[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.781 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Over de lawmen;

spoiler:
Ik kom soms niet meer bij als ik die lui bezig zie. Gisteren was ik wat aan het jagen voor de challenges, staat er een koets langs de weg met een lawman, die begint te schreeuwen dat er twee outlaws zijn ontsnapt en of ik die wil gaan vangen, surething! Dus ik er achteraan, allebei de fugitives gehogtied en teruggebracht naar de Lawman. Dus die gasten liggen een beetje te mopperen aan zijn voeten, totdat de beste man opeens zijn revolver pakt en er een standrechtelijke executie van maakt. Hij schiet ze in koele bloede door het hoofd terwijl ze vastgebonden zijn...Dat was wel even een wtf momentje, vooral de droogheid waarmee de lawman dat deed en vervolgens rustig wegloopt _/-\o_. Uiteraard daarna nog even gekeken of de mannen nog iets nuttigs bij zich droegen...

Het is echt lang geleden dat ik zulke 'mooi' uitgewerkte momenten in een game heb gezien, hoe macaber ook, het is briljant gedaan.

Wat ik trouwens ook kunstig uitgewerkt vind, is die lasso, man man, wat kun je lol hebben met een stuk touw. Is het jullie ook opgevallen hoe de physics hun werk doen als een npc van zijn paard trekt en je touw is op? schitterende beelden *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mjah het is som ook wel wat verwarrend/lastig te herkennen wat er aan de hand is.

zo reed ik ergens in de woestijn, komt er een gast al knallend op mij af, dus ik bedenk me geen moment, trek mijn geweer en knal die gast neer... en daar ging mijn honour... Toen zag ik pas een dood konijntje liggen die gast was gewoon aan het jagen :P

Maar de omgeving leeft daardoor wel lekker, je komt onderweg altijd wel andere mensen tegen etc.je krijgt wel het gevoel in een levende wereld te zijn.... zo vet zijn als dit een MMO was :P

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2010 10:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik was gisteren trouwens de sjaak....

Ik kom dat dorp in gegalloppeerd rijdt ik per ongeluk een vrouw omver en met mn paard reeds ik tegen de sherrifs huis aan omdat ik de verkeerde R knop indrukte... (ps3)

Krijg ik de sherrif achter me aan met een bounty van 25 dollar.

Ik wegvluchten en vervolgens bij de ranch/treinstation mijn bounty betaald...
2 conducts, de ene kon ik niet lezen en de andere was voor animal cruelty..

aardige url over de beesten in RDR:
http://www.gamersnet.nl/n..._van_red_dead_redemption/

[ Voor 12% gewijzigd door Wii4all op 23-05-2010 10:53 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Chaoss: Mee eens ja, af en toe is het erg onduidelijk wat nu de 'goede' en wat de 'slechte' actie is. En mij bekruipt ook het gevoel dat dit een goed uitgangspunt is voor een MMO, voldoende 'lore', rassen, classes etc.En toch vraag ik me dan ook weer af of er voldoende draagvlak zou zijn voor een MMO in Western setting.

@Wii4all:
spoiler:
Ik had dat tijdens een missie, voor die oude kerel en z'n koets die naar Armadillo moeten. Het was donker en ik zag niet dat er een 'voetganger' aan de verkeerde kant van het pad liep, dus die rijd ik omver. Direct mission failed, omdat ik de wet overtreden had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren toch wel een bizar voorval.

Ik had wat gangsters afgeknald, mijn paard staat naast het spoor.
Ik loot nog even de lichamen die er liggen en zie een trein aankomen.
Ik denk, vet, dan kan ik daar met mijn paard achteraan!
Dus ik fluit mijn paard, maar die moest het spoor nog over en precies op het moment dat de trein er is staat mijn paard daar midden op het spoor.

Een schitterende explosie van bloed en weg is mijn paard. :D

Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Rij ik op me paard naar Billy Word ik opeens dood gemaakt door 10 bandieten dus ik respawn ga weer dr na toe weer het zelfde verhaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
ik dacht ik sie een kleine beer lopen was het een hond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
geweldig spel, gister de hele avond vermaakt met multiplayer.kon op die menaier gelijk de hele wereld verkennen
als er mensen zijn die me willen toevoegen op xbox live: Eduard NL

vond trouwend de respawn plekken lastig, elke keer in een open veld, en dan word je binnen 2 sec weer neergeknald

[ Voor 24% gewijzigd door nnndoh op 23-05-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
De Graphics Zijn beter op de xbox .. alleen voor xbox moet je payen op online te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:14:
Ik had gisteren toch wel een bizar voorval.

Ik had wat gangsters afgeknald, mijn paard staat naast het spoor.
Ik loot nog even de lichamen die er liggen en zie een trein aankomen.
Ik denk, vet, dan kan ik daar met mijn paard achteraan!
Dus ik fluit mijn paard, maar die moest het spoor nog over en precies op het moment dat de trein er is staat mijn paard daar midden op het spoor.

Een schitterende explosie van bloed en weg is mijn paard. :D

Bizar!
Welke Console Speel je het? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Liep ik met die koeien gisteren lopen ze allemaal het rafijn in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3-Opt1fl3x schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:29:
[...]

