Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Heel 1-430 heeft mij nog geen 3000G gekost? En bijna alles van de AH gehaald (klein beetje gekregen van vriendelijke guildies)SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:54:
[...]
Met alle respect, JC lvl je niet " eventjes " zeker niet het stuk van 150-300.. dat is gewoon echt om te janken zo lastig. Je hebt ongelovelijk veel zeldzame gems nodig, die je met prospecten goed kunt krijgen maar tja.. zoveel Thorium nodes spawnen er niet. Al met al heeft het 3000 gold gekost voor mij dit stukje ( dit is inclusief zelf minen ).
Er zijn maar een paar dingetjes die echt duur waren (10 gems van 50G ofzo voor ergens 10 punten waar er geen alternatief was, volgens mij 290-300 ofzo).
Ehm.. als je een mining poppetje hebt telt dat niet echt natuurlijk.. Dan HOEF je er ook geen cent aan uit te geven..Atlas schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:57:
[...]
3000 gold? Hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar?
Mijn JC poppetje zit ergens rond de 340 dacht ik, en ik heb 0,0 niets gekocht op de AH. Ander poppetje heeft mining en een paar rondjes EPL en je hebt echt een sloot thorium waar je u tegen zegt.
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 14:02 ]
Oke verder zal ik dan vaker HS / HL combo's gaan gebruiken..Gohan-san schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:32:
[...]
kan je build even niet zien, maar heb je punten in retri voor de 3% crit? Ja, sinds gisterenavond
spellpower en crit? 1450 sp en FoL 29.72 crit chance ,HL heeft 35.72 crit chance.
Divine Plea gebruik ik ook wel aardig.
Exploring the island of Tsushima
Je +hit is echt waardeloos.thesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:
Ik heb ook wat problemen met mijn DPS op mijn warlock. Tijdens de meeste raids sta ik wel redelijk in de top, maar toch haal ik op Patch maar ongeveer 3k dps.
Ik heb gister gerespecced van 0/30/41 (1punt in emp imp) naar 0/31/40. Op de trainingsdummy haal ik nu maar ongeveer 1.6k dps. Nu heb ik de laatste 2 dagen door nieuwe gear wel ongeveer 140 hitrating minder.
De rotation op bosses is vrij eenvoudig, immolate, agony, corruption en deze blijven refreshen. Met deze nieuwe spec ook nog proberen conflagrate tussendoor te doen, maar hiermee heb ik nog niet geraid.
Zijn er nog dingen waar ik meer op moet letten?
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=doomhammer&n=miodean
Met Cataclysm heb je 367 hit nodig. Heb je dit niet dan zal je teveel missen op raidbosses.
Je gear ziet er ok uit maar je moet dus meer +Hit gemmen ipv +spell.
+Hit>+Spell wanneer je niet capped bent.
Mocht je daarna nog problemen hebben dan moet je toch echt eens op elite jerks of the warlocks den kijken of er iets aan je rotatie/glyphs kan verbeteren.
En op een dummy je dps testen is leuk maar niet te vergelijken met een raid waar diverse buffs je dps verhogen.
[ Voor 4% gewijzigd door Nowa op 17-02-2009 14:08 ]
43% of all statistics are worthless.
Ik heb aardig wat gefarmed met Mining, maar ik heb echt een hoop moeten kopen en ook erg pech gehad met prijzenAtlas schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:57:
[...]
3000 gold? Hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar?
Mijn JC poppetje zit ergens rond de 340 dacht ik, en ik heb 0,0 niets gekocht op de AH. Ander poppetje heeft mining en een paar rondjes EPL en je hebt echt een sloot thorium waar je u tegen zegt.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Heb even gekeken wat je nodig hebt volgens die powerlevel guide, maar 3000G dan is de eco op jouw server wel heel erg fucked up.SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:54:
[...]
Met alle respect, JC lvl je niet " eventjes " zeker niet het stuk van 150-300.. dat is gewoon echt om te janken zo lastig. Je hebt ongelovelijk veel zeldzame gems nodig, die je met prospecten goed kunt krijgen maar tja.. zoveel Thorium nodes spawnen er niet. Al met al heeft het 3000 gold gekost voor mij dit stukje ( dit is inclusief zelf minen ).
Ik ga zelf mijn DK mining en jc levellen, maar de mats die nodig zijn vallen mij hardstikke mee eerlijk gezegd.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb gister zelf geen tijd gehad om te spelen, vanavond denk ik even Maly25 neerhalen en dan de hunter wat verder levellen. Rested for the win!
Het ergste vond ik 10 elemental water scoren : /
die heb ik nog wel liggen.ImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:09:
Ik heb met m'n main in ongeveer 10 uur jewelcrafting van 1 naar 435 gekregen incl iron/mithril farmen. Alles bij elkaar heeft dat 4k gekost ofzo. Alle spullen dissen / verkopen heeft me weer 3k opgelevert.
Het ergste vond ik 10 elemental water scoren : /
Kwam er gisteren op mijn bank alt achter dat in mijn guildbank nog iets van 400+ primals, motes, essence's en elementals liggen van alle soorten

en nog voor naar schatting 5k+ gold aan oudere enchanting mats
Altijd lastig, dit soort dingen.Bokkie schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:12:
[...]
die heb ik nog wel liggen.
Kwam er gisteren op mijn bank alt achter dat in mijn guildbank nog iets van 400+ primals, motes, essence's en elementals liggen van alle soorten
en nog voor naar schatting 5k+ gold aan oudere enchanting mats
Het leuke is dat hoe ouder het spel word, hoe meer die oude zooi waard word.
Herbalism dan op 375 nu en Inscription op 180ish dus heb nog een lange weg te gaan..
Heb wel JC op een alt staan, maar die is helaas pas 300 en lvl58 dus moet die ook nog eens gaan levelen wil ik daar weer profijt van gaan hebben.. sigh
Verwijderd
Net zoals met echte dingen hè. 'T wordt antiekImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:13:
[...]
Altijd lastig, dit soort dingen.
Het leuke is dat hoe ouder het spel word, hoe meer die oude zooi waard word.
Zorg dat je hitcapped bent. met cataclysm heb je 368hit nodig voor destro capped (hardcap is 446)thesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:
Ik heb ook wat problemen met mijn DPS op mijn warlock. Tijdens de meeste raids sta ik wel redelijk in de top, maar toch haal ik op Patch maar ongeveer 3k dps.
Ik heb gister gerespecced van 0/30/41 (1punt in emp imp) naar 0/31/40. Op de trainingsdummy haal ik nu maar ongeveer 1.6k dps. Nu heb ik de laatste 2 dagen door nieuwe gear wel ongeveer 140 hitrating minder.
De rotation op bosses is vrij eenvoudig, immolate, agony, corruption en deze blijven refreshen. Met deze nieuwe spec ook nog proberen conflagrate tussendoor te doen, maar hiermee heb ik nog niet geraid.
Zijn er nog dingen waar ik meer op moet letten?
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=doomhammer&n=miodean
Paar puntjes op je enchants: headenchant (kirintor of scryer), shoulder enchant->sons of hodir, of makkelijker 40 stoneshards voor pvpenchant (23spellpower geloof ik), chest->8stats of 10stats (afhankelijk hoeveel gold je heb), bracers 23 of 30 sp.
Ik neem aan dat je leggems temporary zijn:P. Gem met de gedachte: hit>sp>haste>crit, MAAR denk aan je metagem requirements. Verander die trouwens in: chaotic skyflare (21crit 3% critdmg) is veel meer dps. Je zal daarvoor 2 blue gems moeten gemmen (oftewel 2 purple ones, 9sp 12sta of 9sp 8spi).
Persoonlijk zou ik de talentbuild iets aanpassen, maar dat is voorkeur. Ik zou gekozen hebben voor: 1/5 demonic embrace en de punten gooien in fel domination/master summoner met 1 punt in mana feed (afhankelijk of je pet het nodig heeft-> BoW/replenishment).
Het is heel moeilijk aan te geven of je dps goed is of niet vanwege de raidbuffs. Denk maar aan de mogelijkheden: affl lock, mage,boomkin, ele shammie, replenishment, wisdom etc etc... dat levert ontzettend veel extra dps op.
