueel Naxx? Dan raak ik vrij vlot hitcapped, zeker als ik Arcane spec met de 6% extra hit die je in deze build kan halen.
FFB build ga ik wel naartoe werken, omdat ik die gewoon leuk vond, maar daar moet ik eerst hitcapped + veel crit voor hebben. Tot die tijd wil ik Fire+TotW of Arcane speccen op level 80.

De Ebonweave Gloves gaan voor 500g, en er stond 1 Ebonweave Chest op de AH voor 1200g, met 8stats enchant. Niet bijzonder duur vind ik en misschien kan ik alvast items maken op m'n Priest die Tailoring heeft. Staat nog op 376, maar heb erg veel Cloth gestacked om dit te levelen. Even onderzoeken...
Neem aan dat je wel Inscription als Proff hebt? (anders kan je die offhand niet gebruiken)

Ik kan je wel aanraden om Violet Hold te draaien, er dropt daar regelmatig een +hit trinket die erg lekker is, je wil eerst je mage hitcapped krijgen voordat je gaat kijken naar +spell en +crit, het heeft natuurlijk geen zin om die hoog te hebben als alles resisted of mitigated word.

All in all, VH is your friend! en als je die spellblade haalt bij Kirin Tor, farm dan een paar badges en koop de badge offhand: vreselijk goed item.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:45:
[...]

Het zijn inderdaad geen old Hillsbrad met elke 3 minuten respawns, maar om nou hc HoL makkelijk te noemen. Als je daar niet goed geared binnenstapt (in een nieuwe instance) en zonder wipes het einde haalt, dan ben je bij deze in mijn ogen super-pro!
Dat wilde hij juist horen ;).
Ach, ik heb nog geen enkele non HC instance gedaan... ik weet nog wel toen TBC uit was dat we een groupje hadden in <Drama> en daarmee nieuwe instances gingen bekijken. Was gaaf en moeilijk!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
SpoTs schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:27:
[...]
Karazhan key --> Key questline begint bij ingang.
1. ram ghost's dood
2. ga naar de plek waar dalaran vroeger zat
3. fix key fragment
4. Keyfrag --> Botanica uit m'n hoofd
5. Keyfrag --> Steamvaults
6. Keyfrag --> Shadowlabs

7. CoT --> Durnholde om thrall te redden
8. CoT --> BM om de key te laten craften door Medivh

quest inleveren bij poppie voor Karazhan.. en voila attuned.
Dat zeg je heel makkelijk, voila en dat was het voor een fatsoenlijke guild ook vast wel.
Maar het betekende iig wel dat je al minstens 6 instances had gedaan in oplopende moeilijkheid (al lag de key bij steamvault nogal vooraan) en dus al wat samenspeel ervaring kreeg (als je die nog niet had) en wat drops bijkans.

En voor de heroics (voor sommige latere attunements) moest je de eerste maanden revered zijn voor de key, dus had je ook al weer aardig wat instances gelopen met navenante drops en ervaring.

Dat is nu grotendeels weg, elk groen lvl80 ei kan heroics in. (Al snap ik nog steeds niet hoe je volledig groen kunt zijn op 80, met zoveel geld om iets op AH te kopen en flink wat quests met redelijke blue rewards). Je moet echt een mob-xp grinder zijn om dat voor elkaar te krijgen volgens mij.

Anoniem: 144744 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:06:
[...]

Neem aan dat je wel Inscription als Proff hebt? (anders kan je die offhand niet gebruiken)
Dat was wel zo, maar sinds weet ik veel wanneer hoeft dat niet meer, check maar: Item
Ik kan je wel aanraden om Violet Hold te draaien, er dropt daar regelmatig een +hit trinket die erg lekker is, je wil eerst je mage hitcapped krijgen voordat je gaat kijken naar +spell en +crit, het heeft natuurlijk geen zin om die hoog te hebben als alles resisted of mitigated word.

All in all, VH is your friend! en als je die spellblade haalt bij Kirin Tor, farm dan een paar badges en koop de badge offhand: vreselijk goed item.
Yep inderdaad, VH wil ik dagelijks gaan farmen voor de hit trinket (heb 'm op m'n Priest) en de epic Bracers die er droppen. De tabard voor Kirin'Tor heb ik al aan die sowieso aan blijft tot revered rep.
Eerste emblems gaan ook wel besteed worden aan de offhand, die is inderdaad erg leuk.
En ik weet dat hit gewoon het belangrijkste is (tot cap of tot heel dichtbij iig), maar met de gelinkte build heb ik vrij minimaal hit nog nodig. Daarna wel doorsparen met hit om naar FFB te gaan natuurlijk, maar niet ten koste van andere stats meer.

PS:
Na checken op Wowhead zijn de Ebonweave items (Gloves en Robe) goed te halen. M'n Priest moet Tailoring op 415 krijgen voor Ebonweave, heeft de mats al zelf grotendeels om dat te halen, moet alleen de Eternal Shadow's zien te halen. Maar die kan ik eventueel even gaan farmen op m'n Mage, aangezien Crystallized Shadow in Sholazar Basin droppen waar ze nu levelt, of in Icecrown. Krijgt ze er meteen xp voor. Sounds like a plan :) dat is nl. 119hitrating en 182spellpower van 2 items.
Dan alleen nog een Tailor vinden die de items kan craften, want dat kan vanaf skill 435.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 19-02-2009 11:22 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:23

Wootlock

Evilution

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:14:
[...]

Dat was wel zo, maar sinds weet ik veel wanneer hoeft dat niet meer, check maar: Item

[...]

Yep inderdaad, VH wil ik dagelijks gaan farmen voor de hit trinket (heb 'm op m'n Priest) en de epic Bracers die er droppen. De tabard voor Kirin'Tor heb ik al aan die sowieso aan blijft tot revered rep.
Eerste emblems gaan ook wel besteed worden aan de offhand, die is inderdaad erg leuk.
En ik weet dat hit gewoon het belangrijkste is (tot cap of tot heel dichtbij iig), maar met de gelinkte build heb ik vrij minimaal hit nog nodig. Daarna wel doorsparen met hit om naar FFB te gaan natuurlijk, maar niet ten koste van andere stats meer.

PS:
Na checken op Wowhead zijn de Ebonweave items (Gloves en Robe) goed te halen. M'n Priest moet Tailoring op 415 krijgen voor Ebonweave, heeft de mats al zelf grotendeels om dat te halen, moet alleen de Eternal Shadow's zien te halen. Maar die kan ik eventueel even gaan farmen op m'n Mage, aangezien Crystallized Shadow in Sholazar Basin droppen waar ze nu levelt, of in Icecrown. Krijgt ze er meteen xp voor. Sounds like a plan :) dat is nl. 119hitrating en 182spellpower van 2 items.
Dan alleen nog een Tailor vinden die de items kan craften, want dat kan vanaf skill 435.
Houd wel rekening met een CD van 4 dagen op Ebonweave/Moonshroud/Spellweave.
momenteel heb ik een stackje Ebonweave, zit eraan te denken om die te verkopen :D

"Don't let your dreams be memes"

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Weet iemand trouwens hoe het werkt als je revered bent met the oracles en switched naar frenzyheart? Ben je dan nog revered als je weer terugswitched, of ben je dan weer terug bij honored?

