[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 71.344 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Het probleem dat wmp12 bv op uitzendinggemist het journaal niet afspeelt, heb ik opgelost door deze codecs te installeren! Eindelijk opgelost!

Ik weet dat het probleem zich niet bij iedereen voordeed, maar deze post voor degene die misschien hetzelfde probleem krijgen...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 16-02-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neggix schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:51:
[...]

Ja, op de nieuwsgroepen staat een goeie versie. ff goed zoeken... dan werkt het super
Gedaan, maar het werkt niet; deze pagina gevolgd, maar als ik het uitvoer met admin rechten dan stopt de installer met de melding dat het uitgevoerd moet worden met admin rechten :?
Ik heb die installer uitgepakt met 7zip, toen installeerde hij wel, maar het werkt(e) nog steeds niet :/ .
Dit dus op windows7 x64...Iemand anders wel succes met x64 en dreamscene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
:X :X heerlijk, van die babbelvis vertaalde advertentiespamsites.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 60905 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:48:
[...]

Gedaan, maar het werkt niet; deze pagina gevolgd, maar als ik het uitvoer met admin rechten dan stopt de installer met de melding dat het uitgevoerd moet worden met admin rechten :?
Ik heb die installer uitgepakt met 7zip, toen installeerde hij wel, maar het werkt(e) nog steeds niet :/ .
Dit dus op windows7 x64...Iemand anders wel succes met x64 en dreamscene?
Maar ehh...als jij op een site komt met zulk brak Nederlands dan vraag jij je niet af of het wel helemaal kosher is?
alt-92 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:17:
offtopic:
:X :X heerlijk, van die babbelvis vertaalde advertentiespamsites.
Inderdaad maar eh....hij zou dat toch niet echt geinstalleerd hebben ....onder Admin rechten? Hmm...DreamScene is best grappig, maar eh...wat heb je eraan als je je bureaublad zowat nooit ziet :+

[ Voor 58% gewijzigd door TheVMaster op 16-02-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Anoniem: 60905 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:55:
Het probleem dat wmp12 bv op uitzendinggemist het journaal niet afspeelt, heb ik opgelost door deze codecs te installeren! Eindelijk opgelost!

Ik weet dat het probleem zich niet bij iedereen voordeed, maar deze post voor degene die misschien hetzelfde probleem krijgen...
Bedankt! ik had er ook problemen mee :)

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 20:43
naja ik ga weer terug naar Vista. WIn7 vind het niet leuk wanneer ik iets van mijn NAS afspeel. Altijd een BSOD van tdx.sys. Blijkbaar komt dit door de samba-share. Ik heb op dit moment geen virusscanner erop staan, nod32 en kaspersky geven dezelfde problemen. Ik wacht wel even totdat er een fix voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellboy123 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:56:
naja ik ga weer terug naar Vista. WIn7 vind het niet leuk wanneer ik iets van mijn NAS afspeel. Altijd een BSOD van tdx.sys. Blijkbaar komt dit door de samba-share. Ik heb op dit moment geen virusscanner erop staan, nod32 en kaspersky geven dezelfde problemen. Ik wacht wel even totdat er een fix voor is :)
Misschien hier iets aan?
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[b][message=31505783,noline]
Voor de rest echt heel snappy en snel systeempje zo, wil het eigenlijk wel als standaard gaan gebruiken ipv XP, of is dat af te raden?
Op desktop van mij staat alleen Windows 7 en op Laptop nog dualboot puur voor school, als een programma of iets enkel onder XP werkt.
Maar draai eigenlijk altijd Windows 7 en het werkt heerlijk, af en toe wel eens problemen maar niks wat ik bij XP ook niet af en toe had. Amper crashes, lekker snel en spellen werken perfect.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Anoniem: 136075 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:48:
Voor de rest echt heel snappy en snel systeempje zo, wil het eigenlijk wel als standaard gaan gebruiken ipv XP, of is dat af te raden?
Yep. Ook hierzo gebruik ik alleen Windows 7. Uiteraard wordt het altijd afgeraden om een beta in een working environment te gebruiken maar Windows 7 werkt echt heerlijk stabiel. Mijn advies is om hem gewoon te gebruiken. Doe wel belangrijke bestanden backuppen, maar als je echt belangrijke bestanden hebt dan horen ze al netjes gebackupped te zijn natuurlijk. :P

[ Voor 40% gewijzigd door ndsc op 16-02-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 12:10
hellboy123 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:56:
Heb idd ook het probleem met tdx.sys en AV, helaas hebben de "oplossingen" in dat topic niet voor mij gewerkt...

Maar ach, gewoon tijdelijk zonder AV draaien en zorgen dat je 1 keer in de zoveel tijd een online scan doet.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gstoffers schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:03:
Voor mensen die problemen hebben met punkbuster, gewoon punkbuster in vista compatible modus draaien en het probleem is weg.
Ik heb de bestanden PnkBstrA.exe en PnkBstrB.exe in de map c:\windows\syswow64 en in de map c:\users\***\appdata\local\punkbuster allen op vista compatible gezet en ik wordt niet meer gekicked.

