Goed, ook maar eens tijd voor mij om hier een update te posten. De laatste keer dat ik mijn setup hier neergezet heb is inmiddels al een hele tijd geleden en inmiddels is er een hoop veranderd. Dus daar gaat ie dan.
Eerst maar eens een overzichtsfoto van mijn huiskamer HT.

Wat zien we hier allemaal?
De frontspeakers zijn Quadral Aurum 9

Niet op de overzichtsfoto staan de rearspeakers, Quadral Aurum 7. De kleinere broertjes van de Aurum 9

Mijn 'subwoofertje' is een SVS PC Ultra 13

In het midden staat de centerspeaker, een Quadral Aurum Base Prestige, met daaronder een Samsung HDD recorder en de receiver, een Marantz SR8002

Hoe leuk zo'n Marantz receiver ook is, voor mijn speakers kwam ie toch wat power tekort. Vandaar dat ik enige tijd terug een Parasound 2205 eindversterker aan mijn set heb toegevoegd

Als bronnen heb ik momenteel een Panasonic BD35 blu-ray speler, een Denon DVD 2900 dvd/(sa)cd speler en een UPC HD DVR box.

Voor tv kijken heb ik sinds kort een Samsung UE40B7020 tv.

Zoals je op de overzichtsfoto kunt zien heb ik ook een vast projectiescherm in mijn huiskamer hangen. Dit is een twee meter breed scherm van Lumene. De Samsung tv is bevestigd op een elektrische, op afstandbedienbare lift en kan ik tot onder het projectiescherm laten zakken als ik film wil kijken op dat scherm. Voor het projecteren gebruik ik dan een Epson TW5000.

En dat was het dan wel zo'n beetje

Het staat nog in de planning om de kastjes waarin alles nu staat te vervangen door één nieuw, waarschijnlijk zelf te bouwen meubel, waarin ik dan ook de Parasound kwijt wil kunnen. Die staat nu nog op de grond omdat ik geen kastje heb waar ie in past.