[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.347 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:47

EraZor

Don't mention the war

Hmmm vaag... ik heb gewoon internet en netwerk connectiviteit, maar als ik wat voor een adres dan ook buiten het netwerk probeer te pingen, dan krijg ik constant een timeout.... Volledige firewall gedisabled, maar geen sjoege... kan ook niet verbinden met m'n niewsserver... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 10:24
EraZor schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:21:
Hmmm vaag... ik heb gewoon internet en netwerk connectiviteit, maar als ik wat voor een adres dan ook buiten het netwerk probeer te pingen, dan krijg ik constant een timeout.... Volledige firewall gedisabled, maar geen sjoege... kan ook niet verbinden met m'n niewsserver... iemand een idee?
Een vriend van me moest zijn homegroup verlaten en het netwerk op public zetten om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

helaas...hier geen ssucces. Is het specifiek een probleem dat ik heb? ping bijv. www.nu.nl vanaf command promt timed out. Gewoon surfen geen prob. vanaf de overige vista machines in mijn thuisnetwerk ook geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.P.A.X.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-04 13:02
EraZor schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:21:
Heb ook zoiets: soms na reboot heb geen internet, terwijl het op een andere pc natuurlijk wel is. Disable > Enable network verhelpt het probleem.

Iemand een beter oplossing voor een soortgelijke probleem!?

Nederlands is niet mijn moedertaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
In windows XP had ik bij een map op details view altijd de mogelijkheid om de kolom "Codecs" aan te zetten. Zo kon ik altijd snel zien welke .mkv's DTS audio hadden (en die ik dus om moest zetten naar DolbyDigital voor mijn HDX1000).

In Windows7 is de kolom codecs echter verdwenen. Weet iemand toevallig waar deze voor vervangen is? Of is de hele optie gewoon weg?

Mocht het niet duidelijk zijn wat ik bedoel, dan moeten jullie dat maar even zeggen, dan maak ik wat screenshotjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Ik heb net gekeken, maar met Vista Home Premium heb ik hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:42
Deismyna schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:34:
In windows XP had ik bij een map op details view altijd de mogelijkheid om de kolom "Codecs" aan te zetten. Zo kon ik altijd snel zien welke .mkv's DTS audio hadden (en die ik dus om moest zetten naar DolbyDigital voor mijn HDX1000).

In Windows7 is de kolom codecs echter verdwenen. Weet iemand toevallig waar deze voor vervangen is? Of is de hele optie gewoon weg?

Mocht het niet duidelijk zijn wat ik bedoel, dan moeten jullie dat maar even zeggen, dan maak ik wat screenshotjes :)
Ik denk dat een codec (pack) dat dan heeft toegevoegd, want ik kan 't bij XP Pro ook niet vinden :S

There is no place like 127.0.0.1

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

K.P.A.X. schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:33:
[...]

Heb ook zoiets: soms na reboot heb geen internet, terwijl het op een andere pc natuurlijk wel is. Disable > Enable network verhelpt het probleem.

Iemand een beter oplossing voor een soortgelijke probleem!?
Mja, dat klinkt als een brakke netwerkdriver oid. Of wellicht iets met energiebesparing....

Ik heb absoluut geen netwerkproblemen oid; heb gewoon netwerksaheres, internet etc etc, maar kan alleen m'n nieuwsserver niet bereiken (en dus niks pingen buiten het netwerk). Zelfs utorrent werkt naar behoren...

Vreemde is ook dat het met m'n vorige installatie prima ging (upgrade vanaf vista64 -> win7 x64 (build 7000). Nu met een clean install (op dezelfde laptop) van win 7 x86 (build 7022) dit gedoe...

[ Voor 13% gewijzigd door EraZor op 12-02-2009 09:10 ]

Deismyna schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:34:

Dat zat niet standaard in XP, voor zover ik weet.
Ik denk dat je er een ander programmaatje voor gebruikte?

Over de columns in XP:
Available Column Settings
Owner, Name, Size, Type, Date Modified, Status, Attributes, Author, Title,
Subject, Category, Pages, Comments, Copyright, Date Created, Date Accessed,
Attributes, Artist, Album Title, Year, Track Number, Genre, Duration, Bit
Rate, Protected, Camera Model, Date Picture Taken, Dimensions, Company,
Description, File Version, Product Name and Product Version

Note: Name, Size, Type and Modified settings are enabled by default.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

anandus schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:17:
[...]
De enige manier om dat te doen is door een iFilter driver mee te leveren en die te installeren geloof ik :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 07:49

Pathogen

Shoop Da Whoop

Gister de x64 versie (buildje 7000) op een VM gezet (VMWare Server 2 met Vista x64 als OS type geselecteerd).
Geen enkel probleem met de install dit keer en het draait best netjes op 1 core van mijn i7 920 en 1 Gb RAM toegewezen.
Windows Experience Index bleef voor 2 puntjes op 1.0 steken dankzij de VM (Video en nog iets) maar de rest zat rond de 5.0.

Voor het mooie wil ik nog steeds een aparte install maken, aangezien XP toch echt achterblijft bij het handlen van een quadcore en ik toch eens een keer van DirectX 10 gebruik wil kunnen maken, maar aangezien ik binnenkort toch mijn primary HDD ga vervangen door een raid0 van 2x500Gb kan ik mooi voor die tijd een disk image maken van mijn XP x64.

Tot nu toe dus nog geen probleempjes met 7 deze keer.

• Deismyna
  • Laatst online: 20:31
anandus schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:17:
[...]

