[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Rooke schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:49:
[...]

hoe dan :P

Ik had ook nog een rare bug, toen ik mijn paard wilde vastmaken aan een paaltje ging John al stuiterend om dat paard heen lopen. Kon alleen met X er vandaan komen. Vervolgens stuiterde elke wagen in het spel en zelfs één paard+wagen vloog daarna door de lucht.
select en dan naar volgende tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Herko_ter_Horst schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:14:
spoiler: Het beste paard van stal
Een van deze *** paarden (bij mij was het "golden pearl" paard) krijg je als onderdeel van de verhaallijn. De rest komt beschikaar als je ze gevangen hebt in het wild.
:( Die heb ik dus op een gegeven moment voor zijn flikker geschoten, toen een badguy achter hem ging staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Martinspire

Awesomeness

Over het einde van het spel
spoiler:
Ik ben nu dus die zoon van John, maar heb nog geen aftiteling gezien. Het ziet er echter wel naar uit dat het afgelopen is want er verschijnen nergens missies. Moet ik nu nog wat doen of komt er geen aftiteling?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:09

The_Scarabial

MTB for life!

Doet me meteen denken aan outlaws, dat spel was echt fenomenaal vet toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 17:43
Herko_ter_Horst schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Weet je het zeker? It ain't over till the fat lady sings...
spoiler:
(of tot de aftiteling begint)...
Mja:
spoiler:
Ik moet alleen nog die stranger missie doen in blackwater zodat je revenge neemt, maar in principe is het over nu gezien ik met jack aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:42
Ik vind het nog een beetje lastig om dat paard op een goeie snelheid te houden. Even wennen ipv in een auto stappen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
Met de PS3 druk je op select dan op R1 om in het kit-tabblad te komen. Dan selecteer je basic campsite. Dit kan alleen buiten de dorpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
PWM schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:15:
[...]

:( Die heb ik dus op een gegeven moment voor zijn flikker geschoten, toen een badguy achter hem ging staan.
Als je je paard om wat voor reden dan ook kwijtraakt, kun je eenzelfde paard na een paar minuten gewoon weer krijgen door te fluiten.

Zodra je een ander soort paard voor het eerst "hitched" (aan zo'n balk vastbindt), wordt dat paard je "trusted steed" en krijg je als je fluit dat paard.
Martinspire schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:21:
Over het einde van het spel
spoiler:
Ik ben nu dus die zoon van John, maar heb nog geen aftiteling gezien. Het ziet er echter wel naar uit dat het afgelopen is want er verschijnen nergens missies. Moet ik nu nog wat doen of komt er geen aftiteling?
spoiler:
Je moet nog wat doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 24-05-2010 13:57 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Southern Sun schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:44:
Ik vind het nog een beetje lastig om dat paard op een goeie snelheid te houden. Even wennen ipv in een auto stappen :')
Gewoon een paar keer op X [ps3] A [xbox] duwen tot je de gewenste snelheid hebt en dan die knop inhouden om die snelheid te houden, vrij simpel toch? :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

LoneRanger schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:03:
[...]

Gewoon een paar keer op X [ps3] A [xbox] duwen tot je de gewenste snelheid hebt en dan die knop inhouden om die snelheid te houden, vrij simpel toch? :)
Als je af en toe tapt op X of A ga je sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:03:
[...]

Inderdaad:
  • X of A ingedrukt houden om de huidige snelheid te behouden.
  • X of A dubbel-klikken om snelheid te verhogen (daarna weer ingedrukt houden)
  • X of A blijven klikken om te sprinten (kost stamina, als je dit blijft doen nadat de stamina op is, gooit je paard je eraf)
  • R1 or RB klikken om snelheid te verlagen

[ Voor 11% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 24-05-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb de SP ongeveer uitgespeeld, bijna op honderd procent, maar de MP wil gewoon niet lukken. Kom geen 1 match binnen... network problems op 360. Is dit nog steeds niet gefixt?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Herko_ter_Horst schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:52:
[...]

Als je je paard om wat voor reden dan ook kwijtraakt, kun je eenzelfde paard na een paar minuten gewoon weer krijgen door te fluiten.

Zodra je een ander soort paard voor het eerst "hitched" (aan zo'n balk vastbindt), wordt dat paard je "trusted steed" en krijg je als je fluit dat paard.

[...]

spoiler:
Je moet nog wat doen.
spoiler:
Ik zie inderdaad dat ik nog een strangermissie moet doen om revenge te nemen, maar waar zit die dan? Kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 17:43
Martinspire schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:11:
[...]

spoiler:
Ik zie inderdaad dat ik nog een strangermissie moet doen om revenge te nemen, maar waar zit die dan? Kan hem niet vinden
spoiler:
Deze missie zit in blackwater als het goed is, je ziet 'm niet op de map tot dat je in blackwater komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:11:
[...]

spoiler:
spoiler:
Blackwater treinstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:27

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Waneer is de overgang naar de andere kant van het water te gebruiken? kwestie van mainquest volgen? kheb in het noordelijkste deel zo'n beetje alles gedaan wat ik nog kan doen, heb nog 1 "M" missie op de map bij Ford Mercer :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Chaoss schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:53:
Waneer is de overgang naar de andere kant van het water te gebruiken? kwestie van mainquest volgen? kheb in het noordelijkste deel zo'n beetje alles gedaan wat ik nog kan doen, heb nog 1 "M" missie op de map bij Ford Mercer :P
Als je irish quests doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 14:19
Phew, eindelijk even wat tijd gehad om de game te spelen en mijn eerste (korte) indruk op de PS3 versie is vrij positief. Heb net de eerste paar missies gedaan waaronder 1 missie voor de Marshal en tot nu toe geen framedrops kunnen waarnemen. Vergelijken met de 360 kan ik niet, dus qua graphics vind ik het er behoorlijk uitzien!
Sfeer is ook heerlijk neergezet en ik betrap mijzelf erop dat ik lekker lang onderweg ben naar de missies, doordat ik af en toe wat dingen onderweg tegenkom, heerlijk!!

