[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.510 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 11:39
Tsurany schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:22:
Heb al een tijdje last van dat ik mappen en bestanden niet kan verwijderen. Heb ik wat gedownload van nieuwsgroepen, zit het in een map met 3 andere bestanden. Ik knip het uit die map met ctrl x ctrl v en vervolgens wil ik die map verwijderen maar dan krijg ik altijd de error dat hij in gebruik is door een ander programma, alleen ik zou niet weten wat voor programma.
Na een tijdje kan ik hem pas verwijderen.
Daar erger ik me al jaren aan onder Windows, ik zoek nog steeds een programma oid waarmee ik kan zien wélk programma 'm dan wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-10 15:41
Unlocker werkte daar heel goed voor op XP.
Op Vista (64 bit) wil die bij mij niet zo goed werken...
Heb het op 7 nog niet geprobeerd eerlijk gezegd...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Noxious schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:38:
[...]

Daar erger ik me al jaren aan onder Windows, ik zoek nog steeds een programma oid waarmee ik kan zien wélk programma 'm dan wel gebruikt.
http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Werkt helaas (nog) niet onder Windows 7 ...

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 07:29
Gisteren weer wat wat getest met Windows 7 en ik blijf er enthiousiast over. Hij draait in ieder geval net zo snel als Windows Vista op deze pc (die na SP1 ook gewoon stabiel was). IE8 is alleen wel brak vind ik, continue loopt hij vast, terwijl als ik FF gebruik met dezelfde website ik geen problemen heb. Jammer dat we de RC1 die net uitgekomen is niet kunnen gebruiken.

Maar ik ben wel tegen een wat groter "probleem" aangelopen. Namelijk dat zodra ik grotere bestanden kopieer of bestanden van internet download, dat mijn boxen beginnen te zoemen. Niet hard, maar wel lichtjes. Het is een simpel Realtek ALC 888 chipsetje. Wel nog via de windows update een nieuwe driver hiervoor kunnen downloaden, maar dit was helaas niet de oplossing. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkes schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:30:
Wat is een goede register cleaner ?
Had van een programma een trial draaien. Trial verwijderd en programma gekocht. Maar nu wil het programma niet installeren dus ik denk dat er in het register nog iets is achter gebleven.
Start-regedit.exe <enter>
Ctrl-F
zoeken op de naam van dat programma en alle key's/verwijzingen van dat programma verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Idd, maar in Windows 7 is het gewoon een stuk erger dan in XP, ik heb het met zowat alle mappen.
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:42:
Unlocker werkte daar heel goed voor op XP.
Op Vista (64 bit) wil die bij mij niet zo goed werken...
Heb het op 7 nog niet geprobeerd eerlijk gezegd...
Die gebruik ik op XP ook al ja, op 7 nog even installeren. Maar viel mij op dat het in 7 veel erger is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:53
aargh..1 van m'n 2 PC's die nu Windows7 draait wordt iedere ochtend om 5.15AM wakker uit slaapstand.
Event viewer geeft aan dat het wake event vanaf een 'unknown source' komt en powercfg -waketimers is leeg (en -lastwake geeft ook geen houvast).
Voor alle devices (behalve network card) staat de 'allow wakeup' optie gedisabled
Iemand enig idee waar ik verder nog kan kijken ?

NB: Ik had eerder hetzelfde probleem maar dan om precies 03:00AM. Hier stond echter keurig een event voor gedefinieerd in powercfg -waketimers dus die kon ik zo verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
[...]

Onder XP gebruikte ik WhoLockMe hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een tijdje last van dat ik mappen en bestanden niet kan verwijderen. Heb ik wat gedownload van nieuwsgroepen, zit het in een map met 3 andere bestanden. Ik knip het uit die map met ctrl x ctrl v en vervolgens wil ik die map verwijderen maar dan krijg ik altijd de error dat hij in gebruik is door een ander programma, alleen ik zou niet weten wat voor programma.
Ik heb er feedback over gegeven. Onder XP en Vista had ik het namelijk bijna nooit, onder 7 is het stukken erger helaas. Het vreemde is dat het na even wachten over het algemeen wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Tnx voor de unlock/wholockme linkjes :D super _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-10 14:32
ik heb windows 7 hier nu draaien op mijn eigen computer.
Ik heb een Ati HD4870 kaart, maar heb nooit drivers hoeven installeren.
Windows had dit direct voor mij geinstalleerd, alleen nu zit ik een beetje met het feit dat er geen caclyst op staat.
Is dit nog wel nodig om te installeren of hoeft dit niet ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb je niet gewoon je usenetdownload programma nog aan staan? Ook al is een programma al klaar met die bestanden zolang het programma nog open staat krijg je problemen.