Wil namelijk de JC pattern hebben van de frenzyheart, maar nog wel graag mn eitjes kunnen halen als ik weer terugswitch :P

(laatst mn tweede proto-drake whelp verkocht voor 500G, dus dat levert waarschijnlijk meer op dan die pattern, al is het wel prettig om iets nuttigs te kunnen maken van forest emeralds..)

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 11:33 ]

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
ImdaMned schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:32:
[...]
Omdat heroics geen fuck voorstellen vergeleken met begin TBC ?

Heroic HoL heb ik eind november 2008 gedaan. Was m'n 1e lvl 80 instance. Gelijk alle achievements daar gehaald. 0 wipes. En dat met 3 puggers erbij. En zo pro ben ik niet.

Felguards Heroic Blood Furnace zijn enger dan elke mob die ik in WotLK heb gezien.
Moeilijkheidsgraad is gewoon lager in z'n geheel, dit beperkt zicht totaal niet tot heroics dungeons. Maar HoL heroic makkelijk kon ik het niet noemen met level gear en voor al niet zonder guide als je er net komt.

Hoop dat Ulduar wat meer mee brengt alleen trash nu al is een grap waar je in BT/SW nog een beetje moest cc'en nu is alles gewoon aoe tanken.

Anoniem: 144744

Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:31:
Weet iemand trouwens hoe het werkt als je revered bent met the oracles en switched naar frenzyheart? Ben je dan nog revered als je weer terugswitched, of ben je dan weer terug bij honored?

Wil namelijk de JC pattern hebben van de frenzyheart, maar nog wel graag mn eitjes kunnen halen als ik weer terugswitch :P

(laatst mn tweede proto-drake whelp verkocht voor 500G, dus dat levert waarschijnlijk meer op dan die pattern, al is het wel prettig om iets nuttigs te kunnen maken van forest emeralds..)
elke keer als je switcht ben je al je progress bij de andere factie kwijt, ga je dan terug, mag je weer overnieuw beginnen...

Ik heb op me warrior Frenzyheart gekozen, die snel naar exalted gooien en dan switchen.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56

Croga

The Unreasonable Man

Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:31:
Alle rep die je genereert voor Frenzy kost rep voor Oracles..... Als je switched naar Frenzy wordt je Oracle rep automatisch negatief gezet. Wil je weer terug zul je dus weer opnieuw moeten beginnen.....

• Bosmonster
Njah, toch maar doen denk ik, mis ik wel een paar eieren ofzo, maar heb ik iig die pattern..

Je switched terug naar honored, 12K naar revered, das 7 dagen dailies. Maar doen vlak nadat ik mn nieuwe egg heb gekocht, dan hoef ik maar 1 ei te missen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 11:41 ]

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Gisteren mijn shammy (Enhancement for leveling) naar 50 laten dingen. Ik had ook nog als doel om m'n leatherworking op pijl te krijgen. Hij stond op 261 en ik moest hem naar 300 krijgen en Dragonscale leatherworking krijgen. (al heb je er niet heel veel meer aan denk ik in wotlk, toch?)

Uiteindelijk na het farmen van 20x Scorpid Scales had ik de benodigde items Tough Scorpid Gloves en breastplate x2 en ben onderweg gegaan naar Aszhara. Daar aangekomen de NPC gevonden en de quest gehaald. Het volgende doel is zo snel mogelijk lvl 58 worden om naar uitland te kunnen gaan! Ik denk dat ik tot lvl 52/53 in Ungoro crater blijf levelen en daarna naar EPL ga.

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13
Wootlock schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:23:
[...]
momenteel heb ik een stackje Ebonweave, zit eraan te denken om die te verkopen :D
Hoe zijn de prijzen op andere servers voor de "special" cloths?

Bij mij op de server (Eonar) gaat Spellweave voor ongeveer 75-80g, Moonshroud wisselend tussen de 90-110g, maar Ebonweave blijft onveranderd hoog op 130g+.

Vanuit TBC, waar de BOP patterns op lvl 70 heel erg goed waren, heb ik nu 3 tailors (lock/mage/priest) waarmee ik alle 3 de specialties heb. Enerzijds vind ik tailoring tot nu toe in LK niet geweldig omdat er geen interessante BOP items zijn, maar wellicht dat die met de komende patches nog wel gaan komen.

M'n lock is al een tijdje 80 en 448 tailoring (slacker), maar ga nu mijn priest en mage levelen. Zit er dus over te denken om die allebei de specialties te laten veranderen naar Shadow tailoring voor Ebonweave om daar nog wat geld me te verdienen. Zo'n respec van tailoring specialization is volgens mij niet zo duur en heb ik er den ik met 1 of 2 cooldowns alweer uit.

• Bosmonster
Ik heb tailoring gedropt voor JC. Nu 440 JC, 450 Enchanting. Das in ieder geval wel aardig verdienen op de AH en het was zo geleveled.

Dat beetje gold dat je verdient met Ebonweave iedere 4 dagen is zo minimaal, dat was ook geen reden om het te behouden.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 11:44 ]

Wootlock schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:23:
[...]

Ja thanks :) zal ik zeker doen.
M'n Mage is nog maar level 78,5, dus heb nog 1,5 level om ze te maken :) gaat niet totaal lukken natuurlijk, maar Ebonweave gaat per stuk voor 70-80g bij ons, en dat is wel redelijk denk ik. Anders een paar guildies charteren :P

• Wootlock

Wootlock

Evilution

stefanass schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:41:
[...]

Hoe zijn de prijzen op andere servers voor de "special" cloths?

Bij mij op de server (Eonar) gaat Spellweave voor ongeveer 75-80g, Moonshroud wisselend tussen de 90-110g, maar Ebonweave blijft onveranderd hoog op 130g+.
Op aggramar zijn dit ook wel de gangbare prijzen, dus ik kan er wel wat winst op maken :)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Ben vanplan om vanavond me tailoring te droppen en maar massaal te gaan herben, :)

Verder niet echt bezig met prof's voor gold, gold krijg je van de meest simpele dingen all, beetje raiden etc zorgen je neit doodgaat (invis for the win)

Heb wel zin in Ulduar

• Bosmonster
Mektheb schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:55:
Ben vanplan om vanavond me tailoring te droppen en maar massaal te gaan herben, :)

Verder niet echt bezig met prof's voor gold, gold krijg je van de meest simpele dingen all, beetje raiden etc zorgen je neit doodgaat (invis for the win)

Heb wel zin in Ulduar
Dat heb ik in Vanilla al eens gedaan, 300 tailoring gedropt voor herbing. Maar daar bleek ik uiteindelijk te lui voor :P In TBC tailoring weer terug geleveld naar 375 voor de frozen shadoweave set. En nu weer 445 tailoring gedropt voor 440 JC. Dat is in ieder geval iets waarvoor ik Orgrim niet uit hoef :P

• cannibal
Heb mijn gathering professions vooral zodat ik zelf mijn mats kan farmen indien ik de AH overpriced vindt. Ik zet zelden echt herbs/ore op de AH, alleen als ik teveel krijg tijdens questen ofzo.
En meestal verwerk ik het dan toch eerst toch iets met nog wat meer waarde, maar ja dat krijg je als je een profession tik hebt en de meeste (op 1 na nu, pas 365 LW, moet eerst 65 worden) professions ter beschikking hebt.

