When all else fails, resurrect and start over
Makkelijk praten jij, weet je hoe moeilijk het in wotlk is om gold te krijgenjarnotjuh schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:32:
[...]
Oh, dus jij wacht liever lui op een drop(die misschien nog niet eens vaak gaat droppen) terwijl je een betere variant simpeler kan bemachtigen? Lekkere effort steek je in je gear..
Ik heb een tijdje terug titanium spellshock ring gekocht voor 1500g. Stats increase tegenover de huidige ringen die ik had was iets van 6dmg en 4 critrating, maar hij was wel beter.
Voor die 700g hoef je het niet te laten, want als je dat nu nog niet eens bij elkaar kan krijgen..
Ik neem aan dat het de Claock of Bloodied Waters betreft (proxy) en die is voor plate dragende dps wel erg goed, om de simpele reden dat er Str op zit. Zeker voor Unholy DK's is dit een van de beste cloaks beschikbaar atm. Ik heb op mijn DK (3/5 valorous) nog nooit een betere zien droppen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:15:
[...]
Ja inderdaad maar die gaan tot 700g op onze server en de 20 dps dat ik er met win ga ik geen 700g voor betalen. Heb het geluk nog niet gehad voor hem gedropt te krijgen en die epic cloak is ook goedkoop. Voor nu te zeggen dat deze BOE blue het van het is, is misschien wat veel gezegd.
De kel'Thuzad 25 cloak http://www.wowhead.com/?item=40403
Gisteren een uurtje gespeeld in Northrend (lvl 70), 100g erbij. Ik ga echt geen cloak kopen voor 700g als de upgrade minimaal is. Ik speel hooguit 2-3 uur per week op het moment, dan ben ik even bezig. Laat staan bij een ring van 1500gHolyCorn schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:34:
Makkelijk praten jij, weet je hoe moeilijk het in wotlk is om gold te krijgen
Komkom, als jij euro's over hebt om te transferen voor titel + mount kan je ook wel wat gold ebayen : PHolyCorn schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:34:
[...]
Makkelijk praten jij, weet je hoe moeilijk het in wotlk is om gold te krijgen
l2detectsarcasmImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:37:
[...]
Komkom, als jij euro's over hebt om te transferen voor titel + mount kan je ook wel wat gold ebayen : P
ik red me aardig qua gold ;p
[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 17-02-2009 09:39 ]
Verwijderd
dit vind ik wel licht erover , wie zegt dat ik lui ben ? wie gaat daar over kunnen oordelen ? ik heb het er gewoon niet voor over om die 700g neer te leggen voor een 20 dps. ik heb ze en ik kan het doen , maar ik wil dat gewoon niet. Niemand heeft te zeggen wat ik wel of niet moet doen ervoor .... ik ben 9 dagen 80 en ben al blij met het gear dat ik nu heb, ik ben geen hardcore raider en probeer zo veel mogenlijk tijd te maken voor het gearen als IRL maar kan zonder vrienden of m'n vriendin op men dak te krijgen, maar ik probeer ( en lukt me goed ) dagelijks heroic UK ( voor de dps leggings - nu epic tanking leggings) , heroic HoL ( voor de epic axe ) en fast en easy heroics zoals Nexus , Violet Hold en Strat te doen voor de badges.jarnotjuh schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:32:
[...]
Oh, dus jij wacht liever lui op een drop(die misschien nog niet eens vaak gaat droppen) terwijl je een betere variant simpeler kan bemachtigen? Lekkere effort steek je in je gear..
Ik heb een tijdje terug titanium spellshock ring gekocht voor 1500g. Stats increase tegenover de huidige ringen die ik had was iets van 6dmg en 4 critrating, maar hij was wel beter.
Voor die 700g hoef je het niet te laten, want als je dat nu nog niet eens bij elkaar kan krijgen..
Ik probeer zuiver iemand te helpen met goede raad en ik krijg hier direct het deksel op me neus , je wordt bedankt.....
Chanai
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 09:43 ]
Gister ook maar weer 130stacks(ja, voor 2700g in totaal) en staat te prospecten, ik zou zweren dat ik hier nog een keer een g15 voor ga kopen. Eens zien waar ik al die earth vandaan ga halen, maar die gems die heb ik wel zo verkocht.
Had nog 30+gems van ieder in me bank zitten, dat zijn er nu 50 ofzo, waarvan de helft gecut is.
Jammer dat die prijzen zo wisselen, Soms rubies voor 110g, andere keren maar 60.
@-BB- Waarom zou je dat niet doen dan? Het enige waarvoor dat gold nuttig is is gear halen, de rest is puur fun. Patsmodus kan ook, maar dat kan je met 700g niet, kan je het beter uitgeven.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Zegt de man die heel MC met een Illusionary Rod van SM heeft gedaanjarnotjuh schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:32:
@Ontopic
Weinig gespeeld, maar heb wel in de gaten dat de guild aan het recruiten is om 25 mans te gaan doen.
Nu alleen nog de mensen een beetje gearen (apart dat andere altijd 'gegeared' moeten worden en ik echt dikke effort erin steek door Emblems en Heroics te farmen en Craftables te laten maken) en dan kunnen we eindelijk aan de gang.
Kreeg van de week een prachtige whisper van de MT.. of ik standby wilde staan als hij het niet trok op Maly10 want mijn gear was beter en DK's zijn beter in magic based fights. Dat moet zn ego toch wel ff pijn gedaan hebben
Omdat ik geen tijd heb om gold te farmen en ik momenteel een lvl 74 Druid, een lvl 72 Hunter en een lvl 70 DK heb (buiten de rest, waarvan een paar in de 60 of bijna 60). Die willen allemaal kunnen vliegen in Outland of Northrend en dat kost me al genoeg als ik dat zo opteljarnotjuh schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:42:
@-BB- Waarom zou je dat niet doen dan? Het enige waarvoor dat gold nuttig is is gear halen, de rest is puur fun. Patsmodus kan ook, maar dat kan je met 700g niet, kan je het beter uitgeven.
Ik had ook niet anders verwacht : )HolyCorn schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:39:
[...]
l2detectsarcasm
ik red me aardig qua gold ;p
Hoeveel K zit jij momenteel ?
minigun of de GM van BP (iig die pro SWE!?) guild heb je vast nog niet ingehaald.
[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 17-02-2009 09:59 ]
Nee zoveel heb ik lang niet, daarvoor slack ik teveel ;p Zit atm al paar weken rond de 100k te jojo-en, is een soort psychologische barriere voor me lijkt hetImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:58:
[...]
Ik had ook niet anders verwacht : )
minigun of de GM van BP (iig die pro SWE!?) guild heb je vast nog niet ingehaald.
Volgens mij heb jij al een stuk meer goudstukjes trouwens toch ? ;p
[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 17-02-2009 10:09 ]
Ik zit nu op de 27k met mijn druid en counting ik heb al wel die ring gekocht van 6.9k ofzo voor een extra HS maar nog niet die mount van 16k aangezien ik die beetje onnut vind
Always bet on Huub
Ik vind het knap dat je uberhaupt winst kunt halen uit prospecten van ore. Stack gaat bij ons voor 25G en gems (op rubies na) voor 10-30G. Zelfs gecut gaan ze meestal maar voor max 50-60G.jarnotjuh schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:42:
Als er iemand gold teveel heeft is hij het wel imdamned,
Gister ook maar weer 130stacks(ja, voor 2700g in totaal) en staat te prospecten, ik zou zweren dat ik hier nog een keer een g15 voor ga kopen. Eens zien waar ik al die earth vandaan ga halen, maar die gems die heb ik wel zo verkocht.
Had nog 30+gems van ieder in me bank zitten, dat zijn er nu 50 ofzo, waarvan de helft gecut is.
Jammer dat die prijzen zo wisselen, Soms rubies voor 110g, andere keren maar 60.
Dus moet je me toch het geheim eens uitleggen hoe je geld kunt verdienen met JC
Als ik prospect krijg ik vaak 1 blue gem/3 stacks ofzo. De groene gems verkopen voor geen meter (stack van 20 voor 20-30G).
Met mazzel speel ik quite
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 10:18 ]
Weer geen turning tide
Aangezien er nog tijd over was ff snel naar sarth gegaan en die ook met zijn vriendje Tenebron omgelegt.
Zie ik tot mijn verbasing gloves of the conquerer liggen
Aangezien ik hoog in EPGP stond kreeg ik dus de gloves wat resulteert in een full T7.25 set \o/
Vanavond me druid eens gaan kietelen, die wil ik toch ook wel op 80 hebben.
Gold verdienen ?
