WhahahaChaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:23:
mjah maar ik wil die paardendieven altijd straffen, de laatste heb ik met de lasso gevangen en achter mijn paard aangesleept leek me wel een passende straf, maar na een paar 100 meter zijn ze dood en dat kost je dan weer 50 honour
Wat doe ik nu precies met de Deed van een paard als ik deze gekocht heb?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Kijk volgende weer voor weer een spannende maar leerzame aflevering!ThePrutser schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:16:
[...]
Welkom bij de Teleac cursus: Hoe word ik een sadisitische moordenaar...
je inventory openen en die deed selecteren, dan krijg je dat paard. je huidige paard benje dan kwijt, tenzij je die met een deed gekocht hebt, die kun je dan ook weer met die deed oproepen (volgens mij)Phase schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:24:
wel jammer dat je die deeds niet weer kunt verkopen.
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 16:29 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Je selecteert je Satchel met ´select´ (op ps3), dan dat paardending selecteren, klaar..Phase schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:24:
Je huidige paard moet dan wel optyfen, maar daar kun je denk ik wel voor zorgen
quote: wel jammer dat je die deeds niet weer kunt verkopen.
Ja echt, ook jammer dat je gevangen wilde paarden niet kunt verkopen.. (of kan dit wel?)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 16:35 ]
Als je meerdere Deeds hebt kun je ook gewoon tussen die paarden switchen
WOOOO. Gister zei ik nog tegen een maat van me. Jammer dat je zelf niet iemand kan slepen (random event werd iemand door armadillo heen gesleeptChaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:23:
mjah maar ik wil die paardendieven altijd straffen, de laatste heb ik met de lasso gevangen en achter mijn paard aangesleept leek me wel een passende straf, maar na een paar 100 meter zijn ze dood en dat kost je dan weer 50 honour
maar dit kan dus wel?????
Als ik iemand vang en vervolgens ga rijden breekt altijd het touw af. Of moet ik hem eerst hogtieen?
Ik zit op 98%. Nog een paar bounty hunter missies en nog 1 outfit (california stranger). Alleen ik haat die missies die over meerdere dagen verspreid zijn... Heeft iemand een overzicht met alle bounty hunter missies, want die site van rockstar update niet snel genoeg met welke bounty hunter locaties ik gehad heb?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
spoiler:
Ik snap niet wat je aan die "Bollard Twin Outfit" hebt.
Staat in de description dat je je kan voordoen als lid van die gang.
Dus voor de gein even die outfit aangedaan en een bandana voor om geen honour te verliezen.
Vervolgens iemand afgeknald, wanted level verloren en mijn normale pakkie weer aangedaan.
Ik had verwacht de bounty te verliezen, maar mooi niet dus. Oftewel, je bent nog steeds herkenbaar als John..
Staat in de description dat je je kan voordoen als lid van die gang.
Dus voor de gein even die outfit aangedaan en een bandana voor om geen honour te verliezen.
Vervolgens iemand afgeknald, wanted level verloren en mijn normale pakkie weer aangedaan.
Ik had verwacht de bounty te verliezen, maar mooi niet dus. Oftewel, je bent nog steeds herkenbaar als John..
Kan je trouwens geen positieve honour krijgen als je een bounty hebt?
M'n balk is volgens mij nog niet vol, maar krijg ook geen honour meer.
Honour verliezen is niet zo'n probleem
Paardendieven gaan standaard met een hogtie op de treinrailsVerwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:29:
Ja klopt, erg jammer
De eerste paar meter dat ik dat probeerde dacht ik ook echt van ´Jaaaah, dit mág gewoon in een spel!´ Maar helaaesch..
Zou ook mooi zijn als dat in GTA kan, iemand aan de trekhaak vastbinden..:D
Als je ze creatief wilt straffen moet je m meenmen naar een klif met water, op een wild paard binden, die met een noodgang richting die klif rennen, er zelf afspringen, en dan voordat je slachtoffer het water raakt m met Dead Eye een headshot geven..
Duurt lang, klopt.. wel leuk..
Je kunt m natuurlijk ook voeren aan een wolvengroep of een beer..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Met duel's kun je trouwens ook veel honor verdienen. Richt op het holster van je tegenstander en schiet. Dan krijg je meer dan normaal.
Bounty Hunter opdrachten zijn niet gewoon random? Dus het houdt een keer op? Dat zou wel jammer zijn.
Om de 100% te halen moet je 20 bounty hunter locaties hebben bezocht. Ik denk wel dat die bounties blijven komen maar dat de locaties op den duur herhalend zijn.RichardvdD schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:45:
Bounty Hunter opdrachten zijn niet gewoon random? Dus het houdt een keer op? Dat zou wel jammer zijn.
Wellicht moet je er * doen om 100% te halen en kun je ze daarna nog gewoon doen voor de lol/geld.RichardvdD schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:45:
Klopt,psn id willem100 incl. headsetPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:21:
[...]
Daar dacht ik ook aan // heb je mic ?? want ik heb mic is makkelijker praten in game:P
Dus iedereen Die volgend weekend private free roam willen doen psn naam Opt1fl3x en Willem100 toch willem:P? We gaan gang hideout jagen en wie weet wat nog meer.
volgens mij raken ze wel "op" ik kreeg in het noordelijek gedeelte van de map nergens meer bounty missies op de map, ben nu de rivier over gestoken en daar krijg ik weer bounty missies dus dan lijkt het of het er gewoon een van te voren bepaald aantal zijn.
die nachtwaak missies (met zo'n hond) blijven volgens mij wel steeds terug komen?
die nachtwaak missies (met zo'n hond) blijven volgens mij wel steeds terug komen?
weet je zeker dat je balk niet vol is? toen ik in de bovenste helft van die map bijna op het einde was met de mainquests kreeg ik ook geen honour meer voor missies waar je normaal wel honour voor krijgt (bounty hunter, mensen redden van overvallers etc.)Smooth schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:40:
Kan je trouwens geen positieve honour krijgen als je een bounty hebt?
M'n balk is volgens mij nog niet vol, maar krijg ook geen honour meer.
Honour verliezen is niet zo'n probleem
[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 16:59 ]
Dat moet ik ook proberen, wat een waanzinnig ideeMeelobee schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:43:
[...]
