Zo verhuisd, o.a. nieuw wandmeubel gekocht
Kan alleen niet wachten tot het af is dus hier maar alvast een voorproef:
Onder een foto van de leverancier. Het meubel is volledig modulair op te bouwen. Wij hebben gekozen voor: 1e 3e en 4e deel van links gezien.

Meubel staat helemaal en vandaag is mijn versterker (Denon 2309) uit Duitsland binnen gekomen !
Nog even afwachten wanneer de speakers komen ( 4x Focal 706 1x CC700 en 2x focal stands) en dan zal ik meteen foto's maken van hoe het er hier echt uit ziet.
[edit]
Even een foto maar dit is niet zoals het uiteindelijk gaat worden. de 1604 wordt vervangen voor een 2309 en de decoder met te korte scart
komt de Humax 5050c voor in de plaats. Speakers komen de focals voor (bovenop) en verder gaan de kaarten weg haha
TV is trouwens de Sony 40w2000
Onder een foto van de leverancier. Het meubel is volledig modulair op te bouwen. Wij hebben gekozen voor: 1e 3e en 4e deel van links gezien.

Meubel staat helemaal en vandaag is mijn versterker (Denon 2309) uit Duitsland binnen gekomen !
[edit]
Even een foto maar dit is niet zoals het uiteindelijk gaat worden. de 1604 wordt vervangen voor een 2309 en de decoder met te korte scart
TV is trouwens de Sony 40w2000

[ Voor 26% gewijzigd door Falcon Heavy op 03-04-2009 09:49 ]