Elke dag een uurtje herben en ik ben weer 500-750g rijker
[ Voor 8% gewijzigd door Wootlock op 17-02-2009 10:16 ]
"Don't let your dreams be memes"
Mijn dank is groot. die boots van Ebon Blade heb ik over het hoofd gezien denk ik want ik heb m'n tabard geswitched onlangs omdat ik dacht die rep voor ebon blade niet meer nodig te hebben. Ik ga weer terug naar Ice crown en zal daar idd die quests door gaan lopen. En met die goeie tips voor instances kan ik zeker wel wat guidlies mee krijgen komend weekend en hopelijk die drop te halen
Wel prettig om te weten dat m'n dps acceptabel is voor de spullen die ik heb. Was m'n epic gegearde lvl 70 shaman gewend, en die damage was toch altijd wel top binnen alle instances en in AV was ik 9 van de 10 keer #1 damage done (goede oude tijd
thnx voor de reply!
Gister, getriggered door jouw post, ook even een gorilla gehaald. Was al even op zoek naar een pet met wat aoe aggro, zodat je niet bij de eerste heal, meteen alle mobs waarop je pet niet gefocused is (wisselen van mob wil ook wel wat helpen) op je af rennen._Peter2_ schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:36:
Ik heb het event maar gelaten voor wat het is en ben gestaag verder gegaan met het levelen van mijn main hunter.
Deze heeft intussen level 66 aangetikt, dus Outland komt in zicht. Maar mischien dat ik nog wel tot 70 in Outland blijf aangezien dit mijn eerste char is dat er rond loopt en alles nog nieuw is voor me.
Ik probeer intussen CE faction te scoren aangezien ik heb begrepen dat zijn een Epic flying mount te koop hebben. (Moet alleen wel stevig sparen voor ik hem aan kan schaffen, maar dat komt wel weer goed)
Mijn spel plezier is een tijdje terug een stuk omhoog gegaan toen ik van guild ben veranderd.
Dit guild bevalt nog uitsteken, volwassen spelers met een goede instelling.
Ben nog steeds BM specced en dat bevalt me prima voor levelen.
Ik heb nu 3 verschillende pets die ik probeer te levelen:
- Gorilla (Tenacious pet)
- Cat (Ferocity pet)
- Chimaera (Cunning - Exotic pet)
Van deze 3 bevalt de gorilla me het best vanwage zijn AE aggro. De gorilla is vooral specced als tank (build is meen ik: http://www.wowhead.com/?petcalc=0u0G0rG0oz )
De andere 2 pets hebben een build die voor DPS gaat.
Naar die cave in Unguro geweest en die witte aap gehaald.
Gelukkig gaat pet levelen tegenwoordig wat vlugger, kreeg iig +5 levels kadoo en met 15minuten mobs afschieten in zangar (60-62 mobs) een eerste ding op de aap (58 nu dus). Als ie tegen mijn level is eens echt kijken hoe goed multi-mob hij nu is.
ps.
Weet niet of dat nu al op vorige pagina's genoemd is, maar die epic flyer die bij CE te koop is, is een extra dure. 1600g voor de mount.
De meeste gaan eerst voor de flying skill, 800g normal flying en 5000g epic flying, kopen daar een basic epic flyer bij, 200g en sparen dan eventueel verder voor een speciale flying mount. Houdt er ook rekening mee dat je zodra je in northrend aan de slag gaat (kan vanaf lvl68) je je flying mount niet kan gebruiken in Northrend tot lvl77 (na betaling van 1000g).
Dus epic flying op 77 kost je ongeveer 7000g in totaal.
[ Voor 13% gewijzigd door cannibal op 17-02-2009 10:21 ]
Drie met normal flying -> 3*1000g voor Northrend
Twee zonder flying -> 2*800g + 2*1000g voor Northrend
6600g voor vijf characters met 60% mounts om te kunnen vliegen in de hoogste levels. En dan moeten er nog twee een mount kopen ook.
Als ik dan zo doorga met mijn 100g per uur a 2-3 uur per week dan ben ik wel even bezig
maar ja met standby, ben je nog niet binnen geweest.. het is net als die reclame op de radio, "bijna" met bijna red je het nog steeds niet..RaseriaN schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:46:
[...]
Zegt de man die heel MC met een Illusionary Rod van SM heeft gedaan
@Ontopic
Weinig gespeeld, maar heb wel in de gaten dat de guild aan het recruiten is om 25 mans te gaan doen.
Nu alleen nog de mensen een beetje gearen (apart dat andere altijd 'gegeared' moeten worden en ik echt dikke effort erin steek door Emblems en Heroics te farmen en Craftables te laten maken) en dan kunnen we eindelijk aan de gang.
Kreeg van de week een prachtige whisper van de MT.. of ik standby wilde staan als hij het niet trok op Maly10 want mijn gear was beter en DK's zijn beter in magic based fights. Dat moet zn ego toch wel ff pijn gedaan hebben
Verwijderd
Opmerkelijk dat ik wipen dan een stuk minder erg vind
NA 2 heroics (gundrak en HoL) blijkt tanken voor hem lastiger dan gedacht. Komende week gaat hij met 2 imba dps en de guild MT mee om te kijken hoe het moet. Petje af voor het geduld van de GM die hem instrueerde en het goed opvatten van de kritiek door de tank in spé
Zoals het eruit ziet deze week geen raids voor mij maargoed we zien wel wat de week brengt....
Over Gear:
als je voor lvln naar 80 gewoon alleen maar quest drops gebruikt en zorgt dat je allong the way je farming skill mee traint heb je op lvl 80 zo een 5k aan Gold binnen (wellicht meer als je vanaf lvl 1 lvlt) en dat is min cold weather flying skill. Ik heb dat nooit begrepen dat mensen geen G hebben. Ik heb zelf net op een lvl213 item beserking laten zetten maar daarna is de pot zo weer aangevult. Als je bv mining hebt en plate moet hebben is er altijd wel een vriendelijke BS die dat voor je kan maken! scheelt je zo 3 a 4 epics farmen. Kortom hoe moeilijk kan het zijn?
imo ben je gewoon een slacker als je niet degelijk in de G zit of er makkelijk aan kan komen
Minigun is dan ook wel een extreem voorbeeld...ImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:58:
[...]
Ik had ook niet anders verwacht : )
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb toevallig pas 130 stacks ore gekocht voor 18g per stack (server gemiddelde ligt rond de 21). Kostte me in totaal zo'n 2k. Heb daaruit rond de 15 twilight opals, >20 autumn's glow gehaald, stuk of 15 Monarch Topaz en ik dacht 8 Scarlet Rubies.Bosmonster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:14:
[...]
Ik vind het knap dat je uberhaupt winst kunt halen uit prospecten van ore. Stack gaat bij ons voor 25G en gems (op rubies na) voor 10-30G. Zelfs gecut gaan ze meestal maar voor max 50-60G.
Als ik prospect krijg ik vaak 1 blue gem/3 stacks ofzo. De groene gems verkopen voor geen meter (stack van 20 voor 20-30G).
De gems verkopen bij ons tussen de 50g en 100g per blauwe gem (afhankelijk van type en fluctuatie). De Runed Scarlet Ruby (+19 spellpower) doet zo'n 100g per stuk. Dat is al 800 terugverdient. Rigid Autumn's Glow (hit rating) doet gemiddeld zo'n 70 a 80G bij ons, luminous, veiled en glinting monarch topaz ook rond die prijs, en sovereign en regal twilight opals eveneens.
Ik heb met JC al zoveel geld verdient dat ik de traveler's tundra mount heb (vendors! repairen en restocken in OS en EYE zonder de instance te leaven
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Niet mensen afbranden op hun keuze van de manier van spelen. Sommige mensen spelen casual en vinden 2000g een hoop geld. Sommige spelen te vaak en vinden 40000 gold een hoop geld.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:29:
Gisteren zijn begonnen met een nieuwe tank inwerken.
Opmerkelijk dat ik wipen dan een stuk minder erg vind
NA 2 heroics (gundrak en HoL) blijkt tanken voor hem lastiger dan gedacht. Komende week gaat hij met 2 imba dps en de guild MT mee om te kijken hoe het moet. Petje af voor het geduld van de GM die hem instrueerde en het goed opvatten van de kritiek door de tank in spé
Zoals het eruit ziet deze week geen raids voor mij maargoed we zien wel wat de week brengt....