Succes
Jammer maar dat werkt niet bij mij, iemand al een oplossing gevonden?
Ik krijg de errorcode api131131 bij het spelen op een bf2 server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 60905 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:29:
[...]

Ik merk dat het soms wel werkt...en soms niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 06:49
Zo! Ik ben ook weer bij ;)

Gisteren overdag Windows7 op m'n laptop geïnstalleerd, naast Vista en gisteravond Windows7 op m'n desktop gezet.

Ik moet echt zeggen dat ik het systeem super goed vind draaien! Eén wazige crash gehad toen ik bezig was Windows Live Essentials te installeren en ondertussen Chrome had open staan en Windows Media Player de muziekbibliotheek (met 7000 nummers) bezig was te updaten :D

Alle drivers werken out-of-the-box, de snelheid is een grote verbetering in vergelijking met Vista en alle applicaties die ik heb geïnstalleerd werken uitstekend!
Hier en daar wel wat gekke oplevingen van vensters, maar dat is niet eens echt storend en sowieso niet onwerkbaar.

Ik ben nu al helemaal om! Bye bye Vista ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 17-06 22:24
Anoniem: 60905 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:29:
[...]

Ik had hier hetzelfde probleem.
Je moet echter ook "run as administrator" aanvinken. Vergeet beide processen ook niet even af te sluiten voor je de game start, misschien dat dat ook helpt.

Ik ben nu in ieder geval van die api error af, nu krijg ik echter meteen 1 of andere melding van een incorrect driver oid. Zal wel een 64bit liggen ofzo... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 23:14

Jag

Ik kreeg gisteravond een mail van microsoft van een feedback survey. Ik dacht laat ik die eens invullen voor de aardigheid. Eerste vraag: welk land kom je vandaan. Nederland er niet bij, ik vul other in. "We have no further questions" :D. Lekker dan, als je uit Nederland komt is je mening niet van belang :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat suf trouwens dat Wordpad wél docx kan openen en niet .doc :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
anandus schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:14:
Wat suf trouwens dat Wordpad wél docx kan openen en niet .doc :/
.doc is zooooo 2006 ;)

Paar dagen terug W7 opnieuw geinstalleerd, maar moet zeggen dat ik er nog niet echt naar gekeken heb. Afgelopen dagen niet veel tijd gehad, dus dan maar op Vista waar alles al op staat, ipv alles te gaan installeren op 7.
Komende paar dagen toch eens wat tijd voor vrijmaken, want het werkt voorheen toch wel zeer nice :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-06 10:06
Eergisteren Windows 7 geïnstalleerd alleen ik heb 2 problemen:

Firefox:
Installatie gaat prima maar na een reboot start win7 niet meer door en blijf bij het bootscherm hangen. Nog een keer rebooten en dan repareren lost het op maar dan is de firefox exe verwijderd.

Quickpar:
Start prima op en controleert de bestanden maar op de repareer knop drukken doet niets. Kan er zovaak op drukken als ik wil er gebeurd gewoon niets. Hij loopt niet vast want afsluiten of extra par files toewijzen werkt wel gewoon.

Dit is met de 64bit Beta met de volgende specs:
Q6600
8GB DDR2 OCZ 10000
Gigabyte DQ6 X38
Radeon 4850

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 18:18
Quickpar:
Start prima op en controleert de bestanden maar op de repareer knop drukken doet niets. Kan er zovaak op drukken als ik wil er gebeurd gewoon niets. Hij loopt niet vast want afsluiten of extra par files toewijzen werkt wel gewoon.
Ik gebruik gewoon Newsleecher met Repair'n'Extract, werkt prima.
Hoef ik niks meer handmatig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Laatst online: 17-06 10:06
jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:50:
[...]

Ik gebruik gewoon Newsleecher met Repair'n'Extract, werkt prima.
Hoef ik niks meer handmatig te doen.
Goed punt Newsleecher heb ik zelfs gekocht namelijk :X :X :X

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 10:24
Villean schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:55:
[...]

Ik vind dat vreemd :p Software legaal aanschaffen waarmee je overwegend illegaal spul binnenhaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Nu online
Jag schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:11:
Ik kreeg gisteravond een mail van microsoft van een feedback survey. Ik dacht laat ik die eens invullen voor de aardigheid. Eerste vraag: welk land kom je vandaan. Nederland er niet bij, ik vul other in. "We have no further questions" :D. Lekker dan, als je uit Nederland komt is je mening niet van belang :P.
Nederlanders staan bij MS bekend om hun "goede kritiek" m.a.w. het zijn zeurpieten en dus mogen we niet meedoen ;)

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 11-06 23:14

Jag

Villean schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:55:
[...]

Haha, ik ook :P. Vrij ironisch eigenlijk :). Repair&extract is briljant en werkt prima. Quickpar los heb ik nog niet hoeven gebruiken.
technopeuter schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:40:
[...]

