uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:
Zat even te kijken voor die limited edition, maar volgens mij wordt het spel er niet leuker op als je die drie extraatjes hebt?

:
EEN DEADLY ASSASSIN OUTFIT
De “Deadly Assassin Outfit” die protagonist John Marston ingame kan vrijspelen zorgt ervoor dat je Dead Eye meter twee keer zo snel weer vol raakt. Door het gebruik van Dead Eye, kun je de aktie vertragen en kun je de tijd nemen om je schoten met extra precisie te plaatsen, waardoor je in elk gevecht een gevreesde tegenstander bent!
EEN WAR HORSE
Er is een bijna talloos aantal paarden te vinden in de enorme wereld van Red Dead Redemption, maar er is geen paard sterker en sneller dan deze exclusieve War Horse.
Of je nu een schuilplaats van vijanden bestormt, probeert te vluchten voor de lange arm van de wet of in de wildernis op zoek bent naar schatten, dit unieke paard geeft je een voordeel in bijna elke situatie!
EEN GOLDEN GUNS WEAPON PACK
Als speler krijg je door het gebruik van deze exclusieve Goldon Guns meer “Fame” voor elk slachtoffer dat je maakt. Je wordt dus als speler sneller beroemd of berucht. Hoe beroemd of berucht je bent bepaalt hoeveel ingame extra missies beschikbaar worden. Je zult dus meer duels moeten uitvechten, meer mensen kunnen helpen en het omkopen van officieren zal minder gaan kosten.
Ze zorgen er alleen voor dat de SP makkelijker wordt? Of zie ik iets over het hoofd. Want je kunt ze toch niet bij de MP gebruiken lijkt me.
Dead Eye gebruik ik zelf vrij weinig
spoiler:Je Rifle is krachtig genoeg om met 1 schot iemand te doden of tegen de grond aan te schieten. Samen met de auto-aim is dit een hele krachtige manier. Enig nadeel aan de auto-aim is dat als je tegenstander achter bijvoorbeeld een steen zit Mr. Marston OP de steen mikt (Auto-aim mikt altijd op het midden van de tegenstander). Maar misschien dat dit op een andere moeilijkheidsgraad anders is
Je eigen paarden zijn snel zat. Later in het spel kom je nog sneller paarden tegen. Een superpaard is niet echt nodig, het reizen wordt er niet sneller van. Wil je snel reizen dan moet je je zuurverdiende dollars gebruiken.
Fame krijg je zelf ook genoeg in missies. Zeker in de missie waarbij
spoiler:je de gattling gun moet 'vinden' in een mijn. De mijnwerkers waren het er niet mee eens, maar dat was van korte duur : +250 Fame

---
Of iedereen is z'n bugs aan het posten.. Wat mij gisteren overkwam: In een missie
spoiler:van Seth, waarbij je z'n "schat" moet vinden in dat grote huis
liep ik over een kerkhof en probeerde ik dekking te zoeken achter een stenen muurtje. Mr. Marston vond het nodig om via dat muurtje 40 meter recht omhoog te springen

en zijn val niet te overleven
---
Bananenspin schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:24:
Haha een tof lol moment net gehad!
spoiler:Haha geweldig! Iemand vroeg me om een lift, ik rem af hij loopt naar me toe en hij jat mijn lieve paard, waardoor hij me geen keus laat en hij het moet bekopen met een kogel!
Ja die heb ik ook gehad. Wat ook erg grappig is:
spoiler:Je paard fluiten, dief wordt eraf gebokt en paardje komt terug. Dan opstijgen en achter de dief aangaan en met een revolver z'n beide knieën kapot schieten

Het is een harde wereld daarbuiten, zo leren ze het wel af