Vanavond maar weer verder met deze zeer vermakelijke game!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:25
spoiler:
Als je alleen nog een M hebt bij Fort Mercer dan is dat voorlopig de laatste missie in Amerika . Daarna ga je met een vlot Rio Bravo over en ga je verder in Mexico.

[ Voor 17% gewijzigd door rclahsen op 24-05-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Echt gaaf hoe ze de wereld gemaakt hebben waarin iedereen af en toe z'n eigen ding doet. Net een beetje op herten aan het jagen, zie ik een man geknield zitten naast z'n neergeschoten vrouw....schiet ie zich vervolgens zelf dood :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Wie wilt volgende week ofzo met mij gaan jagen en beetje gang hideout?? lijkt me wel leuk om beren te gaan jagen.Ps3 user only

[ Voor 5% gewijzigd door OptiBenz1 op 24-05-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ashy schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:12:
[...]

spoiler:
Deze missie zit in blackwater als het goed is, je ziet 'm niet op de map tot dat je in blackwater komt.
Herko_ter_Horst schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:12:
[...]

spoiler:
Blackwater treinstation
Ik heb nu 57 missies voltooid en 70.1% completed.
spoiler:
Heb al een aantal ingame dagen rondgelopen maar die stranger heb ik daar nog niet gezien. Wel heb ik een muts bij de kerk geholpen en die blackmail heb ik ook al gedaan. Ben nu maar bezig met wat andere missies en hoop dat ik die stranger nog wel krijg (en het niet een bug is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Haha je kan niet eens even stilstaan om iets anders te gaan doen 8)7
Kreeg een mail dus ik bleef ergens even staan en ging naar m'n computer. Ineens hoor ik wat geluiden, draai me om en zie iemand er met m'n paar vandoor gaan :D Waar die nou weer vandaan kwam....maar lang leve dead eye en 'm weer van je paard knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Southern Sun schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:42:
Haha je kan niet eens even stilstaan om iets anders te gaan doen 8)7
Kreeg een mail dus ik bleef ergens even staan en ging naar m'n computer. Ineens hoor ik wat geluiden, draai me om en zie iemand er met m'n paar vandoor gaan :D Waar die nou weer vandaan kwam....maar lang leve dead eye en 'm weer van je paard knallen
gewoon fuilten dan wordt die gast die hem jat ervanaf geflikkerd ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:36
uchiha tijntje schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:11:
Heb de SP ongeveer uitgespeeld, bijna op honderd procent, maar de MP wil gewoon niet lukken. Kom geen 1 match binnen... network problems op 360. Is dit nog steeds niet gefixt?
En hoeveel uur heb je er ongeveer over gedaan om op bijna 100 procent van de SP te komen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 24-05-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb soms wat connection problems online. Ik kan er dan niet in (als ik met vrienden wil spelen) of wordt eruit gegooid omdat ik "connection problems with other players" heb.

Voor de rest kan je van mensen in je eigen posse geen hoed afschieten, is er geen "auto aim" op andere posse's als je een gang hideout doet, en zie ik soms wat paarden(en wagens) vliegen. Ook lijkt het soms of paarden van anderen gewoon zachtjes lopen, terwijl ze eigenlijk sprinten (zelfde verhaal met mensen zelf).

Dit zijn niet zulke erge problemen, maar in die mijn gang hideout (online) zitten er standaard een paar NPC's buiten de map (in de grot) en kunnen je overal raken. erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Thomasthomas schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:25:
Ik heb soms wat connection problems online. Ik kan er dan niet in (als ik met vrienden wil spelen) of wordt eruit gegooid omdat ik "connection problems with other players" heb.

Voor de rest kan je van mensen in je eigen posse geen hoed afschieten, is er geen "auto aim" op andere posse's als je een gang hideout doet, en zie ik soms wat paarden(en wagens) vliegen. Ook lijkt het soms of paarden van anderen gewoon zachtjes lopen, terwijl ze eigenlijk sprinten (zelfde verhaal met mensen zelf).

Dit zijn niet zulke erge problemen, maar in die mijn gang hideout (online) zitten er standaard een paar NPC's buiten de map (in de grot) en kunnen je overal raken. erg vervelend.
heb ik ook met mensen van een andere land bijv usa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Hoe weet je nou wat voor paard een goed paard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:43:
Wie wilt volgende week ofzo met mij gaan jagen en beetje gang hideout?? lijkt me wel leuk om beren te gaan jagen.Ps3 user only
Deze week erg druk met werk en zo. Pas volgend weekend weer. Co-op lijkt me ook gaaf. Nog even wachten op nieuwe content in Juni.
Vandaag met je in een posse gezeten samen met Michel-NL en nog wat anderen. Vanuit de mijn het karretje omhoog geduwd tot aan de postkoets. Met 4 man erin en natuurlijk na een wilde rit over de kop geslagen. :)
Het valt me wel op dat we steeds in dezelfde buurt blijven hangen. Ik heb het fort, de mijn en de boerderij nu wel gezien. Misschien teleporteren naar een ander stuk van de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
qwertyuio schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:44:
Hoe weet je nou wat voor paard een goed paard is?
Wel even proberen wat moeite te doen hè, is notabene vandaag nog gepost.