Ik speel momenteel zelf 0/55/16 Meta/Ruin. Laatste Patchwerk Naxx10 http://wowwebstats.com/6zzwmgpb6advo?s=209260-221194 opmerking: arcane mage, discpriest, restoshammie ivm extra buffs/BL. 3,9k dps met 96%dpstime. Niet slecht denk ik, maar heb voorzichtig gespeeld in het begin, seconde of 8 gewacht alvorens ik begon met dps en geen immolate aura gebruikt ivm melee range (laatste keer werd ik de pan in gehakt doordat mijn threat omhoog schoot en ik hatefulstrikes ving -.-). kan dus iets geoptimaliseerd worden (BL+metamorph+trinket+charge melee+immolate aura).
Mja dat gevecht is zo statisch als wat, iedereen kan daar dps doen. Kunst vind ik meer zitten in sommige andere encounters met beweging.
-edit- wat voor glyphs gebruik je?
Alst goed is geeft: immolate, imp, CoA meeste dps. Hoewel ik met de nieuwe conflagrate glyph het niet zeker weet. Conf glyph is volgens mij pas echt handig als je deep destro bent, of op z'n minst /0/28/43 specced bent (backdraft).
[ Voor 4% gewijzigd door MannyMo op 17-02-2009 14:37 ]
inscription is echt 1 van de makkelijkste prof om te lvlen, je moet er alleen wel ERG veel mats voor hebbenRaseriaN schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:16:
Al die verhalen over die professions laten me echt inzien dat ik mn professions moet gaan levelen
Herbalism dan op 375 nu en Inscription op 180ish dus heb nog een lange weg te gaan..
Heb wel JC op een alt staan, maar die is helaas pas 300 en lvl58 dus moet die ook nog eens gaan levelen wil ik daar weer profijt van gaan hebben.. sighWTB Profession Transfer!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zonder Conflag glyph is Conflag in zn geheel nutteloos. Je pikt een tick van immolate, wat de DPS van Conflag ineens nihil maakt.MannyMo schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
[...]
-edit- wat voor glyphs gebruik je?
Alst goed is geeft: immolate, imp, CoA meeste dps. Hoewel ik met de nieuwe conflagrate glyph het niet zeker weet. Conf glyph is volgens mij pas echt handig als je deep destro bent, of op z'n minst /0/28/43 specced bent (backdraft).
Maar imho is conflag ook nutteloos zonder Backdraft, aangezien de DPS van conflag an sich niet zo super is (en zonder glyph dus al helemaal niks).
Het grote voordeel van Inscription is, is dat je vanaf LvL1 al nuttige dingen kan maken. Dus als je iets maakt dat je dan ook direct er een paar goud mee kan verdienen. Zo maak ik nu Glyphs met lowlevel herbs die makkelijk 15 tot 20g opleveren per stuk. Alleen het vreet echt materials en ben nu dus ook bezig herbs te plukken om het gat te dichten naar 375SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:33:
inscription is echt 1 van de makkelijkste prof om te lvlen, je moet er alleen wel ERG veel mats voor hebbenik lvl het nu op mijn dr00d, tijdens het questen pak ik zat plantjes op, loop nu eigenlijk ook wat op mijn lvl voor, zit nu op 350 inscription dus in principe kan ik nu beginnen met Northrend plantjes. maar aangezien ik nog 3 lvls moet tot northrend pak ik alle mogelijke puntjes ook nog met die plantjes
Neen, crit komt na hastethesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:50:
Even reageren op de opmerking naar mijn warlock. Voordat ik de nieuwe items had was mijn hitrating 396, dit lijkt me genoeg in combinatie met cataclysm en dranei? De head en shoulder heb ik gister geloot en nog niet geënchant. Het punt van de enchants op de rest van mn gear moet ik inderdaad nog aan werken. Kan op mijn lvl enchanting de betere enchants nog niet doen... hier maar eens wat in gaan investeren dan. Ik had verder het idee dat ik me meer moest richten op crit dan haste?
Ik zit op (ik geloof) 333 hit, dit is in 25mans genoeg (dranei/spriest/doomkin), ik weet niet wat je raid (en of je uberhaupt raid
"Don't let your dreams be memes"
Crit is niet zo boeiend. Focus je op hit (cap), Spellpower en Haste (500+ liefst). Je krijgt uit raid-buffs al een enorme hoeveelheid crit namelijk. Dus als je char-screen rond de 20% laat zien is dat prima.thesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:50:
Even reageren op de opmerking naar mijn warlock. Voordat ik de nieuwe items had was mijn hitrating 396, dit lijkt me genoeg in combinatie met cataclysm en dranei? De head en shoulder heb ik gister geloot en nog niet geënchant. Het punt van de enchants op de rest van mn gear moet ik inderdaad nog aan werken. Kan op mijn lvl enchanting de betere enchants nog niet doen... hier maar eens wat in gaan investeren dan. Ik had verder het idee dat ik me meer moest richten op crit dan haste?
Verder zou ik je DPS ook voornamelijk in een andere build zoeken, zoals ik in mn opmerking eerder al aangaf.
342 hit dan nodig (1%=26,25).thesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:50:
En idd haste>crit.
@bosmonster helemaal gelijk, ik zit op werk half te slapen -_-. Vond de 28/43 spec trouwens maar helemaal niks, vereiste best nog wat timing, je vreet mana als een gek en je dps geen eens zo goed...kan je beter 41/30 nog zijn, laat je felguard lekker het werk doen
Ik moet echt eens een keer deepdestro speccen om te kijken hoe dat nou speelt. Zit laatste tijd veel meer te pvpen ook en dan is nuken best leuk. conflagrate/backlash/chaosbolt komt dan ook best goed tot zijn recht.
Verwijderd
Al verschillende keren gevraagd en gezocht, maar steeds tegenstrijdige of geen antwoord gekregen.
Hoe zit dit voor affliction locks crit>haste of haste>crit?
Haste > crit, geldt voor alle builds.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:12:
[...]
Al verschillende keren gevraagd en gezocht, maar steeds tegenstrijdige of geen antwoord gekregen.
Hoe zit dit voor affliction locks crit>haste of haste>crit?
Crit stacken wordt voor warlocks over het algemeen als zinloos beschouwd. Je krijgt grote hoeveelheden uit raid-buffs/talents en de stat op items zelf is te duur.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 15:18 ]
Onze guild heeft een tekort aan gnomes met roze haar, en hebben nog steeds geen vrijwilligers gevonden voor de sacrifice phase....Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:15:
Hogger Phase 1 & 2 Tactics Revealed!!!
Wie haalt Phase 3?
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:15:
Wie haalt Phase 3?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hartelijk dank voor reacties!
volgens mij is op elke server wel een grote raid community te vinden. het is meer de vraag of jij er in komt en of de community voldoet aan wat jij zoekt.RMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:44:
Hallo mensen, ik sta nu op het punt een Tauren DK aan te maken om op 80 mee te raiden op de server Al'Akir. Heeft iemand ervaring met deze realm aan de horde zijde? Andere adviezen zijn welkom, PvE of PvP maakt niet veel uit maar er MOET een grote (raid) community zijn aan de horde zijde, want ik heb al enkele malen op een ongeveer dode server gezeten en wil dit niet nog eens.
Hartelijk dank voor reacties!
Magtheridon neem ik echter niet vanwege de hoge wachttijden.
Tja, op Stormscale zie ik ook bergen Naxx/Maly/OS/Voa 10/25 PuG's voorbij komen waar 90% toch goed afloopt. Maarja ook daar zijn queuetijden, maarja.. ik neem het voor lief hoorRMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:00:
Op magtheridon heb ik naxx pugs veel voorbij zien gaan, dat wil zeggen dat er ook genoeg guilds deze doen, dus is er genoeg te doen![]()
Magtheridon neem ik echter niet vanwege de hoge wachttijden.
Leuke server, met veel volk, veel PvP en genoeg te raiden en veel guilds
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:15:
Wie haalt Phase 3?
ancilorn is toch die nieuwe blue van Engelstalig? Die heeft in ieder geval lol in z'n werk!