Over de columns in XP:

[...]
Ah, waarschijnlijk wordt dit dan mee geïnstalleerd met CCCP en werkt het dus blijkbaar niet onder vista/windows7. Apart, altijd gedacht dat dit standaard in XP zat.

Hier nog een screenshotje van wat ik precies bedoel.

Viel me trouwens meteen op hoe ongelooflijk traag Windows XP aanvoelde in vergelijking met windsows7. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de XP installatie al wat ouder is, maar alsnog, die draait wel op RAID0 i.i.t mijn windows7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 21:51
Voor al degenen die Comodo Internet Security 3.8 beta gebruiken: 3.8 is nu final: https://forums.comodo.com...68_released-t34345.0.html .

Denk eraan om in Vista Compatibility modus te installeren en als admin (met een uitgebreide HIPS als die van CIS kan UAC natuurlijk gewoon uit........ :Y) ). Ik vergat de Vista Compatibility modus en eindigde met een firewall die niet werkte. Merk op dat de installer van de beta gewoon een roll back deed tijdens de installatie en je op deze manier gedwongen werd even verder te kijken dan de neus lang was.

[ Voor 6% gewijzigd door EricJH op 13-02-2009 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Gister maar weer Windows 7 op mijn laptop gepleurt en geprobeerd om achter mijn SSD performance probleem te komen.

Ik had op mijn externe schijf een map genaamd SWTOOLS, waar allerlei shit stond van Lenovo, dus ook drivers ed.
Nu heb ik gewoon alles aangeklikt en gekeken of ik het kon installeren om zoveel mogelijk devices van mijn laptop niet meer onbekend te hebben. Nu zat er ook een Intel SATA driver bij en verrek! Dat was de hele tijd het probleem van mijn performance probleem. Sinds ik deze driver heb geïnstalleerd vliegt W7 als een gek, net zo snel en soms zelfs sneller dan mijn Vista installatie! :D

Nu houd niets mij meer tegen om W7 te houden, alhoewel sommige compatibility problemen wel irritant zijn. (sommige Lenovo software) Maar ik ben ervan overtuigd dat Lenovo over een tijdje wel met drivers voor W7 komt, niet waar?

Zijn er trouwens mensen die W7 gebruiken met een fingerprint scanner en weten of daar alternatieve software voor is? Aangezien bij mij de standaard Lenovo fingerprint software niet werkt..
Ook werken vele FN-keys niet, maar dat heeft volgens mij te maken met het ATK probleem? Komt daar nog een fix voor?

[ Voor 5% gewijzigd door RnB op 13-02-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Weet iemand al hoe je sidebar gadgets kan installeren?
Ik download bv buienradar, maar als ik die wil installeren dan krijg ik een unspecified error, wat ik ook probeer.

Ohja ik heb windows7 x64 build7000

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 13-02-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 60905 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:06:
Ik download bv buienradar, maar als ik die wil installeren dan krijg ik een unspecified error, wat ik ook probeer.

Hier werkt het gewoon. Misschien UAC uitgezet?
Hier werkt het op build7000 en build 7022, beiden 32bit, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 23:54
Elke keer dat ik mijn HTPC opnieuw opstart start de resolutie interlaced ik moet dat in CCC mijn resolutie veranderen naar 1920x1080p, als ik dat doe met resolutie instellingen van win7 zelf dan springt hij meteen terug naar interlaced. Ik word het nu alleen een beetje zat steeds die resolutie te moeten aanpassen zodra ik mijn HTPC opstart.

De HTPC is op een Samsung 46A856 aangesloten doormiddel van HDMI via een Asus 4350 videokaart met directe HDMI aansluiting.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ZDnet heeft Windows 7 op een oude netbook gezet met Via proc en 512mb: http://www.zdnet.nl/tv.cfm?id=98432&mxp=105

Draait als een zonnetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:51:
Gister maar weer Windows 7 op mijn laptop gepleurt en geprobeerd om achter mijn SSD performance probleem te komen.

Ik had op mijn externe schijf een map genaamd SWTOOLS, waar allerlei shit stond van Lenovo, dus ook drivers ed.
Nu heb ik gewoon alles aangeklikt en gekeken of ik het kon installeren om zoveel mogelijk devices van mijn laptop niet meer onbekend te hebben. Nu zat er ook een Intel SATA driver bij en verrek! Dat was de hele tijd het probleem van mijn performance probleem. Sinds ik deze driver heb geïnstalleerd vliegt W7 als een gek, net zo snel en soms zelfs sneller dan mijn Vista installatie! :D

Nu houd niets mij meer tegen om W7 te houden, alhoewel sommige compatibility problemen wel irritant zijn. (sommige Lenovo software) Maar ik ben ervan overtuigd dat Lenovo over een tijdje wel met drivers voor W7 komt, niet waar?

Zijn er trouwens mensen die W7 gebruiken met een fingerprint scanner en weten of daar alternatieve software voor is? Aangezien bij mij de standaard Lenovo fingerprint software niet werkt..
Ook werken vele FN-keys niet, maar dat heeft volgens mij te maken met het ATK probleem? Komt daar nog een fix voor?
Ik heb een T61 van Lenovo enneh....ik kreeg eerder deze week ineens de melding dat er een driver was voor m'n fingerprintscanner :+

http://www.upek.com/support/downloads/windows7/w7x64.asp :+ Ik zeg downloaden maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Ah kijk, hier zocht ik naar! Hartstikke bedankt! :)
Hoe heb jij trouwens de problemen met de overige software (Lenovo Care ed) opgelost?

