Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 34 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 372.625 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 14:51
dtjv schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:56:
[...]

Leuke spullen!

Vraagje: hoe bevalt die Densen? Ik ben van plan er binnenkort zelf ook naar te gaan luisteren, en heb er wel al veel goeie dingen over gehoord. Hoe is het gebruiksgemak? En uiteraard, wat vind je van de klank? [:)]
Ik heb naar redelijk wat verschillende versterkers en receivers icm. deze CM1's geluisterd...

Versterkers
- Arcam A28
- Simaudio Moon i-1
- Cyrus (weet niet meer welk model :? )
- Primare i21
- Densen B-110

Receivers
- Arcam Diva AVR 350
- Marantz (weet niet meer welk model :? ?

De CM1's klinken nogal redelijk vol en wollig van zichzelf. Ik heb voor de Densen gekozen omdat deze juist heel neutraal is en open is. Zo worden de CM1's niet nog donkerder, maar klinken de bassen heel strak en de mid en hoge tonen mooi helder!

(niet geheel onbelangrijk) Ik vond het design van de Densen ook ver uit het mooiste in vergelijking tot de rest. Voor de rest is het gewoon een mooie degelijke versterker die in de toekomst ook nog eens uitgebreid kan worden met een Surround-board, zodat ik met een 4-kanaals eindversterker (bv. Densen B-340) ooit een keer in de toekomst kan uitbreiden naar een surround-setup.

Voor nu ben ik helemaal blij en tevreden met deze setup. :D _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-04 20:53

Bellerophon

Persona non grata

BurkaN schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:35:
Ben al maanden hier aan het rondkijken naar andermans Hifi opstellingen. Meerdere malen "gezeurd" om foto's van B&W CM1's. Sinds vrijdag heb ik ze nu eindelijk zelf :*) :9~

Vanaf de zit plek:
[afbeelding]

De CM1 van de zijkant:
[afbeelding]

De CM1 van de voorkant:
[afbeelding]

De Versterker (Densen B-110):
[afbeelding]

Wat zie je allemaal?
- Sony Bravia 32D3000 LCD TV
- Sony Playstation 3
- B&W CM1's
- Densen B-110
- Cheapo (3,25 p/m) roze 8)7 Monster speakerkabels
- B-Tech BT606 speakerstands

Wat zie je (bijna) niet?
- Mac mini, wordt gebruikt als Mediacentre icm. Plex (achter de TV)
- WD Mybook Studio 500GB (achter de TV)
- Logitech Harmony One

To-do:
- Kabels wegwerken.
- TV ophangen
- Evt. een DAC aanschaffen (Cambridge Audio DAC magic).

Ps. Excuus voor de slechte kwaliteit van de foto's (iPhone). Had geen zin om mn DSLR te pakken. Binnenkort betere foto's
PPs Thumbnails volgen snel... ;)
Echt geweldig die opstelling :9

Als ik ooit geld genoeg heb dan wil ik toch ook proberen een dergelijke opstelling te creëren

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Ben ik dan de enige die het een matige opstelling vindt? :? Leuk spul hoor, maar het staat er nogal rommelig bij zo. Komt niet echt tot z'n recht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 23:54
oh damn wat een visueel geile versterker zeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurkaN
Exirion schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:50:
[...]

Ben ik dan de enige die het een matige opstelling vindt? :? Leuk spul hoor, maar het staat er nogal rommelig bij zo. Komt niet echt tot z'n recht.
Rommelig? Klopt helemaal :/ Inmiddels is een ander al opgeruimd en staat alles een stuk beter. Alleen nog even de TV ophangen en zal ik nieuwe foto's posten. :) ;)

Zo moet het uiteindelijk worden!

[Voor 14% gewijzigd door BurkaN op 05-05-2009 13:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09

Verbal Kint

The man with the plan

Toch houd je dan een "asymetrische" speakeropstelling, zowel qua diepte als zijreflecties. Dat is niet zo best voor je laagweergave en stereobeeld.

