[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 73.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:49

Player1S

Probably out in the dark

Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:45:
mjah is het echt de moeite om te gaan hunten voor de cash? ik doe het voor die hunter en sharpshooter missies en dat spul verkoop ik dan wel omdat ik het toch al in mijn bezit heb.

Maar voor de rest heb ik nooit geld tekort gehad. heb tot nu toe een stuk of 4 huisjes gekocht, wat wapens, een 3 sterren paard. en wat kleine dingen. en ik zit alweer op 1500,- cash. ik loot gewoon de meeste luid die ik neerschiet, en kistjes die ik tegenkom. (tip: rabbitsfoot kopen bij store dan loot je iets meer cash)
ja....ipv $5 krijg je nu $6 of $7 :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334234

Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:45:
mjah is het echt de moeite om te gaan hunten voor de cash? ik doe het voor die hunter en sharpshooter missies en dat spul verkoop ik dan wel omdat ik het toch al in mijn bezit heb.

Maar voor de rest heb ik nooit geld tekort gehad. heb tot nu toe een stuk of 4 huisjes gekocht, wat wapens, een 3 sterren paard. en wat kleine dingen. en ik zit alweer op 1500,- cash. ik loot gewoon de meeste luid die ik neerschiet, en kistjes die ik tegenkom. (tip: rabbitsfoot kopen bij store dan loot je iets meer cash)
I know dude, heb m net uitgespeeld namelijk ;)
En ja, jagen is dan wel de moeite waard..
Voor 1 beer kun je in totaal zo´n $70 krijgen..
En een wolf alleen al brengt iets van 50 op..
Dat is meer dan iemand voor maar $6 neer te knallen, met ook nog t risico dat je dudes achter je aan krijgt (met uitzondering bij gebruik van bandana)

In Fort Mercer is trouwens ook veel te halen, o.a. kistes waarvan 2 met 170 dollar er in, ammo, etc
En mocht je nog bezig zijn met missies, dan is het wél heel erg aan te raden iedereen te looten, en gewoon de hele weg van de missie terug te lopen.. Brengt soms er veel geld in t laatje, en refills ammo natuurlijk..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 334234 op 25-05-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:46:
@PS3-optiflex, je kan ergens in het menu statistieken nakijken van heovele speeluur en hoeveel % van de verhaallijn je gehad hebt etc.

die spoilers kunje dus lezen door ze met je muis te selecteren.... zijn bedoeld zodat niet iedereen van alles leest wat hij eigenlijk niet wil weten.

[...]

jah zoiets las ik, en dan krijg je een bepaald suite... opzich wel leuk op dat pak vrij te spelen en te kunnen gebruiken voordat je de hele verhaallijn uitgespeeld hebt, maar dat kost redelijk wat tijd :P kheb ze nu op lvl4

draag nu overigens standaard dat "nette" pak :P
Bedankt Weer WAt wijzer Geworden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:19
L1nt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:50:
[...]

Ja, maar bekeken tegenover het aantal mensen dat je afmaakt in de game heb je die rabbits foot er snel uit... Ik loot soms ook wel meer dan 20 dollar oid. Geen id wat het me oplevert zonder rabbits foot, was een van de eerste dingen die ik kocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die rabbit´s foot zorgt er ook voor dat je meer cash krijgt voor vacht, vlees, hoorns etc.. dus ja, in jou geval heeft jagen nog meer zin, en heb je m nóg eerder terug verdient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:27

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:55:
[...]

I know dude, heb m net uitgespeeld namelijk ;)
En ja, jagen is dan wel de moeite waard..
Voor 1 beer kun je in totaal zo´n $70 krijgen..
En een wolf alleen al brengt iets van 50 op..
Dat is meer dan iemand voor maar $6 neer te knallen, met ook nog t risico dat je dudes achter je aan krijgt (met uitzondering bij gebruik van bandana)

In Fort Mercer is trouwens ook veel te halen, o.a. kistes waarvan 2 met 170 dollar er in, ammo, etc
En mocht je nog bezig zijn met missies, dan is het wél heel erg aan te raden iedereen te looten, en gewoon de hele weg van de missie terug te lopen.. Brengt soms er veel geld in t laatje, en refills ammo natuurlijk..
dude ik bedoel dat ik nooit gezocht heb om geld omdat ik zat heb, ik loot alleen de mannetjes die ik toch al neer geschoten heb ivm missies en sidequests etc.Heb tot u toe de beschikbare wapens en huisjes en een paard van 750,- gekocht en wat kleine dingen en nooit is mijn geld opgeweest.

Dat je gaat jagen voor de challenges of omdat het leuk is prima, maar in mijn geval is het voor het geld nooit nodig geweest.
L1nt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:50:
[...]

ja en? ding kost 20,- en je hoeft er verder niets voor te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 15:07 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]

dude ik bedoel dat ik nooit gezocht heb om geld omdat ik zat heb, ik loot alleen de mannetjes die ik toch al neer geschoten heb ivm missies en sidequests etc.
Ok, dat zei ik ook in mijn bericht ;)

Maar als je veel guns (vanaf $ 600), huizen (vanaf $400) en paarden (van $750) gaat kopen, zal dat geld er snel doorheen gejast worden ;)

Only a tip dude!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 334234 op 25-05-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:58:
[...]

