Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nope, alleen engelse heb ik kunnen ontdekken.Anoniem: 294573 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:34:
Is er uberhaupt wel nederlandse ondertiteling?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik hoef alleen maar vierkantje in te drukken als ik stilsta om te steigeren. Kan wellicht alleen maar met een paard waar je een maximale 'band' mee hebt?Voggels schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:16:
[...]
Weet iemand hoe je je paard kunt laten steigeren?
Dead eye gaat in verschillende modussen. Eerst is het gewoon slomo schieten, maar daarna kun je met de linker button (LB of L1) markeren.
Duel werkt wel weer anders aangezien je daar ipv de LB / L1 gebruik maakt van de trigger om je schoten te markeren.
Het is ff wennen, maar dat markeren is best handig. En ik had sommige missies mogelijk niet gehaald zonder deze functie.Anoniem: 197857 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 01:31:
Ik vind dead eye level 1 trouwens beter dan 2.
De singleplayer is wel erg tof, lekker afwisselende missies ook.
Anoniem: 197857
Je kan ook andere spelers afknallen of gewoon de politie afknallen.M@NIC schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 02:13:
Ligt het nu aan mij of is Gang Hideout de enige manier om exp te verzamelen in de free roam mode? Zo ver vond ik nog niet veel te beleven in deze mode.
De singleplayer is wel erg tof, lekker afwisselende missies ook.
In free roam kan je inderdaad niet zo heel veel verder. Maar je kan dit soort dingen zelf leuk maken, bijv 2 groepen en dan allemaal bounty naar 1000 krijgen en op dat punt op elkaar gaan schieten ook ipv alleen op de politie. Dan krijg je een vrij hektisch gevecht.
Verder kan je zelfs verstoppertje spelen, dan moet je wel afspreken om in een bepaalde stad te blijven. Dit geeft natuurlijk geen exp.
Je kan zelf de lol creeren, of natuurlijk gewoon een andere multiplayer mode starten.
Klopt het is wel handig, maar soms heb ik wel het idee dat je kogels verspilt.Martinspire schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 01:48:
[...]
Het is ff wennen, maar dat markeren is best handig. En ik had sommige missies mogelijk niet gehaald zonder deze functie.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 22-05-2010 02:25 ]
Helemaal mee eens,in level 1 doe ik het richten zelf,in level 2 wordt alles wat maar geraakt kan worden getagged,dus ook inclusief de paarden enzoAnoniem: 197857 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 01:31:
Ik vind dead eye level 1 trouwens beter dan 2.

Niet logisch,totaal niet fijn,hopelijk is het laatste level dat ik zelf weer kan taggen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Ik heb gisteren zowel SP als MP gespeeld (beetje gemixed). Mijn ervaringen tot nu toe:
MP
Gestart met Free Roam. De andere spelers zijn all over the place! Ik had meteen een aantal kogels te pakken. Het viel me ook op dat flink wat spelers al paarden hadden, dus al flink gestegen zijn in level. Geen probleem, beetje oefenen in de toekomst en het komt wel goed.
Free Roam vind ik al leuk. Beetje rondrijden, proberen wat spelers neer te knallen en een Posse vormen voor Challenges. 1x Gang Matches gedaan, had ondanks slechte guns etc wel de meeste kills
Geen haperingen gehad, alles liep soepel.
SP
Ik denk dat ik nu zo'n 3 uur heb gespeeld. 1x Laadde het spel niet door, dus moest ik het spel opnieuw opstarten. Het is een poosje geleden dat ik GTA4 heb gespeeld, dus ik vergeet nog wel eens te saven. Weinig tot geen probleem als je lekker met missies bezig bent, maar ik was vooral een beetje aan het rondrijden om wat dieren neer te schieten. Ga je dan dood, dan mis je wel het een en ander. Opletten dus.
