Waarom spoiler tags???Raz- schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:26:
[...]
spoiler:Dead eye heb je vanaf het begin, het taggen krijg je pas later bij een missie
nieuwe livestream:
http://nl.justin.tv/art_esp#r=gOvCzdQ~
http://nl.justin.tv/art_esp#r=gOvCzdQ~
Burp
Omdat veel mensen het spel nog niet hebben en omdat er een hoop mensen hier zijn die liever zelf uitvinden wanneer ze bepaalde abilities krijgen in de game dan dat ze het hier lezen
Na te veel gelezen te hebben over deze game heb ik er gruwelijk veel zin in. Hopelijk is ie inderdaad vanaf woensdag (de 19e) al te koop in de Mediamarkt (of ergens anders hier in de buurt van Eindhoven).
PSN ID: robhoeben
Ik hoop het ook.. Dat anderen het wel al kunnen spelen maakt mij alleen nog maar meer bozer dat ik dat niet kanrobhoeben schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:52:
Na te veel gelezen te hebben over deze game heb ik er gruwelijk veel zin in. Hopelijk is ie inderdaad vanaf woensdag (de 19e) al te koop in de Mediamarkt (of ergens anders hier in de buurt van Eindhoven).
HOI.
Ow wat baal ik! Ik had bij Castle Gameshop de LE besteld van RDR.....netjes betaald...krijg ik net mail dat ze niet kunnen voldoen aan de vraag naar LE's en dat er een beperkte selectie klanten is die m wel krijgt, en ik val er (uiteraard) niet onder
bummer!
Adresjes voor LE's zijn welkom!
Adresjes voor LE's zijn welkom!
OPM (Official Playstation Magazine): 10/10
Game Informer: 9,75/10
Games TM : 9/10
Spanish Playmania magazine: 98/100
Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10
Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10
Lees altijd eerst op eurogamer, was toch wel verbaasd over de 8. Hoog, maar veel games scoren beter, ook bij eurogamer. De rest van de pers is zo te zien manisch. Ik vond de review van eurogamer wel goed en ik kan me de minpunten wel voorstellen.
Naja, ik ga hem sowieso halen
de review op gamer.nl is wel erg kort en eenzijdig, geeft geen duidelijk beeld over de game.
Ik herinner met de vele 10én van GTA4 nog goed en dat vond ik een heel sfeervolle game, maar soms wat langdradig en missies die je overnieuw moest doen vond ik vervelend (weer 10 min rijden). Ik ben benieuwt hoe men dat nu heeft aangepakt.
Naja, ik ga hem sowieso halen
de review op gamer.nl is wel erg kort en eenzijdig, geeft geen duidelijk beeld over de game.
Ik herinner met de vele 10én van GTA4 nog goed en dat vond ik een heel sfeervolle game, maar soms wat langdradig en missies die je overnieuw moest doen vond ik vervelend (weer 10 min rijden). Ik ben benieuwt hoe men dat nu heeft aangepakt.
[ Voor 37% gewijzigd door DarkShadow op 17-05-2010 18:19 ]
Ik baal een beetje dat ik niet de LE heb besteld, wilde het twee weken geleden doen maar was het vergeten. Toen een week naar Rome en nu is hij nergens meer te krijgen..
Voorlopig geen special edition bij MM, toch maar bestellen bij Intertoys dan
kleine aanvulling: Gamez.nl 9/10RichardvdD schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:05:
OPM (Official Playstation Magazine): 10/10
Eurogamer 8/10
Ign 9,8/10
Gamer.nl 10/10
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
toch maar de special edition besteld bij intertoys.nl. 61 euro met verzenden erbij 
ben ernstig benieuwd naar deze game. btw heb de 360 versie gekozen
ben ernstig benieuwd naar deze game. btw heb de 360 versie gekozen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goede tip! Meteen ook ff gedaan, krijg m dus 2x binnen 
hopen dat intertoys m wle als special kan leveren
hopen dat intertoys m wle als special kan leveren
ja 
ik heb er dus zometeen 2
1 van Castle (gewone) en hopelijk een LE van de Intertoys
zo niet, dan zit ik met 2 gewone
ik heb er dus zometeen 2
1 van Castle (gewone) en hopelijk een LE van de Intertoys
Raar dat Eurogamer zo laag geeft ja. Een 8 is natuurlijk vrij hoog, maar normaal geven ze wel wat hoger inderdaad. Had wel een 9 verwacht.
Hebben ze hem nog bij intertoys(de special uiteraard)? Dan zeg ik bye bye normale reservering bij Game Mania, hallo Intertoys!