Paardendieven gaan standaard met een hogtie op de treinrails
Vincere Per Belli
Het lijkt me juist handig als het als bericht in dit topic staat. De meest recente berichten worden als eerste gelezen. Kan iedereen meedoen die zijn PSN ID heeft opgegeven in de TS lijst. Maar als je een handige manier weet voor online afspraken graag.Jornn schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:18:
Over afspraken over wanneer jullie online zijn kan je wellicht beter de DM functie gebruiken.
Als jullie iets in de TS willen zien over online "bijeenkomsten" in RDR, stuur me een DM, voeg ik iets toe.
Daar heb je wellicht een punt. Ik zag alleen een slowchat tussen jullie ontstaan over of jullie elkaar online zien en hoe laat dat is. Dat is voor de andere GOTers niet erg interessant.willem100 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:01:
[...]
Het lijkt me juist handig als het als bericht in dit topic staat. De meest recente berichten worden als eerste gelezen. Kan iedereen meedoen die zijn PSN ID heeft opgegeven in de TS lijst. Maar als je een handige manier weet voor online afspraken graag.
Ik dacht er aan (als jullie er behoefte aan hebben) onder de PSN ID lijst een "Bijeenkomsten" kopje te maken, waarin data en tijden staan dat jullie GOTers met elkaar online willen spelen. Soort agenda, maar het heeft natuurlijk enkel nut als er een aantal mensen mee willen doen.
Dat zou erg handig zijn maar volgens mij kan het niet. Volgens mij is het het makkelijkst als de eerste die een free-roam sesie start via select, R1 tab players alle gewenste spelers/friends inviten. Ik heb nog niet geprobeerd of je friends die nog off-line zijn al een invite kan sturen zodat ze de sessie kunnen opstarten zodra ze online komen.MichelatNL schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:12:
[...]
Kun je bijvoorbeeld ook jouw game joinen, zonder dat je mij een uitnodiging hoeft te sturen?
Want hoe weet je nu dat ik online ben? neem aan dat je niet elke keer gaat kijken in de friendslist.
Invites kan je terugvinden onder het multiplayer menu.
De handleiding is erg summier voor wat betreft multiplayer details.
Nee, daar zijn die minigames voor (tem de paarden)Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:27:
[...]Ja echt, ook jammer dat je gevangen wilde paarden niet kunt verkopen.. (of kan dit wel?)
Yep, iedere nachtChaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:57:
Vind die wel leuk om te doen (als ik in de buurt ben). Loop dan standaard met m'n lasso, meteen vastbinden. Moest laatst 2 vechterbazen op laten houden.. Dus ik lasso er 1. Begint die andere op mij te schieten
Dus lasso losgelaten, wapen gepakt, gast neergeschoten. Schiet die eerste me in de rug
Iemand zin om de Kill a rockstar thropy te doen met mij?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Voor de mensen die Engels begrijpen, erg handige site:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Verwijderd
Damn, hoe epic western is dat!peeth schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:59:
[...]
Dat moet ik ook proberen, wat een waanzinnig idee
Nog niet eens bedacht! Wat ben ik voor nepcowboy??!
Eens, op zich geen slecht idee om een soort van 'agenda' te maken. Zeker als iedereen straks een beetje uitgekeken is op SP, dan zullen er meer en meer mensen de MP gaan joinen, met als gevolg dat de 'agenda' ook meer gebruikt gaat wordenJornn schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:10:
[...]
Daar heb je wellicht een punt. Ik zag alleen een slowchat tussen jullie ontstaan over of jullie elkaar online zien en hoe laat dat is. Dat is voor de andere GOTers niet erg interessant.
Ik dacht er aan (als jullie er behoefte aan hebben) onder de PSN ID lijst een "Bijeenkomsten" kopje te maken, waarin data en tijden staan dat jullie GOTers met elkaar online willen spelen. Soort agenda, maar het heeft natuurlijk enkel nut als er een aantal mensen mee willen doen.
Voel je vrij aan te passen wat je wilt, als het niet compleet bij de stijl past kunnen we het altijd nog wijzigen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:25:
[...]
Nu kan ik zelf ook wel het topic aanpassen, maar gezien de mooie lay-out die je gemaakt hebt Jornn, denk ik dat het handiger is als jij het tzt wil aanpassen.
Dan moeten We een posse leader kiezen etc ,, Als je je opgeeft zet er dan meteen bij of je een headset
hebt, Editt: Bug again ik schiet zo een gast dood krijg ik opeens black screen
[ Voor 70% gewijzigd door OptiBenz1 op 25-05-2010 17:52 ]
Wat doe ik nou met al die dingen die ik verzamel. Ik heb tientallen huiden, vlees, bloemen, veren e.d..
Volgens mij is juist de grap dat je hier zaken van kan laten maken toch? Of is het verkopen het meest lucratief?
* PWM bewaart nu alles, en heeft een inmiddels een kar achter zijn paard nodig
Volgens mij is juist de grap dat je hier zaken van kan laten maken toch? Of is het verkopen het meest lucratief?
Ik heb een klein probeempje met RDR:
Aan de linker- en rechterkant valt een deel van het beeld buiten mijn TV. Ik heb een 15' crt tv.
Het balkje met de energie van het paard en het aantal kogels dat je hebt valt hierdoor weg. Vreselijk irritant dus. Het aantal kogels dat je hebt is nog wel te zien, het past er net aan op.
Weet iemand misschien een oplossing hiervoor? Het is een 4:3 tv en ik gebruik de standaart composite kabel die bij de Xbox zelf zat, de instellingen van de Xbox 360 zelf veranderen hier ook niets aan. Op de Tv zelf is allen het beeldformaat 16:9 en 4:3 in te stellen, maar dit helpt ook niet.
Alvast bedankt.
Aan de linker- en rechterkant valt een deel van het beeld buiten mijn TV. Ik heb een 15' crt tv.
Het balkje met de energie van het paard en het aantal kogels dat je hebt valt hierdoor weg. Vreselijk irritant dus. Het aantal kogels dat je hebt is nog wel te zien, het past er net aan op.
Weet iemand misschien een oplossing hiervoor? Het is een 4:3 tv en ik gebruik de standaart composite kabel die bij de Xbox zelf zat, de instellingen van de Xbox 360 zelf veranderen hier ook niets aan. Op de Tv zelf is allen het beeldformaat 16:9 en 4:3 in te stellen, maar dit helpt ook niet.
Alvast bedankt.
Als je ervoor zorgt dat het een vrouw is die je op het spoor legt krijg je er nog een trophy voor ookVerwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:24:
[...]