Great minds think alike!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fabian92ff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04 14:23
Verrekt, de B&W's zijn opeens wireless :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurkaN
Verbal Kint schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:52:
Toch houd je dan een "asymetrische" speakeropstelling, zowel qua diepte als zijreflecties. Dat is niet zo best voor je laagweergave en stereobeeld.
Klopt inderdaad, maarja het is niet anders. Op zich vind ik het laagbereik prima hoe het nu staat. Ik denk dat als ze allebei dichtbij een muur zouden staan er weer te veel laag is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 285165

carpetburn schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:36:
[...]

MCP MCDST MCTS MCSA MCSE MCITP MCNPS MCPS + tafeldiploma! en nog geen echte thumbnails kunnen maken... >:)
Collega zo te zien haha:P. Ikzelf heb ook MCDST, MCSA, MCSE. BTW MCP is geen certificaat:P. MCP betekent Microsoft Certified Professional. Dat ben je als je 1 Microsoft Certificaat hebt gehaald :D.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 14:18
Na een tijd kijken, toch mijn setje maar eens plaatsen. ;) Het is nog niet veel, maar ik ben er wel superblij mee, zeker omdat ik pas 15 ben en daarom dus niet zoveel geld heb als de meeste hier. >:) Anyway hier is de mijne.

Wat je ziet:
TV: Philips 32PFL7403D
Versterker: Sony TA-F40
CD-speler: Pioneer PD-S505
DVD-speler: Aristona DV439
Decoder: Humax IRHD-5000C

Speakers: B&W DM110 (op zelfgemaakte viltvoetjes)
Kabels: HQ (HDMI, Component) Hirschmann (Coax)

Het meubel heb ik dit jaar nog zelf gemaakt :) en de bakjes zijn gewoon van de Ikea. Zoals ik al zij ik ben er blij mee, alleen de versterker moet worden vervangen door een AV-reciever, omdat deze snel last heeft van clipping en niet voldoende aansluitingen. (Steeds erachter kruipen is irritant kan ik je verzekeren)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 21:47
Davidshadow13, netjes hoor! Zowel in de zin van opgeruimd als nette app. voor je leeftijd.
Is het niet verstandig de speakers wat hoger of in een angle te zetten?
Zodat de tweeters meer op oorhoogte zijn gericht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurkaN
Het advies van hier gevolgd en toch maar eens weer aan de slag gegaan in Sketchup. De nieuwe opstelling wordt binnenkort zoals hieronder:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 243975
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kun je niet beter laden maken in de 2 zijkanten? Of deurtjes die naar beneden opengaan? Voor de rest ziet het er wel nice uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 14:18
DnnSke schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:13:
Davidshadow13, netjes hoor! Zowel in de zin van opgeruimd als nette app. voor je leeftijd.
Is het niet verstandig de speakers wat hoger of in een angle te zetten?
Zodat de tweeters meer op oorhoogte zijn gericht.
Meestal lig ik op een matras voor nu. dus dan zijn de tweeters op oorhoogte. Ik heb erover gedacht stands te kopen omdat die ook spikes hebben, maar de speakers die ik nu heb zijn bijna viekant dus stands daarvoor vinden is moeilijk. Ik hoop dit jaar nog een paar nieuwe speakers en stands te kunnen kopen. Dan zal het wel beter zijn. :)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56
Davidshadow13 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:49:
Na een tijd kijken, toch mijn setje maar eens plaatsen. ;) Het is nog niet veel, maar ik ben er wel superblij mee, zeker omdat ik pas 15 ben en daarom dus niet zoveel geld heb als de meeste hier. >:) Anyway hier is de mijne.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:
TV: Philips 32PFL7403D
Versterker: Sony TA-F40
CD-speler: Pioneer PD-S505
DVD-speler: Aristona DV439
Decoder: Humax IRHD-5000C

Speakers: B&W DM110 (op zelfgemaakte viltvoetjes)
Kabels: HQ (HDMI, Component) Hirschmann (Coax)

Het meubel heb ik dit jaar nog zelf gemaakt :) en de bakjes zijn gewoon van de Ikea. Zoals ik al zij ik ben er blij mee, alleen de versterker moet worden vervangen door een AV-reciever, omdat deze snel last heeft van clipping en niet voldoende aansluitingen. (Steeds erachter kruipen is irritant kan ik je verzekeren)
De eerste twee foto's doen het hier niet. Maar dat ligt denk ik meer aan Imageshack. Misschien dat ze het binnenkort opeens wel weer doen.