Nederlanders staan bij MS bekend om hun "goede kritiek" m.a.w. het zijn zeurpieten en dus mogen we niet meedoen ;)
Dan maar heel veel feedback reports sturen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deadlock2k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Ik vind dat vreemd :p Software legaal aanschaffen waarmee je overwegend illegaal spul binnenhaalt ;)
Dus jij betaalt helemaal niet voor je newsreader. Dat vind ik nog veel vreemder. Kijk als niemand voor die newsreader betaalt gaan ze kapot, terwijl voor films en muziek en games al zat betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Sjah schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Dus jij betaalt helemaal niet voor je newsreader. Dat vind ik nog veel vreemder. Kijk als niemand voor die newsreader betaalt gaan ze kapot, terwijl voor films en muziek en games al zat betaald wordt.
Er bestaan ook wel gratis newsreaders, toch ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, en daar kan je doneren,meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbored
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-03 00:14
even terug over windows 7...

Windows 7 heeft de neiging om achtergrondmuziek te dimmen als de applicatie die je aan het gebruiken bent ook geluiden gebruikt.

Dit leuke voorval zorgt er voor dat als ik naar muziek luister en een spel opstart, de muziek vrijwel onhoorbaar stil wordt, ik kan natuurlijk ook gewoon in de volumeopties het volume van m'n spel lager zetten en de main audio wat luider, maar aangezien ik een headset gebruik zonder tussenversterker is m'n geluid zovizo redelijk stil...

Weet iemand hoe deze irritante optie afzet, heb al rond zitten zoeken op diverse sites, maar nergens een oplossing gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Niet zelf geprobeerd, maar dat zou deze moeten zijn:
38. Tweak PC volume

By default Windows 7 will now automatically reduce the volume of your PC's sounds whenever it detects you're making or receiving PC-based phone calls. If this proves annoying (or maybe you'd like it to turn off other sounds altogether) then you can easily change the settings accordingly. Just right-click the speaker icon in your taskbar, select Sounds > Communications, and tell Windows what you'd like it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
Sjah schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Ik gebruik dan ook geen newsreader. Ik vind nieuwsgroepen vervelend sinds dat de massa internet is gaan gebruiken. Trouwens, ik doe niet aan piraterij op TV series na. Maar als ze hier toch niet uitgezonden worden maar alleen op DVD verschijnen (die ik toch wel aanschaf) kan ik daar niet wakker van liggen.

Ontopic; Ik heb vandaag mijn eerste BSOD onder Win7x64b7000 voor elkaar gekregen. Ik verveelde me tijdens de installatie van een server en toen dacht ik, laat ik eens moeilijk doen. De muis eruitgetrokken en ingeplugd een keer of 10 snel achter elkaar en toen kreeg ik een IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
deadlock2k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:11:
[...]

Ik gebruik dan ook geen newsreader. Ik vind nieuwsgroepen vervelend sinds dat de massa internet is gaan gebruiken. Trouwens, ik doe niet aan piraterij op TV series na. Maar als ze hier toch niet uitgezonden worden maar alleen op DVD verschijnen (die ik toch wel aanschaf) kan ik daar niet wakker van liggen.

Ontopic; Ik heb vandaag mijn eerste BSOD onder Win7x64b7000 voor elkaar gekregen. Ik verveelde me tijdens de installatie van een server en toen dacht ik, laat ik eens moeilijk doen. De muis eruitgetrokken en ingeplugd een keer of 10 snel achter elkaar en toen kreeg ik een IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL :)
Je hebt toch een feedback report gestuurd :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Whehe... ik zal eens kijken of je een verzoek kan indienen op het Windows 7 blog over de top 10 meest maffe dingen die users doen waar de developers niet aan hebben gedacht :P
Engineering Windows 7

Welcome to our blog dedicated to the engineering of Microsoft Windows 7
Dear reader,

I was wondering if you could post a blog about a top 10 of strange things that end-users did with the Windows 7 beta, where the developers did not think of?

I.e. ten times plugging and unplugging the usb mouse resulted in a IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Greetings,
Motrax
Your message has been sent
O-)

[ Voor 57% gewijzigd door Motrax op 17-02-2009 19:51 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb al een tijdje een Windows 7 beta staan maar had niet echt veel ruimte meer op mijn hardeschijf en geen zin om plaats te maken dus bleef die nog even staan. Nu nieuwe hardeschijf en terug ruimte dus tijd om Windows 7 te installeren! De installatie staat op een USB key, waarvan ik de installatie dan ook start gewoon in Windows (XP). Alles begint mooi, ik kies om Windows 7 op de nieuwe hardeschijf te installeren, daar begint hij ook mee en na wat verschillende stappen start hij uiteindelijk opnieuw op. Soms geraak ik dan voorbij het mooie laadscherm maar krijg ik opeens de melding dat hij de partitie waar Windows op geïnstalleerd moet worden niet meer vindt :/ Heel vaag maar meestal is het nog erger en krijg ik gewoon een BSOD na het laadscherm. Heb ondertussen ook al op de andere hardeschijf geprobeerd, met één hardeschijf,... maar het blijft allemaal hetzelfde.
Is er iets dat ik over het hoofd zie? Of moet ik ergens rekening mee houden bij het installeren van de beta?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 120725 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:05:
Niet zelf geprobeerd, maar dat zou deze moeten zijn:

[...]
Hmmz, dat zou ook nog wel eens kunnen verklaren waarom in Mediaplayer toe het geluid af en toe ineens een stukje zachter ging. Kan me alleen niet herinneren ooit iets van telefoniesoftware gebruikt te hebben. Tenzij Live Messenger daar ook onder valt.

