[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Heb hem gepre-ordered bij Consoleshop vanwege die LE actie. Hopelijk ligt 'ie vrijdag op de deurmat. :)
Al wat gameplay filmpjes gezien op Youtube, en damn, dit wordt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Ben zelf ook nog langs de Bart Smit gelopen, daar was het personeel ook duidelijk geïnstrueerd RDR niet voor de 21e te verkopen, al wisten ze wel te vertellen dat ze hem al binnen hadden. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
*O* van de lieftallige dame bij de Bart Smit in Amsterdam (Kalverstraat) heb ik hem mee gekregen, net al even gedaan en het ziet er echt enorm gaaf uit! :P

Maar ik ga toch eerst Alan Wake uitspelen voordat ik hieraan ga beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
StarWolf schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:32:
Ben aan het twijfelen of ik nu via een webshop een Limited Edition ga bestellen, of op de gok iets eerder een Mediamarkt in (verkopen MM's eigenlijk LE's? :? )
Toch maar een LE (ook bij I-toys, enige winkel waar ik nog een LE kan vinden) Vrijdag wordt hopelijk een mooie dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
Haha, vrijdag is dit hele topic leeg omdat iedereen aan het gamen geslagen is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
In Haarlem bij de lokale gameshop genaamd Digifan ook meegekregen! Ze zullen echter mensen die ze niet kennen wijs maken dat ze hem niet hebben tot vrijdag.. maar goed je kan t proberen :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Bananenspin schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:25:
In Haarlem bij de lokale gameshop genaamd Digifan ook meegekregen! Ze zullen echter mensen die ze niet kennen wijs maken dat ze hem niet hebben tot vrijdag.. maar goed je kan t proberen :p
PS3 of 360? Ach ja, lijkt er voor mij op - in Rotterdam - dat er weinig anders opzit dan wachten. C'est ca... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Even een tip: waarom noemt iedereen waar ze hem mee hebben gekregen? Hierboven lees ik nog dat er winkels zijn die op hun kop krijgen, dan kun je dat toch even in een PM of voor jezelf houden? Die bedrijven riskeren in theorie misschien zelfs wel boetes door ze voor de release al te verkopen (vinden uitgevers vaak niet zo leuk), beetje zonde als dat dan komt doordat iedereen het keihard loopt te blèrren waar ze hem wel meegeven: dan gebeurt het straks niet meer.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Net bij de intertoys besteld. Lijkt me een geweldige game. I-toys levert uit op releasedag. Iemand hier ervaring mee? Gaat de game daadwerkelijk vrijdag op mijn deurmat liggen? :)

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
deze stream van multiplayer is hilarisch
hij noemt zn paard "Gertrude" _O-

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:37:
Even een tip: waarom noemt iedereen waar ze hem mee hebben gekregen? Hierboven lees ik nog dat er winkels zijn die op hun kop krijgen, dan kun je dat toch even in een PM of voor jezelf houden? Die bedrijven riskeren in theorie misschien zelfs wel boetes door ze voor de release al te verkopen (vinden uitgevers vaak niet zo leuk), beetje zonde als dat dan komt doordat iedereen het keihard loopt te blèrren waar ze hem wel meegeven: dan gebeurt het straks niet meer.
hallo, je wilt toch delen waar je hem kan kopen zodat iedereen dat kan doen.

Daar is een forum voor, om elkaar te helpen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Wat ik niet begrijp is dat de PS3 versie op 640P draait en de Xbox op 720P. Je zou juist andersom verwachten. Iemand een verklaring hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Sp!tF!re schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:37:
Bewijs jij maar als Rockstar dat de winkel die ik noemde hem ook echt verkocht heeft aan mij.. en ik hoop zo andere te helpen!

@miekol

Ik heb de Xbox 360 versie ik durf niet te zeggen of ze PS3 hadden.. denk t wel hoor dat komt altijd tegelijk aan!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hmmm zit nog steeds te twijfelen of ik RDR voor de PS3 ga kopen of voor de Xbox360. Beide zullen vast heel mooi zijn, maar als je een Full HD tv hebt wil je toch een zo hoog mogelijke resolutie.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:13:
[...]
Bewijs jij maar als Rockstar dat de winkel die ik noemde hem ook echt verkocht heeft aan mij.. en ik hoop zo andere te helpen!
Geen idee of Rockstar (of de distributeur) ook medewerkers in Nederland heeft, maar zou één van de medewerkers niet (al dan niet n.a.v. dit topic) een aantal verkoopadressen langs kunnen gaan lopen? Zelfs als het spel dan niet verkocht wordt, zal er ergens in het contract wel een clausule staan waardoor men de voorraad kan gaan nalopen. En laat die voorraad nog minimaal 2 werkdagen moeten kloppen. Of denk ik nu te simpel? 8)7

Maar, ergens ben ik ook wel een beetje jaloers op mensen die hem al hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

StarWolf schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:07:
[...]

