Ik heb zelf de 685jes ook in mijn woonkamer en ze gaan laag zat hoor. ALs je echt asociaal wilt dreunen kan je er ook altijd nog een subje bijzetten heElayZ schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 04:49:
[...]
Ik luister eigenlijk van alles van minimal/house/electro tot rock tot jazz, ik heb een brede muzieksmaak, dat is ook het lastige met het kiezen van speakers. Het moet wel mooi laag kunnen maar JBL beukt/dreunt me dan weer teveel. En wat jij en disinfector ook al aangeeft, plaatsing is natuurlijk ook belangrijk. Gedachte nu is om ze dus aan beide kanten van het bureau te zetten op zuilen, zo'n 20cm van de muur af gok ik.
[...]
Bedankt voor je reactie. Dat is wellicht ook nog wel een optie, maar dat zijn dan wel weer echt van die grote speakers, kleine speakers op een zuiltje staat denk ik mooier naast een bureau.
p.s excuus dat t nu even over speakers gaat voor bij de computer/muziek setup en niet zozeer over home cinema. Ik heb enkele topics geleden mijn woonkamer home cinema setup ook al eens gepost. Inmiddels al wel weer wat aan veranderd, dus ik zal binnenkort als de slaaplamer ook klaar is wel weer wat pics neerzetten.
Maar goed, las dat je ze bij je pc wilt gaan gebruiken, kijk dan ook eens naar deze dingetjes: klik, schijnen ook erg fijne speakertjes te zijn voor thuisproducers/dj's en je hebt geen losse versterker meer nodig
Aan de andere kant zijn de b&w tjes ook wel erg fijn hoor, moet zeggen dat ik er goed tevreden over ben.
Je imiteert me mateloos.