Welke Console Speel je het? }:O
xbox360 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3-Opt1fl3x schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:30:
Liep ik met die koeien gisteren lopen ze allemaal het rafijn in
Doet me denken aan de Southpark aflevering Cow Days (17e minuut) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Doet me denken aan de Southpark aflevering Cow Days (17e minuut) :D
whaha Precies zo :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
;) >:) Ik heb nog geen een keer een frame drop of iets gehad bezit ps3 de oude dus die mooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook je eerdere posts editten he. Van de laatste 15 post zijn er 12 van jou of zo.
En niet allemaal even interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:24:
[...]

Je kunt ook je eerdere posts editten he. Van de laatste 15 post zijn er 12 van jou of zo.
En niet allemaal even interessant ;)
I'm Sorry Zou het in het vervolg doen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah de onduidelijkheden hebben me toch al wat honour gekost... kheb nu zo'n 3x onwetend een onschuldig persoon neer geknald en dat kost 50 honour per keer.

En wat zijn dei poema's trouwens irritant..! voelt een beetje machteloos... loop je daar lekker bloemen te zoeken in de woestijn. wordt je weer aangevallen dor zo'n poema, je paard is sowieso in 1 aanval dood en jezelf bent na 2 attacks ook al "DEAD" je krijgt meestal niet eens de kans ze neer te knallen... frustratie!

Heeft doodgaan nog nadelige gevolgen? behalve dan datje de goodies (zoals bloemen) weer kwijt bent?

Die random evnet langs de weg zijn wel leuk hoor... stond een keer zo'n gast die vroeg of hij een lift kon krijgen dus ik stop om hem achter op mijn paard te laten klimmen
spoiler:
trekt hij me van mijn paard en steelt hem gewoon
ook wel ff een wtf moment. :D

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Chaoss schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:29:
Mjah de onduidelijkheden hebben me toch al wat honour gekost... kheb nu zo'n 3x onwetend een onschuldig persoon neer geknald en dat kost 50 honour per keer.

En wat zijn dei poema's trouwens irritant..! voelt een beetje machteloos... loop je daar lekker bloemen te zoeken in de woestijn. wordt je weer aangevallen dor zo'n poema, je paard is sowieso in 1 aanval dood en jezelf bent na 2 attacks ook al "DEAD" je krijgt meestal niet eens de kans ze neer te knallen... frustratie!

Heeft doodgaan nog nadelige gevolgen? behalve dan datje de goodies (zoals bloemen) weer kwijt bent?

Die random evnet langs de weg zijn wel leuk hoor... stond een keer zo'n gast die vroeg of hij een lift kon krijgen dus ik stop om hem achter op mijn paard te laten klimmen
spoiler:
trekt hij me van mijn paard en steelt hem gewoon
ook wel ff een wtf moment. :D
Ik werd toen van me paard gesmeten en knalde hem maar neer :P Heeft iemand al een beer gezien want ik zie die cougar en beren nooit voor de rest alles al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ps3-Opt1fl3x schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:55:
Heeft iemand al een beer gezien want ik zie die cougar en beren nooit voor de rest alles al gezien
Beren:
spoiler:
Beren zijn maar op 1 plaats in de game te vinden, iets ten noorden van TALL TREES (act 3)

[ Voor 9% gewijzigd door Jornn op 23-05-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Joosie200 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:11:
Heb nu de eerste wanted poster van de muur gehaald om te beginnen als bounty hunter. Maarja, degene die ik moet vinden wil ik natuurlijk levend (met een paar kogels in de benen) terug brengen. Heb alleen nog geen lasso, dus ik wacht er maar eventjes mee.
spoiler:
Even een paar missies bij Bonnie doen, dan krijg je een lasso. Ik had exact hetzelfde euvel
Bounty Hunter is cool, al is het soms lastig om die gasten goed te pakken met de lasso (voordat ze beginnen te schieten!). Ik heb nu ongeveer 5 van die missies gedaan....het is erg lucratief!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Ik mis toch een paar dieren in dat overzicht: Rabbits ;), Coyote's, Crows....ik ben trouwens nog geen beer en buffel tegengekomen. Een Cougar al wel (online). Hij achtervolgde me terwijl ik nog op m'n paard zat...easy kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Chaoss schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:29:
Als ik dood ben heb ik naderhand mijn goodies nog gewoon?

De feel zit er overigens wel goed in in de game,je(ik iig :P ) wil snachts toch niet te lang op plaatsen rondhangen waar poema's zitten,daar gaat het dus een stapje harder.
Ook leuk dat dieren elkaar aanvallen,zag een keer een hond een wasbeer aanvallen en ik was een keer bezig met een roedel wolven komt er in 1x een poema ook die wolven aanvallen :D

edit:
Overigens geeft hij bij mij vaak aan dat er nieuwe weaponry in de gunshop is en als ik daar kom is er helemaal niets nieuws? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Kez op 23-05-2010 14:31 ]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kez schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:27:
Als ik dood ben heb ik naderhand mijn goodies nog gewoon?
Je hebt enkel de goodies die je al had voor je laatste (auto-)save-game, de rest gaat verloren.

Zo moest ik laatst opnieuw 4 wolven met mijn mes dood maken en skinnen, omdat ik opeens van achteren aangevallen werd door een cougar die je in 2 aanvallen kan doden. Met mijn mes begon ik weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Kez schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:27:
[...]

edit:
Overigens geeft hij bij mij vaak aan dat er nieuwe weaponry in de gunshop is en als ik daar kom is er helemaal niets nieuws? :?
Kan het zijn dat niet alle Gunshops hetzelfde verkopen? Volgens mij was dat in GTA4 ook zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

marijnhak schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:51:
[...]