Hm bummer, mijn sensor wordt dan weer niet supported. :(
Maargoed, ze zeggen wel dat het in de volgende versie wordt support, wacht ik die maar af. Ben iig blij dat ze niet stilzitten. :)

[ Voor 41% gewijzigd door RnB op 13-02-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 07:49

Pathogen

Shoop Da Whoop

PWM schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:32:
ZDnet heeft Windows 7 op een oude netbook gezet met Via proc en 512mb: http://www.zdnet.nl/tv.cfm?id=98432&mxp=105

Draait als een zonnetje :P
Het draaide ook erg netjes op mijn C7 1,5Ghz bordje (met 1 Gb RAM dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:18:
Hoe heb jij trouwens de problemen met de overige software (Lenovo Care ed) opgelost?

Maargoed, ze zeggen wel dat het in de volgende versie wordt support, wacht ik die maar af. Ben iig blij dat ze niet stilzitten. :)
Hmm..heb eigenlijk geen van de lenovo software verder geinstalleerd ;) en ik heb niet echt het idee dat ik iets mis ook hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:18:

Welke reader heb je? Ik heb een X301, en daarvoor geeft 7 mij deze link: www.authentec.com/win7update/W7Wbf32.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Ik heb de USB\VID_147E&PID_1000&REV_0033 van UPEK.
Jij hebt er blijkbaar eentje van Authentec, die kan ik dus niet gebruiken.
Ik wacht de nieuwe preview versie van UPEK wel even af, het is volgens mij wel een mooi stukje software.
TheVMaster schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:33:
[...]

Hmm..heb eigenlijk geen van de lenovo software verder geinstalleerd ;) en ik heb niet echt het idee dat ik iets mis ook hehe
Ah okay, dat kan natuurlijk. Ik mis sommige dingen dus wel. Ik vind Care bijvoorbeeld erg handig om even snel het display uit te zetten. En dat de FN-keys (en de keys aan de linkerkant van de keyboard) niet werken vind ik ook een groot gebrek moet ik eerlijk zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door RnB op 13-02-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:08:
[...]
Hier werkt het gewoon. Misschien UAC uitgezet?
Hier werkt het op build7000 en build 7022, beiden 32bit, though.
UAC staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:44:
Ik heb de USB\VID_147E&PID_1000&REV_0033 van UPEK.
Jij hebt er blijkbaar eentje van Authentec, die kan ik dus niet gebruiken.

[...]

Ah okay, dat kan natuurlijk. Ik mis sommige dingen dus wel. Ik vind Care bijvoorbeeld erg handig om even snel het display uit te zetten. En dat de FN-keys (en de keys aan de linkerkant van de keyboard) niet werken vind ik ook een groot gebrek moet ik eerlijk zeggen.
Inderdaad....hehe ach...ik gebruik die keys toch zowat nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 60905 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:06:

Ik heb gemerkt dat niet alle gadgets (voor Vista) het ook goed doen op Windows 7. Geen idee wat de oorzaak is, maar sommige willen niet installeren..

Update : De buienradar Gadget doet het dan weer wel hier...

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 13-02-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289913

MrBlueEyes schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:17:
Elke keer dat ik mijn HTPC opnieuw opstart start de resolutie interlaced ik moet dat in CCC mijn resolutie veranderen naar 1920x1080p, als ik dat doe met resolutie instellingen van win7 zelf dan springt hij meteen terug naar interlaced. Ik word het nu alleen een beetje zat steeds die resolutie te moeten aanpassen zodra ik mijn HTPC opstart.

De HTPC is op een Samsung 46A856 aangesloten doormiddel van HDMI via een Asus 4350 videokaart met directe HDMI aansluiting.
Als je zelf na denkt heeft dat met driver te maken ;)
Dus dat komt wel goed hoor..
Ik zou het alleen fijn vinden als de meeste bedrijfen even hun drivers afstellen..
Vooral antivirussen etc en adobe en .. iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18
Wel leuk, ik had hier gister een mini lanparty in huis. 1 iemand kon geen verbinding maken met het netwerk en heeft toen mijn 2e laptop geleend waar dus Windows 7 op geïnstalleerd stond. Werkte zonder problemen. Ook alle oude spellen die we speelden (veel mensen hadden niet de nieuwste laptop) deden het zonder problemen. Wat dat betreft heeft Windows 7 zich goed gehouden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Hebben mensen ervaring met Steam op W7? Ik heb het een aantal keren geprobeerd om te installeren, maar ik krijg steeds een hele vage fout, ook met Vista compatibility aan. Heel het systeem begint dan meteen te flippen.
Toch moet het lukken, aangezien ik ergens op het net een screenshot van een W7 desktop met het Steam icoontje in de taskbar zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij mij draait Steam prima op win7 x64. Ook steam-games draaien gewoon (cs:source en gta4).

Misschien een idee om te vertellen wat je precies voor 'vage fout' krijgt? ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Palomar op 13-02-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Heb windows 7 op mn macbook gegooid (vorige generatie, de laatste witte nog) > x64 versie
C2D 2.0ghz & 2gig ram, 160gb hdd. onboard gfx kaart
Installeren ging vrij vlot, Alle drivers en dingen werkten vrijwel direct behalve ethernet, heb ik via de site van marvell nog even moeten zoeken maar da's verder ook geen prob.
Enigste vermeldbare punt is dat ik niet echt via bootcamp gewerkt heb, er stond al vista op dus heb gewoon koud vanaf Vista geinstalleerd. (zonder problemen)
Ivm de opstarttijd van Mac OS/X is het ongeveer gelijk met Windows 7.