Herko_ter_Horst in "[Multi] Red Dead Redemption"

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
willem100 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Deze week erg druk met werk en zo. Pas volgend weekend weer. Co-op lijkt me ook gaaf. Nog even wachten op nieuwe content in Juni.
Vandaag met je in een posse gezeten samen met Michel-NL en nog wat anderen. Vanuit de mijn het karretje omhoog geduwd tot aan de postkoets. Met 4 man erin en natuurlijk na een wilde rit over de kop geslagen. :)
Het valt me wel op dat we steeds in dezelfde buurt blijven hangen. Ik heb het fort, de mijn en de boerderij nu wel gezien. Misschien teleporteren naar een ander stuk van de map?
Dat wou ik ook doen alleen die andere mensen waren een beetje aan het kloten ben 3x vermoord door eigen team :P maar volgende keer gaan we naar het Mexicaanse gedeelte:D Co-op heb ik ook wel zin in :D alleen ik ga deze week niet meer spelen denk ik,, na een tijdje moet je ff naar buiten etc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:05:
[...]

Dat wou ik ook doen alleen die andere mensen waren een beetje aan het kloten ben 3x vermoord door eigen team :P maar volgende keer gaan we naar het Mexicaanse gedeelte:D Co-op heb ik ook wel zin in :D alleen ik ga deze week niet meer spelen denk ik na een tijdje moet je ff naar buiten etc 8)7
Klopt, ik werd ook een paar keer neergeschoten door teamleden. 1x is niet zo erg maar sommigen blijven etteren.
Misschien moeten we volgend weekend maar eens een private free-roam sessie starten en alleen tweakers inviten. Er zijn er inmiddels voldoende online om een leuke nl-posse te vormen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
willem100 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:19:
[...]

Klopt, ik werd ook een paar keer neergeschoten door teamleden. 1x is niet zo erg maar sommigen blijven etteren.
Misschien moeten we volgend weekend maar eens een private free-roam sessie starten en alleen tweakers inviten. Er zijn er inmiddels voldoende online om een leuke nl-posse te vormen. }:O
Daar dacht ik ook aan // heb je mic ?? want ik heb mic is makkelijker praten in game:P
Dus iedereen Die volgend weekend private free roam willen doen psn naam Opt1fl3x en Willem100 toch willem:P? We gaan gang hideout jagen en wie weet wat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Zo heb vandaag na ongeveer 36 uur het spel uit. Heb tussendoor een hele hoop extra meuk gedaan. Dus dat verklaard de wat langere tijd, maar vind het een erg vet spel. Ook het verhaal is wel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Good Fella schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:52:
Zo heb vandaag na ongeveer 36 uur het spel uit. Heb tussendoor een hele hoop extra meuk gedaan. Dus dat verklaard de wat langere tijd, maar vind het een erg vet spel. Ook het verhaal is wel sterk.
weejow heb je 2dagen non stop gespeeld ofzo??? want 36 haal je niet zomaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Joosie200 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:28:
[...]

Ongetwijfeld :) Ware het niet dat ik het nog niet tot mijn beschikking heb ;)
Level 1 van dead-eye heb je volgens mij vanaf het begin beschikbaar hoor ;)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:12
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:21:
[...]

Daar dacht ik ook aan // heb je mic ?? want ik heb mic is makkelijker praten in game:P
Dus iedereen Die volgend weekend private free roam willen doen psn naam Opt1fl3x en Willem100 toch willem:P? We gaan gang hideout jagen en wie weet wat nog meer.
Kun je bijvoorbeeld ook jouw game joinen, zonder dat je mij een uitnodiging hoeft te sturen?
Want hoe weet je nu dat ik online ben? neem aan dat je niet elke keer gaat kijken in de friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Over afspraken over wanneer jullie online zijn kan je wellicht beter de DM functie gebruiken.
Als jullie iets in de TS willen zien over online "bijeenkomsten" in RDR, stuur me een DM, voeg ik iets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302599

een posse is dat zeg maar een soort van clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:04
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:58:
[...]

Schrijf eerst eens normaal Nederlands. En misschien heeft hij het spel wel eerder binnen gekregen/gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Anoniem: 302599 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:26:
een posse is dat zeg maar een soort van clan?
Nee, het is een team voor die multiplayer sesie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kez schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:03:
[...]

Level 1 van dead-eye heb je volgens mij vanaf het begin beschikbaar hoor ;)
Niet dus. Deed gisteren een tweede missie voor West Dickens, helpen om prietpraat aan de man te krijgen. Bij die demonstratie kreeg ik pas de tutorial hoe dead-eye te gebruiken. Je moet dan namelijk een gat in een hoed schieten die de lucht in gegooid word. Zodra je dat gedaan hebt kun je dead-eye gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 07:35:
[...]