Dat lui herken ik wel, 1.5 uur minen/herben alleen voor geld kan ik ook niet.
Als het voor een doel (gear) is dan stukje beter.

[ Voor 13% gewijzigd door cannibal op 19-02-2009 12:19 ]

• Bosmonster
cannibal schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:19:
Heb mijn gathering professions vooral zodat ik zelf mijn mats kan farmen indien ik de AH overpriced vindt. Ik zet zelden echt herbs/ore op de AH, alleen als ik teveel krijg tijdens questen ofzo.
En meestal verwerk ik het dan toch eerst toch iets met nog wat meer waarde, maar ja dat krijg je als je een profession tik hebt en de meeste (op 1 na nu, pas 365 LW, moet eerst 65 worden) professions ter beschikking hebt.

Dat lui herken ik wel, 1.5 uur minen/herben alleen voor geld kan ik ook niet.
Als het voor een doel (gear) is dan stukje beter.
Mjah er is niks van gear of wat dan ook waar ik voor zou kunnen farmen. Het enige doel dat ik heb is gold verdienen.

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:07

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Het enige dat ik tot nu toe farm is herbs (vooral Frost Lotus) voor m'n flasks en Shoveltusk Flanks voor m'n spellpower food (Tender Shoveltusk Steak). Ondertussen heb ik wel een behoorlijk voorraadje aan herbs in m'n bank liggen, dus wellicht ga ik binnenkort wat in de verkoop doen. Het leuke van Frost Lotus farmen is dat je meteen meer dan voldoende herbs binnenhaalt om je flasks te maken (Flask of the Frost Wyrm voor mij).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:18
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:15:
[...]

Dat heb ik in Vanilla al eens gedaan, 300 tailoring gedropt voor herbing. Maar daar bleek ik uiteindelijk te lui voor :P In TBC tailoring weer terug geleveld naar 375 voor de frozen shadoweave set. En nu weer 445 tailoring gedropt voor 440 JC. Dat is in ieder geval iets waarvoor ik Orgrim niet uit hoef :P
Classic WoW:
Mining / Engineering 300/300
Tailoring / Engineering 300/300
Disenchanting / Engineering 57/300
Tailoring / Enchanting voor TBC 300/300

TBC WoW:
Tailoring / Enchanting 375/375

WotLK:
Tailoring / Enchanting 450/450
Jewelcrafting / Enchating 450/450

Don't ask : /

• Bosmonster
Food heb ik eigenlijk niet nodig, we hebben altijd fish feasts in raids. De flasks koop ik super cheap van een guildy :P

Ik heb simpelweg het geduld niet uren lang rond te vliegen om te minen of te herben. Alle quests heb ik al gedaan, dus daar is ook geen incentive meer.

• cannibal
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:23:
[...]
Mjah er is niks van gear of wat dan ook waar ik voor zou kunnen farmen. Het enige doel dat ik heb is gold verdienen.
Tsja, ik raid minimaal, dus voor alle niet raidende, maar levelende of op level-cap gearende toons, maak ik gear in zoverre ik dat kan. Verder probeer ik wel wat geld te maken, maar zit momenteel nog even redelijk ruim (nu zo'n 10k+), dus harder bezig met questen, instances af en toe en dergelijke.

• Bosmonster
ImdaMned schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:30:
[...]

Classic WoW:

TBC WoW:

WotLK:

Haha, het kan nog erger dus :) Ben nu wel erg blij met JC/Ench overigens! Niet de makkelijkste combinatie om te levelen (heb maar 1 char, geen mining alts ofzo), maar geeft veel voldoening als je het eenmaal hebt.

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

ImdaMned schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:30:
Classic WoW:

TBC WoW:

WotLK:

heh :) Op één karakter na die ik naar Inscription gezet heb ben ik nog nooit van profession verandert.... Als ik een andere profession nodig had, levelde ik gewoon een alt :D Ondertussen 7 level 80s, 1 level 74, 1 level 60, 1 level 46. Als die allemaal 80 zijn ga ik RaF gebruiken voor de volgende set karakters (en blijkbaar kun je met RaF en een 3-seat mount al een heel eind komen zonder ooit iets dood te maken :D)

Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:41:
[...]

heh :) Op één karakter na die ik naar Inscription gezet heb ben ik nog nooit van profession verandert.... Als ik een andere profession nodig had, levelde ik gewoon een alt :D Ondertussen 7 level 80s, 1 level 74, 1 level 60, 1 level 46. Als die allemaal 80 zijn ga ik RaF gebruiken voor de volgende set karakters (en blijkbaar kun je met RaF en een 3-seat mount al een heel eind komen zonder ooit iets dood te maken :D)
7 level 80's? :o
Dacht dat ik al vrij veel 80's had met bijna 3.

RaF met 3-seat mount... ja, alles exploren op top speed hehe.

• Michaelbuuu
  • Laatst online: 01-02 10:32
zou ik om advies mogen vragen?
met mijn huidige talenttree en gear is mijn dps nog steeds één van de laagste in de raid nax10.

kan iemand mij tips geven voor de tree en evt. gear?

mijn profiel/talents:
http://eu.wowarmory.com/c...ts.xml?r=Aszune&n=Endurat

<Got>Endurat#2586

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Mektheb schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:20:
Zo had een kerel bij ons op de server die ravenlord gefarmed in ze eentje op ze druid , en nog gehad ook...

Ach mag zelf niet klaage 1e x raptor boss ook gelijk de drop dus :D
3e keer dat ik er solo heen ging op lvl80 had ik Reins of the Raven Lord ^^
Als ik die achievement niet in mijn beeld kreeg was het me niet eens direct opgevallen, dacht nl dat het als de barons mount zou zijn , een paar honderd keer en dan nog niks :')

.Quod me nutrit me destruit.

Anoniem: 243052

Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:41:
[...]

zit je wel op school of werk je O_O ?bijbaantje?vriendin?

omg 7 lvl 80's..

mn priest is nu 63 gedinged van 1-60 heel rap met recruit a friend (2 days played) shadow bevalt super goed, 450 dps in ramps laatst, meer dan de DK's.

offtopic: yay nieuw internet , nu fear 2 aan het downloaden met 1,5 mb / sec <3

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
Michaelbuuu schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:48:
met mijn huidige talenttree en gear is mijn dps nog steeds één van de laagste in de raid nax10.

mijn profiel/talents:
Nether protection/suppression/maar 3/5 emberstorm/maar 3/5 Fire and Brimstone ? :S

Ik zou eerder deze build nemen als je graag destruction wilt blijven.