Queue's als ik ga spelen (dat is tussen 19:00 en 20:00 aanloggen) is dan zon 200 a 300 hoor en dan is het zon 15 tot 20 minuten wachten totdat je binnen kunt. Raidspots? Ik heb geen moeite om als DK Tank in een PuG Raid te komen en vanuit de connecties die je dan legt is het helemaal niet meer lastig om in een guild te komen. DK DPS mag ook geen probleem zijn, aangezien goede DPS altijd (en op elke realm dunkt me) welkom is.RMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:09:
RaseriaN, zijn er veel queues en hoelang ongeveer? En hoe zijn de raidspots voor een tank DK? Ik zou graag op Stormscale willen denk ik.
Verwijderd
Zou kunnen, geen ideeHanH schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:08:
[...]
![]()
ancilorn is toch die nieuwe blue van Engelstalig? Die heeft in ieder geval lol in z'n werk!
het is kiezen of delen....RMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:51:
Verdorie, ik kan echt geen realm kiezen xD, ik twijfel tussen al'akir en stormscale maar eigenlijk vind ik 15 min queue wel erg veel
Kijk anders hier eens: http://www.warcraftrealms.com/censusplus.php.RMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:51:
Verdorie, ik kan echt geen realm kiezen xD, ik twijfel tussen al'akir en stormscale maar eigenlijk vind ik 15 min queue wel erg veel
Hier kan je de population van een realm zien (niet altijd accuraat)
Ik ga even uitzoeken welke Full servers een leuke H:A ratio hebben (horde moet groter
Kiezen of delen, top server met queues of net iets mindere servers zonder
Kom je lekker naar OutlandRMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:51:
Zondag is het meestal huilen met de pet op
Met een beetje pech sta je 45 min in de queue

Gelukkig de laatste tijd niet zo vaak meegemaakt zo'n queue, nu zo'n minuut of 10 tot 15.
Voel me zo gezegend, het heeft me 2 servermoves gekost maar heb al zeker zo'n 2 jaar geen last meer van queues. Is Stormscale gewoon superdruk of is het bijna normaal op (vrij) volle servers?RaseriaN schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:12:
[...]
Queue's als ik ga spelen (dat is tussen 19:00 en 20:00 aanloggen) is dan zon 200 a 300 hoor en dan is het zon 15 tot 20 minuten wachten totdat je binnen kunt. Raidspots? Ik heb geen moeite om als DK Tank in een PuG Raid te komen en vanuit de connecties die je dan legt is het helemaal niet meer lastig om in een guild te komen. DK DPS mag ook geen probleem zijn, aangezien goede DPS altijd (en op elke realm dunkt me) welkom is.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Chamber of Aspects =)RMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:51:
Verwijderd
Neem eens een kijkje op Magtheridon, daar is de alliance / horde ratio 1:20RMB schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:58:
Dankjulliewel allemaal!
Ik ga even uitzoeken welke Full servers een leuke H:A ratio hebben (horde moet groter) en vanavond probeer ik gewoon welke een que heeft die acceptabel is!
Jammer. Outland was vroeger het beloofde land toen het als nieuwe server open ging voor migratie voor Bladefist in 2006. We zijn toen met 90% van Bladefist naar Outland verhuisd.Capa schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:04:
[...]
Kom je lekker naar Outland![]()
Zondag is het meestal huilen met de pet op![]()
Met een beetje pech sta je 45 min in de queue![]()
Gelukkig de laatste tijd niet zo vaak meegemaakt zo'n queue, nu zo'n minuut of 10 tot 15.
Dualboxen met een gelinkte (RaF) account is leuk (met m'n eigen keystroke clone tooltje, zie dit topic
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
Ik heb je tool gedownload, en heb ook nog een gelinkt RaF account. Maar hoe werkt dit? Ik heb geen verstand met dit soort tools en is ook de eerste keer dat ik dit ga proberen.Imodium schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 20:44:
[...]
Jammer. Outland was vroeger het beloofde land toen het als nieuwe server open ging voor migratie voor Bladefist in 2006. We zijn toen met 90% van Bladefist naar Outland verhuisd.
Dualboxen met een gelinkte (RaF) account is leuk (met m'n eigen keystroke clone tooltje, zie dit topic). Gratis maand playtime, gratis trial voor TBC én WoTLK. Heb nu in één week tijd 2 lvl 46 mages
. Zelfs op dit level gaat het nog belachelijk snel. Vrije tijd is leuk als je net afgestudeerd bent
.
Start WoW 2 maal en log in. Start MultiKeys. Als het goed verschijnen 2 WoW entries in het lijstje. Zo niet, klik dan op 'Add World of Warcraft'. Als je nu gewoon WoW speelt gaan al je keys ook naar het 2e scherm.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:03:
[...]
Ik heb je tool gedownload, en heb ook nog een gelinkt RaF account. Maar hoe werkt dit? Ik heb geen verstand met dit soort tools en is ook de eerste keer dat ik dit ga proberen.
Maak op je 2e char een macro met '/follow 1e char' en plaats die b.v. op een hotkey die je op je 1e char niet gebruikt. Zo kun je met je 1e char altijd je 2e char achter je aan sleuren. Maak de spells op je bars hetzelfde voor beide chars en zet voor je main nukes op je 2e char een macro waarin je char 1 assist, zo nuke je hetzelfde target.
In de blacklist in Multikeys zou ik je movement keys zetten, b.v. A, S, W, D, omdat je wilt dat je 2e char je 1e gewoon volgt, met de movement keys breek je de follow. Ook zou ik enter en / er in zetten, zodat je 2e char niet alles typt in chat wat je 1e ook typt.
En dan spelen maar
Dan opent je followers nog 500 vensters als je iets zegt (C = character etc.), het beste kun je al dat soort keybindings bij je follower leeghalen.Imodium schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:17:
[...]
In de blacklist in Multikeys zou ik je movement keys zetten, b.v. A, S, W, D, omdat je wilt dat je 2e char je 1e gewoon volgt, met de movement keys breek je de follow. Ook zou ik enter en / er in zetten, zodat je 2e char niet alles typt in chat wat je 1e ook typt.
Uiteraard, het was ook maar een beknopte 'getting started'Paprika schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:51:
[...]
Dan opent je followers nog 500 vensters als je iets zegt (C = character etc.), het beste kun je al dat soort keybindings bij je follower leeghalen.
Dan ben je mijn held.Imodium schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:09:
[...]
Uiteraard, het was ook maar een beknopte 'getting started'. Overigens ben ik bezig om een iets in te bakken in Multikeys waardoor hij automatisch stopt met keys broadcasten als je iets aan het typen bent in chat.
Verwijderd
Nadat me Druid even op een laag pitje staat door gezeik met het netwerk heb ik maar is besloten om naar me "net" level 80 gedingde priest te kijken.
Holy was wel leuk maarja heb al een Restodruid dus dan maar Shadow:) Had geluk dat op de 1ste VoA 10man Run, Shadow Priest gloves dropte dus das een meevaller.
Even snel wat BoE gekocht en zat al snel aan de cap van 290 HR...
Wat dummy testen dan maar in IF Ofc... Naja 1.9k DPS.. Niet verkeerd voor 1 epic en de rest bluegear met hitrating enchants en vervolgens dan maar Sartharion 10man waar ik 2.1k Eruit pompte..
Wel tevreden, ook de Satchel mogen looten
Naja dat was me dagboek wel voor vandaag:P
Het voordeel van KeyClone is dat je met die tool WoW ook kan opstarten in daarvoor geisoleerde delen van je scherm(en). Dat is voor mij de reden waarom ik KeyClone gebruik.Imodium schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 02:21:
Ik heb eerst naar keyclone gekeken maar vond dat er niet heel intuitief uitzien en ergerde me aan de inconsistente interface en spelling (afgezien van het feit dat het $19,95 kost)
We wilden net lekker met zijn 2en gaan spelen. Moest ik het doen met de saaie televisie
When all else fails, resurrect and start over
Normal HoL, 3 dps mee en een lvl 80 holy pally als healer.
Hij krijgt het doodleuk voor elkaar om me 2x(!) dood te laten gaan op de eerste boss.
