[Multi] Red Dead Redemption Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

RichardvdD schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:25:
Op 15 mei wordt er een trailer van 30 minuten uitgezonden op tv in Amerika :o
Vraag mij alleen af of het niet gelijk teveel van het spel verklapt. Ik kijk nooit teveel naar trailers en reviews als het toch al zeker is dat ik een game ga kopen. Vaak zie je al teveel omgevingen en beelden uit het spel, vind ik zonde. De trailers die hier in het topic staan heb ik natuurlijk wel gekeken, die zijn overtuigend genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
De pre-ordering is van start. Wie van jullie gaat voor de normale versie en wie gaat voor de 'limited edition'?

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 11:12
marijnhak schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:28:
De pre-ordering is van start. Wie van jullie gaat voor de normale versie en wie gaat voor de 'limited edition'?
Pre order van de limited edition bestaat enkel uit virtuele items, right? zo ja: dan ga ik voor de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat is het prijsverschil tussen de normale en de limited edition?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad alleeen virtuele goodies.
Afbeeldingslocatie: http://images2.frs.nl/banners/nl/reddeadredemption2.jpg

En het moet #$&*$& niet erger worden met die betaalopties, moet je nu ook al random reader gebruiken voor je creditcard? :? Nut van creditcard in Nederland daalt naar het 0 punt.

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2010 10:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
SinergyX schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:48:
[afbeelding]

En het moet #$&*$& niet erger worden met die betaalopties, moet je nu ook al random reader gebruiken voor je creditcard? :? Nut van creditcard in Nederland daalt naar het 0 punt.
Indeed, kan ook al geen bestelling plaatsen nu omdat ik blijkbaar ranDOM-reader nodig heb :(

Maarre, denk dat ik toch maar voor de limited edition ga. Lijkt me dat die goodies je een head-start geven in het spel

[ Voor 10% gewijzigd door marijnhak op 26-04-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[afbeelding]

Dan ga je toch naar Consoleshop.nl? Die hebben dezelfde actie.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 12:16

Shabbaman

Got love?

Die limited edition is niet exclusief voor de FRS, dus die kan je overal wel bestellen. Ik kwam er net achter dat ik de kans heb laten liggen om 'm bij de wehkamp voor 46 euro te krijgen, jammer. Mocht je trouwens de limited edition van een britse webshop (o.i.d.) bestellen, kijk dan niet vreemd op als die bonus DLC het niet doet met je nederlandse PSN-account.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gunner schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:21:
Dan ga je toch naar Consoleshop.nl? Die hebben dezelfde actie.
En hoe denk je dat daar de creditcard betaling is? ;) Precies zelfde systeem.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SinergyX schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:28:
[...]

En hoe denk je dat daar de creditcard betaling is? ;) Precies zelfde systeem.
Nog nooit meegemaakt met m'n VISA card, maar misschien is dat juist wel het probleem.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:14

Player1S

Probably out in the dark

Mja het gebruik is weer een stukje veiliger....nadeel is dat ik nu niet even snel iets kan bestellen bij Bol.com ofzo.
En ik ga echt niet elke dag met die reader op zak lopen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb 'm bij 3 winkels gepre-orderd, afhankelijk van waar ik de CE kan krijgen wordt 'm :)

wat ik zo zie, lijkt mij het MP gedeelte een goede rip-off van uncharted 2

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
himlims_ schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:29:
heb 'm bij 3 winkels gepre-orderd, afhankelijk van waar ik de CE kan krijgen wordt 'm :)

wat ik zo zie, lijkt mij het MP gedeelte een goede rip-off van uncharted 2
Ik heb nu ook de Limited Edition in de pre-order staan :). Vast niet bij de goedkoopste shop, maar wel een die consistent de nieuwste games op de dag vd release door de brievenbus laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

marijnhak schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:28:
[...]

