[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/29mtber.png

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
^^ Die had ik dus ook :Y).

Net te laat met posten, haha.

In mijn geval was het; "A man of Honor".

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 13-05-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Moet dit nou echt? Ik kan wel even links posten naar alle mogelijke uitkomsten...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:30:
Moet dit nou echt? Ik kan wel even links posten naar alle mogelijke uitkomsten...
Maak me gek :Y). (En nog gefeli met je verjaardag uiteraard d:)b).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 13-05-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://files.phyxion.net/rdr.png

Blijft leuk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:56
Net nog eens wat zitten lezen. En ook interview over de paarden.

Is nu duidelijk met welk ras paard ik ga spelen. Wat beter dan een Fries paard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21
Die had ik ook, schiet liever iedereen kapot en jat alles. Behalve bij de dame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ashy schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:47:
Mediamarkt krijgt 'm a.s. woensdag binnen en willen 'm dan ook meteen in de verkoop doen indien er geen embargo op zit. Anders beginnen ze er donderdag mee!
Woensdag al? Ik heb hem ge pre-ordered (gereserveerd eigenlijk, kostenloos) bij Game Mania, maar als hij woensdag al te krijgen is bij de Mediamarkt koop ik hem mooi daar, bij Game Mania hebben ze hem pas op 21 Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:45
Thomasthomas schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:15:
[...]

Woensdag al? Ik heb hem ge pre-ordered (gereserveerd eigenlijk, kostenloos) bij Game Mania, maar als hij woensdag al te krijgen is bij de Mediamarkt koop ik hem mooi daar, bij Game Mania hebben ze hem pas op 21 Mei.
Heb 'm zelf pre ordered bij mediaoffer, begin volgende week bel ik op om te vragen wanneer zij kunnen leveren en anders annuleer ik 'm ook ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbes950i
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-01 15:28
Hebben ze bij de Media Markt dan ook de Limited Edition?

Zat al flink te balen dat die overal uitverkocht was, maar als ze die ook bij de Media Markt
hebben ben ik een van de eersten die daar woensdagochtend de winkel uitloopt met RDR. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
DE Red Dead Redemption Launch Trailer!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=i4O2wfplO-g]

Nog aan het processen.

[ Voor 30% gewijzigd door W1ckeD op 13-05-2010 18:09 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Albinoraptor schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:56:
Net nog eens wat zitten lezen. En ook interview over de paarden.

Is nu duidelijk met welk ras paard ik ga spelen. Wat beter dan een Fries paard. :P
Waar kan ik meer info vinden over de paarden _in game_ e.d. ? Ben hier wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
mijn paardenras fallabella, zit je lekker laag bij de grond en ben je bijna niet te raken

Afbeeldingslocatie: http://www.millersequine.com/edu/breeders/hist/14JakeFalabellaAFX.jpg

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ashy schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:07:
[...]

Waar kan ik meer info vinden over de paarden _in game_ e.d. ? Ben hier wel benieuwd naar
Alstublieft: Interview en info over paarden.

Staat ook bij dat er verschillende rassen zijn, heb ok wiki gekeken wat verschillen waren. Maar zo'n Fries paard is ook gewoon mooiste. Niet dat paarden me iets intereseren. Maar in RDR zijn het wel de auto's. Moet dus wel beetje mooi zijn. :P Zo'n mooi zwart zorro paard, dat is mijn idee. :P

En Wicked ik wil 720p. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Kotaku preview:
http://kotaku.com/5537430...ur-of-red-dead-redemption

Wat quotes uit het artikel;
"Off-mission, I took Marston and his horse to a gorgeous overlook, the grand expanse beyond, painting-perfect and all player-explorable. But my view was interrupted by the bustle of a boar running up ahead its right side, like mine, exposed on the ridge to the expanse below and beyond. I activated Dead Eye slow-mo and took aim. But into my scope's view galloped a hunter, a man on horseback who I swiftly decided would be my second trophy of this impromptu boar hunt. My first shot hit the boar. There was no time for the second. The hunter and his horse turned left too late, too much momentum and maybe some panic to keep them safe as they skidded sideways off the cliff, down tumbling to a broken end below.
I made Marston walk and learned that in Red Dead Redemption, the circling of birds high in the sky means the same thing it does in real life: Something dead is below. The death I found was a woman in prairie dress, collapsed to the ground, a man sobbing at her side. I stood and watched. The man produced a revolver and shot himself in the head. This scene was dropped into the game at random, I was told, one of many moments Red Dead Redemption will employ to surprise players as they roam its terrain.
En nog een erg mooi moment uit PSM (playstation magazine) UK;
spoiler:
Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we select the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excuses voor de dubbele post maar ik wou ook dit niemand onthouden;

Een fan-trailer die naar mijn mening beter is dan alle trailers die R* uitgegeven heeft;

http://www.youtube.com/watch?v=_4t81aqMyZk

Heerlijk die muziek van Ennio Morricone.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik snap echt niet dat je dat soort dingen al wilt weten, is toch veel leuker als het je overkomt zonder te weten dat het er in zit?
Nu ga je straks zoeken naar dat soort dingen en krijg je een "oja, leuk gedaan" moment ipv wtf! ;)
Idem met al die honderden screens en filmpjes die hier geplaatst worden, je hebt de hele game straks al gezien voor je gaat spelen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 01:03:
[...]