Toen ik 'm vroeg na de eerste keer of hij ook nog ging healen werd hij nog boos ook
2e keer maar een k thnx bye gedaan.
Ach ja, toen ben ik maar gaan minen
Dat klopt jammer genoeg. Op mijn warrior alt ben ik ook JC aan het levellen, oorspronkelijk aan begonnen met het idee dat ik onderweg naar 80 wel genoeg ore zou kunnen oprapen... niet dusSpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:54:
[...]

Enerzijds loop ik te ver voor met het levellen van mijn char, zodanig dat ik regelmatig terug moet naar lagere gebieden om de grote hoeveelheiden ore alsnog te farmen. Anderzijds zijn sommige zaken te zeldzaam om te kunnen farmen waardoor de prijzen op het AH te hoog zijn.
Hierdoor kan ik in feite nooit iets nuttigs maken voor mijn levelrange jammer genoeg.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Daarom eerst je profs op niveau krijgen en dan pas verder levellenKapoen schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:53:
[...]
Dat klopt jammer genoeg. Op mijn warrior alt ben ik ook JC aan het levellen, oorspronkelijk aan begonnen met het idee dat ik onderweg naar 80 wel genoeg ore zou kunnen oprapen... niet dus![]()
Enerzijds loop ik te ver voor met het levellen van mijn char, zodanig dat ik regelmatig terug moet naar lagere gebieden om de grote hoeveelheiden ore alsnog te farmen. Anderzijds zijn sommige zaken te zeldzaam om te kunnen farmen waardoor de prijzen op het AH te hoog zijn.
Hierdoor kan ik in feite nooit iets nuttigs maken voor mijn levelrange jammer genoeg.
Mijn DK is nu 61 heb gisteren JC opgepakt en mining, paar rondjes barrens gedaan en in een uurtje op mijn gemakt mining/smelting en JC naar de 130 gebracht.
Barrens mining is zo easy zeker nu met het 1hit mining, in no time paar stacks copper en tin
steeds 50/50 prospecten en op ah gooien voor zieke prijzen
heb al meer gold dan toen ik begon met jc
Gisteren niet veel kunnen doen door RL afspraken (visite). Later toch nog even gelogt, maar had echt een enorme lag op onze server (nog niet eerder zo erg meegemaakt) veel guildies DCden telkens en ik had echt alleen maar een hortend en stotend beeld. Zelf met mijn setting volledig op minimum kwam ik bijna niet vooruit.
Ben dus alleen even de dailies voor The Oracles gaan doen, wat herbjes gehaald en ben toen voor de Guild Bank wat scrolls gaan maken (AGI VII scrolls) Moet zeggen dat inscription vanaf een level of 425 echt tergend langzaam gaat. Geen echte skill punten te krijgen, alleen met de Darkmoon Cards (die is nu geel).
Ook lastig om veel icy pigments te verkrijgen met milling. Maar gelukkig heb ik nog wat guildies die graag de Cards willen hebben dus die kloppen bij mij aan om ze te maken met hun mats.
Hopelijk vanavond minder lag. Willen vanavond voor de fun wat oude raids gaan doen (ony etc) met een aantal guildmembers dus kijken wat er allemaal van komt
Wacht maar tot je zaken als truesilver nodig hebt, dat is niet zo gemakkelijk te krijgen als copper, tin, mithril of ironBokkie schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:03:
[...]
Daarom eerst je profs op niveau krijgen en dan pas verder levellen
Mijn DK is nu 61 heb gisteren JC opgepakt en mining, paar rondjes barrens gedaan en in een uurtje op mijn gemakt mining/smelting en JC naar de 130 gebracht.
Barrens mining is zo easy zeker nu met het 1hit mining, in no time paar stacks copper en tin
steeds 50/50 prospecten en op ah gooien voor zieke prijzen
heb al meer gold dan toen ik begon met jc
sorry, maar dat gaat me een beetje kort door de bocht... (me being healer)...chromeeh schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 07:56:
Gisteren weer een helder voorbeeld gehad van dat PuGs gewoon zuigen
Normal HoL, 3 dps mee en een lvl 80 holy pally als healer.
Hij krijgt het doodleuk voor elkaar om me 2x(!) dood te laten gaan op de eerste boss.
Toen ik 'm vroeg na de eerste keer of hij ook nog ging healen werd hij nog boos ook
2e keer maar een k thnx bye gedaan.
Ach ja, toen ben ik maar gaan minen
Bij de eerste boss krijg je soms een debuff (met van die bliksemschichten), die je schade geeft als je loopt. Ik heb meerdere malen mensen dood moeten laten gaan, omdat ze niet beseffen dat ze dan stil moeten staan (beter wat minder dps dan de healer teveel te doen geven, geldt overigens niet voor groepen die in full epic lopen natuurlijk)
Ik heb inscription gewoon rustig aangedaan (elke dag research), omdat je volgens mij boven de 400 ofzo toch geen trained recipes meer hebt. Max level is leuk, maar heb je niets aan.Thorval schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:11:
[...]
Ben dus alleen even de dailies voor The Oracles gaan doen, wat herbjes gehaald en ben toen voor de Guild Bank wat scrolls gaan maken (AGI VII scrolls) Moet zeggen dat inscription vanaf een level of 425 echt tergend langzaam gaat. Geen echte skill punten te krijgen, alleen met de Darkmoon Cards (die is nu geel).
Ook lastig om veel icy pigments te verkrijgen met milling. Maar gelukkig heb ik nog wat guildies die graag de Cards willen hebben dus die kloppen bij mij aan om ze te maken met hun mats.
[...]
Kaarten gaan bij mij trouwens niet heel lekker: heb maar 1 keer een Nobles kaart gehad, die voor 800 verkocht, de rest was chaos geloof ik (a 50- 80g)
[ Voor 34% gewijzigd door HanH op 18-02-2009 09:18 ]
Eerlijk gezegd lijkt het me ook niet zo verstandig iets als WoW op een USB externe harddisk te zetten. USB is nogal CPU-intensief en kan alleen daardoor al vertragingen oplopen als je een game draait, of de verbinding kan in zn geheel wegvallen.-BB- schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 06:36:
Anderhalve week geleden een externe USB hdd gekocht (Western Digital Elements 320gb) voor mijn laptop. Daar WoW opgezet i.p.v. de harde schijf van de laptop. Avondje bezig geweest om mijn UI aan te passen, zelf achtergrondje gemaakt, scherm opnieuw ingedeeld. Daar was ik blij mee, speelde lekker en alles. Gisteravond wilde ik verder spelen, kapt WoW vanuit het niets. Dikke errors bij opnieuw opstarten. Blijkt dat de externe hdd niet meer gezien wordt
We wilden net lekker met zijn 2en gaan spelen. Moest ik het doen met de saaie televisie
Je kunt beter je HD leegruimen van data en die op de externe HD zetten, zodat je ruimte hebt om daar WoW op te installeren. Of, als je laptop die mogelijkheid biedt, een externe SATA HD aansluiten.
(Sartharion ging wel neer overigens)
[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 18-02-2009 09:25 ]
Ik heb heb ook een lvl 80 resto shammy, ik weet dat het een *piep* boss is om te healenHanH schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:15:
[...]
sorry, maar dat gaat me een beetje kort door de bocht... (me being healer)...
Bij de eerste boss krijg je soms een debuff (met van die bliksemschichten), die je schade geeft als je loopt. Ik heb meerdere malen mensen dood moeten laten gaan, omdat ze niet beseffen dat ze dan stil moeten staan (beter wat minder dps dan de healer teveel te doen geven, geldt overigens niet voor groepen die in full epic lopen natuurlijk)
[...]
Maar als ik de healer helemaal niet zie casten, dan is het geduld snel weg...
Met 3 drakes dan neem ik aan? Sartharion zonder drakes is super easy om je pet in leven te houden weet ik uit ervaring als warlock. Met 3drakes is het lastiger met een melee pet idd (nu met imp heb ik er bijna geen last van). Ik heb /petdefensive en /petpassive gekeybind, zo kun je hem snel naar je toe roepen bij flamewall/fissure etc.Skillz schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:24:
Vraagje, gisteravond voor het eerst OS (normal) gedaan en ik had de grootste moeite om bij Sartharion mijn pet in leven te houden. Wat is jullie tactiek? (andere hunters)
(Sartharion ging wel neer overigens)
zou 20 stacks genoeg zjinKapoen schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:12:
[...]