Qua missies nog niet veel gedaan. 2 side-missies en pas 1 missie van de Sheriff van Armadillo gedaan. Net mijn lasso verdiend met het vangen van paarden en ik ga nu maar eens beginnen met mijn eerste Bounty hunt. Aangezien zo'n persoon levend
Al met al vind ik het een prachtig spel. Ik heb zelf nog geen bugs meegemaakt en het ziet er allemaal spectaculair uit. Het paardrijden is relatief makkelijk, ik ben alleen nog niet gewend aan het aiming-systeem. Het is gewoon dik in orde, maar omdat ik vaak COD MW2 en Battlefield BC2 speelde ben ik zo'n spot-on aiming niet gewend. Ik ben gewend om zelf nog te moeten mikken, hier dus niet nodig. Luxeprobleem
Grappigste moment van gisteren: In SP hoorde ik wat schoten op afstand en ik zie dat 2 mannen een vrouw achtervolgen. Ik zag ze niet goed (het was donker), dus ik dacht...schieten op die achtervolgers, zijn vast gangsters. Niet dus, het waren Lawmen en ik had mijn eerste bounty te pakken. Niet fijn als je de held wil uithangen en onschuldigen wil redden. Kortom, vrouwen redden in het spel is best leuk, maar het komt dus voor dat je dan niet de 'good guy' aan het uithangen ben.
Ik ga maar weer eens verder spelen nu. Heb een paar uurtjes de tijd. Ik zag wat Gamertags voorbij komen, die zal ik eens toevoegen. Wellicht rijden we samen in een Posse in de toekomst!
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Dus straks heb ik er 2 hier liggen
Wordt steeds weg gespeeld...Ben ook niet zo heel goed hoor maar misschien dat er een soort trick was waardoor je makkelijker won zonder echt te cheaten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoeveel was ie bij de mediamarkt??Phase schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:00:
Right, gistermorgen order van bol.com gecancelled omdat een collega een aantal exemplaren ging kopen @ mediamarkt krijg ik smiddags mailtje dat bol.com het verzonden heeft
Nou ben ik ook geen ster in poker maar ik speel toch regelmatig de tafel leeg.L1nt schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:02:
zijn er overigens nog tricks tijdens het pokeren?
Wordt steeds weg gespeeld...Ben ook niet zo heel goed hoor maar misschien dat er een soort trick was waardoor je makkelijker won zonder echt te cheaten.
Veel spelen denk ik en een beetje opletten.
De enige met wie ik nog wel eens problemen heb is die Herbert Moon met z'n witte short, die heeft ook vrij regelmatig een goede hand [vaak fullhouse].
Een kleine tip heb ik wel, als je goede kaarten krijgt raise dan steeds voor er kaarten op tafel komen.
Vaak gaan ze dan wel mee ook al hebben ze zelf bagger kaarten.
Als je weinig risico wilt nemen dan raise je gelijk weer als er 3 open kaarten op tafel komen, meestal gaan ze dan niet meer mee, ook afhankelijk natuurlijk van wat er op tafel komt.
Je kunt dan ook gewoon callen om te kijken wat de anderen doen, callen die ook dan hebben ze vaak een slechte hand.
Let wel, dat werkt het best met 1 of 2 tegenstanders, 4 of 5 wordt al een groter risico.
In het begin verloor ik steeds al m'n geld maar dat was vaak omdat ik grote potten naar me toe wilde bluffen met een pair b.v.
Wieweet heb je er wat aan.
Only fools are enslaved by time and space.
Je kunt ergensL1nt schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:02:
zijn er overigens nog tricks tijdens het pokeren?
Hoe precies weet ik niet, heb het nog niet geprobeerd. Je kunt natuurlijk ook gepakt worden op valsspelen. Wat daar de consequenties van zijn, ook geen idee.
Tips voor het ingame poker: Doe rustig aan. Zonder minimaal een two pair heb je redelijk weinig kans om te winnen.. Tegenstanders hebben vaak een fullhouse. Rustig, koel spelen en je kansen afwachten.
Net nog iets moois meegemaakt.....Ik rij van de MacFarlane farm naar Armedillo en halverwege komt een tegenligger me tegemoed die opeens stopt en hard weg rent.
Ik heb goede fame, deed niks en ook geen outlaws of wilde dieren in de buurt....Kijk ik nog een keer rond, staat ie bij een rotsblok te pissen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
WhahahaL1nt schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:35:
mmm wou dus niet vals spelen. Maar goed, er is dus geen trick om ze zoek te spelen. Op zich goed want dan hebben ze hun werk gedaan bij Rockstar
Net nog iets moois meegemaakt.....Ik rij van de MacFarlane farm naar Armedillo en halverwege komt een tegenligger me tegemoed die opeens stopt en hard weg rent.
Ik heb goede fame, deed niks en ook geen outlaws of wilde dieren in de buurt....Kijk ik nog een keer rond, staat ie bij een rotsblok te pissen
Multiplayer 1 minuut gedaan.....te kort eigenlijk...maar ik wilde missies gaan doen.