Ik heb nu ook de Limited Edition in de pre-order staan :). Vast niet bij de goedkoopste shop, maar wel een die consistent de nieuwste games op de dag vd release door de brievenbus laat gaan.
en welke is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik denk dat ik em gewoon in de winkel haal (slechte ervaring met pre-orderen), moet alleen overdag werken. Kan em overdag bij de lokale Intertoys halen, maar daar zal ie wel de volle mep kosten. Andere optie is 's avonds naar de Mediamarkt in Eindhoven.. zolang er geen soortgelijke stormloop is (zal wel niet) als bij GTA4 gok ik erop dat ze em daar gewoon hebben voor een redelijke prijs (50-55 euro) :)
Toevallig een tweaker die daar werkt en er wat zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:05:
Ik denk dat ik em gewoon in de winkel haal (slechte ervaring met pre-orderen), moet alleen overdag werken. Kan em overdag bij de lokale Intertoys halen, maar daar zal ie wel de volle mep kosten. Andere optie is 's avonds naar de Mediamarkt in Eindhoven.. zolang er geen soortgelijke stormloop is (zal wel niet) als bij GTA4 gok ik erop dat ze em daar gewoon hebben voor een redelijke prijs (50-55 euro) :)
Gewoon hopen op informatie hier of ergens anders.
Ik wacht vaak tot er een tip online komt welke zaak en waar en dan probeer ik aan het einde van de dag een gokje te wagen.

Vorige keer met fifa10 pakte het goed uit, de dag die die verkocht werd had ik hem om 17:55 bij de FRS. (terwijl de verkoop eigenlijk pas later in de week start)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Ik weet niet of ik dat mag zeggen (reclame maken enzo), maar het is 12game.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Tom schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:05:
In het algemeen valt het me op bij Mediamarkt dat ze vaak op de release datum en eerste week van games/dvd's/BD erg goedkoop zijn.

Voorbeeldje: Vorige week toevallig even langs de Mediamarkt, is Avatar net uit. BD/DVD combi pack kostte me welgeteld 16 euro. DVD alleen was 12 euro. Dat zijn toch mooie prijsjes _/-\o_ .

Met games zitten ze meestal rond de release aan prijzen die gelijk zijn aan de webshops, maar het is natuurlijk geen zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg gister die bonus CD al van FRS (daar heb ik hem gekocht), maar nergens staat iets vermeld over de CE/LE upgrade van de pre-order. Voor de zekerheid maar screenshot gemaakt van de pagina en de banner.

Ben benieuwd, anders vermaak ik me wel een tijdje met singleplayer denk ik, als multiplayer niet zo goed gaan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SinergyX schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:41:
Kreeg gister die bonus CD al van FRS (daar heb ik hem gekocht), maar nergens staat iets vermeld over de CE/LE upgrade van de pre-order. Voor de zekerheid maar screenshot gemaakt van de pagina en de banner.
Dat is wel frappant, want ik wou op de site van consoleshop een pre-order doen, en waar van de week stond dat het om een LE ging, staat dat er nu niet meer.

Telefonisch contact met consoleshop leerder mij dat ze ook niets wisten van de LE voor de normale prijs. Mijn broer heeft een bestelling gedaan van de LE, maar dat wordt in het systeem niet als LE gezien vreemd genoeg

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 28-04-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Dit is de outfit die je krijgt als je RDR besteld bij GameStop.
Helaas hebben wij geen GameStop dan nog is het leuk om naar te kijken. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wVFV6xT5PEM]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die deadly assassin outfit zit gewoon in de collector's edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb trouwens het idee dat de extra dingen die in de LE zitten alleen in de singleplayer zitten, omdat dan de MP niet echt balanced is door de spelers die de LE hebben gekocht.

Is dat een correcte opmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Shabbaman schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:54:
Die deadly assassin outfit zit gewoon in de collector's edition.
Onder anderen. Ook de Golden Gun pack, War Horse, etc zit in de CE.

[ Voor 4% gewijzigd door W1ckeD op 28-04-2010 14:17 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Shabbaman schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:27:
Die limited edition is niet exclusief voor de FRS, dus die kan je overal wel bestellen. Ik kwam er net achter dat ik de kans heb laten liggen om 'm bij de wehkamp voor 46 euro te krijgen, jammer. Mocht je trouwens de limited edition van een britse webshop (o.i.d.) bestellen, kijk dan niet vreemd op als die bonus DLC het niet doet met je nederlandse PSN-account.
Dan maak je een UK account aan en download je de DLC van daar. Big deal. :O

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
DarthDavy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:34:
[...]