Hebben ze hem nog bij intertoys(de special uiteraard)? Dan zeg ik bye bye normale reservering bij Game Mania, hallo Intertoys!
mja ik weet niet of ze ze nog hebben, staat nergens verder, hoop het wel voor ze heb net besteld 
heb echt zon zin in deze game, net even die live feed gekeken en is echt een topgame.
mag eindelijk de xbox weer even los van mn fanatec stuur
en weer even in de woonkamer staan.
heb echt zon zin in deze game, net even die live feed gekeken en is echt een topgame.
mag eindelijk de xbox weer even los van mn fanatec stuur
ign video review:
http://uk.xbox360.ign.com...nid=2p8pfkm6nmhe9?show=hi
http://uk.xbox360.ign.com...nid=2p8pfkm6nmhe9?show=hi
Burp
Heb deze review op Youtube bekeken, ze hebben het daar over bugs in het spel? Iemand enig idee wat voor bugs dat zijn?
review gezien, nu gewoon nog meer zin erin gekregen. enne review was van de xbox versie, en het draaide echt perfect en graphics zijn fantastisch( en da met een crappy kwaliteit filmpje)
hoop wel dat deze me meer trekt dan gta4, ben nog steeds op eerste eiland in gta 4
heb alle dlc op de xbox, maar ik heb die ook nooit uitgespeeld, zit totaal op 5% ofzo
hoop wel dat deze me meer trekt dan gta4, ben nog steeds op eerste eiland in gta 4
dat lieten ze toch in het filmpje zien, als een koets op je valt wordt je ventje erineens boven op gezet.Radical1980 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:39:
[...]
Heb deze review op Youtube bekeken, ze hebben het daar over bugs in het spel? Iemand enig idee wat voor bugs dat zijn?
Of bij bosjes zie je soms het gezicht heel goed, en dan lijkt het net of er losse takjes zweven.
Burp
Ik heb m gisteren ook voor 't eerst gespeeld, echt
Echt supermooie omgevingen, geluid is ook echt prachtig wat erbij hoort, westernmuziekjes etc.
En heel erg uitgebreid, je kan ieder dier wat je tegenkomt afknallen en de veren, vacht, vlees of wat dan ook meenemen om weer te verkopen. Met heel veel mensen kan je buurten en je moet echt de tijd nemen om alle dieren en gebeurtenissen te zien.
Paardje rijden is in het begin wat wennen met draaien, maar als ie de slag te pakken krijgt rent ie lekker door
En met je paard 20 meter een afgrond in schuiven is niet prettig voor je paard, kan je verder lopen.
Echt supermooie omgevingen, geluid is ook echt prachtig wat erbij hoort, westernmuziekjes etc.
En heel erg uitgebreid, je kan ieder dier wat je tegenkomt afknallen en de veren, vacht, vlees of wat dan ook meenemen om weer te verkopen. Met heel veel mensen kan je buurten en je moet echt de tijd nemen om alle dieren en gebeurtenissen te zien.
Paardje rijden is in het begin wat wennen met draaien, maar als ie de slag te pakken krijgt rent ie lekker door

En met je paard 20 meter een afgrond in schuiven is niet prettig voor je paard, kan je verder lopen.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Je paard roepen en dan een beestje zien wat je wilt afschieten waarbij je paard ineens voor je rifle staat is ook niet echt aan te radenBamiHap schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:17:
Paardje rijden is in het begin wat wennen met draaien, maar als ie de slag te pakken krijgt rent ie lekker door![]()
Wat me vandaag overkwam: Ik kwam een Sheriff te hulp, wagen gecrasht, gevangenen achterna.. Ik lasso op de gevangene, stap ik af, lasso(grip) weg dus opnieuw de lasso erop, probeert meneer Marston ineens z'n eigen paard te lasso-en
Paardcontrols zijn inderdaad echt wennen.. In een posse is het echt zo makkelijk.. Gewoon A inhouden en beetje sturen, en je paard wordt niet eens moe ook
Wat wel cool is is dat je als je achter iemand aansprint en je roept je paard je erg snel erop kan springen en de laatste meters wat sneller kunt overbruggen.. Dieven rennen best snel nog..
Ik heb m net gekocht, maar op dit moment geen playstation
Er zit wel een mooie kaart bij die ik nu maar aan het bestuderen ben...
Lol. ook maar besteld. Weet niet wat ik er van moet verwachten, maar het sandbox principe bevalt me wel. Ben momenteel Just Cause 2 verslaafd. Ook zo'n lekkere sandbox game. Is het al de 21ste

XBL: MRE Inc
Ik heb hem ook binnengekregen vandaag, ga hem morgen wel even proberen.
Lekker kort.
@JohnDoer: Als je hem nu al binnen hebt, waarvandaan dan (m.n. als je hem met een mooie kaart hebt, neem ik aan dat het geen "demo" versie is...)?
[ Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-05-2010 01:10 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ik had wel iets meer muziek verwacht in de game. Heb zelf maar beetje country western op gezet, Verder echt lachen spel. Iemand al multiplayer gespeeld? Dat lijkt me echt cool. Verder heb ik hier en daar paar bugs ontdekt. Zal wel snel een patch voor komen.
Ik zit nu in Amerika dus vandaar dat ik hem al kon krijgen.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 01:09:
@JohnDoer: Als je hem nu al binnen hebt, waarvandaan dan (m.n. als je hem met een mooie kaart hebt, neem ik aan dat het geen "demo" versie is...)?
Al een 6tal van uren doorgebracht in het spel, en de sfeer is geweldig in combinatie met de soundtrack en alles wat je in en rondom de dorpen kan doen.