• Bosmonster
Michaelbuuu schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:48:

mijn profiel/talents:
Wat een vernaggelde build zeg :X

Als je full destro wilt gaan, dan is dit theoretisch gezien de max DPS build (2/13/56):

http://www.wowhead.com/?talent=IbZfbc0cZVcGVr0uVsAsct

Daarbij is je gear natuurlijk nog niet zo top. Je mist vooral veel gem-bare epics, maar dat komt wel als je vaker raid. Je prioriteiten qua gear liggen zo te zien wel goed (hit capped).

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 13:20 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Fire en brimstone is een twijfelgeval, aangezien 15% niet veel is en het critdeel heb je ook nauwlijks profijt van aangezien je conflag altijd op cooldown wil hebben.

Zelf ben ik eruit gespecced en heb de punten gedumpt in supression, imp sl en shadowfury

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bosmonster
Bokkie schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:23:
Fire en brimstone is een twijfelgeval, aangezien 15% niet veel is en het critdeel heb je ook nauwlijks profijt van aangezien je conflag altijd op cooldown wil hebben.

Zelf ben ik eruit gespecced en heb de punten gedumpt in supression, imp sl en shadowfury
Immolate is een van mn belangrijkste DPS'ers, dus + 15% SP daarom is vrij huge. De crit% op Conflag is niet ideaal, maar theoretisch gezien verhoogt het nog steeds de crit% met ongeveer 5+% op je conflag.

Als je dan al iets anders neemt, neem dan Unholy Power voor +20% imp damage. Dat is de enige DPS concurrent voor F&B. Nadeel is dat op fights waar je weinig aan je pet hebt (Saph, Sarth3D, Loatheb, Thaddius) deze talent grotendeels waardeloos is. Daarom kies ik liever voor talents die mn eigen damage verhogen en daar is F&B nog steeds het beste in.

Suppression is zo goed als geen DPS als je al hitcapped bent. Shadowfury is 0 DPS en im SL is ook verwaarloosbaar DPS increase.

F&B droppen voor zulke talents is gewoon DPS--

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 13:35 ]

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Achja, 'echte' locks speccen natuurlijk affliction... ;) :P Blijf (fire) destro toch altijd een beetje wannabe mage vinden... :P

Anoniem: 282346

een vraagje voor de raiders onder ons ( waarschijnlijk zowat iedereen ) hebben jullie moeite met momenten om hit capped te blijven nadat jullie epic stukken en T7 pieces looten ? lossen jullie dit op via gemming gewoon ? graag effe een antwoord hoe jullie het oplossen

Chanai

• Bosmonster
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:31:
een vraagje voor de raiders onder ons ( waarschijnlijk zowat iedereen ) hebben jullie moeite met momenten om hit capped te blijven nadat jullie epic stukken en T7 pieces looten ? lossen jullie dit op via gemming gewoon ? graag effe een antwoord hoe jullie het oplossen

Chanai
Goed items combineren en waar nodig hit gemmen/enchanten. Uiteindelijk gaat het om het totaal-plaatje, dus waar de stats vandaan komen maakt natuurlijk niet uit.

• Dricus

Dricus

Hier geen enkele moeite om hitcapped te blijven. Met die +16 hit gems en de Icewalker enchant op je boots heb ik in ieder geval geen talents nodig om hitcapped te blijven.

• Michaelbuuu
  • Laatst online: 01-02 10:32
Ok bedankt ik zal de verschillende builds uitproberen in de volgende raid, en eens kijken wat het wordt ;)

<Got>Endurat#2586

ik blijf op het moment wel altijd hit capped maar verdere gear processie maakt het precies toch wel lastiger ...

Chanai

• ImdaMned
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:31:

Chanai
Op het moment dat ik naxx inging heb ik alles geloot waar spelldmg op zat (en wat de rest niet wilde hebben). Spi/mp5 maakte me niets uit. Op dat moment kon hit me ook niet zoveel schelen. Pas met upgraden naar bepaalde 10/25 sarth/naxx/maylygos ben ik steeds meer naar hitcapped gaan werken. Gems gebruik ik dus om hitcapped te worden.

Momenteel fail ik met 367 hitrating (13.99%) : (

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:01
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:42:
ik blijf op het moment wel altijd hit capped maar verdere gear processie maakt het precies toch wel lastiger ...
Je zit nu in om 't zo te zeggen 50/50 (= heroics & raiding mix) gear... (Net als met tanking is dat het moeilijkste punt def capped te blijven). Zo gauw je (bijna) vol met 10/25m raiding gear zit wordt je vanzelf overhitcapped en zul je eerder kijken welke items je geen hit meer geven. :P

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:26:
[...]

Immolate is een van mn belangrijkste DPS'ers, dus + 15% SP daarom is vrij huge. De crit% op Conflag is niet ideaal, maar theoretisch gezien verhoogt het nog steeds de crit% met ongeveer 5+% op je conflag.

Als je dan al iets anders neemt, neem dan Unholy Power voor +20% imp damage. Dat is de enige DPS concurrent voor F&B. Nadeel is dat op fights waar je weinig aan je pet hebt (Saph, Sarth3D, Loatheb, Thaddius) deze talent grotendeels waardeloos is. Daarom kies ik liever voor talents die mn eigen damage verhogen en daar is F&B nog steeds het beste in.

Suppression is zo goed als geen DPS als je al hitcapped bent. Shadowfury is 0 DPS en im SL is ook verwaarloosbaar DPS increase.

F&B droppen voor zulke talents is gewoon DPS--
F&B is crap, hoe je het went of keert, in feit is het 5 talentpoints wasted in verhouding tot wat je ervoor terugkrijgt. Met de aanpassing van de conflag glyph hadden zie F&B ook moeten aanpassen.

suppression heb ik genomen omdat ik bane ook heb, en tis dat bane nodig is om verder komen anders had ik die ook gedropt. Hit capped worden is niet zo heel moeilijk, maar nu ben voor alles hitcapped ipv niet voor 1 of overcapped voor de ander.

Zelfde geld voor destructive reach tov grim reach, destructive reach op zich is gewoon utter crap. puur door de synergy die ze hebben willen inbouwen zjin er teveel crap combo's en halve fillers.