Dan maak je een UK account aan en download je de DLC van daar. Big deal. :O
En dat is dus niet nodig aangezien deze extra's gewoon in de CE zitten die je in Nederland ook al kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

marijnhak schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 07:24:
[...]

En dat is dus niet nodig aangezien deze extra's gewoon in de CE zitten die je in Nederland ook al kan pre-orderen.
maar wel makkelijk 20 tot 30 euro duurder.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281639

Bij GTA IV op de Playstation 3 krijg ik als ik multiplayer ''NAT too strict'' en kan ik niet spelen. Nu wou ik Red Dead Redemption gaan kopen, ook voor m'n PS3 maar denken jullie dat ik de multiplayer dan ook niet kan spelen? GTA IV is het enige spel tot nu toe waarbij ik de multiplayer helemaal niet kan spelen, de rest werkt de Multiplayer wel gewoon. (En ja ik heb al geportforward, alleen dit werkt niet met de KPN Experia Box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-04 13:26
Anoniem: 281639 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 07:06:
Bij GTA IV op de Playstation 3 krijg ik als ik multiplayer ''NAT too strict'' en kan ik niet spelen. Nu wou ik Red Dead Redemption gaan kopen, ook voor m'n PS3 maar denken jullie dat ik de multiplayer dan ook niet kan spelen? GTA IV is het enige spel tot nu toe waarbij ik de multiplayer helemaal niet kan spelen, de rest werkt de Multiplayer wel gewoon. (En ja ik heb al geportforward, alleen dit werkt niet met de KPN Experia Box)
welke experiabox heb je? die Siemens weet ik niet meer zeker van of die die functie had, maar in de speedtouch kan je UPNP aanzetten, dat heeft bij mij een aantal problemen opgelost.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281639

Korras schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 07:29:
[...]

welke experiabox heb je? die Siemens weet ik niet meer zeker van of die die functie had, maar in de speedtouch kan je UPNP aanzetten, dat heeft bij mij een aantal problemen opgelost.
Ik heb de Thomson TG787, daar werkt UPnP ook niet mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die lijst met achievements is wel lang, en er zitten ook wel erg veel achievements die ik echt niet ga halen zonder hulp van anderen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-05 13:02

jeka

Support your local club.

Achievements maken me voor dit spel geen zak uit. Lijkt me echt een super vet spel! Één van de weinige games die ik dit jaar meteen ga kopen.
_/-\o_

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 16:31

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Shabbaman schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:40:
Die lijst met achievements is wel lang, en er zitten ook wel erg veel achievements die ik echt niet ga halen zonder hulp van anderen... :/
Typische Rock* eigenlijk, In enkele interviews over de trophies van GTA IV hadden ze zelfs gezegd dat er bij sommige trophies niet getest was of ze waren te halen(Fly the Co-op en nog eentje...).

Hoop dat ze dit wat netter hebben aangepakt deze keer.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik ben nog aan het twijfelen. Pre-orderen, of op de dag van release ergens in een winkel halen.
Als ik online bestel wil ik wel zeker zijn dat ik 'm ook de 1e dag heb. In de winkel mag ie niet meer dan €50,- kosten. Welke webshop staat bekend om haar snelle levering bij een pre-order?