Niet dus. Deed gisteren een tweede missie voor West Dickens, helpen om prietpraat aan de man te krijgen. Bij die demonstratie kreeg ik pas de tutorial hoe dead-eye te gebruiken. Je moet dan namelijk een gat in een hoed schieten die de lucht in gegooid word. Zodra je dat gedaan hebt kun je dead-eye gebruiken.
en toch heb je daarvoor al een soort van dead eye.

Ik heb de bovenstaande missie nog niet gedaan, maar ik heb wel al wat duels gedaan, daarmee gebruik je ook je deadeye.

Wanneer krijg je een verrekijker?
Ik zag dat die beschikbaar is in de game, volgens mij kan je zo echt uren turen naar vanalles zeker vanaf de wat hooggelegen punten.

Ik moet wel zeggen tot nu toe vind ik de game makkelijker dan bijv. GTA.

Bij GTA zat ik altijd te kutten met achtervolgingen waardoor je iemand kwijtraakte of waardoor je auto in de prak zat, of het schieten lukte niet goed. Tot nu toe gaat het me wel goed af en is volgens mij zelfs de kans dat je random gedood wordt groter dan bijv. in een missie.

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 25-05-2010 08:41 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Good Fella schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:52:
Ah relaxt dat je er zo lang over kan doen, ik probeer ook altijd zoveel mogelijk extra te doen. En samen met vrij weinig speelmomenten kan ik dus lang van dit spel genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
MichelatNL schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:12:
[...]

Kun je bijvoorbeeld ook jouw game joinen, zonder dat je mij een uitnodiging hoeft te sturen?
Want hoe weet je nu dat ik online ben? neem aan dat je niet elke keer gaat kijken in de friendslist.
dat heb ik ook ge probeerd maar staat nergens maar als jij online komt zie ik dat rechts boven staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
@Joosie200: ik had dead eye volgens mij ook al vanaf t begin hoor. Ik heb een lichte twijfel maar weet t bijna zeker;).

Trouwens ik heb de indruk dat de missies iets makkelijker worden als je een keer af bent gegaan. Hebben jullie dat ook of zit dat bij mij tussen de oren?

Ik heb de online functie nog niet eens geprobeerd. Ik wil eerst alle missies afmaken en dan ga ik me daar mee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister per ongeluk mijn zelf gevangen paard tijdens het rijden dood geshoten,

Ik was in de woestijn planten aan het zoeken, kwam ik weer eens zo'n gast voorbij dei achtervolgt werd door coyotes of wolven ofzo, dus ik achtervolging ingezet, zou ik de 2'de wolf neerknallen reed vlak achter hem dus moest aardig naar beneden richten... toen schoot ik blijkbaar mijn paard in zijn nek/hoofd, pleurt dat paard ineens voorover op de grond.

oeps momentje :P koste ook nog -50 honour, blijkbaar mag je niet eens je eigen paard neerknallen toen maar een 3 sterren paard gekocht bij de shop :P

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:58:
[...]

Het ging meer zo:

Zaterdag
17:00 spel gekocht. Thuis gelijk gaan spelen.
19:30 naar een feestje.
00:00 thuis weer verder spelen
Zondag
16:00 Me bed in gegaan :P
Maandag
4:30 wakker worden en gelijk spelen
19:00 snookeren.

Aardig wat gespeeld in twee drie dagen :)
Southern Sun schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:39:
[...]

Ah relaxt dat je er zo lang over kan doen, ik probeer ook altijd zoveel mogelijk extra te doen. En samen met vrij weinig speelmomenten kan ik dus lang van dit spel genieten :)
Je kunt er nog wel langer over doen hoor. Ik heb nog niet alle extra's gedaan. Ben inmiddels al opnieuw begonnen om gelijk wat meer met die extra's te doen.

@Joosie200: ik ben gisteren weer opnieuw begonnen. En Dead Eye heb je gewoon vanaf het begin. Heb nu alleen nog maar missies voor Bonnie gedaan en kan het nu al gebruiken (Level 1).

[ Voor 8% gewijzigd door MoietyMe op 25-05-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:19
Hele weekend afgewisseld met chillen in de zon, en RDD spelen. PC is amper aangeweest. Zit nu (weer op werk :P) alles een beetje te lezen...

Mijn oordeel: Wat een game! Ik gok dat ik ergens halvewege ben (redelijk ver gevorderd in mexico). Heb gisteravond maar is een stapel tijd besteed aan challenges en outfits en dergelijke.

De 'random' events, de missies, de humor, de setting, ik kan alleen maar tevreden zijn. De kleine bugs die ik soms tegenkom neem ik dan maar voor lief. Ik weet nu al dat ik hem nog een x ga spelen als bad guy (ben nu de good guy).

Het lukt me alleen niet om een game horseshoes te winnen :S Ik doe iets fout volgens mij maar ik doe precies wat in de tutorial wordt uitgelegd.
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:08:
Ik heb net die mexicanen op het flot afgeknalt loop ik die berg op hoor ik zo liedje met de omgeving was bijna een jank moment xD
Dat had ik dus ook. Wat een moment zeg. De muziek is sowieso echt perfect uitgezocht maar dát moment zal me nog wel even bijblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:44:
Ik weet nu al dat ik hem nog een x ga spelen als bad guy (ben nu de good guy).
Dat wil ik ook nog een keer doen. Gewoon vanaf het begin al alles aan flarden schieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb nog steeds niet gevonden waar ik de ondertitels kan aanzetten. (engelse ondertitels zijn goed)
Iemand een tip?