Ik snap echt niet dat je dat soort dingen al wilt weten, is toch veel leuker als het je overkomt zonder te weten dat het er in zit?
Nu ga je straks zoeken naar dat soort dingen en krijg je een "oja, leuk gedaan" moment ipv wtf! ;)
Idem met al die honderden screens en filmpjes die hier geplaatst worden, je hebt de hele game straks al gezien voor je gaat spelen.
Ik geef 3 voorbeelden van random encounters.. Het lijkt me stug dat er maar 5 verschillende situatie in de game zitten. En het geeft mij juist de gelegenheid om een situatie anders te benaderen. Als ik bijvoorbeeld de NPC uit het 3e stukje tegen kom in het spel, dan zal ik anders reageren omdat ik bijvoorbeeld wil zien wat er gaat gebeuren als ik op zijn uitnodiging in ga.

En het is hartstikke leuk hoor; "honderden screens en filmpjes" maar ik weet niet hoe het met jou zit maar de GTA games (om als voorbeeld te noemen) zijn niet echt games waar ik binnen 10 uur door heen ben. Ik denk namelijk niet dat mijn volledige 30-60 uur speeltijd nu verminderd wordt door 6 filmpjes van 3 minuten en een zooitje screens waar ik zowieso weinig waarde aan hecht...

Ik snap je punt ook wel, maar als een developer mij van te voren vertelt dat er behoorlijk wat te doen is in de gamewereld en dat er ook veel verschillende random encounters zijn dan zou ik wel graag wat voorbeelden willen hebben. Hierdoor kan ik een kleine inschatting maken hoe die random encounters in elkaar zitten. Ik weet nu bijvoorbeeld dat we niet alleen maar de standaard "Mensen hebben hulp nodig" of "mensen hebben hulp nodig maar het is een ambush" situaties gaan tegen komen, wat voor mij weer een extra reden is om deze game te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Voor wie niet kunnen wachten 6 min. gameplay:
http://www.zshare.net/video/760624838621bb5b/

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
haha lijkt heel veel op call of juarez. maar het lijkt me een tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Het lijkt totaal NIET op Call of Juarez..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 182467 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:45:
Excuses voor de dubbele post maar ik wou ook dit niemand onthouden;

Een fan-trailer die naar mijn mening beter is dan alle trailers die R* uitgegeven heeft;

http://www.youtube.com/watch?v=_4t81aqMyZk

Heerlijk die muziek van Ennio Morricone.....
Schitterende trailer *O*, een van de betere die ik tot nog toe gezien heb. Nu moet ik wel toegeven, dat dit met name komt door de muziek van Ennio Morricone, die man weet als geen andere de gevoelige snaren te raken. Dat neemt niet weg dat het heel knap is van de maker om de juiste filmbeelden te vinden bij de muzikale hoogtepunten, en stiekem zorgde dat bij mij wel voor kippenvel...

Over de discussie wat je wel en niet al wilt zien voor de game uit is; Ik denk dat dit erg persoonlijk is, de een zal helemaal vers aan een game willen beginnen, terwijl een ander juist een beeld wil hebben van wat hij kan verwachten. Ikzelf behoor tot de laatste groep, maar probeer spoilers zoveel mogelijk te voorkomen. Waar ik na het lezen van die quotes erg nieuwsgierig naar ben;
spoiler:
is of de reactie van die man die zichzelf door het hoofd schiet, anders zou zijn wanneer je bijvoorbeeld te dichtbij komt, bijvoorbeeld om te looten, of wanneer je je wapen trekt, en of dit ook allemaal afhankelijk is van je 'fame'...

Ik heb overigens niet het hele artikel gelezen, omdat ik het vermoeden heb dat er redelijk wat 'spoilers' in voorkomen, hoe licht ze misschien ook mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:49:
[...]

Schitterende trailer *O*, een van de betere die ik tot nog toe gezien heb. Nu moet ik wel toegeven, dat dit met name komt door de muziek van Ennio Morricone, die man weet als geen andere de gevoelige snaren te raken. Dat neemt niet weg dat het heel knap is van de maker om de juiste filmbeelden te vinden bij de muzikale hoogtepunten, en stiekem zorgde dat bij mij wel voor kippenvel...
Inderdaad die muziek doet het 'em! Maar ik vind de montage ook erg goed gedaan zoals in het begin tijdens de overgang van de "vintage" filter naar de echte kleuren..
spoiler:
is of de reactie van die man die zichzelf door het hoofd schiet, anders zou zijn wanneer je bijvoorbeeld te dichtbij komt, bijvoorbeeld om te looten, of wanneer je je wapen trekt, en of dit ook allemaal afhankelijk is van je 'fame'...
spoiler:
Ik neem aan dat je misschien de man van zijn daad kan behouden of dat hij misschien aggresief naar de spel reageert omdat hij in zijn emotie de speler beschuldigd met het "te laat komen".