Maar 1 grote misser is dat zodra je in het water komt (even een frisse duik nemen
) dan ben je instant dead, oftewel onze held kan niet zwemmen! 
En nog een puntje, autosave is natuurlijk heel makkelijk. MAAR ik was gister bezig met een killing spree en van plan om het spel daarna niet op te slaan, maar ik zie naar een half uur terreur opeens rechtsonder autosave... Oftewel bye bye good buy.
Maar 1 grote misser is dat zodra je in het water komt (even een frisse duik nemen
En nog een puntje, autosave is natuurlijk heel makkelijk. MAAR ik was gister bezig met een killing spree en van plan om het spel daarna niet op te slaan, maar ik zie naar een half uur terreur opeens rechtsonder autosave... Oftewel bye bye good buy.
[ Voor 29% gewijzigd door Hari-Bo op 18-05-2010 09:10 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Geweldig zeg, gister avond nog even gespeeld, begon het opeens keihard te regenen en te onweren einde van de nacht. Toen ik wat later (begin van de ochtend) van de boerderij van Bonnie af kwam rijden kwam de zon op en scheen laag over de hei, dit zag er echt PRACHTIG uit, voelde me even in Gladiator 
p.s. gametrailers video review is nu ook uit: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-red-dead/100286 eind score 9.5
p.s. gametrailers video review is nu ook uit: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-red-dead/100286 eind score 9.5
[ Voor 48% gewijzigd door Donnie op 18-05-2010 09:22 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Die 9.5 van Gametrailers.com slaat echt als een tang op een varken. Ze geven de story een 8.1, en daarnaast zijn er twee 9.5's voor design en gameplay, en een 9.7 voor presentation. Nu kan een cijfer natuurlijk zwaarder tellen, maar dit is wel een beetje raar

Als je het spel handmatig saved voor dat je op je killingspree gaat, kun je dan niet dat bestand weer laden? Zou wel irritant zijn als het niet kan. Hou er ook wel van om af en toe wat onschuldige burgers om te leggenHari-Bo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 07:47:
Al een 6tal van uren doorgebracht in het spel, en de sfeer is geweldig in combinatie met de soundtrack en alles wat je in en rondom de dorpen kan doen.
Maar 1 grote misser is dat zodra je in het water komt (even een frisse duik nemen) dan ben je instant dead, oftewel onze held kan niet zwemmen!

FCG
idd. Maar niet altijd ten koste van de story en of een stapel wapens en geld. Zo deed ik t in GTA ookjeka schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:38:
[...]
Als je het spel handmatig saved voor dat je op je killingspree gaat, kun je dan niet dat bestand weer laden? Zou wel irritant zijn als het niet kan. Hou er ook wel van om af en toe wat onschuldige burgers om te leggen
[ Voor 69% gewijzigd door KingKoning op 18-05-2010 09:43 ]
autosave kun je zeker wel uitzetten?Hari-Bo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 07:47:
Maar 1 grote misser is dat zodra je in het water komt (even een frisse duik nemen) dan ben je instant dead, oftewel onze held kan niet zwemmen!
Jaren '30 woning | Label B | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020) | ZP: 16x 300Wp SolarEdge | Next on the list: WP 6-8kW
Waarom zet je dan de Autosave niet (tijdelijk) uit?Hari-Bo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 07:47:
Een andere optie is om eerst het spel zelf te saven, dan doen en laten wat je wilt en dan je eigen save weer laden..
Sorry maar ik zie hier echt geen probleem in..
Je hebt 1 autosave slot en 3 persoonslijke save slots. Je kunt de autosave dus gewoon negeren als je even de badguy wilt spelen en je eigen save weer ladenKingKoning schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:
[...]
idd. Maar niet altijd ten koste van de story en of een stapel wapens en geld. Zo deed ik t in GTA ookheb je een auto-save slot? Of saved ie m bij autosave over je laatste handmatige heen?
[ Voor 28% gewijzigd door Voggels op 18-05-2010 09:45 ]
Bij deze even het verzoek om, zolang dit spel in Nederland nog niet uit is, de echte spoilers binnen de daarvoor bestemde spoiler-tags te plaatsen
Beetje standaard inderdaad, auto save is dan zeker ook de 'continue' optie welke hij direct inlaad, FF13 en Bayonetta werkte op hetzelfde systeem.Voggels schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:44:
Je hebt 1 autosave slot en 3 persoonslijke save slots. Je kunt de autosave dus gewoon negeren als je even de badguy wilt spelen en je eigen save weer laden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
GTA IV heb ik bij de MM R'dam gehaald op de releasedag. Ik weet niet of ze voor GTA IV een midnight launch hadden, maar om 8:00 was de MM ook al open, dus meteen ff gehaald en kreeg er toen nog een kaarjte met 500 MS punten erbij!RichardvdD schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:57:
Ik las in dit topic dat Media Markt hem op de 19e al binnen krijgt, maar nu las ik weer op een ander forum dat ze zeker tot de 21ste wachten met de verkoop. Iemand een idee of tips waar deze game misschien voor de officiele release al te koop zal zijn?