Damn, hoe epic western is dat!
Nog niet eens bedacht! Wat ben ik voor nepcowboy??!
Daar hoef je niets speciaals voor te doen, enkel een speler neerschieten die em al heeft. (voeg me maar toe dan mag je me een keer neerschietenDamien2004 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:19:
Iemand zin om de Kill a rockstar thropy te doen met mij?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Ik krijg sharpshooter rank 9 maar niet voor elkaar, de kills resetten steeds terwijl ik en hetzelfde wapen gebruik en niet reload (pump action shotgun). Ik zie dat 10 een soortgelijke is dus daar zal ik ook wel problemen mee krijgen.
Iemand die weet hoe dit gedaan moet worden?
edit: haha, net als ik dit post na een tijdje proberen vliegen er ineens een heleboel vogels, dus ik heb hem gehaald. 10 zal wel lastiger worden.
edit: haha, net als ik dit post na een tijdje proberen vliegen er ineens een heleboel vogels, dus ik heb hem gehaald. 10 zal wel lastiger worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 18:58 ]
Wat was 10 ook alweer? 6 mensen disarmen zonder te reloaden? Die is wel goed te doen bij een hideout met die rifle met 22 kogels en flink wat dead eyeVerwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:52:
Ik krijg sharpshooter rank 9 maar niet voor elkaar, de kills resetten steeds terwijl ik en hetzelfde wapen gebruik en niet reload (pump action shotgun). Ik zie dat 10 een soortgelijke is dus daar zal ik ook wel problemen mee krijgen.
Verwijderd
Ja ik heb hem al gehaald, was vrij simpel inderdaad. Gewoon met de mauser gedaan, pistool met 15 kogels.uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:03:
[...]
Wat was 10 ook alweer? 6 mensen disarmen zonder te reloaden? Die is wel goed te doen bij een hideout met die rifle met 22 kogels en flink wat dead eye
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 19:10 ]
Net iets irritants gehad zeg. California stranger task voltooid met die brief, loop ik naar buiten wordt erweer een hoer verkracht, ik schiet gelijk... Bounty! Het zal wel weer, ik denk betaal m wel (waarom weet ik ook niet), maar de bediende rende weg. Dus ik laad opnieuw en daar is iets flink fout gegaan, ik heb waarschijnlijk de verkeerde geladen en daarna is er een autosave geweest (probleem is ik weet niet waar die ge-autosaved heeft. Maar ik ben weer 24uur terug gezet, uitgerekend als ik allemaal kleine outfit sidemissies gedaan heb...
Maar het vreemdste is dat die California strangers task niet meer tussen de Outfit taken staat??? Ik weet 100% zeker dat nadat ik de brief had afgegeven er iets unlocked werd van een outfit, weet iemand het precieze onderdeel?
Maar het vreemdste is dat die California strangers task niet meer tussen de Outfit taken staat??? Ik weet 100% zeker dat nadat ik de brief had afgegeven er iets unlocked werd van een outfit, weet iemand het precieze onderdeel?
Ik las net dat rockstar geen sex wou in de games ik kijk naar me tv scherm zie ik roco ofzo neuken met die louisa
Prima idee.Jornn schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:10:
[...]
Daar heb je wellicht een punt. Ik zag alleen een slowchat tussen jullie ontstaan over of jullie elkaar online zien en hoe laat dat is. Dat is voor de andere GOTers niet erg interessant.
Ik bedoel dus dat de route naar de marker als blauwe lijn wordt weergegeven.
[ Voor 3% gewijzigd door willem100 op 25-05-2010 19:53 ]
Ik vind het paardrijden eigenlijk enorm saai worden...
Bij GTA werd het autorijden NOOIT saai, GTA is dan ook beter vind ik.
Zie je dat in de game dat ik RDP opstart?Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:55:
[...]
dat heb ik ook ge probeerd maar staat nergens maar als jij online komt zie ik dat rechts boven staan
Dan zou dat het probleem wel oplossen en kun je mensen gelijk uitnodigen. Het is aan de persoon dan om te joinen of SP verder te gaan.
Das eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij. Ik vond de besturing in GTA van die autos altijd zo zuigenqwertyuio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:55:
Verwijderd
Maar hier kan je altijd fast travel doen?qwertyuio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:55:
Daarnaast gebeuren er dingen onder weg en kan je jagen etc. Er is veel meer te doen, dus denk ik dat ik RDR beter vind. In ieder geval beter dan GTA4, GTA:VC weet ik nog net zo niet. Die game was heerlijk.
Ik heb de bounty maar betaald en kreeg nog steeds geen honour dus zal die toch vol zijn.Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:57:
[...]
weet je zeker dat je balk niet vol is? toen ik in de bovenste helft van die map bijna op het einde was met de mainquests kreeg ik ook geen honour meer voor missies waar je normaal wel honour voor krijgt (bounty hunter, mensen redden van overvallers etc.)
Maar toch vreemd dat als je 50/100 verliest in het midden van het laatste segment beland.
Ik ook hooruchiha tijntje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:22:
[...]
Das eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij. Ik vond de besturing in GTA van die autos altijd zo zuigenMet het paardje kijk ik altijd of er wat te jagen valt als ik van punt a naar punt b ga. Er is altijd wel wat te doen of te zien.
Volgens mij stond er zoiets in de handleiding dat je de items kon verkopen óf kon bewaren om op bepaalde plekken bepaalde dingen van te laten maken (waar weet ik trouwens niet...)PWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:11:
Wat doe ik nou met al die dingen die ik verzamel. Ik heb tientallen huiden, vlees, bloemen, veren e.d..
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Dat meldt het spel inderdaad in het beginmindcrash schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:44:
[...]
Volgens mij stond er zoiets in de handleiding dat je de items kon verkopen óf kon bewaren om op bepaalde plekken bepaalde dingen van te laten maken (waar weet ik trouwens niet...)
Hmzz, volgens mij kon je van bepaalde kruiden en bloemen potions maken. Dat zeiden ze toen ik mijn bloemenverzameling compleet had... Maar idd geen idee hoe of waar.PWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:45:
[...]
Dat meldt het spel inderdaad in het beginHeb nog niets gevonden
Gheh. Ik las ergens dat je paard niet zo stom was om een ravijn in te rijden. Ik sta ergens langs de rand van een ravijn een hert te villen, en mijn paard loopt spontaan het ravijn in. Hinnik hinnik, en weg is 'ie! Nou moe.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Nog geen antwoord op deze vraag. Ik snap het nl. zelf ook nog niet helemaal. Iemand ?KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:37:
[...]