Wat me opvalt aan Win7 is dat hij heel snel usb sticks kan verwijderen. Bij Vista duurde het even dat er stond dat ik de usbstick eruit kon halen na klikken op apparaat verwijderen, nu is dat zowat direct.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:45

ikkes

In diepe rouw

Heb register op geschoond maar ook dat help niets. :(
Trial werkte goed. Moet nu trial er opnieuw opzetten zodat ik hem kan registreren, maar krijg hem niet geïnstalleerd.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Angeluskamps schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Heb je niet gewoon je usenetdownload programma nog aan staan? Ook al is een programma al klaar met die bestanden zolang het programma nog open staat krijg je problemen.
Jawel maar die draait altijd op de achtergrond, gebruik Sabnzbd. Maar waarom zou hij zeggen dat ze nog in gebruik zijn als het programma er niks mee doet? Bestanden zijn uitgepakt en al. En na een tijdje kan ik ze wel verwijderen. Tenzij ik voor het verwijderen even in de mappen kijk, dan moet ik weer een tijdje wachten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Auredium schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:54:
Op zich snap ik uit wat ik heb gelezen in Technet, op Wikipedia en hier op Tweakers dat veel softwareonderdelen uit Windows 7 worden gesloopt en vervolgens vanaf 'ergens' (internet/installatie DVD?) kunnen worden afgehaald.
valt nog wel mee hoor, het gaat met name om de fotogallery en dergelijke, geen messenger standaard aan boord.
Ook zijn echt antieke drivers alleen nog via WU beschikbaar en niet In-Box.
Het is gewoon een stap naar cloud computing die tevens de dure EU rechtzaken verkomt. Alhoewel ik toch liever een OS zie zoals ze nu bestaan en niet zoals cloud computing.
Helaas is Tante Neelie dat niet met je eens.
nieuws: 'EU wil andere browsers in Microsoft Windows'

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 27-01-2009 14:13 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:54:
Ik heb gisteravond de WIndows 7 beta binne geslurped op mijn pc. Ik meot hem nog installeren en ik betwijfel of een 1.2 Ghz systeempje daarvoor geschikt is (alhoewel ik de mega zware Whistler beta op een 1 GHz systeempje wist te draaien).
De minimum systeemeisen voor Windows 7 zijn, geloof ik, 1Ghz. dus het is het proberen waard? :)
SanderPS3 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:39:
ik heb windows 7 hier nu draaien op mijn eigen computer.
Ik heb een Ati HD4870 kaart, maar heb nooit drivers hoeven installeren.
Windows had dit direct voor mij geinstalleerd, alleen nu zit ik een beetje met het feit dat er geen caclyst op staat.
Is dit nog wel nodig om te installeren of hoeft dit niet ?
Nodig niet, tenzij je Catalyst wil gebruiken om je videokaart te tunen, natuurlijk.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:05
Iemand Winamp al draaiende gekregen onder Windows 7? Bij mij crashed hij al bij het aanklikken van de shortcut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Laatst online: 07:45

ikkes

In diepe rouw

Winamp draait hier goed. Nog geen crash gehad.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier ook geen enkel probleem met Winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-10 13:21
Las in het begin van dit topic dat AVG niet zou werken, maar bij mij werkt de free versie gewoon AVG-versie 8.0.233 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-10 19:10
Exception schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:26:
Iemand Winamp al draaiende gekregen onder Windows 7? Bij mij crashed hij al bij het aanklikken van de shortcut.
Volgens iemand in de meuktracker werkt de winamp beta wel onder windows 7 --> meuk: Winamp 5.55 build 2345 beta Wellicht is dat voor jou ook een oplossing

Zelf draai ik winamp 5.541 al enkele dagen probleemloos in windows 7, 64-bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de toolbar voor wmp12 ook mogelijk is zoals bij vista en xp; als je wmp minimaliseert dat deze dan rechtsonderin de taakbar te bedienen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_charles
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Na een paar dagen proberen in een virtual machine heb ik nu windows 7 beta in de dual boot gezet en tot nu toe bevalt het goed. Ik moet nog enkele programma's die ik veel gebruik installeren, maar ik ben zeer tevreden tot op heden.

Winamp draait bij mij prima. Versie 5.541.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:23:
Weet iemand of de toolbar voor wmp12 ook mogelijk is zoals bij vista en xp; als je wmp minimaliseert dat deze dan rechtsonderin de taakbar te bedienen is.
volgens mij niet, maar pin me daar niet op vast.
Ik gebruik gewoon de controls die je bij peek ziet, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Nu online
roches schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:43:
Las in het begin van dit topic dat AVG niet zou werken, maar bij mij werkt de free versie gewoon AVG-versie 8.0.233 .
Dat klopt inderdaad ook niet. Bij (bijna) iedereen werkt AVG gewoon goed. Hier ook op pc en laptop.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Helaas, voor mijn X301 moet ik terug naar Vista :( Mijn Intel Wireless 5300AGN knalt er steeds uit, om 30 seconden later weer op te starten. Na slaapstand lukt het hem sowieso niet om connectie te krijgen.