Hier en daar zijn er nog dingen die n vraagtekentje geven in device manager maar daar heb ik me nog niet in verdiept.
Voor de rest draaien al mijn grafische programma's zoals vectorworks, cinema4D, sketchup & photoshop zonder problemen.

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Palomar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:38:
Bij mij draait Steam prima op win7 x64. Ook steam-games draaien gewoon (cs:source en gta4).

Misschien een idee om te vertellen wat je precies voor 'vage fout' krijgt? ;)
Geen problemen bij de installatie gehad? En hoe heb je hem geïnstalleerd, in compatibility mode of normaal?
Ik zal zo wel even een screenshotje maken, want het is moeilijk uit te leggen, vandaar dat vaag. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RnB op 13-02-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291131

hallo allemaal,

ik heb dus gisteren ook Windows 7 geinstalleerd op m'n pc. Maar nu is het probleem dat het geluid het niet doet. Er zit geen sound card driver op de computer. Ook zit er nog geen video card driver op. Hebben meer mensen dit gehad, en hoe is dit opgelot? Ik ben al een poosje op zoek maar heb nog niks gevonden.

Ik poker altijd op m'n computer met everest, en voorheen ging dit prima. Maar sinds ik windows 7 heb wil everest poker niet meer goed opstarten. Als ik hem aanklik dan start hij op en daarna gaat hij meteen weer uit. Heeft ook hiervoor iemand een oplossing? ik denk namelijk dat dit komt omdat ik nu Windows 7 heb. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Hm, je weet dat het een beta is die niet zomaar werkt hè?

Ik zou zeggen, kijk is op de website van de fabrikant van jouw pc of, aangezien je everest hebt, kijk wat de fabrikant is van je soundcard en videokaart en ga is op hun website kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:43:

Ik zou zeggen, kijk is op de website van de fabrikant van jouw pc of, aangezien je everest hebt, kijk wat de fabrikant is van je soundcard en videokaart en ga is op hun website kijken.
en waar ku je dat zien? wat je fabrikant is van m'n soundcard en videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anoniem: 291131 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:40:
Hebben meer mensen dit gehad, en hoe is dit opgelot? Ik ben al een poosje op zoek maar heb nog niks gevonden.
Denk je niet dat het wel eens handig kan zijn te melden wat voor hardware zoals chipset e.d. je daadwerkelijk gebruikt en de bijbehorende drivers op te zoeken?

Het gaat niet vanzelf, en psychic debugging is met een totaal gebrek aan info ook niet van toepassing.

Doe jezelf en ons een plezier en bedenk zelf wat een buitenstaander met jouw post kan (niks dus) ? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Anoniem: 291131 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:46:
[...]

en waar ku je dat zien? wat je fabrikant is van m'n soundcard en videokaart?
Je hebt toch everest? Of is dat ook een pokerspel?
Mss toch even handig om je specs te geven, zoals hierboven wordt gezegd. Of een ander OS erop zetten, want mss is W7 niet voor jou, als ik dat zo lees. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar je kunt windows 7 er niet zomaar afgooien zodat alles weer is zoals het ervoor was? Of moet je dan heel windows opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:43:

Everest de poker client, niet het hardware programma.

Misschien moet je geen windows 7 draaien? Als je zelf niet je problemen kan oplossen ga je het nog aardig lastig krijgen. Tis een beta he, test versie.
Anoniem: 291131 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:50:
Maar je kunt windows 7 er niet zomaar afgooien zodat alles weer is zoals het ervoor was? Of moet je dan heel windows opnieuw installeren?
Heb je een update gedaan of een verse installatie?

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 13-02-2009 18:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Dat ligt eraan wat er bij je systeem zat of dat je recovery cd's hebt aangemaakt, wat tevens wordt aangeraden door Microsoft voordat je W7 erop gooit.
Je geeft veel te weinig informatie om jou te kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RnB schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:55:
Dat ligt eraan wat er bij je systeem zat of dat je recovery cd's hebt aangemaakt, wat tevens wordt aangeraden door Microsoft voordat je W7 erop gooit.
Je geeft veel te weinig informatie om jou te kunnen helpen.
Ik had hiervoor windows xp, toen heb ik gisteren windows 7 gedownload. Die heb ik toen volgens de aanwijzingen geinstalleerd. Heb geen recoverys en dergelijke aangemaakt. Hij is nu vast geinstalleerd. Dus waarschijnlijk moet ik windows weer opnieuw installeren ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

stevieg:

Begin nou eens met de basics: zorg dat je weet wát er allemaal voor hardware in je PC zit vóórdat je iets gaat installeren?
Oftewel: specificaties opzoeken van je PC. Bonnetjes, handleidingen, moederbord type en merk.. dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alt-92 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:04:
stevieg:

Begin nou eens met de basics: zorg dat je weet wát er allemaal voor hardware in je PC zit vóórdat je iets gaat installeren?
Oftewel: specificaties opzoeken van je PC. Bonnetjes, handleidingen, moederbord type en merk.. dat soort dingen.
KAN ME NIKS MEER VERREKKEN
ik heb nu de recovery cd erbij gepakt en ga alles opnieuw installeren. tyfuswindows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Anoniem: 291131 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:58:
[...]

Ik had hiervoor windows xp, toen heb ik gisteren windows 7 gedownload. Die heb ik toen volgens de aanwijzingen geinstalleerd. Heb geen recoverys en dergelijke aangemaakt. Hij is nu vast geinstalleerd. Dus waarschijnlijk moet ik windows weer opnieuw installeren ofniet?
Dat kan ja, maar je kan ook W7 blijven gebruiken als je even je best doet en is eindelijk je specs geeft.