Overigens is het een zeer nette setup hoor! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuPo
BurkaN schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:59:
Het advies van hier gevolgd en toch maar eens weer aan de slag gegaan in Sketchup. De nieuwe opstelling wordt binnenkort zoals hieronder:

[afbeelding]
Die opstelling ziet er imho een stuk beter uit! Op die manier haal je denk ik meer uit je set. In die hoek was het toch 'net-niet' zeg maar. Mooie schets ook trouwens (handig programma)!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 107284

BurkaN: een erg leuke setup!!! Densen heeft inderdaad erg mooie spullen: strak en toch mooi geluid! Zelf vond ik de Densen B-100 (meen ik) wel mooi klinken op de Master Concept 3, echter was het midden naar mijn smaak iets te terughoudend. De cd-speler daarentegen is wel erg mooi (alleen jammer van die rode display)!
Verbal Kint schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:52:
Op zich kan a-symmetrische opstelling niet verkeerd zijn. Zo heb ik de fronts wel op dezelfde afstand van de achtermuur staan, maar de linkerspeaker staat zo'n 3 meter van een zijmuur af en de rechter op 1.5-2 meter. Dat heb ik more-or-less opgevangen door een zware gordijn van plafond tot aan de vloer (is nl. een raampartij aan die zijde). Het stereobeeld is behoorlijk 'gecentreerd' en toch heel breed, zonder dat het naar rechts 'trekt'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:14

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Af en toe zie je in dit topic (vorige delen ook) kamers voorbij komen waar mensen van die Cinema-Borden hebben.

Dus van deze:

Nu heb ik met wat hulp al wel diverse shops gevonden in Amerika die deze borden leveren. Nu zijn deze tussen de $12,- en de $18,-. Dus op zich niet heel erg duur. Maar per stuk komt er $7,- aan verzendkosten bij aangezien het dus vanuit Amerika wordt verstuurd.

Nu heb ik interesse in wel meer dan één bordje. Namelijk DTS HD, Dolby TrueHD en Denon. En wellicht ook nog de gewone DTS en DD-varianten. Dan kom je dus op een flink totaalbedrag uit.

Dus mijn vraag is of iemand wellicht weet of er in Nederland (of omstreken dichterbij dan Amerika) ook van die borden te koop zijn. Zodat het totaalbedrag iets minder wordt...

De oplossing om de tekst/logo's af te laten drukken op zwaar materiaal bij een lokale drukker was al naar boven gekomen. Maar ik wil graag het echte (aluminium?) werk en niet een dik stuk karton...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 107284

FeaR1986 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:16:
Af en toe zie je in dit topic (vorige delen ook) kamers voorbij komen waar mensen van die Cinema-Borden hebben.

Dus van deze:
[afbeelding]

Nu heb ik met wat hulp al wel diverse shops gevonden in Amerika die deze borden leveren. Nu zijn deze tussen de $12,- en de $18,-. Dus op zich niet heel erg duur. Maar per stuk komt er $7,- aan verzendkosten bij aangezien het dus vanuit Amerika wordt verstuurd.

Nu heb ik interesse in wel meer dan één bordje. Namelijk DTS HD, Dolby TrueHD en Denon. En wellicht ook nog de gewone DTS en DD-varianten. Dan kom je dus op een flink totaalbedrag uit.

Dus mijn vraag is of iemand wellicht weet of er in Nederland (of omstreken dichterbij dan Amerika) ook van die borden te koop zijn. Zodat het totaalbedrag iets minder wordt...