WOOOO. Gister zei ik nog tegen een maat van me. Jammer dat je zelf niet iemand kan slepen (random event werd iemand door armadillo heen gesleept)
maar dit kan dus wel?????
Als ik iemand vang en vervolgens ga rijden breekt altijd het touw af. Of moet ik hem eerst hogtieen?
Op het paard zitten, lassoen en dan met A (xbox) gaan rijdenStarWolf schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:52:
[...]
Nog geen antwoord op deze vraag. Ik snap het nl. zelf ook nog niet helemaal. Iemand ?
edit: Wat hij hieronder zegt
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2010 22:02 ]
Als je op je paard zit selecteer je je lasso. Dan druk je op L2 (bij de PS3) en ik je op de persoon die je wilt vangen. Met R2 gooi je je lasso dan om de persoon heen. Hou L2 nu vast en rij weg met je paard. Vervolgens sleep je de beste man/vrouw die je hebt gevangen mee. SuccesStarWolf schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:52:
[...]
Nog geen antwoord op deze vraag. Ik snap het nl. zelf ook nog niet helemaal. Iemand ?
Na alle goede reviews (met name PU) ook maar RDR besteld. Helaas bij Nedgame, toen ik bestelde nog op voorraad en nu niet meer. Geduld..
Lijkt me een schitterend sfeervol spel! Moet ook nog Just Cause 2 en Alan Wake uitspelen, maar die schuif ik richting de lange termijn
Lijkt me een schitterend sfeervol spel! Moet ook nog Just Cause 2 en Alan Wake uitspelen, maar die schuif ik richting de lange termijn
Sjezus, die muziek in deze game is zó episch!
Verklapt verhaal:
Verklapt verhaal:
spoiler:
Vooral als je net Dutch vermoord hebt. 
Ik werd overhoop geschoten, maar belandde toen in de gevangenis. Gevolg was dat al m`n zuur verdiende geld weg was. Beland je alleen in de gevangenis als je wordt neergeschoten door een sheriff/marshall? Ik ben al vaak genoeg gestorven, maar dan spawnde ik telkens in m`n huis.
Ik heb trouwens moeite om me in te houden om niet iedereen af te knallen. Eerst iemand helpen voor het geld of fame en dan afschieten die hap. Bij andere spellen probeer ik eigenlijk altijd aardig te zijn, maar hier lukt het me gewoon niet...
Ik heb trouwens moeite om me in te houden om niet iedereen af te knallen. Eerst iemand helpen voor het geld of fame en dan afschieten die hap. Bij andere spellen probeer ik eigenlijk altijd aardig te zijn, maar hier lukt het me gewoon niet...
Verwijderd
Hebben jullie ook last van framedrops bij de ps3? Bijvoorbeeld als ik in Armadillo rondloop zie je dat de huizen zich nog moeten *vormen*.
ik ben behoorlijk aardig tot nu, als ik al onschuldigen neerknal is het echt per ongeluk. probeer ook meestal wel iedereen te helpen ed
soms is de situatie gewoon wat vaag en dan knal je wel eens alla western style in het rond en raak je wat verkeerds
Net onder het rijden hoorde ik wat geschreeuw en er verscheen een blauwe stip op de radar, dus ik kijken, zie 3 man 1 andere man onder schot houden, dus ik denk hulp bieden en neem die 3 mannen onder vuur, eerste dood, bounty op mijn hoofd! blijken het Mexicaanse soldaten te zijn. dus ik die andere 2 ook maar omleggen was ik de bounty weer kwijt... maar wie ik daar dan hulp moest bieden?
kvin dat paard rijden ook niet saai worden, komt ook omdat het autorijden in GTA best wel slecht was, nu kan ik niet paardrijden ofzo maar dit voelt gewoon goed aan
Ik zou net die sharpshooter challenge doen dat je 5 vogels vanaf een rijdende trein moet neerhalen, dus ik trein zoeken, erop klimmen... wordt het avond dus geen vogels meer te bekennen, later in de avond stop de trien ook bij een station om te "overnachten" was me nog nooit eerder opgevallen, wacht nu op het dak van de trein tot het ochtend wordt
kvin dat paard rijden ook niet saai worden, komt ook omdat het autorijden in GTA best wel slecht was, nu kan ik niet paardrijden ofzo maar dit voelt gewoon goed aan
Ik zou net die sharpshooter challenge doen dat je 5 vogels vanaf een rijdende trein moet neerhalen, dus ik trein zoeken, erop klimmen... wordt het avond dus geen vogels meer te bekennen, later in de avond stop de trien ook bij een station om te "overnachten" was me nog nooit eerder opgevallen, wacht nu op het dak van de trein tot het ochtend wordt
[ Voor 47% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 23:40 ]
Dan ga ik hier binnenkort mee aan de slag. Hebben jullie suggesties voor de getoonde informatie?willem100 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:51:
[...]
Prima idee.Laten we het gewoon proberen. Zoals Opt1fl3x ook al aangeeft moeten we een soort procedure zien te vinden die handig werkt met een posse leader die een private of public sessie start en alle anderen een invite stuurt. Als ik het goed heb kan de posse leader op de map een marker plaatsen die voor de anderen zichtbaar is als blauwe lijn. Dus als we naar een heel ander deel van de map verplaatsen kan iedereen op die manier volgen.
Ik bedoel dus dat de route naar de marker als blauwe lijn wordt weergegeven.
- Console (Xbox360 / Playstation 3)
- Datum & tijd bijeenkomst
- Aangestelde posse leader (organisator bijeenkomst)
- GOT nick
- Xbox Live nickname / PSN ID aanwezigen
- Microfoon beschikbaar
Verwijderd
Moest laatst in multiplayer free roam een mijn overvallen om een karretje met goud te jatten, maar telkens als ik de mijn in liep werd ik afgeknald door AI ventjes die buiten de map leken te staan en door de wanden van de mijnschacht heen schoten... Rare bug. Uiteindelijk wel gered door een schietgebedje te doen en gewoon als een dolle naar het karretje te rennen en die voort te slepen naar het volgende checkpoint.