Moet ook nog uitzoeken hoe de posses precies werken en hoe we een got posse kunnen maken bijv.
Ik vind het altijd prettig om engelse ondertitels te hebben aangezien ik het geluid niet te hard kan zetten.
Ik heb ze dit keer niet kunnen vinden.
Burp
gewoon gesealed terugsturen.Phase schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:00:
Right, gistermorgen order van bol.com gecancelled omdat een collega een aantal exemplaren ging kopen @ mediamarkt krijg ik smiddags mailtje dat bol.com het verzonden heeft
kost je niks, heb ik ook weleens met een boek gehad dat dubbel binnen kwam.
Burp
Hoe vals te spelen:Voggels schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:18:
[...]
Je kunt ergensspoiler:een Elegant Suit kopen, waarbij je kunt valsspelen bij poker.bij de kleermaker in Thieves' Landing (rechts op de map)
Hoe precies weet ik niet, heb het nog niet geprobeerd. Je kunt natuurlijk ook gepakt worden op valsspelen. Wat daar de consequenties van zijn, ook geen idee.
Tips voor het ingame poker: Doe rustig aan. Zonder minimaal een two pair heb je redelijk weinig kans om te winnen.. Tegenstanders hebben vaak een fullhouse. Rustig, koel spelen en je kansen afwachten.
Als je gepakt wordt (je houdt de meter niet goed in het midden) wordt je gesnapt en moet je buiten een duel uitvechten met de persoon die jou zag valsspelen.
xbox live = Jorn Baklap
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anoniem: 267667
Sterker nog. Ik heb weleens in dezelfde situatie gehad dat ze de order ervoor (na het terugsturen van de gecancelde order) annuleerden en netjes een refund uitbetaalden.Wii4all schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:06:
[...]
gewoon gesealed terugsturen.
kost je niks, heb ik ook weleens met een boek gehad dat dubbel binnen kwam.

Anoniem: 202792
Uhmmbij de MM is hij 49.Phase schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:25:
Ook gewoon 59,99, (Mediamarkt in Maastricht)
Ben opzich wel gek op western games... en die zijn er niet veel. Call of Juarez 1 & 2 heb ik ook beide uitgespeeld.
Ben zelf niet echt een multiplayer speler (komt o.a omdat niemand in mijn vriendenkring een PS3 heeft, allemaal pc gamers
[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2010 12:02 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je online besteld, is hij voor 40,- te vinden. Veel lager zal hij niet heel snel wordenChaoss schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:00:
Deze game toch maar even in de gaten houden tot hij ergens voor een aantrekkelijk prijsje te krijgen is.
Ben opzich wel gek op western games... en die zijn er niet veel. Call of Juarez 1 & 2 heb ik ook beide uitgespeeld.
Xbox 360 versie van Gamehubs is onderweg voor 36,-

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 22-05-2010 12:06 ]
Zekers en imo overdrijven de reviews niet eens, wat nog wel eens wil voorkomen. Vooral bij IGN. Die kunnen een game gigantisch 'hypen' om het dan vervolgens een 7 of iets dergelijks te geven, of precies andersom, om nog maar niet te spreken van de spoilergevoeligheid van de reviews van IGN. Anyway, ik weet niet of je de review op Gameinformer al gelezen hebt? Vond ik persoonlijk erg helder en niets onthullend.Chaoss schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:00:
Deze game toch maar even in de gaten houden tot hij ergens voor een aantrekkelijk prijsje te krijgen is.
Ben zelf niet echt een multiplayer speler (komt o.a omdat niemand in mijn vriendenkring een PS3 heeft, allemaal pc gamers) maar als ik de reviews mag geloven is het alleen al om de SP zijn geld waard.
En RDR is denk ik een perfecte game om te halen als je (net als ik) weinig lui in de vriendenkring hebt die een PS3 hebben. Zeer uitgebreide SP en een vermakelijke MP die ook casual te spelen is, zonder al teveel gedoe rond clans etc.
Nog 2 vragen:
Weet iemand wanner je de lasso krijgt?
Verder heb ik geen geen idee hoe je een posse start en zo te lezen hebben meer mensen hier moeite mee. In de topic start staat inmiddels een lijstje met spelers. Moet je deze eerst als friend inviten of kun je dit rechtstreeks in MP doen?
Heb je ervaring met gamehubs ? want ik denk er over na om het ook te kopen die ps3 versie maar zijn ze betrouwbaar?PWM schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:03:
[...]