Toch maar een LE (ook bij I-toys, enige winkel waar ik nog een LE kan vinden) Vrijdag wordt hopelijk een mooie dag. :)
Ik vind het toch wat raar dat iedereen nog steeds LE's aan het bestellen is terwijl ik een mailtje heb gekregen dat ik hem niet geleverd kan krijgen omdat de levering beperkt is. Krijgen jullie straks ook gewoon geen LE of zitten bij de webshop waar ik 'm besteld had gewoon zulke enorme prutsers?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58
Welke webshop heb jij t dan oveR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Lizardz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:11:
Wat ik niet begrijp is dat de PS3 versie op 640P draait en de Xbox op 720P. Je zou juist andersom verwachten. Iemand een verklaring hiervoor?
Simpel. De game is voor de 360 ontwikkeld en later geport naar PS3. Om dezelfde reden liep GTA IV ook minder op de PS3 en suboptimaal op de PC. Dit zal het meest rendabele model geweest zijn en dat is de enige keuze die welk bedrijf dan ook zal maken.

Als PS3 eigenaar vind ik dat ook erg jammer, maar ik wil de game toch kopen. Toch zit ik om dit soort fratsen wel eens te overwegen om een gebande en gemodde 360 van marktplaats te halen en deze game en zo ook Bayonetta gewoon via online binnen te halen. Kan ik ook nog eens de exclusives spelen. Maar ja, er komen op de PS3 al meer dan genoeg games uit om mij bezig mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
GTA4 liep toch ook gewoon op 720p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Lampuhkap schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:50:
GTA4 liep toch ook gewoon op 720p?
Nee, dat dacht men wel maar was dus niet zo. Op de PS3 liep die ook al lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Shabbaman schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:44:
[...]
Ik vind het toch wat raar dat iedereen nog steeds LE's aan het bestellen is terwijl ik een mailtje heb gekregen dat ik hem niet geleverd kan krijgen omdat de levering beperkt is. Krijgen jullie straks ook gewoon geen LE of zitten bij de webshop waar ik 'm besteld had gewoon zulke enorme prutsers?
Ik moet heel eerlijk zeggen: ook ik heb dit vermoeden. Het aantal "echte game shops/game webshops" hadden namelijk al vrij snel een "LE = uitverkocht", bijv. DimPlus, 12Game, GC shop (was te laat met website wijziging maar gaf achteraf toe niet te kunnen leveren), etc.. Bij Intertoys lijkt er geen eind aan de LE's te komen: misschien omdat men ze niet in de winkel legt, maar ik heb een zogenaamd "donkerbruin vermoeden" dat men echt zit te slapen, en deze shop het nog wel eens moeilijk krijgt met het uitleveren van voldoende LE exemplaren 8)7 . Sta niet verbaast te kijken als ik vrijdag een mailtje krijg dat men een fout heeft gemaakt :X

[ Voor 7% gewijzigd door StarWolfer op 18-05-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Je TV zal 720p zeggen omdat de game het zo uitstuurt, maar de feitelijke resolutie is lager. Dat kun je ook zien. Ik vind GTA IV echt een prachtige game, maar toch zag ik het wel. Het is iets minder scherp en bij diagonale oppervlaktes zie je eerder kartelranden. Het stoort mij niet tijdens het gamen. Waar ik mij wel aan stoor is de instelling van de ontwikkelaars/publisher. Ik heb toch al lang gezien bij andere games dat de PS3 zeker niet onder zou hoeven te doen.

Er gaan nu ook geruchten dat Blur op de PS3 een slechte port is en dat ze daarom geen demo op PSN hebben gezet. Als ik dan lees dat ze bij Split/Second wel flink hun best hebben gedaan is voor mij de keuze snel gemaakt. Ik ga zowel Split/Second als RDR halen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja, ik ga voor UFC Undisputed 2010 en RDR, en dan komt EA's MMA er ook nog bij en Gran Turismo 5 (als ie ooit nog eens uit gaat komen)

Maar iig eerst maar focussen op RDR...en idd....Intertoys gaat t zwaaaaar krijgen :P

En ja, ik ahd echt t idee dat GTA 4 op 720p liep....naja....PS3 is wel tot beter in staat!

[ Voor 17% gewijzigd door Lampuhkap op 18-05-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Deze gast is ook al lekker aan het spelen:
http://nl.justin.tv/bwsword#r=1G7XnPs~
Hij schiet alleen steeds de verkeerde mensen dood (vindt hij zelf dan)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
marijnhak schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:42:
Deze gast is ook al lekker aan het spelen:
http://nl.justin.tv/bwsword#r=1G7XnPs~
Hij schiet alleen steeds de verkeerde mensen dood (vindt hij zelf dan)
net even 10 minuten kunnen kijken en pats weg kanaal met melding "Inhoud van dit kanaal verwijderd naar aanvraag van houder van copyright dit kanaal zal weer online zijn in 24 uren " Die gast van rockstar zijn rete snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Eigenaardig dat R* dit niet goed vindt, nu de game officieel uit is (in de VS).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

innerchild schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:
[...]

net even 10 minuten kunnen kijken en pats weg kanaal met melding "Inhoud van dit kanaal verwijderd naar aanvraag van houder van copyright dit kanaal zal weer online zijn in 24 uren " Die gast van rockstar zijn rete snel..
Rockstar vind het niet goed dat iemand in zijn eigen vrije tijd, uit eigen beweging, de moeite neemt om een live kanaal te starten om hun game te promoten...huh!?