Ik kijk in iedergeval erg uit naar RDR! De streams die ik op internet van de gameplay heb gezien (justin.tv) zien er in iedergeval VEEL belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zijn er mensen die zich al opgegeven hebben voor de Rockstar Social Club?

Voordelen zoals;
Members have come to rely on the Social Club for detailed leaderboards and statistics supporting all of our latest titles. Red Dead Redemption introduces the most robust and easy-to-use leaderboards and stat tracking pages yet. Track every mode from single-player and for all multiplayer modes - across a wide variety of statistical categories. Check your in-game progress down to the very last detail, including a full 100% Checklist, and compare against your Social Club Friends. Browse global leaderboards to see what it takes to be truly elite - or see friends-only leaderboards for proper bragging rights. Whether you're playing on Xbox LIVE or PSN, you'll also be able to keep track of each and every Achievement or Trophy you've unlocked (and when) and get exclusive tips to help you nab the ones you haven't.
En
Participate in Official Red Dead Redemption Social Club Multiplayer Events. Join us for a series of events on Xbox LIVE and PSN where you can play with and against members of Rockstar Games worldwide. Social Club members will be able to additionally participate in the live chat at the official Events page and watch a live stream of all the action as it goes down. Click here for the current multiplayer calendar - and expect continuing official events for Red Dead Redemption and other Rockstar games through the summer and beyond...
Ik heb me er net even voor aangemeld, maar ik begrijp dat je er ook vrienden kunt toevoegen en op die manier o.a. ook hun stats en dergelijke kan bekijken :). En wellicht is het een idee voor de topicstarters om een klein schema te maken met daarin de PSN/Xbox id's en de forumnamen. Zo wordt het maken van een posse en elkaar online vinden nog makkelijker :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat is de zelfde club als voor de GTA IV club....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wii4all schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:
Dat is de zelfde club als voor de GTA IV club....
Yea, ik lees het net inderdaad, haha, maar ik heb dat nooit geweten, dus vandaar ;). Maar in ieder geval voor de degene die al lid zijn, mijn id: Vhalloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bij deze een nog mooiere trailer, de mooiste tot nu toe vind ik;

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 14-05-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hadden ze in die tijd al van die electrische kabels met licht etc.
Bij dat 6 min. gameplay filmpje is het vrij licht overal en het lijken mij gewoon gloeilampen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
De gloeilamp is eind 1800 uitgevonden en dit spel is early 1900's, dus het zou wel moeten kunnen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wii4all schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:37:
Bij dat 6 min. gameplay filmpje is het vrij licht overal en het lijken mij gewoon gloeilampen.
Dat zijn telefoonkabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:37:
De lamp bij Marston's bed is in elk geval een olielamp, geen gloeilamp. Op een aantal andere plekken hangen ook olielampen. Maar de "straatlantaarns" en een aantal andere lampen lijken inderdaad wel elektrisch, wat ik wel wat high-tech vindt voor een voor een afgelegen boerderij.

[ Voor 35% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 14-05-2010 22:17 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Heb net een tijdje beetje streams zitten kijken. Nou deze game kan niet meer stuk. Prachtig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:23:
Bij deze een nog mooiere trailer, de mooiste tot nu toe vind ik;
Erg leuke trailer, maar deze komt wat mij betreft niet eens in de buurt bij de Essence of Red Dead Redemption trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 20:15
De 1e indrukken van de game na ongeveer een uurtje spelen:

De game ziet er echt super goed uit. Naar mijn mening de mooiste game op de xbox 360 tot nu toe.

De sfeer is geweldig. _/-\o_ _/-\o_

Het is net of je een cowboy film aan het spelen bent.

De voice acting, de sfeer en het detail van alles is echt ongekend.

Je speelt als John Marston. De hoofd persoon lijkt (volgens mij) erg op Johnny Klebitz (maar dan met baard) uit The Lost and the Damned en ik weet haast wel zeker dat de stem dezelfde is als die van Johnny.

Als je reist moet je over paden rijden, dan gaat je paard sneller, waardoor het paard rijden dus minder saai is.

Je kunt overal kamp op maken en dan de game saven of direct naar een andere locatie reizen, zodat je niet lange afstanden meerdere keren hoeft te rijden.

Het schieten en de 'dead eye shot' werken geweldig.