Als je online besteld, is hij voor 40,- te vinden. Veel lager zal hij niet heel snel wordenIk heb er 1 besteld online, maar ook al 1 gekocht in de winkel.
Xbox 360 versie van Gamehubs is onderweg voor 36,-
nog ff wat ingame beelden van de ps3 versie zien te vinden. lees hier en daar weer gezeik over grafische verschillen tussen xdoos en ps3 versie? hebben ze bij rockstar weer hetzelfde geflikt als met GTA?

[ Voor 57% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2010 12:27 ]

ipv "is this the way to amerillo"
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
In de zesde missie van Bonnie moet je wilde paarden gaan vangen en zadelmak maken. Daarvoor krijg je een lasso mee.willem100 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:17:
Geweldig spel. Ondanks de negatieve berichten over de PS3 versie vind ik het er geweldig uitzien op mijn 32" LCD TV.
Nog 2 vragen:
Weet iemand wanner je de lasso krijgt?
Verder heb ik geen geen idee hoe je een posse start en zo te lezen hebben meer mensen hier moeite mee. In de topic start staat inmiddels een lijstje met spelers. Moet je deze eerst als friend inviten of kun je dit rechtstreeks in MP doen?
En bedankt voor deze nieuwe oorwurmL1nt schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:26:
Zitten julle trouwens ook de hele tijd "Is this the way to Armedillo" te zingen??
ipv "is this the way to amerillo"

Wat ik trouwens wel jammer vind, is dat je na het temmen van een nieuw paard je verder geen info krijgt over het ras en de mogelijkheden. Klein puntje uiteraard, maar had dat wel leuk gevonden, omdat je dan bijvoorbeeld op zoek zou kunnen gaan naar 'zeldzame' soorten of iets dergelijks...
Ja zijn betrouwbaar, meerdere keren besteld.Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:21:
[...]
Heb je ervaring met gamehubs ? want ik denk er over na om het ook te kopen die ps3 versie maar zijn ze betrouwbaar?
Verder ziet het er allemaal erg mooi uit en ben ik benieuwd hoe de rest van de map eruit ziet. Ik hoop niet alleen dat het maar woestijn is. Ik neig te zeggen dat ik Just Cause 2 beter vind, maar na 130 uur begint dat ook wel een beetje eentonig te worden. Voorlopig nog effe RDR spelen en kijken hoe het allemaal verder eruit ziet. Ben wel benieuwd naar de multiplayer.
XBL: MRE Inc
Edit: hij is binnen, blijkbaar was de andere postmaatschappij langs geweest.
[ Voor 17% gewijzigd door pa4jv op 22-05-2010 13:57 ]
1: Is het mogelijk om een blijvende posse op te richten? Zo ja dan lijkt het me wel leuk om dit
met een aantal tweaker mensen te doen.
2: Hoe weet je wat de maximale snelheid is van je paard en hoe behouden jullie die? Ik doe het nu door om de 1-2 seconden op A te drukken zodat hij niet te moe wordt maar toch zijn snelheid behoudt. Maar ik kan niet echt vinden wat de max speed is.
3: Hadden jullie ook problemen met de lasso? Zo niet hoe doen jullie dit dan? Ik raakte telkens het paard kwijt nadat ik hem een lasso had omgegooit.
Verder een top spel ik vind vooral de sfeer heel goed ook vind ik het aantal random events erg goed je verveeld je niet snel.
1: Volgens mij niet, een posse is gewoon een team, niet een clan.Retonator schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:39:
Ik heb het spel nu sinds gister en heb even wat vraagjes.
1: Is het mogelijk om een blijvende posse op te richten? Zo ja dan lijkt het me wel leuk om dit
met een aantal tweaker mensen te doen.
2: Hoe weet je wat de maximale snelheid is van je paard en hoe behouden jullie die? Ik doe het nu door om de 1-2 seconden op A te drukken zodat hij niet te moe wordt maar toch zijn snelheid behoudt. Maar ik kan niet echt vinden wat de max speed is.
3: Hadden jullie ook problemen met de lasso? Zo niet hoe doen jullie dit dan? Ik raakte telkens het paard kwijt nadat ik hem een lasso had omgegooit.
Verder een top spel ik vind vooral de sfeer heel goed ook vind ik het aantal random events erg goed je verveeld je niet snel.
