[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 73.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:21
steffeh schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:50:
[...]

Al een paar tegen gekomen, vooral bij missie`s dat je mee moet rijden met iemand maar dat het paard niet verder kan komen. Te irritant, moet je je spel opnieuw opstarten en zo.
Ik heb echt nergens last van. *tikt op onbewerkt hout* paar kleine dingetjes gezien.

Na een duel vlakbij een stagecoach taxi was de driver weggevlucht (voor de schoten) maar die paarden leken wel te bewegen en je hoorde het geluid van een bewegende stagecoach. Maar toch stond hij stil. Heel apart. Toen ik shotgun ging zitten reed hij helaas niet weg

Bij de 1e hideout in mexico als ik een stukje loop en me paard fluit springt hij standaard in het water. Heel vervelend :P

Verder heel weinig bugs tegengekomen (XBOX). Krijg toch een beetje het idee dat er op de PS3 meer bugs zijn dan op de xbox? Of zie ik dat verkeerd en heb ik gewoon geluk? *tikt nog maar een x op onbewerkt hout*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294573

Hebben jullie ook last van framedrops bij de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334234

Ja klopt!
Als je de ´renknop´ ingedrukt kan houden om iemand bij te houden (paardbalkje word dan groen) kreeg ik vaak problemen..
Spel is wat storymissies betreft nu uitgespeeld en heb er nu ook geen last meer van.. (voorlopig)

quote:

Ja! Erg vervelend..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 334234 op 26-05-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Anoniem: 294573 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:58:
Even een paar pages terug bladeren, dan staan er redelijk wat posts over framedrops etc. (of even zoeken in het topic naar "framedrop".

@Jornn, ik denk niet dat er meer info nodig is, dus als dat in een tabel staat, met af en toe een verwijzing in de actuele posts, zodat mensen weten dat er wat georganiseerd wordt, is het denk ik prima :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334234

KingKoning schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:56:
[...]

Krijg toch een beetje het idee dat er op de PS3 meer bugs zijn dan op de xbox?
Weet niet, maar hoe ver ben je met het spel?
De hele map al unlocked? Ik heb het idee dat de bugs zich dan meer laten zien namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:
[...]

Ik vind MP eigenlijk erg leuk, juist het Free Roam en de challenges die je kan doen. De andere game-modes zijn leuk omdat je of in teamverband werkt of alleen. Ik vind het persoonlijk niets anders van bijvoorbeeld MP van Modern Warefare 2, wat ook niet snel saai is.

Dus wellicht ben je een van de weinigen die het vindt tegenvallen...of ik juist in vd weinigen die het erg leuk vinden >:)
Uhh, nee hoor je bent niet de enige.Ik ben alleen maar bezig met de multiplayer !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

nou ben nu ong 25 uur in de game. en moet zeggen is een toffe en mooie game, met ontzettend veel detail in alles. maar, ik merk wel erg veel bugs en foutjes. bv er was een missie dat je een trein moest stoppen omdat er een brug ging ontploffen. uiteindelijk otploft de brug maar de brug is nog hellemaal intakt :S nadat de cutscene over is, is de brug wel weg, eerst dacht ik het was mislukt maar na de cutscene was de brug daadwerkelijk ontploft. en zo heb ik ook steeds vaker last van framedrops(xbox 360 btw) en pop in van textures. of soms dat een stad nog niet hellemaal geladen is. op zich geen echte problemen, maar heb ook gehad dat ik wou coveren, en toen schoot ik ineens 100meter de lucht in en toen ik weer neer kwam was ik dood :( was midden in een missie. maja ben nu alweer klaar in mexico en zit nu in blackwater voor die agent missies. ga weer lekker verder. :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wordt het trouwens niet langzaam tijd voor RDR deel 2? Ik heb net al even geprobeerd het topic te clonen, maar dat wilde niet echt lukken |:( (nog nooit eerder gedaan, dus voor ik de boel sloop, wacht ik even af)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb eigenlijk maar slechts 3 problemen gekend.

-1 keer een vastloper
-een keer dat mijn paard met een bounty achterop uit het niets struikelt en dood op de grond ligt en ik daarna in slow motion speelde (echt maar 5 frames per seconde ofzo) totdat ik de bounty op had gepakt. Daarna ging het gewoon weer soepel.
-en bij het binnenkomen van black water(?) loopt mijn paardje automatisch naar het kerkhof en van het pad af, alsof ie een gestuurde lijn volgt...

Vanavond nog 3 bounty locaties in mexico vinden en dan 100%!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik wil mijn honor rank levelen, hoe kun je dit het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

qwertyuio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:01:
Bounty missies. En gewoon altijd als een goede cowboy spelen :P Want het omlaag brengen van honor is erg simpel.... Had voor die achievement + 5000 dollar bounty op mijn hoofd zonder me te vermommen en mijn honor was er laag :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
[...]