(21 Mei is de vrijdag voor het lange pinksterweekend zie ik net)
:P

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Media Markt, 1 dag voor de officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 11:41
Nog een paar mooie plaatjes
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/rockstar/local_data/US/img/news/rdr_honorfame_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/rockstar/local_data/US/img/news/rdr_honorfame_02(1).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/rockstar/local_data/US/img/news/rdr_honorfame_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/rockstar/local_data/US/img/news/rdr_honorfame_04.jpg

Bron: http://www.rockstargames....ns_honor_and_fame.article

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 23:44
Ik ga hem binnenkort ook pre-orderen denk ik. Waar doen jullie dat? Mediaoffer.nl ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Laatst online: 03-05 11:43

ABD

Zijn die drie extra's, deadly assassin's outfit, war horse en golden guns pack, €20 waard? Kan je die dingen in het spel verdienen of niet? Werkt het in MP, dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ABD schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:01:
Zijn die drie extra's, deadly assassin's outfit, war horse en golden guns pack, €20 waard? Kan je die dingen in het spel verdienen of niet? Werkt het in MP, dat soort dingen?
Ben ook wel benieuwd of het werkt in MP, ik heb het idee van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
toon volledige bericht
Er staat op die website onder dit plaatje:

If you surrender to the law, expect to do time for your sins.

Ben benieuwd wat dat precies gaat betekenen. Hopelijk kun je dan ook uit de gevangenis ontsnappen, ala Prison Break.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
aardig plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://j.imagehost.org/0163/1272853515200.jpgimg]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Laatst online: 03-05 13:11
marijnhak schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:28:
Ik heb inmiddels de normale editie voor de Xbox 360 (bij ZH gaming) besteld. Twee keer zelfs, zodat ik meteen met mijn broertje "co-op" online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/afel40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nvffhk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/ojlfgy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2iuytu8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/jsbuw8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2nqyzyh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/8x1ljq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/256bvvb.png

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295148

Woah, hopelijk goed gevuld met content. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Stop met die plaatjes, ik wil het spel te graag.
Beetje spijtig dat het midden tussen de examens uitkomt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Inmiddels heb ik het spel besteld bij mediaoffer voor €44, een mooie prijs al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ashy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:53:
Inmiddels heb ik het spel besteld bij mediaoffer voor €44, een mooie prijs al zeg ik het zelf!
Das netjes...
Ach ja op de dag van de release of eentje eerder koop ik het wel voor tussen de 49 en 59 euro bij de mediamarkt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ik heb de game ook besteld bij mediaoffer.nl

De game ziet er toch wel heel goed uit, denk zeker dat dit een topper gaat worden, misschien wel een van de beste games van het jaar. Ik kijk er in ieder geval naar uit!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
ik zeg: laat 21 mei maar komen! Vind het trouwens wel opvallend dat er verdacht weinig mensen deze game volgen op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ashy schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:29:
ik zeg: laat 21 mei maar komen! Vind het trouwens wel opvallend dat er verdacht weinig mensen deze game volgen op GoT.
Ik volg hem ( en dit topic ), heb alleen geen console 8)7

Nog steeds geen nieuws over een PC versie maar wil wel meelezen als hij voor de consoles uitkomt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ik hoop dat er een paar goeie mensen deze game actief zullen gaan spelen op de Xbox. Is toch leuker om te multiplayeren met steeds dezelfde dan met anderen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

theroman schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:29:
[...]

Ik heb inmiddels de normale editie voor de Xbox 360 (bij ZH gaming) besteld. Twee keer zelfs, zodat ik meteen met mijn broertje "co-op" online kan spelen.
"Not to burst your bubble", maar er zijn (nog) geen co-op missions aanwezig (later in de gratis DLC wel).
Of bedoel je gewoon rond hangen in free roam of een multiplayer game-pje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
Dat bedoelt hij inderdaad (ik ben het broertje) . Alhoewel die gratis DLC ook zeker wel gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:39
Eerste review Een 9.75 van Game Informer

http://s742.photobucket.c...ent=Reddead1.jpg&newest=1

[ Voor 54% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 08-05-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 15:33
Tijd om hem eens te gaan bestellen.. even googlen om te kijken waar hij het snelst geleverd wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Super, ik kijk echt uit naar deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Hoe zit het eigenlijk met de verhaallijn (Singleplayer)? De game ziet er werkelijk schitterend uit (kijkend naar de previews). Maar heeft iemand een idee over de mainstory, is dat bijvoorbeeld ook vergelijkbaar met GTA, qua grote, "sidemissions" etc? Ik heb uiteraard gelezen over het fame-systeem, dat je zowel de bad-guy als de good-guy kan gaan spelen etc. maar dit alles vergt natuurlijk wel een diepgaand verhaal om tot zijn recht te komen.

