[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.778 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik kan niet anders dan denken dat MS terug met geld heeft gesmeten naar Rockstar Games...

- Bij COD MW2 hebben ze ook DLC exclusiviteit voor een maand weten af te kopen. Ook bij preview events van MW2 kwam de Xbox360 versie beduidend veel aan bod.
- Rockstar Games en Playstation gingen vroeger hand in hand. Nu, bij GTA4 heeft MS terug DLC exclusiviteit gekocht voor een maand.

Ze zijn het wel gewoon bij MS om met geld te smijten. Zou mij dus niet verwonderen moest dit bij deze game ook gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
LOL :D zeker dat laatste stukje. :P

Ik heb btw begrepen dat je in RDR niet kan zwemmen... :/ Imo best wel een minpunt. Vond dat bij de oudere GTA's al irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

maaar wat is er dan exclusief aan de xbox versie??
ps3 versie krijg je speciale kleding en een gang gedoe gratis. xbox niets.
dus gaat niet hellemaal op. en MS gaat niet rockstar betalen voor betere graphics, want dat zou rockstar nooit doen weet ik zeker. zou ze klanten kosten als dat bekent wordt.
nee ik denk gewoon dat rockstar een tight schedule had en gewoon de game wou releasen, en maybe de ps3 versie gerusht. maar met patches kan tegen woordig al veel gedaan worden. maare ik zie erg veel positief nieuws over de game, reviews zijn erg hoog. heb er erg zin in. hopen dat intertoys morgen verstuurd, maar ik heb zo mijn twijfels erbij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Jasperklaren schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:52:
Iemand al een idee of hij bij de MM/E-plaza of Futurezone in Rotterdam te halen is?
Alledrie vanmiddag even langsgeweest, no luck, beweren allemaal dat ze zitten te wachten tot de eerste begint, dan gaan ze mee, zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
v8power67 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:02:
maaar wat is er dan exclusief aan de xbox versie??
ps3 versie krijg je speciale kleding en een gang gedoe gratis. xbox niets.
dus gaat niet hellemaal op. en MS gaat niet rockstar betalen voor betere graphics, want dat zou rockstar nooit doen weet ik zeker. zou ze klanten kosten als dat bekent wordt.
nee ik denk gewoon dat rockstar een tight schedule had en gewoon de game wou releasen, en maybe de ps3 versie gerusht. maar met patches kan tegen woordig al veel gedaan worden. maare ik zie erg veel positief nieuws over de game, reviews zijn erg hoog. heb er erg zin in. hopen dat intertoys morgen verstuurd, maar ik heb zo mijn twijfels erbij.
Idd, er is niet exclusiefs aan de Xbox360 versie. Maar voor mij als PS3 user komt het wel zo over, dus door die verschillen in graphics. Meestal geef ik niet om deze vergelijking maar hier is het wel neig opvallend.

Als Rockstar Games nu iets zou laten horen in de trant van dat ze het willen fixen, of een verklaring, of wat dan ook, dan kan ik het begrijpen.

Maar op dit ogenblik blijf ik geloven in het "MS smeet geld"-verhaal tot het tegendeel bewezen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Asgaro schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:06:
[...]

Idd, er is niet exclusiefs aan de Xbox360 versie. Maar voor mij als PS3 user komt het wel zo over, dus door die verschillen in graphics. Meestal geef ik niet om deze vergelijking maar hier is het wel neig opvallend.

Als Rockstar Games nu iets zou laten horen in de trant van dat ze het willen fixen, of een verklaring, of wat dan ook, dan kan ik het begrijpen.

Maar op dit ogenblik blijf ik geloven in het "MS smeet geld"-verhaal tot het tegendeel bewezen is. :)
Oh we hebben een believer :P. Of gewoon het principe van een tight schedule en een 'moeilijker' te programmeren platform? ;)

Helaas het spel ook nog nergens in de buurt kunnen vinden :(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:48:
Merkwaardig, ik krijg net een mail van mediaoffer.nl, dat de game verzonden is. Dat terwijl op de site de datum van 21 mei (vrijdag) staat. Nu leveren ze bij mediaoffer wel de Britse versie, misschien dat dit er mee te maken heeft? Anyway, als het dus een beetje meezit, kan ik hier morgen ook de cowboy uit gaan hangen :Y).
Welke versie heb je besteld? Ik heb de normale besteld, maar tot op heden nog geen e-mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht nog heel even met oordelen tot ik de ps3 versie zelf gespeeld heb, ik kan me namelijk niet voorstellen dat het verschil ZO groot is, als aangegeven op die sites. Ik bedoel fanboys zullen er altijd op uit zijn om dit soort dingen 100x uit te vergroten. De meest gerenommeerde game sites zijn erg enthousiast over beide uitvoeringen (inc. graphics) en mij lijkt dat zij er geen baat bij hebben om dergelijke verschillen te verzwijgen, aangezien de ontwikkelaars/uitgevers toch wel een beetje afhankelijk zijn van dergelijke sites. Zeker als je kijkt hoeveel mensen hun keuze laten afhangen van de reviews...

Aan de andere kant, mocht het daadwerkelijk zo zijn, dan ben ik benieuwd naar de reden voor het verschil. Het is bekend dat de PS3 de betere hardware is, maar het is ook bekend dat het voor ontwikkelaars aanzienlijk lastiger is om het optimale resultaat te halen uit de PS3...Merkwaardig is uiteraard in dat geval wel, dat R* en Sony vroeger hand in hand gingen, net als Square Enix, maar sinds de komst van Microsoft (en daarmee het grove geld) dit toch lijkt te zijn veranderd.