Hoop echt dat 3.1 snel komt ben erg beniewd naar de lock overhaul want tenzij je affliction gaat is het teveel net niet zeg maar.

edit:
bane moet dus cataclysm zijn

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 09:43
MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:14:
......
In tegenstelling tot de Affli tijd was de DPS op trash erg goed met RoF. Openen met SoC en daarna RoF is inderdaad leuk :). 10k+ Crits met Chaos Bolt zijn ook leuk. Op de bosses was de DPS beduidend minder dan Affli, maar dat had denk ik ook veel te maken met dat ik de rotatie lastig vindt. Door met Affli wat handigheidjes toe te passen is die rotatie erg goed te doen (vind ik), terwijl je met Destro ineens zowel DoT's als cooldowns (Conflag + Chaos Bolt) in de gaten moet houden om de optimale DPS eruit te persen. Tot nu toe vind ik Destro dus wat lastiger spelen dan Affli, maargoed dit is gebaseerd op 1 kort avondje raiden. Zoals eerder gezegd ga ik het nog een tijdje de kans geven. Ik ga in ieder geval eens kijken of ik er op de een of andere manier toch een soort van vaste 'rotatie' van kan maken om het wat makkelijker te maken. Iemand tips?
......
ik kan juist met de AoE/trash wat minder dps doen, op bosses sta ik nagenoeg atlijd bovenaan, de reden dat ik juist voor destro heb gekozen is juist omdat het wat eenvoudiger speelt, zo denk ik erover:
- voor je dps is het belangrijk dat molten core "altijd" op is, CoA alleen is te weinig, dus ook corruption nodig (is ook fijn met de 2/4 set bonus)
- immolate moet er uiteraard opzitten
- chaos bolt geeft beste nuke dps
- conflag op zich is qua dps niet zo fantastisch, maar die casting speed increase daarna is erg goed
- incinerate is de standaard nuke, eigenlijk de filler

zelf heb ik Logitech G15 en heb ik onder 1 knop een spam van chaos bolt, confag en incinerate zitten, als de eerste 2 van CD af zijn dat cast ie die, zoniet dan de filler, dit maakt het voor mij een stuk eenvoudiger, ik ga ervan uit dat je dit niet doet, je kan dit ook met andere tooltjes doen

belangrijk is dat het niet zozeer om een rotatie gaat maar om prioriteit! tevens nooit een dot verversen voordat ie afgelopen is

ok van hoog naar laag:
- immolate erop houden
- CoA erop houden (tikt ieder 2 sec dus doet zijn werk beter dan corruption voor molten core)
- corruption erop houden
- chaos bolt casten als ie van CD af is
- conflag casten als ie van CD af is
- incinerate als filler

om het gevecht te beginnen zou ik hetvolgende doen op een boss: CoA, corruption, immolate, chaos bolt, conflag, nukes, etc.
de dots geven vooral in het begin weinig threat, je tank zal het waarderen :)

als je het simpeler wil doen dan skip je die molten core (hoop dat ik de naam goed heb btw), je hoeft dan geen CoA en corruption op te houden, je dps zal wel iets minder zijn, maar simpele rotaties zorgen dat je meer op andere dingen kan letten

als je het nog simpeler wilt maken dan neem je demo/destro spec, in de demo pak je dan niet de felguard mee maar alle imp talents (pak iig die crit talent die 2% per tp geeft), in destro standaard stuff met iig emberstorm, Felguard spec zou ook kunnen maar die is melee, dat is in sommige gevechten wat minder fijn dan een ranged pet, ook hier kan je ervoor kiezen om het alleen met fire te doen of ook de CoA/immolate in spec en "rotatie" te vlechten

suc6 :)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Paprika schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:52:
[...]

Je zit nu in om 't zo te zeggen 50/50 (= heroics & raiding mix) gear... (Net als met tanking is dat het moeilijkste punt def capped te blijven). Zo gauw je (bijna) vol met 10/25m raiding gear zit wordt je vanzelf overhitcapped en zul je eerder kijken welke items je geen hit meer geven. :P
Dat merk ik nu ook, nu bijna def capped (moet mn belt (gister van emblems gehaald) nog buckelen, en mn bracers enchanten) op 537. Als ik kijk naar upgrades qua gear is dat vaak +dodge +parry +sta +hit maar gaat het ten koste van mn def rating.

Blijft wel leuk, moet tenminste blijven nadenken over gemming/enchants als je upgrade, niet zomaar meer alles klakkeloos aantrekken.

Hier een makkelijke site waar je je "rating" van je toon kunt bepalen:
http://www.wow-heroes.com/

Mijne momenteel:
http://www.wow-heroes.com...&server=Eonar&name=tupelo
(zoals al gezegd, bracers nog enchanten, belt buckle en head arcanum nog upgraden)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Bosmonster
Bokkie schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:54:
[...]

F&B is crap, hoe je het went of keert, in feit is het 5 talentpoints wasted in verhouding tot wat je ervoor terugkrijgt. Met de aanpassing van de conflag glyph hadden zie F&B ook moeten aanpassen.

suppression heb ik genomen omdat ik bane ook heb, en tis dat bane nodig is om verder komen anders had ik die ook gedropt. Hit capped worden is niet zo heel moeilijk, maar nu ben voor alles hitcapped ipv niet voor 1 of overcapped voor de ander.

Zelfde geld voor destructive reach tov grim reach, destructive reach op zich is gewoon utter crap. puur door de synergy die ze hebben willen inbouwen zjin er teveel crap combo's en halve fillers.

Hoop echt dat 3.1 snel komt ben erg beniewd naar de lock overhaul want tenzij je affliction gaat is het teveel net niet zeg maar.
Misschien moet je mn verhaal nog eens lezen. Dat F&B niet ideaal is ben ik met je eens, maar hij is verre van crap en nog steeds een substantiele DPS increase.

In tegenstelling tot veel van de talents die jij genomen hebt in de plaats voor dat zogenaamde 'crap' F&B. Want daardoor daalt je DPS toch wel degelijk.

En Bane droppen :X LOL.... een talent voor het verlagen van de casttime van je beste DPCT spells (en daarmee een nog betere DPCT verkrijgen) en je wilt hem droppen...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 14:07 ]

Anoniem: 285754

ImdaMned schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:48:
[...]

Op het moment dat ik naxx inging heb ik alles geloot waar spelldmg op zat (en wat de rest niet wilde hebben). Spi/mp5 maakte me niets uit. Op dat moment kon hit me ook niet zoveel schelen. Pas met upgraden naar bepaalde 10/25 sarth/naxx/maylygos ben ik steeds meer naar hitcapped gaan werken. Gems gebruik ik dus om hitcapped te worden.

Het is geloof ik toch 8% wat je in totaal moet hebben? 5% om de standaard miss/dodge/parry te omzeilen en 3% omdat de bosses 83 zijn?

• Viggen
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:54:
[...]

Mja, als affliction lock heb ik precies hetzelfde probleem met grim / destr reach en suppression / cataclysm omdat nogsteeds een belangrijk gedeelte van Shadowbolt komt, moet ik als affliction cataclysm hebben omdat ik anders 3% hit mis @ SB (en immolate) en grim reach is crap omdat ik geen destr reach kan hebben en dus sowieso maar @ 30y kan staan ivm SB (en immolate)

Maarja, we zullen wel zien wat blizz in petto heeft voor locks @ 3.1... hopelijk halen ze er dit soort dingen wel uit...

• Bosmonster
Viggen schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:09:
[...]