Ik heb al bij config gekeken daar zie ik volgens mij geen optie.
Vaak heb ik het geluid wat zachter ivm. het schieten waarna zo'n cutscene niet goed te horen is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Wii4all schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:04:
Ik heb nog steeds niet gevonden waar ik de ondertitels kan aanzetten. (engelse ondertitels zijn goed)
Iemand een tip?

Vaak heb ik het geluid wat zachter ivm. het schieten waarna zo'n cutscene niet goed te horen is.
bij mij (xbox) staan ze gewoon ergens bij options. Bij gameplay dacht ik. Zou ook bij graphics kunnen staan. Vind subs ook altijd wel prettig. Als t goed is heb je ze gewoon ergens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-07 13:50

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Wii4all schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:04:
Iemand een tip?

Bij audio? gewoon ff alles af ik vond ze ook gelijk, is altijd t eerste wat ik bij een game doe :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand die weet hoe je het spel op de xbox360 netjes kan afsluiten ? Ik sluit nu af door naar mn huisje op Bonnies Farm te gaan slapen /saven en dan moet ik op de silveren xbox knop drukken om naar het Xbox dashboard te gaan. In het menu van RDR zelf zit volgens mij geen Quit Game optie of ik zit verkeerd te kijken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
MRELynx schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:11:
Iemand die weet hoe je het spel op de xbox360 netjes kan afsluiten ? Ik sluit nu af door naar mn huisje op Bonnies Farm te gaan slapen /saven en dan moet ik op de silveren xbox knop drukken om naar het Xbox dashboard te gaan. In het menu van RDR zelf zit volgens mij geen Quit Game optie of ik zit verkeerd te kijken.
Dat is toch nooit op de xbox? Op ze hoogst een return tot title menu optie. Terug naar dashboard kan altijd alleen maar door gewoon op je xbox knop te drukken en dashboard te drukken.
Hij doet btw ook autosave na missies he? Ik slaap eigenlijk amper.

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 25-05-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:13:
[...]

Dat is toch nooit op de xbox? Op ze hoogst een return tot title menu optie. Terug naar dashboard kan altijd alleen maar door gewoon op je xbox knop te drukken en dashboard te drukken.
Sinds ik dat spel heb slaap ik ook amper :+

Vind het nog altijd jammer dat de trein niet gewoon door rijd als je hem kaapt. Dan kon je gewoon vanuit de trein mensen neer knallen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 13:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:13:
[...]

Je hebt gelijk en dat bedoelde ik ook. Dat je bij een Quit Game optie terug gaat naar het zgn hoofdscherm waar dan staat: Press > to start ofzo. De meeste games die ik speel hebben dat wel namelijk.

Autosave weet ik dat die dat doet, maar meestal zijn er toch altijd nog wat dingen die ik doe zonder dat er gesaved is. Wil gewoon zeker zijn dat alles gesaved is wat ik gedaan heb.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:37:
[...]

en toch heb je daarvoor al een soort van dead eye.

Ik heb de bovenstaande missie nog niet gedaan, maar ik heb wel al wat duels gedaan, daarmee gebruik je ook je deadeye.
foute baas schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:17:
@Joosie200: ik had dead eye volgens mij ook al vanaf t begin hoor. Ik heb een lichte twijfel maar weet t bijna zeker;).
Good Fella schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:42:
@Joosie200: ik ben gisteren weer opnieuw begonnen. En Dead Eye heb je gewoon vanaf het begin. Heb nu alleen nog maar missies voor Bonnie gedaan en kan het nu al gebruiken (Level 1).
In het begin heb ik niet eens geprobeerd om dead-eye te gebruiken, dacht dat zoiets pas later in het verhaal zich zou aandienen zoals met de lasso bijv. En ja, met duels heb je idd dead-eye, maar ik doelde meer buiten duels om. Nu ik het toch heb over duels. Gisteren in thieves landing het elegante pak opgehaald, lopen bedriegen met poker en tig keer gesnapt >:) Alle duels gewonnen, was wel grappig.

Ik was gisteren overigens ook bezig met die bloem pluk missie. Was ik bezig met de red sage te plukken, rijd ik verder op mijn stallion die je krijgt van Bonnie. Wham, uit het niets cougars denk ik, paard dood. Ik krijg 1 hit, niet dood. Knal ze af maar ik ben mijn paard kwijt :'( En die was nu net de snelste tot nu toe. Dus nu moet ik het doen met een traag beest, lelijk bovendien. Tot ik genoeg geld om bij de general store het 3-sterren paard van 750$ te kopen. :Y Moet nog 125$ en dan lekker rondscheuren op de prairie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Joosie200 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:06:
[...]

[...]

[...]

In het begin heb ik niet eens geprobeerd om dead-eye te gebruiken, dacht dat zoiets pas later in het verhaal zich zou aandienen zoals met de lasso bijv. En ja, met duels heb je idd dead-eye, maar ik doelde meer buiten duels om. Nu ik het toch heb over duels. Gisteren in thieves landing het elegante pak opgehaald, lopen bedriegen met poker en tig keer gesnapt >:) Alle duels gewonnen, was wel grappig.