Dit spel zal wel geen midnight launch hebben, dus daarom zou er een kans kunnen zijn dat ie eerder in de winkel ligt. Maar, ik verwacht 'm niet eerder dan vrijdag te kunnen halen.
ik lees dat velen van jullie gaan voor de LE. Nu vraag ik me af waarom precies?
De virtuele dingen lijken mij niet erg interessant en of de soundtrack het nou echt waard is....
als ik kijk na het marketing geweld wat zij er nual tegenaan gooien; in amerika reclame blok van 10min. (schijnt ook een 30min. te zijn) - op Discovery Chanel wordt je dood gegooid met trailers, tmf enzo ook. Zal me niets verbazen als ze de werkelijke launche ook in stijl doen.Jobbie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:17:
Dit spel zal wel geen midnight launch hebben, dus daarom zou er een kans kunnen zijn dat ie eerder in de winkel ligt. Maar, ik verwacht 'm niet eerder dan vrijdag te kunnen halen.
Heeft iemand al gezien hoe het duelleren werkt?
(antwoord graag in een spoiler)
Jaren '30 woning | Label B | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020) | ZP: 16x 300Wp SolarEdge | Next on the list: WP 6-8kW
Ja ik heb gezien hoe het werkt.
op http://www.justin.tv lopen live beelden van mensen die de game aan het spelen zijn, zowel multiplayer als singleplayer. Als je die even in de gaten houd zie je ook meteen hoe het werkt.Je staat zoals Rockstar heeft laten zien gewoon tegenover elkaar en kan hem gewoon vol lood blaffen
op http://www.justin.tv lopen live beelden van mensen die de game aan het spelen zijn, zowel multiplayer als singleplayer. Als je die even in de gaten houd zie je ook meteen hoe het werkt.Je staat zoals Rockstar heeft laten zien gewoon tegenover elkaar en kan hem gewoon vol lood blaffen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Op Discovery? Daar zie ik enkel Alan Wake crap zooi, eigelijk alle games behalve PS3 games (nu is het xbox Alan Wake).himlims_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:20:
[...]
als ik kijk na het marketing geweld wat zij er nual tegenaan gooien; in amerika reclame blok van 10min. (schijnt ook een 30min. te zijn) - op Discovery Chanel wordt je dood gegooid met trailers, tmf enzo ook. Zal me niets verbazen als ze de werkelijke launche ook in stijl doen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pr088 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:33:
Heeft iemand al gezien hoe het duelleren werkt?
spoiler:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen toch niet stiekem de spoilers lezen..
Je moet je wapen trekken door met je rechterstick naar achter en naar voren te bewegen. Als je je rechterstick naar achter houd trekt Marston later, maar zijn z'n schoten accurater. Vervolgens bepaal je met de (rechter?)stick waar op het lichaam je je schoten plaatst. 6 schoten markeren en Mr. Marston schiet wat lood in de tegenstander.
Tip: Snel trekken, 6 schoten op het midden van de tegenstander mikken (meer raakvlak) en knallen maar
Tip: Snel trekken, 6 schoten op het midden van de tegenstander mikken (meer raakvlak) en knallen maar
Ik zou het eigenlijk ook niet moeten doen, maar doe het stiekem toch
. Deze game blijft en is gewoon TE vet.
Alle mensen hier die de game al hebben weten te bemachtigen, zitten die allemaal in de US of andere regio's waar de game al uit is of zijn er toch winkels in NL die de game al stiekem verkopen?
Hoe is nou de slowdown tijdens het paardrijden?..Zag hier en daar wat gameplay filmpjes waarbij het leek dat tijdens het paardrijden je wat last hebt van slowdown net zoals in GTA IV. Ben heel benieuwd hoe de ps3 versie is.
Zoals eerder aangegeven staat hij al sinds vrijdag op nieuwsgroepen (xbox-360 versie)miekol schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:39:
Alle mensen hier die de game al hebben weten te bemachtigen, zitten die allemaal in de US of andere regio's waar de game al uit is of zijn er toch winkels in NL die de game al stiekem verkopen?
Ik. Maar lezen hoe een duel werkt vind ik geen spoilerVoggels schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:34:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen toch niet stiekem de spoilers lezen..
[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 18-05-2010 11:54 ]
Je bedoelt toch niet het dead eye systeem hedjerror schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:43:
Hoe is nou de slowdown tijdens het paardrijden?..Zag hier en daar wat gameplay filmpjes waarbij het leek dat tijdens het paardrijden je wat last hebt van slowdown net zoals in GTA IV. Ben heel benieuwd hoe de ps3 versie is.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik gok dat hij op sommige plaatsen donderdag (laat in de middag) pas in de winkel zal komen maar vele winkels zullen zeggen dat ze hem op vrijdag pas aanbieden. Ligt er natuurlijk geheel aan of Rockstar een flinke boete heeft staan op het vervroegd uitgeven van de game
iemand 'm al ergens in de winkel gezien?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
nee dead eye zit toch ook niet in GTA IV ;-) ..ik bedoel met slowdown..dat het een beetje hapert/stottert.uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:54:
[...]