De oplossing om de tekst/logo's af te laten drukken op zwaar materiaal bij een lokale drukker was al naar boven gekomen. Maar ik wil graag het echte (aluminium?) werk en niet een dik stuk karton...
Ik vermoed dat je voor die 12-18 dollar ook geen echt massief aluminium werk krijgt (of het moet vreselijk dun ge-extrudeerde plaatwerk zijn). Mooi gefreesde massief aluminium kost een hoop tijd om te maken en dus ook veel meer dan die 12-18 dollar.
Je zou ook kunnen kiezen voor 'borden' met de opdrukken die je het meeste gebruikt. De rest is toch niet relevant ;) Zo bespaar je ook geld >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 107284 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:20:
[...]Ik vermoed dat je voor die 12-18 dollar ook geen echt massief aluminium werk krijgt (of het moet vreselijk dun ge-extrudeerde plaatwerk zijn). Mooi gefreesde massief aluminium kost een hoop tijd om te maken en dus ook veel meer dan die 12-18 dollar.
Je zou ook kunnen kiezen voor 'borden' met de opdrukken die je het meeste gebruikt. De rest is toch niet relevant ;) Zo bespaar je ook geld >:)
Moet zeggen dat ik inderdaad niet voor de volle honderd procent weet waar die borden van gemaakt zijn. Maar als je op flink vergrote foto's kijkt dan lijkt het toch wel verdomd veel op geborsteld alu (echt hetzelfde qua looks wat ik ook op mijn Lian Li kast zie).

Heb nu wel de high-res afbeeldingen van internet weten te plukken.
Anders toch maar eens naar een drukker en vragen wat het kost om die borden te laten maken.
Alleen heb je dan wel dik karton en geen steviger materiaal.
Voordeel is wel dat je kan kiezen welke afmetingen je wilt... (ik zou dan voor A5 gaan ofzo).

Het zijn sowieso twee borden die ik wil:
  • Dolby TrueHD
  • DTS HD
Maar als het goedkoop kan wil ik meteen alles compleet hebben:
  • Dolby Digital
  • DTS
  • Blu-ray Disc
  • Etc.
Al kan het dan wel een kermis worden denk ik zo :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 213454

De home cinema in mijn nieuwe huiskamer. Een mooie studentenwoning samen met mijn vriendin.
http://img15.imageshack.us/img15/745/dsc02054a.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/897/dsc02143b.jpg

even de img tags verwijderd. Deze plaatjes zijn 3872px × 2592px!

De versterker en andere randapparatuur staan in de kast rechts van de tv. De kabels zijn in de muur gevreesd. De digitale ontvanger is in de tv ingebouwd waardoor ik maar een beperkt aantal kabels nodig had. ideaal. De tv lijkt vrij hoog gehangen op de 2e plaat maar dat geeft een redelijk vertekend beeld weer. Al met al ben ik erg tevreden.

[Voor 10% gewijzigd door teacher op 07-05-2009 23:03]

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 21:47
Anoniem: 213454 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:40:
De home cinema in mijn nieuwe huiskamer. Een mooie studentenwoning samen met mijn vriendin.
[afbeelding]
[afbeelding]

De versterker en andere randapparatuur staan in de kast rechts van de tv. De kabels zijn in de muur gevreesd. De digitale ontvanger is in de tv ingebouwd waardoor ik maar een beperkt aantal kabels nodig had. ideaal. De tv lijkt vrij hoog gehangen op de 2e plaat maar dat geeft een redelijk vertekend beeld weer. Al met al ben ik erg tevreden.
Ziet er lekker opgeruimd uit, zou zo de modere vervanging van 2 vazen en een schilderij/foto kunnen zijn.

Heb je trouwens nog een IR verlenger, gebruik je RF, of moet die deur steeds openstaan als je de apparatuur geruikt?
Wat er achter die spannende deur zit willen we (ik althans) ook graag weten (foto en wat specjes? :) )

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 10:06

R-B

Blokkert

FeaR1986 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:30:
[...]

Moet zeggen dat ik inderdaad niet voor de volle honderd procent weet waar die borden van gemaakt zijn. Maar als je op flink vergrote foto's kijkt dan lijkt het toch wel verdomd veel op geborsteld alu (echt hetzelfde qua looks wat ik ook op mijn Lian Li kast zie).