Trouwens ook mooi, in single player reed ik rustig door de wildernis, schreeuwde er opeens een vrouw dat haar kar gejat werd, dus ik erachteraan (dat ding ging nog best hard!) en met veel pijn en moeite de 2 dieven er vanaf geschoten. Bracht ik de kar terug, was ik bijna bij het vrouwtje dat me dankbaar aan stond te kijken, springt er opeens een poema uit de bosjes en valt hij haar aan!
Toch wel een van de leukere manieren waarop je een missie kan falen... 
Blijft toch een leuk spel!
Trouwens ook mooi, in single player reed ik rustig door de wildernis, schreeuwde er opeens een vrouw dat haar kar gejat werd, dus ik erachteraan (dat ding ging nog best hard!) en met veel pijn en moeite de 2 dieven er vanaf geschoten. Bracht ik de kar terug, was ik bijna bij het vrouwtje dat me dankbaar aan stond te kijken, springt er opeens een poema uit de bosjes en valt hij haar aan!
Blijft toch een leuk spel!
Er zei iemand dat grizzlies zeldzaam waren, nou ik weet t al, ze zaten bij mij
#7 werd me fataal alleen:( Het is daar echt van belang dat je een sterk gewer hebt (buffalo rifle).
Ik moest zonet ook een vrouw midden in de wildernis helpen met een kar. Dus ik schiet die man dood die er met haar paard en kar vandoor ging en breng het bij haar terug. Loop ik per ongeluk tegen haar aan. Kreeg ik meteen de opmerking van: Hey you moron, you're lucky my husband isn't around !!! De bitch...volgende keer laat ik je staan met je klote paard en kut kar
XBL: MRE Inc
Hehe, ja de reacties die je zo nu en dan te horen krijgt zijn geweldig
Ik was aan het rond rijden op mijn paard op klaarlichte dag, zag ik een blauwe stip op de map. Dus kijken wat het was, vroeg een mooie meid een lift. Kom der maar bij wat mij betreft
Slaat ze mij van mijn paard af en gaat er van door. Meteen maar paard terug gefloten, steigert, bam ze valt er vanaf. Lasso erbij, hogtie en meekomen maar
Jammer dat je van die paardendieven niet in een cel kan smijten. Dus na lang rond gereden maar weer op de grond gegooid, losgemaakt en ze liep kreupel weg. Paar schoten in de benen en ze was dood. -50 honor. Mooi is dat, zij mogen dus wel even met je paard er van door, maar iets terug doen a la western style ho maar

Same here..er is altijd wat te doen als je aan het paardrijden bentPWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:40:
[...]
Ik ook hoorIk verveel me geen seconde op mijn paard, dat was in GTA wel eens anders
Ook het reizen via het kamp lost het snel op.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Even je bandana voor doen en dan neer knallen, dan verlies je geen honor
(bandana is te koop in de kledingzaak in thieves landing)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Rijd de trein op zaterdag en zondag niet? kzat gisteravond te wachten op het dak vna de trein, maar hij bleef maar staan, eerst dacht ik is een nachtstop... maar ook 's ochtends vertrok hij niet, diezelfde (zaterdag) middag om half 4 stondtie er nog.
Wat is de hoogste bounty die jullie gekregen hebben voor het terugbrengen van een levende gangster ? Gister namelijk mijn hoogste gehaald van $240. Er zullen vast wel wat zijn hier die hoger hebben, maar ik vond het behoorlijk wat aangezien ik voor de daarvoor ingeleverde gangsters maar iets van $40 kreeg.
Gister ook nog een potje hoefijzer werpen gedaan. Metteen bij de 2e worp gooi ik die hoefijzer rond die pin. Daarna is het me niet meer gelukt, niet eens om in dat zandbakje er omheen te gooien
Gister ook nog een potje hoefijzer werpen gedaan. Metteen bij de 2e worp gooi ik die hoefijzer rond die pin. Daarna is het me niet meer gelukt, niet eens om in dat zandbakje er omheen te gooien
Ik heb wel eens $ 400 ontvangen voor een nog in leven zijnde bounty.MRELynx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:48:
Wat is de hoogste bounty die jullie gekregen hebben voor het terugbrengen van een levende gangster ? Gister namelijk mijn hoogste gehaald van $240. Er zullen vast wel wat zijn hier die hoger hebben, maar ik vond het behoorlijk wat aangezien ik voor de daarvoor ingeleverde gangsters maar iets van $40 kreeg.
Ik ook $ 400, al redelijk vroeg in het spel. Uit mijn hoofd was dit mijn 5 Bounty Hunter missie die ik vanaf de Ranch van Bonnie heb uitgevoerd. Erg lucratiefrclahsen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:56:
[...]
Ik heb wel eens $ 400 ontvangen voor een nog in leven zijnde bounty.
Ben ik nu de enige die de Multiplayer een beetje vind tegenvallen? Dat free-roam is grappig opgezet enzo, maar met 15 andere spelers op de grote map duurt het soms lang voordat je iemand tegenkomt. Ook de verschillende game-modes vind ik tegenvallen, er is weinig variatie
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
o.a. in Blackwater hangen bounties van $600marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:04:
[...]
Ik ook $ 400, al redelijk vroeg in het spel. Uit mijn hoofd was dit mijn 5 Bounty Hunter missie die ik vanaf de Ranch van Bonnie heb uitgevoerd. Erg lucratief
Verwijderd
De grap is dan om een posse te joinen, dan spawn je altijd in de buurt.. Of ´transport´ gebruiken..Slasher schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:14:
Ben ik nu de enige die de Multiplayer een beetje vind tegenvallen? Dat free-roam is grappig opgezet enzo, maar met 15 andere spelers op de grote map duurt het soms lang voordat je iemand tegenkomt. Ook de verschillende game-modes vind ik tegenvallen, er is weinig variatie
Vanaf level 15 krijg je nieuwe multiplayer modes..
Ik kan me niet voorstellen dat je nu al uitgekeken bent
Naast de ´casual´ en ´normal´ targeting mode heb je nog ´expert´, waardoor het een compleet ander spel wordt..