En als ik eerlijk ben kan ik het de ontwikkelaars niet kwalijk nemen, ik bedoel in een tijd waarin het al niet best gaat met de economie en Microsoft aan komt zetten met een grote zak geld, begrijp ik dat de ontwikkelaar net iets meer zijn best doet voor Microsoft...Eerlijk is het niet, wel begrijpelijk en ik denk dat het dan aan Sony is om hier iets aan te doen. Als het verschil dus echt zo groot is, ben ik benieuwd of we hier nog iets over gaan horen...

Maar zoals gezegd, ik wacht nog even met oordelen tot morgen.

@Lizardz; Ik heb de normale versie besteld, ook de orderstatus is inmiddels veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Wellicht kiezen ze niet alleen voor het grotere geld maar ook een grote userbase? ;) Beetje oneerlijk om alles wat Microsoft goed voor mekaar heeft of in het voordeel valt van Microsoft of de 360 alleen op het grote geld af te schuiven :)

Ik was bij de intertoys, en vroeg of ze red dead redemption hadden.. Ze had net een voorraad binnen gekregen en ze kwam terug met een spel in der handen, dus was al erg blij... vraagt ze toen ze terug bij de kassa was.. Dit is zeker niet het spel wat je bedoelt.. Had ze Red Alert 3 in haar handen :P

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net mail van de bart smit dat de special edition pas later leverbaar is.
Nu zijn er 2 mogelijkheden:
1) U wacht tot de S.E. versie op voorraad is gekomen. U ontvangt dan een mail en/of gratis SMS zodat u direct kunt bestellen. Verwachting is dat dit midden volgende week zal zijn.
2) U bestelt nu de normale editie via onze website, stuurt een e-mail met uw ordernummer naar bestelling@bartsmit.com en wij sturen u via e-mail een downloadcode voor het belangrijkste item uit de S.E. versie, het exclusieve Warhorse paard.
Nou zit ik wel te twijfelen over wat ik het beste kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:24:
Wellicht kiezen ze niet alleen voor het grotere geld maar ook een grote userbase? ;) Beetje oneerlijk om alles wat Microsoft goed voor mekaar heeft of in het voordeel valt van Microsoft of de 360 alleen op het grote geld af te schuiven :)

Ik was bij de intertoys, en vroeg of ze red dead redemption hadden.. Ze had net een voorraad binnen gekregen en ze kwam terug met een spel in der handen, dus was al erg blij... vraagt ze toen ze terug bij de kassa was.. Dit is zeker niet het spel wat je bedoelt.. Had ze Red Alert 3 in haar handen :P
Dat zou helemaal absurd zijn: een platform betere graphics geven door de grootte van de community. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:29:
[...]

Dat zou helemaal absurd zijn: een platform betere graphics geven door de grootte van de community. 8)7
Ik had het over de volgende opmerking:

...Merkwaardig is uiteraard in dat geval wel, dat R* en Sony vroeger hand in hand gingen, net als Square Enix, maar sinds de komst van Microsoft (en daarmee het grove geld) dit toch lijkt te zijn veranderd.

Maar ik wil geen war starten... heb beide platformen en ze zijn gewoon alletwee top.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:12:
[...]

Oh we hebben een believer :P. Of gewoon het principe van een tight schedule en een 'moeilijker' te programmeren platform? ;)

Helaas het spel ook nog nergens in de buurt kunnen vinden :(
Idd, PS3 is moeilijker voor te programmeren. Maar ze zouden toch veel bijgeleerd moeten hebben door het maken van GTA4 voor de PS3?

edit: en ontopic: Hoe groot is de world van RDR in vergelijking met GTA SA(de grootste gta nog altijd)?

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 19-05-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

nee ik weet zeker dat rockstar zich niet zo zou laten verlagen puur voor geld, wat ze dus ook weer mislopen doordat de ps3 dan slechter is en minder verkoopt(verkopen van de xbox zullen vast niet erg stijgen daardoor, dus nee ik denk dat het gerusht is en later wel gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:32:
[...]

Ik had het over de volgende opmerking:

...Merkwaardig is uiteraard in dat geval wel, dat R* en Sony vroeger hand in hand gingen, net als Square Enix, maar sinds de komst van Microsoft (en daarmee het grove geld) dit toch lijkt te zijn veranderd.

Maar ik wil geen war starten... heb beide platformen en ze zijn gewoon alletwee top.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer Microsoft juist niet te bashen. In tegendeel, ik geef de ontwikkelaar groot gelijk (in de huidige tijd) om te kiezen voor het 'grotere' geld. En wat je aangeeft met de userbase, inherent aan de grotere userbase zijn de inkomsten en dat werkt dus in het voordeel van Microsoft. Daar komt nog eens bij dat veel ontwikkelaars/uitgevers, tegenwoordig 'bang' lijken te zijn om exclusives te maken. Vooral omdat het juist tegenwoordig veel meer invloed heeft op de inkomsten. En je kan niet ontkennen dat geld vaak een heel belangrijke rol speelt.