Ja, maar bekeken tegenover het aantal mensen dat je afmaakt in de game heb je die rabbits foot er snel uit... Ik loot soms ook wel meer dan 20 dollar oid. Geen id wat het me oplevert zonder rabbits foot, was een van de eerste dingen die ik kocht :P
Mjah ook hoe verder je in de game komt, hoe meer je van de lijken krijgt :P en die bounty hunts worden ook steeds aantrekkelijker, ik kreeg de laatste keer voor een levende boef 400,- tel daar het geld van looten bij op en zo'n missies is lekker winst gevend :)

voor de mensen die het niet weten ammo is gratis te halen bij het kistje in je huisjes, je kan ook een "advanced" campsite kopen daar krijg je dan ook ammo als je campside in het velt maakt dus nooit meer ammo gebrek.

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:03:

ja en? ding kost 20,- en je hoeft er verder niets voor te doen.
Het schiet dus nauwelijks wat op.....Af en toe wat loslopend wild neerknallen levert veel meer op.
tenzij je altijd de trein of koets pakt of altijd vanaf campfire travelt kom je geheid wat beesten tegen. Kleine moeite om ze ff te trakteren op lood en ze te skinnen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

L1nt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:12:
[...]

Het schiet dus nauwelijks wat op.....Af en toe wat loslopend wild neerknallen levert veel meer op.
tenzij je altijd de trein of koets pakt of altijd vanaf campfire travelt kom je geheid wat beesten tegen. Kleine moeite om ze ff te trakteren op lood en ze te skinnen.
En met de rabitsfoot krijg je daar nog meer voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

precies, ik ga lekker zo verder, gaat prima, steeds van mijn paard afstappen om te skinnen schiet ook niet op.

kwam er gister ook achter dat er ook vrouwen rondlopen die je van je paard trekken en hem jatten :P lekker terugfluiten en je hebt +50 honour verdiend. blijft leuk dei random events... alleen jammer datje soms net te laat bent met iemand te redden oid wel realistisch maar kvin het altijd zo sneu voor de slachtoffers :P

[ Voor 65% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik skin alles wat ik tegen kom, maar met een rabitsfoot is dat nog winstgevender. Sowieso is zeldzame dieren verkopen in het buitenland altijd een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bait is ook een erg goeie! Afstand nemen met sniper rifle en gewoon wachten en skinnen.. Wees trouwens voorzichtig met fluiten naar je paard ´s nachts, wolven reageren hier vrijwel direct op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:15:
precies, ik ga lekker zo verder, gaat prima, steeds van mijn paard afstappen om te skinnen schiet ook niet op.

kwam er gister ook achter dat er ook vrouwen rondlopen die je van je paard trekken en hem jatten :P lekker terugfluiten en je hebt +50 honour verdiend.
HA!
Deze is mooi dude.. die ga ik vanavond proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah maar ik wil die paardendieven altijd straffen, de laatste heb ik met de lasso gevangen en achter mijn paard aangesleept leek me wel een passende straf, maar na een paar 100 meter zijn ze dood en dat kost je dan weer 50 honour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt, erg jammer :p
De eerste paar meter dat ik dat probeerde dacht ik ook echt van ´Jaaaah, dit mág gewoon in een spel!´ Maar helaaesch..
Zou ook mooi zijn als dat in GTA kan, iemand aan de trekhaak vastbinden..:D
Als je ze creatief wilt straffen moet je m meenmen naar een klif met water, op een wild paard binden, die met een noodgang richting die klif rennen, er zelf afspringen, en dan voordat je slachtoffer het water raakt m met Dead Eye een headshot geven..
Duurt lang, klopt.. wel leuk..
Je kunt m natuurlijk ook voeren aan een wolvengroep of een beer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

over dat achter je aan slepen....best stom.
Die Herbert Moon werd weer eens overvallen (Dude :|) dus ik met de lasso die gast vangen en terug slepen....hele dorp in paniek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L1nt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:05:

Die Herbert Moon werd weer eens overvallen (Dude :|)
LOL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:29:
De eerste paar meter dat ik dat probeerde dacht ik ook echt van ´Jaaaah, dit mág gewoon in een spel!´ Maar helaaesch..
Als je ze creatief wilt straffen moet je m meenmen naar een klif met water, op een wild paard binden, die met een noodgang richting die klif rennen, er zelf afspringen, en dan voordat je slachtoffer het water raakt m met Dead Eye een headshot geven..
Welkom bij de Teleac cursus: Hoe word ik een sadisitische moordenaar... 8)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:23:
mjah maar ik wil die paardendieven altijd straffen, de laatste heb ik met de lasso gevangen en achter mijn paard aangesleept leek me wel een passende straf, maar na een paar 100 meter zijn ze dood en dat kost je dan weer 50 honour :P
Whahaha :p Nou ik dacht dat ik me lasso had was het me mes moest ik een vrouw redden van zo een man stak ik die man en vrouw neer ... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Wat doe ik nu precies met de Deed van een paard als ik deze gekocht heb?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThePrutser schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:16:
[...]

Welkom bij de Teleac cursus: Hoe word ik een sadisitische moordenaar... 8)
Kijk volgende weer voor weer een spannende maar leerzame aflevering! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Phase schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:24:
je inventory openen en die deed selecteren, dan krijg je dat paard. je huidige paard benje dan kwijt, tenzij je die met een deed gekocht hebt, die kun je dan ook weer met die deed oproepen (volgens mij)

wel jammer dat je die deeds niet weer kunt verkopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phase schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:24:
Je selecteert je Satchel met ´select´ (op ps3), dan dat paardending selecteren, klaar..
Je huidige paard moet dan wel optyfen, maar daar kun je denk ik wel voor zorgen ;)

quote: wel jammer dat je die deeds niet weer kunt verkopen.