Over Gear:
als je voor lvln naar 80 gewoon alleen maar quest drops gebruikt en zorgt dat je allong the way je farming skill mee traint heb je op lvl 80 zo een 5k aan Gold binnen (wellicht meer als je vanaf lvl 1 lvlt) en dat is min cold weather flying skill. Ik heb dat nooit begrepen dat mensen geen G hebben. Ik heb zelf net op een lvl213 item beserking laten zetten maar daarna is de pot zo weer aangevult. Als je bv mining hebt en plate moet hebben is er altijd wel een vriendelijke BS die dat voor je kan maken! scheelt je zo 3 a 4 epics farmen. Kortom hoe moeilijk kan het zijn?
imo ben je gewoon een slacker als je niet degelijk in de G zit of er makkelijk aan kan komen
Om mensen slacker te gaan noemen als ze keuzes maken hoe ze hun eigen geld besteden vind ik eigenlijk best zielig.
Sinds wanneer moet je CC'en in heroics @ Wotlk? das toch iets voor TBC?chromeeh schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:38:
Gisteren via een guildie een crafter gevonden voor een Tempered Titansteel Helm
Vanavond nog maar eens wat gems ingooien
Na een stressvolle start met een retardin, anders kan ik het niet noemen in Hero Nexus (daily op drassil gister)...
Vraag je om een mob met rep te CC'en, "Huh what?"
LoS kwam ook al niet in 'm op enz enz....
Pull ik de eerste boss, roept hij ineens brb
Maar gekicked, en een fury warrior opgepikt.
Direct commentaar op het feit dat ik 'maar' 22K hp unbuffed heb.
Hem gerust gesteld dat het allemaal wel goed kwam.
Nadien 2 of 3 complimenten gehad over m'n tanking
22k is opzich voldoende om te tanken. Volgens mij ligt de lat op 20k om heroics te tanken (unbuffed). Daarnaast is Nexus ook een vrij makkelijke instance, dus dat is gewoon badgegrind
[ Voor 24% gewijzigd door Dakreal op 17-02-2009 10:39 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vanavond nog maar eens wat gems ingooien
Na een stressvolle start met een retardin, anders kan ik het niet noemen in Hero Nexus (daily op drassil gister)...
Vraag je om een mob met rep te CC'en, "Huh what?"
LoS kwam ook al niet in 'm op enz enz....
Pull ik de eerste boss, roept hij ineens brb

Maar gekicked, en een fury warrior opgepikt.
Direct commentaar op het feit dat ik 'maar' 22K hp unbuffed heb.
Hem gerust gesteld dat het allemaal wel goed kwam.
Nadien 2 of 3 complimenten gehad over m'n tanking
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Icy PrismBosmonster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:14:
[...]
Ik vind het knap dat je uberhaupt winst kunt halen uit prospecten van ore. Stack gaat bij ons voor 25G en gems (op rubies na) voor 10-30G. Zelfs gecut gaan ze meestal maar voor max 50-60G.
Stuk of 3 blauwe gems en met wat mazzel nog een Dragons Eye.
Ben alleen beetje aan het twijfelen of ik moet respeccen of niet....ben nu Retri atm en dat bevalt prima maar denk er toch ook over om misschien over te gaan op Prot.
Is het beter om nog even Retri te blijven of is Prot raadzamer vanaf lvl60?
Waarschijnlijk heb dat goud lang bij elkaar voor dat je ze allemaal op lvl 77 hebt. je verdient minimaal 2k goud met het lvlen van een char van 70 naar 77. Ik had 3.5k goud toen WotLK uit kwam. toen mijn DK op 77 zat en mijn warrior op 75 had ik ruim 7k (800 + 5000 + 950 = 6750g voor de DK flyer) ik heb nog iets moeten bij lenen om de muts voor mijn graten pakhuis vogel te kopen. Voor mijn warrior op 77 zat had ik de 1000g voor zijn muts ook al bij elkaar.-BB- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:28:
Precies, als ik dan mijn hoogste vijf characters pak en het goedkoopste neem zodat je op zijn minst kan vliegen op lvl 77:
Drie met normal flying -> 3*1000g voor Northrend
Twee zonder flying -> 2*800g + 2*1000g voor Northrend
6600g voor vijf characters met 60% mounts om te kunnen vliegen in de hoogste levels. En dan moeten er nog twee een mount kopen ook.
Als ik dan zo doorga met mijn 100g per uur a 2-3 uur per week dan ben ik wel even bezig
Bovendien als je maar 2 a 3 uur / week speelt, waarom wil je dan 5 chars op lvl 80? Als ik zou weinig zou spelen had ik mijn handen vol aan alleen mijn main.
Verwijderd
Als retri prima bevalt waarom respeccen? Je moet gewoon spelen wat je leuk vindt en niet wat per se de beste optie is, wat dat je ook weer afhankelijk van je huidige gear en speelwijze. Als je wil respeccen, zou ik nog even wachten en eerst met deze char maar eens betere gear gaan verzamelen met meer health-bonusses e.d.Frodo19 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:42:
Zo gister eindelijk 60 gedinged op mijn pally(doe RAF met pim van het forum hier...)
Ben alleen beetje aan het twijfelen of ik moet respeccen of niet....ben nu Retri atm en dat bevalt prima maar denk er toch ook over om misschien over te gaan op Prot.
Is het beter om nog even Retri te blijven of is Prot raadzamer vanaf lvl60?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 10:44 ]
bullshit. Je hebt 60% (en volgens mij meer) kans op een blue gem per stack van 20.Bosmonster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:14:
[...]
Uncutted moet je ze ook niet op de ah gooien. Koop wat leuke world boe drops en cut zoveel mogelijk gewilde gems.
Alleen blue gaat moeilijk worden om te verkopen.
Oh, en koop wat leuk boe spul zoals:
Etched Monarch Topaz
+8 Strength and +8 Hit Rating
Inscribed Monarch Topaz
+8 Strength and +8 Critical Strike Rating
Purified Twilight Opal
+9 Spell Power and +8 Spirit
Sovereign Twilight Opal
+8 Strength and +12 Stamina
Kan je redelijk duur verkopen. Als een pattern 2k kost. niet zeuren, gewoon betalen.
[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 17-02-2009 10:52 ]
Al het geld van al mijn characters bij elkaar genomen? Dat is rond de 2700g. Echt veel hoger wordt het ook niet omdat je toch dingen moet kopen en er niets is wat ik voor veel geld kan verkopen (anders dan wat cloth stacks die ik toch bij elkaar krijg met quests). Ik heb best professies, maar die lopen gelijk met mijn character level. De hoogste is lvl 74 en LW, daar verkoop je niet veel mee als je niet kunt farmen.SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:36:
Niet mensen afbranden op hun keuze van de manier van spelen. Sommige mensen spelen casual en vinden 2000g een hoop geld. Sommige spelen te vaak en vinden 40000 gold een hoop geld.
Maar ach, ik vind het wel prima zo
Omdat ik niet echt een main heb. Als ik dat moet benoemen dat neem ik altijd mijn op dat moment hoogste character. Ik vind het veel leuker om alles door elkaar te spelen. Het enige dat ik dan ook niet heb is een rogue omdat ik die gewoon niet leuk vind om mee te spelen. De rest heb ik allemaal boven de 30 op eentje na.Nivado schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:43:
Bovendien als je maar 2 a 3 uur / week speelt, waarom wil je dan 5 chars op lvl 80? Als ik zou weinig zou spelen had ik mijn handen vol aan alleen mijn main.
En natuurlijk, mijn voorbeeld is extreem. Maar tegelijkertijd zie ik mezelf nog in die situatie komen ook
[ Voor 31% gewijzigd door -BB- op 17-02-2009 10:50 . Reden: Quote extra ]
Die BoE JC designs kosten hier een vermogen... Van 1200g tot 2500gImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:43:
[...]
bullshit. Je hebt 60% (en volgens mij meer) kans op een blue gem per stack van 20.
Uncutted moet je ze ook niet op de ah gooien. Koop wat leuke world boe drops en cut zoveel mogelijk gewilde gems.

Tegen de tijd dat je het terug verdient hebt ben je 2 maanden verder
Oftewel, geen een is in staat end game te doen, omdat er geen een fatsoenlijk gear heeft...-BB- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:44:
[...]
Al het geld van al mijn characters bij elkaar genomen? Dat is rond de 2700g. Echt veel hoger wordt het ook niet omdat je toch dingen moet kopen en er niets is wat ik voor veel geld kan verkopen (anders dan wat cloth stacks die ik toch bij elkaar krijg met quests). Ik heb best professies, maar die lopen gelijk met mijn character level. De hoogste is lvl 74 en LW, daar verkoop je niet veel mee als je niet kunt farmen.
Maar ach, ik vind het wel prima zo
[...]