Alleen jammer dat je niet iedereen kan verplichten expert te gebruiken
ik hogtie ze meestal en laat ze achter in de woestijnJoosie200 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:28:
Hehe, ja de reacties die je zo nu en dan te horen krijgt zijn geweldigIk was aan het rond rijden op mijn paard op klaarlichte dag, zag ik een blauwe stip op de map. Dus kijken wat het was, vroeg een mooie meid een lift. Kom der maar bij wat mij betreft
Slaat ze mij van mijn paard af en gaat er van door. Meteen maar paard terug gefloten, steigert, bam ze valt er vanaf. Lasso erbij, hogtie en meekomen maar
Jammer dat je van die paardendieven niet in een cel kan smijten. Dus na lang rond gereden maar weer op de grond gegooid, losgemaakt en ze liep kreupel weg. Paar schoten in de benen en ze was dood. -50 honor. Mooi is dat, zij mogen dus wel even met je paard er van door, maar iets terug doen a la western style ho maar
Bandana kan idd ook.
spoiler:
Moet zeggen dat het inmiddels wel begint te wennen. Ben zon figuur al 4x tegengekomen, inmiddels weet ik wel dat als iemand een lift wilt dat ie me paard gaat proberen te jatten. Zou leuk zijn als er ook 'echte' lifters in zaten want nu weet je gewoon wat er gaat gebeuren...
Ik vind MP eigenlijk erg leuk, juist het Free Roam en de challenges die je kan doen. De andere game-modes zijn leuk omdat je of in teamverband werkt of alleen. Ik vind het persoonlijk niets anders van bijvoorbeeld MP van Modern Warefare 2, wat ook niet snel saai is.Slasher schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:14:
Dus wellicht ben je een van de weinigen die het vindt tegenvallen...of ik juist een vd weinigen die het erg leuk vinden
[ Voor 8% gewijzigd door marijnhak op 26-05-2010 10:40 ]
Pff, nu kan het toeval zijn of gewoon weer echt mijn pech, maar ik word gek van de bugs. Gisteren zette ik de ps3 aan, zwengel RDR aan, spring op mijn paard en begin met rijden.
Na 3 minuten ofzo begint het beeld wat te schokken en mijn paard zakt letterlijk door de grond zodat ik nog maar een half paard over heb. Vanaf daar kan ik verder ook niets anders meer doen dan de ps3 uitzetten.
Daarna de ps3 weer aangezet om weer verder te spelen en gvd weer exact hetzelfde verhaal, alleen crashte de game nu op een andere plek. Toen was mijn zin om verder te spelen wel weer voorbij en heb ik de ps3 gewoon uitgelaten.
Vanavond maar eens een nieuwe poging.
Na 3 minuten ofzo begint het beeld wat te schokken en mijn paard zakt letterlijk door de grond zodat ik nog maar een half paard over heb. Vanaf daar kan ik verder ook niets anders meer doen dan de ps3 uitzetten.
Daarna de ps3 weer aangezet om weer verder te spelen en gvd weer exact hetzelfde verhaal, alleen crashte de game nu op een andere plek. Toen was mijn zin om verder te spelen wel weer voorbij en heb ik de ps3 gewoon uitgelaten.
Vanavond maar eens een nieuwe poging.
Hehe, ik had trouwens ook nog dat Deadly Assassing pak vrijgespeeld. Dan heeft John Marston ineens een lapje voor zn linkeroog alsof het Piet Piraat is...Wel grappig.... Ook leuk is dat ik pokeren in real life geen ruk aan vind, maar in RDR speel ik het toch best vaak. Gister $125 om 1 potje gewonnen. Iedereen van de tafel gespeeld en dat terwijl ik het niet eens echt goed kan. Begin het nu wel te leren iig. Gewoon met veel bluffen kom je al ver...
Multiplay wordt pas echt leuk als je met een paar bekende speelt waarmee je tijdens de game ook kan kletsen. Gisteravond met 2 vrienden een posse gemaakt en begonnen met het clearen van wat hideouts. Nadat andere spelers zagen dat we flink te keer gingen in bij de mijn kreeg ik nog 3 posse join requests en reden we met een posse van 6 man.
Erg leuk hoe er online toch nog redelijk samengewerkt wordt
Verwijderd
Nee hoormarijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:
[...]
...of ik juist in vd weinigen die het erg leuk vinden...
In dit spel ben je tenminste vrij om te doen waar je zin in hebt.. Gister ook met een paar vrienden wat free roam missies gedaan, of andere posses aanvallen.. echt lachen.. wel jammer dat je elkaar constant op de radar ziet..
Maar als ik in MW2 over bijvoorbeeld een onderzeeer wil lopen kan dat niet, en die vrijheidsbeperking maakt het een stuk minder aantrekkelijk..
Free-Roam en challenges zijn ook wel leuk hoormarijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:
[...]
Ik vind MP eigenlijk erg leuk, juist het Free Roam en de challenges die je kan doen. De andere game-modes zijn leuk omdat je of in teamverband werkt of alleen. Ik vind het persoonlijk niets anders van bijvoorbeeld MP van Modern Warefare 2, wat ook niet snel saai is.
Dus wellicht ben je een van de weinigen die het vindt tegenvallen...of ik juist in vd weinigen die het erg leuk vinden
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Ja ik heb ook veel last van bugs op PS3.. Vastlopers, knoppen die tijdelijk niet werken, renderbugs, paard die vaak vast komt te zitten, etc.Phase schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:35:
Pff, nu kan het toeval zijn of gewoon weer echt mijn pech, maar ik word gek van de bugs.
Zal met een update wel verholpen worden..
Dat ze er maar mee opschieten danVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:42:
[...]
Ja ik heb ook veel last van bugs op PS3.. Vastlopers, knoppen die tijdelijk niet werken, renderbugs, paard die vaak vast komt te zitten, etc.
Op de XBox heb ik relatief weinig bugs tegen gekomen...ff afkloppen dat het zo blijftVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:42:
[...]
Ja ik heb ook veel last van bugs op PS3.. Vastlopers, knoppen die tijdelijk niet werken, renderbugs, paard die vaak vast komt te zitten, etc.
Al een paar tegen gekomen, vooral bij missie`s dat je mee moet rijden met iemand maar dat het paard niet verder kan komen. Te irritant, moet je je spel opnieuw opstarten en zo.marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:45:
[...]
Op de XBox heb ik relatief weinig bugs tegen gekomen...ff afkloppen dat het zo blijft
Ik heb echt nergens last van. *tikt op onbewerkt hout* paar kleine dingetjes gezien.steffeh schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:50:
[...]
Al een paar tegen gekomen, vooral bij missie`s dat je mee moet rijden met iemand maar dat het paard niet verder kan komen. Te irritant, moet je je spel opnieuw opstarten en zo.