Verder ziet RDR er bijzonder veelbelovend uit, een mooi uitgewerkte multiplayer (veel verschillende match-types), puike graphics, cowgirls met revolvers :Y) en later de co-op. Vooral ook de Rage en Euphoria engines, geven prachtige beelden als het aankomt op het betere schietwerk >:). Bij mij staat het iig bovenaan de order-list (voor de PS3 that is).

Schitterende game-art ook _/-\o_ (Typische Rockstar stijl, dat dan weer wel).

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstar/global_data/downloads/wallpapers/games/reddeadredemption_scarletlady_480x272.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 08-05-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:29

v8power67

Psn: Mausosaurus

is er al nieuws op welke console hij het beste is ?
heb zelf zowel 360 als ps3 en ik koop eigenlijk mulitplatform altijd op de 360.
maar mocht de game nou beter of mooier zijn op ps3 is hij daarop uiteraard ook welkom :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Weet niet of dit al gepost is, maar veel RDR info in deze gametrailers aflevering:
http://www.gametrailers.c...ailers-tv/91?ch=1&sd=1_hd

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Rynji schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:53:
Weet niet of dit al gepost is, maar veel RDR info in deze gametrailers aflevering:
http://www.gametrailers.c...ailers-tv/91?ch=1&sd=1_hd
Cheers, deze had ik nog niet gezien!

Edit: ik denk dat ik nu maar stop met het kijken van trailers, als ik alles bij elkaar op tel dan heb ik dadelijk al een behoorlijke gedeelte gezien ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ashy op 08-05-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Zometeen in de pauze die trailer eens bekijken.
Heb nog niet zo veel gameplay beelden van de game gezien, maar hetgeen wat ik gezien heb maakt me wel heel enthousiast.
Deze game kan toch eigenlijk niet gaan tegenvallen, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Denk het ook niet. Alleen de sfeer van het spel lijkt me al geweldig!
Eindelijk weer een mooie western game.
_/-\o_

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

robhoeben schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:15:
Zometeen in de pauze die trailer eens bekijken.
Heb nog niet zo veel gameplay beelden van de game gezien, maar hetgeen wat ik gezien heb maakt me wel heel enthousiast.
Nouja, GTA4 kwam ook zo binnen, de opvolger van het supersucces van GTA. Niet veel later werd het toch allemaal een stuk minder, de vrijheid viel eigelijk bizar tegen en alles werd wel erg liniear. Ik ben meer van de co-op en free-roaming, veel minder op het pure pvp gedeelte (zoals bij uncharted 2, speel veel co-op survival, maar nooit dat arena gebeuren).

Nu speelde ik van het weekend nog die andere western shooter (van ubisoft, 1st person view), die viel bizar tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Nouja, GTA4 kwam ook zo binnen, de opvolger van het supersucces van GTA. Niet veel later werd het toch allemaal een stuk minder, de vrijheid viel eigelijk bizar tegen en alles werd wel erg liniear. Ik ben meer van de co-op en free-roaming, veel minder op het pure pvp gedeelte (zoals bij uncharted 2, speel veel co-op survival, maar nooit dat arena gebeuren).

Nu speelde ik van het weekend nog die andere western shooter (van ubisoft, 1st person view), die viel bizar tegen :P
precies de MP van GTA vond ik persoonlijk om te :'( - zo goedkoop volde het aan.
Nu begreep ik dat RDR ook MP krijgt, maar meer in de vorm van CO-OP _/-\o_ dat blijft toch de meest vermakelijke vorm van MP entertainment. ..... * himlims_ can't wait

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:24:
[...]

bedoel je call of juarez?

Ik vond GTA4 wel heel vet. Het voelde inderdaad wat lineairder dan San Andreas maar ik vond dat niet per definitie nadelig. De MP was zwaar ruk idd, Co-op een welkome toevoeging ben benieuwd hoe ze dat op gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
KingKoning schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:30:
[...]

bedoel je call of juarez?