Kan het zijn dat niet alle Gunshops hetzelfde verkopen? Volgens mij was dat in GTA4 ook zo toch?
Klopt,ze verkopen niet allemaal hetzelfde maar bij de 2 die ik nu beschikbaar heb zie ik niets nieuws.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Nog een bug ? Ik probeer iemand te joine uit america stuurt me steeds invites en er blijft staan unable to connect please check ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maare is de ps3 versie nu ook scherp of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Jornn schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:42:
[...]

Je hebt enkel de goodies die je al had voor je laatste (auto-)save-game, de rest gaat verloren.

Zo moest ik laatst opnieuw 4 wolven met mijn mes dood maken en skinnen, omdat ik opeens van achteren aangevallen werd door een cougar die je in 2 aanvallen kan doden. Met mijn mes begon ik weinig...
Nou oefen dan maar even, want dat moet je toch nog een keer doen ;)

Weet iemand waarom je in Thieves' Landing ineens zomaar door alles en iedereen onder vuur genomen wordt? Ik heb of iets gemist of het is verteld, de enige optie die ik daar had was Liar's Dice, de missie waar je wel los gaat had ik er nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Net 2 keer een framedrop gehad best irritant...
Edit: Ik heb net een cougar vermoord ik loop verder komen er 4 wolven en die doden me xD

[ Voor 48% gewijzigd door OptiBenz1 op 23-05-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heeft iemand een link waar je kan zien welke dingen je vrijspeeld in de levels tijdens multiplayer?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel irritant dat het soms onduidelijk is of je een bad guy of good guy schiet. Ik stuitte op een stel paardendieven te paard die mij beschoten, waarop ik hen allemaal doodschoot. Er lag toen nog een vent in de berm die in mijn richting schoot, terwijl de rest van de bende dus al dood was. Toen ik hem doodschoot had ik opeens een bounty van $40, want dat bleek een good guy te zijn.

Verder zitten er veel grappige details in het spel. Voorbeeld: breng ik een dief gehogtied terug naar de winkeleigenaar, gaat ie een beetje tegen die dief zijn hoofd schoppen en spugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Nog een bug die iris kruipt in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Blaise schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:49:
Wel irritant dat het soms onduidelijk is of je een bad guy of good guy schiet. Ik stuitte op een stel paardendieven te paard die mij beschoten, waarop ik hen allemaal doodschoot. Er lag toen nog een vent in de berm die in mijn richting schoot, terwijl de rest van de bende dus al dood was. Toen ik hem doodschoot had ik opeens een bounty van $40, want dat bleek een good guy te zijn.

Verder zitten er veel grappige details in het spel. Voorbeeld: breng ik een dief gehogtied terug naar de winkeleigenaar, gaat ie een beetje tegen die dief zijn hoofd schoppen en spugen...
is dit in free-roam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

jah leuke details geneog, die film bv die je in Armadillo kunt kijken :')

kheb alweer de hele middag gespeeld, af en toe wat mainquest en af en toe wat dingen tussendoor.

dat schatkist zoeken valt opzich mee, kheb de eerste 2 gedaan, kwestie van geod naar het kaartje kijken en wat er bedoeld wordt, de 3'de weet ik zo te vinden omdat ik al op die lokatie ben geweest. Dat bloemetjes zoeken kan wel irritant zijn, maar kun je mooi combineren met een sidequest... ben nu iig wel survivor lvl 3, binnenkort maar eens wat coyotes hunten want dat heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, was geen missie. Gewoon zo'n random meneer die roept "Help ze stelen mijn paarden!" terwijl ik langs galoppeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Blaise schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:57:
Ja, was geen missie. Gewoon zo'n random meneer die roept "Help ze stelen mijn paarden!" terwijl ik langs galoppeerde.
O een side-missie in de SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Het pokeren mogen ze van mij nog wel even onderhanden nemen.

Leuk al die animaties erbij maar van mij mag het een optie zijn dat die weg blijven.

Ik wil gewoon zien wat er op tafel ligt, wat ik in de hand heb en tussendoor enkel de berichten pietje fold, klaasje called en hendrik raised e.d.
Dan kun je tenminste nog een beetje doorspelen. Nu duurt het gewoon uren en je wordt telkens met dezelfde animaties lastig gevallen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Dan moet je online gaan pokeren.. Het is geen pokergame, gewoon een leuke minigame om af en toe te doen. En je kan ook telkens naar je beurt skippen dus ik vind het nog vlot genoeg gaan. Sneller dan online iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaise schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:49:

Is toch juist realistisch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vanmorgen mijn eerste aanvaring met een ratelslang gehad :P Was aan het rennen toen ik ineens neerviel en m'n scherm rood werd vanwege de damage. WTF :?
Loop ik terug, ligt er een slangetje :P Man die dingen zie je echt niet :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Hebben jullie nog tips voor de duels. Eerst ging het bij mij prima, maar tegenwoordig verlies ik ze bijna altijd terwijl ik direct mijn pistool trek en het lichaam van de tegenstander volgehangen is met kruisjes. Het lijkt erop dat het spel wacht, totdat de vijand de trekker eerder overhaald...