Na een duel vlakbij een stagecoach taxi was de driver weggevlucht (voor de schoten) maar die paarden leken wel te bewegen en je hoorde het geluid van een bewegende stagecoach. Maar toch stond hij stil. Heel apart. Toen ik shotgun ging zitten reed hij helaas niet weg
Bij de 1e hideout in mexico als ik een stukje loop en me paard fluit springt hij standaard in het water. Heel vervelend
Verder heel weinig bugs tegengekomen (XBOX). Krijg toch een beetje het idee dat er op de PS3 meer bugs zijn dan op de xbox? Of zie ik dat verkeerd en heb ik gewoon geluk? *tikt nog maar een x op onbewerkt hout*
Verwijderd
Ja klopt!
Als je de ´renknop´ ingedrukt kan houden om iemand bij te houden (paardbalkje word dan groen) kreeg ik vaak problemen..
Spel is wat storymissies betreft nu uitgespeeld en heb er nu ook geen last meer van.. (voorlopig)
quote:
Hebben jullie ook last van framedrops bij de ps3?
Ja! Erg vervelend..
Als je de ´renknop´ ingedrukt kan houden om iemand bij te houden (paardbalkje word dan groen) kreeg ik vaak problemen..
Spel is wat storymissies betreft nu uitgespeeld en heb er nu ook geen last meer van.. (voorlopig)
quote:
Ja! Erg vervelend..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 10:06 ]
Even een paar pages terug bladeren, dan staan er redelijk wat posts over framedrops etc. (of even zoeken in het topic naar "framedrop".Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:58:
@Jornn, ik denk niet dat er meer info nodig is, dus als dat in een tabel staat, met af en toe een verwijzing in de actuele posts, zodat mensen weten dat er wat georganiseerd wordt, is het denk ik prima
Verwijderd
Weet niet, maar hoe ver ben je met het spel?KingKoning schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:56:
[...]
Krijg toch een beetje het idee dat er op de PS3 meer bugs zijn dan op de xbox?
De hele map al unlocked? Ik heb het idee dat de bugs zich dan meer laten zien namelijk..
Uhh, nee hoor je bent niet de enige.Ik ben alleen maar bezig met de multiplayer !!!marijnhak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:
[...]
Ik vind MP eigenlijk erg leuk, juist het Free Roam en de challenges die je kan doen. De andere game-modes zijn leuk omdat je of in teamverband werkt of alleen. Ik vind het persoonlijk niets anders van bijvoorbeeld MP van Modern Warefare 2, wat ook niet snel saai is.
Dus wellicht ben je een van de weinigen die het vindt tegenvallen...of ik juist in vd weinigen die het erg leuk vinden
nou ben nu ong 25 uur in de game. en moet zeggen is een toffe en mooie game, met ontzettend veel detail in alles. maar, ik merk wel erg veel bugs en foutjes. bv er was een missie dat je een trein moest stoppen omdat er een brug ging ontploffen. uiteindelijk otploft de brug maar de brug is nog hellemaal intakt
nadat de cutscene over is, is de brug wel weg, eerst dacht ik het was mislukt maar na de cutscene was de brug daadwerkelijk ontploft. en zo heb ik ook steeds vaker last van framedrops(xbox 360 btw) en pop in van textures. of soms dat een stad nog niet hellemaal geladen is. op zich geen echte problemen, maar heb ook gehad dat ik wou coveren, en toen schoot ik ineens 100meter de lucht in en toen ik weer neer kwam was ik dood
was midden in een missie. maja ben nu alweer klaar in mexico en zit nu in blackwater voor die agent missies. ga weer lekker verder.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wordt het trouwens niet langzaam tijd voor RDR deel 2? Ik heb net al even geprobeerd het topic te clonen, maar dat wilde niet echt lukken
(nog nooit eerder gedaan, dus voor ik de boel sloop, wacht ik even af)...

Heb eigenlijk maar slechts 3 problemen gekend.
-1 keer een vastloper
-een keer dat mijn paard met een bounty achterop uit het niets struikelt en dood op de grond ligt en ik daarna in slow motion speelde (echt maar 5 frames per seconde ofzo) totdat ik de bounty op had gepakt. Daarna ging het gewoon weer soepel.
-en bij het binnenkomen van black water(?) loopt mijn paardje automatisch naar het kerkhof en van het pad af, alsof ie een gestuurde lijn volgt...
Vanavond nog 3 bounty locaties in mexico vinden en dan 100%!
-1 keer een vastloper
-een keer dat mijn paard met een bounty achterop uit het niets struikelt en dood op de grond ligt en ik daarna in slow motion speelde (echt maar 5 frames per seconde ofzo) totdat ik de bounty op had gepakt. Daarna ging het gewoon weer soepel.
-en bij het binnenkomen van black water(?) loopt mijn paardje automatisch naar het kerkhof en van het pad af, alsof ie een gestuurde lijn volgt...
Vanavond nog 3 bounty locaties in mexico vinden en dan 100%!
Ik wil mijn honor rank levelen, hoe kun je dit het beste doen?
Bounty missies. En gewoon altijd als een goede cowboy spelenqwertyuio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:01:
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
[...]
Bounty missies. En gewoon altijd als een goede cowboy spelenWant het omlaag brengen van honor is erg simpel.... Had voor die achievement + 5000 dollar bounty op mijn hoofd zonder me te vermommen en mijn honor was er laag
Inderdaad Bounty Missions...the night missions op de Ranch van Bonnie zijn ook goed voor je Honor.qwertyuio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:01:
Mee eens. Als je naast de TS op de view-knop klikt krijg je te zien hoe de TS is opgebouwd. Selecteer alles, kopieer alles en open een nieuw topic. Stop "deel 2" achter de titel, plak alles in het berichtvenster en klaar ben je non?Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:36:
Wordt het trouwens niet langzaam tijd voor RDR deel 2? Ik heb net al even geprobeerd het topic te clonen, maar dat wilde niet echt lukken(nog nooit eerder gedaan, dus voor ik de boel sloop, wacht ik even af)...
Right, ik zit weer eens te moeilijk te doen met topic id's etc...Eens zien of dit gaat werken, haha!Joosie200 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:14:
[...]
Mee eens. Als je naast de TS op de view-knop klikt krijg je te zien hoe de TS is opgebouwd. Selecteer alles, kopieer alles en open een nieuw topic. Stop "deel 2" achter de titel, plak alles in het berichtvenster en klaar ben je non?Wil het wel doen, maar er zijn zat auteurs van dit topic dat ik jullie niet voor wil zijn.
