Over de lawmen;
Het is echt lang geleden dat ik zulke 'mooi' uitgewerkte momenten in een game heb gezien, hoe macaber ook, het is briljant gedaan.
Wat ik trouwens ook kunstig uitgewerkt vind, is die lasso, man man, wat kun je lol hebben met een stuk touw. Is het jullie ook opgevallen hoe de physics hun werk doen als een npc van zijn paard trekt en je touw is op? schitterende beelden
.
spoiler:
Ik kom soms niet meer bij als ik die lui bezig zie. Gisteren was ik wat aan het jagen voor de challenges, staat er een koets langs de weg met een lawman, die begint te schreeuwen dat er twee outlaws zijn ontsnapt en of ik die wil gaan vangen, surething! Dus ik er achteraan, allebei de fugitives gehogtied en teruggebracht naar de Lawman. Dus die gasten liggen een beetje te mopperen aan zijn voeten, totdat de beste man opeens zijn revolver pakt en er een standrechtelijke executie van maakt. Hij schiet ze in koele bloede door het hoofd terwijl ze vastgebonden zijn...Dat was wel even een wtf momentje, vooral de droogheid waarmee de lawman dat deed en vervolgens rustig wegloopt
. Uiteraard daarna nog even gekeken of de mannen nog iets nuttigs bij zich droegen...
Het is echt lang geleden dat ik zulke 'mooi' uitgewerkte momenten in een game heb gezien, hoe macaber ook, het is briljant gedaan.
Wat ik trouwens ook kunstig uitgewerkt vind, is die lasso, man man, wat kun je lol hebben met een stuk touw. Is het jullie ook opgevallen hoe de physics hun werk doen als een npc van zijn paard trekt en je touw is op? schitterende beelden