Wacht maar tot je zaken als truesilver nodig hebt, dat is niet zo gemakkelijk te krijgen als copper, tin, mithril of iron
Je wil niet weten wat ik nog meer aan oude troep heb welke waardeloos is geworden (16 slotter vol met Larval Acid

Dat leek me in eerste instantie ook, maar ik ken ondertussen een aantal mensen die dit al geruime tijd doen en dat gaat prima. Vreemde aan dat ding is dat ik na aansluiten de melding krijg dat hij klaar is voor gebruik. Dan kijk je vervolgens in verkenner en niets. Apparaatbeheer ziet hem wel, maar na inladen van de schijfgegevens staat bij alles onbekend of onschrijfbaar.Bosmonster schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:21:
Eerlijk gezegd lijkt het me ook niet zo verstandig iets als WoW op een USB externe harddisk te zetten. USB is nogal CPU-intensief en kan alleen daardoor al vertragingen oplopen als je een game draait, of de verbinding kan in zn geheel wegvallen.
Je kunt beter je HD leegruimen van data en die op de externe HD zetten, zodat je ruimte hebt om daar WoW op te installeren. Of, als je laptop die mogelijkheid biedt, een externe SATA HD aansluiten.
Ik ga zo de winkel bellen, dan gaat hij de molen in (mezelf, winkel, fabriek, winkel, mezelf). Ik zie wel wat er gebeurt, baal er alleen flink van omdat ik al geruime tijd op dat ding had zitten azen
Gisteren maar eens begonnen met het doen van de daily HC (Drak'Theron Keep), eerst met m'n DK en daarna met mijn Warlock. Wat een verschil is dat toch elke keer zeg! Als je zelf tankt bepaal je zelf het tempo, als je als DPS meegaat dan ben je ineens veel meer van anderen afhankelijk. Ook is mijn ervaring dat HC's met een Warrior tank veruit het langzaamst gaan ten opzichte van een DK of Pala tank omdat ze (zo lijkt het) minder goede AoE tanking mogelijkheden hebben. Ligt dat aan de player of aan de class? Ik ben er nog niet echt achter.
Na de daily HC zat ik op mijn Warlock op 75 emblems, dus nog 5 te gaan voor ik de T7 chest token kon halen. In LFG zag ik een groepje voor Gun'Drak die nog een DPS nodig hadden. Die ben ik gejoined. Deze run ging redelijk vlot. Geen wipes, nette DPS. Toen meteen maar m'n T7 chest gehaald, zodat ik nu de eerste set bonus binnen heb (2 pieces). Daarna had ik geen zin meer, dus ben ik even lekker TV gaan kijken.
Ik zit er steeds sterker aan te denken om Destro te gaan speccen. Wat me er nu elke keer nog een beetje van weerhoudt is dat ik als Affli op bossfights goeie DPS doe ten opzichte van andere classes (laatst in Naxx10 zat ik op 3300 DPS op Patchwerk, waarmee ik nummer 1 was op de dmg done voor dat gevecht). Wat me alleen soms een beetje irriteert aan Affli is dat je tussen de bosses door vaak het gevoel hebt dat je voor spek en bonen meeloopt omdat DPS op trash gewoon om te huilen is.
Ik heb al een beetje zitten puzzelen op een leuke Destro build en ik kom uit op een 0/15/56 build met Conflag/Backdraft, Improved Soul Leech en Chaos Bolt. Aangezien Cataclysm in de Destro tree de enige zinvolle puntenbesteding is om af te kunnen zakken in de tree (wat mij betreft voornamelijk vanwege de 3% meer mana efficiëntie aangezien ik met mijn huidige gear + gems zonder talents al bijna hitcapped ben) zal ik dan wat +hit gems kunnen vervangen door SP/Haste/Crit gems, waarbij ik dan denk ik zal focussen op SP/Haste. Qua Glyps wordt het denk ik Conflag, Imp en Immo. De 'rotatie' (voor zover je daarover kunt spreken) wordt dan Immo + CoA ophouden, Conflag + Chaos Bolt op CD houden en Incinerate als filler. Als de boss onder de 25% HP zit uiteraard Drain Soul als filler. En m'n Imp lekker mee laten knallen natuurlijk.
Zit er met de laatste veranderingen nog wel veel verschil in DPS tussen Affli en Destro (er vanuit gaande dat je een degelijke build hebt, de rotatie beheerst, etc)? In PuG's (en soms ook in guild raids) zie ik vaak Destro locks die echt brakke DPS doen terwijl ze vaak even goede of zelfs betere gear hebben dan ik. Is dat dan voornamelijk l2play of zit er meer achter?
[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 18-02-2009 09:57 . Reden: Rotatie stukje toegevoegd ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Wel denk ik dat een warrior tank de meeste skill nodig heeft voor multitarget. Het vergt simpelweg een hoop oefening. Daardoor denk ik dat een groot deel van de warriors (nog) niet goed kunnen multitarget tanken. Ikzelf was in het begin ook slecht erin.
klinkt misschien raar, maar dat gevoel heb ik als disc priest ook: pala's en druids healen veel te snelMrHuge schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:49:
Dagboekje,
Ik zit er steeds sterker aan te denken om Destro te gaan speccen. Wat me er nu elke keer nog een beetje van weerhoudt is dat ik als Affli op bossfights goeie DPS doe ten opzichte van andere classes (laatst in Naxx10 zat ik op 3300 DPS op Patchwerk, waarmee ik nummer 1 was op de dmg done voor dat gevecht). Wat me alleen soms een beetje irriteert aan Affli is dat je tussen de bosses door vaak het gevoel hebt dat je voor spek en bonen meeloopt omdat DPS op trash gewoon om te huilen is.
ik gaf je ook niet meteen helemaal ongelijkchromeeh schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:28:
[...]
Ik heb heb ook een lvl 80 resto shammy, ik weet dat het een *piep* boss is om te healen
Maar als ik de healer helemaal niet zie casten, dan is het geduld snel weg...
gister had ik een heel ander pug verhaal: HoL heroic met drie 3k dps en een 1.7k dps tank (Loken in 48 seconden neer ofzo), met daarna CoT timed. Gelijk maar afgesproken dat we de komende 4 dagen ook meepakken, om voor iedereen de draak te halen
Dan blijft de vraag waarom je het in hemelsnaam zou willen? Het belast je CPU extra, en een USB schijf kan nooit zo snel lezen als een interne HD. Als je op een laptop speelt, lijkt het me niet dat je zoveel performance overhebt dat je er niets van merkt.-BB- schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:31:
[...]
Dat leek me in eerste instantie ook, maar ik ken ondertussen een aantal mensen die dit al geruime tijd doen en dat gaat prima. Vreemde aan dat ding is dat ik na aansluiten de melding krijg dat hij klaar is voor gebruik. Dan kijk je vervolgens in verkenner en niets. Apparaatbeheer ziet hem wel, maar na inladen van de schijfgegevens staat bij alles onbekend of onschrijfbaar.
Ik ga zo de winkel bellen, dan gaat hij de molen in (mezelf, winkel, fabriek, winkel, mezelf). Ik zie wel wat er gebeurt, baal er alleen flink van omdat ik al geruime tijd op dat ding had zitten azen
Als destro is dat nutteloos. Alleen als affliction heb je daar wat aan ivm soul siphon, zonder soulsiphon kan je beter gewoon doornuken met inc en chaos boltMrHuge schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:49:
[..]. Als de boss onder de 25% HP zit uiteraard Drain Soul als filler. En m'n Imp lekker mee laten knallen natuurlijk.
Op papier is dps potentieel voor beide builds ongeveer gelijk, afflic komt iets hoger uit,MrHuge schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:49:
[..]
Zit er met de laatste veranderingen nog wel veel verschil in DPS tussen Affli en Destro (er vanuit gaande dat je een degelijke build hebt, de rotatie beheerst, etc)? In PuG's (en soms ook in guild raids) zie ik vaak Destro locks die echt brakke DPS doen terwijl ze vaak even goede of zelfs betere gear hebben dan ik. Is dat dan voornamelijk l2play of zit er meer achter?