Voor de goede orde (heb PS3-versie):
- Trek bijna direct nadat het woord 'Draw' verdwijnt mijn pistool; en
- Markeer het lichaam van de tegenstander met R1 met zoveel mogelijk kruisjes.

Vergeet ik iets? Want volgens de tutorial bij het eerste duel zou dit voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

L1nt schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:11:
Het pokeren mogen ze van mij nog wel even onderhanden nemen.

Leuk al die animaties erbij maar van mij mag het een optie zijn dat die weg blijven.

Ik wil gewoon zien wat er op tafel ligt, wat ik in de hand heb en tussendoor enkel de berichten pietje fold, klaasje called en hendrik raised e.d.
Dan kun je tenminste nog een beetje doorspelen. Nu duurt het gewoon uren en je wordt telkens met dezelfde animaties lastig gevallen.
Op de PS3 kun je met R1(dacht ik) forwarden naar je beurt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rclahsen schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:46:
Hebben jullie nog tips voor de duels. Eerst ging het bij mij prima, maar tegenwoordig verlies ik ze bijna altijd terwijl ik direct mijn pistool trek en het lichaam van de tegenstander volgehangen is met kruisjes. Het lijkt erop dat het spel wacht, totdat de vijand de trekker eerder overhaald...

Vergeet ik iets? Want volgens de tutorial bij het eerste duel zou dit voldoende moeten zijn.
Ik heb zelf nog geen duels gehad in de SP, maar ik geloof dat hoe langer je wacht met het trekken van je revolver, hoe nauwkeuriger je schiet. Dus wanneer je direct je revolver trekt schiet je ondanks de markeringen erg onzuiver, maar kun je wel meer kruisjes plaatsen. Als je langer wacht, minder kruisjes, maar nauwkeuriger...

Correct me if I'm wrong though ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:13:
[...]

Ik heb zelf nog geen duels gehad in de SP, maar ik geloof dat hoe langer je wacht met het trekken van je revolver, hoe nauwkeuriger je schiet. Dus wanneer je direct je revolver trekt schiet je ondanks de markeringen erg onzuiver, maar kun je wel meer kruisjes plaatsen. Als je langer wacht, minder kruisjes, maar nauwkeuriger...

Correct me if I'm wrong though ;).
Correct. Daarnaast word je crosshair groot en rood of klein en wit. Je moet proberen om als die klein en wit is op het hoofd te schieten of zoals ik meestal doe klein en wit op z'n hand, dan disarm je hem meteen en win je ook.

Als de crosshair klein en wit is en je richt op z'n hand dan zal je zien dat je balk met 1 schot helemaal vol is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
rclahsen schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:46:

Heb je dan ook dat je helemaal niet schiet? Ik heb nl hetzelfde alleen op de 360, ik wacht tot draw in beeld komt (dat was ik wel vergeten bij de eerste paar die ik met de dood moest bekopen), maar daarna kruisjes plaatsen (LT) en dan schieten (RT), alleen dat doet die dan dus niet, daarna ben ik al dood.

Enige wat me nu te binnen schiet is dat ik misschien 1 kruisje moet zetten en dan schieten omdat als de 'tegenstander' zeg maar maar 1 kruisje doet, en dan schiet, hij sneller op schiet zou hebben 'gedrukt' tov van mij? Ik moet alleen steeds stomme roofovervallers of paardendieven terughalen, geen duels meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
6killer schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:38:
[...] Ik moet alleen steeds stomme roofovervallers of paardendieven terughalen, geen duels meer.
Ga je pokeren en dan valsspelen. Krijg je gelijk een duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
Zo, ik ga er eens aan beginnen :) Nu even een uurtje en morgen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:38:
[...]

Heb je dan ook dat je helemaal niet schiet? Ik heb nl hetzelfde alleen op de 360, ik wacht tot draw in beeld komt (dat was ik wel vergeten bij de eerste paar die ik met de dood moest bekopen), maar daarna kruisjes plaatsen (LT) en dan schieten (RT), alleen dat doet die dan dus niet, daarna ben ik al dood.

Enige wat me nu te binnen schiet is dat ik misschien 1 kruisje moet zetten en dan schieten omdat als de 'tegenstander' zeg maar maar 1 kruisje doet, en dan schiet, hij sneller op schiet zou hebben 'gedrukt' tov van mij? Ik moet alleen steeds stomme roofovervallers of paardendieven terughalen, geen duels meer.
Ik heb precies hetzelfde. Blijkbaar doen we iets verkeerd, want hij schiet gewoon niet. Maar zoals hierboven iemand zegt: blijkbaar een goed kruisje zetten (wit) op z'n hoofd of hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:56:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Blijkbaar doen we iets verkeerd, want hij schiet gewoon niet. Maar zoals hierboven iemand zegt: blijkbaar een goed kruisje zetten (wit) op z'n hoofd of hand.
Je moet letten op die 2 balken rechts. Als je het goed doet, dus 1 wit kruis op zijn hand of hoofd dan is die balk in 1 keer vol. Lukt dit niet dan moet je er in ieder geval zorgen dat jou balk voller komt dan zijn balk, want degene met de volste balk wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

andere "tactiek" is gewoon heel veel kruisjes zetten, gewoon trekken, trichten en als een gek beginnen met kruisjes zetten. kheb nog maar 3x een duel gedaan, maar lukte op die manier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Chaoss schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:55:
andere "tactiek" is gewoon heel veel kruisjes zetten, gewoon trekken, trichten en als een gek beginnen met kruisjes zetten. kheb nog maar 3x een duel gedaan, maar lukte op die manier prima.
Dat was dus ook mijn tactiek, maar daar red je het op een gegeven moment dus niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heb em sinds donderdag. En weet bij deze zeker dat ik nooit meer pre-order als ik een game de eerste dag wil hebben; zoals je ook in dit topic leest is het altijd gekloot met die pre-orders. Uiteindelijk dus een dag voor release in de winkel kunnen halen voor 49 euro.