Ik was gisteren overigens ook bezig met die bloem pluk missie. Was ik bezig met de red sage te plukken, rijd ik verder op mijn stallion die je krijgt van Bonnie. Wham, uit het niets cougars denk ik, paard dood. Ik krijg 1 hit, niet dood. Knal ze af maar ik ben mijn paard kwijt :'( En die was nu net de snelste tot nu toe. Dus nu moet ik het doen met een traag beest, lelijk bovendien. Tot ik genoeg geld om bij de general store het 3-sterren paard van 750$ te kopen. :Y Moet nog 125$ en dan lekker rondscheuren op de prairie :)
Ik vind het nog steeds vervelend dat je die paarden niet kan 'herkennen' of gewoon ergen ziet welk ras het is. Er is bijvoorbeeld ook een achievement waarbij je alle 3 de 3-sterren paarden (kentucky sadler, hungarian nog wat en nog 1 :P) moet 'breaken'. Maarja, wie weet waar ze zitten en hoe ik ze herken....

Cheaten bij poker is mij ook nog niet echt gelukt. 1x 1 handje, maar niet dat ik het elke keer lukt. Zelfde met horseshoes. En ik moet toch echt een potje winnen voor een outfit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Ik kom niet verder door een bug,

spoiler:
Bij die missie dat ik met die vrouw moet vluchten zit er een bug in die huifkar waardoor we niet weg kunnen rijden, ik heb het al veel vaker geprobeerd en steeds had ik last van de bug.
Skippen wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306355

qwertyuio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:18:
Ik kom niet verder door een bug,
Er van uit gaande dat je een image gebruikt... probeer eens een ander image.
negen van de 10 keer ligt het aan het image dat je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Gisteren iets meegemaakt :lol: Stond een cowboy midden in het veld te pissen tegen een steen....Denk ga ff bij m staan...schreeuwt! Yo what ya lookin at? Like what you see? Ik ging echt helemaal stuk :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe zit het nu met die achievement dat je een vrouw op het spoor moet leggen. Komt er automatisch een trein aan als de de dame neerlegt? Of moet je echt wachten tot een keer een train langs gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Donnas-A schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:26:
Gisteren iets meegemaakt :lol: Stond een cowboy midden in het veld te pissen tegen een steen....Denk ga ff bij m staan...schreeuwt! Yo what ya lookin at? Like what you see? Ik ging echt helemaal stuk :P
:D Mooie dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 20:00
PWM schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:28:
Hoe zit het nu met die achievement dat je een vrouw op het spoor moet leggen. Komt er automatisch een trein aan als de de dame neerlegt? Of moet je echt wachten tot een keer een train langs gaat.
Je kan op de map zien waar de trein zich op dat moment bevindt, is een rood stipje met een (wit) trein icoontje. Die rijdt gewoon de hele tijd rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 13:27
Je moet wel op de trein wachten. Op de map kan je zien waar die op dat moment is, kun je strategisch plaatsen :)

Heeft iemand hier trouwens al eenden en stieren gevonden? Ik probeer de "unnatural selection"-achievement te halen, maar deze twee soorten zijn echt niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Anoniem: 306355 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:20:
[...]

Er van uit gaande dat je een image gebruikt... probeer eens een ander image.
negen van de 10 keer ligt het aan het image dat je gebruikt.
Wat bedoel je? Image?
Ik heb gewoon die paarden dood geschoten en opnieuw vanaf het checkpoint het nog een keer geprobeerd.
Toen heb ik mijn Xbox opnieuw aangezet en het weer eens geprobeerd en steeds had ik weer last van die bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Als je op de map kijkt zie je altijd wel de locatie van de trein...neem haar op je paard...rij erheen en leg haar neer :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

theroman schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:37:
Heeft iemand hier trouwens al eenden en stieren gevonden? Ik probeer de "unnatural selection"-achievement te halen, maar deze twee soorten zijn echt niet te vinden.
Eenden zijn te vinden bij grote plassen water :) Stieren heb ik ook nog niet gevonden.

EDIT:

Ducks heb ik hier geschoten

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MDvunZST4FZlpb9myAWknvvr/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-05-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Stieren heb ik nog niet gezien. Bedoelen ze misschien buffalo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Zijn dat niet gewoon die koeien op de ranch van Bonnie? Misschien zitten daar stieren tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:22

Player1S

Probably out in the dark

Ik denk dat ze idd buffalo's bedoelen....Die heb ik ook nog niet gevonden.

Waar kun je overigens checken welke je nog moet?

Weet ook iemand of er nog iets van DLC komt zoals bij GTA IV??
Er komt een co-op modus maar wil zelf liever een uitgebreide verhaallijn erbij :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hier een lijst met alle soorten die je moet killen incl. locaties: http://www.trueachievemen....aspx?achievementid=44973

Ik zie daar geen stier tussen staan. Wel buffalo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Good Fella schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:08:
Hier een lijst met alle soorten die je moet killen incl. locaties: http://www.trueachievemen....aspx?achievementid=44973

Ik zie daar geen stier tussen staan. Wel buffalo.
Toch zit hij er echt in :) Het gaat om een "Bull"

EDIT:

Ik lees net dat op de 360, de Bull niet nodig is voor het achievement.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 25-05-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

jeka

Support your local club.

qwertyuio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:38:
[...]