Ja echt, ook jammer dat je gevangen wilde paarden niet kunt verkopen.. (of kan dit wel?)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 334234 op 25-05-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Als je meerdere Deeds hebt kun je ook gewoon tussen die paarden switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:23:
WOOOO. Gister zei ik nog tegen een maat van me. Jammer dat je zelf niet iemand kan slepen (random event werd iemand door armadillo heen gesleept :P)

maar dit kan dus wel?????

Als ik iemand vang en vervolgens ga rijden breekt altijd het touw af. Of moet ik hem eerst hogtieen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik zit op 98%. Nog een paar bounty hunter missies en nog 1 outfit (california stranger). Alleen ik haat die missies die over meerdere dagen verspreid zijn... Heeft iemand een overzicht met alle bounty hunter missies, want die site van rockstar update niet snel genoeg met welke bounty hunter locaties ik gehad heb?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
spoiler:
Ik snap niet wat je aan die "Bollard Twin Outfit" hebt.
Staat in de description dat je je kan voordoen als lid van die gang.
Dus voor de gein even die outfit aangedaan en een bandana voor om geen honour te verliezen.
Vervolgens iemand afgeknald, wanted level verloren en mijn normale pakkie weer aangedaan.
Ik had verwacht de bounty te verliezen, maar mooi niet dus. Oftewel, je bent nog steeds herkenbaar als John..

Kan je trouwens geen positieve honour krijgen als je een bounty hebt?
M'n balk is volgens mij nog niet vol, maar krijg ook geen honour meer.
Honour verliezen is niet zo'n probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:29:
Paardendieven gaan standaard met een hogtie op de treinrails 8)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Met duel's kun je trouwens ook veel honor verdienen. Richt op het holster van je tegenstander en schiet. Dan krijg je meer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 18:58
Bounty Hunter opdrachten zijn niet gewoon random? Dus het houdt een keer op? Dat zou wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

RichardvdD schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:45:
Bounty Hunter opdrachten zijn niet gewoon random? Dus het houdt een keer op? Dat zou wel jammer zijn.
Om de 100% te halen moet je 20 bounty hunter locaties hebben bezocht. Ik denk wel dat die bounties blijven komen maar dat de locaties op den duur herhalend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

RichardvdD schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:45:
Wellicht moet je er * doen om 100% te halen en kun je ze daarna nog gewoon doen voor de lol/geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:21:
[...]

Daar dacht ik ook aan // heb je mic ?? want ik heb mic is makkelijker praten in game:P
Dus iedereen Die volgend weekend private free roam willen doen psn naam Opt1fl3x en Willem100 toch willem:P? We gaan gang hideout jagen en wie weet wat nog meer.
Klopt,psn id willem100 incl. headset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

volgens mij raken ze wel "op" ik kreeg in het noordelijek gedeelte van de map nergens meer bounty missies op de map, ben nu de rivier over gestoken en daar krijg ik weer bounty missies dus dan lijkt het of het er gewoon een van te voren bepaald aantal zijn.

die nachtwaak missies (met zo'n hond) blijven volgens mij wel steeds terug komen?
Smooth schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:40:
Kan je trouwens geen positieve honour krijgen als je een bounty hebt?
M'n balk is volgens mij nog niet vol, maar krijg ook geen honour meer.
Honour verliezen is niet zo'n probleem :P
weet je zeker dat je balk niet vol is? toen ik in de bovenste helft van die map bijna op het einde was met de mainquests kreeg ik ook geen honour meer voor missies waar je normaal wel honour voor krijgt (bounty hunter, mensen redden van overvallers etc.)

[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:43
Meelobee schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:43:
[...]

Paardendieven gaan standaard met een hogtie op de treinrails 8)
Dat moet ik ook proberen, wat een waanzinnig idee

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

Jornn schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:18:
Over afspraken over wanneer jullie online zijn kan je wellicht beter de DM functie gebruiken.
Als jullie iets in de TS willen zien over online "bijeenkomsten" in RDR, stuur me een DM, voeg ik iets toe.
Het lijkt me juist handig als het als bericht in dit topic staat. De meest recente berichten worden als eerste gelezen. Kan iedereen meedoen die zijn PSN ID heeft opgegeven in de TS lijst. Maar als je een handige manier weet voor online afspraken graag. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
willem100 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:01:
[...]

Het lijkt me juist handig als het als bericht in dit topic staat. De meest recente berichten worden als eerste gelezen. Kan iedereen meedoen die zijn PSN ID heeft opgegeven in de TS lijst. Maar als je een handige manier weet voor online afspraken graag. 8)
Daar heb je wellicht een punt. Ik zag alleen een slowchat tussen jullie ontstaan over of jullie elkaar online zien en hoe laat dat is. Dat is voor de andere GOTers niet erg interessant.

Ik dacht er aan (als jullie er behoefte aan hebben) onder de PSN ID lijst een "Bijeenkomsten" kopje te maken, waarin data en tijden staan dat jullie GOTers met elkaar online willen spelen. Soort agenda, maar het heeft natuurlijk enkel nut als er een aantal mensen mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

MichelatNL schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:12:
[...]