Is die gast niet gewoon lekker offline gegaan?

[ Voor 4% gewijzigd door miekol op 18-05-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Schijnbaar halen ze EU streams weg en US streams niet.

Heb ik van iemand die hier ook forumlid is, dus die weet er meer van.
Mss kan hij meer vertellen als hij dit leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Haha een tof lol moment net gehad!

spoiler:
Haha geweldig! Iemand vroeg me om een lift, ik rem af hij loopt naar me toe en hij jat mijn lieve paard, waardoor hij me geen keus laat en hij het moet bekopen met een kogel!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al mooie (import) prijzen gespot voor deze game? Of zijn we voorlopig veroordeeld tot full-price?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gamehubs heeft hem verkocht voor 36,- (PS3 versie 39,99), krijgen van de week weer binnen. Zavvi.com biedt hem aan voor 39 pond. Prima prijzen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zag net in een krantje dat modnation racers ook overmorgen uitkomt van de ps3, lastige keuze ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Wii4all schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:49:
Ik zag net in een krantje dat modnation racers ook overmorgen uitkomt van de ps3, lastige keuze ;)
Nee hoor, zo dacht ik ook met een probleem te zitten. Maar heb me bedacht eerst RDR te halen en als ik daar ff mee bezig ben ModnationRacers te kopen in een buitelandse winkel om zo weer keiharde euro's te besparen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:13:
[...]

Nee hoor, zo dacht ik ook met een probleem te zitten. Maar heb me bedacht eerst RDR te halen en als ik daar ff mee bezig ben ModnationRacers te kopen in een buitelandse winkel om zo weer keiharde euro's te besparen
lijk tme trouwens best grappig. eindelijk een soort simpele racer op de ps3, waar je zelf tracks kan maken etc.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:34
Is dit echt zo? Ik heb de PS3 versie besteld.. :{

Maar kan nu tenminste wel samen met vrienden spelen. Die hebben alleen maar PS3. En de multiplayer maakt het zo gaaf denk ik :D

[ Voor 5% gewijzigd door Thomaszki op 19-05-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik heb 'm gepre-ordered bij FRS, om 'm in de winkel af te halen. pakketpost loop ik regelmatig mis, dus dan maar zo. gisteren even wezen vragen, ik kan 'm vrijdag afhalen, echt niet eerder. helaas. dus dan maar wachten.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

mja xbox heeft sterkere videokaart en aangezien eigelijk 99% van multiplatform beter op xbox 360 zijn is dit ook verklaard. mja daarom ook maar op 360 gehaald, dit en dan dat ik betaal voor xbox live natuurlijk, en eigenlijk alleen maar online op de 360 speel. maare ps3 en 360 schijnen vrijwel zelfde te zijn op scherpte na dus ja :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
IGN review, 9.7:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Thomaszki schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:41:
[...]

Is dit echt zo? Ik heb de PS3 versie besteld.. :{

Maar kan nu tenminste wel samen met vrienden spelen. Die hebben alleen maar PS3. En de multiplayer maakt het zo gaaf denk ik :D
ps3 heeft toch ook exclusieve content? Zo iets stond vanochtend in de metro

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:24:
[...]
ps3 heeft toch ook exclusieve content? Zo iets stond vanochtend in de metro
Copies of Red Dead Redemption that recently shipped to retailers confirm PlayStation 3 versions in North America will include extra content.

PS3 owners will be getting access to "Solomon's Folly Gang Hideout" and the "Walton Gang Outfit," according to photos posted on IGN's forums by user Old_BenKenobi. Rockstar has not officially announced this content, so we can't say for sure what it all includes exactly.
Niet iets waarvoor ik speciaal de PS3 versie zou halen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jaguar645 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:30:
Niet iets waarvoor ik speciaal de PS3 versie zou halen iig :)
als het niet uit maakt welke console; lijkt mij de keuze om voor de game te gaan met de meeste content een logische overweging. niet iets om speciaal een ps3-console voor te halen als je een 360 hebt, maar als je beide hebt .....

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 19-05-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ook dan niet voor mij iig, gezien dat de 360 versie ook scherper is speel ik liever die :)

[edit]

Speelt ook wel een beetje mee dat ik de controller van de 360 vele malen fijner vind btw!