Wat bedoel je? Image?
Ik heb gewoon die paarden dood geschoten en opnieuw vanaf het checkpoint het nog een keer geprobeerd.
Toen heb ik mijn Xbox opnieuw aangezet en het weer eens geprobeerd en steeds had ik weer last van die bug.
Heb je een gedownloade versie? Of een gekochte?
Als gedownload hebt kun je beter een nieuwe dowloaden. Denk dat hij dat bedoelt.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heoveel van die challanges zijn er eigenlijk te activeren? ik heb er atm 4:

Hunter
survivor
treasure
sharpshooter

zijn er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:47:
Heoveel van die challanges zijn er eigenlijk te activeren? ik heb er atm 4:

Hunter
survivor
treasure
sharpshooter

zijn er meer?
Dat zijn ze. Ieder heeft 10 niveaus. Is nog wel wat werk als je ze allemaal doet :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
waar kan ik beren vinden// ik ben nu bij die mexicaanse gedeelte hoeveel procent heb ik ong nu gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 20:00
L1nt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:07:
Ik denk dat ze idd buffalo's bedoelen....Die heb ik ook nog niet gevonden.

Waar kun je overigens checken welke je nog moet?

Weet ook iemand of er nog iets van DLC komt zoals bij GTA IV??
Er komt een co-op modus maar wil zelf liever een uitgebreide verhaallijn erbij :)
Buffalo`s kan je vinden nabij Great Plains. Is wel goed zoeken, ze spawnen niet zo heel erg vaak volgens mij. Ben ze 1 keer tegen gekomen. Ze waren niet zo heel erg lief ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:14:
waar kan ik beren vinden// ik ben nu bij die mexicaanse gedeelte hoeveel procent heb ik ong nu gedaan?
Heb ik al ergens anders in deze topic verteld, nota bene geantwoord op jouw vraag! Je hebt deze vraag al eerder gesteld. Lees eerst eens de antwoorden door voordat je dit soort vragen blijft stellen.
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
oww sorry ja ik begreep die spoilers nooit nu nog niet maar ik weet nu wel hoe je ze kunt lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:07
stieren zijn inderdaad te vinden bij de ranch van bonnie..althans 1 stier..helemaal bruin..en die viel me aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

@PS3-optiflex, je kan ergens in het menu statistieken nakijken van heovele speeluur en hoeveel % van de verhaallijn je gehad hebt etc.

die spoilers kunje dus lezen door ze met je muis te selecteren.... zijn bedoeld zodat niet iedereen van alles leest wat hij eigenlijk niet wil weten.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:51:
[...]

Dat zijn ze. Ieder heeft 10 niveaus. Is nog wel wat werk als je ze allemaal doet :)
jah zoiets las ik, en dan krijg je een bepaald suite... opzich wel leuk op dat pak vrij te spelen en te kunnen gebruiken voordat je de hele verhaallijn uitgespeeld hebt, maar dat kost redelijk wat tijd :P kheb ze nu op lvl4

draag nu overigens standaard dat "nette" pak :P

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik draag ook dat nette pak, sinds het kon.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:46:
@PS3-optiflex, je kan ergens in het menu statistieken nakijken van heovele speeluur en hoeveel % van de verhaallijn je gehad hebt etc.

die speoiler skunje dus lezen door ze met je muis te selecteren.... zijn bedoeld zodat niet iedereen van alles leest wat hij eigenlijk niet wil weten.

[...]

jah zoiets las ik, en dan krijg je een bepaald suite... opzich wel leuk op dat pak vrij te spelen en te kunnen gebruiken voordat je de hele verhaallijn uitgespeeld hebt, maar dat kost redelijk wat tijd :P

draag nu overigens standaard dat "nette" pak :P
lekker cheaten met poker :*) Is mij nog niet echt gelukt. Wel is een keertje maar dan werd ik de ronde erna gewoon weer gesnapt...

Challenges ook best lastig. Zit nu ff vast bij kill 5 wolven met je melee mes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bugjes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

@smockey, die wolven was de challenge die me het minste tijd gekost heeft, liep daar in mexico in de woestijn, kwam een roedel van 4 wolven me aanval, snel neer geknifed en geskinned en toen kwamen er nog 2 voorbij lopen, die hele challenge heeft me nog geen 5 minuten gekost :P

Ben wel benieuwd of er ook leuke DLC uit gaat komen, ik weet van die co-op dlc die in juni oid uitkomt, maar persoonlijk zit ik eerder op wat SP dlc te wachten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334234

vannacht uitgespeeld..!
de story-missies dan.. maar erg vet!
Vette ontknoping ook met een dikke knipoog naar de hedendaagse politiek e.d.

En ik weet het niet heel zeker, maar als ik een buffel kapot schiet in The Great Plains, en zn troep verkoop in het Zuiden, dus zo´n mexicaans dorp, krijg je meer cash!
Is wel een ´halfuur´ rijden, maar dan heb je ook wat :p Niet de taxi nemen dus..
Zelfde geldt overigens voor plantjes e.d.
Spel zit nog wel vol met bugs en misschien hierom al 3 keer vastgelopen (op ps3 n.b.!!!)
Ook zie ik tijdens het rijden vaak een gekleurde vogel langs schieten, weet iemand wat deze zijn?