Mja, als affliction lock heb ik precies hetzelfde probleem met grim / destr reach en suppression / cataclysm omdat nogsteeds een belangrijk gedeelte van Shadowbolt komt, moet ik als affliction cataclysm hebben omdat ik anders 3% hit mis @ SB (en immolate) en grim reach is crap omdat ik geen destr reach kan hebben en dus sowieso maar @ 30y kan staan ivm SB (en immolate)

Maarja, we zullen wel zien wat blizz in petto heeft voor locks @ 3.1... hopelijk halen ze er dit soort dingen wel uit...
De warlock trees zijn wel een beetje een rommeltje geworden idd. Tijd voor een grote schoonmaak en die gaat gelukkig ook komen. Ben erg benieuwd :)

Een van de dingen die ik jammer vind is dat je uberhaupt nog een nuke als SB nodig hebt als affliction en dat die zelfs de helft van je damage is. Het liefst zou ik willen dat deep affliction DoT's zo sterk zijn/maakt dat je ook alleen daarmee uit de voeten kunt.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 14:17 ]

• ImdaMned
Anoniem: 285754 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:08:
[...]

Het is geloof ik toch 8% wat je in totaal moet hebben? 5% om de standaard miss/dodge/parry te omzeilen en 3% omdat de bosses 83 zijn?
Ik ben een caster tard : P

4% op gelijk lvl
5% op lvl+1
6% op lvl+2
17% op lvl+3
28% op lvl+4
en dan met elk lvl 11% omhoog.

• Dricus

Dricus

Viggen schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:09:
[...]

Mwah, op een gegeven moment ben je hitcapped puur met stats van je gear/gems/enchants, dus heb je Suppression/Cataclysm niet meer nodig. Toen ik zover was heb ik Suppression/Cataclysm gedropped voor Grim/Destructive reach (ieder 1 punt) en Molten Core. In het geval ik weer terug ga naar Affli (en die kans is aanzienlijk) zal ik dit trouwens niet meer zo doen denk ik. Molten Core is een leuke boost voor je Immo, maar niet echt substantieel. Kun je beter Suppression/Cataclysm houden en +16 hit gems vervangen door SP/haste gems, waarmee al je spells een boost krijgen in plaats van alleen maar Immo.

[ Voor 15% gewijzigd door Dricus op 19-02-2009 14:23 ]

• belgian1
Ik ben vraag me af hoe ik men talentbuild best kan aanpassen.
Ik hou het wel graag overwegende affiction based omdat ik denk dat affiction het best bij mijn speelstijl past.
Ik doe voornamelijk normaal raids en heroics en af en toe eens een pug heroic raid.

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Kul+Tiras&n=Fedraxia

Dank bij voorbaat voor het advies

• Viggen
  • Niet online
MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:13:
[...]

Mwah, op een gegeven moment ben je hitcapped puur met stats van je gear/gems/enchants, dus heb je Suppression/Cataclysm niet meer nodig. Toen ik zover was heb ik Suppression/Cataclysm gedropped voor Grim/Destructive reach (ieder 1 punt) en Molten Core. In het geval ik weer terug ga naar Affli (en die kans is aanzienlijk) zal ik dit trouwens niet meer zo doen denk ik. Molten Core is een leuke boost voor je Immo, maar niet echt substantieel. Kun je beter Suppression/Cataclysm houden en +16 hit gems vervangen door SP/haste gems.
Mja, met m'n huidige gear kan ik in principe hit talents wel droppen (heb nog de 25m maly legs met 80 hit ofzo in de bank)... Maar het blijft een beetje vreemd dat je zoveel talents 'dubbel' moet pakken als je lock bent...

Het liefste zou ik trouwens een echte affliction filler krijgen (iets qua drain life, maar dan zonder healing omdat het spellcoeficient dan enorm generfed wordt vanwege de healing)... gief mind flay ;) :P (vond ik een geweldige spell toen ik nog spriest was)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:22
nog meer mensen hier die op aggramar spelen?

allie side dan wel :P

ahh wat heerlijk een carebear server na 2 jaar pvp gehad te hebben

• Bosmonster
belgian1 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:
Ik ben vraag me af hoe ik men talentbuild best kan aanpassen.
Ik hou het wel graag overwegende affiction based omdat ik denk dat affiction het best bij mijn speelstijl past.
Ik doe voornamelijk normaal raids en heroics en af en toe eens een pug heroic raid.

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Kul+Tiras&n=Fedraxia

Dank bij voorbaat voor het advies
Grim reach/imp drain soul zijn vrij zinloos. Kun je beter Death's Embrace en Eradication voor nemen. Shadowburn ook droppen en meer naar bovenstaande talents.

Zelfde geldt eigenlijk voor Imp SB en Imp HS. Neem Cataclysm 3/3 en 1/3 MC bijvoorbeeld.

Overigens is Affliction niet echt ideaal voor Heroics. Alles is te snel dood en het is 1 groot AOE fest vaak van kleine groepjes. Destro doet het dan een stuk beter.

Edit: Vervang trouwens die +18 spi op je bracers met +30 SP.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 14:29 ]

• Dricus

Dricus

Viggen schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:
Het liefste zou ik trouwens een echte affliction filler krijgen (iets qua drain life, maar dan zonder healing omdat het spellcoeficient dan enorm generfed wordt vanwege de healing)... gief mind flay ;) :P (vond ik een geweldige spell toen ik nog spriest was)
Wat dacht je van Drain Soul als je target onder de 25% HP zit? Is geen filler voor 100% van een gevecht, maar doet <25% meer damage dan Shadow Bolt.

[ Voor 18% gewijzigd door Dricus op 19-02-2009 14:29 ]

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:19

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Locks schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:24:

:w

• Viggen
  • Niet online
MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:28:
[...]

Wat dacht je van Drain Soul als je target onder de 25% HP zit? Is geen filler voor 100% van een gevecht, maar doet <25% meer damage dan Shadow Bolt.
Ja klopt, maar <25% is maar een klein gedeelte van de fight... omdat er een hoop meer classes zijn die dan meer dmg doen is de laatste 20-30% altijd een stuk korter verhoudingsgewijs... heb liever een spell die altijd te gebruiken is ;) :P

• Wootlock

Wootlock

Evilution

• Bosmonster
MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:28:
[...]

Mjah ook weer zo'n half gevalletje. Het is meer een toeval dat dat zo'n goede DPS blijkt te zijn en geen ontworpen iets. Daarnaast werkt het verre van ideaal alsin je maar 2 a 3 ticks kunt gebruiken en dan weer moet afkappen om DoT's te verversen. En om die ticks goed te zien heb je eigenlijk weer plugins nodig.

Meer beetje toevalstreffer dus dan bedoelde mechanic :P En dat geeft destemeer aan wat een rommeltje de Warlock trees zijn momenteel. De DPS die we eruit kunnen persen is nog best concurrerend, maar dat is meer door de creativiteit van de spelers dan door goedopgebouwde trees :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2009 14:35 ]

• Dricus

Dricus

Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:27:
Grim reach/imp drain soul zijn vrij zinloos. Kun je beter Death's Embrace en Eradication voor nemen. Shadowburn ook droppen en meer naar bovenstaande talents.