[ Voor 36% gewijzigd door Jaguar645 op 19-05-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens xboxworld forum zou mediamarkt eindhoven hem in de verkoop hebben.
http://forum.xboxworld.nl...read.php?t=142451&page=11

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Voor de Xbox 360 gamers onderons die de game al hebben.

spoiler:
Ik schoot net iemand zijn hoed van zijn hoofd af en kreeg er een avatar reward voor, een cowboy hoed!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bananenspin schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:40:
Voor de Xbox 360 gamers onderons die de game al hebben.

spoiler:
Ik schoot net iemand zijn hoed van zijn hoofd af en kreeg er een avatar reward voor, een cowboy hoed!
Voor de ps3 zijn er trophies, dus deze zullen wij ook wel kunnen halen, thnx!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

pff ik hoop hem vrijdag te hebben, ben wel erg laat geweest met order maja hopen mag altijd. lekker zaterdag volop gamen, zondag verjaardag en dan weer maandag en de rest van de week volop RDR spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Wii4all schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Voor de ps3 zijn er trophies, dus deze zullen wij ook wel kunnen halen, thnx!
Nee want sinds de 360 ook avatars heeft, hebben sommige spellen naast de achievements ook avatar awards ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:
Zat even te kijken voor die limited edition, maar volgens mij wordt het spel er niet leuker op als je die drie extraatjes hebt? :? :

EEN DEADLY ASSASSIN OUTFIT
De “Deadly Assassin Outfit” die protagonist John Marston ingame kan vrijspelen zorgt ervoor dat je Dead Eye meter twee keer zo snel weer vol raakt. Door het gebruik van Dead Eye, kun je de aktie vertragen en kun je de tijd nemen om je schoten met extra precisie te plaatsen, waardoor je in elk gevecht een gevreesde tegenstander bent!

EEN WAR HORSE
Er is een bijna talloos aantal paarden te vinden in de enorme wereld van Red Dead Redemption, maar er is geen paard sterker en sneller dan deze exclusieve War Horse.
Of je nu een schuilplaats van vijanden bestormt, probeert te vluchten voor de lange arm van de wet of in de wildernis op zoek bent naar schatten, dit unieke paard geeft je een voordeel in bijna elke situatie!

EEN GOLDEN GUNS WEAPON PACK
Als speler krijg je door het gebruik van deze exclusieve Goldon Guns meer “Fame” voor elk slachtoffer dat je maakt. Je wordt dus als speler sneller beroemd of berucht. Hoe beroemd of berucht je bent bepaalt hoeveel ingame extra missies beschikbaar worden. Je zult dus meer duels moeten uitvechten, meer mensen kunnen helpen en het omkopen van officieren zal minder gaan kosten.

Ze zorgen er alleen voor dat de SP makkelijker wordt? Of zie ik iets over het hoofd. Want je kunt ze toch niet bij de MP gebruiken lijkt me.
Dead Eye gebruik ik zelf vrij weinig
spoiler:
Je Rifle is krachtig genoeg om met 1 schot iemand te doden of tegen de grond aan te schieten. Samen met de auto-aim is dit een hele krachtige manier. Enig nadeel aan de auto-aim is dat als je tegenstander achter bijvoorbeeld een steen zit Mr. Marston OP de steen mikt (Auto-aim mikt altijd op het midden van de tegenstander). Maar misschien dat dit op een andere moeilijkheidsgraad anders is

Je eigen paarden zijn snel zat. Later in het spel kom je nog sneller paarden tegen. Een superpaard is niet echt nodig, het reizen wordt er niet sneller van. Wil je snel reizen dan moet je je zuurverdiende dollars gebruiken.

Fame krijg je zelf ook genoeg in missies. Zeker in de missie waarbij
spoiler:
je de gattling gun moet 'vinden' in een mijn. De mijnwerkers waren het er niet mee eens, maar dat was van korte duur : +250 Fame >:)

---
pa4jv schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:14:
Haha, vrijdag is dit hele topic leeg omdat iedereen aan het gamen geslagen is. :P
Of iedereen is z'n bugs aan het posten.. Wat mij gisteren overkwam: In een missie
spoiler:
van Seth, waarbij je z'n "schat" moet vinden in dat grote huis
liep ik over een kerkhof en probeerde ik dekking te zoeken achter een stenen muurtje. Mr. Marston vond het nodig om via dat muurtje 40 meter recht omhoog te springen :? en zijn val niet te overleven 8)7

---
Bananenspin schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:24:
Haha een tof lol moment net gehad!
spoiler:
Haha geweldig! Iemand vroeg me om een lift, ik rem af hij loopt naar me toe en hij jat mijn lieve paard, waardoor hij me geen keus laat en hij het moet bekopen met een kogel!
Ja die heb ik ook gehad. Wat ook erg grappig is:
spoiler:
Je paard fluiten, dief wordt eraf gebokt en paardje komt terug. Dan opstijgen en achter de dief aangaan en met een revolver z'n beide knieën kapot schieten >:)
Het is een harde wereld daarbuiten, zo leren ze het wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

StarWolf schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:56:
[...]