Kortom: dit is een Topper

Ja ik heb het over de volledige game en nee deze is nog niet uit in de winkel

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 13:25

Distortion

Bottle to Throttle

Hoe groot is het speelveld eigenlijjk?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:36
Hoeveel uur duurt de singleplayer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 02-05 20:15
Flyby_Wire schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 08:42:
Hoe groot is het speelveld eigenlijjk?
Groot genoeg. Ik ben nog niet aan de rand geweest, maar ik denk dat je daarvoor wel redelijk lang moet rijden.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:08

Player1S

Probably out in the dark

hebben ze de allergrootste fout van GTA IV ook op gelost?? Zitten er nu wel checkpoints in? GTA IV heb ik uiteindelijk niet uitgespeeld omdat ik weiger een missie 3435423546x helemaal opnieuw te spelen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:01
Die hadden ze er al in zitten bij de uitbreiding Lost and Damned.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mensen die vragen stellen over de grote van de map, etc.

Kijk hier eens;

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=395097

♦ "The map is roughly twice the size of San Andreas and three times the size of Grand Theft Auto IV's Liberty City."

POPULATION
♦ no NPC (non-playable character) is the same, their appearances are randomly generated
♦ houses can be broken into, possessions can be stolen
♦ hundreds of random events (which happen to NPCs as well)
♦ there are still native Americans, but not living in tipis anymore

Edit;
& hier is een live stream;
http://www.livestream.com/thevidyarage

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 182467 op 15-05-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Henkus schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 06:46:
Je speelt als John Marston. De hoofd persoon lijkt (volgens mij) erg op Johnny Klebitz (maar dan met baard) uit The Lost and the Damned en ik weet haast wel zeker dat de stem dezelfde is als die van Johnny.
Nee. Dat is niet dezelfde voice actor.
http://www.imdb.com/name/nm2147789/

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13:21
Slaapje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:59:
Die hadden ze er al in zitten bij de uitbreiding Lost and Damned.
Ik hoorde dat dat nog steeds wat tegenviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13:21
L1nt schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:56:
hebben ze de allergrootste fout van GTA IV ook op gelost?? Zitten er nu wel checkpoints in? GTA IV heb ik uiteindelijk niet uitgespeeld omdat ik weiger een missie 3435423546x helemaal opnieuw te spelen.
Is te hopen van wel, anders kan ik het spel beter aan mij voorbij laten gaan. In eerste instantie pik ik dat wel en ben ik er vol van, maar zonder saves speel ik het spel nooit uit. Gewoon geen zin in, vind ik verspilling van mijn tijd. Ik ben niet zo hardcore, dat neemt wel af als je een vaste baan en vrouw hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daarom heb ik GTA4 ook nooit uitgespeeld. Op zich vind ik het prima om een missie tig keer opnieuw te doen, maar elke keer 5 minuten door de stad heen racen om bij de missie start te komen is gewoon niet leuk meer na een paar keer.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 13:25

Distortion

Bottle to Throttle

Live stream van iemad die het spel speelt op dit moment: http://www.livestream.com/thevidyarage

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
nog een stream:
http://nl.justin.tv/joshie#r=AQ6Epl8~

echt een mooi spel.....

Wellicht is er extra content voor de ps3 versie zie:
http://www.joystiq.com/20...exclusive-content-on-ps3/

[ Voor 66% gewijzigd door Wii4all op 15-05-2010 14:05 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DarkShadow schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:53:
[...]

Ik hoorde dat dat nog steeds wat tegenviel.
Klopt. Je mocht wel een missie opnieuw beginnen, maar alle armor en weapons/ammunition die je verloren had tijdens de vorige poging ben je kwijt. Totaal zinloos dus juist bij de lastigere missies waar je vantevoren jezelf flink volpropt met ammunitie en armor.

Saints Row 2 deed het wel goed. Gewoon opnieuw beginnen (met checkpoints) precies in dezelfde state als je de eerste keer had. Zo hoort het, al het andere slaat nergens op, en snap ik al helemaal niet. "Realisme" kan iig geen excuus zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Net ook maar besteld. Ik wilde wachten, maar na wat streams gechecked te hebben...

Me want.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb hem ook gepre-ordered. Mooie trailer ook met dat nummer van Bon Jovi. Nu nog zo'n trailer met Wanted Dead or Alive van Bon Jovi eronder. Doet me denken aan die oude films, Young Guns en Young Guns 2.

Kan niet wachten.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Anoniem: 182467 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:51:

♦ "The map is roughly twice the size of San Andreas and three times the size of Grand Theft Auto IV's Liberty City."
Mooi!

Dat is precies de goede grootte, groot genoeg om veel te ontdekken en klein genoeg om niet constant verdwaald te raken (zoals in bijv. FUEL).

Ik kan echt niet wachten op dit spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:00
Streams worden allemaal gesloten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

brama schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:37:
[...]