Andere laptops (waaronder Windows 7) hebben er geen last van op dezelfde router (WRT54GL). Maar eens kijken wat hij doet onder Vista.

De laptop is nieuw, dus voordat ik Windows 7 overhoop haal, eerst maar eens kijken onder Vista of hij daar goed werkt.

EDIT: Lol. Vista heeft hetzelfde probleem :+ Terug naar 7 en verder uitzoeken :P

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 27-01-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik windows7 op mijn mediacenter. Kijkt livetv mbv een floppydtv.
Ik vind de weergave niet optimaal. Af en toe een schokje en de scherpte is niet dat wat je van digitale tv mag verwachten. Vooral goed te zien bij de koersbalk van RTL-Z. Deze schokt.

Ik moet het waarschijnlijk zoeken in de mpeg2-codec. De standaard van windows is niet optimaal. Zijn er gebruikers die mij op weg kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:43
Even een vraagje:

Als ik niet actief ben op de PC maar mijn netwerk is nog actief zet hij de PC na 1 uur op stand-by. hoe kan ik aanpassen dat netlog ook een actief proces is zodat hij niet op stand-by gaat? lijkt dat maar niet te kunnen vinden in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is je netwerk niet altijd "actief" dan ? Ik bedoel als netlog telt, dan gaat die nooit meer uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sverzijl schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:21:
aargh..1 van m'n 2 PC's die nu Windows7 draait wordt iedere ochtend om 5.15AM wakker uit slaapstand.
Event viewer geeft aan dat het wake event vanaf een 'unknown source' komt en powercfg -waketimers is leeg (en -lastwake geeft ook geen houvast).
Voor alle devices (behalve network card) staat de 'allow wakeup' optie gedisabled

NB: Ik had eerder hetzelfde probleem maar dan om precies 03:00AM. Hier stond echter keurig een event voor gedefinieerd in powercfg -waketimers dus die kon ik zo verwijderen.
..en ontwaakte ook weer om 5.15PM.. 't is in ieder geval iets wat om de 12 uur gebeurt lijkt het. Ik kan de wake-events natuurlijk wel volledig disablen, maar dan kan ik hem ook niet meer aanzetten via WOL en dat is nu net wat ik wel wil kunnen blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 11:58
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:01:
Ik gebruik windows7 op mijn mediacenter. Kijkt livetv mbv een floppydtv.
Ik vind de weergave niet optimaal. Af en toe een schokje en de scherpte is niet dat wat je van digitale tv mag verwachten. Vooral goed te zien bij de koersbalk van RTL-Z. Deze schokt.

Ik moet het waarschijnlijk zoeken in de mpeg2-codec. De standaard van windows is niet optimaal. Zijn er gebruikers die mij op weg kunnen helpen?
Dit is een zeer veel voorkomend probleem met de floppydtv.
Kijk anders eens op hun eigen forum, daar staan veel tips, maar volgens mij had het voornamelijk te maken met de refresh rate van je monitor die je instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 16-10 16:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

nog maar een poging want ik kan het echt niet vinden, en me vorige vraag is ondergesneeuwd.

Na het opzetten van een DualBoot van Vista-OEM en Windows7, kan ik mijn Vista niet meer in.
Ik krijg de melding dat de key invalid zou zijn, ik dacht ergens in de vorige delen iets gezien te hebben hierover maar kan niks terug vinden.

Iemand enig idee hoe ik me Vista setup weer in kan komen?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:32:
nog maar een poging want ik kan het echt niet vinden, en me vorige vraag is ondergesneeuwd.

Na het opzetten van een DualBoot van Vista-OEM en Windows7, kan ik mijn Vista niet meer in.
Ik krijg de melding dat de key invalid zou zijn, ik dacht ergens in de vorige delen iets gezien te hebben hierover maar kan niks terug vinden.

Ehh..de Key als in de productkey? Da's wel een legale dan neem ik aan :+
Wel een vaag probleem...je hebt niets qua hardware verandert ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze

Heb je die dualboot met verschillende partities voor Vista en 7 gecreeerd? Dan laat ie de Vista installatie gewoon intact en zou je er gewoon in moeten kunnen hoor ... of werkte het voorheen ook al niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Yanze schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Heb je die dualboot met verschillende partities voor Vista en 7 gecreeerd? Dan laat ie de Vista installatie gewoon intact en zou je er gewoon in moeten kunnen hoor ... of werkte het voorheen ook al niet?
Het zijn inderdaad 2 losse partities, voorheen werkte het gewoon, sinds de installatie van Windows7 krijg ik die melding, er is aan de vista partitie ook niks gewijzigd zover ik kan nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Nu online
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:22:
[...]