Ik vond GTA4 wel heel vet. Het voelde inderdaad wat lineairder dan San Andreas maar ik vond dat niet per definitie nadelig. De MP was zwaar ruk idd, Co-op een welkome toevoeging ben benieuwd hoe ze dat op gaan pakken.
GTA 4 vond ik op het begin leuk. Ik ben net op het 3e eiland beland, maar raak het spel al niet meer aan. De game verveelt me gewoon te snel. Daarnaast vind ik de besturing echt waardeloos, vergeleken met Uncharted.

Als RDD veel op GTA lijkt, dan is de keuze snel gemaakt. Dan wacht ik wel totdat ie in de budget bak verschijnt.

Stel je toch eens voor, GTA 4 met Drake in de hoofdrol, dat moet echt als een tiet gaan. En dan doel ik niet eens op het klim en slinger gedeelte. Dat mag eruit blijven. Gewoon lekker rondrennen en makkelijk cover kunnen zoeken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zoals al vaker gezegd, met GTA4 is geen enkele keer reclame gemaakt met activities die je kan doen, terwijl veel mensen daar wel rekening met hielden of op gehoopt hadden. Dat het er uiteindelijk totaal niet in zat is dan best een flinke teleurstelling.

Nu met RDR lijken de activities en random events juist net zo'n groot deel van het spel uit te maken als de verhaallijn. En er is ook veel reclame mee gemaakt en veel uitleg over geweest. Dus dat zal allemaal veel minder tegenvallen denk ik, omdat er gewoon een levendige wereld wordt neergezet waar tenminste dingen te beleven zijn.

In GTA4 kon je slechts een handjevol gebouwen in, en daar was dan helemaal niets te beleven. Hier in RDR kan je in ALLE gebouwen en is er overal wel wat te beleven. In GTA4 kwam ik af en toe langs een café, en dacht ik; 'Hey gaaf!'. Toen ik vervolgens naar binnen liep bleek dat de barman met zichzelf stond te praten en de hele tent leeg was. Er was verder ook niets te doen.

Als je nu in RDR een bar binnenloopt kan je een drankje bestellen, pokeren, blackjack spelen, met iemand op de vuist gaan, of zie je andere dronkenlappen die met elkaar op de vuist gaan. Dat is gelijk veel leuker dan GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RichardvdD schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:03:
Zoals al vaker gezegd, met GTA4 is geen enkele keer reclame gemaakt met activities die je kan doen, terwijl veel mensen daar wel rekening met hielden of op gehoopt hadden. Dat het er uiteindelijk totaal niet in zat is dan best een flinke teleurstelling.

Nu met RDR lijken de activities en random events juist net zo'n groot deel van het spel uit te maken als de verhaallijn. En er is ook veel reclame mee gemaakt en veel uitleg over geweest. Dus dat zal allemaal veel minder tegenvallen denk ik, omdat er gewoon een levendige wereld wordt neergezet waar tenminste dingen te beleven zijn.

In GTA4 kon je slechts een handjevol gebouwen in, en daar was dan helemaal niets te beleven. Hier in RDR kan je in ALLE gebouwen en is er overal wel wat te beleven. In GTA4 kwam ik af en toe langs een café, en dacht ik; 'Hey gaaf!'. Toen ik vervolgens naar binnen liep bleek dat de barman met zichzelf stond te praten en de hele tent leeg was. Er was verder ook niets te doen.

Als je nu in RDR een bar binnenloopt kan je een drankje bestellen, pokeren, blackjack spelen, met iemand op de vuist gaan, of zie je andere dronkenlappen die met elkaar op de vuist gaan. Dat is gelijk veel leuker dan GTA.
Helemaal mee eens (en gefeli met je verjaardag *O* ).

Ik denk dat RDR verder niet teveel vergeleken moet worden met GTA, het gaat om dezelfde developer en het principe "open wereld", maar daar houdt de vergelijking verder op imo.