Je bedoelt toch niet het dead eye systeem he
Net even bij de Gameshop in Den Haag naar binnen gelopen, maar ze hebben daar een contract moeten tekenen voor de verkoop van R.D.R. Denk niet dat we hem voor vrijdag in de schappen zullen zien.
PSN-id: Chrasher
Nope, nergens last van op Xbox360!djerror schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:15:
[...]
nee dead eye zit toch ook niet in GTA IV ;-) ..ik bedoel met slowdown..dat het een beetje hapert/stottert.
PS3 misschien wel?
Bart Smit doet niet moeilijk
(Gouda heeft hem nu ook - niet in de schappen, maar zag er net 1 mee weg lopen).
Zal je zien dat FRS pas vrijdag gaat vesturen, leuk dat je pre-ordered maar pas 3 dagen na launch ga binnen krijgen
Zal je zien dat FRS pas vrijdag gaat vesturen, leuk dat je pre-ordered maar pas 3 dagen na launch ga binnen krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 13:53 ]
ja die kassabon stond op forum van xboxworld
forum xboxworld
Ben benieuwd of de rest nu mee gaat. Denk het niet. Zal wel een mail landelijk rond gaan naar Bart Smit dat ie absoluut nog niet verkocht mag worden
forum xboxworld
Ben benieuwd of de rest nu mee gaat. Denk het niet. Zal wel een mail landelijk rond gaan naar Bart Smit dat ie absoluut nog niet verkocht mag worden
jammer dat de bart smit maar tot 17:00 open is hier in de buurt.....
Burp
niet mijn bon nee idd
jammergenoeg
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Nu baal ik er van dat ik de LE heb besteld bij een webshop! Dat wordt zeker wachten tot Vrijdag (of worst case scenario zelfs Zaterdag)
Ik heb de dixons & intertoys gebeld en die verkopen de "normale" editie. via webshops verkopen ze wel de LE edities dus 3 dagen geduld en je hebt de LEmarijnhak schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:30:
Nu baal ik er van dat ik de LE heb besteld bij een webshop! Dat wordt zeker wachten tot Vrijdag (of worst case scenario zelfs Zaterdag)
Elect a clown, expect a circus.
Verkopen ze de normale versie vandaag al in de winkel? Of pas op Vrijdag? LE dus blijkbaar webshop/internet only product?!Slasher schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:36:
[...]
Ik heb de dixons & intertoys gebeld en die verkopen de "normale" editie. via webshops verkopen ze wel de LE edities dus 3 dagen geduld en je hebt de LE
Volgens mij zit er niet eens een embargo op dit product. Er zijn diverse spellen (wat kleinere titels) die bv in de VS al maanden eerder uit komen.
Dan heb je nog een stel games welke wereldwijd op 1 datum gereleased gaat worden.
In het geval RDR
Release in de VS: 18-05
Release in Europa: 21-05
Niemand kan mij wijs maken dat wanneer een winkel de game nu al verkoopt in NL, dat ze een boete kunnen krijgen. Dikke onzin als er maar 3 dagen verschil zit in een wereldwijde release tussen 2 continenten.
Beter verkopen ze hem gewoon wanneer de winkel binnen is. Dat gekloot iedere keer van wellus nietus. Die gast die hem al heeft gehaald bij de BS in Hilversum heeft idd wel geluk, maar geef de BS groot gelijk, waarom ook niet? Lekker in de verkoop met die handel!!!
Dan heb je nog een stel games welke wereldwijd op 1 datum gereleased gaat worden.
In het geval RDR
Niemand kan mij wijs maken dat wanneer een winkel de game nu al verkoopt in NL, dat ze een boete kunnen krijgen. Dikke onzin als er maar 3 dagen verschil zit in een wereldwijde release tussen 2 continenten.
Beter verkopen ze hem gewoon wanneer de winkel binnen is. Dat gekloot iedere keer van wellus nietus. Die gast die hem al heeft gehaald bij de BS in Hilversum heeft idd wel geluk, maar geef de BS groot gelijk, waarom ook niet? Lekker in de verkoop met die handel!!!
@koffieboontje, Ik denk dat je groot gelijk hebt. Kunnen ze in principe nooit controleren nee. Ik ga vanavond ook eens de gameshop afbellen of ze hem al in de rekken hebben liggen. Ik hou jullie op de hoogte, maar moet hem gewoon hebben
bij de bs in eindhoven (woenselse markt) was hij nog niet eens binnen, bij de mediamarkt wordt hij naar alle waarschijnlijkheid echt vrijdag pas verkocht..intertoys nog niet binnen, dixons demer wel binnen maar niet in de verkoop

[ Voor 20% gewijzigd door Rebel-Rebel op 18-05-2010 15:14 ]
Bart Smit's hier in de buurt gebeld, maar die houden gewoon hun poot stijf. Jammer
Gewoon bon uit printen en daarmee naar de winkel gaan
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik ga het strx proberen bij een gameshop in Haarlem die mij goed kennen en hen hopenlijk al hebben.. wanneer dit het geval is zijn jullie de eerste die het weten
HOI.