Probleem met destro vind ik nu nog steeds dat het teveel afhankt van de rng of je veel dmg doet of niet. Alles hangt af van procs/crits Je kan met destro de priorities perfect hanteren, 100% uptime hebben met immo,cor en coa, maar als je niet crit dan ben je gewoon de sjaak.
[ Voor 52% gewijzigd door Bokkie op 18-02-2009 10:05 ]
Uhh, drain soul als destro ?MrHuge schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:49:
De 'rotatie' (voor zover je daarover kunt spreken) wordt dan Immo + CoA ophouden, Conflag + Chaos Bolt op CD houden en Incinerate als filler. Als de boss onder de 25% HP zit uiteraard Drain Soul als filler.
Doe ook corr in je rotatie touwens.
Sapphiron had 3 tries nodig en Kel'Thuzad 2!!! Heerlijk!
Helaas geen leuke drops voor mij, maar ik heb goede hoop dat onze naxx run van vanavond wel een stuk sneller zal gaan!
Vanavond lead ik de raid en ga ik Sartharion +1 drake up proberen. Tenebron wordt uiteraard de drake die up blijft. Met een beetje goede dps hoop ik dat hij snel neer gaat! Dan is het alleen nog maar Sartharion downen!!!
Gisteren nog eenmaal geprobeerd, matige PuG met hunter die het begreep en 2k damage deed, de rest was er volgens mij voor het eerst (twee dps die rond de 1k zaten, tank zat daar nog boven
Baas dropt de Wand of Ahn'kahet, en ik ben een happy priest
We spend our years as a tale that is told
Eerste is heel simpel; het is een werklaptop. Je mag hem prive gebruiken, geen probleem. Maar ik wil zelf graag werk-prive zoveel mogelijk gescheiden houden op dat ding, vandaar de keuze voor een externe schijf die je makkelijk mee kunt nemen.Nivado schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:59:
Dan blijft de vraag waarom je het in hemelsnaam zou willen? Het belast je CPU extra, en een USB schijf kan nooit zo snel lezen als een interne HD. Als je op een laptop speelt, lijkt het me niet dat je zoveel performance overhebt dat je er niets van merkt.
Qua performance, het is een Thinkpad met nogal forse specs (dual-core, 4gb ram) en ik merkte weinig van een daling in performance.
Er staat/stond nog veel meer op de hdd overigens, maar dat doet voor dit topic niet zoveel ter zake
Het valt me wel op dat dit op trashmobs veel hoger uitkomt dan op een boss.
Op trash is het nu iets van PS>IT>D&D>Pest>DC>SS>BS>SS>DC
Maar op bosses lijkt dit niet vol te houden, als rotatie zegmaar, iemand tips?
Wanneer een SS/BS je runepower over de 100 zou krijgen, deze uitstellen en eerst runedumpen met DC/UB.
[ Voor 32% gewijzigd door wvdveer op 18-02-2009 10:27 ]
Apart, onze DK is van unholy naar blood gegaan 51/0/20 zag ik net in de armory en hij wil niet anders meer.shoombak schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:19:
Ik heb mijn DK onlangs gerespecced naar Unholy en merk gelijk een dps increase.
Het valt me wel op dat dit op trashmobs veel hoger uitkomt dan op een boss.
Op trash is het nu iets van PS>IT>D&D>Pest>DC>SS>BS>SS>DC
Maar op bosses lijkt dit niet vol te houden, als rotatie zegmaar, iemand tips?
Eergisteravond voor het eerst een Heroic Dungeon gedaan. (Heroic versie van Shattered Halls, dus geen WotLK dungeon).
Groep was:
- 80 Prot Paladin
- 69 BM Hunter
- 72 Holy Priest
- 66 BM Hunter (ik)
Later joinde een lev 71 (of 72) ele Shaman.
Was een leuke run, ik hel een aantal keer de vloer van dichtbij mogen bewonderen. Maar uiteindelijk wel achivements binnen en een leuke belt gescored.
Gisteravond informeerde ik of er mensen zin en tijd hadden in 2 Coilfang Reservoir instances (Underbog en Steamvault), maar degenen die online waren hadden al andere afspraken gemaakt. Geen probleem natuurlijk, ze zijn er voor hun plezier en niet om mij te helpen. Later kwam een ander guildie (80 DK) online en vroeg of hij iemand ergens mee kon helpen. Hij wilde wel helpen met die instances.
We begonnen aan Underbog, ik was hier nog nooit geweest, dus guildy gaf me geduldig uitleg. In eerste instantie pullde hij voorzichtig, markeerde adds om te trappen enz. Voor mij was dit een eerste keer dat ik hiermee te maken kreeg, dus kreeg ik de kans om dit eens te oefenen.
Hij onderschatte zichzelf echter, want hij kon gemakkelijk meerdere mobs tegelijk hebben. Bij de eerste boss vertelde hij waarop ik moest lettten, ook dit ging zonder problemen. Zo zijn we heel de instance doorgelopen. Toen we klaar waren was het al te laat voor mij om Steamvault te doen, maar die komt ook nog wel een keer.
Kortom wederom een leuke avond gehad.
Mijn hunter begint is nu nog 67% exp verwijdert van Northrend, maar ik denk erover om tot 70 in Outland te blijiven aangezien ik daar nog genoeg te ontdekken heb.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
IT-PS-BS-BS-SS-SS-SS-SS en opnieuw. Als je de SS Glyph hebt kun je BS en SS blijven spammen (BS om Death Runes te krijgen voor meer SS's).
De Sigil die de damage van SS met 200dmg verhoogt is wel fijn om te hebben
Natuurlijk in de pauzes in de rotatie je RP dumpen.
Immo + CoA is genoeg om molten core up te houden.HolyCorn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:01:
[...]
Uhh, drain soul als destro ?
Doe ook corr in je rotatie touwens.
gooi je er corruption bij dan gaat dat ten koste van een gcd en dus kost het je dps
Ik heb alleen nog maar Chaos kaarten gehadHanH schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:15:
[...]
Kaarten gaan bij mij trouwens niet heel lekker: heb maar 1 keer een Nobles kaart gehad, die voor 800 verkocht, de rest was chaos geloof ik (a 50- 80g)
Tot level 415 heb je dacht ik nog wat scrolls die je leert, daarna inderdaad Northrend Research, wat tomes en de kaarten.
Maar ik heb bij ons in het guild het geluk dat ik de hoogste scribe ben, dus komen ze bij mij vanzelf wel aanlopen met extra mats, en kan ik vaak de kaarten proberen te maken
Ik heb gister weer geen WoW aangeraakt, vanavond maar weer proberen. YES MAN is trouwens best de moeite waard
Een lvl 80 prot paladin, en dan nog de vloer van dicht bij bewonderen_Peter2_ schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:28:
Weer een update van mijn kant.
Eergisteravond voor het eerst een Heroic Dungeon gedaan. (Heroic versie van Shattered Halls, dus geen WotLK dungeon).
Groep was:
- 80 Prot Paladin
- 69 BM Hunter
- 72 Holy Priest
- 66 BM Hunter (ik)
Later joinde een lev 71 (of 72) ele Shaman.
Was een leuke run, ik hel een aantal keer de vloer van dichtbij mogen bewonderen. Maar uiteindelijk wel achivements binnen en een leuke belt gescored.

Volgens mij valt de splash dmg wel mee in shetek halls, ik kan me vergissen je verleerd wel snel hoe moeilijk een instance als je vaak soloed, enige lastig in de hele instance is de bird boss
Ik doe namelijk de instance elke dag solo (de druid voor bird komt pas als ik de hele instance leeg heb) nog 10k voor exalted met Lower City, en kleine kans op een mount en ong. 100g tja is niet veel maar is weer wat anders dan dailies.
Als per ongeluk/expres 2 packs pull dan wil wel voorkomen om healt rond 5k te zien droppen maar dit wel echt zeldzaam.
Enige waar ik voor bubble is de fear

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Wrong. Lees EJ/leulier maar.Wootlock schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:39:
[...]