Het zijn inderdaad 2 losse partities, voorheen werkte het gewoon, sinds de installatie van Windows7 krijg ik die melding, er is aan de vista partitie ook niks gewijzigd zover ik kan nagaan.
Microsoft even bellen, dan is dat zo opgelost, als hij legaal is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Humm mensen die AVG hebben opletten :

Er was zojuist een update van AVG, sinds die update krijg ik BSOD's mbt tdx.sys.
Ik kan nog niet zeggen dat het dit met 100% is, maar ik had nooit bsod's tot de update zojuist,
nu al 2x in 20 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde meegemaakt, heb niets gedaan om uit te zoeken, gewoon windows7 erop gebeukt.
Maar had een niet legale vista, vandaar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:32:
Humm mensen die AVG hebben opletten :

Er was zojuist een update van AVG, sinds die update krijg ik BSOD's mbt tdx.sys.
Ik kan nog niet zeggen dat het dit met 100% is, maar ik had nooit bsod's tot de update zojuist,
nu al 2x in 20 min.
Het is zeker weten AVG die de BSOD veroorzaakt, sinds ik AVG uitgeschakeld heb heb ik geen BSOD meer gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn win 7 drivers voor Creative x-Fi apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Itunes wil bij mij niet helemaal. Ik krijg bij opstart een foutmelding dat de registerinstellingen ontbreken voor het importeren en branden van cd's. Er zou een ander programma actief zijn. Vandaag voor de eerste keer iets te branden, maar dat lukte - niet geheel verrassend - niet.
Dat andere programma is hoogstens het programma van Windows7 zelf, maar misschien wil meneer Ballmer meneer Jobs een hak zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door PaoloK op 28-01-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
iTunes werkt bij mij perfect, synchroniseren e.d werkt gewoon goed en niks geen problemen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
SanderPS3 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:45:
iTunes werkt bij mij perfect, synchroniseren e.d werkt gewoon goed en niks geen problemen.
Waarom zijn mensen waarmee alles goed gaat toch zo saai... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PaoloK schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:52: maar misschien wil meneer Ballmer meneer Jobs een hak zetten?
Misschien wil de sofware van meneer Jobs wel netjes installeren onder een administrative prompt, of met het juiste manifest? :)

Zou ook zomaar kunnen namelijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

potverdomme, al die tijd was windows7 zo stabiel als een huis, en nu blijft ie crashen

ik ben er al achter, het ligt aan Vmware, als ik de network adapters disable is ie weer stabiel

[ Voor 38% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-01-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
mmm, hier een vreemde zaak met uitzending gemist.
Zowel in IE als chrome wordt alles perfekt afgespeelt, tot een minuut of 6,7 en dan stopt hij.
Kan het programma dan opnieuw starten, doorspoelen naar waar het gebleven was en dan speelt hij weer voor een minuut of 7.
Behoorlijk irritant.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeej windows 7 bsod bij opstarten nadat ik mijn audio drivers wilde updaten om van dat af en toe ruis gedoe af te zijn. Overzetten naar SPDIF werkt wel maar dan is het volume zo laag en dan hoor ik filmpjes ed niet, dus dan een driver update. Na installeren reboot en bsod. Systeem bied een restore point aan, kijken of er nog iets anders kan en dan dat anders maar doen.

Edit: Na nee gezegt te hebben op system restore point is hij iets aan het herstellen maar zegt niet wat, enkel kan ik niet cancellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 28-01-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:35:
potverdomme, al die tijd was windows7 zo stabiel als een huis, en nu blijft ie crashen

ik ben er al achter, het ligt aan Vmware, als ik de network adapters disable is ie weer stabiel
argh ook niet dus, wat kan het dan potverdomme zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:02
Ik heb ook net de beta versie geïnstalleerd op mijn Dell Studio 1537 laptop (Nog geen 2 maanden oud). Hij draait goed, alleen loop ik nog wel tegen 2 probleempjes aan;
  • De vingerprint scanner wordt niet geherkent, ook niet door de nieuwste drivers die door Windows 7 zelf worden aangeboden.
  • Onder "Device Manager" staat er nog altijd één "unknown device", nu ben ik er via Google achter gekomen dat dit de IR ontvanger aan de voorzijde van mijn laptop is, ook deze krijg ik niet draaiend via de nieuwste driver van de Dell site.
Zijn er meer mensen die last hebben van bovenstaande problemen of die hier oplossingen voor hebben gevonden?