Aan de andere kant is dit een eindeloze discussie, omdat we toch nooit helemaal zeker zullen weten hoe het er in de top van 'Game-land' aan toe gaat. Mindere graphics of niet, RDR is een dijk van een game en ik kan niet wachten om hem in m'n PS3 te stoppen *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
Bart Smit laat ook weten de LE niet tijdig te kunnen leveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja dan intertoys ook niet ben ik bang zelfde keten toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:07:
mja dan intertoys ook niet ben ik bang zelfde keten toch??
Volgens mij aparte keten (franchise toch?), ik wissel veel tussen die 2 als er weer een nieuwe release is die 1 van de 2 dan wel heeft.

Ben benieuwd of ik de mijne op tijd binnen krijg, niets is erger dan online pre-orderen, maar hem pas paar dagen na release te krijgen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
SinergyX schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:38:
[...]

Volgens mij aparte keten (franchise toch?), ik wissel veel tussen die 2 als er weer een nieuwe release is die 1 van de 2 dan wel heeft.

Ben benieuwd of ik de mijne op tijd binnen krijg, niets is erger dan online pre-orderen, maar hem pas paar dagen na release te krijgen :P
allen zijn blokker groep, net als eplaza.
grote kans dat ook intertoys en eplaza te leiden krijgen hieronder

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij intertoys is hij iig niet meer online bestelbaar.
Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Welicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkels.
Nu maar hopen dat ze niet meer bestellingen hebben aangenomen dan ze direct kunnen leveren of iig dat tijdig laten weten.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft de MM hem nou wel of niet in de verkoop gedaan? Anders rij ik zo even langs daar (winkel waar ik hem kon halen is nu dicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:54:
Heeft de MM hem nou wel of niet in de verkoop gedaan? Anders rij ik zo even langs daar (winkel waar ik hem kon halen is nu dicht).
Volgens mij niet.

Morgen gaan sommige hem wel verkopen.

Maar ik wacht de berichten op de fora wel af voordat ik ga kijken, moet toch eerst werken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pr088
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:18
edit: en ontopic: Hoe groot is de world van RDR in vergelijking met GTA SA(de grootste gta nog altijd)?
Volgens de makers is de map van RDR ruim 2x zo groot als die van GTA San Andreas ;) Dat belooft veel goeds!!!! :9

Jaren '30 woning | Label B | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020) | ZP: 16x 300Wp SolarEdge | Next on the list: WP 6-8kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

zo ik ga san andreas weer eens spelen, beste gta tot nu toe. 4 was echt minder dan san andreas.
maare zag net ook al dat intertoys hem offline gehaald heeft. mar ik kan mijn order status ook nergens controleren :S mja hopen dan maar,anders haal ik hem hier in de buurt en verkoop ik die zodra de le er is, neem aan dat de code ook later in het spel wel gebruikt kan worden van LE versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
Denken dat MS met geld heeft gesmeten en het er daarom mooier uitziet op de xbox360 is natuurlijk wat onrealistisch. Dat rockstar meer moeite met games heeft met games op de PS3 in vergelijking met de xbox360 was bij GTAIV ook al duidelijk. Over het algemeen hebben game developers in mijn ogen er (nog) meer moeite mee. Sowieso vind ik de screenshots wel verschillend, maar niet dat die van de ps3 lelijk zijn, zit gewoon een soort van blur over. Framerate verschil zou ik me dan wel weer aan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja er missen textures en detail is lager op ps3, maar kan ook een slechte screen capturing zijn :P
maar hopenlijk word het nog beter de liefde tussen ps3 en developers!!
zou wel leuk zijn, maar anderzijds heb ik nu nog een reden de xbox te gebruiken.(en natuurlijk voor de exclusives) maja op ps3 is de game net zo leuk mits idd de fps zelfde is, maar geloof gelezen te hebben dat deze ook minder is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jammergenoeg nog niet bij de MediaMarkt of Eplaza in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
low profile197 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:58:
ZH gaming stuurt me net een email dat de game bij hen vertraagd is deze word pas volgende week uitgeleverd, dit is natuurlijk enorm balen. het is dat hij zo goedkoop is maar anders.....
Voor welk platform heb je bij hen besteld? Ik heb nl. al enige tijd de Xbox-versie in voorbestelling, maar mij is (nog) geen mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:19:
[...]

Ik raak soms een beetje aan de schijt van die 360-politiek, maar goed.
Andersom is dat toch net zo goed, de verhalen dat Uncharted nooit zou kunnen op de xbox360, of multiplats die het weer net wat beter doen op de ps3 in een hogere res, waarbij de xbox360 geen rek meer zou hebben e.d.

Allemaal onzin, die graphics verhalen, veel games op beide platforms zien er fantastisch uit, soms heeft het ene platform net weer een edge over de ander. So be it. Verschillen zijn marginaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

DarkShadow schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:57:
[...]

Andersom is dat toch net zo goed, de verhalen dat Uncharted nooit zou kunnen op de xbox360, of multiplats die het weer net wat beter doen op de ps3 in een hogere res, waarbij de xbox360 geen rek meer zou hebben e.d.