Klopt. Je mocht wel een missie opnieuw beginnen, maar alle armor en weapons/ammunition die je verloren had tijdens de vorige poging ben je kwijt. Totaal zinloos dus juist bij de lastigere missies waar je vantevoren jezelf flink volpropt met ammunitie en armor.

Saints Row 2 deed het wel goed. Gewoon opnieuw beginnen (met checkpoints) precies in dezelfde state als je de eerste keer had. Zo hoort het, al het andere slaat nergens op, en snap ik al helemaal niet. "Realisme" kan iig geen excuus zijn.
Idd.....ze mogen het er van mij overigens best wel instoppen als hardcore modus maar niet iedereen is een pro-gamer die elke dag 10 uur gamed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Dat de mediamarkt 'm maar gewoon a.s. woensdag mee geeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 08:39
Voor wat betreft checkpoints is het allemaal goed geregeld. Bij langere missies begin je niet helemaal aan het begin. Een groot voordeel ten opzichte van GTA4. Andere spoilerloze zaken die opvallen:

+ veel diversiteit in missies (niet allen maar
actiemissies)
+ prachtige animaties, in het bijzonder het vee
+ stemmen passen perfect bij personage
- lipsync niet al te best
- Je wordt al direct in het diep gegooid, dat maakt het soms allemaal een beetje onduidelijk wat de bedoeling is.
- beetje erop los beuken heeft consequenies ivm honoursysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:36
Na 3 uur zit ik al op 15% van de game (singleplayer).
Is ie dan toch niet zo groot als ik gehoopt had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Dennis Lammers schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:03:
Mag ik vragen waar jullie( zag dat er nog iemand was) het spel vandaan hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ashy schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:17:
[...]

Mag ik vragen waar jullie( zag dat er nog iemand was) het spel vandaan hebben ?
ik denk www.vandevrachtwagengevallen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dennis Lammers schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:03:
Dit zegt natuurlijk niet zoveel, belangrijk om er dan bij te vermelden is;

- Hoe speel je?
- Volg je alleen de mainstory?
- Doe je alle sidequests?
- Geniet je ook van de omgevingen?
- Ga je op zoek naar random events?
- Etc.

Ik bedoel, natuurlijk kun je een game waar ~30-60 uur voor staat in minder tijd uitspelen, maar dat betekent meestal dat je als een dolle door de game heengaat, zonder te kijken naar de omgevingen en bovenstaande punten...

Verder, waar heb je de game vandaan? Werk je bij een winkel die ze al binnen heeft, maar moet wachten tot het embargo eraf is, maar wel zijn personeel alvast de game meegeeft (m.a.w. vandevrachtwagengevallen)? Rockstar? Gamejournalist? Of is het gewoon een loze opmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Heb ook iemand uit NL in mijn friendslist die hem al speelt. Ik vermoed gedownload..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Tja hij staat op nieuwsgroepen dusse vele spelen hem al... (sinds vrijdag btw)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fair enough, even niet bij stilgestaan dat dit voor consoles ook mogelijk is |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Anoniem: 265288 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:34:
Fair enough, even niet bij stilgestaan dat dit voor consoles ook mogelijk is |:(.
same haha, komt waarschijnlijk doordat ik een ps3 heb ; - )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb hem toch maar even via Intertoys besteld, €61,94 [incl. verz.] voor de LE versie en op de datum van release in huis.
Bij mediaoffer is die €64.95 en die versturen vanaf releasdag en is het dus maar de vraag of je hem het weekend wel in huis hebt.

Voor volgend weekend iig de afspraken alvast afzeggen. :P

[edit]

Zie net pas dat hij bij mediaoffer sowieso al is uitverkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 16-05-2010 15:22 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:22
Op nieuwsgroepen staat hij sinds vrijdag en inmiddels staan er al diverse releases voor de xbox360. Overigens net als Prince Of Persia die ook pas 21 mei oid uitkomt.

edit: zelfde gaat op voor alan wake die ook al ruim een week online staat.

Erg jammer. De echte fans die m netjes afwachten om te kopen moeten nu dus langer wachten dan de downloaders....

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 16-05-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

KingKoning schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:07:
Op nieuwsgroepen staat hij sinds vrijdag en inmiddels staan er al diverse releases voor de xbox360. Overigens net als Prince Of Persia die ook pas 21 mei oid uitkomt.

edit: zelfde gaat op voor alan wake die ook al ruim een week online staat.

Erg jammer. De echte fans die m netjes afwachten om te kopen moeten nu dus langer wachten dan de downloaders....
Is dat niet altijd al zo geweest?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Kunnen we nu weer verder over het spel ipv over de downloaders en afwachters ;)

Ik vind het spel geweldig, en ja ik heb hem gedownload, heb hem ook gekocht, maar kon niet wachten...