Joh, heb je die te pakken kunnen krijgen de MM in Eindhoven? Ik heb nog nooit zo'n graf toko meegemaakt als de MM in Eindhoven, die moet je eens proberen te bellen. En dan de optie dat je een receptioniste wil spreken. Dan krijg je letterlijk tussen de 15 en 30 min dat ruknummer "Love isn't always on time" non stop in je oor. Ballentent.djee-djee schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:08:
bij de bs in eindhoven (woenselse markt) was hij nog niet eens binnen, bij de mediamarkt wordt hij naar alle waarschijnlijkheid echt vrijdag pas verkocht..
Enfin, ontopic. Ik heb ook hier in Helmond wat winkels gebeld, FRS en Gamemania, zij verkopen de game pas echt vrijdag. Beide winkels hadden de game overigens ook nog niet binnen.
Dus ik ga er toch weer voor vrezen dat het pas echt vrijdag gaat worden!
12Game.com heeft de volgende verklaring:
Bedankt voor uw email. De games kunnen om twee redenen nog niet eerder worden verstuurd. De eerste reden is dat onze leveranciers de games nog niet van de uitgever hebben mogen ontvangen en wij deze dus ook nog niet op voorraad hebben liggen. De tweede reden is dat er een streng embargo op het product zit. Als wij de games eerder versturen dan 20 Mei, riskeren wij een hoge boete. Wij begrijpen uiteraard dat u de game zo snel mogelijk in huis wilt hebben, echter is het helaas voor ons niet mogelijk om de releasedatum te vervroegen.
Blijkbaar toch een hoge boete mogelijk. Positieve aan het verhaal, 20e versturen, dus op de dag vd release mooi op de deurmat
Bedankt voor uw email. De games kunnen om twee redenen nog niet eerder worden verstuurd. De eerste reden is dat onze leveranciers de games nog niet van de uitgever hebben mogen ontvangen en wij deze dus ook nog niet op voorraad hebben liggen. De tweede reden is dat er een streng embargo op het product zit. Als wij de games eerder versturen dan 20 Mei, riskeren wij een hoge boete. Wij begrijpen uiteraard dat u de game zo snel mogelijk in huis wilt hebben, echter is het helaas voor ons niet mogelijk om de releasedatum te vervroegen.
Blijkbaar toch een hoge boete mogelijk. Positieve aan het verhaal, 20e versturen, dus op de dag vd release mooi op de deurmat
Uhh Jawel, Maar niet direct via rockstar zelf. Een game embargo bestaat vaak uit een overeenkomst tussen Rockstar en de hoofdleveranciers, Deze verkopen/verschepen de games dan en in de overeenkomst met de Bartsmit b.v. staat er weer een verwijzing naar het Embargo en dat de Bartsmit hiermee ook accoord gaat.koffieboontje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:49:
Volgens mij zit er niet eens een embargo op dit product. Er zijn diverse spellen (wat kleinere titels) die bv in de VS al maanden eerder uit komen.
In het geval RDR
Het embargo op GTA IV had er zelfs voor gezorgd dat de Toys'r'us in Rotterdam de deuren kon sluiten omdat de boete ze een te grote klap had toegediend(ik geloof dat hun hem ongeveer 1.5 week van te voren in de schappen hadden gelegd.)
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
TheHut heeft m'n versie despatched, hopelijk kan ik vrijdag al spelen
Hoewel ik hem ook zo vroeg mogelijk probeer te krijgen, is er wel degelijk een goede reden voor het verkoopverbod voor datum X.koffieboontje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:49:
Het is een populaire titel die enorm veel verkocht zal gaan worden. Grote ketens hebben door hun geavanceerdere logistiek de spullen vaak veel eerder in huis dan de gamewinkel op de hoek.
Als ketens als BS, Intertoys en de MM spellen 3 dagen van te voren in de schappen leggen, zullen de kleinere ketens en de lokale gameboeren achter het net vissen. Veel gamewinkels moeten het hebben van dit soort releases. Halo titels, GTA titels, MGS4, straks GT5, titels die iedereen probeert te bemachtigen, en dus zorgen voor drukte in dit soort winkels.
Als ze dat niet meer kunnen, kunnen ze de boel net zo goed sluiten. Uiteindelijk zullen de winkels door digitale distributie het steeds moeilijker krijgen. Tot die tijd is het wel zo eerlijk als winkels tegelijk beginnen met de verkoop.
Nouja, als een leverancier in Nederland een pakket verzend komt het de volgende werkdag aan bij de gameshop. Of die gameshop nu de MM, BS, Intertoys, Toys'r'us of gameshop om de hoek is. Dat kan toch echt geen probleem zijn lijkt me zo. Dus daar zal het niet aan liggen.
Tenzij de gamewinkel op de hoek nog in de oertijd ligt en de game met paard en wagen bij de leverancier zelf moet afhalen
Tenzij de gamewinkel op de hoek nog in de oertijd ligt en de game met paard en wagen bij de leverancier zelf moet afhalen
Lees ook:Oxigeon schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:52:
Nouja, als een leverancier in Nederland een pakket verzend komt het de volgende werkdag aan bij de gameshop. Of die gameshop nu de MM, BS, Intertoys, Toys'r'us of gameshop om de hoek is. Dat kan toch echt geen probleem zijn lijkt me zo. Dus daar zal het niet aan liggen.