Allemaal onzin, die graphics verhalen, veel games op beide platforms zien er fantastisch uit, soms heeft het ene platform net weer een edge over de ander. So be it. Verschillen zijn marginaal.
mooi gezegd :)
met je eens beide hebben hun systemsellers en zijn 9/10 nog goed ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 13-09 11:59
krijg net een MM blaadje binnen, staat in RDR verkrijgbaar vanaf 20 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:30
Vandaag ook het bericht gehad van mediaoffer; hij is onderweg! morgen binnen dus, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

Op de website van Dynabyte stond ook dat hij de 20ste verkrijgbaar zou zijn. Dit heb ik ook per mail te horen gekregen. Echter staat er nu ineens Verwacht: '21 mei 2010'. We zullen zien..gelukkig een lang weekend!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Met een heleboel hoop, passie en zin heb ik eergisteren Red Dead Redemption gepre-orderd, maar vandaag kreeg ik al een treurig bericht:
Tot mijn spijt moet ik helaas mededelen dat de levering van de volgende Playstation spellen: Red Dead Redemption & Modnation Racers is vertraagt.
Onze distributeur heeft ons laten weten dat er een vertraging is opgelopen van 2-3 werkdagen.

Wij zullen begin volgende week deze titels in voorraad krijgen, de orders zullen dan direct worden opgestuurd.
Onze excuses voor het ongemak, wij hopen op uw begrip en geduld.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
jhogervorst schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:49:
Met een heleboel hoop, passie en zin heb ik eergisteren Red Dead Redemption gepre-orderd, maar vandaag kreeg ik al een treurig bericht:

[...]
Helaas kreeg ik dit bericht ook binnen, zit nu erg te twijfelen of ik de order moet annuleren en morgen gewoon naar de mediamarkt moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Ik heb gister RDR SE besteld bij BartSmit.com en had em vandaag al binnen.
Heb em net even gespeeld en ik moet zeggen dat het er verdomd goed uitziet!

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 19:08
Kan iemand mij vertellen wat er nou precies bij de special edition zit? Zoals ik het begrijp zitten er dus guns bij voor meer reputatie ofzo, een pakje voor een betere dead eye (soort slow motion schieten), en nog iets cosmetisch.
Nu hoef ik die extra's in principe niet zo heel nodig in single player, maar zijn deze ook in multiplayer te gebruiken, want daar lijkt het me dan weer vrij vervelend om een achterstand op een groot deel van de spelers te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat een kwaliteitsverschil :N
Afbeeldingslocatie: http://pds20.egloos.com/pds/201005/19/09/a0037809_4bf35651b166f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pds20.egloos.com/pds/201005/19/09/a0037809_4bf356553d8a9.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Slashdotter op 20-05-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Laatst online: 13-09 19:08
Die eerste vind ik mooier, maar welke is welke console?

ah boven xbox 360 en beneden ps3 dus.

Meer pics hier:

http://www.neogaf.com/for...?p=21355476&postcount=704

[ Voor 56% gewijzigd door Takenzo op 20-05-2010 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Heb gisteren en vandaag een uurtje gespeeld. Eerlijk gezegd vind ik het, gezien de reviews, een beetje tegenvallen. Ok ik moet het spel nog wat meer tijd geven.

Qua omgeving ziet het er super uit, en samen met de muziek zet het in ieder geval de goede sfeer neer.

Wat betreft de controls vind ik het maar erg quirky, en ik heb het nog niet echt te pakken. Loop als een dronken vent rond en met het paardrijden wordt ik helemaal gek, laat staan als ik dan ook nog eens moet schieten.

Vond ik de controls van het motorrijden in GTA IV al funky, dan is dat nu nog veel erger op een paard.
Zo heb ik een van de eerste dingen die je moet doen, een paard-race, 20x opnieuw gedaan en toen maar gewoon gecanceld.

Inhakende op de x360/ps3 discussie. Ik speel zelf de xbox360 versie, maar als ik die 2 plaatjes hierboven zie, vind ik de PS3 mooier. De xbox360 ziet er zo nep uit met dat te heldere beeld door het raam.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 20-05-2010 08:29 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

eventjes door het raampje kijken, is wel een groot verschil want als je kijkt naar de vergelijkingen van buiten scenes zijn ps3 textures anders/minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Phusebox schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:17:
Heb gisteren en vandaag een uurtje gespeeld. Eerlijk gezegd vind ik het, gezien de reviews, een beetje tegenvallen. Ok ik moet het spel nog wat meer tijd geven.
Vind je het maar een beetje tegenvallen? Dan is het echt een geweldig spel 8) ;) Toen ik voor het eerst GTA 4 speelde liep ik in het begin ook te zwalken, maar dat viel later erg mee, behalve als je dan ingame inderdaad gedronken had.. Denk dat je hier inderdaad even doorheen moet bijten.

Wat betreft de twee plaatjes. Ze zijn niet volledig vergelijkbaar want de ingame lichtinval is gewoon anders volgens mij. Daarom ziet het ene plaatje er op een bepaald punt anders uit dan het andere. Alleen het truitje van het mevrouwtje is bij de 360 versie wat 'strakker' :+

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-05-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

nee hoor kijk maar goed, de wolken staan zelfs op de zzelfde positie, is gewoon uit een filmpje gepakt deze scene, je ziet rechts in het midden ook dat bij ps3 je een zandbank ziet en op de 360 zit daar begroeing, wat ik daar uit haal is view distance van ps3 ook lager licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

v8power67 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:38:
nee hoor kijk maar goed, de wolken staan zelfs op de zzelfde positie, is gewoon uit een filmpje gepakt deze scene, je ziet rechts in het midden ook dat bij ps3 je een zandbank ziet en op de 360 zit daar begroeing, wat ik daar uit haal is view distance van ps3 ook lager licht.
Ohke, je hebt gelijk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja ik denk dat rockstar heeft lopen rushen als een gek, vind het best een kwalijke zaak, ookal heb ik heb dalijk op de xbox. had zomaar kunnen zijn dat ik hem toch voor ps3 had gehaald. denk dat als ze slim zijn het een en ander gaan patchen fixen want anders kopen de ps3 eigenaars geen rockstar games meer denk ik. maar ik weet zeker dat gta 5 op de ps3 meer zal kunnen en mooier zal zijn als xbox. omdat ik wel denk dat ze de bluray formaat als lead gaan gebruiken, zou erg slim van ze zijn :D xbox kan altijd nog meerdere schijfjes doen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 02:12
Takenzo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 02:37:
Die eerste vind ik mooier, maar welke is welke console?

ah boven xbox 360 en beneden ps3 dus.