Ik ben nu al een kleine 3 uur bezig, maar heb pas 2 a 3 echte missies gedaan, heerlijk gewoon om wat bounty te hunten, beetje paard te rijden, wilde paarden te temmen, etc etc. Er is echt zo veel te doen dat je gewoon uren zoet bent met alles erom heen. Manier van saven en checpoints zijn ook erg goed gedaan. Je kan, zolang je op een weg zit, je kamp op zetten en dan saven, vanaf daar kun je ook naar plaatsen warpen als het ware, maar je kunt er natuurlijk ook gewoon naartoe rijden, dit doe ik altijd, omdat je onderweg dan ook genoeg tegen komt wat je anders mist.

Maarre ik ben weer ff verder spelen, zal later nog meer posten over de game, mochten jullie geinteresseerd zijn.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Donnie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:36:
Kunnen we nu weer verder over het spel ipv over de downloaders en afwachters ;)

Ik vind het spel geweldig, en ja ik heb hem gedownload, heb hem ook gekocht, maar kon niet wachten...
Leuk dat je alles al gaat spoileren voor ons :(

Er zijn ook mensen die wel het geduld kunnen opbrengen tot en met vrijdag en zelf het spel willen uitvinden.....
Maarre ik ben weer ff verder spelen, zal later nog meer posten over de game, mochten jullie geinteresseerd izjn.
Nee liever niet, zie bovenstaande.

[ Voor 29% gewijzigd door Slasher op 16-05-2010 17:10 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik spoil niks voor jullie hoor, bovenstaande kon je ook zien in de filmpjes, anders bij deze mijn excuses! Overigens zijn er al weer heel wat shops geweest die de release date aan hun laars lappen dus ik adviseer je meteen maar geen fora meer te lezen over dit spel ;) Als je dit al spoilen vindt :+

[ Voor 47% gewijzigd door Donnie op 16-05-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hier ook gelezen dat hij misschien al op woensdag bij de Media Markt wordt verkocht, aangezien hij dan aankomt. In Utrecht heb ik met meer spellen (bij de Media Markt uiteraard) gehad dat ze het eerder hadden dan de release datum, Bayonetta bijvoorbeeld hadden ze 4 dagen van te voren al in de schappen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

je hebt hem dus gedowload op de 360 hoe zijn de graphics?? ben wel erg benieuwd naar de graphics want ik wil hem wel halen, maar ik heb beide consoles maar wil hem alleen halen als hij beste is op de 360, want ps3 speel ik nie zo graag op vandaar. is er veel pop in?? is het kartelig?? ben erg benieuwd :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Grafische kwaliteit is waanzinnig, check anders een paar youtube filmpjes, daar kun je het goed zien ;)

Weinig pop in, karteligheid is me niet opgevallen. Ik vind de kwaliteit gewoon heel erg goed. Weers effecten zijn ook mooi gedaan, je ziet bv. hoefsporen etc in het zand, het haar van je character beweegt in de wind etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

kijk dat wil ik horen :) ik ben ernstig benieuwd naar deze game!! alleen wil ik het beste eruit halen wat kan, dus de beste versie(console type) zodat optimaal kan genieten van al dit pracht en praal. dus moet maar even wachten op de vergelijkingen van deze game.
wordt denk ik toch de 360 want multiplatform is 99% in voordeel van de 360 dus ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
RichardvdD schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:25:
Op 15 mei wordt er een trailer van 30 minuten uitgezonden op tv in Amerika :o
[...]
http://www.x-power.be/nie...-voor-red-dead-redemption
Heeft iemand deze al gezien? Google geeft mij 20 sites met dezelfde aankondiging, Fox zegt er niets over, Youtube niets en nieuwsgroepen ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

vertel eens wat meer over die checkpoints.
is het nu echt dat een missie meerdere checkpoints heeft en indien je dood gaat je vanaf de laatste checkpoint opnieuw kunt proberen?
En heb je dan al je wapens en kogels nog die je toen ook had of ben je die wel kwijt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ja, ja en ja ;-) Er wordt natuurlijk niet steeds een checkpoint gemaakt, maar vaak wordt de missie wel in delen gesplit ja, ik had het gister bv. dat ik werd neergeknald nadat ik de eerste groep bandits had afgeknald, na dood te zijn gegaan begon ik weer op dat punt, ik hoefde dus niet alles opnieuw te doen zoals dat in GTA wel het geval was, je hoeft dus ook niet dat hele eind weer paard te rijden, groot voordeel vind ik zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Donnie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:45:
Ja, ja en ja ;-) Er wordt natuurlijk niet steeds een checkpoint gemaakt, maar vaak wordt de missie wel in delen gesplit ja, ik had het gister bv. dat ik werd neergeknald nadat ik de eerste groep bandits had afgeknald, na dood te zijn gegaan begon ik weer op dat punt, ik hoefde dus niet alles opnieuw te doen zoals dat in GTA wel het geval was, je hoeft dus ook niet dat hele eind weer paard te rijden, groot voordeel vind ik zelf ;)
ah. minder frustarties dus dat is zeer welkom. Hoe vaak ik me controller niet bij GTA door het scherm heb willen gooien omdat wéér alles opnieuw moest...