Kun je bijvoorbeeld ook jouw game joinen, zonder dat je mij een uitnodiging hoeft te sturen?
Want hoe weet je nu dat ik online ben? neem aan dat je niet elke keer gaat kijken in de friendslist.
Dat zou erg handig zijn maar volgens mij kan het niet. Volgens mij is het het makkelijkst als de eerste die een free-roam sesie start via select, R1 tab players alle gewenste spelers/friends inviten. Ik heb nog niet geprobeerd of je friends die nog off-line zijn al een invite kan sturen zodat ze de sessie kunnen opstarten zodra ze online komen.
Invites kan je terugvinden onder het multiplayer menu.
De handleiding is erg summier voor wat betreft multiplayer details. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:27:
[...]Ja echt, ook jammer dat je gevangen wilde paarden niet kunt verkopen.. (of kan dit wel?)
Nee, daar zijn die minigames voor (tem de paarden)
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:57:
die nachtwaak missies (met zo'n hond) blijven volgens mij wel steeds terug komen?
Yep, iedere nacht :)
Vind die wel leuk om te doen (als ik in de buurt ben). Loop dan standaard met m'n lasso, meteen vastbinden. Moest laatst 2 vechterbazen op laten houden.. Dus ik lasso er 1. Begint die andere op mij te schieten :|
Dus lasso losgelaten, wapen gepakt, gast neergeschoten. Schiet die eerste me in de rug :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Iemand zin om de Kill a rockstar thropy te doen met mij? :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die Engels begrijpen, erg handige site:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peeth schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:59:
[...]

Dat moet ik ook proberen, wat een waanzinnig idee
Damn, hoe epic western is dat!
Nog niet eens bedacht! Wat ben ik voor nepcowboy??! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Jornn schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:10:
[...]

Daar heb je wellicht een punt. Ik zag alleen een slowchat tussen jullie ontstaan over of jullie elkaar online zien en hoe laat dat is. Dat is voor de andere GOTers niet erg interessant.

Ik dacht er aan (als jullie er behoefte aan hebben) onder de PSN ID lijst een "Bijeenkomsten" kopje te maken, waarin data en tijden staan dat jullie GOTers met elkaar online willen spelen. Soort agenda, maar het heeft natuurlijk enkel nut als er een aantal mensen mee willen doen.
Eens, op zich geen slecht idee om een soort van 'agenda' te maken. Zeker als iedereen straks een beetje uitgekeken is op SP, dan zullen er meer en meer mensen de MP gaan joinen, met als gevolg dat de 'agenda' ook meer gebruikt gaat worden :Y). Nu kan ik zelf ook wel het topic aanpassen, maar gezien de mooie lay-out die je gemaakt hebt Jornn, denk ik dat het handiger is als jij het tzt wil aanpassen d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Anoniem: 265288 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:25:
[...]

Nu kan ik zelf ook wel het topic aanpassen, maar gezien de mooie lay-out die je gemaakt hebt Jornn, denk ik dat het handiger is als jij het tzt wil aanpassen d:)b.
Voel je vrij aan te passen wat je wilt, als het niet compleet bij de stijl past kunnen we het altijd nog wijzigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Dan moeten We een posse leader kiezen etc ,, Als je je opgeeft zet er dan meteen bij of je een headset }:O hebt, Editt: Bug again ik schiet zo een gast dood krijg ik opeens black screen

[ Voor 70% gewijzigd door OptiBenz1 op 25-05-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat doe ik nou met al die dingen die ik verzamel. Ik heb tientallen huiden, vlees, bloemen, veren e.d..

Volgens mij is juist de grap dat je hier zaken van kan laten maken toch? Of is het verkopen het meest lucratief?

* PWM bewaart nu alles, en heeft een inmiddels een kar achter zijn paard nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 18:58
Verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Ik heb een klein probeempje met RDR:

Aan de linker- en rechterkant valt een deel van het beeld buiten mijn TV. Ik heb een 15' crt tv.
Het balkje met de energie van het paard en het aantal kogels dat je hebt valt hierdoor weg. Vreselijk irritant dus. Het aantal kogels dat je hebt is nog wel te zien, het past er net aan op.

Weet iemand misschien een oplossing hiervoor? Het is een 4:3 tv en ik gebruik de standaart composite kabel die bij de Xbox zelf zat, de instellingen van de Xbox 360 zelf veranderen hier ook niets aan. Op de Tv zelf is allen het beeldformaat 16:9 en 4:3 in te stellen, maar dit helpt ook niet.

Alvast bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:24:
[...]

Damn, hoe epic western is dat!
Nog niet eens bedacht! Wat ben ik voor nepcowboy??! :p
Als je ervoor zorgt dat het een vrouw is die je op het spoor legt krijg je er nog een trophy voor ook :)
Damien2004 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:19:
Iemand zin om de Kill a rockstar thropy te doen met mij? :)
Daar hoef je niets speciaals voor te doen, enkel een speler neerschieten die em al heeft. (voeg me maar toe dan mag je me een keer neerschieten ;))

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Ik krijg sharpshooter rank 9 maar niet voor elkaar, de kills resetten steeds terwijl ik en hetzelfde wapen gebruik en niet reload (pump action shotgun). Ik zie dat 10 een soortgelijke is dus daar zal ik ook wel problemen mee krijgen.

Iemand die weet hoe dit gedaan moet worden?

edit: haha, net als ik dit post na een tijdje proberen vliegen er ineens een heleboel vogels, dus ik heb hem gehaald. 10 zal wel lastiger worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 25-05-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Anoniem: 197857 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:52:
Ik krijg sharpshooter rank 9 maar niet voor elkaar, de kills resetten steeds terwijl ik en hetzelfde wapen gebruik en niet reload (pump action shotgun). Ik zie dat 10 een soortgelijke is dus daar zal ik ook wel problemen mee krijgen.

Iemand die weet hoe dit gedaan moet worden?

edit: haha, net als ik dit post na een tijdje proberen vliegen er ineens een heleboel vogels, dus ik heb hem gehaald. 10 zal wel lastiger worden.
Wat was 10 ook alweer? 6 mensen disarmen zonder te reloaden? Die is wel goed te doen bij een hideout met die rifle met 22 kogels en flink wat dead eye :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:03:
[...]