Als men de developers moet geloven, "leeft de wereld", oftewel wanneer je een shopkeeper afschiet, moet deze zijn winkel sluiten en kun je daar dus niks meer kopen. De invloed die je uit kunt oefenen op je omgeving is dan ook vele male groter dan in GTA. Daarnaast is er veel onderzoek gestopt in het betreffende tijdvak, de wapens, de mensen en de omgeving, wat, als ik de previews bekijk een prachtige/'realistische' weergave als gevolg heeft...

De multiplayer van GTA was om idd te huilen, maar imo was het dan ook niet meer dan een extra'tje wat je eigenlijk nooit aanraakt en er is ook nooit echt reclame voor gemaakt. voor RDR is dit wel anders, het lijkt haast alsof de MP belangrijker is dan de SP. Het feit dat je kunt "levelen (50 levels)", de vele match-opties, verschillende looks/mounts/wapen, co-op (dlc), free-roam omgeving etc. maakt dit ook geloofwaardig en de moeite waard imo. Ik zal ook toegeven dat dit pas echt duidelijk wordt zodra de game uit is, dus bovenstaande is meer een verwachting :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Anoniem: 265288 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:52:
[...]

Ik denk dat RDR verder niet teveel vergeleken moet worden met GTA, het gaat om dezelfde developer en het principe "open wereld", maar daar houdt de vergelijking verder op imo.
Zelfs dat niet, GTA is volgens mij van Rockstar North, RDR is van Rockstar San Diego.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:29

v8power67

Psn: Mausosaurus

enige wat gta4 en rdr zelfde hebben is de engine, en ik neem aan dat zelfs die alweer geupdate is voor rdr!!
ik ga deze zeker halen, alleen nog tobben of voor de ps3 of voor de 360 :S

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DeepSeven schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:01:
[...]

Zelfs dat niet, GTA is volgens mij van Rockstar North, RDR is van Rockstar San Diego.
Klopt idd, maar doelde meer op het 'moederbedrijf' niet de verschillende branches :) desalniettemin heb je gelijk!

En die engines zijn inderdaad flink geupdate, zeker als je de trailer over weapons and death bekijkt bekijkt :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 265288 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:52:
[...]

Als men de developers moet geloven, "leeft de wereld", oftewel wanneer je een shopkeeper afschiet, moet deze zijn winkel sluiten en kun je daar dus niks meer kopen.
8)7

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
zojuist voor 4o euro op gamehubs alvast besteld ! ben alleen bang dat dit wel even kan duren gezien was bij bfbc2 ook maarja toch weer gegokt :P

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Goh, had niet eens door dat het volgende week vrijdag alweer 21 mei is, gaat rap zo. Het valt me op dat toch nog redelijk wat mensen bang zijn dat deze teleur zal stellen, de eerste twee reviews zijn beide met 9+ gegaan dacht ik. Natuurlijk heeft iedereen nog zijn of haar eigen interpretatie, maar volgens mij zou het wel snor moeten zitten met deze game, uiteraard weten we dit volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yea I know, onhandige woordkeuze, je kan de winkel uiteraard leegroven (lijkt me), maar op de lange termijn blijft de winkel dicht, en dus kun je er niet meer terecht voor je dagelijkse portie wapens en andere zooi...Zo beter ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
En nog wat mooie plaatjes van de paarden:

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationpure.be//files/blog/941c31bea98775bdb0f2ee925042f301.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationpure.be/ftp/Marc/rdrhorse1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationpure.be/ftp/Marc/rdrhorse4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationpure.be/ftp/Marc/rdrhorse5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationpure.be/ftp/Marc/rdrhorse6.jpg

Bron: http://www.playstationpur...t-van-Red-Dead-Redemption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Hmpf. Ik hoop wel dat je die paarden ook gewoon kan doodschieten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Shabbaman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Hmpf. Ik hoop wel dat je die paarden ook gewoon kan doodschieten enzo.
:o
Ik ga meer voor de }:O

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Op de buffels valt in ieder geval te jagen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Nog maar een paar dagen :P Misschien een idee om een Tweakers Possie op te richten? Hoeveel leden kan je eigenlijk hebben in zon possie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Komt die morgen al? jeez dan heb ik niet goed opgelet.. dacht dat het nog langer duren .. deze gedachte was vorige week :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bananenspin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:49:
Komt die morgen al? jeez dan heb ik niet goed opgelet.. dacht dat het nog langer duren .. deze gedachte was vorige week :p
21 mei toch pas.

