Die kerel, is om de kwaliteit van de digitale tv kanalen aan te tonen op het toestel. De onderste 2 zijn namelijk gewoon mijn bureaublad van mijn htpc

Nico111 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:31:
[...]
Heb je nu je meeste DVD hoesjes met de zwarte kant naar voren staan
Zo die tv is een zeer recente aanschaf. Ik vind Samsung tv's prachtig maar moet alleen een beetje wennen aan de vierkante voet en de rond lopende onderkant.
Het zijn de nog niet gekeken films welke achterstevoren staan, dit doe ik omdat ik nooit kan beslissen welke film ik wil kijken. Dan pak ik er gewoon een willekeurige zonder te zien welke het is en deze ga ik dan kijken
Het scherm is inderdaad een recente aanschaf, heb ik vorige week gekocht en was toen ook net binnen en als showmodel geplaatst. Heb de tv een beetje op goed geluk gekocht, het is altijd maar afwachten of het thuis er netzo goed uitziet als in de winkel. Ook was er pas net een enkele review van uitgekomen.
Uiteindelijk ben ik zeer tevreden over het scherm, het beeld is geweldig scherp en vertoont mooie diepe kleuren.Het design is ook weer een stuk strakker dan mijn vorige scherm. De rond lopende onderkant lijkt op de foto misschien erg duidelijk maar in het echt let je er niet op en valt het best mee. Ik vind het persoonlijk wel mooi.
ThinkPadd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:17:
[...]
Damn wat een mooi beeld zeg
Wat voor signaal is dat nou en hoe heb je dat aangesloten?
Ben je trouwens tevreden met die Onkyo S3105 ? Nog op/aanmerkingen

?
Wil hem zelf waarschijnlijk ook gaan kopen, maar er zijn niet zo gek veel reviews te vinden.
De eerste foto is van Eurosport HD, welke ik ontvang van Ziggo op mijn Humax 5000c HD Decoder. Deze is verbonden met de tv d.m.v. hdmi. De onderste foto's zijn van mijn bureaublad van mijn htpc, deze is verbonden via VGA met de tv
Ik ben zelf erg tevreden met de Onkyo receiver, het is wel het budget model van Onkyo maar dat hoeft voor mij de pret niet te drukken. Ik ben uitermate tevreden met het geluid, ben ook niet echt een audiofiel.
Wel moest ik wat dingen aanpassen, zoals het volume van de subwoofer wat standaard veel te hoog stond, en mijn rears welke zich ongeveer 1.5 meter achter mijn luister positie bevinden waren te laag ingesteld deze heb ik wat verhoogd.
Ik heb overigens zelf ook een korte review van de receiver op tweakers gezet:
http://tweakers.net/productreview/7757/onkyo-ht-s3105.html