Vanavond weer eens aan de slag gegaan met W7, maar wat me nu wel opvalt (build 7022) dat IE8 gewoon echt een vlotte browser geworden is :? Voorgaande versies vond ik maar traag en lomp, maar dit valt me 100% mee :) Ik was onderweg richting een Firefox download, maar denk dat ik dat nog heel even uitstel.

Kan er alleen nog steeds niet bij waarom Live Messenger een extra knop laat staan in de taakbalk, erg irritant. Als dat zo blijft, zal ik nog lang in Vista Comp. mode draaien denk ik :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

BM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:30:
Vanavond weer eens aan de slag gegaan met W7, maar wat me nu wel opvalt (build 7022) dat IE8 gewoon echt een vlotte browser geworden is :? Voorgaande versies vond ik maar traag en lomp, maar dit valt me 100% mee :)
Op zich klopt dat wel, want volgens mij zit in 7022 voor het eerst een Release Candidate van IE8 in Windows 7. Alle Beta troep er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:56
BM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:30:
[...]

Hmmz, dat zou ook nog wel eens kunnen verklaren waarom in Mediaplayer toe het geluid af en toe ineens een stukje zachter ging. Kan me alleen niet herinneren ooit iets van telefoniesoftware gebruikt te hebben. Tenzij Live Messenger daar ook onder valt.

Vanavond weer eens aan de slag gegaan met W7, maar wat me nu wel opvalt (build 7022) dat IE8 gewoon echt een vlotte browser geworden is :? Voorgaande versies vond ik maar traag en lomp, maar dit valt me 100% mee :) Ik was onderweg richting een Firefox download, maar denk dat ik dat nog heel even uitstel.

Kan er alleen nog steeds niet bij waarom Live Messenger een extra knop laat staan in de taakbalk, erg irritant. Als dat zo blijft, zal ik nog lang in Vista Comp. mode draaien denk ik :P
je kunt hem wel laten staan hoor moet je gewoon ff instellen.. ken het niet uit m'n hoofd maar het gaat zeker wel..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:37:
[...]

Op zich klopt dat wel, want volgens mij zit in 7022 voor het eerst een Release Candidate van IE8 in Windows 7. Alle Beta troep er uit :)
Klopt, is idd RC1 :)
Maar IE7 was imho ook maar trappe crap. Dat gevoel heb ik hier absoluut niet, ben benieuwd of de goede indruk blijft :)

Komende dagen eens wat meer software installeren, lijkt erop dat ik W7 wat vaker ga bezoeken komende tijd :P

Icekiller2k6 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:40:
[...]

je kunt hem wel laten staan hoor moet je gewoon ff instellen.. ken het niet uit m'n hoofd maar het gaat zeker wel..
Ben net nog ff door de opties heen geweest, maar zie zo snel niets staan wat er op lijkt. Maakt ook niet zoveel uit, Vista Compatibility mode doet het prima :P

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 17-02-2009 21:44 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik wil graag Windows installeren als dual boot op mijn MacBook Pro. Om te gebruiken voor:

- IE only websites
- Windows only games

Ik twijfel om gewoon weer Windows XP te installeren, of Windows 7. Is er een voordeel voor mij om Windows 7 te installeren of ben ik juist beter af met XP? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:17:
Ik wil graag Windows installeren als dual boot op mijn MacBook Pro. Om te gebruiken voor:

- IE only websites
- Windows only games

Ik twijfel om gewoon weer Windows XP te installeren, of Windows 7. Is er een voordeel voor mij om Windows 7 te installeren of ben ik juist beter af met XP? :?
Je bent beter af met XP, Windows 7 is nog in beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
anandus schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:19:
[...]
Je bent beter af met XP, Windows 7 is nog in beta :)
Betekent dat dat een niet-beta systeem uit 2002 beter is dan een beta product uit 2009?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:49

Pathogen

Shoop Da Whoop

cornelixnootje1 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:21:
[...]

Betekent dat dat een niet-beta systeem uit 2002 beter is dan een beta product uit 2009?
In principe wel. XP is zodanig doorleefd dat van compatibility problemen (bijna) geen sprake meer kan zijn, vooral kijkende naar je behoefte om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Thrackan schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:26:
[...]

In principe wel. XP is zodanig doorleefd dat van compatibility problemen (bijna) geen sprake meer kan zijn, vooral kijkende naar je behoefte om te gamen.
Ik heb ook behoefte mijn nieuwsgierigheid over Windows 7 (versus OSX Leopard) te stillen. :)

Ik denk dat ik het beide gewoon even ga proberen, en eventueel een triple boot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Laatst online: 21-10-2024
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:28:
[...]

Ik heb ook behoefte mijn nieuwsgierigheid over Windows 7 (versus OSX Leopard) te stillen. :)

Ik denk dat ik het beide gewoon even ga proberen, en eventueel een triple boot. :)
Nah ja, installeer dan iig build 7022, anders krijg je juist voor je "ie-only websites" het probleem dat ie8b2+ zo instabiel is.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat zijn IE only sites? Ik heb op mijn Windows 7 bak IE8 natuurlijk, maar ook wat andere browsers om te testen.