Zelfde geldt eigenlijk voor Imp SB en Imp HS. Neem Cataclysm 3/3 en 1/3 MC bijvoorbeeld.

Overigens is Affliction niet echt ideaal voor Heroics. Alles is te snel dood en het is 1 groot AOE fest vaak van kleine groepjes. Destro doet het dan een stuk beter.

Edit: Vervang trouwens die +18 spi op je bracers met +30 SP.
Imp drain soul vind ik nog wel handig vanwege de met 10% verminderde threat. Dat maakt voor mij op fights als Heigan nog wel wat uit. Voordat ik dat had moest ik me (bij Heigan) bij sommige tanks, vooral bij Warriors, beperken tot het op houden van m'n DoT's. Fillers kon ik wel vergeten.
Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:33:
Mjah ook weer zo'n half gevalletje. Het is meer een toeval dat dat zo'n goede DPS blijkt te zijn en geen ontworpen iets. Daarnaast werkt het verre van ideaal alsin je maar 2 a 3 ticks kunt gebruiken en dan weer moet afkappen om DoT's te verversen. En om die ticks goed te zien heb je eigenlijk weer plugins nodig.

Meer beetje toevalstreffer dus dan bedoelde mechanic :P
Mjah, boeit me niks dat het een toevalstreffer is (als dat al echt zo is). Het werkt en het is nog nuttig ook imo.

• Paprika
Roeligan schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:01:
[...]

Hier een makkelijke site waar je je "rating" van je toon kunt bepalen:
http://www.wow-heroes.com/

Mijne momenteel:
http://www.wow-heroes.com...&server=Eonar&name=tupelo
(zoals al gezegd, bracers nog enchanten, belt buckle en head arcanum nog upgraden)
Ik haat dat soort websites. Die hebben geen idee wat goede gear/enchants zijn.... Alles is based op item level.
In tank gear krijg ik 2366, als ik er dan nog even mijn DPS Sigil (er zijn geen 213 tanking sigils), 2 DPS trinkets (er zijn ook geen (goede) 213 tanking trinkets) bij doe krijg ik een hogere "score" :+ .

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 19-02-2009 14:39 ]

• Bosmonster
MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:36:
[...]

Imp drain soul vind ik nog wel handig vanwege de met 10% verminderde threat. Dat maakt voor mij op fights als Heigan nog wel wat uit. Voordat ik dat had moest ik me (bij Heigan) bij sommige tanks, vooral bij Warriors, beperken tot het op houden van m'n DoT's. Fillers kon ik wel vergeten.
Hmm onze MT is warrior en nooit threat issues.. maar anders hebben we nog Soul Shatter natuurlijk. Kost 0 talent points :)

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

ImdaMned schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:48:
Dan zit je dus al een procent of 3 te hoog....

3% van talents
3% van FF/Misery
1% van Dranei

Over het algemeen is 10% hit genoeg als je een goed gebalanceerde raid hebt. Wat alternatieve gear achter de hand houden kan geen kwaad maar hit is niet de be-all/end-all van je gear. Als je moet kiezen tussen 1 punt hit of 10 punten spelldamage/crit dan moet je altijd voor dat laatste gaan.....

• Dricus

Dricus

Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:41:
Hmm onze MT is warrior en nooit threat issues.. maar anders hebben we nog Soul Shatter natuurlijk. Kost 0 talent points :)
Jah, maar om Soul Shatter een beetje effectief te laten zijn moet het gevecht al wel een tijdje aan de gang zijn. Anders zit je met je threat binnen de kortste keren weer boven de tank.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:44:
[...]

Jah, maar om Soul Shatter een beetje effectief te laten zijn moet het gevecht al wel een tijdje aan de gang zijn. Anders zit je met je threat binnen de kortste keren weer boven de tank.
Dan heb je een kut tank :p

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

tenminste.... ik ben al geruime tijd niet meer ingelogd... vriendin en beagle erbij sinds een tijdje.

May you live in interesting times!

• Bokkie
  • Niet online
Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:41:
[...]

3% van talents
3% van FF/Misery
1% van Dranei

Over het algemeen is 10% hit genoeg als je een goed gebalanceerde raid hebt. Wat alternatieve gear achter de hand houden kan geen kwaad maar hit is niet de be-all/end-all van je gear. Als je moet kiezen tussen 1 punt hit of 10 punten spelldamage/crit dan moet je altijd voor dat laatste gaan.....
Horde

• Paprika
Dat dus... of zo undergeared dat ie eerst maar eens heroics mag gaan doen :P.

• Dricus

Dricus

Mjah, ik snap er ook niks van. Ik heb met behoorlijk veel verschillende warrior tanks elke keer threat problemen gehad, ondanks mijn Wisdom enchant en Imp Drain Soul. Met Pala/Druid/DK tanks heb ik hier veel minder tot geen last van.

MrHuge schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:52:
Mjah, ik snap er ook niks van. Ik heb met behoorlijk veel verschillende warrior tanks elke keer threat problemen gehad, ondanks mijn Wisdom enchant en Imp Drain Soul. Met Pala/Druid/DK tanks heb ik hier veel minder tot geen last van.
Geen last van in de guild , onze twee Main tanks zijn prot pallies en onze 6 Off Tanks zijn ook prot pallies.
We hebben gewoon geen enkele protection warrior in onze guild .... 1 enkele dps warrior en that's it, warriors zijn zo niet het favoriete char van de guild blijkbaar :) zelfde als Dk's : er zijn maar twee main Dk's in de guild, allebei DPS dus veel makkelijker gearen :)

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 14:23
Paprika schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:38:
[...]

Ik haat dat soort websites. Die hebben geen idee wat goede gear/enchants zijn.... Alles is based op item level.
In tank gear krijg ik 2366, als ik er dan nog even mijn DPS Sigil (er zijn geen 213 tanking sigils), 2 DPS trinkets (er zijn ook geen (goede) 213 tanking trinkets) bij doe krijg ik een hogere "score" :+ .
Gearscore vind ik ook niet zo belangrijk bij dergelijke sites. Handige functie bij die site is wel de vergelijking. Kun je je eigen toon naast een andere zetten en zien welke stats/gear/enchants/gems die heeft en wat jij dus eventueel kunt verbeteren.

[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 19-02-2009 15:06 ]

Nog even wat extra info over de vehicles in Ulduar:

Ze 'scalen' met je gear.

• Bosmonster
Yeah dat was eerder ook al aangegeven.

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

UdiBenLudi schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:03:
[...]
Gearscore vind ik ook niet zo belangrijk bij dergelijke sites. Handige functie bij die site is wel de vergelijking. Kun je je eigen toon naast een andere zetten en zien welke stats/gear/enchants/gems die heeft en wat jij dus eventueel kunt verbeteren.
Ik moet zeggen dat Wow-heroes wel een stuk beter in de buurt komt kwa kwaliteit dan bijv be.imba.ru
Voor kwa enchant upgrades klopt het echt wel een heeeel eind beter dan be.imba.ru

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

hehe als je eens even door het wow forum crossed dan kom je echt een bende jankers tegen zeg ....
Weer een nieuwe instance met strategieen dat we allemaal moeten leren, kan wel leuk zijn , zelfs als er vehicles aan te pas komen. De encounters mogen best wat uitgebreider worden en dit is een mooie gelegenheid voor blizzard om hun nieuwste mechanic te promoten.

