Ik heb wel het ide dat als je veel met drivers kloot, er weer afgooit veel progjes instaleert enzovoorts dat w7 snel trager word, ik doe veel aan creative drivers modden de laaste tijd (extreme audio drivers? bij mij wezen!) en dat betekent dus veel herinstaleren, verwijderen enzovoort en w7 berijkt bij mij na twee weken een punt waarop hij volledig inzakt, explorer is instabiel, veel progjes werken ineens niet meer, trager en voelt niet meer zo lekker aan.
ik heb vanaf september ongeveer build 6801 gebruikt en daa had ik dat minder mee maar nu met build 7000 al 4 keer een herinstallatie gedaan binnen weken omdat hij steeds ''inzakt'', en hoeveel je ook opschoont en progjes verwijdert je krijgt hem niet meer snel en normaal.
Ook erg jammer dat er net als vista geen ipx protocool beschikbaar is of is hier inmiddels een oplossing voor?
en ik heb nog twee vragen:
Ik heb nu de volledige inhoud van de build 7000 iso op een partitie van 4gb gezet om daarvan te instaleren, maar als ik op setup klik gebeurd er niks, helemaal niks

, dit is nadat w7 is ''ingezakt'' en weet iemand hoe ik van deze partitie kan opstarten, de partitie staat op een disk array waar w7 ook op staat.
tweede vraag:
Ik heb er nu w7 op staan maar stel dat ik windows xp nu instaleer op een andere partitie, krijg ik dan gewoon een dualboot? heb hier verschillende forums over gelezen maar het word me gewoon niet duidelijk
PS: om nog even terug te komen op die extreme audio drivers, ik heb een paketje samengesteld van de nieuwste extreme audio drivers die ik via automatische updates binnenkreeg + DTS + DDL + Alchemy + allerlij andere app's, ik heb ze aangepast voor windows 7.
als er mensen zijn zal ik wel een torrent maken.
[
Voor 9% gewijzigd door
Anonnymous! op 01-02-2009 16:14
]