Nvm, mijn gedachten zijn werkelijkheid geworden..

[ Voor 7% gewijzigd door RnB op 13-02-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 291131 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:10:
[...]

ik heb nu de recovery cd erbij gepakt en ga alles opnieuw installeren. tyfuswindows 7
Nee jij bent te dom om zulke dingen met een pc te doen, het probleem ligt echt bij jou.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
[...]

dat is misschien inderdaad maar beter voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Inderdaad. Hard roepen en meteen boos worden :/ .
Jij zult vaak je pc het raam uit gooien als je zo vlug al kwaad word.
En zeker aangezien het een Beta is en niet een Final waar je voor betaald hebt.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Beetje snel opgeven he..
Als jij niet gewoon vertelt wat je allemaal heb dan kunnen we ook niks.
Ligt het aan jezelf..
Misschine is dat programma gewoon nog niet aangepast voor windows 7.
Of wat dan ook..
Dan moet het spel het aanpassen..
Dus niet de schuld van microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
[...]

Wtf :D Je gaat toch ook geen races rijden met een auto die nog in de testfase zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geloof dat de boodschap nu wel doorgekomen is (helaas)... zullen we het nu weer gezellig houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar soms, als ik op de tijd in de taakbalk klik, wordt mijn resolutie opeens 800*600 px en wordt aero uitgeschakeld. Ik heb dit gemeld bij microsoft, zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
tom.keim schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 16:15:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar soms, als ik op de tijd in de taakbalk klik, wordt mijn resolutie opeens 800*600 px en wordt areo uitgeschakeld. Ik heb dit gemeld bij microsoft, zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Nee, bij mij niet. Het komt waarschijnlijk door de driver van je grafische kaart, want zowel de resolutie en Aero maken daar gebruik van.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
Petervanakelyen schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 16:26:
[...]

Nee, bij mij niet. Het komt waarschijnlijk door de driver van je grafische kaart, want zowel de resolutie en Aero maken daar gebruik van.
dat zal inderdaad best kunnen, mijn grafiche kaart is namelijk niet zo goed(een onboard intel(naam nog even opzoeken)), maar wat ik raar vindt, is dat het alleen gebeurd als ik op de tijd in de taakbalk klik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:02
Windows live messenger is van een update voorzien

"De update heeft versienummer 14.0.8064.0206 meegekregen en kan vanaf deze locatie als webinstaller worden gedownload."

Maar deze wlm loopt om de haverklap vast bij mij. Ik ben er nog niet achter wat het is. Het aanmelden gaat goed. Maar wanneer ik 1 of meer chat vensters heb openstaan loopt deze vast en kan ik alleen nog maar de sessie beeindigen.

Ik draai deze versie nu in de vista compatibility mode en dat gaat wel goed.

Ik kan mij niet voorstellen dat het komt doordat mijn systeems specs onvoldoende zijn:

amd athlon 64 +3200
2g ddr pc3200 geheugen

[ Voor 11% gewijzigd door Mils op 14-02-2009 19:12 . Reden: aanvulling ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 06:55
WIndows 7 geinstalleerd, werkt prima

-edit- opgelost al....

En dreamscene geinstalleerd en werkt perfect _O_

[ Voor 69% gewijzigd door neggix op 14-02-2009 19:25 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:36
Hangt deze URL jullie IE8 ook op, of ligt het aan mijn installatie ? (in firefox doet ie het bijv. wel gewoon)

http://www.wijwetenalles....sdatum-heffingsrente.html

[ Voor 12% gewijzigd door sverzijl op 14-02-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
sverzijl schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:50:
Hangt deze URL jullie IE8 ook op, of ligt het aan mijn installatie ? (in firefox doet ie het bijv. wel gewoon)

ja, dat gebeurd bij mij ook,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neggix schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:22:
WIndows 7 geinstalleerd, werkt prima

-edit- opgelost al....

En dreamscene geinstalleerd en werkt perfect _O_
Misscgien een domme vraag :o maar:
Hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sverzijl schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:50:

In compatibilty modus doet ie het wel :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 14-02-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 07:29
hm... officiele beta gedl, geinstalleerd, na reboot laad die dus het dekstop met windows 7 build 7000 enzo, blijft het desktop zwart, laad ook niet verder, gebeurd helemaal niets :S

dan maar even die nieuwe x86 build van newsserver afplukken en daarmee proberen.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anoniem: 60905 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:02:
[...]

In compatibilty modus doet ie het wel :) .
Ik weet niet of je dit nu serieus bedoelde, of als grap.
want : "compatibility modes cannot be set on this program because it is part of this version of Windows"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 18-06 06:55
Anoniem: 60905 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:56:
[...]

Misscgien een domme vraag :o maar:
Hoe heb je dat gedaan?
Ja, op de nieuwsgroepen staat een goeie versie. ff goed zoeken... dan werkt het super
Tiduz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:18:
hm... officiele beta gedl, geinstalleerd, na reboot laad die dus het dekstop met windows 7 build 7000 enzo, blijft het desktop zwart, laad ook niet verder, gebeurd helemaal niets :S

dan maar even die nieuwe x86 build van newsserver afplukken en daarmee proberen.
Niet toevallig een tv out kabeltje in je tv zitten? Had ik ook, schakelde automatisch die als eerste...

[ Voor 47% gewijzigd door neggix op 14-02-2009 20:52 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28
sverzijl schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:25:
[...]