Zo'n tweakers posse is weg gaaf.....moeten eerst een goede naam verzinnen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb em zojuist ook besteld bij mediaoffer :Y), so count me in for a posse!

Ik las op IGN deze twee 'previews' (spoilergevoelig) over de 2 kanten die je op kunt;

Good guy
Outlaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

op zich lijkt zo'n posse me wel een keer leuk maar wil absoluut geen verplichtingen.

Hopelijk heb ik Alan Wake al klaar voor deze in de bus ligt.....Heb in beide onverantwoord veel zin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Wii4all schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:13:
[...]

21 mei toch pas.

Oh ja sorry.. ik las wat ik wou lezen en niet wat er stond O-)

Maar een posse is indeed tof!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
L1nt schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:20:
op zich lijkt zo'n posse me wel een keer leuk maar wil absoluut geen verplichtingen.

Hopelijk heb ik Alan Wake al klaar voor deze in de bus ligt.....Heb in beide onverantwoord veel zin :D
Eens, maar ik denk dat RDR ook geen game is waar verplichtingen nodig zijn, zoals bijvoorbeeld het geval is bij mmo's (raids, clan wars etc.). Het gaat denk ik meer om de gezelligheid :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Anoniem: 265288 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:40:
[...]

Eens, maar ik denk dat RDR ook geen game is waar verplichtingen nodig zijn, zoals bijvoorbeeld het geval is bij mmo's (raids, clan wars etc.). Het gaat denk ik meer om de gezelligheid :Y).
Ja dat is ook de bedoeling inderdaad. Gewoon lekker met zn allen een ander posse's fort aanvallen ofzo. Gewoon voor de fun, maar dat je een groepje hebt waarmee je dat samen kan doen en erna hier in dit topic erover verder kletsen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Wii4all schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:13:
[...]

21 mei toch pas.

Iemand op FOK! heeft hem al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tiswat schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:31:
[...]

Dan weet ik ook wel dat iemand op FOK! heeft zodra MS weer een systemwide check gaat doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
tiswat schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:31:
[...]

Fake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hem ook besteld. Jammer dat de limited edition op was, maar ik heb als het goed is dus wel een gratis paard en wat goude revolvers.

Wat me wel vet lijkt is multiplayer, en dan vooral het free roamen! 16 spelers, teams van 8.. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Mediamarkt krijgt 'm a.s. woensdag binnen en willen 'm dan ook meteen in de verkoop doen indien er geen embargo op zit. Anders beginnen ze er donderdag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ashy schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:47:
Mediamarkt krijgt 'm a.s. woensdag binnen en willen 'm dan ook meteen in de verkoop doen indien er geen embargo op zit. Anders beginnen ze er donderdag mee!
Bedankt voor de info! Ik hoopte al op woensdag en ga ook zeker kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 08:25
Wow! Woensdag zou zalig zijn!

Als aanloop naar de release mijn westerns nog eens bekijken. Once upon a time, The Good, the Bad, The Ugly, For a Few Dollars more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Het is wel screenshot feest de laatste tijd...

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12795-1780_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12795-1780_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12795-1780_0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12795-1780_0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12795-1780_0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12795-1780_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_red_dead_redemption-12798-1780_0015.jpg

Hoop details zeg, dat kan je wel overlaten aan die Rockstar dudes... ;)

Bron: http://www.gamersyde.com/...st_elizabeth-9314_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Echt een supersfeer! Veel leuker dan de Mexicaanse gebieden zo te zien. Ziet er echt gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 08:25
Weet niet of dit al gepost is:

Kijk welk pad het best bij jou aanleunt:
Honor and Fame

In mijn geval:
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/se100042/images/rdr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!