En bovenstaand: Wolvenchallenge met 1 Dead Eye actie gehaald ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 334234 op 25-05-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:55

Licko

ZVDK

Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:26:

Ook zie ik tijdens het rijden vaak een gekleurde vogel langs schieten, weet iemand wat deze zijn?
zangvogels?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt, thanks, vindt het net op een andere site..
Nu nog vangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:55

Licko

ZVDK

Anoniem: 334234 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:31:
Ja klopt, thanks, vindt het net op een andere site..
Nu nog vangen :p
ik heb de challenge waarbij je alle dieren moet jagen nog niet bekeken, maar zangvogel is 1 onderdeel denk ik? geen blauwe en gele zangvogel bij wijze van spreken?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

En ik weet het niet heel zeker, maar als ik een buffel kapot schiet in The Great Plains, en zn troep verkoop in het Zuiden, dus zo´n mexicaans dorp, krijg je meer cash!
Is wel een ´halfuur´ rijden, maar dan heb je ook wat :p Niet de taxi nemen dus..
Klopt, dat wordt je ook verteld zodra je in mexico aankomt en een paar aasgieren kapotschiet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Rmg op 25-05-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja rood en blauw sowieso..
Onderstaand een lijst van alle aanwezige dieren met waar ze goed voor zijn:

American Buffalo - Skin, Meat, Horns
Armadillos - Armadillo Carapace, Armadillo Meat
Beavers - Beaver Meat, Beaver Fur
Bighorn Sheep - Bighorn Meat, Bighorn Horns, Bighorn Skin
Boars - Boar Meat, Tusks, Boar Skin
Bobcats
Cattle - Cattle Hide, Cattle Meat
Bulls
Chickens
Coyotes - Coyote Hide, Coyote Meat
Cougars - Cougar Meat, Cougar Claw, Cougar Fang
Crows - Crow Feathers
Deer - Deer Meat, Deer Skin
Bucks - Buck Meat, Buck Skin, Buck Antlers
Dogs - Dog Meat, Dog Fur
Donkeys
Ducks
Eagles - Eagle Feathers
Elk
Foxes - Fox Meat
Goats - Goat Meat
Grizzly Bears - Bear Furs, Bear Claws, Bear Meat, Bear Teeth
Hawks - Hawk Feathers
Horses - Horse Meat, Horse Hide
Mules - Mule Meat, Mule Hide
Owls - Owl Feathers
Pigs - Pig Meat
Rabbits - Rabbit Meat
Raccoons - Raccoon Meat, Raccoon Pelt
Rattlesnakes - Snake Skin
Seagulls
Song Birds - Song Bird Feathers
Skunks - Skunk Pelt, Skunk Meat
Vultures - Vulture Feather
Wolves - Wolf Meat, Wolf Pelt, Wolf Heart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Voor de mensen die 'm uitgespeeld hebben: zitten er aan het einde van die tenenkrommende missies in zoals in GTA? Missies die je bijna niet kan halen, en die ook nergens op slaan (v.b vlieg met een modelvliegtuigje binnen de tijd langs alle aangegeven punten, en drop een pakketje op het juiste plekje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat trouwens ook wel mooi was...

Ik had net die lasso, dus ik denk mooi ff oefenen...

De lokale hond bij bonnie's werd het slachtoffer, ik gooi dat touw, komt het beest ineens op mn afgestormd en bijt me gewoon een aantal keer. Toen maar met het mes afgemaakt.

Als je nog nooit een duel gedaan hebt, moet je voorbij het huis van bonnie lopen, op de brug staat savonds soms een vent die je ervoor aanspreekt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Klopt, staat ook in het boekje. Als je bijvoorbeeld een bever neer knalt in de buurt van The Great Planes en die verkoopt in Mexico krijg je $36 voor de vacht. Terwijl dat in Blackwater bijvoorbeeld maar $27 is. Als je dus flink wat van die beesten knalt heb je aardig wat cash. Dan kun je ook wel met de taxi op en neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:22

Player1S

Probably out in the dark

die Armadillos moet je overigens niet afschieten bij een kliff :X

schoot er een met die springfield riffle.......beestje schoot weg alsof het een sjoelsteen was :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:38:
Voor de mensen die 'm uitgespeeld hebben: zitten er aan het einde van die tenenkrommende missies in zoals in GTA? Missies die je bijna niet kan halen, en die ook nergens op slaan (v.b vlieg met een modelvliegtuigje binnen de tijd langs alle aangegeven punten, en drop een pakketje op het juiste plekje).
Beetje wel ;)

Van die missies zoals in het begin, koeien herden, boerderij beschermen, zoon opleiden tot jager etc.
Maar dat zijn maar 8 missies of zo.. niet heel veel.. En dan komt de ontknoping en besef waarvoor je dat zojuist gedaan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah is het echt de moeite om te gaan hunten voor de cash? ik doe het voor die hunter en sharpshooter missies en dat spul verkoop ik dan wel omdat ik het toch al in mijn bezit heb.

Maar voor de rest heb ik nooit geld tekort gehad. heb tot nu toe een stuk of 4 huisjes gekocht, wat wapens, een 3 sterren paard. en wat kleine dingen. en ik zit alweer op 1500,- cash. ik loot gewoon de meeste luid die ik neerschiet, en kistjes die ik tegenkom. (tip: rabbitsfoot kopen bij store dan loot je iets meer cash)

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Good Fella schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Klopt, staat ook in het boekje..
Die sla ik altijd over, haalt een heleboel verrassingen weg :p
Maar mooi dat t mijn eigen bevindingen bevestigd :p
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.