Games (producten in het algemeen) worden niet vanuit de fabriek rechtstreeks gestuurd naar de winkels. Dat gaat in partijen naar districentra. In geval van de MM en Blokker (Intertoys, Bart Smit e.d.) gaat het direct naar hun eigen centra, waarna het binnen een paar uur al onderweg kan zijn naar de winkels.Grote ketens hebben door hun geavanceerdere logistiek de spullen vaak veel eerder in huis
In geval van gameshop X, gaat het eerst naar een groot distro (vaak een in Duitsland), die het doorstuurt, waarna het daarna richting winkel gaat.
Dat is geen megaverschil, maar wel een dag of 2. In geval van Blokker zou hij zelfs rechttreeks naar de klant kunnen (E-Plaza is van Blokker), waarbij het verschil wel oploopt.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 18-05-2010 16:08 ]
Zat even te kijken voor die limited edition, maar volgens mij wordt het spel er niet leuker op als je die drie extraatjes hebt?
:
EEN DEADLY ASSASSIN OUTFIT
De “Deadly Assassin Outfit” die protagonist John Marston ingame kan vrijspelen zorgt ervoor dat je Dead Eye meter twee keer zo snel weer vol raakt. Door het gebruik van Dead Eye, kun je de aktie vertragen en kun je de tijd nemen om je schoten met extra precisie te plaatsen, waardoor je in elk gevecht een gevreesde tegenstander bent!
EEN WAR HORSE
Er is een bijna talloos aantal paarden te vinden in de enorme wereld van Red Dead Redemption, maar er is geen paard sterker en sneller dan deze exclusieve War Horse.
Of je nu een schuilplaats van vijanden bestormt, probeert te vluchten voor de lange arm van de wet of in de wildernis op zoek bent naar schatten, dit unieke paard geeft je een voordeel in bijna elke situatie!
EEN GOLDEN GUNS WEAPON PACK
Als speler krijg je door het gebruik van deze exclusieve Goldon Guns meer “Fame” voor elk slachtoffer dat je maakt. Je wordt dus als speler sneller beroemd of berucht. Hoe beroemd of berucht je bent bepaalt hoeveel ingame extra missies beschikbaar worden. Je zult dus meer duels moeten uitvechten, meer mensen kunnen helpen en het omkopen van officieren zal minder gaan kosten.
Ze zorgen er alleen voor dat de SP makkelijker wordt? Of zie ik iets over het hoofd. Want je kunt ze toch niet bij de MP gebruiken lijkt me.
EEN DEADLY ASSASSIN OUTFIT
De “Deadly Assassin Outfit” die protagonist John Marston ingame kan vrijspelen zorgt ervoor dat je Dead Eye meter twee keer zo snel weer vol raakt. Door het gebruik van Dead Eye, kun je de aktie vertragen en kun je de tijd nemen om je schoten met extra precisie te plaatsen, waardoor je in elk gevecht een gevreesde tegenstander bent!
EEN WAR HORSE
Er is een bijna talloos aantal paarden te vinden in de enorme wereld van Red Dead Redemption, maar er is geen paard sterker en sneller dan deze exclusieve War Horse.
Of je nu een schuilplaats van vijanden bestormt, probeert te vluchten voor de lange arm van de wet of in de wildernis op zoek bent naar schatten, dit unieke paard geeft je een voordeel in bijna elke situatie!
EEN GOLDEN GUNS WEAPON PACK
Als speler krijg je door het gebruik van deze exclusieve Goldon Guns meer “Fame” voor elk slachtoffer dat je maakt. Je wordt dus als speler sneller beroemd of berucht. Hoe beroemd of berucht je bent bepaalt hoeveel ingame extra missies beschikbaar worden. Je zult dus meer duels moeten uitvechten, meer mensen kunnen helpen en het omkopen van officieren zal minder gaan kosten.
Ze zorgen er alleen voor dat de SP makkelijker wordt? Of zie ik iets over het hoofd. Want je kunt ze toch niet bij de MP gebruiken lijkt me.
[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2010 16:04 ]
Vroeger noemden we dit gewoon Cheats
Geen behoefte aan inderdaad.
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 18-05-2010 16:04 ]
Zou wel bij het spel passen...met paard en wagen afhalenTenzij de gamewinkel op de hoek nog in de oertijd ligt en de game met paard en wagen bij de leverancier zelf moet afhalen
Inderdaad, daar had je vroeger een knoppencombinatie van 10 knoppen voor nodig en dan had je het ook unlockedPWM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:04:
Vroeger noemden we dit gewoon CheatsGeen behoefte aan inderdaad.
Zie ook totaal geen toegevoegde waarde.
Is het niet vergelijkbaar met de extra guns/outfits die je kan bijkopen bij menig shooter (Battlefield Bad Company 2 bijvoorbeeld)uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:06:
[...]