Wat was 10 ook alweer? 6 mensen disarmen zonder te reloaden? Die is wel goed te doen bij een hideout met die rifle met 22 kogels en flink wat dead eye :P
Ja ik heb hem al gehaald, was vrij simpel inderdaad. Gewoon met de mauser gedaan, pistool met 15 kogels.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 25-05-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 14:47
Net iets irritants gehad zeg. California stranger task voltooid met die brief, loop ik naar buiten wordt erweer een hoer verkracht, ik schiet gelijk... Bounty! Het zal wel weer, ik denk betaal m wel (waarom weet ik ook niet), maar de bediende rende weg. Dus ik laad opnieuw en daar is iets flink fout gegaan, ik heb waarschijnlijk de verkeerde geladen en daarna is er een autosave geweest (probleem is ik weet niet waar die ge-autosaved heeft. Maar ik ben weer 24uur terug gezet, uitgerekend als ik allemaal kleine outfit sidemissies gedaan heb...

Maar het vreemdste is dat die California strangers task niet meer tussen de Outfit taken staat??? Ik weet 100% zeker dat nadat ik de brief had afgegeven er iets unlocked werd van een outfit, weet iemand het precieze onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Ik las net dat rockstar geen sex wou in de games ik kijk naar me tv scherm zie ik roco ofzo neuken met die louisa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

Jornn schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:10:
[...]

Prima idee. _/-\o_ Laten we het gewoon proberen. Zoals Opt1fl3x ook al aangeeft moeten we een soort procedure zien te vinden die handig werkt met een posse leader die een private of public sessie start en alle anderen een invite stuurt. Als ik het goed heb kan de posse leader op de map een marker plaatsen die voor de anderen zichtbaar is als blauwe lijn. Dus als we naar een heel ander deel van de map verplaatsen kan iedereen op die manier volgen.

Ik bedoel dus dat de route naar de marker als blauwe lijn wordt weergegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door willem100 op 25-05-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik vind het paardrijden eigenlijk enorm saai worden...

Bij GTA werd het autorijden NOOIT saai, GTA is dan ook beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:12
Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:55:
[...]

dat heb ik ook ge probeerd maar staat nergens maar als jij online komt zie ik dat rechts boven staan ;)
Zie je dat in de game dat ik RDP opstart?
Dan zou dat het probleem wel oplossen en kun je mensen gelijk uitnodigen. Het is aan de persoon dan om te joinen of SP verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

qwertyuio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:55:

Das eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij. Ik vond de besturing in GTA van die autos altijd zo zuigen :P Met het paardje kijk ik altijd of er wat te jagen valt als ik van punt a naar punt b ga. Er is altijd wel wat te doen of te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qwertyuio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:55:

Maar hier kan je altijd fast travel doen?

Daarnaast gebeuren er dingen onder weg en kan je jagen etc. Er is veel meer te doen, dus denk ik dat ik RDR beter vind. In ieder geval beter dan GTA4, GTA:VC weet ik nog net zo niet. Die game was heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:57:
[...]
weet je zeker dat je balk niet vol is? toen ik in de bovenste helft van die map bijna op het einde was met de mainquests kreeg ik ook geen honour meer voor missies waar je normaal wel honour voor krijgt (bounty hunter, mensen redden van overvallers etc.)
Ik heb de bounty maar betaald en kreeg nog steeds geen honour dus zal die toch vol zijn.
Maar toch vreemd dat als je 50/100 verliest in het midden van het laatste segment beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:22:
[...]

Das eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij. Ik vond de besturing in GTA van die autos altijd zo zuigen :P Met het paardje kijk ik altijd of er wat te jagen valt als ik van punt a naar punt b ga. Er is altijd wel wat te doen of te zien.
Ik ook hoor :) Ik verveel me geen seconde op mijn paard, dat was in GTA wel eens anders :) Ook het reizen via het kamp lost het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

PWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:11:
Wat doe ik nou met al die dingen die ik verzamel. Ik heb tientallen huiden, vlees, bloemen, veren e.d..

Volgens mij is juist de grap dat je hier zaken van kan laten maken toch? Of is het verkopen het meest lucratief?

* PWM bewaart nu alles, en heeft een inmiddels een kar achter zijn paard nodig
Volgens mij stond er zoiets in de handleiding dat je de items kon verkopen óf kon bewaren om op bepaalde plekken bepaalde dingen van te laten maken (waar weet ik trouwens niet...)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mindcrash schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:44:
[...]

Volgens mij stond er zoiets in de handleiding dat je de items kon verkopen óf kon bewaren om op bepaalde plekken bepaalde dingen van te laten maken (waar weet ik trouwens niet...)
Dat meldt het spel inderdaad in het begin :) Heb nog niets gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:45:
[...]

Dat meldt het spel inderdaad in het begin :) Heb nog niets gevonden :(
Hmzz, volgens mij kon je van bepaalde kruiden en bloemen potions maken. Dat zeiden ze toen ik mijn bloemenverzameling compleet had... Maar idd geen idee hoe of waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gheh. Ik las ergens dat je paard niet zo stom was om een ravijn in te rijden. Ik sta ergens langs de rand van een ravijn een hert te villen, en mijn paard loopt spontaan het ravijn in. Hinnik hinnik, en weg is 'ie! Nou moe.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:37:
[...]
WOOOO. Gister zei ik nog tegen een maat van me. Jammer dat je zelf niet iemand kan slepen (random event werd iemand door armadillo heen gesleept :P)

maar dit kan dus wel?????