Meer pics hier:

http://www.neogaf.com/for...?p=21355476&postcount=704
Als je deze plaatjes ziet vind ik het toch wel een duidelijk verschil zeg.

"The frame rate is much worse on PS3 too.
It is definitely NOT better than GTA4. It's just that the nature of game makes frame rate issues less noticeable.
(You drive 200MPH in middle of crowded city in GTA, where you ride horse on barren wasteland in RDR)
Probably one of the worst port ever.Funny how RDR got free pass from IGN when Bayonetta & Lost Planet 2 got picked for their flaws."

Zijn er al mensen met de ps3 versie? Zoja merken jullie veel van framedrops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

v8power67 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:21:
mja ik denk dat rockstar heeft lopen rushen als een gek, vind het best een kwalijke zaak, ookal heb ik heb dalijk op de xbox. had zomaar kunnen zijn dat ik hem toch voor ps3 had gehaald. denk dat als ze slim zijn het een en ander gaan patchen fixen want anders kopen de ps3 eigenaars geen rockstar games meer denk ik.
Hoho, het is niet dat RdR geen mooie game is op de PS3 :) Als je ze naast elkaar draait zie je verschillen en heeft de 360 de voorkeur.

De meeste gamers zullen de games echter niet naast elkaar draaien ;) RdR ziet er op de PS3 ook gewoon heel erg prima uit, beter dan de meeste games. Het is niet je op de PS3 geen goede ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ja ok das waar, maar er wordt dus gezegd dat zelfs met de lagere resolutie en geen AA, hij ook nog framedrops en algeheel lagere fps heeft als xbox versie, dus ik denk dat rockstar gewoon heeft lopen fucken met de ps3 versie, ik kan me wil indenken dat ps3 eigenaren de game dan sneller laten liggen. zou ik wel doen als ik dit zo hoor en dan alleen ps3 had.
maare al meer mensen die de game al hebben, heb nog niets gehoord van intertoys, en mag toch hopen dat ze hem vandaag verzenden, anders ga ik dalijk naar centrum en hem daar halen, geef ik hem later wel aan mn broertje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Mensen al bij shops geweest vandaag? Zijn er al meer zaken die RDR in de verkoop hebben genomen?

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ben ook benieuwd of ie vandaag al te koop is.... iemand nieuws uit Eindhoven??

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

robhoeben schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:08:
Ben ook benieuwd of ie vandaag al te koop is.... iemand nieuws uit Eindhoven??
net een vriendin bij de eplaza eindhoven een sms bericht gestuurd; zij gaan 'm echt pas vanaf morgen verkopoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Weet iemand hoeveel schijfruimte het spel inneemt als je het kopieert naar de harde schijf van de 360?

Ondertussen nog niks gehoord van Intertoys dus ik verwacht de game gewoon morgen.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
XcEll schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:23:
Weet iemand hoeveel schijfruimte het spel inneemt als je het kopieert naar de harde schijf van de 360?

Ondertussen nog niks gehoord van Intertoys dus ik verwacht de game gewoon morgen.
Ik heb ook nog niets gehoord van 12game.com. Meestal zijn ze erg vroeg met verzendingsbevestigingen, dus voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd....

Edit:
Al meteen response terug van 12game.com:
"De Limited Edition van de Playstation 3 heeft inderdaad wel wat leveringsproblemen. De Xbox 360 versie heeft echter geen leveringsproblemen. Een deel hiervan hebben we vandaag al verstuurd en de rest is momenteel naar ons onderweg en zal vanmiddag ook verstuurd worden."

Alleen PS3 LE dus wat probleempjes. Ik zit waarschijnlijk in de levering van vanmiddag, dus hopelijk nog op tijd weg bij 12game.com vandaag om morgen te kunnen gamen!

[ Voor 35% gewijzigd door marijnhak op 20-05-2010 10:40 ]

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
XcEll schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:23:

Hij is 6,7 GB als je em installeert op je Xbox;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Ik heb gister mijn Code van de Special Edition geinstalleerd. Alleen nu start ik hem vandaag dus weer op en druk ik op Y om mn downloadable content te kunnen zien en staat er dat er niks is geinstalleerd. Als ik dan eenmaal de game ga spelen heb ik wel nog steeds mn golden gun, en het lijkt erop dat ik ook mn war horse nog heb. Mn deadly assasin outfit kan ik nergens vinden... Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

trophies
spoiler:
Legend of the West
You’ve become a true legend of the West!

Redeemed
Attain 100% in the Single Player Game Completion stat.

Austin Overpowered
Complete Twin Rocks, Pike’s Basin, and Gaptooth Breach Hideouts in Single Player.

Evil Spirits
Complete Tumbleweed and Tesoro Azul Hideouts in Single Player.

Instinto Asesino
Complete Fort Mercer and Nosalida Hideouts in Single Player.