Ik moet heel eerlijk zeggen: ook ik heb dit vermoeden. Het aantal "echte game shops/game webshops" hadden namelijk al vrij snel een "LE = uitverkocht", bijv. DimPlus, 12Game, GC shop (was te laat met website wijziging maar gaf achteraf toe niet te kunnen leveren), etc.. Bij Intertoys lijkt er geen eind aan de LE's te komen: misschien omdat men ze niet in de winkel legt, maar ik heb een zogenaamd "donkerbruin vermoeden" dat men echt zit te slapen, en deze shop het nog wel eens moeilijk krijgt met het uitleveren van voldoende LE exemplaren 8)7 . Sta niet verbaast te kijken als ik vrijdag een mailtje krijg dat men een fout heeft gemaakt :X
Of al die webshops hebben zitten slapen en Intertoys heeft gewoon 10.000 versies van de LE besteld...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Er is weinig informatie te vinden over een mogelijke PC release. Ik heb wel wat kunnen vinden maar dat zijn "rumors". Het enige wat ik gevonden heb is een (oude) officiele statement van Rockstar dat de PC versie gecanceld is. Weet iemand hier ondertussen meer over? Ik ga iig geen console aanschaffen voor deze game, lijkt me leuk maar maar ook alweer niet zo leuk.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vraag me af in hoeverre de besturing op GTA lijkt. Gaat het besturen van je paard (waarbij je de camera in GTA zelf moet meedraaien), het aimen, en het dekking zoeken net zo moeizaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FloydRaalte schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:01:
Er is weinig informatie te vinden over een mogelijke PC release. Ik heb wel wat kunnen vinden maar dat zijn "rumors". Het enige wat ik gevonden heb is een (oude) officiele statement van Rockstar dat de PC versie gecanceld is. Weet iemand hier ondertussen meer over? Ik ga iig geen console aanschaffen voor deze game, lijkt me leuk maar maar ook alweer niet zo leuk.
die zal vast wel komen - maar ik gok een jaar of wat later. PC gaming is niet meer boeiend, zoals Epic vd week ook reeds zei "Te veel piraterij" een game is al te downloadne alvore die in de schappen ligt. Bij console is dat ook wel, maar daar is nu nog wel geld te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Net ook maar even gehaald (zijn dus duidelijk best veel winkels die hem al verkopen). Heb t/m maandag vrij dus kan er wel wat uurtjes insteken :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Slaapje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:10:
Net ook maar even gehaald (zijn dus duidelijk best veel winkels die hem al verkopen). Heb t/m maandag vrij dus kan er wel wat uurtjes insteken :)
waar gehaald?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:03:
Ik vraag me af in hoeverre de besturing op GTA lijkt. Gaat het besturen van je paard (waarbij je de camera in GTA zelf moet meedraaien), het aimen, en het dekking zoeken net zo moeizaam?
iets minder, dekking zoeken werkt beter, schieten vanaf paard is wel lastig maar met dead eye vrij simpel en verder zit er een vrij goed autoaim systeem op normal in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Voggels schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:59:
[...]
Later in het spel kom je nog sneller paarden tegen. Een superpaard is niet echt nodig, het reizen wordt er niet sneller van. Wil je snel reizen dan moet je je zuurverdiende dollars gebruiken.
[...]
Als je een campsite opzet kun je vanaf daar gratis naar je bestemming warpen, zonder wachttijd en het iets kost. :o

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
Donnie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:35:
[...]
Als je een campsite opzet kun je vanaf daar gratis naar je bestemming warpen, zonder wachttijd en het iets kost. :o
Ik rijd meestal naar een huisje van me om te saven.. Zo kan ik van de omgeving genieten en beestjes schieten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

K*t ik wil het spel ook! Ga ook nog eens een maand op vakantie, moet ik nog langer wachten.... Weet al wel dat ik dit topic in de vakantie niet ga lezen, anders ga ik eerder naar huis.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

jeka schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:57:
K*t ik wil het spel ook! Ga ook nog eens een maand op vakantie, moet ik nog langer wachten.... Weet al wel dat ik dit topic in de vakantie niet ga lezen, anders ga ik eerder naar huis.
Op vakantie moet je in de zon chillen, dan moet je niet aan games denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/19/1274254560-440.jpg

Zie zit daar nu al 10 minuten haha.. zijn paard word een beetje wild :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:34
Bananenspin schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:05:
[afbeelding]

Zie zit daar nu al 10 minuten haha.. zijn paard word een beetje wild :)
Deze bug had ik inderdaad ook ansich niet zo storend, maar wel maf om het de eerste keer te zien. Voor de rest na 10 uur gameplay nog geen andere bugs gevonden btw.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ slaapje,

Als je de game al hebt gekocht, zou je aub een foto van het bonnetje willen maken? Kunnen meer mensen er vandaag / morgen van genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hou het dan maar gewoon op drijfzand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Hari-Bo schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:07:
[...]