Anyway, al een aantal uurtjes zitten spelen en kan niet anders zeggen... gaaf spel! :)
Er is zoveel te doen, missies zijn tot dusver afwisselender als GTA4 (wat te vaak neer kwam op iemand omleggen, volgen of iets jatten) en sfeertje is super.
De minpunten van GTA zijn ook verholpen, namelijk dat vriendensysteem (werd daar nogal simpel van) en meer checkpoints zodat je niet bij elke missie weer een hele reis moet afleggen.

Over de graphics op de PS3, ik vind het er prachtig uitzien. Maar als ik naar GTA4 kijk dan zit er weinig vooruitgang in. We zijn tenslotte twee jaar verder. Lichteffecten lijken wat mooier te zijn en de psychics (hoe dieren e.d. reageren) is mooi gedaan. Het is verder geen kritiek, maar in mijn ogen zien GTA4 en RDR er beide evengoed uit terwijl RDR een stuk nieuwer is. Hoop dat ze bij de volgende GTA ook de engine weer een niveautje omhoog helpen.

Weet iemand trouwens hoeveel invloed dat good guy/bad guy heeft op het spel? Ik speel nu als good guy. Vraag mij of het de moeite waard is om het straks nogmaals als bad guy te spelen, kan mij voorstellen dat je dan geen missies meer kan doen met de sheriff en er dus een ander verloop in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verhaallijn uitgespeeld: briljant einde (2x) :) Meer verklap ik niet :D

Ik heb overigs ook redelijk wat side-missions gedaan en zit nu op 70% completion.
Angeloonie schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:11:
Vanmorgen mijn eerste aanvaring met een ratelslang gehad :P Was aan het rennen toen ik ineens neerviel en m'n scherm rood werd vanwege de damage. WTF :?
Loop ik terug, ligt er een slangetje :P Man die dingen zie je echt niet :+
Je paard ziet ze wel ;) Ook erg leuk: steigert dat beest ineens en flikker je eraf :)

[ Voor 94% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 23-05-2010 22:41 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik heb nu ook eindelijk die lasso...
Ging in de buurt wat verkennen, ineens een cougar, ik schiet er eentje door fill hem..

Bam 2e cougar jumpt op mij en weg ben ik.

Daarna van die wilde zwijnen, stapte af (per ongeluk) één hit en meteen dood.

Ik ook weer hoor ik wat geschiet, zie ik een man wegrennen met 2 gasten erachter aan, ik schiet één van die twee gasten door, bleken die juist achter een crimineel an te zitten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb ondertussen de Limited Edition, maar hoe werkt dat? Het spel zelf lijkt identiek? Hoe merk ik dat ik echt de goede versie heb?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Wii4all schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:45:
ik heb nu ook eindelijk die lasso...
Ging in de buurt wat verkennen, ineens een cougar, ik schiet er eentje door fill hem..

Bam 2e cougar jumpt op mij en weg ben ik.

Daarna van die wilde zwijnen, stapte af (per ongeluk) één hit en meteen dood.

Ik ook weer hoor ik wat geschiet, zie ik een man wegrennen met 2 gasten erachter aan, ik schiet één van die twee gasten door, bleken die juist achter een crimineel an te zitten.
Ik had precies het zelfde met die criminelen was het politie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maare is het beeldkwaliteit van de ps3 nu ook gewoon goed? Ook vergelijkbaar met uncharted 2?

En is er ook een nederlandse ondertiteling bij? :/

Dankjewel!!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:35:
Over de lawmen;

spoiler:
Ik kom soms niet meer bij als ik die lui bezig zie. Gisteren was ik wat aan het jagen voor de challenges, staat er een koets langs de weg met een lawman, die begint te schreeuwen dat er twee outlaws zijn ontsnapt en of ik die wil gaan vangen, surething! Dus ik er achteraan, allebei de fugitives gehogtied en teruggebracht naar de Lawman. Dus die gasten liggen een beetje te mopperen aan zijn voeten, totdat de beste man opeens zijn revolver pakt en er een standrechtelijke executie van maakt. Hij schiet ze in koele bloede door het hoofd terwijl ze vastgebonden zijn...Dat was wel even een wtf momentje, vooral de droogheid waarmee de lawman dat deed en vervolgens rustig wegloopt _/-\o_. Uiteraard daarna nog even gekeken of de mannen nog iets nuttigs bij zich droegen...
Ik stond hier ook van te kijken ja. Ook grappig dat als die hoeren zich aanbieden je zelf (vaak) reageert met zinnen als: "sorry I'm a married man".

Ik vind dit soort dingen heel goed gedaan, ook grappig dat je soms wordt uitgedaagd tot een duel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:04:
Maare is het beeldkwaliteit van de ps3 nu ook gewoon goed? Ook vergelijkbaar met uncharted 2?