2: Ik doe het ook zo, verder weet ik het ook niet.
3: Je moet L2 of xbox versie (LT) ingedrukt blijven houden, zodra je hem los laat gaat de lasso los.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb ook al een paar X de MP geprobeert, maar daar moet je eeen posse voor zijn wilt het echt leuk zijn. Daarom zou ik ook in de TS staan zodat mensen mij ook toevoegen zodat we ff los kunnen gaan
Welke Console?The Great HooD schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:28:
Ik heb hem nu ook al een tijdje, ben aardig ver. Zal niks verklappen van de SP.
Ik heb ook al een paar X de MP geprobeert, maar daar moet je eeen posse voor zijn wilt het echt leuk zijn. Daarom zou ik ook in de TS staan zodat mensen mij ook toevoegen zodat we ff los kunnen gaan
100% here i come.
2. Ik doe het ook zo. Volgens gewoon paar keer A tot de meter bijna leeg is, dan A inhouden om hard te blijven galloperen tot de meter weer op het maximale niveau staat (in het begin vindt je alleen paarden met een lagere meter, of zijn ze nog niet loyaal genoeg, waardoor je ook niet het maximale hebt), dan weer paar keer A drukken tot de meter bijna leeg is, etc.2: Ik doe het ook zo, verder weet ik het ook niet.
3: Je moet L2 of xbox versie (LT) ingedrukt blijven houden, zodra je hem los laat gaat de lasso los.
3. Bij mij werkt dat niet, of ik doe het gewoon fout. Ik heb juist het gevoel dat je als de Lasso op het paard/beest/etc. lukt, dat je zowel (xbox versie) LT als RT ingedrukt moet houden , zo snel mogelijk afstappen, ernaar toe en dan Y.
Weten jullie trouwens hoe je je War Horse (special edition, na unlock) krijgt ? Kan de optie niet vinden
Wat ik ook raar vondt is dat dus nu alle guns "golden guns" zijn. Wordt het wel iets makkelijker op; en de guns zijn nou niet echt mooi in goud

Wel ben ik blij dat je Auto-aim uit kan zetten (op expert). Op normal is het iets te makkelijk ?
Ah ja als je alleen paarden wilt temmen, dan lasso je het paard, hou je LT ingedrukt terwijl je naar hem toe rijdt. Dan moet je de lasso los laten en heb je een paar seconden om snel op het nieuwe paard te springen.StarWolf schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:57:
[...]
2. Ik doe het ook zo. Volgens gewoon paar keer A tot de meter bijna leeg is, dan A inhouden om hard te blijven galloperen tot de meter weer op het maximale niveau staat (in het begin vindt je alleen paarden met een lagere meter, of zijn ze nog niet loyaal genoeg, waardoor je ook niet het maximale hebt), dan weer paar keer A drukken tot de meter bijna leeg is, etc.
3. Bij mij werkt dat niet, of ik doe het gewoon fout. Ik heb juist het gevoel dat je als de Lasso op het paard/beest/etc. lukt, dat je zowel (xbox versie) LT als RT ingedrukt moet houden , zo snel mogelijk afstappen, ernaar toe en dan Y.
Weten jullie trouwens hoe je je War Horse (special edition, na unlock) krijgt ? Kan de optie niet vinden.
Wat ik ook raar vondt is dat dus nu alle guns "golden guns" zijn. Wordt het wel iets makkelijker op; en de guns zijn nou niet echt mooi in goud
Voor de war horse moet je even in je inventory kijken, daar zit een deed in die je moet gebruiken.
Ik vind het juist tot nu toe veel beter dan GTA4. Ik vond dat er in gta 4 veel te weinig te doen was. GTA4 was de GTA3 van deze generatie en RDR de GTA:VC (wat nog steeds de beste 3d GTA is imo).StarWolf schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:02:
Over het spel zelf. Ik moet er even inkomen. Het wow-wat-een-geweldig-spel gevoel is er nog niet helemaal, wat ik bij GTA 4 wel had (raar maar waar). Misschien even over de "hype" heen stappen.![]()
Wel ben ik blij dat je Auto-aim uit kan zetten (op expert). Op normal is het iets te makkelijk ?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 22-05-2010 15:11 ]
Xbox: LT indrukken om te richten op het paard/mens. Vervolgens in gedrukt houden. RT om je lasso te gooien. Wanneer hij raak is stijgert het paard meestal. Dan kan je RT los laten, maar LT houdt je nog steeds ingedrukt.StarWolf schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:57:
[...]