Deze bug had ik inderdaad ook ansich niet zo storend, maar wel maf om het de eerste keer te zien. Voor de rest na 10 uur gameplay nog geen andere bugs gevonden btw.
Klopt ben ook verder nog niets tegen gekomen.. had nu ook weer een heel leuk moment!

spoiler:
was plantjes aan het plukken komt een vreemd persoon naar me toe "Hey mister you gotta help me, my friend is gonna be hang up and he didnt do anything wrong" en vervolgens liepen we naar een boom toe waar iemand met een touw hing om zijn nek.. ik moest het touw kapot schieten maar dat lukte niet.. en nu is die dood :o

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even tussen de middag langs de FRS op Den Haag Centraal gelopen. En wat zie ik...op de toonbank liggen exemplaren van RDR en zelfs een LE...prijsstickers zitten er al op. Dus ik storm op de verkoopster af en zeg: die wil ik. Maar helaas, met een kleine glimlach op haar gezicht, antwoordt ze: die mag ik pas vrijdag verkopen.
Nu ben ik net Alan Wake aan het spelen, dus ik denk: ze is bezeten door de duisternis. Ik dus minuten lang met een heavy duty flashlight op haar gezicht geschenen, maar ze bleef weigeren :-(

Nou ja, dan maar bij dimension plus of zo bestellen, heb ik hem vrijdag in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier trouwens nog wat screens mbt. de verschillen tussen ps3 en xbox versie:
http://www.neogaf.com/for...?p=21355476&postcount=704

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
blij dat ik 'm voor de 360 heb besteld. :X

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wii4all schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:02:
Ik raak soms een beetje aan de schijt van die 360-politiek, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
PS3 is duidelijk minder, en dat vind ik echt jammer. De PS3 heeft de betere hardware en ik vind het jammer dat die versie gewoon een port is van de 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
God, ik hoop dat het dan meevalt voor de PS3.

want ik game eerst op een PC, maar daar er veel naar PC geport werd heb ik een PS3 gekocht.
nu porte ze naar de PS3 ook al...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 11:59
een paar pagina's terug staat er toch een xbox forum link met bonnetjes..net trouwens een medewerker van gamemania eindhoven gesproken (in de winkel) hij zegt op een gegeven moment: als je kunt aantonen dat hij al in meerdere winkels is verkocht dan mag ik hem hier ook verkopen.

Waarschijnlijk dacht hij dat ik dit niet had, dus ik zeg goed: kijk hier maar.

Oooh maarre nou dan moet ik mijn hoofdkantoor bellen enne danne blablablablbalabla...grootste sukkel ever! Dit soort medewerkers jaagt vaste klanten weg, helaas waren de vaste gezichten er dus ook niet..DUS MEDEWERKER ALS JE DIT LEEST > 1 klant minder (zouden ze daar last van hebben? waarschijnlijk niet).

En mediamarkt eindhoven verkoopt ze ook nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/21d0jnr.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Rebel-Rebel op 19-05-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mmm, die 360 dingen zien er wel echt beter uit. Goede opmerking ook van die gast:
The frame rate is much worse on PS3 too.

It is definitely NOT better than GTA4.

It's just that the nature of game makes frame rate issues less noticeable.

(You drive 200MPH in middle of crowded city in GTA, where you ride horse on barren wasteland in RDR)

Probably one of the worst port ever.

Funny how RDR got free pass from IGN when Bayonetta & Lost Planet 2 got picked for their flaws.
Blijkbaar heeft R* goede contacten met sites als IGN en 1UP om er voor te zorgen dat dit soort verschillen niet ter sprake komen.

Overigens moeten we ook niet overdrijven. RdR ziet er ook op de PS3 gewoon prima uit :)

EDIT:

Mmm, toch wel vreemde verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://i918.photobucket.com/albums/ad24/G_Berry/a0037809_4bf356b796a30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i918.photobucket.com/albums/ad24/G_Berry/a0037809_4bf356bdbd11c.jpg

Ze mogen wel eens op cursus bij R*. Verschil lijkt me nergens voor nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 19-05-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

dol gelukkig met mn xbox reservering als ik dit zie.
ze zeiden eerder dat het verschil minimaal is,maar ik zie nu wel anders.
het is wel degelijk een schaal lager qua graphics.
maja de ps3 heeft weer mooiere exclusives. (mja alan wake is ook wel erg mooi wat ik ervan zie).
heb erg zin in deze game. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Je zal zien dat die game er ook gewoon op de PS3 strak uitziet hoor. Dat soort threads zijn over het algemeen een broedplaats voor hysterische fanboys. GTA IV was op beide consoles prima speelbaar en vrijwel identiek, waarom zou dat bij RDR anders zijn?