Ik weet niet of je dit nu serieus bedoelde, of als grap.
want : "compatibility modes cannot be set on this program because it is part of this version of Windows"
Dat is ook een knop in IE8 waardoor sommige sites wel goed worden weergegeven :) Langs de adresbalk als ik het goed heb.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1219907481.png

Dat doorgescheurde plaatje of wat het ook moet zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 14-02-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
JanW schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:52:
[...]

Dat is ook een knop in IE8 waardoor sommige sites wel goed worden weergegeven :) Langs de adresbalk als ik het goed heb.

[afbeelding]

Dat doorgescheurde plaatje of wat het ook moet zijn.
Ah. die kende ik nog niet. Lost ook meteen wat problemen op die ik met andere sites had. tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pfff, je komt nu wel wat gekke dingen tegen met andere programma's die eigenlijk maar raar geprogrammeerd zijn. Neem de Belastingdienst. Die programma's hebben een hard geprogrameerde map die gebruikt word bij het openen. Echter, aangezien mijn documentenmap op een server staat, die nu uitstaat, is er werkelijk geen mogelijkheid om dat programma op te starten 8)7 Wellicht handig als ze dit soort mappen zelf laten kiezen.

Bij de-installatie krijg je ook nog de vraag of je de Directory wilt verwijderen. Directory? Wist niet dat de belastingdienst Windows 3.1 nog ondersteunde.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 14-02-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiduz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:18:

Heb je toevallig een tweede scherm of tv aan je computer gekoppeld? Dan zal dat het probleem waarschijnlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
anandus schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:55:
[...]
Heb je toevallig een tweede scherm of tv aan je computer gekoppeld? Dan zal dat het probleem waarschijnlijk zijn :)
klopt precies, jammer, heb niet veel zin mn hdtv af te sluiten alleen om windows te gebruiken :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd, ik zie WEL beeld, ik zie windows 7 build 7000 enzo in rechterhoek, maar daarna laad die niet verder, zit dus oneindig naar een semi boot scherm te kijken, startbalk enzo laad niet.

safe mode kan die niet de eerste keer je pc configgen, daarna normale mode geprobeerd -> reboot, gebeurd telkens, ik blijf wel bij vista dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zie je op je hdtv nou wel of niet meer dan op je monitor? Want dan zou je wel kunnen instellen dat je monitor het primaire scherm wordt.

Kijk ook eens of ctrl+alt+del (of ctrl+shift+escape) reageert.

Maarja, het klinkt allemaal niet erg gezond. Denk dat er gewoon iets niet goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Vandaag ongeveer 15 min na boot telkens een BSOD met mijn MSI GX620. Waar het aan ligt weet ik eigenlijk niet. Maar ik geef het voorlopig op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Palomar schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:56:
Zie je op je hdtv nou wel of niet meer dan op je monitor? Want dan zou je wel kunnen instellen dat je monitor het primaire scherm wordt.

Kijk ook eens of ctrl+alt+del (of ctrl+shift+escape) reageert.

Maarja, het klinkt allemaal niet erg gezond. Denk dat er gewoon iets niet goed is ;)
nope, ik zie gewoon normaal op mn monitor alles. niets reageert, rechtermuisknop niet, ctrl alt del niet, ctrl alt escape niet, hij laad windows wel maar bij de desktop stopt die compleet., nu heb ik hem zover dat die na de eerste keer windows wilt instellen, en daarna reboot die onverwacht.

Tevens heb ik tijdens de install geen ene muisklik of serial hoeven te doen, heb wel de gewone officiele beta van ms gedl met key, dat vond ik ook al raar. misschien dat het mijn usb hub is dan, ik heb best veel usb devices aangesloten (hdd, g15, usbhub met verlengkabel waar 3 slots van in gebruik zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiduz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:48:
[...]
nope, ik zie gewoon normaal op mn monitor alles. niets reageert, rechtermuisknop niet, ctrl alt del niet, ctrl alt escape niet, hij laad windows wel maar bij de desktop stopt die compleet., nu heb ik hem zover dat die na de eerste keer windows wilt instellen, en daarna reboot die onverwacht.
Is die 'desktop' niet gewoon je installatiescherm?
Want zonder user en password kom je sowieso niet op een desktop :P
Tevens heb ik tijdens de install geen ene muisklik of serial hoeven te doen, heb wel de gewone officiele beta van ms gedl met key, dat vond ik ook al raar.
Geen muisklik ofzo? Maar hoe heb je hem dan geïnstalleerd?
Of was het een ali illegali automatische installer?
Of is-ie gewoon niet geïnstalleerd en heb je een probleem met de installer?
misschien dat het mijn usb hub is dan, ik heb best veel usb devices aangesloten (hdd, g15, usbhub met verlengkabel waar 3 slots van in gebruik zijn)
Ik heb hier ook een zooi op USB, dat zou het probleem niet moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
tom.keim schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 16:33:
[...]

dat zal inderdaad best kunnen, mijn grafiche kaart is namelijk niet zo goed(een onboard intel(naam nog even opzoeken)), maar wat ik raar vindt, is dat het alleen gebeurd als ik op de tijd in de taakbalk klik...
Waarschijnlijk is het een Intel GMA950, of een X3100.
Want alleen de Intel GMA950 grafische kaarten, en hoger, ondersteunen Aero.