En is er ook een nederlandse ondertiteling bij? :/

Dankjewel!!
grafisch is het lang geen Uncharted 2, maa ride omgeving is ook vele kleiner en daardoor mooier te maken net als bij Final Fantasy... zo verlbuffend mooi zal een free roaming game met grote wereld nooit kunnen zijn. Maar het is wel mooi uitgewerkte niet alleen maar kale woestijn, maar ook bergen, moerasachtig gebied etc. etc.

onertiteling geen idee niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Chaoss schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:19:
[...]
onertiteling geen idee niet naar gekeken.
Er zit wel Engelse ondertiteling bij, maar geen Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag wat langer gespeeld. Heb de lasso in bezit maar wat liep ik toch te kloten in de tutorial paarden temmen. Bam, meteen lasso om een paard heen, maar ik liet vervolgens telkens L2 los, dus kan het paard weer ontsnappen. Heb de grootste lol nu als bounty hunter + lasso. Knal alle guards van de wanted dead or alive vip af, knal degene die ik moet hebben in de benen, lasso erbij en klaar. Soms zijn ze er echter al snel van door, dus dan heb je een leuke achtervolging te paard. Soms is het ook wel vreemd. Denk je een goed iets gedaan te hebben door iemand terug te brengen bij een ander wiens been gebroken is door degene die vluchtte. Blijkt het "slachtoffer" een kanibaal te zijn en de "dader" weet dat. Volgt er op het eind nog een leuke afrekening enzo.

Kwam ook iemand tegen die mij uitdaagde om sneller dan hij drie vogels uit de lucht te schieten. Ik zat telkens snel op twee, maar de derde lukte maar niet. Dus telkens weer proberen, waarbij het geld verdubbeld werd als inzet. Toen was ik zo pissed off dat ik hem gedood heb en had mijn geld weer terug :D Leuk om op zulke momenten eigen rechter te kunnen spelen hehe. Was trouwens erg mooi om te zien dat onweer en de donkere wolken met regen wanneer je de koeien moet zien tegen te houden om het ravijn in te stormen. Heb tot dusver maar een duel gehad, op de ranche van MacFarlane. Afijn, morgen weer een dag. Blijft een vermakelijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Herko_ter_Horst schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:37:
Verhaallijn uitgespeeld: briljant einde (2x) :) Meer verklap ik niet :D

Ik heb overigs ook redelijk wat side-missions gedaan en zit nu op 70% completion.

[...]

Je paard ziet ze wel ;) Ook erg leuk: steigert dat beest ineens en flikker je eraf :)
Ik heb ook het idee dat ik 'm heb uitgespeeld:

spoiler: Afloop main story?
Zodra je vrouw & kind terug hebt is de main story afgelopen..

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Hebben jullie ook dat de ondertiteling en de tekst linksboven veel te klein is?
Ik heb een 26' televisie en ik zit er ongeveer 2,5 - 3 meter vanaf maar ik moet moeite doen om het goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Joosie200 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:35:
V

Kwam ook iemand tegen die mij uitdaagde om sneller dan hij drie vogels uit de lucht te schieten. Ik zat telkens snel op twee, maar de derde lukte maar niet
Daar is dead eye nou ideaal voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Ashy schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:35:
[...]

Ik heb ook het idee dat ik 'm heb uitgespeeld:

spoiler: Afloop main story?
Zodra je vrouw & kind terug hebt is de main story afgelopen..

Toch?
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat 5-finger-fillet is trouwens zwaar klote, ik moet altijd naar de controller kijken of het rondje nu links of rechts zit. :F
Ik ben toch wel onder de indruk van die onweersbuien, helemaal handig bij het pokeren want dan hoor je de opmerkingen praktisch niet.
In GTA kwam zo'n bui toch wel vrij abrupt aan zijn einde waar het in RDR nog wat door blijft flitsen, de regen wat minder wordt en de maan langzaam door de donkere wolken tevoorschijn komt.

Als je een hekel hebt aan koets-rijden dan kun je gewoon L2 of LT ingedrukt houden nadat je vaart hebt gemaakt, dan gaat de automatische piloot aan.
Als je niet in een missie zit dan wel eerst even een way-point zetten op de map.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:20:
Weet iemand trouwens hoeveel invloed dat good guy/bad guy heeft op het spel? Ik speel nu als good guy. Vraag mij of het de moeite waard is om het straks nogmaals als bad guy te spelen, kan mij voorstellen dat je dan geen missies meer kan doen met de sheriff en er dus een ander verloop in zit?
Praktisch geen. Sommige winkels blijven misschien dicht en mensen zullen iets anders op je reageren, maar het verhaal blijft gewoon hetzelfde.

Als je het dus uitgespeeld hebt en je moord dan even een paar steden uit dan heb je volgens mij hetzelfde principe. Alleen zal het wat langer duren om je honor weer omhoog te krijgen omdat je de verhaal lijn missies niet meer hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Als good guy verdien je meer geld bij sommige baantjes en kom je met meer weg,bij mij bijvoorbeeld krijg ik pas een wanted level als ik een goed iemand vermoord heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:36:
[...]