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo Windows 7 werkt weer. In Safemode maar de drivers verwijderd en windows update zoekt de nieuwe weer.

@ Hierboven: De Vista drivers geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Nu online
Sinds kort werkt iTunes niet meer. Zodra ik op iTunes druk krijg ik de vermelding dat iTunes has stopped working.
Erg vervelend omdat ik net mijn iPhone had gesynchroniseerd met iTunes. Ik heb dus ook geen idee waarom hij het nu ineens niet meer doet. Ook repareren hielp niet. Starten als administrator ook niet. Running in compatibility mode ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Windows 7 werkt niet, krijg weer een bsod na Windows Update. Kennelijk haalt die de verkeerde drivers binnen, joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsurany schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:13:
Windows 7 werkt niet, krijg weer een bsod na Windows Update. Kennelijk haalt die de verkeerde drivers binnen, joepie!
Dan zet je Windows Update toch even op handmatig? Dan kan je precies zien welke drivers hij binnen probeert te halen. Wel zo fijn ook als een foutieve driver als feedback word teruggegeven :)

Je kan dan die driver ook disablen, komt ie in ieder geval niet binnen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 28-01-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
alt-92 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:31:
[...]

Misschien wil de sofware van meneer Jobs wel netjes installeren onder een administrative prompt, of met het juiste manifest? :)

Zou ook zomaar kunnen namelijk.
Hoe doe je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Laatst online: 03-10 09:02
Tsurany schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:10:
Zo Windows 7 werkt weer. In Safemode maar de drivers verwijderd en windows update zoekt de nieuwe weer.

@ Hierboven: De Vista drivers geprobeerd?
Ja, je moet wel, Dell ondersteunt Windows 7 schijnbaar nog niet O-)
Ik heb het geprobeerd met de Vista 64 Bit drivers, want ik draai ook Windows 7 64 bit.

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PWM schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:23:
[...]

Dan zet je Windows Update toch even op handmatig? Dan kan je precies zien welke drivers hij binnen probeert te halen. Wel zo fijn ook als een foutieve driver als feedback word teruggegeven :)

Je kan dan die driver ook disablen, komt ie in ieder geval niet binnen.
Ja I know, nu ook gedaan, maar omdat de nieuwe driver niet van Windows Update kwam en hij hem ook niet aangaf dacht ik dat Windows Update een oude driver gaf, maar niet dus. Nu enkel een probleem want zodra ik m'n geluidskaart installeer is het BSOD. Audigy 2 en Windows 7. Werkte prima tot een driver update en nu maar oude driver ergens oprakelen.
Edit: Nu is er weer een andere driver geinstalleerd die geen bsod geeft, maar windows update staat wel uit. Raar gedoe allemaal, als het nu maar blijft werken dan ben ik wel tevreden.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 28-01-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_charles
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik had net even problemen met mijn usb-stick. Ene moment herkende windows 7 hem goed en volgende moment kon ik hem niet meer benaderen en zo ging het door tot ik 2x had herstart. 8)7

Beetje jammer dat ik niet heb kunnen ontdekken hoe het nou kwam...

Zonder aero is de nieuwe taskbar nog erg gevoelig, ff 1 pixel te ver omhoog tijdens het opzij bewegen naar het kruisje en weg kruisje :(

[ Voor 21% gewijzigd door king_charles op 28-01-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna alles loopt hier perfect op Windows 7, alleen een raar euvel met de nokia pc-suite (deze werkt verder prima; geïnstalleerd met vista-compatibility).

Hij werkt de bluetooth status niet goed bij. Als m'n nokia gsm aanstaat en bluetooth (op m'n GSM) staat aan, dan geeft-ie in de notification area aan dat m'n GSM verbonden is met de nokia-suite via bluetooth. Zet ik nu m'n GSM uit of schakel ik bluetooth op m'n GSM uit, dan blijft de nokia-suite een connected status weergeven (onder Vista werkte dit wel goed). Enige oplossing tot dusver is de nokia-suite afsluiten en weer starten. Dat moet toch eleganter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:38:
[...]

Het is zeker weten AVG die de BSOD veroorzaakt, sinds ik AVG uitgeschakeld heb heb ik geen BSOD meer gehad....
Ik krijg die BSOD's na elke virusscanner die ik installeer. En ik heb bijna alle bekende nu wel geprobeerd (de trial versies natuurlijk :> ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 16:18
firlian schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:55:
[...]