Bounty missies. En gewoon altijd als een goede cowboy spelen :P Want het omlaag brengen van honor is erg simpel.... Had voor die achievement + 5000 dollar bounty op mijn hoofd zonder me te vermommen en mijn honor was er laag :P
qwertyuio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:01:
Inderdaad Bounty Missions...the night missions op de Ranch van Bonnie zijn ook goed voor je Honor.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Anoniem: 265288 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:36:
Wordt het trouwens niet langzaam tijd voor RDR deel 2? Ik heb net al even geprobeerd het topic te clonen, maar dat wilde niet echt lukken |:( (nog nooit eerder gedaan, dus voor ik de boel sloop, wacht ik even af)...
Mee eens. Als je naast de TS op de view-knop klikt krijg je te zien hoe de TS is opgebouwd. Selecteer alles, kopieer alles en open een nieuw topic. Stop "deel 2" achter de titel, plak alles in het berichtvenster en klaar ben je non? :) Wil het wel doen, maar er zijn zat auteurs van dit topic dat ik jullie niet voor wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Joosie200 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:14:
[...]

Mee eens. Als je naast de TS op de view-knop klikt krijg je te zien hoe de TS is opgebouwd. Selecteer alles, kopieer alles en open een nieuw topic. Stop "deel 2" achter de titel, plak alles in het berichtvenster en klaar ben je non? :) Wil het wel doen, maar er zijn zat auteurs van dit topic dat ik jullie niet voor wil zijn.
Right, ik zit weer eens te moeilijk te doen met topic id's etc...Eens zien of dit gaat werken, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Sinds zaterdag ben ik ook flink aan het spelen, en bijna aan het eind (al redelijk wat missies in Blackwater gedaan) en ik moet zeggen: wow, wat een fantastisch spel. Het mooiste is echt de scenery en dan vooral als je soms op een mooi hoog punt komt, je paard laat uitlopen en je uitzicht over de Rio Grande hebt met ondergaande zon. Kippenvel!

Minpuntjes:
- verreweg het meest irritante onderdeel van het spel zijn die filmpjes die afspelen als je een animal skint. De eerste 10x is dat leuk, maar ik wordt daar nu echt helemaal leip van. Waarom kan ik die niet skippen? Of moet ik dan de hele tijd gebruik gaan maken van de glitch door je paard op de animal te zetten en dan te skinnen? Hunten vind ik een van de leukste onderdelen van het spel, omdat het zo generiek is en random, maar de fun (en de wil) van het skinnen is echt weg omdat ik de hele tijd 10 seconden moet wachten per beest. Lekker als je net 10-15 buffalo's hebt afgeknald. :F
- strangers die een lift willen doen altijd hetzelfde: je van je paard slaan. Waar zijn de gewone lifters?
- waarom kan je andere paarden niet meenemen door ze achter je eigen paard vast te binden? Ik heb al zo vaak 5 paarden (met zadel, geen wilde paarden) moeten laten staan bij een hideout ofzo en daar had Rockstar toch gewoon een onderdeel van kunnen maken door de mogelijkheid toe te voegen paarden te verkopen, bijvoorbeeld bij dezelfde plekken als waar je de paardentem missies hebt.
- waarom kan je niets met de onderdelen die van het skinnen afkomen, anders dan ze verkopen? Ik zou bijvoorbeeld wel een ketting van alle cougar claws willen hebben, of een combo van bear/cougar/bobcat, en dat dat dan een extra beetje hunter status zou opleveren.
- het opzetten van je camp kan niet op alle plekken (niet op de weg, bij een hideout), wat echt irritant is en ook niets toevoegt
- missies die je maar op bepaalde tijd kan beginnen, ook zo'n pointloze feature; ik zet altijd maar de tent op buiten de stad, save de game (= 6 uur later) en ga weer terug; maar dat is toch echt dom? Echt een zinloze omweg die niets toevoegt.
- maar 13 outfits, ik zou veel liever elk onderdeel van John willen aanpassen: boots, jas, hoed etc. Ik ben bijna aan het eind van het spel, maar heb uberhaupt nog maar 2 andere outfits beschikbaar.

Zijn er nog meer mensen die soortgelijke ideeen /ervaringen hebben?

Let wel; ik ben echt heel erg onder de indruk van het spel, en speel het met enorm veel plezier: de beelden, de muziek (omg de muziek!) en dus de sfeer zijn epic. Deze minpunten zijn meer dingen die me opvielen, behalve die skin filmpjes, die moeten echt WEG! ;)

Tot nu toe heb ik het nog als braverd gespeeld, maar als ik klaar ben ga ik nog een keer als outlaw en alles overhoop blazen: bulldozer stylee!

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alrighty, [Multi] Red Dead Redemption - deel 2 is geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tip om de cutscene van het animal skinnen te skippen rijdt met je paard over het te skinnen dier, druk dan op driehoekje (ps3) en vervolgens zie je meteen +1 meat staan. ipv de cutscene.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Kan een mod dit topic sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ja hoor :). Dit soort verzoeken kun je overigens het beste doen via een topic report (via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif te vinden bovenaan een topicpagina).

Verder in [Multi] Red Dead Redemption - Deel 2.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.