Ik krijg ook het idee dat de vergelijkingen met GTA wel ophouden bij 'open wereld' en 'zelfde makers'. Of lijkt het er toch wel veel op qua gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Controls zijn eigenlijk precies hetzelfde, look is natuurlijk anders maar feel dus eigenlijk niet ;) zo omschrijf ik het denk ik het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 10:39
Ben aan het twijfelen of ik nu via een webshop een Limited Edition ga bestellen, of op de gok iets eerder een Mediamarkt in (verkopen MM's eigenlijk LE's? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Donnie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:53:
Controls zijn eigenlijk precies hetzelfde, look is natuurlijk anders maar feel dus eigenlijk niet ;) zo omschrijf ik het denk ik het beste.
Hoe zit het met het overvallen van treinen kan dat nou op elk gewenst moment of kan dat alleen op een missie?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Sorry zover ben ik zelf ook nog niet Wii4all ;) Misschien dat ik je vraag na vanavond kan beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pff dit soort games brengen mij wederom in twijfels om een console te kopen, heb wel eens ff bij een kameraad op een PS3 gespeeld maar volgens mij zou ik maanden nodig hebben om een kil te maken met die controllers. Tis natuurlijk gewoon wennen eigenlijk..pff twijfels, maar wat een vette game lijkt me dit.

Nog steeds geen nieuws over een eventuele pc versie zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:42

Licko

ZVDK

Voggels schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:36:
[...]

Heeft iemand deze al gezien? Google geeft mij 20 sites met dezelfde aankondiging, Fox zegt er niets over, Youtube niets en nieuwsgroepen ook niet :(
uitgesteld tot 29 mei

bron

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nope nog geen nieuws nee, helaas. Wel kan ik je zeggen dat ik om precies deze rede een console heb gekocht (toen assissins creed uit kwam dan...) dacht dat ik er ook niet aan kon wennen, fps kan ik nog steeds niet spelen op de xbox dus die speel ik gewoon op de pc maar dit soort games kunnen prima met de controller hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Sipio schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:55:
Pff dit soort games brengen mij wederom in twijfels om een console te kopen, heb wel eens ff bij een kameraad op een PS3 gespeeld maar volgens mij zou ik maanden nodig hebben om een kil te maken met die controllers. Tis natuurlijk gewoon wennen eigenlijk..pff twijfels, maar wat een vette game lijkt me dit.

bij de bart smit is een xbox 360 elite nu 199 euro met 4 spellen erbij, alleen deze week dus als dat geen goed argument is voor een console weet ik het nie meer ;) wou hem bijna zelf halen, en dan mn oude 360 ombouwen, maar toch maar nie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Donnie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:02:
Nope nog geen nieuws nee, helaas. Wel kan ik je zeggen dat ik om precies deze rede een console heb gekocht (toen assissins creed uit kwam dan...) dacht dat ik er ook niet aan kon wennen, fps kan ik nog steeds niet spelen op de xbox dus die speel ik gewoon op de pc maar dit soort games kunnen prima met de controller hoor.
Ze zijn ook "geoptimaliseerd" voor de console wat het spelen dus leuker en makkelijker maakt. Ik speel vaak zelfs nog PC games (splinter cell convictions/assasins creed 2) met de controller omdat ik dat veel lekkerder vind spelen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
onderaan het bericht staat gewoon nog het volgende:
Red Dead Redemption – the PS3 and 360 game – arrives May 18.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-04 00:28
Echt gave game, goede sfeer en leuke quests !!
En er is altijd wel wat te beleven, ook als je op je paard zit in de middle of nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:40

Rmg

Na een weekje heb je de controller compleet onder de knie O-) Persoonlijk vind ik de xbox controller lekkerder in de hand liggen maar als je eenmaal één controller gewend bent kan je met elke spelen en wil je bijna niets anders meer :+ alleen nog maar voor shooters die je wel met toetsenbord MOET spelen (ala quake) pak je je keyboard nog :D

Heb zelf zelfs een hele tijd wow gespeeld met een xbox 360 controller :+

offtopic:
ik moet echt weer eens geld opzij leggen voor een nieuwe / 2e xbox en die dan alleen voor orginele games gebruiken :/

[ Voor 7% gewijzigd door Rmg op 17-05-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Wii4all schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:16:
[...]

is de USA release niet 18 mei?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Wii4all schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:16:
[...]