Anyway, gister pre-order van Zavvi verzonden. Een weekje en dan gaat het los! :)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
echt jammer die ps3 versie...hoeveelste verneukte port is dit nu weer..echt treurig is het
GTA IV zag er ook echt niet goed uit op de Ps3..lelijke AA en framerate issues

[ Voor 30% gewijzigd door djerror op 19-05-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Toch is het jammer dat ontwikkelaars veelal bij lange na niet de mogelijkheden van de PS3 kunnen of willen benutten. Als je ziet wat Naughty Dog heeft neergezet met Uncharted 2 (ik weet het, geen sandbox, maar toch), dan krab ik me soms toch achter de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kunnen we de ps3 xbox360 bash stoppen en verder praten over het spel inhoudelijk :) dank u!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

misschien zet dit sony aan het denken, en gaan ze de ps4 meer designen voor de ontwikkelaars.
xbox is gewoon heel makkelijk als lead te pakken en grootste graphics eruit te trekken en dan te porten en downgraden naar ps3. als ze nou ipv cell processor gewoon een quad of 6 core intel cpu design achtig iets nemen, zoals xbox met hun tricore 3,2ghz ibm cpu, het werkt gewoon en genoeg kracht erin voor geile games. en mede door de sterkere videokaart van de xbox en vertrouwen ermee door langer bestaan, is dit het gevolg. ik vind het desondanks wel kwalijk voor de ps3 gebruikers(heb zelf ook een) die deze game halen en dus met minder genoegen moeten nemen, wat raar is want de consoles zijn sowieso is staat het zelfde te kunnen produceren, mits developers er tijd in steken. ach ja dalijk is de ps3 user weer heel blij met een graphics whore game als gt5 toch :D(waaronder ik natuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het is geen bash het is een constatering.

ik heb een ps3 en koop hem dus voor de ps3.
Mensen die beide hebben kunnen kiezen. (als ik dus beide had zou ik hem voor de 360 kopen)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Wii4all schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:02:
Lijkt me duidelijk dat ik dus voor de Xbox360 versie ga. Wel jammer dat de PS3 er weer minder vanaf komt.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wii4all schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:37:
Het is geen bash het is een constatering.

ik heb een ps3 en koop hem dus voor de ps3.
Mensen die beide hebben kunnen kiezen. (als ik dus beide had zou ik hem voor de 360 kopen)
met je eens het is niet bashen het is een constatering van dat deze game zo verschillend is op de consoles.
gaat ook inhoudelijk over de game, gezien fps enz.
maar zolang er geen gedoe van ps3 is slecht enz wordt gezegd en het dus over de game gaat en dan de verschillen ervan, gaat het over de game :D

[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Laatst online: 03-05-2021
v8power67 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:37:
misschien zet dit sony aan het denken, en gaan ze de ps4 meer designen voor de ontwikkelaars.
xbox is gewoon heel makkelijk als lead te pakken en grootste graphics eruit te trekken en dan te porten en downgraden naar ps3. als ze nou ipv cell processor gewoon een quad of 6 core intel cpu design achtig iets nemen, zoals xbox met hun tricore 3,2ghz ibm cpu, het werkt gewoon en genoeg kracht erin voor geile games. en mede door de sterkere videokaart van de xbox en vertrouwen ermee door langer bestaan, is dit het gevolg. ik vind het desondanks wel kwalijk voor de ps3 gebruikers(heb zelf ook een) die deze game halen en dus met minder genoegen moeten nemen, wat raar is want de consoles zijn sowieso is staat het zelfde te kunnen produceren, mits developers er tijd in steken. ach ja dalijk is de ps3 user weer heel blij met een graphics whore game als gt5 toch :D(waaronder ik natuurlijk )
Uncharted 2, heavy rain en God of War 3 weleens gezien??? Kan geen x360 aantippen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik dacht dat free-roamers altijd veel baat bij een snelle cpu hadden maar dit spreekt dat weer tegen.

Maarja, de mooiste games van deze generatie komen toch uit op de PS3.
Dat komt omdat de PS3 krachtigere hardware heeft dan de 360 en omdat Sony veel geld in de support van dat ding steekt.
Daarom heeft de PC ook niet zulke mooie games als de PS3, omdat Microsoft er niet genoeg support voor levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In een topic als dit, waar velen een PS3 en 360 hebben, kunnen verschillen in deze game beproken worden.

Het is geen algemeen PS3 vs 360 vs PC verhaal, noch vermeld iemand dat de PS3 een ruk apparaat is. Puur in vergelijking met deze game, lijkt de 360 de beste keuze als je beide consoles hebt. Dat heeft niks met bashing te maken, een Final Fantasy ziet er weer beter uit op de PS3.

Dat Unchartred 2 een machtig mooie game is, doet daar niets aan af ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 19-05-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat jullie maar allemaal een ring of death mogen krijgen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Laatst online: 12-09 08:29
Red Ring of Death Redemption :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwertyuio schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:49:
Ik dacht dat free-roamers altijd veel baat bij een snelle cpu hadden maar dit spreekt dat weer tegen.