Vind dat echt erg, Intel heeft voor de GMA915, die perfect Aero aan zou kunnen, alleen drivers voor XP gemaakt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 15:23
Ik vroeg me af of het mogelijk was om de formaten die paint shop pro heeft (.pspimage en .tub) weer te laten geven in de thumbnails.
Dit doet windows xp goed, maar in windows 7 krijg ik een algemeen plaatje.
Het betreft psp 7,9 en 12.
Jpg, bmp, png enz doen het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is deze nog niet voorbij gekomen:
50 seriously useful Windows 7 tips
Al kent een beetje ervaren Windows 7 gebruiker de meeste wel, desalniettemin handig :)

Zo waren er een paar die ik nog niet kende:
15. RSS-powered wallpaper (zie hier)
33. Search the content of unknown file types.
45. Multi-threaded Robocopies
50. Parallel defrags

Ik heb ook nog wat theme packs gevonden.
Er staan er vier op Paul Thurrott's site en hier een zooi OSX-inspired theme's..

[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 15-02-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Die RSS-powered wallpapers (van bijv flickr) zijn wel leuk ja.
..en het uitschakelen van de 'smart window arrangement' ook. Had nog niet de moeite genomen dit op te zoeken, maar nu het me zo gepresenteerd wordt heb ik het meteen uitgezet.

[ Voor 58% gewijzigd door sverzijl op 15-02-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
anandus schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:24:
Volgens mij is deze nog niet voorbij gekomen:
50 seriously useful Windows 7 tips
Al kent een beetje ervaren Windows 7 gebruiker de meeste wel, desalniettemin handig :)

Zo waren er een paar die ik nog niet kende:

[...]

Ik heb ook nog wat theme packs gevonden.
Er staan er vier op Paul Thurrott's site en hier een zooi OSX-inspired theme's..
Leuk, sommige kende ik inderdaad nog niet.
Zo wist ik niets van de mogelijkheid van Automatic PC clean up, en die RSS-wallpapers.
Al moet je natuurlijk wel een snelle internetverbinding hebben, daarvoor.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PS:
20. Disable smart window arrangement
Windows 7 features interesting new ways to intelligently arrange your windows, so that (for example) if you drag a window to the top of the screen then it will maximise. We like the new system, but if you find it distracting then it's easily disabled. Run REGEDIT, go to HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop, set WindowArrangementActive to 0, reboot, and your windows will behave just as they always did.
Volgens mij is een logoff-logon genoeg, want de registry key is een CurrentUser setting.

Maar dat ben ik ;)

Oh en:
36. Run As
Hold down shift, right-click any program shortcut, and you'll see an option to run the program as a different user, handy if you're logged in to the kids' limited account and need to run something with higher privileges. This isn't really a new feature - Windows XP had a Run As option that did the same thing - but Microsoft stripped it out of Vista, so it's good to see they've had a change of heart.
is gewoon niet waar. Vista heeft het ook - net als XP en 7.

[ Voor 30% gewijzigd door alt-92 op 15-02-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
anandus schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:30:
[...]
Is die 'desktop' niet gewoon je installatiescherm?
Want zonder user en password kom je sowieso niet op een desktop :P

hm, dat zou goed kunnen nu je het zegt

[...]
Geen muisklik ofzo? Maar hoe heb je hem dan geïnstalleerd?
Of was het een ali illegali automatische installer?
Of is-ie gewoon niet geïnstalleerd en heb je een probleem met de installer?

officiele iso van microsoft site, als ik hem erin doe zie je het scherm van preparing install enzo, dat loopt allemaal 100% goed, daarna gaat die rebooten en windows 7 voor de eerste keer startten, daar kreeg ik dit scherm de eerste paar keren(ff met photoshop moeten doen want kan natuurlijk geen print screen :P), toetsenbord lcd sloeg ook niet aan, muis deed het wel.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/mcrn03.jpg
Hierna stopte die dus compleet met laden, pc zat niet vast, muis deed het wel, 10 minuten aangelaten en nog niets. Daarna in safe mode gestart, toen zag je die config message met die kleine animatie eronder voor de eerste keer daarna error.

Kan niet via safe mode config. Daarna normale boot, nu zie ik die window ook maar na een minuutje ongeveer reboot die gewoon, als ik dan opnieuw windows 7 start hetzelfde verhaal.

Ook al een illegale nieuwere build geprobeerd om te kijken of het daaraan lag, maar ook hetzelfde probleem.

[...]
Ik heb hier ook een zooi op USB, dat zou het probleem niet moeten zijn.
ok, dan weet ik het echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zohw..ben ff Windows 7 in een VHD aan het installeren....jammer dat er nog geen x64 versie is van de laatste build :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

TheVMaster schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:48:
Zohw..ben ff Windows 7 in een VHD aan het installeren....jammer dat er nog geen x64 versie is van de laatste build :(
En welke build mag dat dan wezen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:42
7022

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Is het trouwens mogelijk om van build 7000 te upgraden naar 7022 zonder daarbij iets te verliezen aan je oorspronkelijke configuratie?

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Laatst online: 11-06 18:11

pvr

Ik wil morgen Windows 7 Build 7032 64 Bit op mijn systeem zetten.
Alleen draai ik ook met Norton 2009, en draait deze stabiel op Windows 7 ..........

Heeft iemand Norton 2009 draaien op Windows 7 :?

B.V.D Paul

[ Voor 19% gewijzigd door pvr op 15-02-2009 20:31 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Heb eergisterenavond even gesproken met een Microsoft medewerker, en die vertelde me dat er zowat elke dag een nieuwe build verscheen. Volgens hem zaten ze nu aan build 7065, dacht ik.