Licko doelde op het filmpje op amerikaanse tv, die is uitgesteld naar 29 mei de game zelf niet volgens mij.

ik heb dat ook lang gehad. Op mijn xbox1 heb ik nooit een shooter gespeeld. Toen ik uiteindelijk een 360 kocht ben ik er maar is aan gaan zitten. Ik was vervolgens verrassend snel gewend aan de controller en inmiddels speel ik veel shooters gewoon op de 360.
Bij online kies ik dan toch liever voor de pc, maar ik heb amper meer online shooters gespeeld de laatste tijd.

[ Voor 54% gewijzigd door KingKoning op 17-05-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

KingKoning schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:35:
[...]

Licko doelde op het filmpje op amerikaanse tv, die is uitgesteld naar 29 mei de game zelf niet volgens mij.
correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-04 21:50
StarWolf schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:32:
Ben aan het twijfelen of ik nu via een webshop een Limited Edition ga bestellen, of op de gok iets eerder een Mediamarkt in (verkopen MM's eigenlijk LE's? :? )
Volgens een medewerker hier (Alkmaar) zou de game echt pas de 21ste in de winkel liggen. Zelf ga ik straks nog vragen of ze een LE krijgen, anders maar bij Intertoys bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27
Voor die ene meneer die hem al speelde, hoe is het paardrijden uitgewerkt.
Ik vond het bijvoorbeeld in AC1 en AC2 maar matig, maar hoop dat het, net zoals in GTA4, door Rock* wel lekker is gedaan. Zeker in een spel zoals dit, waarin je toch veel te paard zal moeten doen vind ik dat wel heel belangrijk.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

peeth schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:55:
Ik vond het bijvoorbeeld in AC1 en AC2 maar matig, maar hoop dat het, net zoals in GTA4, door Rock* wel lekker is gedaan. Zeker in een spel zoals dit, waarin je toch veel te paard zal moeten doen vind ik dat wel heel belangrijk.
Heb het idee dat de draaicirkel wat kleiner is met rdr. het verschil in een sneller of een meer agile paard merk je wel goed. paard aansporen doe je met de A bij de xbox tappen is sprinten ( verbruikt stamina, is het op word je eraf gebokt ) afremmen doe je door RB in te drukken beetje onwennig in het begin.

schieten van het paard gaat prima, vooral met dead eye O-)

Paard en wagen rijden is wel heel erg wennen kan niet zeggen of het natuurlijk aanvoelt, heb nog nooit met paard en wagen gereden :+ maar geheel natuurlijk voelt het niet aan. denk dat dat ook komt omdat je dat in bijna geen ander spel tegenkomt

[ Voor 13% gewijzigd door Rmg op 17-05-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-04 21:50
peeth schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:55:
Besturing is makkelijk, als je paard moe is kan je 'm een appel oid geven, is ' ie weer fit. Heb zelf dead-eye pas laat opgemerkt, maar dat werkt geweldig _O_ Lekker vanaf je paard dingen neerschieten/vangen met lasso :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe werkt dead eye nou precies? kan je meteen vanaf het begin al schoten "taggen" of moet je dat unlocken...?

En die gouden wapens, hoe unlock je die in het spel als je ze niet gekocht hebt (LE)?

Weet iemand trouwens of de FRS weer de actie heeft van spel plus guide voor 60? Futurezone.nl iig wel. Maar in de winkel halen is natuurlijk makkelijker! :)

Ik heb het spel nu een tijdje gespeelt en vind dat Rock* weer een geweldig en goed gemaakt spel op de markt zet. Hier en daar natuurlijk wel glitches, maar het ziet er ontzettend gepolijst uit. Echt petje af voor Rock* Sandiego! _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door SqueakyClean op 17-05-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Jobbie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:20:
Hoe werkt dead eye nou precies? kan je meteen vanaf het begin al schoten "taggen" of moet je dat unlocken...?
spoiler:
Dead eye heb je vanaf het begin, het taggen krijg je pas later bij een missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik las in dit topic dat Media Markt hem op de 19e al binnen krijgt, maar nu las ik weer op een ander forum dat ze zeker tot de 21ste wachten met de verkoop. Iemand een idee of tips waar deze game misschien voor de officiele release al te koop zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
RichardvdD schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:57:
Ik las in dit topic dat Media Markt hem op de 19e al binnen krijgt, maar nu las ik weer op een ander forum dat ze zeker tot de 21ste wachten met de verkoop. Iemand een idee of tips waar deze game misschien voor de officiele release al te koop zal zijn?
Met GTA IV, werd ie geloof ik redelijk op de releasedag verkocht.

Met fifa10 vorig jaar begon FRS een paar dagen voor de release al te verkopen.
Je moet hopen dat een bedrijf de release aan zn laars lapt zodat de rest van de winkels hem gaan verkopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/external/thumbnail/?src=screenshots/red_dead_redemption/jagen_op_beren__bisons_en_kippen_in_red_dead_redemption/7572620100515_141747_6_big.jpg&width=655
_O- _O-

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.