Heb nu wel de high-res afbeeldingen van internet weten te plukken.
Anders toch maar eens naar een drukker en vragen wat het kost om die borden te laten maken.
Alleen heb je dan wel dik karton en geen steviger materiaal.
Voordeel is wel dat je kan kiezen welke afmetingen je wilt... (ik zou dan voor A5 gaan ofzo).

Het zijn sowieso twee borden die ik wil:
  • Dolby TrueHD
  • DTS HD
Maar als het goedkoop kan wil ik meteen alles compleet hebben:
  • Dolby Digital
  • DTS
  • Blu-ray Disc
  • Etc.
Al kan het dan wel een kermis worden denk ik zo :p
Dat is wel vet >:)
idd, netjes afdrukken op karton achtig papier en dan inlijsten maakt ook heel mooi resultaat hoor :9~

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

R-B schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 08:02:
[...]Dat is wel vet >:)
idd, netjes afdrukken op karton achtig papier en dan inlijsten maakt ook heel mooi resultaat hoor :9~
Als er meer liefhebbers zijn voor de "goedkope" manier (dus uit laten printen op zwaar papier).
Hier kan je de meest gebruikte logo's wel vinden.
Dit zijn alleen de logo's van de audio-formaten. En niet van audio-merken als Denon, H/K, etc.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Anoniem: 213454 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:40:
[afbeelding]
[afbeelding]

Netjes! Is dat de E4000?

Verklein trouwens even je foto's. Die resoltie is een beetje erg overkill, gezien de max van 600 breed hier.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Rainesh
  • Nu online
FeaR1986 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:49:
[...]

Als er meer liefhebbers zijn voor de "goedkope" manier (dus uit laten printen op zwaar papier).
Hier kan je de meest gebruikte logo's wel vinden.
Dit zijn alleen de logo's van de audio-formaten. En niet van audio-merken als Denon, H/K, etc.
Kijk eens op Ebay, daar kun je heel veel van dit soort borden vinden en op htforum.nl vind je weleens inkoopacties.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

FeaR1986 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:16:

Dus van deze:
[afbeelding]

Heb je misschien linkjes van die shops, want ik ben daar ook geïnteresseerd in :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Rainesh schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:05:
[...]Kijk eens op Ebay, daar kun je heel veel van dit soort borden vinden en op htforum.nl vind je weleens inkoopacties.
Op Ebay had ik dus al gekeken en daar lag ook het probleem.
Die borden zijn an zich niet zo heel duur met prijzen tussen de $12,- en $18,-.
Alleen per bord komt er $7,- verzendkosten bij en dat vind ik wat te veel.
Zoals gezegd wil ik een bord of vijf bestellen en dan heb ik $35,- aan verzendkosten!
Dit omdat ze per stuk verzonden worden in verband met beschadigen als ze op elkaar liggen ofzo 8)7

Zal het HT-forum ook eens in de gaten gaan houden, want inkoopacties zijn altijd leuk :P
Mister I schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:11:
[...]Heb je misschien linkjes van die shops, want ik ben daar ook geïnteresseerd in :)
Hier zo'n Ebay-store

[Voor 24% gewijzigd door FeaR op 07-05-2009 16:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Volgens mij mist er nog iets.... :P

Van links naar rechts: Speakerkabels, 2x LAN, Stroom, Stroom :)

[Voor 38% gewijzigd door Danielson op 08-05-2009 10:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuPo
Danielson schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:09:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ja, en dus? :/

Wel leuk trouwens, alles door de muur. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Danielson schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:09:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind 't altijd riskant om alles in de muren te stoppen. Als je je opstelling anders wil dan kan het niet meer of je moet je muur opnieuw laten stuccen. Ik heb alles zoveel mogelijk onder m'n eiken panelen door in de dempingsvloer laten lopen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Exirion schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:33:
Ik vind 't altijd riskant om alles in de muren te stoppen. Als je je opstelling anders wil dan kan het niet meer of je moet je muur opnieuw laten stuccen. Ik heb alles zoveel mogelijk onder m'n eiken panelen door in de dempingsvloer laten lopen.
Langs de plintjes gaat ook mits je de speakers dicht tegen de muur zet.