Een op het scalen met je gear kan ik alleen maar zeggen : ik wil een achievement voor de boss naakt te doen :)

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Yup.... We zullen toch op die Itemlevel 226 loot moeten gaan rollen die eigenlijk zinloos is..... Ik betwijfel namelijk ten zeerste dat Blizz rekening houd met de stats die belangrijk zijn voor je class, 99% zeker dan alleen het Itemlevel van invloed is.

• Paprika
chromeeh schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:17:
[...]

Ik moet zeggen dat Wow-heroes wel een stuk beter in de buurt komt kwa kwaliteit dan bijv be.imba.ru
Voor kwa enchant upgrades klopt het echt wel een heeeel eind beter dan be.imba.ru
Hij geeft 20 agility gloves als DK tank een score van 12 en zegt dat ik 10 parry rating en 2% threat moet nemen.
10 parry is 0.08% parry, 20 agil = 0.32% crit 0.30% dodge en threat issues.... kidding?

Bosmonster schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:13:
[...]

Yeah dat was eerder ook al aangegeven.
Niet eerder gelezen, sorry dan ;)
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:18:
[...]

hehe als je eens even door het wow forum crossed dan kom je echt een bende jankers tegen zeg ....
Weer een nieuwe instance met strategieen dat we allemaal moeten leren, kan wel leuk zijn , zelfs als er vehicles aan te pas komen. De encounters mogen best wat uitgebreider worden en dit is een mooie gelegenheid voor blizzard om hun nieuwste mechanic te promoten.

Een op het scalen met je gear kan ik alleen maar zeggen : ik wil een achievement voor de boss naakt te doen :)
Tsja, ik doe het af en toe uit verveling, maar klik zulke topics weer heel snel weg (er zijn ook leuke topics daar). En wat betreft de achievement: maak een suggestie :D
Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:20:
[...]

Yup.... We zullen toch op die Itemlevel 226 loot moeten gaan rollen die eigenlijk zinloos is..... Ik betwijfel namelijk ten zeerste dat Blizz rekening houd met de stats die belangrijk zijn voor je class, 99% zeker dan alleen het Itemlevel van invloed is.
Nogmaals een gevalletje "eerst zien, dan concluderen"?
Ik blijf proberen om me niet te laten beïnvloeden door je negativiteit.

• Bosmonster
Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:20:
[...]

Dat lijkt me vrij sterk. Het zal eerder zijn dat de vehicle mechanics rekening houden met SP/AP/+healing/haste/crit etc.

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Paprika schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:22:
[...]
Hij geeft 20 agility gloves als DK tank een score van 12 en zegt dat ik 10 parry rating en 2% threat moet nemen.
10 parry is 0.08% parry, 20 agil = 0.32% crit 0.30% dodge en threat issues.... kidding?
Ik kan 'm wel inkoppen nu *kuch* DK's *kuch* O-)
Nee gekheid, ik heb er even vluchtig naar gekeken, heb m'n in enchants nog niet echt verdiept eerlijk gezegt :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:12:
[...]

Eerst de Karazhan key inderdaad... Heroic Steamvault, Shadow Labyrinth, Setthek Halls (geen timed run overigens. Volgens mij kende TBC die helemaal niet) en Black Morass.

Vervolgens nog de Nightbane questchain... Een stapeltje quests in Kara zelf voor diverse bosses, daarna Heroic Setthek en Shattered halls.

Al met al waren de attunements niet zo 1-2-3 gebeurt....
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/163/399856426_370a5702de_b.jpg

Sums it up pretty much :P Heb ze ook allemaal gedaan voordat ze weggegooit werden

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Paprika
chromeeh schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:26:
[...]
Ik kan 'm wel inkoppen nu *kuch* DK's *kuch* O-)
Nee gekheid, ik heb er even vluchtig naar gekeken, heb m'n in enchants nog niet echt verdiept eerlijk gezegt :)
O+ ;)
Threat issues? :P
Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0412/frost.png
O+ melee bosses met Blessing of Sanctuary (dit is Patchwerk)
Blessing:
Gives all members of the raid or group that share the same class with the target the Greater Blessing of Sanctuary, reducing damage taken from all sources by 3% for 30 min. In addition, when the target blocks, parries, or dodges a melee attack the target will gain 10 rage, 20 runic power, or 2% of maximum mana.
Rune Strike
20 Runic Power
Strike the target for 150% weapon damage plus 0.15. Only usable after the Death Knight dodges or parries. Can't be dodged, blocked, or parried. This attack causes a high amount of threat.

Ja inderdaad, Patchwerk is super om te tanken met BoSanct. :D

Zat ook op 10k TPS met m'n matige 10man gear en blauwe wapen :P

• Paprika
inderdaad jammer van je huidige weapon, zo unlucky met 2H drops? (Als ik zo naar de rest van je gear kijk schiet het al aardig op namelijk)

Oh en je hebt ook 20 agility op je gloves. d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 19-02-2009 15:47 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Alleen jammer dat Patchwerk jou ook nog even een enorme threat boost geeft, en dus niet te gebruiken is voor TPS-e-peen :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Croga schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:41:
[...]

3% van talents
3% van FF/Misery
1% van Dranei

hij is fail trol, dus dranei aura valt af

• Paprika
Kees schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:47:
Alleen jammer dat Patchwerk jou ook nog even een enorme threat boost geeft, en dus niet te gebruiken is voor TPS-e-peen :P
True, maar dat haalt niet weg dat ik alle paladins/druids/warriors in de guild daar wel heel erg outhreat als ik niet MT (en ik dan dus half-afk door hatefulstrikes wat autoattack zit te doen) :P. De 2e in de list was een prot paladin met 8K en daarna de warrior met 6K (stomme slackende koe). ;)

Er zijn een paar boss fights in Naxx die ik altijd tank, de rest mogen de Warriors/Paladins/Druids om vechten, dat zijn Faerlina (door enrages heen, zou een druid ook kunnen maar we hebben geen goede feral druids en het blijft leuk om door CDs soms 2 minuten 0x geraakt te worden... en daarna dood gaan omdat de healers beginnen te slacken omdat ze denken dat ik toch nooit geraakt wordt :+ ), Patchwerk (o'rly?), Thaddius (enige gevecht in Naxxramas dat ik enigzins leuk vindt) & Sapphirion (-magic damage taken & resist talents).

Heigan wil ik niet omdat ik dan in Unholy presence kan rennen (15% speed increase) :P & de meeste andere bosses doen spells en dan krijg ik geen runestrike, dan houd ik wel agro maar het blijft irritant.

[ Voor 50% gewijzigd door Paprika op 19-02-2009 15:57 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.