Omdat ik niet echt een main heb. Als ik dat moet benoemen dat neem ik altijd mijn op dat moment hoogste character. Ik vind het veel leuker om alles door elkaar te spelen. Het enige dat ik dan ook niet heb is een rogue omdat ik die gewoon niet leuk vind om mee te spelen. De rest heb ik allemaal boven de 30 op eentje na.
En natuurlijk, mijn voorbeeld is extreem. Maar tegelijkertijd zie ik mezelf nog in die situatie komen ook
Het klinkt best leuk om 5 lvl 80's te hebben, maar als ze allemaal greens en blues hebben stelt het nog weinig voor.

[ Voor 54% gewijzigd door Capa op 17-02-2009 10:56 ]
Verwijderd
ach komop zelfs al tijdens het lvlen haal je een bagger lading gold binnen. Het gaat mij erom dat mensen wel willen klagen maar er niks voor willen doen. Dus dan flame ik ze wel degelijk over hun speelwijze. Tuurlijk moet je zelf weten hoe je speelt en hoe je gold uitgeeft maar ga niet lopen QQ'n over dat iets te duur is terwijl het eigenlijk best goed te doen is. En ja ik noem mensen slacker als ze niet met G om kunnen gaan want dat is gewoon zielig....SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:36:
[...]
Niet mensen afbranden op hun keuze van de manier van spelen. Sommige mensen spelen casual en vinden 2000g een hoop geld. Sommige spelen te vaak en vinden 40000 gold een hoop geld.
Om mensen slacker te gaan noemen als ze keuzes maken hoe ze hun eigen geld besteden vind ik eigenlijk best zielig.
(ik praat hier wel over lvl80 spelers) Ik snap best dat je nog niet redelijk in de G zit tijdens het lvlen zelf maar dat komt vanzelf wel(tenmiste.....).
Ligt puur aan de hoeveelheid die je prospect. In mijn geval betekend dit dat ik 15 a 20 gems per dag extra verkoop voor rond de 80 a 100g die ik anders niet zou verkopen. Van alle rare quality gems heb ik nog meer dan 100 stuks uncut in de bank liggen. (op forest emerald na, daar heb ik her pasgeleden 100 van gecut en gevendored)Capa schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:52:
[...]
Die BoE JC designs kosten hier een vermogen... Van 1200g tot 2500g![]()
Tegen de tijd dat je het terug verdient hebt ben je 2 maanden verder
Had het niet verwacht aangezien ik bijna al m'n dkp al had opgemaakt aan het gearen van m'n lock... Had 't geluk dat er een aantal mensen (met 3x zoveel dkp als ik) niet waren, die baalden behoorlijk xD
'k heb nu 2.4k spellpower met fel armor (2k unbuffed), niet verkeerd in 3 weken tijd (en nee, geen goedkope items op kunnen halen... 100% attendancy helpt wel
Tita is een happy lock nu
Nu alleen nog ff belt, bracers en sarth trinket zien te halen (al heb ik nu echt bijna geen dkp meer
[ Voor 5% gewijzigd door Viggen op 17-02-2009 11:04 ]
Dat geldt in ieder geval wel voor mij. Ik haal met het doen van quests genoeg mats binnen om mijn professions te kunnen levellen en mijn gear wat hoger te maken (LW, enchants) zodat ik wat makkelijker alles dood krijg. Maar dan houd je amper iets over om te kunnen verkopen. Ik heb bewust andere characters met gathering-profs opgezet (skinning, herbing, mining) zodat ik meer mats binnenkrijg, maar die zijn nog lang zo hoog niet als de characters die ook de craft-skills hebben.
Gief turning tideViggen schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:03:
Woei, zondag Turning Tide @ m'n warlock gehaald, 2e in de guild en 1e die dropped sinds ik ben gererolled van m'n shadowpriest naar m'n warlockLekkere upgrade van m'n blue KT rep dagger naar dit, 160 spellpower erbij xD
Had het niet verwacht aangezien ik bijna al m'n dkp al had opgemaakt aan het gearen van m'n lock... Had 't geluk dat er een aantal mensen (met 3x zoveel dkp als ik) niet waren, die baalden behoorlijk xD
'k heb nu 2.4k spellpower met fel armor (2k unbuffed), niet verkeerd in 3 weken tijd (en nee, geen goedkope items op kunnen halen... 100% attendancy helpt wel)
Nu alleen nog ff belt, bracers en sarth trinket zien te halen (al heb ik nu echt bijna geen dkp meer) en nog een ring, shoulders haal ik wel met emblems en maly quest neck komt nog wel een keer...
Al moet ik wel zeggen dat het zwaardje wat ik nu heb ( Life & Death) een van de tofste gfx heeft in WoTLK tot op heden

[ Voor 5% gewijzigd door Wootlock op 17-02-2009 11:08 ]
awww, was echt zooo blij... had het niet verwacht omdat er nog een aantal pala's waren met een hoop meer dkp (gelukkig waren die te cheap... all in ftwWootlock schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:07:
[...]
Gief turning tide
Al moet ik wel zeggen dat het zwaardje wat ik nu heb ( Life & Death) een van de tofste gfx heeft in WoTLK tot op heden
edit: Turning Tide gfx > L&D
[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 17-02-2009 11:09 ]
Oneerlijk! Mijn Shammy kan niet eens een sword dragen, wij moeten het doen met die crappy mace: Torch of Holy Fire, ik mot geen mp5, ik wil ook crit enzoViggen schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:03:
Woei, zondag Turning Tide @ m'n warlock gehaald, 2e in de guild en 1e die dropped sinds ik ben gererolled van m'n shadowpriest naar m'n warlockLekkere upgrade van m'n blue KT rep dagger naar dit, 160 spellpower erbij xD
'k heb nu 2.4k spellpower met fel armor (2k unbuffed), niet verkeerd in 3 weken tijd (en nee, geen goedkope items op kunnen halen... 100% attendancy helpt wel)
Nu alleen nog ff belt, bracers en sarth trinket zien te halen (al heb ik nu echt bijna geen dkp meer) en nog een ring, shoulders haal ik wel met emblems en maly quest neck komt nog wel een keer...

Verwijderd

Icy prisms maak ik momenteel eigenlijk alleen nog voor skill. Frozen orbs kosten rond de 100G bij ons. Nogal regelmatig krijg ik er 2 blauwe gems uit met een totale waarde van 50GCapa schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:40:
[...]
Icy PrismMits de Orb niet te duur is.
Stuk of 3 blauwe gems en met wat mazzel nog een Dragons Eye.
Sky Sapphires en Forest Emeralds zijn eigenlijk gewoon waardeloos is het probleem denk ik. Verder is onze economy blijkbaar niet zo denderend om geld te verdienen met JC, of er zijn relatief gezien veel te veel JC's.
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 11:23 ]

Ladubietje = Buiten staan terwijl de bossfight begint...
Novaatje = Ninjapull
Wyngrimmetje = Overaggro, of op verkeerde target te rammen..
En nieuw het MaanLooten = Als ML je zelf het item geven.. de Ikhoulekkerallesvoormijzelf actie.
Wel erg leuke raid.. heb in tijden niet zo gelachen..
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 17-02-2009 11:21 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Hey Wootlock,Wootlock schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:14:
Gister ff snel Naxx25 afgemaakt, Saph 2 shot en KT ook een 2 shot.
Weer geen turning tide
Aangezien er nog tijd over was ff snel naar sarth gegaan en die ook met zijn vriendje Tenebron omgelegt.
Zie ik tot mijn verbasing gloves of the conquerer liggen
Aangezien ik hoog in EPGP stond kreeg ik dus de gloves wat resulteert in een full T7.25 set \o/
Vanavond me druid eens gaan kietelen, die wil ik toch ook wel op 80 hebben.
Gold verdienen ?
Elke dag een uurtje herben en ik ben weer 500-750g rijker
Heb je nog tips voor herb grinding spots? Heb mijn skill nu maxed maar zoek vooral veel herbs voor mijn inscription te levellen en de rest gooi ik inderdaad ook op de AH als het even kan.
Ik vind het makkelijk om te beoordelen ;-) Sommige mensen willen helemaal niet raiden maar willen gewoon lekker rustig spelen in een gezellige guild. Er zijn meer aspecten dan alleen maar raiden en paarse pixels. Maar helaas zien sommige mensen dat niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:54:
[...]
ach komop zelfs al tijdens het lvlen haal je een bagger lading gold binnen. Het gaat mij erom dat mensen wel willen klagen maar er niks voor willen doen. Dus dan flame ik ze wel degelijk over hun speelwijze. Tuurlijk moet je zelf weten hoe je speelt en hoe je gold uitgeeft maar ga niet lopen QQ'n over dat iets te duur is terwijl het eigenlijk best goed te doen is. En ja ik noem mensen slacker als ze niet met G om kunnen gaan want dat is gewoon zielig....