Immo + CoA is genoeg om molten core up te houden.
gooi je er corruption bij dan gaat dat ten koste van een gcd en dus kost het je dps
[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 18-02-2009 10:47 ]
Het was de heroic versie van Hellfire Citadel : Shattered Halls, dus niet Sethek Halls. Een keer dat ik dood ging was toen de andere hunter zijn pet niet op passive had staan en die opeens een flinke groep adds trok waardoor ook de healer doodging. Daarna nog wat problemen gehad met overpulls. En de laatste keer was op de eindbaas, ik ging dood aan zijn Whirlwind. (En op lev 66 is aggro van lev 70+ elite mobs best wel dodelijk)Teunis schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:46:
Een lvl 80 prot paladin, en dan nog de vloer van dicht bij bewonderenJe had zelf een healer in je groep.
Volgens mij valt de splash dmg wel mee in shetek halls, ik kan me vergissen je verleerd wel snel hoe moeilijk een instance als je vaak soloed, enige lastig in de hele instance is de bird boss
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Sartharion hadden we allang gekilt en nu gingen maar is proberen om hem met 1 drake up te proberen, o.a voor achievement en loot ofc.
Dit was echt te makkelijk, ge-1shot met 20man terwijl niemand van ons het ooit eerder gedaan had met 1 drake up. Volgende keer maar is met 2 proberen
Nice drop inderdaad , ik heb gisteravond even snel nog Naxx10 in gegaan ze waren al grotendeels klaar dus heb maar paar bosses mee gepakt namelijk :Dutchman! schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:04:
Baas dropt de Wand of Ahn'kahet, en ik ben een happy priestVanavond voor het eerst mee met een guildrun Naxx 10, ben er nu helemaal klaar voor.
- Heigen the Unclean
- Loatheb
- Instructor Razuvions
- Gothik the Harvester
Vanavond ga ik mee met Naxx25, dus als het een beetje mee zit hopelijk weer wat gear rijker.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Lief Dagboek,
Wij raiden met een vrienden clubje, maar de laatste tijd is het meer en meer frustratie voor me. Dat niet iedereen even skilled is moet je mee leven. Maar de laatste naxx10 zaten twee mensen die buiten de guild naxx25 puggen en daardoor gedeeltelijk in naxx25 gear rond lopen op Grobbulus op resp 900 en 1300 dps. Een derde (Shadow priest) was net level 70 en liep met ebonweave items, quest items en BS mace mee en had 1300dps hetzelfde als een naxx25 geared rogue. (Op Patchwerk is de gear duidelijk te zien, want daar ligt de dps op het te verwachten niveau; stilstaan en abilities spammen kan iedereen)
Het blijft een groep vrienden dus ook deze mensen mogen van mij mee naar naxx, maar moeten het er nu 3 zijn in de raid? We moeten naxx ook nog eens met 3 healers doen, omdat ze continu door diseases lopen en rare dingen doen, waardoor niet alleen de tanks veel healing nodig hebben. (bij grobbulus gewoon je disease langs de muur droppen, maar vlakbij als in minder dan 10y van de melee of de ranged/healers. Terwijl er plek genoeg is buiten deze range) Bij 25 mans kom je er misschien mee weg, maar op 10 mans is het fail hard. We hebben met die raid precies 1 boss plat gekregen: Patchwerk.
Volgende keer ga ik gewoon wat anders doen als dit de raid wordt, dr is zo echt geen lol aan.
Gisteren per ongeluk m'n lvl 50 talent point in iets anders dan Shamnastic Rage gestopt, dat moet ik goedmaken als ik 51 ben
Ik ben nu vooral aan het nadenken over 2 goede one hand wapens voor mijn level. Is het nog de moeite waard om iets te maken/kopen of krijg je in outland al vrij snel een goede mainhand en offhand?
De instance bestaat uit 2 delen, 1e deel is waarschijnlijk zoiets als MH, waves van dwarfs die we mogen platrijden in motors etc en daarna een raid instance. 13 of 14 bazen, soms binnen, soms buiten knokken. Klinkt goed allemaal!
Ben benieuwd of de encounters interessant zijn ipv tank and spank. En hoe ze het gaan aanpakken met de verschillende guilds, casual/hardcore etc.
[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 18-02-2009 11:30 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Nog niks gezien hier inderdaadMrVegeta schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:30:
Trouwens, heb ik het helemaal gemist hier of hebben we het nog niet over Uldar gehad? Geloof dat er weer een sloot nieuwe info is!
De instance bestaat uit 2 delen, 1e deel is waarschijnlijk zoiets als MH, waves van dwarfs die we mogen platrijden in motors etc en daarna een raid instance. 13 of 14 bazen, soms binnen, soms buiten knokken. Klinkt goed allemaal!
Ben benieuwd of de encounters interessant zijn ipv tank and spank. En hoe ze het gaan aanpakken met de verschillende guilds, casual/hardcore etc.
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=39732.0
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=39711.0
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/3p1/ulduar.xml
Voor de mensen die de sites niet kunnen bezoeken:
For countless millennia, Ulduar has remained undisturbed by mortals, far away from their concerns and their struggles. But since its recent discovery, many have wondered what the structure's original purpose may have been. Some thought it a city, built to herald the glory of its makers; some thought it a vault containing innumerable treasures, perhaps even relics of the mighty Titans themselves. They were wrong. Beyond its gates lies no city, no treasure vault, no final answer to the Titan's mysteries. All that awaits those who dare set foot in Ulduar is a horror even the Titans could not, would not destroy, an evil they merely... contained.
Beneath ancient Ulduar, the Old God of death lies, whispering.... Tread carefully, or his prison will become your tomb.
As the next step in tiered raid progression in Wrath of the Lich King, Ulduar is set to blow players away with gorgeous setpieces, sprawling battlefields, and innovative boss encounters. Ulduar's design aims to provide a fun, unique, and innovative raid experience, but it also includes additional challenges - and rewards - for seasoned raiders. In this sneak-peek at World of Warcraft's newest raid dungeon, we'll take a look at some of the new content that makes Ulduar rise above the crop of amazing dungeons already available in World of Warcraft.
Welcome to Ulduar
Many players have already gotten their Wrath of the Lich King raiding feet wet in Naxxramas and the Sartharion raid, but Ulduar is the first example of the expansion's much larger, truly epic scope of raiding, as will be evident from the second you set foot in the instance. The most obvious difference between Ulduar and its predecessors is that the dungeon actually comprises two separate raid areas. The first section is an epic battle against a vast army standing between you and the entrance of the dungeon proper; in the second area, you will dive into the heart of the dungeon itself and finally discover the secrets of Ulduar.
Ulduar's new master has rallied his own massive Iron Army to guard the entrance to Ulduar and to prevent any unwanted guests - including you, especially you - from reaching the inner sanctum. Thankfully, you'll be able to face the Iron Army on even footing: although the main Horde and Alliance forces are focused on the forces beyond the Wrathgate and on each other, some who are better able to appreciate the true magnitude of Ulduar's threat have managed to scrap together a small fleet of siege vehicles to aid you in the assault.
You and your friends will have to use these vehicles wisely to break through Ulduar's defenses. A mix of motorcycles, demolishers, and siege engines will be at your disposal, each granting unique abilities to the pilot and the passenger. Motorcycle drivers, for example, can create pools of liquid tar that snare opponents and can be set on fire by area effect attacks, while demolisher passengers can load themselves into the vehicle's catapult so that the pilot can launch them into the distance. If used judiciously, these and other abilities will help decimate the Iron Army and any other threats lying in wait between you and Ulduar.
One such threat is the Flame Leviathan. After you've plowed through the innumerable ranks of the Iron Army, you will be confronted by an enormous tank. Mimiron built the Flame Leviathan as part of the V0-L7R-0N weapons platform, which means that it packs quite a punch. Normal spells and abilities won't be enough to take down this juggernaut, so you will have to rely on your siege vehicles to outmaneuver and defeat the boss. After wearing the massive war machine down, you will have to launch players onto the tank's back to destroy its defense turrets and sabotage the Leviathan before you can move on. Of course, if you'd like an additional challenge beyond this naturally frantic (but extremely fun) fight, you can try your hand at one of the Flame Leviathan's different Hard Modes (see sidebar).