Ik krijg die BSOD's na elke virusscanner die ik installeer. En ik heb bijna alle bekende nu wel geprobeerd (de trial versies natuurlijk :> ).
ESET Smart Security 4.0 beta al geprobeert :) ? Works like a charm en (voorlopig) nog gratis ook :P !

http://beta.eset.com/ess

[ Voor 3% gewijzigd door Kale Kiwi op 28-01-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
[...]

of anders comodo AV+firewall beta.. werken prima (ook de firewall)
http://download.comodo.co...459_XP_Vista_x64_BETA.exe
http://download.comodo.co...459_XP_Vista_x32_BETA.exe

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
irule schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:45:
mmm, hier een vreemde zaak met uitzending gemist.
Zowel in IE als chrome wordt alles perfekt afgespeelt, tot een minuut of 6,7 en dan stopt hij.
Kan het programma dan opnieuw starten, doorspoelen naar waar het gebleven was en dan speelt hij weer voor een minuut of 7.
Behoorlijk irritant.

iemand een idee?
Hier ook, geen idee wat het veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snajo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
[...]

Virusscanners die BSOD's geven hebben waarschijnlijk iets te maken met network shares. Wanneer er shares geopend worden (en dus worden gescand door on-active scan) kun je bluescreens krijgen.
ESET schijnt het vooralsnog goed te doen, maar veel populaire AV-cliënts (Kaspersky, Norman, Avast, Avant,...) geven BSOD's bij actief gebruik van network shares (voor bv. kl1.sys, tdx.sys,...).

Mogelijke workarounds zijn, van minst ingrijpend naar ingrijpender:
disable network scanning, disable on-access scanning, disable AV protection while using network shares, quit AV-program while using network shares, uninstall AV-program and install AV-program without BSOD problems (ESET, ...).

Bron: http://forum.kaspersky.co....php?showtopic=99630&st=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sverzijl schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:21:

Eindelijk opgelost.. iedereen bedankt voor het meedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Snajo schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 03:29:
[...]
Virusscanners die BSOD's geven hebben waarschijnlijk iets te maken met network shares. Wanneer er shares geopend worden (en dus worden gescand door on-active scan) kun je bluescreens krijgen.
ESET schijnt het vooralsnog goed te doen, maar veel populaire AV-cliënts (Kaspersky, Norman, Avast, Avant,...) geven BSOD's bij actief gebruik van network shares (voor bv. kl1.sys, tdx.sys,...).

Mogelijke workarounds zijn, van minst ingrijpend naar ingrijpender:
disable network scanning, disable on-access scanning, disable AV protection while using network shares, quit AV-program while using network shares, uninstall AV-program and install AV-program without BSOD problems (ESET, ...).

Bron: http://forum.kaspersky.co....php?showtopic=99630&st=0
Bedankt, ik denk dat het probleem dan inderdaad te maken heeft met die network shares. Zal later vandaag even wat dingetjes uit proberen zoals de nieuwe ESET :)

[ Voor 15% gewijzigd door firlian op 29-01-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
sverzijl schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:36:
[...]

Eindelijk opgelost.. iedereen bedankt voor het meedenken ;)
Waar lag het nou aan? :P
The Yorick schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:11:
[...]

ESET Smart Security 4.0 beta al geprobeert :) ? Works like a charm en (voorlopig) nog gratis ook :P !

http://beta.eset.com/ess
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/sqmsxx.png

:o !

Edit: fixed :P de download was beschadigd 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Noxious op 29-01-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeluskamps schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:10:
Sinds kort werkt iTunes niet meer. Zodra ik op iTunes druk krijg ik de vermelding dat iTunes has stopped working.
Erg vervelend omdat ik net mijn iPhone had gesynchroniseerd met iTunes. Ik heb dus ook geen idee waarom hij het nu ineens niet meer doet. Ook repareren hielp niet. Starten als administrator ook niet. Running in compatibility mode ook niet.
En als je de itunes executable aan je DEP Exclusions toevoegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:36
Een van de betere virusscanners heeft ook een gratis versie, deze werkt wel perfect op windows 7, heb in ieder geval geen BSOD gekregen. En ook belangrijk, gebruikt amper resource (minder dan 6 MB).
Avira AntiVir Personal

[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 29-01-2009 11:11 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Win7 draait echt als een zonnetje op mijn nieuwe systeem! Hulde daarvoor :)

Echter sinds kort zijn mn gadgets opeens weg! :? Ik had de klok en het wheaterpanel, maar na een paar dagen zijn ze niet meer op te roepen. Ook kan ik niet meer bij de gadgets menu komen. Het opent simpel weg niet meer....

Ook heb ik last van random verdwijnende snelkoppelingen in de taakbalk. Naast IE had ik oa MPC en Opera als snelkoppeling... de snelkoppeling om Opera te starten is ook opeens op mysterieuze wijze verdwenen!