(ik praat hier wel over lvl80 spelers) Ik snap best dat je nog niet redelijk in de G zit tijdens het lvlen zelf maar dat komt vanzelf wel(tenmiste.....).
Ik heb zelf ook bakken met geld, ik spreek dus puur even voor de andere mensen die dat niet hebben.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Saurfang FTW, contact Snuffel!!Waster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:21:
Ik ben net begonnen (na een lange tijd niet gespeeld) met wow en ik ben nu een lv41 hunter. Maar ik las zo de openings post, maar de belangrijkste informatie mistIn welke realms spelen de meeste GoT-ters eigenlijk? Heeft GoT ook een guild waar de meeste spelers inzitten? En levelen jullie alleen of samen? Ik zit in ieder geval in Hellfire en ik heet zulraja, mocht je me tegenkomen
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Ik zal eens proberen, heb momenteel 20K, dus kan wel wat investeren. Nu nog iemand zien te vinden die grote hoeveelheden ore aan me wil slijten voor een prijs ver onder de AH prijsImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:43:
[...]
bullshit. Je hebt 60% (en volgens mij meer) kans op een blue gem per stack van 20.
Oh, en koop wat leuk boe spul zoals:
Etched Monarch Topaz
+8 Strength and +8 Hit Rating
Inscribed Monarch Topaz
+8 Strength and +8 Critical Strike Rating
Purified Twilight Opal
+9 Spell Power and +8 Spirit
Sovereign Twilight Opal
+8 Strength and +12 Stamina
Kan je redelijk duur verkopen. Als een pattern 2k kost. niet zeuren, gewoon betalen.
Misschien 's-ochtends eens inloggen, aangezien ik normaal alleen op premium uren kan spelen en ore in de AH dan 25G kost.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 11:30 ]
Niet iedereen is geintresseerd in end-game. Ben nu zelf bezig mijn 3de toon (warlock) naar lvl80 te krijgen, als deze level 80 is ga ik beginnen met mijn paladin. Ik level samen met mijn vriendin en heb de grootste lol en niets moet,alles kan.Capa schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:52:
[...]
Oftewel, geen een is in staat end game te doen, omdat er geen een fatsoenlijk gear heeft...
Het klinkt best leuk om 5 lvl 80's te hebben, maar als ze allemaal greens en blues hebben stelt het nog weinig voor.
Ben nu rustig bezig om al mijn professions te maxen, daarna zien we wel wat we gaan doen.
Mijn doel is wel om mijn gear te upgraden met heroics en misschien een keer een raid als ze echt niemand hebben. Echter, het laatste zie ik niet zo zitten, omdat ik me dan meer een profiteur voel dan dat ik echt heb meegedragen aan het resultaat. Helaas heeft 98% van de WoW community niet deze instelling en gaan deze inderdaad mee in greens en PvP-gear om daarna de grote jongen uit te gaan hangen in Dalaran..
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik pak eingelijk 2 gebieden: Icecrown en Scholazar.Thorval schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:21:
[...]
Hey Wootlock,
Heb je nog tips voor herb grinding spots? Heb mijn skill nu maxed maar zoek vooral veel herbs voor mijn inscription te levellen en de rest gooi ik inderdaad ook op de AH als het even kan.
Meestal (mits het niet druk is) heb je zo een paar stacks goldclover/icethorn/lichbloom/adder's tongue.
Mocht het nu druk zijn daar dan wijk ik uit naar storm peaks. ook veel lichbloom/icethorns daar
Helemaal mee eens!SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:24:
[...]
Ik vind het makkelijk om te beoordelen ;-) Sommige mensen willen helemaal niet raiden maar willen gewoon lekker rustig spelen in een gezellige guild. Er zijn meer aspecten dan alleen maar raiden en paarse pixels. Maar helaas zien sommige mensen dat niet meer.
Ik heb zelf ook bakken met geld, ik spreek dus puur even voor de andere mensen die dat niet hebben.
Zit zelf in een casual guild, bij ons ligt de lol in het spel erin om elkaar te helpen en wij proberen heus wel wat raids te doen, maar ons zul je echt nog niet in Naxx ed zien. Soms hebben we mensen in de guild met een hogere ambitie en die zoeken dan ook een andere guild, maar toch blijven ze in contact en helpen ze ons met de stapjes die wij zetten in de raids die wij doen (tenzij ze zelf raiden natuurlijk)
Het is de fun die je er zelf uithaalt die het spel maakt.
[ Voor 31% gewijzigd door Thorval op 17-02-2009 11:42 ]
Probeer het al een tijdje maar wil niet echt lukken met healen in HC's.
Wat ik nu doe is meestal: Sacred Shield op tank, Beacon of Light op tank, Flash of Light spammen, Holy Shock indien nodig, Divine Favor indien nodig, zelfde geldt voor Divine Illumination.
Zie hier voor char..
Gebruik HealBot als addon voor healing.
[edit]
De talent build die ik heb nu, heb ik sinds gisteren. Heb deze nog niet kunnen uitproberen in een instance.
[ Voor 11% gewijzigd door Katwijck1 op 17-02-2009 11:40 . Reden: wat toegevoegd.. ]
Exploring the island of Tsushima
25g is laag genoeg om te verdienen. Met 37.50g maakt ik geloof ik nog winst.Bosmonster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:28:
[...]
Ik zal eens proberen, heb momenteel 20K, dus kan wel wat investeren. Nu nog iemand zien te vinden die grote hoeveelheden ore aan me wil slijten voor een prijs ver onder de AH prijs
Misschien 's-ochtends eens inloggen, aangezien ik normaal alleen op premium uren kan spelen en ore in de AH dan 25G kost.
Klopt, Scholazar is echt geweldig om plantjes te plukken. Tijdens het levelen daar mn Herb tracker maar uitgezet omdat ik meer bezig was met plantjes plukken dan mobs killenWootlock schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:35:
[...]
Ik pak eingelijk 2 gebieden: Icecrown en Scholazar.
Meestal (mits het niet druk is) heb je zo een paar stacks goldclover/icethorn/lichbloom/adder's tongue.
Mocht het nu druk zijn daar dan wijk ik uit naar storm peaks. ook veel lichbloom/icethorns daar
Waar kun je het beste farmen in Storm Peaks, ben daar gisteren ook even bezig geweest maar heb niet echt wat kunnen vinden. IN Icocrown kwam ik alleen maar Lichbloom tegen terwijl ik Icethorn nodig had (4 stacks Lichbloom, 8 Icethorn
Hmm, ik heb met mijn pally ook JC.. maar prospecten en die meuk inkopen is dus echt winstgevend? anders ga ik even 5k gold opmaken eraan. hopen dat ik winst maakImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:40:
[...]
25g is laag genoeg om te verdienen. Met 37.50g maakt ik geloof ik nog winst.

Ik ga een beetje laag beginnen, denk dat het erg uitmaakt wat de prijzen voor gems zijn. We hebben een vrij kleine Horde populatie op onze server en relatief veel JC's. Prijzen voor cut-gems zijn niet om over naar huis te schrijven.SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:46:
[...]
Hmm, ik heb met mijn pally ook JC.. maar prospecten en die meuk inkopen is dus echt winstgevend? anders ga ik even 5k gold opmaken eraan. hopen dat ik winst maak
Ik ga eens beginnen met 20 stacks inkopen ofzo, precies bijhouden wat er uit komt en wat ik eraan verdien.
Heb ik al eens eerder gedaan, toen stuk of 10 stacks gekocht en daar kreeg ik geloof ik 3 blue gems uit, waarvan 1 bruikbare. Dat was een verlies van 200G
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 11:50 ]
Thanks, Sholazar pak ik inderdaad veel mee, maar die heb ik ook veel nodig voor het maken van mijn pigmentsWootlock schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:35:
[...]
Ik pak eingelijk 2 gebieden: Icecrown en Scholazar.
Icecrown wordt denk ik dus mijn volgende project. Want ik merk dat je uit icethorn veel Icy Pigment kunt krijgen. En die heb ik enorm hard nodig
Het helpt wel als je een ass bent zoals ik. Ik concurreer de rest gewoon kapot.Bosmonster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:49:
[...]
Ik ga een beetje laag beginnen, denk dat het erg uitmaakt wat de prijzen voor gems zijn. We hebben een vrij kleine Horde populatie op onze server en relatief veel JC's. Prijzen voor cut-gems zijn niet om over naar huis te schrijven.