People are Still Strange
Complete 15 tasks for Strangers.

The Gunslinger
Score a headshot on any enemy using Expert targeting mode.

Mowing Them Down
Kill 500 enemies with a mounted weapon in any game mode.

In a Hail of Bullets
Kill 500 enemies with any pistol or revolver in any game mode.

Long Arm of Marston
Kill 500 enemies with any rifle, repeater, or shotgun in any game mode.

Have Gun Will Travel
Complete all Hideouts in a single public Free Roam session.

The Quick and Everyone Else…
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.

How the West Was Won
Reach the top rank for multiplayer experience.

Go Team!
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

High Roller
Win over 2000 chips in a hand of Poker.

No Dice
Complete a game of Liar’s Dice without losing a single die.

What About Hand Grenades?
Get a ringer in a game of Horseshoes.

Fightin’ Around the World
Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player.

Strange Things are Afoot
Complete a task for Stranger.

Buckin’ Awesome
Break the Kentucky Saddler, the American Standardbred, and the Hungarian Half-bred.

Clemency Pays
Capture a bounty alive.

Exquisite Taste
Purchase a rare weapon from a gunsmith.

Bearly Legal
Kill and skin 18 grizzly bears.

He Cleans Up Well!
Obtain the Elegant Suit.

More than a Fistful
Earn $10,000 in Single Player.

Frontiersman
Obtain Legendary rank in any Single Player Ambient Challenge.

Man of Honor / Chivalry’s Dead
Attain highest Fame rank and either highest Honor rank or lowest Honor rank.

Gold Medal
Earn a Gold Medal Rank for a combat mission in Single Player.

On the Trail of de Vaca
Uncover every location on the map in Single Player.

Friends in High Places
Use a pardon letter with more than $5000 bounty in Single Player.

Bullseye
Get 250 headshots in any game mode.

Unnatural Selection
Kill one of every animal species in the game in any game mode.

Slow on the Draw
Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

Hit the Trail
Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam session.

Posse Up!
Create a posse and get the maximum number of members.

Most Wanted
Become a Public Enemy for 10 minutes and escape alive in a public Free Roam session.

Red Dead Rockstar
Kill a Rockstar or someone with this Trophy in a public multiplayer match

(12x) Hidden Trophy
Onbekend, naar alle waarschijnlijkheid verhaal gerelateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb gehoord dat je een veel grotere view distance hebt en een hogere framerate als je hem installeerd op je 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

qwertyuio schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:54:
Ik heb gehoord dat je een veel grotere view distance hebt en een hogere framerate als je hem installeerd op je 360.
klinkt niet logisch, want hoe willen ze dat doen??
sneller laden en misschien iets stabielere fps zou logischer zijn :P
nog nieets gehoord van intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

WybWyb schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:52:
Ik heb gister mijn Code van de Special Edition geinstalleerd. Alleen nu start ik hem vandaag dus weer op en druk ik op Y om mn downloadable content te kunnen zien en staat er dat er niks is geinstalleerd. Als ik dan eenmaal de game ga spelen heb ik wel nog steeds mn golden gun, en het lijkt erop dat ik ook mn war horse nog heb. Mn deadly assasin outfit kan ik nergens vinden... Iemand hetzelfde probleem?
Voor die Deadly Assassin outfit moet je in de game eerst nog bepaalde opdrachten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
Intertoys heeft ook problemen met leveren. Alleen is het een aantal dagen vertraagd, de Limited Edition word dus WEL geleverd *O* ik blij! Ik heb dus zometeen nog de limited Edition! JEEEJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Er zitten nog wel wat bugs in: http://www.youtube.com/watch?v=9lpTuNUTd8I
Wel komisch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43
Komt hij ook nog op de PC uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Net bericht van Intertoys:

Beste Marcel,

Uw bestelling met bestelnummer xxxxxxx xxxxxxxx wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770

Woohoo! :9~ Het betreft trouwens de LE voor de 360

[ Voor 4% gewijzigd door xCell op 20-05-2010 11:32 ]

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Officieel niks bekend. Reken maar van wel :) Zal wel ergens tussen de 12 en 18 maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Hmm, ook hier in de buurt nog steeds geen winkel die hem uitgeeft. Ben wel erg benieuwd naar de mate van framedrops op de PS3, want in menig review wordt hier niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:31:
Zal wel ergens tussen de 12 en 18 maanden duren.
Als er dan nog mensen op zitten te wachten. Als ik nu alleen een pc had en om me heen zou zien dat alle toptitels met een jaar vetraging op de pc komen (als ze al komen) dan wist ik het wel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

XcEll schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:31:
Net bericht van Intertoys:

Beste Marcel,

Uw bestelling met bestelnummer xxxxxxx xxxxxxxx wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770

Woohoo! :9~ Het betreft trouwens de LE voor de 360
ik deel de WOOHOO!! met je mee werd net verblijdt met dit zelfde mailtje :D
ook 360 versie LE ben blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
kom ik beneden, ligt red dead redemption op de deurmat _/-\o_
via wehkamp voor 48e besteld. niet verkeerd dacht ik zo :P

ot: op gamerankings.com scoort deze game momenteel 96,53% (360 versie) en is daarmee
nr1 all time! dit beloofd veel goeds. heb er zin in