Je moet letten op die 2 balken rechts. Als je het goed doet, dus 1 wit kruis op zijn hand of hoofd dan is die balk in 1 keer vol. Lukt dit niet dan moet je er in ieder geval zorgen dat jou balk voller komt dan zijn balk, want degene met de volste balk wint.
Ga ik eens proberen zo, want ik word ook steeds kansloos verslagen in een duel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:41
LoneRanger schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:38:

Ik ben toch wel onder de indruk van die onweersbuien, helemaal handig bij het pokeren want dan hoor je de opmerkingen praktisch niet.
"Them bean-eaters got a right away civil war brewin' sure as shootin'" :P

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
LoneRanger schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:38:
Dat 5-finger-fillet is trouwens zwaar klote, ik moet altijd naar de controller kijken of het rondje nu links of rechts zit. :F
In GTA kwam zo'n bui toch wel vrij abrupt aan zijn einde waar het in RDR nog wat door blijft flitsen, de regen wat minder wordt en de maan langzaam door de donkere wolken tevoorschijn komt.

Als je een hekel hebt aan koets-rijden dan kun je gewoon L2 of LT ingedrukt houden nadat je vaart hebt gemaakt, dan gaat de automatische piloot aan.
Als je niet in een missie zit dan wel eerst even een way-point zetten op de map.
bedankt Edit: Ik riep me paard net komt er een bruin paard aan na 10sec veranderd die kleur in wit met bruine stukken xD

[ Voor 6% gewijzigd door OptiBenz1 op 24-05-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Ok, nu inmiddels wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Ik heb net die mexicanen op het flot afgeknalt loop ik die berg op hoor ik zo liedje met de omgeving was bijna een jank moment xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, gisteren ook weer een leuke opmerking van John richting Lawmen die achter een fugitive aanzitten;
Die fugitive gaat er vandoor als een dolle, twee van die lui erachteraan, schietend als een gek. Ik kwam rustig voorbij gereden en dacht ach, laat ik ze helpen, dus hup achter die fugitive aan, lasso eromheen en vasthouden tot de lawmen er aan komen. Met dat ze aankomen roept john; "you guys are embarrassing yourselves!".

Dat doen die jongens en meiden bij R* toch wel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hoe kan je de informatie over je huidige paard zien?
Hoe weet je bijv. welk type het is?

Ik zit nu op dat paard wat je bij de lasso missie moet temmen, maar hoe weet ik nou bijv. als ik ergens loop en ik probeer een paard te temmen of dat paard beter is dan de huidige die ik heb?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wii4all schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:13:

Ik zit nu op dat paard wat je bij de lasso missie moet temmen, maar hoe weet ik nou bijv. als ik ergens loop en ik probeer een paard te temmen of dat paard beter is dan de huidige die ik heb?
Yea, dat vind ik ook een beetje jammer, want dat gaat dus niet :| (correct me if I'm wrong). Ik kies ze nu dus gewoon uit op kleur en schoonheid O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Het lijken wel vrouwen :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
sie ik 3 man om 1 man heen staan hoor ik dont shoot me i have a familiy and kids dus ik schiet die 3 man neer bam bounty 95 op me kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Meer mensen last van het niet laden van de single player? Google staat er vol mee, heb er zelf ook last van...

Als ik exit multiplayer doe dan blijft hij ook op loading staan, net zoals het starten van de singleplayer die niet verder gaat dan loading. (XBOX360)

zie nog iemand met hetzelfde probleem, en nog eentje

[ Voor 69% gewijzigd door Slasher op 24-05-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Slasher schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:52:
Meer mensen last van het niet laden van de single player? Google staat er vol mee, heb er zelf ook last van...

Als ik exit multiplayer doe dan blijft hij ook op loading staan, net zoals het starten van de singleplayer die niet verder gaat dan loading. (XBOX360)

Wel al een aantal keer gehad dat bij het reloaden van een gefaalde missie het loading scherm erg lang blijft staan (minuut of 2) maar uiteindelijk wel verder gaat. Een typisch R* probleem want dit had ik bij GTA IV ook al. Heb in beide gevallen de game geinstalleerd op de HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kez schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:04:
[...]
Daar is dead eye nou ideaal voor :+
Ongetwijfeld :) Ware het niet dat ik het nog niet tot mijn beschikking heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Spring ik over een hekje met m'n paard, valt m'n paard dood neer... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
gebeurd er nog wat speciaals als je met de koets rijd en niet skipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:08:
Ik heb net die mexicanen op het Vlot afgeknalt loop ik die berg op hoor ik zo liedje met de omgeving was bijna een jank moment xD
Second that! Tot nu echt het vetste moment uit de game. Prachtige ondergaande zon, sloom drafje op m'n paard, prachtige omgeving en toen dat liedje.. echt heel erg goed gedaan!

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Net een gaaf wtf moment met een random encouter met lawmen.

Ik kom een groepje met lawmen tegen die zeggen dat wat bandieten zijn ontsnapt dus ik ga er achteraan ik schiet er 1 dood en de andere knoop ik op. Vervolgens breng ik hem terug naar de lawmen en dan.

spoiler:
Ik krijg het geld van die lawmen en de bandiet wordt gewoon voor mijn voeten gexecuteerd :D echt heel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
fsve schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:51:
[...]

Second that! Tot nu echt het vetste moment uit de game. Prachtige ondergaande zon, sloom drafje op m'n paard, prachtige omgeving en toen dat liedje.. echt heel erg goed gedaan!
Pardon voor die typ fout maar dat was echt een mooi stukje als zeg ik het zelf
edit: ik loop zie ik weer 3 mannen tegen 1 man dus ik denk nu schiet ikdie ene man neer krijg ik alsnog bounty Xd schiet ik die andere neer krijg ik honnor :S

[ Voor 17% gewijzigd door OptiBenz1 op 24-05-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Slasher schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:52:

Ik heb het ook al een paar keer gehad. Het is inderdaad vaak van MP terug naar SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Ashy schreef op maandag 24 mei 2010 @ 09:50:
[...]