Ik ga eens beginnen met 20 stacks inkopen ofzo, precies bijhouden wat er uit komt en wat ik eraan verdien.
Heb ik al eens eerder gedaan, toen stuk of 10 stacks gekocht en daar kreeg ik geloof ik 3 blue gems uit, waarvan 1 bruikbare. Dat was een verlies van 200GBlijkbaar was ik gewoon nogal ongelukkig.
Gewoon elke gem undercutten zodat de concurrentie niets verkoopt. Dan gaat de lol van JC-en voor de rest en snel vanaf : P
[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 17-02-2009 11:54 ]
dit doe ik ook met inscription ;-) Glyph's die veel gebruikt worden gaan dan ook voor mooie prijzenImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:53:
[...]
Het helpt wel als je een ass bent zoals ik. Ik concurreer de rest gewoon kapot.
Gewoon elke gem undercutten zodat de concurrentie niets verkoopt. Dan gaat de lol van JC-en voor de rest en snel vanaf : P
Ik ga ff voor 500g stacks kopen en dan prospecten. moet zowiezo ook weer Dragon eye's gaan sparen
Wat een humor met een prot pally, was meegelift op een tankje tot aan de gate, toen beetje lopen hakken.
Geen idee waar het om ging maar wel een bult lol.
Wel een flitsend snelle BG, <10 min stond ik weer in Dala
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Speaking of Glyphs, wat zijn bij jullie op dit moment de toppers die mensen willen? Dat is natuurlijk ook nog een goede bron van goud.SpoTs schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:57:
[...]
dit doe ik ook met inscription ;-) Glyph's die veel gebruikt worden gaan dan ook voor mooie prijzen
Ik ga ff voor 500g stacks kopen en dan prospecten. moet zowiezo ook weer Dragon eye's gaan sparen
Op dit moment ben ik pas 351 inscription met mijn lvl 65 dr00d. Maar Seal of Command/Bone shield/ doen het wel goed imo, ook Windfury glyph gaat lekker. Denk dat ik na 400+ wel betere dingen krijg waar iedereen op zit te wachten.Thorval schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:03:
[...]
Speaking of Glyphs, wat zijn bij jullie op dit moment de toppers die mensen willen? Dat is natuurlijk ook nog een goede bron van goud.
Heb al wat zooi liggen voor verschillende classes voor straks met dual specs. maar daarna zal de hele markt weer instorten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat betekent dat ik cut gems soms moet verkopen voor 20GImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:53:
[...]
gister ontdekt dat je die ZG enchants niet meer op die BOA shoulders kan doen en ff uit me plaat gegaan.
daar bovenop kreeg ik ook nog de melding dat ik de ik de naam van me alt moest veranderen (lvl 72, ben je lekker op tijd mee).
Dus ik ticket een GM, en het volgende gesprek ontstaat:
- why can i not put the ZG enchant on the BOA shoulders?
- becouse they are a lvl 1 item.
- the enchant has no item req.....
- oh, but enchanting BOA items is not possible.
- right....can i talk to a GM now?
- is there something wrong?
- you just told me you can't enchant BOA items, i have 4 enchanted BOA items....
(5 min wachten)
- ok, i just asked a person that's like a living wowhead, they removed the ability to enchant the shoulders with the ZG, sorry i was not aware.
- ok, that's crap, why was that not documented?
- it is, but it happend none the less.
- ok, then at least re-emburse the bijou's
- ok, i can re-emburse the honour tokens.
(hier ging ik al volledig uit me plaat, was malygos aan het doen terwijl ik typte)
- ok, i am going to explain this slowly; why would i want tokens when i am EXALTED and i CANNOT USE THE ENCHANT. i would like the bijous that i farmed and used for them.....
- what are you going to do with them?
(dit MEEN je niet, ik klap volledig op vent, scheld die gozer helemaal kapot)
- give them to a friend/sell them/wipe my ass with them (aka none of your buisness)
- i cannot re-emburse that item becouse you traded it in and get rep from it.
- i was exalted already, why do you think i was picking up the shoulder enchant?
(maly down ondertussen)
- sorry, i cannot re-emburse that item, i just asked a supirior, no luck. really sorry, is there anything else i can do for you while i am here?
- yeah, mind making betrayer of humanity drop for once, enough with the mage/tanking shite(en volgende nog voor hij antwoord kon geven)
- nvm you can't re-emburse 15 bijou's, this is way out of your league.
- hehe, fair enough
- WAIT, there is something you can do
- what is it?
- let me keep my alt name
- what is it?
- manstick, lvl 71 warrior
(2 min weg)
- ok, it is done
- could you post that in a sentance so i can screen it to avoid future hassle
- Manstick is allowed to keep his name
- thank you
dat was het dus ong, wel kut dat het BoA niet kan
PSN & XBL: Denkoyugo
Ah, dus jij bent een van die etters die altijd de AH prijzen van de gems verneuktImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:53:
[...]
Runed Scarlet Ruby was in het begin zo'n 175g op Outland, maar iedereen undercut elkaar en nu zit die prijs op 60g

Begint op een echt callcenter te lijken. Ik weet niet, ik kan niet of ik wil niet...Denko schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:17:
Dus ik ticket een GM, en het volgende gesprek ontstaat:
[...]
Ja, echt belachelijk-BB- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:22:
[...]
Begint op een echt callcenter te lijken. Ik weet niet, ik kan niet of ik wil niet...
btw, ik wil die naam houden voor de title "salty"
"Salty Manstick" kom op.....hoe cool is dat
zij doen de moeite en ik verdien er slapend mee
blup
de manier waarop de speler hier spreekt zou bij mij ook zeer veel weerstand opleveren.. beetje uit je dak gaan omdat je zelf zo stom bent om niet door te hebben dat je die BOA shoulders niet kan enchanten....-BB- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:22:
[...]
Begint op een echt callcenter te lijken. Ik weet niet, ik kan niet of ik wil niet...
blup
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Manstickeendje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:41:
[...]
de manier waarop de speler hier spreekt zou bij mij ook zeer veel weerstand opleveren.. beetje uit je dak gaan omdat je zelf zo stom bent om niet door te hebben dat je die BOA shoulders niet kan enchanten....
doet eens kijken naar die schouders?
Als hij al vier enchanted BoA items in zijn bag had zitten en de patch notes daar niks over zeiden... ja dan was hij ECHT WEL STOM om dat niet door te hebben [FLAG:SARCASM]eendje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:41:
[...]
de manier waarop de speler hier spreekt zou bij mij ook zeer veel weerstand opleveren.. beetje uit je dak gaan omdat je zelf zo stom bent om niet door te hebben dat je die BOA shoulders niet kan enchanten....
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Als je het verhaal leest dan zie je ook dat het altijd gewoon kon, dat ze het alleen aangepast hebben. En dat heeft Denko nergens gezien. Kan me voorstellen dat je midden in een raid dat dan net even niet wil horen (plus de manier waarop meneer GM zichzelf de volgende zin alweer tegenspreekt).eendje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:41:
Toegegeven, Denko had ook kunnen zeggen dat hij geen tijd had i.v.m. een lopende raid, maar dan weet je weer niet wanneer je wel met ze kan spreken.
Verwijderd
Daarom is auctioneer ook zo'n ramp. Standaard gaat iedereen x-procent onder elkaar zitten. Als er veel verkopen daalt de prijs gigantisch omdat iedereen elkaar staat te onderbieden vanwege die auto-feature van underbid my competitiors. Op low-levels gaat dit vaak door tot onder de vendorprice :xCapa schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:19:
[...]
Ah, dus jij bent een van die etters die altijd de AH prijzen van de gems verneukt
Runed Scarlet Ruby was in het begin zo'n 175g op Outland, maar iedereen undercut elkaar en nu zit die prijs op 60g
Als iedereen nou gewoon een beetje mooi bij elkaar in de buurt blijft van de prijzen is er niets aan de hand. Wel als iedereen automatisch gaat lopen underbidden met 5% en hoger, dan dalen de prijzen rap, als er in eens tien man loopt te posten op de AH. Men moet meer opletten op de average marktprice en daarop gaan zitten ipv telkens automatisch maar te underbidden. Dan komt er een noob die post op de helft van de prijs: hop de rest gaat met underbid volgt gelijk die noob, ipv die te negeren en de items op average marktvalue te zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 12:56 ]
om heel eerlijk te zijn, ik heb die melding de dag ervoor al gemaakt, en toen kreeg ik een mailtje erover, toen WEER aangemaakt. en toen ook 4+ uur op reactie gewacht.-BB- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:47:
[...]