[ Voor 36% gewijzigd door Roughrock op 20-05-2010 11:55 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Roughrock schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:50:

ot: op gamerankings.com scoort deze game momenteel 96,53% (360 versie) en is daarmee
damn das goed geregeld dan voor je :D
laat even je indruk weten natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:31
Ik vind een indruk belangrijker dan of de game op de deurmat ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43
IK heb een Xbox360, maar ik vind pc gaming veel leuker, net als modded ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog geen nieuws van FRS, dit gaat leuk worden :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik ga zo in me pauze even naar Beurs (rotterdam) ik laat wel weten of de game al ergens te verkrijgen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:55
Roughrock schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:50:

En wat is je eerste indruk :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

v8power67 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:47:
[...]

ik deel de WOOHOO!! met je mee werd net verblijdt met dit zelfde mailtje :D
ook 360 versie LE ben blij :P
Ook ik mocht dit mailtje ontvangen:

Uw bestelling:
Aantallen
Nummer Naam Gevraagd Verstuurd
56xxxx RED DEAD REDEMPTION LE X360 1 1

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Status: In behandeling
Net gebeld met de vestiging, nee deze worden pas morgen verstuurd.

Dat was ook laatste bestelling bij FRS.

Zit in de online opties nu ook al co-op, of komt dit later pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kunnen we alle "ik krijg hem ook" posts nu weer achterwege laten?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:27:
Status: In behandeling
Net gebeld met de vestiging, nee deze worden pas morgen verstuurd.

Dat was ook laatste bestelling bij FRS.

Zit in de online opties nu ook al co-op, of komt dit later pas?
begreep dat co-op later komt

over 't algemeen is frs vrij rapido met zendingen, meestal op release-day in de bus gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Herko_ter_Horst schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:29:
Kunnen we alle "ik krijg hem ook" posts nu weer achterwege laten?
Daar is een TR voor gemaakt :)
(was jij het ook niet eerder die de honor plaatjes overbodig vond?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

is ie misschien jaloers dat wij hem al krijgen ofzo :S
vind beetje raar, is toch leuk te horen wie hem heeft en welke versie :)
is er al een lijst met mensen voor een leuke online posse??? lijkt me een tof idee.
zet mijn gegevens er alvast voor iedereen die wil :
gamertag RiCeBoY NL (xbox 360 jah!! :P)
lijkt me leuk met paar mensen beetje te free roamen en beetje jagen enz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:37:
is ie misschien jaloers dat wij hem al krijgen ofzo :S
vind beetje raar, is toch leuk te horen wie hem heeft en welke versie :)
is er al een lijst met mensen voor een leuke online posse??? lijkt me een tof idee.
zet mijn gegevens er alvast voor iedereen die wil :
gamertag RiCeBoY NL (xbox 360 jah!! :P)
lijkt me leuk met paar mensen beetje te free roamen en beetje jagen enz :D
Leuk? Ik zit daar persoonlijk ook niet op te wachten hoor.
En je hebt maar 2 versies van de game, dus daar zit ook weinig interessants in. Waar je hem in de winkel al kunt kopen vandaag, dat is voor veel mensen denk ik wèl interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik ben niet jaloers dat iemand hem morgen krijgen (wel op de mensen die hem al hebben ;)), ik krijg het spel als het goed is ook morgen. Ik vind het alleen bijzonder oninteressant om van tig mensen hetzelfde bericht te horen.

Ik ben geinteresseerd in informatie over het spel, niet over het besteltraject van $randomTweaker bij $randomWebshop.

[ Voor 35% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 20-05-2010 12:50 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ik voeg je toe als ik t niet vergeet.. wat ongetwijfeld gaat gebeuren dus als je mij ook kan added: Bananenspin O-)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bananenspin schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Ik voeg je toe als ik t niet vergeet.. wat ongetwijfeld gaat gebeuren dus als je mij ook kan added: Bananenspin O-)
is goed mn xbox staat nu boven dus doe dalijk wel :D

[ Voor 90% gewijzigd door v8power67 op 20-05-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Spel uitgespeeld in
spoiler:
13
uur

Dat is wel erg weinig..

Wel vet einde :)

Toch ben ik enigzins teleurgesteld.
het verhaal is gewoon vetter in GTA.
Hier zit ook eigenlijk bijna geen verhaal in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Herko_ter_Horst schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:47:
Ik ben niet jaloers dat iemand hem morgen krijgen (wel op de mensen die hem al hebben ;)), ik krijg het spel als het goed is ook morgen. Ik vind het alleen bijzonder oninteressant om van tig mensen hetzelfde bericht te horen.

Ik ben geinteresseerd in informatie over het spel, niet over het besteltraject van $randomTweaker bij $randomWebshop.
Jij niet, anderen in dit topic wel. Mij interesseren die trophies helemaal niets, moet ik Hims nu vragen of hij niet zo'n belachelijke spoilered post wil neerzetten? Het gaat hier over wat? 20 berichten over 24 pagina's?

Wacht een dag of 2 en je komt de posts niet meer tegen.
RMX schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:52:
GTA4 bedoel je? Dan denk ik dat ik bizar weinig singleplayer ga doen, GTA4 verhaal vond ik al slecht en lineair.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
RMX schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:52:
Spel uitgespeeld in
spoiler:
13
uur

Dat is wel erg weinig..