Als ik iemand vang en vervolgens ga rijden breekt altijd het touw af. Of moet ik hem eerst hogtieen?
Nog geen antwoord op deze vraag. Ik snap het nl. zelf ook nog niet helemaal. Iemand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

StarWolf schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:52:
[...]

Nog geen antwoord op deze vraag. Ik snap het nl. zelf ook nog niet helemaal. Iemand ? :)
Op het paard zitten, lassoen en dan met A (xbox) gaan rijden :) en dan hobbelt het persoontje lekker over de grond achter je aan :P

edit: Wat hij hieronder zegt :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
StarWolf schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:52:
[...]

Als je op je paard zit selecteer je je lasso. Dan druk je op L2 (bij de PS3) en ik je op de persoon die je wilt vangen. Met R2 gooi je je lasso dan om de persoon heen. Hou L2 nu vast en rij weg met je paard. Vervolgens sleep je de beste man/vrouw die je hebt gevangen mee. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Na alle goede reviews (met name PU) ook maar RDR besteld. Helaas bij Nedgame, toen ik bestelde nog op voorraad en nu niet meer. Geduld..

Lijkt me een schitterend sfeervol spel! Moet ook nog Just Cause 2 en Alan Wake uitspelen, maar die schuif ik richting de lange termijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:42
Sjezus, die muziek in deze game is zó episch!

Verklapt verhaal:
spoiler:
Vooral als je net Dutch vermoord hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Ik werd overhoop geschoten, maar belandde toen in de gevangenis. Gevolg was dat al m`n zuur verdiende geld weg was. Beland je alleen in de gevangenis als je wordt neergeschoten door een sheriff/marshall? Ik ben al vaak genoeg gestorven, maar dan spawnde ik telkens in m`n huis.

Ik heb trouwens moeite om me in te houden om niet iedereen af te knallen. Eerst iemand helpen voor het geld of fame en dan afschieten die hap. Bij andere spellen probeer ik eigenlijk altijd aardig te zijn, maar hier lukt het me gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294573

Hebben jullie ook last van framedrops bij de ps3? Bijvoorbeeld als ik in Armadillo rondloop zie je dat de huizen zich nog moeten *vormen*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik ben behoorlijk aardig tot nu, als ik al onschuldigen neerknal is het echt per ongeluk. probeer ook meestal wel iedereen te helpen ed :P soms is de situatie gewoon wat vaag en dan knal je wel eens alla western style in het rond en raak je wat verkeerds :P Net onder het rijden hoorde ik wat geschreeuw en er verscheen een blauwe stip op de radar, dus ik kijken, zie 3 man 1 andere man onder schot houden, dus ik denk hulp bieden en neem die 3 mannen onder vuur, eerste dood, bounty op mijn hoofd! blijken het Mexicaanse soldaten te zijn. dus ik die andere 2 ook maar omleggen was ik de bounty weer kwijt... maar wie ik daar dan hulp moest bieden?

kvin dat paard rijden ook niet saai worden, komt ook omdat het autorijden in GTA best wel slecht was, nu kan ik niet paardrijden ofzo maar dit voelt gewoon goed aan

Ik zou net die sharpshooter challenge doen dat je 5 vogels vanaf een rijdende trein moet neerhalen, dus ik trein zoeken, erop klimmen... wordt het avond dus geen vogels meer te bekennen, later in de avond stop de trien ook bij een station om te "overnachten" was me nog nooit eerder opgevallen, wacht nu op het dak van de trein tot het ochtend wordt :P

[ Voor 47% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
willem100 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:51:
[...]

Prima idee. _/-\o_ Laten we het gewoon proberen. Zoals Opt1fl3x ook al aangeeft moeten we een soort procedure zien te vinden die handig werkt met een posse leader die een private of public sessie start en alle anderen een invite stuurt. Als ik het goed heb kan de posse leader op de map een marker plaatsen die voor de anderen zichtbaar is als blauwe lijn. Dus als we naar een heel ander deel van de map verplaatsen kan iedereen op die manier volgen.

Ik bedoel dus dat de route naar de marker als blauwe lijn wordt weergegeven.
Dan ga ik hier binnenkort mee aan de slag. Hebben jullie suggesties voor de getoonde informatie?
  • Console (Xbox360 / Playstation 3)
  • Datum & tijd bijeenkomst
  • Aangestelde posse leader (organisator bijeenkomst)
  • GOT nick
  • Xbox Live nickname / PSN ID aanwezigen
  • Microfoon beschikbaar
Om een nieuwe bijeenkomst te starten of je in te schrijven voor een bijeenkomst lijkt het me dat dat gewoon via een DM gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112545

Moest laatst in multiplayer free roam een mijn overvallen om een karretje met goud te jatten, maar telkens als ik de mijn in liep werd ik afgeknald door AI ventjes die buiten de map leken te staan en door de wanden van de mijnschacht heen schoten... Rare bug. Uiteindelijk wel gered door een schietgebedje te doen en gewoon als een dolle naar het karretje te rennen en die voort te slepen naar het volgende checkpoint.