Ik heb echter nog nooit terug moeten grijpen op IE omdat bijvoorbeeld ene FF of Chrome een website niet goed kon benaderen. Ik gebruik IE8 overigens wel als standaard browser. Heb je voorbeelden van IE only sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornelixnootje1 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:21:
[...]

Nee dus, tenminste volgens dit artikel presteert windows7 beter als XP :) .
Maar voor gamen is XP beter, helemaal icm punkbuster, zo heb ik ondervonden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 18-02-2009 11:53 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Prestatiewijs misschien. Maar prestaties zijn niet alles van een OS, je meet een OS op meer punten dan dat.

Daar waar bij XP de meeste exploits en bugs wel dichtgetimmerd zijn, kan je bij een beta meer verwachten. Of een lullig foutje als het vernaggelen van je mp3'tjes... Werken met een beta brengt risico's met zich mee. Het is waar je voor kiest, maar ik zou het vervelend vinden als mijn privepc ineens onderuit gaat.
Motrax schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:44:
Whehe... ik zal eens kijken of je een verzoek kan indienen op het Windows 7 blog over de top 10 meest maffe dingen die users doen waar de developers niet aan hebben gedacht :P

[...]

[...]

[...]
O-)
Lol, krijg een antwoord terug:
Is that one you discovered?
Kan iemand dat reproduceren trouwens? Tig keer in en uit pluggen van een USB apparaat en dat Windows 7 over de zeik gaat?

[ Voor 38% gewijzigd door Motrax op 18-02-2009 11:56 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
PWM schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:38:
Wat zijn IE only sites? Ik heb op mijn Windows 7 bak IE8 natuurlijk, maar ook wat andere browsers om te testen.

Ik heb echter nog nooit terug moeten grijpen op IE omdat bijvoorbeeld ene FF of Chrome een website niet goed kon benaderen. Ik gebruik IE8 overigens wel als standaard browser. Heb je voorbeelden van IE only sites?
Ik heb wel last met het intranet van ons bedrijf dat die bepaalde zaken alleen goed weer kan geven in IE. Daarnaast kan je volgens mij de volledige functionaliteiten van OWA alleen in IE gebruiken.

Correct me if I'm wrong, ik draai eigenlijk alleen IE8 en Chrome (standaard) :D
Motrax schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:54:

[...]
Kan iemand dat reproduceren trouwens? Tig keer in en uit pluggen van een USB apparaat en dat Windows 7 over de zeik gaat?
Ik heb m'n USB muis wel 15x snel achter elkaar in- en uitgeplugd, maar geen BSOD. Sterker nog... ik kon m'n muis gelijk weer gebruiken!

[ Voor 21% gewijzigd door EBOOZ op 18-02-2009 14:18 . Reden: USB verhaal toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Ook hier even 15-20 keer snel er in en uit geplugged en ook geen BSOD. Kreeg alleen een error dat de device driver niet kon installeren. Maar na hem er even ingeplugged te houden ging de error weg en werkte de muis prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dat is an sich natuurlijk ook al een error ;) Melden *O*

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242071

Ik heb het Nederlandse taalpakket gedownload voor Windows 7, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik 'm wil installeren. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Motrax schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:55:
Dat is an sich natuurlijk ook al een error ;) Melden *O*
Mja, die error komt natuurlijk door het steeds in en uit steken van de muis. Dus het is normaal dat die een fout aangeeft. Zodra ik hem er gewoon in liet zitten, volgens normaal gebruik, herstelde die zich automatisch en werkte te muis prima. De error was gewoon een balloon popup. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 242071 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:57:
Ik heb het Nederlandse taalpakket gedownload voor Windows 7, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik 'm wil installeren. Weet iemand hoe dit kan?
Het Nederlandse taalpakket?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 242071 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:57:
Welke build werk je mee? De taalpaketten zijn nog buildafhankelijk, en sowieso pas sinds 7022 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
Het gaat nu wel goed en met zowel mijn externe harddisk als fotocamera in camera modus (dus niet mass storage) gaat het ook goed! Hmmm. Maar nu hangt mijn blackberry er niet aan.

Brb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:20:
[...]

Welke build werk je mee? De taalpaketten zijn nog buildafhankelijk, en sowieso pas sinds 7022 beschikbaar.
Ik heb de laatste build daarvoor. Moet ik nu alles weer van mijn PC wissen of kan je upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 242071 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:17:
[...]

Ik heb de laatste build daarvoor. Moet ik nu alles weer van mijn PC wissen of kan je upgraden?
Volgens mij kan je niet upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:20:
[...]

Ik heb de officieele Windows 7 Beta build 7000.0.081212-1400
en er staat op alle sites dat het taalpakket voor die versie beschikbaar moet zijn. Alle latere versies zijn niet officieel gelanceerd via Windows Beta sites...

EDIT:
De Nederlandse Language Pack op deze officieele Microsoft site https://connect.microsoft...teID=704&DownloadID=15859 bevat alleen maar themes. De andere loststaande Language Packs werken wel, dat wordt helaas nog ff wachten tot de Nederlandse Language Pack uitkomt...