Zijn deze dingen al een keer voorbij gekomen? Eventueel met oplossing? Ik zit namelijk op mn werk dus heel lang zoeken kan ik helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gadgets verdwijnen als UAC uitgeschakeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bug gevonden:

USB-stick in laptop -> film vanop stick bekijken -> laptop dichtklappen (gaat in standby) -> laptop openklappen -> Hij ontwaakt correct, maar de USB-stick wordt niet meer herkend. Na een reboot wordt de stick terug herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:09:
Bug gevonden:

USB-stick in laptop -> film vanop stick bekijken -> laptop dichtklappen (gaat in standby) -> laptop openklappen -> Hij ontwaakt correct, maar de USB-stick wordt niet meer herkend. Na een reboot wordt de stick terug herkend.
En dat heb je ook aan MS gemeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die ook een creative geluidskaart heeft (X-FI) of de auzentech prelude....
Ik merkte al dat de vista drivers niet volledige ondersteuning gaven voor DTS e.d.

Daniel K heeft weer eens drivers uitgepakt die dit probleem oplossen :)
http://forums.creative.co...dblaster&thread.id=135215

Ze werken als een zonnetje hier.
Misschien kan die meteen ook in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Prachtig, en toch weeral triest om te zien dat Creative zijn streken nog altijd niet verleerd heeft.
Ben zelf ook X-Fi bezitter, maar zeg nu zelf: wie van jullie zou er nu echt nog opnieuw een creative kaart kopen wanneer zijn huidige aan vervanging toe is? Niemand toch?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het kl*terige is, ik had al extra voor auzentech gekozen maar goed..die zijn gewoon traag met drivers en moeten zich weer houden aan het licentie beleid van creative.

Dus korgezegd..ben je dan weer de l*l ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Samsung Mobiles software PC Studio kan ook niet geinstalleerd worden op beta1.
Maar 7 is dan ook een beta. De grote merken zullen wel snel voor de lancering met geschikte software komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:55:
[...]

En als je de itunes executable aan je DEP Exclusions toevoegt?
Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:04
Boeboe schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:28:
Prachtig, en toch weeral triest om te zien dat Creative zijn streken nog altijd niet verleerd heeft.
Ben zelf ook X-Fi bezitter, maar zeg nu zelf: wie van jullie zou er nu echt nog opnieuw een creative kaart kopen wanneer zijn huidige aan vervanging toe is? Niemand toch?
Ik ben nu zelf aan het zoeken naar een goeie vervanger voor creative, maar heb deze tot op heden nog niet gevonden.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:04:
Voor iedereen die ook een creative geluidskaart heeft (X-FI) of de auzentech prelude....
Ik merkte al dat de vista drivers niet volledige ondersteuning gaven voor DTS e.d.

Staat er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:09:
Bug gevonden:

Werkt hier prima. Enige minpuntje is dat de film niet verder gaat waar hij gebleven is maar dat je alleen de optie 'play again' krijgt te zien.
[edit]maar dat is ook als je vanaf netwerk of lokale HD speelt merk ik nu. Dat zit dus gewoon in WMP

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 29-01-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:04:

Werken goed idd, had ik ook al in vorig topic gepost ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Tsurany schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:24:
Gadgets verdwijnen als UAC uitgeschakeld word.
Is dat een bug? Of zit er een gedachtegang achter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
low_n_slow schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:50:
[...]
Is dat een bug? Of zit er een gedachtegang achter :?
't is een bug en wordt/is al gefixed.

en als je wilt kan je ook gadgets gebruiken met UAC disabled in build 7000. Zie bijv hier : http://itquangnam.com/showthread.php?t=2175

[ Voor 24% gewijzigd door sverzijl op 29-01-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ik denk een bug, zal wel kinderachtig zijn van microsoft als ze dat express doen.
zo van :
Jij geen UAC, dan krijg je ook geen gadgets meer :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:44:
[...]

Werken goed idd, had ik ook al in vorig topic gepost ;)
Dat had ik dan ff gemist :+ maar ja...'t gaat hier soms ook zzoooooooo snel dat ik ook niet alles kan volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Je kan wel je UAC uitschakelen en je Gadgets zien,

Deze tip heb ik uit een Duits Windows 7 Forum.

Startleiste öffnen
regedit in das Suchfeld eingeben
Den Zweig “HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Sidebar\Settings” öffnen
Rechtsklick “Neu” -> DWORD Wert (32-Bit)
Diesem den Namen “AllowElevatedProcess” und den Wert 1 zuweisen
UAC auschalten
Und alle Gadgets funktionieren auch jetzt auch ohne UAC

Bij mij werkt het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap nog steeds niet waarom mensen UAC uit willen zetten :? maar ieder z'n keuze natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ik vind UAC aardig vervelend, omdat je constant moet bevestigen dat je iets wilt openen, terwijl ik zelf heb aangeklikt dat ik het wil openen :P beetje vervelend :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SanderPS3 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:52:
Ik vind UAC aardig vervelend, omdat je constant moet bevestigen dat je iets wilt openen, terwijl ik zelf heb aangeklikt dat ik het wil openen :P beetje vervelend :P
Dan open je wel 'iets' waar je blijkbaar Admin-rechten voor nodig hebt. Anders zou je die prompt niet krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Constant?