Als je het verhaal leest dan zie je ook dat het altijd gewoon kon, dat ze het alleen aangepast hebben. En dat heeft Denko nergens gezien. Kan me voorstellen dat je midden in een raid dat dan net even niet wil horen (plus de manier waarop meneer GM zichzelf de volgende zin alweer tegenspreekt).
Toegegeven, Denko had ook kunnen zeggen dat hij geen tijd had i.v.m. een lopende raid, maar dan weet je weer niet wanneer je wel met ze kan spreken.
Malygos raid was alleen om tijd te tonen ong hoe lang het duurt, maly kan ik wel met chatten tegelijkertijd
Verwijderd
Blijkbaar is de change gedocumenteerd, al kan ik het niet terugvinden.
Ik vind het ook jammer, had het ook willen doen bij een alt, aangezien m'n Priest er exalted is en m'n DK heel makkelijk ZG solo-ed.
Maar eerlijk gezegd vind ik de discussie niet echt netjes van beide kanten. Gelukkig heb ik betere ervaringen met GM's
Ik kan ook lego-en met mijn kinderen en bellen tegelijkertijd. Maar als ik aan de andere kant van de lijn dan een dweil heb zitten die geen idee heeft waar hij het over heeft, dan loop ik toch even weg.Denko schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:57:
om heel eerlijk te zijn, ik heb die melding de dag ervoor al gemaakt, en toen kreeg ik een mailtje erover, toen WEER aangemaakt. en toen ook 4+ uur op reactie gewacht.
Malygos raid was alleen om tijd te tonen ong hoe lang het duurt, maly kan ik wel met chatten tegelijkertijd
Ik snap dat mensen hun werk moeten leren doen, maar het klinkt zo enorm onvoorbereid en onwillig om mee te denken/naar een oplossing te zoeken (ook al is het alleen een ontkennend antwoord met onderbouwing). Zo wek je alleen maar ergernis op.
Maar goed, dat is wel veel breder genomen dan alleen een "GM helpdesk"
[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 17-02-2009 13:04 . Reden: typo ]
ja, we spraken allebei wel wat netter, al heb ik wel duidelijk laten weten dat ik niet echt blij was met de situatie, en nee, het is helaas niet (officieel) gedocumenteerd die change. Het is soort van erbij gekomen met de vorige patchVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:00:
Geen idee of de GM daadwerkelijk zo praatte Denko, of dat je het voor het gemak even zo geschreven hebt, maar elke GM die ik gesproken heb, praat in veel netter Engels en is veel meer service-gericht.
Blijkbaar is de change gedocumenteerd, al kan ik het niet terugvinden.
Ik vind het ook jammer, had het ook willen doen bij een alt, aangezien m'n Priest er exalted is en m'n DK heel makkelijk ZG solo-ed.
Maar eerlijk gezegd vind ik de discussie niet echt netjes van beide kanten. Gelukkig heb ik betere ervaringen met GM's
Ik heb gister gerespecced van 0/30/41 (1punt in emp imp) naar 0/31/40. Op de trainingsdummy haal ik nu maar ongeveer 1.6k dps. Nu heb ik de laatste 2 dagen door nieuwe gear wel ongeveer 140 hitrating minder.
De rotation op bosses is vrij eenvoudig, immolate, agony, corruption en deze blijven refreshen. Met deze nieuwe spec ook nog proberen conflagrate tussendoor te doen, maar hiermee heb ik nog niet geraid.
Zijn er nog dingen waar ik meer op moet letten?
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=doomhammer&n=miodean
Je praat over 15 bijous of 45 coins. Waar maak je je druk om ?Denko schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:42:
[...]
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Manstick
doet eens kijken naar die schouders?
Waarom zou ik m'n gems op avg market value gooien zodat de rest zijn gems wel kan verkopen?Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:54:
[...]
Daarom is auctioneer ook zo'n ramp. Standaard gaat iedereen x-procent onder elkaar zitten. Als er veel verkopen daalt de prijs gigantisch omdat iedereen elkaar staat te onderbieden vanwege die auto-feature van underbid my competitiors. Op low-levels gaat dit vaak door tot onder de vendorprice :x
Als iedereen nou gewoon een beetje mooi bij elkaar in de buurt blijft van de prijzen is er niets aan de hand. Wel als iedereen automatisch gaat lopen underbidden met 5% en hoger, dan dalen de prijzen rap, als er in eens tien man loopt te posten op de AH. Men moet meer opletten op de average marktprice en daarop gaan zitten ipv telkens automatisch maar te underbidden. Dan komt er een noob die post op de helft van de prijs: hop de rest gaat met underbid volgt gelijk die noob, ipv die te negeren en de items op average marktvalue te zetten.
Als ik runed scalret rubies zie voor 15g, 25g, 45g, 65g en 80g dan koop ik alles op behalve de 65 en 80 en verkoop ik mijn gems voor 64.99. Op het moment dat jij mijn gems opkoopt om alles voor 79.99 er op te gooien gooi ik 10 gems er voor 75g op.
I win, you loose.
Nou opnieuw gemmen is al een goed begin ;-) +12 sp epic gems van lvl 70 schiet natuurlijk niet op.. de uncommon gems zijn al +14/16(if perfect). En volgens mij meer hitrating gemmen. SP is wel leuk, maar als je mist doet je SP nietsthesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:
Ik heb ook wat problemen met mijn DPS op mijn warlock. Tijdens de meeste raids sta ik wel redelijk in de top, maar toch haal ik op Patch maar ongeveer 3k dps.
Ik heb gister gerespecced van 0/30/41 (1punt in emp imp) naar 0/31/40. Op de trainingsdummy haal ik nu maar ongeveer 1.6k dps. Nu heb ik de laatste 2 dagen door nieuwe gear wel ongeveer 140 hitrating minder.
De rotation op bosses is vrij eenvoudig, immolate, agony, corruption en deze blijven refreshen. Met deze nieuwe spec ook nog proberen conflagrate tussendoor te doen, maar hiermee heb ik nog niet geraid.
Verwijderd
Hehe ja, dan kan ik je frustratie enigzins snappen.Denko schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:04:
[...]
ja, we spraken allebei wel wat netter, al heb ik wel duidelijk laten weten dat ik niet echt blij was met de situatie, en nee, het is helaas niet (officieel) gedocumenteerd die change. Het is soort van erbij gekomen met de vorige patch
Maar bekijk het maar zo: als men dit weet, gaan ze je Bijou's ook niet meer kopen, omdat het geen zin meer heeft om exalted te worden daar. (afgezien van de achievement)
Verwijderd
Sterker nog... het IS een callcenter.-BB- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:22:
[...]
of dacht je dat blizzard zelf de ingame support voor 11 miljoen spelers doet?
de 1e en 2e lijn's (tiers) GM's zitten waarschijnlijk ergens in India (voor engelstalige servers) of in een lokaal service center.
Pas als ze er daar niet uit komen, of ze constateren een bug. dan wordt blizzard ingeschakeld.
Amen.. teveel noobs die dingen proberen te verkopen op AH en de markt verzieken. Ik snap dat met meer aanbod de prijs daalt, maar het standaard undercutten slaat gewoon nergens op, snij je alleen jezelf maar mee in de vingers imho.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:54:
[...]
Daarom is auctioneer ook zo'n ramp. Standaard gaat iedereen x-procent onder elkaar zitten. Als er veel verkopen daalt de prijs gigantisch omdat iedereen elkaar staat te onderbieden vanwege die auto-feature van underbid my competitiors. Op low-levels gaat dit vaak door tot onder de vendorprice :x
Verwijderd
Gisteren maar even m'n Mage gespeeld. Ze kon weer vliegen, en de FFB build bevalt me goed! Het questen in Zul'Drak is lekker geconcentreerd. Toch werd ik onderbroken door iemand die een tank zocht om alles te tanken bij Sartharion. Ze wilden de [Less Is More] achievement doen, aangezien onze Achievement-b*tch Senbonzakura deze nog niet had.
Prima, ik Laraine gelogged, en 6 guildies + 1 PuG Warlock mee, die 1950 spellpower zou hebben (0/20/51 spec o.i.d.). Dat ging allemaal heel soepel, en de 2 healers die mee waren, hadden 0 problemen om alles te healen terwijl ik alles tankte. Ik gebruikte wel m'n cooldowns om het wat safer te maken.
Alle drakes dood, en bij Sartharion ging de Warlock snel dood (wat een toeval!). Maar dan nog was het met 2 vingers in de neus de baas met 7 man downen. Achievement-b*tch weer een achievement rijker, hij staat op 6680 nu.