Ok, nu inmiddels wel ;-)
Weet je het zeker? It ain't over till the fat lady sings...
spoiler:
(of tot de aftiteling begint)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:13:
Je kunt in de general stores "deeds" kopen voor paarden. Je kunt (voordat je ze koopt) ook de informatie ervan bekijken. Daar staat een beschrijving in van hoe de paarden eruit zien en hoe goed ze zijn.

De * paarden kun je vrij makkelijk visueel herkennen: ze zien er magertjes uit (je kunt de ribben tellen).
De ** paarden kom je het meeste tegen. Volgens mij is er, behalve het uiterlijk, niet veel verschil.
De *** paarden zijn zeldzaam. Deze paarden hebben vachtkleuren die bij de andere paarden niet voorkomen: zwart, wit en "golden pearl".

spoiler: Het beste paard van stal
Een van deze *** paarden (bij mij was het "golden pearl" paard) krijg je als onderdeel van de verhaallijn. De rest komt beschikaar als je ze gevangen hebt in het wild.

Het allerbeste paard is de warhorse. Dit is echter een DLC die alleen bij de Limited Edition zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Wat ik wel vervelend vind is dat als een wolf/cougar mn paard te grazen heeft genomen (of ik m per ongeluk zelf doodschiet omdat die beesten eronder gaan lopen), dat je dan weer een sloom beest terug krijgt (bruin met grote witte vlek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:14:
[...]

Je kunt in de general stores "deeds" kopen voor paarden. Je kunt (voordat je ze koopt) ook de informatie ervan bekijken. Daar staat een beschrijving in van hoe de paarden eruit zien en hoe goed ze zijn.

De * paarden kun je vrij makkelijk visueel herkennen: ze zien er magertjes uit (je kunt de ribben tellen).
De ** paarden kom je het meeste tegen. Volgens mij is er, behalve het uiterlijk, niet veel verschil.
De *** paarden zijn zeldzaam. Deze paarden hebben vachtkleuren die bij de andere paarden niet voorkomen: zwart, wit en "golden pearl".

Een van deze *** paarden (bij mij was het "golden pearl" paard) krijg je als onderdeel van de verhaallijn. De rest komt beschikaar als je ze gevangen hebt in het wild.

Het allerbeste paard is de warhorse. Dit is echter een DLC die alleen bij de Limited Edition zat.
*O* Dit wist ik nog niet, heel gaaf, zo dadelijk direct eens checken! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Klopt, maar ik vermoed dat andere drie sterren paarden de warhorse wel zullen evenaren qua kracht en snelheid

[ Voor 29% gewijzigd door mindcrash op 24-05-2010 12:26 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Moet je die paarden gewoon in het wild temmen? Of krijg je die bij de side missies waar je paarden kan temmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Ik had me net toch een WTF bug momentje.

Ik wil ergns achter schuilen, vliegt hij opeens 25 meter de lucht in en ik val heerlijk dood neer. Echt WTF, was net lekker bezig een hide out te clearen nog 2 mannetjes te gaan. DOH! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
Ik heb het spel sinds vrijdag (PS3) en toch al zo'n 6 uur gespeeld. Wat een machtig spel!

MIsschien een handige tip, ik ben er toevallig achtergekomen. Als je een waypoint op de kaart instelt en vervolgens een kamp maakt, kun je je heenreis overslaan en direct naar het point reizen. Het werkt erg makkelijk maar er komen wel lange loadtijden bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
foute baas schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:37:
Ik heb het spel sinds vrijdag (PS3) en toch al zo'n 6 uur gespeeld. Wat een machtig spel!

MIsschien een handige tip, ik ben er toevallig achtergekomen. Als je een waypoint op de kaart instelt en vervolgens een kamp maakt, kun je je heenreis overslaan en direct naar het point reizen. Het werkt erg makkelijk maar er komen wel lange loadtijden bij kijken.
hloe sla je een kamp op:$? Edit: Never mind ik heb het al als je een persoon geld moet geven geef je hem het geld en steek je hem gewoon neer krijg je het geld terug

[ Voor 12% gewijzigd door OptiBenz1 op 24-05-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]
spoiler:
Is dit wanneer je Bonnie helpt om de koeien terug naar de boerderij te krijgen? En later je mee moet om de paarden terug te halen? Want nadat je ze in een fuik hebt geleid ontsnapt een "stallion" waar je achter aan moet. Eenmaal getemd kom je terug en krijg je deze stallion als kado van Bonnie. En die heeft zo'n golden pearl kleur. Of is dit hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:41
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:39:
[...]

hloe sla je een kamp op:$? Edit: Never mind ik heb het al als je een persoon geld moet geven geef je hem het geld en steek je hem gewoon neer krijg je het geld terug
hoe dan :P

Ik had ook nog een rare bug, toen ik mijn paard wilde vastmaken aan een paaltje ging John al stuiterend om dat paard heen lopen. Kon alleen met X er vandaan komen. Vervolgens stuiterde elke wagen in het spel en zelfs één paard+wagen vloog daarna door de lucht.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.