Draai nu toch al een tijdje W7, en kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een UAC popup kreeg eigenlijk :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb jij Windows 7 nog niet gedraait :+
In Windows Vista (en dan vooral voor SP1) kan het inderdaad wel irritant zijn, al moet ik zeggen dat ik me er nooit aan geergerd heb. Bij Windows 7 is de irritatiefactor van UAC behoorlijk minder hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Nu je het zegt, die UAC prompt komt echt bijna nooit omhoog ... goed werk dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
TheVMaster schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:53:
[...]

Bij Windows 7 is de irritatiefactor van UAC behoorlijk minder hoor....
Zo niet totaal niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 02-10 08:06
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of een apart topic moet openen, maar dit is mijn probleem:

Windows 7 bèta 64-bit gedownload. ISO bestand vanuit daemon tools gekopieerd naar een wezenlijke DVD. Bij of voor opstarten plaats ik de DVD in de speler. Ik laat hem booten vanaf de DVD. Er komt een witte balk onder in beeld met "loading files". Vervolgens komt er een scherm met "starting windows"en een windows animatie. Maar verder gaat hij niet. Na enkele minuten stopt de animatie, blijft het scherm hangen en gebeurt er niets meer (ook niet na 2 uur wachten).

Hebben meer mensen dit probleem? Heeft iemand een oplossing?

PS: ik heb hem al twee keer gedownload én al twee keer gebrand, dus daar zal het niet aan liggen.

Systeem:
Intel C2D E6750
6GB DDR2 RAM
Asus P5N32-E SLI Plus (nForce chip) moederbord
Samsung T166 320GB hdd met Windows XP 32-bit
Samsung F1 1TB leeg (hier wil ik dus Windows 7 op hebben, heb het ook al geprobeerd na de 320GB er uit te halen)
Geforce 8800GTS 320MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

n0zem schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:51:
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of een apart topic moet openen, maar dit is mijn probleem:

Windows 7 bèta 64-bit gedownload. ISO bestand vanuit daemon tools gekopieerd naar een wezenlijke DVD.
Euh.. het is een ISO die je gewoon als image rechtstreeks kunt branden. Bedoel je dat je dat hebt gedaan, of heb je iets anders ermee uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
alt-92 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:10:
[...]

Euh.. het is een ISO die je gewoon als image rechtstreeks kunt branden. Bedoel je dat je dat hebt gedaan, of heb je iets anders ermee uitgehaald?
Ziet er naar uit dat hij 'm eerst met Deamon Tools gemount heeft en vervolgens die gemounte image gecopieerd heeft (Disc-to-disc als het ware).
Ik kan daar niet echt veel kwaad uit halen, maar misschien kan je de image inderdaad eens proberen direct met imgburn proberen te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik gebruik PowerISO Virtual Drive Management en die staat op zowel desktop als laptop. Druk ik op m'n desktop op pin to start menu staat hij er met z'n volledige naam, doe ik het op m'n laptop dan krijgt hij de naam van de executable. Beetje apart. Is het mogelijk om het zo in te stellen dat ze standaard de naam krijgen die ook bij discription staat?

En verwijder ik videos uit mijn libraries op mijn laptop blijft hij weg, op mijn desktop komt hij terug.

En ik kan geen mappen aan favorieten toevoegen, hoe ik het ook probeer, hij doet het niet. Het zijn toch niet je IE favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 02-10 08:06
n0zem schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:51:
Windows 7 bèta 64-bit gedownload. ISO bestand vanuit daemon tools gekopieerd naar een wezenlijke DVD. Bij of voor opstarten plaats ik de DVD in de speler. Ik laat hem booten vanaf de DVD. Er komt een witte balk onder in beeld met "loading files". Vervolgens komt er een scherm met "starting windows"en een windows animatie. Maar verder gaat hij niet. Na enkele minuten stopt de animatie, blijft het scherm hangen en gebeurt er niets meer (ook niet na 2 uur wachten).

Hebben meer mensen dit probleem? Heeft iemand een oplossing?
Ah, ik heb zelf de oplossing al gevonden (na lang zoeken). Het is een veel voorkomend probleem bij gebruikers van de ASUS P5N32-E SLI Plus en andere moederborden van ASUS die op hetzelfde bord gebaseerd zijn. De truc is om in de BIOS de "2nd nVidia LAN port" uit te schakelen. Nu werkt het prima en typ ik dit vanuit Windows 7 as we speak.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.