Inderdaad, daar had je vroeger een knoppencombinatie van 10 knoppen voor nodig en dan had je het ook unlocked
Geen idee of je dat bij battlefield kan doen, maar waar het mij omgaat is dat de SP er alleen maar simpeler van wordt en dus een minder grote uitdaging, en dat lijkt mij persoonlijk niet echt leukmarijnhak schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:09:
[...]
Is het niet vergelijkbaar met de extra guns/outfits die je kan bijkopen bij menig shooter (Battlefield Bad Company 2 bijvoorbeeld)
Wallpapers en screensavers staan gewoon op de Rockstar/RDR site...
[ Voor 34% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-05-2010 16:20 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Vergeet niet dat je er ook nog een soundtrack bij krijgt, hè...uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:06:
[...]
Inderdaad, daar had je vroeger een knoppencombinatie van 10 knoppen voor nodig en dan had je het ook unlocked
Must have!!
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 18-05-2010 16:28 ]
Die extra guns etc. krijg je volgens mij bij elke winkel als je hem pre-ordered, ookal heb je geen limited edition. Daarbij is er waarschijnlijk binnen no time een keygenerator of iets dergelijks om die dingen te krijgen. Als je ze online kan gebruiken vind ik het inderdaad lullig.
Die wallpaper die Wii4all postte niet. Vind hem erg mooi trouwens.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:18:
Wallpapers en screensavers staan gewoon op de Rockstar/RDR site...
[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 18-05-2010 16:34 ]
Zou leuk zijn als je ze gewoon kon unlocken adhv missies die dan ook heel zwaar zijn. Dan geeft het nog een soort voldoening. Wel vet om super veel moeite te doen voor een bepaalde gun of outfit, als hij het waard is. Verglijkbaar met een RPG.
Maar dat je hem zomaar krijgt bij de LE vind ik idd wel een beetje zwak... zie het liever ingame
Maar dat je hem zomaar krijgt bij de LE vind ik idd wel een beetje zwak... zie het liever ingame
zou dat zin hebben?Donnie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:11:
Gewoon bon uit printen en daarmee naar de winkel gaan
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
En net nu ik hem voor het eerst start, krijg mijn xbox weer eens kuren.
Ben ik bijna door het introfilmpje heen, verdwijnt
* Hoite vloekt.
Ben ik bijna door het introfilmpje heen, verdwijnt
spoiler:
er opeens een object uit het scherm en loopt hij vast.de Trein
* Hoite vloekt.
Lekker kort.
Zojuist (lees: letterlijk) alle gameshops in Maastricht af gegaan, houden allemaal hun poot stijf. Een aantal winkeliers wist me wel te vertellen dat het mogelijk is dat de games donderdag al verkocht worden.
EDIT: Ook de bon uit Hilversum laten zien, maar daar gaven ze geen gehoor op.
[ Voor 16% gewijzigd door MercenaryAtWork op 18-05-2010 17:08 ]
Blijkbaar toch een redelijke boete als ze al verkopen... Maar goed, vrijdag is een mooie dag voor de release. Lekker veel gamen gedurende het weekend.MercenaryAtWork schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:07:
Zojuist (lees: letterlijk) alle gameshops in Maastricht af gegaan, houden allemaal hun poot stijf. Een aantal winkeliers wist me wel te vertellen dat het mogelijk is dat de games donderdag al verkocht worden.
Hebben jullie al Gamertags en dergelijke opgegeven ivm Multiplayer? Is het is om een lijst bij te houden van Tweakers die dit spel gaan spelen?
Wederom Bart Smit...lijkt de enige winkel te zijn die het spel voor de release verkoopt. Helaas is het al bijna 6 uur, dus ik ben te laat om te kijken of de lokale BS het spel verkoopt.Wii4all schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:24:
volgende kassabon:
ben bij bart smit geweest, met hilversum bon, maar geen resultaat
ze belden het filiaal op dat 'm eerder vandaag had verkocht en die hebben blijkbaar op hun flikker gekregen want het mocht absoluut niet meer
helaas
ze belden het filiaal op dat 'm eerder vandaag had verkocht en die hebben blijkbaar op hun flikker gekregen want het mocht absoluut niet meer
helaas
Verwijderd
Saturn Rotterdam Zuidplein adverteerd met een release van 20/5 (donderdag dus)

TZ: Plaatje werkt niet dus ik heb even de geforceerde afmetingen uit de tag gehaald om wat ruimte te sparen.
TZ: Plaatje werkt niet dus ik heb even de geforceerde afmetingen uit de tag gehaald om wat ruimte te sparen.
[ Voor 30% gewijzigd door TheZeroorez op 18-05-2010 21:59 ]
Die vallen mee. De Xbox 360 versie is een stuk scherper dan de PS3 versie, vraag is natuurlijk hoeveel je er vanaf zit. Verder gelijke framerate e.d.bangnl schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:27:
Nog steeds geen PS3 versie. Ik ben toch benieuwd of er grafische verschillen zijn.
http://www.nowgamer.com/n...ion-360-amp-ps3-identical
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 18-05-2010 18:02 ]
Dit topic is gesloten.