Eigenlijk houdt je dus LT altijd ingedrukt tot je op het paard zit, of een mens hebt vastgebonden. Werkt dit niet, dan doe je inderdaad iets fout
Elke mediamarkt koop afzonderlijk in. Daarom kan hij in Amsterdan 44 euro zijn, en in groningen bv 59.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Voor de rest echt een supergame, zeker de beste game die ik sinds lange tijd heb gespeeld. Nu ik de volledige dead-eye tot mijn beschikking heb is het ook een stuk leuker om het te gebruiken. Anders schoot ik nog wel eens automatisch onschuldige mensen dood omdat er automatisch getagged werd.
De random encounters zijn wel een leuke afwisseling, alhoewel je wel merkt dat sommige encounters telkens op een bepaalde locatie plaatsvinden. In Thieves Landing wordt altijd een hoer ontvoerd, in Armadillo wordt er een paard gestolen etc.
Wat een fantastische site, ze leveren supersnel en echt binnen 24 uur (wat veel sites nooit lukt bij mij...).
En ik krijg er ook nog een pre-order extra bij namelijk een golden-guns pakket.
Ik heb al een paar keer wat besteld bij Coolblue en net zoals bij 123inkt.nl ben ik elke keer weer blij verrast hoe goed de services zijn bij die websites.
overigens was de X360 versie daar uitverkocht van de PS3 stonden er nog zat.
Anoniem: 338166
Maar de multiplayer vind ik tot nu toe niks aan.
Maybe moet ik er een beetje inkomen. maarja.
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Heel erg bedank voor je antwoorden en de rest ook natuurlijk. Waarschijnlijk liet ik bij het lasso-en gewoon LT los.Anoniem: 197857 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:21:
[...]
1: Volgens mij niet, een posse is gewoon een team, niet een clan.
2: Ik doe het ook zo, verder weet ik het ook niet.
Wat betreft het galloperen van het paard ik heb wel het idee dat als je op A blijft drukken tot de meter bijna leef is en dan A ingedrukt houdt het paard terug gaat naar een soort draf. Volgens mij kan je het ook zien aan de houding van de berijder (weet ik niet zeker). Als hij krom gaat zitten dan gaat het paard op volle snelheid.
Wel jammer dat je geen vaste posse/clan kan vormen. Je zult dus moeten kijken wie er aan het spelen is via xbox live en dan kan je waarschijnlijk iemand inviten.
Heb volgens mij een uur lang horseshoes lopen gooien.
Heerlijk ook dat rondrijden door de praire en op m'n gemak coyotes en vogels schieten, bloemetjes plukken, voorbijgangers van hun geld ontdoen.
Zonder die missies is er al zowat genoeg te doen.
Echter wel 1 puntje, tot level 25 of zo, blijven de veteran matches locked, ik hoop dat dan de autoaim uit kan, want het vellen van een andere speler is nu wat aan de makkelijke kant, desalniettemin levert het wel hilarische momenten op...Zo hadden we een "hold your own" match die begon met een shootout, onze posse tegen 1 andere speler en we wonnen de shootout flawless
Thanks, vandaar dat ik nog geen lasso heb.rclahsen schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:43:
[...]
In de zesde missie van Bonnie moet je wilde paarden gaan vangen en zadelmak maken. Daarvoor krijg je een lasso mee.
Was wel nice heAnoniem: 265288 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:28:
Net met Hellieken, Opt1fl3x en Nicovc in een posse gezeten, we hebben wat lopen kloten in free roam en een gang shootout gedaan. Erg leuk om met anderen rond te rijden, alleen lijkt het nu allemaal nog wat 'doelloos', afgezien van de matches...Ik denk als het straks wat drukker wordt, dat de MP dan ook uitdagender wordt.
Echter wel 1 puntje, tot level 25 of zo, blijven de veteran matches locked, ik hoop dat dan de autoaim uit kan, want het vellen van een andere speler is nu wat aan de makkelijke kant, desalniettemin levert het wel hilarische momenten op...Zo hadden we een "hold your own" match die begon met een shootout, onze posse tegen 1 andere speler en we wonnen de shootout flawless. Totaal niet eerlijk, wel hilarisch beeld!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Challenges outfit uiteindelijkAngeloonie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:18:
Is er nog een doel voor die skins/herbs/meat? Of is het puur voor de verkoop?