Sinds zaterdag ben ik ook flink aan het spelen, en bijna aan het eind (al redelijk wat missies in Blackwater gedaan) en ik moet zeggen: wow, wat een fantastisch spel. Het mooiste is echt de scenery en dan vooral als je soms op een mooi hoog punt komt, je paard laat uitlopen en je uitzicht over de Rio Grande hebt met ondergaande zon. Kippenvel!
Minpuntjes:
- verreweg het meest irritante onderdeel van het spel zijn die filmpjes die afspelen als je een animal skint. De eerste 10x is dat leuk, maar ik wordt daar nu echt helemaal leip van. Waarom kan ik die niet skippen? Of moet ik dan de hele tijd gebruik gaan maken van de glitch door je paard op de animal te zetten en dan te skinnen? Hunten vind ik een van de leukste onderdelen van het spel, omdat het zo generiek is en random, maar de fun (en de wil) van het skinnen is echt weg omdat ik de hele tijd 10 seconden moet wachten per beest. Lekker als je net 10-15 buffalo's hebt afgeknald.
- strangers die een lift willen doen altijd hetzelfde: je van je paard slaan. Waar zijn de gewone lifters?
- waarom kan je andere paarden niet meenemen door ze achter je eigen paard vast te binden? Ik heb al zo vaak 5 paarden (met zadel, geen wilde paarden) moeten laten staan bij een hideout ofzo en daar had Rockstar toch gewoon een onderdeel van kunnen maken door de mogelijkheid toe te voegen paarden te verkopen, bijvoorbeeld bij dezelfde plekken als waar je de paardentem missies hebt.
- waarom kan je niets met de onderdelen die van het skinnen afkomen, anders dan ze verkopen? Ik zou bijvoorbeeld wel een ketting van alle cougar claws willen hebben, of een combo van bear/cougar/bobcat, en dat dat dan een extra beetje hunter status zou opleveren.
- het opzetten van je camp kan niet op alle plekken (niet op de weg, bij een hideout), wat echt irritant is en ook niets toevoegt
- missies die je maar op bepaalde tijd kan beginnen, ook zo'n pointloze feature; ik zet altijd maar de tent op buiten de stad, save de game (= 6 uur later) en ga weer terug; maar dat is toch echt dom? Echt een zinloze omweg die niets toevoegt.
- maar 13 outfits, ik zou veel liever elk onderdeel van John willen aanpassen: boots, jas, hoed etc. Ik ben bijna aan het eind van het spel, maar heb uberhaupt nog maar 2 andere outfits beschikbaar.
Zijn er nog meer mensen die soortgelijke ideeen /ervaringen hebben?
Let wel; ik ben echt heel erg onder de indruk van het spel, en speel het met enorm veel plezier: de beelden, de muziek (omg de muziek!) en dus de sfeer zijn epic. Deze minpunten zijn meer dingen die me opvielen, behalve die skin filmpjes, die moeten echt WEG!
Tot nu toe heb ik het nog als braverd gespeeld, maar als ik klaar ben ga ik nog een keer als outlaw en alles overhoop blazen: bulldozer stylee!
Minpuntjes:
- verreweg het meest irritante onderdeel van het spel zijn die filmpjes die afspelen als je een animal skint. De eerste 10x is dat leuk, maar ik wordt daar nu echt helemaal leip van. Waarom kan ik die niet skippen? Of moet ik dan de hele tijd gebruik gaan maken van de glitch door je paard op de animal te zetten en dan te skinnen? Hunten vind ik een van de leukste onderdelen van het spel, omdat het zo generiek is en random, maar de fun (en de wil) van het skinnen is echt weg omdat ik de hele tijd 10 seconden moet wachten per beest. Lekker als je net 10-15 buffalo's hebt afgeknald.

- strangers die een lift willen doen altijd hetzelfde: je van je paard slaan. Waar zijn de gewone lifters?
- waarom kan je andere paarden niet meenemen door ze achter je eigen paard vast te binden? Ik heb al zo vaak 5 paarden (met zadel, geen wilde paarden) moeten laten staan bij een hideout ofzo en daar had Rockstar toch gewoon een onderdeel van kunnen maken door de mogelijkheid toe te voegen paarden te verkopen, bijvoorbeeld bij dezelfde plekken als waar je de paardentem missies hebt.
- waarom kan je niets met de onderdelen die van het skinnen afkomen, anders dan ze verkopen? Ik zou bijvoorbeeld wel een ketting van alle cougar claws willen hebben, of een combo van bear/cougar/bobcat, en dat dat dan een extra beetje hunter status zou opleveren.
- het opzetten van je camp kan niet op alle plekken (niet op de weg, bij een hideout), wat echt irritant is en ook niets toevoegt
- missies die je maar op bepaalde tijd kan beginnen, ook zo'n pointloze feature; ik zet altijd maar de tent op buiten de stad, save de game (= 6 uur later) en ga weer terug; maar dat is toch echt dom? Echt een zinloze omweg die niets toevoegt.
- maar 13 outfits, ik zou veel liever elk onderdeel van John willen aanpassen: boots, jas, hoed etc. Ik ben bijna aan het eind van het spel, maar heb uberhaupt nog maar 2 andere outfits beschikbaar.
Zijn er nog meer mensen die soortgelijke ideeen /ervaringen hebben?
Let wel; ik ben echt heel erg onder de indruk van het spel, en speel het met enorm veel plezier: de beelden, de muziek (omg de muziek!) en dus de sfeer zijn epic. Deze minpunten zijn meer dingen die me opvielen, behalve die skin filmpjes, die moeten echt WEG!
Tot nu toe heb ik het nog als braverd gespeeld, maar als ik klaar ben ga ik nog een keer als outlaw en alles overhoop blazen: bulldozer stylee!
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
Alrighty, [Multi] Red Dead Redemption - deel 2 is geplaatst...
Tip om de cutscene van het animal skinnen te skippen rijdt met je paard over het te skinnen dier, druk dan op driehoekje (ps3) en vervolgens zie je meteen +1 meat staan. ipv de cutscene.
Burp
Ja hoor
. Dit soort verzoeken kun je overigens het beste doen via een topic report (via
te vinden bovenaan een topicpagina).
Verder in [Multi] Red Dead Redemption - Deel 2.

Verder in [Multi] Red Dead Redemption - Deel 2.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.