De Warlock deed trouwens 1600dps, en stond heel laag in damage done (ook veeeeel lager dan mij, maar hij was dan ook vroeg dood bij Sarth). Heel typisch
Ik kreeg nog de T7 Gloves voor offspec.
Daarna nog m'n Mage gespeeld tot zo'n 45% in level 77. Ik eindigde met de Betrayel questline en heb nog iets minder dan de helft in Zul'Drak te gaan. Tijdens het vliegen naar een group quest zag ik al een Horde DK bezig met een 77 elite, en vroeg tijdens z'n gevecht of ik mee mocht spelen
Hierna ga ik door naar Sholazar Basin, en ondertussen begin ik met een lijstje te maken waar de beste upgrades te vinden zijn.
M'n vriendin wil ook graag op Saurfang overnieuw beginnen, al weet ik niet of ze Horde of Alliance wilt. Ik heb er wel zin in om samen lekker van level 1 te beginnen, met 0 resources en elkaar aanvullen qua professions e.d.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 13:20 ]
Dat weet ik. Hoewel het een Blizzard afdeling in Parijs is, maar dat terzijde.RocketKoen schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:15:
Sterker nog... het IS een callcenter.
of dacht je dat blizzard zelf de ingame support voor 11 miljoen spelers doet?
de 1e en 2e lijn's (tiers) GM's zitten waarschijnlijk ergens in India (voor engelstalige servers) of in een lokaal service center.
Pas als ze er daar niet uit komen, of ze constateren een bug. dan wordt blizzard ingeschakeld.
Het was bedoeld als volgt: De weinige GM-ervaring die ik persoonlijk heb is altijd goed geweest. Maar helaas hoor ik her en der steeds meer het verhaal zoals van Denko. Ze zijn wel netjes, maar dan moet er ineens wel hulp bijgeroepen worden, geen direct antwoord, iets kan wel/niet en dan weer omgekeerd, van dat soort dingen. Klinkt alsof ze de boel vergroot hebben en het overzicht kwijt zijn of dat ze de load niet aankunnen t.o.v. nieuwe mensen (hoog verloop?).
dps gems > healer / tank gems.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:14:
Indamned gezien ik op een heel andere server zit zou je mij een tip kunnen geven welke gems furs en ore's ik deze manier het beste bij kan uithalen?
Elke healer/tank gaat uiteindelijk wel offspec spul looten om dps te doen. Maar bijna geen enkele dps-er gaat healing/tank gems gebruiken. Rood > oranje > geel > paars > groen > blauw. En dan bijna alles met STR/AGI/AP/SPcrit/hit. spirit en mp5 is healer spul. Is leuk voor erbij.
volgens mij heb jij een andere text gelezen dan dat ik getypt heb. het ging om het feit dat ik die enchant op die schouders wil, dat dat niet kan, tot daar aan toe, alleen dan wil ik wel die bijous, heb een vriend de ze char opnieuw heeft aangemaakt en die kan ze wel gebruiken. Maar zoals ik het al zei, het zijn mijn items, ik wou ze terug, klaar.ImdaMned schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:08:
[...]
Je praat over 15 bijous of 45 coins. Waar maak je je druk om ?
[...]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 13:27 ]
Verwijderd
Chanai
Zelf zoeken is niet heel moeilijk hoorVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:23:
heeft er iemand een handige Jewelcrafting guide ? ik heb juist JC opgestart maar heb het nog nooit gedaan en zou er graag eens een beetje over lezen. Elke tips zijn welkom
Chanai
http://www.wow-profession...fting_leveling_guide.html
1e hit via google.
En verder gewoon je hoofd erbij houden. En niet klakkeloos een guide volgen.
Op http://thottbot.com/?t=Jewelcrafting heb je een mooi overzicht van wat alles kost om te maken, dat gewoon volgen met je gezonde verstand en het is echt heel makkelijk
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Welke glyphs gebruik je ?thesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:
Ik heb ook wat problemen met mijn DPS op mijn warlock. Tijdens de meeste raids sta ik wel redelijk in de top, maar toch haal ik op Patch maar ongeveer 3k dps.
En hitrating inruilen voor SP is het domste wat je kan doen (tenzij je hitcapped bent
Ik heb alles gelezen ja, en ja, het gaat nog steeds om 15 rottige bijous niet je niet kan gebruiken. Een bedrag van niets. Zelfde als een item die je verkeerd hebt geloot en hebt gedissed, die kan je ook niet meer naar een ander transferen met een ticket.Denko schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:21:
[...]
volgens mij heb jij een andere text gelezen dan dat ik getypt heb. het ging om het feit dat ik die enchant op die schouders wil, dat dat niet kan, tot daar aan toe, alleen dan wil ik wel die bijous, heb een vriend de ze char opnieuw heeft aangemaakt en die kan ze wel gebruiken. Maar zoals ik het al zei, het zijn mijn items, ik wou ze terug, klaar.
Verwijderd
Had zo veel uiteenlopende dingen gelezen, ben ook niet van plan alles te kopen, ben bezig voor de Vanilla wow loremaster dus heb nog tijd om wat te ores te minen ookAtlas schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:26:
[...]
Zelf zoeken is niet heel moeilijk hoor
http://www.wow-profession...fting_leveling_guide.html
1e hit via google.
En verder gewoon je hoofd erbij houden. En niet klakkeloos een guide volgen.
Op http://thottbot.com/?t=Jewelcrafting heb je een mooi overzicht van wat alles kost om te maken, dat gewoon volgen met je gezonde verstand en het is echt heel makkelijk
Met dit heb ik al wel een idee van de dingen die ik ga nodig hebben. Bedankt !
Chanai
kan je build even niet zien, maar heb je punten in retri voor de 3% crit?Katwijck1 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:39:
Nog iemand hier tips voor een holy paladin qua rotation ?
Probeer het al een tijdje maar wil niet echt lukken met healen in HC's.
Wat ik nu doe is meestal: Sacred Shield op tank, Beacon of Light op tank, Flash of Light spammen, Holy Shock indien nodig, Divine Favor indien nodig, zelfde geldt voor Divine Illumination.
Zie hier voor char..
Gebruik HealBot als addon voor healing.
[edit]
De talent build die ik heb nu, heb ik sinds gisteren. Heb deze nog niet kunnen uitproberen in een instance.
spellpower en crit? (zit op werk dus kan je gear even niet zien)
maar met alleen FOL spam red je het niet, als de tank echt veel hp verliest doe ik vaak een HS, gevolgd door een Holy Light, (indien nodig nog 1tje welke dan sneller gaat)
daarnaast SS en BOL op de tank is vaak goed, maar waar veel aoe healing nodig is wil ik hem nog weleens op mijzelf doen, zodat ik die niet vergeet
ik vond het in het begin wel even wennen qua healen in vergelijking met een priest, maar nou ja gewoon vool blijvenhouden, en niet te bang zijn om je abilities te gebruiken.
Divine Plea gebruik ik ook nog vaak
mijn gear and build Valkyre op the venture co
dacht iets van 19sp en 33% crit unbuffed.
Persoonlijk denk ik dat de 30/41 of 31/40 specs niet echt zinvol meer zijn. Spec of 41/30, of 28/43. Conflag is voornamelijk leuk in combinatie met Backdraft, anders kun je beter meer in demo stoppen. Je mist nu de belangrijkste DPS-talents, zoals Backdraft, of DK/DT.thesystem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:
En verder je gear.. je meta-gem alleen al in je headpiece is natuurlijk crappy. Je mist verder ook bergen met enchants (waar zijn je head- en shoulder-enchants??).
Je hit-rating is te laag, je haste is te laag en je SP is te laag. Verder gewoon hele rare enchant-gem keuzes.. +18 spi op je bracers, 200 hp op je chest? Kom op hey... Je bent nota bene ZELF enchanter

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2009 13:43 ]
Met alle respect, JC lvl je niet " eventjes " zeker niet het stuk van 150-300.. dat is gewoon echt om te janken zo lastig. Je hebt ongelovelijk veel zeldzame gems nodig, die je met prospecten goed kunt krijgen maar tja.. zoveel Thorium nodes spawnen er niet. Al met al heeft het 3000 gold gekost voor mij dit stukje ( dit is inclusief zelf minen ).Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:31:
[...]
Had zo veel uiteenlopende dingen gelezen, ben ook niet van plan alles te kopen, ben bezig voor de Vanilla wow loremaster dus heb nog tijd om wat te ores te minen ook![]()
Met dit heb ik al wel een idee van de dingen die ik ga nodig hebben. Bedankt !
Chanai
Dit topic is gesloten.