Moet je ze bewaren of kun je ze gewoon verkopen?
paart rijden gaat wat onhandig af en toe maar dat kan ook aan mij liggen
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2010 18:40 ]
Ben maar wat verder van het scherm gaan zitten, wordt het al beter.
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Burp
Verkopen mag volgens mij ook gwnAngeloonie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:24:
[...]
Moet je ze bewaren of kun je ze gewoon verkopen?
Ik vond GTA op het begin veeeeeeeeeel toffer.
Schrok toch wel beetje tussen verschillen... Blij dat ik iig de xbox versie speel moet ik toch wel zeggen.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
centenbakkie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:42:
kan je nou online gewoon een beetje ronddwarrelen in die grote wereld? of zitten er echt speltypes aan verboden (DM,CTF enz)?
newbie :p
Serieus, hoe lui sommige mensen kunnen zijn

http://www.rockstargames....tion/features/multiplayer
Yup, in free roam kun je gewoon wat rondrijden als je dat wilt en kom je ook gewoon AI tegen.
Daarnaast kun je in je eentje of met anderen AI-gangs uitschakelen of gewoon elkaar afknallen.
Geen idee wat het maximum aantal spelers in zo'n public sessie is overigens.
Wel jammer dat je het niet kunt uitschakelen dat je voor andere spelers te zien bent op de map.
Wel grappig om een wildvreemde gewoon te helpen in een vuurgevecht.
Spoiler voor in-game verhaaltje:
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Dacht ik eerst ook, maar je kunt met het "R-pookje" op de Xbox het aantal wijzigen.Licko schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:00:
ik baal wel van dat verkoop systeem...telkens 1 voor 1 verkopen
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 22-05-2010 22:05 ]
hij pikt jouw paard, wat je ook gewoon kan doen is fluiten, dan wordt hij er gewoon vanaf gegooidpa4jv schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:02:
Ik vind het paardrijden juist heerlijk gaan. Gewoon om de 2 seconden op X drukken en gaan met de banaan.. lange afstanden zijn leuk, vooral als je af en toe een willekeurig beest aan je lasso hangt!
Spoiler voor in-game verhaaltje:spoiler:Net nog wel wat grappigs meegemaakt; het was ingame 's nachts en het regende en onweerde(mooi gesimuleerd trouwens!) en ik kwam langs een ventje die om een lift vroeg.. ik ben de minste niet en dacht hem even op te pikken. Moest ik van mijn paard af, springt hij op mijn paard en rijdt hij weg! Even snel met Dead Eye 3 kogels in zijn achterhoofd geknald, blijf verdomme van mijn paard af!
Ik had trouwens ergens in de middle of nowhere daar werd een vent door honden/coyotes achterna gezeten, opgegeten...
Wat kun je trouwens met die bloemen die je elke keer plukt?
Burp
zou er ook bijna van schrikken, hoe je ook went of keert leuke game, maar verre van perfect.Donnie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:01:
Comparison movie tussen ps3 en xbox360 staat nu ook op gametrailers.com: http://www.gametrailers.c...omparison-red-dead/100419
Schrok toch wel beetje tussen verschillen... Blij dat ik iig de xbox versie speel moet ik toch wel zeggen.
ontelbaar veel bugs, en de besturing laat ook te wensen over.
typische rockstar game.
ik vind de verschillen reuze meevallen, en tevens betreft het hier een gametrailer vergelijking en die lui zijn onbetrouwbaar!!
Ik ga rustig verder met de game!!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ah je bent de oude man nog niet tegen gekomen?!Wii4all schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:27:
[...]
Wat kun je trouwens met die bloemen die je elke keer plukt?
Verder heb je ze nodig voor je survival level en evt. kun je ze verkopen.
Ik snap het nietDonnie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:01:
Comparison movie tussen ps3 en xbox360 staat nu ook op gametrailers.com: http://www.gametrailers.c...omparison-red-dead/100419
Echter, het verschil is wel enorm duidelijk. Tot wordt het in 99 van de 100 reviews niet genoemd. Geeft wel iets aan over de betrouwbaarheid van game sites. (incl. de Tweakers review overigens).
Heb trouwens 2 rare glitches gehad:
1: Ik stond op de bovenkant van de locomotief van een trein, wilde naar de schoorsteen springen, lukt niet. Ik ga zo ver mogelijk naar rechts en spring via daar naar voren. Ik werd er af gebeukt en ongeveer 2 meter boven de grond over een lengte van +- 30 meter weggeslingerd, mijn poppetje stond er trouwens als normaal bij maar dan in de lucht.