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 242071 op 18-02-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-06 08:29
Anoniem: 242071 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:55:
[...]

Ik heb de officieele Windows 7 Beta build 7000.0.081212-1400
en er staat op alle sites dat het taalpakket voor die versie beschikbaar moet zijn. Alle latere versies zijn niet officieel gelanceerd via Windows Beta sites...

EDIT:
De Nederlandse Language Pack op deze officieele Microsoft site https://connect.microsoft...teID=704&DownloadID=15859 bevat alleen maar themes. De andere loststaande Language Packs werken wel, dat wordt helaas nog ff wachten tot de Nederlandse Language Pack uitkomt...
Ik loop zelf ook op die build maar de link naar download site loopt bij mij dood :?

[ Voor 0% gewijzigd door Marijn100 op 18-02-2009 20:11 . Reden: built is met een d ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 242071 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:55:
[...]EDIT:
Er is wel een NL pack hoor :) Dat is alleen nog beperkt uitgedeeld aan officiele testers. Blijkbaar houden die zich prima aan de regels, want volgens mij is hij nog niet verder gelekt :)
Geruchten *O*
Windows 7: Release Candidate comes at the end of of February
Maar volgens mij is dat wel héél optimistisch :P

• foppe-jan
anandus schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:36:
Geruchten *O*

[...]

Nou ja, optimistisch is de ene kant, maar wat ik relevanter vindt is dat ik me niet voor kan stellen dat ze, als ze daar maar 2 maanden voor uittrekken, nou echt veel zullen doen met feature suggestions door gebruikers, of dat dit allemaal "al gebeurd is", en wij alleen maar wat bugs mogen zoeken nog.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

• ndsc
foppe-jan schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:43:
[...]

Nou ja, optimistisch is de ene kant, maar wat ik relevanter vindt is dat ik me niet voor kan stellen dat ze, als ze daar maar 2 maanden voor uittrekken, nou echt veel zullen doen met feature suggestions door gebruikers, of dat dit allemaal "al gebeurd is", en wij alleen maar wat bugs mogen zoeken nog.
Volgens mij was het al bekend dat er weinig tot geen features nog toegevoegd zullen worden na de beta. Dus vrijwel alleen nog maar bugfixes. Ik kan het mis hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ndsc schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:30:
[...]

Volgens mij was het al bekend dat er weinig tot geen features nog toegevoegd zullen worden na de beta. Dus vrijwel alleen nog maar bugfixes. Ik kan het mis hebben hoor.
Volgens mij heb je daar helemaal gelijk in, heb ook hier en daar gelezen dat ze niet veel/geen nieuwe features in zouden bouwen, om zo de stabiliteit wat meer prioriteit te kunnen geven. Zeker omdat elke nieuwe feature ook helemaal getest moet worden op bugs e.d.

Vindt ik trouwens helemaal niets mis mee, ik vindt het vrij compleet, en een stabiel systeem hebben is stiekem helemaal niets mis mee :*)

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 22:21
als ze deze maand nog RC1 gaan en publieke RC in maart/april, veronderstel ik toch dat de RTM er in de zomer moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinsdag komen er test-updates uit voor Windows 7.
Deze updates doen niets, maar zijn ervoor om te kijken of het update-systeem goed werkt.
De updates zullen niet automatisch installeren, ook al staat het wel aan.

Dat jullie het weten :)

[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 20-02-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lijkt mij niet dat ze al zo snel met een release versie komen. Het systeem is wel enorm stabiel maar toch zijn er veel dingen nog niet compleet, zoals de weinige ondersteuning van telefoons en dergelijken in Device Stage.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:47:
Lijkt mij niet dat ze al zo snel met een release versie komen. Het systeem is wel enorm stabiel maar toch zijn er veel dingen nog niet compleet, zoals de weinige ondersteuning van telefoons en dergelijken in Device Stage.
Maar de Device Stage is moet toch deels door de makers van de apparaten ingevuld worden, dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
catfish schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:06:
als ze deze maand nog RC1 gaan en publieke RC in maart/april, veronderstel ik toch dat de RTM er in de zomer moet zijn
Als de RC deze maand nog uit gaat komen dan is dat dezelfde RC die ook publiek uit gaat komen (dat zal misschien een paar dagen/weken) later zijn. De RTM verwacht ik rond oktober/november....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Over test-updates gesproken:
Dat update systeem mogen ze ook nog wel wat aan bijschaven... Krijg standaar elke keer met het opstarten een melding dat er nieuwe updates voor Windows zijn, ook al zijn ze er niet... :S

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben.Hahlen schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:28:
Over test-updates gesproken:
Dat update systeem mogen ze ook nog wel wat aan bijschaven... Krijg standaar elke keer met het opstarten een melding dat er nieuwe updates voor Windows zijn, ook al zijn ze er niet... :S
Melding van gemaakt? Ik had een dergelijke fout, waarna iemand via RDC op mijn systeem heeft gekeken, na toestemming natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
PWM schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:39:
[...]