Of course, the vehicle gauntlet, the Iron Army, and the battle against the Flame Leviathan are only the start of World of Warcraft's most ambitious raid to date. Patch 3.1 will hit the Public Test Realms very soon, so you will be able to see for yourself what other challenges await beyond the gates of ancient Ulduar.
Hard Boiled
Ulduar brilliantly illustrates the new design challenges and innovations that come with the bigger scope of the expansion's raids. In order to make raid content more accessible, it has to offer a lot of variety, but it also needs to include a very granular means for players to adjust a raid's difficulty. This concept was first realized in the Burning Crusade with the introduction of Heroic mode, and Wrath of the Lich King is developing the idea even further with new Hard Modes.
Boss fights that have a Hard Mode are affected by certain variables which players can control and which change the encounter's difficulty. For example, spread throughout Ulduar's vehicle section are four defense towers you can destroy. The more towers you leave intact, the harder the encounter with the Flame Leviathan will be, but the loot will also be better.
Ulduar isn't the first dungeon to include Hard Mode, but it certainly makes the most use of it. Out of 14 bosses, 11 will have a Hard Mode that offers additional challenges and rewards. Ulduar will appeal to a wide range of play styles, but the dungeon also has great longevity and a high replay value.
Ik begrijp je post verkeerd denk ik... wat heeft levellen in Tanaris en EPL/WPL te maken met je vooruitgang later in Outland? Outland kan je pas in vanaf 58 en Tanaris ongeveer vanaf 40, dus ik zie de link niet. En langzamer dan in Outland, alang niet meer. Blizzard heeft de XP rate in Azeroth flink geboost.Carnagy schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:24:
'k heb gisteren mijn Shaman gedinged naar lvl 50! Eindelijk kom ik in de buurt van Outland. 'K heb niet zoveel met Tanaris en EPL/WPL omdat het allemaal wat langzamer gaat dan in Outland.
Gisteren per ongeluk m'n lvl 50 talent point in iets anders dan Shamnastic Rage gestopt, dat moet ik goedmaken als ik 51 ben
Ik ben nu vooral aan het nadenken over 2 goede one hand wapens voor mijn level. Is het nog de moeite waard om iets te maken/kopen of krijg je in outland al vrij snel een goede mainhand en offhand?
In verband met die wapens: als je zaken op de kop kan tikken, of je hebt een rijke main die het kan kopen kan dat misschien wel. Als het je eerste char is blijf dan maar ver weg van het auction house.
ik ben te laat
[ Voor 7% gewijzigd door zwik op 18-02-2009 11:34 ]
Ik vraag me overigens wel af of Blizz (ooit) nog de gesloten zones in vanilla-wow gaat openen. Er zit nog een hele q-line in vanilla waarin je probeert toegang te krijgen tot Uldum. Dit zou perfect binnen de 3.1 patch passen denk ik zo, maar het lijkt er op dat Blizz is vergeten dat er nog zoiets bestaat als vanilla wow.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Blood is meer gear dependant, toen ik de eerste keer Blood -> Unholy ging had ik ook een aardige dps increase (+ dat je met Unholy meer sloppy rotations kunt hebben zonder al te veel dps verlies). Later, full Naxx dps epics, weer even Blood geprobeerd en toen bleek dat beter (niet zoveel als het verschil voorheen, maar net beter dan Unholy). Bovendien hebben ze redelijk recent Dancing RW gebuffed kan ook een reden voor de respec zijnImdaMned schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:28:
[...]
Apart, onze DK is van unholy naar blood gegaan 51/0/20 zag ik net in de armory en hij wil niet anders meer.
WTB dual spec plx!
Bnet pindle#2913
Tis idd erg jammer, er zijn ook nog wel meer gebieden hoor, Grim Bathol is niet gebruikt, Uldum idd.. maar zo hebbne we nog meer gaten in onze WoW Vanilla tijd.. was lvl 60 nog maar max lvl.. dan was het spel nog een stuk intressanterSeraphin schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:40:
Klinkt goed, die Ulduar announcement.
Ik vraag me overigens wel af of Blizz (ooit) nog de gesloten zones in vanilla-wow gaat openen. Er zit nog een hele q-line in vanilla waarin je probeert toegang te krijgen tot Uldum. Dit zou perfect binnen de 3.1 patch passen denk ik zo, maar het lijkt er op dat Blizz is vergeten dat er nog zoiets bestaat als vanilla wow.
Geduld is een schone zaak wacht maar op emerald dreamSeraphin schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:40:
komen nog iets van 2 uitbreidingen zoiezo, die ik hierboven noemde puur alleen vanwege de lore ook,
Als emerald dream komt dan gaan waarschijnlijk die portals in duskwood enzo ashara ook open denk ik...(gok ik)
had ooit op internet iemand gevonden die voorspelling had gedaan van uitbreidingen en de tijd er tussen en tot nu toe had hij nog gelijk en geloof de game doorgnig volgens de lore tot lvl 120...
En dat we in de laatste uitbreiding uit eindelijk NAAR de burning legion gaan om sargaras te woope
[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 18-02-2009 11:53 ]
Helaas kan ik het daar niet mee eens zijn.....Seraphin schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:40:
Vehicle combat gaat een erg belangrijke rol spelen in Ulduar.
Dezelfde Vehicle combat die er voor zorgt dat mensen eigenlijk niet zo heel graag naar Wintergrasp gaan.
Dezelfde Vehicle combat die er voor zorgt dat het onmogelijk is om een groep naar Oculus te verzorgen.
Nu blijkt Vehicle combat een obstakel te worden waar je niet omheen kunt als je serieus wilt raiden in 3.1+. Als het inderdaad zo wordt als het nu voorgesteld wordt is dit voor mij het einde van het spel....
Ik speel World of Warcraft omdat ik mijn class tot het uiterste wil leren kennen. Itemization, spellrotations, mana management, group awareness, omgeving awareness.... Dit alles wordt door middel van Vehicle combat volledig overhoop gegooid: Plotseling is 4 jaar ervaring zinloos, is kennis van je class nutteloos, itemization is gedegradeert tot "itemlevel".
Als ik Vehicle combat wil dan ga ik wel een tank simulator spelen. Of een vlieg simulator. Of een FPS. Maar zeker geen RPG.
Ik hoop serieus dat Blizzard nog twee keer nadenkt voordat ze het spel vernielen voor een groot deel van de playerbase.
ben ik wel een beetje met je eens, maar andere kant zo onderscheid je wel gelijk de r-tards die niet een instance zoals oculus kunnen doen....Croga schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:54:
[...]
Helaas kan ik het daar niet mee eens zijn.....
Vehicle combat gaat een erg belangrijke rol spelen in Ulduar.
Dezelfde Vehicle combat die er voor zorgt dat mensen eigenlijk niet zo heel graag naar Wintergrasp gaan.
Dezelfde Vehicle combat die er voor zorgt dat het onmogelijk is om een groep naar Oculus te verzorgen.
Nu blijkt Vehicle combat een obstakel te worden waar je niet omheen kunt als je serieus wilt raiden in 3.1+. Als het inderdaad zo wordt als het nu voorgesteld wordt is dit voor mij het einde van het spel....
Ik speel World of Warcraft omdat ik mijn class tot het uiterste wil leren kennen. Itemization, spellrotations, mana management, group awareness, omgeving awareness.... Dit alles wordt door middel van Vehicle combat volledig overhoop gegooid: Plotseling is 4 jaar ervaring zinloos, is kennis van je class nutteloos, itemization is gedegradeert tot "itemlevel".
Als ik Vehicle combat wil dan ga ik wel een tank simulator spelen. Of een vlieg simulator. Of een FPS. Maar zeker geen RPG.
Ik hoop serieus dat Blizzard nog twee keer nadenkt voordat ze het spel vernielen voor een groot deel van de playerbase.
Vind wintergrasp wel grappig hoor
Ach ik zie wel waar we heen gaan met de game, moet nog 1 game zien te vinden die in de buurt komt ondanks de ups en downs
Dit topic is gesloten.