Nu de tweede die nog raarder is.
2: Ik wil dekking gaan zoeken achter een hek achtig ding, en wordt letterlijk tientallen meters de lucht in geschoten, dit gebeurde trouwens net nadat ik van de trein afvloog. deze keer viel ik dood op de grond.
Verder geen problemen gehad, ik weet nu een beetje hoe alles werkt, en ik vind het echt fantastisch. Paardrijden is ook heel leuk eigenlijk. Graphics zijn geweldig, vooral in "maps" voor online (death)matches is het echt verbluffend.
Lekker in free roam kloten kan ook, je hebt ergens een paard (nouja 2 paarden) en een koets, waar in totaal 6 mensen op kunnen (4 erin en 2 erop). Ik was vanavond 4 nederlanders tegengekomen, zaten we dus met 5 personen in die kar, komen we zo'n groep vijanden tegen
Ik heb soms wel framerate drops naar laten we zeggen 22FPS op drukkere plekken..
net ook even MP geprobeerd maar het is wat vaag allemaal. hoe kunje nu een posse joinen of aanmaken?
Dat valt mij ook dus enorm op, dat het in bijna alle reviews niet wordt genoemd. Ikzelf bezit de PS3 versie en ben nog in het begin van het verhaal (PWM schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 23:18:
[...]
Ik snap het nietZoals ik eerder zei, geen enkele reden om de PS3 versie te laten liggen.
Echter, het verschil is wel enorm duidelijk. Tot wordt het in 99 van de 100 reviews niet genoemd. Geeft wel iets aan over de betrouwbaarheid van game sites. (incl. de Tweakers review overigens).
Voor de rest ben ik wel zeer onder de indruk tot nu toe
Anoniem: 37384
Slechts 2 glitches meegemaakt:
- Spel startte SP niet meer na een potje MP
- XBox kapte ermee bij het laden van een duel. Later nog een keer geprobeerd, toen liep het spel wel door. Ik heb het spel op de HD geinstalleerd, wellicht dat het hierdoor komt.
klopt, als je naar bijv. armadillo gaat en je neemt niet het hoofdpad maar je wijkt ervan af om een tourtje te maken....dan zie je zoveel random zaken en extra kleine missies echt niet normaal.marijnhak schreef op zondag 23 mei 2010 @ 08:57:
Na 2 dagen gespeeld te hebben (6 uur SP, slechts 14% in het verhaal) vind ik het spel nog steeds erg goed. Je kan je eindeloos bezig houden met jagen, schatten zoeken (vind ik trouwens erg moeilijk), paarden vangen, bounty hunten, etc, etc.
Ik heb er 4 uurtjes opzitten en heb pas 1 missie in armadillo gedaan en 3 van bonnie...
Daarnaast heb ik 2 keer gebountyhunt en een stuk van een schatkaart gevonden.
Burp
Inderdaad, ik zit ook nog steeds rond Armadillo. Je kan er een erg druk baasje zijn. Heb verder eigenlijk niet veel gezien, alleen tussen de ranch en Armadillo gereden.Wii4all schreef op zondag 23 mei 2010 @ 09:46:
[...]
klopt, als je naar bijv. armadillo gaat en je neemt niet het hoofdpad maar je wijkt ervan af om een tourtje te maken....dan zie je zoveel random zaken en extra kleine missies echt niet normaal.
Ik heb er 4 uurtjes opzitten en heb pas 1 missie in armadillo gedaan en 3 van bonnie...
Daarnaast heb ik 2 keer gebountyhunt en een stuk van een schatkaart gevonden.
Trouwens, voor mensen die echt de schatten moeilijk kunnen vinden (zoals ik), een mogelijk hulpmiddel (niet te snel gebruiken, anders is het wel erg makkelijk):
[ Voor 17% gewijzigd door marijnhak op 23-05-2010 10:07 . Reden: Toevoeging ]
Ga dadelijk verder maar ik vind het een mooie game. Kun je eens echt het wilde westen in Amerika meemaken en ze zijn er qua opzet zeker in geslaagd. Nog een leuke anekdote als afsluiter. Kwam het stadje weer binnen gereden, zag (dacht ik) een coyote, dus ik knal hem af. Kreeg ik minpunten in fame omdat het kennelijk een hond bleek te zijn lol
Dit topic is gesloten.