Melding van gemaakt? Ik had een dergelijke fout, waarna iemand via RDC op mijn systeem heeft gekeken, na toestemming natuurlijk :)
Ow nee... Zal ik nog eens doen vandaag :')

(Wel je er aan irriteren, maar niet dat "Send Feedback" knopje gebruiken wat je overal ziet... niet handig)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:05:
[...]

Als de RC deze maand nog uit gaat komen dan is dat dezelfde RC die ook publiek uit gaat komen (dat zal misschien een paar dagen/weken) later zijn. De RTM verwacht ik rond oktober/november....
Wat bedoel je met RTM? Het moment dat die naar de drukpers gaat, en ook wel op inernet verschijnt? Of 't moment dat Ms hem echt introduceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:43:
[...]

Ow nee... Zal ik nog eens doen vandaag :')

(Wel je er aan irriteren, maar niet dat "Send Feedback" knopje gebruiken wat je overal ziet... niet handig)
offtopic:
Ik zat net even op je blog te kijken enneh..je beschrijft daar een probleem met je virusscanner, heb je ook bv. Avast geprobeert? Die doet het voor zover ik het weet zonder problemen.
Enneh...wel irritant dat je je moet registreren om even te reageren op je blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
De web'n'walk manager van de USBstick die je van T-Mobile krijgt wil niet installeren onder Windows 7, wat ik ook probeer.

Gekke is, het werkt prima met Vista, dus zou het toch in Vista compatibility onder Win7 ook moeten werken, zou je verwachten. Maar nee, dat niet.

Ook als DE admin ingelogd heeft geen effect. Er gebeurt niks, geen foutmelding, geen crash, gewoon niks. Er verschijnt ook niks in taskmanager.

Iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ackermans1973 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:31:
De web'n'walk manager van de USBstick die je van T-Mobile krijgt wil niet installeren onder Windows 7, wat ik ook probeer.

Gekke is, het werkt prima met Vista, dus zou het toch in Vista compatibility onder Win7 ook moeten werken, zou je verwachten. Maar nee, dat niet.

Ook als DE admin ingelogd heeft geen effect. Er gebeurt niks, geen foutmelding, geen crash, gewoon niks. Er verschijnt ook niks in taskmanager.

Iemand die een oplossing weet?
x86 of x64? Ik heb met x64 dezelfde problemen met UMTS/HSDPA kaartjes. Onder x86 werken ze prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:36:
[...]

x86 of x64? Ik heb met x64 dezelfde problemen met UMTS/HSDPA kaartjes. Onder x86 werken ze prima
Hm..'k moet toch weer eens proberen de Vodafone software te installeren..eens kijken of dat ook werkt onder Windows 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:21:
[...]

Hm..'k moet toch weer eens proberen de Vodafone software te installeren..eens kijken of dat ook werkt onder Windows 7...
Sorry ja, is 64 bits versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:18:
[...]

offtopic:
Ik zat net even op je blog te kijken enneh..je beschrijft daar een probleem met je virusscanner, heb je ook bv. Avast geprobeert? Die doet het voor zover ik het weet zonder problemen.
Enneh...wel irritant dat je je moet registreren om even te reageren op je blog
Voor x64 zou ik voor de beta van NOD32 v4 gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
deadlock2k schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:01:
[...]

Voor x64 zou ik voor de beta van NOD32 v4 gaan!
of voor comodo internet security (www.comodogroup.com) gratis, en is beste firewall/av combinatie die je zult vinden ;-)
wel in compatibility mode voor vista installeren, anders gaan er rare dingen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 17-06 10:53
Of gewoon een orginele Nod32 versie maar dan 64 bits, werkt hier echt subliem !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-06 12:25
Even totaal offtopic: Release Candidate van ESET NOD 4 is uit: http://www.filehippo.com/download_nod32/

Ben tot nu toe tevreden met Kaspersky 8.0 Technical Preview for Windows 7, dus zal deze zelf niet testen op Win7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Asgaro schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:18:
Even totaal offtopic: Release Candidate van ESET NOD 4 is uit: http://www.filehippo.com/download_nod32/
Dank voor de info. Versie 3.x werkt overigens prima op Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foppe-jan schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:02:
[...]

of voor comodo internet security (www.comodogroup.com) gratis, en is beste firewall/av combinatie die je zult vinden ;-)
wel in compatibility mode voor vista installeren, anders gaan er rare dingen fout.
In Vista Compatibility mode?! Da's wel jammer...dus nog niet helemaal geschikt voor Windows 7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:12:
[...]

In Vista Compatibility mode?! Da's wel jammer...dus nog niet helemaal geschikt voor Windows 7 :+
de installer niet, nee. de rest werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foppe-jan schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:21:
[...]

de installer niet, nee. de rest werkt prima.
;) Da's ook waar.....ach ik gebruik Forefront Codename Stirling als AV en dat werkt ook wel lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:54

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ook maar ens die win7 beta build 7022 erop gezet, maar nu viel me op dat ik straks tv zat te kijken via mediacenter dat het geluid helemaal wegviel, en alleen nog maar kraakte.
Het ging niet weg en na een reboot was het weer normaal.

Later heb ik dit nog een paar keer meegemaakt.