Trouwens ook mooi, in single player reed ik rustig door de wildernis, schreeuwde er opeens een vrouw dat haar kar gejat werd, dus ik erachteraan (dat ding ging nog best hard!) en met veel pijn en moeite de 2 dieven er vanaf geschoten. Bracht ik de kar terug, was ik bijna bij het vrouwtje dat me dankbaar aan stond te kijken, springt er opeens een poema uit de bosjes en valt hij haar aan! :D Toch wel een van de leukere manieren waarop je een missie kan falen... :P

Blijft toch een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 14:47
Er zei iemand dat grizzlies zeldzaam waren, nou ik weet t al, ze zaten bij mij ;) #7 werd me fataal alleen:( Het is daar echt van belang dat je een sterk gewer hebt (buffalo rifle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik moest zonet ook een vrouw midden in de wildernis helpen met een kar. Dus ik schiet die man dood die er met haar paard en kar vandoor ging en breng het bij haar terug. Loop ik per ongeluk tegen haar aan. Kreeg ik meteen de opmerking van: Hey you moron, you're lucky my husband isn't around !!! De bitch...volgende keer laat ik je staan met je klote paard en kut kar :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hehe, ja de reacties die je zo nu en dan te horen krijgt zijn geweldig :) Ik was aan het rond rijden op mijn paard op klaarlichte dag, zag ik een blauwe stip op de map. Dus kijken wat het was, vroeg een mooie meid een lift. Kom der maar bij wat mij betreft :9 Slaat ze mij van mijn paard af en gaat er van door. Meteen maar paard terug gefloten, steigert, bam ze valt er vanaf. Lasso erbij, hogtie en meekomen maar :+ Jammer dat je van die paardendieven niet in een cel kan smijten. Dus na lang rond gereden maar weer op de grond gegooid, losgemaakt en ze liep kreupel weg. Paar schoten in de benen en ze was dood. -50 honor. Mooi is dat, zij mogen dus wel even met je paard er van door, maar iets terug doen a la western style ho maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
PWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:40:
[...]

Ik ook hoor :) Ik verveel me geen seconde op mijn paard, dat was in GTA wel eens anders :) Ook het reizen via het kamp lost het snel op.
Same here..er is altijd wat te doen als je aan het paardrijden bent

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Even je bandana voor doen en dan neer knallen, dan verlies je geen honor ;) (bandana is te koop in de kledingzaak in thieves landing)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rijd de trein op zaterdag en zondag niet? kzat gisteravond te wachten op het dak vna de trein, maar hij bleef maar staan, eerst dacht ik is een nachtstop... maar ook 's ochtends vertrok hij niet, diezelfde (zaterdag) middag om half 4 stondtie er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wat is de hoogste bounty die jullie gekregen hebben voor het terugbrengen van een levende gangster ? Gister namelijk mijn hoogste gehaald van $240. Er zullen vast wel wat zijn hier die hoger hebben, maar ik vond het behoorlijk wat aangezien ik voor de daarvoor ingeleverde gangsters maar iets van $40 kreeg.

Gister ook nog een potje hoefijzer werpen gedaan. Metteen bij de 2e worp gooi ik die hoefijzer rond die pin. Daarna is het me niet meer gelukt, niet eens om in dat zandbakje er omheen te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:25
MRELynx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:48:
Wat is de hoogste bounty die jullie gekregen hebben voor het terugbrengen van een levende gangster ? Gister namelijk mijn hoogste gehaald van $240. Er zullen vast wel wat zijn hier die hoger hebben, maar ik vond het behoorlijk wat aangezien ik voor de daarvoor ingeleverde gangsters maar iets van $40 kreeg.

Gister ook nog een potje hoefijzer werpen gedaan. Metteen bij de 2e worp gooi ik die hoefijzer rond die pin. Daarna is het me niet meer gelukt, niet eens om in dat zandbakje er omheen te gooien
Ik heb wel eens $ 400 ontvangen voor een nog in leven zijnde bounty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
rclahsen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:56:
[...]

Ik heb wel eens $ 400 ontvangen voor een nog in leven zijnde bounty.
Ik ook $ 400, al redelijk vroeg in het spel. Uit mijn hoofd was dit mijn 5 Bounty Hunter missie die ik vanaf de Ranch van Bonnie heb uitgevoerd. Erg lucratief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben ik nu de enige die de Multiplayer een beetje vind tegenvallen? Dat free-roam is grappig opgezet enzo, maar met 15 andere spelers op de grote map duurt het soms lang voordat je iemand tegenkomt. Ook de verschillende game-modes vind ik tegenvallen, er is weinig variatie

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Ik ook $ 400, al redelijk vroeg in het spel. Uit mijn hoofd was dit mijn 5 Bounty Hunter missie die ik vanaf de Ranch van Bonnie heb uitgevoerd. Erg lucratief
o.a. in Blackwater hangen bounties van $600 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slasher schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:14:
Ben ik nu de enige die de Multiplayer een beetje vind tegenvallen? Dat free-roam is grappig opgezet enzo, maar met 15 andere spelers op de grote map duurt het soms lang voordat je iemand tegenkomt. Ook de verschillende game-modes vind ik tegenvallen, er is weinig variatie
De grap is dan om een posse te joinen, dan spawn je altijd in de buurt.. Of ´transport´ gebruiken..
Vanaf level 15 krijg je nieuwe multiplayer modes..
Ik kan me niet voorstellen dat je nu al uitgekeken bent ;)
Naast de ´casual´ en ´normal´ targeting mode heb je nog ´expert´, waardoor het een compleet ander spel wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Alleen jammer dat je niet iedereen kan verplichten expert te gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Joosie200 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:28:
Hehe, ja de reacties die je zo nu en dan te horen krijgt zijn geweldig :) Ik was aan het rond rijden op mijn paard op klaarlichte dag, zag ik een blauwe stip op de map. Dus kijken wat het was, vroeg een mooie meid een lift. Kom der maar bij wat mij betreft :9 Slaat ze mij van mijn paard af en gaat er van door. Meteen maar paard terug gefloten, steigert, bam ze valt er vanaf. Lasso erbij, hogtie en meekomen maar :+ Jammer dat je van die paardendieven niet in een cel kan smijten. Dus na lang rond gereden maar weer op de grond gegooid, losgemaakt en ze liep kreupel weg. Paar schoten in de benen en ze was dood. -50 honor. Mooi is dat, zij mogen dus wel even met je paard er van door, maar iets terug doen a la western style ho maar :/
ik hogtie ze meestal en laat ze achter in de woestijn }) Nisk geen honor eraf en ze hebben toch mooi hun straf.