Wel vet einde :)

Lol dan ben je er wel doorheen geragd he. Ik zit nu na 20 uur pas op 22% en heb pas 1 van de 3 gebieden gezien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja ok ik vind ook zoveel onnodog maar ik vraag ook niet of iemand op een forum wat vrij is van wat je neer zet, zolang ontopic is. maar ja dit heb je altijd op forums blijkbaar.
maare meer mensen met xbox die posse willen tot nu toe :
bananenspin
riceboy nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:52:
[...]

Jij niet, anderen in dit topic wel. Mij interesseren die trophies helemaal niets, moet ik Hims nu vragen of hij niet zo'n belachelijke spoilered post wil neerzetten? Het gaat hier over wat? 20 berichten over 24 pagina's?

Wacht een dag of 2 en je komt de posts niet meer tegen.

[...]

GTA4 bedoel je? Dan denk ik dat ik bizar weinig singleplayer ga doen, GTA4 verhaal vond ik al slecht en lineair.
Jij wil dus serieus een dag voor de release van iedereen horen of ze hem al hebben? Waarom in godsnaam? Uiteindelijk heeft iedereen hem morgen, who cares op welk tijdstip precies. Dat is toch voor niemand echt interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

er wordt nu meer tijd aan verspilt dan dat iemand zou posten dat ie de game heeft. ik vind het wel toepasselijk om te posten, want dan kun je zo zien wie welke versie heeft en ook gelijk waarvandaan.
ik vind dat wel interesant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop het spel voorlopig even niet en wacht rustig eerst even alle reviews en gebruikerservaringen af :) Ik heb te vaak een miskoop gehad met iets te snel te willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Het werd de laatste dagen in mijn ogen ook meer gepost om te kijken welke (web)winkels hem eventueel al eerder dan morgen in de schappen hadden.

Anderen konden hem dan eventueel ook daar halen/bestellen. Als reactie daarop posten mensen dan wanneer ze hem ontvangen en waar. Dat is op zich wel relevant.

Het is dus meer een reactie op de vraag welke winkels hem eventueel al eerder verkochten.

Kan zelf niet wachten!!! Morgen hoe dan ook de hele dag RDD :P

[ Voor 33% gewijzigd door KingKoning op 20-05-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:11:
Ik koop het spel voorlopig even niet en wacht rustig eerst even alle reviews en gebruikerservaringen af :) Ik heb te vaak een miskoop gehad met iets te snel te willen hebben.
mja is verstandig, maar wil je online gaan spelen later. dan heb je wel gelijk een achterstand vergeleken met de rest. ik had zelfde met bc2 iets van 2a3 weken later gehaald, maar in begin werd ik heel hard geownd.
en nu ik eindelijk hoger level heb begin ik nu andere te ownen :P zo is dalijk ook in RDR.
maar is natuurlijk wel slim als je bang voor miskoop bent. ik weet zeker dat dit een GOTY wordt voor mij, tenzijn gt5 dit jaar het levenslicht ziet maar die kans wordt steeds kleiner volgens mij.
KingKoning schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:16:
Het werd de laatste dagen in mijn ogen ook meer gepost om te kijken welke (web)winkels hem eventueel al eerder dan morgen in de schappen hadden.

Anderen konden hem dan eventueel ook daar halen/bestellen. Als reactie daarop posten mensen dan wanneer ze hem ontvangen en waar. Dat is op zich wel relevant.

Het is dus meer een reactie op de vraag welke winkels hem eventueel al eerder verkochten.

Kan zelf niet wachten!!! Morgen hoe dan ook de hele dag RDD :P
met je eens :D enne hopen dat hij morgen beetje op tijd bezorgd wordt, en het wordt denk ik wel een all nighter morgen :P owh ja niet LOST vergeten das wel weer waar morgen avond :D
maare heb dr zin aan.

[ Voor 55% gewijzigd door v8power67 op 20-05-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:56:
Jij wil dus serieus een dag voor de release van iedereen horen of ze hem al hebben? Waarom in godsnaam? Uiteindelijk heeft iedereen hem morgen, who cares op welk tijdstip precies. Dat is toch voor niemand echt interessant?
Wat is nu het probleem? Aantal hier wisselen de informatie uit, 'iedereen' gaat dus niet op, zie mijn post over FRS. Zoals ik zei, over 2 dagen hoor je niemand er meer over, kan je weer rustig verder lezen. Ik hoor graag van andere pre-orders of ze hem al hebben/onderweg is, beetje ervaringen opdoen met de diverse webshops en (alternatief) winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:11:
Dit spel kan toch nooit een miskoop zijn?

Reviews:
100 Gamer.nl
100 1UP
100 Gamereactor Sweden
100 Eurogamer Spain
100 NZGamer
100 Boomtown
100 BigPond GameArena
100 Cheat Code Central
100 VideoGamer
100 TheSixthAxis
100 GameSpy
99 3DJuegos
98 Game Informer
98 IGN UK
98 IGN AU
97 Everyeye.it
97 IGN
97 Vandal Online
96 Multiplayer.it
96 GamingXP
95 InsideGamer.nl
95 GameSpot
94 PSM3 Magazine UK
93 PSX Extreme
91 SpazioGames
90 Total Video Games
90 Gamekult
90 Edge Magazine
90 Games Radar (in-house)
90 Eurogamer Italy
90 Kikizo
80 Eurogamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

maar ik vond gta4 ook niet bijzonder maar de rest van de wereld wel.
dus ja uiteindelijk moet je toch echt zelf testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

iemand al succes bij MM eindhoven?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Op xboxworld.forum melden ze dat mediamarkt groningen is begonnen met verkopen.

Burp

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.