Win7 heeft zelf de drivers geinstaleert voor mijn creative audygy 2 zs

Iemand dit ook meegemaakt toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:36:
Geruchten *O*

[...]

Ik lees net dat de RC gereleased gaat worden op 10 april 2009 en dat hij net als de publieke beta gewoon voor iedereen beschikbaar komt

Bron : http://arstechnica.com/mi...uild-on-april-10-2009.ars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:05:
[...]

Ik lees net dat de RC gereleased gaat worden op 10 april 2009 en dat hij net als de publieke beta gewoon voor iedereen beschikbaar komt

Bron : http://arstechnica.com/mi...uild-on-april-10-2009.ars
Op Neowin wordt die datum ook genoemd :)
http://www.neowin.net/new...c-set-for-april-10th-2009

Overigens zijn er al een half miljoen suggesties gedaan :)

En afgelopen donderdag, of vrijdag, was het buildnummer 7046.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 21-02-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb een raar probleem:

Mijn menubalk is in vista stijl terwijl die eigenlijk in windows 7 style zou moeten zijn.
Dit in veranderd nadat ik een repair had gedaan via de Win 7 cd.

http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/screen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimby schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:14:

Mijn menubalk is in vista stijl terwijl die eigenlijk in windows 7 style zou moeten zijn.

Zoals ik in jouw topic ook zei: Wat een vreselijk raar probleem!

Welke build draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Waar kan ik de build zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 17-06 10:53
Staat rechts onderin op je bureaublad, zeg maar net boven je taakbalk als het goed is :) !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:20
Gebruikt er iemand VMWare Workstation op Windows7 (7022) host?

Netwerk lijkt niet erg te werken; en er staat wat aan workaround op bijvoorbeeld http://www.archy.net/2009...nat-problem-on-windows-7/

Maar als ik dat uitvoer heb ik zelfs op de host geen netwerk meer... laat staan de guest OS'en
Iemand met meer succes?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 17-06 22:24
Meer mensen er last van dat sommige snelkoppelingen/mapjes/files op het bureaublad ineens op een compleet andere plek staan na een reboot? Is hier iedere keer weer het geval.

Zou natuurlijk ook aan bijv ultramon kunnen liggen, maar voorheen had ik dit nooit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Dimby schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:14:

Ga liever maar door in je eigen topic in plaats van je probleem hier ook te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:12

DizzyWeb

Ondertiteld

Deismyna schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:57:
Meer mensen er last van dat sommige snelkoppelingen/mapjes/files op het bureaublad ineens op een compleet andere plek staan na een reboot? Is hier iedere keer weer het geval.

Zou natuurlijk ook aan bijv ultramon kunnen liggen, maar voorheen had ik dit nooit. :?
Heb ik alleen met bestanden die nieuw zijn sinds de laatste boot. En ik heb geen ultramon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Asgaro schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:18:
Net even geïnstalleerd en op m'n laptop werkt 'ie prima (x86), maar op m'n desktop (x86) kreeg ik een BSOD bij het installeren!

Last known configuration deed de truc, maar de installatie is echt compleet verkloot :D Straks even verder prutsen om het voor elkaar te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door EBOOZ op 21-02-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An_doR
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02 09:18
Helemaal blij met Win7... x64. Het enige wat ik niet aan de praat krijg is m'n Hauppage PVR-150 tv kaart. Na wat speuren ben ik erachter gekomen dat een vage reden daarvoor is dat die kaart problemen heeft met systemen met 4gb mem.

Weet iemand welke kaarten (analoog) er wél werken met Win7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

De nieuwere HVR series in ieder geval :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An_doR schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:22:
Helemaal blij met Win7... x64. Het enige wat ik niet aan de praat krijg is m'n Hauppage PVR-150 tv kaart. Na wat speuren ben ik erachter gekomen dat een vage reden daarvoor is dat die kaart problemen heeft met systemen met 4gb mem.

Weet iemand welke kaarten (analoog) er wél werken met Win7
Ik zeg lees Dit dit even, of eeh...als je precies wilt weten hoe je kunt regelen dat je een vervangende kaart krijgt (zonder al teveel te betalen)....-> http://blog.hznet.nl/2009...x64-and-4-gb-with-pvr-500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Laatst online: 04:44
Gisteren en vandaag gestoeid met 7022. Als upgrade installatie liep het steeds vast op hetzelfde punt met twee verschillende downloads van de Winbeta versie.

Daarna een verse installatie gedaan en die werkte totdat ik Comodo Internet Suite 3.8 erop zette. Dat resulteerde binnen 4 minuten na opstarten gegarandeerd in een BSOD met UAC en Windows firewall uit. Dezelfde versie werkt wel on build 7000.

Ik ben nu weer terug op 7000 en ga pas weer veranderen met de komst van de RC.

Voor mensen die 7022 willen downloaden. Hoed u voor de releases waarbij de ISO in RAR bestanden is gehakt. Als je die uitpakt wordt het geen ISO maar krijg je de mappen en bestanden van de DVD. Het lukte me niet om het met CD Burner XP bootable te maken. Het miste een bestandje dat nodig is om bootable te maken. Ik heb dit niet diepgaand uitgezocht verder.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.