Bandana kan idd ook.

spoiler:
Moet zeggen dat het inmiddels wel begint te wennen. Ben zon figuur al 4x tegengekomen, inmiddels weet ik wel dat als iemand een lift wilt dat ie me paard gaat proberen te jatten. Zou leuk zijn als er ook 'echte' lifters in zaten want nu weet je gewoon wat er gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Slasher schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:14:
Ik vind MP eigenlijk erg leuk, juist het Free Roam en de challenges die je kan doen. De andere game-modes zijn leuk omdat je of in teamverband werkt of alleen. Ik vind het persoonlijk niets anders van bijvoorbeeld MP van Modern Warefare 2, wat ook niet snel saai is.

Dus wellicht ben je een van de weinigen die het vindt tegenvallen...of ik juist een vd weinigen die het erg leuk vinden >:)

[ Voor 8% gewijzigd door marijnhak op 26-05-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Pff, nu kan het toeval zijn of gewoon weer echt mijn pech, maar ik word gek van de bugs. Gisteren zette ik de ps3 aan, zwengel RDR aan, spring op mijn paard en begin met rijden.
Na 3 minuten ofzo begint het beeld wat te schokken en mijn paard zakt letterlijk door de grond zodat ik nog maar een half paard over heb. Vanaf daar kan ik verder ook niets anders meer doen dan de ps3 uitzetten.
Daarna de ps3 weer aangezet om weer verder te spelen en gvd weer exact hetzelfde verhaal, alleen crashte de game nu op een andere plek. Toen was mijn zin om verder te spelen wel weer voorbij en heb ik de ps3 gewoon uitgelaten.

Vanavond maar eens een nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hehe, ik had trouwens ook nog dat Deadly Assassing pak vrijgespeeld. Dan heeft John Marston ineens een lapje voor zn linkeroog alsof het Piet Piraat is...Wel grappig.... Ook leuk is dat ik pokeren in real life geen ruk aan vind, maar in RDR speel ik het toch best vaak. Gister $125 om 1 potje gewonnen. Iedereen van de tafel gespeeld en dat terwijl ik het niet eens echt goed kan. Begin het nu wel te leren iig. Gewoon met veel bluffen kom je al ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Multiplay wordt pas echt leuk als je met een paar bekende speelt waarmee je tijdens de game ook kan kletsen. Gisteravond met 2 vrienden een posse gemaakt en begonnen met het clearen van wat hideouts. Nadat andere spelers zagen dat we flink te keer gingen in bij de mijn kreeg ik nog 3 posse join requests en reden we met een posse van 6 man. 8) Erg leuk hoe er online toch nog redelijk samengewerkt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:
[...]

...of ik juist in vd weinigen die het erg leuk vinden >:)...
Nee hoor ;)
In dit spel ben je tenminste vrij om te doen waar je zin in hebt.. Gister ook met een paar vrienden wat free roam missies gedaan, of andere posses aanvallen.. echt lachen.. wel jammer dat je elkaar constant op de radar ziet..
Maar als ik in MW2 over bijvoorbeeld een onderzeeer wil lopen kan dat niet, en die vrijheidsbeperking maakt het een stuk minder aantrekkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:
[...]

Ik vind MP eigenlijk erg leuk, juist het Free Roam en de challenges die je kan doen. De andere game-modes zijn leuk omdat je of in teamverband werkt of alleen. Ik vind het persoonlijk niets anders van bijvoorbeeld MP van Modern Warefare 2, wat ook niet snel saai is.

Dus wellicht ben je een van de weinigen die het vindt tegenvallen...of ik juist in vd weinigen die het erg leuk vinden >:)
Free-Roam en challenges zijn ook wel leuk hoor :), maar ik had juist meer challenges verwacht met die gang hideouts enzo, maar er schijnen er toch meer te komen met de DLC

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phase schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:35:
Pff, nu kan het toeval zijn of gewoon weer echt mijn pech, maar ik word gek van de bugs.
Ja ik heb ook veel last van bugs op PS3.. Vastlopers, knoppen die tijdelijk niet werken, renderbugs, paard die vaak vast komt te zitten, etc.
Zal met een update wel verholpen worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Anoniem: 334234 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:42:
[...]

Ja ik heb ook veel last van bugs op PS3.. Vastlopers, knoppen die tijdelijk niet werken, renderbugs, paard die vaak vast komt te zitten, etc.
Dat ze er maar mee opschieten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Anoniem: 334234 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:42:
[...]

Op de XBox heb ik relatief weinig bugs tegen gekomen...ff afkloppen dat het zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 12:08
marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:45:
[...]

Op de XBox heb ik relatief weinig bugs tegen gekomen...ff afkloppen dat het zo blijft
Al een paar tegen gekomen, vooral bij missie`s dat je mee moet rijden met iemand maar dat het paard niet verder kan komen. Te irritant, moet je je spel opnieuw opstarten en zo.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.