Zo, ook even mijn bescheiden home cinema:
Gezien vanaf de stoel op de sweetspot, links 2 kastjes met dvd's.
Vanaf de ingang naar de keuken richting de huiskamer
We blijven tweakers dus zonder kapjes
Zoals je ziet behoorlijk ingedeeld richting het home cinema gedeelte, misschien niet zo praktisch maar who cares. Woon niet meer samen dus kan het prima indelen zoals ik wil en dat is om optimaal te genieten van films/muziek. Moet alleen binnenkort wel wat verzinnen voor de bank want die staat nu voor de deur naar het balkon (net zo breed als het huis en 1.5m diep dus goed bruikbaar).
Dan nu de goodies, daar gaat het tenslotte om
Bovenop het meubel:
Philips 47PFL9703 47" fullhd 100hz ambilight spectra 3 (zie je overdag niet zoveel van, 'savonds gelukkig wel).
In het meubel in het linker vak (van boven naar onder):
HTPC voor de HD films, via HDMI naar de televisie.
DVD Speler: Philips DVP 5980, doet prima upscaling als ik een dvdtje kijk. Ook via hdmi naar tv.
Amp: Yamaha RXV 440 RDS via de spdif op de tv aangesloten om zo lipsync te krijgen.
Het midden van de meubel heeft 2 lades, daarin liggen nog wat dvd's, het toetsenbord van de pc met ingebouwde muis, wat aansluitkabels, schoonmaakspul, etc. Rechter vak staat de Playstation 2 (oldskool!), de modem, router, telefoon en nog wat klein spul.
Dan het audio gedeelte, niet de meest dure spullen maar het klinkt voor mij meer dan genoeg. Heb al een paar keer bij wat audio zaken geluisterd, als ik het al zou vervangen zodat het echt merkbaar beter klinkt dan kom ik toch in de wat prijzigere speakers uit. De kef IQ9 bijvoorbeeld zou ik wel de moeite waard vinden om te vervangen maar dat is bij elkaar gewoon teveel. Ik vind het beeld iets belangrijker dan het geluid, zoals het nu is bevalt het dan ook enorm.
Front speakers: Life 3 weg zuilen, eltax met een ander plakkertje. Gaan behoorlijk laag en klinken mooi zuiver.
Center: Geen idee welk merk maar qua klank sluit ie goed aan bij de zuilen.
Sub: Mivoc 10" actieve downfiring sub met passieve radiator voorop
Rear: Eltax boekenplank aan de muur gehangen (op de foto rechts bovenin, boven die sprieten)
+1 voor degene die de film raad overigens