Dat komt omdat de PS3 krachtigere hardware heeft dan de 360 en omdat Sony veel geld in de support van dat ding steekt.
Daarom heeft de PC ook niet zulke mooie games als de PS3, omdat Microsoft er niet genoeg support voor levert.
De PC heeft de consoles al lang links en rechtsom ingehaald op graphics gebied.
Ik game alleen nog op de 360, nooit meer op de PC (behalve Civ heel soms nog), maar de PC kan veel mooiere beelden tonen dan beide consoles. Gelukkig is dat niet het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
PWM schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:54:
In een topic als dit, waar velen een PS3 en 360 hebben, verschillen in deze game beproken moeten worden.

Het is geen algemeen PS3 vs 360 vs PC verhaal, noch vermeld iemand dat de PS3 een ruk apparaat is. Puur in vergelijking met deze game, lijkt de 360 de beste keuze als je beide consoles hebt. Dat heeft niks met bashing te maken, een Final Fantasy ziet er weer beter uit op de PS3.

Dat Unchartred 2 een machtig mooie game is, doet daar niets aan af ;)
eens. anders kan je ook zeggen dat bonnetjes van een bart smit of het bestellen van een LE bij die en die webshop niet bij de 'game' horen.

Echter de discussie PS3 vs X360 voeren jullie maar ergens anders. Tenzij het gaat om RDD. Ik ben blij met mn box en iemand anders met zn ps3.

Overigens vond ik GTA er niet super uit zien op de Xbox maar wat ik gezien heb van RDD tot nu toe is wel echt top!
qwertyuio schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:49:

De PS3 mooier dan PC? Misschien dan jouw PC maar als je de topprestaties van beide vergelijkt komt een PC toch beter uit. Dat blijft zich gewoon ontwikkelen en vernieuwen en bij consoles zit je toch aan hardware van een aantal jaar oud vast.
Die hele Ring of Death was gewoon een PR stunt tussen microsoft en rockstar!!! :X :X

[ Voor 34% gewijzigd door KingKoning op 19-05-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat qwertyuio niet "mooier" bedoelt in de zin van graphics, maar gewoon de games in hun algemeenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:07:
Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat qwertyuio niet "mooier" bedoelt in de zin van graphics, maar gewoon de games in hun algemeenheid.
Maar dan weet ik niet waarom hij het heeft over krachtigere hardware.. maar goed, who care's. Terug naar RDR. Weet iemand of deze al bij de MM ArenA te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:57:

;)
lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

fiore187 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:49:
[...]

Uncharted 2, heavy rain en God of War 3 weleens gezien??? Kan geen x360 aantippen !!!!
alle drie gespeeld ja 2 ervan heb ik 1 was demo. zijn hele mooie games, maar bv uncharted 2 isaardig kartelig en gow3 is qua textures afentoe heel lelijk. maar beide grafisch een topper ;)
maar alan wake is anders ook grafische een hele mooie game hoor.
maar genoeg geblaat over andere games. RDR wordt gewoon top.
en ja graphics verschillen zullen er altijd zijn, maar nu hebben volgens mij wat mensen lopen slapen, het is wel erg dit keer. maja ze kunnen nog van alles patchen enz. als de gameplay maar goed is toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
Ja als je youtube ook checkt met gameplay filmpjes echt niet normaal wat vet !
Ik hoop dat ie morgen gewoon bij MM in Groningen ligt. Kan niet meer wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:57:

;)
En een YLOD ;)

Ontopic:

Ik vind de game eigenlijk veel te makkelijk.
Zijn er eigenlijk verschillende moeilijkheidsgraden>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low profile197
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-04 19:56
ZH gaming stuurt me net een email dat de game bij hen vertraagd is deze word pas volgende week uitgeleverd, dit is natuurlijk enorm balen. het is dat hij zo goedkoop is maar anders.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is dat de PS3 of de 360 versie? Ik las net op een forum dat er leveringsproblemen zijn met de PS3 versie van het spel. Als jij de 360 versie hebt besteld, dan zal bovenstaande wel met een korrel zout genomen kunnen worden :)

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 19-05-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

http://www.gamersland.com...emption-op-xbox-live.html
probelemen op xbox live.
blijkbaar is dit hip op eerste dagen al weer multiplayer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ach, SP is toch veel interessanter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merkwaardig, ik krijg net een mail van mediaoffer.nl, dat de game verzonden is. Dat terwijl op de site de datum van 21 mei (vrijdag) staat. Nu leveren ze bij mediaoffer wel de Britse versie, misschien dat dit er mee te maken heeft? Anyway, als het dus een beetje meezit, kan ik hier morgen ook de cowboy uit gaan hangen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Iemand al een idee of hij bij de MM/E-plaza of Futurezone in Rotterdam te halen is?
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.