Maar in de muur, ik zie er eigenlijk geen problemen in als je weet dat je altijd satelliet speakers ofzo blijft gebruiken. Dan omschakelen naar zuilen is minder makkelijk ;) Maar ik kan me er wel iets bij inbeelden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Chevy454 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:01:
Maar in de muur, ik zie er eigenlijk geen problemen in als je weet dat je altijd satelliet speakers ofzo blijft gebruiken.
Totdat er ineens een andere opstelling komt door een andere tafel/kast/bank en de boel verschoven of misschien wel gedraaid moet worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Exirion schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:25:
[...]

Totdat er ineens een andere opstelling komt door een andere tafel/kast/bank en de boel verschoven of misschien wel gedraaid moet worden.
Het ziet er gewoon mooi uit. Als iemand dat graag wil, gewoon doen! Hetzelfde als constant maar wachten op nieuwe hardware, eindeloos. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 23:18

l3p

www.^.nl

Kan maar geen spijt krijgen van al dat gefrees :9

L3p - HF - PC - HT - MK - PV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 23:26
hallo ik ben nog niet zo bekend met dit forum, maar nu wou ik enkele plaatjes hier posten van mijn set maar ik krijg met geen mogelijkheid een foto geplakt kan iemand me helpen??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Exirion schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:25:
Oh maar dat is slechts een kwestie van 2 dagen voordat het terug staat zoals het stond :+

Maar ik begrijp je punt wel :)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50
Ik heb ook recentelijk geinvesteerd in een betere cinema ervaring, en dit is het (voorlopige) resultaat:

Wat is te zien:
2 x Monitor Audio RS6
1 x Denon AVR 2309
1 x Panasonic PH-FZ80 (50")
2 x Qed original cable
1 x Popcorn hour
(Jackson KV2 & Jackson COW7, maar dit heeft niets met de home cinema te maken :))

In de nabije toekomst is het de bedoeling dat er nog een center, een woofer en 2 rears bijkomen (5.1 setup).
En ook nog een betere TV meubel + TV aan de muur hangen.

[Voor 16% gewijzigd door SlasZ op 08-05-2009 13:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-04 09:15
SlasZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:57:
Ik heb ook recentelijk geinvesteerd in een betere cinema ervaring, en dit is het (voorlopige) resultaat:

[afbeelding]

Wat is te zien:
2 x Monitor Audio RS6
1 x Denon AVR 2309
1 x Panasonic PH-FZ80 (50")
2 x Qed original cable
1 x Popcorn hour
(Jackson KV2 & Jackson COW7, maar dit heeft niets met de home cinema te maken :))

In de nabije toekomst is het de bedoeling dat er nog een center, een woofer en 2 rears bijkomen (5.1 setup).
Komt er ook nog een nieuw tv kasje? Ik vind hem namelijk een beetje smal in verhouding met je dikke tv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 23:26
.

[Voor 98% gewijzigd door downing op 08-05-2009 13:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 15:43
downing schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:53:
hallo ik ben nog niet zo bekend met dit forum, maar nu wou ik enkele plaatjes hier posten van mijn set maar ik krijg met geen mogelijkheid een foto geplakt kan iemand me helpen??
Mag eigenlijk niet deze vragen, maar er staat wat over plaatjes in de topic start onder het kopje 'Foto's uploaden, posten, resizen, etc'.

En je hebt ook nog de optie om na het maken van je post op 'Bekijk bericht' te klikken om te kijken hoe het er uit ziet voordat je zinloze posts maakt.

[Voor 13% gewijzigd door Who Am I? op 08-05-2009 13:04]

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50
Nico111 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:00:
[...]

Komt er ook nog een nieuw tv kasje? Ik vind hem namelijk een beetje smal in verhouding met je dikke tv.
Yep, maar het meubel die ik wil kost dik 4000 euro dus ik zal het nog eventjes met deze doen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 10:06

R-B

Blokkert

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

klikje :+

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee