[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.780 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
INGKING schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:34:
Net even gespeeld, ziet er leuk uit, mooie game voor de zomermaanden. Ziet er qua graphics prima uit op de PS3!
Ja? valt het mee? Ik was gisteren redelijk pissed toen ik die screenshot vergelijking zag tussen de Xbox en PS3. Is toch belachelijk dat je met een veel krachtigere PS3 veel mindere resolutie (640p t.o.v. 720p) kan draaien. Sony heeft zich weer flink in de luren laten leggen door Microsoft bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
ik speel op de ps3 en vind de graphics wel wat tegenvallen, ik kan niet zegen of ik het er op de xbox beter uit vind zien want die heb ik niet...

Ik denk dat deze game er al wat beter uit ziet op bv een 32" tv.
Hoe groter het beeld hoe blokkiger het wordt...logisch }:O .

Ik had ongeveer hetzelfde gevoel toen ik gta4 voor het eerst speelde op de ps3, de gameplay is egwoon geweldig maar de graphics vallen tegen....al die filmpjes die je overal voorbij ziet komen zijn ook op een veel kleiner beeld.....die kwaliteit haal je in game echt niet (met een 46"scherm).

Maar desalnietemin is het een geweldige game, een must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik kan er gewoon moeilijk bij dat de PS3 makkelijk 720p zou moeten draaien, maar omdat het een port is van de Xbox versie we nu allemaal genoegen moeten nemen met blokjes op ons scherm.

Niet dat ik daarom de game niet ga kopen, ik vind het gewoon jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
ik zat gisteravond een potje poker te spelen in de saloon in armadillo.
Ik was totaal met ze 3'tjes.... op een bepaald moment had ik beide spelers van de tafel gespeeld en had zo'n 1000 dollar aan fiches...aangezien er geen tegenspelers meer waren moest ik stoppen en was ik de winnaar, ik kreeg echter maar 250 dollar uitgekeerd ofzo, ik was tijdens het potjes helemaal in de veronderstelling dat ik het totaal aantal fiches in dollars uitbetaald kreeg.....

weet iemand hoe dit zit? en of je ergens anders in de game meer kunt verdienden hiermee?

[ Voor 3% gewijzigd door Nordcore op 21-05-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Oakley schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:11:
[...]
Sony heeft zich weer flink in de luren laten leggen door Microsoft bij deze game.
Want? De schuld ligt bij R*, zij hadden gewoon de tijd moeten nemen om RDR voor de PS3 te optimaliseren(je zou verwachten dat ze het na GTA4 wel geleerd hadden). Desnoods hadden ze RDR voor de PS3 uitgesteld om dit soort dingen te verbeteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Savageone op 21-05-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Savageone schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:27:
[...]

Want? De schuld ligt bij R*, zij hadden gewoon de tijd moeten nemen om RDR voor de PS3 te optimaliseren(je zou verwachten dat ze het na GTA4 wel geleerd hadden). Desnoods hadden ze RDR voor de PS3 uitgesteld om dit soort dingen te verbeteren.
Misschien geeft Sony gewoon te weinig ondersteuning.

En als ze het uitgesteld hadden voor de PS3 was het ook niet goed geweest ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer leuk spel!

Weet iemand hoe je een posse maakt in MP? Heb je daar een bepaald level voor nodig want ik kan niet vinden...

Edit: op ps3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Nordcore schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:26:
Spoiler:
spoiler: title
Ik was totaal met ze 3'tjes.... op een bepaald moment had ik beide spelers van de tafel gespeeld en had zo'n 1000 dollar aan fiches...aangezien er geen tegenspelers meer waren moest ik stoppen en was ik de winnaar, ik kreeg echter maar 250 dollar uitgekeerd ofzo, ik was tijdens het potjes helemaal in de veronderstelling dat ik het totaal aantal fiches in dollars uitbetaald kreeg.....

weet iemand hoe dit zit? en of je ergens anders in de game meer kunt verdienden hiermee?
Mijn broertje heeft dat ook gehad zei hij me vanmorgen op de x360. Hij had een pot poker gespeeld. Had 100 dollar aan fishes en kreeg uiteindelijk maar 25 dollar uitbetaald. Het zal dus ergens anders mee te maken hebben. Misschien dat het bij een volgend potje poker er weer bij komt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

Oxigeon schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Mijn broertje heeft dat ook gehad zei hij me vanmorgen op de x360. Hij had een pot poker gespeeld. Had 100 dollar aan fishes en kreeg uiteindelijk maar 25 dollar uitbetaald. Het zal dus ergens anders mee te maken hebben. Misschien dat het bij een volgend potje poker er weer bij komt?
Dat is toch logisch?
Je legt bijv. maar 25 dollar in, daar krijg je dan 100 punten voor oid.
Oakley schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:21:
Ik kan er gewoon moeilijk bij dat de PS3 makkelijk 720p zou moeten draaien, maar omdat het een port is van de Xbox versie we nu allemaal genoegen moeten nemen met blokjes op ons scherm.

Niet dat ik daarom de game niet ga kopen, ik vind het gewoon jammer...
Dat is volgens mij heel simpel.
De Bluray speler is gewoon een stuk trager, en de videokaart in de Xbox360 heeft 2x zoveel geheugen als de PS3. Veel ontwikkelaar klagen om deze 2 mankementen, en daarom zal iets wat geport word, minder draaien op de PS3. Voor de Bluray hebben ze een oplossing gevonden, gewoon ieder spel verplicht installeren.

Maargoed,, ontopic:

Het is gewoon een vet spel, maar zeker NIET de punten waard die hij toegedeeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Oxigeon schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:41:
[...]

hoeveel had hij dan ingezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
gisteren avond bij de BS gehaald, even vlug nog halfuurtje gespeeld, en heb al rondje rond de Ranche gereden. moet zeggen het ziet er erg gelikt uit. en kan nie wachten tot ik er dit weekend meer tijd in kan steken!!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izroc
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 11:28
bLiNk: in multiplayer game kan je een posse maken door op select te drukken, dan op R1 om lijst van spelers te zien, dan speler selecteren en X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
iemand enig idee:
Als ik naar MM alexandrium of maakt niet uit wat voor winkel ik ga.

Is dan de kans groot dat je nog aan zo'n LE versie voor de ps3 kan komen?
Of zijn het allemaal gewone versies die nu in de winkel verkocht worden voor de ps3?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
NOu gister kleine 2 uur gespeeld en wat een schitterend spel zeg. Echt vol verbazing gespeeld, besturing paarden went erg snel.
Maar grafisch wat een spektakel, na die vergelijkingen te hebben gezien was ik een terughoudend geworden. Maar ik ben nog niets van dat soort dingen tegengekomen en snap ook niet waar PS3 eigenaren zich druk om hebbengemaakt.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De Gesnaakte schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:52:
[...]

hoeveel had hij dan ingezet?
Als je een potje poker begint, mag je meedoen voor een bepaald bedrag.
Bij Bonnie in de buurt is dat $10 en bijv. in Thieves Hideout is dat $25
Voor dat geld krijg je $100 aan fiches.

Stel dat je tegen 4 anderen speelt en je speelt ze van de tafel, heb je aan het einde $500 aan fiches. Als het echter wordt uitbetaald krijg je maar $50, want iedereen heeft tenslotte maar $10 betaald om mee te doen (de zogenaamde buy-in).

Trouwens, het valt me op dat de "illegale" versie een stuk buggier is dan de echte versie (gister €49 MM R'dam).
Het lijkt wel alsof ik een versie heb gespeeld die niet helemaal af of geoptimaliseert was. Opvallend verschil waren de graphics van direct in maanlicht en in de schaduw van maanlicht. Duidelijk beter in de echte versie.
Ik probeer wel vaker eerst demo's, maar dat heb ik nog nooit eerder gezien.

En installeren op de HD maakt echt een super groot verschil in laadtijden.Vanaf de cd wacht je minstens 3 keer zo lang tov een HD install. Dus installeren!

[ Voor 34% gewijzigd door SqueakyClean op 21-05-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Zijn der mensen die vanavond op de Xbox 360 vanaf een uur of half 8 wat willen multiplayeren? Lijkt me leuk om met een groep nederlandse gasten dit te doen, en ook met mensen die het snappen :) Mijn GT: Bananenspin

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Weet iemand al of de multiplayer ook te doen is op de lange duur?
(Ga nou niet zeggen dat je hem eerst lang moet spelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bananenspin schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:30:
Zijn der mensen die vanavond op de Xbox 360 vanaf een uur of half 8 wat willen multiplayeren? Lijkt me leuk om met een groep nederlandse gasten dit te doen, en ook met mensen die het snappen :) Mijn GT: Bananenspin
Als het goed is, ligt de xbox360 versie op dit moment op mn deurmat, maar ben nog aan het werk. Moet er dus nog eerst een beetje inkomen vanavond, maar daarna wil ik wel effe multiplayeren. Collega doet waarschijnlijk ook mee dan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
MRELynx schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:42:
[...]

Als het goed is, ligt de xbox360 versie op dit moment op mn deurmat, maar ben nog aan het werk. Moet er dus nog eerst een beetje inkomen vanavond, maar daarna wil ik wel effe multiplayeren. Collega doet waarschijnlijk ook mee dan.
Oke gezellig! ik zit ook nog op kantoor tot 6 uur, 7 uur even eten en dan half 8 gamen :9 Als jij me zou kunnen toevoegen? Ik heb je GT niet :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jobbie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:19:

En installeren op de HD maakt echt een super groot verschil in laadtijden.Vanaf de cd wacht je minstens 3 keer zo lang tov een HD install. Dus installeren!
Wie installeert een game nu niet op de 360?? Alleen toch mensen zonder HDD??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na een avondje spelen valt eigenlijk het volgende op;
++ Eigenlijk al het goede dat in de reviews naar voren komt, blijkt ook echt zo te zijn, en dat blijft toch altijd afwachten...

+ Een van de meest sfeervolle games die ik tot nog toe heb gespeeld. Er gebeurd werkelijk van alles om je heen, en je krijgt echt het idee dat de wereld 'leeft', voor zover mogelijk uiteraard, het blijft AI :Y.

+ Schitterende physics engines, oftewel, de manier waarop vogels uit de lucht vallen, herten in volle vaart neergeschoten worden, mensen die tegen de vlakte gaan, hogtie's etc. alleen dat is al de moeite van RDR waard...

+ Ontzettend uitgebreid qua menu's, mogelijkheden, challenges, trophies, statistieken (I like)...

+ Karakter verdieping (ik heb nog maar ~10% gedaan, maar ben daar nu eigenlijk al van overtuigt).

+ Soundtrack en soundeffects d:)b.

+ Overgang van dag naar nacht en weer terug, schitterend. Het bij zonsondergang vee drijven of jagen is simpelweg adembenemend.

+ Dan vergeet ik waarschijnlijk nog het een en ander, maar dat komt later wel ;)

Toch enkele (kleine) minpunten;

- Graphics vallen tegen, ik speel op een 32" Philips (en PS3), en het komt allemaal toch wat blokkerig/houterig (AA?) over. Nu moet ik ook weer zeggen dat een rauw randje bij de setting past, maar dit is iets te, ondanks de prachtige physics die aanwezig zijn.

- Droppen van framerate bij het binnenrijden van dorpen of andere dichtbevolkte gebieden, dit heb ik op de PS3 nog niet eerder zo meegemaakt. Het zelfde geldt voor het inladen van textures, die nog wel eens vertraagd willen verschijnen

- Multiplayer tot nu toe, nu moet ik daar wel bij zeggen dat de game vandaag uiteraard pas officieel gereleased is, dus verwacht meer drukte de komende dagen. Maar aangezien veel mensen de game toch al sinds woensdag hebben, had ik toch wel wat shootouts verwacht. Maar heb tot op heden nog geen free roam kunnen vinden met spelers erin :-(, maar dat gaat vast en zeker goed komen.

Tot nog toe, na een uur of 4 spelen, kan ik me volledig vinden in de cijfers die op internet circuleren, en ik verwacht niet dat het slechter wordt, integendeel zelfs. Jammer van de grafische problemen, maar die neem ik graag op de koop toe bij de gameplay van RDR :Y).
Aansluitend op het multiplayer verhaal, is het misschien een idee om een lijst te maken in de topicstart, met daarin alle spelers (die dat willen uiteraard, 360 en PS3). Zodat men die kan toevoegen aan de friendlist en uitnodigen voor posse's en multiplayer matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
RMX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:50:
[...]

Dat is toch logisch?
Je legt bijv. maar 25 dollar in, daar krijg je dan 100 punten voor oid.
Fiches zijn factor 10. Als je voor 25 meedoet (buy-in) krijg je 250 fiches. 1000 fiches levert dus $100 op :)

Mosterd > maaltijd verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Vince22 op 21-05-2010 11:59 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:52:
Aansluitend op het multiplayer verhaal, is het misschien een idee om een lijst te maken in de topicstart, met daarin alle spelers (die dat willen uiteraard, 360 en PS3). Zodat men die kan toevoegen aan de friendlist en uitnodigen voor posse's en multiplayer matches?
Ik vind het best.

ik kan auteurs toevoegen zodat zij de topicstart daarvoor kunnen aanpassen.

Wie heeft hiervoor intresse?

Ik heb zelf niet al te veel tijd om elke keer de topicstart bij te werken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Toch enkele (kleine) minpunten;[/b]
- Graphics vallen tegen, ik speel op een 32" Philips (en PS3), en het komt allemaal toch wat blokkerig/houterig (AA?) over. Nu moet ik ook weer zeggen dat een rauw randje bij de setting past, maar dit is iets te, ondanks de prachtige physics die aanwezig zijn.

- Droppen van framerate bij het binnenrijden van dorpen of andere dichtbevolkte gebieden, dit heb ik op de PS3 nog niet eerder zo meegemaakt. Het zelfde geldt voor het inladen van textures, die nog wel eens vertraagd willen verschijnen
Psies de punten waar ik bang voor was..ik skip hem dan toch maar bij GTA IV heb ik me hier ook mateloos aan zitten irriteren (framerate, blokkerig). Wellicht dat ik hem oppik als hij budget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

djerror schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:17:
[...]

Psies de punten waar ik bang voor was..ik skip hem dan toch maar bij GTA IV heb ik me hier ook mateloos aan zitten irriteren (framerate, blokkerig). Wellicht dat ik hem oppik als hij budget is.
Hier heb je een vergelijkingsvideo tussen PS3/360: http://www.gamepro.de/index.cfm?pid=386&pk=2389

Daar zie je dat de PS3 wel last van popup heeft, maar dat het totaal niet in de weg zit. Niet iets om hem voor te laten liggen.

Ik snap het probleem niet zo goed. Mensen doen boos om de PS3 versie. Niet omdat die lelijk is, maar omdat deze iets minder is dan de 360 versie. Waarom zou je dan boos worden. Het zijn verschillende apparaten, de 1 speelt game X wat beter, dan ander game Y. Daar zit geen conspiracy achter, dat zijn gewoon resultaten van keuzes die gemaakt zijn op basis van heel veel argumenten.

Als de 360 versie een 10 krijgt voor gfx, krijgt de PS3 een 9. Zo fokking what :? Als er alleen een PS3 versie was, had iedereen geroepen hoe vet het er uit zag, nu is de stemming net alsof het een half product is :?

EDIT:

In other news: De bug m.b.t. verdwijnende mensen en paarden is opgelost. Fix staat nu online.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 21-05-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

btw zag dat de begin post aangepast is. hierbij mijn gegevens heb de game nog niet maar dalijk wel :D
gamertag xbox 360: RiCeBoY NL
en zou graag in een posse willen op de 360 met wat nederlanders lijkt me gaaf :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bananenspin schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:44:
[...]

Oke gezellig! ik zit ook nog op kantoor tot 6 uur, 7 uur even eten en dan half 8 gamen :9 Als jij me zou kunnen toevoegen? Ik heb je GT niet :)
Ok heb je toegevoegd. Hoop wel dat die game echt binnen is vanavond.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
PWM schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:22:
[...]

Hier heb je een vergelijkingsvideo tussen PS3/360: http://www.gamepro.de/index.cfm?pid=386&pk=2389

Daar zie je dat de PS3 wel last van popup heeft, maar dat het totaal niet in de weg zit. Niet iets om hem voor te laten liggen.

Ik snap het probleem niet zo goed. Mensen doen boos om de PS3 versie. Niet omdat die lelijk is, maar omdat deze iets minder is dan de 360 versie. Waarom zou je dan boos worden. Het zijn verschillende apparaten, de 1 speelt game X wat beter, dan ander game Y. Daar zit geen conspiracy achter, dat zijn gewoon resultaten van keuzes die gemaakt zijn op basis van heel veel argumenten.

Als de 360 versie een 10 krijgt voor gfx, krijgt de PS3 een 9. Zo fokking what :? Als er alleen een PS3 versie was, had iedereen geroepen hoe vet het er uit zag, nu is de stemming net alsof het een half product is :?

EDIT:

In other news: De bug m.b.t. verdwijnende mensen en paarden is opgelost. Fix staat nu online.
Ik vind het kwalijker dat er gewoon bepaalde dingen ontbreken, zoals die hooikar of wat het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Jammer dat ie niet voor de PC uit komt.. Daar ziet het er toch het mooiste op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:50

Melkaz

Melkazar

Zoals vele hier zit ik ook nog op het werk. Gelukkig heeft het dinnetje de game al opgehaald inclusief Gold Xbox Live membership card. Gametag: Melkaz

Volgens de verkoper bij Dynabyte waren ze allemaal uitverkocht en had ik geluk dat ik een preorder had geplaatst vorige week. De game zou nog heeel lang uitverkocht blijven..vreemd dat de website van hun zegt "Op Voorraad" . Ach ja het is dezelfde vestiging die week van te voren Fifa 2010 niet wou preorderen omdat deze 'nog lang niet uitkomt' ..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Weet iemand hoe het precies werkt met een shoot-out op de PS3?Bij pokeren blijven ze het uitleggen maar hier maar 1x :z

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PWM schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:22:
[...]

EDIT:

Als ik het even op mijzelf betrek (vind het namelijk niet leuk als iets verkeerd geïnterpreteerd wordt ;)), ik ben absoluut niet boos hoor. Ik geef alleen aan wat me opvalt. En bij de PS3 waren dat de punten die ik eerder aangegeven heb, die staan los van xbox versie, aangezien ik die niet heb en dus ook niet de vergelijking kan maken. Die punten waren me ook opgevallen als de xbox versie niet bestond, gewoon omdat ze redelijk duidelijk aanwezig zijn...

Als mensen al boos zouden worden omdat beide versies verschillen, dan ligt dat toch meer aan de mensen imo. En daar heb je dus gelijk, het zijn twee verschillende apparaten, met verschillende mogelijk- en moeilijkheden. Baal je daar van, dan zit er niets anders op dan beide consoles te kopen en af te wachten welke versie van een willekeurige game beter is :).
djerror schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:17:
[...]

Het is uiteraard persoonlijk, maar de gameplay zou in dit geval zwaarder moeten wegen O-), en om die reden zou ik het toch absoluut aanschaffen hoor, want het speelt waanzinnig weg namelijk *O*.
Wii4all schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:12:
[...]

Ik vind het best.

ik kan auteurs toevoegen zodat zij de topicstart daarvoor kunnen aanpassen.

Wie heeft hiervoor intresse?

Ik heb zelf niet al te veel tijd om elke keer de topicstart bij te werken.
Aangezien ik het plan opper, lijkt het me niet meer dan netjes om het ook uit te voeren ;), alleen moet ik wel toegeven dat ik nog niet eerder een dergelijke lijst gemaakt heb. Maar ik kan wel eens rondkijken op andere fora. Ik weet bijvoorbeeld van BF:BC2 dat ze een mooie duidelijke lijst hebben, dus ik kan daar eens vragen om een lay-out of iets dergelijks. Als er andere vrijwilligers zijn, is dat ook geen probleem natuurlijk.

Edit; Ik zie net dat je al een lijstje gemaakt hebt, ziet er prima uit zo :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als de fpsdrops meer aanwezig zijn dan GTAIV dan laat ik hem ook liggen. Bij GTAIV begon soms gewoon het beeld te schokken vanwege de lage FPS. Daar kan ik me mateloos aan ergeren eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nordcore schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:26:

Je krijgt een aantal punten voor het geld dat je inzet.
Zo kreeg ik 100 punten voor $10. Op een gegevens moment had ik iets meer dan 200 punten en toen ik stopte kreeg ik $20 uitbetaald. Ik neem dus aan: $1 = 10 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
RedHat schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:18:
Als de fpsdrops meer aanwezig zijn dan GTAIV dan laat ik hem ook liggen. Bij GTAIV begon soms gewoon het beeld te schokken vanwege de lage FPS. Daar kan ik me mateloos aan ergeren eerlijk gezegd.
fps drops meer aanwezig dan gta? ik zit nu zo'n 4/5 uur in het spel en heb nog nergens last van gehad(op 360 btw), maar ach misschien heb ik gewoon geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Melkaz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:43:
Zoals vele hier zit ik ook nog op het werk. Gelukkig heeft het dinnetje de game al opgehaald inclusief Gold Xbox Live membership card. Gametag: Melkaz

Volgens de verkoper bij Dynabyte waren ze allemaal uitverkocht en had ik geluk dat ik een preorder had geplaatst vorige week. De game zou nog heeel lang uitverkocht blijven..vreemd dat de website van hun zegt "Op Voorraad" . Ach ja het is dezelfde vestiging die week van te voren Fifa 2010 niet wou preorderen omdat deze 'nog lang niet uitkomt' ..
Ik heb je een Invite gestuurd via de xbox website, hoop dat dit ook goed werkt :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

yuy!!
Middagje vrij genomen (tijd voor tijd opmaken). Post is net geweest...ik verpakking losmaken.
Krijg ik limited edition (x360). Ik nogmaals bestelling controleren van bol.com....heb normale besteld... mij hoor je niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Zoo mijn normale editie is binnen, morgen van de Intertoys de LE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Wow.

Da's alles wat ik kan zeggen. Als fervent Sergio Leone western fanboy voelt dit spel aan als je eigen Leone western.

Echter, ik vind de gfx tegenvallen (PS3 versie op een 40inch HDTV)...veel jaggies, slechte textures, en de trees vind ik middelmatig. Erg jammer, en ik hoop dat R* voor hun volgende game toch eens gaat kijken naar hun PS3 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Jornn schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Je krijgt een aantal punten voor het geld dat je inzet.
Zo kreeg ik 100 punten voor $10. Op een gegevens moment had ik iets meer dan 200 punten en toen ik stopte kreeg ik $20 uitbetaald. Ik neem dus aan: $1 = 10 punten.
erg jammer :P
vond het al te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook wel in voor mp met een stel Nederlanders (360): GT = NL Intrepid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Mediamarkt (utrecht) dit spel in overvloed? Niet dat die straks uitverkocht is om 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
Gisteren alleen single player gedaan. Vanavond de multiplayer maar eens checken. Voeg me maar aan de startpost toe: PS3: Brammel1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep same here voor de mp; PS3 => Vhalloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
Toch vreemd dat de 1 op PS3 wel framedrops merkt en verschil in textures ziet en de ander niet.
Zou het ook te kunnen maken hebben met wat er verder op de schijf staat, net als een pc??

Voor multiplayer op PS3: klaasvd79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mij mag je toevoegen bij de PS3 owners aan de start.

GoT Nick Oxigeon
PSN: Oxigeon

Ik heb gisteren ook 1x gemerkt toen ik Amadillo in reed, het was best druk, de sherrif kwam net terug met een buit. Ze sleepten een of andere gast achter wat paarden aan en ze knalden wat om zich heen. Ik dacht wtf ze moeten mij hebben haha. Kreeg toen ook last van wat framdrops. Maar verder is de game totaal niet storend ofzo

[ Voor 65% gewijzigd door Oxigeon op 21-05-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Met de xbox nog echt geen 1 framedrop, het lijkt toch echt alleen voor te komen op de ps3 zoals ik het hier lees, snap idd niet waarom dat zo slecht geprogrammeerd is dan.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Op de Xbox 360 heb ik alleen last van framedrops kort nadat ik een game heb geladen. 10 seconden later draait het spel weer als een zonnetje.
Ik heb gisteren ook 1x gemerkt toen ik Amadillo in reed, het was best druk, de sherrif kwam net terug met een buit. Ze sleepten een of andere gast achter wat paarden aan en ze knalden wat om zich heen. Ik dacht wtf ze moeten mij hebben haha. Kreeg toen ook last van wat framdrops. Maar verder is de game totaal niet storend ofzo
Dat is de sherrif niet, dat zijn volgens mij bandieten die het recht in eigen hand hebben genomen. Als het goed is krijg je honor als je ze afschiet, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RichardvdD schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:25:
Op de Xbox 360 heb ik alleen last van framedrops kort nadat ik een game heb geladen. 10 seconden later draait het spel weer als een zonnetje.

[...]
Dat is de sherrif niet, dat zijn volgens mij bandieten die het recht in eigen hand hebben genomen. Als het goed is krijg je honor als je ze afschiet, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd :D
ow haha, moet ik daar eens op letten. Ze schieten wat in het wilde weg rond. Maar schieten niet op mij. Heeft trouwens iemand al zijn pistool uit de holster gehaald in de saloon? Zal wel eens willen weten hoeveel gasten er dan achter je aan komen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

__Tripps__ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:24:
Echter, ik vind de gfx tegenvallen (PS3 versie op een 40inch HDTV)...veel jaggies, slechte textures, en de trees vind ik middelmatig.
Hier op de PS3 op een 120" full HD beamer ziet het er anders prima uit. Ben nu al uren aan het spelen (terwijl het zulk mooi weer is). Met een paar vrienden op berenjacht geweest, vogels, konijnen herten, willekeurige mensen afschieten, dikke, maar dan ook dikke pret.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:38:
Heeft de Mediamarkt (utrecht) dit spel in overvloed? Niet dat die straks uitverkocht is om 5 uur.
Bel ze anders en vraag of ze 1 achteruit willen leggen. Hier in MM Groningen lagen er dikke stapels voor PS3 en 360.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sandyman538 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:41:
[...]

Hier op de PS3 op een 120" full HD beamer ziet het er anders prima uit. Ben nu al uren aan het spelen (terwijl het zulk mooi weer is). Met een paar vrienden op berenjacht geweest, vogels, konijnen herten, willekeurige mensen afschieten, dikke, maar dan ook dikke pret.

[...]

Bel ze anders en vraag of ze 1 achteruit willen leggen. Hier in MM Groningen lagen er dikke stapels voor PS3 en 360.
Ik vind het ook een prachtige game en de graphics storen me ook totaal niet.
Volgens mij is het ook onmogelijk om een game te maken die Superieur is qua graphics en zoon intens grote omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
klaasvd79 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:14:
Toch vreemd dat de 1 op PS3 wel framedrops merkt en verschil in textures ziet en de ander niet.
Zou het ook te kunnen maken hebben met wat er verder op de schijf staat, net als een pc??

Voor multiplayer op PS3: klaasvd79
verschil in gfx kan natuurlijk te wijten zijn aan de grootte van de tv.

Hoe groter de tv hoe blokkeriger de game wordt, logisch.

ik speel op een 46" tv en vermoedt dat het er op een 32"tv al beter uit ziet.
Ik heb overigens nog geen enkele keer framedrops gekregen....misschiehn is dit een specifiek xbox360 probleem, en dat zal wel weer komen omdat het detail gewoon wat hoger ingesteld staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga deze game straks ophalen.
op een 82inch HDTV hoop ik dat dit geen problemen gaat geven (ik heb ook PS3 slim 120GB)

PSN tag: Hellieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
82 inch.... yeah right :| je wilt ons jaloers maken? :+

[ Voor 37% gewijzigd door Vandread op 21-05-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vandread schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:01:
82 inch.... yeah right :| je wilt ons jaloers maken? :+
Zal wel 82 cm wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

moet wel cm zijn, anders is het echt een huge tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:14:
[...]

m'n zusje heeft hem vanavond bij e-plaza gehaald.
Hoeveeel koste ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Zojuist de PS3 versie besteld bij Consoleshop.nl
Morgen valt ie in de brievenbus. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zover vind ik hem goed.....besturing van paard is wel erg wennen en dan moet je bijna gelijk een race doen :X

kreeg wel pijn in m'n hand van hele tijd A vasthouden en/of drukken....:(

Poker ging me nog niet al te best af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Heb RDR ook vandaag gekocht voor PS3. Alleen even MP geprobberd. Free roaming ziet er goed uit. Leuk gedaan met opdrachten als: schiet 5 vogels uit de lucht voor scherpschutter xp, etc. ;)

psn id: willem100

[ Voor 12% gewijzigd door willem100 op 21-05-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Laatst online: 10-09 14:12
Zojuist besteld voor de xbox 360 op 12game.com Ben heel erg benieuwd, de reviews zijn erg postief over deze game.

Xbox GT= nlsimmity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
psn naam is opt1fl3x add me ik denk dat ik hem morgen ga halen wou eerst nog paar weken wachten tot me drukste weken voorbij zijn maar dat duurt te lang:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Even een korte multiplayer vraag: Hoe kan je de stats bekijken wat betreft je XP punten die je krijgt?
L1nt schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:02:
yuy!!
Middagje vrij genomen (tijd voor tijd opmaken). Post is net geweest...ik verpakking losmaken.
Krijg ik limited edition (x360). Ik nogmaals bestelling controleren van bol.com....heb normale besteld... mij hoor je niet klagen
Volgens mij als je pre-ordert krijg je altijd de LE (zolang de voorraad strekt)

[ Voor 67% gewijzigd door Slasher op 21-05-2010 17:07 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Alle PS3 en Xbox 360 accounts die ik tegen kwam na snel spitten zijn toegevoegd. Wil jij ook in de OT worden opgenomen? DM will do magic!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Slasher schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:05:
Even een korte multiplayer vraag: Hoe kan je de stats bekijken wat betreft je XP punten die je krijgt?

[...]

Volgens mij als je pre-ordert krijg je altijd de LE (zolang de voorraad strekt)
Als je daarmee het golden Gun pack bedoelt ja :)

maar die deathly assasin outfit en warhorse heb ik allesinds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de versie van Gamersland, de nederlandse versie is? Of is die geimporteerd? Die van 47,25 euro

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:18:
Heeft iemand enig idee of de versie van Gamersland, de nederlandse versie is? Of is die geimporteerd? Die van 47,25 euro
Ik woon 15 min van gamersland ik ben vaak op die plek waar ze staan geweest maar nog nooit gezien ?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
kan iemand mij vertellen wat er precies verteld wordt in de cutscene met Bonnie? Een van de eerste missies.

spoiler:
en dan het stukje waarin hij iets verteld over z'n vrouw en kinderen...hoe zit het daarmee? zijn die dood?

ik heb dat stukje geskipped omdat ik zo graag wou spelen maar nu wel spijt van, maar volgensmij zijn er wel belangrijke dingen gezegd.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FireFoz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:39:
kan iemand mij vertellen wat er precies verteld wordt in de cutscene met Bonnie? Een van de eerste missies.

spoiler:
en dan het stukje waarin hij iets verteld over z'n vrouw en kinderen...hoe zit het daarmee? zijn die dood?

ik heb dat stukje geskipped omdat ik zo graag wou spelen maar nu wel spijt van, maar volgensmij zijn er wel belangrijke dingen gezegd.
Je kan missies opnieuw spelen, alleen weet ik niet zeker of daarbij ook de filmpjes opnieuw afgespeeld worden, maar dat lijkt me op zich wel logisch. Dus in dat geval zou je even kunnen checken of dat een mogelijkheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk om nederlandse teksten in de game te krijgen, of is hij volledig engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gaat lekker zo.

Ook net uit mijn werk gehaald.

Bij eplaza, 10tje duurder dan mm maar goed met het omrijden zou ik dat bij wijze van spreke ook al kwijt geweest zijn.

Bevalt wel goed, heb slechts 2 dingetjes gedaan, wereld ziet er echt mooi uit, vooral de paarden zijn mooi gemaakt.

We moeten even kijken hoe dat met posses zit.

Trouwens als er nog iemand is die mee wil helpen met de topic start stuur mij ff een dm.
We kunnen wel wat hulp gebruiken aangezien dit weekend iedereen hier z'n naam gaat droppen natuurlijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
FireFoz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:39:

spoiler:

heel kort:

spoiler:
Die zijn niet dood, maar die gast die jou in het begin neerschiet heeft het wel voorzien op je familie.
Je zat bij hem in een gang en daar ben je uitgestapt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
kan je nou online gewoon een beetje ronddwarrelen in die grote wereld? of zitten er echt speltypes aan verboden (DM,CTF enz)?

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
@Loneranger,

Ik heb het anders begrepen nl:

Dat hij er inderdaad uit is gestapt, maar dat de Regering hem heeft bedreigd met zijn familie. Als hij niet mee werkt die Williamson op te pakken.

Hoop dat ik vanavond weer even kan spelen, hele dag op zitten wachten. Het zuigt je echt op vind ik, doe niets anders als denken wat ik eerst zal gaan doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Eerste twee uurtjes bevallen prima. Graphics zijn zeer sfeervol mits een beetje korrelig. Al één ferme bug tegengekomen. Tijdens de missie Political Realities in Armadillo video moest ik samen met de Sheriff achter iemand aan, rent de Sheriff totaal de verkeerde kant op en paar kilometer verder zit hij vast in de bergen te emoten alsof we druk bezig zijn met de achtervolging..

Verder nog even wennen aan wisselen van wapens, het binnenvallen van een heel kamp bandieten met je lasso equipped liep niet best af :(. Speel teveel PC games dus de Xbox controller is nog even wennen.

Nu het gehele warme weekend binnen zitten RDR'en!

[ Voor 5% gewijzigd door Melkaz op 21-05-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmmpff...ik kom nog steeds de multiplayer niet in :( Ik krijg steeds de fout dat er connectie-problemen zijn bij andere spelers en dat ik terug keer naar de Free Roam. Helaas blijft hij dan loaden waardoor ik de game geforceerd moet sluiten. Meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ik had net ook een leuke bug; De trein komt voorbij gereden, net op het moment dat ik het spoor over wil, dus ik blijf even wachten m'n paard wil niet verder, tot de trein voorbij is. Is de trein eenmaal voorbij, blijft er een passagier zielsalleen boven het spoor hangen (in zitstand)...

Hoe zit het eigenlijk met die posse's? Zijn die blijvend, als een soort van clan, of moeten die elke keer gemaakt worden wanneer mensen online zijn? En is het überhaupt mogelijk om een soort van clan te maken?
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:40:
Grmmpff...ik kom nog steeds de multiplayer niet in :( Ik krijg steeds de fout dat er connectie-problemen zijn bij andere spelers en dat ik terug keer naar de Free Roam. Helaas blijft hij dan loaden waardoor ik de game geforceerd moet sluiten. Meer mensen die dit probleem hebben?
Nog niet eerder meegemaakt. Gaat het om Xbox of PS3? Want ik heb ergens gelezen dat er multiplayer problemen waren met de Xbox versie (volgens mij zelfs op dit forum) en elders las ik weer wat anders...
Gisteren waren er nog de meldingen van Amerikanen die last hadden van onzichtbare paarden, wapens en cowboys in Red Dead Redemption, maar dat zou nu dankzij een behoorlijk snelle patch al verleden tijd moeten zijn. Er waren ook meldingen van spelers die tijdens de multiplayer gedisconnecteerd raakten, maar ook dat euvel zou nu van de baan moeten zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 13-09 11:59
hoe start je nou een posse in mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:44:
Haha, ik had net ook een leuke bug; De trein komt voorbij gereden, net op het moment dat ik het spoor over wil, dus ik blijf even wachten m'n paard wil niet verder, tot de trein voorbij is. Is de trein eenmaal voorbij, blijft er een passagier zielsalleen boven het spoor hangen (in zitstand)...

Hoe zit het eigenlijk met die posse's? Zijn die blijvend, als een soort van clan, of moeten die elke keer gemaakt worden wanneer mensen online zijn? En is het überhaupt mogelijk om een soort van clan te maken?

[...]

Nog niet eerder meegemaakt. Gaat het om Xbox of PS3? Want ik heb ergens gelezen dat er multiplayer problemen waren met de Xbox versie (volgens mij zelfs op dit forum) en elders las ik weer wat anders...

[...]
Sorry, het gaan idd om Xbox-versie. Ikzelf heb eventuele NAT problemen met het netwerk al uitgesloten. Dit heb ik namelijk al getest en alle overige Live-games draaien wel zonder problemen (MW2 en ook GTA4).

Toen ik de game gisteren voor het eerst wilde spelen kreeg ik idd een update maar helaas is het probleem dus nog niet verholpen. Ben benieuwd waar het aan ligt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Deze avond in de Mediamarkt van Brussel gestopt en hem gekocht. Hem kopen alleen al was een avontuur op zich. :P Normaal gezien ga ik naar de mediamarkt in Roeselare vlakbij mijn woonplaats, maar ik werk momenteel voor een klant in Brussel, dus ik passeer elke dag langs een mega shopping center waar ook een mediamarkt in ligt, dus waarom omrijden bij mij thuis als ik na het werk gewoon een korte stop kan doen in een mediamarkt langs mijn werk? Toch??? Wrong!!!

Die mediamarkt in Brussel is in een shopping center gelegen met tal van grote ketens. Ten eerste geraakte ik al niet op de parking van de mediamarkt, die op het dak van dat shopping center lag. Dus parkeerde ik maar voor "den Brico" en ging langs daar het shopping center binnen. Parking mediamarkt op het dak, dus media markt zal op de bovenste verdieping liggen, dus ik met de lift naar de bovenste verdieping.

Daar aangekomen loop ik een rondje, maar buiten tig kledingzaken, Ici Paris XL, Body Shops, kruidvaten en wat weet ik nog allemaal geen mediamarkt te bekennen. Ok, geen probleem, ieder shopping center heeft ergens wel een plan waar iedere winkel te vinden is... Niet in Brussel dus. Bon, mijn zin was over en ik ging wel naar huis rijden om naar de mediamarkt in Roeselare te gaan. In plaats van met de lift terug naar -1 te gaan, nam ik de roltrappen.

Op verdieping 1 zie ik plots in mijn ooghoek het onmiskenbare rood van de mediamarkt. Haha, jackpot!!! Dan toch een Red Dead Redemption exemplaar uit Brussel. Eens de multimediareus binnengetreden zoek ik tussen de wasmachines, de vaatwassers en de koelkasten naar de sectie met software, games, dvd's, cd's en dergelijke, maar nergens is die te bespeuren. Na een laatste checkup onder een 50 inch Sony Bravia LCD besluit ik dat dit een mediamarkt zonder optische media moet zijn, dus ik verlaat teleurgesteld de winkel.

Bij het verlaten van de winkel valt mijn oog op een bord waar in keurig Frans, font size 200, staat dat "logiciel" - da's Frans voor software - en andere optische media op verdieping 2 te vinden is. De eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat dit ook op font size -10 in het Nederlands op hetzelfde bord stond en zonder dt-fouten, maar toch met een spellingsfout of 2, maar aangezien ik dit uit de losse pols aan schrijven ben en waarschijnlijk zelf tig grammaticale en spellingsfouten aan het maken ben, heb ik geen recht van spreken.

Op verdieping 2 aangekomen vind ik al snel het schap met de PS3 spellen. Mijn kijkhoek van 180° is niet breed genoeg om het volledige schap te overschouwen dus ik wandel de 2km waar alle PS3 spellen uitgesteld staan enkele keren op en af. Geen Red Dead Redemtion te vinden. Nogal vreemd voor een winkel die blijkbaar wel iedere andere titel die ooit is uitgekomen voor de PS3 in stock heeft. Zou hij al uitverkocht zijn? Nee, dan zou ik toch op die 2km op zijn minst een 500m leeg schap moeten zien.

Ik kijk even de richting van de muur op en zie daar een knoert van een reclamepaneel van Read Dead Redemption. In dat paneel staan de PS3 RDR exemplaren broederlijk naast hun Xbox360 kompanen. Hoe kon ik daar ooit naastkijken? Misschien omdat het rood van RDR nogal op het rood van MM lijkt. Hoe dan ook, mijn doel is nabij en ik ren naar het paneel en graai een PS3 exemplaar uit het schap. Eerst even naar de prijs kijken: 49.90 euro. Niet slecht, voor die prijs kan je hem niet importeren en er nog 2 weken langer op wachten, maar dat is geheel mijn persoonlijke mening. Ik bekijk het doosje nog eens wat aandachtiger en zie daar in wit en rode letters staan: "Rockstar Games présente". Oh nee, het kan niet waar zijn. Maar een draai van 180° met het doosje bevestigde mijn vrees: "jeu et manuel en français". Hmmmmm, nu zijn PS3 games wel gekend om meerdere talen aan te bieden, maar mijn UK versie van Heavy Rain heeft ook geen andere talen buiten Engels. Niet dat ik dat erg vond (vooral omdat ik deze voor nog geen 35 euro heb kunnen importeren), maar een spel in het Frans spelen en dan nog een good old American Western game, dat gaat me toch een stapje te ver.

Teleurgesteld zet ik het doosje terug in het paneel, terwijl ik in gedachten overweeg om hem toch mee te nemen of straks toch in de mediamarkt van Roeselare te stoppen. Daarbij kijk ik nog even de kant van de Xbox360 RDR spellen op, gewoon om te zien of deze ook allemaal Franse versies zijn en dan valt er mij onderaan het paneel een schap op met RDR spellen (zowel PS3 als Xbox360) met een rood stickertje UK op. Ik neem zo'n doosje vast en zie op de voorkant het veelbelovende "Rockstar Games presents" staan. Ik draai het doosje om en zie daar in keurig Nederlands "Outlaws to the end" staan. Nou welja, het gaat verder met "Amerika, 1911, de laatste dagen van het Wilde Westen..." enzoverder en met de leuke mededeling "Engelstalige game, Nederlandstalige handleiding".

Toch nog succes! En nadat ik bij een bevallige geen-woord-Nederlands-sprekende kassajuffrouw 49,90 euro had afgerekend kon ik mijn weg naar huis verderzetten. MET een Engels/Nederlandse versie van RDR voor de PS3.

Als Vlaming shoppen in Brussel: het is een avontuur op zich.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Ik heb m nu ook al aantal uur gespeeld, en er zittne best wat bugs/glitches in, maar de wereld is zo enorm en er is zo veel te doen en het algemene sfeertje is zo goed...dat dat nieteens echt opvalt. Wel zijn de framedrops opvallend bij t enteren van stadjes. Ook vind ik t wel jammer dat je niet met die hoeren van bil kan :P

Verder heb ik al talloze dieren geskinned. Beesten dat ik nieteens wist dat ze er zouden zijn ! Ik mis alleen de slangen...of komen die nog? :D

Anyway, huge aanrader...hier ben ik nog wel ff zoet mee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
Lampuhkap schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:11:
Ik heb m nu ook al aantal uur gespeeld, en er zittne best wat bugs/glitches in, maar de wereld is zo enorm en er is zo veel te doen en het algemene sfeertje is zo goed...dat dat nieteens echt opvalt. Wel zijn de framedrops opvallend bij t enteren van stadjes. Ook vind ik t wel jammer dat je niet met die hoeren van bil kan :P

Verder heb ik al talloze dieren geskinned. Beesten dat ik nieteens wist dat ze er zouden zijn ! Ik mis alleen de slangen...of komen die nog? :D

Anyway, huge aanrader...hier ben ik nog wel ff zoet mee iig
Ik wel! De huid kan je ook van slangen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DarthDavy schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:04:

Lang, maar zeer amusant verhaal...

Toch nog succes! En nadat ik bij een bevallige geen-woord-Nederlands-sprekende kassajuffrouw 49,90 euro had afgerekend kon ik mijn weg naar huis verderzetten. MET een Engels/Nederlandse versie van RDR voor de PS3.

Als Vlaming shoppen in Brussel: het is een avontuur op zich.
Man man, wat moet je met een opluchting die winkel uitgelopen zijn. Zeker als je je zo hebt verheugd om de game te gaan halen, en na zo'n zoektocht, haha, ik zou GEK worden als dan uiteindelijk blijkt dat het dan toch nergens te vinden is! Leuk verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:04
Ik was aan het pokeren toen plots de textures van mijn tegenstanders wegvielen :S

Als ik wil herladen druk ik telkens op [] in de plaats van O. Hierdoor spring ik uit mijn cover positie beetje irritant maar het zal wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Aan de heren van het goede Xbox leven waaraan ik beloofde vanavond mee te spelen... SORRY er kwam iets tussen helaas :( Ik hoop dat we binnenkort een goed multiplayer potje kunnen pakken...

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

vraagje, ik ben nu al een flinke tijd aan het spelen, maar ik krijg het niet voor mekaar om met dead eye die Xtjes te markeren op een persoon/dier. moet je dit unlocken of moet je ergens op klikken ???
verder is het echt een bizar spel, al kleine 4 uur in zitten en vooral aan het jagen, heb nu een double barreld shogun. heerlijk ding blaas je alles mee weg :D heb die war horse dlc(heb de LE) die rent me toch hard haha:P maare ben wel erg benieuwd naar oplossing van mn bovenstaande vraag, want ik wil dat wel graag doen lijkt me handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
De dead eye gebruik je door de rechter pook in te drukken waarna je dingen kunt markeren ;)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bananenspin schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:35:
De dead eye gebruik je door de rechter pook in te drukken waarna je dingen kunt markeren ;)
mja ik mik op mensen druk op rechter thumbstick, maar ik krijg geen Xjes op de personen of dieren te zien :S doe ik iets fout, hoort dit automatisch te gaan?? ik speel btw op normal aiming settings, moet dit op expert ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb zin in morgen, ik hou van high-budget games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

v8power67 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:38:
[...]

mja ik mik op mensen druk op rechter thumbstick, maar ik krijg geen Xjes op de personen of dieren te zien :S doe ik iets fout, hoort dit automatisch te gaan?? ik speel btw op normal aiming settings, moet dit op expert ???
Zelfde 'probleem' hier. In plaatst van 3/4 spots te markeren en daarna te unloaden schiet John bij elke klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ja precies ik heb zelfde, mja ik snap het niet echt maja licht aan ons dan denk :P
maare misschien de fire knop vasthouden ofzo en over target bewegen ?? ga ik eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 17:18

RMX

Melkaz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:55:
[...]

Zelfde 'probleem' hier. In plaatst van 3/4 spots te markeren en daarna te unloaden schiet John bij elke klik.
De dead eye word pas geactiveerd bij een bepaalde missie van Dickens.
Daarvoor kun je hem eigenlijk nog niet gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
klaasvd79 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:06:
@Loneranger,

Ik heb het anders begrepen nl:
Dat hij er inderdaad uit is gestapt, maar dat de Regering hem heeft bedreigd met zijn familie. Als hij niet mee werkt die Williamson op te pakken.

Hoop dat ik vanavond weer even kan spelen, hele dag op zitten wachten. Het zuigt je echt op vind ik, doe niets anders als denken wat ik eerst zal gaan doen in het spel.
Klopt inderdaad
spoiler:
Er is een of andere aap die gouverneur wil worden. Hij heeft lagere criminaliteit en moet zijn woord waarmaken. Hij stuurt de 'Feds' op je af die je gezin bedreigen als je Bill Williamson niet pakt

Weet iemand hoe je je paard kunt laten steigeren? Ik had t straks een paar minuten geprobeerd, geen resultaat. Daarna galoppeer ik hard en wil ik t paard laten remmen, bij stilstand steigert die 8)7 Alleen geen idee hoe ik het heb gedaan :P
(Gok dat het iets te maken heeft met keihard remmen en naar achteren mikken)
Was m'n eerste steiger in 13uur btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

RMX schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:11:
[...]

De dead eye word pas geactiveerd bij een bepaalde missie van Dickens.
Daarvoor kun je hem eigenlijk nog niet gebruiken!
Helder! Thanks. Vind de dead eye zonder de marks al vrij goed maar is minder spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Voggels schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:16:
[...]

Klopt inderdaad
spoiler:
Er is een of andere aap die gouverneur wil worden. Hij heeft lagere criminaliteit en moet zijn woord waarmaken. Hij stuurt de 'Feds' op je af die je gezin bedreigen als je Bill Williamson niet pakt

Weet iemand hoe je je paard kunt laten steigeren? Ik had t straks een paar minuten geprobeerd, geen resultaat. Daarna galoppeer ik hard en wil ik t paard laten remmen, bij stilstand steigert die 8)7 Alleen geen idee hoe ik het heb gedaan :P
(Gok dat het iets te maken heeft met keihard remmen en naar achteren mikken)
Was m'n eerste steiger in 13uur btw
X in drukken bij stilstand :D dan maakt ie een paarden wheelie hehe :P tijdens rijden kun je ook springen met X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de versie van Gamersland binnen? Zoja? Is dit de engelse of de met nederlands ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:19:
Heeft iemand al de versie van Gamersland binnen? Zoja? Is dit de engelse of de met nederlands ondertiteling?
ik heb wel de intertoys versie en die is met engelse ondertitels. ben bang dat ik een engelse versie heb.
maar er zat wel nederlandse boekjes bij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Je hebt verschillende niveau's van Dead Eye, je unlockt ze pas na een aantal missies. Je hebt pas de beschikking tot de volledige Dead Eye als je het 2e deel van de map heb unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ah kijk das dus de reden :D thnx man thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er uberhaupt wel nederlandse ondertiteling?
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.