Hij vertelde ook dat hij niet erg veel wist over de Launch, weet iemand er hier meer van ?
Het zou me verbazen als tweakers beter op de hoogte zijn dan MS medewerkers, maar toch... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

pvr schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:29:
Ik wil morgen Windows 7 Build 7032 64 Bit op mijn systeem zetten.
Alleen draai ik ook met Norton 2009, en draait deze stabiel op Windows 7 ..........

Heeft iemand Norton 2009 draaien op Windows 7 :?

B.V.D Paul
Is die nieuwe build confirmed of is het een fake???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Heb zojuist windows 7 (64bit) geinstalleerd als dualboot naast XP op mijn Vaio FZ38m (2,1ghz duo core, 4gig geheugen) en man, ik ben echt zwaar onder de indruk. Het ding installeerd zelfs gewoon AL mijn drivers (zelfs nvidia 8400GM) automagisch! En dat terwijl ik in Vista 64bit dagen bezig ben geweest om alle drivers op te sporen, om over xp64bit maar niet te spreken.

Voor de rest echt heel snappy en snel systeempje zo, wil het eigenlijk wel als standaard gaan gebruiken ipv XP, of is dat af te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RamO schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:42:
[...]

Is die nieuwe build confirmed of is het een fake???
Hij bestaat, maar is niet aan te raden voor dagelijks gebruik. Niet elke build hoger is beter, soms worden builds voor specifieke doeleinden gemaakt, en 7032 is daar een voorbeeld van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

PWM schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:49:
[...]

Hij bestaat, maar is niet aan te raden voor dagelijks gebruik. Niet elke build hoger is beter, soms worden builds voor specifieke doeleinden gemaakt, en 7032 is daar een voorbeeld van :)
mmmh... welke algemene ervaringen hebben de tweakers hier dan met 7022, ik lees overal dat deze een 'beetje' beter is dan 7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sjah wacht wel op de RC

Over 2 maanden zou die er kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32
Petervanakelyen schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:40:
Heb eergisterenavond even gesproken met een Microsoft medewerker, en die vertelde me dat er zowat elke dag een nieuwe build verscheen. Volgens hem zaten ze nu aan build 7065, dacht ik.

Hij vertelde ook dat hij niet erg veel wist over de Launch, weet iemand er hier meer van ?
Het zou me verbazen als tweakers beter op de hoogte zijn dan MS medewerkers, maar toch... :+
Op een Microsoft conferentie kreeg te horen (onder NDA) dat die nacht de BETA uitkwam... toen stond het al een uur in dit topic dus...
(en op een Chinese site)

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
technopeuter schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:20:
[...]

Op een Microsoft conferentie kreeg te horen (onder NDA) dat die nacht de BETA uitkwam... toen stond het al een uur in dit topic dus...
(en op een Chinese site)
Ach...het was toch ook algemeen bekend dat de beta uit ging komen ;) Zo spannend was dat nu ook weer niet. 'k moet zeggen dat de 7022 lekker werkt..alleen jammer dat er geen x64 versie van is :(
PWM schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:49:
[...]

Enneh...voor welk specifiek doel is hij gemaakt dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
RamO schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:53:
[...]

mmmh... welke algemene ervaringen hebben de tweakers hier dan met 7022, ik lees overal dat deze een 'beetje' beter is dan 7000
Er zijn een aantal bugs terug of in andere vorm en IE8RC1 is wel een enorme verbetering. Media sharing in WMP12 doet het nog steeds helemaal niet.

De upgrade was véééél langzamer dan een nieuwe install trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Ik denk dat ik een clean install ga doen, aangezien bij een upgrade teveel rommel blijft staan.
Enig idee hoe lang het duurt voordat build 7032 daarwerkelijk lekt? Anders ga ik voor de 7022 build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RamO schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:25:
Ik denk dat ik een clean install ga doen, aangezien bij een upgrade teveel rommel blijft staan.
Enig idee hoe lang het duurt voordat build 7032 daarwerkelijk lekt? Anders ga ik voor de 7022 build.
Zoals eerder gezegd is 7032 een specifieke build.
Hoger is niet altijd beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand voor mij even een feedback sturen.
Ik kan daar niet goed mee overweg lol

ALs je programmas gebruikt komen die in het start venster.
Als dat beetje vol is en je gaat instellingen veranderen dat ie geen dingen moet onthouden.. dan is ie leeg.. verander je dat weer terug komt er een hele lijst in start bovenaan.
Dus 1 pictogram..
Haal je die weg komt volgende etc..
Kijk maar even,.. vet raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Laatst online: 21-10-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:48:
[...]

Ik heb gemerkt dat niet alle gadgets (voor Vista) het ook goed doen op Windows 7. Geen idee wat de oorzaak is, maar sommige willen niet installeren..

Update : De buienradar Gadget doet het dan weer wel hier...
ligt aan de schrijfrechten die die gadgets in bepaalde directories hebben geloof ik.. vista was daar wat lakser in dan w7

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

anandus schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:28:
[...]
Zoals eerder gezegd is 7032 een specifieke build.
Hoger is niet altijd beter!
Dus je wilt zeggen dat 7022 de betere keuze is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
RamO schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:07:
[...]

Dus je wilt zeggen dat 7022 de betere keuze is...
Hij bedoelt er mee dat je net zo goed 7022 kunt installeren gezien het feit dat er bijna geen verschil tussen de builds zit. De 7032 build zal niet slechter dan 7022 zijn maar de veranderingen wel minimaal. Zo is het verschil tussen 7000 en 7022 ook erg klein, wat icoon veranderingen van de Homegroup en kleine veranderingen van het control panel.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.